Přípravná utkání

Linense - Slavia 4:2

Slavia prohrála ve Španělsku přípravné utkání proti místnímu třetiligovému týmu Linense 2:4. První zápas pod novým trenérem Trpišovským tak znamená značné rozčarování.

Online reportáž ze zápasu najdete na oficiálním webu zde.

Čtvrtek 11. 01. 2018 16:00

Přípravné zápasy, 2017/2018
4 - 2
3 - 1
Real Balompédica Linense
Real Balompédica Linense

10. a 14. Wilson Cuero
19. Juampe
51. Ibrahima

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

24. Tomáš Necid
64. Miroslav Stoch

Komentáře (196)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Linense - Slavia

    Jachym     před 6 lety 11.01.2018 15:41 |  
    0 0

    Tak se snažte, ať je nějakej Vejvar...:-)

  2. Re: Linense - Slavia

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2018 16:10 |  
    2 0

    Jde Vam Radio Slavia? Asi nefunguje co..

    • Re: Linense - Slavia

      smely (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2018 16:34 |  
      3 0

      me to hraje nakej smutecni pochod nebo co ... :-)

      • Re: Linense - Slavia

        Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2018 16:46 |  
        1 0

        Aspon neco.. me nic

        • Re: Linense - Slavia

          smely (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2018 17:18 |  
          1 0

          a ted se mi to preladilo na Requiem....

          • Re: Linense - Slavia

            bongor     před 6 lety 11.01.2018 17:59 |  
            0 0

            To je divný,mně na Pochod padlých revolucionářů

  3. Re: Linense - Slavia

    Robinator     před 6 lety 11.01.2018 16:15 |  
    0 1

    jelikož je třetí španělská lepší než kapr liga, bude to teěžké..ale snad to dááme :D

  4. Re: Linense - Slavia

    mpik     před 6 lety 11.01.2018 16:19 |  
    2 13

    Tým z třetí španělské ligy nás drtí po pár minutách 2:0 ? My chceme hrát evropské poháry? Ta sestava není zas tak "béčková". Budíček!

      • Re: Linense - Slavia

        mpik     před 6 lety 11.01.2018 16:24 |  
        1 1

        19. minuta a my prohráváme už 0:3 - smutné.

      • Re: Linense - Slavia

        jufoun (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2018 16:26 |  
        4 0

        Chlapi, měli jsme to v těch brožurách....ofenzivně kurva... :D

    • Re: Linense - Slavia

      M@rvin     před 6 lety 11.01.2018 16:27 |  
      8 1

      Pod trenérem už se kýve židle. Ustojí to?:-)

      • Re: Linense - Slavia

        Jachym     před 6 lety 11.01.2018 16:35 |  
        10 1

        Podroužek už má díky tobě nadpis zítřejšího článku...:-)

    • Re: Linense - Slavia

      Jachym     před 6 lety 11.01.2018 16:30 |  
      9 3

      Už se probouzí. Nejanči. Dnes jde stejně o howno a je brzy na nějaké závěry. Navíc, pokud vím, jsou v plném tréninku. V brance k tomu vyjukaný mladík, v poli další.

      • Re: Linense - Slavia

        mpik     před 6 lety 11.01.2018 16:34 |  
        4 2

        Mladík, který má hrát v A týmu SKS nemůže být vyjukaný. To musí být téměř už plnohodnotný hráč, který má za sebou velké turnaje, často mezinárodní.

        • Re: Linense - Slavia

          Jachym     před 6 lety 11.01.2018 16:38 |  
          3 1

          No jo, ale kolik už toho odchytal za náš A-tým?

  5. Re: Linense - Slavia

    bububu (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2018 16:39 |  
    5 2

    Začínám věřit, že na jaře ještě Plzeň pořádně proženeme, jelikož u nás platí se železnou pravidelností úměra - čím horší příprava, tím lepší mistráky (a vice versa) :)

    • Re: Linense - Slavia

      Arya     před 6 lety 11.01.2018 16:44 |  
      1 1

      A tak šance máme, takže klidně ještě můžeme vyhrát :)

  6. Re: Linense - Slavia

    Arya     před 6 lety 11.01.2018 16:40 |  
    1 1

    O nic nejde, VP dostala 4 od Domažlic,RB zase podcenila začátek utkání s Táborskem :)
    To ještě zvládnou otočit :D

  7. Re: Linense - Slavia

    bububu (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2018 16:59 |  
    10 1

    Mám ale velkou radost, že zkoušíme 3-5-2. Hrozně moc si přeju, aby u toho Trpiš zůstal a během jara jsme to dotáhli k dokonalosti.

    • Re: Linense - Slavia

      Vici     před 6 lety 11.01.2018 17:02 |  
      7 2

      PŘesně tak v priprave si musi vyzkouset kdo je schopnej tenhle system vstrebat. Kdy jindy kdyz ne ted i kdyby dostali bidu. Ostatne Plzen dostala s Furthem v lete tusim 4:1 a jak jim nakonec podzim vysel. Za mě palec nahoru kvuli tomu rozestaveni. Pokud je takovy jaky pisou. Skoda ze neni prenos.

    • Re: Linense - Slavia

      JS (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2018 17:21 |  
      5 3

      Akorát Sobola bych si v takovém systému představoval na kraji a ne jako jednoho ze tří stoperů...

  8. Re: Linense - Slavia

    Fulham     před 6 lety 11.01.2018 17:00 |  
    5 0

    Totální fotbal! Jebat vrabce! Kdo brání, nevěří golmanum ! Ole :-)

  9. Re: Linense - Slavia

    Arya     před 6 lety 11.01.2018 17:06 |  
    2 1

    Chudák Otáhal...

  10. Re: Linense - Slavia

    Alcapone     před 6 lety 11.01.2018 17:07 |  
    7 1

    Podroužek prožil teď tři orgasmy a hlavně má téma na zejtra. Já su zatím v klidu o nic nejde. A hele teď má čtvrtej...

  11. Re: Linense - Slavia

    Vici     před 6 lety 11.01.2018 17:09 |  
    18 2

    4:1 :)))) Trpiš jim asi dává do těla ty maj těžký nohy. Jen tak dál. V sezóně se jim to vrátí.

    • Re: Linense - Slavia

      Billy01     před 6 lety 11.01.2018 17:34 |  
      4 33

      Hezký.. To je nějaký fór!? Tak to bude zase keců jak byli všichni unavení atd... Tohle je ostuda pánové! Nepřijde mi na tom nic legračního, že Slavia, sice v přípravě, ale dostává na prdel od nějakých amatérů z třetí ligy! Trpišák asi zapomněl, že ve fotbale se musí i bránit. Jaaarda Šilhavý! Sks

      • Re: Linense - Slavia

        sicilianbrno     před 6 lety 11.01.2018 17:38 |  
        8 1

        To chce klid a nohy v teple pane profesore....

      • Re: Linense - Slavia

        Arya     před 6 lety 11.01.2018 17:40 |  
        9 2

        Amatéři z třetí ligy? To jste takový znalec španělského fotbalu? Tohle rozhodně NEJSOU Domažlice,které VP daly 4 kusy!
        A Šilhavý je pryč,nevrátí se. Takže - Jiiiindra Trpiš!Sks.

      • Re: Linense - Slavia

        Harvey     před 6 lety 11.01.2018 17:43 |  
        4 4

        Od amatérů co hrajou ve stejný lize jako béčko Realu nebo Barcelony. To zas takový amatéři asi nebudou.

        • Re: Linense - Slavia

          Billy01     před 6 lety 11.01.2018 17:59 |  
          5 24

          A v pohárech se hraje proti týmům z třetí ligy? Já sem v klidu, jen mě fascinuje vaše zamilovanost :-). Tohle je ostuda i když je to příprava. A omluva taková, že nejsou amatéři a hrají proti B týmu Realu!? To nemyslíte vážně...? Pro vás to není ostuda?

          • Re: Linense - Slavia

            Arya     před 6 lety 11.01.2018 18:05 |  
            7 1

            Rozhodně si myslím,že větší ostuda je dostat 4 goly od Domažlic, než prohrát se Španělama :)

            • Re: Linense - Slavia

              DF007     před 6 lety 12.01.2018 10:44 |  
              2 1

              Plzeň dostala 4 góly, ale 7 jich dala, což pokud se nepletu, tak nám se nepovedlo.

              • Re: Linense - Slavia

                Arya     před 6 lety 12.01.2018 11:19 |  
                0 0

                Tak já to myslela tak,že Španělé by přeci jen měli být kvalitou o trochu jinde než Domažlice. Není třetí liga jako třetí liga...

          • Re: Linense - Slavia

            Vici     před 6 lety 11.01.2018 18:08 |  
            12 0

            Zkus se zamyslet nad jednou veci. Pokud mame kondicni pripravu tak urcite neprobiha nacvik situaci. Takticky trenink standardky atp. Vzhledem k tomu ze je sestava totalne zamichana tak ani zadna vazba mezi hraci neni plus nove rozestaveni. A jedna vymluva na zaver .... plny trenink :)
            Fakt bych to vubec nehrotil. Ty kluci si sly zakopat v tyhle casti pripravy bych to ani nenazyval zapasem kor za situace (zmena trenera zmena taktiky , rozestaveni)

            • Re: Linense - Slavia

              Billy01     před 6 lety 11.01.2018 18:48 |  
              1 1

              Nechal sem se i trochu unést no... Prostě nesnáším když Slavia prohrává. Doufám, že to nebude stálý jev. Sks a vzhůru Slavia!

