Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

Slavia sice body se silným španělským Villarrealem nezískala, padla ale se vztyčenou hlavou.

Bohužel nás včera opět výrazně zabolela Achillova pata letošní sezony - špatné proměňování šancí. Těch jsme si vytvořili dostatek na vstřelení alespoň jedné branky, leč svatyně brankáře Barbosy (ten si mimochodem již tradičně jako brankář soupeře Slavie zajistil nominaci do nejlepší jedenáctky kola) zůstala nedobyta. Příznačné je, že několik gólovek gólman hostí ani řešit nemusel a naši hráči se "ubránili" sami - Sýkora v první půli míč skoro netrefil, Souček napálil po rohu Necida a Škoda po Van Burenově prudké přihrávce zblízka míč také nezasáhl. Slabá produktivita nás trápí v podstatě celý podzim a začíná být zjevné, že to není jen náhoda. Co s tím? Sám nevím a nejsem si jist, jestli se to dá natrénovat. Je otázka, jestli sázíme na správné typy hráčů a jestli je správně využíváme. Ale to je na hlubší analýzu, která přesahuje prostor tohoto článku i mou odbornost.

Buď jak buď, včera do zápasu vstoupil Villarreal suverénně. Držel míč, sebevědomě kombinoval a po krásné akci brzy vstřelil úvodní branku zápasu. Navzdory převaze hráčů ve žlutých dresech však byla Slavia schopna vystrčit růžky a vytvořit si zajímavé příležitosti i při absenci výraznější mezihry. A když hráči "žluté ponorky" dvakrát před prázdnou brankou prováhali možnost zápas rozhodnout, tak se nakonec ještě museli klepat. Slavia se po 60. minutě zvedla a předvedla velice srdnatý výkon, kdy dokázala silného soupeře v určitých pasážích přikovat do jeho vlastního vápna. Ale jak už jsem psal výše, ani z vyložených příležitostí naši hráči síť nerozvlnili. I tak bych ale jejich včerejší výkon hodnotil kladně. Zaplněný stadion mohl vidět pohledný zápas i maximální snahu našich hráčů.

Příjemný zážitek navzdory porážce umocnily oslavy 125. výročí založení klubu. Program byl skutečně důstojný a já bych chtěl tímto moc poděkovat vedení klubu za to, s jakou péčí se věnuje naší slavné historii. Atmosféra na stadionu pak byla skvělá, zvláště se povedlo celostadionové choreo. Takže zápas jsme sice prohráli, ale i tak mohl fanoušek odcházet s pocitem hrdosti na Slavii!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jan Laštůvka - 4 - V takto těžkém zápase potřebujete, aby vás brankář podržel. A Laštůvka si bohužel před první brankou připsal dost nešťastný zákrok. Střílený přízemní centr nejspíše neletěl do branky a bylo lepší ho pustit do zámezí, byť to bylo riskantní a v těžké situaci. Vyražením míče před sebe však Laštůvka jen naservíroval pohodlný gól Baccovi. Ve druhé půli si pak připsal jeden dobrý zákrok, více práce neměl.

Jan Bořil - 5 - Odvedl standardní výkon, kdy vyváženě bránil i podporoval útok. Tradičně si připsal několik tvrdších zákroků a nakonec i vyfasoval žlutou kartu, kvůli které bude v Tel Avivu chybět.

Jakub Jugas - 5 - Podobně jako Bořil se i Jugas s těžkým zápasem popasoval průměrně. Obrana prožila několik horkých chvil, celkově se ale dá říct, že bránila v rámci možností dobře. Jugase obešel hráč soupeře při druhé brance, ale na bránění už to byla těžká situace při návratu do otevřené obrany.

Simon Deli - 7 - Dal si sice vlastní branku, i tak ale pro mě byl mužem utkání. Od začátku hrál s přehledem a vynikal. A to i navzdory tomu, že se vrátil po menší absenci způsobené zraněním. Vlastní branka pak už nic neřešila a v podstatě ani nebyla chybou, protože za ním by soupeř zakončoval do prázdné branky. Jedinou výtku mám k Deliho rozehrávce na větší vzdálenost. Když hrál dlouhý míč, tak šlo téměř vždy o odevzdaný balon. Takže na tom zapracovat, nebo rozehrávat nakrátko.

Eduard Sobol - 6 - Vypracoval šanci Sýkorovi a i ve zbytku zápasu byl směrem dopředu o něco aktivnější než Bořil na druhé straně. Je pravda, že první branka sice šla v samotném finále přes jeho stranu, ale byla to povedená akce hostí a Sobol byl přečíslen.

Jan Sýkora - 6 - Ve hře se mi líbil a patřil k našim nejvýraznějším hráčům. Byl drzý, aktivní a docela se mu dařilo. Horší je to se Sýkorovou efektivitou ve vápně. Opět měl několik příležitostí, přičemž v té největší selhal a skoro ani netrefil míč. Zrovna on je hráčem, který v poslední době ve finální fázi pravidelně selhává (viz Slovácko). Lajdáckou patičkou u našeho rohového praporku taky založil šanci hostí.

