Evropská liga

Slavia - Villarreal 0:2

Slavia prohrála v Edenu s Villarrealem 0:2 přes solidní výkon hlavně v druhé půli. Vzhledem k výhře Astany na hřišti Tel Avivu se navíc propadla na třetí místo v tabulce.

Trenér Jaroslav Šilhavý postavil podobnou základní sestavu jako v prvním zápase ve Španělsku, jen místo Frydrycha nastoupil v základní sestavě Bořil. Hosté postavili také nejsilnější sestavu i s největší střeleckou hvězdou Cédricem Bakambuem. Hosté začali zápas svou typickou hrou, dlouho drželi míč, slávistům ho prakticky vůbec nepůjčili. První střelu zaznamenal Soriano, z 25 metrů ale daleko minul. Trochu lepší pozici měl v osmé minutě Sýkora poté, co hosté chybovali v rozehrávce a Necid záložníka Slavie našel na hranici vápna, přízemní střelu ale lapil Barbosa. Ve 12. minutě centroval z přímého kopu z hloubi pole Stoch, ve vápně byli volní dokonce dva slávisté Necid s Delim, ale trochu se pletli a druhý jmenovaný poslal hlavičku nad bránu. Po solidních 15 minutách ze strany sešívaných se ale z první branky radoval Villarreal. Na hranici vápna hosté pěkně zrychlili hru, míč se dostal až na pravou stranu k Sorianovi, jeho nepříliš prudkou střelu z úhlu ale Laštůvka místo chycení jen vyrazil před sebe na střed malého vápna, kde se k míči dostal Bacca a napálil jej pod břevno - 0:1. Inkasovaný gól slávisty nezaskočil, po levé straně krásně pronikl Sobol, dal pod sebe na Sýkoru, který ale v dobré pozici poslal prakticky jen malou domů brankáři Barbosovi. A pak velké šance na druhé straně, Triguerosovu střelu zablokoval Hromada a z následné akce poslal míč skrz malé vápno Bakambu na Baccu, který neuvěřitelně přestřelil prázdnou bránu! Pak se dlouhé minuty na hřišti nic zajímavého nedělo, až Sýkora hrál u rohového praporku míč nesmyslně patičkou, což vedlo k nebezpečné střele Baccy, která skončila jen těsně vedle vzdálenější tyče. Na druhé straně napálil odražený míč z voleje Stoch vysoko nad. V poslední minutě první půle pak Stoch našel Sýkoru na hranici vápna, jehož střelu k tyči vytáhl Barbosa na roh. Po něm střílel z hranice vápna Jugas mimo. Do kabin se tak šlo za stavu 0:1.

Do druhé půle nahradil v sešívaném dresu Jakuba Hromadu Michael Ngadeu. Obraz hry se nijak nezměnil, míč drželi více hosté, ale ke střelám se dostávali i slávisté, Danny z 20 metrů ale opět vysoko přestřelil. Obrovskou šanci spálili pak hosté, když další přihrávka skrz malé vápno nalezla úplně volného Fornalse před prázdnou bránou, ten ale trestuhodně minul. Střelu Baccy z rohu pokutového území pak pěkně vyrazil Laštůvka. To už v Tel Avivu vedli hosté a průběžně tak odsunuli Slavii na třetí a tedy nepostupové místo v tabulce. Trenér Šilhavý stáhnul ze hry Dannyho a nahradil jej přímočařejším van Burenem. Stoch následně v dobré pozici místo centru hrál na sebe, šel do tří hráčů a přišel o míč. Po rohovém kopu se dostal ke střele Souček, trefil ale smolně jen Necida. Bořilův střílený centr hosté srazili na roh, po něm střílel Souček a Barbosa neskutečně vyrazil na roh. Slávisté hráli nejlepší pasáž snad v celém dosavadním průběhu základní skupiny, ale k brance to nevedlo. V 79. minutě po pěkné akci a dloubáčku van Burena hlavičkoval výborně hrající Souček jen do náruče Barbosy. O tři minuty později našel krásnou diagonálou Stoch van Burena, ten po kličce ve vápně vracel prudký míč od brankové čáry, bohužel jím jen nasadil jesličky střídajícímu Škodovi. V 85. minutě pak po chybě hostů střílel Necid, bránu však minul. Sešívaní by si bezpochyby vyrovnávací branku zasloužili, ale jako už tolikrát během podzimu i tentokrát dopláceli na tristní koncovku. Z brejku pak bohužel přidali hosté druhou branku, míč usměrnil do vlastní sítě v obranném skluzu Simon Deli. Poslední šanci měli slávisté, Necid po rohovém kopu hlavičkoval těsně mimo šibenici. Slavia tak prohrála, především v druhé půli však předvedli velmi pěkný výkon a sahali po remíze. V druhém zápase ve skupině Astana zvítězila na hřišti Maccabi Tel Aviv a dostala se o dva body před Slavii. Sešívaní tak k postupu zřejmě budou potřebovat porazit v posledním kole Evropské ligy doma právě Astanu. Pokud ta neporazí Villarreal doma, na bodovém zisku Slavie z Tel Avivu, který už je bez šance na postup, pak záležet nebude.

Trenér hostů Javier Calleja přišel na tiskovou konferenci ještě v době, kdy novináři zpovídali slávisty v mixzóně, takže jsme stihli jen závěr jeho hodnocení, kdy prohlásil, že jeho tým měl zápas pod kontrolou a ukázal, že proti Slavii umí hrát.

Jaroslav Šilhavý: "Prohráli jsme s výborným týmem španělské ligy, což soupeř dokazoval v první i druhé půli. My jsme v prvním poločase byli nervózní a soupeři to usnadnili, vstřelil nám gól a měl další šance, naštěstí jsme to do poločasu už přečkali. Druhou půli jsme odehráli o dost líp, měli jsme šance, byť soupeř hrozil z brejků. Myslím, že jsme si zasloužili dát branku, soupeři ale gratuluji. Věřil jsem až do konce, že nám to tam spadne a bude to veselejší. Byl jsem nervózní, ale v takových chvílích už na střídačce neuděláte nic. Nemyslím, že na hráče dolehla slavnostní atmosféra. Kluci se tomu vůbec nevěnovali a dělali totéž, co před každým jiným zápasem. Hromada střídal ze zdravotních důvodů, má zraněnou nohu. Stoch stejně jako ostatní pookřál ve druhé půli, měl tam pak hodně dobrých akcí. Má dobrou střelu, ale pořád mu ještě něco chybí, aby byl užitečnější pro tým. Druhý výsledek nám nenahrál, ale pořád máme postup ve své moci, pokud vyhrajeme oba zápasy, postoupíme. Deli ani Ngadeu nemají po zápase žádný problém, takže by měli být pro zápas v Plzni k dispozici. Jak se nám uzdravují hráči, tak je nás 22 a někdo se na lavičku nevejde. U Halila je to složité, protože jeho post je podhrotový útočník... Uvidíme, bude ještě dost zápasů. Bylo by pěkné, kdyby mi hráči udělali radost v Plzni, když mám zítra narozeniny. V Plzni to bude trošku jiný zápas, nás takové zápasy jako ten dnešní posouvají dopředu. Myslím, že jak my tak Plzeň jsme vyspělé týmy. Jirka Bílek už neměl touhu dohrávat kariéru někde jinde, chce se věnovat klubu a managementu. Ale bylo to z čistého nebe, to dnešní prohlášení, nevím, jestli bude najednou můj nadřízený. Třeba půjdu na kobereček. Ale vážně, Jirka je lidsky vynikající člověk a má do toho chuť. Bude jen na něm, jak se bude vzdělávat. Věřím, že tu bude prospěšný. Škoda a Necid jsou na stejné startovní čáře."

skupina, 4. kolo - Čtvrtek 02. 11. 2017 19:00

Evropská liga, 2017/2018
0 - 2
0 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Villarreal CF
Villarreal CF

15. Bacca
89. Deli (vl.)

Komentáře (206)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Villarreal 0:0 v 1. pol.

    pethead (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 18:48 |  
    4 0

    Jirka Bílek do představenstva... krásně nám to začíná! ☺

    • Re: Slavia - Villarreal 0:0 v 1. pol.

      bongor     před 7 lety 02.11.2017 19:02 |  
      1 0

      Co je s Rotaněm?Není ani na lavici,ani mezi zraněnými.

  2. Re: Slavia - Villarreal 0:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 02.11.2017 19:16 |  
    0 0

    Bohužel první šance Villarealu a hned gól...

  3. Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

    Arya     před 7 lety 02.11.2017 19:51 |  
    1 0

    Nevadí,vyrovnat a otočit!
    Doufám,že Sýkora se prosadí,zaslouží si to.

  4. Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

    jufoun (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 20:10 |  
    4 0

    Danny dnes docela špatný, nejdou mu kombinace, ani střela.

  5. Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

    buri     před 7 lety 02.11.2017 20:11 |  
    0 1

    Hušby na plac...

    • Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

      Arya     před 7 lety 02.11.2017 20:12 |  
      1 0

      Njn Dannymu se nějak moc nedaří.

  6. Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

    Arya     před 7 lety 02.11.2017 20:14 |  
    1 0

    Tohle nedat...hráč Villarealu zavraždil šanci.

  7. Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

    jufoun (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 20:16 |  
    0 0

    Jako oni jsou fakt technicky výborní, i pohyb hráčů bez míče, narážečky. Pěkně se na to kouká.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

      Arya     před 7 lety 02.11.2017 20:17 |  
      1 0

      Jj,ta kvalita je trochu jinde.
      O to cennější je remíza ze Španělska

  8. Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

    buri     před 7 lety 02.11.2017 20:18 |  
    1 3

    dany hruza...

  9. Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

    Arya     před 7 lety 02.11.2017 20:20 |  
    2 0

    Buren místo Dannyho...

  10. Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

    Arya     před 7 lety 02.11.2017 20:24 |  
    1 0

    Jej :(

    • Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

      Arya     před 7 lety 02.11.2017 20:27 |  
      2 0

      Marnost nad marnost.

  11. Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

    buri     před 7 lety 02.11.2017 20:36 |  
    0 0

    miloan pojď...

  12. Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

    buri     před 7 lety 02.11.2017 20:37 |  
    0 0

    Milan...

    • Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

      Arya     před 7 lety 02.11.2017 20:37 |  
      1 0

      My ten gol nedáme prostě...

  13. Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

    Arya     před 7 lety 02.11.2017 20:46 |  
    1 0

    Dokonáno. :/
    No nic,snad to vyjde v neděli.

  14. Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

        před 7 lety 02.11.2017 20:46 |  
    23 1

    Čert vem prohru. Tleskám ve stoje. Krásnej zápas!!! Respekt! SKS 4ever

    • Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

      Arya     před 7 lety 02.11.2017 20:47 |  
      4 0

      Nemáme štěstí no,2. poločas jsme odehráli dobře!

      • Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 20:50 |  
        4 0

        Jen to chce do toho šlapat, možná Villareal trochu povolil, ale i tak díky Mickovi, který to pěkně větral, pěkná druhá půle. Díky kluci.

        • Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

          Arya     před 7 lety 02.11.2017 20:52 |  
          6 0

          Je vidět,že Villareal má lepší tým a víc zkušeností s pohárem.
          U nich jsme je zaskočili,ale dneska na nás byli připraveni dobře,ale dokázali jsme je zmáčknout,což je super.
          No co,éra kdy budeme schopni porážet i takový týmy přijde,já v to věřím :)

      • Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 20:59 |  
        1 3

        Kdybychom neměli štěstí, tak po prvním poločase prohráváme 0:3...

        • Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

          Arya     před 7 lety 02.11.2017 21:01 |  
          3 0

          Kdybychom měli štěstí tak ten jeden tam prostě dáme :))

          • Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 21:10 |  
            0 1

            Ano, ale za jakého stavu? :-) Kdyby to mělo být fér a všem by přálo štěstí, tak zápas prohrajeme 2:4.
            Za stavu 0:1, kdy jsme měli štěstí fůru a soupeři minimálně dvakrát z malého vápna netrefili prázdnou bránu, tak jsme si vytvořili tlak, ale do 65 minuty ve vápně soupeře nebylo víc hráčů v sešívaném, krom rohu. Najednou tam byli čtyři, pět hráčů a bylo to o něčem jiném než když centruje hráč na jednoho hráče Slavie a okolo něj jsou čtyři hráči Villarealu.

  15. Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

    malan (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 20:50 |  
    4 10

    Finalni reseni je proste strasne spatny. Kdyby oni meli 3 sance, daji z nich 4 goly. My bohuzel ne:( #nekvalita

    • Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

      VanDel     před 7 lety 02.11.2017 20:53 |  
      6 1

      Neříkam že nemáš pravdu ohledně našich finálovek, ale dneska říkat že Villareal uměl proměňovat své šance je docela dobrá ironie.....

      • Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

        malan (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 21:22 |  
        1 0

        Tak byla to nadsazka. Jsem jen nasranej, ze to nedopadlo.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 20:55 |  
      1 0

      Minule jsme měli kolik gólových šancí?

    • Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

      Kaston     před 7 lety 02.11.2017 20:55 |  
      6 0

      oni 2x minou prázdnou bránu, jdou sami na brankáře, ale ze 3 šancí dají 4 goly :D :D

      • Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

        malan (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 21:08 |  
        1 0

        Tak to jsem byl asi zrovna na hajzlu.

        • Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

          afro     před 7 lety 03.11.2017 12:37 |  
          1 0

          Ahoj, docela mě mrzí, že jsem tě včera nemohl pozdravit. Ve frontě stál člověk v dresu JZ8, tak jsem si říkal, že to budeš určitě ty, ale nepovedlo se mi k tobě prodrat přes ty davy fanoušků úspěchu. Tak snad příště. :-)

          • Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

            malan (přítel SN)     před 7 lety 04.11.2017 16:23 |  
            0 1

            Za tyhle provokace by měl být automaticky ban..

  16. Slavia - Villarreal

    buri     před 7 lety 02.11.2017 20:52 |  
    7 0

    kluci děkujem, druhá půle dobrá, MVB- paráda...

    • Re: Slavia - Villarreal

      Arya     před 7 lety 02.11.2017 20:55 |  
      2 1

      Jo,kluci makali až na krev,respekt!
      Bohužel,nám štěstí nepřálo.
      Tak snad to takhle odmakaj i v neděli :)

  17. Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

    Robinator     před 7 lety 02.11.2017 20:53 |  
    2 1

    35 minut druhý půle jsme ukázali, že kvalitu máme..za to pochvala..ale ta kvalita v zakončení a centrech..to je právě ten rozdíl, který hraje roli..

    • Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

      Slawek     před 7 lety 02.11.2017 23:59 |  
      0 0

      Stále zapomínáte na jednu maličkost: Pokud je tam opravdu kvalita, měla by se projevit v nějakém vstřeleném gólu. Proti komukoli !

  18. Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

    Varis     před 7 lety 02.11.2017 20:55 |  
    16 0

    Dnesni zápas ukázal jaky sme tým a jak to vypadá ve Slavii..aby někteří hráči po zápase skoro brecely tak to všechna čest...někteří to odjezdily do krve a táhly za jeden provaz až do konce. Hoši sice bez bodu ale pokud se takový styl budeme předvádět tak začíná krásná éra Slavie. Hoši děkujeme

  19. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    VanDel     před 7 lety 02.11.2017 20:55 |  
    5 2

    Je to škoda. Zaspali jsme první poločas, úplně zbytečně jsme se jich až moc báli. Nakonec se ukázalo, že jsme s nima mohli hrát od začátku vyrovnaně, jenom ta psychika tomu na začátku chyběla...............no nic, stále to máme ve svých nohách, tak to snad vyjde.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Vlcoun     před 7 lety 02.11.2017 21:32 |  
      10 0

      Přiznám se, že i mně dojalo, když jsem viděl tak zklamanyho Jugase, Součka a další. Je skvělé zase vidět, že to hráčům neni jedno a makají.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        Slawek     před 7 lety 03.11.2017 00:01 |  
        0 0

        Vždyť to mohou se slabšími soupeři napravit.

  20. Re: Slavia - Villarreal 0:1 v 1. pol.

    belmis (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 20:57 |  
    13 1

    Do 65 minuty dobrý, od 65. minuty vynikající. Klukům, děkuju. Překvapilo mě, kolik Necid podržel proti přesile míčů. Přál bych si ho do útoku i teď v Plzni. Jinak Stoch, Sobol, Necid, Deli, Jugas, vynikající. Ale i Souček, MvB, vlastně skoro všichni :-)

  21. Slavia - Villarreal

    buri     před 7 lety 02.11.2017 21:03 |  
    0 0

    astana vyhrála...špatný...

    • Re: Slavia - Villarreal

      Arya     před 7 lety 02.11.2017 21:04 |  
      4 0

      To ukopem. Prostě to ukopem.
      Žádná jiná alternativa v úvahu nepřipadá.

  22. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    miki314     před 7 lety 02.11.2017 21:08 |  
    2 17

    Jak muze někdo napsat, ze Necid byl vyborny.Asi jsme byli každý na jinem zapase.

  23. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    Arya     před 7 lety 02.11.2017 21:10 |  
    2 0

    OT:
    Plzeň už vede. Tak co,trapas dneska nebude?

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Robinator     před 7 lety 02.11.2017 21:13 |  
      1 0

      Oni mají to co my ne..a to je to kopyto Krmencik, který dá Gola snad v každým zápase..

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        Arya     před 7 lety 02.11.2017 21:15 |  
        7 0

        V neděli nedá ;)

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          padre     před 7 lety 02.11.2017 21:38 |  
          0 0

          A v zimě půjde za velké peníze ven a nebude za něj žádná adekvátní náhrada. A půjdou dolu!

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        Kenny     před 7 lety 02.11.2017 21:28 |  
        4 2

        Pak nedává smysl proč ho nazýváš kopytem.

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          Robinator     před 7 lety 02.11.2017 21:31 |  
          2 2

          Já vím, nemám ho rád..ten jeho styl humpolackej a simulace..ale jako evidentně i přes mě antisympatie kvalitu má..když dává góly :))

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        donford     před 7 lety 02.11.2017 21:44 |  
        9 0

        Proboha, nemůžeš srovnávat Lugano s Villarealem!!

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Arya     před 7 lety 02.11.2017 21:22 |  
      1 2

      :)))
      1:1
      Proboha,vypadá to,že letos koeficient táhneme my.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 22:22 |  
      6 0

      Tak jsme opět udělali z hostujícího brankáře hráče zápasu :-)

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 09:52 |  
        1 0

        A přitom stačilo, aby všechny střely nebyly mířeny doprostřed brány, ale třeba o metr vedle...

  24. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    mirecek1111     před 7 lety 02.11.2017 21:39 |  
    2 0

    Je to trošku škoda no, mohlo to tam v závěru padnout :-) Ani ta výhra Astany nám moc nenahrála. Každopádně i tak je postup pořád relativně reálný.

    Pokud Astana v dalším kole doma neporazí Villarreal, bude nám na postup stačit doma v posledním kolem výhra nad Astanou. A to bez ohledu na náš další výsledek v Izraeli. Takže pořád relativně schůdné.

  25. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    JS (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 22:21 |  
    7 30

    Právě jsem se vrátil z Edenu. Musím říct, že jsem zklamaný. Villareal byl samozřejmě soupeř na úrovni, ALE rozhodně to není žádný nehratelný mančaft. Hráli jsme s ním vyrovnaný poločas venku (ten první) a vyrovnaný doma (dnešní druhý). A šancí jsme měli mraky, kdyby je NĚKDO dokázal EFEKTIVNĚ řešit. Několikrát mne napadlo, kolik sil vydá sprintující hráč s míčem směrem dopředu, aby došel k vápnu a zjistil, že ho nikdo nedoplňuje a samozřejmě byl přečíslen a obrán o míč. Kolikrát jsme se dostali až do malého vápna (zásluhoz MvB nebo Stocha) a NIC z toho nebylo!

    Zklamán, protože ve výsledku jsme potřebovali dát gól, ale na hřišti jsme uprostřed zálohy postupně postahovali tvořivé hráče a zůstali tam vedle sebe defenzivní MNN a Souček. Souček! Co dneska udělal Souček? Proč JŠ střídal Škodu za Sýkoru a ne za něj? Podle mě další z řady takticky nezvládnutých utkání, protože při prohrávaném zápasu za stavu 0:1 jsme na hřišti neměli jediného tvořivého hráče ve středu pole. A proměňování tutových šancí, naše ohraná pohádka... Jako jak chceme cokoliv vyhrávat, když nejsme schopní, už pokolikáté v sezoně?!!!!, dávat jasné góly do prázdné branky? Jestli JŠ nezvládne Plzeň, tak by měl jít. Jít, dokud si u nás vybudoval jméno neprohrávajícího trenéra a zároveň ho ještě nezkazil. Proč? Od srpna nebo září stagnujeme v podobě ofenzivy, za 4 měsíce s tím trenér není schopen cokoliv udělat a stojí nás to body i v hratelných zápasech.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 22:28 |  
      17 0

      Je treba hrať vabank, odvolat brankára, nebo aspoň trenéra že?
      Jestli chceš opět asi po 20 odvolávat Šilhavého, tak si trochu mimo. Všechna střídání se pvedla, a jestli jsi neviděl na hřišti Součka, tak je to s tebou horší, než sem myslel.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        JS (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 22:41 |  
        1 18

        Viděl, ale k tomu, abychom dali gól, v druhém pol. moc nepomohl, ne? Zahodil jasnou šanci, zastavil pár našich rychlých útoků a ještě ke všemu dost ztrácel míče.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        zeleznik2     před 7 lety 03.11.2017 08:44 |  
        2 0

        Za Součkem jde první gól..

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 22:30 |  
      12 0

      JS, zdála se ti naše ofenzíva druhý poločas špatná? Hráli jsme proti Villarealu, ne proti Liberci. Naopak. Druhý poločas byla naše hra dopředu výborná. Zato, že Souček nedá hlavičku k tyči, Škoda mine prudkou přihrávku, Necidova hlavička jde pár decimetrů vedle šibenice, to prostě v ten moment za hráče nevyřeší ani Guardiola.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        JS (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 22:40 |  
        3 4

        Souhlasím. Ale po kolikáté už tohle řešíme? Že nejsme schopni trefit bránu z naprosto ložených šancí? Jako sorry, ale pokud chceme vyhrávat zápasy v Evropě, tak prostě musíme umět proměnit ze tří tutovek aspoň dvě. Neumíme. A neumíme to ani v lize.

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 22:57 |  
          1 0

          Minulou sezónu dával Škoda, Mešanovič. Hra je dobrá, až na výjimky (Liberec), ale góly moc nedáváme, to je taky pravda. Prostě budeme muset v zimě koupit jednoho až dva gólové hráče. A tak jak to ve sportu chodí, můžou se třeba naši dva hráči rozstřílet a začne jim to padat. Vzpomínám si, tak tehdy v hokeji Reichel dával gól za gólem a pak přišly dva měsíce, kdy se nemohl trefit. Pak dal dva góly a začal opět dávat góly. Zrovna tak Krmenčíkovi může během sezóny střelecký prach zvlhnout.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        Robinator     před 7 lety 02.11.2017 22:40 |  
        4 1

        Ofenzíva musí být zakončena gólem..jinak je všechno snažení k ničemu..ja taky dneska chválím hlavně za druhou půlku..líbilo se mi to..ale fotbal se hraje prostě na góly..a kdyz nepadají, tak je ofenzíva prostě špatná..

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Jakob     před 7 lety 02.11.2017 22:41 |  
      9 6

      Zklamaný? To mě mrzí, fakt! Ty jsi fakt komediant. Já si ale stejně myslím že to děláš jen abys pobavil. Protože vážně ty své kydy myslet nemůžeš, to prostě není možný. Takže já ti v tvém groteskním vystupování upřímně fandím. Humor je potřeba , hlavně v této Pošmourné době :-)

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        JS (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 22:43 |  
        4 5

        Ano, zklamaný. Klidně jsme mohli remizovat. Stačilo dávat góly. Jestli Vám stačí koukat se, jak jsme impotentní a nedokážeme proměňovat loženky, tak Vám upřímně gratuluji. Je super, že jsme je druhý poločas dokázali přimáčknout, ale co z toho bylo?

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          Jakob     před 7 lety 02.11.2017 22:52 |  
          18 1

          Jo, taky jsem trochu smutný že jsme nedaly gól, ale to se stává. Ale říct že JŠ tým co se ofenzivy týká nikam neposunul je úlet. Ten neposun se projevuje tím že hráč selže v koncovce? Není třeba náhodou posun to že dokážeme nezanedbatelnou část zápasu přehrávat 6. Tým La ligy??? A k čemu nám to je? Mě třeba k tomu že vidím Slavii hrát fantastický fotbal. Ano v našem poměru fantastický!!! Já jsem prostě nadšený!!! Slavii sledují detailně přesně 20 let a teď máme podle mě nejlepší tým a hrajem jeden z nejlepších fotbalů.

