B-Tým

Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

Slávistická juniorka si rozdílem třídy poradila s Humpolcem.

Reportáž ze zápasu na oficiálním webu klubu naleznete zde.

Sobota 03. 02. 2018 11:00

Přípravné zápasy U21, 2017/2018
0 - 6
0 - 1
AFC Humpolec
AFC Humpolec

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

2x Rondić
Trapanovski
Vilotić
Čvančara
vlastní

Sestava SK Slavia Praha:
Radotić - Veselý, Stropek, Vilotić, Schnürer (63. Krejdl) - Gurbanov (46. Čvančara), Nabiyev, Mitrano, Trapanovski - Sintean - Rondić

Komentáře (59)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

    Pepino44     před 6 lety 04.02.2018 18:36 |  
    1 0

    Tak výsledek vypadá dobře. O tom, že do Humpolce se odstěhoval Hliník vím, ale co za soutěž ten Humpolec hraje jsem se nikde nedočetl. Byli to chlapi, juniorka nebo dorostenci? Ví bůh a kapitán Exner.

    • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

      knawi     před 6 lety 04.02.2018 22:01 |  
      6 0

      Chce to přečíst, vím, že je to těžké, nabízenou reportáž ze zápasu.

  2. Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

    buri     před 6 lety 04.02.2018 19:22 |  
    0 0

    přebor kraje Vysočina

  3. Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

    smely (přítel SN)     před 6 lety 05.02.2018 09:24 |  
    7 8

    Rondic na plac !!! ( zatim co zapas, to minimalne branka, zkusil bych ho na ostro v Acku, horsi nez Tecl nebude... )

    • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

      Fačín     před 6 lety 05.02.2018 10:10 |  
      0 1

      Moc pěkný názor, souhlasím:)

    • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

      Travinho     před 6 lety 05.02.2018 14:19 |  
      4 1

      To je poněkud diskutabilní tvrzení, když zvážím, že Rondič má nulové zkušenosti z dospělého fotbalu, kdežto Tecl je momentálně druhým nejlepším střelcem soutěže. Ono střílet branky soupeřům z krajského přeboru je přeci jen o fous složitější než kupříkladu proti Šachťaru...

      • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

        smely (přítel SN)     před 6 lety 05.02.2018 14:25 |  
        4 2

        ovsem, pokud se to nevyzkousi ( v priprave ) , tak se to nedovime, ze... :-) ( mmchdm , Rondic pochopitelne nedaval branku pouze Humpolci, ale ve vsech pripravnych zapasech, zatimco druhy nejlepsi strelec souteze se v priprave neprosadil ani jednou... ) . Viz dole komentar od Sokrata, ktery ma report od cloveka, ktery na zapase byl pritomen...
        A diskutabilni tvrzeni to samozrejme je, proto se objevuje v diskuzi... :-)

        • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

          Travinho     před 6 lety 05.02.2018 16:19 |  
          1 1

          Ano, v přípravě, kde hrála juniorka většinou s výrazně slabšími soupeři. Myslíš, že by tam Tecl ty branky nedal? Tecl odehrál v přípravě něco málo přes 200 minut. To je minimum na to, abychom vynášeli předčasné soudy. Rondič by se měl prvně vykopat někde v dospělém fotbale a pak pomýšlet na naše áčko.

          • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

            smely (přítel SN)     před 6 lety 05.02.2018 22:49 |  
            0 0

            Dyk juniorka hrála proti dospelejm :-)))

            • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

              Travinho     před 6 lety 06.02.2018 07:00 |  
              0 0

              Prořádném dospělém fotbalu, ne amatérském...