Tomáš Souček - 6 - Většinou odvádí spíše nenápadnou a o to více cennou práci, včera byl ale Souček hodně vidět. Většinou v dobrém, bohužel ale ne vždy. V první půli si přišlápl míč a byl z toho nebezpečný brejk, ve druhé se pak dostal do několika zakončení (za což bych ho chtěl pochválit), ale ani jednu šanci nevyřešil ideálně. Zvláště hlavičku z velice dobré pozice poslal trestuhodně jen doprostřed branky.

Jakub Hromada - 4 - Kvůli zranění odehrál jen první půli, ve které se Slavii tak herně nedařilo. Sám ve středu pole odvedl poctivou práci, kterou ale poněkud pošramotily dvě nebezpečné laciné ztráty před půlí.

Danny - 4 - Ve Španělsku nás táhl, včera to naopak nebyl jeho den a patřil k nejslabším na hřišti. Dlouho se nemohl dostat do zápasu a moc nebyl u míče. Když se do hry dostal více, tak na jeho poměry až příliš kazil. Jeho stažení dávalo smysl a po něm přišla nejlepší pasáž zápasu z naší strany.

Miroslav Stoch - 6 - Pro oko diváka opravdu dobrý výkon, kdy Stoch předvedl řadu pěkných a účinných kliček. Vytvořil i několik šancí, nejlepší byl jeho dlouhý pas za obranu na Van Burena, kdy posléze Škoda nezasáhl míč před odkrytou brankou. Nemohu si ale pomoci s myšlenkou, že Stochova hra je o dost více efektní než efektivní. Několikrát zbytečně necentroval a stahoval hru do středu hřiště. Jeho snaha o střelu je přitom velice čitelná. Navíc Stochovi chybí góly i asistence, ačkoliv už za nás odehrál nejeden zápas. Snad to opticky dobře hrající Miro konečně prolomí, nejlépe už proti Plzni.

Tomáš Necid - 5 - Těžký zápas pro Necida. Bojoval a udržel i několik těžších míčů, do pořádného zakončení se ale tentokrát v podstatě nedostal. Smolně pak zastavil šanci Součka po rohu, tam ale nemohl z bezprostřední blízkosti uhnout.

Michael Ngadeu Ngadjui - 5 - Dostal se na hřiště na druhou půli a vzhledem k Plzni je dobře, že si po zranění osahal hřiště. Myslím si, že platný byl a měl dobré momenty, i když na něm byla trochu znát menší rozehranost v podobě několika zbytečných ztrát.

Mick Van Buren - 6 - Povedené střídání! Van Buren naši hru velice dobře rozhýbal a byl u několika našich povedených akcí. Jen je škoda, že v největší šanci dal příliš prudkou přihrávku Škodovi před prázdnou branku. Jak poznamenal při zápase quelhar - Škodovi byly spíš nasazeny Van Burenem jesle, než že by náš útočník promáchl.

Milan Škoda není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

skupina, 4. kolo - Čtvrtek 02. 11. 2017 19:00

Evropská liga, 2017/2018
0 - 2
0 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Villarreal CF
Villarreal CF

15. Bacca
89. Deli (vl.)

Komentáře (50)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

    dauby     před 7 lety 03.11.2017 21:45 |  
    9 9

    Tentokrát s hodnocením dost nesouhlasím. Nejslabší slávista na place byl podle mě Ngadeu, rozhodně nehrál průměrně (známka 5), ale podprůměrně, zkazil spousty úplně jednoduchých míčů. Taky si myslím, že jsi moc přísný na Laštůvku, který nás párkrát docela podržel, byť třeba "jen" tím, že dobře vybíhá a čte hru, čímž zmaří hodně akcí soupeře. Čtyřkou jsi ho dost oříznul. Naopak začínám být v poslední době alergický na Sýkoru, tam se mi tedy rozhodně nelíbil a určitě si nezaslouží 6. Nabíhá si sice do dobrých prostorů, ale pak většinou přijde o míč. Nebo alibisticky přihraje dozadu (narozdíl od Stocha, kteý se vždy snaží něco s míčem vymyslet). A velkých šancí měl Sýkora v posledních zápasech několik a všechny trestuhodně zazdil. A Dannymu bych dal o stupeň víc. Naopak velmi souhlasím s hodnocením Deliho. Podle mě hrál výborně a za gól nemohl, to je prostě smůla - musí jít do míče, když za ním nabíhá hráč. A pak se mi líbil Stoch. A pochvalu tentokrát zaslouží fanoušci a především Tribuna sever. Je vidět, že to jde i bez dýmovnic a bez vhazování předmětů na hřiště (až na dvě drobné výjimky). Atmosféra byla možná nejlepší, jakou jsem v Edenu zažil, hlavně při našem tlaku v druhé půli, do toho parádní choreo a plný barák, dokonce i tribuna jih byla úplně plná. Ačkoliv jsem byl smutný z výsledku, tak se mi náš výkon líbil a pokud budou hrát naši hráči dobře s tak silným sopeřem a prohrají, rád jim zatleskám. Kvůli takovým zápasům chodíme na fotbal, i když se ne vždy výsledkově zadaří. Hoši, děkujem :-)!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

