Přípravná utkání

Universitatea Craiova - Slavia 0:4

Slavia u příležitosti otevření nového moderního stánku pro 31 tisíc diváků v Craiově sehrála s domácí Universitateou přípravný zápas, který jasně vyhrála 4:0, dvě branky vstřelil Milan Škoda, po jedné přidali Pavel Bucha a Mick van Buren.

Universitatea Craiova je čtyřnásobným rumunským mistrem a v současné tabulce patří klubu vyznávajícímu modrou a bílou barvu 3. místo. Zajímavostí je, že na začátku letošního roku přišel do Prahy hráč Craiovy Vatajelu, který posílil našeho letenského rivala.

Celý záznam zápasu si na internetu můžete prohlédnout na youtube zde.

Do Rumunska odletěla Slavia bez reprezentantů a zraněných hráčů, mezi které se zařadil nově také Halil Altintop. Pouhou devítku hráčů do pole tak v základní sestavě doplnil Pavel Bucha z juniorky, na lavičce byla s brankářem Laštůvkou další pětice juniorů. Slávisté přistoupili k zápasu hodně přátelsky, už v první minutě nechali vystřelit domácí pravé křídlo, střela mířila nad. Velký kiks pak vyrobil Bílek, když špatně vystoupil, netrefil míč a Craiova šla do akce čtyři na jednoho, ale nepochopitelně akci zazdila, když vůbec nevystřelila. Slávisté odpověděli akcí Stocha, jeho střela byla zablokovaná. Další šance domácích přišla pro změnu po chybě Jugase při rozehrávce, následující střelu chytil Kovář. V akci zavánějící ofsajdem pak šel Škoda sám na brankáře Mitrovice, udělal mu kličku, ale místo střely do prázdné brány hledal ještě nepřesně Necida a z šance nebylo nic. V 17. minutě se ocitl v tutovce Danny, ale nepochopitelně přestřelil bránu. Další Dannyho střela v 21. minutě už mířila mezi tři tyče, Mitrovic vyrazil na roh. Slávisté tou dobou byli jasně lepší, ale jako obvykle na podzim pálili šance jak na běžícím pásu. Škodovu střelu vyrazil brankář k van Burenovi, který ale hlavičkoval jen podél brankové čáry a Stochovu dalekonosnou střelu efektně vyrazil Mitrovic. Danny pak vysunul za obranu van Burena, ten chtěl Mitrovice přeloboval, brankář ale míč srazil na roh. V brejku čtyři na tři přihrával Škoda Stochovi, ale neposlal míč ideálně. Přesto mohl jít Stoch pořád sám na brankáře, místo toho ale míč zasekl a obklopen obránci střílel zpoza vápna jen doprostřed brány. Pak už se slávisté konečně radovali, Frydrych poslal krásný diagonální míč, našel Škodu, který z první poslal míč o tyč do sítě - 0:1! Domácí pak měli dvě pološance, ale vzápětí se radovali zase slávisté, Flo našel na 15 metrech od brány Škodu, který poslal míč přesně k tyči - 0:2. Ještě před poločasem hlavičkoval van Buren po rohu těsně nad.

První střelu druhé půle zlikvidoval Kovář, pokus z 22 metrů mu nenadělal problémy. Na druhé straně to zkusil Stoch ještě z větší dálky z přímého kopu, brankář domácích také v klidu kryl. Pak to po rychlé akci ve vápně zkoušel domácí Martic, jeho pokus ale zblokoval Bílek na roh. Pak se dlouho nic zajímavého nedělo, až Danny vysunul Floa, jeho tečovaný pokus těsně vyrazil brankář rumunského týmu. V 65. minutě slávisté zase trochu přidali, dlouhé desítky vteřin hráli kolem nebo uvnitř vápna Craiovy a nakonec se radovali z třetí branky, dlouhý centr Dannyho vracel na zadní tyči na malé vápno Frydrych, míč propadl až k úplně volnému Buchovi a ten si připsal první trefu za A tým Slavie - 0:3! V 73. minutě nádherně vyslal Danny do brejku Stocha, tomu však při pokusu o kličku ukradl domácí golman míč. Slávistům to ale vadit nemuselo, jen o tři minuty později si ve vápně zpracoval van Buren centr Frydrycha a poslal míč přesně k tyči - 0:4. V závěru zápasu se dostali na hřiště i všichni mladíci z lavičky, domácí si už nic nevypracovali a Slavia tak veze z Rumunska vysoké vítězství 4:0 v přátelském utkání s Craiovou.

Pátek 10. 11. 2017 19:00

Přípravné zápasy, 2017/2018
0 - 4
0 - 2
CS Universitatea Craiova
CS Universitatea Craiova

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

35. Milan Škoda
42. Milan Škoda
67. Pavel Bucha
76. Mick van Buren

Komentáře (203)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

    Mikey     před 7 lety 10.11.2017 16:22 |  
    0 37

    A pokud prohrajeme budu zvedavej co se bude dít, určitě se bude vymlouvat na to, že nám chybělo hodně hráčů.

    • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 16:24 |  
      6 0

      A kdo že by se měl vymlouvat?

    • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

      Alanor (admin)     před 7 lety 10.11.2017 16:28 |  
      26 0

      Ježiši, je to přátelák, kde nejde o výsledek. Mnohem důležitější je dnešní zápas z hlediska prestiže klubu. Ukazuje se, že jméno Slavia má v Evropě stále (nebo znovu?) zvuk a je čest otevírat krásný nový stadion před takovou kulisou.

      • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 19:38 |  
        0 0

        Zkousel jsem se opakovane ptat Navara,proc si k teto pocte zvolili prave Slavii,nevis nahodou neco blizsiho? diky

        • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

          malan (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 01:40 |  
          2 0

          On Ti neodpověděl? A já myslel, že jedním z jeho cílů je zlepšená komunikace s fanoušky...:D

          • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

            sTizz (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 11:07 |  
            0 0

            Ptal jsem se neoficialne na tw:) K tomu zapasu nebylo napsano nikde nic,krome toho,ze budeme hrat a kolik stal stadion. Jinak nic. Preci jen je to velka pocta otevirat nekomu stadion..

            • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

              malan (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 16:05 |  
              1 4

              Ano, takto si asi navar predstavuje tu zlepsenou komunikaci:) Nejsi prvni ano posledni na koho sere..

              • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

                sTizz (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 18:43 |  
                0 0

                V tom bych problem nevidel,temer vzdy odpovedel,dokonce snad resi i ty navrhovane stojany na kola u Edenu. Jen u tohohle zapasu je malo informaci:)

                • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

                  malan (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 19:05 |  
                  1 1

                  Hm, good for you. Znam pripady, kde se neobtezoval odpovedet. Cekal bych vic, ale asi ma moc prace;) Jinak info o zapasech by mel spise davat Bycek, ale netusim jak to tam maji rozdelene.

                  • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

                    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 12.11.2017 10:45 |  
                    0 0

                    Zkus sve dotazy poslat primo Slavii,podepis se pod to a nevidim duvod,proc by neodpovedeli.

                    • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

                      malan (přítel SN)     před 7 lety 12.11.2017 15:17 |  
                      0 2

                      Zase tolik me to nepali. Spise mi to prijde usmevne vzhledem k jeho prvnimu rozhovoru a prioritach ktere si tam stanovil.

  2. Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

    frostt     před 7 lety 10.11.2017 16:29 |  
    0 0

    Nevysílá ten zápas náhodou O2 TV FOTBAL ?

    • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 16:30 |  
      0 0

      Náhodou vysílá..

  3. Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

    frostt     před 7 lety 10.11.2017 16:32 |  
    0 0

    Nevite, kde se na dnesni zapas da divat, krom O2 TV fotbal, kde, kdyz ji nemas, to nejde ani za ten jejich dementni poplatek, predem dekuji.

  4. Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

    sks9     před 7 lety 10.11.2017 18:22 |  
    1 0

    V nominaci můj nejoblíbenější hráč z juniorky
    Alejandro Mitrano
    Paráda :)

    • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

      sks9     před 7 lety 10.11.2017 22:16 |  
      0 0

      Škoda že nedostal víc času :( :(

  5. Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

    Hofo78     před 7 lety 10.11.2017 18:22 |  
    0 2

    Halil ani na lávce...nechápu

    • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

      Hofo78     před 7 lety 10.11.2017 18:25 |  
      1 4

      Zajímalo by mě kolik to vše u něj stálo...podpisový bonus atd

    • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 19:38 |  
      0 0

      Problemy se zady. Ty taky mam,a to jsem o 2 roky mladsi:)

  6. Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

    Mikey     před 7 lety 10.11.2017 18:23 |  
    2 3

    Když nehraje tak doufám že v létě odejde.

    • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

      Mikey     před 7 lety 10.11.2017 18:24 |  
      1 3

      Teda v zimě.

  7. Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

    Pava1     před 7 lety 10.11.2017 18:32 |  
    0 2

    Halil je zraněný,nebo co??

  8. Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

    Edenjejenjeden     před 7 lety 10.11.2017 18:41 |  
    0 0

    Halil má problémy se zády,proto neodcestoval

  9. Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

    sks9     před 7 lety 10.11.2017 18:41 |  
    0 0

    Halil má problémy zády proto neodcestoval

  10. Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

    Danny67     před 7 lety 10.11.2017 18:48 |  
    1 0

    OT: Dnes v Deníku Spart údajně reportáž z tréninkového centra RB (ne ty na druhé straně řeky), ale ze Salcburku. Mohla by byt pro vedení inspirativní do budoucna. Četl někdo? Něco vylozene zajímavého?

    • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

      sasky     před 7 lety 13.11.2017 19:31 |  
      0 0

      Když se v souvislosti s příchodem CEFC začalo mluvit o tréninkové akademii Slavie, představoval jsem si něco takového. RB to stálo nějakých 60 mil. EUR, nicméně už nyní mají zisk cca 100 mil. EUR. Neříkám, že Slavia musí mít zařízení za 2,5 miliardy, ale vybavení co se sportu týče by mělo být na stejné úrovni. Je to zařízení, na kterém absolutně není možné prodělat, když je dobře nastavený celý proces.

    • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

      frostt     před 7 lety 10.11.2017 19:19 |  
      0 0

      tady to jede (y)

    • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 19:39 |  
      0 0

      Diky,podstatne lepsi kvalita,nez na batmanstream:)

    • Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

      amon     před 7 lety 10.11.2017 20:14 |  
      0 0

      díky, díky. Už jsem začal být zoufalý

  11. Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

    zeleznik2     před 7 lety 10.11.2017 19:02 |  
    0 0

    Ano vysílá to krom O2, Rumunská TV 1 anebo youtube...

  12. Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

    zeleznik2     před 7 lety 10.11.2017 19:03 |  
    1 0

    SK Slavia Praha: Kovář – Frydrych, Bílek, Jugas, Flo – van Buren, Bucha, Danny, Stoch – Necid, Škoda
    Náhradníci: Laštůvka – Bjeloš, Stehno, Stropek, Mitrano, Havrda.

  13. Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

    Hofo78     před 7 lety 10.11.2017 19:09 |  
    4 3

    ty kráso,to je jak na cikánský svatbě

  14. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Fulham     před 7 lety 10.11.2017 19:13 |  
    4 0

    Jen malá poznámka - přestože Ukrajina začíná stejně jako my nový repre cyklus bez MS , tak Ruslan v základu proti Slovákům. Asi nekoukaj na věk....:-))

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Petr9608     před 7 lety 10.11.2017 19:17 |  
      0 2

      Tak nový repre ckylus začně až na konci léta po MS, ne?

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Fulham     před 7 lety 10.11.2017 19:23 |  
        1 0

        Jak myslíš. Ale jestli se dnes neloučí , tak s ním asi počítaj i dál ne ?

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:0 v 1. pol.

        sks9     před 7 lety 10.11.2017 21:21 |  
        2 0

        A? S Rotaňem počítají i dál s jeho fyzičkou a technikou je hodně důležitej

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:0 v 1. pol.

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 19:22 |  
      5 0

      Já se nedivím, u nás hraje skoro pokaždé dobře. Je to taková motorová myška :)

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Fulham     před 7 lety 10.11.2017 19:24 |  
        6 0

        Já mu stejně nevěřím ten věk..:-)

        • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:0 v 1. pol.

          Fulham     před 7 lety 10.11.2017 19:26 |  
          4 0

          Jinak hraje i Eda.

  15. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Fulham     před 7 lety 10.11.2017 19:48 |  
    0 0

    Pěkný

  16. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:1 v 1. pol.

    Arutha     před 7 lety 10.11.2017 19:49 |  
    0 0

    To by bylo, aby Škoda netrefil tyčku :)

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:1 v 1. pol.

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 19:50 |  
      0 0

      Rumuni říkali prima gol.

  17. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:1 v 1. pol.

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 19:54 |  
    1 2

    Mol cup: Plzeň - Slovácko 2-2 a bude se prodlužovat (nula žlutých !!!). Za týden hrají ligu na Slovácku, tak to odhaduju tak na 0-4.

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:1 v 1. pol.

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 20:15 |  
      0 0

      Slovácko už vede ....

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:1 v 1. pol.

      Travinho     před 7 lety 11.11.2017 09:34 |  
      0 0

      Kdybych měl 14 bodů náskok, tak takhle asi nepřemýšlím...

  18. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 v 1. pol.

    frostt     před 7 lety 10.11.2017 19:59 |  
    3 1

    Skodak krasny goly, ale co zas nedame :-D

  19. Re: Slávisté otevírají nový stadion v Craiově

    ervin     před 7 lety 10.11.2017 19:59 |  
    1 0

    Zatím velmi koukatelné...

  20. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

    Kzlo     před 7 lety 10.11.2017 20:01 |  
    2 5

    Tak za mne 1.poločas dobry sanci hodne. Vyzdvihl bych celou zalohu velmi aktivni hra konecne kombinace bez nakopavani. A kupodivu i ve vapne mame vic hracu. Bucha by si zasloužil šanci i v lize. PEF u něho je hodne videt ze nehraje. Frydrych dopredu zase bida. Obrana jinak dobry.

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

      Novasinho     před 7 lety 10.11.2017 20:04 |  
      3 1

      Fridrich dopředu říkáš bída, ale ten centr na gól byl špičkový!

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

        Kzlo     před 7 lety 10.11.2017 20:10 |  
        0 6

        Ok jeden centr dobry, ale to je proste jeden dobry na pet zkazenych

        • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

          Novasinho     před 7 lety 10.11.2017 20:50 |  
          6 0

          Takže teď už má tři ásy, takže jak si to myslel? :-D

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

      Hlavis     před 7 lety 10.11.2017 20:06 |  
      6 0

      Mě se naopak Flo líbí, podle mě by mu to se Stochem sedělo.

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

        Kzlo     před 7 lety 10.11.2017 20:12 |  
        6 0

        Nemyslel sem to proti nemu zle. Naopak nechapu ze vůbec nedostava sanci. Kdyby mel herní praxi byl by platny.

  21. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 v 1. pol.

    Hlavis     před 7 lety 10.11.2017 20:05 |  
    1 3

    Tak zatím pěkný fotbal, Rumuni v podstatě kromě pár náznaků, nic nepředvedl. Od nás se mi zatím libí Stoch, MvB, Škodák a Flo, který by mohl dostat šanci i když přes Sobola asi těžko. Bucha taky dobrý sebevědomý výkon.
    Za očekáváním Dannym na lavičce samé mladí, kdo ví jak zápas dopadne jestli budem střídat.

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 v 1. pol.

      Hlavis     před 7 lety 10.11.2017 20:07 |  
      1 1

      Pokud jsem neobjektivní tak je to možná tím špatně kvalitním přenosem :D

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 v 1. pol.

      Kzlo     před 7 lety 10.11.2017 20:16 |  
      3 0

      Mne se naopak Danny moc libi. S prehledem to rozdava. Jen zlepsit koncovku

  22. Poločas

    Novasinho     před 7 lety 10.11.2017 20:06 |  
    6 4

    Mě se to dost líbí, Danny hraje super, jeho pásy jsou fakt špičkový, jen ta jeho koncovka. A dost se mi líbí Bílek, lepší než Jugas! Jsem zvědav, koho nasadíme na druhou půli.

  23. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

    TSeguinTS     před 7 lety 10.11.2017 20:07 |  
    8 0

    Náš mladík Bucha se mi v prvním poločase náramně líbil! Jen tak dál. Jinak Stoch je pan fotbalista prostě, Frydrych úžasný centr na Škodáka a ten ještě lepší zakončení.

  24. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

    HUSAR (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 20:30 |  
    5 0

    Plzeň venku z MOL cup! Hlavně, ze si to odložili :)

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 21:26 |  
      0 0

      Je mozny,ze shledali jejich pozici neotresitelnou a preci jen 2 souteze jsou lepsi,nez 3 :) Nedivim se jim,ze prohrali.. ;)

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

      TSeguinTS     před 7 lety 10.11.2017 21:57 |  
      1 0

      Pokud je pro Plzeň postup v EL nadstavba, tak si snadno odvodíme, jakou důležitost přikládaj MOLcupu...

  25. ..

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 20:30 |  
    1 4

    Nabízí se otázka, proč to takhle nešlo v Plzni...

    • Re: ..

      japoko     před 7 lety 10.11.2017 20:55 |  
      6 13

      Protoze hral Husby a hru tragicky zpomaloval.

      • Re: .Japoko," Hušby hru tragicky zpomalovaj"....

        prorok (přítel SN)     před 7 lety 15.11.2017 21:18 |  
        2 0

        bla, bla, bla Hušby hru tragicky zpomalovat.. bla,bla

    • Re: ..

      Arutha     před 7 lety 10.11.2017 20:57 |  
      10 0

      Úplně jiná kvalita soupeře, úplně jiný tlak na hráče...

      • Re: ..

        Slawek     před 7 lety 10.11.2017 23:33 |  
        5 2

        Nezapomínat na výkon Příhody, neodpískaná penalta, dva žluté fauly " hrdiny" Koláře, atd.

  26. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

    Eluin (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 20:36 |  
    0 0

    Tak zatím dobrý, ne?
    A Slovácko (mimochodem za mě docela sympatický tým) v Plzni ještě lepší :).

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 20:41 |  
      0 0

      Jo, jo Slovácko potěšilo. I když zase chápu Plzeň, že pro ně je pohár letos opravdu soutěž druhého řádu...

  27. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 20:40 |  
    3 2

    Hezký výsledek. Trochu je mi te Craiovy líto... :-) A trochu nechápu proč vůbec nestřídáme a nenecháme zahrát i ty mladíky...

