Liga mistrů

Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

Na den přesně po 10 letech čeká Slavii další první zápas posledního předkola Ligy mistrů. Tehdy v roce 2007 dokázala slavně zvítězit v Amsterdamu nad tamním Ajaxem a vůbec bychom se nezlobili, kdyby dokázala podobný úspěch předvést i v Nikósii proti APOELu. 

Měl to být pohodový zápas, který by se měl v poklidu vyhrát, pošetří se síly a dodá se klid před důležitým dvojzápasem. Skoro všechno do puntíku vyšlo. Až na to, že se zranil Simon Deli. Věc tuze nepříjemná, na druhou stranu právě v tento okamžik trenér Šilhavý asi velmi doceňuje šířku svého kádru. Dá se očekávat, že Deliho místo, podobně jako právě po jeho odstoupení s Jihlavou, zaujme Ngadeu, zatímco na pozici defenzivního záložníka budeme vidět Tomáše Součka. Zajímavou otázkou pak zůstává, kdo nakonec bude dopsán na soupisku. Sobol? Stoch? Vše závisí na rychlosti turecké strany - pokud přijde transferkarta, budeme se moci těšit na kouzla slovenského křídelního záložníka.

Slavii by snad i mohlo svědčit, že první zápas hraje venku. Alespoň nebude pod takovým tlakem jako v Borisově, kde se ten zápas prostě nepovedl, přičemž hlava hrála asi až tu první roli. Člověk by mohl říci, že by mohli být hráči v klidu kvůli tomu, že již mají své jisté, alespoň Evropská liga se v Edenu hrát bude. Ale Liga mistrů je takovým lákadlem, že na nějakou cenu útěchy v té hlavě místo myslím stále nebude. Jak se již omílalo před zápasem v Bělorusku, Slavii by mohla svědčit, podobně jako v loňské sezóně, hra spíše na rychlé brejky. Tam se to tedy nepovedlo, to je pravda, a je vlastně otázkou, zda to se současnou zálohou v čele s Dannym vlastně jde hrát. Pak si však člověk vzpomene na Jihlavu a zjistí, že asi i jo.

Co se týče představení soupeře, nebudu nosit dříví do lesa a raději vás odkážu na článek na eurofotbalu (http://www.eurofotbal.cz/clanky/kdo-v-lize-mistru-ciha-na-slavii-apoel-se-predstavuje-371383/). Stejnak bych při sebevětší snaze jen těžko dokázal stvořit něco podobného. 

Slavia nevyhrála venku v Evropě již právě oněch 10 let. Navíc jí bude chybět Deli, Bílek a jeden z dvojice Sobol, Stoch. K tomu si přidejme, že když naposledy hrála zápas venku v rámci posledního předkola Ligy mistrů (na Fiorentině), tak ani nevystřelila na bránu. To nejsou nic moc statistické údaje že? Ale vem to čert, každý zápas začíná za stavu 0:0, tak co myslíte? Jak to bude zítra vypadat?

Tip na sestavu: Laštůvka - Frydrych, Jugas, Ngadeu, Bořil - Stoch, Souček, Hušbauer, Rotaň, Danny - Škoda

playoff - Úterý 15. 08. 2017 20:45

Liga mistrů, 2017/2018
2 - 0
2 - 0
APOEL FC
APOEL FC

2. de Camargo
10. Aloneftis

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (155)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    Jachym     před 7 lety 14.08.2017 16:04 |  
    8 0

    Když už jsme u těch paralel v souvislosti s desetiletým odstupem od poslední slávistické účasti v Lize mistrů, tak bych připomněl rovněž jeden milník, i když to nebude přesně na den. Před deseti lety jsme dosáhli první (a dosud jediné výhry) v LM proti Steaue Bukurešť. Následující zápas jsme hráli na Bohemians a prohráli tam 0:2, když góly nám dával Škoda a takový hromotlucký "nekopa" Kunášek:-) Doufám, že v sobotu pojedeme do Ďolíčku s parádním výsledkem z předkola LM a ještě ho navíc potvrdíme:-)

  2. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    malan (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 16:14 |  
    5 1

    " je vlastně otázkou, zda to se současnou zálohou v čele s Dannym vlastně jde hrát. Pak si však člověk vzpomene na Jihlavu a zjistí, že asi i jo." Myslím, že zápas s Jihlavou není měřítkem pro zápas s APOELem, ten má mnohem rychlejší práci s míčem než na sestup hodná Jihlava. Rád bych viděl fotbal na brejky, nicméně by na krajích museli být Stoch a Sýkora a oba ve své nejlepší formě, což se asi nedá předpokládat. Zmrhal je také úplně z formy a Mingazov nebo Van Buren mají spíše nahodile dobré výkony.
    Vidím to na ubojovaný zápas, kde cílem bude nedostat gól a sami z jedné akce (roh, standartka) alespoň jeden dát(stejně jako v Borisově), což by nám mohlo stačit, ale budou z toho zase bolet oči.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      urs (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 17:22 |  
      0 0

      Důležitým faktorem teplota určitě bude, zejména tedy pro Dannyho, který se před příchodem do Prahy ptal, zda je tu taky teplo - čili já se klimatu fakt nebojím, Danny jednoznačnej MOTM!!! :)

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        urs (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 17:23 |  
        0 0

        ups..., reagoval jsem na místní poměry, ale koukám, že pod špatný příspěvek (nicméně velmi trefný!!) :)

  3. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 16:31 |  
    7 1

    Kurňa já už se tak těším a nemůžu se dočkat, že zítra v práci zase udělám prd... :-) Ale co pak to doženu. To naši kluci ty musí makat od začátku. Kašlete na všechny prognózy a úvahy. Prostě to odjezděte po zadku, chci vidět hořet trávník a pak se není čeho bát. Dejte do toho totální maximum a bude to dobré.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      edenboy     před 7 lety 14.08.2017 16:41 |  
      9 0

      Jelikož podle předpovědi má být 37°C, tak k tomu hoření trávníku nebude daleko :-)

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Fulham     před 7 lety 14.08.2017 17:09 |  
      1 1

      Já už udělal prd dnes...a zítra - úplně bez komentu. Ale kluci to určitě zvládnou. Kvalitu máme . Paradoxně nejméně zkušená je obrana, takže hrrr na ně! A moc by se mi líbil slovenský mikrosvět vlevo. Miro to tam dvakrát flákne a bude mávat čepicí....1-3 , howg.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Maty22     před 7 lety 14.08.2017 17:19 |  
      6 4

      Máš tam dělat prd každej den jako já a ani by ti to nepřišlo.

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 18:51 |  
        0 0

        :-))

  4. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    JohnyPine (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 17:13 |  
    1 0

    Nehraje se náhodou v NIkósii?

  5. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    pinochet     před 7 lety 14.08.2017 17:45 |  
    0 3

    K sestavě v článku: Moc bych se divil, kdyby nehrál Sobol. Spíše si myslím, že nebude hrát Stoch, který s mužstrvem ještě ani nehrál a na jeho místě nastoupí Zmrhal, který sice zatím moc formy neukázal, ale na brejky je dobrý a i bez formy se v každém zápase, co hrál, dokázal dostávat do šancí. Ještě navrch se u něj nikdy neví, jestli bude hrát výborně nebo bídně, protože on to většinou střídá, takže teď by měl být u něj na řadě famózní výkon.

  6. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    qwertz0099     před 7 lety 14.08.2017 17:57 |  
    12 0

    Podle trenéra APOELu hrajeme rozestavením 4-4-3. Pokud dá týmu v podobném duchu i další taktické pokyny, budu jenom rád :)

  7. APOEL

    DF007     před 7 lety 14.08.2017 18:10 |  
    0 0

    Tak natěšení narůstá. Hlavní je postup, jak už jsem tady psal několikrát (Borisov, loňský konec ligy), je jedno jak. Ale teď věřím, že se i pobavíme.