      Travinho     před 7 lety 03.11.2017 22:21 |  
      6 9

      To mně osobně přišlo, že Ngadeu kazil stejně jako obvykle, ale tentokrát se mu povedlo několik delších míčů a byl výborný v odebírání míčů. Podle mého určitě jeden z jeho lepších výkonů a já s ním byl spokojen.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

        dauby     před 7 lety 03.11.2017 22:31 |  
        5 6

        To jsme asi oba sledovali jiného hráče. Jeho nemotornost mě několikrát přímo udeřila do očí...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

          Martin 58     před 7 lety 04.11.2017 07:29 |  
          13 1

          Seděl jsem uprostřed v patnácté řadě, takže jsem měl Ngadeua pořád přímo před sebou. S jeho příchodem se zvedla celá hra Slavie o desítky procent. Spíše se mi zdálo, že v záloze dominoval a kombinační aktivita Španělů byla hodně potlačena. Dát mu čtyřku by mě nenapadlo ani v nejhorším snu. Naopak se mi zdá, že kombinace Ngadeu s dopředu naladěným Součkem (tři šance ve druhém poločase) je proti silným soupeřům nejlepším řešením, za předpokladu, že před nimi namísto Dannyho bude hrát Hušbauer.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

            první rytíř     před 7 lety 04.11.2017 12:12 |  
            3 3

            Souhlasím MNN patřil k tomu nejlepšímu, co se z naší strany na trávníku ukázalo. Jeho přítomností se naše hra zvedla.
            Nesouhlasím s kritikou přihrávky Van Burena. Byla prudká, ale takové mají ty přihrávky a centry do vápna být! Tak se to hraje ve vyspělém fotbalovém světě. Naše centrované bochánky a svou pomalostí signalizované a tedy čitelné přihrávky a střely mají veliký vliv na to, roč skórujeme tak málo!
            A pokud tu zaznívá kritika Stocha, že je víc efektní, než efektivní, co potom Dany, jehož přínos, i přes nespornou fotbalovost, je pro tým nulový?

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

              pevek     před 7 lety 04.11.2017 13:31 |  
              3 0

              N U L O V Y ? Videl jsi jak hral na Villarealu? Tam byl klicovy hrac. Na BATE poslal z rohu mic Skodovi na hlavu a diky tomu hrajeme v Evrope dal. O tom, ze taky hral ligu uz vbuec nebudu nic rikat.

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

                první rytíř     před 7 lety 04.11.2017 13:42 |  
                0 2

                Máš pravdu, ty věci tam byly, proto se opravuji, nikoliv nulový, ale malý.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

            PetCC     před 7 lety 04.11.2017 13:08 |  
            2 0

            Ano, hra se sjeho příchodem zvedla. Jenže důvod byl ten, že se Souček mohl začít víc vysouvat a hrát dopředu.
            Sám Ngadeu odehrál svůj stndard, což je samořejmě na malé pohyblivé soupeře málo.

            Ale jedno pozitivum tu určitě bylo. Alespoň jim začal hrát přímo do těla. A jinak se od míče oddělit nenechají.
            Uctivým sledováním z dvoumetrové vzdálenosti jsme je ubránit nemohli.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

    edenian     před 7 lety 03.11.2017 21:50 |  
    7 0

    Jsem byl tak zaujat vykonem Stocha, ze jsem si vubec neuvedomil tu jeho / vlastne dlouhodobou / neefektivitu. Dulezity postreh.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 23:02 |  
      4 1

      Od hráče, který má ''zákaz'' chodit do vápna nemůžeš očekávat gól, co tři zápasy... ale odehrál skoro 1 000 minut a nedal ani gól a má tři asistence(z toho dvě v lize a jedna v národním poháru). Což není úplně skvělá vizitka, produktivitou je to zatím další Kenia nebo Boudjemaa, ale snad se to brzy zlepší.
      Možná by se Šilhavý nad tím mohl zamyslet a vyzkoušet ho na pravé straně, kde by nechodil směrem do středu, ale roztahoval hru a centroval, i když osa Sobol-Stoch si dle mně rozumí.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

        první rytíř     před 7 lety 04.11.2017 12:15 |  
        1 0

        To je ale bolest celé naší záložní řady. Záložníci dávali v loňském mistrovském ročníku daleko více branek, než nyní. Právě jejich góly nám scházejí!

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

          PetCC     před 7 lety 04.11.2017 13:10 |  
          2 0

          Je pravdou, že třeba Barák neměl moc vyrovnané výkony, ale když mu to šlo, tak zkrátka vzal uprostřed hřiště míč a okamžitě s ním šel k vápnu se snahou zakončit.
          Loni (i předloni) nám to několikrát pomohlo a teď nám takový hráč schází.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

            první rytíř     před 7 lety 04.11.2017 13:44 |  
            0 0

            Přesně. Takového někoho takového bychom měli v zimě získat.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

    drdly     před 7 lety 03.11.2017 21:50 |  
    6 1

    I když z tribuny většinou nesleduji výkony jednotlivců, tak se mi včera nejvíce líbil Deli, van Buren a Necid. Možná spíše v opačném pořadí. Po nasazení kapitánské pásky to v případě Necky vyniklo daleko víc. Možná soudím pouze podle emocí, ale ten kluk se mi v tomto zápase hodně líbil, jen tak dál. K celému zápasu není potřeba dalších slov. Výsledek 0:2 hovoří za vše.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