          • Re: Slavia - Villarreal 0:2

            Novasinho     před 7 lety 02.11.2017 22:57 |  
            6 0

            Úplně přesně si vystihnul mé pocity +1

          • Re: Slavia - Villarreal 0:2

            rak (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 23:03 |  
            10 0

            Já si to myslím taky, ale ještě je tam prostor k dalšímu výraznému zlepšování. Máme docela široký kádr a je výhoda, že se hráči mohou protáčet s ohledem na soupeře a umožňuje to i mít variabilní taktiku, což by nám mohlo dát velkou sílu (kdyby nás soupeř nemohl mít přečtené). Jenže toto vyžaduje více práce a hlavně času než sehrávat stejných 11-12 hráčů. Podle mě to ale stojí za to. Může to trvat klidně i rok. Já tedy to postupné zlepšování (zvláště u některých hráčů) vidím a vyhazovat teď Šilhavého by byla naprostá ptákovina.

          • Re: Slavia - Villarreal 0:2

            Tomastu     před 7 lety 03.11.2017 00:11 |  
            0 1

            Sestava Slavie: Černý - L. Došek, Müller, Petrouš, Hrdlička, Piták (87. Kuchař), Dostálek, Gedeon, Skácel, T. Došek (82. Adauto), Vachoušek (75. Kuka). Tenhle byl lepší :) ale současný je též skvělý

            • Re: Slavia - Villarreal 0:2

              Jakob     před 7 lety 03.11.2017 07:32 |  
              2 0

              Jo, byla fakt dobrá, ale fakt si myslím že tenhle tým je možná lepší. Ale těžko to porovnávat. Uvidíme z odstupem času :-)

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          o-cab     před 7 lety 02.11.2017 23:56 |  
          6 0

          já jsem rovněž zklamaný a to ze stejného důvodu - z dobře hry můžu mít dobrý pocit ale fotbal se hraje na body.

          Suk pár věcí zkazil ale nemyslím, že dnes to bylo herně o něm. sice zazdil šance ale to že je jako jeden z mála ve vápně i jakožto DM je chvályhodné. jestli někdo dnes podal naprosto tragický výkon tak to byl danny který posral doslova vše na co sáhl a bohužel mu zdatně sekundoval hromada. troufám že tvrdit že hrát dnes od začátku místo těchto dvou hušby a mnn tak jsme minimálně remizovali.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Novasinho     před 7 lety 02.11.2017 23:04 |  
      13 0

      Kdyby v Edenu čepovali alkoholické pivo, tak bych těď byl ožralejší a v klidu bych tě zde nazval blbem, protože bych si to v tomto podnapilém stavu k tobě v klidu dovolil, ale protože jsem relativně střízlivý a SN považuji za super web, tak zde nechci být vulgární a hrubý, Ale ty seš tak negativní člověk, že mi tě už začíná být celkem i líto...

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        Jakob     před 7 lety 02.11.2017 23:09 |  
        4 0

        Musím říct že já jsem typ vyloženě čtenáře a ne přispěvatele, ale jestli mě něco zaručeně donutí něco napsat, je to názor JS . Pro mě dlouhodobě nepochopitelný. Já vždy asi vidím spíš to pozitivní a JS jen to negativní.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Boss82     před 7 lety 02.11.2017 23:04 |  
      13 2

      To je fakt na poblití číst pořád dokola ty tvoje stupidní kydy!!! Nechtěl by ses na to konečně vykašlat? Beztak tě tu absolutně nikdo nebere vážně a jsi jen pro smích.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Victory     před 7 lety 03.11.2017 00:22 |  
      20 3

      Také jsem se vrátil z Edenu a musím reagovat na některé vševědoucí přispěvatele, zejména Robinator a JS.... To jsou zdejší ESA ! :-) Pánové, hráli jsme s mančaftem, kterej je v pohárech každej rok, s mančaftem, kterej válel v Lize mistrů, s mančaftem, kterej prohání Barcu, Real, Atlético ( viz. nedělní zápas 1 : 1 u nich ) Při vší úctě k našemu milovanému klubu jsme jen nějakej českej tým v očích těch velikánů. Buďte aspoň trošku objektivní. Pokud nechcete bejt pořád nasraní, fanděte Barcelonám, Manchesterům, Bayernům a jim podobným. Jo a mimochodem, Souček dneska možná nejlepší na place. Dobrou noc.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        Robinator     před 7 lety 03.11.2017 09:33 |  
        2 7

        tak místní esa :) já jen říkám, to, co nikdo nechce slyšet..a to se pak blbě poslouchá, nepříjemná realita..ale to je normální z psychologického hlediska..takže se nezlobím :D

  26. Super zápas

    honza_sl     před 7 lety 02.11.2017 22:26 |  
    26 0

    Za mě skvělý zápas, bohužel s asi spravedlivým výsledkem, byť více by odpovídalo 1:2, jeden gól jsme si zasloužili. Viděl jsem to od cca 35 minuty. Tak 15 minut byli lepší, a to o dost. Pak nedali to, co se dát musí. A pak jsem viděl obrovský tlak našeho týmu a možnost vyrovnat.

    Je potřeba přiznat, že ve Španělsku jsme dost měli štěstí a byli strašně produktivní, dnes už tolik ne, i když při tom, jak ten frajer minul prázdnou bránu, no, to jsme teda štěstí měli. Mohlo být po zápase, takhle následovalo super 30 minut!

    Je dobré vidět, proti komu jsme hráli. Šestý tým španělské ligy, která je jedna z nejlepších soutěží. Ti frajeři hrají proti Ronaldovi a Messimu! Hodnota týmu podle TM 181,80 mil. EUR (4,647 mld. Kč dle kurzu ČNB). Naše hodnota podle TM 33,8 mil. EUR (864 mil. Kč). Tedy poměr 1 : 5,37! (Jasně, vím, že TM je často mimo, ale je to stejnou metodikou, tak by to zhruba mohlo sedět). A tento tým jsem viděl V NERVOZITĚ ZDRŽOVAT, ABY KOUSKOVAL HRU A UDRŽEL VEDENÍ 1:0. Ano, zdržovali minimálně a jen pár minut, ale dohnali jsme je k tomu sakra! Kdyby mi tohle někdo řekl před třemi lety, pošlu ho za Chocholouškem...

    Já prostě klukům tleskám a přeju, ať si se z toho co nejvíc naučí a o to víc vyrostou.

    • Re: Super zápas

      dupy77     před 7 lety 03.11.2017 10:42 |  
      1 0

      Palec nahoru mám to stejně jako ty

      • Re: Super zápas

        honza_sl     před 7 lety 03.11.2017 15:08 |  
        1 0

        Tak já to mám taky stejně jako Ty :-)

  27. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    Travinho     před 7 lety 02.11.2017 22:30 |  
    12 0

    125 let je krásný věk. Slavia toho za tu dobu prožila opravdu hodně. 18 titulů, výkony Bicana, Puče, Pláničky či Veselého, vítězství ve Středoevropském poháru nebo semifinále Poháru UEFA. Ale zažila také léta smutnější, kdy už to pod názvem Dynamo vypadalo, že snad upadne do kómatu. Stejná situace jako v období komunistické totality se pak u tehdy více než stoleté stařenky opakovala ještě v letech 2011 a 2015, ale Slavie i tyto zákeřné nemoci přežila a dnes je v plné síle a zdraví. Z celého srdce Ti Slavie přeju všechno nejlepší do dalších minimálně stopětadvaceti let, protože až my zemřem, ty tu budeš dál, ty jsi věčná...

  28. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    rak (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 22:47 |  
    5 0

    Tím zápasem samotným vcelku i z naší strany snad nemůže být nikdo zklamán. Bylo to ke koukání. Škoda ale, že jsme byli ze začátku až příliš ustrašení. Pak ve druhé půli to bylo parádní až na naši současnou bolest a to jsou góly. Také v tom nemáme moc štěstí (mohli jsme ale na druhou stranu i další góly dostat). V každém případě takovýchto zápasů potřebujeme hrát co nejvíc. Ale to znamená jedině pravidelně hrát evropské soutěže. Víc než naše prohra mě štve výsledek druhého zápasu, který je asi nejhorší možný. Musíme doufat, že Villareal neprohraje v Astaně a to vůbec není jasné. Jinak musíme vyhrát oba zápasy a v tom bych byl spíš pesimistický. Snad by mohla být výhoda, že Tel Avivu už o nic prakticky nejde. Zase ale budou asi chtít alespoň jednou vyhrát. Nevím, jestli jsme schopni tam vyhrát.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      JS (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 22:50 |  
      4 16

      Já bych chtěl vidět od nějakého odborníka jakoukoliv analýzu, proč nejsme schopni dávat góly, i když si dokážeme vypracovat skvělé šance. Nejde to už od domácího zápasu s BATE a mě by fakt zajímalo proč... A proč jsme na tom ještě nedokázali zapracovat.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        Novasinho     před 7 lety 02.11.2017 22:54 |  
        10 2

        Já bych určitě vyhodil trenéra, ten za vše může, že jo...? Ty už na tu Slavii chodíš nasranej viď? Měl bych pro tebe radu, příště už nechoď, budeš v klidu a nikoho z nás tady nebudeš obtěžovat těma kydama, jak je všechno špatný...

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        Jakob     před 7 lety 02.11.2017 22:56 |  
        16 0

        Tomu se říká fotbal. V loňském roce jsme dávaly góly i ze šatny a letos nám to nejde. Na to ti analýza neodpoví. V tom hraje roli štěstí , um, psychika, forma atd... Hrál si někdy fotbal? A nemyslím jeden rok v 7 letech nebo tak něco.

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          Jakob     před 7 lety 02.11.2017 23:04 |  
          1 0

          A kdyby existoval odborník který by věděl důvod proč se nedaří proměňovat šance, tak myslím že by tu informaci dobře Slavii prodal :-)

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          JS (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 09:36 |  
          4 7

          Ale houby, to není žádé štěstí, žádná náhoda. Děje se to už čtyři měsíce, de facto každý zápas. Náhoda by to bylo jednou, dvakrát. Není náhoda, že jsme dali za 12 zápasů v lize 19 gólů, že v Evropě máme skóre 6:9 za 8 zápasů. Že jsme vyhráli 11 z 22 soutěžních zápasů a v Evropě jen 2 z 8!!!

          • Re: Slavia - Villarreal 0:2

            Fačín     před 7 lety 03.11.2017 11:56 |  
            2 4

            Musím se JS zastat, alespoň co se týče řeči čísel. Vyhrát 11 z 22 zápasů je prostě málo, s tím se tituly a trofeje nevyhrávají. A zodpovědnost samozřejmě nese trenér. Měli bychom zůstat přiměřeně kritičtí, zavírání očí před jasnými chybami ničemu nepomůže. A vybudovávání jisté aureoly neomylnosti trenéra také ne, pro příklad nemusíme chodit daleko - stačí vzpomenout trenéra Uhrina a Tvrdíkem vyhlášenou dvouletou neodvolatelnost.

          • Re: Slavia - Villarreal 0:2

            Jakob     před 7 lety 03.11.2017 22:24 |  
            1 1

            Já náhodu a štěstí napsal jen jako jeden z mnoha faktorů, takže to trochu překrucuješ . A neříkám že je JŠ dokonalý a nedotknutelný, ale rozhodně to není tak tragické jako to prezentuje š ty. Já myslím že ty máš hrozně velký a nereálný očekávání . Určitě by vSledky mohli být lepší, ale za mně jsou uspokojivé a výkony kromě proměňování šancí jsou často hodně dobré. Určitě může přijít trenér který bude lepší a úspěšný. Ale takový na obzoru není!!! A JŠ zaslouží respekt. A hráči taky. A určitě nejsem proti konstruktivní kritice, ale ty jsi mimo realitu fotbalového světa!

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        rak (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 23:07 |  
        1 0

        Tak v tomto bych tedy souhlasil. Jestli to někdo ví. Jedna věc je, že nemáme takové štěstí jako minulou sezónu, ale v tom to není. Po Liberci někde byla analýza naší hry s výtkou, že do vápna chodí málo hráčů, na rozdíl od Plzně.

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          Jakob     před 7 lety 02.11.2017 23:16 |  
          2 0

          Jasně to je možné, ale to by spíš byla odpověď na otázku proč se nedostáváme do šancí. Ale to že ten hráč už je v šancí a nepromění tutovku to neobjasní. Je tedy možné že kdyby měl vedle sebe spoluhráče který by dával do prázdný, že by to bylo lepší.... Ale máme myslím fakt hodně šancí kdy už to po kombinaci nevolá, jen trefíme tyčku, gólmana, nebo třetí řadu ...

