Přípravná utkání

Baník - Slavia 2:3

V generálce na jarní část sezony se Slavia utkala ve Vítkovicích s ostravským Baníkem. Přes zimu posilněného soupeře dokázali sešívaní v divácky atraktivním zápase porazit 3:2.

Ostravané, kteří do základní sestavy nasadili hned 5 zimních posil, začali hodně aktivně a již ve 3. minutě mohli jít do vedení. Po nebezpečném centru z pravé strany hlavičkoval před de Azevedem Jugas a v těžké pozici poslal míč do vlastního břevna! Slavia záhy hru vyrovnala a brzy se dostala do první gólové šance. Zakončení v přečíslení na sebe vzal Zmrhal, ale Laštůvku nepropálil. Co hůř, hned z protiútoku se Baník dostal do takřka identického přečíslení a situaci vyřešil lépe. Fillo dobrým centrem našel osamoceného Poznara, který hlavičkou přehodil vyběhnutého Koláře - 1:0 pro domácí. Pozornost naší nové posily mezi tyčemi pak vyzkoušel Mičola, ale Kolář střelu doprostřed jistě chytil. Po pár minutách hry bylo vyrovnáno. Mingazov se hezky probil ve vápně a přihrávkou našel volného Necida. Ten ve vyložené šanci trefil ještě Laštůvku, míč se ale odrazil ke Škodovi, který již pohodlně trefil odkrytou branku - 1:1! Slavia po gólu přidala a byla nebezpečnějším celkem, což vyústilo v šanci Sýkory. Ten byl sám před Laštůvkou ale z voleje pálil jen vedle. Přišel tak další zbytečný gól v naší síti. Deli špatně odkopl míč, zbytečně vystoupil, čímž se lacino dostal do tutovky Fillo. Toho sice Kolář vychytal, ale míč do odkryté klece dorazil svým druhým gólem Poznar. Zbytek poločasu už zajímavější akci ani z jedné strany nenabídl.

Do druhé půle vystřídal Baník několik hráčů, zatímco Slavia pokračovala v nezměněné sestavě. Na hřišti brzy vzplály vášně, a tak hlavní rozhodčí sáhl k jedné žluté kartě na každé straně. Pražanům pomohlo střídání z 58. minuty, kdy Necida nahradil mladý odchovanec Bucha. A hned po pár minutách na hřišti skvělou kolmicí narýsoval šanci pro Zmrhala. Ten se neukvapil a přesnou přihrávkou ještě vylepšil pozici pro Škodu, který podruhé v zápase rozvlnil síť a vyrovnal na 2:2! Domácí mohli kontrovat v zápětí, kdy po dobré kombinaci Granečného s Hrubým dobře pálil druhý jmenovaný, nicméně brankář Kolář byl připraven a předvedl dobrý zákrok. Pak došlo k dalšímu prostřídání sestav, a to zejména na straně Slavie, kde přišlo na hřiště najednou 9 čerstvých hráčů. Od té doby se ukázala síla lavičky Slavie oproti té Baníku a hráči z hlavního města měli v závěru zápasu jasně navrch. Nakonec přišla i vítězná trefa, konkrétně v 88. minutě, kdy Stochův roh propadl až na Ngadeua, který pohotově zakončil k tyči a otočil zápas na 3:2! Vzápětí mohl výhru ještě potvrdit Van Buren, ale po dalším dobrém Stochově centru trefil jen tyč! Mrzet ho to ale příliš nemuselo, Slavia generálku zvládla a Baník porazila v pěkném zápase 3:2!

Sobota 10. 02. 2018 15:00

Přípravné zápasy, 2017/2018
2 - 3
2 - 1
FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

10. a 28. Poznar

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

14. Milan Škoda
61. Milan Škoda
88. Michael Ngadeu Ngadjui

Komentáře (248)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Baník - Slavia

    Kzlo     před 6 lety 10.02.2018 14:29 |  
    12 7

    Sestava se mi nelibi. Snad takhle nebudem hrat mistraky

  2. Re: Baník - Slavia

    Jarinho     před 6 lety 10.02.2018 14:30 |  
    5 3

    3 - 2 - 1 a pojďte kecy jakože Trpišovský je slepej on nevidí jakej je Zmrhal dřevák a kde je Danny ? Máme strašně těžkopádnej útok... v záloze je neobratnej Souček ...

    • Re: Baník - Slavia

      Jarinho     před 6 lety 10.02.2018 14:31 |  
      1 5

      Můj komentář je ironie, zastávám názoru, že tu v diskuzi nikdo nesahá fotbalovými vědomostmi ani po kotníky, je ve Slavii jsou velmi nároční znalci no ..

  3. Re: Baník - Slavia

    Faris (přítel SN)     před 6 lety 10.02.2018 14:30 |  
    12 6

    Ngadeu, Stoch, Danny na lavici? všichni tři? no já nevím, fandit budu o stošest, ale za mě s klidným srdcem můžu říct, že nic jako čas na to, aby si to sedlo, současný realizační tým nedostane. na stadionu nadávat nebudu, to nedělám, ale výsledky tedy chci hned od začátku. a mám obavu, že posazením současných/minulých reprezentantů úplně k hvězdným výškám nezamíříme...ale snad se mýlím

  4. Náš útok

    donford     před 6 lety 10.02.2018 14:38 |  
    2 0

    Hlavně jsem zvědavý na Škodu vedle Necida. Zda to na dvě věže klapne. Aby si chlapci vedle sebe nepřekáželi. Každopádně potřebujeme střílet branky. V zakončování máme velké mezery. To je naše největší bolest. Hušbauer jim bude dělat podhrot?

  5. Re: Baník - Slavia

    navzdyslavia     před 6 lety 10.02.2018 14:42 |  
    0 3

    Tak to bude smrst. S touto ofenzivni sestavou to vidim na vysledek 5:0. To bude nase jasna vyhra. JiT vidi lepe nez my kdo je v treninku rychlej a kdo pomalej. My se budeme hnat do utoku a zaroven i sprintovat do obrany.

  6. Re: Baník - Slavia

    JebaJebatel     před 6 lety 10.02.2018 14:47 |  
    1 1

    Mně se ta sestava líbí. Čekal jsem tedy spíše Dannyho pod Škoďákem a byl otazníček mezi Jardou a Miněm, ale jsem zvědav na dvě věže jak si povedou. Obrana podle očekávání. Sobol se potýká s formou a Jugas v přípravě lepší Frydrycha. Uvidíme v praxi jak to bude fungovat.

    • Re: Baník - Slavia

      JebaJebatel     před 6 lety 10.02.2018 15:53 |  
      1 0

      Ok beru z5. Obrana zoufalá. Simon před druhym golem vyběhnul jak splašenej. Kůdela lehkej podprůměr. Jugas na beku taky asi jen proti těm číňanům mohl hrát. Otřesnej výkon Hušbauera, kterej před prvnim golem mává rukama místo aby se vracel. Zmrhal když má střílet tak přihrává a když má přihrát tak střílí. Necida jsem snad ani nezaznamenal že tam je. Zbytek průměr.

  7. Re: Baník - Slavia

    goop     před 6 lety 10.02.2018 14:51 |  
    3 3

    A James Dens není ani na lavičce? To si Trpiš dělá pr..l

  8. Re: Baník - Slavia

    Boo_SKS     před 6 lety 10.02.2018 14:52 |  
    6 0

    no nevím, věřím v odbornost našeho trenéra a zastávám JiTVCD, ale moc nerozumím tomu, když už hrajeme na 2 útočníky, proč to jsou 2 typologoticky stejní hráči. Vždyť i v přípravě hrál vždy Škoda ve dvojce s pohyblivým Teclem a Necka s kreativním Dannym. Dále se mi moc nelíbí posazení MNN, zvláště po jeho výkonu proti Šachťaru.

    • Re: Baník - Slavia

      goop     před 6 lety 10.02.2018 14:55 |  
      1 1

      Asi aby ty nakopávaný balony měl kdo sklepávat.

  9. Re: Baník - Slavia

    fleder     před 6 lety 10.02.2018 14:59 |  
    0 3

    Přenos asi nikde nebude, že...

  10. Re: Baník - Slavia

    Robinator     před 6 lety 10.02.2018 15:07 |  
    7 3

    ta sestava je šílená..tak uvidime

  11. Re: Baník - Slavia

    goop     před 6 lety 10.02.2018 15:09 |  
    1 2

    Tak zatim nás dost melou.

  12. Re: Baník - Slavia 0:0 v 1. poločase

    goop     před 6 lety 10.02.2018 15:14 |  
    6 11

    Trpiš roz..dal totálně sestavu. Asi to je ten totální fotbal. Bravo. Na hřišti týmu, co hraje o padáka prohráváme - mohlo to být už 2:0. Nechápu, proč každý z přípravných zápasů hraje jiná sestava a v jiném rozestavění... Asi to je ten totální fotbal.

    • Re: Baník - Slavia 0:0 v 1. poločase

      patras     před 6 lety 10.02.2018 15:32 |  
      4 3

      nelíbí se mi hra, sestava je zvláštní, Jugas katastrofa... Lítáme, běháme, jak máme balon přícházíme hned o něj. Jaro nebude dobrý. . Trpělivost je teď náš kamarád.

      • Re: Baník - Slavia 0:0 v 1. poločase

        goop     před 6 lety 10.02.2018 15:41 |  
        5 3

        Mam tak trochu pocit, že s tím neustálým měněním koncepce se začínáme podobat kamarádům z letné

  13. Re: Baník - Slavia 1:0 v 1. poločase

    murena     před 6 lety 10.02.2018 15:14 |  
    4 3

    Mně se ta sestava nelíbí vůbec uvidíme co přinese zápas

  14. Re: Baník - Slavia 1:0 v 1. poločase

    Maty22     před 6 lety 10.02.2018 15:18 |  
    6 2

    Ještě že to Škoda dal, jinak to bylo na výměnu trenéra. Jiná se mi líbí golman domácích. Skusil bych ho v létě koupit.

  15. Re: Baník - Slavia 1:1 v 1. poločase

    tumis88     před 6 lety 10.02.2018 15:21 |  
    0 0

    Prosim nejakej stream,na idnes me to nejde

  16. Re: Baník - Slavia 1:1 v 1. poločase

    Andul-lhak     před 6 lety 10.02.2018 15:28 |  
    5 2

    Co mi vadi asi nejvic je, ze i JiT stavi husbyho na pozici falesnyho pravyho beka. Tomu fakt nerozumim :(

    • Re: Baník - Slavia 1:1 v 1. poločase

      belmis (přítel SN)     před 6 lety 10.02.2018 15:37 |  
      2 0

      deja vu

    • Re: Baník - Slavia 1:1 v 1. poločase

      Jiri v UK     před 6 lety 10.02.2018 15:52 |  
      4 0

      Takhle si tam proste zabiha Husbauer sam od sebe. To bylo i za JS. Problem vidim predevsim v tom, ze z toho jsou nakopy ktery nikam nevedou (slusne receno).

  17. Re: Baník - Slavia 1:1 v 1. poločase

    Hubacek     před 6 lety 10.02.2018 15:29 |  
    3 2

    Od 10 min do 25 min .. nemám problém , se mi to líbí ..ještě proměnovat

  18. Re: Baník - Slavia 1:1 v 1. poločase

    Hanzwalter     před 6 lety 10.02.2018 15:32 |  
    3 1

    No Deli moc hezky vystoupil:-( ta obrana ta nic moc.... ale Mingi a utok se mne libi.

  19. Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

    WestBoySKS     před 6 lety 10.02.2018 15:36 |  
    3 0

    Před 2.gólem Kúdela si dával fóra 5 metrů aby ho De Azevedo neudělal. Škoda, že to bylo na rohu našeho vápna kde může v klidu odcentrovat.

  20. Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

    Kzlo     před 6 lety 10.02.2018 15:38 |  
    11 6

    Takhle tragickou Slavii sem dlouho nevidel. Ostatne když sem videl sestavu tak sem to cekal spatny ale ne takhle moc.

    • Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

      goop     před 6 lety 10.02.2018 15:43 |  
      5 5

      Ty Hušbyho nákopy, to mu jako poradil kdo? Novej trenér?

      • Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

        Rudolfonc (přítel SN)     před 6 lety 10.02.2018 15:53 |  
        4 1

        Zatím spíš totální zmar, dokud byl ještě dech, tak jsme tam létali jak magoři, pak dech došel a začala odko-nakopávaná ... Je to smutné no...obrana je taková divně nejistá a záloha nějak nefunguje

        • Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

          goop     před 6 lety 10.02.2018 15:59 |  
          1 1

          Bodeť, když takle spolu hrajou poprvý... Nevim, k čemu byla zimní pauza.

  21. Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

    tomblesk     před 6 lety 10.02.2018 15:43 |  
    7 5

    Inu zatím se ukazuje jen to, že na řeči se fotbal nehraje a nevyhrává .... Ze strany Slavie je to spíše chaos a hra na náhodu. Baník ukazuje víc, co chce hrát a taky to dokáže, kdežto my ... trapné!!!!Liga je něco jiného než čínský sparringpartner a to Baník má do Zenitu a Šachtaru hodně daleko. Cítím a bojím se, aby to v Jihlavě nezačalo průserem. Víra posiluje, ale Rozum velí. Snad to, co vidíme, zahájí rychlou léčbu z opojného snu řečiček ...

  22. Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

    SKSVenca     před 6 lety 10.02.2018 15:45 |  
    4 1

    Mezi obranou a útokem je hrozně velká díra, občas mi to připomíná hru za Uhrina, ale takhle trenér hrát určitě nechce, věřím mu dál.

  23. Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

    Obr     před 6 lety 10.02.2018 15:46 |  
    3 1

    Suk vybornej. Dela nam hru. K nemu bych tam videl radsi pohyblivejsiho Miru Stocha. S Pepickem to neni ono.

  24. Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

    Fulham     před 6 lety 10.02.2018 15:48 |  
    1 3

    Trošku nám chybí.....Fillo asi :-)

    • Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

      Fulham     před 6 lety 10.02.2018 15:59 |  
      1 0

      Vtip woe...chtěl jsem napsat přesnost , když tam zrovna Martin kouzlil no..se zblázněte :-)

  25. Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

    tomblesk     před 6 lety 10.02.2018 15:48 |  
    4 3

    Ten stream je hrůza, zatím jediné, co jde slušně jsou reklamy ...Slavia TV, kde nic tu nic - taky jen řeči ....

  26. Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    Harvey     před 6 lety 10.02.2018 15:49 |  
    9 1

    Hušbauer je na ručník.

    • Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

      Robinator     před 6 lety 10.02.2018 15:50 |  
      11 1

      Celá záloha..někdo by už mohl pochopit že Souček Husbauer spolu fakt ne

      • Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

        Andul-lhak     před 6 lety 10.02.2018 15:52 |  
        3 0

        Mozna kdyby Husbauer zustal jako podhrot ano, ale hrozne se stahuje dozadu, tim padem vepredu velka dira. Navic dneska hrozne kazi, za to Soucek vazne nemuze (i kdyz ten teda dneska taky nema svuj den).

        • Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

          Robinator     před 6 lety 10.02.2018 15:55 |  
          0 0

          Souhlas...

      • Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

        Crispo     před 6 lety 10.02.2018 15:57 |  
        4 0

        Chybí tam pojivo jakým je Bucha...

  27. Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

    ervin     před 6 lety 10.02.2018 15:50 |  
    4 0

    Věřím že toto neni ten totální fotbal ale jen nácvik něčeho..

  28. Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

    honzaccc     před 6 lety 10.02.2018 15:50 |  
    5 1

    Poločas..... zatím mě ty naše přátelské zápasy připomínají jakýsi smutný příběh.
    Budem doufat ve zlepšení, a to hlavně za týden...

    • Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

      Papol     před 6 lety 10.02.2018 19:24 |  
      0 0

      Hlavně, že ne "nekonečný" :-)

  29. Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    Andul-lhak     před 6 lety 10.02.2018 15:50 |  
    6 2

    No nechci byt skarohlid, ale zatim nejhorsi vykon z clee pripravy podle me. Dve veze nefunguji, Jugas na beku kazi, Deliho rozehravka dnes spatna. Husby se moc stahuje dozadu a tim padem jsou utocnici odriznuti, kridla moc prostoru u lajny nedostaly. Tak snad bude druhy polocas lepsi, Slavie do toho!

  30. Po puli

    Jiri v UK     před 6 lety 10.02.2018 15:50 |  
    1 10

    Necid vypada, ze hraje opravdu ve forme. Me se moc libi.

    Ten druhy gol Ostravy podle toho jak jsem to videl ja padl z offsidu. Mel jsem vidiny, nebo to bylo jasny?

  31. Hraci

    Hanzwalter     před 6 lety 10.02.2018 15:51 |  
    7 0

    Zatim hrozny Husbauer a Deli.... a mile prekvapeni pro me Kudela a Mingi.

  32. Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

    DF007     před 6 lety 10.02.2018 15:52 |  
    9 5

    Zatím smutný příběh. Ova je jasně lepší kompaktnější a bohužel i fotbalovější. A to přitom vyměnil více hráčů v kádru než my. Co je horší, nepochopil jsem systém a podle hry, zatím ani hráči.

    • Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

      Crispo     před 6 lety 10.02.2018 15:55 |  
      3 4

      Jasně lepší???? Možná v parkování autobusu...

      • Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

        DF007     před 6 lety 10.02.2018 16:57 |  
        0 1

        Můžeš to trochu rozebrat? To jako že oni jen bránili a my se do nich nemohli dostat? To jako vážně?

        • Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

          Crispo     před 6 lety 10.02.2018 17:02 |  
          1 0

          To netvrdím, ale taktiku měli jednoduchou, co nejvíc hráčů za míč a čekat na brejk. Na vápně stál pomalu i Poznar, tohle bylo k vidění docela často, stačilo abychom se dostali rozehrávkou na jejich polovinu a dali si tři nahrávky po sobě...

  33. Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

    Crispo     před 6 lety 10.02.2018 15:52 |  
    4 1

    1. poločas:
    mínusy: "Kopytoidní" Zmrhal a Necid, nepřesný Hušby, znuděný Deli, (ne)schopnost zakončit
    plusy: Mingy, Jugas, rozehrávka Koláře, přehled Kúdely

    • Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

      wotlemburg     před 6 lety 10.02.2018 15:55 |  
      0 0

      To je přenej opak toho co píše frajer nad tebou.

    • Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

      donford     před 6 lety 10.02.2018 15:58 |  
      7 1

      Vzadu by to snad jakž takž šlo, i když Kolář zatím nic navíc, Jugas si víc rozuměl s Bořilem. Klukům dost odskakuje míč a zase nákopy obloučky na útok. Kdy se tohle odnaučíme? Dnes má vysloveně špatný den Hušbauer. Netvoří hru, špatně rozehrává a často se zbytečně stahuje na post Suka. Asi zkusit místo něj Dannyho, a zařadit Stocha. Ještě bych rád vidě takél Míšu vedle Deliho.

      • Re: Baník - Slavia 2:1 v 1. poločase

        p!erreCORE     před 6 lety 10.02.2018 20:21 |  
        0 1

        Já bych viděl MNN nejradši jako kvalitní a srovnatelnou náhradu za Součka případně Deliho, protože si myslím, že oba zmínění jsou na svých postech o chlup lepší.. Na druhou stranu ten zápas se sachtarem, resp. poločas odehrál fantasticky, nebránil bych se tedy ani tomu, aby hrál pravidelně střed obrany.. Je stále mnoho otázek a na odpovědi nebudem čekat už moc dlouho..

  34. Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    Lantenac     před 6 lety 10.02.2018 15:53 |  
    16 1

    Přiznám se, že nerozumím tomu, co chceme hrát. Pokud na brejky, tak mi nedává smysl útočné duo Necid-Škoda, na dominatní kombinaci zase nemáme dostatečně kvalitní střed. Takže nakonec jsou z toho nákopy v množství větším, než kdy dříve. Dneska velmi špatný Hušbauer.

    • Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 10.02.2018 16:19 |  
      4 2

      Chceme hrát totální útočný fotbal.Je jaksi na to nemáme vybavené hráče.

    • Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

      bongor     před 6 lety 10.02.2018 17:01 |  
      4 0

      Hušby je buď nemocnej nebo nějakej nasranej.

  35. Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    japhy     před 6 lety 10.02.2018 15:54 |  
    15 1

    Tak vám nevím, pánové :) První šanci nedáme, soupeř jo. Kde jsem to už viděl??? Hušby řídí hru z beka, to je mi taky povědomý. Mraky nákopů z nekonečných dálek, to je teda novinka, toho jsme se za JŠ vyvarovávali.
    Jak byli Danny se Stochem neproduktivní, tak nám prostě dělali hru dopředu.
    Jo, a Deli teda jede bomby a podepsal oba naše góly.

  36. Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    Silgar (přítel SN)     před 6 lety 10.02.2018 15:58 |  
    1 0

    No místama jsem si říkal,že by to mohlo i být dobrý ale většinou to bylo jako kdyby kluci před zápasem dorazili z masopustu.

  37. Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    ptaty     před 6 lety 10.02.2018 15:59 |  
    0 14

    Trpisi opravdu krásný fotbal a hlavně vyborni fotbalisti . Pana Zmrhala mam opravdu rád.

    • Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

      mig52     před 6 lety 10.02.2018 16:14 |  
      2 4

      Pane Trpišovský, zatím opravdu trpíme!!! :-)

  38. Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    dupy77     před 6 lety 10.02.2018 15:59 |  
    1 2

    Zatím bohužel bída snad za týden to bude lepší

  39. Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    murena     před 6 lety 10.02.2018 16:00 |  
    3 1

    První půle až na 10 min. hroznej chaos co tedy budeme hrát? Jestli takhle vypadá podle JT to riziko tak se máme na co těšit.

    • Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

      Fulham     před 6 lety 10.02.2018 16:02 |  
      6 0

      Tak riziko tu je....reálně hrozí, že jaro strávím u Koule...:-)

      • Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

        Fulham     před 6 lety 10.02.2018 16:26 |  
        1 1

        Teď minusujte ! Vtip a blbej ! :-)

      • Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

        bongor     před 6 lety 10.02.2018 17:03 |  
        0 0

        Nevím,kde to je Fulhi,že bych Tě přišel podpořit.

  40. Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    sicilianbrno     před 6 lety 10.02.2018 16:01 |  
    7 2

    Prvnich 10min hruza, tři nakopy na nahodu o ničem, řikal sem si, že to bude hruza. Zlepšilo se, to, pa zas ke konci zhoršilo. Že nehraje Ngadeu chapu, v obraně přetlak a v zaloze nemužou hrat se Součkem oba, to je nesmysl. Spíš bych tam raději videl Stocha namisto Zmrhala a misto pomalyho Necida raději Tecla nebo Burena. Libi se mě Kolář, za goly bych ho neodsuzoval, ale jeho přehled, kopací technika, výhozy jsou ukázkové a docela platné... Snad se to ve druhe puli náš obraz zmení.

  41. Slavia - Ostrava, příprava

    tomblesk     před 6 lety 10.02.2018 16:06 |  
    1 16

    Už slyším diskuse: Kdo tohle dá dohromady? Aby se mohlo říkat, že jde o fotbal. Asi bude muset dojít k tomuto: Řehák s juniorkou na plac, plus doplnění z U19...Lépe by dopadl jen kouzelník Pokuston a klobouk s králíky, co kopnou do balonu...

  42. Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    Andul-lhak     před 6 lety 10.02.2018 16:20 |  
    15 0

    co jinak rikate na komentar? podle me hrozny. vyrazy jako „vynikajicne“, „chrapajici obrana“ nebo „random nakop“ mi prijdou fakt sileny :D

    • Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

      SKSVenca     před 6 lety 10.02.2018 16:25 |  
      9 0

      Ještě horší než komentář je celkově stream, kterej mi neustále padá, u tvslavia nebo o2 sport se mi to nikdy nestalo, dnes je to však tragédie.

    • Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

      Crispo     před 6 lety 10.02.2018 16:26 |  
      7 0

      Nebo taky Zmrhalova střela z velkého mlíka...

  43. Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    japhy     před 6 lety 10.02.2018 16:20 |  
    6 2

    Hušbauer strašnej, Zmrhal to samý. S dvojicí Huš-Suk naštěstí JŠ skoncoval, ale JiT se o její nefunkčnosti asi musí přesvědčit na vlastní kůži :(

  44. Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    Arya     před 6 lety 10.02.2018 16:22 |  
    2 0

    Skvělá branka...

  45. Re: Baník - Slavia 2:2 ve 2. poločase

    fleder     před 6 lety 10.02.2018 16:23 |  
    7 0

    No tak Škoda se probudil...opravdu není třeba panikařit s tím, že nemáme kanonýra.

  46. Re: Baník - Slavia 2:2 ve 2. poločase

    Hubacek     před 6 lety 10.02.2018 16:24 |  
    13 2

    Klid --- přece je chtěno vyhrávat třeba 5:4 než 1:0 a goly zatím padají :-)

  47. Re: Baník - Slavia 2:2 ve 2. poločase

    Jarinho     před 6 lety 10.02.2018 16:31 |  
    8 11

    Zeď nářku tady ... z vás musej mít doma manželky radost

  48. Re: Baník - Slavia 2:2 ve 2. poločase

    Hubacek     před 6 lety 10.02.2018 16:34 |  
    13 0

    Počkejme až příští týden v Jihlavě v 70 minutě budeme chtít střídat 8 hráčů , to je zmateme

  49. Re: Baník - Slavia 2:2 ve 2. poločase

    celtix     před 6 lety 10.02.2018 16:36 |  
    14 3

    Proč to naše béčko vypadá jako mnohem lepší sestava než ta před tím

    • Re: Baník - Slavia 2:2 ve 2. poločase

      mig52     před 6 lety 10.02.2018 17:05 |  
      7 1

      Bývá zvykem v posledním přípravném zápase poslat ze začátku sestavu téměř totožnou s tou, která nastoupí v mistráku, ale nemohu se zbavit dojmu, že JiT toto pravidlo obětoval, aby zmátl přítomnou delegaci z Jihlavy. Začne v útoku s 2 věžemi a končí bez jediné....,atd, atd. Nejlepším hráčem Kolář, ten nepokazil přihrávku, škoda, že si z něj nevzali příklad mnozí hráči v poli, zvláště v některých fázích 1. poločasu:-). Pozitivem napadání, ale po zisku míče neumíme přehodit na poklidnější mód s mezihrou, pokračujeme v divokosti jako při napadání a často hráč kopne, jak stojí. Chceme být dle JiT dominantní na míči a přitom se ho často nesmyslně zbavujeme nákopy, které rozhodně nesměřují za obranu. V 1. poločasu také naši obránci prohráli hodně nakopávaných míčů ze strany Baníku. Bude si to sedat ještě pár zápasů.

      • Re: Baník - Slavia 2:2 ve 2. poločase

        Cross     před 6 lety 10.02.2018 21:24 |  
        1 1

        Tak to je asi nejdůležitější postřeh z toho zápasu. Hráči po získání míče okamžitě posílají míč dopředu, ale často i v situaci, kdy to nemuze dopadnout jinak, než rychlou ztrátou balonu a kontrem. Nekdy je lepší mîč chvíli kontrolovat a rozehrát pomaleji, dělá to i Liverpool, Tottenham a Leicester, v jejichž stylu by Slavia nejspis ted měla hrat.

  50. Re: Baník - Slavia 2:2 ve 2. poločase

    Arya     před 6 lety 10.02.2018 16:49 |  
    5 3

    Tak vidíte,škarohlídi :)))

  51. Re: Baník - Slavia 2:3 ve 2. poločase

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 6 lety 10.02.2018 16:53 |  
    4 2

    lepší 3:2 než 1:0 nebo jak jste to říkali ? :D nezdálo se mi, že by ostří kritici to nějak rozporovali ...

  52. Re: Baník - Slavia 2:3

    Eluin (přítel SN)     před 6 lety 10.02.2018 16:54 |  
    2 0

    " Zbytek poločasu už zajímavější akci ani z jedné strany nenabídl."
    - tak to si zrovna nemyslím :-)

  53. Divoké jaro

    Láryfáry     před 6 lety 10.02.2018 16:55 |  
    6 0

    Vážení, myslím že ten, komu byla zimní pauza moc dlouhá a nemohl se dočkat ligy, si moc na nudu stěžovat nebude, na jaře to bude infarkt za infarktem :-) snad bude mít většina z nich pozitivní konec jako dneska..

  54. Re: Baník - Slavia 2:3 ve 2. poločase

    DF007     před 6 lety 10.02.2018 16:55 |  
    7 3

    Změnu v obrazu hry přinesl příchod Buchy a změny rozestavení na4-5-1. I když i poté bylo k ideálu daleko, tak dvě branky ok. Hrát 4-4-2 na dvě věže bylo špatné rozhodnutí, Ostrava nás přehrávala.

    • Re: Baník - Slavia 2:3 ve 2. poločase

      sasky     před 6 lety 11.02.2018 08:42 |  
      0 0

      A stejně se tu pořád najdou tací, kteří budou furt dokola omílat, že chtějí hru na dva útočníky. Střed hřiště je naprosto klíčový a mít tam o chlapa více nebo méně je obrovský rozdíl.

