Přípravná utkání

Slavia - Rapid Vídeň 2:0

První přípravné utkání na soustředění v Rakousku sehrála Slavia s Rapidem Vídeň, který porazila 2:0.

Náš soupeř je nejúspěšnějším rakouským klubem, nicméně poslední titul už je hodně vousatý - Rapid jej získal v sezoně 2007/8. V uplynulém ročníku skončil na 3. místě ligy, když na suverénní Salcburk ztratil propastných 21 bodů. Vídeňští se tak do pohárů zapojí ve 3. předkole Evropské ligy, kde budou mezi nasazenými celky.

Trenér Trpišovský poslal do zápasu sestavu v tradičním rozestavení ze závěru ligy, tedy na jednoho útočníka a s podhrotem Sýkorou. V základu nastoupily posily Coufal a Zelený, naopak Baluta kvůli drobným zdravotním problémům nebyl ani na lavičce. V poměrně obvyklé a silné sestavě dostali šanci Kúdela na netradiční pozici defenzivního záložníka a uzdravený Van Buren na pravé straně zálohy.

Slavii se první poločas vydařil. Dvě šance Tecla a dorážka Sýkory ještě zůstaly nevyužity, ve 26. minutě už se po přihrávce Van Burena prosadil v samostatném úniku Tecl! Slavia byla nadále lepší, první šanci Sýkory ještě brankář lapil. Tu druhou už ale Honza ve 44. minutě proměnil. Opět byla zužitkována přihrávka Micka Van Burena.

Do druhé půle udělaly oba týmy několik změn. Sešívaní měli více ze hry i ve druhém dějství, ale šance Škody i Bořila zůstaly nevyužity. I tak ale Slavia vstoupila do rakouského soustředění dobře a Rapid Vídeň porazila přesvědčivě 2:0.

Zápas můžete zpětně shlédnout na Slavia TV.

Středa 04. 07. 2018 18:00

Přípravné zápasy, 2018/2019
2 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

26. Stanislav Tecl
44. Jan Sýkora

SK Rapid Vídeň
SK Rapid Vídeň

Komentáře (121)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Kaston     před 6 lety 04.07.2018 17:33 |  
    0 0

    Koukám, že nemáme na lavičce náhradního golmana, tak snad se Kolářovi nic nestane.

  2. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    warhammer (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 18:04 |  
    17 0

    Ten místní hlasatel by zasloužil 50 ran bičem. Představovat nás opakovaně jako FC Sparta Prag!

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      PetCC     před 6 lety 04.07.2018 18:08 |  
      8 0

      No co, když to nevyjde, tak to prohrála Sparta! :-)

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        Nightwing     před 6 lety 04.07.2018 18:15 |  
        1 0

        Ale v případě výhry, žádat nápravu;D

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň

          knl66 (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 20:42 |  
          2 0

          A hlavně opakování ceremoniálu!!!

  3. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Dennis     před 6 lety 04.07.2018 18:05 |  
    1 4

    Dá se na to někde koukat? Trochu bych tuto informaci čekal v informacích o utkání výše... :-(

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      Fallen (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 18:05 |  
      4 0

      youtube slaviatv. Jako vždycky...

  4. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Fallen (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 18:07 |  
    7 1

    Jak tam byl Coufal napsanej, jako Koufal. A neustále - každý rok - jsme na soustředění představováni jako Sparta :(

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      chrobak     před 6 lety 04.07.2018 18:58 |  
      5 0

      Inspektor Trochta by mohl vyprávět ...

  5. zápas

    PetCC     před 6 lety 04.07.2018 18:10 |  
    2 0

    Tak ve 4. minutě Coufal slušnej centr do vápna, tak jak to má být.

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 18:27 |  
        0 0

        Tak nevím, co je lepší - českej stream bez komentáře, nebo rakouskej s komentářem v řeči, který nerozumim. :-)

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň

          sTizz (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 18:32 |  
          1 0

          Bez komentare,jsou slyset vic zvuky a pokyny:)

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      frostt     před 6 lety 04.07.2018 18:45 |  
      0 0

      Rakušáci maj míň kvalitní obraz

  6. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Arutha     před 6 lety 04.07.2018 18:24 |  
    0 0

    To jsou vrazi... Pěkná přihrávka

  7. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 18:24 |  
    6 3

    Nekreativni Husby zase radi :D

  8. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 18:28 |  
    5 1

    Jo a proti nam hraje Andrei Ivan - mistni “celebrita” ;-)

  9. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    sTizz (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 18:31 |  
    0 1

    Krasna akce

  10. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 18:31 |  
    6 0

    Co to? Sváťa přece psal, že gól nedáme.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 18:34 |  
      16 2

      Sváťa | před 5 hodinami 04.07.2018 13:14 | 1 16 reagovat
      dnes ocekavam ze prohrajem a nevstrelime branku a vedeni si snad uvedomi jak je situace v utoku kriticka...Tvrdiku jednej potrebujem posily!!!

      No a je po posilach kurna! :D

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        Fulham     před 6 lety 04.07.2018 18:37 |  
        7 1

        Asi jim JT slíbil, že ušetřené mukiony rozdá do výplat...:-)

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 19:17 |  
      7 4

      svata je mamrd :-)

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        knl66 (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 22:22 |  
        2 1

        To neříkej, to nepiš. Prostě má jen jiný názor... Takhle s Tvým názorem nemůžu souhlasit.