      Travinho     před 7 lety 03.11.2017 22:22 |  
      4 4

      Necku chválí dost lidí, ale mě by zajímaly argumenty. Jako útočník v podstatě neměl prsty v žádné naší nebezpečné šanci a ještě jednu velkou trošku nešikovně překazil.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 22:34 |  
        7 2

        Jako útočník proti přesile tentokrát podržel dost míčů. Hlavičkou tak o 30 cm minul šibenici a to, že ho Souček nastřelil z metru není Necidova nešikovnost.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

          spravnej_jezedak     před 7 lety 04.11.2017 09:23 |  
          2 4

          No bohuzel taky hodne mice u neho skoncilo.. a tim nemyslim situace, kdy byl obklicen protihraci, ale situace kdy mic nesmyslne zadrbal, i kdyz mel lepe postavene spoluhrace..
          Za me je 5ka odpovidajici..

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

        drdly     před 7 lety 03.11.2017 22:53 |  
        2 2

        Asi se musím podívat nyní na záznam na ČTsport, ale zdá se mi, že Sukova "střela" by letěla asi někam na rohový praporek (nevím).

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 03.11.2017 23:04 |  
          2 0

          Ze záběru to nebylo úplně zřetelné, možná to mohlo skončit v šibenici.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

    o-cab     před 7 lety 03.11.2017 21:56 |  
    7 14

    Danny maximálně za 2. za 1 uděluji velice sporadicky ale za včerejšek ji dostal. nepamatuju si jediný jeho aspoň trochu komplikovanější balón který neskončil odevzdáním soupeři nebo autem a to včetně situace kdy mohl jít Sýkora sám na gólmana za stavu tuším stále 0:0 a Danny předvedl zajebávku večera. na takto zkušeného hráče zcela tragický výkon

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

      Ravik     před 7 lety 03.11.2017 22:24 |  
      10 1

      Vybavuji si například jeho předfinální nahrávku při vysunutí Sobola, který pak servíroval Sýkorovi na malé vápno. Jasně výkon Dannyho za očekáváním, ale 4 je adekvátní. Přijde mi, že někdy jsou jeho nahrávky předimenzované vzhledem ke schopnostem adresátů. Občas ho prostě nepochopí :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

        Martin 58     před 7 lety 04.11.2017 07:39 |  
        9 2

        Nesouhlasím a nevím přesně proč je tu na Dannyho brán o hodně mírnější metr, než na většinu ostatních hráčů. Kdyby se tolika chyb v rozehrávce dopustil například Souček a měl by při tom to privilegium zúčastnit se obranných soubojů jen stínově, byl by tady některými slovně ukřižován, i když jsem si rovněž všimnul, že začal být jeho odpůrci tichou cestou (nepíšou o něm raději nic) tolerován.
        Na Dannyho je potřeba naopak mít nároky vyšší, sympatie nesympatie. Nemyslete si, že hráči na hřišti necítí, kdo a jak hraje. A Danny v tomto zápase nebyl s týmem kompatibilní.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

    rybka     před 7 lety 04.11.2017 00:48 |  
    6 2

    Hodnocení píšu jen tehdy,když jsem přímo na zápase a to díky mému bydlišti není často.Vyčítat brankáři,že střelu asi ze 7 metrů vyráží a nepouští do autu je podle mě nesmysl.Ta situace určitě nebyla problémem brankáře.Je ale pravda,že s Pavlenkou byla naše defenzíva kvalitnější.Ještě se mi nepozdává známka pro Stocha.Dopředu mu to docela jde ale co se týká bránění tak chudák Sobol.Kolikrát to vypadá,že Sobol nestíhá ale to vyplývá z bránění Stocha.A teď to pozitivní.Hezký fotbal,hodně kvalitní soupeř a paradní atmosféra.Na takový fotbal je radost jezdit.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

      rak (přítel SN)     před 7 lety 04.11.2017 02:15 |  
      1 1

      Toto je pravda. Stoch hraje výborně dopředu, má techniku, většinou nápadité a přesné přihrávky. Prostě se na to velmi pěkně kouká, ale na bránění není. Ne, že by to přímo vypouštěl, běhá dost, ale také jsem si všiml, kolikrát tam byla díra a chodili na samotného Sobola. Na druhé straně se to tak moc nedělo.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