      • Re: Baník - Slavia 2:3 ve 2. poločase

        DF007     před 6 lety 11.02.2018 12:22 |  
        0 0

        Souhlas. Na dva útočníky jde hrát v systému 3-5-2, ale i tam bych dvě věže vedle sebe neviděl.

  55. Re: Baník - Slavia 2:3

    DKNL     před 6 lety 10.02.2018 16:55 |  
    14 1

    Sestava musí být mix z těch dvou co hrály.V 1. půli to teda trenér netrefil.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Crispo     před 6 lety 10.02.2018 17:07 |  
      3 1

      Souhlas, už třetí trenér co si myslí, že Souček s Hušbym utáhnou střed zálohy. Pokud s tím Trpiš přestane experimentovat tak to bude v pohodě. Nemám strach protože možností jak zálohu zdokonalit je dost. Obrana se taky musí sehrát a sžít s novým stylem hry a to se podaří až v ostrých zápasech kdy nebude rotovat...

  56. Re: Baník - Slavia 2:3

    Hanzwalter     před 6 lety 10.02.2018 16:56 |  
    14 0

    Tak nevim jak Vam, ale mne se druhy polocas libil a ta nova 11ka od 70 minuty nepujcila Baniku mic. Bucha, Ngadeu, Danny, Stoch i MvB vyborny... a Dannyho centr krasa a i par moc hezkych akci tam byoo a i Sobol dnes zahral dobre.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 6 lety 10.02.2018 16:59 |  
      4 2

      měli ale jasnou výhodu proti unavenému soupeři

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        Hanzwalter     před 6 lety 10.02.2018 17:01 |  
        0 0

        To zase ano, trosku jsem se usmival, kdyz jsem videl co mame na lavicce;-)

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        donford     před 6 lety 10.02.2018 17:04 |  
        9 0

        Zase než se naši střídající dostali do hry a do tempa, tak taky uteklo pár mnut. Myslím, že při našem výkonu předtím v útoku do 70. minuty, se jejich obrana moc unavit nemusela. Škoda aspoň umí zamířit, to Necid dnes ne a ne. Rozhodně Danny s Buchou měli na rozehrávce větší fazónu než Hušby.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      mig52     před 6 lety 10.02.2018 19:00 |  
      2 3

      I když Deli má vždycky výraz typu "muchy,sežerte mne", dnes jsem se nemohl zbavit dojmu, že ho to nebaví. Snad zima, či už má Slavie po krk?

  57. Re: Baník - Slavia 2:3 ve 2. poločase

    Sešívaný     před 6 lety 10.02.2018 16:57 |  
    4 2

    Jen doufám, že sestava, která nastoupila od začátku, není základní.
    Celkově mi to přišlo zvláštní. Čekal jsem, že generálka je od toho, aby připravila na ostrý zápas a tedy že k ní budeme do určité míry přistupovat jako k ostrému zápasu a ne, že zase prostřídáme skoro všechny hráče v poli jako v nějakém sranda mači.

    • Re: Baník - Slavia 2:3 ve 2. poločase

      donford     před 6 lety 10.02.2018 17:00 |  
      6 0

      Ono je to celkem jedno, ale přišlo mi, že hráč, který přihrával Poznarovi na 2. gól, byl zřetelně v ofsajdu. Pokud nebyl hodně vzadu Jugas. Toho jsem v tom okamžiku na obrazovce neviděl.

      • Re: Baník - Slavia 2:3 ve 2. poločase

        bongor     před 6 lety 10.02.2018 17:13 |  
        3 3

        No to asi rozhodčí nechali schválně,musíme si přece zvykat,jak se teď na jaře bude pískat v lize.Přece víš,kdo patří na to druhý místo ne?No teda ti patří správně na první flek,ale tam by je už letos nedostal ani kouzelník Pokuston

      • Re: Baník - Slavia 2:3 ve 2. poločase

        mig52     před 6 lety 10.02.2018 19:01 |  
        0 1

        Měl jsem tentýž pocit.

  58. Re: Baník - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    goop     před 6 lety 10.02.2018 16:58 |  
    2 1

    Tak jsme domácí trochu potrápili....

  59. Re: Baník - Slavia 2:3

    Obr     před 6 lety 10.02.2018 16:59 |  
    1 0

    Hmm v suchym.

  60. Re: Baník - Slavia 2:3

    Andul-lhak     před 6 lety 10.02.2018 17:00 |  
    14 1

    Tak nakonec to dobre dopadlo, i kdyz tedy vyhra 3:2 znamena o neco vetsi nervovy vytizeni. :) Poznatky ze dneska hlavne
    Dve veze u nas moc nefungujou, mozna kdybychom se chteli vyprdnout na stred pole proti mnohem silnejsim souperum, nicmene v lize to myslim nebude potreba. ve stredu pole jsme byli hodne slabi, jenom soucek a husby si moc nerozumi (nechapu, ze se husby stale stahuje tak dozadu!). Doufam spis v rozestaveni 4-5-1 nebo 4-3-3.
    Soucek a Husbauer ve dvou nemuzou bejt spolu v zaloze. Jakmile prisel Bucha, bylo to uplne o necem jinym, pricemz ani Soucek ani Bucha nejsou typicky defenzivni zaloznici, takze presunutim jednoho utocnika do zalohy podle me nase ofenzivni sila neni mensi.
    Kolar je podle me fakt dobry v rozehravce a ve hre nohama, i reflexy dobry. Myslim, ze bude vetsi jistota nez Lastuvka (ten tam mimochodem podbehl centr a jeho rozehravka byla obcas velmi spatna. velky rozdil prave v tomhle).
    Jugas mi nakonec prisel horsi nez Frydrych na beku, ale tak doufejme, ze tam bude nastupovat predevsim Boril, protoze ten je co se tyce ofenzivy a presnosti nekde uplne jinde.
    Ngadeu hraje na stoperu moc dobre, myslim, ze se tam rozehral snad i k lepsim vykonum nez na DCM, kde ho preci jen obcas ta rozehravka limitovala. V minuly sezone na CB obcas delal chyby, jako by si myslel, ze za nim jeste nekdo je. Ted i proti Sachtaru se mi zdal hodne jisty.
    No a hlavne se nam vraci kanonyr Milan, sem rada, ze dvakrat trefil a verim, ze mu to zustane. :)

    Moje sestava na prvni zapas: Kolar - Sykora, Ngadeu (Jugas), Deli, Frydrych - Bucha, Soucek - Zmrhal, Danny, Mingazov (MvB) - Skoda.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Hanzwalter     před 6 lety 10.02.2018 17:03 |  
      6 0

      Ngadeu se mne libi na stoperu vic jak Deli momentalne a musim rict, zr Kudela hraje chladnokrevne klidne a to se mne taky libi.

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        Andul-lhak     před 6 lety 10.02.2018 17:06 |  
        4 0

        jojo, nechtela sem to napsat, protoze mi to prislo az skoro kacirsky po tom, jak za nas hraje deli dlouhodobe :D

        • Re: Baník - Slavia 2:3

          bongor     před 6 lety 10.02.2018 17:18 |  
          0 0

          Ono se hraje blbě s tím jeho zraněním,člověk pořád čeká,že to zatahá a skončí na nosítkách.Momentálně je asi Míša platnější,to není žádná Deli svatokrádež.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      donford     před 6 lety 10.02.2018 17:09 |  
      6 0

      Fakt je, že jsem na soustředění v Dubaji Jugase na beku chválil a bral ho trochu jako objev a Frydrycha hanil, tak dnes se mi za těch pár minut Frýďa zamlouval zase víc. Čert aby se v nich a v tom vyznal. :-) Taky bych se přimlouval za Míšu vedle Deliho a zkusit Buchu vedle Suka.

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        mig52     před 6 lety 10.02.2018 19:06 |  
        1 1

        Tak ono je to trochu z nouze ctnost, krajní beci jsou větší pily s lepší technikou a centry, hodnoceno evropskýma očima.

        • Re: Baník - Slavia 2:3

          p!erreCORE     před 6 lety 10.02.2018 20:46 |  
          1 0

          A přesně pro to mám rád Honzu Sýkoru

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Faris (přítel SN)     před 6 lety 10.02.2018 17:16 |  
      1 2

      výborně shrnuto, Kolář velmi dobrý, 4-4-2 nefungovalo. Ngadeu podle mne nejlepší ze stoperů, pořád nechápu, že nezkusíme Deli-Ngadeu. Ikdyž Kudela taky dobrý, ale jednička podle mne Ngadeu. Už v zápase se Šachtarem jediný z našich, kdo individuálně přehrával soupeře.
      Střed zálohy Souček-Hušbauer dřív moc nefungoval, když tam bude operovat Danny/Stoch/Bucha, snad to bude lepší.
      Po zápase Stoch a Danny prchali ze hřiště, ostatní si tam podávali ruce, ti dva zřejmě pod dojmem frustrace? utíkali do sprch. Snad to nebude značit nic negativního do kabiny, ale chápu Dannyho, že je naštvaný, když nehraje, pak první střídající je Bucha...

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        bongor     před 6 lety 10.02.2018 17:20 |  
        1 0

        To už jsem říkal hned po Šachťaru,že Brazilec si dělal co chtěl,ale jak přišel na Míšu,bylo po slávě.

  61. Re: Baník - Slavia 2:3

    Dennis     před 6 lety 10.02.2018 17:11 |  
    8 2

    Vyplnilo se mi přání, že je lepší vyhrát 3:2 než plichtit 0:0. Ale je na čem pracovat, to ne že ne. Těch nepřesností je prostě hrozně moc, vůbec nepodržíme balon, základní sestava se mi nelíbila. Pokud hráče stavíme podle formy, Ngadeu by neměl zůstat na lavici, také Danny má týmu co dát a líbí se mi jeho fotbalové myšlení. Tecl s Burenem oživili útok, Bucha zase zálohu. Mimochodem záloha Souček a Hušbauer nefunguje, útok Škoda a Necid se mi také nezdál jako ideální varianta, byli dost mimo hru, daleko od zálohy. Hušbauer se zbytečně stahuje dozadu, chybí pak tam, kde má být. Proto se mi pod hrotem možná víc líbí Danny, který sice tolik nebrání, ale když máme míč, dělá to, co má a podporuje útočníky.

  62. Re: Baník - Slavia 2:3

    Sapfa     před 6 lety 10.02.2018 17:13 |  
    2 3

    No asi nenapíšu nic nového, co by tu už nezaznělo. Záloha do vystřídání tragicky nekreativní, kreativní obránci taktéž, tzn. spoustu nákopů často nepřesných, často i v naprosto nevhodných situacích, které volaly po normálním postupném útoku...bylo to strašně splašené. Takhle jsme to hráli v přeboru v přípravce, na náhodu, bez myšlenky. Opravdu mi uniká, proč postavil zálohu takhle - nekreativní atlety Součka se Zmrhalem doplnil Hušby bez formy a nijaký Mingazov...co od toho čekal? Po vystřídání tam alespoň byla myšlenka...co také nechápu, je Necid plus Škoda vedle sebe. Necid je tragik, neudrží balon, nedá ho, často v offsidu. Opravdu radši uvidim v sestavě spolu Dannyho, Buchu, MNN, Stocha, MvB či Tecla, než Hušbyho, Součka, Zmrhala, Mingyho a Necida...anebo at to nějak namíchá, ale poskládat to takhle v generálce? Vysvětlí mi to někdo?...nicméně Trpiš má Součka, Hušbyho a Mingyho v oblibě...

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      bongor     před 6 lety 10.02.2018 17:24 |  
      0 0

      Hušbyho těžko,ten se mu do toho jeho systému vůbec nehodí.Ale tam se z naší sestavy hodí málokdo.

  63. Základní sestava nepřesvědčila!

    Oberyn_7     před 6 lety 10.02.2018 17:15 |  
    17 1

    Před zápasem Slavie jsem se podíval na severolondýnské derby a byl jsem opravdu namlsaný a zvědavý co předvede naše Slavie. Jediná podobnost mezi tím to zápasem byl den otevřených dveří obrany Arsenalu a bohužel té naší. Také se musím přiznat, že jsem nebyl nadšený ze základní sestavy, která vyběhla v Ostravě.

    První poločas:

    -Co bylo na prvním poločase pozitivního? Snad to otevřelo oči trenérovi jak určitě ne. Střední záloha ve složení Souček – Hušbauer nefungovala snad nikdy v historii a přeci jí zkouší již třetí trenér v řadě.
    Ještě bych k tomu přidal, že jestli stále pokračujeme v taktice Hušbauer na pravém obránci, tak statistika z prvního poločasu je následující: 3 krát nakopnutý míč a 3 krát ztráta míče. Musím uznat, že to je skvělý taktický prvek.
    -Střed obrany? I podle rozhovoru klade trenér na stopery ty nejvyšší nároky. Zatím to tam vypadá jako den otevřených dveří.
    -Duo Necid – Škoda? Prosím možná na posledních 10 minut v zápase, kde chceme vstřelit branku. Ne od začátku, kdybychom chtěli hrát kombinačně a hlavě po zemi.
    -Celkově velké zklamaní. Já ani nečekám nějaké velké zázraky. Jsem stále na začátku, ale viděl tam někdo ten stále zmiňovaný systém? Spousta nakopávaných míčů kde ani nemáme odražené míče, to jsem bohužel viděl v prvním poločase já.

    Druhý poločas.
    -Bucha si řekl o základní sestavu. Klidně na úkor Hušbauera, který se mi na té stažené pozici prostě nelíbí.
    -Po příchodu nových hráčů bylo vidět, že chceme hrát více kombinačně a že hlavně pohyb středové formace byl výrazně lepší.
    -V posledních desítkách minut jsme konečně mohli také vidět fotbal. Jako například průniková přihrávka od Buchy či nárážečka Danny – Stoch až po 2 krásné centry, znovu v podání Dannyho a Stocha.
    -Doufám, že pan Trpišovský přehodnotí svojí základní sestavu a minimálně 2-4 hráče z té pozdní sestavy zařadí na Jihlavu do základu.

    Poslední poznámka: Opravdu mě mrzí, že se trenér neodvážil ani vyzkoušet stoperskou dvojici Ngadeu – Deli, protože dle mého to má ohromný potenciál a bohužel mě dnes Kúdela nepřesvědčil, že by měl mít základní sestavu zajištěnou.