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 22:41 |  
          0 1

          Já s jeho názorem taky nem§žu souhlasit, přesto mu dávám plus. :-)

  11. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Fulham     před 6 lety 04.07.2018 18:35 |  
    6 0

    Mick vypadá dobře. Na začátku pár ztrát, ale po půl roce...

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 18:39 |  
      5 0

      Na zacatku 6 ztrat za 8 minut a to uz jsem vyznamne zvedal oboci.. ale vypadata to, ze se jen potreboval dostat do zapasoveho tempa..

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        Fulham     před 6 lety 04.07.2018 18:42 |  
        1 0

        Teď nádhera s Hušbym a Coufalem..

  12. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    VanDel     před 6 lety 04.07.2018 18:43 |  
    2 5

    Všechno jde přes pravou stranu - van Buren+Coufal, levá strana Zelený+Zmrhal je mrtvá.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      Fulham     před 6 lety 04.07.2018 18:44 |  
      8 0

      Druhou půli se to otočí... chtějí vypadat dobře před kamerou

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        VanDel     před 6 lety 04.07.2018 18:46 |  
        3 10

        Hlavně Zmrhal je totálně jalovej.

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň

          celtix     před 6 lety 04.07.2018 18:47 |  
          0 1

          Měl tam jednu skvělou přihrávku

          • Re: Slavia - Rapid Vídeň

            VanDel     před 6 lety 04.07.2018 18:49 |  
            4 4

            Za 40 minut......suuuuuupeeeeeerrrrrrr !!!!!!!

          • Re: Slavia - Rapid Vídeň

            sTizz (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 18:50 |  
            0 0

            Myslim,ze 2,jedna krizem a jedna kolmice

  13. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 18:49 |  
    5 2

    Ten Sýkora by se konečně mohl naučit zakončovat, Buren mu to parádně předložil a on to pošle lehoučkou plackou přímo na brankáře. Asi 38. minuta.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      VanDel     před 6 lety 04.07.2018 18:50 |  
      3 1

      Teď pravačka dobrá :)

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 18:50 |  
      2 0

      Tak sorry, Sýkorko. :D

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      Luckyduck (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 18:51 |  
      8 0

      Tak prej dobře radíš, hned Tě poslechnul :)

  14. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Kzlo     před 6 lety 04.07.2018 18:51 |  
    3 5

    První poločas velmi slušný až sem překvapen. Za mne nejlepší MvB a Tecl. Více bych čekal od Sykory. Naopak zelený a zmrhal špatný.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      warhammer (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 18:58 |  
      13 0

      Jak jsem nijak zvlášť netoužil po Coufalovi, tak teď jsem hodně rád, že přišel. Pravá strana je dnes díky němu (a Mickovi) hlavní motor našich ofenzivních snah.

  15. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Hlavis     před 6 lety 04.07.2018 18:52 |  
    7 21

    Zelený -> Zmrhal do útoku nuloví. Většina akci Rapidu šla prave přes jejich stranu. Jarda Zmrhal bohužel na Slavii ted nemá, snad se rozehraje.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      Kukič     před 6 lety 04.07.2018 19:14 |  
      5 21

      Pozor na Zmrhalo-Součkovskou kliku ty tě vymínusují jedna dvě, kopyto nekopyto :)

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        Hlavis     před 6 lety 04.07.2018 19:32 |  
        3 11

        Mě jsou nějaké minusy uplne někde... každy ma jiný názor, kdyby měl člověk v životě sdílet jenom ty názory se kteryma všichni souhlasí dopadlo by to špatně.
        A tak nějakých par minusu od fotbalových “expertu a trenérů” tady na SN me nechává uplne chladným :D

  16. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Obr     před 6 lety 04.07.2018 18:52 |  
    1 2

    To je kocka mys tohle. Dejte nam soupere

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      TSeguinTS     před 6 lety 04.07.2018 19:03 |  
      9 1

      Dají, neboj. V kvalifikaci LM

  17. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 19:19 |  
    2 0

    Auer na plac!

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      padre     před 6 lety 04.07.2018 21:20 |  
      1 1

      Ja vidím Auera na place v dresu Rapidu. To se hoši nesešli, že jsme jim ho museli půjčit?

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        SKSVenca     před 6 lety 04.07.2018 21:22 |  
        5 1

        To je Stephan Auer :-) Náš Auer byl dnes podle mě hrozně nervózní, myslím, že na něj dolehlo, že hraje doma proti jednomu z největších klubů v Rakousku.

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň

          Travinho     před 6 lety 05.07.2018 08:20 |  
          1 0

          V životě proti tak kvalitnímu týmu nehrál. Tos čekal, že je bude hned školit?

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň

          celtix     před 6 lety 05.07.2018 09:27 |  
          0 0

          Navíc dostával míče který musel zpracovávat zády k bráně s obráncem na zádech.

  18. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Theps     před 6 lety 04.07.2018 19:42 |  
    3 6

    Ty dresy to je definice grafického odpadu :D

    Neví někdo na jak dlouho máme smlouvu s Umbro?