      Martin 58     před 7 lety 04.11.2017 07:46 |  
      2 1

      Dobrá poznámka. Ideální je být na zápase přímo na nějakém dobrém místě blíže středu a následně utkání shlédnout ze záznamu, nejlépe bez zvuku, protože tlachavé neutichající komentáře (smrtící kombinace Vlášek /ten je tam asi kvůli kvóru povinně zaměstnávaných lidí s postižením/-Karoch) vám to dokáže v hlavě přeházet tak, že za chvíli nevíte, na jaký fotbal se vlastně díváte).
      Mnozí si myslí, že televize dokáže naopak ukázat všechno. Ta ovšem v drtivé většině případů zabírá jen výsek hřiště (a to ještě na Slávii díky výšce, ve které jsou umístěny kamery, velký výsek) a člověk nemá vůbec přehled o celkovém pohybu mužstva a jednotlivých hráčů a celkové herní situace na hřišti.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

      poeta     před 7 lety 04.11.2017 09:57 |  
      4 1

      Ta situace byla určitě problémem brankáře. Gólman nemůže vyrážet střílený centr, který jde po zemi, na malé vápno. Laštůvku měl ten balón v klidu zalepit. Nicméně ten centr do vápna ani neměl přijít, takže svalovat všechnu vinu na brankáře nelze.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

        první rytíř     před 7 lety 04.11.2017 12:17 |  
        2 0

        Přidávám se. Z pohledu z východní tribuny bylo nepochopitelné, že Laštůvka ten balon prostě nechytil a jen ho vyrážel. Zase až tak prudký ten míč nebyl!

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

        PetCC     před 7 lety 04.11.2017 13:15 |  
        1 0

        Tak jako zásadní chybu bych to neviděl.
        Ale dostat míč z prostoru, kde byli jen slávisté, doprostřed vápna k penaltě, to moc pozitivní zákrok nebyl.

    • Re: statistiky

      PetCC     před 7 lety 04.11.2017 13:17 |  
      0 0

      No a Hušbauer klasicky na chvostu, stejně jako v lize :-)
      On zkrátka dává přihrávky do koncových pozic u branky a spoluhráči to ne moc často jsou schopni přijmout.

      • Re: statistiky

        rak (přítel SN)     před 7 lety 04.11.2017 14:47 |  
        0 0

        Jasně. Směr přihrávek z toho nevyplývá. Hušbauer toho ale v EL zahrál minimum, takže se to ani nedá hodnotit.
        Ještě ke Stochovi, když jsem psal, že za ním byla do obrany často díra. Já bych ho ani k nějaké velké obraně nenutil při jeho vzrůstu a myslím, že to ani moc neumí. Je to třeba vyřešit systémem hry a musí to pokrývat nejspíše jeden z defenzivních záložníků.

  6. Jsou věci, které naprosto nechápu - Slavia - Villarreal 0:2

    honza304     před 7 lety 04.11.2017 11:07 |  
    4 7

    Ani náhodou jsem nečekal, že můžeme vyhrát, že zopakujeme to, co ve Španělsku, tedy dvě šance, dva góly. Ovšem aspoň nějakou bysme proměnit mohli. O tom toho bylo napsáno už moc a moc.
    Já bych se podíval na hodnocení Součka, protože si myslím, že jsou do něho skoro všichni zamilovaní, nic proti tomu, ale jeho hodnocení nechápu. Pokud má za úkol pohybovat se kdesi uprostřed něčeho, nehlídat hráče a vracet balóny tam, odkud přišly, potom bych mu za prvních 60 minut dal osmičku a dva body bych odečtl za neproměnění šancí, no a jsme na tý šestce.
    Bytostně nesnáším, když jakýkoli hráč, když se obrana vymaní z tísně, dostane balón, aby ho vyvezl, a on ho místo toho vrátí do toho chumlu, odkud přišel. Podporuje tím tlak soupeře, protože obránce je rád, že si může trochu vydechnout a místo toho je v tom znovu.
    Pokud bych Součka hodnotil jako hráče soupeře, asi bych mu dal i osmičku. Pro nás byla jeho přítomnost na hřišti v první hodině naprosta kontraproduktivní.
    Je mi jasné, co na to budete psát, asi jsem byl na jiným zápase, nebyl jsem, díval jsem se ze své permanentní lavičky.
    Ať žije Slávie a ať smáznem plzeň (nezaslouží si velké P) i s jejich rozhodčími!

    • Re: Jsou věci, které naprosto nechápu - Slavia - Villarreal 0:2

      petrnovy     před 7 lety 04.11.2017 11:22 |  
      1 11

      Lidem se asi takoví hráči líbí. Soudím podle toho, že se zdejší komunita zamilovala do Rotaně :P :D

      • Re: Jsou věci, které naprosto nechápu - Slavia - Villarreal 0:2

        mats     před 7 lety 04.11.2017 12:02 |  
        6 0

        To je asi tak. Mnozí tu mají některé hráče, kteří jim z nějakého důvodu nesednou, a na druhé straně zase takové, kterým jsou schopni prominout daleko víc než těm prvním. Vám nesedí Souček nebo Rotaň, někomu jinému zase třeba Zmrhal, Frydrych nebo někdo další. A je na ně tak při zpětném hodnocení jakéhokoliv zápasu přísnější, protože si od nich pamatuje jen to horší. Nakonec..., kdybysme měli všichni na všechno stejný názor, byla by to nuda. :-)

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

    Victory     před 7 lety 04.11.2017 13:24 |  
    4 0

    Čtyřky, pětky, šestky, jedna sedmička Delimu, kterýho si mimochodem Bakambu dvakrát krásně povodil a navíc vlastní gól... To jsme byli vážně tak průměrní ?! Neřekl bych ! Dohnat Villareal ke zdržování a polehávání je velice dobrá vizitka našich hráčů. A ještě něco málo ke Stochovi a ke skutečnosti, že jeho snaha o střelu je čitelná. Alanor určitě zná Robbena a vážně neznám čitelnější snahu o střelu než u něj a to je panečku střelec ! SKS forever...