    Napíši moje přání na Jihlavu, které je bohužel nereálné, ale naděje umírá poslední:

    Kolář – Jugas, Ngadeu, Deli, Sýkora – Stoch, Bucha, Souček, Zmrhal – Danny – Škoda.

    • Re: Základní sestava nepřesvědčila!

      Travinho     před 6 lety 10.02.2018 17:19 |  
      4 1

      S většinou věcí souhlasím, ale k poslední poznámce - Kúdela možná nepřesvědčil, ale pořád byl výrazně lepší, než dnes strašný Deli.

      • Re: Základní sestava nepřesvědčila!

        Oberyn_7     před 6 lety 10.02.2018 17:23 |  
        7 1

        S tím souhlasím. Dnes byl Deli hrozný, ale on prokazuje nějakou dlouhodobou výkonost. Kúdela dneska nehrál vyloženě špatně, ale pokud se podíváme na všechna utkání v přípravě, tak i on tam měl pár záváhání. Pro mě nejlepší stoper po všech přípravných utkáních je Ngadeu. Ten by si zasloužil za svoje výkony být v Jihlavě v základu a post druhého stopera? Já volím stále Deliho. :)

        • Re: Základní sestava nepřesvědčila!

          bongor     před 6 lety 10.02.2018 17:28 |  
          1 0

          Jak říkám výš,podle mě by si Simon pořeboval hlavně doléčit ty jeho zdravotní problémy.Snad proto máme tolik
          středních obránců.aby to šlo zařídit.

        • Re: Základní sestava nepřesvědčila!

          Travinho     před 6 lety 10.02.2018 17:31 |  
          0 2

          Zase Kúdela má asi nejlepší rozehru. Já bych se vrátil k ověřené dvojici Deli - Jugas. Bohužel, co se Simona týká, tak si myslím, že mu pauza k uzdravení nepomůže, pokud má špatné chrupavky, jak se říká.

    • Re: Základní sestava nepřesvědčila!

      mig52     před 6 lety 10.02.2018 19:11 |  
      1 2

      No, Hušby dnes opravdu tragický. Jenže mám obavu, že ani Trpiš nebude mít koule ho v Jihlavě posadit a postavit Buchu.

  64. Pár postřehů

    Travinho     před 6 lety 10.02.2018 17:16 |  
    5 2

    - Dneska byl totálně mimo Deli. Dozadu, ale taky v rozehrávce.
    - Při stylu 4 - 4 - 2 tam několikrát vznikla nepěkná mezera mezi obranou a zálohou.
    - Pokud chceme hrát v tolika lidech dopředu, tak se musíme vyvarovat tolika laciných ztrát v přechodu do útoku.
    - Chvílemi mi přišlo jako slušný chaos.
    - Vůbec se mi nelíbil Necid, který se už jako obvykle několikrát zapomněl v offsidu.
    - Naopak velmi slušný byl Mingazov. Byl hodně aktivní.
    - Sehranost týmu směrem dozadu je úplně tragická. To se netýká pouze dneška.
    - Solidně to vypadalo posledních 20 minut.
    - Mrzí mě, že se v přípravě nezkusil Stoch napravo. V utkání poslal několik zajímavých centrů a nevidím důvod, proč by to nemohl hrát.
    - Kolář je ve vybíhání o třídu nad Laštůvkou, který tam měl i dnes několik velkých nejistot.
    - Obecně jsem zrovna unešen nebyl. Baník byl chvílemi i fotbalovější. Ale postupem času, hlavně po přechodu na 4 - 5 - 1 se naše hra přece jen zvedla.

  65. Re: Baník - Slavia 2:3

    Dresco     před 6 lety 10.02.2018 17:22 |  
    4 1

    Dopredu to bylo dobry, vzadu horsi. Dal bych Jugase zpet na stopera, tam je dominantni. Oba goly byly z prostoru stopera, Kudela at si jde napravo. Ale hlavne bych chtel rict, ze kdyz se meni herni styl, tak to nejaky cas trva. Ja proste pocitam s tim, ze jeste nejakych prvnich pet kol to treba trvat bude nez to bude zazite a nebudeme dostavat takove goly typu nedas dostanes.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      mig52     před 6 lety 10.02.2018 19:12 |  
      1 1

      S Jugasem souhlas, stoper!!!

  66. Re: Baník - Slavia 2:3

    cage10     před 6 lety 10.02.2018 17:34 |  
    3 8

    Kolář
    Bořil (první zápas Frydrych) - Ngadeu (příp Jugas) - Deli - Syki
    Bucha - Souček
    Mick - Danny - Stoch
    Škoda

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Jarinho     před 6 lety 10.02.2018 17:40 |  
      4 4

      Dobrej bullshit... btw bořil stoji 2 zapasy

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      sicilianbrno     před 6 lety 10.02.2018 18:16 |  
      1 1

      Buren na kraji je blbost. Za mě systém 4-4-2 nebo 4-1-3-2

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      mig52     před 6 lety 10.02.2018 19:14 |  
      1 3

      Žádný Deli, ale Jugas. Musí hrát srdcaři, fotbalově ještě o tolik levelů lepší nejsme.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      p!erreCORE     před 6 lety 10.02.2018 20:58 |  
      0 3

      Místo Micka Husbauera a podepisuju

  67. Re: Baník - Slavia 2:3

    zeleznik2     před 6 lety 10.02.2018 18:00 |  
    10 6

    Po přečtení komentářů se člověk nestačí divit!!šlo jen o přípravu, ve Vítkovicích a se soupeřem, který má kvalitu a rozhodně si nezaslouží, hrát o udržení..máme nového trenéra, který sotva měsíc pracuje s týmem. Jistě hráči jako Zmrhal nemají v základu co dělat, Suk s Hušbym a Necid se Škodou hrát spolu nemůžou, což dnešek jen potvrdil. Ale trenér dal šanci všem hráčům a teď vybere snad správné fotbalisty do základní jedenáctky.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      DKNL     před 6 lety 10.02.2018 18:16 |  
      0 0

      Já tedy taky doufám, že to tak bude a po dnešku musel vidět, co klape a co ne.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      donford     před 6 lety 10.02.2018 18:17 |  
      2 4

      Určitě by se měla vbrzku, spíš ihned, vyřešit základní obranná čtveřice. Jugas dnes na kraji nepřesvědčil a nad Delim jsem byl dost rozpačitý. Mělo by být jasné, jak na tom Deli je zdravotně. Zda jeho zranění a s tím i výkyvy jsou rázu trvalého a nebo se s tím může něco dělat.
      Do základní čtveřice dle mého patří Frydrych, Jugas, Ngadeu, Deli, Sýkora, Kúdela. (do závorky dávám Sobola a Pokorného). Výborného Bořila do zálohy. V případě zranění Deliho - to vidím dle momentální formy Frydrych (Kúdela), Jugas, Ngadeu, Sýkora. V případě formy a bez zranění Deliho, pak na Frydrych (Kúdela), Ngadeu (Jugas), Deli Straka.
      Rozhodně bych se neobával Kúdely na krajním beku. Je rychlý, tvrdý, přistupuje ke křídlu možná líp než Frýďa a má slušnou rozehrávku. Také tam hrával.
      Ale obranná čtveřice musí být jasně daná.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Eluin (přítel SN)     před 6 lety 10.02.2018 18:29 |  
      7 1

      No jo, jenže toto je generálka, tam už by vše mělo být skoro dotažené a měly by se řešit jen drobné nuance.
      Samozřejmě také věřím, že kouč vybere tu pravou 11 a v Jihlavě zahájíme sérii za titulem.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Travinho     před 6 lety 10.02.2018 18:44 |  
      1 0

      Já dnes po zápase utkání rozebíral s několika Baníkovci a ti byli také naštvaní a říkali, že se ukázalo, proč hrají o záchranu, protože jsou furt marní dozadu...Což opravdu byli.

  68. Re: Baník - Slavia 2:3

    Victory     před 6 lety 10.02.2018 18:25 |  
    4 6

    No..... Co k tomu říci ? Čekal jsem lehkost, ladné pohyby našich útočníků, nesmlouvavost našich obránců a odhodlání nasázet chacharům aspoň bůra. Ničeho z toho jsme se nedočkal, bohužel :-( Těžkopádnost, nesehranost, zmatky v obraně. Každým dnem se zvyšuje pravděpodobnost mého tvrzení, že na fotbal pod Trpišovským nemáme hráče a ani je mít nemůžeme, jelikož to je o cenách a o chuti jít hrát fotbal do Česka. Bude si to ještě hodně dlouho sedat a stejně se vrátíme k opatrnější hře, protože Plzeň a Sparta nám šoupnou tři čtyři góly, pokud budeme hrát jak hrajeme. Vzpomeňte si na moje slova ! Jinak Bucha do základu, ať si kluk zvyká, musí pořád hrát, to je hráč podle mýho gusta a nesmím zapomenout na Míšu, perfektní ! Ostatní přeplácené hvězdy špatný... SKS forever :-)

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      bongor     před 6 lety 10.02.2018 20:01 |  
      0 0

      Je to o cenách a chuti jít hrát do berbrligy a s těma cenama souvisí i platy hráčů a trenérů.Pořád jsou to obrovský rozdíly.

  69. Re: Baník - Slavia 2:3

    sicilianbrno     před 6 lety 10.02.2018 18:26 |  
    3 9

    V rychlosti pár postřehů, Deli (ani Ngadeu ve většině utkání) neumí prostě poslat přesný centr ani dlouhou rozehrávku. Nejen proto se mě systém 3-5-2 nelibí. Jugas jakožto silový hráč nemůže lítat na beku a chtít od něj technickou rozehrávku, která překvapi protihráče nebo přesný centr.
    Za mě proto systém 4-4-2 nebo 4-1-3-2, ale hl. ne v utoku dvě věžě (pomalý Necid je prostě....pomalý). Tudíž Škoda jasná naše jednička a k němu bud Tecl nebo Buren.
    Sestava na jaro: Kolář - Bořil (vím,že stoji prvni kolo, dvě), Ngadeu, Deli, Sobol - Sýkora, Souček, Danny, Stoch - Škoda, Buren

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      donford     před 6 lety 10.02.2018 18:59 |  
      6 0

      Myslím, že Sýkora na beku jasně prokázal, že je rychlejší a především techničtější než Sobol. Jeho úniky po křídle a centry jsou na velmi slušné úrovni. Jen je dsikutabilní zda v případě jeho průniku, může ho vzadu zastoupit Zmrhal či Stoch, který je dopředu také výborný, ale nerad se vrací.

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        sicilianbrno     před 6 lety 10.02.2018 19:02 |  
        0 6

        Spíš přemyšlím, jestli bude platnější Sýkora v obraně na úkor Sobola, který tam bude jistější...

        • Re: Baník - Slavia 2:3

          Travinho     před 6 lety 10.02.2018 19:16 |  
          4 0

          No, on Sýkora ale není ani dozadu horší.

          • Re: Baník - Slavia 2:3

            sicilianbrno     před 6 lety 10.02.2018 21:43 |  
            0 1

            Mno to bych netvrdil, ale jaro připadne ukaže

  70. Re: Baník - Slavia 2:3

    Ice_Fire     před 6 lety 10.02.2018 19:07 |  
    6 0

    Zdravím,
    tak největší zklamání dneska byl teda přenos, který snad víc nejel než jel. Co se týče zápasu, tak už podle základní sestavy a později toho střídání bylo vidět, že je to pořád příprava a základní sestava na příští týden ještě není daná. Protože, že by dal zrovna tuhle jedenáctku i když říkal, že budou ze začátku ligy hrát ti co mají nejlepší formu a někteří z nich mi zrovna v nejlepší formě nepřišli. Paradox asi bude, že i přesto všechno bude nejlepší rozestavení 4-5-1. Jak už tady bylo řečeno Necid a Škoda vážně nemůžou hrát spolu. A to stejné Hušbauer se Součkem.

    Kdybych to nějak celkově zhodnotil včetně celé přípravy tak nejlepší rozestavení asi 4 - 5 -1 možná 3 - 5 -2, ale ze začátku, jelikož ta obrana zatím není nějak moc jistá 4 - 5 - 1. 4 - 4 - 2 rozhodně ne, protože tam chybí prostě hráč a je strašná mezera mezi útokem a obranou. Sestava dle formy Kolář - Ngadjui ,Deli ,Sýkora, Bořil - Souček, Bucha, Danny, Stoch, ? - Škoda

    Ten otazník je Zmrhal, Mingazov, Buren mi to tak přijde na stejno. Delimu se sice moc nedaří, ale stejně bych mu mu dal šanci. Naopak Ngadjui i když se mu do toho systému asi nehodí, ,mi přijde nejlepší a prostě bych ho tam zkusil.
    Nejlepší přípravu podle mého názoru odehrál už zmiňovaný Ngadjui a Sýkora. Samozřejmě jich tam bylo víc, ale tihle dle mého byli nejlepší.

    Věřím, že to bude jenom lepší a souhlasím s tím systémem co chceme hrát a včetně nákupů a tak dále...Protože konečně i když to na hřišti zatím nevypadá, tak tam aspoň nějaký systém je no spíš bude. Ne, že by tam systém za pana Šilhavého nebyl, ale bylo to takový hodně defenzivní na 1-0. Takový moc předvídatelný a ty týmy se na to pak už ke konci připravily.

  71. Re: Baník - Slavia 2:3

    dArtagnan     před 6 lety 10.02.2018 19:13 |  
    11 3

    Dobrá strategie trenéra. Abychom už pořád nekafrali, že Frydrych nemá na beku co dělat, názorně nám ukáže, že může být o dost hůř a budem za něj nakonec ještě rádi.

  72. Kritický názor

    Eskaes     před 6 lety 10.02.2018 19:14 |  
    12 19

    Angažování JiT byl nepochopitelný risk a krok zpět nejspíš podmíněn čerstvým působením JN.
    Z evropské cesty jsme sestoupili v mně nepochopitelné "naději", že se tam dostaneme provinční zkratkou.
    Dobře, ale asi nikdo nepočítá s doačasným ústupem z pozic v rámci totální revoluce.

    Už teď vidím v hodnocení trenéra docela vážné nedostatky (spokojenost s útokem, opětovné stavení hráčů na podivné posty).

    Obávám se, že se červenobílá obec brzo opět rozdělí jako za DUMLa. Že zastánci budou argumentovat časem potřebným, aby si to sedlo. Jde o to, že bez výsledků se herní pohoda nedostaví, spíše naopak s narůstajícím tlakem bude růst křeč.

    Musel jsem se vypsat, i když budu asi za škarohlída, ale podle mě máme na víc.