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 19:43 |  
      6 0

      To jsou provizorni dresy na pripravu,kde je prelepene logo CEFC.. na sezonu budou nove..

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        Theps     před 6 lety 04.07.2018 19:44 |  
        3 5

        To jsem nevěděl a udělalo mi to radost, protože tohle by nebylo pěkný :(

        Nicméně by mě zajímalo do kdy máme Umbro. Docela bych uvítal změnu...

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň

          celtix     před 6 lety 04.07.2018 19:52 |  
          0 0

          Myslím, že s Umbrem máme smlouvu do roku 2021-22, ale nejsem si jistej.

          • Re: Slavia - Rapid Vídeň

            warhammer (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 19:56 |  
            1 0

            Do roku 2100. Už se těším na nového dodavatele.

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň

          Obr     před 6 lety 04.07.2018 19:53 |  
          1 5

          To Umbro taky nechapu. Nejlepsimu ceskymu klubu neda nikdo lepsi podminky??

          • Re: Slavia - Rapid Vídeň

            Faris (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 19:56 |  
            21 1

            Já tomu hejtu na Umbro nerozumím. co je na něm špatně? to jako není kvalitní nebo co? design je podle mne naše záležitost, ve fanshopu jsou originál dresy docela levné, tak kde je problém? se v to ti naši kluci víc potí a smrdí? může někdo vysvětlit? dík

            • Re: Slavia - Rapid Vídeň

              Theps     před 6 lety 04.07.2018 20:00 |  
              0 9

              Tak ona smlouva s firmou dodávající nejenom dresy, ale kompletně vybavení pro hráče může přinést zajímavou částku do klubové kasy. Například v Anglii se předhání Adidas a Nike kdo nabídne větší sumu!

              Navíc Umbro je podfirma Nike, tak že podle mého názoru bude Nike s kvalitou o něco lepší.

              • Re: Slavia - Rapid Vídeň

                Faris (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 20:15 |  
                2 0

                No ale finanční záležitosti nemůžeš hodnotit, neb o nich nic nevíme. Třeba dávají víc. Já myslel, že tam je nějaký problém s kvalitou..

                • Re: Slavia - Rapid Vídeň

                  Theps     před 6 lety 04.07.2018 20:22 |  
                  0 12

                  To ani netvrdím, ale myslím, že Nike bude pumpovat víc do Nike jako jejich jedničky než do Umbro.

                  Hlavně co si budem, tak dresy jsou furt oproti vyspělejším ligám hoooodně pozadu u nás. Fandím týmům i v jiných ligách a každý rok napjatě čekám na trojici dresů, kterou tým představí. Někdy je to samozřejmě lepší někdy horší, ale u nás je podle mě čas na příjmenou a decetní změnu v designu.

                  • Re: Slavia - Rapid Vídeň

                    Jachym     před 6 lety 04.07.2018 22:34 |  
                    1 0

                    No to je toho... Prostě jeden z iks týmů, kterým fandíš, nemá podle tebe sofistikovaně provedené dresy. Jak sám říkáš, bohatě tě uspokojí dresy jiných týmů, takže vo co jako komu jde...?:-)

                    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

                      Theps     před 6 lety 05.07.2018 09:58 |  
                      1 0

                      Nepochopil jste mě. Nevadí :)

                      Myslel jsem to jako přijemný bonus, který je v západní Evropě běžný. To stejné bych napsal třeba o střídačkách v Edenu.

            • Re: Slavia - Rapid Vídeň

              Obr     před 6 lety 04.07.2018 20:20 |  
              2 6

              Ja ho nijak nehejtuju, ale dokazal bych si predstavit neco lepsiho/reprezentativnejsiho na nasich klukach.

              • Re: Slavia - Rapid Vídeň

                Pakoll     před 6 lety 04.07.2018 23:01 |  
                2 0

                Já bych nasadil cisařovi nové šaty.

          • Re: Slavia - Rapid Vídeň

            Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 20:33 |  
            3 1

            To tak bývá, když ve smlouvách nemáme klauzule... :-)

  19. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    TSeguinTS     před 6 lety 04.07.2018 20:17 |  
    5 1

    Dnešní porce minut, která něco napoví o momentálním zdraví (Deli, Mešan) a kondici (Kúdela, Zelený) hráčů.

    90 minut: Kolář
    77 minut: Kúdela
    70 minut: Zelený
    68 minut: Coufal
    60 minut: Van Buren
    45 minut: Tecl, Zmrhal, Sýkora, Hušbauer, Ngadeu, Jugas, Frydrych, Pokorný, Souček, Valenta, Musa, Bořil, Škoda
    30 minut: Auer
    20 minut: Deli
    00 minut: Mešanovič, Stoch, Flo, Baluta, Hromada(+)

    Moc se mi líbil ten Musa! Slušně zahráli také Coufal, Kúdela, Tecl a Van Buren když se rozkoukal.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      Obr     před 6 lety 04.07.2018 20:24 |  
      5 0

      Ja doufam, ze se nam brzo taky ukaze Vantruba. Sem na nej hodne zvedavej.

