Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 8. kolo

Po povedené sérii domácích zápasů přišlo utkání venku a další ztráta po nemastném neslaném výkonu. A Plzeň na čele tabulky uniká.

Za prvé, ne že by naše výsledky byly celkově nějak katastofální. Ale přeci jen se na tabulku dívá hůře i kvůli tomu, že Plzeň je dosud stoprocentní. A nutno dodat, že ligu vede zaslouženě, protože fotbal hraje zatím nejlepší. Jo, kdyby párkrát ztratila a měli jsme manko jen čtyř bodů, tak by nebyl větší důvod ke skeptickým úvahám. Ale osm bodů začíná bít na poplach samo o sobě.

A pak jsou tu také venkovní zápasy. Zatímco doma si Slavia vede dobře a vítězství urve (letošní bilanci 6-1-0 lehce kazí jen remíza s APOELEM), i když ne vždy hraje skvěle, tak venku to vyloženě skřípe. I na čtvrtý ligový pokus této sezony slávisté venku jen remizovali, tentokrát ve Zlíně. A u každé této ztráty navíc straší fakt, že Slavia nehrála nijak zvlášť dobře a její výkon by se dal označit pouze za průměrný. K tomu připočtěme dvě porážky z Ligy mistrů z Borisova a Nikósie a máme tu ucelený obrázek o venkovní bídě Šilhavého svěřenců v sezoně 2016/17. Náhoda? Pošesté? Těžko. Chce to něco změnit. Venku nastupujeme bojácní, naše výkony jsou na mistra ligy a kandidáta na titul unylé a málo sebevědomé. Zápasy pak končí vesměs spravedlivými remízami a těžko můžeme vše házet jen na naši špatnou koncovku (o které ale zároveň nemůže být sporu). Co takhle zkusit hrát od začátku na dva útočníky? Na zlínské Letné to Necid dobře rozhýbal a třeba Příbrami jsme takto na jaře uštědřili takřka rekordní potupu. Osobně jsem velice zvědav, jestli můžeme čekat nějaký posun už v Astaně. Soupeř to jistě není snadný, ale zároveň je hratelný. Za remízu by jistě nikdo hlavy týmu netrhal, jen bych prostě chtěl vidět větší vůli jít si za vítězstvím od první minuty.

Úplně ve stínu zklamání z remízy by neměl zůstat nový ligový rekord v neporazitelnosti. Přiznám se, že jsem si osamostatnění v čele historických statistik moc přál a jsem nesmírně rád, že se to povedlo. Je to obrovský úspěch, který nám přinesl titul a který asi doceníme až postupem času. Faktem ale je, že v součanosti už si za rekord nic nekoupíme a do dalších kol bych preferoval radši výhodnější bilanci 3-0-1 než 2-2-0, když už bych si musel vybrat a nešlo by vyhrát všechno.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jan Laštůvka - 3 - Své velké chyby si je dobře vědom i sám Laštůvka. Závěr zápasu, Slavia drží těsné vedení a přijde střela z 35-40 metrů. Pro ligového brankáře spíše lehká situace, míč musí buď lapit, nebo ho bezpečně vyrazit do strany. Bohužel přišla chyba a my za ni draze zaplatili. V závěru ji aspoň částečně umazal dobrým vyběhnutím a zamezení velké šance Zlína. Co se týče celkového angažmá, tak ho pranýřovat určitě nebudu. Šlo sice už o druhou Laštůvkovu chybu, ale gólů dostává minimum a většinou je jistý. Teď jde o to, aby se minela už neopakovala alespoň do konce podzimu.

Jan Bořil - 5 - Průměrný výkon. Výrazněji nezaujal v pozitivním duchu, ani v negativním, že by měl větší problémy při bránění. Uvidíme, jestli mu vydrží velká forma ze začátku sezony. Poslední dva zápasy, které odehrál napravo už nebyly z jeho strany až tak výrazné.

Jakub Jugas - 6 - Po jeho faulu se pískala penalta, ale Jugasovi to absolutně nevyčítám. V té situaci prostě nemohl nic jiného dělat. Možná mohl rychleji reagovat na odraz, ale to je spíše sci-fi, protože útočníci jsou v náběhu k brance a mají to snazší. Jinak byl po celý zápas Jakub oporou a vyhrával jeden souboj za druhým. Kvalitní výkon.

Michal Frydrych - 6 - Podobně dobře jako Jugas zahrál i Frydrych. S našimi stopery jsem v tomto zápase vůbec neměl problém, naopak hráli dobře. Proti Třinci mi nepřišel nejjistější, tentokrát už ale bez problémů odehrál své. Ač bych to ještě před Zlínem neřekl, tak pokud by se uzdravil jen Ngadeu, tak bych preferoval variantu stoper Frydrych - DZ Ngadeu než stoper Ngadeu - DZ Souček.

Eduard Sobol - 5 - Byl vidět víc než Bořil jak v pozitivním, tak v negativním. Na začátku propadl v souboji s Ekpaiem, který mu hlavně v úvodu dělal problémy, a byla z toho hodně dobrá šance Vukadinoviče. Ještě v první půli ale poslal výborný míč před branku, po němž selhal Van Buren. Dohromady tentokrát průměr.

Mick Van Buren - 3 - Po derby jsem se u Van Burena rozhodoval mezi 4 a 5 a dal vyšší známku, tentokrát budu přísnější a vyberu tu nižší, což je v tomto případě trojka. Oproti zápasu se Spartou byl ještě nevýraznější, navíc selhal ve velké šance, když z pár metrů překopl odkrytou branku. Jasně, bylo to ve skluzu a nebylo to triviální, stejně si ale myslím, že to mělo skončit gólem. A je čím dál jasnější, že v základu nemá na křídle co dělat.

Tomáš Souček - 5 - Zklamání. Souček je sice na ligu nadprůměrným hráčem, ale není rozdílovým top hráčem jako Ngadeu, který svou extratřídu potvrzuje každý zápas. Absence afrického legionáře v záloze citelně chyběla a Slavia nebyla schopna ovládnout střed hřiště a dostat se do tlaku. Od Tomáše to byl nemastný, neslaný výkon, ve Slavii je třeba zkrátka udělat víc. Když se to nestane, tak budou remízy přicházet i dál. Horší pětka.

Josef Hušbauer - 6 - Umí být vidět i víc, i tak ale patřil k nejaktivnějším hráčům. Třikrát výborně vystřelil. Hlavně první pokus byl geniální, bohužel šel nad. Při druhém zase velice dobře zasáhl Dostál. Střídal kvůli zdravotním problémům, což hře Slavie vůbec nepomohlo. Horší šestka.

Ruslan Rotaň - 5 - Svůj standard odvede, ale rozdílový hráč to prostě není. A myslím, že ta očekávání od něj při příchodu taková byla. Ve Zlíně to byl zápas, kde Slavia působila profesorským a toporným dojmem a Rotaň do toho naprosto zapadl a téměř nebyl vidět. Za plus se dá počítat dobře kopnutý rohový kop, po němž padla šťastná branka, naopak před střelou, po níž byla penalta, ztratil míč. Ale tam to měl těžké a nedá se říct, že by ta ztráta byla fatální, to spíš chyba Laštůvky.

