Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 10. kolo

V Karviné Slavia zaslouženě zvítězila o dvě branky a připsala si první vítězství na hřišti soupeře v letošní sezoně.

Už v minulém hodnocení jsem psal, že Karviná je jen stínem loňské štiky sezóny a v zápase se to myslím potvrdilo. Ačkoliv domácí nehráli špatně a Slavia nepodala dechberoucí výkon, tak kromě druhé části první půle měli slávisté utkání pevně v rukou a nakonec po zásluze dovedli zápas k poklidné výhře. Naši hráči podali zkušený výkon, při kterém kromě zisku tří bodů snad i pošetřili nějaké síly na nadcházející náročný program. Výtky lze mít jen k dění mezi cca 25.-45. minutou, kdy po vstřelené brance naši hráči vypadli z role a přenechali iniciativu domácím. Ti si dokázali vytvořit několik zajímavých situací, ale nakonec se nedostali ani k vyložené šanci, natož vstřelené brance. Takže poklidné vítězství a karvinská mise splněna.

Nyní je před námi papírově nejtěžší zápas sezony (pokud nepostoupíme v Evropské lize a nedostaneme v play off zvučného soupeře) - čeká nás silný španělský Villarreal na své domácí půdě. Sám jsem zvědav, co svěřenci trenéra Šilhavého předvedou. Proti favorizovanému soupeři nemají co ztratit, nelibě by byl nesen asi jen odevzdaný výkon jako kdysi ještě pod trenérem Uhrinem na Anderlechtu. A pak už hurá na Liberec, což snad bude další (vítězný) korálek na šňůře neuvěřitelné 36 zápasů trvající série neporazitelnosti. Zkrátka, tento týden je na co se těšit!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Přemysl Kovář - 6 - Dostal první ligovou šanci ve Slavii kvůli drobným zdravotním problémům obvyklé jedničky Laštůvky. A zhostil se jí dobře! Nemusel sice předvést žádný náročnější zákrok, ale po dobu celého zápasu působil jistým dojmem a dobře stáhl několik centrů.

Jan Bořil - 6 - Obrana odehrála většinu zápasu s přehledem, což platí i o Bořilovi. Mám na něm rád jeho důraz a zarputilost, ale v poslední době to až příliš často přehání. Zbytečně tak dostal žlutou kartu. Zastat se brankáře je jistě správné, ale je třeba svou reakci uhlídat v rozumných mezích. Za strkání do protihráče v přerušené hře logicky přijde karetní trest.

Jakub Jugas - 6 - Stabilně hraje v dobré formě, což potvrdil i duel v Karviné. Jednou trochu "jankovitě" vyběhl z obrany dopředu, přičemž pak vzadu chyběl. Ale to byl spíš jen menší detail, ze kterého nic nebylo. Celkově Jugas opět potvrdil, že je na ligu jasně nadprůměrným stoperem.

Simon Deli - 6 - Jak jsem psal, tak naše obrana fungovala po celkové stránce (ostatně jako v podstatě celou dosavadní sezónu), ale kdybych měl vybrat nejlepšího hráče zadních řad, tak by to byl nepřekvapivě Deli. Tradičně byl velmi dobrý. Střídat měl kvůli zdravotním problémům, tak doufám, že vše bude v pořádku.

Eduard Sobol - 6 - I Sobol sobotní zápas zvládl. V obraně hrál dobře, dopředu pomáhal dle možností. Pevně se zabydlel v základní sestavě.

Mick Van Buren - 6 - V první půli se mu nedařilo a byl asi naším nejslabším hráčem. Jak se ale ukázalo, tak bylo dobře, že ho trenér podržel a nevystřídal ho. Druhá půle se totiž Mickovi velmi vydařila a patřil naopak k našim nejnebezpečnějším hráčům. Několikrát si dobře zaběhl za obranu, z čehož nakonec vyplynula i jeho branka na 2:0. Van Buren zakončil s velkým přehledem!

Tomáš Souček - 6 - Utkání odehrál sice poměrně nenápadně, ale zato s přehledem a jistotou. Dařilo se mu v odebírání míčů a zastavování soupeřových akcí v zárodku. Neměl ani daleko ke vstřelené brance, když mu Van Buren přihrával před odkrytou branku, ale domácí obránce naneštěstí stihl míč odvrátit.

Ruslan Rotaň - 5 - Toto utkání mu tolik nesedlo, i tak ale odvedl ligový standard. Příliš vidět nebyl, což pasuje k jeho nenápadnému stylu, v sobotu ale udělal i pár chyb, které obvykle nedělá. Důsledkem byla třeba i žlutá karta.