          • Re: Linense - Slavia

            Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2018 18:09 |  
            17 1

            Ostuda? Ty jses hystericka ostuda. Boze mame kondicni soustredeni,ktere ma byt hodne narocne protoze se chceme prezentovat stylem 90 min nahoru dolu. Zkousime poprve novy system se tremi obranci a juniory v tymu. Tento system je nejtezsi na nauceni protoze se kompletne meni obrane postaveni a je logicke,ze v prvnim zapase,budou v obranne vznikat okenka,kterych tretiligovy spanelsky tym dokaze vyuzit. Jinak jeste poradim podivat se hrace spanelskeho narodaku a na hrace naseho narodaku. Lehce se “dopocitate”,jakou asi tak uroven musi mit hraci tretiligoveho spanelskeho tymu. Ty amatere..

            • Re: Linense - Slavia

              Billy01     před 6 lety 11.01.2018 18:44 |  
              1 19

              Ty seš mi ale drsný chlapec... :-) a koukám, že i velký odborník. Tak promiň, ty drsňáku, že mě vadí, že Slavia prohraje s třetiligovým týmem. Tak pak si napíšem po herním soustředěním v Dubaji ju!? Budu rád, když budu mile překvapen, ale nemyslím si. Mějte se. Ať žije Slavia!

              • Re: Linense - Slavia

                Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2018 18:47 |  
                16 2

                Nevim proc bych mel byt drsny chlapec.. brecis tady jak malej kluk,tak se nediv reakcim. Jinak bych si tedy predne napsal az po konci ligove souteze..

      • Re: Linense - Slavia

        Vici     před 6 lety 11.01.2018 18:01 |  
        17 2

        Ostuda jsou tyhle reci. Tohle je kondicni soustredeni. Z plnyho treninku. Herni nasleduje v Dubaji. Jen aby jsme si nepletly pojmy.

  12. Re: Linense - Slavia

    Arya     před 6 lety 11.01.2018 17:23 |  
    2 0

    Míra Stoooooch!
    Tak snad mu to tam začne padat :)

  13. Re: Linense - Slavia

    jufoun (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2018 17:31 |  
    3 0

    Snad to ze Škoďákem nebude vážné.

  14. Re: Linense - Slavia

    bedy     před 6 lety 11.01.2018 17:36 |  
    0 0

    Gólman jim chytá asi dobře.Davame prý samé šibenice.

  15. Re: Linense - Slavia

    TSeguinTS     před 6 lety 11.01.2018 17:40 |  
    3 0

    1.půle: Sobol, Jugas, Pardubský - Sýkora, Hromada, Danny, Ngadeu, Vejvar - Mingazov, Necid
    2.půle: Mareš, Deli, Frydrych - Zmrhal, Hušbauer, Stoch, Bucha, Bořil - Škoda, Van Buren

    Opravdu zajímavé sestavy, jen mě překvapil Sobol na stoperu, čekal jsem ho na té pozici Bořila. Mingazov v útoku není úplnou novinkou, co si tak pamatuji z přípravy pod JŠ. Navíc jsem rád, že jsou mladíci zapojeni naplno.

  16. Re: Linense - Slavia 4:2

    Obr     před 6 lety 11.01.2018 17:53 |  
    18 2

    Jaky rozcarovani? Nabirame kondici a tohle bylo jenom zpestreni pripravy. Me to teda nerozcarovalo

  17. Re: Linense - Slavia 4:2

    VanDel     před 6 lety 11.01.2018 17:55 |  
    7 19

    Nebudu z toho delat nejakou extra tragedii, ale ruku na srdce-tym ktery chce hrat Ligu mistru by rozhodne nemel prohrat s tretiligovym tymem ani v plne fyzicke priprave jako jsme ted my.

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      houston (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2018 18:30 |  
      10 0

      Jenže si vem, kolik bylo v sestavách kluků, kteří jsou v áčku úplnými nováčky. Neber to tak tragicky.

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      donford     před 6 lety 11.01.2018 18:34 |  
      13 0

      Dovolím si trochu oponovat. Začátkem prosince jsem kdesi lezl na jeden vulkán. Nahoru mi to jakž takž šlo, protože jsem měl za sebou asi 20 dní solidních výšlapů, ale dolů to bylo utrpení. Dostaly zabrat docela jiné svaly. I když jsem měl trekingové hole. Druhý den jsem se doslova plazil, než si svaly zase zvykly a vzpamatovaly se. Proč to píši. Po několikadenní poctivé fyzické zabíračce, po které by se měli hráči doslova plazit, kdy dostávají zabrat i jiné svaly, než ty na běhání a kopání do míče, může hráče obehrát i dobře připravený dorostenec. Prostě nejde to a nejde. A když si k tomu promítnu úplně zjevnou nesehranost např. v obraně a ještě hrát na tři, nedivím se, že jsme v 19. minutě prohrávali 3:0. Takže tohle bych vskutku hodil za hlavu. Jako kdyby hráli bago na louce. Větší hodnotu výsledek nemá. jenom že se rozhýbali.

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        bongor     před 6 lety 11.01.2018 18:57 |  
        2 2

        S tou chůzí z kopce máš pravdu Done,částečně i s tím názorem na výsledek,ale měl to být spíš nějaký modelový zápas za zavřenými dveřmi,ještě líp by bylo zkoušet takové novinky mezi dvěma našimi mužstvy,lidí na to máme dost,protože takovéto extempore kazí jméno Slavie a navíc dělá obrovskou radost různým Podroužkům a spol.Před chvílí zrovna na mě z okna posměšně pokřikovalo místní rudý přiblblo.

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          Crispo     před 6 lety 11.01.2018 19:14 |  
          3 0

          Modelový zápas to taky asi úplně nebyl, když je to kondiční soustředění a ne herní :-) Hráči prostě meli zpestření, místo běhání mezi kužely si zahráli fotbal...

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        (#58882)     před 6 lety 11.01.2018 21:53 |  
        4 1

        Donford 18:34-To je tak srozumitelně a jednoduše vystižena podstata věci,že už to lépe nejde.Kdo viděl video z ukázky kondiční přípravy v posilovně, musí takové vysvětlení příjmout a zůstat nad věcí nad výsledkem na hřišti.A pokud ve stejné kvalitě bude probíhat další příprava zle nebude.

  18. Re: Linense - Slavia 4:2

    Leky16     před 6 lety 11.01.2018 17:58 |  
    1 0

    Dobrý vepodvečer. Jen malý dotaz... neví někdo,proč nezasáhl do hry Souček a Muris? Díky

  19. Re: Linense - Slavia 4:2

    Jakob     před 6 lety 11.01.2018 18:16 |  
    18 2

    Ty řeči o ostudě , to je fakt tragický. Hrál jste někdo v průběhu plného kondičního soustředění zápas? To fakt nemá žádnou hodnotu. A tady se z toho někteří hroutí. Přijde mi to fakt směšný. Sorry jako....

  20. Re: Linense - Slavia 4:2

    belmis (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2018 18:17 |  
    16 1

    Pánové, neblázněte. Začátek přípravy, pracují na kondici. Pro mě je v této fázi daleko lepší prohra 4-2 než abychom jim dali sedmičku. Aspoň je vidět, že se na soustředění neulejvaj.

    Před touto sezónou taky dostala Plzeň bůra....Hlavně klid a ať kluci v této fázi přípravy hlavně dál makaj bez ohledu na nějaký výsledek.

  21. Slušný, no...

    Petr9608     před 6 lety 11.01.2018 18:24 |  
    2 2

    Pro úplnost ještě dodám, že narozdíl od Německa, Francie nebo Anglie se 3. liga ve Španělsku dělí na 4 skupiny. Celkem jí hraje 80 týmů.

    • Re: Slušný, no...

      Petr9608     před 6 lety 11.01.2018 18:30 |  
      2 2

      Tj. že ve ENG, FRA, GER je 3. liga celostátní a postrádá jakýkoliv reg. dělení.

      Plus ještě ten fakt, že v ekonomicky zbídačenym Španělsku by tyto kluby z regionálních souteží na tom mohli být ekonomicky ještě o to hůře. Prostě - zatímco mezi Bayernem, City a Realem rozdíl není (ve směru toho, že Real má/mohl by mít handicap toho, že ve srovnání s City nebo Bayernem působí v chudší zemi), tak mužstvo ze 3. Bundesligy nebi League One by na tom mělo bejt o dost lépe než tým ze Segunda Division B.

  22. Re: Linense - Slavia 4:2

    DF007     před 6 lety 11.01.2018 18:47 |  
    7 32

    Totální fotbal a dnes totální ostuda. Výmluvu, že jsme v kondiční přípravě neberu. Tu jsem měl několikrát a nikdy nám trenér nedovolil hrát hůř než jindy. Ta kvalita by tam být měla.
    Ale s Trpišem to bohužel lepší nebude. Je to jenom kecal, kterému osobně vůbec nevěřím.

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      sicilianbrno     před 6 lety 11.01.2018 18:51 |  
      16 3

      tohle hodnotíš po jednom zápase, ješte v te nejhorší kondiční části připravy? Zvlaštní přístup...

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        DF007     před 6 lety 11.01.2018 19:39 |  
        5 19

        I kdyby byli hráči unavení, tak stejně soupeře z třetí ligy porazit musí. Navíc dostat 4 góly, to je ostuda. A prosím, neříkejte, že 3 španělská je jinde. Na podzim jsme hráli zajímavé zápasy s Villarealem.

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      sasky     před 6 lety 11.01.2018 18:54 |  
      12 2

      Že ty to nebereš je sice krásný, ale díkybohu naprosto irelevantní. To, že se v přípravě flákáš ty neznamená, že to tak má každý. Hezký večer ;)

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        DF007     před 6 lety 11.01.2018 19:40 |  
        2 12

        Nikdy jsem se v přípravě neflákal a únavu, pokud se dobře rozcvičíš, rozběháš.