Miroslav Stoch - 5 - Opět patřil k nejaktivnějším hráčům, tentokrát se mu ale tolik nedařilo a až moc často byl nepřesný. Nejvíc to udeřilo do očí, když zpackal vyloženou šanci a únik dvou na jednoho nedotáhl ani k zakončení. Velká škoda. Ale po stránce aktivity a zaujetí mu není příliš co vytknout.

Milan Škoda - 4 - V podstatě úplně neviditelný. Jediné plus bylo, že se přichomýtl ke šťastné trefě z rohu, kdy svým tlakem zřejmě donutil Bača k vlastní brance. Jinak ale musí hodně přidat a začít sám od sebe. Přijde mi, že v nové sezoně na všechny hodně pořvává, vše si organizuje, ale sám štěstí naproti příliš nejde.

Jaromír Zmrhal - 4 - To bylo bohužel hodně nepovedené střídání. Zmrhalovi se ve hře příliš nedařilo, čemuž nasadil korunu zazděnou velkou šancí v závěru zápasu. Čtyřka je ještě milosrdná.

Tomáš Necid není hodnocen, protože hrál příliš krátce. Jak jsem ale psal v úvodu, tak jsme byli po jeho příchodu na trávník mnohem nebezpečnější.

8. kolo - Sobota 23. 09. 2017 17:00

HET liga, 2017/2018
1 - 1
0 - 0
FC Zlín
FC Zlín

84. Vukadinovič (pen)

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

76. vlastní branka

Komentáře (102)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. EL Astana

    guyincognito     před 7 lety 25.09.2017 16:00 |  
    1 0

    Do Astany neletí Hušbauer a Mešanovič.

    • Re: EL Astana

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 25.09.2017 23:27 |  
      0 0

      Tzn.. že letí Simon, Míša i Danny ? Díky.

      • Re: EL Astana

        guyincognito     před 7 lety 26.09.2017 07:58 |  
        0 0

        ano

    • Re: EL Astana

      zeleznik2     před 7 lety 26.09.2017 16:17 |  
      0 0

      Hušby?to je fakt pech, Muris bude chybět dlouhodobě..

  2. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Fačín     před 7 lety 25.09.2017 16:07 |  
    15 1

    Souhlasím s postřehem u Milana Škody. Taky mi připadá otrávený, hodně rozhazuje rukama, hádá se se spoluhráči. Ale sám taky moc nadstavbu nepřidává.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 25.09.2017 16:09 |  
      6 0

      Jasně, komunikace je důležitá a kapitán si to musí "vořvat". Ale osobně mi to přijde už moc. Že tuhle sezonu o co víc Milan rozhazuje rukama, o to míň sám hraje. Někdy je nejlepší začít od sebe, zaměřit se na vlastní výkon a pomocí něho strhnout i ostatní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Martin 58     před 7 lety 25.09.2017 16:50 |  
        13 0

        Když se Škoda po skvělém uvolnění Necida schoval za zlínského obránce, namísto toho, aby si poodskočil směrem dozadu, tak jsem ani nechtěl věřit vlastním očím. To byl výraz velké nepohody.
        Jinak jsem byl tentokrát po shlédnutí záznamu méně tolerantní a v hodnocení přísnější. Stoch s Hušbauerem se dopouštěli spousty nepřesností a jejich řešení střeleckých příležitostí razancí namísto technických střel, takových jako v tomto kole v gólovém provedení vyprodukovalo hned několik no-nameů, bylo tristní.
        Rotaň naopak byl v kombinaci mnohem přesnější.
        Jeden poznatek mimo hodnocení: v druhém poločasu jsem věnoval více pozornosti razantním odkopům Laštůvky a vyšlo mně, že jsou absolutně destruktivní. Snad v devíti případech z deseti jsme se vůbec nedostali k míči a museli jsme o něj znovu v obranném modu bojovat. Tenhle způsob rozehrávky ala Anglie minulého století mně přijde zcela mimo a divím se Radkovi Černému, kterého mám zafixovaného jako technického brankáře, že na tom nepracují.
        Pokud nebudeme v rozehrávce od vlastní branky důslední a budeme rezignovat na přízemní kombinaci (jako Plzeň a Olomouc a loni v Edenu často kdejaké mužstvo), tak přijdou další ztráty.
        Pokud balon přitlačíme na zem, tak jsem přesvědčen, že můžeme udělat stejnou šňůru vítězství jako Plzeň.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      rak (přítel SN)     před 7 lety 25.09.2017 16:26 |  
      4 2

      No, Milan se mně teď také moc nelíbí, i když pomohl gólu stejně jako proti Spartě. Jinak myslím, že hodnocení zápasu je až příliš ovlivněné výsledkem ( a zejména nárůstem ztráty na Plzeň). Mně ten výkon tak špatný nepřišel, možná i lepší než v Olomouci. Je třeba si také uvědomit, že oba tyto týmy patří teď k tomu nejlepšímu u nás. Největší ztráta byla na Bohemce.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 26.09.2017 10:33 |  
        0 0

        V Ostravě*

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      JS (přítel SN)     před 7 lety 25.09.2017 19:40 |  
      1 11

      Vtipný je, že to jsem tu napsal asi před měsícem a obdržel desítky mínusů.. nicméně s Tebou souhlasím :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        sicilianbrno     před 7 lety 25.09.2017 19:44 |  
        11 0

        Ty negativní komentáře hážeš na většinu hráčů, i na ty DLOUHODOBĚ nejlepší, tak pak se nemužeš divit, že tě lidi neberou vážně a dají ti minus..To víš JS není JŠ, jeden rozdíl v háčku a přitom dvě uplně rozdílné osobnosti...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    belmis (přítel SN)     před 7 lety 25.09.2017 16:34 |  
    1 0

    Alanorova klasika :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Divizni (přítel SN)     před 7 lety 25.09.2017 16:48 |  
      3 3

      Mě se jeho pohled na fotbal hodně zamlouvá. V podstatě jako bych četl sebe.... Zajímalo by mě Alanore, jestli máš trenérské vzdělání?

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Alanor (admin)     před 7 lety 25.09.2017 16:57 |  
        9 0

        Nemám. Prásknu na sebe, že jsem velký fotbal ani nikdy nehrál. Jsem jen samouk amatér. :)

        Beru to jako takový úvod do diskuse o výkonech hráčů plus pár svých názorů v úvodu. Patent na rozum fakt nemám, protože čím jsem starší, tím víc vidím, kolikrát už jsem se seknul. :) Ale zas na druhou stranu si za články stojím, zvlášť když vidím, co jsou schopni vyprodukovat profesionální novináři, kteří sami sebe označují za experty. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        TSeguinTS     před 7 lety 25.09.2017 17:47 |  
        9 0

        Je to takový paradox, že Alanor, který to tu dělá zadarmo ve svém volném čase, hodnotí utkání o 7 tříd kvalitněji a přesněji než placení novináři.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Travinho     před 7 lety 25.09.2017 18:39 |  
          1 0

          Tak alespoň naše hráče rozezná od sebe, což u některých novinářů není ani zdaleka samozřejmost. A pak se to hodně těžko hodnotí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Travinho     před 7 lety 25.09.2017 18:40 |  
            0 0

            No, asi jsem se trochu blbě vyjádřil... Chtěl jsem tím říct, že jsou u nás novináři, kteří mají problém poznat víc než 2-3 hráče z daného týmu, nemělo v tom být nic proti Alanorovi, jehož hodnocení mi navíc přijde rok od roku spravedlivější. (V minulosti jsem míval problémy s nadhodnocováním Berkovce).