  29. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    Novasinho     před 7 lety 02.11.2017 22:51 |  
    18 0

    Pravě jsem dorazil domů ze zápasu a musím říct, že jsem si domů i přes prohru přinesl super žážitek! Moc se mi dnešní zápas líbil! Sice prohra, ale to nasazení a snaha našich něco s výsledkem udělat, bylo to super. Sice nejsem rád, že jsme prohráli, ale s chutí jsem na konci klukům zatleskal, zasloužili si to. Moc se mi dnes líbil Stoch, jemu ten balón prostě lepí. Pak samkzřejmě Deli, ten úplně neskutečně vyčníval. Výbornej byl Jugas, Souček a Necka. Super i Syky, ale škoda, že z těch šancí něco nedal... Zkrátka za mě pěkný zápas a super jsem si ho i díky skvělé atmosféře a i díky oslavě našeho výročí, užil!

  30. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    hiker42     před 7 lety 02.11.2017 23:17 |  
    6 10

    zpátky z Edenu. musím říct, že málokdy po prohře mám dobrou náladu. dneska jo. užil jsem si to. Nejlepší dnes MvB a Tribuna Sever (pokud si odmyslíte těch pár lahví na brankáře), líbil se mi dost i Necka. Krásné choreo, 18.500 diváků, plná tribuna jih naproti se vidí taky málokdy :) Červenobílý svátek s výbornou kulisou.

    Nejdřív k Villarealu. Je a není jinde než my. Podle mě až na výjimky nejsou lepší fotbalisti než naši, ale mají lepšího trenéra, kterej jim vštípil systém dopředu i dozadu, vědí co mají hrát a většinu času to hrají. A pěkně se na to kouká. Jednu věc bych vypíchnul, jak hrají u sebe, kompaktně, když získávají míč, jak rychle si to dávají a kolik variant mají.

    To se o nás bohužel říct nedalo. V 1. půli mě doslova sralo naše tempo - to byl výklus, žádný jezdění po zadku. To přišlo až když nám teklo do bot a přežili jsme několikrát klinickou smrt v poslední čtvrtině zápasu. Většina tu jásá nad super druhým poločasem. Pravda je taková, že hrát se nám povedlo nějakých 10 minut kolem 70-80 minuty a pak 5 minut kolem 85.min., max. 15 min.. Jinak 1. půle byla utrpení komplet a 1. půlka 2. půle jakbysmet. že to po půl hodině nebylo 0:5 byla klika a částečně Laštůvka. Přesto kouzelné bylo, že i s tímhle výkonem se dalo vyhrát :)

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      honza_sl     před 7 lety 03.11.2017 12:51 |  
      2 0

      Ale to víš, že jsou někde úplně jinde, především kvalitou hráčů. On ten rozdíl mezi špatným, slušným, dobrým, lepším a nejlepším prostě není lineární, čím vyšší úroveň, tím méně opticky ten rozdíl vypadá. Nahoře jsem psal, že poměr mezi hodnotou našeho týmu (a to si myslím, že je teď hodně nadprůměrná) a Villarealem je cca 1:5,3.
      Pro srovnání , to zhruba rozdíl mezi novou Octavií a Porsche Cayenne, obojí v holé výbavě. Je Cayenne 5x lepší než Oktávka? Není. Ale ve většině vlastností si ji prostě namaže na chleba, protože je lepší. Oktávka to může vyhrát shodou okolností.
      My byli včera v roli Oktávky proti Cayennu. Snažili jsme se, první půli jsme se asi trochu pokakali a pak, když kluci viděli, že i Villareal dělá fatální chyby (neproměnění tutovek), dali si to s nima bez bázně a hany v druhé půli. Prostě to nestačilo a basta fidli.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        hiker42     před 7 lety 03.11.2017 13:40 |  
        2 1

        Tvé výpočty rozdílu mezi hráči Slavie a Villarrealu na základě hodnoty určené transfermarktem a přirovnání k Octavii a Porsche Cayenne jsou úsměvné, spíš směšné.

        Ten samý hráč, pokud je ve Slavii (a přišel do ní za 0,5 mil. EUR) a svými výkony v ní zvýšil svou "tržní hodnotu" na 3 Mil. EUR, tak jakmile by přestoupil do Villarrealu (nebo podobného týmu) za 6 mil. EUR, tak do roka (pokud bude hrát stejně dobře jako ve Slavii) bude jeho hodnota 10 mil. EUR.

        Někteří hráči Villarrealu byli o něco lepší, to jsem i psal, ale ten rozdíl byl nikoli ve větší kvalitě v souhrnu jednotlivců, ale v tom, jak ten fotbal týmy hrály jako kolektiv. A to je naše achillova pata. Prostě s hráči, jaké Slavia aktuálně má, nehrajeme nejlepší možný fotbal (a bohužel se k tomu ani zdaleka neblížíme). A to nejen proti Villarrealu, ale proti mužstvům, jako je Liberec, jejichž hodnota podle transfermarktu je 3,5 x nižší než naše. Asi jsme si je teoreticky taky měli namazat na chleba, jak píšeš. Ale to se nestalo. A nestalo se to proto, že Liberec se snažil hrát to samé co Villarreal, tzn. relativně hodně hráčů hraje v prostoru, kde je míč, jsou blízko sebe, a když míč získají, sérií krátkých přihrávek často do pohybu k brance soupeře vytvářejí přečíslení. Možná jsi to neviděl, ale oni když běží dopředu a přihrávají (často na jeden dotyk), tak mají daleko víc variant k další přihrávce. Proto je to pěkné na koukání. A účelné. My ne, my jsme často měli pouze jedinou možnost, kam to dát. Prostě tam chybí automatismy. A půl roku po překopání mužstva to je problém. A to si, myslím, je věci trenéra.

        Nicméně ještě dvě věci, které s tím souvisí. Kouzlo včerejšího fotbalu bylo, že jsme je nátlakovou hrou v některých pasážích poslední čtvrtiny mačkali a mohli při troše štěstí i vyhrát. Druhou věcí ale je, že pokud nezměníme herní styl, tak na Plzeň (pokud se jim nezraní pár hráčů) ani na lepší Evropu z pohledu sezóny (nikoli jednotlivého zápasu, kde faktor štěstí hraje větší roli) aktuálně prostě nemáme.

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          honza_sl     před 7 lety 03.11.2017 15:06 |  
          1 0

          Myslím, že až takový rozdíl v cenách to nebude. Ale určitě máš pravdu v tom základním rozdílu. Ale proč to tak je? Není to náhodou proto, že ten hráč přestoupí do podstatně lepšího týmu, bude hrát s podstatně lepšími soupeři a pokud uspěje, mnohem více se naučí a zlepší a tudíž jeho cena mnohem více stoupne?

          • Re: Slavia - Villarreal 0:2

            hiker42     před 7 lety 03.11.2017 16:03 |  
            0 1

            jj, beru to jako tvou hyperbolu :) A souhlasím, že hrát za sezonu jen v domácí soutěži nějakých 12 zápasů s týmy světové kvality, to je nebe a dudy proti gambáč lize a určitě to bude jeden z relevantních faktorů ceny hráče. Další bysme určitě dali dohromady, např. že je česká liga kvůli nízkým přestupním částkám a horší repre podhodnocená. Na druhou stranu, myslím, že hráči jako Deli, Sobol, Hušbauer, Sýkora, MvB, Necid by z fleku ve Villarrealu mohli aktuálně hrát. a byl bych zpátky u litanie na naši hru, což nechci :)

  31. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    Petr9608     před 7 lety 02.11.2017 23:26 |  
    4 3

    Bohužel, minulý zápas byl jen vyjímkou potvrzující pravidlo a nyní zase ta "velká pohárová bolest" v podobě neproměňování šancí. Kdyby nám někdo po zápase s MTA řekl, že v dalších třech zápasech uděláme dva body, asi bychom to akceptovali. Nicméně - těch bodů mohlo být pokojně sedm. V Astaně se vyhrát dalo a i určitě mělo a ve Španělsku jsme prostě vedli 2:0 a Villareal není ZAS TAK dobrý, aby se náskok dvou branek nedal udržet.

    Kdybychom dnes hráli 1:1, tak bychom měli s VIL lepší vzájemnou bilanci a byli ve hře o první místo.

    V Tel Avivu rozhodně výhra. Astana by mohla Villareal porazit.



    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Fačín     před 7 lety 03.11.2017 10:23 |  
      2 1

      Je to tak, Villarreal rozhodně nebyl neporazitelný, jak venku, tak i doma. Uznávám jejich sílu na míči, přesnost přihrávek. Ale jakmile jsme začali víc jezdit a tlačit je, tak taky nevěděli, kde jim hlava stojí.

      V tel Avivu musíme bezpodmínečně vyhrát a pak doma uzavřít sezonu povinným vítězstvím nad Astanou a postupem do jarní fáze!!!

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        Petr9608     před 7 lety 03.11.2017 14:58 |  
        0 0

        No, já se právě obávám, že kdybychom výhru nad Chlastanou brali jako povinnost, tak nám to sváže nohy.

        Hodila by se nám výhra v Tel Avivu a výhra Villarealu. Pak by stačila jakákoliv plichta.

  32. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    Tomassks     před 7 lety 02.11.2017 23:38 |  
    0 0

    Trocha teorie, Když porazíme Maccabi a Astana remizuje s Villarealem, a pak remizujem i s Astanou doma co rozhodne v případě stejného počtu bodů?

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Petr9608     před 7 lety 02.11.2017 23:43 |  
      1 0

      Vzájemná bilance. Pokud remíza, tak pouze 0:0 by nám pomohla. Kdyby 1:1, tak celkový skore, který má ale Chlastana mnohem lepší.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        kjandourek (admin)     před 7 lety 03.11.2017 08:55 |  
        1 1

        Obávám se, že pokud jde o vzájemnou bilanci v celkové tabulce, tak se na góly na hřišti soupeře nehraje....

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          Petr9608     před 7 lety 03.11.2017 14:52 |  
          0 0

          Hraje.

  33. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    stromovous (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 23:43 |  
    12 8

    Tak Hušbauer podle všeho nasraný, ihned po hvizdu zmizel v útrobách stadionu. Upřímně se ani moc nedivím, on jezdí po zadku, vykope titul a poháry a v Evropě pak nedostane ani čuchnout. Jako rotace proč ne, ale aby náš nej záložník VŮBEC nehrál evr. poháry (a naopak měl to privilegium zápasů na Slovácku apod.), to si JŠVCD zadělává na problém...

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      rak (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 23:54 |  
      1 0

      Tak mohl být naštvaný tou prohrou.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Tomassks     před 7 lety 02.11.2017 23:56 |  
      6 8

      Hušbauer se nehodí do sestavy proti Villarealu když běháš bez míče.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        o-cab     před 7 lety 03.11.2017 00:10 |  
        7 15

        bez míče jsme běhali kvůli tomu že náš střed zálohy v prvním poločase v čele s Dannym odevzdal každý balón co měl. kdyby místo něj hrál Hušby tak to vypadalo jinak.

        na jednu stranu to má těžký protože objektivně máme až moc hráčů do základu ale Šilhavý už mě s tou rotací pěkně sere. zničil nám tím sezónu

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        stromovous (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 06:59 |  
        8 1

        To je sice zpětná snaha to nějak vysvětlit, ale pochybuju, že to bylo důvodem jeho nezařazení, když nehrál ani s Tel Avivem a ani s Astanou. A jedna protiotázka, Danny se na běhání bez míče tedy hodí?

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      iwanowicz     před 7 lety 03.11.2017 01:02 |  
      5 2

      Taky nechapu, ze nehraje tyhle zapasy, kdyz diky jeho veku na nem muzeme stavet jeste nekolik let.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Jožin     před 7 lety 03.11.2017 07:43 |  
      2 2

      Jsem ve všem optimista a kluci hráli dobře,není jim moc co vytknout ale s tím Pepou mě to také napadlo ,jednou totiž někde napsal ,že může hrát pořád,máš pravdu že musí být zklamaný když je plný dům a on sedí mě by to teda sra..,ale uvidíme trenér to má těžký když je takový kádr
      ale hráči jsou profíci.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      dupy77     před 7 lety 03.11.2017 10:54 |  
      3 2

      vůbec se Pepovi nedivím že je nasranej měl by hrát místo Daniho ten v základní sestavě nemá co dělat. Dani je pro mě největší zklamání

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      mabr     před 7 lety 03.11.2017 14:23 |  
      0 0

      Zaslechl jsem, že má něco se svalem. Takže ho šetřili na Plzeň. Ale zaručit to nemohu.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        stromovous (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 15:07 |  
        1 0

        Nikdo nemluví o tom, že měl hrát nutně včera za každou cenu. Ale to už je počtvrté v radě.