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2018 19:44 |  
          14 1

          Rozbehas jo? Takze podle tveho modelu proste neexistuje hranice,od ktere by telo zacalo vydavat mensi a mensi vykonnost. Proste se dobre procvicis a pak to zase rozjedes ve stejny intenzite.. hm,pekna blbost to ti teda povim!

          • Re: Linense - Slavia 4:2

            DF007     před 6 lety 11.01.2018 19:46 |  
            1 17

            Trénují dvakrát denně, dejme tomu okolo 5 hodin, to musí vydržet a zápas zvládnou. A pokud jsou zakyseleni, tak je chyba v trenérovi. Proto mají hráči sporttestery, aby se to nestalo.

            • Re: Linense - Slavia 4:2

              Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2018 20:20 |  
              9 3

              To myslis jako vazne? Vis vubec o cem mluvis? Podle me moc ne,protoze to,co pises jsou kraviny.. Jestli chces tvrdit,ze neni rozdil mezi tim hrat zapas v kondicni priprave a hrat zapas v beznem ligovem rezimu,tak se fakt nemame o cem bavit..

              • Re: Linense - Slavia 4:2

                DF007     před 6 lety 11.01.2018 20:41 |  
                2 11

                Pět let jsem hrál federální hazenkářskou ligu, čtyři hrál v juniorské repre, vím o čem je fyzická příprava. A kvalita by se měla projevit, i když jsi unavený

                • Re: Linense - Slavia 4:2

                  Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 09:47 |  
                  2 4

                  Takze jediny,co jsme se od tebe dozvedeli je,ze federalni hazenkarska liga se dala hrat i bez mozku.. protoze to co tady predvadis je strasna krec a je evidentni,ze dane tematice, i pres to, ze jsi v praxi zazil, nerozumis.. Evidentne je tvuj problem pan Trpisovsky. Fajn,kazdy mame pravo na svuj nazor ale nesnaz se ho schovavat za neco jineho,delas ze sebe akorat trotla..

                  • Re: Linense - Slavia 4:2

                    DF007     před 6 lety 12.01.2018 10:51 |  
                    3 1

                    Tvůj argument s bezmozkem se mě samozřejmě osobně dotknul, což jsi asi chtěl. Ale, nechceme-li si říkat věci na rovinu a neustále hledat alibi (kondiční příprava, nové tváře, nemožnost sehranosti apod.), tak se asi moc daleko neposuneme.

                    • Re: Linense - Slavia 4:2

                      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 11:01 |  
                      3 2

                      Mas pravo na svuj nazor. Ja k tomu muzu dodat,ze s hysterii v hlave se take moc daleko neposuneme.. vic si asi rekneme na konci sezony.

                • Re: Linense - Slavia 4:2

                  sasky     před 6 lety 12.01.2018 10:56 |  
                  3 3

                  Nic ve zlém, ale házená, to je ten sport, jak přejdeš hřiště, rozestavíš se do formace, 20 vteřin si házíš okolo a pak to někdo jebne do brány a někdo mu při tom vyrazí zuby? Nic proti, házená se mi líbí, tohle mělo být jen takové popíchnutí. Nicméně kondiční příprava profesionálního fotbalisty na té top úrovni a amatérského hráče házené je "krapátek" jiná.
                  Mimochodem, říká ti něco pojem superkompenzace a víš jak vypadá její křivka? Protože podle toho co píšeš to tak rozhodně nevypadá. A se zakyselením to opravdu nesouvisí.

                  • Re: Linense - Slavia 4:2

                    Fačín     před 6 lety 12.01.2018 11:22 |  
                    1 2

                    Amatérského hráče házené? Ty jsi úplně mimo!

                    • Re: Linense - Slavia 4:2

                      sasky     před 6 lety 12.01.2018 13:30 |  
                      1 1

                      Od tebe mě tento výkřik velmi těší! :)

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          Boss82     před 6 lety 12.01.2018 11:56 |  
          1 1

          Tak tohle je vtip dne! Očividně nemáš o této problematice ani páru!

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      jufoun (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2018 18:57 |  
      12 1

      Nedejbože prohrát i v lize viď? A kritizovat trenéra po začátku přípravy že je kecal, je jak to říct slušně, trochu mimo.

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        DF007     před 6 lety 11.01.2018 19:42 |  
        3 16

        Já říkal, že je kecal, už když se začalo mluvit o tom, že by k nám měl přijít. Otevřete oči, nikde nic nedokázal a bohužel ani nedokáže.

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          sasky     před 6 lety 12.01.2018 10:50 |  
          4 1

          Co by sis prosimtě představoval za úspěchy u chlapa, kterýmu je 41 a trénoval vybrakovaný Žižkov a Liberec, kde každého půl roku stavěl nové mužstvo (a stejně se dostal do EP a nyní je v tabulce 2 body za náma)??? Já si naopak myslím, že relativně k možnostem jím trénovaných týmů měl úspěchy mimořádné.

          • Re: Linense - Slavia 4:2

            DF007     před 6 lety 12.01.2018 11:35 |  
            2 4

            Jen připomenu, že ve vybrakovaném Liberci získal J.Šilhavý titul

            • Re: Linense - Slavia 4:2

              sasky     před 6 lety 12.01.2018 13:37 |  
              4 0

              Ve vybrakovaném Liberci??? Bičík, Bosančič, Breznaník, Fleišman, Gebre, Janů, Nezmar, Polák, Rabušic, Štajner, Šural i ten blb Vácha...

              • Re: Linense - Slavia 4:2

                DF007     před 6 lety 12.01.2018 14:37 |  
                0 5

                Z kterých on ty hráče udělal. Oni tam přišli jako no name

                • Re: Linense - Slavia 4:2

                  sasky     před 6 lety 12.01.2018 15:20 |  
                  3 0

                  Máš docela svérázný přístup k historii. Nicméně, i kdybych přistoupil na tvou hru, tak co následující jména?
                  Souček, Coufal, Kolář, Graiciar, Pulkrab, Pavelka, Pokorný, Sýkora...
                  Nápověda - to jsou zase jména, která rozkvetla pod Trpišovským (a to jsem koukal jenom na Liberec...)

                  • Re: Linense - Slavia 4:2

                    DF007     před 6 lety 12.01.2018 16:47 |  
                    0 3

                    Akorát ten titul tam chybí, ale jde zřejmě podle tebe o drobnost

                    • Re: Linense - Slavia 4:2

                      sasky     před 6 lety 12.01.2018 17:31 |  
                      1 0

                      Hele, na to tvoje selektivní čtení už nějak nemám náladu. "Nepište mi a pokud možno nepište vůbec"

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      Rooney     před 6 lety 11.01.2018 20:23 |  
      14 2

      Že jsme v kondiční přípravě nemusíš brát jako výmluvu, protože to je prostě fakt. A ono není kondiční příprava jako kondiční příprava... Pokud si při ní byl schopen odehrát zápas na 100%, tak asi za moc nestála. Takže asi takhle:
      1) hráči jsou momentálně v té největší zátěži a byl to zápas pouze pro zpestření, takže výsledek opravdu o ničem nevypovídá
      2) jelikož naše mužstvo na tom kondičně není úplně nejlépe a navíc JiT preferuje fyzicky daleko náročnější fotbal než JŠ, je logické, že toho mají hráči až až a prostě nemůžou hrát na 100%
      3) zkoušíme nový systém 3-5-2, ačkoliv máme teprve před herním soustředěním a ta souhra tam prostě není, zejména v defenzivě. Navíc byla sestava dosti kombinovaná, aby si zahráli všichni, což tenhle efekt ještě umocnilo.
      4) nazývat Trpiše kecalem je už trochu moc. Neříkám, že je tou pravou volbou pro nás, to ukáže teprve čas, ale dle mého názoru toho za svojí poměrně krátkou kariéru dokázal už poměrně dost. S krachujícím Žižkovem, kde to hráči chtěli pomalu bojkotovat, málem postoupil do 1. ligy, s Libercem, který tu mnozí nazývají "provinčním" dokázal i přes každoroční (spíše každopůlroční) rozprodej opor hrát v lize více než důstojnou roli a dokonce postoupit do EL, mnoho noname hráčů šlo pod jeho vedením hodně nahoru a dostali se do lepších klubů či repre apod.. Můžeme se tu bavit o tom, jestli JiT dokáže ustát tlak, který na něj ve Slavii čeká, jestli dokáže zkrotit kabinu plnou "hvězd", jestli jeho styl fotbalu bude konkurenceschopný i na evropské úrovní apod., ale kecal teda opravdu není ani omylem...

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        DF007     před 6 lety 11.01.2018 20:43 |  
        2 15

        Výmluvu na kondiční přípravu prostě brát nemůžu. Kvalita se musí ukázat i v zátěži.

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          Rooney     před 6 lety 11.01.2018 21:42 |  
          6 0

          Ok, v tomhle máme jiný názor, ale budiž. I kdybych si připustil, že náročná kondiční příprava neovlivnila náš výkon, tak pořád nazývat ostudou první přípravný zápas pod novým trenérem, který je tu 5 dní i s cestou, navíc s naprosto jiným herním systémem a stylem hry, mi nepřijde fér. Bohužel jsme zápas nemohli vidět, takže těžko soudit, ale co když jsme je válcovali celý zápas, akorát z důvodu nesehrané defenzivy (což je při přechodu na 3 obránce logické) nám tam 4x utekli a byly z toho 4 góly? Mě prostě přijde nazývat tento zápas ostudou trochu "iSpartovské"...

