Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 1. kolo

Slávisté za sebou mají první krok na dlouhé cestě sezóny 2018/19. Vykročení to bylo razantní a sebevědomé. Odnesl ho pohárový účastník z Olomouce, který na domácí půdě červenobílým podlehl 0:3.

Slavii čekal papírově velmi náročný los. Olomouc byla nejpříjemnějším překvapením minulého ročníku a po zásluze dosáhla na návrat do pohárové Evropy. Sešívaným se navíc na Hané dlouhodobě nedaří. Poslední vítězství z Androva stadionu už bylo pořádně fousaté. Sigma se navíc mohla pyšnit bilancí 34 zápasů v řadě bez porážky na domácí půdě. Na úvod tedy sakra tvrdý oříšek a velká prověrka pro ambiciózní Slavii, jež přežila turbulentní období nejistoty okolo majitele z CEFC a do nové sezóny vyrazila snad ještě ekonomicky silnější než kdy předtím.

Nutno dodat, že Olomouc byla skutečně těžkým soupeřem navzdory poměrně vysoké porážce. Domácí hráli velmi dobře kombinačně v poli a slávistům se v tomto ohledu minimálně vyrovanli. Fotbal se však rozhoduje v pokutových územích, ve kterých dominovala Slavia. Všichni hráči hráli velice poctivě do obrany a africké duo stoperů bylo suverénní. Na druhé straně pak červenobílí dokázali být dostatečně nebezpeční a nakonec zvítězili zcela zaslouženým rozdílem. Pomohl tomu i dobrý úvod, kdy se v první půli slávisté pohotově prosadili ze dvou pološancí. A jak hráči soupeře uvedli, tak za poločasového stavu 2:0 (byť trenér Csaplár by hrůzou zbělal a řekl, že je to past!) už se proti tak silnému týmu, jakým je Slavie, hraje hodně těžko. Sigma tak otevřela hru, čehož svěřenci trenére Trpišovského využívali k rychlým brejkům, z nichž plynuly mnohé nebezpečné situace. Koncovka už ale byla ve druhé půli poněkud slabší, a tak se konečný účet zápasu zastavil na poměru 3:0.

Resumé? Zasloužená výhra na horké olomoucké půdě je skvělá, snad ještě víc ale překvapil až překvapivě kvalitní výkon Slavie. Nicméně jde jen o začátek soutěže a výše zmíněný první krok na dlouhé cestě. Navíc Sigma chtěla hrát otevřený fotbal a je otázkou, nakolik bude našim hráčům vyhovovat zápas proti zalezlému soupeři, kdy budou muset dobývat početný obranný val. Takové by mělo být už další kolo, kdy v roli velkého favorita doma přivítáme Karvinou. Věřím, že to zvládneme, že uvidíme další povedené představení našeho týmu a že všechny body zůstanou v Edenu!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 7 - Dlouho neměl žádnou práci, protože střely domácích létaly vedle. Až po změně stran pokryl tečovanou přízemní střelu a Pilařovu hlavičku v těžké pozici. Obě situace ale nebyly až tak náročné. Výborný zákrok předvedl až v samotném závěru proti Yunisovi. Mimo to dobře rozehrával nohama. Povedený start do nové sezóny, ve které by měl Kolář ukázat, že má daleko na víc, než co předváděl na jaře.

Vladimír Coufal - 8 - Vynikající debut našeho krajního obránce minimálně přizavřel pusy těm, kteří o něm v létě pochybovali (a že jich nebylo málo). Vláďa potvrdil, že patří mezi nejlepší krajní obránce v lize, oproti Liberci hrál včera ale ještě o "level" lépe. Důrazný a poctivý směrem dozadu (přitom s minimem nedovolených zákroků), velmi aktivní dopředu, na což dal razítko pohotově vstřeleným gólem.

Michael Ngadeu Ngadjui - 7 - Naše africká stoperská zeď obstála na výbornou. Jak Ngadeu, tak Deli jsou individuálně výborní, nicméně v Olomouci fungovali velice dobře i po poziční a taktické stránce. I rozehrávku bych z jejich strany uznačil za ucházející. Jediným minusem byla trochu zbytečná žlutá karta pro Ngadea, ale i v případě vykartování máme na tuto pozici silné náhradní varianty.

Simon Deli - 7 - Jsem velice rád, že se Simon opět plnohodnotně zapojil do týmu a že může Slavia profitovat z jeho výjimečných schopností. Co si budeme povídat, přeci jen minulá sezóna a hlavně jaro bylo z hlediska jeho zdravotního stavu hodně špatné a příliš nadějí nedával ani začátek přípravy. O to lépe, že se vše obrátilo a Deli je připravený hrát. Na hřišti to pak z jeho strany byla klasika - tedy velmi vysoký ligový nadstandard.

Jan Bořil - 7 - Jako krajní bek byl trochu zastíněn svým kolegou na druhé straně Coufalem, kterému se zápas nadmíru vydařil, i Honza ale odehrál povedenou partii. Nebyl sice tak výrazný, ale v zásadě byl tam, kde měl být, a v závěru pěkným centrem vybídl (byť s tečí obránce) ke skórování právě Coufala.

Miroslav Stoch - 8 - Od zhruba poloviny jara je Stochova hra čirou radostí pro fanoušky červenobílých. Velká aktivita i kvalita z Miňa dělaly v mých očích nejlepšího hráče jara v lize. A jsem velmi rád, že nic ze svého drajvu Stoch neztratil ani přes letní přestávku. Opět byl nejviditelnějším hráčem na hřišti a musím oponovat bývalému trenérovi Komňackému, který ve studiu uvedl, že Stoch je typem hráče, který zápas odehraje famózně a v dalším, když nemá chuť, o něm ani nevíte. Tak to prostě ve Slavii není, protože na Stochovi v sešívaném je v každém zápase vidět obrovská chuť do hry, i když třeba na podzim ji nevyužíval efektivně. Ještě ke včerejšku - skvělou ránou z větší vzdálenosti dodal Miňo uklidňující vedení 2:0. Ve druhé půli pak sice selhal v jasné šanci, to už ale Slavii až tak mrzet nemuselo.

Tomáš Souček - 7 - Soudě podle prvního zápasu, tak pokud Součka ovlivnily letní spekulace o jeho přestupu do Itálie, tak jen v tom duchu, že hodlá ukázat, že vysokou cenovku až cca 200 milionů korun má právem. Proti Olomouci hrál Tomáš velice dobře a skvělou pohotovou střelou po odraženém míči z autu de facto zařídil vedoucí gól. Ve zbytku zápasu si počínal velmi dobře pozičně, takže Sigma vůbec nehrozila rychlým přechodem. Lepší sedmička.

Josef Hušbauer - 6 - Ač nebyl tak viditelný jako třeba Stoch, tak i Hušbauer odehrál dobrý zápas. Několikrát pěkně přenesl hru do volného prostoru, škoda jen zbytečné žluté karty, protože za Pepu v mužstvu chybí typologicky podobná náhrada. Jako kapitán bojoval i směrem dozadu, viz odvrácení míče z vlastního vápna a tím i tak založení závěrečné gólové akce.

Jan Sýkora - 7 - Honza měl příkladné nasazení, ostatně stejně jako na konci jara, kdy se po zdravotních problémech probojoval do základní sestavy. V zápase toho naběhal zdaleka nejvíc a výkon 13 km je skutečně úctyhodný. I s míčem to tentokrát Sýkorovi šlo lépe než právě na jaře, viz připraven pozice pro Stocha před jeho gólovou střelou. Ve druhé půli mohl i sám Honza vstřelit gól, když situaci řešil dobře a udělal tváří v tvář brankáři kličku, střelu z úhlu už ale nezvládl a zamířil jen do boční sítě.

Jaromír Zmrhal - 6 - Patřil k méně výrazným hráčům, ale nutno dodat, že celý tým šlapal jako dobře promazaný stroj a i Zmrhal na tom má svůj podíl. Směrem dozadu si splnil svoje, dopředu také zaznamenal pár povedených akcí.