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            TSeguinTS     před 7 lety 25.09.2017 18:56 |  
            4 0

            Např. když v sestřihu z posledního utkání komentátor říká, že rohový kop, po kterém jsme vedli 1:0, kopal Sobol.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              Travinho     před 7 lety 25.09.2017 22:59 |  
              0 0

              Tak sestřihy na isportu jsou neskutečná parodie, mnohdy si říkám, že vybrali náhodného diváka a ten to okomentoval.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            honza_sl     před 7 lety 25.09.2017 19:34 |  
            2 0

            Tak super bylo jednou teď na podzim, když na O2 asi třikrát zopakovali, že střídá Van Buren a odcházel MNN. Ti jsou si totiž k nerozeznání podobní :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              Jachym     před 7 lety 25.09.2017 21:40 |  
              0 0

              Hlavně takto si pletli van Kessela a van Burena, prostě van jako van...:-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                honza_sl     před 7 lety 26.09.2017 08:41 |  
                1 0

                Tak to jasně, ale tam to má alespoň logiku, že podobně začínající jméno. Ale když srovnáš MvB (běloch, spíše subtilnější, blond) a MNN (černoch jak hora, černý vlasy), tak ty si splést je fakt dost umění... :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          sicilianbrno     před 7 lety 25.09.2017 19:41 |  
          0 0

          :kdyby ses líp učil, mohl si bejt novinářem v Blesku a sportu" :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Karel13     před 7 lety 27.09.2017 11:54 |  
            1 0

            To je omyl : kdyby se hůř učil ......

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      JS (přítel SN)     před 7 lety 25.09.2017 19:41 |  
      2 9

      Přijde mi, že Jardovi Alanor dává vždy ty milosrdné známky.

  4. Hodnocení - 8. kolo

    houston (přítel SN)     před 7 lety 25.09.2017 16:42 |  
    2 5

    I já se už dlouho divím tomu Šilhavého odporu ke hře se dvěma forvardy. Proč ta bázeň při zápasech s mužstvem z dolních příček tabulky nebo z nižších soutěží při pohárech ? Proč nedorážet na stopery soupeře plnou silou ve dvojici ? V cizině takhle hrají silnější týmy běžně a tlak dvojice je mocnější, než když na dva stopery naráží samotný jedinec. Snad se toho někdy i od současného trenéra dočkám, že při nástupu budou na place spolu např. Necid se Škodou...

    • Re: Hodnocení - 8. kolo

      Luky24     před 7 lety 25.09.2017 23:49 |  
      2 0

      Svetovy trend soucasne doby je hrat na 3 utocniky v ruznych variacich a jedna z techto variaci je i to co hraje Slavia. Pred lety hravala Valencie rozestaveni 4-5-1 a za Hectora Coopera a presto hrali neuveritelne utocny a efektivni fotbal. Neni to o rozestaveni, ale o specifickych ukolech ktere hraci maji. Bohuzel pro nas jako fanousky Slavie, toho tym trenera Silhaveho neumi vyuzit. Z meho pohledu by mohlo byt daleko efektivnejsi napriklad rozestaveni 4-2-3-1 se Skodou na hrotu a van Burenem pod nim. Stitove zalozniky by tvorila dvojice Ngadeu-Husbauer a na kraje zkusit Sobola a Stocha. Obranu neresim. Buren ukazal, ze hrat ze stredu mu jde daleko vice. Mimochodem, vsiml si nekdo ze uplne presne stejny problem, jako ma ted Buren mel predtim i van Kessel? Tomu taky hrat ze strany ve Slavii nesedelo a vetsina jeho povedenych ci golovych akci prisla ze stredu hriste.

      • Re: Hodnocení - 8. kolo

        koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 26.09.2017 10:37 |  
        1 3

        Dovolím si trošku rejpnout a napíšu, že si toho všimli všichni až na p. Šilhavého :-)

  5. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Lantenac     před 7 lety 25.09.2017 17:50 |  
    26 0

    S hodnocením se dá souhlasit až na jednu výjimku a tou je Ruslan Rotaň. V minulých zápasech mu bylo (celkem oprávněně) vyčítáno, že vše hraje na jistotu, ale tentokrát 90% přihrávek v první půli od něj směřovalo dopředu. Měl podíl na 3 největších šancích v prvním poločase, jednou patičkou posunul míč na škodu, který prodlužoval hlavou Hušbymu, podruhé excelentně z prvního doteku vyslal do úniku 2 na 1 Stocha a potřetí vybojoval míč a přihrál Sobolovi do křídla, který následně centroval na MvB. Kdyby z toho padly aspoň dva góly, tak by měl dvě druhé asistence. Že to spoluhráči špatně vyřešili, není jeho chyba. Troufnu si říct, že kdyby autor přihrávek byl Hušby, tak by tady byl opěvován.

    Pro mě byl Ruslan nejlepší Slávista prvního poločasu, a když se k tomu přičte gólový centr z rohu, tak mi známka 5 přijde hodně mimo. Zvlášť, pokud jsi mu nesnížil hodnocení za špatné zpracování a ztrátu balónu ve středu pole, ze kterého vyplynula penalta.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 25.09.2017 19:01 |  
      11 0

      To je to, co jsem myslel Alanorovou klasikou. Velmi dobře a spravedlivě hodnotí většinu hráčů, až na dva. A tou je Rotaň a Hušbaer. Zatímco prvního pravidelně podhodnocuje, druhého pravidelně nadhodnocuje. Ve výsledku, až sem dá článek s hodnocením celého podzimu, bude to celé značně zkreslené. A je jedno, zda se dělalo hodnocení po každém zápase.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Boss82     před 7 lety 25.09.2017 19:44 |  
        6 0

        Rozhodně si nemyslím, že Alanor nějaké hráče úmyslně nadhodnocuje nebo podhodnocuje. Obvykle s jeho hodnoceními hráčů v 90 % případů souhlasím.

        Pravda je, že známka pro Rotaně mu tentokrát ulítla, mně se líbil moc, kazil naprosto minimálně, byl neustále k dispozici spoluhráčům do kombinace, skvěle vykrýval prostor. Mohl mít 2 předfinální přihrávky, kdyby to spoluhráči lépe vyřešili. A nakonec kopal ten roh, po kterém si Zlín dal vlastňáka.

        Já bych dal Rotaňovi klidně 7. Ale zde se prostě projevil vliv výsledku. A to je má hlavní výtka směrem k Alanorovi - občas se nechá ovlivnit výsledkem zápasu a známky hráčů pak nejsou zcela objektivní (ať už směrem nahoru nebo směrem dolů).

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Lantenac     před 7 lety 25.09.2017 19:55 |  
          4 0

          Souhlasím s tebou, něco takového jsem se svým příspěvkem snažil říct i já. Taky bych mu dal 7, na druhou stranu s ohledem na tu chybu na konci bych pochopil i 6. Ale s průměrnou známkou (a vlastně i slovním komentářem) v kontextu výkonu ostatních hráčů tentokrát fakt nesouhlasím. Přijde mi, že Ruslan už je tady prostě zaškatulkovaný jako hráč, který hraje alibisticky a "neviditelně", a přitom ve Zlíně to byl přesně výkon, který bych si od něj jako od box-to-box záložníka představoval.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Boss82     před 7 lety 03.10.2017 09:53 |  
            0 0

            Ano, vystihl si to dobře, vidím to podobně.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 25.09.2017 20:09 |  
          10 0

          Nemyslím, že by to byl od Alanora úmysl. Je to spíše nepochopení jeho úlohy na hřišti. Podhodnocení jeho výkonu není jen v dnešním zápase.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Boss82     před 7 lety 03.10.2017 09:53 |  
            1 0

            Jojo, souhlas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      smely (přítel SN)     před 7 lety 26.09.2017 08:56 |  
      3 0

      #JeSuisRuslan !