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          donford     před 6 lety 12.01.2018 00:39 |  
          8 2

          MIlý DF007,
          svými příspěvky chceš zjevně naznačit, že hráči, protože dle tebe neukázali kvalitu v zátěži, tedy v prvém přátelském zápase, jsou mdlí či líní, hráčsky slabí a nevýrazní a nebo dokonce vedeni špatným trenérem, jenž jim "ordinuje" špatnou taktiku, na kterou sice má Liberec, ale ne Slavia. Neuvážil jsi, že dle vyjádření hráčů absolvovali tito velmi výrazné kondiční tréninky, kdy možná tzv. "pletli nohama", zkoušeli v přáteláku pro ně zcela nový typ bránění vzadu ve třech, že někteří dík zařazeným mladíkům spolu hráli poprvé v životě, a ti mladí kluci zase dík nesehranosti, a určitě dík jisté trémě, aby neselhali, aby se případně i ukázali, předvedli možná jen poloviční obvyklý výkon? Těch proměnných byla celá řada a po tvém hodnocení je s podivem, že proti Villarealu, tedy mužstvu z La Ligy, u nich jsme začali vedením 0:2. Jsi tvrdý kritik, ale zase na druhou stranu to nepřežeň. Aby tvoje značka DF neevokovala DeFétismus, tedy poraženectví, což bylo prvé, co mi napadlo, čta tvé příspěvky. Dobrou noc.

          • Re: Linense - Slavia 4:2

            DF007     před 6 lety 12.01.2018 07:41 |  
            1 9

            Proměnných je nepochybně celá řada, ale hráči nosí ten nejkrásnější dres, který si nezaslouží, aby byl takto pošpiněn. Všichni hráči, kteří jsou v kádru by měli mít kvalitu, aby se vypořádali s třetiligovým týmem.

            • Re: Linense - Slavia 4:2

              sasky     před 6 lety 12.01.2018 11:07 |  
              0 0

              Ten třetiligový tým má hodnotu podobnou jako je např. Příbram, nebo Hradec. Jo, nezní to jako bůhvíco, ale velmi pravděpodobně by u nás s přehledem hrál druhou ligu. Všechno ostatní už bylo řečeno, ty na naše argumenty neslyšiš, takže další diskuse je bezpředmětná. Já z výsledku tragédii nedělám, ty ano. V pohodě.

  23. Re: Linense - Slavia 4:2

    LA11     před 6 lety 11.01.2018 18:55 |  
    10 6

    Konecne rozestaveni co ma koule !!!
    Ted to chce jen trenink trenink trenink, tohle az si sedne to bude parada.. hry na jednoho utocnika a pet ofiko obrancu bylo dost ..tleskam!

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      kjandourek (admin)     před 6 lety 12.01.2018 10:19 |  
      1 0

      No, já ti tedy nevím, ale tím, že napíšeš krajního halva Mingazova v sestavě na konec... ještě ještě nezaručíš, že hrajeme na dva útočníky....

      Ostatně i za Jardy na podzim jsme hráli nejčastěji: Laštůvka - Jugas, Ngadeui, Deli - Bořil, Hušbauer, Dany, Sobol - Zmrhal, Škoda, Stoch... a stejně nikdo neměl dojem, že hrajeme na tři útočníky...

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      Fačín     před 6 lety 12.01.2018 11:58 |  
      0 4

      Jo jo, má to koule. Dostat čtyřku od třetiligového týmu, to chce opravdu koule.

  24. Re: Linense - Slavia 4:2

    sasky     před 6 lety 11.01.2018 18:56 |  
    13 3

    První zápas v přípravě a hysterky už hysterčej :) Jde naprosto o h..., takže klídek.

  25. Prohra

    Crispo     před 6 lety 11.01.2018 19:11 |  
    23 3

    Ty kráááso, ten Trpiš to bude mít fakt těžký. Tréninkový zápas kde hraje hodně kombinovaná sestava s dorostenci, navíc v plné kondiční přípravě, a někteří frajeři tady hysterčí a mluví o ostudě. Naši borci dřou, bijou se o fleka, trenér se seznamuje s týmem, ale místní odborníci ho odsoudí rychleji než se poprvé kopne do míče v mači ve kterém o něco jde...

    • Re: Prohra

      Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2018 19:52 |  
      7 4

      No, zásadní problém je, že drtivá většina tady nikdy neabsolvovala kondiční přípravu a ani si neumí představit, co to obnáší, když mají hráči tzv. těžké nohy. To chce klídek, všechno má svůj čas. Ale nepřekvapilo by mne, kdyby byla Slavia zítra na titulní straně Sportu, protože ti "umělci" na tohle jen čekají ...

    • Re: Prohra

      Fačín     před 6 lety 12.01.2018 11:25 |  
      0 2

      Tým už by měl znát, jestli není ignorant. A ukážeš mi prosím alespoň jednoho dorostence, který za nás nastoupil?

      • Re: Prohra

        Crispo     před 6 lety 12.01.2018 15:54 |  
        0 0

        Tvá první věta mě odzbrojila natolik, že jsem váhal jestli kliknout na tlačítko reagovat.
        Ze slušnosti odpovím: Předpokládám, že většina čtenářů pochopila jak je to myšleno s těmi dorostenci, poukazoval jsem na to že nastoupili hráči velmi mladého věku, v prvním týmu doteď nefigurující, kteří možná zase skončí v juniorce. Vím, asi jsem měl blbuvzdorně napsat mladíci, zelenáči, junioři apod. aby to pochopil každý, ale prostě mě v tu chvíli napadlo slovo dorostenec, snad to moc slávistů nepohoršilo. Polepším se...

  26. Re: Linense - Slavia 4:2

    honzaccc     před 6 lety 11.01.2018 19:35 |  
    8 0

    dosavadním průběhem kondičního soustředění je jinak trenér spokojen. „Musím zatím hráče pochválit, trénujeme hodně náročně, spoustu času trávíme v posilovně a na běžeckých tratích. Všichni trénují na sto procent. Zatím jsme splnili plán, a i když jsme trénovali asi osmý den v kuse a nároky na hráče jsou velké, vyhýbala se nám zranění. Jsem rád, že se hráči o sebe starají, přístup je stoprocentní. Teď půjdeme do těch herních věcí. S podmínkami - až na počasí, které jsme čekali lepší - panuje také spokojenost,“ říká Jindřich Trpišovský.

  27. Re: Linense - Slavia 4:2

    mats     před 6 lety 11.01.2018 21:26 |  
    5 0

    Je fajn, že si kluci během kondičního soustředění zahráli i zápas. A co se výsledku týká... byl to, myslím, ten nejmíň důležitý zápas z celé té půlsezóny, co Slavii čeká. Co a jak bude tým a jednotliví hráči předvádět, zjistíme stejně až za pár (nebo za víc ;-) ) dalších utkání.

  28. Hodnocení zápasu by dropt

    dropt     před 6 lety 11.01.2018 21:54 |  
    16 1

    Přátelé, před mnoha a mnoha lety mne v mladších žácích trenér v jednom zápase z ničeho nic, bez jediného slova předem, dal z pozice útočníka na pozici předstopera. Jako zhruba jsem věděl, co to obnáší, ale řeknu vám byl jsem ten nejofenzivnější předstoper, co si dokážete představit. Hráli jsme proti Spartě (byli tuším mladší ročník), vyhráli 2:0 a já jeden gól dal a na druhý jsem přihrál. Zkrátka vůbec jsem nevěděl, co se na té pozici patří.

    Když jste dlouhé roky zvyklí hrát na čtyři obránce a najednou jako z čistého nebe jdete hrát na tři, je to docela podobné. Je to úplně jiný svět a vzhledem k tomu, kolik uteklo dní z přípravy a navíc tréninky jsou zaměřeny na kondici, je klidně možné, že hráči rozestavení 3-5-2 zatím nijak zvlášť netrénovali a byl to pro ně křest ohněm. Podle skóre v 19. minutě dosti tvrdý, ale přesto to není nic, z čeho bych si dělal starosti. Zápas jsme sice vidět nemohli, ale vůbec by mne nepřekvapilo, kdyby kromě unavenosti hráči působili i ohromně zmateně, především v obranné fázi, kde funguje při třech obráncích úplně jiné předávání si hráčů a jinak se vykrývá prostor. To k té změně rozestavení prostě patří.

    P.S.: Sobol nepatří v 3-5-2 na stopera. (můj názor)

    • Re: Hodnocení zápasu by dropt

      Vici     před 6 lety 12.01.2018 00:28 |  
      2 0

      Souhlas. Ad Sobol. Taky neni nikde psáno že Sobol hrál stopera. U 3-5-2 není vůbec nutný aby hráli 3 stopeři vedle sebe. Kor v dnesni době kdy se většinou hraje na jednoho hroťáka a křidla.

      • Re: Hodnocení zápasu by dropt

        dropt     před 6 lety 12.01.2018 12:06 |  
        3 0

        Špatně jsem se vyjádřil. Ve hře na 3 obránce podle mne Sobol nepatří do obrany (ano, nemusí to být 3 stopeři, ale musí to být 3 hráči s dominancí defenzivních úkolů a defenzíva pro ně zároveň musí být silnou stránkou), ale na pozici krajního hráče, který piluje lajnu.

    • Re: Hodnocení zápasu by dropt

      Fačín     před 6 lety 12.01.2018 12:00 |  
      0 1

      No jako Sobol na stoperu je slušný úlet, vždyť ten kluk neumí bránit...Ale tady už evidentně dochází na trpišova slova - že pro něj není důležité, jak obránce brání, ale jakou má rozehrávku. Takže sice jsme dostali 4 góly, ale ta rozehrávka pánové - ta byla...

  29. Re: Linense - Slavia 4:2

    Travinho     před 6 lety 11.01.2018 23:07 |  
    6 0

    Výsledek mi žíly netrhá. V této fázi přípravy je vždy spíše důležité, aby se nikdo nezranil, což se bohužel nestalo. Snad bude Milan brzy fit. Tady ty přáteláky v nejtvrdším po zimní pauze podle mého nejsou optimální. Tělo v únavě je totiž bohužel na zranění náchylnější mnohem víc.