Josef Hušbauer - 6 - Zvláště začátek zápasu měl výborný. Dobře pálil z dálky a skvělou přihrávkou pak dostal do šance Škodu. Při následných odrazech mu chyběla i trocha štěstí ke vstřelení branky. Ve zbytku zápasu už tolik nevyčníval, i tak ale odvedl nadstandard.

Miroslav Stoch - 6 - Připsal si asistenci na Škodův vítězný gól, ačkoliv to bylo paradoxně po nepříliš dobře kopnutém rohovém kopu. I ve zbytku zápas se snažil být aktivní a tradičně často střílel. Už by si zasloužil, aby mu nějaká rána spadla do branky.

Milan Škoda - 7 - Gól a asistence, pro mě pak pochopitelně hráč zápasu. První branku vstřelil po velice dobře umístěné hlavičce. Asistenci u Van Burenovy trefy měl již lehkou, protože nám pomohla fatální chyba v rozehrávce domácích. Celkově byla na Milanovi vidět chuť hrát.

Jakub Hromada, Danny a Michal Frydrych nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

10. kolo - Sobota 14. 10. 2017 20:00

HET liga, 2017/2018
0 - 2
0 - 1
MFK Karviná
MFK Karviná

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

19. Milan Škoda
57. Mick van Buren

Komentáře (76)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    smely (přítel SN)     před 7 lety 17.10.2017 15:31 |  
    7 3

    #JeSuisRuslan

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 17.10.2017 15:51 |  
      12 0

      :) +1 ..nemyslim, ze je nutne zrovna zminovat, ze Ruslan udelal za zapas cca 2 chyby.. zajimavejsi mi prijde, ze krome nejakych 15 minut v první puli nas stred zalohy uplne vymazal zalohu Karvine.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        smely (přítel SN)     před 7 lety 17.10.2017 17:06 |  
        14 0

        nase defenziva je skvela, 2 obdrzene goly za prvnich 10 zapasu sezony je rekord samostatne ceske ligy (25 let) a je to samozrejme i zasluhou RR...vic netreba dodavat....

  2. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Jachym     před 7 lety 17.10.2017 15:43 |  
    1 0

    Ano, Stoch by si branku určitě zasloužil. Ale tentokrát tam ani skoro nebylo z čeho. Naopak Hušby měl jednu z těch dvou dorážek dát. Ta naše efektivita pořád nic moc...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 17.10.2017 15:52 |  
    4 0

    A co na to redaktori Sportu, podle kterých je Milan uz vyrizenej? :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Jachym     před 7 lety 17.10.2017 16:10 |  
      10 1

      Co by? Vyrobí statistiky z posledního zápasu: Škoda 1+1, Necid 0+0. A titulek "Škoda odstavil parťáka Necida na vedlejší kolej"... :-)) A po Villarealu opráší původní titulek a "analýzu", po Liberci se vrátí k té následující atd.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      daadyy     před 7 lety 17.10.2017 16:23 |  
      3 0

      Tak ty jsou úplně mimo. Koukal jsem na známkování sparty po prohraném zápase s plzní a bylo tam spousta 7 a semtam 8 :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      sicilianbrno     před 7 lety 17.10.2017 19:03 |  
      1 2

      Tak Milan je vyřízenej i podle jednoho zdejšího přispěvatele, ten nám tu asi dneska nepřispěje nějaké moudro na muže zápasu :-)

  4. jako vždy bych ubíral

    w8888     před 7 lety 17.10.2017 16:28 |  
    7 13

    Karviná byla tentokrát evidentně slabší než na jaře a naše vítězství byli jasné a jisté. Určitě nás nestálo tolik úsilí jako v minulé sezoně. Nemám nic proti Rotaňovi, ale v sobotu bylo nesmírně vidět, jak zdržuje hru svými přihrávkami do šířky nebo dozadu. Souček byl o třídu lepší, a to jak v odebírání balónů, tak v zakládání akcí. Rozdíl jedné známky mezi nimi je málo. Rotaň za mě maximálně 4. A také si myslím, že Stoch předvedl svůj zatím nejslabší výkon v červenobílém dresu. Hlavně procento zkažených přihrávek ve druhé půli bylo nesmírně vysoké. Víc než šestka by mu slušela za Karvinou pětka.

    • Re: jako vždy bych ubíral

      Boss82     před 7 lety 17.10.2017 18:39 |  
      29 6

      Boha, mohli byste už konečně nechat toho R. Rotaně na pokoji? V diskuzi pod článkem se zápasem se do něj také několik lidí navezlo, nejvíce mistr Ctute. O výplodech blázna JS v téže diskuzi ani nemluvě. A v této souvislosti mne značně nadzvedl i poslední podcast (které mne jinak doposavad velmi bavily a s většinou názorů, které v nich zazněly, jsem se ztotožňoval), kde zaznělo několik doslova "legendárních" výroků - za všechny bych uvedl slova Kary, která se vyjádřila, že v naší hře nevidí žádný systém. Něco v podobném duchu tu plácal před nějakými 14 dny další "odborník" Edenian.

