Přípravná utkání

Slavia - FK Rostov 2:1

Ke generálce na podzimní část sezóny 2018/19 nastoupila Slavii proti týmu FK Rostov. Zápas proti jedenáctému celku loňské sezóny ruské ligy se odehrál v rámci rakouského soustředění. 

Slavia do zápasu nasadila silnou sestavu. Do branky se postavil Kolář, na krajích obrany dostali příležitost Coufal, coby jediná letní posila a Bořil, při drobném zranění Jugase se ve středu obrany objevila stoperská dvojice složená z černých perel slávistické sestavy: Ngadeui + Deli. V záloze Souček s Hušbauerem plnili roli štítových hráčů za ofenzivní trojicí Stoch, Sýkora, Zmrhal a na hrotu operoval osamocený Tecl.

Po opatrném začátku za mírné převahy Slavie se do první příležitosti dostali hráči Rostova, ale střelu Ionova Kolář bezpečně vyrazil. Slavia kontrovala prudkým centrem Zmrhala, který ale nikoho ze spoluhráčů nenašel. V šestnácté minutě Pesyakov ránu z levé strany vyrazil na roh, po něm následoval protiútok a roh i na druhé straně a tady už balón hodně nebezpečně proskakoval pokutovým územím, než jej vyvezl do bezpečí Coufal. Ve 22.minutě si míč na obávanou střelu chystal Stoch, ale ještě si jej musel posunout kolem obránce a nakonec z toho byl nepovedený pokus mířící vysoko nad branku. Za minutu po Zmrhalově centru hlavičkoval Sýkora a míč se odrazil od břevna ven. Teclova dorážka hlavou už mířila nad branku. V této fázi zápasu už byla Slavia výrazně lepší. Záložní motor značky "Hušbauer & Souček" sbíral odražené balóny a krajní hráči posílali do nebezpečných prostor jeden centr za druhým. Pohříchu je všechny rostovská obrana dokázala odvrátit. Po půlhodině hry Souček uvolnil na levé straně Bořila, ten si míč posunul do středu a jeho ránu gólman soupeře s námahou vyrážel na roh.  Ve 34. minutě rohový kop zprava přeletěl chumel hráčů před brankou, Zmrhal míč sklepl proti noze Stochovi a jeho rána už skončila v síti - 1:0. Ve 44. minutě rozjel akci Coufal, Stoch si vyměnil míč se Sýkorou a jeho rána z hranice vápna mířila těsně nad. Marně se nás střelec dožadoval rohového kopu pro teč jednoho z obránců. Těsně před poločasovým hvizdem výborně přečetl soupeřovu rozehrávku Souček, jeho kolmý pas na Tecla obrana jenom zblokovala, míč si znovu našel náš defenzivní záložník a zakončil první dějství technickým obloučkem, který skončil těsně vedle pravé tyče rostovské branky.

Do druhé půle Slavia nastoupila beze změn a byla stále aktivní. Hned v úvodu centroval Sýkora a povedenou Zmrhalovu hlavičku vytáhl zpod břevna brankář soupeře.  Z rohového kopu oslovil Hušbauer Stocha, číhajícího na hranici vápna, ale jeho volej zamířil zpátky k Hušbauerovi, který už byl u rohového praporku v ofsajdu. Další Sýkorův centr zleva byl poněkud přetažený, Coufal z voleje vracel před branku, ale Souček na malém vápně zakončit nedokázal: míč se mu od břicha odrazil těsně vedle branky.  V 52.minutě už udeřilo. Stochův křížný pas našel napravo Coufala, ten hned z voleje po zemi odcentroval a Tecl už měl na malém vápně jednoduchou úlohu - 2:0. V 55.minutě napřáhl Stoch a parádní zákrok předvedl Pesyakov, když vyrazil míč z pravé šibenice. K dorážce se dostal Souček a jeho gólovou střelu přizvedl na malém vápně jeden z obránců. Z následného rohového kopu hlavičkoval Deli a tento pokus olízl břevno. Zatímco na jedné straně visel gól na vlásku, ztuhlý Kolář se rozhýbal elegantní robinzonádou, kterou stáhl ze vzduchu ojedinělý centr padající k hranici vápna. Vzápětí utekl po pravé straně výtečně hrající Zmrhal a jeho nabídku cca z penaltové značky doslova zazdil nabíhající Sýkora ranou do  padajícího gólmana. Sýkora ještě jednou zkusil štěstí překvapivou ranou kousek vedle pravé tyče a potom už došlo na střídání. Zatímco Rostov na poslední půlhodinku vyměnil takřka kompletní jedenáctu, na straně Slavie během pěti minut odešli Coufal, Tecl, Sýkora a Bořil a postupně se dostali do hry Frydrych, Škoda, van Buren a Zelený. Hra se zklidnila a k náznakům šancí se dostali i Rostovští, ovšem žádná z jejich střel Kolářovi vrásky nenadělala. Na druhé straně Zmrhal roztáhl hru doleva na Stocha a jeho centr našel hlavu Škody. Ani tady ovšem gólman zasahovat nemusel. Trochu jako blesk z čistého nebe přišel třináct minut před koncem centr pravé strany a nekrytý Shomurodov bez problémů trefil odkrytou branku - 2:1. Rostovští ožili a vzápětí měli šanci na vyrovnání: střela po odvráceném rohovém kopu sice nebyla z nejpovedenějích, ale prošla jednomu z hráčů Rostova na malém vápně mezi nohama. Trenéři Slavie během poslední desetiminutovky poslali na hřiště Balutu, Valentu a Auera a ze základní jedenáctky tak odehráli celý zápas pouze Kolář, Deli a Souček. Na výsledku se však už nic nezměnilo.

Slavia tak generálku zvládla a porazila svého soupeře 2:1

Sobota 14. 07. 2018 18:00

Přípravné zápasy, 2018/2019
2 - 1
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

34. Miroslav Stoch
52. Stanislav Tecl

FK Rostov
FK Rostov

77. Shomurodov

Komentáře (237)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - FK Rostov

    Tealc     před 6 lety 14.07.2018 17:02 |  
    7 2

    Kolář - Coufal, Ngadeu, Deli, Bořil - Souček, Hušbauer - Stoch, Sýkora, Zmrhal - Tecl

    • Re: Slavia - FK Rostov

      o5aradecek     před 6 lety 14.07.2018 20:28 |  
      2 0

      To je jako národní tým, vyšperkovaný třemi špičkovými cizinci. :-)

  2. Re: Slavia - FK Rostov

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 17:07 |  
    8 0

    Sajmon s Michaelem vedle sebe... tak na to jsem hodně zvědav :)

    • Re: Slavia - FK Rostov

      PetCC     před 6 lety 14.07.2018 19:00 |  
      4 0

      Člověk by něřekl, jak ho při zápase pobaví hra stoperů.

  3. Re: Slavia - FK Rostov

    Borgetti     před 6 lety 14.07.2018 17:10 |  
    7 2

    Děkuju trenére! Můj sen se splnil.
    Deli - Ngadeu

    • Re: Slavia - FK Rostov

      Novasinho     před 6 lety 14.07.2018 18:29 |  
      4 1

      Doufám, že jim to půjde, také si moc přeji, aby tak hráli.

  4. Re: Slavia - FK Rostov

    Kzlo     před 6 lety 14.07.2018 17:13 |  
    9 20

    Tak jestli Zmrhal svou výkonosti atakuje základní sestavu tak už ničemu nerozumím

    • Re: Slavia - FK Rostov

      Zdededek     před 6 lety 14.07.2018 20:04 |  
      6 6

      Je vidět, že fotbalu určitě nerozumíš.

  5. Re: Slavia - FK Rostov

    davidovky1     před 6 lety 14.07.2018 17:15 |  
    6 26

    To bude představení od pana Zmrhala.Tohle už fakt není normální

  6. Re: Slavia - FK Rostov

    Navyseals     před 6 lety 14.07.2018 17:18 |  
    11 21

    Nechápu, jak může hrát nejhorší hráč přípravy Zmrhal na úkor nejlepšího, tedy Van Burena.

    • Re: Slavia - FK Rostov

      Kzlo     před 6 lety 14.07.2018 17:23 |  
      8 9

      Těžko pochopitelné

    • Re: Slavia - FK Rostov

      Zdededek     před 6 lety 14.07.2018 20:03 |  
      6 2

      Co takhle se Zmrhalovi omluvit?

      • Re: Slavia - FK Rostov

        Navyseals     před 6 lety 14.07.2018 20:06 |  
        3 4

        Nevidím důvod, herně velmi špatnej. Dobrej centr na Sýkoru v první půli. Jinak ta hlavička na penaltě měla bejt gól, tam není co chválit. Oproti Stochovi nebo Sýkorovi horší.

  7. Re: Slavia - FK Rostov

    Arutha     před 6 lety 14.07.2018 17:18 |  
    12 4

    "Souček nemůže hrát vedle Hušbauera" přijde za 3, 2...

  8. Re: Slavia - FK Rostov

    frostt     před 6 lety 14.07.2018 17:20 |  
    5 1

    info z webu Rostova a google translator ;)))

    Známí hráči
    Mezi hráči "Slavia" lze identifikovat:

    Stanislav Tezl
    Útočník, který se osvědčil v české lize, mluvil za "Victoria Plzeň". Dvakrát se stal šampiónem země v tomto klubu a také zasloužil výzvu národnímu týmu.

    Michael Ngade-Ngajui
    Obránce z Kamerunu už dlouho mluvil v Německu. Od roku 2016 hraje pro Slavia. Volal do národního týmu své země.

    Josef Gushbauer
    Střední záložník českého týmu. On je ve prospěch Slavia od roku 2016. Podařilo se mi pronajmout si italskou "Cagliari".

  9. Příjemné překvapení i jedno očékavané zklamání.

    Oberyn_7     před 6 lety 14.07.2018 17:24 |  
    7 5

    Už jsem nevěřil, že spolu uvidím hrát naše africké duo a strašně se těším. Uvidíme jestli se potvrdí obavy. Já jim rozhodně věřím a může to být neprostupná zeď

    Opravdu nic proti Jardovi Zmrhalovi, ale opravdu si zaslouží hrát základ po výkonech, které v přípravě předvádí? Co více měl udělat Mick? Uvidíme, třeba dneska bude nejlepší na place a já se mu rád omluvím.

    • Re: Příjemné překvapení i jedno očékavané zklamání.