  30. Re: Linense - Slavia 4:2

    Victory     před 6 lety 12.01.2018 00:21 |  
    4 10

    No joooo, opět zdejší klasika. Zajímalo by mě kolik činí věkový průměr místních "hysterek" ?! Pevně věřím, že jsou to opět ti naši náctiletí, kteří pouze vše kritizují, nejlépe všemu rozumí, ale bohužel zatím nic neprožili a tím pádem nic neznají. Už minule jsem žádal administrátory, aby tyto příspěvky korigovali, protože způsobují pouze zbytečnou paniku a mnoha lidem, kteří sem pravidelně přispívali, tito "znalci" otrávili život a již sem nechodí ! Jaký chcete výsledek zápasu po týdnu třífázovýho tréninku ??!! Vždyť ti chlapy jsou rádi že chodí ! Přečtěte si reakce Sýkory, Škody, Necida... Ten zápas se vůbec neměl v této fázi přípravy hrát. Pro mě budou určující zápasy S Petrohradem a Doněckem, ne tento bože ! Rozum do hrsti borci... SKS forever :-)

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      Mates204     před 6 lety 12.01.2018 00:30 |  
      6 0

      Moje zkušenost je taková, že věčně kritizující jsou úplně jiná věková skupina fans:)

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      samciz (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 08:38 |  
      1 0

      To zase bych byl proti. Diskuze je k tomu, aby se diskutovalo, ne k tomu, aby se vytvářela uniformita.
      A ohledně těch, co nemají rozum nezbývá než doufat, že ho časem poberou.

      Stejně se pravda, ať je kdekoliv, za určitou dobu ukáže :)

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      Fačín     před 6 lety 12.01.2018 11:27 |  
      3 2

      Co ti udělali, ti náctiletí, že proti nim tak bojuješ? Trošku komplex ne?

  31. Re: Linense - Slavia 4:2

    peky7     před 6 lety 12.01.2018 01:05 |  
    15 2

    Dovolím si reagovat na některé příspěvky zde negativních komentářů a např. zejména na nick jménem DF007.

    Každý může mít jistě svůj názor a nikoho tím za něj nechci osočovat, ale velice ve zkratce:

    Pokud je hráč v tvrdé přípravě, tak se jeho výkon na hřišti musí zákonitě projevit. Jakým překvapením je, že lidské tělo je nějakým způsobem nastaveno z hlediska fyziologie...pokud tu někdo tvrdí, že i velká zátěž se dá rozběhat a že pokud dojde v tréninku k zakyselení, tak je to chyba trenéra, tak je to pro mě velice úsměvné ( nedej bože, že by tento názor šířil třeba nějaký trenér...).

    Smyslem kondičního soustředění v kategorii mužů, je dostávat se v tréninku právě do těchto energetických zón, kdy se hráč pohybuje formou např.rychlostně vytrvalostního tréninku v úrovni anaerobního prahu, kde přirozeně dochází k zakyselení kyselinou mléčnou v hodnotách 4mmol/l. Další věcí je tepová frekvence apod.

    Pokud tu někdo tvrdí a asi je z mého příspěvků zřejmé, na koho narážím, že zakyselení je chybou trenérů, tak je to právě naopak a je potřeba tento názor brát s rezervou ( jiná situace je samozřejmě u mládeže, kde do určitého věku k zakyselení ani dojít nemůže, popřípadě není žádoucí...).

    No a abych to uzavřel, pokud se hráči do těchto sfér zatížení správně dostávají, tak každé tělo potřebuje čas na zotavení,aby mohlo podat maximální výkon, jinak je samozřejmě limitováno z hlediska práce svalů, které se projevují v koordinaci, lokomoční rychlosti, koordinace apod.

    Takže to, že jsme prohráli v tomto stádiu přípravy s týmem ze 3.Španělské ligy opravdu nepovažuji za směrodatné. Navíc je pro mě osobně smutné, že si u nás v ČR hrajeme na to, co nejsme. Spousta lidí např. opovrhuje týmy jako je na reprezentační úrovni Island, Panama apod. ( pardon, ale kde jsme my dnes my a tyto týmy...). Je třeba si uvědomit, že jsme ve fotbale tak 20 let dozadu oproti západu a některým dalším týmům světa. Ono se není čemu divit, když už od mládeže učíme děti taktiku, bránit, nezkazit, přikazovat jim co mají dělat, řvát na ně. Pak třeba dávat jim pokyny jako ukopni to, co jsi to zase udělal apod.

    Víte proč je fotbal ve Španělsku lepší než ten náš? Protože u nás v přípravce na kluky řveme, řešíme rozestavení apod. No a ve Španělsku přijde trenér, hodí jim míč a řekne: ,, Hrajte "

    V tom závěru jsem odbočil, byť se zase vrátil zpět, ale ta pointa by měla být jasná:) Ještě doplním, že jsem mládežnický trenér mládeže, byť v malém klubu...

    SKS forever.

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      DF007     před 6 lety 12.01.2018 07:38 |  
      4 13

      Takže se jako potrefená husa ozvu. Dobře, budeme se plácat po zádech po zápase s třetiligovým soupeřem, který nám nasype 4 góly a porazí nás o dvě branky. Tak touto cestou já jít nechci. My jsme Slavia a naše jméno nás neopravňuje k takovým výsledkům. A je úplně jedno, zda jsme v plné přípravě nebo kondiční.
      I v takovém zápase MUSÍ být vidět kvalita.
      A ano já jsem přesvědčený, že s Trpišem budeme trpět všichni.

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        Gino     před 6 lety 12.01.2018 07:48 |  
        3 8

        Jako je to jenom příprava... jste v plném tréninku... ale to jsi tady fakt jedinej, kdo má rozum? :D
        Nestačím se divit, že se tu skoro nekritizuje. Být to za Šilhavého, tak už je tu nablito.

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          Ondráš     před 6 lety 12.01.2018 09:19 |  
          0 0

          No..dám tomu celou přípravu a pak si udělám obrázek..ale včera asi mnohým fanouškům Jindřicha zatrnulo.
          Já si zatím nechám odstup a budu dělat, jako že se to včerejší představení nekonalo..ale chci věřit tomu, že nebudeme v lize předvádět nějakej naivní hurá fotbal.

          • Re: Linense - Slavia 4:2

            cunak     před 6 lety 12.01.2018 09:52 |  
            0 3

            Ahoj,
            Budu rád, když to bude jinak a budu se moci našemu novému trenérovi se omluvit.
            Ale já to předpovídám takto: nemastná neslaná příprava. Odejde Deli a MNM. 28.12. nastoupí v poháru proti Liberci sestava Laštuvka - Coufal,Kúdela,Jugas,Bořil - Souček, Sýkora, Danny,Zmrhal - Necid, Van Buren a prohrajeme golem z vymyšlené penalty 2:1. Následně přijdou prohry v Jihlavě a v Mladé Boleslavi. Pak ubojujeme výhru 1:0 s Plzní, se Spartou to bude 0:0. Remízou 0:0 v posledním kole v Teplicích získáme 4. místo a vstupenku do kvalifikace EL. Budeme mít za jaro 6 vyloučených a budeme nejvíce faulujícím týmem. Po vyřazení v 2. předkole EL s nějakými Estonci či Albánci ukončí karieru Danny. A v listopadu budeme shánět trenéra...

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          Fačín     před 6 lety 12.01.2018 12:02 |  
          1 3

          Přesně tak, Šilhavý by tu za takový výsledek dostal sodu takovou.. Třeba JS by měl alespoň 20 příspěvků:))
          Já jsem spíš překvapen, že tento výsledek vadí asi jenom 3 lidem - DF007, já a možná i ty, Gino...

          • Re: Linense - Slavia 4:2

            Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 12:16 |  
            3 0

            Jak z toho muzes byt prekvapen? Dyt jenom blaznum muze vadit (tak moc,ze o tom maji potrebu opakovane verejne psat), ze jejich tym prohral pratelak na konci te nejnarocnejsi casti pripravy a jeste v novem, na obranu narocnem postaveni s novym trenerem.. Jinak Linense hraje v nedeli svuj prvni mistrak. Takze jen blaznum nemuze dojit, v jak rozdilnem “rozlozeni” proti sobe tyhle dva tymy nastoupily..

            • Re: Linense - Slavia 4:2

              Fačín     před 6 lety 12.01.2018 12:21 |  
              0 6

              A to má být omluva pro to, že jsme dostali čtyřku? Mě teda takový výsledek vadí každopádně a je mi dost jedno, jestli je to příprava nebo mistrák. Stejně jako mám radost, když v přípravě vyhrajeme, tak jsem zklamaný, že prohrajeme. Mě to přijde logické.

              • Re: Linense - Slavia 4:2

                Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 12:41 |  
                1 0

                No tak jestli je ti jedno jakej je to zapas a za jakych podminek probihal,tak jsi blazen neni to treba dal rozebirat..

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        sicilianbrno     před 6 lety 12.01.2018 07:57 |  
        4 1

        I když te nechapu, tak respektuju tvuj nazor a přidam znova svuj. Tak když už si celou slavii odsoudil predem, že pod trpišovskym budem trpět, tak doufam, že na stadion chodit fandit nebudeš, takovy fanoušci jsou slavii platni jak mrtvemu zimnik...a kdyby to nahodou slavii pod trenerem šlo, tak su zvedavej, jestli se tu vubec objeviš ale silne o tom pochybuju...

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          DF007     před 6 lety 12.01.2018 09:46 |  
          2 2

          Asi tě zklamu, ale na Slavii chodit budu, jako už asi předchozích 30 let. A budu Slavii fandit jako dosud. Ale nikdo, opravdu nikdo, mi nemůže zakázat po zápase sdělit svůj názor.