      Mohu vědět, co je špatného na přihrávce do šířky? Víte, že ne vždy má přihrávka dopředu smysl? Spoluhráči mohou být obsazení, schovaní za hráči, ve špatných prostorech nebo ve špatném náběhu. A je spousta situací, kdy i přihrávka dozadu je zcela v pořádku. Raději založit útok znovu a pořádně o základu (tedy od obrany), než nesmyslnou kolmicí, která by měla minimální naději na úspěch, zbytečně ztratit míč a pak o něj muset bojovat zpět.

      Zdá se mi, že mnozí zde vůbec nechápete úlohu box-to-box záložníka a jaké úkoly má na hřišti plnit. Loni to zde na této pozici schytával Hušby, teď zase pořád čtu, že Rotaň je k ničemu, případně že naši DZ Souček a MNN nenahrají na dva metry atd...

      Přitom realita je taková, že doslova každého soupeře v lize přehráváme v záloze rozdílem třídy a dle analýzy vypracované Dobiašovou agenturou produkujeme jasně nejlepší fotbal v lize, který v dlouhodobém horizontu povede k nejvíce vstřeleným gólům, nejméně inkasovaným gólům a v celkovém součtu tedy k největšímu počtu bodů.

      Tak mi nějak nejde na rozum, jak je možné, že všechny soupeře tak přehráváme, když jsou ti naši střední záložníci takový průměrňáci, Hušbauer je pomalý, Rotaň akorát zdržuje hru, Souček je kopyto, Ngadeu nepřihraje na 2 metry a ve hře nemáme žádný systém, protože Šilhavý tomu asi moc nerozumí. Tady něco nesedí, že?

      • Re: jako vždy bych ubíral

        Paja1212     před 7 lety 17.10.2017 19:12 |  
        5 0

        Ještě bych doplnil, že všichni jistě víme, jaký je rozdíl sledovat zápas v televizi nebo naživo na stadionu. Situace kolikrát vypadá úplně jinak, hlavně v televizi vidíme hřiště jako na dlani a řešení situací vypadá mnohem jednodušeji. Přitom na hřišti to hráč vidí z úplně jiného pohledu, úhlu a logicky nemůže vždy uplatnit to nejlepší řešení, které se při pohledu v televizi nabízí.

        • Re: jako vždy bych ubíral

          Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 17.10.2017 22:35 |  
          5 0

          Hodně lidí se nechá ovlivnit redaktory z TV, kteří reagují naprosto subjektivně, vyberou si jednu konkrétní situaci a vyhodnotí si, že Rotaň ji nevyřešil ideálně a proto podle nich hrál špatné. Což je totální kravina, protože např. Ruslan toho strašně naběhá, je výborný pozičně, tzv. nosí vodu a je i jeho velká zásluha, že naše obrana nemá tolik práce a není přetížená. Fotbal je navíc strašně rychlý a hráč se musí rozhodnout opravdu v setince vteřiny na řešení dané situace a ta se už nikdy neopakuje. Vybere nějakou variantu, někdy lepší, někdy horší, ale jen občas je to ta ideální.

        • Re: jako vždy bych ubíral

          w8888     před 7 lety 18.10.2017 10:48 |  
          1 2

          Nevím, kde jsi byl ty, ale já jel letos dvakrát do Karviné. Za tím, co jsem napsal o Rotaňovi si stojím.

        • Re: jako vždy bych ubíral

          Boss82     před 7 lety 19.10.2017 09:53 |  
          1 0

          Ano, přesně tak, to je velmi správná připomínka. Ale tohle dokáží pochopit jenom fanoušci, kteří mají ve fotbale sami něco odkopáno.

      • Re: jako vždy bych ubíral

        Jožin     před 7 lety 17.10.2017 19:35 |  
        5 1

        Máš pravdu a rozumě to hodnotíš,ti co pořád remcají nikdy nebudou spokojeni s tím nic neuděláš kašli na ně.

        • Re: jako vždy bych ubíral

          Boss82     před 7 lety 19.10.2017 09:54 |  
          1 0

          Už jsem se naučil remcaly z větší části ignorovat, ale některé komentáře mne dokáží stále nadzvednout:-/. Zvlášť když se týkají hráčů, na kterých naše hra stojí, a tady se na nich nenechá nit suchá.

      • Re: jako vždy bych ubíral

        dArtagnan     před 7 lety 17.10.2017 20:03 |  
        6 1

        Navíc v sobotu měl Rotaň hned několik kolmic za obranu, centrů do vápna a střelu. Ale holt kdo chce psa bít...