  34. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    Staršina     před 7 lety 03.11.2017 02:07 |  
    14 0

    Předem se omlouvám, že z nedostatku času jsem nečetl příspěvky.
    Všichni jsme trenéři a generálové po boji. Zkusím svůj pohled laického trenéra a generála.
    A) Zápas ve Španělsku. Soupeř vidí tým z ligy, která nemá zvuk. Je zaskočen vysokým napadáním a jen díky
    zranění našeho teleskopického obránce ( Deli - jestli mi to někdo vyvrátí, že nemá vysunovací nohy, tak budu rád ).
    Druhý poločas byl i o štěstí. Tak je to však i u daleko slavnějších týmů.
    B) Zápas v Edenu. Soupeř má jasno. Nejsme pitomci a počítá s tím.
    První poločas. Chováme se bohužel jako pitomci. Hluboký blok ( v poslední moderní době slýchávám něco jako
    autobus ). Mně osobně by blok nevadil. S Vrealem nejde hrát rovina. Jen bych ten blok rád viděl
    minimálně o deset, nebo více metrů k brance soupeře. Přišla mi taková česká klasika. Čekáme na
    gól.
    Druhý poločas. Posunujeme ten blbej autobus dopředu. Ejhle. Jde to. Naprosto respektuji šance soupeře. Ty
    fičáky kolem tyčí byly drsný. To jsme však předvedli vícenásobně i my. Ten tlak byl drtivý.
    Závěrem. Škoda. Věřil jsem v remízu. Musíme se učit. Vidím určitý problém. Jednoduché přihrávky a finální fáze útoku, která nás trápí v každém zápase. Věřím, že se sehrajeme.
    P.S. Prosím o to, abych nebyl považován za vyháněče trenéra. Obrazně. Trenér nemůže za to, že někdo netrefí branku. Že.

  35. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    ctute     před 7 lety 03.11.2017 03:11 |  
    7 16

    tak to vypadá že Šilhavý s tou svojí rotací kádru dokáže prokoučovat celou sezonu, nevšiml jsem si že by například Vrba s tím takhle točil, mají v nohách stejný počet utkání a podstatně starší kádr..., už to evidentné vadí i hráčům, mělo by hrát to nejlepší..., takhle se může snadno stát že budeme honit několik zajíců najednou a nakonec ročníku nechytnem žádného...

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      o-cab     před 7 lety 03.11.2017 08:22 |  
      2 10

      přesně. takhle se nerotuje ani v Anglii/Španělsku kde mají top týmy ligy 2x víc zápasů za sezónu a to u nás mají hráči ještě dvouměsíční dovolenou přes zimu tudíž o nějakém vyčerpaní nemůže být řeč. sestava se znatelně mění maximálně na první fáze domácích pohárů. o tom, že tím Šilhavý zabil sezónu není pochyb a moc mě baví palce dolů za každé zopakování tohoto faktu.

      na druhou stranu on za to nemůže jenom Šilhavý ale i megaloman Tvrdík, který, jak bylo jasno z tiskovek před sezónou, stál za příchody několika hráčů. v tomto Šilhavý ukazuje že být gentleman je slabina. pochybuju že takový Vrba něco Trpišovský by si to nechali líbit

  36. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    barthez     před 7 lety 03.11.2017 07:19 |  
    14 0

    Pro mě je jediné zklamání chování jedinců na tribuně sever... házení kelímku a jiných předmětů po hráčích soupeře a ještě na ne dělat huhuhu. Tuším že šlo o pár lidí stojících za vlajkou tribuna sever.
    Kde to jsme? Je tohle opravdu nutné?

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      karpet     před 7 lety 03.11.2017 09:21 |  
      16 0

      Kritizuješ? Nebuď blázen,
      zavři ústa a vrať se na zem.
      Zahráváš si se Severem,
      na tvůj názor my tu se*em.
      Fandíme už pět, šest let,
      tak co nám budeš vyprávět?
      Chodíš snad ty do fitka?
      Máš kérku? Víš co je bitka?
      Vrať se ke své Východní partě,
      sedni, zmlkni a smrt spartě...
      ((sarkasmus pochopitelně ;) ))

  37. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    Hrubas (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 07:29 |  
    10 2

    Jen stručně. Zápas jsem si užil. Na Severu se tentokrát fandilo, atmosféra super, 18500 diváků, hráči to odmakali, škoda jen výsledku, ale Villarreal byl lepší.

    Bohužel, mě nasra.lo i pár drobností.
    1. Hrozně jsem se styděl, když "fanoušci" po druhém gólu začali opouštět stadion. HANBA VÁM!!!! Už se nevracejte.
    2. Pomalu přestává platit, že na Severu se nehraje na místa. Těch lidí, co se dožadují 5 minut před utkáním svého místa je čím dál tím víc. Chápu, že někteří tam byli poprvé a na dlouhou dobu naposled.
    3. Parkování a občerstvení. Parkovat není kde, klobása studená, pivo nealko.
    4. Hova.da, kteří hází na protihráče kelímky s pivem a další předměty. Totální demence!

    Jinak to byl ale krásný večer.
    Díky všem.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Fallen (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 07:48 |  
      11 0

      Mě ještě daleko víc vadí vydávání opiččích zvuků na protihráče tmavé pleti, které se line z kotle...

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        Hrubas (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 07:54 |  
        5 0

        Pravda, to je další "nešvar". Nechápu, jak se to může v roce 2017 stát na Slavii.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        daadyy     před 7 lety 03.11.2017 08:12 |  
        0 0

        Byl jsem v sektoru 105, ale opičí zvuky jsem teda neslyšel..

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          Max1     před 7 lety 03.11.2017 09:16 |  
          2 0

          Ja ve 109 slyšel bohužel a bylo to slyšet i v TV

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        barthez     před 7 lety 03.11.2017 11:14 |  
        1 0

        To mě taky štve. Tohle jsme přece nikdy nedělali... Co já pamatuju tak to vždycky bylo slyšet jen od rudejch kůží.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Max1     před 7 lety 03.11.2017 09:15 |  
      1 0

      Nealko pivo je kvůli UEFA

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        Fačín     před 7 lety 03.11.2017 10:26 |  
        0 1

        Evropský manýry, už si tam nedáš ani pivo.. Kde to jsme fakt...

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      afro     před 7 lety 03.11.2017 09:23 |  
      0 0

      Ad místa na TS) Letos už jsem to zažil dvakrát a asi by to chtělo nějakou osvětu, i když od klubu to asi z podstaty věci nelze čekat. Letos se mi to stalo už dvakrát a je to docela nepříjemné. Zvlášť, když si to dotyčný "přištráduje" na místo těsně před začátkem.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      guyincognito     před 7 lety 03.11.2017 11:12 |  
      1 0

      Dobrý den,
      mám za to, že ty dřívější odchody fanoušků mají souvislost s nezvládnutou organizací na stadionu. Nejen že pořadatelská služba není v dostatečném počtu a každý, kdo si dovolí ve všední den přijít po 1830 má před sebou 15 min tlačení se ve frontě (což mimomochodem zaručuje i fakt, že lidi chodí ještě 15 min po začátku zápasu...sedím u uličky a neustále se musím dívat přes zmatené fanoušky hledající špatně označená místa atd.), ale po zápase ani neotevřou veškeré brány pro zajištění pohodlného odchodu ze stadionu...absolvovat tuhle další několikaminutovou tlačenici se holt každému (zvlášť například s dětmi či ženami) se holt nechce každému absolvovat.
      Parkování a občerstvení je pak samostatná kapitola.
      Celkově se mi zdá, že nastavení stadionu co se týče pořadatelské služby je tak na 10 000 lidí....jakmile přijde víc, začíná to povážlivě drhnout.

  38. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    Lord_Edmund     před 7 lety 03.11.2017 07:34 |  
    11 6

    Tak všem přeji pěkné ráno. Včera měla narozeniny Slavia, dnes já, bohužel jsme to včera neoslavili, tak jak jsem si přál. První půlka byla hrozně bojácná, až na prvních pár minut. Druhá a hlavně konec zápasu byl parádní. Hra se zvedla hlavně, když odešel Dany, kterému včerejší zápas vůbec nevyšel. Všimnul jsem si, že po jeho odstoupení se ohromně zvednul Stoch. Nevím, byl jsem Danyho zastáncem, ale nějak asi už nastal čas si přiznat, že to byla podobná chyba, jako Van Kessel, Antilopa, nebo Rotaň. Snad se z toho vedení poučí. To měli být hráči, kteří nás dostanou do LM. Nejen, že přes celkem snadný los nedostali, ale díky tomuto experimentu jsme přišli nejspíš i o titul a přímou účast v LM .
    Jinak fantastické choreo a atmosféra na konci zápasu. Všem co se o to přičinili patří veliký dík.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      o-cab     před 7 lety 03.11.2017 08:26 |  
      6 3

      skvělý postřeh - danny nejenom že zku*vil na co sáhl ale zabíral prostor a roli stochovi, který mohl začít hrát naplno až poté co Portugalec střídal

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Varis     před 7 lety 03.11.2017 09:24 |  
      7 0

      Jako srovnávat Van Kessela a rotaně je docela mimo mísu.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        Lord_Edmund     před 7 lety 03.11.2017 10:06 |  
        4 2

        nesrovnával jsem hráče, ale jejich pořízení a to, že oba Slavii nepomohli tak, jak jsme si asi všichni představovali. Nejsem asi jediný, kdo od nich čekal mnohem víc. Myslím, že si to vedení už také uvědomuje a poučí se. Nikdy nevyjdou všechny přestupy u Kessela to byl pokus koupit mladého reprezentanta malého státečku , který dával hodně gólů. Dobře nevyšlo, chápu, že se to zkusilo, ale z toho že Antilopa, Rotaň a vlastně ani Dany nesplňují očekávání prostě musí být vyvozen takový závěr, že i když jsou hráči charakterově OK, tak na konci třeba i hvězdné kariery v takovém věku, jsou pro Slavii zbyteční i když se za jejich pořízení nemusí platit. Tady asi bude třeba ten sportovní ředitel, aby dal výběru hráčů nějaký směr.

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          dupy77     před 7 lety 03.11.2017 11:01 |  
          2 1

          Mluvíš mi z duše mám to stejně jako ty Lorde

  39. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    Pepibican     před 7 lety 03.11.2017 07:43 |  
    2 6

    Místy se na to dalo koukat, hlavně pasáž kolem 70. minuty a tady to možná JŠNVCD prokoučoval, tady jsme byli téměř permanentně kolem anebo ve vápně soupeře a Škoda měl jít na plac v těchto chvílích, ne až o skoro 10 minut později, kdy už bylo dávno po tlaku a mimo ten minutý míč v malém vápně se k ničemu za tu chvíli neměl čas přimotat. Jinak dobrý, ale nelíbil se mi hrubě první poločas, kdy Villareal dal klidně 8-10 i více nahrávek v řadě (mnoho z nich konstruktivních a kreativních i na malém prostoru) a naše nejpozději druhá max třetí byla nepřesná, to stojí strašně sil když získáme míč a do 3-5 vteřin ho naprosto lajdácky opět předáme soupeři, aniž bychom pořádně přešli půlící čáru. Tady je naše jedna z největších slabin. Pěkné výkony Deli, Jugas, Stoch, rval se Necka, škoda že Souček aspoň jednu šanci neproměnil, Ngadeu byl docela vyjukaný po té době bez herního vytížení, docela v tom místy plaval, byly tam od něj minely. Je vidět, že letní příchody tří důchodců bez smlouvy nebyly až tak bombastické, nejsou to už vůbec žádní rozdíloví hráči, možná před 3 nebo více lety by ještě byli. Vždyť ani jeden z nich téměř nekope, jen trochu Danny pokud není zraněný a ani ten už celých 90 minut nemá šanci kvalitně odehrát. Rotaň už je odstavený, Altintopa nemá smysl řešit od samého začátku angažmá u nás.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      zeleznik2     před 7 lety 03.11.2017 09:06 |  
      1 9

      Angažování předražených starců nás mělo posunout do LM případně do EL. To se povedlo, ale o nějakém úspěchu v podobě postupu si zatím můžeme, jen nechat zdát. Altintop naprosto zbytečný nákup, Rotaň po slibném začátku najednou není ani na lavičce, že by to souviselo s jeho účinkování v pořadu Dohráno plus?Jakub Hromada po dobrém zápase na Slovácku, opět zraněný, takže třeba v Plzni nastoupí, ikdyž čekám v základu MIchaela. Danny z tria nejlepší, ale fakt stačí na nějakých 60 minut. Sobol a Sýkora se včera prezentovali krásnými průniky, ale finální fáze to byl neřešitelný problém. Stoch nebo Necka bojovali, ale Kamil hodně kazil přihrávky. Bořil mi přišel nejslabší. Simon 89 minut výborný, ale pak vlastňák. Souček aktivní, ale při gólu nepohlídal Baccu. Mick mohl být slavný, ale neproměnil šanci, Škoda příliš málo času na hřišti...

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        pevek     před 7 lety 03.11.2017 09:12 |  
        1 0

        Co rikal Rotan v Dohrano plus? Nemuzu to nejak najit...