  8. ..

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 18:15 |  
    3 0

    Fotbalová horečka mi už pěkně stoupá!...pokud se hraje na den přesně po deseti letech, je to neuvěřitelná symbolika, která by mohla značit pěkný překvápko:)

    • Re: ..

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 18:53 |  
      7 0

      Ja v ty symboly verim. Titul na Strahove misto Edenu bylo take symbolicke uzavreni kruhu. Tak proc ne i ta LM.

  9. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    TSeguinTS     před 7 lety 14.08.2017 18:18 |  
    0 0

    Pohárový cíl už máme splněný. Apoel určitě bude doma pod větším tlakem, navíc když velká část jeho příjmů je z prémií za účast v pohárech. Mám díky absenci Simona neskutečný nervy, proto se budu snažit soustředit se hlavně na svůj srdeční výkon.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Ondráš     před 7 lety 14.08.2017 18:29 |  
      5 0

      dvojka v žíle srdíčku uleví..i ten fotbal pak vypadá světově..

  10. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    Dobi     před 7 lety 14.08.2017 18:29 |  
    3 0

    Malinko OT - k lístkům na odvetu s Appoelem. Jistě víte, že jsem tu "rejsnil" na nedostatek informací, protože mimo jiné jen dnešek byl dnem, který mi vyhovoval a dlouho nebylo znát, jak to bude. S trochou strach jsem se tedy dnes vypravil do Edenu bylo kolem 14:30 a čekal fronty. Několik otevřených okének, rychlé a mié odbavení! Byl jsem příjemně překvapen!!!
    Teď už jen dobré výsledky!!!

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 18:37 |  
      1 4

      Jestli ona spousta fanoušků ,,srdcařů,, nečeká na výsledek prvního utkání a pak teprve půjde nakupovat.Myslím,že v případě nějakého horšího výsledku se pro jistotu nedostaví,ale spustí křik jak je vše na hovno.

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        Fulham     před 7 lety 14.08.2017 18:41 |  
        1 0

        To asi né, páč na kase pán poudal , že lupeni jsou už jen do 118... ty navíc teda. Hyn sa hukáže !

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 18:55 |  
        1 0

        Nemyslim, podle Ticketportalu uz moc mist nezbyva...

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        Dobi     před 7 lety 14.08.2017 19:17 |  
        1 2

        Jo, tak to žel je! Když už pro nic jiného, tak by měl každý PERMANENTKÁŘ (tedy za poloviční cenu než "lid obecný") svou účastí na odvetě projevit svůj dík za jasný postup do evropské skupiny. I třeba - nedej Bůh - té slabší! Tuším, že při nadějném výsledku to může být ve středu u pokladen docela masakr! Ale s čím kdo zachází....

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      padre     před 7 lety 14.08.2017 18:41 |  
      0 0

      Kolem 13. hod. na místě asi 5 lidí, vyřízeno za 3 min. Pohoda!

    • Re: Luhový

      Khadgar     před 7 lety 14.08.2017 19:43 |  
      8 3

      To psal Milan Luhový a zároveň tam uvedl, že Hušbauer by měl hrát defenzivní štít. Takže kdo jste to ještě nečetl, tak na to neklikejte. Není to potřeba.

      Samozřejmě má pravdu v tom, že Ngadeu nemůže tvořit hru, ale to od něho snad nikdo neočekává. Že se k tomu proti Jihlavě dostával svědčí jen o tom, že jsme hráli proti opravdu slabému soupeři.

      • Re: Luhový

        Crispo     před 7 lety 14.08.2017 20:01 |  
        0 1

        Pravda, s Hušbym by to byl velký experiment, ale nebyl to náhodou Brückner kdo prohlásil, že Rosický by byl nejlepší DZ v Evropě? To jen tak bokem. Když Luhový charakterizuje hru Michela tak se trefil s tím, že opravdu při přebírání míče nemá hlavu nahoře a na přihrávku se šteluje dlouho, ať už jako rozehrávač nebo ne. Proto potom slyšíme právě od Hušbyho že přechod do útoku trvá dlouho a míč by měl přejít dopředu rychleji, že je tam vždycky jeden dotek navíc...
        Luhového jako odborníka moc neuznávám, ale tyto postřehy nejsou úplně mimo...

        • Re: Luhový

          JS (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 20:15 |  
          5 3

          Rosický, vážící asi 70 kg, by si v prvním ostřejším souboji urval koleno, takže...

      • Re: Luhový

        Kenny     před 7 lety 14.08.2017 20:15 |  
        3 1

        V tom článku se dají najít zajímayý názory. Bohužel Luhový nepochopil, že DEFENZIVNÍ záložník se musí primárně starat o DEFENZIVU.

      • Re: Luhový

        Kenny     před 7 lety 14.08.2017 20:16 |  
        3 0

        V tom článku se dají najít zajímayý názory. Bohužel Luhový nepochopil, že DEFENZIVNÍ záložník se musí primárně starat o DEFENZIVU.

      • Re: Luhový

        Kenny     před 7 lety 14.08.2017 20:16 |  
        3 0

        V tom článku se dají najít zajímayý názory. Bohužel Luhový nepochopil, že DEFENZIVNÍ záložník se musí primárně starat o DEFENZIVU.

        • Re: Luhový

          japhy     před 7 lety 14.08.2017 21:48 |  
          4 0

          Ten názor je tak kvalitní, že jsem opalcoval všechny tři příspěvky :)

  11. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    Eskaes     před 7 lety 14.08.2017 19:10 |  
    0 0

    Trenér mluvil na letišti, že si jedeme pro "dobrý výsledek". A který to je?

    Pro mě je za stávající situace snaha za každou cenu skórovat a skórovat co nejvíc. :-)

    Samozřejmě 0:1 ano, když remíza tak ideálně 2 a vícebranková.

    Když prohra, tak radši 2:1.

    Prostě trochu zariskovat, jinak nebude zisk, ale paralýza s debaklem. Pokud vstřelíme 1 či víc gólů, pak budou muset Kypřani v Edenu mnohem dřív otevřít hru a to by bude voda na náš mlýn.

  12. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 19:17 |  
    1 2

    Kouknete se na zapas APOELu s rumunama v predchozim kole a prestanente mit strach z neucasti Deliho..
    https://www.youtube.com/watch?v=-TfV8UQooEs
    APOEL mel dostat 5 golu do polocasu. Kdyz budeme hrat utocne,goly jim tam muzem sazet lopatama :)

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      TSeguinTS     před 7 lety 14.08.2017 19:30 |  
      5 1

      To určitě můžeme ale míč je kulatý a stát se může cokoliv. Každopádně by mi nevadilo, kdybychom zítra spadli do Csaplárovy pasti.

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        honza_sl     před 7 lety 15.08.2017 15:52 |  
        1 0

        No tak nejhorší past z logiky věci musí být vést po prvním zápase třeba 5:0. To je vlastně nehratelný :-)

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        Jachym     před 7 lety 15.08.2017 16:03 |  
        0 0

        A propos, tento nedoceněný český Mourinho se pokouší nasměrovat Příbram k návratu do ligu zatím s bilancí 1 bodu ze tří zápasů... Nicméně je to určitě zlepšení oproti předchozí štaci v Liberci, kdy se společně pakovali s dalším rozumbradou Kotrbou s nulou bodů na kontě:-))

        • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

          TSeguinTS     před 7 lety 15.08.2017 16:40 |  
          1 0

          Pozor zase. Ovce nikdy neví, jaké plány střádá lev. Český Mourinho/Guardiola/Gula Csaplár třeba praktikuje aplikaci Csaplárovy pasti ve větším měřítku, tedy že po poločase sezony bude prohrávat natolik, aby ho týmy ze špice druhé ligy v jarní části sezony podcenily a on mohl vše otočit a postoupit.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Eskaes     před 7 lety 14.08.2017 19:39 |  
      5 0

      pustil jsem si jenom kousky a radši to zas vypnul :), protože mi teda hra APOELU jako špatná nepřišla, tedy směrem vpřed. Doufám, že nikdo nečeká, že bychom je přejeli i když si asi všichni v koutku duše přejeme, aby nás naši borci šokovali- ehm v tom dobrém slova smyslu.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Fulham     před 7 lety 14.08.2017 20:29 |  
      4 0

      No vzhledem k tomu jak Steaua vycvičila prádelnu a ten Vitoriul či co byl mistr , tak bych právě byl opatrnej s tímto porovnáním...