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        TSeguinTS     před 6 lety 04.07.2018 21:14 |  
        8 0

        To já jsem víc zvědav na Balutu. A mrzí mne, že Stoch má nějaké problémy.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      Tomastu     před 6 lety 05.07.2018 07:00 |  
      0 0

      Též jsem zvědav zda dostane Musa šanci , ale zase jsem ho viděl jen ve dvou zápasech zatím , tak to není moc vypovídající

  20. Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

    Andul-lhak     před 6 lety 04.07.2018 20:47 |  
    5 0

    nekdo shrnuti druheho polacasu? po praci sem bohuzel nevydrzela a na pul hodiny to nedobrovolne zalomila :(

  21. Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

    jfunion     před 6 lety 04.07.2018 20:57 |  
    2 1

    Mick u mě dobrý obě asistence....

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

      Kenny     před 6 lety 05.07.2018 10:54 |  
      0 0

      Jakým způsobem asistoval u druhé branky?

  22. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    amon     před 6 lety 04.07.2018 21:30 |  
    3 11

    Viděl jsem jen posledních 30min. a jediná šance byla naše hlavička po rohu, jinak oboustranná bída. Jinak nepište ty komentáře v průběhu zápasu, nedá se na to v mobilu koukat. Největší pozitivum, že nastoupil Simon.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 21:40 |  
      3 0

      Tentokrat byla podstatne lepsi 1.pule..

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 22:44 |  
        3 0

        Takže nemusím litovat, že druhou půli jsem strávil v knajpě litím Plzničky do hlavy?

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      PetCC     před 6 lety 04.07.2018 23:32 |  
      4 1

      To je blbý, ale my si chcem v průběhu zápasu pokecat :-)

  23. Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

    Fačín     před 6 lety 04.07.2018 22:12 |  
    8 11

    Dnešní zápas shrnu asi jen do plusů a mínusů:

    +Vítězství, udržená nula.
    +Aktivní Mick Van Buren. Na něm je vidět obrovský hlad po fotbalu, v první půli náš jasně nejlepší hráč, první gól vypracoval on, i nadále byl nebezpečný. Jeho rychlost, zápal, ale i práce s balonem a přihrávky pro nás budou doufám ještě hodně důležité. Moc mu přeju, aby si dokázal vykopat základ i pro podzim.
    +Vynikající Souček. Ve druhé půli naprosto dominantní hráč na hřišti. Mám takový dojem, že Tomáš dorostl již do skutečného západního velkoklubu a udržet ho pro nás bude již setsakramentsky těžké.
    +Návraty Škody a Deliho do zápasového rytmu, snad jim to vydrží co nejdéle a budou tak stále patřit k našim tradičním oporám.
    +Slušný výkon mladíků Musy a Valenty.

    -Opět Stanislav Tecl. Sice vstřelil gól (vypracoval ho pro něj MvB), ale do té doby opět stihl zazdít tři takřka tutovky. A co víc bych mu dnes vyčetl, že absolutně rezignoval na jakýkoliv presink (pouze jednou správně atakoval nejistého vyběhnuvšího golmana soupeře).
    -Pokorného otřesné nákopy do nikam. Jestli se tomuhle říká konstruktivní rozehrávka, tak to jsem z toho jelen.
    -Úplná absence střelby ze střední a větší vzdálenosti. Toho prostě musí být víc!
    -Opět jsme neviděli naše posily Vantrubu a Balutu. Jestli to takhle půjde dál, tak se zase během podzimu nestihnou dostat do tempa. Totéž platí i o zatím nerealizovaných příchodech, protože dotyční hráči do toho naskočí bez kondiční přípravy a i bez herního soustředění, čili sehranost s týmem se bude rovnat nule.
    -Místní hlasatel, který nás hned na úvod třikrát počastoval označením SK Sparta Prag...To je opravdu ostuda.

    P.S. Pevně doufám, že dotyčný pán, který celý zápas křičel "Záda!!" nebyl náš pan trenér. Protože pokud by to byl vrchol jeho taktických pokynů v utkání, tak to teda potěš pánbůh...

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

      Jachym     před 6 lety 04.07.2018 22:37 |  
      8 2

      A byl tam také pán co celý zápas křičel "důraz"? :-)

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

        JS (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 23:02 |  
        1 2

        On vždycky řvával „Hlavně důraz!“ na Strahově... :D

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

          PetCC     před 6 lety 04.07.2018 23:33 |  
          1 0

          Na jeho počest občas zařveme Důraz i v Edenu :-)

          • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

            Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 05.07.2018 00:19 |  
            3 3

            To uz jsme tu kdysi rozebirali.. je to muj kamos,kterej to rve uz od dob Strahova.. ale je mozny,ze existuje jeste (minimalne) jeden,protoze mam takovy tuseni,ze se toho nekde chytnul,tohle ho nemohlo napadnout samotneho :)) kazdopadne v Edenu uz to byl jen ten muj kamos.. bohuzel posledni sezony se uz nejak “vyparil”..

            • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

              ve_em     před 6 lety 05.07.2018 00:31 |  
              7 0

              Takovejch lidí, co to řvou v Edenu je spousta. Dřív, když jsme chodili na TS, slýchali jsme to tam, teď to máme zápas co zápas na východě a není to od jednoho člověka:) a vím to, protože miluju, když to někdo řve a tak si toho dost všímám:D

              • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

                PetCC     před 6 lety 05.07.2018 15:04 |  
                1 0

                Koukám, že vedle mě v 115 mám pořád jedno volné místo, tak jestli někdo má zájem pravidelně sedět vedle mě, tak budu jen rád.
                Upozorňuju, že jsem ukecanej, rád si na fotbale zazpívám, občas něco úplně jiného než ostatní :-)
                a z kapsy občas vytáhnu nějaký historický pokřik, jako je ten zmiňovaný Důraz.

                No a taky tam nějak stárneme, bohužel někteří už do Edenu nikdy nedorazí, tak potřebujeme mladou krev :-)

  24. Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

    tomblesk     před 6 lety 05.07.2018 02:59 |  
    4 12

    či No, nebudu tady rozebírat, co kdo řval na tribuně. Měl jsem slabý zvuk. A tak k fotbalu.
    ??Mám to rozdělené: dobré, horší /tzv. +/-/ a otazníky. Asi tím začnu. Obrana: ? smysl rotace stoperských dvojic lze pochopit jen z důvodu okamžitého záskoku při zranění atd. Jinak těžko, protože od stoperů se odvíjí celý systém hry / překvapení nebo naopak stereotypy, který soupeř prokoukne a ztrestá …/ Tady ta rotace mi připomínala styl: jen, aby si zahráli a ukázali se. To druhé pohříchu potvrdilo jen jedno: Jugas a Ngadeu nemají konkurenci. V tříobrancovém sytému i jinak. sehranost, zastupitelnost předvídavost lepší než varianta s Kúdelou. ten se furt hledá, má sice elegantní pohyb, ale to je málo /fotbal není krasobruslení/. Jeho malé domů, či zpětné přihrávky téměř z poloviny na Koláře, to je hrůza či neschopnost nápadu? Kolmice dopředu téměř žádná. Ve druhé půli posun na DZ bylo "z bláta do louže" Kúdelovi to nepomohlo a mužstvu už vůbec ne. Čekání na zlepšení přínosu trvá … Pokud jsou tady ortodoxní zastánci toho, že Hušbauer a Souček NEMOHOU hrát spolu, tak se ptám s kým Kúdela - ví to někdo. Další hledání: Kam s ním? pokračuje - posila by měla přece zapadnout ihned. V Liberci se hrálo podle něj. A ve Slavii taky, no potěš pánbůh. Závěr: bez Hušbauera to těžko někam půjde. Kúdela to nebude náhrada. Snaha Suka ve druhé půli rychle vyprchala a Auer "statoval" na křídle. byl to taktický záměr? Na druhé straně ve 2. půli byl docela potěšitelný výkon a hra Pokorného. je vidět, že má fotbalovou inteligenci a chápe, co je v mužstvu zažité a přizpůsobuje se / asi dle vzoru Jugas nebo Deli, nevím/ tady vidím pokrok a držím palce. Pokud ho někdo nezadrbe nesmysly, tak to může být nadějné. na záskok určitě ...No a Ngadeu - to je stálice. Bez něj hrozí průser a jeho "chybná" rozehrávka - neviděl jsem, jó to Kúdela dozadu na Koláře to je jiná. Až to v lize prokouknou a nějaký vychcánek ho vykouří, můžeme zaplakat - to jsou pak ty zbytečně ztracené body - a že Liberec byl takto často vykouřen, myslím, že právě v jednom evropském zápase ….Jako náhrada ano, ale pozor, pozor - za Jugase né a za Míšu už vůbec ne. Veliký otazník trvá: kam s ním?
    Záloha: O Hušbauerovi byla řeč - bez něj to půjde těžko, čekám, co ukáže Baluta … Suk jen trochu - není na to stavěný a cvičený a těžko bude dirigentem, na přihrávce musí hodně zapracovat. Kraje zálohy se hodně míchaly - nevynikl nikdo. Vázne součinnost vlevo /ZZ - tedy Zmrhal a Zelený/ napravo to bylo lepší a s příchodem Frydrycha to šlo ještě více nahoru, avšak mlaďoch Auer tam nemá parketu. Asi ho někdo chce zabít či spíše ztrapnit - to by bylo ostudné, nutit ho někam, když ve středu zálohy mu to jde líp - viz Žižkov.
    Útok: Tecl je koncovka, ale není "hroťák", no nemůže mít všechno. Příslib je do koncovky, tam je platný. Sýkora zatím formu neukázal, ale své odvedl. Má inteligenci a i zažitý způsob, ten si drží. Aspoň pohybem ukazuje, že ví, co dělá. teď ještě, aby to věděli spoluhráči. Jeho propojení s mančaftem vidím v dalším tréninku, snad ho nebudou "tlačit" kreativci do experimentů - např. jako beka atd. ať ho nechají hrát co chce … je jeden z mála, co umí vyrobit moment překvapení a to nám hodně chybí /jsme hodně čitelní, což by měl Trpiš vědět už z Liberce, kdy nás prokoukl. Škoda má své místo - je to stroj zaběhnutý a dlouho se rozjíždí, obranu soupeře umí zaměstnat, na tom se dá stavět, spíše ho vidím ve dvojici s Teclem či Mickem Burenem - ten ukázal svoji platnost - je týmový, důrazný a vždy u míče znamená nebezpečí pro soupeře - taky dobře. Musa chvíli náznaky, ale pak už nic. Myslím, že odstoupil - zranění ? Potřebuje hrát a zase hrát. A Škoda už tím, že tam je vytváří prostor pro druhé … To mladý Musa ještě nemá zažité, neumí "otravovat" beky soupeře.
    No a mínusy: neviděl jsem důraz na sbírání odražených míčů a už vůbec ne povedený a dotažený brejk. jedině výkop Koláře na Tecla a bylo vymalováno - víc podobných a raději vypracovaných momentů - to chce trénink a nacvičení ...a zažití. Hráče na to máme /Tecl, Buren, Sýkora/. Hra krajních záložníků/obránců/ jako křídel skřípala. Momenty byly, ale Zelený se držel spíše vzadu, Zmrhal hledá formu, to Frydrych se mi jevil lépe než Coufal a kupodivu i Bořil byl málo vidět - byl tam krátce. Hlavně mi vadily nesesbírané balony, bylo jich hodně. Kúdela do toho nechodil a Suk to asi "odflákl" nebo se šetřil - tohle konkurence nemůže být, dokud nebude jasno v jejich taktické úloze v mužstvu. Zatím jí více chápe Suk než Kúdela - ten furt hledá, doufejme, že najde. Nechci, aby kopíroval Suka, to nejde, ať hraje co umí - má dobrý pohyb a přihrávku snad vypiluje …
    Celkově, příprava dobrá, už teď to chce na myslet na posun do příštího utkání - snad bude Baluta a pokud se dá dohromady Muris, může být dobře. A taky dobré je pár minut pro Simona -byl bezchybný, ale do rizika by neměl v přípravě chodit, aby byl hlavně zdravý. Jako další práci chci vidět nácvik situací - protiútoků, sbírání odražených míčů, kolmice dopředu a spoustu dalších "maličkostí". Poslední poznámka: V přípravě by neměli proti nám nastupovat zákeřná čuňata - ten jejich pravý bek či záložník Putzmann, číslo 19 či 16??? To bylo teda prase, za ten faul po odpískání na Škodu měl jít nemilosrdně do prdele, ale hlavně ze hřiště. K rozhodčímu se "den po utkání" nevyjadřuji - Diplomatické. Bral to jako pouťák pro místní … Inu Alemani, dle vzoru Brych. AJETO. Nejen u nás v Česku řádí duch Berbra i oni mají své máslo na hlavě - i to patří k přípravě. Takže naše dobré plus: tvrdě a vcelku bez faulů ...jediná ŽK za odehrání míče po odpískání, byla klukovina - ??Valenta, nevím...Na první přípravu žádný zázrak, ale nebyl to chaos jako v přípravě ve Španělsku proti třetí lize - to bylo na zánět spojivek, teď už ne. Takže trpělivost, ale ne sebe uspokojení. Práce je dost. Radost je, že se "maká" a od toho ta příprava je. Dík a do toho!!! Slavia forever!!!