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

      Kzlo     před 7 lety 10.11.2017 20:46 |  
      1 1

      To taky nechapu rozhodnuty stav. A bez střídání v 75 minute

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

        dalislavista     před 7 lety 10.11.2017 20:52 |  
        6 0

        No přeci abychom se konečně sehráli!

  28. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

    Edenjejenjeden     před 7 lety 10.11.2017 20:41 |  
    11 0

    A reprezentanti nebudou mít co žrát:-(

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

      dalislavista     před 7 lety 10.11.2017 20:50 |  
      5 1

      Přesně tak, komu to prospěje???

  29. Bucha

    michal80     před 7 lety 10.11.2017 20:43 |  
    8 0

    koukám že máme v Buchovi takovýho malýho "rotánka" :-) Ale je i živější na balonu a dopředu - pěknej výkon výkon od toho mladíka.

  30. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

    o-cab     před 7 lety 10.11.2017 20:47 |  
    1 23

    pri sledovani krasneho vykonu fotbalove evidentne extremne nadaneho bucha mi doslo, ze si ani nepamatuju, kdy se do acka naposledy prosadil odchovanec. misto toho nam na tribune sedi duchodci za 50 mega. z toho mi je temer nevolno.

    nejsem si ani vedom, ze bychom meli nejakeho odchovance na hostovani v prvni lize? zadny ani nenastupuje do domaciho poharu. nechapu.

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

      chrobak     před 7 lety 10.11.2017 21:14 |  
      11 0

      Zmrhal, Souček, Necid, Hrubý

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

        o-cab     před 7 lety 10.11.2017 21:17 |  
        0 4

        hruby, pravda. ty prvni tri nepocitam, ty jsou vsichni v acku uz dlouhou radu let. mam na mysli posledni dejme tomu tri sezony

        • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

          PetCC     před 7 lety 11.11.2017 09:55 |  
          2 0

          Souček je z posledních tří sezón. Začal předminulou sezónu.

          No a pak jsme museli tým posílit, takže by to musel být extra talent, aby se hned prosadil.
          A navíc, mám ten dojem, že jsme ani nijak moc silné ročníky na to teď neměli.

  31. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

    Arutha     před 7 lety 10.11.2017 20:49 |  
    11 0

    Tak ti už nás asi nepozvou...

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

      Jachym     před 7 lety 10.11.2017 21:08 |  
      2 0

      No, je jisté, že z tohoto pohledu jsme si udělali velmi špatné jméno:-))

  32. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

    Alanor (admin)     před 7 lety 10.11.2017 20:50 |  
    15 0

    No nevím, jestli nás ještě někam pozvou. Otevřít stadion takovým debaklem domácích. Ale samozřejmě dobrá práce! :))

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

      Fulham     před 7 lety 10.11.2017 21:04 |  
      27 0

      Musíme klukům nakecat , že v tom TelAvivu se taky otvírá stadion...:-)))

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 21:11 |  
        6 0

        :lol:
        ALe dneska pohodový výkon, jen ti Rumuni furt padali ve vápně jako hrušky. K nim by pasoval Krmenčík.

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 21:15 |  
      5 0

      Vždyť jsme byli jasně lepší, asi jako naše holky včera. Máme dobrý mužstvo, jen to chce v zimě citlivě doplnit (tak 1-2 hráči plus brankář) a trpělivost.

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

        Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 14:46 |  
        1 0

        Přesně tak, dvě extra posily a hlavně gólman...

  33. Bucha a Jugas

    Kenny     před 7 lety 10.11.2017 20:53 |  
    10 0

    Dnešní resumé: Bucha musí začít dostávat šanci a Jugas už se zapracoval a je to jistota.

  34. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

    michal80     před 7 lety 10.11.2017 21:03 |  
    5 3

    proč jarda střídá až v 89min. ty mladý kluky? vedeme 4:0 a mohl je tam dát na 10-15 minut v pohodě, nechápu.

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

      Fulham     před 7 lety 10.11.2017 21:05 |  
      25 2

      Asi se bojí že ho tady sepsujete za rotaci...

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

        o-cab     před 7 lety 10.11.2017 21:11 |  
        2 20

        rotace neni stridani takze tento sarkasticky prispevek ti moc nevysel. silhavy navic nezvlada ani jedno.

        kdy jindy nez v pratelskem zapase, ve kterem nemame k dispozici vice jak polovinu zakladu, takze nemuzeme nic nacvicovat i kdybychom chteli, za stavu 0:3 davat sanci dorostencum?

        • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

          Kenny     před 7 lety 10.11.2017 21:17 |  
          11 1

          Proč by měli hrát dorostenci? Na áčko mají čas a kluci z kádru stabilně nehrají. Tak ať se předvedou teď. Nejsme akademie.

          • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

            o-cab     před 7 lety 10.11.2017 21:23 |  
            1 14

            z cehoz jasne plyne ze mame nesmyslne mnozstvi kmenovych hracu. akademie nemusime byt abychom obcas davali sanci juniorum a snazili se ty nejlepsi dostat do a tymu.

            jaka je motivace mladych kluku ve veku, kdy se vse lame, zustavat u fotbalu, kdyz nemaji sanci si za acko zahrat? jaka je to pro klub nejenom sportovni ale ekonomicka skoda? jeste kdyz se to secte s placenim desitek milionu za naprosto vycpeleho hrace, ktereho podle me nikdo ze sportovniho useku nevidel hrat, a jehoz startovne se zatim na tech deset mega za zapas pocita (coz je regulerni zlocin vuci investorum)

            • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

              Tomastu     před 7 lety 11.11.2017 17:39 |  
              1 0

              Ty už dostáváš palce dolů jen za svůj Nick ne?

              • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

                o-cab     před 7 lety 12.11.2017 03:26 |  
                1 1

                myslim ze uz na to maji algoritmus jo

              • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

                bongor     před 7 lety 12.11.2017 13:14 |  
                1 2

                A divíš se?

            • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

              Kenny     před 7 lety 11.11.2017 19:29 |  
              1 0

              Samozřejmě, že je správné pracovat i na výchově mladých. Koneckonců každou přípravu absolvují ti nejtalentovanější přípravu s áčkem. To je pro ně určitě motivace do další práce. Co se týká množství hráčů, je adekvátní účasti ve třech soutěžích. Přijde zranění a najednou nemáme rychlého forvarda jako alternaci k našim čahounům nebo přijde trest a na pravém beku bude stoper. V otázkách chodu klubu po stránce finančních nákladů na hráče a plnění povinností skautského oddělení nemám tak přesné informace jako ty a agenturu JPP neberu vážně. A jestli se to nelíbí investorům, to se jich musíš zeptat sám

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 21:38 |  
      1 3

      Naprosty souhlas. Taky to nechapu. Ja myslel, ze je tam da uz na druhy polocas a on je necha cuchnout jen 5-10 min. za stavu 4:0 v pratelaku. Mne to prijde skoda no.

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

      Fačín     před 7 lety 13.11.2017 17:57 |  
      1 2

      Tomu taky nerozumím. Jasně jsme vedli, nevidím důvod, proč tam mladé neposlat dřív. Takoví Mitrano a Bjeloš, na ty jsem byl zvědavý asi nejvíc. Sintean asi reprezentoval, že? Jinak by to pro něj mohl být taky pěkný zážitek, zahrát si za áčko ve své domovině.

  35. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

    Lantenac     před 7 lety 10.11.2017 21:09 |  
    9 0

    Samozřejmě, že to byl jen přátelák, ale Pavel Bucha??!! Smekám, s Dannym jim to klapalo výborně.

    Je to dost smutný, ale na podzim náš jasně nejkoukatelnější zápas...

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

      michal80     před 7 lety 10.11.2017 21:12 |  
      0 0

      no domácím jsme nedali kromě toho úvodu vůbec čuchnout. Jestli oni nečekali nějakej přátelskej pohodovej zápas a naši hráli docela naplno. Přece nemůže být 3.celek rum.ligy takto neškodnej.

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

        Lantenac     před 7 lety 10.11.2017 21:16 |  
        6 0

        Nejspíš ne, nechávali nám hodně prostoru a času hlavně uprostřed hřiště, díky čemuž tam Danny byl za krále.
        Moc se mi líbilo, že i na konci přátelskýho zápasu se naši po ztrátě balonu vraceli v 8-9 lidech.
        Ale nejvíc se mi líbil způsob zakládání útoku, všechno po zemi, na jeden dotek kombinačně. Kéž by to tak šlo přenést do mnohem náročnějších soutěžních zápasů.

  36. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

    ervin     před 7 lety 10.11.2017 21:10 |  
    1 0

    Mě se to líbilo stadion mají otevřenej do vínku dostali čtyřku, uvidíme jak budou pokračovat a já jdu na pivo.Ahoj

  37. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:3 v 2. pol.

    TSeguinTS     před 7 lety 10.11.2017 21:13 |  
    1 0

    Tak nás už asi jen tak nikdo na oslavu nikam nepozve :-D po Hajduku a po tomto.