Stanislav Tecl - 7 - Standa dostal místo na hrotu v základní sestavě a šanci myslím využil velice dobře. K první brance přišel hodně šťastnou (ale důležitou, protože jinak by možná Součkova střela skončila na tyči či mimo) tečí, několik dalších akcí už měl ale vyloženě povedených záměrně. Viz třeba perfektní připravení pozice před prázdnou brankou pro Stocha nebo vyslání Sýkory do gólovky. Celkově aktivní, dravý a nebezpečný výkon od Tecla. Lepší sedm.

Milan Škoda, Alexandru Baluta a Jaroslav Zelený nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

1. - Neděle 22. 07. 2018 18:00

Fortuna liga, 2018/2019
0 - 3
0 - 2
SK Sigma Olomouc
SK Sigma Olomouc

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

21. Stanislav Tecl
30. Miroslav Stoch
73. Vladimír Coufal

Komentáře (129)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    smely (přítel SN)     před 6 lety 23.07.2018 16:15 |  
    3 1

    mel sem to v osobnim hodnoceni cely vod osmicek vejs, ale budiz... :-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Dennis     před 6 lety 23.07.2018 16:36 |  
      1 1

      Já taky. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      afro     před 6 lety 23.07.2018 20:13 |  
      1 1

      Ty nejsi zadny meritko. Jak te tak pozoruju, tak bys dal osmicku i tchyni. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        smely (přítel SN)     před 6 lety 23.07.2018 22:35 |  
        3 0

        ty jenom devítku .....ke spánku....

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          afro     před 6 lety 24.07.2018 07:39 |  
          0 0

          :-)))

  2. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 23.07.2018 16:24 |  
    8 2

    slovní hodnocení moc pěkný, ale známkama jsi tentokráte podle mě zbytečně šetřil... vyhráli jsme na půdě dobře hrající Olomouce, po 35ti zápasech, a to jednoznačně 3:0 po super výkonu...

    minimálně stopeři o známku výš, hráli fakt výborně, soupeře pustili do jedinný šance až v závěru... Béřa taky, a někteří další, by si zasloužili o stupínek vyšší známku... nevím kdy už dávat sedmičky, osmičky, devítky, když ne po takovýmhle zápase venku

  3. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Mejla29     před 6 lety 23.07.2018 16:28 |  
    6 2

    Ač je potřeba zůstat nohama na zemi a vidět nějaké nedostatky a hodnotit střízlivě, tak i tak se přidávám a myslím, že známka 6 v hodnocení pro hráče je prostě úlet, vyhráli jsme 3:0 u týmu, který neprohrál 35 zápasů doma a patří k tomu nejlepšímu, co v lize máme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Dennis     před 6 lety 23.07.2018 16:37 |  
      4 2

      Souhlas, dávat šestky záložníkům za vítězství 3:0 na půdě takhle silného soupeře je úlet. Když to navíc klidně mohlo být 5:0, kdyby Miro trefil prázdnou branku a proměnili jsme další z řady loženek.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    kjandourek (admin)     před 6 lety 23.07.2018 16:32 |  
    12 1

    Já měl tedy nejvýše Tecla... ta akce kdy předložil balón Stochovi byla ukázková... a i Sýkorovi do jeho loženky přihrával naprosto přesným a precizním pasem od pravé postranní čáry on ...

    V tom je ten fotbal krásnej, že ho každý vidí trochu jinak ... :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      DF007     před 6 lety 23.07.2018 16:41 |  
      1 0

      Já Standovi přihodil bodík, jen kvůli gólu. První poločas se mu moc nepovedl, ale dal gól. V edruhém byl v poli vidět, ale zase se nedostal do koncovky. Pravda, výtečně připravil dvě šance.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Arutha     před 6 lety 23.07.2018 19:14 |  
      5 0

      No jo, fotbal je díky tomu krásný, ale pak ti někdo řekne, že Stoch je horší než Stanciu a člověku se otvírá kudla v kapse...

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        kjandourek (admin)     před 6 lety 23.07.2018 21:42 |  
        1 0

        Trochu nadhledu, kolego... není nutné hned někoho podřezat... stačí pověsit za nějakou citlivou část těla do průvanu :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Aargon     před 6 lety 26.07.2018 09:21 |  
        0 0

        Vydrž to do derby :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      bongor     před 6 lety 23.07.2018 20:33 |  
      2 1

      Já jsem dal Míňovi 9,ten mě doslova uchvátil.Přidal bych i Zmrhimu,příjemně mě překvapil a taky oběma stoperům.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    DF007     před 6 lety 23.07.2018 16:39 |  
    1 4

    Tak na známky jsem čekal. Muselo to být velmi těžké, protože první zápas a hned poměrně těžký protivník, kterému jsme celkem naložili. Ale mám známky velmi podobné, jen u Coufala jsem dal o bodík méně (ano i já nejsem jeho největší fanoušek), a také Součkovi jsem ubral bodík, ale čekal jsem to ještě vyšší.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 23.07.2018 16:42 |  
    1 0

    Tak to hledím jako tele na nový vrata!vždy jsem míval osobní hodnocení o stupeň vyšší než alanor.tentokrat jsme se však až na jednu výjimku zcela shodovali :O tou výjimkou byl Stoch.kde opět byl mezi námi mne obvyklý jednobodovým rozdil.supet.dougam že si vysokých známek budeme užívat víc a víc díky podobné hře a výsledkům našich borců!

  7. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Alanor (admin)     před 6 lety 23.07.2018 16:42 |  
    6 2

    Nakonec jsem nad tím ještě popřemýšlel a přeci jen jsem se držel až příliš při zdi, když průměrná známka byla jen lehce nad 6,5. Ty nejlepší výkony, které jsem dosud hodnotil, byly kolem sedmi a ten včerejší by mezi ně měl patřit. Přidal jsem teda po bodíku u hráčů, u nichž jsem se rozhodoval mezi a dal původně nižší známku. Jde o Koláře, Bořila a Sýkoru. Plusko mám u Tecla a Součka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Mejla29     před 6 lety 23.07.2018 16:44 |  
      0 0

      Alanore, klobouček dolů, za mě máš plus:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Alanor (admin)     před 6 lety 23.07.2018 16:51 |  
        4 0

        Známky měním po vydání výjimečně, teď to bylo snad podruhé. Ale v těch argumentech měli dotyční pravdu, tak si nebudu stát za svým za každou cenu. :)

        Chtěl jsem odlišit Stocha s Coufalem a pak Tecla se Součkem, kteří mi přišli nejlepší, ale pak z toho vylezly zbytečně nízké známky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Mejla29     před 6 lety 23.07.2018 16:52 |  
          0 0

          Právě, že je prakticky nikdy neměníš a stojíš si za svým, což je dobře, proto ten klobouček za dnešní navýšení

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              před 6 lety 24.07.2018 01:53 |  
          3 4

          Myslím si, že bys známky po vydání NIKDY měnit neměl a to ani když změníš názor. Problém je v tom, že to pak zkresluje komentáře lidí, kteří se vyjádřili k tvému původnímu známkování a je v tom pak guláš. Je to vůči nim nekorektní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Lukavo     před 6 lety 23.07.2018 17:36 |  
      4 5

      Známky jsou příliš vysoké. Zatím to byl jen výkon nepříliž namazaného stroje, bude se to neustále zlepšovat. Už teď je mi líto rudokožců ve 14 kole. Jedině, že by jsi uvažoval udělat stupnici 8-20...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Akuls     před 6 lety 23.07.2018 16:46 |  
    1 5

    Hodnocení objektivní a spravedlivé. Nedělal bych si ale až takovou legraci z tréňovy dvougólové pasti. Už se mockrát stalo, že druhý vstřelený gól hráče uspokojil, začali být méně ostražití v obraně, soupeř snížil, vrátil se do zápasu a ještě třeba dokázal výsledek otočit. I včera jsem trošku trnul, aby jsme neproměněním vyložených šancí z brejků neurazili fotbalového boha, nenechali Olomouc vstřelit náhodný kontaktní gól a ještě třeba utkání zdramatizovat.Také bych nepřeceňoval objem naběhaných km u jednotlivých hráčů. Fotbal není atletika. Hlavní je účelnost běhání. Souček třeba naběhal o něco méně metrů než Sýkora, ale díky své skvělé předvídavosti byl vždy tam, kde to bylo potřeba. Sýkora naproti tomu sice hrál s obrovským nasazením, naběhal nejvíc km ze všech hráčů, ale u balónu tak často vidět nebyl a když, tak nadějné příležitosti často díky malému důrazu zazdil a navíc často prohrával i souboje 1 na 1, Naštěstí ne před druhým gólem, tam oba souboje díky své šikovnost dokázal vyhrát.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Jachym     před 6 lety 23.07.2018 17:09 |  
      5 1