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

      donford     před 6 lety 05.07.2018 09:04 |  
      8 1

      I když jsi v prologu svůj příspěvek rozdělil na pocity dobré, horší a otazníky, můj dojem je z tvého vyprávění celkově negativní. Věř tomu, že kdybys takto rozebral i hru fotbalových mistrů světa, nedopadlo by hodnocení od tebe lépe. Ale je to tvůj názor, tvé postřehy, tvé poněkud fotbalové škarohlídství. To právo na velkou přehršli pochybností ti neberu.
      Ale chtěl bych se zmínit o hře Suka, který to dle tebe odflákl a nebo se šetřil. Když jsem ho včera v druhé půli viděl, působil na mě opravdu jako vyzrálá, sebevědomá fotbalová persona. Jeho hra korunovaná přihrávkami má dle mého vskutku hlavu a patu, výběr místa, předvídavost, zdánlivá jednoduchost v podstoupených a vyhraných soubojích, moc jsem se z jeho splněné úlohy na hřišti (není v jeho popisu být zakončovatelem akcí), z jeho hry těšil. Ten kluk "roste" fotbalově jako z vody. I když je už dost vysoký. :-)

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

      Vici     před 6 lety 05.07.2018 09:56 |  
      7 0

      Musím říct že jsem se v tom chvíly ztrácel. Lítaš z prava z leva ,nekdy se zdá že myšlenkama už jsi jinde než co pišeš. Sry. Plus za hodnocení mínus za formu a něteré věci s kterejma nesouhlasím takže se to vyruší a nedám + ani -

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

      dropt     před 6 lety 05.07.2018 14:34 |  
      0 0

      Auer nikdy nehrál ve středu zálohy.

  25. Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

    Sváťa     před 6 lety 05.07.2018 09:55 |  
    1 20

    a vam se to jako libilo jo?!

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

      Edenjejenjeden     před 6 lety 05.07.2018 10:49 |  
      7 1

      Je vůbec něco,co se ti na Slavii líbí,nebo jen tak hejtuješ,protože se nudíš?