        • Re: jako vždy bych ubíral

          Boss82     před 7 lety 19.10.2017 09:55 |  
          1 0

          Přesně tak.

      • Re: jako vždy bych ubíral

        Faris (přítel SN)     před 7 lety 17.10.2017 20:04 |  
        11 0

        Souhlas, nebýt Rotaně, rozhodně nemáme na kontě pouze 2 branky. Dobiášova analýza potvrzuje, že Slavia hraje nejúdernější fotbal. Je tam ale zatím faktor štěstí. Třeba ten titul nedáme, ale dívat se na to dá.
        Jinak Bossi škoda že nesedíš vedle mne, já mám bohužel nad sebou chlapa (150 kg min), co jenom nadává. A už začal i zesměšňovat. Rotaň je u něj totální dřevák, Laštůvka by se měl chodit učit chytat rohy od jiných, Altintopovi se vysmívá, že potřebuje masku s kyslíkem apod,Jugas v životě nemůže rozehrávat, protože má rozehrávku na úrovni žáků. Jsem z toho zoufalý, úplně mi snižuje zážitek z fotbalu, když od začátku do konce jenom hudruje. Ještě jsem ho neslyšel fandit. Proto rád čtu příspěvky na SN, kde mi přijdou názory více od věci než jen urážky a nadávání (až na vyjímky). Už jsme mu tam několikrát řekli, ať se trochu krotí, ale nic nepomáhá. Já to vidím tak, že takový člověk je dokonce rád, když se nám nedaří, protože může urážet a kritizovat a tím si dokazuje, že jeho život nestojí za starou belu.

        • Re: jako vždy bych ubíral

          afro     před 7 lety 17.10.2017 20:45 |  
          3 0

          To te lituju. Ze si tyhle typy problemy, ktere dozajista sami se sebou nevykompenzuji jinde...

          • Re: jako vždy bych ubíral

            afro     před 7 lety 17.10.2017 20:47 |  
            0 0

            *maji dozajista

          • Re: jako vždy bych ubíral

            edenian     před 7 lety 17.10.2017 22:05 |  
            0 0

            Ja jsem jednou na Strahove kvuli takovymu chlapkovi musel zmenit misto.

        • Re: jako vždy bych ubíral

          Boss82     před 7 lety 19.10.2017 10:01 |  
          1 0

          Tak to je síla s tím negoušem, co sedí nad Tebou. Tam je asi potřeba domluvit se s ostatními, kteří sedí okolo, a nějak razantněji mu vysvětlit, ať se chová jako člověk a nekazí fotbal ostatním, kteří jeho "duchaplné" názory nesdílejí. Ale chápu, že se taková situace řeší obtížně, zvlášť, když člověk nechce vyvolat nějaký zbytečný konfikt.

      • Re: jako vždy bych ubíral

        edenian     před 7 lety 17.10.2017 22:30 |  
        2 2

        Pane presidente, nevim jak ostatni mistri a blazni, ale i kdyz se edenian nepovazuje za odbornika, presto si obcas dovoli neco napsat. Jako spousta dalsich. Zda se, ze vas to hodne svedi, mozna by pomohlo to mene skrabat. Preji hodne - vaseho tak oblibeneho - stesti.

        • Re: jako vždy bych ubíral

          Boss82     před 7 lety 19.10.2017 10:03 |  
          1 1

          Psát můžeš, Edeniane, co chceš. Ale když už svůj názor veřejně prezentuješ, tak musíš počítat s nějakou reakcí ostatních. A to obzvlášť v případě, když tu prezentuješ tak nesmyslný názor, že naše hra nemá systém.

          • Re: jako vždy bych ubíral

            edenian     před 7 lety 20.10.2017 22:52 |  
            1 1

            Nic takoveho jsem netvrdil. Rekl jsem , ze ja ho nevidim. Nad tim se pozastavili i jini, kteri se mnou diskutovali, nikdo z nich me ovsem nepotreboval jakkoli posuzovat. Dokud si neodpustis rikat tady kdekomu kdo je jakej, polezes jim na nervy. Zaplatpambu nejsi tady boss.

            • Re: jako vždy bych ubíral

              Boss82     před 7 lety 23.10.2017 09:18 |  
              0 1

              To je ovšem smutné, pokud ten systém nevidíš.

              Jestli tu někomu lezu na nervy mi je srdečně jedno.

        • Re: jako vždy bych ubíral

          japoko     před 7 lety 19.10.2017 13:22 |  
          0 3

          Už tady zase kádruješ a označuješ lidi za blázny? Jdi s tím už do hajz.lu, ty zbytnělý ego!

          • Re: jako vždy bych ubíral

            japoko     před 7 lety 19.10.2017 13:23 |  
            0 3

            Pardon, samozřejmě pro chytráčka Bosse!