  13. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    Sracken     před 7 lety 14.08.2017 20:02 |  
    15 0

    Já jsem přesvědčen, že APOEL kvalitou výrazně převyšujeme. Velkou smůlou je absence Deliho, ale věřím, že se ho podaří nahradit a bez problémů postoupíme. Jediné, co nám v tom může zabránit je nasazení plenek Pampers Sleep and Play a taktika hlavně se nepouštět do žádných větších akcí a čekat až inkasujeme. Chci odvahu jako Kalivoda na Ajaxu a pohled tygra, pohled tygra.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Jachym     před 7 lety 14.08.2017 21:08 |  
      0 0

      S čínským tygrem v zádech nemusíme mít strach :-)

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        padre     před 7 lety 14.08.2017 22:05 |  
        3 0

        Jakože nebudeme v kombinaci hrát trojúhelníky, ale triády?

        • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

          Jachym     před 7 lety 15.08.2017 11:02 |  
          2 0

          Ať klidně hrajeme hřebíkovské kosočtverce nebo jakékoli jiné magické úhelníky, jen když nám to přinese postup :-))

          • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

            padre     před 7 lety 15.08.2017 19:12 |  
            0 0

            Podepisuju:
            1) Kosočtverců je plná Letná,
            2) Postup po 10 letech!

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 21:31 |  
      2 0

      Taky se trochu bojím taktiky: "totální beton a hlavně nic nepodělat".

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Ondráš     před 7 lety 15.08.2017 07:50 |  
      8 1

      Výrazně je nepřevyšujeme ani náhodou!

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 10:56 |  
        0 0

        Máš pravdu, Apoel rozhodně není tým, který by se dal jakkoli podcenit a pokud si někdo myslí opak, podívejte se na zápas viz odkaz výše....

  14. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    Robinator     před 7 lety 14.08.2017 20:05 |  
    2 12

    Jako slabinu vidím Jugase, jeho pomalost a neohrabanost může dělat problémy p konferenci s rychlíky z Apoelu, poté Frydrych, zatím se nepotyka se super začátkem, ale doufám, že ukáže aspoň dravost a může překvapit gólem, už jich pár dal..pokud naváže Souček na výkon s Jihlavou, vidím to taky jako velkou slabinu a osobně jsem zvědavý, jak se s tím popasuje...furt mi přijde tak málo pohyblivý, takže jsem zvědavý..jestli bude nakonec tedy Stoch, i když takticky si myslím, že by byl vhodnější Sobol, jsem na něho velmi zvědavý..to je hráč takového formátu, že je tam klidně schopny gól a hrát luxusně, kdyz mu to sedne..osobně tipuji 1:0 pro Apoel

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      celtix     před 7 lety 14.08.2017 20:07 |  
      1 1

      Frydrych byl na tiskovce, takže asi bude hrát Stoch.

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        sasky     před 7 lety 15.08.2017 12:50 |  
        2 0

        Jak souvisí Frydrych (krajní bek) na tiskovce se Stochem (křídlo) na place? :)

        • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

          Novi.sks     před 7 lety 15.08.2017 14:42 |  
          2 0

          Všechno souvisí se vším a jediná jistota je ta, že pokud dáme víc gólů než soupeř, tak vyhrajeme :))

          • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

            sasky     před 7 lety 15.08.2017 17:32 |  
            1 0

            Ale pozor! Míč je kulatý a každý zápas začíná za stavu 0:0 :)

  15. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 20:26 |  
    3 0

    Stoch dopsán na soupisku, teď to Tvrdík potvrdil na Twitteru.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 20:36 |  
      8 6

      škoda, myslím si, že Sobol by byl pro tým prospěšnější, zvlášť když se uzdravil Syky...Deli a Bílek jsou mimo, moc variant nám nezbývá. Obrana mohla být ve složení Bořil - Jugas - Ngadeu - Sobol s náhradníky (Frydrych,Flo)...takhle nám moc variant nezbývá.

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        Fulham     před 7 lety 14.08.2017 20:39 |  
        3 0

        Ještě může Dušan. Byl bych v klidu. Napsal by Edu , nedáme gól a bude se řešit proč ne Miro... věřím že ho tam lupne.

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        Kenny     před 7 lety 14.08.2017 21:25 |  
        3 3

        Na levým beku je celkem dost možností : Bořil, Flo, Švento, Zmrhal, Sýkora.

        • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

          Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 21:53 |  
          5 1

          kvalitních možností? Něco tam odehrál Dušan, otázkou je v jaké bude kondici, Flo je po zranění a Bořil je tam poloviční než napravo. Zmrhal a Sýkora (vím, že tam nastupoval) jsou ofenzivní hráči...opravdu vidím Sobola jako ideální variantu na levou obranu, ale to je už jedno - JŠ rozhodl pro Stocha, tak věřím, že to bylo dobré rozhodnutí.

  16. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    Kzlo     před 7 lety 14.08.2017 20:47 |  
    8 0

    Osobne bych preferoval hrat útočnou hru jako hrajeme doma a žádného zandoura. I kdybysme meli prohrat tak se vztycenou hlavou a vstrelenou brankou. Nez hrat ustrasene a branit se jak v Borisove a nakonec stejne prohrat

  17. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    TSeguinTS     před 7 lety 14.08.2017 21:42 |  
    6 0

    Věřím, že dopsání Stocha je lepší variantou. Proč?

    Určitě má více zkušeností a s veškerým respektem k Edovi je snad i kvalitnější. Další důvod, který bych považoval za hlavní, je ten, že více zásahů do obrany po zranění Deliho už dělat nechceme. Kraje zůstanou stejné a dojde tak k pouze záměně Simona za NgNg. Navíc se tím uvolní místo DZ pro lepšícího se Součka, s ním by záloha ve složení Danny, Rotaň, Hušbauer, Stoch mohla být dominantní na míči.

    Navíc existuje možnost, že JŠ přichystá jinou, lepší variantu. Nevíme jak na tom jsou kluci zdravotně, možné je také nasazení Stocha na posledních 25 minut, ačkoliv on by měl být na tropické počasí připraven nejlépe, nedá se hovořit o nějaké sehranosti s týmem.

    Můj tip na sestavu: Laštůvka - Bořil, Jugas, Ngadeu, Švento - Souček - Danny, Rotaň, Hušbauer, Zmrhal ('61 Stoch) - Škoda

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Jardiiis     před 7 lety 14.08.2017 22:33 |  
      1 1

      Zmrhal urcite nebude v zakladu.Kdyz uz tak tam bude MVB :-) Ale ja osobne si myslim,ze zacne Stoch.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      donford     před 7 lety 14.08.2017 22:59 |  
      2 0

      V obraně může alternovat ještě Frýďa, případně Flo, což by ale byl risk - jedině na střídání, pokud by se něco přihodilo. Kdyby byla jistota, že Zmrhal přiloží důrazně pod svým vlažným kotlem, pak aspoň na poločas by nebyl marný, neboť se umí vzorně vracet. Rozhodně si myslím, že pokud nedojde u někoho ke zranění, budou se střídat hráči na křídlech, na jejichž produktivitě, průraznosti, centrech, rychlosti a i na jejich návratech do obrany bude hra Slavie stát. Ti si možná máknou nejvíc. Ale zase máme křídla (Danny, Stoch, Sýkora ...) na vynikající úrovni a i střelecky disponovaná.