      Kenny     před 6 lety 14.07.2018 17:55 |  
      14 2

      Mick nikdy nebude pilovat lajnu dopředu, dozadu jako JZ. Musíš tam mít taky někoho na práci.

  10. Re: Slavia - FK Rostov

    VanDel     před 6 lety 14.07.2018 17:26 |  
    8 15

    Zmrhal je v zakladu doufam jenom proto, aby dostal posledni sanci dokazat, ze patri do tymu. Na zaklade dobre vykonosti to totiz nemuze byt ani nahodou. Ale i tak mi to jeho postaveni od zacatku prijde totalne ujety.....

    • Re: Slavia - FK Rostov

      JS (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 17:27 |  
      4 19

      Nechápu, proč by někdo měl dostávat poslední šanci v GENERÁLCE, kde se má sehrát sestava na ostré zápasy. JiT mě s tím JZ začíná pěkně srát.

      • Re: Slavia - FK Rostov

        VanDel     před 6 lety 14.07.2018 17:28 |  
        1 12

        Doufal jsem, ze bude kazdemu jasna ta ironie.....

      • Re: Slavia - FK Rostov

        Obr     před 6 lety 14.07.2018 17:41 |  
        4 3

        Jarda Zmrhal bude dobrej. Kdyz ma fazonu, lepsiho nalevo nemame. Spis mi vadi, ze MvB nenei na hrotu

      • Re: Slavia - FK Rostov

        sicilianbrno     před 6 lety 14.07.2018 18:40 |  
        9 1

        ..ještě ti nastoupí Škoda a tebe trefí infarkt....

      • Re: Slavia - FK Rostov

        dupy77     před 6 lety 14.07.2018 20:00 |  
        5 1

        Ty nás taky tady sereš a musíme s tebou vydržet

    • Re: Slavia - FK Rostov

      Zdededek     před 6 lety 14.07.2018 20:02 |  
      4 2

      Co takhle se Zmrhalovi omluvit?

  11. Re: Slavia - FK Rostov

    Gemplus     před 6 lety 14.07.2018 17:37 |  
    8 5

    Sestava zajímavá ... hlavně jsem zvědav na to, jak si povedou stopeři ... v minulosti jim to spolu moc nešlapalo. Jinak bych klidnil emoce ohledně JZ. Je to generálka a až tady se ukáže, jak na tom kdo je ... věřím, že JZ bude dnes platným členem sestavy .

    • Re: Slavia - FK Rostov

      VanDel     před 6 lety 14.07.2018 17:47 |  
      0 20

      A ja zas pevne verim tomu, ze tam Zmrhal bude opet k nicemu. Ostatne nas o tom presvedcuje posledni dobou pravidelne....

      • Re: Slavia - FK Rostov

        Gemplus     před 6 lety 14.07.2018 17:52 |  
        7 0

        Uvidíme po zápase .... :) Dovolím si dneska tipnout - výhra 3:1 (Tecl, Stoch, Zmrhal)

  12. Re: Slavia - FK Rostov

    Divizni (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 17:46 |  
    4 13

    Jediné jméno, nad kterým se pozastavuji je Zmrhal. Třeba se ale stane zázrak a on po té strašidelné přípravě dnes zahraje.

    • Re: Slavia - FK Rostov

      Divizni (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 17:53 |  
      22 3

      Myslel jsem, že si na našich stránkách všichni přejeme, aby se našim hráčům dařilo. Koukám, že nám sem lezou i šmejdi, kteří si přejí něco jiného.

      • Re: Slavia - FK Rostov

        houston (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 18:25 |  
        4 8

        Asi jsi to blbě pochopil. Tady tvému oponentovi nešlo a nejde o zmar Slavie a jejích hráčů, ale o reálný pohled na jejich výkony a přínos pro klub. Nechtěj, aby tu byl jeden optimistický názor vedle druhého občas přerušený nereálným nadšením. Stojme na zemi a nenalhávejme si nic. Pak máme šanci něčeho dosáhnout.

        • Re: Slavia - FK Rostov

          kjandourek (admin)     před 6 lety 14.07.2018 18:36 |  
          9 3

          No na nás, fanoušcích to opravdu stojí... my když nebudeme oběma nohama na zemi a budeme pořád jenom kritizovat, tak to opravdu někam dotáhneme...

          • Re: Slavia - FK Rostov

            houston (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 19:05 |  
            3 5

            A ve které větě jsem něco psal o neustálé nic neříkající kritice ? Od tebe /admin/ bych čekal více nezávislý pohled a nadhled. Asi chci moc.

            • Re: Slavia - FK Rostov

              kjandourek (admin)     před 6 lety 14.07.2018 19:53 |  
              11 2

              Nezlob se na mě, ale fanoušek je od slova FANDIT... no a fandit někomu znamená přát mu to nejlepší... ne jak píšeš ty stát nohama na zemi, nic si nenalhávat a nemít nereálná očekávání....

              To musí hráči, trenéři a vedení... Ti si musí každý zápas vyhodnotit a dělat vše pro to, abychom byli ještě lepší ... a pak - jak píšeš - můžeme něčeho dosáhnout

              My - fanoušci - si můžeme něco nalhávat, můžeme mít nereálná očekávání a můžeme tu mít optimistické až nereálné příspěvky ... a stejně tím klubu jako takovému nijak neublížíme :-)

              • Re: Slavia - FK Rostov

                edenian     před 6 lety 14.07.2018 22:28 |  
                1 0

                Karle dobry :-)

  13. Re: Slavia - FK Rostov

    JS (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 17:59 |  
    2 28

    Zmrhal podle TM změnil agenturu – přešel od rakušáků Grass is Green do K2K Sports Entertainment Group. Zajímavé.

    Rakušáci už asi nechtěli platit trenérům Slavie za Jardovy starty v základní sestavě a KJovi za nominace do repre, protože to očividně k žádnému byznysu nespělo...

    • Re: Slavia - FK Rostov

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 18:14 |  
      8 0

      tak K2K je Kisel s Latym, který zastupujou třeba Coufala...

      • Re: Slavia - FK Rostov

        edenian     před 6 lety 14.07.2018 22:31 |  
        1 0

        A Kisel ma Jardu hodne rad. Takze me to dava smysl. Me se to libi i kdyz o duvodech nic nevim.

        • Re: Slavia - FK Rostov

          bramburek (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 23:29 |  
          3 0

          Tak jasně... Jarouš byl Kiselkův chráněnec už když jako náctiletej ve Slavii začínal, a Karol byl ještě hráč a kapitán, a i později když pak byl sportovní ředitel... a s Latym toho taky dost odehrál, takže je logický, a opravdu to dává smysl, že šel k nim...

  14. Re: Slavia - FK Rostov 0:0 v prvním poločase

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 18:33 |  
    23 2

    Tak aby rec nestala - Jarda Zmrhal zatim luxusni centr na Sykorky brevno a asistence na Stochuv gol ;-)

  15. Re: Slavia - FK Rostov 1:0 v prvním poločase

    Arutha     před 6 lety 14.07.2018 18:35 |  
    16 1

    Vám se ten fotbal jako líbí? Mně teda jako docela jo...

  16. Re: Slavia - FK Rostov 0:0 v prvním poločase

    Novasinho     před 6 lety 14.07.2018 18:42 |  
    12 0

    Miňo famózní!

    • Re: Slavia - FK Rostov 0:0 v prvním poločase

      Novasinho     před 6 lety 14.07.2018 19:07 |  
      1 0

      Ta jeho střela teď, opravdu paráda zatím!

  17. Re: Slavia - FK Rostov 1:0 v prvním poločase

    Rysavold     před 6 lety 14.07.2018 18:44 |  
    6 2

    Zatím je vidět sehranost. Má to hlavu i patu.

  18. Re: Slavia - FK Rostov 1:0 v prvním poločase

    Hanzwalter     před 6 lety 14.07.2018 18:44 |  
    17 1

    Vam se ten fotbal jako libil?? No muzu rict, ze jo! Mile me prekvapil Coufal zatim... bude posilou. Tak jen tak dal! SKS Forever

  19. Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

    JS (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 18:50 |  
    0 46

    S tímhle zatím můžeme na nějakou Ligu mistrů v klidu zapomenout.

    Stoch to zachraňuje. Pan hráč. Souček taky docela dobrý. Jinak kde nic tu nic, že by konečně nějaký trenér rozhýbal vířivý pohyb záložníků, o tom se nám asi ani nesní.

    • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

      Novasinho     před 6 lety 14.07.2018 18:52 |  
      14 0

      Jak se dělá takové to, abych si ty tvé věčně rozmrzelé a už i dost protivné příspěvky nemusel číst?

      • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

        mudrc     před 6 lety 14.07.2018 18:58 |  
        1 1

        Vedle nicku je znak, na ten klikni máš klid, pokud ho skutečně nechceš číst m

    • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

      sicilianbrno     před 6 lety 14.07.2018 18:53 |  
      8 0

      ...no, jeden takový Dr.Fe1 už tu byl...že by tě inspiroval?

      • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

        kalex     před 6 lety 15.07.2018 12:59 |  
        1 1

        Chybí mi Jiří, toho času jednička.

    • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

      Borgetti     před 6 lety 14.07.2018 18:55 |  
      5 0

      To je jen taková provokace, že?
      To nemyslíš vážně :-)

      • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

        JS (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 18:59 |  
        2 22

        Tak jsme asi viděli jiný fotbal. Já vidím jen neustálé centry dopředu, které jdou velice snadno likvidovat a Tecl s nimi nic neprovede. Že by nějaká překvapivá rychlá akce po zemi? Ani nevím, jestli bych na jejich spočítání využil obě ruce.

        • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

          Slavia1892     před 6 lety 14.07.2018 19:34 |  
          12 2

          JS nevim na cem jedes, ale zkus zajet do plzne, tam te vemou vsema deseti! To jsou ho*vna co blejes!

    • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

      Edenjejenjeden     před 6 lety 14.07.2018 18:59 |  
      13 1

      Máš úplnou pravdu,všechno je v háji,neschopní majitelé,neschopné vedení,průměrní až podprůměrní hráči,rozpustíme to,ještěže máme tebe a ty nám ukážeš cestu ke světlým zítřkům.

      • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

        JS (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 19:06 |  
        4 36

        Já bych to rozpustil, do základu nechal jenom Stocha, Ngadeua a Deliho. Možná Sýkoru. vykopal JiT s Nezmarem a spol. Pokud mají Číňané prachy, tak bych zaplatil kvalitního trenéra: což je u nás v ČR POUZE Vrba nebo KJ, (jakékoliv mají svoje mínusy) nebo přivedl skutečného zahraničního odborníka, čímž nemyslím Zmrzlináře, který všude, kde byl, po sobě zanechal spoušť.