    • Re: Kritický názor

      bongor     před 6 lety 10.02.2018 20:09 |  
      7 1

      Nejsi škarohlíd,tak to skutečně je,i Nezmar to přiznává a mluví o risku.Pravda je,že lepší je několikrát vyhrát a i občas prohrát,než jenom vyhrávat a remizovat.JŠ šel jinou cestou pod heslem lepší vrabec v hrsti.

      • Re: Kritický názor

        mig52     před 6 lety 11.02.2018 11:40 |  
        3 1

        Tak to máme lehké počty - 3 remízy = 3 body. 2 vítězství + 1 prohra = 6 bodů. Jenže je spousta lidí, která pocitově bere ty remízy, přece nás nikdo neporazil, kdežto jedna prohra je katastrofa. Že to bodově neladí, jim snad ani nevadí.

    • Re: Kritický názor

      mig52     před 6 lety 11.02.2018 11:35 |  
      3 2

      Eskaesi, já to vidím takto. JiT dělá revoltu v tom, že chce uspět útokem a na defenzivu nějak netlačí. Téměř každý trenér buduje tým odzadu, stejně jako JŠ a on teď přichází s něčím novým. Dokonce systémově nenavazuje právě na Šilhavým vybudovanou slušnou defenzivu. (Takové podání v dnešní době vyznává snad jen Zeman). Samozřejmě je to riskantní, protože na podzim bylo hodně zápasů, kdy jsme se střelecky trápili a pokud by to pokračovalo, tak při nynější častém inkasování bychom se dostali do problémů. JiT by ale udělal chybu, pokud by ze své cesty po pár problémech uhnul, popřel by sám sebe a mnozí by to považovali za slabost. Být na jeho místě, tlačil bych na hráče, ať po získání míče presingem či nevynucenou chybou soupeře "učešou" hru, ať hned nenakopávají každý druhý míč za obranu, protože taková realizace je velmi obtížná, vychází jen výjimečně a vlastně okamžitě přicházíme o míč. Nechci tuto možnost zcela vynulovat, ale omezit a aplikovat jen když je reálná možnost úspěšnosti. Proto bych mnohé akce řešil snahou o protiútok nebo mezihrou. Tu jsme včera v prvních 20-25 minutách skoro nevyužívali. Pořád hurá dopředu. Takže kladl bych důraz u hráčů na racionální a optimální řešení situací, na kreativitu a ne téměř vše hrát na jedno kopyto. Pokud by hráči byli schopni toto realizovat, byl by patrný docela slušný posun ve výkonnosti i pohlednosti naší hry.

  73. Re: Baník - Slavia 2:3

    Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 10.02.2018 19:37 |  
    13 4

    Představte si, že si necháte postavit dům a když je hotová hrubá stavba, tak přijdete na inspekci a začnete se čílit, že tam nejsou okna a v druhém patře dokonce ani dveře a u hlavních dveří není klika a v tom rozčilení řeknete, no to je všechno špatně, zbourejte to. Připadá vám to jako velký nesmysl ?
    Jo, všechno má svůj čas a do té doby musíme holt vyhrávat trochu jinak, fotbal je také o vůli, nasazení, bojovnosti, obětavosti a týmovém duchu.

  74. Re: Baník - Slavia 2:3

    p!erreCORE     před 6 lety 10.02.2018 19:53 |  
    4 1

    Zápas jsem bohužel neviděl.. Podle komentářů ale soudim, ze to nebyla žádná sláva.. Já si třeba ale myslel, ze dnes už budeme střídat "normálně" a ne zas dve jedenáctky skoro.. To je jedna věc. Zadruhé, vyhráli jsme a to se počítá. Zatřetí, jsem už poučený a soudy budu vynášet až po Jihlavě a dalších mistracich.. Vím, ze ti, co to viděli se mnou třeba souhlasit nebudou, ale j nám stále věřím a věřím i trenérovi a jeho koncepci.. Uvidíme, zatím se tešme. P.S. Kdo věřil, ze pod Šilhavým nepeohrajem přes třicet zápasů v řadě? Vím, že JT má za sebou celou přípravu a výkony jsou nemastné neslané..ale titul léto bohužel na devadesát procent nebude, pohár soufwkme vyhrajem a druzí snad taky skončíme.. A na podzim začne teprve opravdu nová Slávie. Nechci říkat buďme trpěliví, ale zůstaňme zatím v klidu. Když Jihlavu neporazíme min o dva góly, budu první, kdo napíše, že se to zatím nedaří..ale věřit nepřestanu. SKS!

  75. Re: Baník - Slavia 2:3

    afro     před 6 lety 10.02.2018 20:23 |  
    5 0

    Ja jsem tedy tento zapas nevidel (jsem na horach), ale pred zapasem s Jihlavou si pripadam jak nejaka prvnicka pred prvnim koitem. Tolik nervozity jsem tedy pred zapasy, ktere vedl JSVCD nemel. No, nezbyva nez verit, ze budeme prijemne prekvapeni.

  76. Re: Baník - Slavia 2:3

    p!erreCORE     před 6 lety 10.02.2018 20:33 |  
    0 0

    Snad budem hrát spíš na 5:2 :)

  77. Re: Baník - Slavia 2:3

    FanatikSKS     před 6 lety 10.02.2018 20:58 |  
    7 2

    Rozhodně využít hráče jako Stoch a Danny. Pokud to chce hrát JiT pozemi(což je i moje přaní), tak musí postavit tyto hráče. Hušbauer to hrát prostě neumí. Stáhnout se ke stoperů a pak se to snažit nakopnout na Škodu už tu bylo. Za mne záloha : Stoch, Souček(před stopery), Bucha/Hušbauer(nebál bych se tam dát Buchu), Zmrhal, Danny(pod Škodou)

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Travinho     před 6 lety 10.02.2018 21:22 |  
      1 0

      Doufám, že to píšeš zprava, protože ze Zmrhala napravo jsem nevzpamtoval doteď...

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        FanatikSKS     před 6 lety 10.02.2018 22:04 |  
        1 0

        Samozřejmě

  78. 3 nejlepší hráči

    p!erreCORE     před 6 lety 10.02.2018 21:07 |  
    1 9

    Sýkora Danny Stoch MNN Hušbauer

    • Re: 3 nejlepší hráči

      Kenny     před 6 lety 11.02.2018 00:32 |  
      0 0

      1...2...5!!!

  79. Výsledky

    Mike     před 6 lety 10.02.2018 21:49 |  
    8 2

    Výsledky v přípravě- 2-4, 5-0, 1-5, 2-2, 5-1, 2-3, 3-2. Snad jsem na žádný zápas nezapomněl. Tohle nejsou výsledky hokeje, jak by výsledky nasvědčovaly. Pokud to takto bude pokračovat v lize- i když soutěžní zápas je samozřejmě něco jiného, navíc v naší lize se úporně brání- tak bychom se mohli dopracovat k výsledkům 3-1, 4-2, 2-2 apod.
    Mě by to nevadilo. Raději než 0-0 a 1-0. Jenom mě trochu zaráží, že jedinou formací, která na podzim fungovala, byla obrana a tak vypadá to bude jiná, i když hráči zůstali stejní.
    A ještě k ideální sestavě. Je tady hodně příspěvků, že by neměl hrát Hušbauer. Za mě- já si nedovedu sestavu bez něj představit, třeba za to schytám hodně mínusů. Podle mě by byl luxus takového fotbalistu posadit, i když prý nepasuje do Trpišovského systému. Pokud ale bude hrát hodně vysoko a kolem sebe bude mít fotbalisty, s kterými si míč narazí a vyhoví si /Danny, Stoch/, tak bude dále patřit ke stěžejním postavám našeho mužstva. Ale je to můj názor, třeba špatný.
    Měl jsem trochu obavu, že v základu podle sestav začne Tomáš Necid. Zdálo se mi to zvláštní, ale Milan i podle dnešního zápasu bude dál neohrožená jednička na hrotu.
    Tak uvidíme, jak bude vypadat základní sestava.

    • Re: Výsledky

      belmis (přítel SN)     před 6 lety 10.02.2018 22:33 |  
      17 4

      Já si to dovedu představit celkem snadno. Hušbauerovi to nešlo ani koncem podzimu, ani v přípravě a dnes mu to nešlo vůbec. Koho tedy nechat sedět?
      Danny? - podle mě lepší než H. Ke konci podzimu patřil mezi nejlepší hráče, na začátku sezóny měl snad nejlepší fyzické testy ze všech hráčů.
      Souček? - podle mě lepší z těch dvou, má větší akční rádius a navíc snad z dvaceti nebo kolika zápasů co hráli spolu, hráli dobře tak dva....
      Bucha? - stále se tady budou nepochopitelně ozývat názory, že je mladý a jeho čas jistě přijde.... To je snad jen v Česku, takovéto názory. Co by měl předvádět? Na podzim skvělý zápas v Rumunsku, kdy hrál s Dannym. V přípravě výborný, dnes také dobrý. Proč tedy nechat sedět takového hráče a cpát tam Hušbauera bez formy?

      A to tam je ještě Stoch, který podhrot hrát taky může.

      Jen je třeba, aby na to nechat sedět Hušbauera měl JiT koule. Až by pár zápasů například Bucha vyhořel, dostal by Hušbauer šanci tak jako jiný hráč a jen svou hrou by si měl základ vybojovat zpět. Ničím jiným. O základ by měl bojovat každý hráč týmu.

      • Re: Výsledky

        Lantenac     před 6 lety 10.02.2018 22:39 |  
        12 0

        Chtěl jsem na Mikea reagovat, ale prakticky jsi to udělal za mě. Souhlasím se vším. Zdá se mi, že není příliš velká šance, aby pod JiT hráli Danny a Hušbauer vedle sebe, a pokud bych měl já vybírat, tak Danny má aktuálně lepší formu. S ním v sestavě hrajeme více kombinačně po zemi než s JH10.
        Optimální střed zálohy podle mě tedy Souček-Bucha-Danny.
        A na takovém Villarealu jsme na podzim hráli dost dobře i bez Pepy...

      • Re: Výsledky

        warhammer (přítel SN)     před 6 lety 11.02.2018 00:07 |  
        3 5

        Cizincem s vynikajícími fyzickými testy na začátku sezóny nebyl Danny, ale Ruslan Rotaň.

        • Re: Výsledky

          belmis (přítel SN)     před 6 lety 11.02.2018 14:13 |  
          2 0

          Hráči na soustředění mluvili o Dannym

          • Re: Výsledky

            Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 11.02.2018 14:32 |  
            1 0

            Ale v zimní přípravě... což není začátek sezóny.

            • Re: Výsledky

              belmis (přítel SN)     před 6 lety 11.02.2018 15:12 |  
              0 0

              Ty hnidopichu :-)). Myslel jsem teď v zimě.

    • Re: Výsledky

      Travinho     před 6 lety 11.02.2018 07:15 |  
      3 6

      Souhlasím. Jinak, k tomu inkasovanému množství gólů. Podle mého je to dáno do velké míry tím, že nehraje Rotaň. Dozadu byl vždy tam kde má být a téměř neztrácel míče. Bohužel tu klíčovou si připsal na APOELU.

    • Re: Výsledky

      Crispo     před 6 lety 11.02.2018 12:26 |  
      7 0

      A nebyla ta obrana tak dobrá proto, že v útoku bylo málo hráčů a ve vápně na centr často čekal jen osamocený Škoda? Tak se kladl důraz na obranu, že jsme byli ve vápně často neškodní...

  80. Re: Baník - Slavia 2:3

    Staršina     před 6 lety 10.02.2018 22:06 |  
    7 1

    Úkoly jsou rozdány.
    1) Sportovní ředitel s trenérským týmem zkusí hráče, tedy nějakou část, naučit hrát hru v míč kopaný.
    2) My fanoušci na této diskusi naučíme majitele a vedení trpělivosti, aby se nádoba objemu neznámého
    naplněná vyteklými čivy, nemusela každý rok vylévat.
    Největší dilema mám s tím, komu svěřit nástěnku.
    Jinak je na světě krásně.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Vici     před 6 lety 10.02.2018 22:31 |  
      4 9

      Hušby souhlas nejde o to že by to byl luxus ale podle mě do základu patří úplně jednoznačně. K té obraně. Ona obrana funguje už od útoku což byl případ podzimu prostě to mužstvo bránilo dobře jak9 celek.
      Ale taky útok funguje už od obrany a tady si myslím že podzimní sloźení moc konstruktivní nebylo. Jen mi do toh9 teda absolutně nepasuje Jugas na beku ať se na mě nikdo nezlobí ale Jestli je Frýdaˇ v něčem dobrej tak ve vysokým postavení a ohrožováni soupeřovy brány tudíž by měl do nového stylu patřit. Nevím tomu tahu s Jugasem na beku nerozumím. Neměl rozehrávku na stoperu a pro mě tuplem na beku. Ale třeba mi ukáže že jsem se v něm mýlil.

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        Vici     před 6 lety 10.02.2018 22:32 |  
        0 0

        Sorry reakce na Mika (příspěvek výš )

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      bongor     před 6 lety 11.02.2018 11:40 |  
      1 0

      Já myslím nadporučíku,že by se měla i fotbalová asociace přejmenovat z FAČR na Asociace hry v míč kopaný AHMK.
      proč používat cizí výrazy,když máme krásné české.A potom by mohl Berbr vzít toho předsedu,vždyť po tom tak touží a já bych se nebál dokonce název změnit na BAHMK,Berbrova asociace hry v míč kopaný,to by byla nádhera.A v tom případě klidně vemu i tu nástěnku.

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        Staršina     před 6 lety 11.02.2018 12:36 |  
        1 0

        Dost dobrý návrh. A s tou nástěnkou jsem si oddychl. Už jsem si myslel, že budu muset všechno dělat sám.

  81. Re: Baník - Slavia 2:3

    Tomassks     před 6 lety 10.02.2018 23:48 |  
    0 0

    Ahoj, existuje záznam z utkání ? díky.

  82. Re: Baník - Slavia 2:3

    Philliip     před 6 lety 11.02.2018 07:25 |  
    16 6

    Je pravda, ze teprve skoncila priprava, takze v uvozovkach doted bylo vsechno jedno a ostry start bude v sobotu v Jihlave. Nicmene to je za tyden (ted uz jen 6 dni) a nemam z tymu prilis dobry pocit. Tech nedostatku je tam na muj vkus prilis mnoho. Znovu to vypada, ze se bude hledat optimalni sestava. Tentokrat ale i cely herni system. Chceme hrat totalni fotbal (extremne utocne, podpora krajnich beku, aktivni presing), ale nejaky progres tam prilis nevidim. V ofenzive stale spousta nedostatku a defenziva je zatim o poznani zranitelnejsi nez za trenera Silhaveho. Minimalne v generalce s Ostravou bych cekal, ze budeme dominantnejsi, sehranejsi a jistejsi v defenzive.