      Osobně si z dvougólové pasti budu dělat srandu až do konce života:-) Vždy jsem radši za past 2:0 než 0:2. Jinak ale souhlasím s tím, že počet naběhaných kilometrů neznamená vždy největší efektivitu. Je z historie známo spousta hráčů, kteří nebyli žádnými běžci, ale byli vždy "tam, kde měli být". Já třeba za 90 minut naběhám víc než 21 km, ale na ligovém hřišti bych se asi prakticky nepotkal s balónem...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Akuls     před 6 lety 23.07.2018 17:53 |  
        1 0

        Ale to já také, ale z vlastní zkušenosti vím, že se jinak maká za stavu 1:0 než 2:0. Takže určitě se nebát vstřeli druhý gól, ale nezpychnout a nejlépe vstřelit co nejdříve pojistku ve formě třetího gólu, to už bývá většinou opravdu hotovo. Pokud se pamatuji, tak tento výsledek zvrátilo např. Jen Portugalsko proti KLDR na MS 1966, potom Liverpool proti Milánu ve finále Ch.L. a konečně naši borci nedávno proti povidlovým čertům na Letné.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Fulham     před 6 lety 23.07.2018 22:31 |  
          2 0

          Schalke prohrávalo loni s Dortmundem myslím už 4-0...:-) jsem línej to hledat

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            kjandourek (admin)     před 6 lety 23.07.2018 23:26 |  
            1 1

            kdo trénuje Borusii? Favre? takže vedení 4:0 je Favreho past.. a vedení 3:0 Hapalova :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              Fulham     před 6 lety 23.07.2018 23:46 |  
              0 0

              ale Pepa je jedinečnej v tom, že to jako první pojmenoval...:-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                kjandourek (admin)     před 6 lety 23.07.2018 23:50 |  
                1 0

                Manažer moderního střihu alias "nejsem žádný tělocvikář"....některými (ne)hráči oslovovaný řečený "tréňa"... ten je jedinečný v mnoha směrech :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 23.07.2018 23:51 |  
                  0 0

                  "řečený" tam už být nemělo :-D

                  To je tak, když člověk po sobě myšlenku ještě přepisuje... :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  Fulham     před 6 lety 24.07.2018 07:23 |  
                  1 0

                  aby nás letos nepřekvapil...:-)
                  jinak chci říct, sdělit, že spojení ,,oslovovaný řečený" dodává myšlence,příspěvku takovou sílu,důraz...-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Akuls     před 6 lety 24.07.2018 11:20 |  
                0 0

                Já jsem poprvé slyšel o ošidnosti vedení 2:0 už někdy v roce 1962 jako hráč nejmladších žáků Dynama Praha od našeho trenéra a internacionála Emila Seiferta. Také nás to tenkrát pobavilo a moc jsme mu nevěřili. Za příklad nám tuším tehdy dával průběh nějakého zápasu na právě probíhajícím MS 1962 v Chile. Pravdou ale je, že tak jako tréňa vedení 2:0 pastí rozhodně Emil Seifert nenazýval, v tom má Csaplár určitě primát.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              Akuls     před 6 lety 24.07.2018 11:43 |  
              1 0

              To bylo tuším loni a to BVB trénoval Peter Bosz. Určitě mu takový obrat v ostře sledovaném a velmi prestižním vestfalském derby v setrvání na již tehdy se dost kymácející trenérské židli nepomohl. Lucien Favre byl tehdy trenérem v OGC Nice a do BVB nastupuje až nyní, tedy v sezóně 2018/2019. Sonderheft časopisu Kicker - Bundesliga 2018/2019 vychází už 2. 8. 2018. To je opravdová bible fanouška německého fotbalu. Snad takhle jednou bude alespoň trochu vypadat i zvláštní číslo časopisu Hattrick před začátkem ligového ročníku u nás.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Akuls     před 6 lety 24.07.2018 11:06 |  
            0 0

            Máte pravdu, nic nehledejte, uvedl jsem jen pár známých příkladů pro ilustraci.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 23.07.2018 17:16 |  
    2 0

    Hodnocení naprosto v pořádku,když se podíváte poctivě na záznam,tak se dá ještě ledacos vylepšit,faktem je,že se to napsat po každém utkání.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    bububu (přítel SN)     před 6 lety 23.07.2018 17:46 |  
    2 2

    Dal jsem navlas stejné známky jako Alanor, akorát Teclovi jsem dal 8 :)

  11. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Gino     před 6 lety 23.07.2018 18:00 |  
    6 8

    Bodove hodnoceni prekvapilo. Ja jsem daval 6 a 7 (Husbymu tusim za 5, byl takovej neviditelnej, tak prumer). Vyhrali jsme zaslouzene, ale jak silna Olomouc skutecne je/bude, to se zatim nevi. Zapas mel ale uroven velmi dobrou.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    spravnej_jezedak     před 6 lety 23.07.2018 19:01 |  
    0 0

    S hodnocenim naprosto souhlasim.
    Co se tyce prvniho golu, v rozhovoru s Buchtou psali, ze se mu zdalo, ze padl prvni gol z ofsidu, ale pry se mu pak jejich obrance priznal, ze to tecoval on..

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      bongor     před 6 lety 23.07.2018 20:38 |  
      1 0

      Jemelkovi se to odrazilo od ramene.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        spravnej_jezedak     před 6 lety 23.07.2018 21:42 |  
        0 0

        Ano Jemelka, diky Bongore.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          kjandourek (admin)     před 6 lety 23.07.2018 22:12 |  
          1 2

          Nezlobte mě!

          Já měl v tipovačce, že dá gól Tecl, tak to byl prostě Standa a basta!

          Když už mi nevyšly ani poločasové výsledky, ani ten konečný... :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Akuls     před 6 lety 24.07.2018 11:52 |  
            0 0

            Jak to ale říkal ten Jan Hus, nebylo to nějak takhle: "uč se pravdě, miluj pravdu, prav pravdu, drž pravdu, braň pravdy až do smrti".

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              Arutha     před 6 lety 24.07.2018 12:03 |  
              0 1

              Ten Hus, co hlásal střídmost, ale sám byl tak tlustý, že se musel zaklánět, aby vůbec viděl před sebe?

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Akuls     před 6 lety 24.07.2018 12:25 |  
                0 0

                Jo, jo, to je on, i když prý docela štíhlemu Zdeňkovi Štěpánkovi, který Husa ztvárnil ve známém historickém filmu nakázal pan režisér Vávra, asi na přání soudruha ministra Zdeňka Nejedlého, aby držel po dobu natáčení ostrou hollywoodskou redukční dietu.