          • Re: jako vždy bych ubíral

            Boss82     před 7 lety 23.10.2017 09:22 |  
            1 0

            Ty zalez zpátky do díry, ze které si vylezl. Větší primitiv než ty sem nechodí, tak buď tak hodný a neoblažuj tu nikoho svými moudry, stejně na tebe neni vůbec nikdo zvědavej.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    podol (přítel SN)     před 7 lety 17.10.2017 17:40 |  
    2 0

    nedá mi to, i když nesouvisí s hodnocením.
    jakubzeman.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=629003

  6. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 17.10.2017 17:44 |  
    2 1

    Spart hodnotil takto:
    Kovář 5 - Sobol 5, Deli 5, Jugas 5, Bořil 5 - Souček 7- Stoch 7, Hušby 5, Rotaň 4, Van Buren 7 - Škoda 7.
    Hromada 5.
    Liga fanoušků 7:7.

    Muž zápasu: Milan Škoda..

  7. Hodnocení slávistů - 10. kolo

    buri     před 7 lety 17.10.2017 18:28 |  
    1 9

    Alanore. Nevím proč tak nízké známky ... vyhrajem, soupeř má 1 střelu na bránu... brankář suveréní, obránci také, záloha domininuje... a Milan famozní... jen jsem měl strach o Bořu...

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      sicilianbrno     před 7 lety 17.10.2017 19:08 |  
      3 7

      Brankář suverení? Jelikož na něj nic těžkého nešlo a neměl jak předvézt tu suverénost, tak osmičku za stažené centry a dobré dirigování obrany těžko dostane.. fotbal se mě od nás líbil, ale že bysme celý zápas dominovali sem opravdu neviděl. na koncích obou poločasů se nám soupeř vždy vyrovnal...celkově zasloužené vítězství ale dominance vypadá jinak (něco jak proti Brnu třeba).

      Mohu vědět tvé hodnocení jaké by si dal známky? To by mě docela zajimalo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        buri     před 7 lety 17.10.2017 21:52 |  
        0 2

        Všem o stupeň víc než Alanor...

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          sicilianbrno     před 7 lety 18.10.2017 07:36 |  
          3 1

          A mohu vedet za co by např. Buren a Kovář meli mit 7?

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            buri     před 7 lety 18.10.2017 07:56 |  
            1 5

            Kovář za nulu, Buren za gol... Je to kolektivní hra a za vítěztví bych prostě dával vyšší známky...tj.7 a výš...Za prohru 5 a níž...

            • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

              sicilianbrno     před 7 lety 18.10.2017 09:16 |  
              2 2

              obecně k tomu přistupovat, to je nesmysl, pak by znamenalo, že bys po např. nudném nemastném zápasu a štastné výhře 1:0 by si dával jak říkáš sedmičky, pro skvělém zápase bušení do soupeře (třeba Vilareall :-) ), ale dostání smolného golu a prohře 0:1 bys dal za 5...je to tvuj přistup k zápasum, nebudu ti ho brát, ale pak nemusí být vlastně žádné hodnocení, stačí to oznámkovat podle teletextu...

              • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                PetCC     před 7 lety 18.10.2017 10:13 |  
                2 0

                S tím tak trochu souhlasím. Obecně totiž známkování hráčů beru jako subjektivní nesmysl a ani ty čísla tu moc nečtu.
                Zajímají mě spíš komentáře k nim.

                Ti hráči přece nehrají sami, hrají spolu, těžko jim za to dávat individuální známky. To bych radši viděl podrobné individuální statistiky. Z těch už se něco odvodit dá.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    FanatikSKS     před 7 lety 17.10.2017 23:08 |  
    3 0

    Omlouvám se za OT. ale videli ste sestřih zápasu LM Feyenoord - Šachtar? Vidět totiž ty krásné červenobílé dresy v Lize mistrů je pěkný akorát mrzí, že to nejsou dresy s hvězdou. Co mne ale zaráží: vím že se tu řešilo, že zadá musí být v jedné barvě, proto máme celá záda bílá. Muže mi někdo vysvětlit, proč má Feyenoord zadá sešívaná a pouze číslo v bílém poli?