    Pujdu s kuzi na trh a pokusim se shrnout svuj nazor. Myslim si, ze prvni chyba nastala odvolanim trenera Silhaveho (ac si moc preji, aby se treneru Trpisovskemu darilo). Vedl muzstvo, ktere melo ve 3lete koncepci bojovat o titul. Uz v prvni sezone k prekvapeni vsech vybojoval titul. Nahodou nebyla ani rekordni serie bez prohry. Druha sezona byla ovlivnena dvema faktory. Zisk titulu nas vsechny namlsal a jedine, co prijimame je titul a postup do zakladni skupiny ligy mistru. Proto prisli hvezdne posily v cele s Dannym, Altintopem nebo Rotanem. Myslim si, ze ani jeden z techto hracu nenaplnil ocekavani, se kterymi sem prisli. A prisuzovat to spatne praci trenera je nesmysl. Do muzstva se navic v prubehu sezony zapracovavali dalsi hraci (Stoch, Necid, Sobol) a to take neni jednoduche. Toho casu bylo malo. Netvrdim, ze prace trenera Silhaveho byla stoprocentni, ale stojim si za tim, ze byl nejlepsim koucem Slavie za posledni roky. A obavam se, ze behem podzimu to vsichni pocitime. Snad se pletu.

    Pokud bych hledal priciny, proc od zisku titulu nenastal vyraznejsi progres, sel bych do prestupovych obdobi. Jiz jsem to zminoval vyse. Hvezdne zahranicni posily se neprosadili. Sobol s Necidm muzstvo take spis doplnili nez nejak vyrazne zkvalitnili. Nejvice se mi libi Stoch se svym hernim projevem, o poznani horsi je to s jeho produktivitou. Mozna kdyby vysel ten Konopljanka, mozna kdyby byli vybrani vhodneji posily, mozna kdybychom meli vetsi trpelivost a drzeli se koncepce budovani silneho evropskeho klubu (podobne jako ted Sparta) a snazili se ziskat nejen kvalitni hrace z nasi ligy, ale prevazne ciziny. Misto toho se rozsah naseho scoutingu zmensil na jedno mesto, Liberec. Nakonec se dozvime, ze vedeni klubu spolecne se sportovnim reditelem i trenerem priznavaji, ze jdou do rizika a nemusi to vubec vyjit. Pokud to skutecne nevyjde, co bude dal? Budeme hledat noveho trenera? Noveho sportovniho reditele? Vytvorime novou koncepci? Pujdeme do dalsiho rizika? Ne, soucasna situace se mi skutecne nelibi. Nikomu ale neberu nadseni z noveho trenera. Je zcela v poradku, ze se ne vsichni shodneme. Verte, ze budu moc rad, kdyz se ve svych nazorech a pocitech spletu a uznam, ze nova koncepce v cele s koucem Trpisovskym byla tim nejlepsim resenim pro Slavii.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Lord_Edmund     před 6 lety 11.02.2018 08:47 |  
      9 8

      Bezva- díky :-) ušetřil jsi mi spoustu řádků. Přesně tak něják jsem to měl v hlavě..tak jen malé doplnění.
      Vzhledem ke konci přípravy si dovolím lehké hodnocení momentální formy hráčů. Zdá se, že se zlepšil Ngadeu a že by mohl být na stoperu velkou jistotou.Otázkou je, proč se nezkouší společně se Simonem. Líbí se mi Bucha i přes nováčkovské chyby oceňuji jeho snahu hrát, Příprava zdá se sedla Dannymu a Stochovi . Pro systém Trpiše bude asi i velice vhodným hráčem Mingazov.Delli trošku trpí změnou systému, ale vzhledem k jeho kvalitám to zvládne. Zklamání zatím trochu Souček a hlavně Pepa Hušbaer.Propad formy bohužel nezastavil Sobol, ani Frydrych:-(
      Trenérovi budu fandit, ale nevěřím této cestě, Raději bych byl pro "naroubování" efektivní ofenzívy na skvěle fungující obranu, než na rozbití všeho a začátku od nuly. Bohužel Tvrdík je fanoušek, snílek ale určitě né fotbalový odborník, to samé Krob. Zbavit se Šilhavého byla obrovská chyba takového trenéra už neseženeme. Ze dne na den dokázal po Dumlovi zvednout tým a dotáhnout k titulu. Hodně lidí tvrdí, že neměl již kam mužstvo posunout. Já myslím, že mohl, ale jen při vhodném doplnění mužstva, kde rozhoduje kvalita více než CVéčko s prestižními adresami minulých zaměstnavatelů. A přesně jak jsi uvedl. Co bude dál, když to nebude fungovat? Odepíšeme rok ? Dva ? Budeme čekat na zázrak a sledovat, jak nám během experimentu ujížsí vlak?

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      buri     před 6 lety 11.02.2018 09:00 |  
      2 0

      Během podzimu jsme to už pocítili...

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Crispo     před 6 lety 11.02.2018 12:20 |  
      14 5

      Hezká obhajoba Šilhavého, na začátku sezony bych byl dojat, jenže jsme v polovině a na naši hru se na jaře nedalo dívat. Jestli ti můžu poradit tak si pusť některý z fotbalových podcastů od ČT na youtubu. Borci to tam docela pěkně popsali, že když se podíváš na Slavii proti Borisovu a na Slavii proti Astaně tak tam nevidíš posun ve hře, spíše naopak, čili asi si toho všimli i nezaujatí lidé, že ten tým se nikam neposunul...
      Ještě jsme neodehráli ostrý zápas, v každém zápase se vyměnilo dvacet hráčů, ale už máš vysvětlení proč to nepůjde? Bravo...

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        Crispo     před 6 lety 11.02.2018 12:21 |  
        2 1

        * oprava: ...na podzim se na ni nedalo dívat...

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 6 lety 11.02.2018 18:29 |  
      2 4

      Mě zaujaly 2 věci
      1 ...v cele s Dannym, Altintopem nebo Rotanem. Myslim si, ze ani jeden z techto hracu nenaplnil ocekavani, se kterymi sem prisli. A prisuzovat to spatne praci trenera je nesmysl. " --- Jak to? Koho práce to teda je?

      2 že se skautink smrskl jen na Liberec, už je jen pouhá mediální zkratka hraničící se lží

      ----
      abych nemusel psát jinam, připíšu svůj názor zde: MNN s Delim na stoperu je utopická myšlenka. Stoper je post, kde je nejdůležitější komunikace. Mezi stopery, s brankářem, řízení obrany. Opravdu si nemyslím, že by Kamerunec a Slonoviňan s náturami salámistů a nemluvků s omezenou češtinou, která je u nás stále ještě úředním jazykem, mohli řídit celou obranu. + ani jeden není buhvíjaký rozehrávač + DUML to už zkusil a zcela pohořel. Skoro z toho byla tragédie desetiletky.

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        mihaal     před 6 lety 11.02.2018 23:56 |  
        0 0

        opravdu si myslíš, že dva špičkoví defenzivní hráči v lize o které je zájem v Evropě, Deli a Ngadeu mají náturu salámistů?
        to jako myslíš vážně? co tě k tomu vede? to jako myslíš že mají tréninky a zápasy na salámu?
        a ve světě hrají na stoperu vždy dva češi co si rozumí?

        • Re: Baník - Slavia 2:3

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2018 00:58 |  
          0 1

          ano opravdu si myslím, a nejen já viz ruzná vyjádření v mediích na jejich adresu, že jsou takříkajíc "vklidu", s ničím si "nelámou hlavu" a mají sklon k riskování. To vůbec neznamená, že by něco šidili, to vůbec netvrdim. Oni by se náramně spolu domluvili francouzsky, ale my potřebujem stopera, který dokáže komunikovat s celým týmem a dokáže řídit obranu, jak to dělal Latka, Bílek, teď Jugas atd. Stoper je klíčová pozice=dva individuálně výjimeční jedinci nejsou zárukou výjimečného výsledku. Lámání si hlavy, proč to Trpiš nezkusí, je zbytečná ztráta času. Že trenér při všech variantách stoperských dvojic v přípravě ani jednou nevsadil na tuto, je sdělení čistější než křišťálová studánka.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Rooney     před 6 lety 12.02.2018 12:02 |  
      7 3

      Trošku mi přijde, jestli si působení pana Šilhavého u nás neidealizujete... Získaný titul byl nečekaný, užíval jsem si ho a díky němu už bude JŠ navždy zapsán do historie našeho klubu. Série 36-ti zápasů bez prohry je statisticky rovněž skvělá bilance, problémem však je, že téměř třetinu z těchto zápasů jsme remizovali, což je v 3-bodovém systému opravdu hodně. Pokud bychom z těch remízových zápasů polovinu vyhráli a zbytek prohráli, byli bychom na tom bodově daleko lépe.
      Zkusím tedy uvést svůj pohled na působení JŠ u nás. Přišel k týmu, který byl zejména psychicky rozložený z působení DUmla a dokázal ho ztmelit, nabudit a dodat hráčům sebedůvěru. Vsadil na jednoduchou hru, která spočívala v pevné obraně a rychlém přechodu do útoku, což neslo ovoce. Na jaře se však už naše hra začala pomalu rozpadat, pro soupeře jsme byli čitelní a nedokázali jsme na to reagovat. Díky ztrátám našich soupeřů a určité setrvačnosti jsme ten titul nakonec naštěstí dokázali urvat. V létě si JŠ přivedl "borce evropské úrovně", kteří však moc nepasovali do způsobu hry a navíc všichni do středu hřiště, kde tím vznikl přetlak. Na podzim jsme se snažili změnit způsob hry na dominantní, nicméně nám to žalostně nešlo. Hra byla pomalá, neefektivní na "házenkářský" způsob. Pro mě bylo nepochopitelné, že i přes tento způsob hry, kdy jsme byli kolikrát v 10ti na polovině soupeře, byli ve vápně při centru 1-2 hráči... Za celou letní přípravu a podzimní část nebyl ve hře týmu znát výrazný posun, trenér přestával mít na své straně kabinu, klíčový hráči byli otráveni nesmyslnou rotací (tu neodsuzuji jako celek, ale pouze způsob, jakým byla prováděna) apod.. A jelikož velmi podobný průběh mělo Šilhavého angažmá i v jiném velkém projektu jabloneckých galacticos (v první sezoně úspěch, ve druhé už tápání), bylo pravděpodobné, že by jeho setrvání vedlo pouze k prodloužení našeho tápání a ztrátě času při cestě do evropy. Největší chybou JŠ bylo dle mého přechod z vcelku moderního a efektivního pojetí fotbalu z podzimu 2016, do zastaralého a pomalého fotbalu z podzimu 2017, což jsem dodnes vůbec nepochopil... Ačkoliv je tento příspěvek vůči JŠ dosti kritický, chtěl bych dodat, že ho rozhodně nepovažuji za špatného trenéra a jsem mu za jeho práci pro Slavii a zejména za titul vděčný. Zároveň však nepodléhám nostalgii a věřím, že je JiT pro nás lepší volnou.
      A že se náš scouting zúžil pouze na Liberec je dosti krátkozraké tvrzení. Je to snad poprvé, co si nový trenér přivedl hráče z předchozího angažmá, případně ty, které zná? Ne, je to naprosto běžná praxe i ve světě a s ohledem na totální změnu hry, kterou právě procházíme je to i logický krok, že si přivedl hráče, kteří ten systém znají a ví, co od nich může čekat. Promiň, ale přijde mi to pouze jako jedovatá slina, kterou se chceš utvrdit v tom, že výměna JŠ/JiT byla špatným krokem... Pokud budeme i v létě lovit převážně v Liberci, rád se ti tu omluvím a budu za to JiT rovněž kritizovat, ale teď je to velmi předčasné a já jsem přesvědčen, že tomu tak nebude.

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        dupy77     před 6 lety 12.02.2018 12:56 |  
        0 1

        Moc pěkně napsané a do puntíku s tebou souhlasím Rooney

  83. Re: Baník - Slavia 2:3

    buri     před 6 lety 11.02.2018 09:20 |  
    18 1

    Dejme prosím Trenérovi aspoň trochu času...Jaro ještě nezačalo a už je tady na můj vkus příliš kritiky. Taky mě překvapila sestava na baníku... Chyběl mi tam Danny, Bucha, Stoch, MNN... Ale JiT asi ještě zkouší a v jihlavě vyběhne to nejlepší co máme... SKS

  84. Re: Baník - Slavia 2:3

    Andul-lhak     před 6 lety 11.02.2018 09:44 |  
    26 7

    No nevim, popravde me zde (a i v jinych vlaknech) prekvapuje ten jednoduchy pohled, ze pod JS fungovala skvele defenziva, tak ji mel novy trener nechat a jenom vylepsit utok. To je opravdu hodne naivni predstava. Vzdyt zrovna fotbal je hodne komplexni sport a je hlavne tymovy a utok zavisi na obrane a je to vsechno hodne provazane. Kdyz si clovek uvedomi, uz jen v zaloze hral Ngadeu (hodne defenzivni) a Rotan (spise defenzivni), tak cloveku dojde, ze do ofenzivy je tam proste malo (pohyblivych) hracu, kteri jsou schonpni neco vymyslet. K tomu krajni bek Frydrych (i kdyz potom uz nastupoval Sobol), ktery ma problemy s centry, na ktere naskakoval pouze Skoda. Vzdyt si vzpomenme na to, ze pri nasem utoku bylo v pokutovem uzemi okolo jednoho az dvou hracu. To je teda ofenzivni masina, kdyz jsme hlavne centrovali.

    Dalsi, co se mi zda podivne, je, ze si nekdo stezuje na to, ze "jdeme do rizika", "hraci tomu ocividne nerozumi", "nejsou na to staveni". Tak samozrejme, kdyz clovek zkousi neco noveho, tak tam nejake riziko neuspechu je vzdycky. Ono je dokonce i velke riziko toho, ze se clovek zabije na dalnici v aute - a znamena to snad, ze by clovek nemel autem vubec jezdit? Risk je zisk, bez riskovani to nejde a lepsi mit ted nejaky plan, nez se potacet jak sparta.