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 24.07.2018 14:54 |  
                  3 0

                  Za to dám ruku do oh.... no do ohně tedy úplně nééé... :-)

  13. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    VanDel     před 6 lety 23.07.2018 19:10 |  
    8 2

    Hodnocení téměř totožné s mým. Jenom s jedním nesouhlasím, Tecl si zalouží 8.........dal gól, byť šťastný, ale nebýt jeho, tak ta Součkovo střela šla mimo. A pak v druhém poločase vytvořil Stochovi a Sýkorovi dvě stoprocentní šance. A i jinak byl hodně aktivní. Velmi dobrý výkon, Škoda bude mít hoňky se vrátit do základu.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    jose01     před 6 lety 23.07.2018 20:25 |  
    1 6

    Zdravím, výkon dobrej, tam asi rozhodla první branka, od toho se pak zápas odvíjel. Pyro nemá cenu komentovat, hlavně že mají přes tlamy masky. Jen se mi vůbec nelíbí dresy. Ta modrá na číslech je hrozná a z tribuny i celkem špatně viditelná.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      urs (přítel SN)     před 6 lety 23.07.2018 21:02 |  
      3 6

      To mě zas vadila bílá na ponožkách, bo jsem se těšil na tu prímovou bledě modrou.. Tak snad příště! :))

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Akuls     před 6 lety 24.07.2018 11:58 |  
        5 0

        Ještě že hodně soupeřů má modré stulpny, takže budeme hrát často v bílých, které se lépe hodí k sešívanému ćervenobílému dresu. Možná to chtělo, když už chceme slavit 100. výročí vzniku republiky pořídit bílé stulpny s modrým lemem, v kterých hrála Slavia v polovině šedesátých let minulého století.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Jachym     před 6 lety 24.07.2018 12:12 |  
          0 3

          To je skutečně věc názoru. Pro mě modrá je dobrá. Dotvoří se tím velmi snadno národní trikolóra, zatímco třeba Juventus si na svém pěkném dresu musí "vypomoci" italskou vlajkou. A navíc jako pro klub zakládající si na tradicích je to také připomínka mimořádně slavného období. Já osobně bych si modré stulpny ponechal i v dalších sezónách, ale není to něco, pro co bych musel krvácet.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Akuls     před 6 lety 24.07.2018 12:38 |  
            5 1

            No jo, ale české národní barvy jsou červená a bílá a Slavia vznikla v r. 1892 ještě hluboko za C.a K. monarchie, jako klub český a nikoliv československý. Takže ta modrá nemá na dresu historicky co dělat.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              JS (přítel SN)     před 6 lety 24.07.2018 12:41 |  
              4 1

              Good point.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              Jachym     před 6 lety 24.07.2018 12:53 |  
              4 3

              Historii vzniku samozřejmě znám a tedy nijak nerozporuji. Nicméně současná ČR, která navazuje na Československo, má národní barvy tři včetně modré. A slávisté se hrdě přihlásili ke vzniku samostatného a na Rakousku nezávislého Československa a na osobách vyobrazených na letošních permanentkách je to názorně vidět. A modré stulpny jsme měli, jak jsem už uvedl, možná v historicky nejslavnějším období našeho klubu včetně roku 1938, kdy jsme dosáhli asi na největší úspěch v podobě Středoevropského poháru, v podstatě předchůdce dnešní Ligy mistrů. Takže to tvrzení, že modrá nemá na našem oblečení historicky co dělat, je zcela mimo.

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Akuls     před 6 lety 24.07.2018 13:19 |  
                4 0

                Modré stulpny jsou sice u Slávistů tradiční, ale žádnou národní symboliku v tom nelze hledat. Modrým stulpnám dával v 30-tých letech přednost hlavně populární kustod Slavie, Dynama a nakonec zase Slavie pan Frantiśek Polťák, vulgo Šefčák, který si do toho nenechal od bafuňářů moc mluvit, a to hlavně proto, že mu praní modrých stulpen nedalo ani zdaleka tolik práce jako praní stulpen bílých. Říká se, že nakonec musel vzít bílé stulpny na milost i on, a to hlavně proto, že bílá přišla do módy v celém fotbalovém světě. Hráli jsme v nich dokonce i my jako žáci, bohužel se ale při praní srážely, a tak se musely prát jen v ruce, ve vlažné vodě a ještě mokré natáhnout na skleněné lahve od mléka. Jo, kde jsou ty časy, kdy si žáci v Dynamu Praha museli prát dresy doma a trnuli, aby sešívané dresy či červená hvězda na celobílém dresu, v kterém se také občas hrálo, nepustila barvu. Dorostencům už pral dresy pan Polťák a tak se hrálo bohuźel hlavně v modrých stulpnách a modrých dresech, bez jakéhokoliv oznaćení, že se jedná o dorost Slavie. Osobně si ale myslím, že bílé stulpny se opravdu hodí k našemu krásnému a originálnímu dresu lépe než modré. Nicméně vím, že tradičně dokonce v černých stulpnách a trenýrkách hraje Feyenoord Rotterdam a nevypadá to vůbec špatně. Těm se navíc podařilo i lépe vyřešit na dresu sešívaná záda pro evropské poháry, než loni Slavii. Ale jinak modré stulpny v letošní sezóně na nohách Slávistů mi také žíly netrhají i když rozhodně nemohu říct, že se jich nemohu dočkat jako někteří zdejší diskutéři.

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  Jachym     před 6 lety 24.07.2018 13:27 |  
                  3 0

                  Díky za tradičně skvělý historický exkurs. Klidně uvěřím, že primárním důvodem pro modré stulpny nebyla národní symbolika. Ale za první republiky se prostě v těchto barvách hrálo a vyhrávalo. A ke 100. výročí Československa je to podle mě velmi vhodné připomenutí vzniku státu i slavného období Slavie. Jinak jsem rád, že se shodneme, že ať budou stulpny modré nebo bílé, svět se nám nezboří.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    samciz (přítel SN)     před 6 lety 23.07.2018 20:58 |  
    1 0

    Díky, Alanore, s hodnocením se ztotožňuji :)
    Napsal jsi, že Sýkora uběhal nejvíc v celém zápase - odkud tato statistika, prosím, je? Miňo Stoch mi totiž připadal suverenně nejuběhanější, a když ve vysílání O2 ukazovali na konci tuto statistiku, chyběli v ní vystřídaní hráči.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      belmis (přítel SN)     před 6 lety 23.07.2018 22:21 |  
      1 1

      Vycházel zřejmě také z té tabulky po konci zápasu, ve které bylo uvedeno pouze jedenáct hráčů končící zápas, ze které vyplynulo, že nejběhavější hráči byli Sýkora 13.150 a Souček 12.066. Docela zajímavé je srovnání stopera Deliho 10.238 a středního záložníka Hušbauera 10.663.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Helmuth     před 6 lety 24.07.2018 00:25 |  
        0 0

        Nevite nekdo, kde se da statistika nabehanych km v klidu zpetne shlednout? Jen si vybavuji, ze pres 12 km - cca 12,4km mel Coufy a byl tudiz po Sykym druhy nejbehavejsi...Suk byl "az" treti...jinak Syky pres 13km je neuveritelne cislo !!

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Akuls     před 6 lety 24.07.2018 12:02 |  
          0 0

          Mělo by to být na LiveSport.cz, ale pozor, fotbal není atletika. Kolik km hráč naběhal opravdu účelně tam nenajdete.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Helmuth     před 6 lety 24.07.2018 15:33 |  
            0 0

            Díky, ale tam jsou jen základní statistiky (držení míče, střely...). Fitness data tam nejsou:-(. Chápu, že statistiky mají vypovídací hodnotu jen do určité míry a musí se číst mezi řádky, ale občas ukážou zajímavé věci...Asi se k tomu lze dostat jen přes O2TV s plným přístupem a shlédnout záznam a udělat kopii obrazovky... bohužel přístup na placenou O2TV nemám....pokud má možnost sehnat, tak předem moc děkuji...

  16. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Ravik     před 6 lety 23.07.2018 21:28 |  
    4 0

    Alanore velmi výstižné, jako vždy. Zejména slovní hodnocení je precizní, zajímá mě třeba více než známky.