  6. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    qwertz0099     před 7 lety 25.09.2017 17:51 |  
    2 0

    Souhlasím s hodnocením. Největší problém vidím na pravé strně zálohy, kde bych rád viděl ostré křídlo jako Stoch. Na těchto pozicích se vystřídali už Sýkora, MvB, Tecl, Danny a Mingazov. U všech jmenovaných věřím, že se lépe dokáží uplatnit na jiných pozicích (Sýkora-LZ, MvB a Tecl-útok, Danny-SZ), vyjma MIngazova. Ten měl nevyrovnané výkony.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Lantenac     před 7 lety 25.09.2017 18:36 |  
      5 0

      Ještě bych doplnil Jardu Zmrhala, který tam občas hrává. Podle mě je pravá záloha v současnosti nejmíň kvalitně obsazený post v týmu, chtělo by to, aby se do formy co nejdříve dostal Sýkora. Taky bych tam možná zkusil Stocha, ale nevím, jestli by se problém jen nepřesunul nalevo. Na dva posty máme nyní jednoho ve formě hrajícího hráče. Po tom letním posilování je to trochu smutný výsledek.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        qwertz0099     před 7 lety 25.09.2017 19:54 |  
        0 0

        Pravda, na toho jsem zapomněl.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Crispo     před 7 lety 25.09.2017 18:33 |  
    4 3

    S hodnocením nezbývá než souhlasit. Výborný výkon podali jen stopeři, čekal jsem slabší souhru a možná i zmatky, ale Frýďa s Jugym jako kdyby spolu odehráli půl sezony, z jejich bránění jsem měl radost, a asi to bylo to jediné pozitivní na nepodařeném zápase.
    Zklamaný jsem byl z výkonu Suka, na výkony z Liberce nenavázal a směrem dopředu je špatný, v soubojích má možná třetinovou úspěšnost oproti Ngadeovi, buďto polevil a myslí si že to na Slavii stačí a nebo na ni prostě nemá...
    Rotaň opět potrvdil že sice pokryje dost prostoru a záloha je s ním směrem dozadu jistější, ale jak píše Alanor, není to rozdílový hráč, takový Hořava by uhrál úplně to stejné s bonusem finálních a předfinálních přihrávek. Je tu ovšem jedno ale, a sice že Ruslan je tady chvíli a jak by řekl klasik, dejme mu minimálně půl roku, Hušby taky nezářil hned i když k nám přišel jako jedna z hvězd ligy. Třeba Rotaň tím rozdílovým hráčem do konce podzimní části bude. Momentálně na jeho post ani není náhrada...
    Tím se dostávám názoru některých, kteří volají po hře na dva útočníky. Dle mě je jedno jestli hrajem na dva nebo na čtyři útočníky, problém je v záloze kde máme prakticky dva DZ jak už tady na SN nebo na oficiálkách taky někteří zmiňují. O podrážděném a alibisticky hrajícím Škoďákovi se bavit nebudu, ale když se zaměříme na zálohu tak nebýt Stocha a Hušbyho tak jsme do útoku nulový. MvB na kraji nemá co dělat, potvrdil to znovu ale čekám že JŠ ho tam bude stavět dokud se neuzdraví Danny. Když si to shrneme tak máme do ofenzivy dva schopné záložníky, to potom v útoku může běhat klidně i Thierry Henry, ale když nešlape záloha tak nehraje ani útok a Necka by to nezměnil. Proto bych chtěl vidět změnu ve stylu hry středních záložníků. Pořád mi vrtá hlavou jestli Rotaň hraje přesně to co Šilhavý požaduje, nebo má i ofenzivní úkoly ale neplní je. Ta druhá možnost by byla paradoxně optimističtější...
    Zmrhal není můj oblíbenec, ale pokud chce JŠ definitivně MvB odstřihnout z pozice hroťáka tak ať ho necpe na křídlo a nechá tam radši hrát Zmrhala, Micka jako žolíka. Zmrhal je zase nějakej letargickej tak mu třeba důvěra trenéra pomůže, a horší než Mick na křídle nebude...
    Sezona je dlouhá, každý tým v lize má omezený kádr, každý tým má výkyvy formy, každý nový tým se musí sehrát, a nic není hned. Proto hlavy vzhůru, ve čtvrtek je další zápas, trenér ví že něco v týmu musí změnit, jinak bude po pár zápasech zle, ale jak ho známe tak něco určitě vymyslí...

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Martin 58     před 7 lety 25.09.2017 19:14 |  
      8 0

      S Rotaněm nemáš, podle mě pravdu. Budu-li hodnotit poslední 2-3 kola, tak přepracoval styl, hraje dopředu, jednoduše, ale přesně. Míč nezadržuje a řešení situací na hřišti má teď kreativní. Ten jeho pohyb je takový "měkký", takže se na první pohled hůře rozeznává na rozdíl od Stocha. Pokud si zápas pustíš znovu, což nepředpokládám, a na Rotaně se zaměříš, budeš překvapen.
      Se Zmrhalem souhlasím, jsem jeden z těch, který ho nechce nikam posílat, a když, tak na hřiště. Tam byl ve Zlíně jen 30 minut a dostal se do dvou loženek a z hloubi pole vyslal jeden ideální pas, krom jiného.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Crispo     před 7 lety 25.09.2017 19:51 |  
        1 2

        Poslední dvě kola jsou derby a Zlín, v derby nepředčil Hušbyho, Stocha Deliho a Ngadea, proti Zlínu předvedl asi to co se od něj očekává. Neříkám že hraje špatně, za neviditelného ho taktéž nepovažuju, ale směrem dopředu od něj něco čekám v každém zápase, stejně jako jsem čekal od Hušbyho když k nám přišel, proto doufám že v tom bude paralela a prosadí se stejně jako on. Pokud sis všiml takového progresu tak na tom asi něco bude a nemám problém přiznat že jsem se na něj v zápase se Zlínem zaměřil, hodnotil jsem jeho hru od začátku sezony i s předkoly LM...
        Já bych Zmrhala poslal pryč, i se Součkem, ale pokud není konkurence tak na křídle uvidím radši jeho než Micka. Tím zároveň neříkám že zápasy venku nám kazí právě tito tři...

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 25.09.2017 21:04 |  
          2 0

          Rotaňova role není v asistencích...

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Crispo     před 7 lety 26.09.2017 01:35 |  
            1 1

            Samozřejmě že není, ale vzhledem k tomu že v sestavě je zároveň DZ, tak by měl být směrem vpřed výraznější, jinak ale zrovna Rotaňovy výkony mě trápí asi nejméně...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Travinho     před 7 lety 25.09.2017 18:36 |  
    2 0

    +- Souhlas, ačkoliv se přiznám, že Buren mi přišel spíše lepší než v derby (ani v jednom případě to však nebylo ideální). U Rotaně bych ještě jako plus bral vynikající posunutí z prvního doteku na Stocha, který pak šel z kraje sám na bránu.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Voitechus     před 7 lety 25.09.2017 19:17 |  
    1 5

    Čtu hodně komentářů o příchodu nového gólmana, alespoň na pozici dvojky. Já bych souhlasil, ale koho například z Het ligy vzít ? Myslím si, že třeba na škodu by nemusel být ze Slovácka Milan Heča... Jaký máte názor vy ?:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      sicilianbrno     před 7 lety 25.09.2017 19:40 |  
      1 1

      Heča by celkem ušel, pokud by chtěl dělat dvojku...

