Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 2. kolo

Slávisté sice měli proti Baníku herní převahu, v útoku ale byli bezzubí, a tak zápas skončil bezbrankovou remízou. Je třeba si přiznat, že ofenziva zatím drhne a vstřelených branek je povážlivě málo.

Remíza na hřišti nováčka z Ostravy je samozřejmě ztrátou, zvlášť po průběhu hry, kdy tempo diktovala skoro celý zápas Slavia. Na druhou stranu ale nemohu říci, že bych těžký zápas nečekal. Rozdíl v kvalitě mezi oběma týmy byl sice na hřišti patrný, ale okolnosti šly proti nám. Baník nám vylosovali hned na začátku, kdy je v nováčkovské euforii, navíc hrál doma, kde ho hnal plný stadion. Slavia pak za sebou měla klíčový zápas na hřišti v Borisově, na který byla zaměřena pozornost i koncentrace hráčů. Počítat je třeba i s cestou do Běloruska a posléze do Ostravy.

To jsou fakta, která napovídala, že Slavii nebude čekat nic lehkého, což by možná někdo od duelu nováčka s mistrem mohl čekat. Nemělo by to ale sloužit jako výmluva pro ztrátu bodů. Od Slavie se současným hráčským potenciálem se jistě čeká, že podá lepší výkon. Náš tým sice nehrál špatně, ale bohužel jen po vápno, kde se zápas rozhoduje. Kombinace nám sice šla a měli jsme výraznou převahu v držení míče, za to se ale body do tabulky nedávají. Hra byla pomalá a bojovným domácím tak stačil obětavě běhat a nedělat vzadu hrubky. Vašek nakonec mnoho práce neměl a rozhodně se nedá říci, že by šlo o smolnou remízu jako třeba na jaře v Liberci.

Znepokojující je, že nejde o první střeleckou nemohoucnost Slavie v sezoně. Za 4 zápasy jsme dali 3 branky, z toho 2 z penalty a 1 z rohu. Ze hry tedy nic. Změna stylu hry, která byla během letní přestávky avizována, je zřetelně patrná, nicméně zatím větší držení míče ovoce v podobě branek a lepších výsledků nenese. Proč tomu tak je by bylo na delší rozbor. Tak jen v krátkosti můj názor - hrajeme příliš pomalu, měli bychom se víc snažit využít možnosti rychlého přechodu. To souvisí i s chybějící křídelní hrou. Krajní hráči se příliš stahují do středu hřiště, což má smysl u Dannyho, ale u Mingazova s van Burenem je to kontraproduktivní. Sýkora je navíc zraněný a uzdravený Zmrhal je z formy. V útoku pak spoléháme na Škodu, protože osamocený Mešanovič je na hrotu ztracen jako Jeníček bez Mařenky v černém lese. Problémů tedy více než dost. Věřme, že jde jen o menší chvilkové zakolísání, které je v sezoně běžné, a že se stavidla gólové hráze pořádně otevřou již v pátek proti Jihlavě.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jan Laštůvka - 5 - Práce měl málo. V první půli jistě lapil střelu Hlinky, což bylo vlastně vše. Při neregulérním gólu nedokázal míč v těžké situaci dostat pryč, ale chybovali stopeři a Baroš míč udržel ve vápně jen díky ruce, takže tuto situaci Laštůvkovi nemohu vyčítat. Celkově lepší pětka.

Michal Frydrych - 5 - Po nejistém výkonu v Borisově odvedl ligový standard. Své si uhrál, i když výrazněji nezaujal. V první půli se dostal do dobré střelecké pozice, bohužel branku vůbec netrefil.

Jakub Jugas - 5 - Minule se mu taktéž nedařilo, v Ostravě ale moc práce neměl a větší chybu neudělal. Při zastavování útoků soupeře byl ale výraznější Deli.

Simon Deli - 6 - Po většinu zápasu hrál s velkým přehledem a suverénně vyhrával souboje a získával míče pro Slavii. K jeho jinak velice dobrému výkonu mám ale dvě výhrady. Před Barošovou neuznanou brankou zaváhal a míč odhlavičkoval špatně. Také se snažil brát rozehrávku na sebe a nebál se přihrávat na delší vzdálenost. Bohužel přenost těchto těžkých přihrávek nebyla nijak zvlášť dobrá.

Jan Bořil - 6 - V nové sezoně je zatím jistotou. Odvádí spolehlivé výkony, kdy vzadu nic nevypustí a směrem dopředu se snaží v rámci možností. V první půli byl celkem vidět i při ofenzivním snažením postupem času se podobně jako zbytek mužstva poněkud vytratil. Rozhodoval jsem se mezi pětkou a šestkou, minule jsem mu v podobné situaci dal nižší známku, takže jsem se tentokrát přiklonil k šestce.

Danny - 7 - Jeho hra se mi moc líbí a předpokládám, že nejsem zdaleka jediný. Ze všech hráčů na hřišti byl nejviditelnější, dal několik překvapivých přihrávek do nadějných pozic. V závěru i dobře střílel, když mu van Buren poslal míč na paty. Škoda, že pro těsný ofsajd neplatila jeho branka hlavou. Navzdory tomu, že Slavii v zápase chybělo více vyložených šancí, tak si myslím, že v tomto případě si hráč horší sedmičku zaslouží.

Tomáš Souček - 6 - Po hostování v Liberci je ve výrazně lepší formě než na podzim a na hřiště zatím podává jisté výkony. Velká škoda, že jeho povedená rána orazítkovala jen tyčku. Tomáš by si gól za svoji pracovitost zasloužil.

Ruslan Rotaň - 5 - Pro mě je zatím Rotaň symbolem změny hry Slavie. Dokážeme držet mnohem více míč, ale je to pomalé a šancí je méně. Taková je i jeho hra. Ačkoliv se mi tentokrát líbil o něco více a měl i pár dobrých přihrávek, tak většinou volí řešení na jistotu, při němž se stihne obrana vrátit. Vrcholem byla malá domů pro udržení míče v nastaveném čase v situaci, kdy měl za každou cenu letět dlouhý míč do pokutového území. Potřebuje do své hry vnést i překvapivější řešení a ve vhodný okamžik i větší riziko. Pak může být výborný. Proti Baníku mu to u mě s povedenou střelou z přímého kopu stačilo na lepší pětku.

Halil Altintop - 6 - Danny přesvědčil hned, u Rotaně je to tak půl na půl a Altintop byl zatím zklamáním kvůli špatné fyzičce. Včera ale konečně ukázal to, co by v něm podle jeho životopisu mělo dřímat (a to ještě v mnohem větší míře, než jakou v Ostravě předvedl). První půli odehrál velice dobře, rozuměl si s míčem a vytvářel nebezpečné situace pro soupeřovu branku. Škoda, že mu nenahrál Zmrhal před odkrytou branku. Ve druhé půli se vytratil. Jistě za to mohl i mdlejší výkon týmu, stále se ale najdou i kondiční rezervy.