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          afro     před 7 lety 03.11.2017 09:35 |  
          0 0

          Jeho odpovědi byly hodně diplomatické. Rozhodně nic konfrontačního.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        Novasinho     před 7 lety 03.11.2017 09:58 |  
        4 0

        Snad nechceš Delimu vyčítat toho vlastence?!?

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        karpet     před 7 lety 03.11.2017 11:31 |  
        1 0

        Kamil Stoch? :)

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          Jachym     před 7 lety 03.11.2017 12:52 |  
          1 0

          Stoch jako Stoch. Jeden létá na skokanských můstcích, druhý po pažitu...:-)

  40. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    zeleznik2     před 7 lety 03.11.2017 08:51 |  
    1 5

    Tak to mrzí, prohra zrovna v den, kdy oslavujeme 125 výročí založení. Villareal nebyl lepší, ale na rozdíl od nás dokázal využít dvě šance, které však přišli po našich hrubých chybách, proč Laštůvka nenechal míč obraně?a kde byl Souček?Vlastní gól Deliho to už byl jen pomyslným hřebíčkem do rakve. Za druhou půli jsme si zasloužili bod, bohužel pokud nevstřelíme branku, nemůžeme, v EL uspět. Snad jsme si smůlu v zakončení vybrali včera a v neděli Plzeň porazíme...

  41. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    pevek     před 7 lety 03.11.2017 09:11 |  
    6 0

    Me ten fotbal hodne bavil. Hralo se svizne, technicky a Villareal byl co naplat lepsi. Ale rozhodne to nebylo tak jednostranne jako treba v LM se Sevillou. Bacca dal prekrasny gol. Byl bych uplne nadseny, ze jsem neco takoveho nazivo videl, nebyt to teda do branky Slavie. Velmi mile me prekvapil Soucek. Parkrat tam vymyslel i nejake chytre a technicke receni, coz od hrace z jeho pozice a s jeho telesnymi parametry neni az tak ocekavatelne. Deli byl fantasticky a s tim vlastnakem mi ho bylo lito. Je to nas suverenne nejlepsi hrac. Ale radost koukat byla i na Necida, Stocha a dalsi. A jeste poznamka k fandeni - me nekdy prijde skoda, ze se nereaguje na konkretni deni na hristi a nevyvolavaji se hraci, kterym se neco povedlo. Urcite by jim to zvedlo sebevedomi a hnalo by je to dal. Kdyz se treba povede Delimu klicka, nebo nekomu jinemu strela, kterou brankar na posledni chvili vyskrabne, stalo by to za to je vyvolat. Kluci to slysi a potrebuji to podle me. Naopak si myslim, ze nefunguje negativni fandeni - buceni, piskani atd. Me jako hrace to vzdycky spis nabudilo nez rozhodilo a to jsem hraval za uplne jine kulisy. A jeste - chlapi nehazejte z ty Tribuny Sever ty piva, podivejte se, jak pak v Evrope vypadame!

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Fačín     před 7 lety 03.11.2017 10:29 |  
      2 1

      A zase mi tam chybělo: "My chceme gól!!!" Obzvlášť, když jsem začali tlačit, atmosféra houstla, ale toto nezaznělo....

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        pevek     před 7 lety 03.11.2017 11:05 |  
        3 0

        Ale jo, parkrat jo. A pri tom tlaku kolem 60 minuty se rozpoutala spravna vrava po celem stadionu. Libilo se mi, jak jeste na konci Mira Stoch gestikuloval na fanousky, aby pridali na fandeni. Je videt, ze to kluci potrebuji.

  42. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    afro     před 7 lety 03.11.2017 09:18 |  
    5 0

    Zápas s velkým množstvím šancí na obou stranách a zasloužená výhra Villarrealu, který jich měl přeci jen více. My jsme zejména díky části druhého poločasu od příchodu Van Burena byli důstojným soupeřem. Takové zápasy bychom potřebovali hrát častěji.

    + Dvacet minut ve druhém poločasu, kdy jsme si zasloužili skórovat. Ale není to i přes nesporné kvality soupeře málo?
    + Výborný Van Buren a zejména v prvním poločase i Sobol.
    + Mnoho udržených míčů od Necida, často proti přesile.
    + Bojovnost.
    + Choreo.

    - Prohra a při vítězství Astany (měla dle sestřihu docela kliku...) v Tel Avivu komplikace pro postup ze skupiny. Ale vzhledem k dobrému losu a zápasu s Astanou doma v posledním kole věřím v postup.
    - Velké množství šancí Villarrealu.
    - Časté ztráty míčů po jejich vybojování, což je bohužel u některých hráčů dáno nedostatečnou kopací technikou (v porovnání se soupeřem).
    - Odcházející diváci po druhém gólu. Jsem tu brečel i po Liberci...

    Tribunu Františka Planičky jsem čekal východní. Jsem zvědav, komu ten východ připadne. Tipuji Fr. Veselého.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      kjandourek (admin)     před 7 lety 03.11.2017 09:42 |  
      7 0

      Mně tedy přijde celkem logické, že po gólmanovi je pojmenována tribuna za bránou...

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        afro     před 7 lety 03.11.2017 09:56 |  
        6 0

        !!! Chytrému napověz, mě to řekni přímo. :-)

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          afro     před 7 lety 03.11.2017 09:56 |  
          0 0

          *mně

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      smely (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 09:42 |  
      7 0

      souhlas se vsim...vcera paradni zapas az na vysledek, ale zmacknout k vlastnimu vapnu 6. tym La Ligy a 30 minut je tocit - to se ceni !!! ...skoda tech sanci, ale meli sme i kliku, remiza by byla zaslouzena, neda se nic delat, holt dame Astanu a Maccabi...a hlavne v nedeli Pradelnu....At zije Slavia Praha !

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Lord_Edmund     před 7 lety 03.11.2017 09:43 |  
      3 7

      K poslední větě.....Já stále doufám, že něco "zbyde " i na Pepiho Bicana.. Kvůli jeho odkazu, kvůli noblesní paní Bicanové, fanouškům a kvůli celkovému pohledu na Slavii by se mělo vedení konečně domluvit s jeho synem. Dát mu tolik peněz aby se už jimi konečně udusil a už nikdy jsme o něm neslyšeli.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 09:50 |  
        10 0

        Na Bicana zůstane název stadiónu, ale budeme si muset pár let ještě počkat.

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          kjandourek (admin)     před 7 lety 03.11.2017 09:53 |  
          1 0

          Vidím to úplně stejně :-)

          • Re: Slavia - Villarreal 0:2

            Lord_Edmund     před 7 lety 03.11.2017 09:57 |  
            0 0

            Trochu se bojím, že ta práva Ivan prodá, jestli to už třeba neudělal, nějakým spekulantům.

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          afro     před 7 lety 03.11.2017 09:58 |  
          0 0

          Přesně tak!

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        VanDel     před 7 lety 03.11.2017 10:05 |  
        10 2

        "Mladýmu" Bicanovi nasrat, nedávat mu ani korunu !!

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Jachym     před 7 lety 03.11.2017 11:28 |  
      1 0

      Já jsem z obliga, já to stihl ještě za stavu 0:1:-)) Tentokrát byl důvodem nejen vlak, ale i syn, který většinu zápasu prokýchal a dnes zůstal doma. Vyhodnotil si, že je lepší jít na fotbal než psát písemku z vlastivědy a angličtiny:-)

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        afro     před 7 lety 03.11.2017 11:43 |  
        1 0

        Priority jsou jasně dané, s tím jeden nic nesvede. Hořím zvědavostí, co na to manželka? :-)

        Ať se brzy uzdraví, resp. ať je fit na další domácí zápas.
        (blbej křížek) času dost

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          Jachym     před 7 lety 03.11.2017 11:56 |  
          1 0

          Díky. Naštěstí nebyly větší problémy, neboť žena s dcerou měly vlastní program a syn během dne nevykazoval žádné příznaky. Dopoledne s vervou bruslil a hrál se třídou hokej. A včera byl naopak spíše tím, kdo chtěl zůstat v Edenu do konce. Asi už s vědomím, že druhý den nepůjde do školy:-)

          • Re: Slavia - Villarreal 0:2

            afro     před 7 lety 03.11.2017 12:33 |  
            0 0

            Jen bych podotkl, že se s tím načasováním nemoci před víkendem má ještě hodně co učit. ;-)

  43. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    Fačín     před 7 lety 03.11.2017 10:12 |  
    4 4

    Chci poděkovat hráčům za skvělý výkon, odehráli jsme velice dobrý zápas. V první půli tam bylo trošku moc respektu a jistá slabost v soubojích, ale ve druhé půli se to zlepšilo a s příchodem Van Burena jsem začali být velmi nebezpeční. Šancí jsme si vytvořili dost, opět nás pozlobila produktivita. A chudák Simon Deli si ten vlastní gól dneska opravdu nezasloužil, hrál výtečně. Stejně jako Jugas a vůbec skoro všichni. Jen se nepovedl střed hřiště v první půli, Danny s Hromadou asi nefungovali tak, jak by bylo potřeba. Laštůvka bohužel taky nepodržel, gól byl jasně jeho, takhle hloupě to vyrazit před sebe...Ale neodpustím si rýpnutí do pana Šilhavého. Ten střed hřiště, který byl v první půli slabý, byl jeho vinou. Hromada zatím na takové zápasy ještě úplně nemá, nevím, co Šilhavému udělali Hušbauer, Rotaň a Altintop, ale horší by to s nimi opravdu nebylo. Hlavně Hušbyho kreativita a i poctivost v soubojích mi tam dost chyběla. Vždyť to byl jeden ze základních kamenů našeho loňského titulu a letos si v pohárech skoro nezahrál, totéž Milan Škoda.

    Jinak byla slušná návštěva, i atmosféra se blížila optimu, celostadionové choreo bylo velmi povedené. Bohužel vzhledem k výsledku Tel Aviv-Astana se nám situace nesmírně zkomplikovala, teď se jasně ukazuje, jak bylo důležité včera bodovat. Tak aspoň doufám, že hráči si to tempo, entuziasmus a kvalitu přenesou i do nedělního zápasu.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Jachym     před 7 lety 03.11.2017 11:21 |  
      2 0

      Já hlavně lituji ztráty v Astaně, tam se mohlo a mělo vyhrát. To bychom ale museli trefovat bránu a ne tyče... Jinak včerejší výkon nebyl vůbec špatný, na Astanu by měl stačit...

  44. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    Ados     před 7 lety 03.11.2017 10:23 |  
    5 10

    Zápas jsem si moc užil. Do posledních minut bylo o co hrát a s prohrou jsem spíš počítal, ale zhořkla mi daleko víc po výsledku z Izraele. Nedá se nic dělat, musíme zabrat v příštím zápase za 3 body, rozhodně na to máme.

    I když to není úplně téma ke včerejšímu zápasu, tak mi to nedá a chci napsat pár řádků k našim „hvězdným posilám“. Danny a Altintop. Hráči co se přišli na sklonku kariéry vyprdět a týmu přinesli minimum. Vlastně jim to ani nemám za zlý, respektuju, že to kdysi bývali výborní fotbalisti a dostali nabídku ze Slavie, tak proč to za takových podmínek nezkusit. Tohle je prostě fatální chyba vedení! Jak k tomu přijde třeba Hušbauer, kterej „žere“ trávu, vykopal titul a teď sedí v zápase EL, které mají být pro naše hráče za odměnu. Prostě tomu nerozumím a podle mě to nemůže dělat v kabině dobře. Proto bych se s oběma v zimě rozloučil a bral to jako zkušenost, ze které se vedení poučí.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      rak (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 12:29 |  
      1 0

      Je to tak i není. Ke hře opravdu tyto posily moc nepomáhají, možná v některých zápasech Rotaň. Myslím ale, že je Šilhavý ani za každou cenu nestaví, že by to vyvolalo nevoli ostatních. Altintopa skoro vůbec. Naopak možná ti ostatní, kteří s nimi trénují, rychleji vedle nich rostou. V tom bych význam viděl.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      pevek     před 7 lety 03.11.2017 13:57 |  
      4 0