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      qwertz0099     před 7 lety 25.09.2017 19:41 |  
      1 1

      Dívál jsem se na statistiky HET Ligy a za klíčové jsem považoval 3 kategorie-úspěšnost záashů, počet záashů a přesnost přihrávek. Když jsem si (od oka) průměroval, tak na tom byl nejlépe Stanislav Dostál. Ale ke kvalitním brankářům v menších týmech počítávám i Honzu Hanuše neboo zmíněného Heču. Po rozebrání Laštůvky a Dúbravky už není moc výběr.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        sicilianbrno     před 7 lety 25.09.2017 19:47 |  
        2 1

        Na Hanuše sem zapoměl jak na smrt, toho klidně, a nebo dát šanci někomu mladýmu

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Luky24     před 7 lety 25.09.2017 23:19 |  
          3 1

          Hanus uz ve Slavii jednou byl a budme radi ze je pryc. Nema na to. Momentalne v CR neni brankar, ktery by splnoval prisnejsi kriteria a byl kvalitnim doplnenim tymu, coz dokresluje fakt, ze nasimi tremi reprezentacnimi brankari jsou prumerny Vaclik, ze Slavie odesly Pavlenka a super dira Koubek. Spise bych se vydal cestou vychovy nejakeho mladeho talentu, ktery muze rust vedle zkusenejsich kolegu. To je cesta kterou by se melo jit a historicky to fungovalo. Viz zminovany Cerny.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        ElBrody     před 7 lety 25.09.2017 20:41 |  
        5 1

        Myslím, že Laštůvka bojuje s tím, že ve Slavii na něj jde minimum střel, zatímco loni byl pořád v zápřahu. Otázka je jestli by Honza Hanuš neměl podobný problém.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Travinho     před 7 lety 26.09.2017 08:48 |  
        0 0

        Zrovna Standa má velké rezervy ve vzdušných soubojích a ve vyrovnanosti výkonů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Travinho     před 7 lety 26.09.2017 08:54 |  
      0 0

      Heča je podle mého velice dobrý golman, slušný zkušený golman je Buchta z Olomouce a i Vašek, ač letos nemá formu z loňska, ale obrana mu moc nepomáhá.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    sicilianbrno     před 7 lety 25.09.2017 19:39 |  
    3 8

    Za mě Jugas 5. Narozdíl od tebe si myslím, že kvalitní obránce právě má předvidat, že golman tu střelu nemusí udržet a má se poctivě vrátit s hráčem, což v tomto připadě se nestalo. Jinak se mě jeho výkon líbil. Nějak mě u něj od tebe chybí poznámka, že měl být za ten zakrok vyloučen...což není chyba Jugase, ale sudího.
    S Burenem se shodnem (myšleno známkou), poslední dobou docela kazí, nadějně rozehranou situaci často zbrzdí vícero dotykama, trochu těžkopádním styl, lepší na kraji zálohy než bejval Tecl, ale prostě ukazuje, že z něho nikdy krajní záložník nebude....
    Stochovi bych dal za 6. Líbil se mě jeho pohyb, zpracování přihravky, ktere narozdíl od Burena je na jeden dotyk a nezbrzdí akci. Co mě ale u něj tentokrat štvalo, byly jeho střely (min. tři), u kterých bylo výškový rozmezí od 3 do 15 metrů, což bohužel fotbalová branka rozhodně do výšky nemá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Luky24     před 7 lety 25.09.2017 23:37 |  
      4 2

      Souhlasim s poznamkou ohledne Jugase. Nekde nekdo psal, jak chudak musel faulovat, protoze Lastuvka udelal chybu, ale pravda je, ze faulovat musel proto, ze udelal chybu on sam. Nedobihal odrazenej balon na rozdil od utocnika a tak musel zatahnout za zachranou brzdu. Otazka vylouceni je na zvazeni rozhodciho. Podle pravidel rozhodci muze vylucovat, nakolik se jednalo o zmareni vylozene golove prilezitosti, ale ja osobne sam neuznavam princip dvojiho trestu, tj. pokutoveho kopu a vylouceni zaroven a to nezavisle na tom, jestli hraje Slavia nebo nekdo jiny.

      Ohledne Burena sem toho nazoru, ze doplaci na hru tymu. On je rychlostni typ z holandska zvykly pracovat s balonem v rychlosti, coz se v cechach moc neprovozuje. Z toho samozrejme vyplyva i vyssi mira nepresnosti a navic se tu hodne projevuje, ze k sobe nema podobny typ hrace, se kterym by si rozumel a zminovane zbrzdeni hry casto vyplyva s prosteho faktu, ze proste neni komu rozumne prihrat. Slavie provozuje bez pardonu pesi fotbal s mizernym pohybem bez balonu. Jedinou svetlou vyjimkou je Stoch, ale je jen otazkou casu, nez se prizpusobi ceskemu antifotbalu. Z meho pohledu je ve finalni tretine potreba riskovat a zkouset hrat dopredu a ne to, co Slavie casto predvadi a to ze se na 3 doteky dokazou dostat ze souperova velkeho vapna na svoje male.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Travinho     před 7 lety 26.09.2017 08:56 |  
        2 1

        Já bych Jugase dvakrát nevinil, startoval docela brzy a byl soupeři v patách, chybělo mu půl metru, což je výhoda útočníka v postavení čelem k bráně a v tom, že se nemusí zaobírat případným blokováním střely.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Kenny     před 7 lety 27.09.2017 12:06 |  
        0 0

        To s tím Burenem je dobrej vtip. Je zvyklej hrát rychle, takže při pomalé hře víc kazí ????????

  11. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Ados     před 7 lety 25.09.2017 20:14 |  
    6 2

    Nebudu hodnotit hráče, kteří hráli ve Zlíně (to Alanor vystihl celkem přesně), ale chtěl bych jen upozornit, jak jsou pro nás důležití Deli a Ngadeu! Bez nich jsme snad poloviční. Když nastoupí alespoň jeden z nich, tak z týmu sála taková vnitřní síla, kterou nejsme schopni nahradit. A to by měl být cíl v zimním přestupovém okně, přivést další nástupce z afrických zemí, protože ani jeden z výše uvedených hráčů tu nebudou věčně.
    Doufám, že příští zápas si půjdou sednout Souček se Škodou. Dal bych šanci Necidovi od začátku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Jachym     před 7 lety 25.09.2017 21:34 |  
      3 0

      Souhlasím, že Ngadeu a Deli jsou pro nás zcela klíčoví. Ale naprosto nechápu, proč by v budoucnu za ně musela přijít náhrada zrovna z Afriky, když bude někdo stejně dobrý či ještě lepší mimo Afriku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Ados     před 7 lety 25.09.2017 22:55 |  
        3 1