Jaromír Zmrhal - 3 - Po zranění hraje špatně a je z formy. Vrcholem byla jeho včerejší mizérie. Na co sáhl, to zkazil. V nesmyslné pozici střílel, když mohl nahrát Altintopovi do vyložené šance. Velice hlasitě si řekl o střídání již v poločase a trenér to viděl.

Muris Mešanovič - 3 - Také se mu vůbec nedařilo, i když to nebylo až tak očividné jako u Zmrhala. Mešanovič ale zůstal na hřišti déle a měl delší čas na to, aby něco předvedl. Dokázal však jen mizerně zakončit nadějné situace. Stejně tak se mu nedařilo ani ve hře.

Dušan Švento - 5 - Vystřídal žalostného Zmrhala a byl lepší, ale to spíš bylo podprůměrným výkonem našeho odchovance. Švento odvedl standard, výrazněji ale nezaujal a prosadit se nedokázal.

Milan Škoda - 5 - Neměl tolik času, ale sedí na něj podobné hodnocení jako u Šventa. Dostal se jen k jedné hlavičce, jinak se moc neprosazoval. Připsal si zbytečnou žlutou kartu.

Mick van Buren není hodnocen, protože hrál příliš krátce. Za 13 minut pobytu na hřišti ale zaujal. Je ale otázkou, jestli to dokáže zopakovat proti čerstvé obraně, aby se vymanil z role "žolíka".

2. kolo - Neděle 06. 08. 2017 18:00

HET liga, 2017/2018
0 - 0
0 - 0
FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (79)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Alanor (admin)     před 7 lety 07.08.2017 16:13 |  
    21 1

    A ještě bych chtěl pochválit rozhodčí. Zápas zvládli a ruku Baroše i (ne)penaltu podle mě posoudili správně. Ostatně Příhoda píská přesně skoro vždycky a často ho tu chválím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      ervin     před 7 lety 07.08.2017 19:10 |  
      6 0

      Souhlas myslím že momentálně u nás je nejlepší.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Gino     před 7 lety 07.08.2017 16:21 |  
    8 9

    S hodnocením hráčů souhlasím.
    Nesouhlasím s tím přeháněním typu "Slávisté byli v útoku bezzubí". Ofenziva drhne, branek je málo, ale ž yby to byla tak bezzubá hra? To tedy rozhodně ne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 07.08.2017 16:35 |  
      14 6

      "Slávisté byli v útoku bezzubí" naprosto odpovídá dosavadnímu průběhu sezony, kdy jsme ze hry fakticky ještě nedali gól. Jedině snad v prvním zápase proti BATE jsme si vytvořili přehršel šancí, kdy většina z nich neskončila gólem pouze kvůli obrovské smůle.

      V ostatních zápasech jsme si už ale nevytvořili nějaká kvanta gólovek, vůbec ne. Jak říkám, je hrozně krásné, že hru dominujeme a nepůjčíme soupeři balon, ale když veškerá naše snaha končí u vápna, tak je nám to naprosto k ničemu! Fotbal se hraje na góly, ne na držení míče.

      Čili ano, jsme v útoku zatím naprosto bezzubí a hromadné utvrzování se o opaku je akorát lhaním si do vlastní kapsy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Robinator     před 7 lety 07.08.2017 16:38 |  
        3 3

        presne tak

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Gino     před 7 lety 07.08.2017 16:39 |  
        10 7

        Však Vy se tady taky hromadně utvrzujete o tom, jak jsme bezzubí. Mě naše hra bezzubá nepřipadá. Vidím v každém zápase (kromě toho v Borisově, to byla velká bída od všech) hezké akce a světe div se, normálně i šance. I včera jsem jich viděl dost na to, aby to skončilo výhrou pro nás o gúol, nebo klidně i o dva. Bezzubost si tedy představuji úplně jinak a doufám, že jí u Slávie nikdy neuvidím, protože to byste si Vy ostatní asi navzájem trhali permanentky :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Jachym     před 7 lety 07.08.2017 16:46 |  
          6 0

          Zuby = góly. Jinak hra v poli podle mě vůbec špatná nebyla, jak je to ostatně i v hodnotícím článku.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Gino     před 7 lety 07.08.2017 16:50 |  
            9 7

            Zuby = góly jak pro koho. Pro mě zuby = i šance a pěkně vypracované, nebo pěkně střelené. Namátkou si vzpomínam na tyčku Součka, na výborně kopnutou standardku Frydrycha, kterou ten jejich Vašek skvěle chytil. Na ještě lepší střelu Dannyho, kterou Vašek taky chytil. Na gól Danny v "půltělního" ofsajdu. Na to, jak Zmrhal zakončil útok místo přihrávky na Halila... ježiš tohle prostě není žádná bezzubost. Samozřejmě - jen podle mě. Podle mnohých z Vás ano. Já bych taky chtěl góly, ale že je naše hra bezzubá, to bych si napsat fakt nedovolil. Bídu pamatuju.

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              Jachym     před 7 lety 07.08.2017 16:59 |  
              9 0

              Zatím celkem hlasitě štěkáme a ty zuby ceníme, ale příliš nekoušeme. Na druhé straně je pravděpodobné, že pořádných zahryznutí bude přibývat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Maeden (přítel SN)     před 7 lety 07.08.2017 16:51 |  
          7 3

          Ano, byli jsme téměř neškodní v útoku, tomu se obrazně říká bezzubí.
          Jistěže to nebyl takový průser, jako když jsme jeli pod tou gumou Radou trochu potrápit Příbram a nevystřelili na bránu. Ale ani tehdy jsem permici neroztrhal, už proto, že ta plastová karta se trhá blbě.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Gino     před 7 lety 07.08.2017 16:55 |  
            11 9

            Však v pohodě, klidně si to napiště propiskou i na předloktí. Já jen říkám, že s tím nesouhlasím. A vlastně se popravdě i trochu podivuji, jak náročnými jsme se stali. Asi jsem trochu ovlivněný tím, že koukám na zápasy s kamarádem sparťanem a on mi pořád brečí, jak by bylo super, kdyby ta jejich Sparta hrála jako my :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              Gino     před 7 lety 07.08.2017 18:23 |  
              8 9

              Necekal bych, ze zaziju dobu, kdy budu na nasich strankach sbirat minusy za to, ze se zastavam sveho klubu :)))

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              bongor     před 7 lety 07.08.2017 19:28 |  
              2 2

              Tak dneska konečně bída vyhrála a tak kamarád bude nahoře.Ovšem díval jsem se jen na první půli
              a tam byl umělecký dojem za 4.

              • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                Andul-lhak     před 7 lety 07.08.2017 19:53 |  
                5 0

                no, druha pule byla od sparty snad jeste horsi. jako zda se mi, ze se pomalu zvedaj, preci jen nejaky sance atd. meli, ale zadna slava, myslim, ze nas vykon byl na uplne jiny urovni, jenom oni tam proste maji lafatu, kterej da gola proste odevsad snad az do sedesati.. :D jinak boleslav teda hrozne slaba, cely jaro a zacatek podzimu ted fakt velka bida, prohru doma sem i cekala...

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 07.08.2017 19:02 |  
          3 3

          jistě, že jsme bez zubí, sice koušeme ale zuby jsme asi vyndali, takže to soupeře jen vyděsí ale nebolí. Takže proto jsme bezzubí. Že si tady vymýšlíš vlastní definice, to klidně pokračuj ale pak se nediv, že tě nikdo nechápe.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Gino     před 7 lety 07.08.2017 19:31 |  
            4 2

            Ja si nic nevymyslim. Ze jsme v tom zapase meli nekolik dobrych sanci je holy fakt.

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 07.08.2017 21:03 |  
              1 1

              A, že efetk byl nula je ještě holejší fakt :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Eskaes     před 7 lety 07.08.2017 19:18 |  
      6 0

      bezzubí nekoušou a ve fotbalštině to znamená, že nedávají góly. :-) A to na nás nyní sedí, bohužel.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Jachym     před 7 lety 07.08.2017 16:36 |  
    5 1

    O smolnou remízu jako v Liberci na jaře nešlo, ale i tak to byla smolná remíza. Ale zase proti Teplicím to bylo šťastné vítězství...:-) S hodnocením souhlas. Snad bych ubral bod Škoďákovi. Útok byl bezzubý, v tom s Alanorem naopak souhlasím.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 07.08.2017 16:37 |  
    1 2

    S Alanorem naprosto souhlasím, především se slovním hodnocením. U některých hráčů jsem šel s hodnocením o bod níž, ale to už je čistě subjektivní.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Robinator     před 7 lety 07.08.2017 16:41 |  
    6 2

    hodnotil bych podobně, až na to, že každému záložníkovi bych dal o jeden stupeň níže, protože jsou také spoluzodpovědní za to, že v kolonce výsledků je u nás číslo 0. Záložníci mají dávat také góly a nebo aspoň připravit 100% tutovku

  6. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Oberyn_7     před 7 lety 07.08.2017 17:11 |  
    41 3

    Alanore, standardně tvé hodnocení po zápase nekomentuji, ale vždy si ho rád přečtu.

    Dnes, ale reagovat musím a to na tvé neustálé znehodnocování hry Ruslana Rotaně. Ano, možná jsem taky zaujatý na opačnou stranu, protože se mi líbí jeho hra pokaždé když nastoupil. Jsem prostě "Ruslanovec" tudíž se ho rád zastanu. Chyběl proti Teplicím a rázem jsme viděli, jak nedokážeme ovladnout střed hřiště. I díky němu může hrát Danny z pozice "levého křídla" našeho tvůrce hry a Halil může být skoro na úrovni Murise. To stejné platí o Pepovi.

    Na hřiště prostě nejde mít všechny hráče, kteří se snaží dát rozdílovou přihrávku. Potom bychom nemohli mít žádnou územní převahu o kterou se snažíme a skončilo by to znovu u hloupého nakopávání míče. Jeho úkol je právě roztahovat hru a nebláznit. Mimochodem kdo krásným pasem nahrával Dannymu, který jenom předložil do šance Frydrychovi? Ano Ruslan. To je ta předfinální práce a druhá asistence, kterou mnoho lidí neumí ocenit. Bohužel. On dává základy tomu abychom si ty šance vytvářeli, bohužel naše finální řešení situací je tristní. To, ale není jeho hlavní úkol na hřišti.

    Nechci tady ještě začínat o jeho schopnostech v bránění, která jsou taky na vysoké úrovni.

    Pokud se bavíme o malé domů, tak máš na mysli asi tu z času 89:41. Co tam prosím udělal špatně? Jugas mu to dá nesmyslně mezi 3 ostravské hráče, zády k bráně a on se má někam točit a riskovat ztránu míče a riziko protiútoku? Prosím pokud kritiku, tak oprávněnou. Na ten moment jsem se podíval znovu a chyba tam přišla od Jugase!

    Tudíž jednoduchá otázka, jaký hráč nebo spíš s jakými vlastnostmi by měl hrát na jeho pozici abychom měli stále silnější střed hřiště, dávali hře potřebný klid a přitom by sbíral kanadské body jak na běžícím páse. Upozorňuji v systému, který aktuálně se snažíme praktikovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Jarinho     před 7 lety 07.08.2017 18:03 |  
      3 0

      Az ted jsem si vsiml tveho komentare, diky za nej, psal jsem dole defakto podobne.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    petrjir     před 7 lety 07.08.2017 17:47 |  
    5 3

    Danny je pro mě velmi zajímavý hráč, ale rozhodně to není křídlo. Hrál dle mého velmi dobře, ale bral práci Rotaňovi. Asi bych zvolil zálohu se středem vždy tedy Souček či MNN, Danny, Hušbauer (za ně alternace Rotaň, Altintop) a dvě rychlá křídla. Ve středu nejvíce vyniknou Dannyho přednosti. No a pak bych přestal zkoušet v útoku samotného Mešana.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Zd3nA1CZ     před 7 lety 07.08.2017 17:50 |  
      7 11

      Muris není hráč do kombinace, raději bych poslal na hostování jeho než třeba Tecla, který si s míčem rozumí víc...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      honza_sl     před 7 lety 08.08.2017 11:16 |  
      0 0

      Nesouhlasím. Danny, Rotaň, Altintop a MNN jsou fotbalově jinde než zbytek týmu.

      Pokud by to šlo, hrál bych zálohu MNN DZ, JH + RR OZ, Danny a Altintop křídla s tím, že se budou oba stahovat do středu a kraje budou pilovat rychlí beci (Švento, Bořil, ale klidně bych tam stáhl Sýkoru a Zmrhala - ta věc s Olomoucí pod Koubkem byla epizodou v jiné situaci).