  18. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    japhy     před 7 lety 14.08.2017 22:07 |  
    6 1

    Na Tipu na sestavu, který je docela pravděpodobný, mi vadí akorát to, že bychom se vrátili k nefungujícímu obsazení pozic beků. Chápu, že to může být sázka na jistotu, jsem ale lehce nervózní z dvojice Jugas-Frydrych. Těm musí pravé křídlo pomoci dozadu a jestli by měl hrát Stoch a znamenalo by to tedy, že by byl vpravo Danny.....
    Jo, a Tolsimire, co to "budeme vidět Tomáše Součka"? Úplně cítím, jak se ve mě Grammar nazi probouzí :)

  19. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    japhy     před 7 lety 14.08.2017 22:30 |  
    8 0

    OT v návaznosti na Lib-Spa.
    Přijde mi NAPROSTO nepřijatelný stav, kdy je sudí schopen si obhájit striktní výklad jednoho z bodů pravidel, přičemž jeho obecný výklad je léta značně benevolentnější. Mám samozřejmě na mysli žlutou za řeči, gesta.
    Nezaznamenal jsem před startem ligy nějaké prohlášení tohoto se týkající a ani dosavadní průběh ligy tomu nenasvědčoval. To je hroznej odzdikezdismus - jeden se nechá fénovat a nadávat si, jinej tě k sobě ani nenechá přiblížit.
    Jsem pro to, aby si rozhodčí nenechali od hráčů kálet na hlavu, ale pokud by se to pravidlo mělo dodržovat do puntíku, nedohraje se jedinej zápas.
    A bohužel, fotbalová pravidla, případně nakládání s nimi, jsou těchto nesmyslů plná.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      donford     před 7 lety 14.08.2017 22:49 |  
      3 0

      Tak teď ve 22.45 je v Nikosii 26 stupňů. Tak zítra to samé.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Virgil1956     před 7 lety 14.08.2017 22:58 |  
      2 0

      Přesně jak píšeš. Sudí má pískat spíš v duchu pravidel než podle pravidel. Ukázal to třeba Příhoda v Ostravě. Podle pravidel mohl Barošův gól uznat, ale v duchu pravidel písknul ruku, protože by tou rukou, byť nechtěnou, získal pro sebe velkou výhodu. Zelinka tentokrát pískal velmi necitlivě a zboural celý zápas.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Kara (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 07:16 |  
      2 0

      Řekla bych, že Zelinkovi se ten zápas nepovedl po všech stránkách a ty kontroverzní žluté tomu jen nasadily korunu. Každopádně se bude konat speciální seminář pro rozhodčí na konci května, protože Litskiewitz se všera nechal slyšet, že v prvních kolech padlo hodně zápas ovlivňujících chyb.

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        japhy     před 7 lety 15.08.2017 08:05 |  
        0 0

        Doufám, že opravdu nemyslíš květen. I když, bylo by to takový hezký - pískáte nějak blbě kucí, po skončení ligy si k tomu něco řekneme :) Člověka ale napadne, co asi tak dělali na posledním semináři.

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        judu81     před 7 lety 15.08.2017 08:44 |  
        2 0

        Kara myslela srpen ;-)

        Jde zatím o nejzásadnější pochybení rozhodčích v právě probíhajícím ligovém ročníku. „V prvních kolech jsme viděli chyby rozhodčích, které ovlivnily výsledky. Netěší nás to, proto 29. srpna uspořádáme mimořádný seminář, kam zveme hlavní rozhodčí i vybrané asistenty. Apelujeme na lepší koncentraci a vzájemnou spolupráci. V tom jsou rezervy,“ doplnil Listkiewicz.

        Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/liberec-sparta-rozhodci-zelinka-cervene-karty-pro-kudelu-a-kerbra-p9m-/fotbal.aspx?c=A170814_175219_fotbal_min

        • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

          Kara (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 22:07 |  
          0 0

          Tak, díky za doplnění. Nevím, jak mi tam skočil květen :)

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      stromovous (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 08:36 |  
      3 0

      Mne na zápase LIB-SPA zaráží další věc, a to, že všechna média svorně referují, že Bídě nebyl uznán regulérní gól pro domnělý ofsajd, ale nikdo neřeší, že máváno a pískáno bylo už před dosažením gólu a bylo vidět, že minimálně gólman přestal hrát.

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        Ondráš     před 7 lety 15.08.2017 08:45 |  
        2 0

        Proč to pořád řešíte? Rumuni byli prostě zaříznuti a tak konečně poznali svoji medicínku..

        • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

          bongor     před 7 lety 15.08.2017 17:02 |  
          1 0

          Kéž by!

  20. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    Obr     před 7 lety 14.08.2017 23:16 |  
    4 5

    Podle me, a moc rad se spletu, bude kombinace Frydrych, Danny, a jeste s Jugasem na pravym stoperu, vrazedna. I z toho duvodu sem pro dopsani Sobola na soupisku. Co je vic? Ziskat jednoho vybornyho beka, a nebo jednoho vybornyho zaloznika. Mne z toho vychazi prvni volba, protoze na kraj zalohy tech alternativ mame vic a sme schopny dat gol i bez Stocha.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Obr     před 7 lety 14.08.2017 23:44 |  
      0 0

      Aha, tak sem trochi zaspal...Stoch dopsan na soupisku :-)

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      japhy     před 7 lety 15.08.2017 08:21 |  
      0 0

      Já mám z toho trojlístku taky obavy. Budu se utěšovat tím, že proti Nice to fungovalo a Frydrych bude odpočatější, když naposled hrál jen poločas.
      A ještě jedna věc. Možná Danny bude Frydrychovi vyhovovat víc, než MvB proto, že ten s ním chtěl kombinovat, kdežto Danny se z toho křídla stejně okamžitě zdejchne a po Frýďovi se bude jen chtít nabíhat do volných prostor, na což on teda línej není. Jak to bude do obrany, bůh suď.

  21. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    Obr     před 7 lety 14.08.2017 23:41 |  
    1 2

    Tak na bídawebu pisou, ze transferkarta dorazila a dopsali sme Stocha. Takze doufam, ze se bude Mirovi darit a vystrili nam postup. Jestli teda nekecaj.....

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Obr     před 7 lety 14.08.2017 23:45 |  
      1 0

      Grrrrr budicek..Stoch dopsan na soupisku :-)

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        TSeguinTS     před 7 lety 15.08.2017 06:18 |  
        13 0

        zeleznik2 by byl hrdý :-))

  22. Kurzy

    Mike     před 7 lety 15.08.2017 08:04 |  
    4 0

    Asi se na nas hodne sazi, protoze kurzy na postupy se za tyden hodne zmenily. Z pohledu APOELU z 2,1 na 2,7 a na nas z 1,7 na 1,51. Ja bych to videl 50 na 50. Tipsport nas stavi do role favoritu, coz podle me urcite nejsme.

  23. Soupiska, Stoch vs Sobol

    JS (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 08:07 |  
    7 13

    Nedopsání Sobola na soupisku je podle mě obrovská chyba a doufám, že nás to nebude stát postup. Frydrych s Jugasem stěží fungují v lize proti Jihlavě, natož proti rychlejším hráčům v Champions League. Za tohoto stavu bych raději postavil Šventa doleva a Bořila doprava, protože Frýďa nestíhá nejen rychlostně, ale i jeho kombinační schopnosti s křídlem jsou dost nejisté... rád bych se mýlil.

    • Re: Soupiska, Stoch vs Sobol

      ElBrody     před 7 lety 15.08.2017 08:54 |  
      13 0

      Já myslim, že nevim a s obrovskejma chybama bych počkal, jak to dopadne. Za chvíli se tady budem bát, jestli je dobře, že je ve dne světlo a v noci tma...