          • Re: Linense - Slavia 4:2

            sicilianbrno     před 6 lety 12.01.2018 12:23 |  
            2 0

            Nezklameš...nikdo ti tu nic nezakazuje, to byla jen dobře mínená rada zadarmo. Když tě baví tyhle pesimistický kecy (pardon názory) psát, tak je to tvá věc...

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        samciz (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 08:33 |  
        1 1

        Respektuju Tvůj názor.
        Ty jsi zápas viděl, že víš, že kvalita nebyla vidět? Myslím, že k tomu v tuto chvíli jen výsledek nestačí.
        Víš v jaké fázi kondiční přípravy byl soupeř? Proč trenér experimentoval jak s rozestavením, tak se sestavou? Je lepší v prvním zápase přípravy vyhrát o tři góly a nic nevědět o nově nastavené taktice, nebo raději prohrát a vědět, jaké chyby dělá tým když hraje s obranou řadou se třemi hráči nebo pěti záložníky, jak se zachová Bucha a jiní mladíci, atd...? Nemusíš odpovídat, ale tímto směrem se ubírají moje myšlenky, když přemýšlím nad tímto výsledkem.

        Mimochodem v kondiční přípravě v létě 2005 jsme porazili hvězdný Lyon 0:2, v lize jsme v sezóně 2005/2006 skončili na 3. místě.

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        Vici     před 6 lety 12.01.2018 09:02 |  
        4 1

        Mám 2 věci. Dovolím si upozornit źe teď jsme ve fázi přípravy jako v dřívější době fotbalisti na běžkách na horách. Dneska už se to tak nedělá. Ale zhruba v té fázi jsme. Zápas byl jen pro spestření hráčů. V týhle fázi se dřív ani zápasy nehrali. Dost dobře si nedovedu představit že by Petržela šel odkopat z týmem zápas poté co hráči sundají lyže na Bedřichově nebo kam to s nima rád jezdil.
        Ad 2 ) my se tu pořád bijeme v prsa že tohle není hodno Slávie. Nebo že tenhle hráč není posila pro takovej klub jako my. Že chceme být bůh ví co. To ale nejsme. Ano miluju Slávii ale v současnosti jsme úplně průměrnej až podprůměrnej evropskej klub. Tak nevím na co si tu pořád hrajeme. Dejme tomu čas. Ale s naší ligou nikdy nebudeme top evropským klubem a měli by jsme být rádi za každou učast ve skupinách EL a CHL. prostě ty finance sice na českou ligu máme vyborný ale v evr měřítku zanedbatelný. srovnatelný s druhou ligou ve vyspělých fotbalových zemích. Tak to prostě je.

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          Victory     před 6 lety 12.01.2018 09:59 |  
          1 2

          Jsem strašně rád za bod číslo 2 ! Napsal jsi řádky, který tady 90 % lidí nechce číst, ale je to čistočistá pravda ! Až tuto skutečnost naše vedení pochopí, možná se pohneme z místa. Ovšem já tomu moc nevěřím, protože jsme prostě pouze v Čechách a jak píšeš, s naší ligou a v našich podmínkách, v našem absurdistánu nikdy nebudeme evropským klubem, kterej má zvuk... Průser s Apoelem a hlavně s Astanou mě razantně vrátil z oblak na zem. Moc ti děkuju za tenhle příspěvek a ať si ho každý přečte ! SKS forever :-)

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      Jožin     před 6 lety 12.01.2018 12:18 |  
      4 1

      Mohu s tebou jen souhlasit a nejvíce se mě líbí jak popisuješ srovnání urovně mužstev a nesoudnost některých ,,odborníků"kteří dělají z naší milované Slávie nějaké extra mužstvo,jsem dlouholetý fanda a jsem rád že jdeme postupně nahoru ,ale stojím na zemi a vím že cesta je dlouhá a nákladná v porovnání s průměrným mužstvem v Evropě jsme investovali směšné, opravdu směšné částky ale výsledky chceme nesrovnatelně lepší, to jen můj názor podobný asi tvému zdravím Jožin

  32. Re: Linense - Slavia 4:2

    marty1988     před 6 lety 12.01.2018 02:33 |  
    0 0

    Ahoj Slávisti, je to fakt jenom příprava.. Četl jsem tu někde i příspěvek, ze

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      marty1988     před 6 lety 12.01.2018 02:43 |  
      8 2

      ...že únava se rozběhá, když se člověk dobře rozcvičí.. To funguje maximálně, když člověk nespí, ať už z jakéhokoliv důvodu. Ale když má ve svalech usazenou kyselinu, člověk je tuhej. Sport mě živí, vím, o čem mluvím. Často se kvůli tomu dělá, že po kondičním soustředění má tým nebo jednotlivec volno zhruba 5 dní - týden, aby svaly zregenerovaly před herní fází. V přípravě prohrajeme ještě několikrát, budeme si zvykat na systém.. Tohle byla vsuvka pro kluky, aby měli herní zpestření.

  33. Re: Linense - Slavia 4:2

    Ragnarok     před 6 lety 12.01.2018 08:20 |  
    5 0

    Docela mne překvapuje, že se někdo pozastavuje nad výsledkem. Naši hráči jsou tam na velmi těžkém kondičním soustředění, podle fotek dostávají celkem do nosu, takže jejich funkční systém asi nebude úplně laděn na to sehrát utkání, kde by mohli prodat svoje technické schopnosti. Výsledek je zcela irelevantní, lidi, neblázněte. Je to příprava.

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      Rudolfonc (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 09:09 |  
      3 0

      přesně, o nic nejde
      - hráči jsou v plné kondiční přípravě
      - úplně jiné rozestavení a jiný systém hry, než jsou zvyklí. Ostatní by si měli uvědomit, že sice hráči hráli nový systém, ale bez herní přípravy.
      - šlo o govno

  34. Re: Linense - Slavia 4:2

    zeleznik2     před 6 lety 12.01.2018 09:14 |  
    1 2

    Podle výsledku zklamání, ale jde o první utkání v přípravě, takže žádné předčasné závěry, kluci dostali zabrat, navíc hráli hráči jako Otáhal, Pardubský či Vejvar..první půle strašidelná, 1:3, druhá lepší, ale přesto třetiligový Španělský klub bychom, měli, porazit i náhradníky..3-5-2 konečně změna, oproti neustále 4-5-1, takže kluci budou více běhat...

  35. Re: Linense - Slavia 4:2

    Novi.sks     před 6 lety 12.01.2018 09:56 |  
    4 0

    Zdravím vás všechny,
    je za námi první přípravný zápas a já tady dokola čtu, jak bychom vlastně měli nějaký třetiligový španěláky smáznout i v plné přípravě s kombinovanou sestavou v úplně novém rozestavení. Nejsem znalec na španělskej fotbal, ale dost pochybuju, že jejich třetí liga bude kvalitou na úrovni naší ČFL.
    A vůbec, dělat tragédii z prvního hurá zápasu na kondičním soustředění, to už chce notnou dávku zapšklosti. Někdy mi přijde, že část lidí je šťastná, když může být z něčeho permanentně nas*aná... :)

    Vím, že je mnohdy těžký zvednout zadek ze zaprděnýho, pohodlnýho gauče, uklidnit mysl a podívat se, jak je svět vlastně krásnej, ale podle mě to stojí za to a někteří by to měli zkusit alespoň jednou... Třeba se jim to nakonec zalíbí :)

  36. Re: Linense - Slavia 4:2

    Marcelo10     před 6 lety 12.01.2018 10:07 |  
    1 0

    Mam info o tom, ze je Slavia predcasne dobodnuta s Karavajevem. Mel by totiz odejit Honza Boril. Anglie mela padnout, ale aktualni je ted pry Bundesliga, kde ho chteji hned 2 tymy.

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      VanDel     před 6 lety 12.01.2018 10:15 |  
      0 5

      Kééééééééž by !

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      Ondráš     před 6 lety 12.01.2018 10:29 |  
      0 2

      To by bylo super!

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        Marcelo10     před 6 lety 12.01.2018 10:38 |  
        2 6

        No, je otszka, jestli by lepsi posilou nebyl Coufal..

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          Ondráš     před 6 lety 12.01.2018 10:40 |  
          3 0

          To asi ne:)

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      Faris (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 10:43 |  
      0 0

      no to se mi nelíbí, nezapomeňte, že Kara je Rus, takže v evropských pohárech se počítá do limitu 5-hráčů mimo EU. a pokud by soupiska zůstala, ta s ním máme plno (Deli,Ngadeu,Mingazov,Sobol).

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        Marcelo10     před 6 lety 12.01.2018 10:44 |  
        0 0

        U Deliho a Mingazova neni jiste, jestli zustanou.

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        VanDel     před 6 lety 12.01.2018 10:47 |  
        3 2

        Minimálně jeden z dvojice Deli/Ngadeu nejdéle v létě určitě odejdte. Hodně bych se divil, kdyby zůstali do příští sezony oba dva. Mingazovovi nevěřim že se ve Slávii nějak víc prosadí a Sobol ? Pokud bude hrát jako na konci podzimu, tak není důvod si ho nechat a na druhou stranu pokud se nějak hodně dobře rozehraje tak je otázka, jestli ho budeme schopni ze Šachtaru vykoupit.

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        Ragnarok     před 6 lety 12.01.2018 12:39 |  
        0 0

        V Evropských pohárech žádná hranice není. Ta je v české lize. Jak by to asi dělaly týmy z Gruzie, Azebajdžánu atd?

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 12:48 |  
      2 1

      Bora by u nas mel zustat jeste alespon rok,Karavajev je momentalne nejspis z formy,asi by to ted hned nebyl hrac do zakladu.

  37. Re: Linense - Slavia 4:2

    Mates204     před 6 lety 12.01.2018 10:07 |  
    4 2

    Tak prej RB koupila Kangu. To bych jim záviděl. Takovýho hráče bysme potřebovali.