  8. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Zd3nA1CZ     před 7 lety 07.08.2017 17:49 |  
    6 7

    tím, že se změnil styl hry se ukázal propad Mešanoviče na plné čáře, momentálně potřebujeme útočníky typově Škody, ale takového kterého ta hra baví pořád, protože co si budeme, Milan hraje jak se zrovna vyspí, stačí pak dvě špatné přihrávky co nedostane a je na něm vidět rozhození... Pevně pořád věřím, že vedení na někom pracuje...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      honza_sl     před 7 lety 08.08.2017 11:19 |  
      2 0

      Ale Škoda hraje pořád s nasazením! On není typ, co by vepředu pořád sprintoval s buldočím výrazem jako Muris. Ale furt bojuje, chodí do hlav i kombinace, hodně toho vyhrává. Pro nás j klíčový hráč,

  9. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Jarinho     před 7 lety 07.08.2017 18:02 |  
    38 2

    Chapete nekdo, ze Rotan neprisel do Slavie davat prunikove prihravky a aby byl videt utocnou aktivitou jak danny ? Ten hrac nezkazi skoro zadnou prihravku, to jak rozehraje balon nebo sklidni hru je krasa. Odvede strasne moc cerne prace a tu to malo kdo vidi. Kdo nebyl ale na stadionu videt to nemuze, jelikoz Ruslan hraje spise na prostoru nez na balonu. Skromnej kluk co.je vynikajici fotbalista, vcera se ukazalo jak tymu take chybi husbauer, ktery prave umi nahrat kamkoliv kdyz mu to sedne. Jinak konecne oproti minulemu roku dokazeme kontrolovat mic jen to chce se naucit moment prekvapeni a rychleji... jsme na spravne ceste

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Gino     před 7 lety 07.08.2017 18:26 |  
      6 0

      Diky moc za dalsiho, kdo je optimista a vazi si hezke hry ;)

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Jarinho     před 7 lety 07.08.2017 19:27 |  
        4 2

        Kamarade kdo miluje fotbal miluje Rotane. Pry to nekdy rekl wenger o rosickem, totez toto musi platit o ruslanovi, byt je to uplne jiny hrac.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      sasky     před 7 lety 07.08.2017 20:29 |  
      11 1

      Já s tebou v názoru na Rotaně souhlasím. Nicméně se mi zdá, že občas otáčí hru zpět k naší bráně zbytečně. V momentě, kdy není pod bezprostředním tlakem a mohl by se pokusit něco vymyslet stejně vrací ke stoperům. Prostě bych u něj občas ocenil snahu o určité zariskování, rychlejší přenesení hry, připadně kolmici dopředu. Územní převaha je krásná věc, ale občasné zrychlení by od věci rozhodně nebylo. Upřímně bych se nerad dočkal toho, že tu budeme ještě za měsíc "obdivovat" jakou máme územní převahu a že už to konečně další zápas musí přijít. Základ máme dobrý, ale už je čas začít střílet.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Jarinho     před 7 lety 07.08.2017 20:55 |  
        0 0

        ano je to věc druhá, která by nám přinesla dosti užitku a velmi duležita pro moment překvapeni, jen když se tato vec nepove, často soupeř přechazi do nebezpečneho utoku, jelikož ruslan hraje dost dole a moc hraču za sebou nema... to by ho chtelo posunout spiše nahoru ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          před 7 lety 08.08.2017 09:30 |  
      0 0

      souhlasím, že Rotaňovi chybí Hušbauer. Co dá Rotaň přihrávku dozadu o to víc dá Hušby přihrávku dopředu :-)

  10. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 07.08.2017 18:27 |  
    16 1

    Stále si včerejší zápas promítím, Jarda má za ty všechny výsledky, zápasy a úspěchy naprostou důvěru a jsem přesvědčen že ví co dělá, ale když jsem četl sestavu po předvedené hře proti Teplicím, kterou jsme se štěstím uhájili a opět jsem viděl, že bude hrát Mešanovič jediného útočníka, byl jsem v lehké skepsi....

    Říkám si, že velké týmy staví do všech zápasů velké hvězdy, které hrají ligu i poháry a lidi je chtějí vidět, na ně chodí, proč mi nemůžeme hrát v lize v nejsilnější sestavě, obzvlášť když nás čeká téměř týden volno a následně Jihlava a po případně jasném vedení neprostřídáme další hráče, aby získávali zkušenosti a postupně si též zahráli?

    Ukázalo se již několikrát, že Muris nemůže hrát jediné tykadlo, je to hráč do kombinace, když je obrana unavená, zjednoduší se hra na 4 záložníky a Muris to může oživit a případně rozhýbat v kombinaci s dalším útočníkem, jsem přesvědčen, že kdyby hrál od začátku Škoda s Van Burenem, zápas by dopadl úplně jinak a vraceli jsme se se třema bodama! Doufejme, že se podaří získat ještě jeden kvalitní útočník a začneme brát ligu naprosto vážně, vždyť každý zápas rozhoduje o Lize mistrů!!!!!!!

  11. Hm, tak pozor vážení

    Petr9608     před 7 lety 07.08.2017 18:58 |  
    3 11

    aby výsledky tohoto kola nebyly tak nějak signifikantní pro zbytek sezóny. Tj. všechny TOP TRIO týmy nezahrajou venku bůh ví co, ale zatímco my jsme impotentní, tak Plzeń nebo sparta tam ten jeden gól dorvou...

    Každopádně 15 gólů na celý ligový kolo je hnus a pak se ať se na podzim člověk nediví, že se radši chodí na hokej.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 07.08.2017 19:04 |  
    8 15

    Tak vysmivana Sparta ma po dvou kolech kvalifikace LM (kterou letosni HET liga je) stejne bodu jako my... Navic tezky zapas v Mlade Boleslavi za sebou. Nemluve o tom, ze Lafata utika Milanovi v souboji o krale strelcu. Myslim, ze ani Milan neni z tech experimentu se sestavou nadesny a radsi by hral od zacatku. Dokazu jeste jakztakz pochopit ty experimenty v zapase s Teplicemi, ale i s ohledem prave na prubeh zapasu s Teplicemi nechapu proc jsme v te Ostrave nenastoupili v nejsilnejsi sestave. Ta uplne zbytecna ztrata nas bude hodne mrzet a opravdu se mi to s odstupem jednoho dne hodne tezko zkousava. Opravdu bychom i tu dlouhodobou kvalifikaci LM meli brat se 100% durazem a nepodcenovat ani kousek. Ona je totiz celkove dulezitejsi, nez ta letosni. Protoze kdyz letos nebudeme LM hrat my, tak nikdo jiny take ne. Kdyz ji nebudeme hrat pristi rok, tak nekdo jiny ano...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Petr9608     před 7 lety 07.08.2017 19:07 |  
      1 0

      Třeba United přidaj po triumfu v EL i triumf v LM a v PL skončej až pátí :-D

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Travinho     před 7 lety 08.08.2017 08:42 |  
      7 0

      Bude letos zápas v Boleslavi těžší než utkání v Ostravě? Navíc máme za sebou silné Teplice. Tak nač tolik skepse?