      To jsou zase blafy. Na Villarealu patril Danny vedle Sykory k tomu nejlepsimu, co bylo na hristi. Tak logicky dostal sanci i v domacim utkani proti stejnemu souperi. No ted se mu tak moc nedarilo, ale ze bych ho uplne musel zatracovat, to taky ne. Cetl jsem ale za jeho nasazenim jasny tah trenera. Husbauer zahral skvele proti Jihlave a proti Sparte a i jinak hraje (k me radosti) dobre, ale... jestlize trener usoudi, ze na soupere plati z naseho nabiteho kadru spis nekdo jiny, tak by nejake zasluhy z minulych dekad nemely vubec hrat roli. Navic si myslim, ze to Silhavy dela chytre, hrace toci tak, aby mu v kabine panovala porad dobra nalada, vsichni si zahrali a nerozpadl se kolektiv (viz. Sparta), navic mu to relativne vychazi i vysledkove. Altintop zatim moc neukazal (paticku a par dobrych prihravek proti Brnu a dobry vykon proti Trinci), ale ruku na srdce, zas tak tolik casu na to taky nedostal. A u Rotane se nazory rozchazeji, jedni tvrdi, ze dela furu cerne prace, druzi ze to zpomaluje. Ja se spis chylim k tem prvnim. No ale co ted z toho vyvodit. Ja byt vedeni, tak si reknu - jasne, pokazdy kdyz se koupi drahej hrac, tak na nej vsichni koukaji skrz prebrousene hledisko a hledaji kde se za ty prachy nevyplaci. Hele, ted zrovna zkazil prihravku. Nakrknul bych se a koupil bych nejaky hrace z Vlasimi a Zizkova, aby byli ti, co chteji jen kritizovat spokojeni a moc to nestalo. Jeste, ze ve vedeni nejsem

  45. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 12:14 |  
    14 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Nejprve chci ještě jednou poděkovat všem za velmi pěkně připravený program ke 125 výročí naší Slávie. Bylo to moc pěkné a hlavně jsme se upustili od hledání bombastických řešení. Choreo při zápase bylo nádherné. Díky!!
    Teď chci také říci, že musím uznat sportovní sílu soupeře a jeho výhru.
    K našemu výkonu zde bylo od Vás popsáno skoro vše, včetně Vašich dojmů a názorů. Poučné čtení od všech a to i od kritiků :-).
    Myslím si, že náš problém prvního poločasu byl v tom, že bych asi tak po 30 prvních minutách dal dolů Dannyho. To nebylo o tom, jestli je s ním Souček či Hromada, Sýkora nebo Stoch. Jemu ten zápas prostě nesedl a byl špatný. To nás dost limitovalo v lepší hře. Druhý poločas se změnil postavením Součka víc dopředu a Ngadeaua za něj. Přesto byl Danny pořád nepřesný. Ten tlak našich se výrazně zlepšil příchodem Van Burena. A také byla škoda, že se nám zranil Honza Bořilů. Proto přišel i ten druhý gól, ale Simon to nemohl stihnou a vůbec mu toho vlastnece nevyčítám. Podal velmi dobrý výkon.
    Zápas nám ukázal, kde všude máme nedostatky a pro všechny je to nabírání zkušeností. Když vezmu věk našeho Tomáše Součka, který ve druhém poločase jednoznačně přehrál tři hráče zálohy soupeře a ještě měl (a zasloužil by si to) možnost dát gól. Nevím, kde ten kluk bere sílu, ale vydržel až do konce. Hráči až na to, co jsem uvedl u Dannyho, odvedli poctivou práci a nelze jim vyčítat prohru. Soupeř byl prostě lepší a to je třeba uznat.
    Jen na okraj, sudí pískal rovinu a celou dobu byl ve svém rozhodování konzistentní. A že to byl mač jako řemen.
    Po skončení zápasu jsem si řekl, že jsme ostudu určitě našim barvám a i Česku neudělali. I španělé přiznali, že ve druhém poločase se Slávia rozjela a některé situace přestáli se štěstím a nebo golman dobře zasáhl. To lze ale říci i na druhou stranu. Také jsme mohli dostat další tři fíky. Proměňování šancí je naše dlouhodobá slabina a pořád se s ní pereme. Jsou to takové i zdánlivé maličkosti (Součkova hlavička doprostřed branky, Škodova o chloupek později nastavená noha při Burenově průniku a další....... při opakování zápasu jsem to počítal a my jsme měli dohromady 8 tutovek), které ovlivní, že to nedáme.
    No tak teď "Vávro na Plzeň".
    Pokud budeme pokračovat v tom, co jsme hráli ve druhém poločase proti "španělákům", nemusíme být v Plzni vůbec marní. Snad z té cesty neuhneme.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 12:18 |  
      3 0

      Věřím, že Plzeň v neděli posadíme na zadek a uvedeme je do reálu.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        donford     před 7 lety 03.11.2017 12:41 |  
        5 0

        Přidám se také se svou troškou do mlýna. Prohrát 1:0 nebo 2:0 brankou prakticky v 90. minutě, když jsme vrhli předtím všechny síly do útoku a hráli na vyrovnání, mě nebolí. Kdyby svůj pokus Deli neudělal, daší za ním by střílel po zemi v náběhu do prázdné brány. Také Bořil, který byl zraněný, na straně před Jugasem chyběl. Potěšilo mi, že i proti takovému soupeři jsme si vypracovali - někdo to i spočítal - 8 gólových šancí. Nechci omlouvat, po bitvě je každý ..., ale troufnu si tvrdit, že s výkonem v 2. půli a se stále nabývajícími zkušenostmi, bychom mohli hrát s umístěním v půlce La Ligy. A zase: Villareal roky a roky pravdelně proti Realu, Barceloně, Seville, Atleticu, Valencii, Vigu, Bilbau... my zase proti Karviné, Jihlavě, Slovácku, Štramákově Spartě ... nechci shazovat, jen konstatuji fakt. Sparťané áchají nad 37 letým Rosou, ale není právě to ostuda naší ligy, že v těhle letech je nejlepším jejich hráčem?
        Jistě jste si všichni všimli nebetyčného rozdílu v rozhodování včerejšího sudího a našich - mezinárodního Královce, Jílka, Proskeho.... I to je jeden z důvodů, proč je naše liga právě jen kapří a ne jiná.
        Snad jediné bych včera trochu vytkl - Škoda měl dle mého nastoupit aspoň o 15 minut dřív. Fakt je, že s ním jsme válcovali soupeře ve vápně o něco víc. A Dannymu se přes velkou snahu nedařilo. Buren byl zase tankem a Stoch? Vynikající. Daší kluky nechci vyjmenovávat. Hráli jak nejlíp uměli. Nikdo nic nevypustil. Soupeř byl prostě lepší, nebo spíše otřískanější pro takové zápasy. Neuléhal jsem po zápase nespokojen. Teď jen aby se naši vzchopili a ještě se takto znovu vybičovali proti Plzni. Musíme si říkat - Lugano není Villareal. Zdravím všechny.

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 13:31 |  
          1 0

          Zdravím Donforde.
          My už jsme si po zápase asi všechno řekli viď. Já vím, že se Danny snažil, ale prostě mu to fakt nešlo. Den blbec, to s stává.
          Teď nás čeká Plzeň a to bude další šichta.
          Tak zase pokecáme :-).
          Sokrates55

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      buri     před 7 lety 03.11.2017 12:29 |  
      0 0

      Děkuji Sokrate za Váš příspěvek, čekal jsem na něj... Já se moc těšil na Dannyho, když k nám přišel. Hledal jsem jeho zápasy a byl nadšenej... U nás toho moc neukázal, byl zraněnej, tak jsem doufal, že po uzdravení bude zase jezdit a předvádět co umí... Bohužel už to asi nepůjde... Souhlasím s Vámi, měl být střídán už v první půli... Hušbauer by byl platnější... Zdravím Vás. Buri

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 13:23 |  
        1 0

        Moc děkuji za pozdravení.
        Víte příteli Buri, já určitě nechci být nějakým "generálem po bitvě". Dokonce jsem souhlasil se sestavou včetně Dannyho. Ale přímo tenhle zápas něco ukázal. Ten poznatek je, že Hušbauer by se měl vrátit do svých pozic. Vím jak je asi složité pro trenéra ukázat, kdo půjde na lávku, ale asi to jinak nejde. Proti běhavým a rychlým týmům, a tím Plzeň je, tam musí být rychlý a běhavý klucí. Danny tohle včera nedal. Pepa toho určitě naběhá víc. Ale možná se pletu. Pořád vidím, jaký byl Pepa lídrem proti Spartě v derby. A tímhle ho dostaneme ze zápasového rytmu. To je špatně. No uvidíme........
        Přeji Vám hodně zdraví
        Sokrates55

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          Martin 58     před 7 lety 03.11.2017 15:35 |  
          0 0

          Souhlasím. Zápas, zejména ve druhém poločasu dal jasně najevo, jak a s kým bychom měli hrát proti Plzni. Tentokrát jsem přesvědčen, že by nemělo dojít k rotaci a na hřiště by měla jít sestava Laštůvka-Bořil, Jugas, Deli, Sobol-Sýkora, Souček, Deli, Stoch-Hušbauer jako bojový podhrot namísto Dannyho-jasně se zlepšující Necid anebo Škoda. Jako hráč, na kterého nezbylo místo, ale do zápasu by se nakonec měl dostat van Buren.
          Pokud předvedeme opět onu důslednou hru po zemi, která byla navíc mnohem přesnější, než v liknavé části zápasu ohraničené prvním poločasem, nemáme se čeho obávat a pevně věřím, že se edostaví spravedlivý výsledek.

          • Re: Slavia - Villarreal 0:2

            kjandourek (admin)     před 7 lety 03.11.2017 18:46 |  
            2 0

            To bude docela oříšek - dostat do sestavy dvakrát Deliho... Obávám se, že s tím klonováním ještě tak daleko nejsou ani číňané....

            • Re: Slavia - Villarreal 0:2

              Martin 58     před 7 lety 03.11.2017 19:28 |  
              0 0

              No jasně, Ngadeu. Díky za vtipnou opravu.

          • Re: Slavia - Villarreal 0:2

            donford     před 7 lety 03.11.2017 21:06 |  
            1 0

            Tak jako si Plzeň pochvaluje formu Krmenčíka, u nás by to zase měla být vepředu stoupající forma Burena, Sýkory a Stocha. Pořád si říkám, zda to nebude přepych postavit vedle sebe Míšu a Suka. I když Souček je také nesmírně užitečný dopředu. Podhrot Hušbauer. Van Burena v úloze jakéhosi nezastavitelného tanku pak střídat za Sýkoru nebo Hušbyho. Nevím - hodně kvality, ale vychází málo míst na hřišti. :-) A to je ještě možná uvažován i Rotaň. Ví někdo, jak je na tom Bořil? Včera po srážce, když ho soupeř otočil, ukazoval, že by chtěl střídat. Již to nešlo. A jeho zranění a nepohyblivosti taky dost připisuji 2. branku. Ale tam bych obavy neměl. Tam máme hladového Frýďu.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Jachym     před 7 lety 03.11.2017 12:38 |  
      1 0

      Ahoj, Sokrate. Dnes souhlas se vším. Ostatně to skoro vždy, pokud nedá rozhodčí důvod ke stížnostem...:-) Souček je skutečně schopen pokrýt mimořádně velký prostor, ale to řešení v koncovce je tristní (ano, čest výjimce z posledního ligového utkání venku). Ale to bych mohl říct i o ostatních našich oporách v záloze - Hušbauerovi a Stochovi. Ale právě pro to naštěstí hrají "jen" ve Slavii a nikoli třeba v La lize.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 13:27 |  
        0 0

        Zdravím příteli Jáchyme.
        Díky za souhlas.
        Prostě to byl soupeř jako řemen. A to ctím. Pro naše kluky obrovská škola.
        Sokrates55

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          smely (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 15:06 |  
          3 0

          a jak jiz byva dobrym zvykem, brankar soupere je v sestave kola, aktualne v sestave kola EL je Mariano Barbosa (CF Villareal ) :-))

  46. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    japhy     před 7 lety 03.11.2017 12:34 |  
    5 1

    Nebýt našeho vzedmutí v druhý půli, nevzpomínal bych na tenhle zápas rád. S míčem jsme se skoro nepotkávali a Ponorka to hrála klasicky po španělsku, takže celkem nuda.
    Pak to ovšem začalo být zajímavý, ale zase zůstává taková pachuť - proč jsme nebyli aktivnější už od prvního poločasu? Není to Barca a když jsme zadupali, začali zběsile odkopávat, a to jsme ještě ani nehráli na veliké riziko. Jakmile přelezeme půlku, dokážeme být nebezpeční, i v prvním poločase tam byly pěkný momenty.
    Danny hrál slušně venku i proti Liberci, nominaci tedy chápu (kromě toho, že jsme Pepu odstřihli od pohárů). Ale myslím, že ON nemá u nás na takové výkony nárok. Nemusí samozřejmě zářit, ale je prostě neakceptovatelné, aby takový hráč se tak často dostával do neslavné role koncového hráče a aby kazil i triviální nahrávky. Právě kvůli těmhle zápasům se tito hráči přiváděli a..... Dva z nich nehrají, třetí nejhorší na place. Tudy tedy nee, prosím.
    Jinak patřím do tábora těch, kterým rotace nevadí a líbí se mi, jak to JŠ nastavil. Drtivá většina kádru si dostatečně zahraje a rozdíl mezi teoreticky nejsilnější a nejslabší sestavou není nikterak propastný.