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

    Balvan86     před 7 lety 04.11.2017 13:27 |  
    3 4

    Já tedy tentokrát, s několika hráči a jejich hodnocením, nemohu souhlasit.
    Souček jednoznačně minimáně za 7, krom toho zašlápnutí balonu, nechyboval. 7 za mě.
    Miro Stoch hraje hodně na efektivitu, ale tahal celou naši hru od tý doby, co odešel Danny a tahal ji dobře narozdíl od Dannyho. Příkladem budiž nádherný dlouhý pas zleva do pravy na Burena předtím, než Buren ve vápně nasadil Škoďákovi jesličky. za mě tedy taky 7, s přihouřením všech očí i 8. Dle mě hrál vážně dobře - nejlepší hráč na hřisti z obou celků. Snad jenom Bacca se mu rovnal...ten ovšem dal gól. :)
    Van Buren. Taky bych mu dal za 7. Přijde mi, že se zase zvedá a zápas od zápasu je to jenom lepší a lepší. Slovácko odehrál parádně a teď taky. Neuvědomuju si špatnej moment.
    Ngadueu. U něj zas naopak. Špatný střídání. Ovšem to člověk těžko může vědět, jak to dopadne. Dobrou zprávou je, jak už byl zmíněno, že si zahrál a trochu si to osahal. Ovšem ztrácel dle mě absolutně jednoduchý balony, špatně rozdanejma přihrávkama a tíém brzdil náš tlak v druhý půli, kdy jsme se museli zatáhnout a sebrat soupeři balonu z brejku. Tam bych dal za stejně jako Dannymu. Ovšem vše toto je jen můj názor a každý to vidí svojí optikou, kteá je samo sebou nejlepší, že? :)
    Nicméně, musim pochválit celej mančaft. a i soupeře. Férovej zápas, kvalitní, dlouho jsem nás neviděl hrát takhle dobře a měl jsem i přes prohru super pocit po zápase, takhle naposledy jsem se cítil, když jsme Spartu přejeli na toaLetný 4:1. Jestli budeme hrát takhle i zítra, tak s Plzní prohrát nemůžeme!
    A sestavu bych viděl takhle, "škoda, že nejsem trenér, že jo" :) -
    Laštůvka - Bořil, Jugas, Deli, Sobol - Souček - Sýkora, Hušbauer, Van Buren, Stoch - Škoda

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

      rak (přítel SN)     před 7 lety 04.11.2017 14:54 |  
      2 1

      Je to těžké. Obrana je asi jasná. Burena bych tam dal až na druhou půlku, to je vždycky nejlepší. Hraje fyzicky náročný fotbal, celou dobu to nevydrží a ve druhé půli je vždy obrana soupeře unavenější. Možná, že by se tam proti Plzni Ngadeu hodil, motivovaný je Hromada, pro ovládnutí středu pole se hodí i Rotaň. Souček má teď také dobrou formu (moc nesouhlasím s komentářem k němu výše) a byla by škoda ho tam nedat. No, musí to Šilhavý nějak vyřešit.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

        Balvan86     před 7 lety 06.11.2017 13:16 |  
        0 1

        Evidentně tzo moc dobře nevyřešil. Nechápu proč hrál Zmrhal, kterýje z formy od začátku sezony a nedaří se mu. Naopak nechápu, proč nehrál od začátku Stoch? Proč nehrál od začtku Necid, kterému to lepí výrazně líp než Škoďákovi, ačkoliv jsem tedy taktéž psal, aby hrál Milan. Ale v reflexi celého zápasu prostě tu nominaci vážně nechápu - stejně tak...proč nehrál od začátku Sýkora? Ukázalo se, že Vrba, který postal to nejsilnější udělal dobře. Naopak mně přijde, že JŠVCD postavil část sestavy jako na zápas v Mol Cupu. Tohle mi nejde na mozek, když šlo o nejdůležitější zápas podzimu a potažmo celé ligy. Hrálo ne o tři, ale o šest bodů. PROČ?

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 04.11.2017 15:51 |  
    8 1