  4. Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 05.02.2018 11:05 |  
    10 0

    Dobré dopoledne přeji Vám všem.
    Krajský přebor mužů už není špatná třída. Humpolec skončil v minulé sezoně na 6 místě a svou úroveň si drží takto už několik let. Navíc tam mají i pěkný stadion dokonce s kapacitou 4500 fanoušků.
    Podle reportu mého přítele jsme tam hlavně ve druhé půli hráli slušný fotbal. Nejen on si všiml Rondiče, který byl o dva "štoky" vejš. Dokonce ho tam někdo přirovnával k Džekovi. A prý to je opravdu práce pana Plíška (ale to já nevím). Hrál prý velmi dobře a jeho technika a odhad na balon byly k povšimnutí. Tak jako se nám dostává poznenáhlu do A mužstva Bucha, asi by se tam mohl postupně dostat i tento hráč. Hlavně ho nepokazit.
    Tak asi tak k tomuto zápasu i ode mne.
    S úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

      Travinho     před 6 lety 05.02.2018 14:25 |  
      1 6

      Nicméně je potřeba podotknout, že zrovna kraj Vysočina je asi hned po Libereckém a Karlovarském třetí nejslabší přeborová soutěž, k úrovni třeba Pražského přeboru má hodně daleko. Jinak ten stadion dle fotek nikterak útulným neshledávám, ale každý máme jiný vkus. Uvidíme, co ten Rondič, důležité bude aby dokázal podobně hrát i proti kvalitnějším soupeřům a když už, tak si neodešel plnit sny, jako jiní nejmenovaní hráči. Pokud je takový talent, tak bych uvítal jeho hostování na Žižkově. V mládežnickém fotbale se nikam neposune.

      • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

        Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 05.02.2018 14:42 |  
        2 0

        Zdravím příteli Travinho,
        Pěkný stadion byl spíše myšlen co do velikosti kapacity fanoušků. Útulný stadion je jen jeden..........
        Spíše vycházím z hodnocení mého přítele, protože prý ta jejich klobása se s tou naší v Edenu nedá srovnávat.
        A v tom bych mu dal i za pravdu. Když jsme si ji dávali s přítelem Travelem, tak jsme oba měli pocit, že jíme snad nějaké piliny..........
        Já jsem Rondiče viděl pouze na pár záznamech z přáteláků a tak jsem opatrný v nějakých soudech. Máš však pravdu v tom, aby měl chuť sám na sobě pracovat tak, že se dostane do hledáčku trenéra A mužstva a nebude hledat sny někde v eurech.

        S úctou
        Sokrates55

      • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

        smely (přítel SN)     před 6 lety 05.02.2018 15:43 |  
        2 1

        FYI : Necid debutoval v Acku v 17 letech.... nevidim duvod, proc davat prednost a opakovanou prilezitost hraci, kterej se prosadi max. v Jablonci a Rondice kvuli tomu posilat na hostovani, krom toho na Zizkove uz hostuje Musa...

        • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

          Travinho     před 6 lety 05.02.2018 16:24 |  
          0 3

          To že je tam Musa snad nebrání tomu, aby tam byl i Rondič. Případně může být jinde ve 2. lize. Házet borce rovnýma nohama do ligy bez jakékoliv adaptace na prostředí nemusí být zrovna optimální, ale taky mi nepřijde nejlepší, aby kopal v juniorce, pokud už má na to hrát mezi dospělými. Samozřejmě, Necid debutoval v áčku v 17, ale byl úplně odlišný případ. Jen těžko můžeme do áčka cpát kluka, u které neseznali, že by měl na A-tým ani v mnohonásobně slabším týmu, než je ten náš.

          • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

            smely (přítel SN)     před 6 lety 05.02.2018 22:52 |  
            1 0

            Prosím šířeji vysvětlit odlišnost případu Necid vs Rondic , děkuji...

            • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

              Travinho     před 6 lety 06.02.2018 06:49 |  
              0 1

              Třeba jen to, že v době, kdy se Necid posunul do áčka, tak nebyla v útoku ani zdaleka taková konkurence jako je nyní, kdy zde máme tři zkušené střelce a Micka.

              • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

                smely (přítel SN)     před 6 lety 06.02.2018 08:16 |  
                0 2

                otazka je, esi to nebylo lepsi....a mezi nama ja tam vidim strelce jenom jednoho ... :-) #elcapitano

                • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

                  Travinho     před 6 lety 06.02.2018 11:01 |  
                  0 1

                  Jako že by Gaucho byl lepší než naši současní útočníci?

                  • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

                    smely (přítel SN)     před 6 lety 06.02.2018 11:09 |  
                    0 0

                    a nebyl ? :-))))

                    • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

                      Travinho     před 6 lety 06.02.2018 12:43 |  
                      0 0

                      To ani náhodou...

                      • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

                        smely (přítel SN)     před 6 lety 06.02.2018 13:00 |  
                        1 0

                        :-) tak aspon Pesir, voe ... :-)

      • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

        Kzlo     před 6 lety 05.02.2018 17:53 |  
        0 2

        Je videt ze o kvalitu přeboru moc nevis. Pražský prebor je jasne nejslabší ze vsem. Také důvod proc řadu let nikdo nepostupuje do divize.

        • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

          petrnovy     před 6 lety 05.02.2018 18:19 |  
          1 0

          Tak dovolil bych si nesouhlasit, pro mě jednoznačně nejslabší je určitě Karlovarský, ale je to asi věc názoru :)

          • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

            Kzlo     před 6 lety 05.02.2018 18:32 |  
            0 1

            Dobre priznavam karlovarsky úplně neznam. Ale mezi tri nejslabsi patri prazsky urcite. Byť je to škoda

            • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

              Travinho     před 6 lety 06.02.2018 06:59 |  
              0 0

              Můžeš to podepřít nějakým argumentem?

              • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

                Kzlo     před 6 lety 06.02.2018 20:01 |  
                0 1

                Muzu hrál jsem ho řadu let. Stejne tak středočeský. Spoustu známých mam v jinych krajích. A v Praze se ve fotbale řadu let a mam o něm velky přehled.

                • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

                  Travinho     před 6 lety 07.02.2018 06:54 |  
                  0 0

                  Tak zrovna Středočeský přebor je pravděpodobně nejsilnější ze všech... Tam je jasné, že bude Praha lehce pokulhávat.

              • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

                Nightwing     před 6 lety 06.02.2018 23:31 |  
                1 0

                12 let jsem pusobil jako rozhodčí,v Pražském přeboru dve celé sezony, jednu necelou ve středočeském a tři zapasy v Pardubickém (v SČ a Par.kraji odpískána cela sezona v 1.A) a Pražský přebor byl nejlepší jen v tom, že byl nejčistší. Naopak největší míra korupce byl Pardubický. Tam to šlo tak dalece,že když jsem v jednom utkání vyloučil hráče z kategorie "chráněných" tak jsem si pakoval věci a putoval do B třídy. V Praze takové tlaky nebyly a týmy byli obecně klidnější a disciplinovanejsi, ale v té soutěži se hrálo jen o zachranu, na jinych krajích bylo tlaků víc. Mimo Prahu lze najít tymy v krajských soutěžích co operuji s divizním rozpočtem a mají i takové ambice. Z Prahy mám zážitek, kdy jsem řídil utkani prvniho se třetím, na tribuně 40lidí, přístup hráčů jak v přátelaku utkání bez karet. Oproti tomu v A Třídě Pardubického kraje jsem ridil utkání na kterém bylo přes 200lidí.za vesnici co nemá ani kostel hráli brazilci a portugalec co jinak hraji futsal za chrudim, karty litaly od pate minuty, červená na obou stranách. To jsem v Pražských soutěžích nezažil a to i přesto, ze jsem v nich odřídil přes 600 mistraku, zatímco mimo Prahu necelou stovku, jak je tu zmíněno v jiném komentáři, z Prahy není zajem postupovat, na vesnicích jsem zažil ze už v době mého příjezdu bylo kolem hřiště přes 100lidí od první minuty to mělo grady.Mimo Prahu mi 2hodiny zvonil telefon, lidi zjišťovali kdo jak hrál, karty apod. V Praze jsem tohle zazil minimálně. Kdybych byl hráč bez ambicí jit výše Praha je super, minimální tlaky, ale mimo Prahu je mnohdy i A třída víc už jenom tim přístupem lidí kolem.

                • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

                  Travinho     před 6 lety 07.02.2018 07:00 |  
                  0 0

                  Přístupem ano, ale většinou ne kvalitou. Tady tyto týmy, které jsou tlačeny některým bohatým podnikatelem nahoru jsou spíše výjimkou a většinou tuto soutěž také válcují. Jinak jsou týmy na periferiích skládány ze značné míry na odchovancích a to i v malých městech či téměř vesnicích. Ony v Pražském přeboru takové Třeboradice nebo Jižní Město mají už dnes divizní kvalitu. A o zázemí Tempa či Bráníku se také může spoustě týmů z jiných přeborů jen zdát. Ale tím netvrdím, že Pražský přebor je nejlepší, to určitě ne. Ale Vysočina je zcela stoprocentně jeden z nejslabších.

                • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

                  Travinho     před 6 lety 07.02.2018 07:01 |  
                  0 0

                  Jinak k těm tlakům. Ono to už taky není tak ostré, jak to bývalo. Většinou to víří jeden dva týmy, ale třeba u nás na Zlínsku už se zápasy prodávají maximálně mezi kluby (pomáhají si blízká města, když jde někomu o krk) a nějaké extra zářezy od sudích skoro vidět nejsou.

        • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

          Travinho     před 6 lety 06.02.2018 06:57 |  
          0 0

          To by mě zajímalo, čím bys toto tvrzení mohl podepřít. Ona se dá kvalita přeboru lehce vypozorovat podle následných úspěchů týmů v Divizi apod.... Klíčovým je samozřejmě počet obyvatel v kraji a Vysočina patří mezi kraje menší. Já mám s tímto krajem své zkušenosti, když jsme zde svého času odehráli pár zápasů proti celkům z A a B třídy a můžu ti říct, že Zlínskému kraji ani Praze se to vůbec nemůže rovnat.

          A to, že z Prahy nikdo nepostupuje do Divize? Je to jednoduché, ale to by sis o tom musel něco zjistit. Pražský přebor je minimálně z finančního hlediska velice slušné zabezpečená soutěž a jeho devízou je, že je zde téměř nulové cestování. Postup do Divize má smysl jen pro celky, které chtějí i do ČFL, protože Divize zas tak výrazně kvalitnější, ale výrazně ti přibude cestování. Bavil jsem se o tom s jedním borcem z Třeboradic a ten mi říkal, že kdyby postoupili, tak jim okamžitě odejde několik lidí, protože by na ceoenní výjezdy nemělo čas. A i lidí by chodili míň,protože hrají raději proti už tradičním rivalům než třeba proti Českému Krumluvu.

        • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

          SKEP     před 6 lety 06.02.2018 11:21 |  
          3 1

          Tvrzení, že pražský přebor svou kvalitou dnes zaostáva, je již dávno překonané. Nevylučuji, že pr. př. poněkud trpěl během 80. až 90. let, kdy řada teamů z hlavního města nemohla fotbalistům nabídnout odpovídající podmínky, zejména travnatá hriště. Jezdilo se tedy kopat do středočeských soutěží, jež vesměs zaručovaly kvalitní hrací plochy, zajímavé fin. ohodnocení, úhradu cestovních nákladů či patříčnou diváckou kulisu. Až někdy po roce 2000, kdy se Praha plošně "zatravnila" příp. "zaumělkovala" a prašná škvára z malešické spalovny zmizela v propadlišti dějin, se odliv hráčů na venkovská angažmá pozastavil. Řada fotbalistů oželela nějakou tu tisícikorunu a dala přednost sportování tzv. za barákem, bez nutnosti úmorného dojíždění, nezřídka v nekonečných kolonách, navíc s absencí tradičního pozápasového posezení v útulné kantýně.
          Cestování a s ním spojené náklady jsou i hlavním důvodem proč pražané houfně odmítají posun do republikových soutěží, o nichž někteří zasvěcení hovoří jako o "džungli"...

          • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

            SKEP     před 6 lety 06.02.2018 14:01 |  
            1 0

            V úvaze ohledně kvality současných krajských přeborů hrají významnou roli dva faktory:
            a) nové autonomní uspořádání republiky - jinými slovy výrazný nárůst počtu krajů
            b) zrušení B mužstev v profi klubech
            Tyto skutečnosti umožnily účast v nejvyšších krajských soutěžích i klubům, kterým chybí náležité zázemí, hráčská kvalita a pochopitelně i dostatek finančních prostředků.
            Proto nelze objektivně porovnávat krajské přebory "včera a dnes". A to nehovořím o velice komplikovaných možnostech zahr. angažmá českých fotbalistů před listopadem 89. I když dnes běhá v přeborech řada černoušků, Balkánců či Ukrajinců kvalita soutěží jde stále níž. Zatímco středočeský krajský přebor dříve hrávaly vesměs kluby z měst na udržovaných víceúčelových stadionech, nyní ve stejné soutěži startuje řada malých vsí s nedostatečným sportovním zázemím.

            • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

              Nightwing     před 6 lety 07.02.2018 00:26 |  
              1 0

              To zázemí je pravda, ale jsou tam peníze na hráče. V 1.B třídě jsem pískal Petra Kolarika rok a půl potom co zmizel z A tymu Slavie a zrovna to byla vesnice, ze i na okresní přebor je to špatné..jenže nechtěli sestoupit tak brali na hostovani nahradniky z poloprofi soutěži a platili je. Mimo Prahu je tohle norma. Spousta vesnic má "alespoň toho jednoho profika" už jen kvůli prestiži. Když jsem byl jako pomezni třeba na Tempu, nebo na Aritme tak jsem si v tech velkych a kvalitnich arealech připadal jak kdybych pozoroval pratelak kór když už jsem pak měl zkušenost s nasazenim hráčů i lidí třeba v Jesenici, nebo v Brezanech to bylo peklo. Celá vesnice proti rozhodcim a soupeři..od delegátů pokyny že se nesmí zlutit...to v Praze není. Praha má super zázemí, v přeboru už neni vyloženě špatné zázemí a hřiště a většina týmů má dobrou mládež. Což je něco co šlo v Praze hodně nahoru a proto více týmů na divizní úrovni, tam naopak Praha udělala obrovský krok vpřed. Ale není tam ta vůle jít výše - není vlastně ani důvod. Mimo Prahu mají hráči často poměrně slušné podmínky v penězích a je trendem, ze jezdí jenom na zápasy a některé treninky. Tito hráči jsou jinde kvalitou a hlavně motivací. Na zápasy chodí víc lidí a i dnes se často stává, že se nekdo zmagori. Vzpomínám u Pardubic jednoho blázna co se kamaradil s Peltou, do týmu hrajícího okresní prebor si vozil hrace z béčka jablonce co tam trenovali a o sobotach jezdili hrat okres, platil to on. Kam přijeli tam celá vesnice. V Praze tohle není... i přestupní částky z Přeboru výše jsou v krajích vyšší než jinde. Města a mistni zbohatlíci topí peníze, protože je to otázka prestiže. Praha má tohle období za sebou a naopak spousta klubů překáží kvůli lokalitě a tak zanikají (Union Žižkov, Brevnov,Zabehlice) tymů jsou nyní v širším centru Prahy, neboli v dojezdu metra a tramvaje
              taky není většina...Praha uvolňuje misto developerum, na malých městech a vesnicích je fotbal prestiž. Takže nesouhlasím, že by Pražský přebor byl kvalitní soutěži. Není tam motivace a ani nějaká extra rivalita. Na druhou stranu, fotbal je tam jednoznačně čistější než mimo Prahu. A to jak ve smyslu na hřišti, fotbalového zákulisí i stavu a péče o zázemí. Mimo Prahu je ale více peněz do hráčů i zakulisi a proto je Praha specifická kategorie. Hlavně ve středočeském a královéhradeckém kraji je spousta dojíždějicich hráčů z Prahy za peníze co by jim Pražské kluby nedali.

              • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

                Travinho     před 6 lety 07.02.2018 07:55 |  
                0 0

                On už jen ten jeden profík kvůli prestiži ale příliš nezvedne kvalitu soutěže. Pamatuju, co u nás hráli a mnohdy se na to šli vyprdět a potom jen vznikaly problémy uvnitř týmu, protože prachy bral ten, který nebyl ani zdaleka nejlepší. V Praze nemají kluby takové finanční zázemí, protože zde většinou není zájem "místních kápo", kteří budou cpát peníze do týmu v přeboru, ale to neznamená, že ta soutěž je špatná. Praha má obrovskou sílu, co se týká obyvatelstva, když zde žije 1,5 milionu lidí. Spousta z nich má pak na tolik dobrou práci, že je pro ně dojíždění na vesnici zbytečné, řada takových to zase nezvládá z časových důvodů. Když se koukneme na kádry těch týmů, tak jsou velmi často prošpikovány hráči, kteří mají za sebou dorosteneckou ligu. Ano, hra je tam trochu jiná, což souvisí i s tím, že hráči nejsou často tolik motivováni, ale kdyby tyto týmy odehrály zápasy proti mužstvům z Jihlavska, tak budou v drtivé většině dominovat. Jihlava je už poměrně daleko od Prahy a mnoho profi nebo poloprofi hráčů tam není. To platí i u nás na Zlínsku, kde se hráčům platí opravdu jen sporadicky.

              • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

                SKEP     před 6 lety 07.02.2018 11:13 |  
                0 0

                Pochopitelně netvrdím, že přebor Prahy svou kvalitou stíhá Bundesligu, nicméně jsem přesvědčen o neaktuálnosti "vousatého" názoru, že nejvyšší fotbalová soutěž hlavního města dosahuje úrovně A tříd zbytku republiky. Už skutečnost, že každoročně ze středních Čech do divize postupují 2 - 3 týmy a z Prahy nikdo naznačuje určité, byť mírné, vyrovnávání obou soutěží.
                Rozhodně ovšem nepodceňujme kraj Plzeňský, jež disponuje celou řadou vynikajících klubů, schopných (všeho) činovníků, či tučnými dotacemi, lhostejno zda momentálně pozastavenými.
                Výše odměn hráčů a úloha rozhodčích v krajské kopané představují témata takřka nevyčerpatelná, avšak stále platí ona letitá pravda - každý hraje za tolik, kolik si domluví! Nicméně jak kolega, tuším Travinho, správně podotýká, v dnešní Praze "překvapivě" sportuje nejeden player bez motivace trávit celé víkendy na silnici s vidinou zisku několika stokorun navíc. Naopak fotbalistům, kteří nevládnou lukrativním zaměstnáním nelze vyčítat jistou fluktuaci, kdy každou sesonu hájí barvy jiného chlebodárce, nezřídka za hranicemi ČR.

                • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

                  Nightwing     před 6 lety 07.02.2018 14:50 |  
                  0 0

                  Jde o to jaký aspekt se hodnotí. V Praze vidim u hráčů uspokojení, obecně jsem tam dával mnohem méně karet. Hráči často kamaradi mezi sebou, klidek, pohoda. Z pozice pohybu na hřišti mě z A tridy ve středních čechách boleli nohy vice než na přeboru v Praze. Ono v Praze chodí hrát přebor asi i lepší hráči než mimo, ale nedávají tomu tolik co ti mimo. Hlavně v tom nasazení je velký rozdíl. V Praze jsem dával červenou tak 6x za sezonu (jako hlavni ročně cca 40mistraku zhruba stejný počet na čáře) průměr žlutých byl tak 2,5 na zápas. Mimo Prahu jsem odridil jen dvě utkání bez karet a průměr byl cca 4zk/ zápas. V Praze jsou hráči spokojení a jak tu správně zaznělo, divize by pro ně znamenala hlavně cestování navíc a cesta do špíny. Je to nejzkorumpovanejsi soutěž pod FACRem. V Praze si jdou hráči zakopat a nezranit se. Fotbal nikoho z nich neživí a mají to pro radost což je fajn. Mimo Prahu je spousta hráčů co se tim živí a občas vzniknou takřka nereálné podmínky -vzpomínám vzestup Převyšova. Majitel vlastní velkosklady, tak privabil 4hráče z Bcka Sparty a 2z hradce, kromě jejich platù z vyšší soutěže jim dal normální práci ve skladech a ubytoval je. Mel je pod kontrolou a oni měli dva platy a v podstatě na tom byli finančně lépe než hrát druhou ligu. Tenhle trend neskončil, začíná to být běžné v přeborech mimo Prahu lte často videt ze hráč je i zamestnancem mistniho kapa, takže i odsud to nasazení a drajv hrát výše. Přebor Prahy je plný hráčů co hráli dorosteneckou ligu, pripadne i CFL. Potenciál je tam určitě vyšší. Ale není tam ten drajv jako jinde v Praze jsem (ze hřiště) zažil největší kotel když újezd postupoval do Přeboru tak se tam sešlo vic lidí než mela restaurace na hřišti půllitru...ale jinak Praha to je pár dedku a přítelkyn s mobilem v ruce a hlavně klidecek. Mimo Prahu je obrovské nasazení hraje se rychlejší a tvrdší fotbal. A chodí lidi. Hráč se taky chová jinak kdyz na nej kouká 50lidí a nebo když jich tam je 200. Proto považuji jiné přebory za lepší. Atmosféra a tlak dostanou z hráče víc

                  • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

                    judu81     před 6 lety 08.02.2018 07:44 |  
                    0 0

                    Väčšinu vecí posúdiť neviem, no zaujala ma pasáž o tom, že "ročne 40 mistraku a zhruba stejný počet na čáře". To je prakticky možné v súťaži so 16 mužstvami? 80 zápasov za rok keď súťaž sa hrá 30 víkendov? Alebo je tam nejaká nadstavbová časť?

                    • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

                      SKEP     před 6 lety 08.02.2018 08:14 |  
                      0 0

                      Při 16. účastnících se odehraje za sesonu 240 mačů, kolega tak aktivně zasáhl do plné třetiny. V dnešních relacích cca. za 64.000,- Kč.

              • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

                SKEP     před 6 lety 07.02.2018 22:17 |  
                0 0

                Zcela s Vámi souhlasím, developerske hyeny mlsně obchází kolem hřišť malých klubů, kdo dnes pamatuje areály Slavoje Praha, Dopr. podniků Praha, Olympie VII a mnoha dalších.

  5. Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

    klimi     před 6 lety 06.02.2018 08:16 |  
    5 0

    Ahoj borci,
    doporučuji nespekulovat o kvalitách hráčů jen na základě reportů a dorazit na utkání osobně, třeba už dnes od 18:00 na Meteor nebo v neděli na Xaverov od 13:30 proti Vlašimi (oboje hráno na umělé trávě :)

    • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

      smely (přítel SN)     před 6 lety 06.02.2018 08:18 |  
      0 0

      diky za info, bohuzel hory...

      • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

        mig52     před 6 lety 06.02.2018 16:39 |  
        0 1

        Tak když hory, snad bohudík. Do 1. mistráku to stihneš!:-)

        • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

          smely (přítel SN)     před 6 lety 06.02.2018 20:07 |  
          0 0

          Jasný blbě to vyznělo...skol !

    • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

      Travinho     před 6 lety 06.02.2018 10:57 |  
      0 0

      Beru tě za slovo, Petře. Dneska na Meteor to přijdu omrknout...

      • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

        smely (přítel SN)     před 6 lety 06.02.2018 11:11 |  
        0 0

        tesim se na tvuj nazor .. :-)

        • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

          Travinho     před 6 lety 06.02.2018 21:25 |  
          1 0

          Nic nebude, jel jsem na špatné hřiště :D

    • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

      Travinho     před 6 lety 06.02.2018 21:24 |  
      0 0

      No, příště bych prosil, abys byl konkrétnější. Já šel na Meteor do Libně a vidím, že se hrálo někde jinde... Na webu bylo dopoledne taky ještě uvedeno jen UMT Meteor. Máme to pak mi fanoušci těžké. No, aspoň jsem se prošel a udělal něco pro své zdraví. I to je pozitivní...

      • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

        Travinho     před 6 lety 06.02.2018 21:26 |  
        0 0

        *Aspoň teda myslím, že to na webu SKS nebylo, protože jsem tam koukal. Možnost je taky ta, že blbě.

        • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

          Travinho     před 6 lety 06.02.2018 21:34 |  
          0 0

          Ještě ukončím monolog tím, že jsem teda asi blbě čuměl. Škoda, chtěl jsem naše mladé po půl roce zase z rekognoskovat.

          • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

            smely (přítel SN)     před 6 lety 07.02.2018 10:03 |  
            0 0

            :-) susny...ale Rondic stejne nehral....

            • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

              Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 07.02.2018 10:57 |  
              0 0

              Ale 16-lety Azerbajzanec Gurbanov dal dva goly a zaridil penaltu.. to neni spatne skore ze 3. golu..

              • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

                smely (přítel SN)     před 6 lety 07.02.2018 11:11 |  
                0 0

                jo to sem koukal, to je hodne slusny na prvni zapas na testech.... jedinej problem, kterej tam vidim je, abychom nemeli casem problem s 5 hraci mimo EU...jinak to vypada slibne....( navic v lete prijde jeste ten Auer, ale to je Rakusan, takze to je v poho... ) , sem zvedavej kolik z tech mladejch a kdy dostane sanci v Acku a jak s ni nalozi...

                • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

                  Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 07.02.2018 12:05 |  
                  0 0

                  No on uz hral prvni polocas proti Humpolci. Podle totohle clanku hral ciste prave kridlo. Proti Meteoru hral leveho ofensivniho zaloznika.. Nevim jaka je jeho silnejsi noha ale hraje uz za u19 FK Gabala a azerbajzanskou repre u-17..

  6. Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

    klimi     před 6 lety 07.02.2018 07:19 |  
    0 0

    Na webu bylo od prvopočátku psáno UMT Štěpničná, jelikož jsem to tam dával já a vím, že tam ty dva areály jsou a hrozí to. Takže jsi určitě četl blbě

    • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

      Travinho     před 6 lety 07.02.2018 07:48 |  
      0 0

      Jj, zřejmě jo. Asi jsem jen slepý. Já se díval na blbé místo a až pak jsem tam viděl před místem Štěpničná. Takže je zřejmě chyba na přijmu. Jsem blb.

      • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

        klimi     před 6 lety 07.02.2018 08:28 |  
        0 0

        Stane se :D

        • Re: Juniorka: Humpolec - Slavia 0:6

          Travinho     před 6 lety 07.02.2018 09:44 |  
          0 0

          Mně se to stává úplně běžně. Jednou jsem jel na slovenskou repre do Trenčína a ono se hrálo v Dubnici :D