  47. Re: Slavia - Villarreal 0:2

    guyincognito     před 7 lety 03.11.2017 12:36 |  
    19 0

    Rád bych se vyjádřil k zdejšímu kritizování "hvězdných" posil, jejichž výkony jsou zcela objektivně za očekáváním. Myslím, že se zapomíná, že nikdo z nich nebyl první variantou na své posty, byli přivedeni až poté, co se vedení nepodařilo přitáhnout původně vyhlédnuté posily. Pokud by se na začátku léta dotáhly transfery Cleassona, Lobotky či jiných perspektivnějších hráčů, Danny a spol. by v sešívaném dresu nejspíše neběhali (rozhodně ne všichni tři). Byli jednoznačně přivedeni jako low risk varianta v pozdní fázi přestupového období, kdy nevyšly původně zvažované varianty. Zde si musíme uvědomit, že celkové náklady na jejich pořízení byly nepoměrně nižší, něžli nákup jakéhokoli opravdu kvalitního evropského hráče v nejlepších letech - pro porovnání bych doporučoval prostudovat si nákupy například Villarealu - protočí se vám panenky.
    Jestli vidím v něčem chybu, tak v poněkud v nešťastné prezentaci příchodů - řeči o zahraničních hvězdách pouze vybudily nerealistická očekávání - pokud by se tito hráči prezentovali jako to, co opravdu jsou, tedy krátkodobé záplaty týmu, který prochází přerodem mezi regionálním týmem a týmem Evropského formátu, myslím, že bychom byli k jejim výkonům poněkud smířlivější.
    Těžko pak vyjádřit jejich přínos v tom, že udělali náš klub do budoucna relevantní destinací pro další, tentokrát již mladši a ještě kvalitnější zahraniční hráče. To ukáže až čas.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      donford     před 7 lety 03.11.2017 12:45 |  
      10 0

      Vynikající objektivní příspěvek o zahraničních hráčích. Důstojný, vysvětlující. Za sebe děkuji.

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      Ados     před 7 lety 03.11.2017 13:21 |  
      4 3

      Jestli by pak nebylo lepší pracovat s dosavedním kádrem, co tu byl a nepřivádět je za každou cenu? Nebo alespoň ne všechny tři. Pořizovací náklady byly sice nízké, ale kolik jim klub vyplatí na výplatách? Odhaduji, že za rok to může být kolem cca 70 mio a za to by už možná ten Claesson přišel, kdo ví. Každopádně po bitvě je každej generál :) a snad si z toho vedení vezme ponaučení.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        guyincognito     před 7 lety 03.11.2017 14:35 |  
        5 0

        No ten stávající kádr byl práve oslaben odchodem Baráka, plus se cítila potřeba pořídít ryze kreativního a technického hráče (Danny) a Rotaň je v podstatě přímá náhrada za Ščuka (a minimálně zde bych řekl že zde se podpis povedl protože RR na mě dělá lepší dojem)...takže nějaké posily to prostě chtělo.
        A ohledně 70 mio za Cleasona? To je právě ono - věřím, že tuhle částku by vedení rádo vyplatilo, nicméně Victor si prostě vybral jinou destinaci a nežli investovat do nákupu jiného hráče padlo rozhodnutí podepsat naše nynější trio.
        Ještě jeden postřeh - často se tady argumentuje, že naše hvězdy mají tak vysoké platy, že to vyjde v podstatě nastejno jako nákup. To je však neúplné - pokud bychom nakoupili opravdu nadstandardního hráče, tak ten bude požadovat minimálně podobný plat...takže rozdíl by byl stále nákupní cena plus něco z platových nároků...doufám, že jsem se vyjádřil srozumitelně :)

        • Re: Slavia - Villarreal 0:2

          Ados     před 7 lety 03.11.2017 15:08 |  
          4 6

          Odchod Baráka asi beru, i když na jaře nepodával bůh ví jaké výkony. Rotaňě považuji z těch tří prozatím za nejlepší posilu. Danny a Altintop zatím velké zklamání. Už moc nevěřím, že se to zlepší, proto bych byl pro co nejdřívější ukončení spolupráce, aby byl prostor pro nové a perspektivnější hráče.

          • Re: Slavia - Villarreal 0:2

            guyincognito     před 7 lety 03.11.2017 15:27 |  
            4 1

            S Antiltopem souhlasím, Dannyho bych nechal, pokud bude schopný akceptovat poněkud menší roli v týmu...řekl bych že především v zápasech s bránícími týmy má týmu pořád co dát. Například včera jsem ho tak špatně neviděl, předevší v prvním poločase, kdy hrál blízko u mě, měl pár pěkných průnikových přihrávek, především na Sobola.
            Ono bude také záležet na tom, jací hráči přijdou a odejdou v zimní přestávce...pokud přijde opravdu skvělý hráč na pozici kterékoli z posil, dal bych jim rozhodně svolení hledat si jiné uplatnění.
            Z hlediska fotbalové diplomacie bych byl však opatrný co se týče předčasných ukončování smluv...už teď je složité sem dostat hráče ze západu, takzě pověst nespolehlivého partnera by nám jistě nepomohla...tím spíš, zě ja Danny, tak RR vzali svou roli v týmu s příkladnou profesionalitou

            • Re: Slavia - Villarreal 0:2

              Martin 58     před 7 lety 03.11.2017 15:48 |  
              2 1

              Dejme tomu, že tam pár zdařilých přihrávek od Dannyho bylo, ale ty byly zcela zneváženy nepřesnostmi, které bychom těžce akceptovali i u průměrných hráčů. Co je ovšem ještě horší, je absence defenzivní práce. Danny jen stínuje, není to tak, že by neběžel, ale prakticky nikdy nejde do přímého souboje. I takový Necid byl v tomto ohledu v utkání mnohem platnější.
              Podstatné je, že pokud vám někdo z hráčů z této role vypadne, nedá se týmově presovat.
              Proto doufám, že místo Dannyho, a klidně na jeho místě mezi zálohou a útokem, bude hrát Hušbauer.

              • Re: Slavia - Villarreal 0:2

                Crispo     před 7 lety 03.11.2017 20:59 |  
                1 1

                Souhlas. A včera měl být Hušby v sestavě místo Hromady, nechápu proč to trenér nezkusí, Hromada určitě v defenzivní činnosti Hušbyho nepřevyšuje, o té ofenzivní ani nemusíme mluvit. Jakuba bych nechal sehrávat se s týmem v lize...

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        Crispo     před 7 lety 03.11.2017 20:54 |  
        1 0

        Ten kádr co tu byl nebyl tak široký aby nikdo další neměl přijít. Vedení jen využilo šanci dostat do týmu hráče evropského věhlasu a ten kádr jimi rozšířit. Zkušení starší hráči s evropskými zkušenostmi tu nebyli, pro poháry bylo pořeba dívat se i na tohle hledisko, to že Rotaň udělal žákovskou minelu v Nikósii a postupně vypadl ze sestavy, že Danny taky zrovna neoplývá formou a nehraje pravidelně, a Halil se nevejde ani na lavici náhradníků, to už je riziko, které málokdo tipoval a očekával, ale to už je fotbal, děje se to všude ve světě, ve Slavii to jiné nebude pokud chceme jít cestou angažování zahraničních hráčů, kteří ukázali velkou kvalitu.
        Ale jak říkají odborníci, každému nově příchozímu hráči je třeba dát aspoň půl roku, potom se může hodnotit přestup. Někdo se prosadí dříve (Stoch, Necid) a někdo později. Tipuji že Rotaň s Dannym ještě neřekli poslední slovo a akorát Halilovi hrozí že zbytek sezony prosedí na tribuně...

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      iwanowicz     před 7 lety 03.11.2017 14:26 |  
      7 1

      Rotan, Altintop i Danny byli udelani pred zacatkem pripravy. Dannymu byla jen tolerovana delsi dovolena,Rotan se testoval kvuli veku, pripravu prodelali vsichni. O zadne nakupy na posledni chvili se nejednalo. Ze nastoupili Danny s Altintopem do pripravy v nevyhovujici kondici je jejich problem. Danny ma pravdepodobne nelvyssi plat v lize, takze je naprosto v poradku, ze se od nej ocekavaji kvalitni vykony. Jedini dva, co se podepsali na posledni chvili jsou Stoch a Necid a ti hraji dobre.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        guyincognito     před 7 lety 03.11.2017 14:51 |  
        2 0

        Já neříkám, že byli udělání pozdě, jen, že nebyli první volbou na své posty....Stoch je naopak dle mého jasnou ukázkou toho, že pokud vedení vidí nadstandartního hráče, který má zájem za Slavii hrát, nebojí se do něj zainvestovat...nicméně ten zájem musí být dvoustranný a prozatím si musíme zvykat na to, že hráči takovýchto kvalit Slavii občas odmítnout...vždyť i u Stocha šlo spíše o rodinné důvody a celkové vyčerpání dlouhodobým pobytem v Turecku...

    • Re: Slavia - Villarreal 0:2

      warhammer (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 23:31 |  
      0 0

      Sohlasím s obsahem tvého příspěvku, ale Claesson byl těžko součástí plánovaných letních přestupů. Do Krasnodaru odešel už v lednu 2017.

      • Re: Slavia - Villarreal 0:2

        guyincognito     před 7 lety 05.11.2017 00:00 |  
        0 0

        Pravda a děkuji za připomínku, popravdě jsem jeho jméno použil spíše jako příklad...

  48. Svět je v pořádku

    honza_sl     před 7 lety 03.11.2017 12:45 |  
    7 1

    Sluníčko svítí (občas skrze mraky), listí padá a mašíbl JS chce odvolávat trenéra...

    • Re: Svět je v pořádku

      Jachym     před 7 lety 03.11.2017 16:33 |  
      0 0

      slunce se schovalo za mraky
      a já se schovám někam taky

      Do hospody nejlíp ,do tý,
      kterou dobře znám
      já mám rád známý lidi
      a ty tady, ty tady mám

      • Re: Svět je v pořádku

        honza_sl     před 7 lety 03.11.2017 16:40 |  
        1 0

        Miloval jsem děvče krásné
        měla oči tuze krásné
        vlasy měla jako len
        na políčku plela len
        Naše staré hodiny
        bijí čtyři hodiny ...

        • Re: Svět je v pořádku

          Jachym     před 7 lety 03.11.2017 16:50 |  
          0 0

          Něco aktuálního od téhož klasika:
          Nejlíp je mi v pátek k večeru
          to nám padla, hned se taky vožeru
          moje nálada je velmi veselá
          aby ne, když se dva dny nedělá

  49. Jinak...

    Petr9608     před 7 lety 03.11.2017 15:01 |  
    0 0

    Z posledních 21 zápasů ve skupinové (+ jarní) fázi LM/EL máme celou jednu výhru :-(

    • Re: Jinak...

      Petr9608     před 7 lety 03.11.2017 15:05 |  
      0 1

      Resp. 23 zápasů, pokud bych do toho počítal i závěrečné kvalifikační (před)kolo poháru UEFA s Vaslui, které (i) termínově odpovídala dnešním úvodním dvou kolům skupinové fáze.

      • Re: Jinak...

        Petr9608     před 7 lety 03.11.2017 15:20 |  
        0 1

        Beru zpět - 1. kolo UC tomu neodpovídalo.

  50. 21 zápasů s jednou výhrou

    Petr9608     před 7 lety 03.11.2017 15:19 |  
    0 0

    Ve skupinové či jarní fázi LM/EL/UC (pohár UEFA)

    V předchozích 21 zápasech skupiny LM/UC a UC od druhého kola (před zavedením skupin) jsme těch výher získali osm.

  51. Posila

    qwertz0099     před 7 lety 03.11.2017 20:22 |  
    0 0

    Sportovní redaktor, který píše především o sportu na Moravě Michal Kvasnica:
    "Slavia právě dotahuje nejlepší přestup za poslední roky."
    Mám 2 tipy: Přijde nějaká hráčská posila z kádru Sigmy, což je v současnosi nejlepší klub na Moravě, nebo se nějak tento pán z Moravy dozvěděl o potvrzení příchodu Jana Nezmara. Preferuji 2. variantu, ale jako reálnější vidím tu první.

    • Re: Posila

      qwertz0099     před 7 lety 03.11.2017 20:24 |  
      0 0

      Na FB také koluje zpráva, že má jít pravděpodobně o jana Nezmara. Takže mé tipy nebudou správné...

      • Re: Posila

        Hubacek     před 7 lety 03.11.2017 22:05 |  
        0 0

        Myslím ze se nejedna o fotbalistu