    • Re: Soupiska, Stoch vs Sobol

      Robinator     před 7 lety 15.08.2017 09:32 |  
      2 2

      Za Frydrycha náhrada je, uvidíme, jestli vůbec nastoupí..ale nejvíc mám strach z Jugase, toho bych snad radši vůbec nenasazoval

      • Re: Soupiska, Stoch vs Sobol

        afro     před 7 lety 15.08.2017 09:41 |  
        7 1

        Kdyby byl zdravotně v pořádku Deli, tak je pro mě jasná stoperská dvojice pro zápas s APOELem Deli - Ngadeu, takhle budeme muset doufat, že se Jugas dobře vyspí a psychicky to zvládne. Ale rozhodně bych vedle Jugase nenechal hrát v tomto zápase Frydrycha, protože tu hrůzu co se zase stane na jejich straně ze zápasu s BATE už nechci zažít (já vím, každej zápas je jinej...). Takže i za cenu horší defenzívy Šventa bych volil obranu: Bořil, Jugas, Ngadeu, Švento.

        • Re: Soupiska, Stoch vs Sobol

          Robinator     před 7 lety 15.08.2017 10:06 |  
          1 1

          takhle bych to taky postavil :) Švento by mohl přinést zkušenosti a klid, navíc se me ted docela libil, když stridal..a uplne nova stoperska dvojice, to by byla divocina..i kdyz ten Jugas..nevim nevim..staci, kdyz predvede to co s Bate a jsme venku

          • Re: Soupiska, Stoch vs Sobol

            Jachym     před 7 lety 15.08.2017 10:35 |  
            2 0

            Pořád se tady vyjadřují obavy o výkon Jugase. Já bych měl ale stejné obavy, pokud by podobně mizerně zahrála záloha, která se nechala přehrát Bělorusy a obraně to vůbec neulehčila. Stejně tak neměl čísté svědomí Laštůvka u prvního gólu, který nás poslal v úvodu zápasu do kolen. Směrem dopředu jsme toho v Borisově předvedli velmi málo.

            • Re: Soupiska, Stoch vs Sobol

              Robinator     před 7 lety 15.08.2017 11:17 |  
              2 3

              tak toho se taky obávám, že Hušbauer, Souček a Danny budou příliš pomalý..ale o té pomalé záloze to tu píšu už rok, že máme problémy s rychlostně vybavenými soupeři (byť jsou z české ligy)..tak už jsem to nechtěl znovu psát :))

        • Re: Soupiska, Stoch vs Sobol

          JS (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 10:21 |  
          2 3

          Taky bych to rád viděl no...

  24. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    qwertz0099     před 7 lety 15.08.2017 09:09 |  
    3 0

    Jsem tak rád že doba, kdy jsme jezdili na pohár místo na Kypr do Líšně (a pod.), je už pryč.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Mike     před 7 lety 15.08.2017 09:28 |  
      2 0

      Ja bych to bral znova hned. Do Lisne jsme jeli jako ucastnik Ligy mistru. Takze pokud do nejake takove vesnice znovu letos zavitame jako ucastnik Ligy mistru, nikdo by se nezlobil.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Jachym     před 7 lety 15.08.2017 09:51 |  
      1 0

      Spíše by mělo být, že kromě do Líšně zavítáme v pohárech i na Kypr :-)

  25. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    jarmik     před 7 lety 15.08.2017 10:17 |  
    0 0

    Pokud si dnes naši stopeři dají pozor na absolutně zbytečné chyby - které Jugas i Ngadeu umí vyrobit, první pod tlakem a druhý i v absolutně bezproblémové situaci - věřím v dobrý výsledek. Sílu vepředu prostě máme, o tom není sporu. Rozhodující dnes bude spolehlivost naší obrany.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Sracken     před 7 lety 15.08.2017 10:39 |  
      5 0

      Síla vepředu se ale projeví jen při aktivní nátlakové hře, pro nesmíme zase zalézt, to by bylo zvlášť s oslabenou obranou naprosto smrtící a naprosto nesmyslné. Naše záloha plus Škoda nás už neopravňuje k tomu se soustředit na bránění s týmy, které jsou na úrovni 3 a 4 koše LM, nebo 2.,3. a 4. koše EL - s těmito týmy (až na výjimky) je jediné ospravedlinitelné hrát minimálně vyrovnanou partii. Ať mi nikdo neříká, že Danny, Rotaň, Stoch, Altintop, Sýkora, Ngadeu se báli Borisova...

  26. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    petrjir     před 7 lety 15.08.2017 10:26 |  
    0 0

    Chtěl bych poprosit nějakého hodného slávistu, zda v případě, že někdo ještě neobjednával vstupenku na APOEL a k ní nevyužil další vstupenku k permanentce, nebyla možnost jejího odkupu. Chtěl bych jet na APOEL na domácí odvetu v 5 lidech (z toho 1 dětská) a díky hodnému zdejšímu uživateli Radovanovi62 mám již 4 vstupenky a chybí ta pátá (mám 4 místa v sektoru 227). Moc děkuji.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      skori (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 10:38 |  
      0 0

      Ahoj, nemám problém ti pomoci. Volej na 724 381 911 a domluvíme se.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      akiberg     před 7 lety 15.08.2017 11:19 |  
      0 0

      Mohu ti prenechat vstupenku do 228, kterou asi nevyuziju...resp. nevyuziju rezervaci na permici...

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        petrjir     před 7 lety 15.08.2017 11:27 |  
        0 0

        Jestli by Ti to nevadilo, tak bych to velmi rád využil. Máme 4 vstupenky vedle sebe a tak bychom to zkusili, zda tam bude vedle místo, přinejhorším by jeden byl o sektor vedle. Mohu poprosit, případně napiš prosím na petrjir@seznam.cz a domluvíme se, co by jsi za to chtěl. Moc děkuju

  27. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    zeleznik2     před 7 lety 15.08.2017 10:28 |  
    3 0

    Že by Stoch, nastoupil hned v základu podobně jako Sobol proti Jihlavě?Frýďa s Dannym v přípravě spojení dobré, takže napravo by to mohlo klapat, ikdyž je Frýďa především stoper, s Jugasem na stoperu bude jistější asi Michael. Škoda absence Simona, stoperská dvojice se nám rozpadla. Máme menší výhodu, kyperská liga zatím ještě nezačala, APOEL odehrál jen kyperský superpohár s Limassolem(1:2) a předkola LM, takže bychom, měli, být rozehranější. Snad přivezeme dobrý výsledek, který příští týden potvrdíme doma. Kluci do toho!

  28. .

    iwanowicz     před 7 lety 15.08.2017 10:32 |  
    2 0

    Neverim, ze pujde Ngadeu na stopera, ani jednou ho tam trener nevyzkousel, co je ve Slavii, proc by to delal ted? Ngadeu je schopen zatahovat se mezi stopery, kdyz je potreba, ma obrovkej akcni radius, souperi se pres nej vetsinou stredem neprosadi, podle me pilir nasi defensivy, zvlast kdyz chybi Deli.. A rozhodne si nepreju, aby jsme hrali s APOELEM nejaky otevreny fotbal, zvlast, kdyz v obrane budou zmeny. Tohle jsou pohary, jde o 300 milionu, potrebujeme ukopat priznivej vysledek do odvety za kazdou cenu. Otevrit to a hrat nahoru dolu, muze byt sebevrazda. Takze doufam, ze budem hrat ze zajisteny obrany na brejky.