  38. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

    amon     před 7 lety 10.11.2017 21:13 |  
    27 0

    tak se přiznám, že jsem si poprvý přál, abysme dostali gol. Co my jsme za mančaft, že si nás pozvou na otevření nového stadionu a my je takhle zválcujem. Přiznám se, že vůbec nevím, jak si UC stojí v rumunské lize, ale bylo mi jich až líto. Otevření svatostánku a my je takhle přejedem. To je ta JŠ kritizovaná rotace, bezvýznamný přátelák a všichni jezdí po p.deli a bojujou o flek v sestavě. Krása vidět Floa, Bílka, Frydrycha a všichni chtěli hrát i za stavu 3:0. Všichni věděli, co maj hrát, rotace, nerotace. Doufám, že už tu neuvidím ty plačky a blázny, co budou JŠ odvolávat a vzývat Trpišovskýho a KJ. Příjemný páteční večer. Jestli tohle bylo naše Béčko a Ačko se připravuje na Duklu, tak tomu říkám hozená rukavice :-)

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

      bongor     před 7 lety 10.11.2017 21:17 |  
      6 0

      Jsou třetí,o pět bodů za Steauou,co tak zesměšnila plíseň.

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

        amon     před 7 lety 10.11.2017 21:22 |  
        11 1

        tak o to cennější vítězství a hlavně ten rozdíl ve hře.. Byl jsem zvědavý na Kováře a on posbíral za celý pol. jen pár centrů..:-) Stejně bych ho zkusil i v lize, horší než Lašty snad být nemůže

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 21:24 |  
      0 0

      Ze zacatku to vypadalo opacne,nevim,proc rumuni tak zvolnili. Kazdopadne to bylo zajimave srovnani a na vysledku zase az tak nezalezi,otevreli peknej stadion a Skodak tam dal prvniho gola:)

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:2 po 1. pol.

      Jachym     před 7 lety 10.11.2017 21:56 |  
      0 0

      Tak tak. Ty repre góly budou pro Součka se Sýkorou danajským darem :-D

  39. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

    Petr9608     před 7 lety 10.11.2017 21:17 |  
    1 4

    Heh, takoví amatéři. Místo aby si pozvali za pár Lei nějakej srandatým, tak si pozvou Slavii, která jim to takhle pokazí :-D

    Nicméně celkem by mne zajímalo, jak to třeba bylo řešený finančně. Mohli jsme mít nějaký finanční požadavky? Třeba na cestovní náklady nebo ještě něco navíc? Osobně vůbec nevim, jak se to řeší.

  40. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

    Dresco     před 7 lety 10.11.2017 21:42 |  
    5 1

    No, taky mi jich bylo trosku lito. Jejich golman se docela dost vztekal, jak mu to tam padalo. Ale tak treba si tu prohru vybrali a bude se jim tam darit v dalsich zapasech. Jinak to byla vyborna prilezitost vyzkouset si herni variantu se Skodou a Necidem dohromady a myslim, ze to celkem obstalo. Zaloha soupere nas neprehravala, i kdyz jsme meli o jednoho hrace mene nez obvykle a ve vapne bylo porad dost lidi. Mozna bychom podobnou sestavu mohli praktikovat i v souteznich zapasech...

  41. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 22:03 |  
    3 5

    Fotbal hezký,ale je nám to celkem k hovnu,takto výhrát se mělo v Plzni kde se lámal chleba,no pro statistku i historii dobrý výsledek,který alespoň zahřeje srdce.

  42. Neméně dobrá zpráva přišla ze Štruncáků

    Petr9608     před 7 lety 10.11.2017 22:22 |  
    4 1

    naMOL Kupa teď už fakt vyhrát přímo MUSÍME.

    Je to takovej nešvár, že ligoví ládři ten double tak zoufale nechtěj. Fakt nechápu důvody Plzně, proč se na to vys.rala...

    Reprepausa, doma proti paběrkujícmu soupeři.

    Ale i my se nemáme čim chlubit. Odflákli jsme letos zápas se Zlínem, ač byla před námi vidi domácího finále. Nicméně možná dobře tomu. Třeba bychom ten titul jinak nedali.

    Spíš výčitky bych mířil k roku 2009 kdy jsme (taky) Slovácko, tehdy druholigové, rozhodně dát měli. Pak by nás čekala "Operace Strahov" již o osm let dříve.

    • Re: Neméně dobrá zpráva přišla ze Štruncáků

      PetCC     před 7 lety 11.11.2017 10:00 |  
      1 0

      Se Zlínem jsme to určitě nedflákli, jenom tam, ve vidině šance na titul, nebylo tolik vůle a schopností, vyrovnat zápas, ve kterém jsme prohrávali.
      A ono se to tak nějak opakuje i teď, na podzim.

    • Re: Neméně dobrá zpráva přišla ze Štruncáků

      Kzlo     před 7 lety 11.11.2017 12:31 |  
      0 0

      Ze zlinem to udajne bylo trosku jinak. Kazdopadne v tom uz bych se nehrabal

    • Re: Neméně dobrá zpráva přišla ze Štruncáků

      knawi     před 7 lety 11.11.2017 21:14 |  
      2 0

      Nic ta slavná Viktoria (žižkovskou považuju za slavnější) nepouštěla, na Slovácko Plzeň holt neměla!

  43. nepříliš přívětiví hosté

    rak (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 01:16 |  
    7 0

    No, bylo to k domácím kruté. Oslavy, plný dům natěšených lidí a takový debakl, i když o nic nešlo. My jsme si to tedy mohli užít. Dostali jsme vcelku dost prostoru a mohli hrát. Ty přáteláky nám jdou, např. Nice. Měla by UEFA označit náš zápas v Tel Avivu jako přátelský :).
    Jinak Plzeň potěšila, resp. Slovácko. Spolu se Spartou zmizely a teď bychom opravdu měli dát MOL cupu patřičnou prioritu. Vidina přímého postupu do skupiny EL bez jakýchkoli dalších podmínek je dost lákavá. Podle mně možná lepší než jít do nemistrovské části pro LM, kde je to těžko schůdné.

    • Re: nepříliš přívětiví hosté

      PetCC     před 7 lety 11.11.2017 10:03 |  
      0 0

      No podle mých odhadů bychom potřebovali získat ještě 4 body, abychom měli nasazení ve všech předkolech EL a tím i dost lepší postoupit do EL.
      Ne, že by z nemistrovské části šanci neměli. Ale to bychom se muselo všechno sejít a mít navíc i trochu štěstí.

      Takže lepší počítat s EL.

  44. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

    pes (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 07:57 |  
    13 3

    Rad bych upozornil na to, co se tu jiz parkrat resilo (Dropt atd.), a to je system hry stredu zalohy pri prechodu do utoku. Dnes bylo krasne videt, jak se kombinaci po zemi a prostrcenim mezi zalozniky soupere okamzite dostaneme do velmi nadejnych utocnych situaci. Byla to zasluha hlavne dua Danny Stoch, kterym vyborne sekundoval Bucha. Bohuzel my stale stavime na defenzivniho zaloznika Ngadea nebo Soucka a vetsinou jeste jednoho hrace (Rotan, Hromada) a neumime si vubec predstavit, ze by hrala zaloha bez nich. My potrebujeme, tak je ve svete bezne, prekonat zalohu soupere systemem dej a bez a to dnes krasne predvedla jen ctyrclenna zaloha (pouze bych mozna vymenil Sykoru za Burena). Je take krasne videt, jak pote se zapojilo vice hracu do utocne faze i samozrejme diky dvema utocnikum. Vim, ze to byl pratelak, ale systemove bychom meli chtit takto hrat. Dnes jiz opravdu nikdo z lepsich tymu nehraje na klasickeho vysokeho defenzivniho bouraka.Musi tam hrat konstruktivni hrac.

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

      mpik     před 7 lety 11.11.2017 08:14 |  
      11 5

      Ngadeu je pro mě ideální hráč na postu Jugase.

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

      Fulham     před 7 lety 11.11.2017 08:22 |  
      5 0

      Dvě poznámky, kterými ale Tvůj názor asi nerozporuju až tak... Ukrajinci včera hráli něco co se blížilo 4-3-3 s Ruslanem ve středu. A přehráli Slováky v nej sestavě - jenže - přeci jen mají v Konovi a Jarmolenkovi dopředu velikou kvalitu. A s tím souvisí ad dva - my máme hráče velmi nadstandardní. Jenže když narazíš třeba na Ponorku ( to by mělo být měřítko) , tak tam je to zatím ještě o level výš. A bez MNN nebo Suka s RR/Kubou bych se asi bál. U slabších soupeřů se dá po vzoru repre namítnout, že Suk umí zahrát hodně útočně - pod KJ i Lavičkou až podhroťák dá se s trochou fantazie říct...no - takže vlastně souhlas i ne...:-))))

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

        pes (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 09:16 |  
        3 1

        No to me vubec nerozporujes, protoze presne Rotan nebo Bucha nebo Hromada by meli hrat stred zalohy asi nejlepe s Dannym, popr. Alvir nebo Husby. A rychle strany Sykora, Stoch a vpredu 2 utocnici ze ctyr (Skoda, Necid, Van Buren a Tecl). Nebo jeste utocnejsi 4-3-3 a pak na jedinem postu stredniho zaloznika musi byt nekdo s prehledem, technikou a aspon primerenou rychlosti. Slovaky s Ukrajinou jsem nevidel, ale pises, ze Rotan na to stacil.

        • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

          smely (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 10:35 |  
          0 0

          Přidám mojí sestavu snů v mým nejoblíbenějším rozestavení 3-5-2 : kovář - deli , ngadeu, jugas - sykora, soucek, rotan, danny, stoch - škoda, MvB. lavice : sobol, frida, bora, bucha, necka, husby.....vím, že tenhle system nehrajeme, proto je to ciste hypotetické přání, na kterým pochopitelně nebaziruju...;-)

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

        dropt     před 7 lety 11.11.2017 11:28 |  
        13 6

        Doplnil bych k vaší diskusi se Psem pár poznatků.

        1) Včerejší fotbal byl za mne z naší strany směrem dopředu přesně takový, jaký bych si představoval (občas ještě o něco větší kvalitu).

        2) Jak říká pes, mohl za to fakt, že všichni záložníci se neustále nabízeli, dávali míč rychle od nohy a zase šli hned do pohybu. Podstatné je, že tak hráli VŠICHNI. Jakýkoli jeden hráč, který by to nesplňoval by to celé naboural a přestalo by to tak skvěle fungovat.

        3) V tomto způsobu hry nejsou uplatnitelní a nemají na to z našich hráčů pohyblivost: Ngadeu, Souček, Hušbauer; ač se nám to líbí nebo ne s nimi v záloze to tak jako včera nepůjde.

        Naopak zvládnou to z našich hráčů: Rotaň, Hromada, Alvir, Trubač, Bucha,

        4) Rotaň hraje za národní tým Ukrajiny jediného DZ, resp. box-to-box záložníka s převahou defenzivních úkolů, jenž drží střed pole, vykrývá prostor, přerušuje útoky a je neustále k dispozici právě pro krátkou kombinaci jako jsme předváděli včera. Když to zvládne za národní tým Ukrajiny, proč by to nezvládl za nás, i kdyby jen v HET lize.

        5) Bucha je pro mne klidně hráč do základu (okamžitě). Není na co čekat. Líbil se mi už v létě, ale bohužel v přípravě skoro nedostal šanci (těch pár minut hrál přesně to, co včera). Danny se Stochem sice rozdávali finální a předfinální přihrávky více, ale Bucha je z nich nejkomplexnější a je přesně typ fotbalisty, který nám na hřišti chybí a mohl by v klidu nahradit naše DZ, aniž by tím naše hra utrpěla, právě naopak.

        V podstatě, jak už ho tady někdo přirovnal, hraje velmi podobně jako Rotaň s tím rozdílem, že má i ofenzivní choutky, chce dávat góly a nahrávat na ně, což dlouhodobě dokazuje v dorostech a juniorce.

        6) Danny se Stochem jsou směrem dozadu slabší, což bylo včera vidět a silnější tým by to pravděpodobně potrestal. Osobně by mi to úplně nevadilo, protože ten fotbal člověka prostě bavil a byl i líbivý na pohled, což jsem tuhle sezonu moc často nezažil (jestli vůbec).

        7) Všimli jste si, že Škoda s Necidem za celý zápas nemuseli podstoupit snad jediný vzdušný souboj? Proti tomu se (převážně Škoda) zapojovali hluboko do středu pole, čímž rovněž umožnili rozehrávku po zemi odzadu, na což měli mnohem více síly a energie, když nemuseli do soubojů.

        I kdybychom se vrátili k rozestavení 4-5-1 (4-3-3), pohyb po hřišti a zapojení jednotlivých hráčů by mohl být stejný, pokud by záloha fungovala a byla obsazena hráči, kteří vyznávají tento styl. Za mne pokud bych chtěl mít pevný střed (schopný zaskočit i do stran za např. vysunuté beky) a zároveň byl schopný útočit, a hrát po zemi, zvolil bych základ zálohy ve složení Rotaň - Bucha. Kolem nich pak mohou hrát Sýkora, Danny, Stoch, MvB.

        • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

          iwanowicz     před 7 lety 11.11.2017 13:54 |  
          5 8

          Chces rict, ze reprezentant Kamerunu, vitez africkyho poharu a reprezentanti Soucek a Husbauer nemaji na to hrat v pohybu v nasi zaloze?

          • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

            dropt     před 7 lety 11.11.2017 14:58 |  
            7 4

            Ano. Ngadeu i Souček jsou z pohledu somatotypu i silných a slabých stránek stopeři (Ngadeu jako stoper přišel a hraje stopera i v národním týmu).

            Hušbauer je Hušbauer. Jako podhrotová spojka za níž budou hrát v záloze Rotaň s Buchou a na křídlech bude mít rychlá křídla by se uplatnil, ale z hlediska mezihry mi přijde platnější v současnosti Danny.

            • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

              pes (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 15:16 |  
              1 1

              Ahoj Dropte, plne s tebou souhlasim. Mam dobre reference i na Alvira ve Slovinsku (ale zase ta kvalita jejich ligy???), tak myslim, ze by mohl byt dobra alternativa za Dannyho. Vcera bylo videt, jak Stoch z Dannym jsou zvykli si to dat a jit okamzite do volneho prostoru pro prihravku a opravdu vyborne jim sekundoval Bucha. Jen tebou casto vyzdvihovany Van Buren hraje dle meho prilis casto s hlavou dole a tim postrada celkovy prehled o postaveni spoluhracu. Byl by lepsi jako utocnik.

              • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                dropt     před 7 lety 11.11.2017 16:19 |  
                1 2

                Co se týče Alvira, tak Šilhavý ho od samého počátku tak trochu odhodil. Bylo vidět, že je to Krobův kůň a ne Šilhavého. Šilhavý mu vyčítal dle mého názoru naprosto zcestné věci. V létě na něm již byla vidět nerozehranost a bylo asi dobře, že šel na hostování, ale rozhodně to v sobě má.

                Uvědom si ale v jaké souvislosti MvB vyzdvihuji. Svého času jsem ho tady bránil hlavně proto, že byl přehlížen a opomíjen. Nikdy jsem o něm neřekl, že je to kdoví jak dobrý fotbalista. Jen jsem říkal, že vzhledem k ostatním hráčům, kteří nastupují mi tam van Buren sedí, protože tam doplní rychlost a pohyb. Navíc umí vytvářet gólové příležitosti pro sebe i druhé (asi jako Vlček - hodně šancí a často se alespoň nějaká ujme).

                Já osobně bych neměl problém ho dát na pozici útočníka a posadit Škodu i Necida. Hrál tak ve dvou zápasech a v obou odvedl dobrou práci, z toho výsledek s Mladou Boleslaví je naše letošní druhé nejvyšší soutěžní vítězství (i když hráli opravdu špatně) po zápase s Třincem. Také by byl výborným prvním střídajícím hráčem, který ještě více rozproudí ofenzivu. Obecně ať už na kraji nebo v útoku bych po něm chtěl více náběhů za obranu a od záložníků více ulic na něj, jako při té jedné šanci v první půli, kdy nepřehodil gólmana a byl z toho roh. Díky jeho zrychlení je za obranou raz dva a má náskok několik metrů, než se obránci stihnou otočit.

                • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                  pes (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 17:39 |  
                  0 1

                  To mas pravdu, ze Buren je nabehovy typ a proto bych ho videl radsi jako druheho utocnika na offsidove lajne z boku, kde by mel sam sanci jako vcera nebo by daval pred branu druhemu nabihajicimu. Ale neni to typ do tak rychle kombinace z prvni, na to potrebujes vetsi prehled a hlavu nahore. Tento system vyzaduje prihrat z prvni a bezet nebo odskocit od protihrace. Asi by vpredu mozna i fungovala dvojice Buren Husby i Buren Tecl, krome nasich dvou vezi.

            • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

              vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 15:25 |  
              2 0

              To je sice všechno hezký,ale v lize se takový poutáky nehrajou,tam do nás chodí uplně jinak. no a takový utkání se hodně liší od ostrých utkání.

              • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                dropt     před 7 lety 11.11.2017 16:22 |  
                3 3

                Tvrdost je jedna věc, ale hra v pohybu, kde míč lítá rychle od nohy na jeden dotyk platí na všechny. Já bych si o včerejším zápase vůbec jako o pouťáku mluvit netroufl. Podle mne to mělo z naší strany větší tempo než naprostá většina soutěžních utkání v téhle sezóně.

                • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                  vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 18:10 |  
                  3 0

                  Nazývej to jak chces,ale ten prostor prostě v lize nedostanem a soupeř nás daleko víc brání.

            • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

              iwanowicz     před 7 lety 11.11.2017 16:39 |  
              3 4

              Me zrovna Ngadeu prijde hodne rychlej. Kdyz teda zrovna lezerne nevyklusava.. A stred zalohy Ngadeu, Husbauer, Barak loni prehral prakticky kazdyho soupere v lize.

              • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                dropt     před 7 lety 11.11.2017 18:18 |  
                6 4

                Jenže tady nejde o rychlost, jde o herní návyky. Ngadeu odehraje míč a stojí.

        • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

          Lantenac     před 7 lety 11.11.2017 19:24 |  
          4 0

          Jak se dá hrát bez klasického defenzivního záložníka ukazuje letos výborně Plzeň a dvojice Hořava a Hrošovský. Hořava byl vždycky považován za vyloženě ofenzivního záložníka, ale třeba v zápase proti nám dokázal odebrat velký množství míčů a dokázal být pravidelně v klíčovém prostoru.

          Paradoxně v létě preferoval Vrba na jeho místě novou posilu: typického DZ Živuliče, aby postupem času poznal, že se mu do systému nehodí především kvůli menší kvalitě v zakládání ofenzivních akcí.
          Nezlobil bych se, kdybychom se podobnou cestou vydali i my.

          • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

            dropt     před 7 lety 11.11.2017 19:41 |  
            3 3

            Nejen letos. Plzeň to pod Vrbou předvádí dlouhodobě. To podstatné je, že na to má hráče.

            K Hrošovskému, který je méně ofenzivní lze přirovnat Rotaň a k Hořavovi jedině právě Bucha. Všem ostatním vždycky něco chybí (obranná činnost, kvalita dopředu nebo pohyb).

            • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

              Jachym     před 7 lety 11.11.2017 21:50 |  
              3 2

              Mně se tedy také Bucha opravdu líbil, ale když si tak vzpomenu jak jsi tady velebil Alvira nebo Mihalíka jako nedoceněné megahvězdy, tak bych se naopak u Buchy obával onoho příslovečného polibku smrti...:-))

              • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                dropt     před 7 lety 11.11.2017 21:58 |  
                0 2

                Taky jsem velebil Baráka a na jaře ještě za Uhrina jsem řekl, že je budoucností nároďáku, který bude táhnout. Dnes byl jeden z mála, který snesl měřítko. K dnešnímu dni má bilanci s národním týmem 6-1-0, dal za prvních 7 zápasů stejný počet branek jako Koller (tj. 5x) a je na 18.-25. místě tabulky střelců v historii ČR.

                Zaprvé vždycky komentuji věci v souvislostech. Alvir nedostal pořádně šanci a s Mihalíkem (u kterého jsem tehdy zveleboval konkrétní dovednosti, které jsme potřebovali - proti tomu jsem říkal, že pokud po něm chceme, aby hrál něco úplně jiného než je jeho styl, tak jsme ho vůbec neměli přivádět) jsme naložili špatně především my. Mohl tady zanechat mnohem lepší stopu, kdybychom s ním nezacházeli jako s hadrem.

                • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                  Jachym     před 7 lety 11.11.2017 22:23 |  
                  2 0

                  Tak zrovna u Baráka ten potenciál asi viděli mnozí. Neskromně říkám že včetně mě. Jinak počítám automaticky s tím, že každý, kdo je ve Slavii, má potenciál. Alvir měl možná prostě jenom smůlu, že byl zraněný a že tým šlapal, a že trenér sestavou tolik nerotoval... Ale asi to tak velká škoda pro nás nebyla, když jsme i bez něj dokráčeli pro titul... A pokud vím, tak preferuješ rychlostně vybavené hráče na rozdíl od "šneků" Hušbauera a Součka, a pokud si vzpomínám, tak Alvir také žádným zajícem není.

                  • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                    dropt     před 7 lety 11.11.2017 22:25 |  
                    0 1

                    Naopak. Alvir by byl druhý, kterého bych přirovnal k Hořavovi.

                  • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                    belmis (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 22:27 |  
                    2 0

                    Abyste se kluci nehádali, první jsem to tady na SN napsal já, že bude Barák do roka v repre, když ještě neměl ani místo u nás. :-) On mě o půl roku ještě předběhl :-))

                    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                      Jachym     před 7 lety 11.11.2017 22:33 |  
                      0 0

                      Za sebe říkám, že se veškerého "podílu" na úspěších Tondy Baráka v zájmu reprezentace a třeba ještě někdy Slavie klidně vzdávám:-)

                      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                        belmis (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 22:40 |  
                        0 0

                        :-)

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

      o-cab     před 7 lety 12.11.2017 03:56 |  
      1 8

      ja dekuji za vase vlakno s droptem - jake naproste osvezeni.

      statika a nesystem nasi ofenzivni hry je presne duvod cislo jedna proc jiz od jara chci noveho trenera. silhavy tym k modernimu fotbalu neumi skladat a ani neumi hracum davat ty navyky kdyz uz je nemaji zazite. on takovy fotbal evidentne ani nechape a neumi, pritom k nemu ma vsechny prostredky.

      my proti ani mirne kvalitnim souperum netvorime trojuhelniky, nemame hrace ve vapne, odehrajeme a stojime, mame neustalou propast mezi 6 a 9 a tudiz neumime hrat stredem, na kridlech nam hraji utocnici, v zaloze stoperi atd atd.

      a ano prosim - bucha okamzite do zakladu. ignorovat tak komplexne kvalitniho stredniho zaloznika je silenstvi. ten hrac je jak mlady koke.

  45. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

    petrnovy     před 7 lety 11.11.2017 08:25 |  
    2 21

    Ahoj borci,
    tak včera Pavel Bucha super výkon. I když šlo jen o pouťák, tak i tak prokázal, že je u něj "kde brát".

    Bohužel se však obávám a sázím na to jednu ofenzivní přihrávku Ruslana Rotaňe (docela odvaha, zvláště když u něj jich je extra málo :P), že zde milovaný trenér Jaroslav Šilhavý vrátí Pavla do juniorky a za jeho působení (což stejně díky bohu bude snad jen do konce podzimu) už ho v Áčku neuvidíme.

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 13.11.2017 10:04 |  
      5 0

      Promiň ale dobrý výkon v jednom pouťáku není hned základ v A týmu pro soutěžní utkání

  46. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

    Edenjejenjeden     před 7 lety 11.11.2017 08:31 |  
    4 0

    Ale skoro se mi zdá,že proběhly nejake pohovory.To bojovnost byla snad větší než v lize,všichni okamžitě za míč,hned zas sprintem dopředu,vše po zemi,žádné nákopy,nasazení až do 90 minuty.

  47. Největší zážitek ?

    houston (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 08:31 |  
    3 1

    Jednoznačně dva forwardové v základu ! Kdo si vzpomene, kdy to bylo naposledy ?

    • Re: Největší zážitek ?

      urs (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 13:06 |  
      4 0

      Si pamatuju před cca deseti-patnácti lety, kdy hráli v útoku Manchesteru United bombeři Yorke + Cole :)
      Fergusson a tehdy celá vyspělá fotbalová Evropa hrála dlouhodobě 442..

  48. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

    Robinator     před 7 lety 11.11.2017 08:39 |  
    6 5

    I když to byl jen pratelak, fakt se mi to líbilo..šlo vidět, že můžeme směřovat i jinou cestou..A to hrou na dva útočníky, dynamičtější a rychlejší zálohou..Doufám, že si z toho trenér vzal nějaké ponaučení..Jestlli nastoupíme proti Dukle s jedním útočníkem a dvěma DZ, asi mě už jebne

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

      petrnovy     před 7 lety 11.11.2017 08:48 |  
      2 7

      Zkusil bych na středu zálohy duo Hromada - Danny/Hušbauer, Buren jako podhrot. MNN pak na stoperu s Delim.

  49. Bucha

    smely (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 08:56 |  
    14 0

    To si takhle pozveš na kolaudačku nejhezčí holku široko daleko a pak ti ji tam vojede mladší brácha ....Pavel je Bu(c)h(a) !!!

  50. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

    Akuls     před 7 lety 11.11.2017 10:05 |  
    0 0

    Jen pro informaci:
    a) sestava Un. Craiova z posledního mistráku, který hráli 3.11.2017 na hřišti Ginagiu s výsledkem 2:2:
    Calancea - Popov, Spahija, Tiago Alm. - Martič, Mateiu, Serecin, Bancu - Gustavo, Baluta, Mitrita.
    Náhradníci: Mitrovič, Datkovič, Andrei Barlacu, Roman, Briceag, Dimitrov, Mihaila.
    b) včerejší sestava Un. Craiova proti SKS:
    Mitrovič - Dimitrov, Datkovič, Kelič, Fereirra, Briceag, Gustavo, Mateiu, Popov, Mitrita, Roman.
    Náhradníci: Calancea, Popescu - Spahija, Popa, Martič, Buzan, Enache, Barbut, Mihaila, Markovič.

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

      Akuls     před 7 lety 11.11.2017 10:11 |  
      0 0

      Omlouvám se za textový procesor mého IPadu a mou nepozornost, ten soupeř Un. Craiova se pochopitelně jmenuje Astra Giurgiu.

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

      Kaston     před 7 lety 11.11.2017 10:28 |  
      2 0

      takže z poslední sestavy nechali 4 stejné hráče, my zase jenom 3 - Jugas, MvB, Škoda

  51. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

    Crispo     před 7 lety 11.11.2017 13:22 |  
    4 3

    Včera jsem viděl jinou Slavii. Možná to Šilhavý ani neplánoval ale dokázal tým poskládat tak aby hrál pěkný kombinační fotbal, a to bez lpění na vysokém defenzivním záložníkovi. I přes pár nepřesností a nedorozumění jsme viděli krásné akce a góly. Snad to Šilhavému otevřelo oči...
    Líbil se mi Jirka Bílek jak hrál s přehledem, Per Egil jezdil, Frýďa předvedl krásné akce a pas na Škoďáka před prvním gólem byl prostě lahůdka...O zjevení jménem Pavel Bucha doufám uslyšíme častěji, snad nezůstane v juniorce...

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

      chrobak     před 7 lety 11.11.2017 15:35 |  
      12 0

      Taky se mě to líbilo, ale nepřeceňoval bych to. Byl to typický přátelák a oni nám toho dovolili nadstandardně moc.