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

        Pepino44     před 6 lety 05.07.2018 11:51 |  
        8 0

        Nic moc se mu nelíbí, je totiž zvyklý na Barcelonu a Real a té úrovně totiž bohužel Slávka ještě nedosahuje. Asi fotbal nikdy nehrál, protože se nedokáže vžít do pocitů fotbalistů, kteří nastoupí do zápasu prakticky z plného tréninku a sotva tahají nohy.

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

          bongor     před 6 lety 05.07.2018 12:08 |  
          3 0

          Máš tam chybu Pepíno:Zatím ještě nedosahuje.

          • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

            Pepino44     před 6 lety 05.07.2018 13:07 |  
            0 0

            Jí Ti rozumím, ale když mně připadá slovo zatím dost neurčité, asi tak jako dočasně.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

      Edenjejenjeden     před 6 lety 05.07.2018 10:50 |  
      3 1

      První poločas docela ano,druhý po prostřídání méně.

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

        donford     před 6 lety 05.07.2018 13:39 |  
        1 2

        Tome, zvaný blesku (myslím, že kdysi v časopisech o Rychlých šípech se zase vyskytoval Tom atom, ale zase si to tak nepamatuji, je to už 70 let ) :-) je zajímavé, jak si Trpiš v hodnocení zápas pochvaloval oproti tvému varování či nářku. Takže, buď se Trpiš velmi mýlí a jen okecává zápas v touze zachránit pověst svou i kluků, jak se dá a nebo se mýlíš ty. Třetí možnost je, že se mýlíte oba. Že včera Slavia vůbec nehrála. :-)

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

          tomblesk     před 6 lety 05.07.2018 14:13 |  
          5 0

          Asi tak to je - to beru. S ostatními se dohadovat nebudu. Je dobře, že zazní různé názory, různé pohledy - z toho se může vyklubat i něco kloudného. Za sebe dodávám, že jsem nepopsal všechny pocity, dojmy, které ve mně zápas zanechal. I tak to bylo delší, že se někteří v textu ztráceli … Tak to chodí. Přiznávám, že celkový dojem z výkonu byl na dobu, ve které se hráči nacházejí i u mně více pozitivní. jen jsem zauvažoval, zda by to nešlo ještě lépe. Inu všeho do času. Hned se ani pes nevy …. říkával táta, což je taky dost jasné a platí to obecně- přesto, že každé srovnávání pokulhává. Takže promiňte jestli jsem někomu zvednul adrenalin, ale i ten může mít pozitivní účinky. No a nakonec jsa nakažen J. Nohavicou, i já bych chtěl vidět svůj klub vidět, jak poráží Barcelonu. Proč ne, chtít se může leccos. Tak jsme se poškorpili - teď už se richtujme na ligu, na Evropu, ať se nestane nám a Slavii hlavně - nic špatného. Jen si tiše broukám něco o cestě do pekel, dlážděné dobrými úmysly. Dobře mi tak a vám nic zlého nepřeji. Hezké léto...

          • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

            tomblesk     před 6 lety 05.07.2018 14:27 |  
            4 0

            P. S. Jó a Suka mám opravdu rád, s tím "odfláknutím" jsem to fakt přehnal - Taky tady pardon a veliký. Jako hci od hráče hezkou akci i já si musím dávat bacha. Dejte radu jak tlumit emoce fanouška - mlčet asi ne … Fotbalový stadion není kostel. Dilema prostě trvá a zkusím si dávat větší pozor, ale po tom, co se zde musím dočíst, snad zase takový prase nejsem, aspoň doufám a není to fakt vůbec mým úmyslem. Nazdar!!

            • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

              donford     před 6 lety 05.07.2018 15:24 |  
              2 1

              Tome, moc rád jsem ti dal za tvé poslední dva příspěvky po palečku hore. A za toho Suka, kdyby to bylo možné, bych ještě přidal. Dík a hezké léto tobě rovněž. Jsem na chalupě v již. Čechách a hezky to tu dnes připaluje. Kompenzuju to na zahradě úžasným množstvím borůvek, malin a rybízu. Snad mi po této vitamínově bombě kůže nesleze. :-) Snad ne, jistě mám tradičně hroší, slavistickou. :-) :-)

              • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

                bongor     před 6 lety 05.07.2018 17:06 |  
                1 1

                Ahoj done,borůvky v Mostě stály minulý týden 350-Kč za kilo.Tak je radši prodávej na trhu.

                • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

                  donford     před 6 lety 05.07.2018 17:48 |  
                  0 6

                  Tak asi nic pro mostecké cikorky, které počítám mají v Mostě nejvíc peněz. Ty za všechny příspěvky nakoupí metrák bůčku a sud kořaly.

                • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

                  knl66 (přítel SN)     před 6 lety 05.07.2018 21:09 |  
                  2 0

                  Za kilo?? Borovky se vždycky prodávaly po litru!

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

      Arutha     před 6 lety 05.07.2018 15:10 |  
      3 0

      v prodloužení

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

        TSeguinTS     před 6 lety 05.07.2018 16:54 |  
        4 3

        Ano, přesně jak to nyní vidíme na šampionátu.. Za mě skvělý krok. Už jen zbývá říct rozhodčím, aby respektovali pravidla a nedělali z toho soutěž v rozhodcovském uvážení, trestat tvrdě simulace a nesportovní chování (i zpětně) a začít nastavovat čas adekvátně k prodlevám při hraní a jednou by se fotbal mohl stát zajímavým a spravedlivým sportem.