  9. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 18.10.2017 05:43 |  
    2 0

    Hodnocení v pohodě u Ruslana jsem si zvykl,že to má u pana kolegy těžší, než ostatní.Jinak vy co volate po vyšších známkách, mě přišlo že Karviná byla dost slabá, ovšem je možné, že my jjsme tak dobří. Vyšší známky bych dal jen v případě, ze by se proměnilo víc šancí, což je letos bohužel naše největší slabina,která nás může stát titul a stojí také za celkem vysokou bodovou ztrátou na estebaky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      EdCable     před 7 lety 18.10.2017 16:17 |  
      2 0

      Premyslim, ktery z nasich dosavadnich 10 ligovych souperu nevypadal slabe

  10. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Maty22     před 7 lety 18.10.2017 07:54 |  
    4 6

    Venku náš nejlepší výsledek po nejslabším výkonu. Je to prostě kulatý.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      PetCC     před 7 lety 18.10.2017 10:04 |  
      1 0

      To nebyl uršitě nejslabší výkon. Soupeř totiž na nás dokázal postavit kvalitní taktiku a jejich zkušení hráči odehráli zápas velice dobře, až nadprůměrně.

      Co se Karviné povedlo? Nedokázali jsme pokrýt Wágnera. Karviná se o něj mohla opřít tak, jako my se můžeme opřít o Škodu. Plus, když k tomu přehlídnul jeho faul na Rotaně, tak z toho byla gólovka Karviné.

      Zároveň dokázala Karviná ubojovat střed pole, kdy jsme nezískali dost odražených míčů. A nepřišlo mi, že by to bylo našimi individuálními chybami, spíš to bylo kvalitní organizací hráčů Karviné.

      Zkrátka to byl hodně silový souboj a třeba Stochovi to vůbec nevyhovalo. A myslím, že ani van Buren není příliš zvyklý na honění míče létajícího často vzduchem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      sicilianbrno     před 7 lety 18.10.2017 10:47 |  
      4 3

      Nesouhlasím. Výkon na Bohemce byl určitě slabší než v Karviné

  11. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    buri     před 7 lety 18.10.2017 08:03 |  
    0 0

    Ještě bych doplnil - při výhře, ale špatném výkonu hráče samozřejmě známka nižší než 7, tam by měl trenér střídat co nejdříve... při prohře, ale výborném výkonu hráče vyšší než 5...

  12. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    petrnovy     před 7 lety 18.10.2017 08:32 |  
    7 14

    Místní spolek uctívačů Ruslana Rotaně jsem nikdy nepochopil, ale beru to tak, že každý má na fotbal jiný názor, v tom je to krasný, takže si rád přečtu i názory ostatních. Jen nemám rád, když se pak za jiný názor lidi urážejí :) Když třeba člověk na tom postu sleduje Hořavu (nebo třeba i Hrošovského), to je pak jiná jízda :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      smely (přítel SN)     před 7 lety 18.10.2017 09:05 |  
      18 0

      Ty dva pany nesleduju, cili jsem rad , ze Ruslan hraje za Slavii s takovou jistotou a prehledem a navic svym pristupem pomaha i Eduardovi, coz se pozitive projevuje take na jeho skvelych vykonech... ( za Spolek Uctivacu Ruslana Rotane, zkracene SURR, s pozdravem druhy pomocny tajemnik Smely... )

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        afro     před 7 lety 18.10.2017 09:21 |  
        8 0

        Klidně mi říkej jenom tajemníku...

        Já mám Ruslana taky rád, i když jsem měl k jeho hře "více na jistotu" připomínky a dovedl bych si představit, že by mohl být o něco odvážnější. Ale když pominu ne úplně povedený zápas s Karvinou, tak hrál v posledních zápasech dobře a byl jedním z těch nejlepších.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          Jachym     před 7 lety 18.10.2017 10:18 |  
          1 0

          Já jsem jen řadovým členem stejně jako v případě všech ostatních členů A-týmu :-) Žádného z nich nepovažuji za žábu na prameni...

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            afro     před 7 lety 18.10.2017 10:21 |  
            2 0

            Jestli alespoň jednoho našeho hráče neposíláš do druhý ligy, tak jsi prd slávista. ;-)
            (blbej křížek) nelzisidokapsy

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            kjandourek (admin)     před 7 lety 18.10.2017 12:36 |  
            2 0

            Já se do SURR také hlásím... a hned bych měl dotaz, jestli všichni členové mají zaplacené příspěvky... Protože jestli ne, tak si beru funkci pokladníka! ;-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

              smely (přítel SN)     před 7 lety 18.10.2017 13:21 |  
              2 0

              podle aktualizovanych stanov SURR musis udelat aspon 3 zongly...

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 18.10.2017 09:26 |  
      22 1

      Když rikas, ze jsi "nepochopil spolek uctivacu", tak taky o nas nehovoris prilis hezky. To zaprvé. Zadruhé se mi nelibi presne tenhle typ uvazovani.. Horava nebo Hrosovsky, resp. jini hraci, kteří u nas nehraji, jsou nekriticky vyzdvihovani, zatímco naší hraci jsou nesmyslne ponizovani. Vsadil bych se, ze kdyby hral Ruslan za Plzen a Horava za slavii, ze bys vyzdvihoval Ruslana a pomlouval Horavu. Proste ten, co je na ocich a od koho se něco ocekava, je na tom mnohem hur nez ten, koho sledujeme jen z dalky. To podle me ale není moc hezkej pristup, měli bychom mit nase hrace radi a spis bych se primlouval za to, abychom jim občas nejakou tu chybu odpustili, pokud jinak slavii odvadi dobry sluzby.