  38. Re: Linense - Slavia 4:2

    paweza (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 10:10 |  
    4 0

    Usměj se, bude ti lépe.. :)

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      paweza (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 10:13 |  
      2 0

      To měla být reakce na těch pár poraženeckých výkřiků tady, ale platí to obecně.. :)

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      Fačín     před 6 lety 12.01.2018 12:05 |  
      3 1

      No zmiňovaných 80 milionů Kč je opravdu výsměch, doufám, že tyto levné výprodeje už pořádat nebudeme, jako by nestačily odstrašující příklady Pavlenka - Barák.

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        marcocruz (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 12:32 |  
        2 0

        Ten Sport je zas úplně mimo, za Dúbravku říkaj, že může Sparta dostat 200 milionů a my za Součka 80? To jsem se hodně zasmál, tenhle brankář 3x dražší než Souček, slušná hovadina

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          smely (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 13:42 |  
          0 0

          tak pozor, Dubravka si fakt pujde, RB chtej z Libe Kolare, dali lepsi nabidku nez my...

  39. Re: Linense - Slavia 4:2

    Fačín     před 6 lety 12.01.2018 11:16 |  
    1 24

    No to je premiéra. Dostat čtyřku od třetiligového týmu. To jste se předvedl, pane Trpišovský. Ale vymlouvat se umí od prvního zápasu.

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      mig52     před 6 lety 12.01.2018 12:00 |  
      3 1

      Fačíne, hrál jsi někdy fotbal? Ta fakt potřebuješ výsledky teď? Něco ti doporučím, podívej se na výsledky Plzně před ligovým ročníkem. Samé porážky a to i několik branek. A jak teď vypadá tabulka jistě víš! Nemám z prohry radost, ale v přípravě mně takové výsledky nevadí! Naopak! Proč? Budeme-li vyhrávat 4:0,6:1 atd. houby poznáš, jak by měla optimálně vykrystalizovat základní jedenáctka. Zatímco při prohrách a nečekaných golech v naší síti si musí!!! trenér položit otázku,proč jsme tolikrát inkasovali? Je to systémem nebo selháním některých hráčů? Systémy fungují, jen protagonisté selhávají - a kteří? Selhali jen proto, že situace podcenili a po "seřvání" si to nedovolí na rozdíl od těch, kteří na to
      nemají a selhávají pravidelně. Jen tak zjistíš, kdo do základu, kdo na lávku a kdo na tribunu. Mne trápí jiná věc. Pan Malý v dnešním Spartu napsal, že Slavia měla v tomto zápase řadu šancí rovnající se dlouhému telefonnímu seznamu. (jeho komentář byl pohodový, ne Podroužkovský). Mám obavu, že pokud nedoplníme tým hráči, kteří jsou schopni proměňovat šance vědomě, ne na náhodu, tak nepomůže žádný trenér ani systém. Fotbal se nehraje na umělecký dojem. A jak také zmínili, Škoďák odešel ze zápasu kvůli problémům s třísly, které měl už na konci podzimu. To může být chronická záležitost, nechci plašit, ale i vzhledem k jeho věku bych koncového hráče sháněl, bez něj 2. místo neuhrajeme.

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        Fačín     před 6 lety 12.01.2018 12:10 |  
        2 15

        S Plzní se opravdu nehodlám nějak chlácholit, srovnávat nebo cokoliv jiného. Já samozřejmě doufám, že trpiš z toho vyvodí závěry, položí si ty otázky, co jsi zde vypsal a bude na ně nějak reagovat. Zatím se jen vymlouvá, že jsou v přípravě. O neproměňování šancí jsme již za podzim popsali stohy papíru. Aspoň je vidět, že trpiš není žádný zázrak, protože ani on je to (zatím) nenaučil.

        Ne, fotbal jsem na žádné úrovni nikdy nehrál. Nicméně si nemyslím, že by mě to mělo diskvalifikovat z fanouškovské diskuse.

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          mig52     před 6 lety 12.01.2018 12:43 |  
          5 1

          Proč reálné konstatování považuješ za výmluvu? Já bych tě vyhnal na zápas po kondičním tréninku. Není tvým NEJ sportovním výkonem pohyb ruky s mobilem od kapsy k uchu???

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 12:50 |  
          11 1

          Jako tohle:
          “Aspoň je vidět, že trpiš není žádný zázrak, protože ani on je to (zatím) nenaučil.”
          To je fakt sila..
          Nerad nekoho urazim kvuli jeho inteligenci ale od vcerejska je toho na me uz nejak moc. Jestli napises po tydnu noveho trenera u muzstva, po tydnu kdy se jen nabirala kondice (tak se dokonce to soustredni ve Spanelsku jmenuje - kondicni soustredeni), ze trener neni zadny zazrak protoze hraci v zapase,ktery jsi ani nevidel,nepromenovali sance,tak by jsi ve svem vlastnim zajmu mel vyhledat nejakeho odbornika,aby te vysetril jestli jsi schopen o sobe rozhodovat samostatne..

          • Re: Linense - Slavia 4:2

            Fačín     před 6 lety 12.01.2018 12:59 |  
            2 9

            Odpověď pro tebe i pro Miga52 - vaše nechutné osobní útoky překračují veškerou mez. Byl bych rád, kdybyste se zklidnili.

            • Re: Linense - Slavia 4:2

              Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 13:05 |  
              9 1

              Tvoje nechutne osobni utoky na naseho trenera prekracuji veskerou mez. Zacal jsi si s tim sam a bez donuceni,tak se nediv stejne reakci.. Presne ten typ,co si mysli,ze ma pravo rejpat do vseho ale kdyz rejpne nekdo do nej,tak hned bezi zalovat mamince,ze mu nekdo ublizuje..

              • Re: Linense - Slavia 4:2

                Fačín     před 6 lety 12.01.2018 20:25 |  
                0 1

                To ale nebyly žádné nechutné osobní útoky na trenéra. Jen jsem zpochybnil jeho dosavadní kariéru (ale třeba za postup s Měcholupy jsem ho pochválil), kdy mám dojem, že je velmi přeceňovaná. Zároveň jsem upozornil, že je to sparťan jak poleno, na což mám důkazy.

                A rejpat do mě klidně můžete, vím, že mé názory jsou kontroverzní, s tím do toho jdu. Navíc mám rád humor a to i na mou adresu, ale mělo by to být podáno aspoň trochu slušně. Udělejte si ze mně srandu, v pohodě, ale neposílejte mne k psychiatrovi apod. Pořád věřím, že jsme slávisté a jde nám o jeden cíl - blaho Slavie.

            • Re: Linense - Slavia 4:2

              bububu (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 13:06 |  
              9 1

              Nediv se, když se chováš jak idiot.

            • Re: Linense - Slavia 4:2

              mig52     před 6 lety 12.01.2018 15:05 |  
              3 1

              Fáčo, fakt nepřekračuju. Rád s tebou dám na toto téma řeč. Mám tě, jako každého slávistu rád a věř, že hodně, už jen k mému věku jsem rád , že jste ( fandové) a v takovém množství, ale příprava je opravdu o něčem jiném, než ostré zápasy. Pokud cítíš mé příspěvky jako nechutné útoky na tebe, omlouvám se ti, promiň. Ale zamysli se nad svým uvažováním a hodnocením týmu v tomto období. S pozdravem Mig

              • Re: Linense - Slavia 4:2

                Fačín     před 6 lety 12.01.2018 20:19 |  
                1 2

                Snažím se být slušný, nehádat se, nenapadat ostatní v debatě, neposílat je k psychiatrovi atd. Vyjádřil jsem svůj názor a za tím si stojím. Prohrát a dostat 4 góly s třetiligovým (byť španělským) soupeřem podle mne hraničí s ostudou a je mi celkem jedno, že šlo o přípravu. Omlouvat to tím, že kluci trénovali, mi připadá spíš jako výmluva. Jednoduchý.

            • Re: Linense - Slavia 4:2

              Boss82     před 6 lety 12.01.2018 15:56 |  
              5 3

              Přestaň tu mlet hovadiny a vyhneš se osobním útokům.

              • Re: Linense - Slavia 4:2

                Gino     před 6 lety 12.01.2018 18:03 |  
                3 3

                To je fakt krasny, jak si tady osobni utoky ospravedlnujete rozdilnym nazorem....
                Bossi, ja te mam jinak rad a tesim se vzdy na tve prispevky, ale co to tady do prdele predvadite? To jste jako nejaka Trpisova security, nebo co?
                Fakt se hodte do klidu, panove.

                • Re: Linense - Slavia 4:2

                  Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 18:27 |  
                  1 1

                  Kazdej by mel zacit u sebe.. evidentne ti to trha zily a trocha klidu by ti zrejme taky prospela..

                • Re: Linense - Slavia 4:2

                  Boss82     před 6 lety 15.01.2018 12:57 |  
                  2 1

                  Tak se, Gino, mrkni, co tu Fačín předvádí od nástupu Trpišovského do funkce. To je antikampaň jako prase, demagogické příspěvky, zbytečné útoky, pomluvy atd... Já nejsem žádný fanoušek Trpišovského, ohledně jeho příchodu jsem to cítil tak 50 na 50, ale podobný styl komunikace na adresu nového trenéra nám opravdu nijak nepomůže. Minimálně půl roku hájení by měl dostat a ne tu dostávat čočku po prvním přípravném zápase (který se hrál navíc na kondičním soustředění a ve velmi kombinované sestavě).

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          mig52     před 6 lety 12.01.2018 12:54 |  
          5 1

          Jo, a co je měl naučit za týden???? To se nedá naučit ani chlastat a to on asi nechce. Ten názor je fakt síla!!!!