        A do pole donakupoval schopné mlaďochy v zahraničí ve východoevropském regionu nebo v Africe. A šel bych cestou Ajaxu (před rokem finále EL se sestavou s průměrným věkem asi 19 let), RB Leipzig nebo Salzburgu. To je jedno, že si to bude sezonu sedat. Ale bude to mít nějakou tvář a koncepci. Tady s těmi Hušbauery a Coufaly, DUmly a Trpišáky, furt přešlapujeme na místě, jednou uděláme krok dopředu, pak dva zpátky... ale my netancujeme chachu, ale chceme bejt nejlepší. Současný kádr už tři roky ukazuje, kde jsou jeho limity. Vzpomeňte si na mě, až vyletíme s Benficou, že se ani nestihneme rozkoukat, kde je míč. I když si přeju přesný opak, jako všichni fanoušci.

        • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

          knawi     před 6 lety 14.07.2018 19:12 |  
          8 1

          A záleží tolik na tom, co bys?

        • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

          knawi     před 6 lety 14.07.2018 19:14 |  
          6 1

          Jsem oslík, nepochopil jsem tvojí ironii, promiň.

          • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

            JS (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 19:15 |  
            1 8

            :-P

        • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

          Edenjejenjeden     před 6 lety 14.07.2018 19:47 |  
          2 1

          To by stálo tak miliardu,a pět let trpělivé práce,a nikde není jistota,že by se to podařilo,za mě příliš velké riziko.

        • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

          o5aradecek     před 6 lety 14.07.2018 19:53 |  
          3 0

          ozzy2??

          • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 15.07.2018 08:26 |  
            0 0

            Je to won! Mařenka naše! :-)))

        • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase- komentáře JS

          prorok (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 19:55 |  
          18 2

          Páni Slávisté, copak nevidíte, že JS je trapný úmyslný a podlý provokatér, který se všechno slávistické snaží nám otrávit ? Určitě je to sparťan, který se třepe radost, když něco zlomyslného vymyslí. Naštěstí mu to moc nemyslí, ostatně, jako sparťanovi, samozřejmě...

          • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase- komentáře JS

            o5aradecek     před 6 lety 14.07.2018 19:59 |  
            9 0

            Vidíme. :-)

        • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

          YuckFou     před 6 lety 14.07.2018 20:21 |  
          5 1

          Doporučuji předplatit na pár let Football Manager. Třeba od tebe pak bude na chvíli klid.

          • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

            kjandourek (admin)     před 6 lety 15.07.2018 21:01 |  
            2 0

            Já se obávám, že tyhle scestné názory má právě z podobné hry, která nijak neodráží realitu......

            • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

              YuckFou     před 6 lety 16.07.2018 10:45 |  
              0 0

              Nejhorší, že ani tam by to asi nešlo (v rámci naší ligy) bez toho aby se pak tým pakoval o patro níž (vyzkoušeno na Spartě). :-D

              • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

                kjandourek (admin)     před 6 lety 16.07.2018 11:28 |  
                0 1

                No já myslím, takové to: "Támhleten se mi líbí - koupit!"

                Předpokládám, že v téhle hře můžeš koupit kohokoliv... nestane se ti, že ten hráč k Tobě odmítne jít, nebo že ti ho přetáhne někdo z TOP ligy...

                Já tedy o tom vím houby, ale synek mi vyprávěl, jak vypadala liga, kde hrál Messi za Zlín a Ronaldo za Slovácko :-)

                • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

                  JS (přítel SN)     před 6 lety 16.07.2018 11:36 |  
                  1 3

                  Přesně tak, víte hovno, ale předpokládáte.

                  Messi a Ronaldo v CZ lize? To se mohlo stát možná tak v CSMku. http://csmweb.net/

                  • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 16.07.2018 11:38 |  
                    0 0

                    Za to někdo tu ví všechno, od všeho má dvoje klíče.... jenom tak nějak nepředpokládá, že?

                    • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

                      JS (přítel SN)     před 6 lety 16.07.2018 11:41 |  
                      0 1

                      Tak proč teď děláte to samé? :D Buď mě za to nekritizujte, nebo to nedělejte. Třetí možnost je, že jste pokrytec. Ale nebudeme těmito osobními hodnoceními plevelit diskusi, že. Pěkný den.

                • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

                  YuckFou     před 6 lety 16.07.2018 13:06 |  
                  2 0

                  Právě, že ne. Football Manager má nejpropracovanější databázi hráčů vůbec. A snaží se co možná nejvíce přizpůsobit realitě. Takže ani v té hře nejde rozpustit celý kádr, nakoupit nové hráče a mít okamžitý úspěch. Pokud tedy zrovna nehrajete za Manchester City. Pro lepší představu přidám jeden starší článek:
                  https://fotbal.idnes.cz/fotbal-manazer-realita-0bt-/fot_zahranici.aspx?c=A160115_191528_fot_zahranici_rou
                  Nebo pro představu něco přímo z databáze:
                  https://sortitoutsi.net/football-manager-2018/player/25041687/tomas-soucek
                  https://sortitoutsi.net/football-manager-2018/player/13156726/trezeguet
                  http://www.fmseries.cz

                  • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 16.07.2018 15:13 |  
                    0 1

                    Ale já to myslím trochu jinak.... To, že tyhle hry mají propracovanější databáze, než kluby a mnozí manažeři v nich hledají prvotní typy, to je v pořádku...

                    Problémem je, že tam když si vyhlídneš hráče, tak ho prostě získáš.... Navíc mám dojem, že jednoho hráče může vlastnit spousta uživatelů... Není to o tom že ti vyhlédnutého borce někdo "vyfoukne"
                    Prostě jako krám, kam vlezeš a řekneš: "chci tohodle, kolik stojí?"... a zaplatíš požadovanou cenu... a potom můžeš machrovat, jak jsi vyhrál ligu mistrů s hráči, po kterých naši reální manažeři ani nevzdechli...

                    A přitom nikdo neví, jestli jsme ty samé hráče dávno neoslovili... a nedozvěděli se od jejich manažerů: "Sorry, ale já svého klienta pěstuji pro TOP pětku, česká liga pro mě není zajímavá..."


                    Podle mého názoru je velice těžké přivést sem zahraničního reprezentanta... zvláště teď - i s Balutou jsme podle mě měli kliku, že se Rumunsko neprobojovalo na MS... protože kdyby ano, tak by tam hrál a čekal i s manažerem na to, jak se mu bude dařit a jestli se třeba neozve někdo z bundesligy, či Itálie....

                    My jsme letos měli zjevně hodně dobré skautské oko, ovšem nese to s sebou to, že hráči, o které jsme měli zájem se probojovali do kádrů týmů, hrajících na MS...

                    • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

                      TSeguinTS     před 6 lety 16.07.2018 16:10 |  
                      3 0

                      FM jsem hrál naposledy někdy v roce 2009, tak to třeba někdo doplní lípe, ale už tehdy to byla extrémně propracovaná hra ve všech směrech.
                      I na jednání jsi mohl jako manager PSG nasrat Ronalda s tím, že jsi se mu snažil dát menší mzdu a on už pak nikdy k tobě nechtěl a dokonce tě měl mezi neoblíbenými. Ten tvůj druhý odstavec naprosto nekoresponduje s tím, jak FM funguje, nechci ti krást volný čas, ale třeba to někdy zkus. Věřím, že tě to pohltí až uvidíš, že to je přesně opačně než píšeš :-)

                    • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

                      JS (přítel SN)     před 6 lety 16.07.2018 17:02 |  
                      1 1

                      Hm tak presne takhle to nefunguje.

        • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

          Boss82     před 6 lety 14.07.2018 20:49 |  
          8 3

          Myslím, že jsi právě dal výrazu "trolling" zcela nový rozměr, mistře JS!

        • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

          Vici     před 6 lety 14.07.2018 22:18 |  
          5 0

          :)))) ty jsi fakt úlet. Ty by jsi to rozpustil. To můžeš fakt maximálně na PS. Tady je reálnej život reálný hráči a kádr kterej se nedá rozpustit. Jediný co můžeš je pracovat s ním.
          Jsi fakt úplně mimo. Žiješ ve virtuální realitě.

        • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

          kalex     před 6 lety 15.07.2018 12:56 |  
          2 2

          Ty kráso, nebyli tvůj fotr s matkou sourozenci a nepočali tě za úplňku někde v rumunsku????

    • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

      VanDel     před 6 lety 14.07.2018 19:00 |  
      11 1

      Jako opozice je dobra, ale ne za kazdou cenu

      • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

        bongor     před 6 lety 14.07.2018 19:07 |  
        9 0

        Tohle je spíš opopozice

    • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

      pethead (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 19:05 |  
      20 0

      S tímhle zatím můžeš na to, že tě bude někdo brát vážně, v klidu zapomenout. :-D

    • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

      MCD_Slavia     před 6 lety 14.07.2018 21:24 |  
      2 0

      Na ofiko webu byl taky jeden takovej... Ozzy?

      • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 15.07.2018 08:24 |  
        1 0

        Taky mě to napadlo. Je to won!!! :-))

        • Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

          bongor     před 6 lety 15.07.2018 09:29 |  
          2 0

          Asi není,Ozzy aspoň občas vypadal,že trochu rozumí tomu o čem píše.Tenhle,to je čistej neználek a troll,

  20. Tahle zatím ano.. :)

    Oberyn_7     před 6 lety 14.07.2018 18:54 |  
    10 0

    Hodnocení prvního poločasu je příjemné. Rostov nás občas zlobil vysokým pressingem a mi měli občas problémy se z něho dostat ,ale bylo vidět, že nám to vyhovuje více než 10 chlapů postavených na vápně.

    Byli jsme velice aktivní snažili jsme se tam sypat jeden centr za druhým a nebáli jsme se hrát. Takový výkon se mi líbí. Ngadeu je prostě král. Je vidět jak mu neuvěřitelně narostlo sebevědomí za poslední 2 roky. Samozřejmě, že Deli mu zdatně sekundoval a nebál bych se tuto stoperskou dvojici držet při živitě déle než na toto utkání. Snad se nám podaří Míšu udržet co nejdéle a Simonovi bude držet zdravý.