    OT

    Nevíte jak koupit přes internet vstupenky na sobotu. Na TP jsem zápas zatím nenašel. Pár dní před zápasem dost znepokojující tedy

  17. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    pinochet     před 6 lety 23.07.2018 22:33 |  
    10 9

    Dvě poznámky:
    1) Fakt máte měkteří hodnocení co hodnocení potřebu chválit Alanora? Já jsem taky moc rád, že hodnocení píše, ale nebaví mě číst chvalozpěvy, spíše bych přivítal v komentářích nesouhlasný názor a argumentovanou debatu.
    2) Mně známky přijdou nízké. Po takovéhle hře a výsledku na hřišti soupeře, co 19 kol po sobě doma neprohrál a my tam deset let nevyhráli jenom dvě osmičky? Dle mého opravdu ne a Coufal by si zasloužil 9, Tecl 8 a stejně tak i střed obrany. Nezdá se mi ani Hušbauer za 6. Měl hodně libových přihrávek.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      kjandourek (admin)     před 6 lety 23.07.2018 23:24 |  
      3 3

      1. Takže chválit ne, ale nesouhlasit ano? Proč je správné jenom nesouhlasit a neříct, že s hodnocením uživatel souhlasí? To by Alanora hodnocení rychle přestalo bavit... a já tuhle nevděčnou věc dělat nechci, takže doufám, že ho to bude bavit ještě hodně dlouho :-)

      2. ano, i já měl vyšší hodnocení, i když jsem tedy výše oceňoval Tecla, ale to je prostě náhled každého jedince.. Zase chápu, že není možné v prvním kole vystřílet desítky - co když náš výkon půjde ještě nahoru? Kam by Alanor přišel, až by měl hodnotit postup do ligy mistrů a pětigólové výprasky Plzně a Sparty - musí si tam na začátku sezóny nechat nějaké rezervy ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        bongor     před 6 lety 24.07.2018 05:37 |  
        1 0

        To není co kdyby,věřím,že ještě nahoru půjdeme,i když nedělní výkon byl opravdu na úrovni a moc mě kluci potěšili.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        před 6 lety 24.07.2018 02:07 |  
    2 1

    Díky za hodnocení, rád si přečtu hlavně slovní hodnocení a i názory ostatních v diskuzi. Mnozí tady píšou, že číselné známky mohly být leckde o stupínek vyšší a já si to myslím taky, ale známkování je vždycky dost sporný a obzvlášť těžký je to v prvním kole, když ještě není nastavená žádná srovnávací hladina. Zajímavé by bylo vrátit se k tomu zápasu s odstupem třeba v polovině podzimu, možná bysme pak třeba některé známky měnily dost výrazně. Asi spíš směrem nahoru, protože člověk si obvykle pamatuje to lepší.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    w8888     před 6 lety 24.07.2018 08:15 |  
    1 16

    Rozumné hodnocení. Jeden zápas titul nedělá a nikdo neví, jak vysoko letos v tabulce Olomouc bude. Asi v horní polovině neboť tým hraje dlouho spolu, ale chyběl tomu tentokrát drajv. Za sebe bych dal možná o bod víc Teclovi (od chvíle, co se na hřišti místo něj objevil Škoda, jsme se už nedostali k brance domácích) a zcela určitě minimálně jeden, ale spíš dva ubral brankáři Kolářovi. Jednak ho nemám rád a děsí mě, druhak neměl vůbec žádnou práci. To jistě není jeho chyba, ale když se stane, že soupeř nedonutí brankáře cokoli ukázat, měla by se dávat průměrná známka, tedy pětka. Brankáři jsou vždy výjimeční, i jejich hodnocení by mělo být jinak postavené.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      pethead (přítel SN)     před 6 lety 24.07.2018 08:25 |  
      1 0

      Coufal dal gól až poté, co Tecl střídal. A u branky to celkem bylo...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Arutha     před 6 lety 24.07.2018 08:52 |  
      9 1

      Jak si to ten Alanor vůbec dovoluje?! Nepřihlížet k Vašim antipatiím...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      TSeguinTS     před 6 lety 24.07.2018 08:59 |  
      11 1

      Jako jo, dobrý nápad. Můžeme zkusit kdo z nás napíše méně přesné hodnocení. Připojím se:

      ,,V Olomouci jsme vyhráli pouze 2:0 protože první gól neměl platit kvuli offsajdu Jemelky. Dva zápasy titul neudělají, tři už ano. Za sebe bych dal asi o 7 bodů míň Hušbauerovi, protože se opět ukázalo, že nemohou hrát se Součkem vedle sebe. Klíč byl v tom, že musí hrát za sebou. Na to trenér přišel díky mně, protože jsem za ním šel na trénink a mluvil jsem s ním. Souhlasím s Komňackým, Stoch včera vůbec nebyl vidět, kdyby nedal gól a kdyby nebyl tolikrát u míče a neměl takovou kvalitu a nebyl hrozbou pro soupeře, tak bych si ho vůbec nevšiml. Místo koláře tam včera mohl stát hydrant a dopadlo by to stejně - já bych mu známku pro jistotu nedával vůbec. Mám ho sice strašně moc rád ale nelíbí se mi a nesnáším všechny golmany. Také bych se vyjádřil ke kause Kuchta a jeho hostování v Plzni, ale myslím, že již vše bylo řečeno.''

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Chali     před 6 lety 24.07.2018 09:02 |  
      3 3

      "Jednak hodnocení nemám rád" - to jako vážně, to je snad nějaká sranda. Tohle hodnocení se snaží být objektivní, bože. Ondra neměl moc práce, ale když už měl, byl spolehlivej. Vychytal jednu růžovku a tentokrát byl i výbornej nohama. Já bych mu dal oproti alanorovi o stupeň lepší známku určitě. Pokud přiblížíme k sympatiím/antipatiím, přidal bych mu body dva.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        japhy     před 6 lety 24.07.2018 09:25 |  
        1 3

        Asi si ještě jednou přečti, na co reaguješ.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          dalislavista     před 6 lety 24.07.2018 11:21 |  
          1 0

          A nebo ty

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 24.07.2018 11:32 |  
          1 0

          Asi te splatlo to slovo hodnoceni. Vsimavejsi pochopili,ze to ma byt citace z prispevku vyse “Jednak HO nemam rad”.. ;)

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Chali     před 6 lety 25.07.2018 07:23 |  
            0 0

            Jo :D mám novej telefon a ten mi automaticky opravuje neuvěřitelný věci. Konkrétně "ho" pořád odmítá a opravuje mi to na: ji, hodiny nebo to hodnocení, trapas :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      bububu (přítel SN)     před 6 lety 24.07.2018 10:13 |  
      8 0

      Kolář nic neukázal? A co ta chycená gólovka Yunise?

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 6 lety 24.07.2018 12:30 |  
      2 0

      Jasně chycená tutovka vlastně nic není, vydařené rozehrávky taktéž, to co on by zvládl kdejaký dorostenec hm?

  20. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 24.07.2018 08:49 |  
    12 3

    Dobré dopoledne Vám všem.
    Hodnocení přítele Alanora jsem si přečetl jako vždy u dobré kávy a s ohledem na povedený výkon v Olomouci se mi to všechno četlo dobře.
    Uznávám, že sice nejsou měřítkem naběhané kilometry, ale tentokrát Honza Sýkora je naběhal nejen účelně a efektivně, ale naběhal s chutí a byl moc platný. Tady bych dal Alanore určitě za 8.
    Pokud jsi Hodnotil Hušbauera známkou 6 a s tím nemám problém, pak bych tu samou známku dal Kolářovi, protože to byl jeho standartní výkon. Navíc při Pilařově hlavičce v první chvilce trochu zůstal stát, ale jsou to pouze malé připomínky. Nijak to nemění velmi dobrý a celistvý výkon celého mužstva.
    Znovu bych se však vrátil k té petardě.
    Pouštěl jsem si zpomaleně celý ten okamžik, protože zrovna v tu chvíli to jedna z kamer snímala. Bohužel se to nedá zachytit. Ale vyletělo to někde ze spodní řady zhruba v polovině sektoru slávistických fanoušků. Ten, kdo to hodil ať už radši na zápasy nechodí. Takový "fanda" může udělat Slávii takový průser, že to třeba nespraví ani žádná pokuta. Hráči totiž mají také zdraví jen jedno......
    Byl bych pro, pokud se takýto "fanda" projeví i v Edenu a zachytí to kamery, dát mu "dyštanc" vstupu na 5 let do Edenu. Takhle to chodí na ostrovech a je tam klid.
    Tak pěkný den Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      mig52     před 6 lety 24.07.2018 11:31 |  
      5 1

      Souhlas s jedinou připomínkou. Sokrate, zákaz doživotní. Jedná se o nenapravitelné recidivisty. Za 5 let a 1 měsíc to udělá znovu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Jachym     před 6 lety 24.07.2018 12:03 |  
        0 2

        Proč být tak striktní? Mě kdysi zaujal trest za zločin v nějaké latinskoamerické zemi, kde soud vyměřil odsouzenému, tuším, 157 let...:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          pethead (přítel SN)     před 6 lety 24.07.2018 12:11 |  
          0 0