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

          bongor     před 6 lety 05.07.2018 17:11 |  
          9 3

          Už když začaly úvahy o videu,tak mě napadlo,že by to chtělo hrát na čistý čas.Jde to v hokeji,proč ne ve fotbale.
          Když jsem viděl Neymara,jak se svíjel,jako by měl porodní bolesti,vzpomněl jsem si na naše soupeře, v kvaldě na LM
          tuším,jak taky umírali přímo na hřišti,tak jsem se divil,proč se to nedá zavést.Jo a zítra kvůli Neymarovi fandím Belgii.
          Určitě by ho to mrzelo,kdyby mu to někdo vykecal.

          • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

            TSeguinTS     před 6 lety 05.07.2018 17:23 |  
            1 6

            Čistý čas nevím, to fotbaláři jen tak nepovolí. Tomu dávám tak 10+ let. Ale alespoň by dle toho mohli nastavovat. Kolikrát se tam 3 minuty hádají, 2 minuty arbitr kouká na tablet a pak se nastaví 4 minuty přičemž bylo ještě 6 střídání a mnoho dalších prodlev.
            Také bych zavedl, že pokud se někdo svíjí tak jako Neymar, tak musí buď vystřídat nebo dostane žlutou. Chápu, že v plné rychlosti to fakt hodně bolí atd. a hráč si občas musí poležet než to přejde a než to obstříknou, ale to co se často objevuje přesahuje meze.
            Dále jsem se při zavedení videa divil, proč rozhodčí musí běžet k obrazovce dívat se sám. Buď ať tam běží ihned na pokyn (současná praxe - 1 minutu si drží sluchátko u ucha, 1 minutu tam běží, 1 minutu si to přehrává, 1 minutu běží zpátky, signalizuje verdikt a 1 minutu se hádá s poškozenou stranou - se mi nelíbí vůbec) nebo ať rozšíří pravomoce pro VAR, který prostě řekne jasný verdikt, který je ihned odpískán. Takhle tam může sedět jakýkoliv IT technik, protože ty záběry pouze předposuzuje a hru tím zdržuje.

            • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

              jufoun (přítel SN)     před 6 lety 05.07.2018 17:48 |  
              11 0

              Minutu tam běží? :D To jako kolečko kolem stadionu??
              Radši ztratit 3 minuty, než prohrát neregulérním "Ivánkovým" gólem.

              • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

                edenian     před 6 lety 05.07.2018 23:01 |  
                1 0

                nebo Bozi rukou. / Asi skoro / vsichni videli radi nasranyho Diega :-)

          • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

            Dobi     před 6 lety 05.07.2018 21:32 |  
            6 2

            Bongore, já samozřejmě taky. Neymara už bytostně nesnáším od MS před 4 (nebo 8?) roky, kdy proti bratrům Chorvatům totálně nafilmoval pentli a ti kvůli tomu prohráli... Nepřeji nikomu nic zlého, ale u něj bych si přál, aby se někdy svíjel doopravdy a někdo se mu postaral třeba o brzlík...

          • Re: Slavia - Rapid Vídeň 2:0

            urs (přítel SN)     před 6 lety 05.07.2018 22:57 |  
            0 1

            Bongore, ty perlíš! :)))

  26. Jen "pro formu"

    Petr9608     před 6 lety 05.07.2018 21:41 |  
    0 0

    Bude v Edenu novej trávník, že jo? :-D

    • Re: Jen "pro formu"

      Petr9608     před 6 lety 05.07.2018 21:43 |  
      0 0

      Ono už jen ty tisíce značek se tam musely nějak "nastřelit", aby se nehejbaly.

      • Re: Jen "pro formu"

        Hofo78     před 6 lety 05.07.2018 23:56 |  
        0 0

        Značky byly s hřebíkem jako u nás na atleťáku...taky ten trávník krásně vypadá
        na fotbale se bude měnit trávník ( okolo trávníku bude umělka jako u bídy) ..zavlažování

        • Re: Jen "pro formu"

          JS (přítel SN)     před 6 lety 06.07.2018 00:08 |  
          1 4

          Ta umělka není dobrý nápad.

          • Re: Jen "pro formu"

            Hofo78     před 6 lety 06.07.2018 00:19 |  
            0 0

            Prý kvůli vyšlapání při rozcvičování hráčů u postranní lajny...

    • Re: Jen "pro formu"

      Obr     před 6 lety 05.07.2018 22:09 |  
      15 0

      Novy hrace, novy dresy, novej travnik.....krizi na vas, nenazranci :-P

      • Re: Jen "pro formu"

        celtix     před 6 lety 05.07.2018 23:25 |  
        6 0

        Tak chceme být top klub ne ? K tomu tohle patří.

    • Re: Jen "pro formu"

      JS (přítel SN)     před 6 lety 05.07.2018 23:42 |  
      4 8

      Hlavně jestli tam konečně nevyměníme střídačky, tak se tam bude furt sedět jako někde v Horní Dolní...