    • Re: .

      smely (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 10:40 |  
      10 0

      namyslim si, MNN hral na stoperu v Rumunsku, zaver zapasu s Teplakama kdyz se na DZ presunul Bilek ( poslednich cca 15 min) , hral stopera proti Jihlave po vystridani Simona a jen tak mimochodem hral stopera celej turnaj Africkyho poharu, kterej tusim Kamerun vyhral...tudiz mi vychazi, ze asi toho stopera umi zahrat, spis jde o fungovani s Jugasem, ale porad je to podle me lepci varianta nez tam dat Frydu, Suk jako DZ uplne v pohode, i kdyz teda proti Jihlave zrovna nezaril...no uvidime , kazdopadne JSDVCD ! Pojdme, vyhrajeme, my jsme Slavie, dnes budem slavit...

      • Re: .

        iwanowicz     před 7 lety 15.08.2017 11:03 |  
        0 0

        Vsak nepisu, ze tam neumi zahrat, jen si myslim, ze ho trener necha v zaloze a na stopera pujde Frydrych. Kazdopadne duveruju trenerovi, ze postavi nejlepsi sestavu.. Muj tip je: Boril, Frydrych, Jugas, Švento/Flo- Buren/Stoch, Husbauer, Ngadeu, Rotan, Danny- Škoda

    • Re: .

      Sracken     před 7 lety 15.08.2017 12:38 |  
      0 2

      Takže neotvírat to podle tebe znamená bránit a hrát na brejky. Osobně ten pojem chápu úplně jinak, kontrolovat míč a nepouštět tak soupeře do nebezpečných prostorů. Hrát o 300 milionů na brejky je sebevražda a hra na náhodu.

      • Re: .

        iwanowicz     před 7 lety 15.08.2017 12:56 |  
        4 0

        Takze podle tebe branit v kompaktnim bloku a po zisku mice chodit do co nejrychlejsich brejku je hra na nahodu? Snad normalni taktika bezne vyuzivana na hristich souperu. Nevim, kde vidis pri takove taktice tu sebevrazdu.. Pocita se jen a pouze vysledek a podle me se aspon na zacatku nikam nepohrnem..

        • Re: .

          Sracken     před 7 lety 15.08.2017 14:04 |  
          0 1

          Ano, je to hra na náhodu, čekání na to, co dokáže soupeř. Mužstvo, které chce zvítězit si pro to musí jít. Ano, můžeš postoupit s tou zoufalostí co popisuješ, jako například Valencia za Hectora Cúpera (jenže tam byl v útoku Lopéz, v záloze Mendieta, Barraja atd.), může dokonce vyhrát EURO (Řekové), ale rozhodně to v nadpoloviční většině případů povede k tomu, že postupovat nebudeš a vyhrávat trofeje nebudeš (proč nevyhrál titul Zlín, když přesně takhle loni hrál?).
          Na tebou popisovanou hru navíc ani nemáme hráče, jestli mslíš, že Danny, Rotan a Stoch tam budou lítat do brejků... Spíš jsou to hráči do kombinace než na běhání bez míče.
          Představa, že hra na brejky je nějaká dlouhodobá strategie, je šílená. Kdybychom hráli proti Neapoli, tak prosím, protože tam na tu náhodu čekat musíme. S APOELem? Cesta do pekla.

  29. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 10:52 |  
    12 0

    Shlédl jsem včera v noci celý postupový zápas Apoelu s rumunským mistrem a musím se přiznat, že jsem nečekal takovou kvalitu a rychlost, pracují s míčem ve velké rychlosti, vědí o sobě, mají náběhy do volných prostorů, dokáží překvapit nečekanou patou nebo kličkou a adresují poměrně přesné balony na volné hráče, celkově velmi dobrý pohyb po celém hřišti a snaží se jít do zakončení, pořád měli hlad po gólech, i když se nemohli zdánlivě dlouho prosadit, dokáží ohrozit branku z čistého nebe a velmi nečekaně...

    Kluci bude to boj, věřím, že Jarda ví jak na ně a klukům naordinuje správnou taktiku!

    Kluci bojujte za sebe, za Slavii, za nás, za národ, všichni jsme s váma!!!!!

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      jipeslav (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 11:03 |  
      4 0

      Na této úrovni jsme nemohli čekat soupeře, který by toto nezvládal. Bude to velmi těžké, ale snad pro nás s dobrým koncem. Nejsme favorité, vždyť jsme nebyli nasazení, šanci máme, ale musí každý podat výkon na hranici svých možností. Bude to tam peklo, tak se hlavně z toho nepo..., ať je doma o co hrát.

  30. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 11:17 |  
    4 0

    Mimochodem je skvely, ze zapas dava ČT, tj. budeme mit nejlepší propagaci, která je na tv trhu dostupna a pro nas fanoušky nejlepší dostupny servis! diky!:)

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 12:01 |  
      3 0

      To ale jen za předpokladu, že to nebude komentovat Vlášek

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        smely (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 12:07 |  
        1 0

        do letadla nastupoval Bosak...

        • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

          Jachym     před 7 lety 15.08.2017 12:19 |  
          1 0

          Tak s ním počítám jako s pořád tou lepší variantou. Když se dneska bude dařit, tak přežiju i všechny ty experty chytřejší než rádio (a televize!:-) v čele s Karochem.

        • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

          jarmik     před 7 lety 15.08.2017 14:14 |  
          0 0

          Na Twitteru včera Bosák psal, že mu blbne klimatizace na hotelu, takže ano, komentovat bude on. Snad sám.

  31. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    Andul-lhak     před 7 lety 15.08.2017 11:28 |  
    2 0

    No nevim jak vy, ale ja v praci sjizdim SN a twitter ostosest, aby mi nahodou neco neuniklo, obcerstveni na vecer uz take zakoupeno, takze jak rikaji nemci "vorfreude ist die beste freude".

    Musim kazdopadne rict, ze mam z dnesniho zapasu trochu obavy, nechci malovat certa na zed, ale ta prava strana obrany, to me musim priznat preci jen trochu znervoznuje. Jugas urcite neni spatny, vzdyt podle analyzy mel druhy nejvyssi percentual vyhranych souboju po Sobolovi, nicmene je trochu labil - stejne jako Fryda. Takze doufam, ze si to vybrali uz v Belorusku a ted to bude fungovat o neco lepe. Clovek taky musi podotknout, ze MvB v Borisovu moc defenzive nepomohl, tam podle me - vykryvanim prostoru minimalne - bude i Danny platnejsi. Na stopera samozrejme Ngadeu, zadna jina moznost podle me neni. Na krajich asi skonci Boril a Frydrych, i kdyz bych se vubec nebranila Sventikovi nalevo; ale to je vazne spise utopie, JS pravdepodobne vsadi na sehranejsi sestavu.

    No, kazdopadne si myslim, ze to bude veliky boj, i kvuli teplotam a blaznivym fanouskum, popravde bych se nedivila, kdybychom brzo inkasovali a pak museli dotahovat, ty nase zacatky zapasu nejsou bohuzel moc silny. Nechci byt pesimista, ale myslim, ze na Kypru podlehneme 1:2 a doma nakonec stvrdime postup 2:0. Tak Slavie do toho. :)

    Jo, a jeste tip na sestavu: Lastuvka - Frydrych, Jugas, Ngadeu, Boril - Soucek - Danny, Rotan, Husbauer, Stoch - Skoda.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Jachym     před 7 lety 15.08.2017 11:34 |  
      0 0

      Začátek zápasu byl v této sezóně v soutěžních zápasech špatný jen v Borisově. V lize jsme doma proti Teplicím i Jihlavě (stejně jako proti Borisovu v předkole) velmi brzo skórovali a měli velký tlak, v Ostravě jsme na domácí také vlétli, jen tomu chyběly góly.