          To ani nemusíš tak na jih... i např. v USA (nevím, jestli ve všech státech) se tresty sčítají a stovky a dokonce tisíce let nejsou až takovou výjimkou. Pamatuji i nějakou zmínku o několikanásobném vrahovi, který dostal dvě doživotí a k tomu navrch 10 000 let. :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Jachym     před 6 lety 24.07.2018 12:21 |  
            0 1

            Jako rodilého Jihočecha mě to táhlo na jih... :-) No a velké státy jako Rusko, USA nebo Čína musí mít prostě vše největší a megalomanské...:-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              pethead (přítel SN)     před 6 lety 24.07.2018 12:35 |  
              3 0

              Chápu. :) My ale řešíme Tribunu Sever, tak bychom se neměli ohánět nějakým jihem... ;)))

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Jachym     před 6 lety 24.07.2018 12:44 |  
                4 0

                Ale já bych třeba docela přivítal, aby taková podpora jaká přichází ze Severu, přicházela v Edenu i z Jihu...:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Jarda66     před 6 lety 24.07.2018 12:08 |  
      2 0

      V Anglii mají i trest, že se musí na KAŽDÝ zápas svého týmu hlásit na policejní služebně, kde zůstane po dobu zápasu v cele a potom je opět puštěn. Samozřejmě bez možnosti sledovat svůj tým na jakémkoli zařízení. To je trest, tam by bylo těch 5 let adekvátní...

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 24.07.2018 13:57 |  
        3 0

        Moc děkuji za doplnění a jsem rád, že to vidíme podobně.
        V momentu, kdy svou blbostí ohrožujeme dost natvrdo někoho jiného, to chce už prostě adekvátní zásah.
        Je mi záhadou, že když jdu na stadion, tak mi pomalu u vstupu s prominutím šahají až na "koule" a na Tribunu sever se přinese tolik pyrotechniky, že mi to hlava nebere.
        Sokrates55

  21. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    japhy     před 6 lety 24.07.2018 09:39 |  
    4 1

    Sice se mi nelíbí, že drtivou většinu míčů Kolář odkopává a ten zbytek, co pošle stoperovi, odkopne právě stoper, ale chápu, že je to účelné. Vepředu hodně hlaviček uhrajeme a minimalizuje se riziko ztráty v nebezpečném prostoru.
    Naopak hodně se mi líbilo, jak jsme dostali do hry útočníka. Standa byl velice často na míči a jelikož se hejbal, nemusel donekonečna svádět hlavičky s obráncem přilepeným na zádech. Obrovskej kontrast s Bídou, kdy se Polokrab s míčem skoro nepotkal. Sklaplo mi ale, když byl na place Škoďák. Ten asi může být rád, že unikl hodnocení.
    Celkově ale velice dobrej výkon proti dobrýmu soupeři.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      kjandourek (admin)     před 6 lety 24.07.2018 10:36 |  
      8 4

      jenomže on ty balóny Kolář neodkopává jenom tak nazdařbůh... on cíleně trefuje určené prostory a je v tom setsakra dobrej... Všimni si, kolikrát přesně najde spoluhráče u lajny - věnovali se tomu i ve sportu v rámci analýzy naší letní přípravy:
      https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/340591/rentgen-zvladne-slavia-v-nove-sezone-lepe-trpisovskeho-styl.html

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        japhy     před 6 lety 24.07.2018 11:07 |  
        0 0

        Najde, najde, to jo, to oceňuju, ale ten spoluhráč musí svoji hlavu vyhrát a ještě navíc ji vyhrát pro dalšího kolegu.
        Jak říkám, účel to splnilo v tomto zápase perfektně a já doufám, že jsme schopni i jiného systému. A o náhodu asi nešlo, protože Pepa se pro míče moc chodit nesnažil a nevypadalo to, že by ho k tomu někdo popoháněl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Akuls     před 6 lety 24.07.2018 12:17 |  
        6 2

        Většina Kolářových nákopů šla v zápase s Olomoucí Coufalovi a Bořilovi na hlavu a ještě k tomu do souboje, a to moc konstruktivní rozehrávka tedy není. Spíš mne potěšilo, že Kolář začíná rychle a přesně vyhazovat a to i na větší vzdálenosti, a la Ivo Viktor v blahé paměti. To, že si v ISpartu vybrali jeden přesný Kolářův nákop k noze Zeleného, který ale byl mezi dvěma hráči Rostova a těžký balón stejně nezpracoval a tedy ho hned ztratil, rovněž nepovažuji za ukázku nějak skvělé konstruktivní rozehrávky našeho gólmana.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          kjandourek (admin)     před 6 lety 25.07.2018 09:48 |  
          1 1

          Podle mého názoru se jedná o domluvenou věc, takže Coufal i Bořil s tím nákopem na jejich stranu a do souboje počítají... a proto jsou na souboj připravenější, než soupeřův krajní hráč, kterému to dochází až v průběhu letu míče, a dokáží je vyhrávat...

          Kdyby to byly odkopy "nazdařbůh", tak by létaly pokaždé jinam, často do autu, nebo naopak až ke kolegovi ve druhé brance, případně na střed, kde jsou soupeřovy stopeři...

          Fakt, že dokáže dlouhým balónem většinou najít krajního beka v souboji, svědčí o dobré kopací technice...

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Akuls     před 6 lety 25.07.2018 13:47 |  
            0 1

            Pokud by to měla být pravda, tak takhle rozehrává své akce SKS jako jediný fotbalový tým na světě. Popravdě řečeno o toto prvenství moc nestojím, a počítám, že ani oba krajní beci, prodlužovat balón hlavou a být přitom ještě tísněn soupeřem, tak to smrdí ztrátou balónu ještě na vlastní polovině a rychlým protiútokem do otevřené obrany. A že by toto měl být nějaký prvek z totálního fotbalu JiT se mi tedy opravdu moc nezdá.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              kjandourek (admin)     před 6 lety 25.07.2018 13:50 |  
              2 1

              Tak to vidím tedy přesně naopak... rozehrávat po zemi od branky na ťukes... to je poukázka na to, že první nepřesná přihrávka znamená smrtící brejk do obrany, která je ještě v pohybu směrem dopředu....

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Akuls     před 6 lety 25.07.2018 15:47 |  
                1 6

                Koukám, že máte nakročeno, aby Vás angažovali na ISportu co by fotbalového experta. Docela bych Vás rád viděl někde na Hanspaulce nebo v mistráku v Horních Měcholupech jak si medíte, když dostanete od brankáře jako bek někde 30-40 m od branky u pomezní lajny, sice "přesný" nákop, ale do hlavičkového souboje. Musíte být asi hodně kvalitní a technicky zdatný hráč, když se Vám zdá snadné v této pozici hlavičku vyhrát a ještě k tomu přesně přihrát. Tiki-Taku hlavičkama počítám neovládá moc hráčů ani v Barceloně.

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 25.07.2018 16:03 |  
                  2 1

                  Nevidím jediný důvod, proč se mi posmívat, nebo jakkoliv dehonestovat moje tvrzení...

                  Nikde nepíšu, že je to snadné... píšu, že je to cílený nákop a je to lepší, než aby balóny končily v autu, nebo u brankáře na druhé straně...

                  Ale pokud o tom chcete opravdu diskutovat, tak ano... zvláště na Hanpaulce jsem často zastáncem toho, že je lepší, když se balón co nejrychleji přenese na půlku soupeře a bojuje se o něj tam, než když se pokoušíme o nějaké to vykombinování na tři doteky od vlastní branky... Tím necháme soupeře, aby se zatáhl, nebo nám pressinkem balón sebral ... při naší šikovnosti je dost pravděpodobné, že druhá přihrávka půjde na kopačky soupeřů, z čehož rezultují branky v naší síti....
                  Mám vypozorováno, že v Hanspaulce tak sed, osm branek z deseti padne po rychlém protiútoku... a velice často se stává, že jeden tým je silný na balónu, ale druhý střílí góly.