  13. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    DF007     před 7 lety 07.08.2017 19:05 |  
    9 0

    Já bych jako další faktor slabší produktivity viděl ještě upuštění od vysokého presinku, kdy získáváme míče až hluboko ve hřišti a obrany soupeřů se stihnou zorganizovat. Ono není lehké vytvořit rychlý přechod do útoku na 60 metrů. Čím dále od branky soupeře získáme míč, tím déle trvá než se dostaneme k brance. Existují statistiky, které říkají, že nejvíce branek padá do 7 vteřin od zisku míče. Když to převedeme na metry, tak to vychází na zisk míče na útočné polovině, kterých bohužel máme hodně málo.
    Druhý faktor je i tolikrát zmiňované štestíčko. Vždyť jsme ve čtyřech zápasech trefili třikrát tyč a soupeřovi brankáři i několik famoznich zákroků.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    dauby     před 7 lety 07.08.2017 19:07 |  
    1 12

    Na můj vkus příliš vysoké známky. Sice jsme měli celý zápas převahu, ale v podstatě jsme si nevypracovali jedinou velkou šanci. Čili celkově hodnocení moc nesedí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Jarinho     před 7 lety 07.08.2017 19:30 |  
      7 2

      Tak to si ten zapas nevidel, souckova tyc, altintopa strela v prvni polocase v zavaru, zmrhal mohl davat pred prazdnou, muris na penalte strelba do oblak, 2 prime kopy, mickuv prunik a zpetna prihravka na vapno pro fajn strelu.. atd

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        dauby     před 7 lety 08.08.2017 09:06 |  
        1 1

        Západ jsem viděl. Sorry, ale že "Zmrhal mohl dávat před prázdnou", tomu říkáš pořádná šance? To je šance na šanci :-). Jenže cokoliv skončilo u Zmrhala nebo u Murise, skončilo úplně. Součkova tyč byla pěkná, ale pořád je to třela mimo bránu. Jediná kloudná akce byl Rotaňův přímák, to je ale standardka. Já viděl zápas jinak než Ty. K čemu je nám obrovská převaha v držení míče, když nepřijde jediná kloudná finální přihrávka?

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          honza_sl     před 7 lety 08.08.2017 11:32 |  
          1 0

          Já nevím, ale podle mě je střela do tyče, od které to jde ven druhá nejlepší možná (protože brankář má nejméně možností ji krýt) a je to prostě smůla, nic víc.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            dauby     před 7 lety 08.08.2017 11:50 |  
            0 1

            Ta střela se točila ven, těžko mohla jít do brány. Jinak jednou to je smůla, ale pokud nedáme 4 zápasy gól ze hry (2x penalta, 1x roh), nemá to se smůlou co dělat. Prostě buď si šance nevypracováváme, nebo je neproměníme (jako doma s Borisovem). Vymlouvání se na smůlu neobstojí, útočnou fázi je třeba rapidně zlepšit!

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              honza_sl     před 7 lety 08.08.2017 13:14 |  
              1 0

              To si nerozumíme. Nijak nerozporuju, že útočná fáze hry není dost drhne. Šlo mi pouze o tu tyč: Nejlepší možná střela je obecně podle mě od tyče do brány - brankář má nejmenší šanci ji chytit. No a z logiky věci tedy druhá nejlépe umístěná střela je od tyče ven. Tu brankář také nemá možnost chytit a jen smůlou (rozdíl pár cm, max. 2 dm) se odráží ven ne dovnitř. Takže podle mě tyče znamenají 100% gólovku, byť jsou statisticky počítány jako střely mimo branku...

              • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                padre     před 7 lety 08.08.2017 13:42 |  
                1 1

                Tak pokud je "nejlepší možná střela od tyče do brány", tak potom druhá nejlépe umístěná střela je přímo do brány bez trefení/teče/ tyče, ne? A ne od tyče ven ... to možná při nějaké sázce na tréninku typu břevínka.

                • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                  honza_sl     před 7 lety 08.08.2017 14:11 |  
                  0 0

                  Právě, že ne. Střelu přímo do brány má brankář větší šanci chytit, než střelu od tyče/břevna. A co stává častěji - že střelu chytí brankář nebo že se odrazí od tyče ven?
                  Jasně, z hlediska efektivity - tyč a ven je "negól" a tedy selhání. Ale z hlediska umístění střely je to podle mě druhá nejlepší možnost.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Balvan86     před 7 lety 07.08.2017 19:28 |  
    6 1

    Zmrhal se mi taky od nové sezony nelíbí...
    Danny by se mi líbil mnohem více než na křídle jako střední ofenzivní záložník a podle mě by to i hodně pomohlo i Rotaňovi s Hušbym. Ani ne tak na Jihlavu, ale jako spíš na zápas na Kypru bych viděl sestavu takhle:
    Laštůvka - Frydrych, Jugas, Deli, Bořil - Ngadeu - Van Buren, Hušbauer (Rotaň), Danny, Mingazov (Švento) - Škoda
    A v případě křídel je mi hodně líto, že nemůže zatím nastupovat Sýkora. Jinak bych ho tam na jednom z křídel měl jako jasnou volbu, a to sice nejspíš místo Mingazova. Van Buren totiž neustále dokazuje, že to se základní jedenáctkou myslí vážně a opravdu se mi líbí. Jak na konci zápasu v Chacharstánu udělal ty dva beka u lajny...ty tam byly jako solný sloupy...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Martin 58     před 7 lety 08.08.2017 10:41 |  
      1 0

      Nejsem si tím Sýkorou tak zcela jist. Když přišel, bylo pěkné se na něj dívat, ale krátce na to, po zranění, šla jeho hra, zejména s ohledem na prospěch vlastnímu týmu, rapidně dolů, takže mám otázku, jaký Sýkora se vlastně vrátí!?

  16. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Mikey     před 7 lety 07.08.2017 19:53 |  
    12 0

    Kde pak je ten Eduard Sobol. Všichni na něho čekáme od té chvíle co to JT napsal na twitter.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      patras     před 7 lety 07.08.2017 21:05 |  
      1 0

      Taky jsem rozladěn, celé odpoledne sleduju hlavní web a stále nic....:-(

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Andul-lhak     před 7 lety 07.08.2017 21:32 |  
      0 0

      snad to nedopadne jako se suralem

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      mirecek1111     před 7 lety 07.08.2017 22:11 |  
      0 0

      Řekl bych, že zřejmě dnes absolvoval tu lékařskou prohlídku, pak natáčel nějakou video představovačku, rozhovor atd., no a zítra se to vše zveřejní :-)

  17. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Kulajs     před 7 lety 07.08.2017 20:24 |  
    5 0

    Pripojuji poprve komentar a to fandim Slavii 60 let. Zmrhaluv vykon byl opravdu tristni, ale co je duvodem? Nemuze to byt fakt, ze hraci citi, ze mohou prijit o kdysi stale misto v sestave a neumeji se s timto tlakem srovnat? Snazi se to urvat tzv. na sebe, aby se ukazali a nevidi lepe postaveneho hrace a sobecky akci zazdi. Omlouvam se ze chybi diakritika, ale na I padu se mi nechce tam ta znamenka pridavat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 07.08.2017 21:04 |  
      8 0