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        Andul-lhak     před 7 lety 15.08.2017 12:12 |  
        0 0

        asi se mi to spojilo i s tim, ze na borisovu sme meli vstup do obou polocasu tak spatny, pripadne s pripravou (Nice, Žižkov úplně na začátku a WBA a Krasnodar kolem 20. minuty). Ale snad nekoncentrovanost neni na miste. :)

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      lassiter     před 7 lety 15.08.2017 11:50 |  
      0 0

      Tak výsledky 1:2 a 2:0 mi úplně pesimistický nepřijdou :-)

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 12:05 |  
      2 0

      Osobně tipuji, že kraje obrany nebudou Frydrych - Bořil, alespoň ne od začátku. Frydrych je totiž jediný člověk, který připadá v úvahu jako stoper na lavičku. Navíc Bořil se vpravo osvědčil; čekám tedy, že oproti závěru zápasu s Jihlavou bude změna pouze na levém beku, kde očekávám Šventa. Možná JŠVCD překvapí a pustí do základu Floa.

      Každopádně jsem natěšený a přiznám se, že i docela nervozní. Věřím, že si přivezeme do odvety dobrý výsledek. Bral bych i remízu, pokud možno se vstřeleným gólem (góly).

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        Andul-lhak     před 7 lety 15.08.2017 12:14 |  
        0 0

        Tak na lavicce nemusi bejt pripraven nahradni stoper, kdyz by teoreticky hral na kraji a byl by vystridan prave krajnim obrancem. :) Ja bych taky obranu rada videla jako ty, ale myslim, ze v tomhle zustane JS "konzerva". Kdyz prekvapi, budu jedine rada.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 12:36 |  
      1 0

      Něco mi říká, že Jarda zaspekuluje a nasadí nalevo Zmrhala nebo Šventa, Bořila a Frydrycha nechá vpravo, aby se případně prostřídali, když bude jeden vyšťaven...Zmrhy má dynamit v noze, dokáže zatáhnout po lajně a centrovat nebo vysílat dlouhé balony do nebezpečných kontrů...

      Budu se opakovat...
      Laštůvka - Bořil (65min.Frydrych), Jugas, Ngadeu, Zmrhal (75min.Švento) - Souček - Danny (70min.Van Buren), Hušbauer, Rotaň, Stoch - Škoda

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 13:13 |  
        2 0

        Psát tam střídající hráče? Ty střídání bys provedl, kdybychom vedli 3:0, prohrávali 0:3 nebo remizovali 2:2? :-)

        • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

          Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 13:54 |  
          1 0

          To je samozřejmě nadstavba, chce to nadhled...dívám se na to jako oblíbenec hry v šachu, které mi samozřejmě vůbec nejdou, pár tahů napřed, ale samozřejmě vše může být úplně jinak, vývoj může probíhat mimo očekávání, stát se může večer cokoli, potřebuji se vypsat ze samotné nervozity:)

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        mudrc     před 7 lety 15.08.2017 13:46 |  
        1 1

        Jak muzes stridat neznajic prubeh utkani?

  32. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    RaskarKapak     před 7 lety 15.08.2017 12:10 |  
    8 1

    Těším se jako blázen, lednici mám plnou dobrého piva a teď už jen aby to bylo ! Ngadeu dnes bude na stoperu a to nám může jen pomoci. Za Kamerun tam odehrál celý pohár AN. S tímto zatažením se tak do základu dostane Tomáš Souček, který nám může hodně pomoci s rozehrávkou. Z tohoto kroku nemám žádné obavy. Ty se vyskytují jinde a to na pozici krajních obránců a hrotového útočníka. Co se beků týče, tak já bych hrál ve dvojici Švento-Bořil, pan Šilhavý to ale postaví Bořil-Frydrych. Zde se nám opět, po kolikáté už, ukáže, že Michal Frydrych není prototypem kvalitního krajního obránce. Stejně tak, jako proti BATE, se dnes plně ukáže jeho největší devíza a tou je rychlost.. Vepředu mám obavu o Milana, v posledních zápasech mi připadal hodně podráždění a to nemá, jak na jeho spoluhráče, tak i na sebe nejlepší vliv. Dnes chci vidět bojovnou Slavii, aby se všichni rvali od začátku do konce pro ten nejlepší výsledek. Hráči si musí uvědomit, že nosit ten nejkrásnější dres na světě je velká pocta. Těším se na večer, těším se na Dannyho kouzla, Stochovu rychlost či Pepiho fintičky ! Dnes vyhrajeme, ať žije Slavie !!!

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 12:20 |  
      5 0

      Milanovi podrazdenosti jsem si taky vsiml. Ale pro me je to dukaz, ze mu na tom hodne zalezi a dre nadoraz. Lepsi nez kdyby na to kaslal. Verim, ze se mu zacne darit a ze to zlomi par goly. K tomu potrebuje ale dobrou zalohu, ktera mu ty golovky pripravi. A nase vykony do utoku zatim nic moc. Kdyby to ale zlomili uz dnes vubec bych se nezlobil... :-)

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        RaskarKapak     před 7 lety 15.08.2017 12:34 |  
        3 1

        Ano, k Milanovi, je to hodně spekulativní. Já s hráči nemluvil, nejsem s nimi v bližším kontaktu. Ale představ si, kdyby na tebe řval a křičel kapitán týmu, asi ti to úplně nepřidá. A todle sakra ovlivní toho hráče, který to schytal ale může to mít vliv i na celý tým. Neříkám, že je to vždycky skvělé, ale pokud je někdo neustále rozčílený, rozhazuje okolo sebe rukama a křičí na ostatní, tak to pro psychika zbytku kádru dobré není !! Kapitán má tým povzbuzovat, ukázat mu cestu, příkladně bojovat a to co Milan předvádí poslední dobou nemá vůbec nic společného s tím, jak by se měl, podle mě, příkladný kapitán chovat. Ještě upozorním, že o jeho kvalitách nespekuluji, jen podotýkám skutečnost posledních pár zápasů.. K té záloze, proti Jihlavě se naplno ukázalo, jak může být JH platným hráčem, pokud hraje pod hrotem. Dnes se to ještě více projeví, jelikož vpravo brejkového MVB s velikou pravděpodobností vystřídá Miro Stoch. 5ti členná sešívaná záloha bude držena dvojicí Rotaň-Souček, a vpředu doplněna o skvělé dribléry Dannyho, Pepu a Mira. V tomto složení musí Slavia ukázat svou kombinační sílu. Do obrany APOELU se dá dostat, z dostupných videí jsou, stejně jako BATE, výrazně lepší směrem vpřed než vzad. Proto nalaďme kombinační styl a hlavně běhejme ! Statickým fotbalem je neporazíme !

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Virgil1956     před 7 lety 15.08.2017 12:26 |  
      3 0

      Nevím, jestli jsem správně pochopil, ale Frydrych je bojovník, hraje dobře pozičně, ale že by byl zrovna rychlý? Píšeš, že je to jeho největší devíza, ale to si nemyslím. Jinak by mi ovšem v sestavě nijak zásadně nevadil.

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        RaskarKapak     před 7 lety 15.08.2017 12:36 |  
        0 0

        nedostatek, když jsem to v hlavě promýšlel, tak jsem omylem napsal devíza. Jinach jsme se pochopili :)

        • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

          Virgil1956     před 7 lety 15.08.2017 13:21 |  
          0 0

          Aha, tak sorry :)

  33. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    JohnyPine (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 13:18 |  
    3 0

    Jen pro zajímavost, šťoural jsem se v odměnách za postup Apoelu v lize mistrů v roce 2011/2012 a zjistil jsem, že získali na odměnách celkově 18 mil. € ( 486 mil. Kč ) za postup do čtvrtfinále.
    Kdyby ale stejný výsledek zopakovali loni, získali by 33,2 mil. € ( 896,4 mil. Kč ), jelikož šli peníze za odměny nahoru.
    Získali by tak téměř 2x tolik, co před 6-ti lety.

  34. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    knawi     před 7 lety 15.08.2017 13:40 |  
    1 0

    Momentálně v Nikosii 38°, předpověď na 21. hod. našeho času 27°C a větřík 13km/hod.