  40. Re: Linense - Slavia 4:2

    MC_nechva     před 6 lety 12.01.2018 11:37 |  
    7 0

    Taky nechápu to poslední slovo - rozčarování. Fotbal hraju od 6ti let, za chlapy hraju od 17ti, do minulého roka na přeborové úrovni, což uz není žádný prales a tak vím že v plný přípravě, pod novým trenérem s novým systémem se fakt o žádné rozčarování nejedná...

  41. Re: Linense - Slavia 4:2

    skkizo     před 6 lety 12.01.2018 12:26 |  
    14 1

    Podle toho co jsem si přečetl v diskuzi, je opravdu vidět, jak většina z vás nesleduje žádné informace o tom, jak příprava probíhá. Ze všech rozhovorů, videií a fotek je snad každému jasné, že se soustředí z drtivé většiny pouze na kondiční část. Žádné herní mechanismy, taktiku ani další nácviky nenacvičují. Od toho je soustředění v Dubaji. Tento zápas byl pouze pro zpestření. Nic víc. Před přípravou bylo plno řečí aby dostal Trpišovský dostatek času a najednou jej spousta lidí vyhazuje po jednom bezvýznamném přáteláku. Prosím tedy o klid a nechte je pracovat.

  42. Re: Linense - Slavia 4:2

    Vladko (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 12:37 |  
    2 15

    Tragedie to není, ale ostuda ano. Prostě mě ta porážka vadí. Po přečtení diskuze jsem zjistil, že pár lidem to také vadí, ale většině ne - o nic nešlo, jsme v plné fyzické přípravě, hráči byli překyselení, bylo to pouze zpestření fyzické přípravy. Tak se ptám, proč jsme ten zápas hráli? Podle mě to byla chyba.
    Dokonce někdo napsal, že jsme průměrný až podprůměrný evropský klub. A to já nechci. Já chci abychom byli nadprůměrný až špičkový evropský klub. Takže takové zápasy musíme vyhrávat.
    Případné kritiky předem upozorňuji, že na Slávii chodím už asi 40 let a mám druhou pětiletou permici.

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      Jožin     před 6 lety 12.01.2018 12:48 |  
      3 1

      To že chceš abychom byli nadprůměrným mužstvem, to já také ale k tomu máme dalekou cestu a nákladnou s průměrnými hráči to bohužel nejde ,vůbec neříkám že máme hráče špatné ale průměr je někde jinde bohužel

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      mig52     před 6 lety 12.01.2018 12:50 |  
      9 1

      Vladko, dle JiT ho odehrát museli!!! Asi to bylo součástí smlouvy o pobytu na soustředění, třeba se od toho odvíjela i cena. JiT jasně řekl, že na kondičním soustředění takové zápasy nemá rád, ale , jak už jsem psal výše. Navíc naprosto jasně zdůvodňuje PROČ!! No Fačín a spol chcete výsledky už teď,tak si jich užijte,abyste nekolabovali při mistrácich

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        Fačín     před 6 lety 12.01.2018 12:58 |  
        2 9

        Toho se právě pod Trpišovským bojím, a jak vidno, zatím oprávněně.

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          kjandourek (admin)     před 6 lety 12.01.2018 13:00 |  
          9 0

          Bojíš se toho, že Trpišovský nechce hrát přáteláky na kondičním soustředění? To z toho strachu asi nevylezeš

          • Re: Linense - Slavia 4:2

            Fačín     před 6 lety 12.01.2018 20:14 |  
            0 2

            Myslel jsem to kolabování při mistrácích..

            • Re: Linense - Slavia 4:2

              kjandourek (admin)     před 6 lety 12.01.2018 20:21 |  
              3 0

              No při mistráku jsi Slavii pod Trpišovským ještě nemohl vidět... tak jaképak: "JAK VIDNO OPRÁVNĚNĚ"...?

    • Re: Linense - Slavia 4:2

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 12:58 |  
      12 0

      Jezis protoze to asi Standa Vlcek nebo kdo,takhle naplanoval jeste za Silhaveho a uz to neslo zrusit. Sam trener o tom ve svem rozhovoru mluvi,ze to nechtel jrat ale musel..
      Ty blaho,konecne jsme se zbavili miliardy prispevku od JS a spol., jak je pod Silhavym vsechno na hovno a odmenou nam je dalsi parta blaznu,co tu budou vriskat od prvniho poutaku,ze Trpis je na hovno..
      Parada!

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        Vladko (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 13:40 |  
        1 4

        Vážený pane Kmotře. Asi jste chtěl reagovat na někoho jiného a omylem jste to připojil k mému příspěvku. Soudím tak z těchto důvodů:
        1. Já jsem pouze konstatoval, že to byla chyba, ne že to byla něčí chyba. Nebo si myslíte, že "za Šilhavého" by hráči nebyli překyselení atd? Že by Šilhavý byl tak špatný trenér? Já si to nemyslím.
        2. Kde jsem psal, že Trpiš je na hovno?
        3. Blázen nejsem.

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          kjandourek (admin)     před 6 lety 12.01.2018 19:15 |  
          3 0

          čistě k bodu 1:
          a) Pokud je něco chyba, tak tu chybu musel někdo udělat.... není možné říct, že je to chyba, ale nikdo za ní nemůže...Zimní soustředění, včetně programu bylo určitě naplánováno s dostatečným předstihem.... a schvalovat ho musel trenérský štáb v čele s JŠ...
          b) Ano, klidně je možné, že Jarda Šilhavý má zimní přípravu koncipovanou jinak a hráči při kondiční fázi nejsou tak zahlceni ... třeba loni jsme kondiční soustředění absolvovali v Číně, během něj byla tři přátelská utkání a každý den se soutěžilo o krále Hainanu (či jak se to psalo) v trefování břevna.... A vůbec to nemusí znamenat, že je někdo horší a někdo lepší trenér - prostě na to jde jinak...

          Já jsem zažil zimu, kdy nás trenér honil ze strmého kopce dolů a nahoru a potom jsem měl fyzičku jako hrom... a o rok později jiný trenér na hřišti rozdělil tým do tří skupin, dvě spolu hrály fotbal a třetí běhala "psaníčka"... po deseti minutách změna - a taky jsme na jaře šlapali...

          Loňský titul ukazuje na to, že Šilhavého nabírání kondice vůbec nebylo špatné... jak se projeví Trpišovského příprava se teprve ukáže...

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 19:33 |  
          3 2

          Mily Vladko. Ne, vazne jsem nechtel reagovat ne nekoho jineho. Kdyz Vam neco vadi a neco Vam pripada jako ostuda - tak je to z meho pohledu na hovno. Za tuhle,podle Vas ostudu, je zodpovedny trener= Trpis je na hovno. Pokud tu se mnou chcete vest polemiku na “bytim a nebytim hovna”, tak Vas musim dopredu varovat,ze se ji nezucastnim.
          Hezky vecer preje Kmotr
          P.S. Bod 3: Blazen sam o sobe nemuze rozhodnout jestli je blazen nebo ne ;)

  43. Re: Linense - Slavia 4:2

    Robinator     před 6 lety 12.01.2018 13:12 |  
    2 6

    Jestli koupí Kangu Sparta , tam my musíme jeho parťáka..

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        Robinator     před 6 lety 12.01.2018 14:05 |  
        2 7

        jojo, taky jsem si na to po napsání vzpomněl :D
        ale opravdu, v útoku nás bota poměrně tlačí, takže jeho kolegu Boakyeho bych tu viděl rád..Případně bychom mohli vyfouknout Spartě Kangu:)

        • Re: Linense - Slavia 4:2

          bububu (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 14:24 |  
          2 4

          V útoku nás tlačí bota? Já bych řekl, že útok máme pokrytý nejlíp z celého kádru.

          • Re: Linense - Slavia 4:2

            mig52     před 6 lety 12.01.2018 14:55 |  
            5 4

            To fakt myslíš vážně? Škoda problémy s třísly, Necid ???, Mešaovič zakončovatel na náhodu s úspěšností 1 gol na 4 šance. Na branky se hraje , příteli, ne na umělecký dojem!

            • Re: Linense - Slavia 4:2

              bububu (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 15:29 |  
              3 1

              Já nevím, ale mě teda čtveřice Škoda, Necid, Van Buren, Mešanovič přijde na těch jarních 14 ligových + max. 3 pohárové zápasy naprosto adekvátní. Jestli by měl někdo přijít, tak výrazně kvalitní a pod podmínkou, že někdo zároveň odejde.

              • Re: Linense - Slavia 4:2

                bububu (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 15:29 |  
                0 0

                A především mi přijde, že mnohem spíš teď musíme řešit bránu a obranu.

              • Re: Linense - Slavia 4:2

                mig52     před 6 lety 12.01.2018 15:43 |  
                1 5

                Sakra ale už vezmi v potaz naši ligu a zahraničí. Kluci, vy uvažujete....

                • Re: Linense - Slavia 4:2

                  bububu (přítel SN)     před 6 lety 12.01.2018 15:50 |  
                  2 0

                  Tak na jaře hrajeme jen domácí soutěže, a na ty je podle mého názoru tato čtveřice zcela dostačující.

                  Jako určitě bych se nezlobil, kdyby přišel nějaký kvalitní bombarďák za 2 milony eur, ale zkrátka v tuto chvíli vidím v sestavě minimálně 4 pozice, kde potřebujeme posílit podstatně více než v útoku.

      • Re: Linense - Slavia 4:2

        Jachym     před 6 lety 12.01.2018 17:01 |  
        1 1

        Já si vzpomněl na tohle:-): „Nastě dal dvě skříňky a truhlu, a Marfušce dušičce dá tři skříňky…Né, čtyři skříňky a dvě truhlice. Nastě dal za muže chasníka a Marfušce dá určitě hraběte“