        Samozřejmě to nemusí být hráč z Afriky. Na druhou stranu tito hráči jsou silní v soubojích a pořizovací náklady jsou relativně nízké. Rozhodně mi je tato cesta bližší, než platit vyhaslé hnězdy, které týmu nic nedají.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 25.09.2017 21:08 |  
    11 0

    To hodnocení utkání platí spíš na druhy poločas v prvním se mě náš výkon v podstatě líbil,ale bez vstřeleného golu je dobrý vykon k ničemu,trápí nás to dlouhodobě a neustále se to bohužel hlavně při venkovních zápasech opakuje.Jinak k hodnocení celkem ok,jen si pan kolega zasedl asi na Rotaně a neustále mu něco na jeho výkonech nevoní,ale každý ten fotbal vidíme úhlem svého pohledu,za mě tedy jednoznačně 6,jinak pro mě to je pan fotbalista a navíc i nenápadný skromný člověk.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    dauby     před 7 lety 25.09.2017 22:56 |  
    3 13

    Jugas 6? Vzdyt zavinil penaltu a mohl byt rad, ze nedostal cervenou! Co to je za blbost, ze nemohl nic jineho delat? Udelat takovy okaty faul bylo nejhorsi mozne reseni a podle me se na obdrzenem golu podilel stejne jako Lastuvka. Kde je psano, ze by dal Diop gol? A kdyz uz fauluje, mohl ho lehce pristrcit a rozhodit, a ne stahnout rukou. Hruba chyba onrance. A Stoch za 5? Ze byl horsi nez Jugas? To snad ne... Nedarily se mu sice strely, ale porad to byl nas jasne nejlepsi hrac, vsichni ostatni by se od nej meli ucit, jak dat spravnou prihravku... Hruzne hodnoceni!

  14. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 26.09.2017 10:57 |  
    1 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Jen taková skromná otázka.
    Alanore, ty jsi na tom utkání byl?
    Díky za odpověď.
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 26.09.2017 12:59 |  
      0 0

      Dobrý den i Tobě,

      nebyl. Venkovní utkání většinou sleduji přes internet.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 26.09.2017 17:05 |  
        1 0

        Alanore,
        díky moc za odpověď a omluva, že reaguju až teď.
        Podle trenéra Páníka jsme byli jednoznačně pro jeho tým zatím nejtěžším soupeřem. Bere bod a je za něj rád, byť je to pro něj taky ztráta. Přiznává, že na nás prostě s výhrou neměli.
        Už to tu někdo psal v jiném vláknu této disputace, že na nás má větší vliv ztráta bodu, než možná objektivnější pohled posouzení hry našeho mužstva. Například Škoda byl jednoznačně nejméně za 5. On není naštvaný na své spoluhráče, on sice na hřišti občas dělá gesta, že z toho může být dojem nějaké nespokojenosti na někoho. Ale on je především nespokojen sám se sebou. Moc se mi líbilo, jak povzbuzoval Tomáše Necida. Když na něm neustále visí dva hráči soupeře (rozhodčí nic), tak budete taky otrávení. Míno Stoch byl za 6 jednoznačně. Ta příhra o které mluvíš, to byla i chyba Milana, protože byl schovaný za stoperem a nijak nevystoupil naproti balonu. Navíc byl pro Pepu Hušbauera největším pomocníkem.
        Jinak mi káva opět chutnala a hlavně gratuluji k úspěšnému ukončení studia (doufám, že jsem to nějak nepopletl).
        Ten zápas ve Zlíně nás určitě mrzí všechny, to je bohužel fakt. Jsme třetí v tabulce a chybí nám urputnost to tam do té soupeřovi brány dorvat jakýmkoliv ušmudlaným kopem (jenom proboha ne rukou :-). Jsme to my, kdo musí tvořit a dobývat. Tomu se musíme přizpůsobit i tím, že potřebujeme probudit útočné typy. Dva forvardi, větší podpora z krajů zálohy a beci taky daleko víc makat dopředu a dávat centry ze stran. Tam byl v neděli pilnější Sobol. Bořil jakoby byl bez páry, které měl naopak v derby moc.
        No uvidíme v Astaně. Hušbauer má prý lehčí zranění, tak budou muset makat jiní.
        Jinak s Tvým hodnocením, krom zde uvedeného, souhlasím.
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Jachym     před 7 lety 26.09.2017 20:20 |  
          0 0

          Hušbauer má naštěstí jenom nějakou virózu, kterou, doufejme, brzy doma vyleží a bude možná už do neděle fit.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    JS (přítel SN)     před 7 lety 26.09.2017 12:04 |  
    14 7

    Jako nominace Jardy Zmrhala do repre, opět naprosté nepochopení...

    Nicméně doufám, že nám to velkou měrou pomůže ho v zimě kamkoliv prodat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      afro     před 7 lety 26.09.2017 12:13 |  
      2 0

      To je hozená Halilova šála pro Mircea Lucesca... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Jachym     před 7 lety 26.09.2017 13:23 |  
        2 0

        V tom bude určitě nějaké velké moudro, ale dnes mám krátké vedení...:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          afro     před 7 lety 26.09.2017 13:55 |  
          1 0

          To je házení perel sviním, tady... :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Jachym     před 7 lety 26.09.2017 14:38 |  
            0 0

            Zatím se tady hází jen šály, dříve dresy...:-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              afro     před 7 lety 27.09.2017 09:27 |  
              0 0

              Ty si stále ještě bláhově myslíš, že se přiznám, že jsem si spletl šálu s dresem, že jo. Nikdy! :-)))

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                Jachym     před 7 lety 27.09.2017 11:53 |  
                0 0

                Zdá se, že si své know-how chceš vzít do hrobu a já tedy naopak umřu o něj chudší:-)) Hlavně, že za ten blbej křížek píšeš pořád Spolu jsme silnější, a to bez mezer, háčků a čárek...:-D

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Crispo     před 7 lety 26.09.2017 12:44 |  
      3 1

      Repre už se dávno neskládá z hráčů s formou, hraje tam každý kdo má nohy a ruce, viz. Kliment a ignorace Vydry...Dívám se na to tak že Zmrhymu to může pomoct pokud se dostane na hřiště na více jak 25. minut...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Jachym     před 7 lety 26.09.2017 12:55 |  
        2 2

        Je vidět, že Jarolímovi zůstalo slávistické srdce:-) Jinak moc důvodů povolávat hráče z formy a s dosavadní bilancí 0+1 opravdu není.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Crispo     před 7 lety 26.09.2017 16:22 |  
          1 2

          Když budu konspirátor tak řeknu že je napojenej na jejich agenty, jinak to moc nedává smysl. Slávistické srdíčko pro něj nebylo na prvním místě v dobách Vasiljevičů, Tafatů a Ragedů...

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Obr     před 7 lety 26.09.2017 21:45 |  
            1 2

            A nebo ho hloda svedomi a takhle se Slavii revanzuje ;-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      dArtagnan     před 7 lety 26.09.2017 13:23 |  
      9 1

      Konečně v repre nesmrdí žádný hnusný rudoch, jsem vcelku spokojen :-)

  16. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Gino     před 7 lety 26.09.2017 15:04 |  
    1 0

    Alanore, já sice chápu, že každý bod se počítá, ale 3-0-1 a 2-2-0 je fakt jenom o bodíka :-)

  17. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 26.09.2017 16:20 |  
    1 0

    S hodnocením souhlas...jen se ptám Zmrhal 4?a Van Buren 3?ten výkon mi přišel hodně podobný...