    Krásná střela Stocha snad značí, že mu jeho střelecký prach nezvlhnula bude mít nabito do důležitého začátku sezony. Zatím bohužel nevím jak útok. Tecl měl podařené jaro, ale zatím mě nepřesvědčuje v této přípravě.

    Uvidíme co druhý poločas

    • Re: Tahle zatím ano.. :)

      Oberyn_7     před 6 lety 14.07.2018 19:03 |  
      10 0

      Díky Stando, že se ti musím omlouvat. ;) pěkně jsem si naběhl. Dopíšu větu a za 5 minut gool. :D

  21. Re: Slavia - FK Rostov 1:0 po prvním poločase

    VanDel     před 6 lety 14.07.2018 19:02 |  
    9 1

    Zatim pekne, opravdu jo....

  22. Re: Slavia - FK Rostov 2:0 ve druhém poločase

    PetCC     před 6 lety 14.07.2018 19:04 |  
    0 0

    Tak chtěl bych trochu něco jinýho, ale doba se asi změnila a soupeři se nenechají lehce obehrávat :-)

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:0 ve druhém poločase

      PetCC     před 6 lety 14.07.2018 19:05 |  
      1 0

      Což měla být reakce na jiný komentář ...

  23. 2:0

    PetCC     před 6 lety 14.07.2018 19:08 |  
    9 0

    No v druhý půli je docela drtíme, i ty rány míří do branky, což je samozřejmě velmi pozitivní.

    • Re: 2:0

      PetCC     před 6 lety 14.07.2018 19:12 |  
      5 1

      No teď Sýkora sice branku trefil, ale z 5 metrů je to normální. Za to neměl trefovat brankáře, času na správné zakončení měl habaděj.
      Pak bylo vidět, že se za to šel někam za hřiště zahrabat :-)

  24. Re: Slavia - FK Rostov 2:0 ve druhém poločase

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 19:12 |  
    10 1

    Treti gol slusne visi ve vzduchu:Stochova sibenice,Souckova dorazka,pak nekdo hlavickou brevno a co ted nedal Sykorka (akce zacala luxusnim zpracovanim Zmrhala a jeho nemene luxusni prihravkou na Tecla ;) ) no a ted dalsi sance Sykorky.. jen kdyby nam to tam padalo..

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:0 ve druhém poločase

      Slawek     před 6 lety 14.07.2018 23:19 |  
      0 0

      No a pak to hoši málem dotáhli k remíze jako s tím maďarem prvním zápase.

  25. Coufal

    warhammer (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 19:34 |  
    18 1

    Před jeho příchodem k nám jsem ho fakt nechtěl, ale Coufal je v tom Trpišově systému jeden z klíčových hráčů. Po jeho vystřídání jsme ztratili velkou část tahu dopředu, který nás zdobil v první půli.

    • Re: Coufal

      kjandourek (admin)     před 6 lety 14.07.2018 19:58 |  
      16 1

      Ty jeho centry - ze vzduchu, z voleje, jak to na té pravé straně zavírá, to bude hodně účinná zbraň...

      • Re: Coufal

        PetCC     před 6 lety 14.07.2018 20:56 |  
        0 3

        Pokud k těm centrům přidá i další kvalitu v obraně, tak budu spokojen.

        • Re: Coufal

          kjandourek (admin)     před 6 lety 14.07.2018 22:48 |  
          4 0

          No vzhledem k tomu, že za jeho pobytu na hřišti se Rostov dostal do jediné šance a to hned na začátku.... tak ta kvalita v obraně tam taky byla, ne?

  26. Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

    mireksl     před 6 lety 14.07.2018 19:41 |  
    11 0

    Tak zápas by se dal rozdělit na dvě části do 70min. jsme hráli slušnej fotbal bez výrazných slabých článků. Defenziva fungovala na 1* a Rostov se prakticky nedostával do žádných příležitostí. Ofenziva byla slušná, ale všechny akce jsme vedli po stranách na centry a trošku mi tam chybí nějaké kolmé přihrávky, prostrkávačky a tak. Ale měli jsme ještě hodně šancí dát další goly.

    Od 70 min po vystřídání jsme přenechali soupeři aktivitu až jsme si nechali zbytečně dát gol na 2:1.

    Celkově myslim slušnej zápas a kdyby zůstala na hřišti původní sestava dohrálo by se to v poklidu.

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

      Faris (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 19:44 |  
      4 0

      přesně jak píšeš, i ten začátek prvního poločasu byl takový ospalý, pak se to rozjelo. a mezi 55-65 min válec.
      Jinak Plzeň i Sparta prohráli, Sparta prý docela ostuda, naopak Olomouc 3-0 s Polákama..tam to musíme zvládnout, ale asi to bude hodně těžké

      • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

        bongor     před 6 lety 14.07.2018 20:06 |  
        7 1

        Ještě někoho může překvapit ,že buzny udělají ostudu?

        • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

          Edenjejenjeden     před 6 lety 14.07.2018 20:13 |  
          4 0

          A jako bonbonek mě pobavil titulek tento týden,už nevím kde.Zněl-Zahustel si ve sprše zlomil kost:-D.To nevymyslíš.

          • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

            eye     před 6 lety 14.07.2018 22:02 |  
            1 0

            No prý si ji nezlomil ve sprše, ale někde jinde, poněvadž se ožral.

            • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

              SKSVenca     před 6 lety 14.07.2018 22:07 |  
              1 0

              To by dávalo smysl. Proč by jinak psal, že si to udělal ve sprše? Muselo mu být jasné, že bude za idiota a lidi se mu budou smát. Kdyby to napsal bez důvodu tak by se všichni šťourali v tom jak si to udělal a to se mu asi vůbec nehodilo. Jsem zvědavý kdy přestoupí do Plzně :-)

          • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

            bongor     před 6 lety 15.07.2018 09:32 |  
            1 0

            No asi nebyl v té sprše sám a ta holka to byla teda kost.

            • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

              Edenjejenjeden     před 6 lety 15.07.2018 11:01 |  
              1 0

              Hele Bongore,je to spartan,z tou holkou bych si nebyl tak jistej:-)))

              • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

                Edenjejenjeden     před 6 lety 15.07.2018 11:06 |  
                0 0

                s tou samozřejmě-omluva

        • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

          Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 15.07.2018 00:16 |  
          2 0

          :-)) Parada. Do Silvestrovskych sestrihu jak delane...

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

      Edenjejenjeden     před 6 lety 14.07.2018 19:45 |  
      8 0

      A ta naše koncovka,ach jo,ale jinak myslím,že slušný zápas,a myslím,že Auer,pokud bude dostávat šanci,se brzy stane oblíbencem publika,a ani Valenta nezklamal,vykrýval prostor,běhavý,slušná přihrávka Skodovi.

  27. Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

    Dennis     před 6 lety 14.07.2018 20:07 |  
    9 0

    Tak Deli Ngadeu myslím v pohodě, dokud byli oba na hřišti, gól jsme nedostali. Klidně bych to takhle nechal dál, pokud to zdraví Deliho umožní. Na předkola by to nemuselo být vůbec špatné. A Coufal s Bořilem po stranách také ok. Ještě nějaký rozdílový hráč dopředu podle mě dorazí a když Stochovi vydrží forma, tak bychom nemuseli být úplně marní ani vepředu.

  28. Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 20:08 |  
    20 1

    byl to povedenej zápas, výsledek vůbec neodpovídá dění na trávníku, oni snad dali z jediný šance gol, a my co jsme toho spálili, břevna,sstřely těsně vedle, brankář nás vychytal... ale aspoň jsme si snad zas nevystříleli zásobníky na ligu :)

    stoperská dvojice spolehlivá, téměř bezchybná, ohromě silný v osobních soubojích, spolu s Jugym máme jasně nejlepší stopery v lize... Béřa s Coufalem parádně pilovali lajnu, takhle si představuju hru moderních krajních beků, hráli jsme chvílema i dost na riziko, když oba byli často prakticky až na útočný ofsajdový lajně, a zůstavali tam Michael se Sajmonem sami... ale mnohem radši budu koukat na tohle, než nějakou zaprděnou unuděnou defenzivní hru... jak oba krajní pilovali tu lajnu, tak krajní záložníci se mohli víc stahovat do středu do kombinace, a více do vápna a na střely zpoza vápna, což svědčí hlavně Stochovi, kterej se dostane častěji k těm jeho parádním obávaným střelám

    Zmrhal se oproti špatným výkonům v přípravě dneska hodně zlepšil, měl tam dost nebezpečných akcí... Hušbyho bych viděl raději hrát o něco výš, prakticky celej zápas byl až někde za Součkem před stoperama… chtělo by, aby víc doplňoval útočný akce, víc se cpal do zakončení, má výbornou střelu, tak je škoda toho nevyužít

    po těch hodně střídáních už to bylo logicky takový rozháranější, ale celkově se může říct, že to byl hodně solidní výkon, hráli jsme aktivně, spousty pěkných kombinací a střel, dalo se na to koukat, já jsem s generálkou spokojenej

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

      Solimken     před 6 lety 14.07.2018 20:19 |  
      7 0

      Za mě určitě spokojenost, do 70. minuty paráda, potom trochu slabší závěr ale celkově to vidím dobře. Letos budeme hodně silný.

      • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

        PetCC     před 6 lety 14.07.2018 20:54 |  
        2 1

        No já bych chtěl, abychom byli jasně silnější, než minulou sezónu. Chyběla mi tam nějaká souhra, tak to snad teď už přijde.

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

      MCD_Slavia     před 6 lety 14.07.2018 21:17 |  
      2 2

      Huzby musel byt tak vzadu a rozehravat prtze deli s misou dvakrat rozehravali a dali to primo souperi ale jinak stoperske dvojci kloboucek co se tyce obrane fazi

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

      Vici     před 6 lety 14.07.2018 22:07 |  
      1 1

      Vůbec nic mi tam nechybí. Popsal jsi to výborně.