      Jestli to tak je, tak pak může jít pan Zmrhal hledat štěstí do nějakého provinčního klubu. Ale věřím tomu, že mu to prostě nesedlo. Den blbec a že je to dost velký hráč na to aby se s konkurencí v kádru popral a mělo to na něj spíše pozitivní vliv.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      nobiczek (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 13:35 |  
      0 0

      Co se Zmrhala týče, tak mi velmi často přijde, že se rozhoduje, co udělá už ve chvíli, kdy k němu jde míč, případně když ho zpracovává, a už poté nezohledňuje, že se třeba situace mohla změnit. Že prostě nereaguje na změny, náběhy spoluhráčů, postavení protihráčů dostatečně rychle a pružně - v Ostravě šel k Jardovi několikrát míč a já už podle jeho postavení naprosto přesně (mírná nadsázka) věděl, co s ním udělá. Ohromný rozdíl je to například v porovnání s Dannym, který má neustále hlavu nahoře, když vede míč, případně ještě než přebere přihrávku, tak ho vidíte několikrát se rozhlédnout a zkontrolovat postavení spoluhráčů, náběhy a tak - proto má "překvapivá a fotbalová" řešení. Tohle podle mého názoru Jarda prostě neumí..

  18. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Obr     před 7 lety 07.08.2017 20:36 |  
    7 0

    V prostredku mame obrovskou kvalitu v Dannym, Souckovi, Ngadeu, Husbauerovi a Rotanovi...., kterou dokazeme soupere vykombinovat a prehrat. Zapas v Ostrave to jasne dokazal. I kdyz nekdo nemuze prijit Rotanovi na chut, mne se libi, i kdyz obcas udelal chybicku. V prostredku pokryje velkou cast hriste, hrozne toho obeha, dokaze vykryt diry pri ztratach mice a umi dat dlouhej presnej balon. Pro me to je dulezitej hrac. Bohuzel zatim nemame formu na krajich hriste a to je pro me hlavni nedostatek soucasnyho mancaftu. Na stranach to neumime vykombinovat tak, aby sme posilali do vapna dost nebezpecnejch centru a nasi krajni zaloznici hrajou prevaznou vetsinu zapasu zady k brane. Az se na stranach zlepsime, verim, ze budeme davat goly, vyhravat zapasy a nebudeme muset resit nejaky drobny nedostatky. Jak rika jeden muj znamej - na krajich se dela fotbal. JŠVCD! Urcite

  19. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Obr     před 7 lety 07.08.2017 21:05 |  
    8 0

    Tvrdik na twitteru: Vstupenky na zapas s APOEL budou pro majitele permanentek 190 Kč - 340 Kč. Kazdy si bude moci zakoupit ještě dvě další. Spolu jsme silnejsi!

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 07.08.2017 21:56 |  
      0 0

      Tak to je velmi rozumna cena. Palec nahoru.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Petr9608     před 7 lety 07.08.2017 22:49 |  
        2 1

        No, hlavně abychom si z Kypru nepřivezli náklad...

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Martin 58     před 7 lety 08.08.2017 10:46 |  
          0 0

          To už je malomyslnost. Jestliže takhle dokážem uvažovat my, fanoušci, jakým právem potom požadujem po hráčích stoprocentní soustředění , bezchybnost a psychickou vyrovnanost Charlese Bronsona !?

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Sracken     před 7 lety 08.08.2017 12:28 |  
            3 1

            Hráči jsou profesionálové, fanoušci ne. Takže tímto právem.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    amon     před 7 lety 07.08.2017 21:43 |  
    5 0

    byla radost dívat se na Dannyho. Největší radost mi udělal Altintop, kterého tady spousta lidí již odepisovala, že je p. hráč. JZ se opravdu mač nepovedl. Hrát fotbal umí, ale těch povedených zápasů je méně, než bysme si všichni přáli. V minulém kole jsme předvdeli naprosto tragický výkon a vyhráli, dnes byl výkon o mnoho lepší a jsou 2b ztráta. Má to progres, jde to nahoru, snad jen, že už nemá smysl dávat Murise samotného na hrot. Myslím, že i Standa by tam odvedl lepší práci. Na druhou stranu si vemte, že Šilhavý ho šetří na poháry, protože je to náš jackpot- nikoho jiného nemáme a Čínani chtěj do CL hned. Ostuda, že se o útočníkovi píše tak dlouho a stále nic. Škoda toho ofsajdu u Dannyho, ten si to včera zasloužil.

  21. Největší simulant

    Láryfáry     před 7 lety 07.08.2017 22:29 |  
    10 0

    Páni (a dámové), omlouvám se za off-topic, ale na Tipsportu se objevily kurzy na prvního dodatečně potrestaného simulanta ligy, a strašně jsem se rozesmál :-) Nuže, posuďte sami, první desítku zcela opanují borci ze Sparty, Plzínky, a Baryk:

    Lafata D. 6.00
    Limberský D. 7.00
    Baroš M. 8.00
    Zeman M. 9.00
    Petržela M. 10.00
    Krmenčík M. 11.00
    Chramosta J. 12.00
    Ben Chaim T. 13.00
    Šural J. 15.00
    Wágner T. 17.00
    Škoda Mil. 20.00
    Mingazov R. 22.00
    Rezek J. 25.00
    Danny 30.00
    Altintop H. 35.00
    Rosický T. 40.00

  22. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Andul-lhak     před 7 lety 07.08.2017 23:10 |  
    9 0

    Tak ja taky prispeju do komunity svym soudem. :) Hra mi neprisla proti Baniku nikterak spatna, meli sme samozrejme velikou prevahu, obrana - hlavne defenzivni zaloha - fungovala bajecne a sanci sme si vytvorili podle me vazne dostatecny mnozstvi, minimalne tolik, kolik ve svych zapasech plzen nebo sparta, jen to tam bohuzel nespadlo.

    Nejvetsi problem vidim v prakticky neexistujicich kridlech. Jak ukazaly data, tak Danny operuje spis na podhrotu, na kridle teda nikdo neni a na druhou stranu zase nikdo po Frydrychovi/Borilovi nemuze chtit, aby se sam vydaval na nejaky utocny vylety, kdyz Danny ani neni na jeho strane. Resenim je podle me jednoznacne posunuti Dannyho na podhrot, potrebujeme dve rychla kridla, co to rozhybou - byla by to super protivaha proti kreativnimu, ale preci jen trochu nedynamickymu stredu. Na levo by sel Zmrhal/Mingazov ve forme, pripadne Svento, napravo nejlepe uzdraveny Sykora, pripadne tedy MvB. Nejde, aby se kridla stahovala do stredu, jak se to (snad pod vlivem Dannyho) snazil nekolikrat delat MvB a Mingazov, tim je stred naprosto prehusten a nefunguje.