    A to me privadi k dalsimu bodu, totiz ze tady nekteri rikaji, ze JiT musi (!) mit okamzite vysledky a ze pokud nebudou, tak je videt, ze na to nemame hrace - a ze Slavie prece musi mit okamzite (!) vysledky. Ja vam nevim, takova sparta to taky rikala furt, jak musi mit furt okamzite vysledky, menili trenery, nikdo zadnou podporu nedostal a nakonec za poslednich deset let jenom stoji na miste. Tohle ja nechci. Radsi dam JiT opravdu klidne i rok, at klidne neni prvni ani druhy rok titul, kdyz bude videt, ze cesta je spravna. Ono to proste trva, nez se na novy styl prepnete. A argument, ze na to nemame hrace mi prijde taky trochu mimo - nekolik hracu uz pod JiT hralo, takze o nic nemuze byt rec. A darilo se mu to v Liberci se stale novymi hraci, kteri nejsou rozhodne na nasi urovni. Trosku viry by to chtelo!

    Omlouvam se za takovou tapetu, ale obcas me to trosku rozladi, kdyz si ostatni uz tak hrozne stezuji bez toho, ze bychom odehrali jediny soutezni zapas. Slavii zdar. :)

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      dupy77     před 6 lety 11.02.2018 10:36 |  
      12 3

      Naprostý souhlas. Trenér je u nás měsíc a tady by ho nejradši někteří vyhodili to prostě nepochopím

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        Lord_Edmund     před 6 lety 11.02.2018 10:45 |  
        6 4

        Teď by ho nikdo nevyhazoval, ani jsem nic takovéh nečetl. Jen jsme nervozní, nebo i trochu zklamaní.
        Rozhodnou až ostré zápasy,ale zas proč se tvářit, jak je vše super, když to fakt dost skřípe. A proč o tom nediskutovat?

        • Re: Baník - Slavia 2:3

          dupy77     před 6 lety 11.02.2018 11:08 |  
          9 2

          Samozřejmě diskuze je v pořádku ale dělat tady paniku po měsíci co je u nás trenér prostě já nepochopím. Co bych měl dělat když jsem i fanouškem Arsenalu?

        • Re: Baník - Slavia 2:3

          Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2018 01:13 |  
          3 0

          A z čeho jsi zklamaný? Že nedošel nový kouč a mávnutím proutku nezačal bodovat? To už tu bylo. Za Šilhavého. A vlastně mi u jeho hry stačilo večer mrknout na tabulku zda je to +3 nebo 0bodu. Super zápasy v přípravě jsem si užil za DUmla proti Dynamu Kyjev, apod. kdy jsem se těšil na ligu a pak si rval vlasy nad naší bezzubostí. Trpišovský ukázal na bídném Žižkově že to jde, v Libe kde hrají s drobky co po kom zbydou to ukázal taky. Proč by to nedokázal i tady, kde má zatím nejkvalitnější soubor hráčů co kdy trénoval?

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Lord_Edmund     před 6 lety 11.02.2018 10:40 |  
      11 14

      Možná bychom si tolik nestěžovali, kdyby byl vidět progres.Jenže ty propady v obranné hře jsou stejné, jako na začátku přípravy a zlepšení ofenzívy se také nekoná. Že se povede jedna , dvě útočné akce za zápas, to bylo i za Šilhavého.
      Mě to prostě znervózňuje a to nejsem od přírody pesimista... Třeba napadání rozehrávky jsem považoval za jeden z hlavních atributů Trpišovského systému, přinášelo to více získaných balónů od soupeře,ale oproti předpokladům intenzita napadání zápas od zápasu upadá. ..Také mě nepřesvědčilo zvětšení prostoru vykrývaného stopery jejich součinnost se zálohou ...Docela by mě zajímalo, jak je to s naběhanými kilometry na jednotlivých postech. Stopeři budou mít patrně mnohem více km než v minulosti.
      A když si tedy vymslel to přirovnání auto-dálnice...Tak ano, když se zbavíš kvalitního auta, které tě zatím všude dovezlo, vyhrál jsi s ním závod, ve druhém jsi byl zatím druhý a pořídíś si koňský povoz, který zatím jen tahal dříví z lesa ( i když podle myslivců z okolních lesů velice dobře), tak ano je to riziko, vydat se na dálnici a nemusí to dobře dopadnout :-)

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        donford     před 6 lety 11.02.2018 12:21 |  
        15 0

        Tak s povozem se na dálnici přece nesmí. Ale paní Andul Ihak spíš varuje před častou malomyslností, která se tu téměř vždy po těsně hraném vítězství či prohře v přípravě vzedme. S Ostravou jsme předtím hráli na jejich hřišti 1:1. Měl jsem radost z druhého gólu Škody, který mu připravil Zmrhal. Únik po křídle a skvělá přihrávka nabíhajícímu hráči PO ZEMI! A to je to, zač zde občas pléduji. Jistě, stále nemáme konsolidovanou čtveřici v obraně. Také by se mi líbilo, kdyby Míša hrál vedle Deliho. Věřím, že hra Frýdi č i Jugase na beku poroste s příchodem rychlého rváčka Bořila před nimi. A moc se mi zatím líbí Sýkora vlevo. Ale na druhou stranu jsem přesvědčený, že trenér zkouší (přece jen přišli noví Kúdela a Pokorný) a ví líp než já, jak by si účinnou obranu představoval. Nesmíme také zapomenout, že forma u hráčů bohužel někdy kolísá, byť končí přípravné období. Včera se mi moc nelíbil Souček , v některých přípravných zápasech výborný, dost mi zklamal Hušbauer, laxně hrál Deli, naopak výborně se mi jevil Bucha, Stoch, Danny. To vše může být v dalším (již ostrém) zápase jiné. Takže bych to nechal s důvěrou na trenérovi. Jsem přesvědčený, že toto vše vidí také a lépe než my. A má svá zdůvodnění, proč sestavu staví tak či onak. Vůbec bych se nedivil, kdyby v Jihlavě prokombinoval cestavy pomyslného áčka a béčka. A taky si pořád myslím, že jistý progres při presingu a vůbec dopředu, tu je. Nostalgie po JŠ je zbytečná a nikomu nepomůže. Vedení se tak rozhodlo a my to musíme akceptovat. A současný stav podpořit.

        • Re: Baník - Slavia 2:3

          Staršina     před 6 lety 11.02.2018 13:08 |  
          4 0

          Moc hezky shrnuto Od A až do Z.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Philliip     před 6 lety 11.02.2018 10:45 |  
      13 10

      Srovnavat risk ve zmene herniho systemu s riskem ridit auto na dalnici je uplne zcestne, ale budiz :) Treneru Trpisovskemu by jsi dal klidne 1-2 roky casu. Ja se tedy ptam. Proc byl odvolany trener Silhavy po roce a pul, kdy v prvni sezone udelal titul a ve druhe pul sezone byl na druhem miste za Plzni, ktera zazila vyjimecny a troufam si rict i ojedinely podzim. V evropske lize nas dostal do zakladni skupiny, ze ktere jsme jen smolne nepostoupili, predevsim vinou nepromenovani sanci.

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 6 lety 11.02.2018 18:04 |  
        2 2

        malý dotaz: neproměňování šancí není vizitka trenéra?

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        Andul-lhak     před 6 lety 13.02.2018 13:34 |  
        1 0

        ja si vazne myslim, ze pri odvolani JS slo hlavne o naprosto zmenenou koncepci, ktera prisla s novym sportovnim reditelem, Ten samozrejme nastavil nejaky styl, kterym by rad hral a ktery by rad provozoval. Kdo vi, jak se tohle JS libilo, ze by najednou nemohl o vsem rozhodovat sam. Nakonec se asi usoudilo, ze JS neni vhodnym trenerem pro novou koncepci a byl odvolan.

        Navic ano, titul byl, JS byl pro nas v tu dobu skvely trener, kazdy mu musi libat ruce za to, co s tymem dokazal za tak kratky cas. Ale predvadena hra byla misty opravdu spatna, nabehy do vapna minima hracu, ktera nakonec stala take za nepromenovanim sanci atd.

        A jinak samozrejme, ze to je uplne jina forma risku, pouze jsem chtela upozornit na to, ze s urcitym rizikem je v zivote skloubene prakticky vsechno, samozrejme neco min a neco vic. Ale kdo se boji, nesmi do lesa.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      bongor     před 6 lety 11.02.2018 12:07 |  
      7 2

      Když nás ved Šilhavka,tak se tady dost často objevovaly invektivy na jeho osobu.Mě to hodně štvalo,protože jsme hodně dlouho čekali na úspěchy,které přišly s duem JT+JŠ a najednou JŠ někteří chtěli vyhazovat.Teď se tady takové příkré odsudky neobjevují,slušně se bavíme,komu se co líbí,proč někteří mají obavy,někteří se vrací k tomu,proč vlastně byl JŠ vyhozen.Přečtěte si názor SŘ,že situace s JŠ začala být neudržitelná,pořád někdo tajemně konspiruje,proč Jarda musel odejít a nevíme to pořád.Kvůli druhému místu v lize to snad nebylo,to bychom byli exoti v Evropě.Tak ať nám někdo na rovinu řekne,co strašnýho Jarda proved,to se odvolat stejně nedá.Zatím musíme co to dá držet všechny dostupné palce jeho pokračovateli,protože tady jde o naši Slávii.Všichni hráči i funkcionáři,to jsou jenom přechodné věci,jen Slavia je věčná!

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        donford     před 6 lety 11.02.2018 12:28 |  
        0 0

        Bongy jsi pamětník, tak si jistě vzpomeneš, jak Sparta vyhodila Dobiáše, když jim vyhrál ligu. Nic nám do nich pochopitelně není, ať se tam třeba sežerou, ale je fakt, že občas se dějí nevyzpytatelné věci mezi fotbalovým nebem a zemí.:-) Třeba to byl případ i JŠ. Však s posledními dvěma větami s tebou víc než vřele souhlasím, podtrhuji je a rovněž podobně hlásám.

        • Re: Baník - Slavia 2:3

          bongor     před 6 lety 11.02.2018 17:26 |  
          1 0

          Done máš pravdu,ale to bychom si vybrali hodně špatnej vzor,to by bylo podle italskýho fimu"Bože,jak hluboko jsem klesla",myslím Vittorio De Sica?Když už jsme u těch Italů,teď jsem dokoukal Inter-Bologna,včera jsem se díval na Napoli,to jsou všechno taky pěkný podvodníci,oni mají v kopačkách kousky železa a v míčích magnety,jinak není možný,aby jim neodskočil snad jedinej míč.

  85. Re: Baník - Slavia 2:3

    mireksl     před 6 lety 11.02.2018 13:03 |  
    11 0

    Já si myslím ze to nebyla základní sestava, která vyběhne proti Jihlavě. Řekl bych, že to bude kombinace toho co jsme viděli. JiT určitě už zjistil kdo a jak hraje a v jaké je formě. Ani bych nebyl překvapený kdyby v základu byl Bucha. Pojďme do boje já už vidím ohně - už si normálně pouští chorálu na You Tube

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      mirecek1111     před 6 lety 11.02.2018 13:56 |  
      13 0

      Tak Bucha bude mít hlavně už za měsíc 20 let, takže pokud to v něm je, ať už ho do základu klidně dává. Tady už určitě neplatí, že má na všechno ještě čas. Souček už v jeho letech v základu hrál.
      Pokud by se dokázal prosadit stejně hladce jako kdysi Souček, mohl by to být Trpišovského první dílčí úspěch ve Slavii. Jen ať ho tam za týden místo Necida klidně dá :)

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        Hlavis     před 6 lety 11.02.2018 14:40 |  
        7 1

        No kdyby ho Šilhavý nevytáhl tenkrát proti Craiova, tak bychom o něm možná ani nevěděli....

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Travinho     před 6 lety 11.02.2018 15:51 |  
      2 0

      Otázka je, aby sestava byla kombinací, toho co jsme viděli, když pak spolu budou kluci na hřišti při ostrém zápase letos na jaře poprvé...

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      urs (přítel SN)     před 6 lety 11.02.2018 17:14 |  
      2 0

      Možné je také to, že trenér blafuje a v Jihlavě si teď drbaj hlavu, kdo a jak na ně vlétne. :D

  86. Re: Baník - Slavia 2:3

    Astrocytoma (přítel SN)     před 6 lety 11.02.2018 14:34 |  
    0 5

    no objevuje se zde spousta nazoru jak postavit sestavu. Souhlasim s tim ze by mel hrat Danny a Stoch.
    Mrzi me jen z prpravy jedna vec a to ze se nevyzkousla dvojice MNN Deli.

    Tak ci tak by se dalo udelat tu zalohu tak, aniz by Pepa Husbauer sedel na lavicce


    Obrana zleva Sykora, MNN, Deli, Jugas(Boril), s tim ze by se zatahl husby pri utoku

    Zaloha: Stoch(Zmrhal), Bucha, Soucek Danny,Husby(ale ten by byl napravo jen v dobe braneni a stridal se Borilem)

    Utok: Skoda

    No v pripade zraneni Deli By tam byl MNN s Jugasem na stoperu a do zalohy Mingy

    Jinak k te zaloze a konkretne prave strany... muze se to tocit v pruebhu zapasu a byt tam Danny Stoch ci z obrany boril

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Travinho     před 6 lety 11.02.2018 15:52 |  
      1 1

      Příliš kohoutů na jednom smetišti. Bucha, Stoch, Danny, Hušbauer.... To nemůže fungovat. Všechno to jsou podobní hráči a ani od jednoho se nedočkáš náběhů za obranu, ale spíš tvorby hry. Na to ti ale stačí hráči dva.

  87. Re: Baník - Slavia 2:3

    Harvey     před 6 lety 11.02.2018 15:15 |  
    2 13

    Já bych postavil klasický diamant se třemi stopery, wing-backy po stranách a jedním hrotem.
    -
    Kolář
    Bořil (Kúdela při stopce) - Jugas - Ngadeu - Deli - Sýkora
    Souček
    Hušbauer - Bucha
    Danny
    Tecl
    -
    Lavice: Kovář, Pokorný, Frydrych, Hromada, Stoch, Mingazov, Škoda

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Fačín     před 6 lety 11.02.2018 17:32 |  
      0 3

      Všechno dobrý až na toho Tecla na závěr...

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      urs (přítel SN)     před 6 lety 11.02.2018 21:21 |  
      2 0

      Dal jsem ti palec hore, ať tam nemáš nulu :D

  88. Re: Baník - Slavia 2:3

    Ondráš     před 6 lety 11.02.2018 15:43 |  
    15 2

    No jedno se musí Jindřichovi nechat: když dostaneme prvního fíka, tak jsem celkem klidnej, protože je mi jasný, že gólu padne ještě spousta:) Naopak když jsme dostali první gól ještě za Šilhavky, tak jsem cejtil problém, protože jsme to hráli na super obranu a jeden-dva naše góly.
    Je to teda trochu hurá styl (to si jako nic nenalhávejme), ale pokud budeme venku vyhrávat 3:2 po takovéhle divočině, tak já budu spokojenej. Jako nebude to asi nic pro kardiaky, ale nudit se určitě nebudeme:)

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Travinho     před 6 lety 11.02.2018 16:04 |  
      7 1

      Jenže to může být i tím, že je to příprava. Když dostaneme prvního fíka v lize, tak už vidím Bohemku nebo Jihlavu, jak to s náma budou řezat bezhlavě nahoru dolů. Ostatně byli by idioti, kdyby to dělali.