  29. Přátelák Slavie

    donford     před 6 lety 14.07.2018 20:22 |  
    13 1

    Bramburek hodně přesně vyjádřil i moje pocity. Dnes i pro mě byla dvojice Míša - Simon dvojicí snů. Tvrdost, chytrost, předvídavost, elegance, věru dobrý pro slavistický oči. Ano, Hušbyho je vzadu dost škoda. Zmrhal dnes měl hodně volnosti, zdařile mu sekundoval Bořil, takže taky dobrý. Stoch je výjimečný. Prskal jsem ze začátku na Tecla, že je vepředu takový bezprizorní, zmatený a nakonec dal hezký gól. Jsem zvědavý zda JiT postaví na první kolo Škodu či Tecla. Gólů jsme mohli dát dle šancí víc, ale pořád je to příprava a taky se určitě nikdo nechtěl zranit. Jo, bylo to slušný, a jsem rád, že po těch tirádách Vrby a Šádka v novinách, o málem nadpozemské úžasnosti Plzně, zase drobet padli na hubu, tedy do reality. A Sparta? Zase vypískaná vlastními fandy, na svém hřišti, jak je to tam poslední rok dobrým a doufám ustáleným zvykem.
    A ještě něco k zápasu - Jonas Auer byl i za těch pár chvil co nastoupil, opravdu vidět. Myslím si, že ho již letos občas v lize uvidíme, byť jako střídajícího.

    • Re: Přátelák Slavie

      PetCC     před 6 lety 14.07.2018 20:52 |  
      5 5

      Jsem kouknul na online Sparty a měli tam spoustu šancí, ale nedali je. Jednou tři tyče najednou.

      Takže bych se nevzrušoval, jestli to začnou dávat, tak to taková sranda nebude.

      • Re: Přátelák Slavie

        Tomastu     před 6 lety 14.07.2018 22:44 |  
        1 0

        Jenže zase jen po primaku stancia , ten typek to kope fakt skvěle to se musí nechat a ta akce je tutovka do silvestrovskeho sestřihu

  30. Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

    VanDel     před 6 lety 14.07.2018 20:27 |  
    20 1

    Vykon dneska velmi povedeny. Ngadeu v te sebeduvere zacina prevysovat Deliho, nektere jeho vyjebavky se souperem byly luxusni. Kdyz si clovek uvedomi, ze na lavicce byli hraci jako Skoda, Baluta, MvB tak jsou ty vyhlidky celkem pozitivni. Na domaci ligu je tym vynikajici, ale na vetsi uspech v Evrope by to nejake dva nadstandartni ofenzivni hrace chtelo.

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

      Edenjejenjeden     před 6 lety 15.07.2018 06:08 |  
      3 0

      Rozhodně se ještě na posilách do ofenzívní fáze pracuje,letos ten trh s hráči se pořádně rozběhne až ted po MS,do té doby týmy vyčkávají,koho jim sebere konkurence,nebo zase koho naopak získají,to připomínám jen těm místním,kteří mají pocit,že se vedení fláká,a oni by to na jejich místě dělali mnohem lépe:)

  31. Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

    o5aradecek     před 6 lety 14.07.2018 20:32 |  
    5 1

    Náš tým je skvěle vyladěný, snad to Trpi dobře rozjede i v lize. Už bych do kádru nesahal, maximálně, kdyby přišel ten Olayinka z Belgie. Ten by se mi líbil, ale vím, že jednání byla složitá.

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

      Vici     před 6 lety 14.07.2018 22:02 |  
      2 0

      Nejsou to blbci. Jak sám JiT říkal pokud někdo příjde musí dostat čas na zapracování

  32. Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

    afro     před 6 lety 14.07.2018 20:34 |  
    14 0

    Já to teda viděl tak trochu "na tajňačku" s lehkýma přestávkama, protože mám balit na rodinnou dovolenou a z toho fotbalu údajně už úplně magořím, a tak napíšu jen jedno:

    Deli + Ngadeu.... to chceš! :-)

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

      o5aradecek     před 6 lety 14.07.2018 20:40 |  
      2 0

      Nejlepší varianta. Letos nám nikdo v lize nedá gól. :-)

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

      knawi     před 6 lety 14.07.2018 20:44 |  
      3 0

      Pěknou dovolenou! Ať se vám všem líbí!

      • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

        afro     před 6 lety 14.07.2018 21:48 |  
        1 0

        Diky, to je mily. Tohle je spis ulitba pro manzelku. Ja se tesim v srpnu na hory! ;-)

        • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

          afro     před 6 lety 14.07.2018 21:49 |  
          0 0

          * pro manzelku u more...

        • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

          Jachym     před 6 lety 15.07.2018 09:27 |  
          0 0

          Jsme na to uplne stejne. Zdravim z Italie

          • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

            afro     před 6 lety 15.07.2018 10:02 |  
            0 0

            Ty ženský jsou jak přes kopírák a my vlastně taky. :-)

            • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

              Jachym     před 6 lety 15.07.2018 14:11 |  
              0 0

              Jsme v Lignanu a chodim na plaz ve slavisticke ksiltovce a tilku...:-)

              • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

                knawi     před 6 lety 15.07.2018 16:40 |  
                1 0

                Přeju i vám všem pěkné prázdniny, Jachyme. Neusmívají se na tebe lidé shovívavě, když tě potkávají ve slávistickém?

                • Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

                  Jachym     před 6 lety 15.07.2018 19:26 |  
                  0 0

                  Diky moc. Jak se tvari ostatni, neresim. Ja se usmivam shovivave na vsechny:-)

  33. Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

    cheechoo1     před 6 lety 14.07.2018 20:43 |  
    6 1

    ...tak dneska se na to dalo dívat :-)

  34. Slavia - FK Rostov 2:1

    YuckFou     před 6 lety 14.07.2018 20:44 |  
    2 2

    Dneska docela slušný zápas a poměrně kvalitní výkon. Jen se pořád nějak nemůžu zbavit pocitu, že Kolář není brankář pro Slavii, ale rád se budu mýlit. Jinak statistika brankářů v přípravě:
    Lisa - 2 starty - 56 minut - 1 inkasovaná branka - 1 čisté konto
    Kolář - 3 starty - 241 minut - 1 inkasovaná branka - 2 čistá konta
    Kovář - 2 starty - 180 minut - 3 inkasované branky - 0 čistých kont
    Vantruba - 2 starty - 153 minut - 1 inkasovaná branka - 1 čisté konto

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

      cheechoo1     před 6 lety 14.07.2018 20:45 |  
      16 0

      Já tuhle statistiku u gólmanů nemám rád, nezohledňuje vůbec nic (složení obrany, střídání, kvalita soupeře...)

      • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

        YuckFou     před 6 lety 14.07.2018 20:48 |  
        0 0

        To taky nikde netvrdím. Spíš je to zajímavé z hlediska odehraných minut a počtu startů.

        • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

          cheechoo1     před 6 lety 14.07.2018 20:50 |  
          2 0

          Kolář zůstane jedničkou, pokud něco výrazně a opakovaně nezmrví...

          • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

            YuckFou     před 6 lety 14.07.2018 21:04 |  
            7 1

            A pak, že "průměr nestačí"...

      • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

        YuckFou     před 6 lety 14.07.2018 21:50 |  
        6 1

        Přidám ještě jednu statistiku. Ondřej Kolář v našem dresu nastoupil k 14 zápasům v lize s úspěšností zásahů 66,7%
        Pro představu stejnou nebo lepší úspěšnost v minulém ročníku mají:
        Jan Laštůvka (Ostrava) - 29 startů - úspěšnost zásahů 79,5% (z toho 15 zápasů v našem dresu s úspěšností 81,1%)
        Matúš Kozáčik (Plzeň) - 24 startů - úspěšnost zásahů 79,0%
        Roman Valeš (Jablonec) - 4 starty - úspěšnost zásahů 78,3%
        Jakub Diviš (Teplice) - 21 startů - úspěšnost zásahů 74,7%
        Matej Rakovan (Jihlava) - 22 startů - úspěšnost zásahů 70,2%
        Martin Berkovec (Karviná) - 13 startů - úspěšnost zásahů 67,9%
        Jan Hanuš (Jablonec) - 8 startů - úspěšnost zásahů 66,7%
        Všechno naši bývalí brankáři!

        • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

          YuckFou     před 6 lety 14.07.2018 22:08 |  
          0 0

          Ondřej Kolář
          14 startů - 24 zásahů - 12 obdržených branek - 7 čistých kont (Slavia)
          13 startů - 36 zásahů - 12 obdržených branek - 6 čistých kont (Liberec)

          Martin Vantruba
          25 startů - 61 zásahů - 25 obdržených branek - 11 čistých kont (Trnava)

        • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

          kjandourek (admin)     před 6 lety 15.07.2018 21:09 |  
          6 0

          I tahle statistika může být zavádějící...

          Brankáři lepších týmů mají všeobecně méně zákroků, protože jich týmy většinou soupeře přestřílejí a potom záleží na tom jednom dvou zákrocích, které během devadesáti minut musí vytáhnout...

          Hypotetická situace: naše mužstvo soupeře celý zápas mele a vyšle na branku dvacet střel, z nichž dá dva góly... soupeř ze zaparkovaného autobusu podnikne jeden brejk, z nějž sníží na 2:1 a v poslední minutě má další tutovku, kterou ale bravurně zlikviduje náš gólman a tím nám zachrání výhru 2:1...

          Pocitově z tohoto zápasu náš gólman vychází jako hrdina, který zachránil výhru...
          Statisticky má brankář soupeře úspěšnost 90% a náš pouhých 50%

          A teď mi řekni, kdo z těch dvou byl vlastně v zápase úspěšnější......

          • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

            YuckFou     před 6 lety 16.07.2018 10:51 |  
            0 0

            OK. Ale Kolář má v našem dresu snad nejhorší úspěšnost zákroků za celou svou profesionální kariéru. Je mi jasné, že hodně záleží na obraně (jinak si nedokáži vysvětlit to číslo u Laštůvky 81,1%). A právě proto, že má minimum práce by nás měl brankář v těchto kritických situacích podržet a být tím rozdílovým hráčem. A to mi například ve srovnání s Pavlenkou u Koláře chybí. Ale možná jsme jen přehnaně náročný. :-)

            • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

              kjandourek (admin)     před 6 lety 16.07.2018 11:24 |  
              1 0

              No vždyť o tom mluvím: V Liberci na něj šlo za zápas dvacet střel .... byl celý zápas v permanenci, zahřátý a když z nich dostal dva góly, tak měl úspěšnost 90% a byl vyhlášen "mužem kola"...
              Co na tom, že prohráli 0:2...

              Zatímco u nás na něj jdou za zápas dvě střely... a to dost často tak, že na něj jde útočník soupeře z brejku sám... takže když jednu tuhle šanci zlikviduje, tak má úspěšnost 50%... a přitom to může být právě ten zásadní zákrok, kterým udrží výhru...