    Pak samozrejme nastava problem, jak udelat stred zalohy, protoze je tam "navic" Danny. Pro me na defenzivniho zaloznika Ngadeu, pred nej Rotan/Soucek, kterej potvrdil, ze muze bejt moc dobrej box-to-box zaloznik a na podhrota mame vazne pretlak - Husby, Altintop, Danny. Pripadne by slo hrat s Altintopem jako doplnkem pro Skodu a bez Ngadeuua, ale to asi jen proti slabsim souperum. Jinak je ten pretlak na typicky kreativniho podhrotovyho hrace vazne hodne velikej.

    Myslim, ze jakmile by nam kridla dodaly trochu pohybu, tak nam v lize nikdo moc konkurovat nemuze, protoze i stred pole mame hodne silnej, takze by asi souper nevedel, koho driv branit. Skodak by samozrejme potreboval nejakou vetsi konkurenci nez Messiho, kterej sam vazne bohuzel moc neumi.

    Tot vse, nicmene verim JS, myslim, ze vi, kde nas tlaci bota a za par tydnu se zas rozjedem vic jak v minuly sezone. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Krystof     před 7 lety 07.08.2017 23:42 |  
      2 0

      Vidím to velmi podobně, hra v Ostravě se mi velmi líbila, ale něco málo tomu přecijen chybělo. Přesně jak říkáš, křídla nám chodí hodně do středu, extrém je pak Danny, který má velkou volnost po celém hřišti (a je to tak podle mě v jeho případě úplně správně). Často pak ale v takových chvílích, a to nejspíš i z důvodu respektu soupeře k hráči jakým zrovna třeba Danny je, naváže na sebe klidně 2,3 bránící hráče a vzniká tak zpravidla okamžitě prostor při lajně. A v tu chvíli by dle mého názoru přišla přesně chvíle pro ostré krajní beky, kteří by mohli takové situace využít a z jakési druhé vlny si jít do prostoru pro přihrávku a tu by podle mě náš vynikající střed v takovou chvíli neměl problém vytvořit. Vůbec si dlouhodobě myslím, že nás kraje obrany v tomto směru trochu brzdí. A proto bych vkládal naděje do Sobola, případně při lehkém přeskupení sestavy např. Šventa na levém beku, kteří by to mohli částečně vylepšit. Současné kraje obrany - Bóřa se určitě snaží to plnit a střídavě se mu i daří, jen by to chtělo také zlepšit centry do vápna a vůbec finální fázi, Frýďa pak prostě asi není typ hráče, který bude brousit lajnu, i když i on se velmi sympaticky dopředu snaží, stejně je u něj vidět jeho spíš defenzivnější pojetí a s centry do vápna mívá problém. Vůbec bych pak ale nezapomínal na Floa - ten je dle mého z našich krajních beků nejofenzivnější, má kvalitní centry a hodí se do kombinace nejvíce, ale má občasné problémy s defenzivní částí. Ale už příprava naznačila, že si v kombinaci s posilami dobře rozumí a ještě nám může hodně ukázat, škoda lehkého zranění.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 08.08.2017 08:08 |  
    0 0

    Naprosto přesné hodnocení, hodnotil jsem podobně. Největší náš současný problém = vstřelení gólů, bohužel pokolikáté už?!!v loňské sezoně nejlepší útok ligy, zatím pouhé tři branky ve čtyřech zápasech a to ještě dvě z penalty a 2/3 gólů dal Milan. Muris, Mick a spol šance mají, ale zakončit je = neřešitelný problém. Chtělo by to přivést dalšího útočníka, bez Škoďáka to opravdu nejde. Naproti tomu pouhé dva obdržené góly a to ještě s BATE, kterým jsme to hodně usnadnili...snad s Jihlavou to zlomíme a dáme aspoň tři branky...Včera těsná výhra Rumunů v Bolce a už jsou plné noviny, jak hrají skvěle!! inu zase Spart...porazit trápící se Boleslav navíc trénovanou DU mladším, který nevydrží určitě ani celý podzim, to je fakt výhra...

  24. Rotan

    Dresco     před 7 lety 08.08.2017 09:58 |  
    1 2

    Ja rozhodne patrim mezi ty, kterym se jeho vykon v Ostrave nelibil. Asi trikrat jsme sli po ztrate Ostravy do brejku, kdy to bylo 5 na 5 nebo i precisleni a on to vzdy zasekl a hral dozadu. Neskutecne me s tim stval. Jsem presvedcen, ze byt na hristi misto nej Husbauer, tak nejaka z techto nadejnych akci skonci minimalne streleckym pokusem, ne-li golem. Na druhou stranu je pravda, ze umi podrzet mic a uklidnit hru, ale to nam k nicemu neni, kdyz potrebujeme hrat rychle dopredu. Takze by byl urcite platnejsi v dobe, kdy budeme vest. Coz verim, ze bude casto ten pripad az zacneme davat nejake goly. Ale v Ostrave spolu s Mesanovicem prispel nejvice prave Rotan k te neefektivni hre.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Akuls     před 7 lety 08.08.2017 09:59 |  
    11 1

    Tak nevím, zda Zmrhal a Mešanovič dostali známku příliš nízkou nebo Švento a Škoda příliš vysokou. Když to zrekapituluji, v prvním poločase šly všechny nebezpečné akce po levé straně a Zmrhal s Bořilem pravou stranu obrany Baníku pěkně větrali. Bohužel Zmrhal nic nedotáhl nebo to přímo trestuhodně zazdil. V druhém poločase Švento sice nekazil, ale také nic neudělal a tak naše levá strana přestala být nebezpečná a do příchodu MvB se hrálo 30 min. jen středem a byla to z pohledu SKS nejhorší pasáž zápasu. Určitě si pravá strana obrany Ostravy oddechla když slabě hrající Zmrhal vystřídal.
    Mešanovič za hodinu hry nedostal jedinou přihrávku po zemi, ačkoliv se neustále nabízel na hranici ofsajdu na průnikovou kolmicí do běhu za obranu. S dvěma dvoumetrovými stopéry Ostravy za zády se dostal pouze ke třem odraženým balónům, které se snažil z těžkých pozic zakončit a to vesměs neúspěšně a dále trestuhodně pokazil přihrávku, když SKS snad poprvé a naposledy šla v zápase do brejku 3 na 2. Dobře myšlenou přihrávku zastavil stopér Ostravy svým panděrem.
    Škoda nastoupil na posledních 30 min. proti snad již trochu unaveným stopérům Ostravy. Také nedostal žádnou kloudnou přihrávku, asi i proto, že do příchodu MvB se hrálo jen středem a dobrých centrů ze strany bylo minimum. Takže Škoda za 30 min. stihl jednou málo nebezpečně hlavičkovat a potom si zbytečně vykoledoval žlutou za ruku. Na nic dalšího si nevzpomínám.
    Takže jestli Alanor výšce uvedené hráče ohodnotil správně nevím, nechám to na diskutujících a očekávám smršť mínusů a to i za další větu. Z výše uvedeného mi vyplývá, že proti branícím mužstvům musíme hrát na dva ostré kraje a to za současné personální situace je Zmrhal a MvB. Budeme-li hrát jen stŕedem a útočit jako v házené, tak budeme mít problém do vstřelení prvního gólu i v pátek s Jihlavou. Kombinační fotbal a držení míče je krásná věc, ale fotbal není krasobruslení, hlavní je dávat góly.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Miky44     před 7 lety 08.08.2017 19:13 |  
      2 0