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

        Crispo     před 7 lety 11.11.2017 17:59 |  
        3 0

        Nic nepřeceňuju, ale jako typický přátelák bych to taky neviděl. A góly nepadli v situacích že by soupeř něco vypustil. Ale určitě se hráčům hrálo jinak když o nic nešlo...

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

      stromovous (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 16:02 |  
      7 9

      "dokázal tým poskládat tak aby hrál pěkný kombinační fotbal" = postavil prostě všechny hráče A týmu, které měl k dispozici a na chybějící místo doplnil juniora. Smutnej příběh JŠVCD

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

        Crispo     před 7 lety 11.11.2017 18:04 |  
        4 0

        Je to k zamyšlení, osobně nečekám že JŠ bude něco měnit na zaběhlé taktice s jedním útočníkem a jedním z dua Souček-Ngadeu na postu DZ...

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 11.11.2017 21:54 |  
      13 0

      Mozna to byl konecne zapas, kterej jsme nemuseli nutne vyhrat.. s lehkou hlavou se hraje o dost jinak nez pod tlakem.

  52. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

    qwertz0099     před 7 lety 12.11.2017 04:38 |  
    4 2

    Toto vitězství nám ukázalu určitou podobnost s reprezentací ČR. V zápasech, kde o nic (už) nejde podáme dobrý výkon, ale v ostrých to vře....

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

      dropt     před 7 lety 12.11.2017 09:39 |  
      14 7

      Jestli ono to nesouvisí se sebevědomím a to nejen hráčů, sle především trenérů.

      Já mám pocit, že do zápasů, kde o nic nejde často nastupujeme v sestavě, která je připravena si to se soupeřem rozdat na férovku, zatímco jakmile o něco jde začneme první myslet na zadní vrátka a ve snaze hlavně neinkasovat obětujeme (aniž bychom si to někdy přiznali) ofenzivu a pro diváka pohledný a atraktivní fotbal.

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 12.11.2017 11:16 |  
        13 0

        Mozna na tom neco je, ale ono to neni jednoduchy. Mozna byl v plzni v zakladu Rotan z opatrnosti, ale po jeho vystridani jsme zacali propadat v zaloze a dostali gol. Jinym prikladem je Sobol. Vsichni si ho prali na ukor defenzivnejsiho Frydrycha, jenomze s nim v sestave inkasujem mnohem casteji. Pravidelne mu nekdo utika po jeho strane a jsou z toho nebezpecny situace i goly.

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

      Akuls     před 7 lety 12.11.2017 12:17 |  
      4 6

      I když se na zápas hezky koukalo a výsledek je krásný, tak bych zůstal na zemi:
      1) jak jsem se díval, tak Craiova sestavou právě moc nerotuje, hráli jsme pravděpodobně proti opradovému B-čku a tedy hráčům, kteří si až na pár výjimek k rumunské lize moc nečuchnou. Potvrdili jsme si ale, že máme relativně silný kádr, resp. lavičku a můžeme v klidu zátěž rozložit na více hráčů. Škoda, že nebyl k dispozici Altintop, to by byl zápas pro něj,
      2) Všeobecně platí a o SKS zvlášť, že hrajeme to co nám soupeř dovolí. Craiova nám toho dovolila hodně. Snažila se hrát fotbal, žádný obranný blok, nikdo naše hráče neatakoval při přebírání balónu atd. Žádná fotbalová válka jako proti Spartě, Plzni, Klokaniens nebo Liberci. Už to, že jsme byli tak dominantní na balónu a vytvářeli si jednu šanci za druhou o něčem svědčí. Tolik šancí jsme neměli ani proti Vyšehradu. Tehdy podobná sestava dokonce prohrávala po prvním poločase 0:1. Už KJVCD říkal, že neexistují přátelské zápasy, ale jen zápasy přípravné a ty se musí hrát odpovědně a naplno. Tím se díky konkurenci v týmu řídíme i za JŠ a to je dobře.

      Jinak je obdivuhodné, že v Craiově přišlo na zápas jejich B-čka s oslabenou Slavií 31 tis. diváků. Pokud se pamatuji, když se otvíral nový Eden, tak stadión nebyl vyprodaný ani náhodou, do hlediště na Oxford přišlo pokud se pamatuji jen asi 13 tis. diváků a to euforie z blížícího se titulu a konečně nového stadiónu dostupovala vrcholu.

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

        petrnovy     před 7 lety 12.11.2017 12:44 |  
        7 2

        Hezký den,
        ne, ta jejich sestava opravdu Béčko nebylo...

        • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

          smely (přítel SN)     před 7 lety 12.11.2017 17:29 |  
          4 2

          To neva, ale jako argumentační faul na obhajobu svýho názoru to stačí... :-)

          • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

            Akuls     před 7 lety 12.11.2017 20:47 |  
            2 1

            A můžu se prosím zeptat o co Vaše tvrzení opíráte, např. z kolika posledních ligových zápasů Un. Craiova jste si vygoogloval jejich sestavu?

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

        Fačín     před 7 lety 13.11.2017 17:53 |  
        3 2

        Nevím, proč snižovat naše zasloužené a vysoké vítězství tím, že "soupeř postavil béčko". Nám tam chybělo taky opravdu hodně hráčů - reprezentanti svých zemí (Hušbauer, Sýkora, Souček, Bořil, Rotaň, Deli, Ngadeu, atd..) a zranění hráči (Švento, Mešanovič, Altintop, možná ještě někdo jiný).

        • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

          Akuls     před 7 lety 13.11.2017 19:38 |  
          2 3

          Nejde přece o žádné snižování našeho výborného výkonu a zaslouženě ho vítězství, ale jen o konstatování faktů. Mně osobně by třeba vůbec nevadilo, kdyby JŠ proti Dukle postavil mužstvo, které hrálo v Craiově. Alespoň bychom viděli, zda jsme opravdu tak dobří nebo Craiova tak špatná. Po reprepauze stejně podáváme většinou dost bídné výkony a nyní se k tomu přidá ještě u většiny reprezentantů přechod z vedra do zimy. Také bychom viděli, zda se opravdu dá hrát bez DZ a na dva útočníky, tedy 4-4-2 a reprezentanti by si alespoň odpočinuli před hodně důležitým zápasem s MTA.

  53. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

    Nascimento     před 7 lety 12.11.2017 17:10 |  
    6 0

    Ve čtvrtek tiskovka:
    Pan Tvrdík na twitteru:
    Vse o oslavach 125. vyroci, vizi sportovniho useku klubu, cilech pro tuto sezonu na TK ve ctvrtek

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

      smely (přítel SN)     před 7 lety 12.11.2017 17:26 |  
      3 0

      Oznámení Neymara , totiž Nezmara a útok na vítězství EL...to beru :-)

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

        skori (přítel SN)     před 7 lety 12.11.2017 21:09 |  
        3 1

        Možná oznámí oba :-D

        • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

          bongor     před 7 lety 13.11.2017 10:02 |  
          1 1

          Neymar říkal,že se mu v PSG nelíbí a nám by se hodil.

          • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

            Ados     před 7 lety 13.11.2017 10:32 |  
            0 0

            Že by Nezmar? Nenapadá mě nic jiného, proč dělat tiskovku pár zápasů před koncem podzimní části.

            • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

              Ragnarok     před 7 lety 13.11.2017 12:46 |  
              2 0

              Nezmar, nová struktura, přehodnocení cílů a myslím, že na nás čeká i překvápko. Těším se.

              • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                Fačín     před 7 lety 13.11.2017 15:42 |  
                2 12

                Jste z toho Nezmara všichni nějací hotoví.. Já se na něj popravdě moc netěším. Až začne přivádět Coufaly, Kulhánky, Mikuly, Potočné a podobné borce. Do Liberce nepřivedl snad žádného kvalitního cizince (snad s výjimkou Ekpaie, kterého ale nedokázal udržet a ten jim utekl do Zlína. Do Zlína!!!), do reprezentace Liberec taky dlouho nikoho nedodal (výjimky z poslední doby Coufal - Zoufal a Sýkora, který už je u nás).

                Navíc to bude další hlas, další jiný názor a způsob práce do našeho managementu. O tom, že nikdy nehrál ani nepracoval ve velkém klubu s velkým penězi jsem se již zmiňoval několikrát.

                • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                  mirecek1111     před 7 lety 13.11.2017 16:22 |  
                  2 0

                  Toho bych se nebál. On si musí být vědom toho, že ve Slavii bude muset pracovat jinak. Těžko si přece může myslet, že když tady nastolí přestupovou politiku Liberce posledních let, tak dokáže naplňovat cíle, které mu bude ukládat vedení Slavie v čele s Tvrdíkem. A to ať už v lize nebo v Evropě.

                  A pak, to jak pracoval v Liberci… Liberec má své možnosti a musel hold pracovat v jejich mantinelech. Vždyť ten jejich Karl mu nebyl ochotný zaplatit jednoho pořádného hráče. Tak jakou cestou se asi musel při řízení Slovanu vydat, než tak jak to tam vedl.

                  Nezmarovi musí být jasné, že tady bez titulu přežije max. 2 roky. Takže bych se fakt nebál toho, že se najednou přestaneme snažit přivádět kvalitní zahraniční hráče.

                  • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                    malan (přítel SN)     před 7 lety 13.11.2017 17:08 |  
                    4 0

                    "bez titulu přežije max. 2 roky". Na to si přišel jak? Sbírání titulů není věcí sportovního manažera. Jeho prací je dlouhodobá sportovní koncepce klubu, tak aby z ní klub profitoval. Jestli součástí toho budou tituly nebo ne je věcí především trenérského týmu.

                • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                  Ados     před 7 lety 13.11.2017 16:25 |  
                  1 0

                  Z částí tvého příspěvku i souhlasím. Nicméně Nezmarovi věřím, že náš klub posune zase o nějakej stupeň výš. Pozice sportovního ředitele nám chybí hrozně moc - viz letní přestupové politika.

                • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                  Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 13.11.2017 17:21 |  
                  3 1

                  Nesouhlasím ze dvou důvodů.
                  1. Nezmar uměl přivést kvalitní zahraniční hráče ale jen na hostování protože na víc Libe neměl peníze. Slavia je má.
                  2. Vůbec mi nebude vadit cesta, kdy dokážeme najít ty české klenoty a dovybrousíme si je.

                • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                  martyni (přítel SN)     před 7 lety 13.11.2017 17:49 |  
                  9 0

                  Promin, ale tuhle logiku nechapu. Jak si muzes myslet, ze Nezmar bude privadet stejny hrace jako privadel do Liberce, když moznosti a ambice obou tymu jsou uplne jiny? Samozrejme mas pravdu v tom, ze zkušenost z velkého klubu nemá, ale kdo ji ma? To bychom nemohli privest nikoho do tyhle funkce. Bereme ho ne kvůli zkušenostem z velkého klubu, ale kvůli tomu, ze osvedcil, ze ma pro tuhle funkci nejake vlohy.

                • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                  TSeguinTS     před 7 lety 13.11.2017 18:13 |  
                  4 0

                  Ano, Nezmar pracoval v chudších podmínkách. Ale dostal Liberec 3x do skupiny EL (2013-14 dokonce šestnáctifinále, 2015-16, 2016-17) a v roce 2014-15 Slovan vyhrál pohár. To už je hodně slušné CV.

                  • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                    Fačín     před 7 lety 13.11.2017 18:34 |  
                    0 2

                    Já ty výsledky nechci nějak snižovat. Ale byla to jen jeho zásluha? A ostatně měli i horší sezony, kdy se jen zachraňovali. Tuším předloni...

                    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                      PetCC     před 7 lety 13.11.2017 22:21 |  
                      2 1

                      Zachraňovali se, protože dali všechno do pohárů a na začátku jim pak hodně ujela liga. Jinak Liberec pořád předváděl kvalitní fotbal.

                    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                      TSeguinTS     před 7 lety 13.11.2017 22:39 |  
                      0 0

                      Naprosto rozumim tvým pochybnostem. Taky se bojím, aby to Nezmar zvládl. Každý od něj očekává brutal maximum a víme jak to dopadá...

                      Ale věřím.

  54. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

    Fulham     před 7 lety 13.11.2017 18:59 |  
    8 0

    Ta čtvrteční tiskovka - ať to bude o čemkoliv , jsem zvědav. Nicméně si dovolují upozornit , že 12.12. čeká JT a naše vedení mnohem větší výzva. Protože po posledním výstupu komise rozhodčích jsem přesvědčen, že defenestrace té špíny co momentálně ovládá fačr je nanejvýš demokratický způsob volební VH. A věřím, že to tak vidí i většina majitelů klubů co do toho cpou prachy. Protože prohrát se může (a bude ve fotbale vždy) ale bez pocitu frustrace a zmaru z vlivů dvanáctých , někdy i třináctých hráčů - teď nemyslím diváky.

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 13.11.2017 19:14 |  
      9 0

      Bohužel není šance, jak se zbavit Berbra komise rozhodčích a spol. Snad jedině kdyby se na Strahově v ten den sešlo několik desítek tisíc fanoušků, že by na to zareagovali razantně všichni (sponzoři, majitelé klubů), kterým se to nelíbí. Ne jen Slavia, Olomouc a Teplice.

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

        PetCC     před 7 lety 13.11.2017 22:19 |  
        3 0

        No, jo. Jenže sejít se tolik fandů ze všech klubů, tak je jasný, že by si rozbili držku mezi sebou. A na Berbra by se nedostalo.

        • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 13.11.2017 22:27 |  
          0 0

          I to je bohužel možný...

  55. Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

    Fačín     před 7 lety 14.11.2017 13:11 |  
    2 5

    Konečně jsem se dostal k tomu, shlédnout náš zápas v Craiově. Slušné pokoukání, ofenzivní hra z obou stran, dali jsme pěkné góly, opět spoustu šancí zahodili. Na můj vkus jsme měli příliš okének vzadu, kdy soupeř chodil do brejků. Naštěstí většinu z nich zazdil sám, občas jim pomohl Jugas. Zaujala mě úžasná sváteční atmosféra na stadionu (který je opravdu nádherný), i když jsme jim jí trochu pokazili výsledkem. Mladý Bucha určitě zaujal, jeho mladickou hladovost uprostřed zálohy budeme do budoucna potřebovat, tak snad mu to vydrží. Trochu mě překvapilo hodně pozdní střídání, za stavu 0:3 jsme tam určitě další mladíky mohli poslat dřív. S tím trochu souvisí jedna má poznámka - trochu rozčarován jsem byl z toho, že mladíci hráli v "cizích" dresech. Proč? To mají v juniorce jiné, nekompatibilní sady dresů? Takhle to bylo matoucí, amatérské a skoro až urážlivé (vůči hostiteli). A mohli jsme hrát možná i v našich sešívaných dresech. Přeci jen ta modrá není reprezentativní vůči naším klubovým barvám.

    Tak snad nám vydrží elán, nadšení a střelecká potence i do zbytku podzimu. Budeme to potřebovat.

    • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

      kjandourek (admin)     před 7 lety 14.11.2017 13:35 |  
      3 1

      No já ti nevím - předpokládám, že hostitelé měli právo volby dresů a hráli v bílém - myslíš, že by bylo méně amatérské a méně urážlivé, kdybychom jim řekli: "My máme dresy červenobílé, koukněte si vzít něco jinýho?"

      To je jako kdybychom my otevírali stadion a hráli v modrém, protože jsme si pozvali Manchester United a ten přece kvůli nám nebude měnit svou tradiční červenou...

      • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

        Fačín     před 7 lety 14.11.2017 15:42 |  
        2 3

        Tak jsem to nemyslel. Oni hráli v bílomodrém, my kdybychom hráli v našich barvách, myslím, že by to bylo snadno rozeznatelné. Spíš mi šlo o ty jmenovky u mlaďasů co se týče toho amatérismu. Proč neměli svoje dresy?

        • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

          kjandourek (admin)     před 7 lety 14.11.2017 15:56 |  
          1 0

          Tak evidentně se pro tenhle zápas nevyráběla sada speciálních dresů ... a v juniorce mohou mladí hrát s čísly, která jsou stejná jako mají hráči áčka... Takže bylo lepší, aby Bucha hrál se jmenovkou Sýkora, než abychom měli na hřišti třeba dvě sedmičky...

        • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

          kjandourek (admin)     před 7 lety 14.11.2017 16:13 |  
          4 0

          Nedalo mi to, koukl jsem se: Pavel Bucha hraje v juniorce s dvacítkou, stejně jako v Áčku Jirka Bílek, který v tomto zápas nedělal kapitána, takže svůj dres z juniorky si opravdu vzít nemohl... U těch ostatních to nebylo tak dramatické - ještě Stehno nosí normálně sedmnáctku jako Stoch...
          Jinak:
          Stropek - 5, jako Altintop, ale ten je zraněn
          Havrda - 18, jako Bořil (sraz repre)
          Mitrano - 13, jako Michael Ngadeui (sraz repre)
          Bjeloš - 19, jako Deli (sraz repre)

          Možná by stálo za uvážení, jestli by juniorka pro tyto příležitosti neměla automaticky nosit čísla od čtyřicítky výše, aby kterýkoliv její hráč mohl naskočit za áčko bez jakékoliv úpravy...

          • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

            Fačín     před 7 lety 14.11.2017 16:50 |  
            2 5

            Tak spíš by mohla mít juniorka sjednocené dresy (a tím pádem i čísla a jmenovky) s áčkem. Stačilo by tím pádem dělat jednu sadu dresů místo dvou pro dva týmy. Celkově by myslím nebylo na škodu větší propojení áčka s juniorkou.

            • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

              kjandourek (admin)     před 7 lety 14.11.2017 17:03 |  
              2 0

              To je nereálné... Vždyť z čísel mezi jedničkou a třicítkou nemáme obsazenou jedničku, dvojku devítku (Mingazov je na hostování), jedenáctku, dvanáctku, šestnáctku, dvacettrojku, dvacetšestku a dvacetosmičku ... (Švento má 81, Kovář 31)

              Jinak ti hráči se (zvláště v juniorce) stále mění, odcházejí na hostování a přicházejí na zkoušku... Opravdu bych to řešil když už, tak tím, že áčko bude mít čísla v rozmezí 1-35 a juniorka 40-60

            • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

              TSeguinTS     před 7 lety 14.11.2017 18:22 |  
              4 1

              ^ Tak to patří mezi Top 5 nejhorších nápadů na SN za rok 2017

              • Re: Universitatea Craiova - Slavia 0:4

                Fačín     před 7 lety 14.11.2017 19:03 |  
                1 2

                Hurá!!! Ale doufal jsem aspoň v medailové umístění...