      Ruslan si to podle me zaslouzi. Není to sice moc golovej zaloznik, ale zas ma jiny prednosti, kazdej umi něco. Ruslan je neustale k dispozici do kombinace, neschovava se, vykryva ty spravny prostory a ma vyraznej podíl na tom, ze nase zaloha prehrava zalohy souperu. Nekteri ovšem radi jedou na vlne klise, když Ruslan ve dvou zápasech zbytecne prihraje dozadu, hned se tu bude pul roku papouškovat, ze prihrava jenom dozadu. Stejne jako Frydrych pokazil na zacatku sezony par centru a od ty doby je tu oznacovan za kopyto, co neumi centrovat, ackoli v jinych zápasech hral dobře.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        petrnovy     před 7 lety 18.10.2017 09:57 |  
        2 2

        Ahoj,
        no možná tím, že jsem vás nepochopil, mluvím spíše špatně o sobě(?) :D

        Ok, beru to. Já jsem jen výše četl, že RR hraje jako správný box to box. Nejsem zase takový expert jako někteří tady, ale není úlohou tohoto hráče se taky dostávat do zakončení a vymýšlet ho pro spoluhráče?

        To s tou nabídkou k rozehrávce...No dobře, ale kdo z hráčů není? :)

        Nejspíše je to také o tom, co po něm chce trenér, pokud se to jemu (a někomu) líbí, tak s tím nemám vůbec žádný problém :)

        Já mám naše hráče rád, neurážím je :))

        Neříkám, že přihrávka dozadu je špatně, určitě je důležité vědět, kdy to zklidnit, ale naopak je třeba také vědět, kdy je třeba to zrychlit, a to jsem tu od RR zatím moc neviděl, což mě mrzí (tedy snad jednou, tuším že ve Zlíně).

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Jachym     před 7 lety 18.10.2017 10:15 |  
        7 0

        Už jsem tady kdysi psal, že to je jako s hospodářem, který závidí ovci sousedovi, ačkoli dává stejně nebo dokonce ještě méně vlny...:-) A skoro po každém ligovém zápase se tady objeví vážně míněná doporučení typu, že ten a ten hráč by se nám hodil. Připomněls mi to tou kritikou Frydrycha a jeho centrů. Po našem zápase v Ostravě tady někteří "slintali" blahem nad výkonem beka Granečného. Párkrát jsem ho viděl v akci, naposledy v pátečním zápase Bohemians-Ostrava. Všechny jeho centry létaly do hajzlu. Na druhé straně Dostál, který tady býval otloukánkem posílaným zpět do Čelákovic nebo odkud do Slavie přišel, proti Granečnému působil jako elitní krajní bek Premier League.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 18.10.2017 11:04 |  
          0 0

          Jj.. kdo je Granečný? :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      afro     před 7 lety 18.10.2017 10:20 |  
      4 0

      Já to trochu odlehčím, jo?
      Vždyť tebou glorifikovaný Hořava se neustále otáčí kolem vlastní osy jako nějaká káča.

      #rotujicihracekolemvlastniosyveslaviinechceme:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        petrnovy     před 7 lety 18.10.2017 10:28 |  
        0 1

        Tak Modrič s Kroosem to dělali včera také dost často a jako problém bych to neviděl :D

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          afro     před 7 lety 18.10.2017 10:32 |  
          5 0

          Možná kvůli tomu jen remizovali... :-)

  13. Filip Panák

    JS (přítel SN)     před 7 lety 18.10.2017 09:40 |  
    3 9

    Přátelé, trochu lehké OT: Proběhlo někdy nějaké oficiální vyjádření k Filipu Panákovi? Neboť poslední info, co jsem zaregistroval já, bylo při představení tří talentů posílících v nejbližší době Slavii, Krob i Tvrdík to vydávali za hotovou věc, finišující se smlouvy měly být podepsány do několika dnů po červencové tiskovce.

    Trochu mě mrzí, že se odpálila tato jména před novináři i před dotažením smluv, (jako kdybychom se nepoučili z případu Šural), ale když už byli hráči představeni a Panák byl z jakéhokoliv důvodu stornován, možná to mělo být zkomunikováno a uvedeno na pravou míru, nic takového jsem ale bohužel nezaregistroval. Mimochodem mne to moc nemrzí, Chaluše považuji za top talent českého fotbalu, Trubač měl výbornou přípravu, zato o Panákovi jsem nikdy přesvědčený nebyl.