                  A jenom tak mimochodem, na Hanspaulce - tedy když jsem zdravý - hraju hrota a tudíž tyhle dlouhé balóny létají právě na mě, nebo na kolegu z útoku...
                  Vůbec nejsem dobrý hráč a nikdy jsem nebyl, od kouzel s balónem tam máme jiné šikuly... mojí hlavní a v posledních letech jedinou devízou je předvídavost a schopnost být ve správný čas na správném místě.. což je ovšem jediná fotbalová vlastnost, která se věkem neztrácí, naopak se stále vybrušuje... a dá se na ní stavět... i když měříte metr sedmdesát...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                    Akuls     před 6 lety 25.07.2018 19:15 |  
                    4 2

                    Nezlobte se, že jsem si trošku do Vás rejpnul, ale koledoval jste si o to a takovou nahrávku na smeč nešlo nevyužít. Ty nákopy našeho golmana považuji i přes tu obdivovanou přesnost stejně jen za odkop. Když se dívám na zahraniční ligy a potom na Berbrligu, tak první co mne praští do oči je, že jakmile někdo naše hráče začne trošku presovat, tak se uchylují k více méně osvobozujícímu odkopu, zatímco vyspělé týmy si našeho presinku skoro ani nevšimnou a v klidu přesně a rychle kombinují, často i jen na jeden dotek. Je tady ohromný rozdíl v technice a pohybu bez balónu. Takže v našich podmínkách je asi lepší si s balónem, hlavně na vlastní půlce, moc nehrát, ale rozhodně odkopy Koláŕe na naše vysunuté beky za žádnou tajnou zbraň považovat nelze. Chtěl bych, aby se herní projev Slavie posunul od té nakopávané trošku dál, potom si u nás rád zakope i takový jako Danny a zaparkovaný autobus přestane být nepřekonatelnou překážkou. Pamatuji se, jak znechuceně ukončil ve Slavii svoji kariéru Šmicer, když jenom koukal, jak mu nakopávané balóny létají nad hlavou.
                    Hanspaulku jsem také ještě zažil, hra na malém prostoru mi díky slušné technice a horšímu pohybu docela vyhovovala. Náš tým Jakamarus hrál kdysi pár sezón i druhou ligu a to díky tomu, že jsme ač většinou opravdu jen hodně amatérští fotbalisté, praktikovali opatrný taktický fotbal, tedy pevnou obranu a rychlý protiútok a hlavně jsme měli výborného házenkářského gólmana. Jinak je to tak jak píšete, chce to vstřelit první gól a pak hrát na brejky, z těch padá v malém fotbale gólů nejvíc.
                    A ještě pro informaci, náš dorost U-19 tvořený loňskou U-17 porazil odpoledne v CeeCupu na Strahově Everton 3:1. Viděl jsem to na webovkách turnaje, hrálo se od 15:15 ve velkém vedru a kluci se snažili nenakopávat a kombinovat. Ku podivu jsme byli techničtější a vítězství bylo zasloužené i když i Anglićané měli své šance, ale naši kluci jich měli víc.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 25.07.2018 21:23 |  
                      3 3

                      Já přece netvrdím, že nákop gólmana na krajního beka je jediný způsob naší rozehrávky a že máme hrát jenom tohle....

                      To je přesně o tom, že na začátku byla věta: Kolář vždycky odkopne balón nazdařbůh... tak odpovídám, že to nejsou odkopy nazdařbůh, ale cílené nákopy na krajního obránce... to je prvek, který se dá občas použít..

                      A ve finále ze mě děláte idiota, který chce abychom takhle rozjížděli všechny naše akce a ještě si v tom libuje...

                      A ty zahraniční soutěže? Mám dojem, že už zase trpíte syndromem z Pelíšků, kde v Kyjevě bylo všechno krásné a dokonalé... I borci z Realu se s tím občas nemažou a pomohou si odkopem na tribunu...

                      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                        Akuls     před 6 lety 26.07.2018 13:06 |  
                        0 1

                        Na juniorce jsem si moc nepošmákl. Prohráli 1:3 a mohli dostat klidně sedmičku. Reprezentanti S. Arábie U-23, tedy země která hrála na nedávném MS, byla pro naše 19-ti leté hráče velké sousto. Možná, že by s nimi mělo hodné co dělat i naše A-čko, a to prý jsou ve fázi tvrdé přípravy a mají tedy těžké nohy. Škoda, že nebyl na zápase Nezmar s JiT, třeba by si vybrali i nějakou posilu. Ze širšího kádru A-týmu hrál Vantruba, Valenta a Auer. Ten patřil vůbec k nejhorším. GvK nebyl nominován. Líto je mi Vantruby, po včerejším vítězství Trnavy nad Legií Varšava to vypadá, že by si tam býval zachytal minimálně E.L. Takhle se trápí v juniorce.
                        Jinak mne uklidnil Pavel Řehák, JiT na tréninku prý vyžaduje od gólmanů rozehrání po zemi do nohy a tedy žádné nakopávání do hlavičkových soubojů na naše obsazené obránce k pomezní lajně.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                      Tochal (přítel SN)     před 6 lety 26.07.2018 12:28 |  
                      1 2

                      Šmicer rozhodně neukončil kariéru kvůli nákopům, ale kvůli KJVCD, který s ním zacházel jak s malým klukem.

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  Tochal (přítel SN)     před 6 lety 25.07.2018 18:47 |  
                  5 1

                  Tenhle způsob rozehrávky byl naprosto jsitě záměrný. Všimněte si, že Kolářovy nákopy nešly na krajní obránce – naopak, šly na stojícího hráče Olomouce. Ten se tím pádem do souboje nemohl pořádně rozběhnout, zatímco Coufal (a párkrát i Bořil) svého pohybu využili k odrazu. Ne náhodou z těchto soubojů neprohráli snad jediný, mnoho z nich vedlo přímo k zakončení a navíc takto za pár sekund překonali přes půl délky hřiště, což je pro náš způsob hry také nesmírně důležité.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Fačín     před 6 lety 24.07.2018 12:18 |  
      1 20

      Jenže to je právě ta chyba. Škoďák sám několikrát v rozhovorech říkal, že potřebuje hrát co nejvíc, aby se dostal do provozní teploty, že navíc jak je velký, tak mu to chvíli trvá. Navíc rozehraný si víc věří. To je přesně to, proč by měl Milan nastupovat v základu a Tecl střídat - tomu navíc role žolíka sedí. Takže jestli bys chtěl dávat špatné hodnocení Škodovi, tak ho dej hlavně Trpišovskému, protože takhle jasnou věc nevidí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Edenjejenjeden     před 6 lety 24.07.2018 13:10 |  
        9 0

        Ale my nemůžeme čekat,až se někdo dostane do provozní teploty,hráče potřebujeme okamžitě,žádný hráč si nemůže diktovat,jestli a kdy bude hrát,za to je zodpovědný trenér,který má také hlavu na špalku,pokud udělá špatné rozhodnutí.V zápase s Olomoucí postavením Tecla do základu udělal rozhodnutí správné,a výsledek mu dal za pravdu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        JS (přítel SN)     před 6 lety 24.07.2018 13:18 |  
        9 5

        Fačíne, už s tou kampaní za Škodu přestaň a přiznej si, že Milan už pomalu ztrácí výkonnost a lepší to nebude v jeho dvaatřiceti... ;)

        Milan je útočník do jiného herního systému, který se (snad) snažíme pomalu opouštět a přecházet na kvalitnější kombinační fotbal. Tak to prostě je.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Fačín     před 6 lety 24.07.2018 13:37 |  
          2 9

          Když já si prostě myslím, že by výkonnost neztrácel, pokud by hrál stejně pravidelně jako v minulosti. 32 let v jeho případě není žádný věk, dozrával později, ještě dva roky může hrát stále na top úrovni. Ale potřebuje zápřah a rozhodně to není žolík, to prostě není jeho parketa. Jako kdybys chtěl po Messim, aby začal hrát stopera, protože už mu je přes 30.. Prostě nesmysl.