  18. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 26.09.2017 16:27 |  
    12 3

    Jen klasické hodnocení ve Spartu:

    Laštůvka 4 - Bořil 6, Jugas 6, Frydrych 6, Sobol 5 - Rotan 5, Souček 6 - Stoch 7, Hušby 6, Van Buren 6!!- Škoda 4.

    Zmrhal 4, Necid 5.

    Střely: 2/1 - 2/0
    Liga Fanoušků: 7:7
    Rohy: 1:2


    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Travinho     před 7 lety 27.09.2017 07:53 |  
      7 2

      Nevím, za co ty minusy. Já, jelikož si spart kupuji velmi nepravidelně se ke známkám většinou nedostanu a je to zajímavé srovnání. Díky za to.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 27.09.2017 10:38 |  
        1 4

        Třeba, že se dotyčným to hodnocení nelíbí, respektive s ním nesouhlasí ?

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 27.09.2017 11:11 |  
          6 1

          Jestli s nim nesouhlasi,tak nedava smysl za nej davat zeleznikovi minusy.. me jsou treba uplne ukradene a normalne bych se k nim vubec nevyjadroval ale z tveho komentare vidim,ze to jde uplne proti logice mistniho hodnoceni.. to jen tak,sby rec nestala ;)

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            jufoun (přítel SN)     před 7 lety 27.09.2017 17:46 |  
            1 0

            To dostal asi za to, že jeho příspěvek nebyl o dva dny později. Tímto fanklub železníka dává najevo, že to takto nechtějí!!! :D:D

  19. Je to o produktivitě!

    vršek     před 7 lety 27.09.2017 11:09 |  
    13 0

    Na rozdíl od většiny z Vás jsem přesvědčen, že venkovní výkony Slavie, týmu i hráčů, nejsou tak špatné jak jsou zde prezentovány a hodnoceny.
    Většina zde diskutujících ve velké míře podléhá zklamání ze ztracených bodů z venkovních zápasů a bodové úspěšnosti Plzně. Výkon týmu i jednotlivců by neměl být ovlivněn ztrátou bodů. Když se na venkovní zápasy podíváte ze záznamu a bez emocí, zjistíte, že přestože hra určitě nebyla výborná, vždy jsme soupeře přehrávali, a to přesto, že soupeři hrají "zanďoura", a výkony jednotlivců na hřišti jsou až na výjimečné případy vždy spíše nadprůměrné vůči výkonům soupeře (bez ohledu na úroveň soupeřů).
    O našich bodových ztrátách rozhodla opravdu JEN špatná efektivita v zakončení, doplněná chybou rozhodčích v zápase v Olomouci a nepochopitelnou chybou Laštúvky ve Zlíně. Herně i výsledkově to samozřejmě není to, co si představujeme, ale hodnocení jednotlivců v tom, kterém zápase nemůže být ovlivňováno sympatiemi k hráči ani výsledkem zápasu. I v zápasech prohraných mohou hráči podat nadprůměrné výkony.
    Není pravdou, že tyto zápasy skončily "zaslouženými remízami". Jednak se na "zaslouženost" ve sportu jaksi "nehraje", jednak to ani není pravda! Podívejte se na zápas ve Zlíně - na začátku jedna střela Zlína poté hraje Slavia, Zlín předvede "souvislou" hru se zakončením v čase 25-30, poté hraje Slavia, na začátku druhé půle cca 10min. hry našeho soupeře o ničem a poté hraje Slavia, prakticky v celém zápase se Zlín brání v a odolává našemu tlaku, a bohužel nepřesnému zakončení - já bych ocenil snahu našich hráčů o zakončení vně "přeplněného" vápna, bohužel však neúspěšnou. Rozhodla malá produktivita a chyba brankáře.
    Za tři body je i výhra 1:0, a to bez ohledu na další aspekty a herní kvalitu. Jak by vypadalo hodnocení našich hráčů kdyby Slavia v těchto zápasech tímto výsledkem vítězila. Jak by vypadalo Vaše hodnocení kdyby Slavia dokonce tyto zápasy prohrála a třeba právě výsledkem 0:1?
    Jak se mi nelíbila hra Burena v derby nemyslím si, že by si za svůj výkon ve Zlíně zasloužil 3, navíc ono trefit "střílený" centr je docela dost těžké...Dát Stochovi, Rotaňovi, Bořilovi a Sobolovi jen průměrné známky není odpovídající jejich výkonům ve Zlíně.

    Chtěl bych ještě doplnit zmínku o tom, jak lze hodnocením a popisem průběhu zápasů ovlivňovat mínění okolí.
    Dva moji kamarádi se do mně nezávisle "pustili" - to to ta Slavie hraje! V derby měl jít ven Bořil už v první půli, ve Zlíně hrajete bídu a Zlín měl vyhrát po tyči Vukadinoviče..... Když se zeptám jestli ty zápasy viděli tak se dovím, že ne, ale že to slyšeli a četli....Nechci tím říct, že je třeba vynášet naši Slavii do nebes (a vlastně proč ne?), ale chtěl bych apelovat na to, aby sami fanoušci Slavie svou přehnanou "náročností a objektivitou" těmto hlasům z druhé ruky vlastně nenahrávali a nepodporovali je.

    • Re: Je to o produktivitě!

      Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 27.09.2017 11:58 |  
      0 0

      Dobrý den přeji příteli Vršku.
      Pokud si přečtete můj příspěvek o pár "štoků vejš", tak se asi shodneme.
      Příteli Jáchymovi díky za info o Hušbauerově viroze. Teď jsem slyšel rozhovor trenéra Šilhavého. Jsem zvědavý na sestavu, ale neměli bychom hrát moc pasivně. Ten Real to včera předvedl v Dortmundu skvěle. Pěkný fotbal.
      Sokrates55

    • Re: Je to o produktivitě!

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 27.09.2017 12:27 |  
      6 3

      Tohle je sice všechno náramně hezký, ale fotbal se hraje na góly a liga na body. Za krásnou hru bez gólového (bodového) efektu se trofeje nevyhrávají, marná sláva.

      Typický příklad budiž jarní zápas v Liberci. Herně šlo o jeden z našich vůbec nejlepších zápasů za sezonu, marně vzpomínám, kdy jsem naposledy viděl takovou herní dominanci jednoho týmu, nadto na soupeřově půdě. Ale kdyby dopadl každý venkovní zápas jako v Liberci, tak jsme v květnu neslavili titul.

      Zápas v Liberci byl výjimka, fotbal takový občas zkrátka je, že ani z nejvyloženějších šancí nedáte gól. To však není případ této sezony, kdy venku hrajeme zkrátka velmi neefektivně a asi i systémově špatně. Vymlouvat se výhradně na špatnou koncovku je zkrátka alibismus a strkání hlavy do písku před reálným řešením problému. Uznávám, že třeba v Olomouci jsme měli fakt pech, ale za výkony na Baníku nebo Bohemce jsme si 3 body nezasloužili ani omylem.