    Dobré odpoledne přeji Vám všem.
    Sedím tady nad tím hodnocením, porovnám si myšlenky, čtu tu všechna Vaše vyjádření a mám i kávu...... :-).
    Přesto všechno musím říci příteli Alanore, že tentokrát s Tvým hodnocením moc nesouhlasím. Sice je to asi tak všechno, co s tím mohu udělat, ale nesouhlasím.
    Laštůvak určitě zaslouženě za 5. Pokud jde tu situaci před obdrženým prvním gólem, tak z takového úhlu, ze kterého šla ta docela prudká příhra, se těžko odhadne směr míče a také toho, kdo to může za golmanem dorazit. Tam byl nedoraz i našich obránců a také i velmi pěkně trefené od španěla. Jinak měl nejméně tři dobré zákroky a to jak změnšil úhel při úniku Baccy tak, že to dal španěl mimo, prostě velmi dobře ho vystál.......
    Jugas lepší 6, zahrál velmi dobře a situace před druhým gólem, kdy se vracel za zraněného Bořila a ten rusák byl na hřišti sotva deset minut a Jugas měl za sebou skoro celý zápas........?
    Celkový pohled za celých devadesát minut mi říká, že Souček velmi dobrá 7. Souček ve druhé půlce při našem tlaku vymazal sám nejméně dva prostřední španělské záložníky a nedal jim líznout. A to musel zachraňovat chyby Dannyho, zachytávat jejich hru v prostorech před naším vápnem a snažit se o tvořivou příhru dopředu.......... Ty dvě nebo tři chyby jsou pak v celkovém pohledu na jeho přínos mančaftu naprosto marginální, a přesto že nedal góla, ve španělském tisku zaujal skvělým hodnocením od španělských novinářů. Ti natřeli i ponorkového trenéra, když pochyboval o tom, že jsme španěláky vůbec nějak ohrozili.
    Zvedl bych i známku Tomášovi Necidovi na 6.
    Naopak u Dannyho bych dal horší 3. Já nic proti Dannymu, ale jestli přijde jako docela velká "star", dostane přednost před Pepíkem Hušbauerem, tak to by to měl také ukázat. Bohužel to byl jeho nejslabší výkon a proto musí unést i o to větší kritiku. Nijak jinak se na to dívat ani nemohu. Když někoho beru s tím, že má být velkou oporou právě při takových utkáních, tak o to víc musím být kritický, když totálně vyhoří. A tím říkám, že třeba v dalším zápase může zase naopak zazářit. A tentokrát musím trochu kritizovat i našeho trenéra. Trochu odstoupil od toho, co jsme hráli ve Španělsku. A asi také nepředpokládal, že nám zrovna střed hřiště takhle v první půli odejde. Už jsem zmínil, že není dobré takhle odstavovat od takových zápasů Pepu Hušbauera. Ať si odfrkne při zápase proti "dolní horní". Ale takový zápas by pro něho určitě byl více motivující než pro Dannyho. Ten mi připadal prostě tentokrát "nějakej divnej".
    A pořád mám na paměti, že španěláci byl soupeř jako řemen a měli jsme kliku. Mohli dostat "pětku" jako rudá bída. Ale to se naštěstí nestalo, navíc ten druhý gól jsme si plácli sami, když jsme šli vabank. To se stává, navíc tomu pomohlo to nešťastné zranění Honzy Bořila, kdy už Kuba Jugas při nejlepší vůli toho odpočatého rusáka zachytit nemohl a Simon už nohu nestačil "naštelovat" tak, aby šel míč o metr doprava a byl z toho jen roh.
    Jinak Alanore s úctou k Tobě a Vám všem :-))
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

      Jachym     před 7 lety 04.11.2017 21:30 |  
      1 0

      Tedy, Sokrate, to ses pochlapil! Ten tradiční první odstavec, kdy jsi doposud všechno Alanorovi poctivě odkýval, byl už trochu nudný:-D Příště si ještě dej místo kávy černý čaj:-) Samozřejmě dělám si legraci. O čísílka moc nejde, ale máš naprostou pravdu, že Danny byl tentokrát velkým zklamáním a u takového hráče bych čekal, že bude kazit minimálně, když už to kondičně není to co bývalo. Na Laštyho bych stejně jako ty také nebyl tak přísný. A zajímavé je, že to velmi dobře fungovalo, když byli na hřišti Souček i Ngadeu, i když mnozí mají tyto dva zafixované jako vzájemně se vylučující elementy podobně jako duo Hušbauer-Souček.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 04.11.2017 22:06 |  
        1 0

        Jáchyme, prostě jsem to tentokrát cítil tak nějak jinak než Alanor.
        To se prostě někdy stává zrovna tak, jako když s ním zase naopak souhlasím. Musím mít na paměti, že jsem prostě fanda naší Slávie a i já to občas vidím třeba i neobjektivně. Ale proto jsme tu a můžeme si o tom tady povídat a učit se navzájem. I proto mám SN tak rád.
        Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

      donford     před 7 lety 04.11.2017 21:34 |  
      0 0

      Jsem rád Sokrate, že jsi velmi poctivě ocenil hru Suka. Tak jak byl zprvu zdánlivě nenápadný, byl všude, zachycoval míče za Dannyho a i stačil zakončovat. Osobně by se mi proti Plzni líbila pětičlenná záloha, pokud s ní budeme hrát, takto: Stoch Hušbauer Souček Buren Sýkora. Já vím, nemusí se výkon jednotlivce v každém zápase opakovat, ale Stoch měl skvělé průniky, přihrávky i centry, Hušby s Buren by mohli hrát jakési polaře podhroty a také zakončovatele, Souček "rozleptat" dvojici Hořava - Hrošovský a Sýkora se svým skvělým krátkým vedením míče motat hlavu Limberskému. Že by pak ze hry téhle pětky měl těžit Škoda, je víc než nabíledni. Teoreticky předpokládám že naše kraje obrany udrží jejich křídla a střed obrany pak Krmenčíka a i s výpomocí Sukovi. U takovéto zálohy bude navíc velká snaha po okamžitém vysunutém presinku. Za Burena pak může v případě nouze naskočit kdykoliv Necid, a pokud by se nám v obranné části nedařilo, pak Rotaň či Ngadeu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 04.11.2017 22:20 |  
        0 0