          Že se "nehodí do systému" by mohl být relevantní argument. Jenže my jsme za poslední tři sezony systém prakticky nezměnili, hrajeme stále stejných 4-5-1 jako za Dumla i za Šilhavého. Navíc si nemyslím, že jeho chybou, že když je na hřišti, tak to kopeme celé na něj. Vždyť i jemu to spoluhráči můžou dát po zemi, techniku nemá o nic horší Tecl, není ani o mnoho pomalejší (jestli vůbec). Jo a oproti Teclovi má ještě jednu nespornou výhodu - střelu z větší vzdálenosti, to od Stanislava opravdu nevidíš.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Lantenac     před 6 lety 24.07.2018 13:47 |  
            10 0

            Systém hry přeci nerovná se rozestavení a čísla 4-5-1. Není pravda, že se naše hra nezměnila, myslím, že JiT od útočníka čeká větší pohyblivost a náběhy za obranu. A to se vší úctou není pro Milana ideální, on už dynamičtější a pohyblivější nebude. Vážím si ho, co pro nás odvedl a že nás několik sezon tahal z bahna, ale v současnosti je podle mě Standa zkrátka platnější.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Pakoll     před 6 lety 24.07.2018 14:20 |  
        10 0

        Takže budeme čekat až se škodak rozehraje a mezi tím strati formu i Standa a pak se může nadávat na oba.Hraji vždy hráči s lepší formou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        TSeguinTS     před 6 lety 24.07.2018 14:28 |  
        6 1

        Každý hráč ti řekne, že je pro něj lepší, když hraje a je rozehraný :-D Touhle logikou by měl hrát v základu GvK protože by si zvykl na míč a naučil se do něj kopat.. Hušbauer také loni říkal, že mu víc vyhovuje když je v zápasovém vytížení.

        Žolíci jsou naopak hráči s něčím navíc (výbušnost, rychlost, nasazení, nadšení), kteří tím kompenzují své případné ostatní nedostatky (Mešan nikdy nebyl žádný technik, Buren míval často klapky..).

    • Re: Má oblíbená statistika

      Fallen (přítel SN)     před 6 lety 24.07.2018 21:25 |  
      1 0

      Upřímně, asi bych to potřeboval vysvětlit. Uměl by někdo hodit odkaz na nějakou stránku, kde je vysvětleno, jak se to počítá, a co ta čísílka zamenají, i idiotovi? Díkes

      • Re: Má oblíbená statistika

        JSat (přítel SN)     před 6 lety 25.07.2018 01:26 |  
        5 0

        Snad to bude stačit zjednodušeně ode mě:
        1. graf: jsou je zahrnuty gólové akce a jak moc "smrděly" opravdu gólem bez ohledu na jejich výsledek. Podle toho například gól Stocha nebyl vyložený I když padl, proto se křivka tolik nezvedla. Krásně je tam vidět i ta druhá jeho šance v druhé půli, která byla vyložená I když nedopadla. Podle tohoto grafu by nejvíc "fér" výsledek dle šancí byl 0:2.

        2.diagram: z jakého místa byly střely a jejich nebezpečnost bez ohledu na to jestli opravdu skončili gólem- je to za mne nejméně zajímavý

        3. a 4. diagram je dle týmů: Zprůměrovaná pozice hráčů na hřišti. Jejich přihrávky mezi sebou - aby byli spojeni čarou tak musí mít 3 přihrávky a čím víc tím tlustější čára. Čím větší tečka u hráče tím víc dotyků s míčem. Hvězdy jsou so vyhodnocením hráčů kteří se podíleli nejvíce na největších šancích (znovu se nebere do úvahy jestli ty šance nakonec gólem skončili). Zde je vidět jak jsme krajní obránce ji hodně vysunutý a že Sýkora se Zmrhalem hráli hodně vysoko a Stoch se více stahoval a také hrál hodně zleva nečekaně. A byl také nejnebezpečnější hráč.

        Snad to bude jasný takto...

        • Re: Má oblíbená statistika

          JSat (přítel SN)     před 6 lety 25.07.2018 01:27 |  
          2 0

          U prvního grafu jsem zapomněl napsat že jsou to šance v čase...

        • Re: Má oblíbená statistika

          Fallen (přítel SN)     před 6 lety 26.07.2018 07:18 |  
          0 0

          Mockrát děkuju za vysvětlení. Jen k 1 a 2 - Kde se bere to číselné vyjádření toho, jak nějaká šance "smrdí gólem"? Je tam nějaký rámec, netušíš?

          • Re: Má oblíbená statistika

            JSat (přítel SN)     před 6 lety 26.07.2018 08:29 |  
            1 0

            Já to chápu tak, že se v podstatě ty šance nasimulují v počítači a číselné vyjádření vychází z toho kolikrát se podaří z té šance vstřelit gól z X pokusů. Potom v prvním grafu, čím víc se blíží 1, tím je ta šance větší. Viz příklady, které jsem uváděl. Takže jde o číselnou simulaci šancí před finální střelou.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    warhammer (přítel SN)     před 6 lety 24.07.2018 14:32 |  
    10 0

    Praví beci TOP 3 podle naběhaných metrů v 1. kole:
    12 325 Vladimír Coufal
    10 622 Radim Řezník
    10 097 Alexandru Chipciu

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      hajnej     před 6 lety 24.07.2018 18:43 |  
      2 1

      To je jistě super, ale pro objektivitu je třeba ještě kouknout na průběh zápasů, my jsme vlastně celou druhou půlku hráli na brejky ( sprinty krajních beků nahoru po získání míče ), zato sparta i plzeň do cca sedmdesátý dobývali. Nijak nesnižuji Coufalův výkon, byl super, jen chci říct, že rozdíl naběhaných kilometrů souvisí i s průběhem zápasu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Edenjejenjeden     před 6 lety 24.07.2018 18:46 |  
        1 0

        Ale on měl podobná čísla i v Liberci za celý ročník

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        warhammer (přítel SN)     před 6 lety 24.07.2018 19:04 |  
        10 0

        Sparta toho moc nedobývala. Naopak do 70. minuty hrála Opava otevřený fotbal, ve kterém byla místy i lepší. Podle mne ty kilometry vyplývají spíše ze systému JiT, který chce maximální zapojení krajů. U Sparty si naopak vždy nejdříve bere míč Kanga a pak všichni čekají, až si splní svoji potřebu pohrát si s balonem, a pak možná někomu přihraje.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          hajnej     před 6 lety 24.07.2018 19:38 |  
          3 0

          Vím že Coufal má "dvoje plíce", jsem zvědav na počet naběhaných kilometrů v sobotu, tam budem dobývat my.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            PetCC     před 6 lety 24.07.2018 21:52 |  
            6 0

            To bude vedro, takže nám bude Coufal běhat i pro občerstvení, to zvládne! :-)

  23. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    o5aradecek     před 6 lety 25.07.2018 07:12 |  
    2 0

    Miro Stoch Stoch Stoch - Miro Miro Miro Stoch! :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Gino     před 6 lety 25.07.2018 09:21 |  
      2 0

      Dej to Mírovi!! :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        kjandourek (admin)     před 6 lety 25.07.2018 09:44 |  
        2 0

        A běžte se na půlku objímat :-)

  24. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    zeleznik2     před 6 lety 25.07.2018 16:48 |  
    0 0

    Po zásluze vysoké hodnocení, dal jsem rovněž jen u Mira za tu zahozenou tutovku 8 namísto původní 9.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    warhammer (přítel SN)     před 6 lety 26.07.2018 00:55 |  
    6 2

    InStat Index - celkový přínos hráčů Slavie v utkání s Olomoucí:
    https://ibb.co/hWbN9T

    Docela velký rozdíl mezi fanoušky sdílenými představami a realitou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Alanor (admin)     před 6 lety 26.07.2018 07:38 |  
      2 8

      InStat Index není realita. Vždycky záleží, z čeho tyhle indexy vycházejí, jaká data preferují. A na InStatu vycházejí často nebál bych se říci až kraviny. I analytik Dobiáš psal, že je to zlo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        warhammer (přítel SN)     před 6 lety 26.07.2018 08:56 |  
        2 2

        Chápu, že z tvého pohledu používá "Alanor Index" mnohem sofistikovanější algoritmus :).

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Kenny     před 6 lety 26.07.2018 10:51 |  
        4 1

        No, řekl bych, že zrovna toto utkání přesně odpovídá ...