      Samozřejmě, že předváděná hra je důležitým aspektem, zvlášť pro slávistické fanoušky, kteří jsou historicky zvyklí na pěknou a aktivní hru. Pokud však tato snaha není dostatečně podpořena výsledky, nemůžeme se považovat za velký klub. Úkolem velkoklubu, za kterého nás vzhledem k naším finančním možnostem a letošnímu zisku titulu již opět považuji (na české úrovni, abychom si rozumněli), je předvádět dobrou hru a k tomu vítězit. Dá se omluvit, že to občas výsledkově nevyjde nebo že se naopak ukope vítězství po nedobrém výkonu, to všechno k fotbalu patří. Ale říkat si, že 6x v řadě (počítáno s poháry) venku nevyhrát je vlastně v pohodě a že je to jen smůla, k mentalitě velkoklubu bezesporu nepatří a patřit nesmí!

      • Re: Je to o produktivitě!

        Jachym     před 7 lety 27.09.2017 12:42 |  
        2 0

        Tak vršek brání Slavii vždy do morku kostí a do roztrhání těla za všech okolností, což je v pořádku:-) Nicméně je jisté, že venku děláme něco špatně. Plně s tebou souhlasím. Není to škarohlídství, rejpání nebo něco podobného, ale prosté konstatování skutečnosti, kterou ostatně potvrzuje i sám nejpovolanější, trenér Šilhavý. Sice se také pozastavuji jako vršek nad trvzeními Alanora, který na každý remízový zápas má adjektivum "spravedlivý", ale třeba v zápase na Bohemians jsem žádnou naši herní dominanci neviděl...

    • Re: Je to o produktivitě!

      Akuls     před 7 lety 27.09.2017 12:42 |  
      0 2

      Vidím to stejně. I loni jsme ztráceli zbytečně body venku po slušných výkonech např. v Jihlavě, Liberci, Teplicích a po zářezu rozhodčího v Jablonci. Snad se nám letos vyhnou výpadky doma po bezkrevných výkonech, jako se to stalo loni proti Bohemians, Dukle, Jablonci a Zlínu. Řekl bych, že venku hrajeme o něco málo lépe než loni, tedy až na zápas na Bohemce, ale umíráme na slabou koncovku a také nám chybí troška štéstí, jako jsme ho loni měli třeba na Dukle, ve Zlíně, v Karviné a na Slovácku, kde se nám podařilo body uhrát, i když ne tak přesvědčivě jako v Příbrami, Hradci nebo v Brně. Problém ale je, že Plzeň, tak jako loni, body neztrácí. Pár vítězství bylo sice se štěstím (Olomouc, Zlín), ale daří se jím úvody zápasů a pak si to v pohodě pohlídají (Jablonec, Liberec, Boleslav). Vzhledem k tomu, že asi upřednostní Berbrligu před E.L. a mohou počítat s přízní rozhodčích, tak lze předpokládat, že i po případném poklesu formy udělají nejméně 70 bodů z 90-ti možných a to pro ostatní mužstva Berbrligy, včetně SKS, bude problém. Škoda, že jsme nekoupili toho Krmenčíka. Pro nás by to asi byla posila a pro Plzeň oslabení.

      • Re: Je to o produktivitě!

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 27.09.2017 13:25 |  
        6 3

        Krmenčík je v této chvíli nejlepší útočník v lize. To je objektivní fakt, na kterém nic nemohou změnit ani mínusy, které za tenhle komentář zákonitě schytám.

        • Re: Je to o produktivitě!

          sicilianbrno     před 7 lety 27.09.2017 13:34 |  
          4 2

          Já ti dal plus, jelikož s tím bohužel souhlasím a to nic nemění na faktu, že se mě ten hráč herně i charakterem hnusí, pořád ho považuju za simulanta a jeho hra je těžkopádná o náhodě. Goly dává, ví kam se postavit, nejspíš na sobě zapracoval (to nejlíp ukaže čas), tudíž zatím patří mezi nejlepší.

          • Re: Je to o produktivitě!

            bububu (přítel SN)     před 7 lety 27.09.2017 14:53 |  
            1 1

            Vidím to stejně jako ty. To, že je mi někdo nesympatický ještě neznamená, že nemůže být skvělý fotbalista. A těch příkladů je X, za sebe mohu uvést např. Ibrahimoviće, Neymara, Diego Costu...

            • Re: Je to o produktivitě!

              mabr     před 7 lety 27.09.2017 17:49 |  
              0 0

              Zlatan mi byl až donedávna svým vystupováním mírně řečeno velmi nesympatický. Po přečtení jeho autobiografie se stal jedním z mých nejoblíbenějších hráčů. Doporučuji :-)

              • Re: Je to o produktivitě!

                Jachym     před 7 lety 27.09.2017 18:57 |  
                0 0

                Táta mi dneska říkal, že v Třeboni ho oslovil jako náhodného kolemjdoucího v centru Babiš a dostal od něho podepsanou knihu. Také mu byl doposud velmi nesympatický. Docela se děsím toho, co bude říkat po přečtení knihy určitě umně napsané jeho lidmi...:-) Ale tátu si asi nekúpí...:-)

                • Re: Je to o produktivitě!

                  Akuls     před 7 lety 27.09.2017 21:11 |  
                  0 0

                  No jo čobol Bureš, všeci kradnú, iba já čerpám. A ten jeho vybraný slovník, kdyby hrál fotbal, tak by si ho disciplinárka užila.

                • Re: Je to o produktivitě!

                  mabr     před 7 lety 28.09.2017 13:48 |  
                  0 0

                  Ne, prosím, neargumentuj mi tím slovenským ***. Jinak dnes k obědu kroužkový Budvárek, nech si taky chutnat ;-)

      • Re: Je to o produktivitě!

        japhy     před 7 lety 27.09.2017 13:57 |  
        1 3

        Já třeba nesouhlasím s taktikou "předehnat" rivala tím, že mu seberu to nejlepší. Navíc takovýho.....Krmenčíka.

        • Re: Je to o produktivitě!

          Akuls     před 7 lety 28.09.2017 14:57 |  
          1 1

          Taktika netaktika, pro velkou Slavii je holt dobré jen to nejlepší, a to by byl, ať se nám to líbí nebo nelíbí, do útoku dnes z naší ligy Krmenčík. Nevšiml jsem si však, že by třeba slzeli fandové Bayernu, když koupili z BVB Lewandowskeho, nebo fandové PSG když k nim přišel z Monaca, zatím sice jen na hostování, Mbappé. Mám ale dojem, že pomalu končí doba urostlých osamělých hroťáků a nastává doba třech technických, pohyblivých a střelecký disponovaných forvardů, třeba i menšího vzrůstu, viz. forvardi PSG, Napoli, Liverpoolu, a to už vůbec nemluvím o Realu či Barceloně. I když kdyby pan Plíšek přesvědčil za rok, za dva Džeka, aby přišel do Slavie zakončit svoji skvělou kariéru, tak bychom se asi také nezlobili.

    • Re: Je to o produktivitě!

      rak (přítel SN)     před 7 lety 27.09.2017 17:53 |  
      0 0

      Souhlasím, psal jsem už něco podobného. Myslím, že nikdo není spokojen se ztrátami a zejména ztrátou za Plzní. To ale neznamená, že naše výkony venku jsou špatné. Zatím tedy chybí to nejdůležitější, to je fakt. Jsem zvědav na zítřek. Domácí už v pohárech zatraceně dlouho neprohráli a my zase venku nevyhráli. Chtělo by to změnit zítra obojí.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 27.09.2017 13:33 |  
    0 0

    Jak je na tom Danny?

  21. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Sedrousek     před 7 lety 27.09.2017 18:36 |  
    0 0

    Jako by nam nekdo vymenil leskeho Superba za omselou Felicii ☹️