        Zdravím Tě Donforde.
        Já jsem Tomáše takhle prostě viděl. Možná má někdo jiný názor a i to je v pořádku. Každý zápas je jiný a tak i ten v Plzni začne od stavu 0:0. Bude důležité, jak se k tomu postaví naši klucí a jestli budou ochotní tam "jezdit po zadku". Plzeň je prostě dobrá a proto musíme hrát na "plný pecky". Jsem samozřejmě zvědavý, jak to JŠ postaví a moc bych si přál, aby sestavu trefil. Má nejvíce poznatků a hráče vidí dnes a denně. Tak snad to nepřemudruje. Někdy méně znamená více.
        Ani sám nevím, co všechno bychom museli pohlídat a kde nacházet plzeňské slabiny. Hlavně nezalézt a čekat. To by asi byla největší chyba. Nemusíme být přehnaně sebevědomí, ale taky se nesmíme nijak bát a hrát. Když půjdeme vítězství naproti, třeba se to povede. Nemachrovat, ale poctivě bojovat.
        Tak asi tak nějak.
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

          donford     před 7 lety 05.11.2017 12:27 |  
          0 0

          Kladu si takovou otázku - je Plzeň lepší nebo srovnatelná s Villarealem? Stále si myslím, že má slabší obranu a usilovným vyčerpávajícím presinkem ji můžeme utavit. A máme možnost vepředu dál střídat další kvalitou. Takže vepředu je zmáčknout a nenechat vydechnout. A při presinku zákonitě posunout i naší obranu vpřed. Prostě zkrátit hřiště. No, uvidíme. Že by to kluci odflákli, toho se neobávám. Všichni se uvědomujeme (uvědomují), že je to naše poslední šance. Při neúspěchu je vše dál rozhodnuto.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

      Martin 58     před 7 lety 04.11.2017 22:38 |  
      2 0

      Velmi trefné, Sokrate. I já jsem se historicky s Alanorem nejvíce v hodnocení rozešel. Nemyslím to v žádném případě kriticky a myslím, že se při dalších zápasech sejdeme. V Tvém příspěvku mi chybí něco o Ngadeuovi, na jehož výkon v tomhle utkání se komentáře velmi rozcházehjí. Já jeho výkon cením přinejmenším na šest a jsem přesvědčen, že spolu se Sukem zcela otupili kombinační možnosti Villarealu a navíc umožnil Součkovi více ofenzivních výpadů.
      Zajímavé je, jakou roli hraje v rozhodujícíh chvílích hlava. Při hlavičce po ložence říkal Suk, že to nejdřív chtěl dát k pravé, pak k levé tyči, mozek to vyprůměroval a tak to skončilo uprostřed. Možná tohle nám v koncovce chybí, vědět, co chci udělat. Humpolák Krmenčík o tom snad ani nepřemýšlí, kpne do balónu a ono to jde tím správným směrem.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 05.11.2017 09:34 |  
        1 0

        Zdravím Tě Martin a všechny Vás.
        Já jsem o M. Ngadeu psal ve svém příspěvku k zápasu a nechtěl jsem to opakovat. Navíc jsme na to s Donfordem měli podobný názor. Tomáš může před Michalem hrát. Otázkou je , kde bude Pepa Hušbauer? Toho si myslím nemá JŠ tolik vynechávat. Pepa nás táhnul celou mistrovskou sezonu a říkám, že je to rozdílový hráč...... No a teď "babo raď".
        Snad se to povede poskládat do dobré roviny Martine.
        Sokrates55

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

    TSeguinTS     před 7 lety 04.11.2017 17:04 |  
    6 7

    OT: Dneska prohrál Trpišovský v Jihlavě. Snad je to alespoň částečná odpověď pro přivolávače podobných trenérů na lavičku v Edenu.

    V ČR pouze jeden trenér je a to Jaroslav Šilhavý!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

      pevek     před 7 lety 04.11.2017 19:35 |  
      3 2

      Ja jsem s trenerem spokojenej. Naprosto a nemenil bych ho. A pokud ano, tak za zadny maly ryby. Klinsmann treba ted dlouho netrenoval :-D

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

        Jachym     před 7 lety 04.11.2017 21:15 |  
        0 0

        Jeden Jürgen už byl před řadou let ve Spartě a docela rychle se pakoval... Jarda si zařídí disciplínu sám, i když skopčáci jsou na to dobří...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Villarreal 0:2

          pevek     před 7 lety 05.11.2017 14:22 |  
          0 0

          Narazim na to, ze Klinsmann byva zminovan jako strujce soucasneho nemeckeho uspechu, ktery za nej sklizi Low. V tom by se mohl hodit jako nekdo, kdo umi nastavit nejak koncepci smerem k budoucimu uspechu. Uplne bych to asi se Sundermannem neporovnaval. To je asi jako srovnavat treba Marcella Lippiho s tim panem, co je ted na Letny. Ale souhlasim, ze to ma Jarda uplne klidne pod kontrolou.