    • Re: Filip Panák

      Alanor (admin)     před 7 lety 18.10.2017 09:48 |  
      3 0

      Panák zatím náš hráč určitě není. Jak podle systému FAČRu, tak podle toho, že proti nám mohl hrát. Třeba existuje nějaká smlouva o jeho nákupu v zimní přestávce... Ale je pravda, že na podzim zatím vidět není.

      • Re: Filip Panák

        JS (přítel SN)     před 7 lety 18.10.2017 10:26 |  
        1 3

        To já vím, že podle databáze není, ale právě jsem netušil, jestli to ještě někdo někdy ze Slavie uváděl na pravou míru nebo se po něm v Edenu úplně slehla zem... Díky :)

        • Re: Filip Panák

          Alanor (admin)     před 7 lety 18.10.2017 10:54 |  
          4 0

          Ne, nic se neví. Ale se Šuralem bych to úplně nesrovnával. To byla tehdy přestupová sága zimy, Panák je vyloženě okrajová věc. Já jsem rád, že hlavně dopadl ten Chaluš.

      • Re: Filip Panák

        sicilianbrno     před 7 lety 18.10.2017 10:53 |  
        3 2

        Mno zatím co předvádí na podzim není moc důvodu na přestup k nám...věřím, že takových podbných "talentů" na našich hřištích běhá víc a v podzimní přestávce k nám nepřijde.

        • Re: Filip Panák

          sicilianbrno     před 7 lety 18.10.2017 10:53 |  
          0 0

          * v zímní

    • Re: Filip Panák

      PetCC     před 7 lety 18.10.2017 09:52 |  
      0 0

      Řekl bych, že je nějaká dohoda, ale dokončený přestup to není.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 18.10.2017 10:42 |  
    5 1

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Děkuji Alanorovi za vyčerpávající hodnocení a i dobré postřehy k tomu.
    Už jsem psal u jiného článku o tom, že jsme neodehráli nijak velký zápas (myslím co do kvality), body máme, Karvinou jsme udrželi na uzdě a přitom jsme nejeli na doraz.
    Proto si myslím, že výše známek tomuto obrazu odpovídá a že má více hráčů stejnou známku, to jen tento názor potvrzuje. Nikdo nijak abnormálně nevyčníval, nikdo nezahrál špatně a to včetně Ruslana Rotaně. Bylo třeba tento zápas odehrát tak, abychom měli tři body a nikdo se nezranil před Villarealem. To bylo splněno a tak to v celém kontextu hodnocení hráčů beru i já.
    Během zápasu jsem si také uvědomil, že máme na některé posty celkem dost možností a variací a to budeme v následujících dnech asi dost potřebovat. Sled důležitých zápasů před námi k tomu jednoznačně vybízí a budeme tyto alternace používat. To také prověří to, o čem tu mnohokrát diskutujeme, tedy sílu našeho mužstva uhrát nyní důležité body jak v EL tak v HET lize.
    Budeme určitě ve Španělsku potřebovat Ngadeaua, byl bych i pro Laštůvku v brance, Deli snad bude v pořádku. Uvidíme, kdo půjde na hrot, ale asi bych nechal Milana. Se soupeřem roste výkon a tak věřím, že i naši kluci půjdou nejméně o "level vejš" než s Karvinou :-).
    Sokrates55

  15. .

    japhy     před 7 lety 18.10.2017 11:00 |  
    2 0

    Zápas jsem sledoval až v noci, navíc ne ve zcela střízlivém stavu, ale v hlavě mi utkvěly 2 věci.
    1. Jugas se snažil (a vycházelo mu to) vyhrané míče v obraně hned z první posílat spoluhráčům, tzn., že ze souboje šel míč rovnou na naše kopačky a ne někam do pryč.
    2. Přišlo mi, že Suk ve středu prohrával mraky soubojů, a to hl. hlavičkových.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    smely (přítel SN)     před 7 lety 18.10.2017 12:08 |  
    0 0

    OT : do Villarealu odleteli bez MNN....Simon snad v poradku....

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 18.10.2017 14:25 |  
      13 0

      Myslím, že zrovna proti takovému týmu je to možná největší oslabení

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 18.10.2017 16:28 |  
      8 0

      To je fakt pech tohleto... na Apoel mimo Deli,na Villareal Ngadeu.. Zrovna ten by tem zlutaskum mohl stacit a hodne nam pomoci. Oproti Souckovi je mnohem dynamictejsi..

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Boss82     před 7 lety 19.10.2017 10:05 |  
      3 0

      Díky bohu za široký kádr. Ale zrovna ve Villarealu bude MNN chybět dvojnásob.