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        urs (přítel SN)     před 6 lety 11.02.2018 17:12 |  
        2 2

        To jistě, jenomže pokud nás nebudou stíhat, přejedeme je jako vlak! :)

        • Re: Baník - Slavia 2:3

          Travinho     před 6 lety 11.02.2018 18:14 |  
          1 1

          Jenže my na to nejsme připraveni. V zimě jsme hráli proti týmům, které proti nám hrály fotbal. V letní přípravě jsme taky hráli slušně, ale jak přišlo na lámání chleba a týmy se zapykaly před vápnem, tak jsme nevěděli co s tím.

          • Re: Baník - Slavia 2:3

            urs (přítel SN)     před 6 lety 11.02.2018 21:19 |  
            1 0

            OK, připraveni nejsme, však ale trenér Trpišovský myslím někde v rozhovorech nastinoval, že sedat si to bude celé jaro a že s tím zkrátka počítaj. Pokud bude pohár a titul jarního mistra k tomu, ať si pro mě za mě laděj jak dlouho chtěj.

            • Re: Baník - Slavia 2:3

              Travinho     před 6 lety 12.02.2018 02:41 |  
              0 0

              To je ale právě to. Titul jarního mistra získá tým, který bude vyladěný a ne někdo, kdo bude celé jaro něco zkoušet...

              • Re: Baník - Slavia 2:3

                urs (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2018 08:04 |  
                1 0

                Třeba zkoušej i na trénincích, to by nás mohlo uklidnit. ;))

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      bongor     před 6 lety 11.02.2018 17:31 |  
      2 0

      No vždyť nemusíme vyhrát ligu každej rok,stačí tak 2x za tři roky.jinak by to bylo nudný.

  89. Re: Baník - Slavia 2:3

    Planda     před 6 lety 11.02.2018 15:52 |  
    3 7

    Mám obavy,ale rád se spletu,protože všechny novodobé tituly získali jako trenéři bývalí velcí slávisté Cipro Jarolím a Šilhavý.Necháme se překvapit,zda se poruší tato tradice.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      urs (přítel SN)     před 6 lety 11.02.2018 17:10 |  
      13 2

      To je vcelku zajímavý postřeh, nicméně i přes to bych nemaloval bubáky na zeď.
      Nastoupená cesta je zřejmě jediná správná - podívejte na Buchu, ten strčil třeba ostříleného Hušbyho kvalitativně hodně za sebe. Cesta odchovanců sice trochu potrvá, ale rozhodně se vyplatí. A pokud ten mladej nepropadne ani v mistrácích, budeme mít všichni radost, uvidíte! :)

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        bongor     před 6 lety 11.02.2018 17:37 |  
        1 0

        Bylo by to hezký méďo,ale ti naši odchovanci,to je ještě dost vzdálená budoucnost.Že teď trošku vylézá bucha,to je strašně málo.Co z mládeže přišlo v posledních letech do áčka,tak žádná hitparáda.Teď tam máme Z8 a tomu polovina zdejšího osazenstva nemůže přijít na jméno a Suka,z toho doufám něco bude,ale trvá mu to.

        • Re: Baník - Slavia 2:3

          jufoun (přítel SN)     před 6 lety 11.02.2018 17:42 |  
          7 0

          Taky si musíme uvědomit, že jsme byly x let ve sračkách. Proto ani ten potěr nemohl být kvalitní, prostě ta proluka bídných let se projevuje.
          Já bych Buchu klidně do základu zkusil.
          Jarda je strašně rozporuplný hráč, když chce je rychlý, dokáže šanci připravit i proměnit, ale spoustu zápasů ho člověk ani nevidí.
          Suk hraje dobře, i příchodu z Liberce, asi potřebuje důvěru trenéra a kvalitu má určitě.

          • Re: Baník - Slavia 2:3

            bongor     před 6 lety 11.02.2018 18:02 |  
            3 0

            To je jasný,že je to vina toho našeho sračkového koupaliště,byli jsme rádi,že jsme nějak mizerně uživili áčko,všechno níž muselo trpět.Teprve nyní se z toho postupně hrabeme.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Jachym     před 6 lety 11.02.2018 21:01 |  
      5 0

      Letos už určitě ne, ale za to nebude moci trenér Trpišovský, protože náskok Plzně by nestáhl ani kříženec Mourinha, Fergusona, Löwa a Copperfielda...:-)

  90. Baník- Slavia

    buri     před 6 lety 11.02.2018 19:54 |  
    1 5

    Můj tip na jihlavu - Kolář - Ngadeu,Kůdela,Deli - Stoch,Bucha,Souček,Danny,Sýkora - Škoda,Buren

    • Re: Baník- Slavia

      Faris (přítel SN)     před 6 lety 11.02.2018 20:45 |  
      9 0

      Já nevím..vždy jsem myslel, že slovo generálka znamená příprava tak, jak nastoupit v premiéře. Už to není příprava, zkouška. Pokud změníme systém na 3-5-2, pak bych byl zneklidněný, že trenér ani v generálce ještě neví, co chce hrát. A to by mě mrzelo. Takže doufám, i vzhledem k jeho komentáři, že po změně na 4-5-1 jsme začali hrát lépe, že zůstaneme u toho. A kdyby JiT postavil nejlepšího hráče přípravy Ngadeua, byl bych spokojen. Dost se totiž děsim toho,že neslevil ze své mantry konstruktivní rozehrávka především. Jsou i jiné přednosti hráčů, které rozpoznali třeba i jiné kapacity, než amatér Faris a takového Ngadeua zvolili do nej sestavy mistrovství Afriky. Navíc po povedených výkonech v přípravě si podle mne to místo zaslouží. Rozehrávka je super, ale zase takový Ngadeu, až se postaví proti Stanciovi nebo Kangovi a ty brutální hvězdy od vedle prostě díky svému fyziotipu smázne jako komáry, tak tu bude oslavován i bez rozehravky na úrovni Beckenbauera.

    • Re: Baník- Slavia

      Jachym     před 6 lety 11.02.2018 20:59 |  
      1 2

      Tak tato sestava by se mi opravdu, ale opravdu vůbec nelíbila. A jsem si jist, že tímto směrem trenér ani maličko nepřemýšlí :-)

    • Re: Baník- Slavia

      Travinho     před 6 lety 12.02.2018 02:44 |  
      1 0

      Pozor, aby neokradl sázkovky. Tohle je nebezpečná tutovka...

  91. Re: Baník - Slavia 2:3

    buri     před 6 lety 11.02.2018 20:03 |  
    10 0

    mimo téma, ta juniorka jede pěkně...

  92. Re: Baník - Slavia 2:3

    mireksl     před 6 lety 11.02.2018 22:38 |  
    0 1

    Tak schválně zkusím hodit sestavu na Jihlavu schválně jak se bude líbit :o)
    Kolář
    Jugas-Kudela-Deli-Sýkora
    Mingazov-Souček-Danny-Stoch
    Škoda-Tecl

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      mireksl     před 6 lety 11.02.2018 22:40 |  
      0 2

      Ještě pak varianta Ngadeu místo Danyho a ten místo Tecla na podhrot.

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        Travinho     před 6 lety 12.02.2018 02:45 |  
        1 0

        Teda zrovna proti Jihlavě hrát se dvěma štíty.... To si dovedu představit proti trochu jiným soupeřům.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      mireksl     před 6 lety 11.02.2018 22:46 |  
      0 1

      A když to nepůjde Bucha na plac.

  93. Re: Baník - Slavia 2:3

    Fulham     před 6 lety 12.02.2018 07:25 |  
    2 0

    Poctivě jsem přečetl vsechny navrhované sestavy a také pŕispěji svou trochou do mlýna - takže , po uvážení jakým způsobem padl náš druhý gól na Baníku a jakým stylem se chce ( dle svých slov) prezentovat JiTr to vypadá následovně - Jarda Zmrhal - dál si nejsem úplně jist...:-)

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Jachym     před 6 lety 12.02.2018 10:20 |  
      3 0

      Je to tak. Ať si o novém stylu hry ordinovaném Trpišovským myslíme co chceme, Jarda do něj skvěle zapadá. Myslím, že bude opět velmi platný.

  94. Re: Baník - Slavia 2:3

    Hanzwalter     před 6 lety 12.02.2018 08:22 |  
    3 0

    Já bych sestavu viděl lehce jinak: Kolář-jugas-kudela-ngadeu-Sýkora- zmrhal- Bucha- Souček- stoch- Danny- Skoda

  95. Re: Baník - Slavia 2:3

    Fačín     před 6 lety 12.02.2018 09:22 |  
    1 1

    Zápas jsem bohužel neviděl, záznam se mi nedaří najít.. Takže jediné, co můžu komentovat je sestava a výsledek.

    Sestava, co nastoupila od začátku, bych si skoro tipnul, že bude áčková a hodně podobná té, co vyběhne v Jihlavě. A vlastně se mi i docela líbí. Jsem rád, že se vyzkoušela dvojice Škoda - Necid v útoku - podle komentářů to vypadá, že to nebylo nic moc, nicméně Milan dvakrát skóroval a to je důležité.

    Výsledek celkem spokojenost, zase jsme dostali 2 góly, to mi přijde prostě moc, defenzivu jsme bohužel kardinálně zhoršili. Nicméně, kapitán ukázal slušnou střeleckou formu, dokázali jsme otočit nepříznivý výsledek, což je důležitá známka jakési vnitřní síly. Tak doufejme, že nebudeme prohrávat příliš často a o moc gólů, abychom nemuseli otáčet každý zápas. Protože v lize, jestli inkasujeme jako první, tak soupeři zaparkují autobus a pak bude celý hurá fotbal jen těžce kontraproduktivní.

  96. Re: Baník - Slavia 2:3

    Robinator     před 6 lety 12.02.2018 09:38 |  
    1 6

    jak bych to postavil, po tom co jsem mohl vidět v přípravě: stoperská dvojice, tam bych se nebál dát vedle sebe Deliho a MNN, Deli to může řídit, česky umí mluvit ( kdyby někdo namítal, že to jsou cizinci), na krajích bych vynechal frydrycha, nelíbí se mi jeho nepřesnost. záložní řada, zkusil bych Buchu se Součkem, v případě jednoho útočníka Dannyho pod hrotem(alternace Stoch), ten kluk se mě líbí čím dál víc. Na krajích Sýkoru a Mingiho, v útoku bych upřednostnil Milana Škodu, v případě dvou útočníků bych se nebál Milana nebo Necku a vedle něho Van Burena

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      donford     před 6 lety 12.02.2018 10:55 |  
      7 0

      Trochu mi mrzí, že v žádném přípravném zápase nehráli vedle sebe Míša a Deli. Na druhou stranu ale nepochybuji, že i kdyby vedle hráli v ostrém zápase v Jihlavě, že by si hráčsky (jazykově samozřejmě) rozuměli. Jinak Ngedeu mi přijde, že je ve velké formě, je úžasně rychlý a jistý. Přijde mi, že je vysloveně fyzicky nadupaný a na hru natěšený. Byla by velká škoda jeho formy nevyužít a jej nepostavit.

      • Re: Baník - Slavia 2:3

        Robinator     před 6 lety 12.02.2018 11:45 |  
        2 0

        souhlas, já prostě doufám, že oproti Ostravě se bude zahajovací sestava výrazně lišit..

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2018 13:05 |  
      4 0

      Deli to řídit nemůže, nemá na to povahu.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Thane (přítel SN)     před 6 lety 13.02.2018 10:33 |  
      0 0

      A levyho beka by hral ve vytecne forme hrajici Sobol?

  97. Re: Baník - Slavia 2:3

    Eskaes     před 6 lety 12.02.2018 15:21 |  
    0 2

    Ještě jeden a poslední směrem k rizikům nového systému. Větší agresivita a agilita = větší pravděpodobnost soubojů, karet a především zranění. Třeba zrovna o Sýkorku na beku mám celkem strach.
    Hlavně bych se nechtěl vrátit do doby častého nadávání na rozhodčí a karetních sporů SKS proti všem.

  98. Re: Baník - Slavia 2:3

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2018 20:40 |  
    0 2

    Tak z toho co jsem nakoukal,bych volil do zapasu s Jihlavou takto: Kolar - Kudela,Ngadeu,Deli,Sykora - Mingazov, Bucha, Soucek, Zmrhal - Husbauer - Skoda.
    Samozrejme nevim,jak by fungovala organizace obrany v podani tech dvou cernych panteru,ale na to bych musel mit jine informace. Taky bych se rozhodoval mezi Dannym a Husbauerem. Jinak bych zkousel Stocha ciste napravo za Mingazova a Sobola nalevo za Zmrhala ale to by se Eda musel trosku probrat,jinak to v noze ma, jak co se centru tyce,tak uvolneni jeden na jednoho a narazecky taky umi. A samozrejme stridat Necida za Skodu az budeme mit naskok nebo to Skodovi néujde..

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2018 20:41 |  
      0 0

      Jezis a zapomnel na Borila na pravou zalohu az bude moc hrat :)

  99. Re: Baník - Slavia 2:3

    profesor     před 6 lety 14.02.2018 17:49 |  
    1 4

    Tak čtu příspěvky od pisatelů a musím napsat, že s velkou většinou souhlasím. Jsem zvědavý na zápas v Jihlavě. Zatím jsem spíše zklamaný, často chaotickou naší hrou. Mám jeden dotaz. Proč jsme stahovali Tecla z Jablonce a nedali jsme ke Škodovi a Necidovi místo zraněného Murise Rondiče, který zahrál dobře proti Žižkovu a v juniorce podává dobré výkony. Myslím si, že Škoda s Necidem jsou dost za svým zenitem, technika nic moc a rychlost také není to co bývala. Rád bych se mýlil.

    • Re: Baník - Slavia 2:3

      pethead (přítel SN)     před 6 lety 15.02.2018 11:40 |  
      3 0

      Myslím, že důvod mohl být ten, že zatímco Rondič podepsal cca před měsícem svou první profesionální smlouvu a, pokud se nemýlím, ještě nikdy nehrál dospělý fotbal, Tecl byl na podzim druhým nejlepším střelcem naší 1. ligy...