              To je všeobecný problém všech gólmanů těch lepších celků (Real, Barca... tam to kolikrát vypadá, že mají v brance cedník, který jim to při výhře 5:2 kazí)... Zvláště když budeme hrát na takové riziko, jako hrát chceme

              Vysoké číslo u Laštůvky může být také o tom, že jsme hráli hodně na nulu vzadu... takže když na něj šla za zápas jedna střela z třiceti metrů, kterou chytil do koše, tak měl úspěšnost 100%...

              Nevím kde bereš data a zda na to máš chuť, ale dokážeš porovnat úspěšnost Pavlenky u nás a předtím v Baníku?

              • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                YuckFou     před 6 lety 16.07.2018 12:53 |  
                0 0

                Pavlenka měl v Baníku mnohem menší úspěšnost než ve Slavii. Kolář ji měl naopak lepší v Liberci než u nás, což je dle vašeho výkladu trochu paradox. Faktem, ale zůstává, že Kolář má jednu z nejmenších úspěšností ze všech brankářů působících v našem klubu (data: fortunaliga.cz).

                • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 16.07.2018 13:01 |  
                  0 0

                  Tak to mohlo být tím, že Šilhavý hrál více na jistotu, což s sebou ovšem neslo časté remízy 0:0.... leckdo se tu rozčiloval, že když už plichtu, tak radši 3:3,než 0:0...

                  JiT hraje s větším počtem hráčů směrem dopředu, ale to s sebou nese okénka v obraně... a protože Kolář přišel spolu s JiT, tak holt na něj padá hašení těch okének.... Podle mě se mu vysloveně nepovedl jenom zápas s Jabloncem, ostatní góly vnímám jako těžko chytatelné pro každého...

                  Samozřejmě nepopírám, že Pavlenka je lepší gólman, než Kolář... s tím nic nenaděláme, Pavlenka je fuč a Kolář je z toho, co bylo k mání jeden z nejlepších....

                  • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                    YuckFou     před 6 lety 16.07.2018 13:53 |  
                    0 0

                    No a tím si právě nejsem jist. ;-)

                    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 16.07.2018 14:32 |  
                      1 0

                      Jistotu asi nebudeme mít nikdy.... Já tomu věřím :-)

  35. Re: Slavia - FK Rostov 2:1 ve druhém poločase

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 14.07.2018 21:42 |  
    9 0

    Výkon v pohodě po střídání už to bylo slabší.Každopádně jako se neposeru po prohře tak to samé po výhře,když jde o přípravu.Vše ukáže až ostrý zápas v olmiku a tam to bude uplně jinej tanec a žádná sranda to tam nebude.Tak že do budoucna jsem řečeno slovy klasika mírným optimistou.

  36. Re: Slavia - FK Rostov 2:1

    Pepino44     před 6 lety 14.07.2018 22:04 |  
    7 2

    Protože trenér není takový zamindrákovaný idiot jako Ty, a na rozdíl od Tebe rozumí fotbalu.

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

      Pepino44     před 6 lety 14.07.2018 22:05 |  
      6 0

      To patřilo někam dolu ke komentáři JS

      • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

        Arutha     před 6 lety 14.07.2018 22:07 |  
        11 1

        Myslím si, že jsme to všichni poznali...

  37. Re: Slavia - FK Rostov 2:1

    Vici     před 6 lety 14.07.2018 22:12 |  
    3 2

    Občas si Simon a Michalel pohráli s mým srdečním tepem. Vyskočil :) ale mě je úplně jasný že to co si dovolovali dnes si ve velkých zápasech nedovolí. V defensivě nadstandartní jen občas zahráli na krásu. Dnes se to mohlo trošku si pohrát se sebevědomím soupeře.
    Jsem rád že se k tomu JIT odhodlal. JŠ tohle složení zavrhnul tím že trval na 1 stoperovi z CZ. Ale osobně myslím že by byla škoda mít 2 nejlepší stopery v lize a nenechat je hrát spolu. Jsou TOP

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

      Rottax (přítel SN)     před 6 lety 15.07.2018 05:55 |  
      7 0

      Já myslím, že Simon si dovolí zariskovat i v důležitém zápase. To je salámista! :D

  38. 2. gól

    deny91     před 6 lety 14.07.2018 23:29 |  
    6 0

    "V 52.minutě už udeřilo. Hušbauerův pas našel napravo Coufala, ten hned z voleje po zemi odcentroval a Tecl už měl na malém vápně jednoduchou úlohu - 2:0."

    Pokud se nepletu, nebyl to Hušbauer, ale Stoch, kdo našel Coufala při druhém gólu.

  39. Re: Slavia - FK Rostov 2:1

    Fačín     před 6 lety 15.07.2018 08:48 |  
    2 44

    +trenérovi za to, že konečně zkusil prý nepostavitelnou dvojici Deli-Ngadeu.
    -za opětovnou ignoraci Škody a Van Burena na úkor zoufalého Tecla, stejně tak vytěžování kamarádíčka Coufala na úkor lepšího Frydrycha. A proč Baluta s Auerem jen 10 minut, to už je úplný výsměch.

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

      Shav0     před 6 lety 15.07.2018 09:11 |  
      20 0

      Souhlasím jen s jedinou věcí a to tvým plusem.
      Kamarádíček Coufal, zatím ve všech zápasech ukazuje, že díky zkušenosti s trenérem, poměrně rychle zapadnul do systému hry a ukazuje, že bude velmi platným. Nic proti Frydrychovi, ale aktuálně není lepší.
      Auer či Valenta dostali prostory v jiným přípravných zápasech. Auer naskočil takyn a posledních pár minut v generálce a myslím, že bude postupně dostávat větší prostor i v lize / poháru (domácím). Baluta laboruje se zraněním, 15 minut bylo tak maximum. Takže to co je pro tebe absolutní výsměch - jeho nenasazení např na celý zápas /což by ho mohlo vyřadit na několik týdnů úplně - je naštěstí rozumná a každodenní práce trenérů, kteří vědí v jakém je kdo stavu a co potřebují na hřišti vidět.

      • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

        donford     před 6 lety 15.07.2018 11:35 |  
        5 3

        Ždibínek mimo téma. Fotbalista Slepička v dnešním Sportu (zakoupil jsem kvůli reportáži ze včerejšího zápasu) líčí, jak kopal v Dinamu Záhřeb v jednom mančaftu s Mandžukičem, Kovačičem, Badejlem, Lovrenem, Vrsaljkem a jak těsně před jeho příchodem z něj odešel Luka Modrič do Tottenhamu. A taky vzpomíná na Kramariče ....bylo mu nějakých šestnáct, sedmnáct let, ale už to byl fotbalista jako blázen. .... Tak jsem se lehounce zasnil a připomněl jsem si našeho sedmnáctiletého Jonase Auera, jehož jméno jsem si dosadil místo Kramariče. Kdo na to máte vliv, o tuhle rozvíjející se fotbalovou květinku prosím moc pečujte. Třeba jednou taky ....

        • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

          Edenjejenjeden     před 6 lety 15.07.2018 12:02 |  
          3 1

          Auer vypadá hodně zajímavě,a evidentně to má i srovnané v hlavě,když opustil pohodlí Rakouska a vydal se,vlastně pro něj do neznáma,kvůli fotbalové kariéře.A docela mě zaujal i Valenta,nejsem odborník,ale jestli je tu třeba Dropt(nebo někdo jiný),zda v něm vidí potenciál

        • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

          naplavnik     před 6 lety 15.07.2018 14:17 |  
          1 2

          No Auer mi přijde hrozně měkký, z řady soubojů odpodává jak ty lístky květinky. :-) Ale nějaký hostování v 2. lize by mu nemuselo škodit.

          • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

            Travinho     před 6 lety 16.07.2018 08:45 |  
            1 0

            To je při jeho zkušenosti s dospělým fotbalem zákonité, ale to se naučí.

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

      Jakob     před 6 lety 15.07.2018 10:51 |  
      13 1

      Nejdříve si přečti vyjádření trenéra kde jasně říká že doktoři dovolili balutovi max 15 minut, ty výsměchu!!!

      A Coufal dle mého jasně nejlepší z krajních věků, zatím... A Frydrych zatím fakt nic moc...
      Aspoň se na ten fotbal podívej než necovzacnes psát...

      • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

        Edenjejenjeden     před 6 lety 15.07.2018 11:07 |  
        10 0

        Klid Jakobe,to je Fačín:)

      • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

        Fačín     před 6 lety 15.07.2018 13:30 |  
        2 4

        O zranění Baluty jsem nevěděl, čímž se za tuto část omlouvám.

        • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

          PetCC     před 6 lety 15.07.2018 17:44 |  
          9 0

          Nejdřív nadávat a pak si teprve zjišťovat fakta (a to kdoví jestli), to je známá nemoc obyvatelstva České republiky.

          To se pak lehce manipuluje veřejným míněním.

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

      Edenjejenjeden     před 6 lety 15.07.2018 11:10 |  
      14 0

      Frydrych lepší než Coufal?V životě se občas mýlíme všichni,ale jen opravdový hlupák na svém omylu trvá G.B Shaw

      • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

        Fačín     před 6 lety 15.07.2018 13:27 |  
        1 4

        S citátem souhlasím.

        • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

          Edenjejenjeden     před 6 lety 15.07.2018 13:34 |  
          5 0

          Tak se nad tím citátem občas zamysli.

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

      Boss82     před 6 lety 15.07.2018 11:24 |  
      21 6

      Prosím tě, chyťte se spolu s JS za ruku a táhněte už konečně oba někam do hajzlu...

      • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

        kalex     před 6 lety 15.07.2018 12:11 |  
        5 0

        Konec srandy??? Nééé!!!

      • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

        Fačín     před 6 lety 15.07.2018 13:17 |  
        5 14

        Á, samozvaný expert, mistr arogance a obhajoby Hušbauera. Na rozdíl od místních přikyvovačů, kteří by odkývali i to, že hovno je bílé a voní, kdyby to řekl někdo z představitelů klubu, tak máme aspoň s JS nějaký vlastní názor, nebojíme se být kritičtí a když je něco špatně, tak se aspoň ozveme.

        • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

          Edenjejenjeden     před 6 lety 15.07.2018 13:30 |  
          11 1

          Jenomže to že ho.no je bílé,tvrdíš právě ty,a tím že si nedokážeš připustit svůj omyl,se stáváš jen trapnou a směšnou figurkou,i když ty sám sebe určitě považuješ za místního disidenta,a pokud vážně tvrdíš,že kupř.Frydrych je lepší než Coufal,tak k tomu snad ani nemám slov.....

          • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

            p!erreCORE     před 6 lety 15.07.2018 14:45 |  
            4 0

            Tak Frydrych bude asi lepší stoper,ne? :)

        • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

          Boss82     před 6 lety 15.07.2018 13:44 |  
          13 0

          Vlastní názor tu má asi každý, kdo sem přispívá. Váš problém s JS je, že vaše názory jsou úplně scestné, což vás ale vůbec netrápí a těmi svými moudry nás zde zásobujete stále dokola. Kritika by byla ok, ale vy kritizujete věci, které jsou v klubu v naprostém pořádku. A to už pak není kritika, ale prachsprosté žvanění.

          Pusť si několikrát akci po ose Stoch, Coufal a Tecl, která vedla k parádnímu gólu, pusť si několikrát celý zápas, ve kterém jsme soupeře jasně přehráli a mohli mu nasypat 5-6 branek, a pak se zamysli nad tím, jestli tu náhodou nemeleš úplné nesmysly.

          • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

            Fačín     před 6 lety 15.07.2018 14:04 |  
            1 11

            Ale já jsem nijak nehodnotil včerejší zápas - ani jsem nemohl, když jsem ho ještě neviděl. Ostatně s výsledkem jsem spokojen a vypadá to, že i hra byla koukatelná.
            Jen jsem uvedl plusy a minusy ohledně základní sestavy. A to, že Tecl nemá na úrok Škody v sestavě co dělat, je naprostá pravda, za kterou si stojím. Pokud mu navíc bude dávat Trpišovský přednost (jako že to tak zatím vypadá), tak si koleduje o průser v kabině. Protože hráči nejsou úplně hloupí a je i v jejich zájmu, aby tým nastupoval v nejsilnějším možném složení. A kapitán a nejlepší střelec do základní sestavy prostě patří. A to prosím pěkně nikoliv za zásluhy, ale protože je prostě kvalitnější.

            • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

              Virgil1956     před 6 lety 15.07.2018 14:59 |  
              10 0

              Tecl dostává před Škodou přednost asi hlavně proto, že s ním hrajeme kombinační, agresivní fotbal, kdežto když je na hřišti Škoda, usnadňujeme si to nákopy na něj a často se na to nedá koukat. Na druhé straně, někdo musí taky dávat góly, to Škoda umí. Možná by mohl hrát Škoda doma a Tecl venku, to by dávalo smysl. Co se týče Coufala, tak tam jsi úplně mimo, koneckonců včera po jeho odchodu a špatné poziční hře Frydrycha jsme dostali jediný gól po centru z jeho strany.

              • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                Fačín     před 6 lety 16.07.2018 09:26 |  
                2 4

                S Teclem hrajeme kombinační fotbal, jo? To ale jen proto, že Tecl neumí hlavičkovat, sklepávat balony, natož střílet zdálky. Takže spíš než plus je to znouzectnost.

                Proč jsme asi několik let hráli na Škodu? Protože byl schopen dávat góly, vypracovat si šance sám a zároveň je i proměňovat. Teď tu vyzdvihujete hráče, který žádnou z těchto činností neovládá tak jako Milan. Jen proto, že ho Trpišovský staví do základu. A to se tu nesmí kritizovat. A já vám říkám, že je to chyba a brzy na to doplatíme.

                • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                  Láryfáry     před 6 lety 16.07.2018 10:44 |  
                  4 1

                  A nechceš opravdu radši udělat ten jeden krok zpět, pomalu se nadýchnout, zamyslet se a zkusit svůj zatvrzelý předsudek poopravit? Protože když budeš slepě plivat na Tecla bez znalosti statistik, které budou vždy přesnější než tvůj "objektivní" pocit z jeho schopností střílet góly, a bez znalostí týmových aktuálností (třeba Milan ještě není stopro fit, JT nemá potřebu ho zkoušet, atd), tak tvůj názor bude mít u diskutujích váhu názoru obecního blba. Pak se ztrapňuješ kritizováním hráčů, i když si neviděl, jak dobře poslední zápas hráli.
                  Jo a statistiky, abys je nemusel hledat: Škoda za sezonu 11 gólů, Tecl 11 gólů.
                  Na jaře (do tý doby byl Tecl na hostování):
                  Škoda 857 min/4 góly, průměr 214 minut než vstřelí gól.
                  Tecl 441 min/3 góly, průměr 147 minut než vstřelí gól.

                  • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                    Fačín     před 6 lety 16.07.2018 11:01 |  
                    1 5

                    Jestli bude Trpišovský stavět Tecla na úkor Škody, tak je blázen a doplatíme na to my - Slavia. Až např. vyhučíme z předkola s Benficou, protože Tecl opět nepromění svoje tři tutovky.

                    Statistiky jsou hezké, ale nemohou se bránit, takže se dají používat velmi různě. Mohl bych tu třeba argumentovat statistikou vstřelených gólů za Slavii v posledních letech, z které by jednoznačně vyplynulo, že Škoda je o parník lepší.

                    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                      Edenjejenjeden     před 6 lety 16.07.2018 11:18 |  
                      3 0

                      Ano,ale bohužel Skoda šel výkonostně trochu dolů,navíc jeho chronické problémy se zády,důležitá je aktuální forma,a ta se teprve ukáže,útočníci se určitě protočí.

            • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

              Boss82     před 6 lety 16.07.2018 12:10 |  
              6 0

              Takže ty si zápas ani neviděl, ale máš jasno v tom, že Tecl byl zoufalý, a že Coufal hraje jen proto, že je kamarádíček Trpišovského, jo? Proč považuješ nasazení zraněného Baluty a mladičkého Auera na 10 minut za výsměch mi také nějak uniká…

              Hráli jsme dobře, vyhráli jsme, tak o co ti pořád jde?

              Co se týče M. Škody, tak za toho tady kopu prakticky od začátku jeho působení u nás, když ho všichni první 1-2 roky vyhazovali z týmu, tak já se ho zastával a tvrdil jsem, že nám ještě ukáže. Takže mě snad nepodezříváš, že bych Milana nechtěl v sestavě. Ale to ještě neznamená, že budu neustále házet špínu na hráče, který je jeho konkurentem v útoku, jako to neustále předvádíš ty. Obzvláště, když ten jeho konkurent hraje velmi dobře.

              Teze, že když nebude hrát Milan, tak nastane průser v kabině, je další z mnoha „perel“, kterými nás zde pravidelně zásobuješ.

        • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

          YuckFou     před 6 lety 16.07.2018 10:58 |  
          1 1

          JS dostal sodu, tak to teď zkouší jako Fačín. Náhoda? Nemyslím si!

          • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

            Fačín     před 6 lety 16.07.2018 11:06 |  
            1 5

            S kolegou JS se neznáme, dokonce většinou s jeho názory ani nesouhlasím. Ale má přehled, informace, vizi a nebojí se svůj názor veřejně prezentovat, za což má můj obdiv, protože mezi místními hysteriky je to opravdu složité.

            • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

              YuckFou     před 6 lety 16.07.2018 11:08 |  
              2 0

              A já se obával, že to zůstane bez odezvy. :-D

            • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

              YuckFou     před 6 lety 16.07.2018 11:09 |  
              4 0

              Tohle by se mělo tesat do kamene. "Většinou s jeho názory ani nesouhlasím. Ale má přehled, informace, vizi."

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

      Ragnarok     před 6 lety 15.07.2018 11:35 |  
      19 1

      Frydrych je na beku lepší než Coufal? Viděl jsem Droppu hrát za repre, viděl jsem Hartiga hrát proti Realu, ale že by byl Frydrych lepší než Coufal? Buď jsi troll, nebo se na ten fotbal nedíváš, nebo mu vůbec nerozumíš. Jedna z těchto možností je pravdivá.

      • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

        Fačín     před 6 lety 15.07.2018 13:17 |  
        2 21

        Ano, Frydrych je lepší než Coufal.

        • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

          Obr     před 6 lety 15.07.2018 13:27 |  
          9 0

          Ty ses musel uplne zblaznit?! Koukals na to vcera????

          • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

            Fačín     před 6 lety 15.07.2018 13:29 |  
            3 17

            Bohužel, včera jsem to neviděl. Ale nejsem tak krátkozraký, abych usuzoval z jednoho zápasu. Frydrych už u nás odvedl spoustu dobré práce, dal několik rozhodujících gólů v titulové sezoně. Co u nás zatím předvedl Coufal? Až se alespoň přiblíží tomu, co tu odkopal Frydrych, tak budu možná mírnější. Ale to má před sebou ještě hodně práce.

            • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

              Edenjejenjeden     před 6 lety 15.07.2018 13:33 |  
              10 0

              A kolik zápasů u nás Coufal odehrál,abys ho takhle odepsal?Kdyby přišel místo do útoku Lukaku,budeš tvrdit,že Skoda je lepší,protože u nás Lukaku ještě nic neodehrál???

              • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                Fačín     před 6 lety 16.07.2018 09:28 |  
                0 3

                Já jsem ale Coufala nijak neodepsal.? Jen tvrdím, že Frydrych si do ligy základ zaslouží víc, už proto, co tu má odkopáno. Coufal si může základní sestavu vykopat svými výkony, ale ne jí dostat za kamarádšoft s Trpišovským.

                • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                  Edenjejenjeden     před 6 lety 16.07.2018 09:45 |  
                  1 0

                  Rychlost,centry to vše má Coufal lepší,mě je Frýda sympatický,ale prostě v současnosti je na pravém beku č 2,třeba to v průběhu podzimu může být jinak,ale ted prostě vážně ne

            • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

              Obr     před 6 lety 15.07.2018 13:34 |  
              10 1

              Coufal o parnik lepsi bek nez Frydrych v rychlosti, technice, pozicne, rozehravka, da se rict ve vsem. Pises tady neco o vytezovani a kamaradickovani....tohle, co pises, je odpad a hnuj Fačíne!

            • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

              Arutha     před 6 lety 15.07.2018 13:38 |  
              9 0

              To dává smysl... A Škoda je lepší než Messi, protože ten u nás taky nic neodkopal, že?

              • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                Fačín     před 6 lety 16.07.2018 09:38 |  
                0 7

                Jako srovnávat Coufala s Messim, to je taky slušnej faul.

            • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

              donford     před 6 lety 15.07.2018 13:39 |  
              9 0

              Tak zásluhy o body Frýďovi jistě nikdo nebere. Je to náš kluk slávistickej. Ale zase na obranu Coufala - vždyť zatím sehrál pár přáteláků. Ale i v těch ukázal rychlost, bojovnost, schopnost rychlého návratu, velmi dobrou fyzičku a především centry. A naštěstí na tom, zda budeš či nebudeš mírnější, vůbec, ale vůbec nezáleží. Po tom ani pes neštěkne. Nejsi středobodem slávistického dění (stejně jako nejsem já). Jsme jen dva malí slávističtí fandové, kteří by zde měli s velkou pokorou slušně sdělit svůj názor. Byť třeba jen podložený dojmy, sympatiemi či emocemi a ne vždy suchými fakty.

              • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                Fačín     před 6 lety 15.07.2018 14:07 |  
                1 12

                A to je to, oč se snažím! Jen dát najevo svůj názor a doufat, že to někdo tam nahoře pochopí.

                • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                  Citymat     před 6 lety 15.07.2018 14:29 |  
                  8 1

                  Tak to doufám že tě nikdo nepochopí ,tam na hoře.

                  • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                    donford     před 6 lety 15.07.2018 16:07 |  
                    4 1

                    Tak kdyby nahoře tam na hoře (horo, horo, vysoká jsi...) měli brát vážně každý náš názor, to by se zavaleni názory brzy z hory skutáleli. Ono bohatě stačí, když se nás 99% na nějakém, jediném názoru shodne. Stejně by mě zajímalo, zda se nechal JiT třeba přesvědčit zde mnohočetným názorem na postavení dvojice Míša - Simon, a proto při drobném zranění Jugase nepostavil k Nagedeuovi Kúdelu, nebo třeba Frýďu, a zda nebyl sám konečně zvědav na tuto brilantní dvojku, která si včera vlastně zahrála spolu až po Dumlově době.

                • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                  PetCC     před 6 lety 15.07.2018 17:49 |  
                  6 0

                  Ano, v některých věcech Frydrych ukázal velký přínos, dostává se dobře do vápna a dobře zakončuje.

                  Ale z toho se nedá říct, že by byl lepší. Tady jde o to, který z nich lépe zapadá do souhry týmu. A to jsme zatím posoudit moc nemohli.

            • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

              Jakob     před 6 lety 15.07.2018 14:05 |  
              11 5

              Ty jsi fakt vocas, tys to neviděl a kydáš h...a ... Kdyby blbost nadnášela....

              • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                Fačín     před 6 lety 15.07.2018 14:12 |  
                4 12

                Díky za krásné oslovení. Kdyby sis radši přečetl, co jsem psal, tak bys tu nemusel skákat z kůže. O zápase jsem nic nepsal, jen plusy a minusy ohledně základní sestavy.

                • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                  Edenjejenjeden     před 6 lety 15.07.2018 19:54 |  
                  12 0

                  Takže ty vlastně nevíš Fačíne,jak kdo hrál,zápas jsi neviděl,ale předem máš jasno,co bylo špatně,ty jsi exot:-)))

                  • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                    Fačín     před 6 lety 16.07.2018 08:49 |  
                    1 6

                    Jako pardon, ale to tady dělá velká většina lidí. Každý má názor i na sestavu už před zápasem. Jen já jsem exot. OK.

                    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                      Edenjejenjeden     před 6 lety 16.07.2018 09:08 |  
                      4 0

                      Ale drtivá většina z nás dovede přehodnotit svůj postoj,pokud se někde zmýlíme,já osobně se mýlil mnohokrát(naposledy třeba v Sobolovi),ale ty tady stále jedeš to svoje dogma,a nepřesvědčí tě vůbec nic,s tebou je marný diskutovat.

                      • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                        Fačín     před 6 lety 16.07.2018 09:20 |  
                        3 8

                        Evidentně tu na vás působím jak rudý hadr na býka. Stačí říct, že Škoda je lepší než Tecl a Frydrych lepší než Coufal, a hned jsem vocas, exot, kydám hovna a podobně. Spíš byste se měli stydět za vaší úroveň diskuse. A argumenty taky nemáte. Jen potřebujete někomu nadávat. Je mi z vás vážně zle, bando přikyvovačů bez vlastního názoru.

                        • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                          Edenjejenjeden     před 6 lety 16.07.2018 09:32 |  
                          5 0

                          Ale ty nediskutuješ,ty prostě prosazuješ svůj názor,to je sakra rozdíl,argumenty máme,ale že ty je nechceš slyšet,to je tvůj problém,a pokud máš pocit,že každý kdo s tebou nesouhlasí,je přikyvovač bez vlastního názoru,k tomu opravdu nemám co říct

                          • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                            Fačín     před 6 lety 16.07.2018 09:43 |  
                            2 9

                            Co to povídáš? Jaký je rozdíl mezi tím, že řeknu, že Frydrych je lepší než Coufal a tím, že ty řekneš že Coufal je lepší než Frydrych? Je to jen věc názoru, to vy právě vůbec nechápete. Ty diskutuješ, ale já melu hovna, to je váš přístup. Stydím se za to, že jste Slávisté. Takoví pokrytci.

                            • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                              Edenjejenjeden     před 6 lety 16.07.2018 09:48 |  
                              2 0

                              To fakt nemá cenu,mysli si co chceš.Nazdar.

                            • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

                              Citymat     před 6 lety 16.07.2018 09:53 |  
                              6 0

                              Fačíne ,Fačíne to jsou zase perly .

        • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 16.07.2018 07:50 |  
          2 0

          :-)))))) Ne, rozhodně není.

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

      Divizni (přítel SN)     před 6 lety 15.07.2018 12:58 |  
      11 0

      Fačíne, ten tvůj mínus vůbec nechápu. Zdá se jako by ses zrovna po několika týdnech probudil. Škoda i Buren určitě během podzimu dostanou šancí dost. A Coufal vypadá, že to byl nákup léta. Sparťané při každé příležitosti brečí, že si vybral nás. O průměrném hráči by se takhle nemluvilo.

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

      naplavnik     před 6 lety 15.07.2018 14:14 |  
      10 0

      Taky jsem příznivcem netradičního humoru, ale tady se už nestíhám za břicho popadat... :-)

  40. Re: Slavia - FK Rostov 2:1

    Navyseals     před 6 lety 15.07.2018 08:50 |  
    16 1

    Pokud by africký kluci hráli na stoperu spolu, tak před nimi ale musí hrát Souček. Ten včera ukázal, že naprosto správně nebyl prodán, protože v tuhle chvíli je prostě nejdůležitější člen sestavy. Už aby ta liga začala, dva měsíce půstu a už mám třesavku na pořádnou porci.

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

      bongor     před 6 lety 15.07.2018 09:47 |  
      5 1

      Suk jde pořád nahoru.Toho udržet bude tvrdá robota,nejlepší by bylo hrát každý rok LM,to by jej přesvědčilo.

      • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 15.07.2018 12:41 |  
        1 0

        Osobně si myslím, že v zimě nejpozději v létě jde ven,ono to nakonec vyznělo z jistých prohlášení toho nejvyššího.

        • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

          naplavnik     před 6 lety 15.07.2018 14:12 |  
          4 0

          Suk asi skutečně v zimě půjde, protože se tam dá vyšponovat cena v rámci panic - buy nějakých týmů, ono to ale bude dost záviset co předvede v té době v Evropě a repre.

  41. Re: Slavia - FK Rostov 2:1

    naplavnik     před 6 lety 15.07.2018 14:10 |  
    6 0

    Zápas z mého pohledu velmi dobrý a je jistým příslibem. Plusem je každopádně už velmi zajímavý repressing, kdy jsme po ztrátě nebo odebrání míče ještě na polovině Rostova jej dokázali zpátky získat. Co se týče kombinace, tam prostě hrajeme na co máme. Negativem jsou opět neproměněné šance a taky ležérnost stoperské dvojice. Oni si kluci stoperský snad předváděli, kdo to má více na salámu. :-) Tady bude prostě v ostrých zápasech potřeba větší zodpovědnost.

  42. Re: Slavia - FK Rostov 2:1

    mpik     před 6 lety 15.07.2018 15:55 |  
    4 1

    Utkání jsem sledoval naživo a výkon Slavie se mi líbil. Dokonalá obranná čtveřice - Deli a Ngadeu budou ve vápně hodně silní, Coufal a Bořil jezdili po krajích. Ze středové řady byl nejvýraznější Stoch, kterému ale dobře sekundoval Sýkora. Slušně zahrál i Souček. U zbytku (Zmrhal, Hušbauer, Tecl) to bylo dobré fyzicky (běhali), ale slabší technicky (fotbalově tomu něco chybělo). Tady by to chtělo posílit. Ze střídajících hráčů mě zaujal pouze Auer. Tam vidím velký potenciál. Baluta toho moc nestihl předvést.

  43. OT

    A.Lima     před 6 lety 15.07.2018 20:52 |  
    4 0

    Nezdálo se Vám ,že Perišič je dost podobný Součkovi? :)

    A propo kdy bude tiskovka? už je oznámen temrín? :)

    • Re: OT

      Hofo78     před 6 lety 15.07.2018 21:07 |  
      0 0

      Jojo,taky jsem koukal

    • Re: OT

      bongor     před 6 lety 16.07.2018 10:56 |  
      1 0

      Ale pohyb má Suk jako Pogba.Je mi divný,že před dvěma roky taky docela střílel,ale nějak s tím přestal.

      • Re: OT

        Fačín     před 6 lety 16.07.2018 11:07 |  
        1 1

        Myslím, že letos zase nějaké góly dá, vypadá to, že bude hrát výš než v předchozích sezonách.

    • Re: OT

          před 6 lety 16.07.2018 18:11 |  
      0 1

      A navíc taky dost trefoval tyče, jako náš Souček. Nebyl to nakonec on sám ? :-)

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

      JS (přítel SN)     před 6 lety 16.07.2018 19:03 |  
      0 6

      Walesem? Whalesem?

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 16.07.2018 19:46 |  
      4 0

      To jsou vemena,jsou akorát k smíchu.

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

      TSeguinTS     před 6 lety 16.07.2018 20:47 |  
      0 0

      Možná to jsou vemena, možná to tam dali schválně, abychom na to klikali.......

    • Re: Slavia - FK Rostov 2:1

      fleder     před 6 lety 16.07.2018 21:38 |  
      3 0

      A ještě to dali jako jejich slavný "premiový obsah" :-)