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Euforak (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 13:41 |  
      0 0

      Mohlo by být hůř :)

  35. Bořil x Frydrych

    Euforak (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 13:41 |  
    1 0

    Já si zase myslím, že Frydrych byl úmyslně na tiskovce, aby JŠ APOEL zmátl a nakonec nastoupí Bořil se Šventíkem na krajích a uprostřed NgNg a Jugas...

  36. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    Ondráš     před 7 lety 15.08.2017 14:23 |  
    2 1

    Při naší nesehranosti bude super, pokud tam nerupnem..tak hoši jedem! APOEL je určitě favorit, ale taková šance se zase nemusí roky naskytnout..bůhví jak dopadne liga..

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Robinator     před 7 lety 15.08.2017 14:31 |  
      0 1

      uvidíme, v jaké formě se nacházejí tuto sezónu..liga jim ještě nezačala. Sparta je dvakrát porazila, tak proč ně my..i když si taky spíš myslím, že prohrajeme o gól a nebo bude remízka..což by nebylo špatný

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        Ondráš     před 7 lety 15.08.2017 14:37 |  
        2 3

        Sparta byla ale perfektně sehraná, hráli skoro naslepo..nevím, jestli to nebyla ta sezona, kdy postoupili dál v EL..u nás to opravdu není hra naslepo, všechno hrozně dlouho trvá, hráči na sebe nejsou zvyklý..v tomhle ohledu je APOEL ve výhodě..

        • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

          Robinator     před 7 lety 15.08.2017 14:42 |  
          3 4

          já se bojím spíše tempa, rychlé tempo nám vůbec nevyhovuje..

        • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

          Jachym     před 7 lety 15.08.2017 14:51 |  
          3 0

          Musíme doufat, že s kvalitou soupeře poroste i náš výkon jako tomu bylo v generálce s Nice. Do všech dosavadních "ostrých" zápasů v této sezóně jsme vstupovali v roli jasného favorita. Tentokrát tomu bude trochu jinak, což nám může jedině prospět. Jinak APOEL má, pokud vím, odehráno stejně soutěžních zápasů jako my (čtyři v předkole LM a jeden v kyperském superpoháru, tamní liga ještě nezačala). Takže možná jsou ještě z minulé sezóny sehranější, nikoli však rozehranější, jestli mi jako rozumíš?:-)

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 14:56 |  
        1 0

        Stejní hráči proti spartě (z 1.10.2015, výhra sparty 2:0) a s FC Viitorul (2.8.2017, výhra APOELe 4:0 po prodloužení), počítám do toho i náhradníky.
        Waterman (brankář), Carlao (stoper), Morais (střední záložník), Artymatas (záložník), Vander (útočník).

  37. Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    Balvan86     před 7 lety 15.08.2017 15:15 |  
    0 1

    Jak už tady někteří psali, tak Frýďa na to nemá toliko rychlostně a zároveň je to jediný hráč, který by mohl být připraven na lavičce jako náhradní stoper. Proto by se mi to rýsovalo asi takhle a snad to tak vidí I JŠVCD.
    Laštůvka - Bořil, Jugas, MNN, Švento (Flo) - Souček - MVB (Stoch), Hušbauer, Rotaň, Danny - Škoda

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      afro     před 7 lety 15.08.2017 16:04 |  
      5 0

      Já bych osobně místo Van Burena volil Stocha, pokud je připraven nebo Zmrhala, který je sice z formy, ale zase je zodpovědnější dozadu a je gólovější. To by si ale musel prohodit místo s Dannym, protože napravo je znatelně horší.

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        malan (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 16:06 |  
        1 0

        Tak snad Ti vyjde ten Stoch:)

        • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

          afro     před 7 lety 15.08.2017 18:05 |  
          1 0

          Ty nejsi #zmrhalista ? :-)

          • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

            malan (přítel SN)     před 7 lety 15.08.2017 19:07 |  
            1 0

            :D ne, ale za góly proti bídě má u mě odpuštění.

      • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

        Robinator     před 7 lety 15.08.2017 16:12 |  
        1 3

        já bych rád viděl oba, MvB a Stocha, pokud z nich někdo umí hrát přes nohu..Jardu Z. radši ne, když nebude mít den, zazdí tam spousty věcí

        • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

          Jachym     před 7 lety 15.08.2017 16:21 |  
          2 1

          Oba dva určitě ne, jakkoli je nám Mick třeba sympatický. Danny tomu bránění moc (tedy spíš nic než moc:-) nedá a další hráč s podobným přístupem (či schopnostmi) k defenzivní činnosti by se nám v základu proti APOELu hrubě nevyplatil. Proti soupeřům typu Jihlavy je to ještě v pohodě. Stejně jako afro si myslím, že by Zmrhal mohl v tomto zápase najít uplatnění při brejcích do otevřené obrany.

        • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

          Citymat     před 7 lety 15.08.2017 16:23 |  
          2 0

          Tak podle mně bude hrát z leva Stoch a na pravo Danny.

        • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

          afro     před 7 lety 15.08.2017 18:08 |  
          1 0

          On Van Buren taky teď zrovna nezáří. Koho bys vypustil ze středu zálohy, když by hrál Van Buren i Stoch?

          • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

            Robinator     před 7 lety 15.08.2017 19:18 |  
            0 1

            Nevím no, to je pravda..taky záleží, jaky styl budeme chtít hrát..

  38. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    Citymat     před 7 lety 15.08.2017 15:18 |  
    7 0

    Zdravím všechny a dnes očekávám(doufám )že nastoupíme do zápasu bez respektu a důsledným napadání už na naší útočné půlce ,čemu napovídá nedopsání Sobola ,ale Stocha a tak posunutí těžiště hry za půlící čáru,přeji všem nádherný večer a spousty návalů euforie a třeba i ztrátu hlasivek po vlně radosti.

  39. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    Citymat     před 7 lety 15.08.2017 16:27 |  
    0 0

    Se sestavou co tipol tolsimir souhlasím.

  40. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    RaskarKapak     před 7 lety 15.08.2017 17:50 |  
    0 1

    Circa 2 hodiny do sestavy a já přidám svou návrhovou sestavu a poté tu, kterou nejspíše postaví pan Jaroslav Šilhavý.

    Laštůvka-Bořil, Ngadeu, Frydrych, Švento-Rotaň, Souček-Stoch, Hušbauer, Danny-Škoda

    Laštůvka-Frydrych,Ngadeu,Jugas,Bořil-Stoch, Rotaň, Souček, Hušbauer, Danny- Škoda

    lišíme se v sestavení defenzivních řad, částečně i v formaci a fungování založní řady, ale co je na papíře, nemusí být i v reálu. Ať žije SLAVIE !!!

  41. Kurz

    Mike     před 7 lety 15.08.2017 18:10 |  
    1 0

    Neustale stoupaji kurzy na vyhru APOELU- Uz je 2,97, na nas 2,74. Podle me to vubec neodpovida, ze bychom byli v zapasu mirnymi favority.

    • Re: Kurz

      goofy38     před 7 lety 15.08.2017 18:42 |  
      2 1

      To bude tim, že se na Slavii hodně vsází.

      • Re: Kurz

        Robinator     před 7 lety 15.08.2017 19:17 |  
        0 1

        Nevím, kdo ti dal mínus, samozřejmě do tento faktor hodně ovlivňuje..na tipaci už má apoel rovné 3,00 :)

  42. Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

    vojta     před 7 lety 15.08.2017 19:34 |  
    0 0

    danny ani na lavicce??

    • Re: Slavii čeká na Kypru zápas s APOELem o Ligu mistrů

      Arutha     před 7 lety 15.08.2017 19:36 |  
      0 0

      Přečti si článek na oficiálkách... Problémy s kolenem