      Souhlas. Tady platí, že kdo nic nedělá nic nezkazí. A na obranu Zmrhala i když toho zmrvil hodně, byl to on kdo přihrával na tu tyčkovou střelu Součkovi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Akuls     před 7 lety 09.08.2017 10:23 |  
        0 1

        Souhlas. A Mešanovič zase dal krásnou předfinální přihrávku Zmrhalovi, ale ten to bohužel Altintopovi před prázdnou bránu nepřihrál. Včera jsem se na zápas znovu podíval a musím objektivně říct, že i při té bídě měli jak Zmrhal, tak i Mešanovič dostat vyšší známky než Švento a Škoda. Ti nepředvedli vůbec nic a tak se nedostali ani k tomu, aby něco zkazili. Také mi bylo divné, proč nešel místo Zmrhala na plac Mingazov, který je koníkem JŠ. Asi musí být buď v pěkném srabu nebo JŠ usoudil, že vzhledem k zanďouru Ostravy by se brejkový Mingazov neprosadil.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Kuliss9     před 7 lety 08.08.2017 10:26 |  
    6 0

    Hodně se tu chválí Danny, doplním si jen jednu malou poznámku, která je i ve statistice průměrných pozic hráčů. Jsem z něj taky nadšený, ten počet doteků s balónem, počet přihrávek, procentuální úspěšnost to je nádhera.
    Jen si myslím, že už to není hráč na kraj hřiště, ohromně se stahuje do středu a tím houstne pole a uzavírá se prostor. Myslím si, že ve variantě 2 ostrých krajů s Dannym na podhrotu bychom se dostali do úplně jiné situace než jsme s Dannym, který se z kraje zálohy neustále stahuje do středu hřiště a tím ztrácíme sílu moderního fotbalu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      dubas     před 7 lety 08.08.2017 10:55 |  
      1 3

      Danny ale bude hrát pořád to stejné, bez ohledu na to, jestli je v zápise na křídle, nebo uprostřed. Pokud chceme aby hrál co hraje, tak potřebuje určitou volnost a to znamená, že za něho musí ostatní bránit. Náš problém není v ostrém kraji ale v rotaci ostatních hráčů, prostě Hřebíkovi klasické čtverce, když jde Danny do středu tak se tam musí někdo posunout, ať už bek nebo záložník a tu stranu zavřít při bránění, nebo roztáhnout při útočení a to nám jde celkem při útočení, ale zatím je to horší při bránění. Pokud dáme Dannyho do středu, tak si bude muset sednout buď Ruslan a Halil aby mohl hrát Pepa, který nám v Ostravě hrozně chyběl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Fačín     před 7 lety 08.08.2017 17:08 |  
        3 4

        Mám Hušbauera rád, ale v Ostravě jsem neměl dojem, že je to on, kdo nám chybí. Střed hřiště fungoval dobře. Mě chybělo křídlo ve formě a hlavně útočník (Van Buren a Škoda).

  27. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Sapfa     před 7 lety 08.08.2017 10:57 |  
    4 0

    Zápas jsem neviděl a přečetl jsem si zdejší diskuse dřív, než jsem viděl sestřih...o to víc jsem pak byl překvapený, kolik šancí a nadějných pozic jsme měli. Z diskuse to vypadalo, že jsme se k ničemu nedostali...I když to nebyli stoprocentní loženky, tak si myslím, že minimálně dva goly jsme v klidu mohli dát mohli a bezzzbostí bych to nenazval. Dle mého chybí ofenzivní beci s dobrým centrem (doufám, že Sobol tu levou stranu ohobluje řádně), protože křídelní hra hodně vázne a myslím, že by hernímu projevu hooodně pomohlo, kdybychom hráli více po křídlech. Chybí mi tam obecně více náběhů po křídlech či do uliček a přesně načasované průnikové přihrávky, o což by se měli starat Hušby, Roty a Danny.

  28. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    sicilianbrno     před 7 lety 08.08.2017 11:19 |  
    4 1

    S hodnocením souhlasím. Narozdíl od Alanora se mě celkově kombinační hra po zemi libila, neouhlasím, že je lepší nakopávané míče dopředu (jeho reakce na muj článek z neděle), které stejně mnohdy lítají na náhodu. Musí se to samozdřejmě vyladit, aby to nebylo takové profesorské, pomalé, a věřím, že to fungovat bude.
    Nešetřit žádné opory a měnit neustále hráče ve větším, jinak se nám těžko sehrají. Viz Škoda. Nikoho lepšího tam nemáme v součastnosti a stejně ho tam trenér dá na 30min i když za týden nás čeká jen liga.
    Proti Jihlavě buď Dannyho do středu, Šventa a Burena na kraje nebo hrát 4-4-2 s Danym vpravo, Švento vlevo, utok Škoda, Mešanovič ( Buren)....
    Na spartu a plzeň kašlu, že vyhrali na hřištích težkých soupeřů. Viděl sem ten jejich fotbal a nemám strach....zajimají hlavně výkony slavie...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      zeleznik2     před 7 lety 08.08.2017 13:04 |  
      3 1

      Naprostý souhlas, liga jasně ukázala rozdíl mezi hráčemi z lavičky a základem, bohužel nemáme dvě vyrovnané jedenáctky, jak bychom potřebovali, opět můžeme hrát s nějakými šestnácti hráči a nedej bože, kdyby třeba vypadl Laštůvka!!To by, byla noční můra. Ta šíře našeho kádru je pouze kvantitabilní a nikoliv kvalitativní.. pro mne je záhadou, že například vůbec nehrají Flo a Alvir, Dušan jen střídá. Včera měl být, ohlášen Eduard Sobol, nikde zmínka, že je to hotové. Navíc je to další hráč nalevo. Co útok?Nejsem jasnovidec, ale Danny ve středu zálohy proti Jihlavě nenastoupí a doufám, že nebudeme hrát zase 4-5-1.. Poslední věta nejkrásnější... Na spartu a plzeň kašlu, že vyhrali na hřištích težkých soupeřů. Viděl sem ten jejich fotbal a nemám strach....zajímají hlavně výkony slavie...
      Bohužel, ikdyž bych Spartu nesledoval, kolegové se rádi pochlubí...

  29. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 11.08.2017 17:14 |  
    0 0

    Jen doplním, že pan Redaktor Šíma obdaroval Zmrhala známkou č.6!!což bylo u nás nejvyšší bodování(Danny, Frydrych).