Liga mistrů

Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

Slávisté zítra odehrají na Ukrajině odvetný zápas proti Dynamu Kyjev po domácí remíze 1:1. Jejich cíl je poté prostý - aby nešlo o poslední zápas v Lize mistrů v této sezóně. Zápas nabízí ČT Sport.

Již jste pravděpodobně na jiném místě postřehli, že Dynamo si odložilo ligový zápas, aby se mohlo plně koncentrovat na zápas se Slavií. I proto stále zůstává na bilanci, že v celé sezóně prozatím neobdrželo gól ze hry, jen ten z penalty v prvním zápase. Když už jsme u toho prvního zápasu, je třeba si zde připomenout, že byť se nebojím označit Slavii za lepší tým (ostatně, stačí se podívat na statistiky), tak že by si sešívaní dokázali vytvořit přehršel vyložených šancí, to říct nemůžeme... Co naplat, obrana našeho soupeře dosahuje značné kvality. Přesto, určité mezery v ní, které by mohli slávisté využít, se i v tomto zápase ukázali.

Stejně jako před úvodním střetnutím, i před odvetou slávisté vyhráli. Pravda, výkon neměl očekávané (resp. spíše chtěné) parametry, avšak vzhledem k okolnostem, především tedy tomu, co nás zítra čeká, se myslím není třeba až tak divit. Vzhledem k možným absencím je poté jistě dobrým znamením, že se dobrým výkonem prezentovali i náhradníci.

Pokud jste to ještě neudělali, neváhejte si přečíst článek od našeho čtenáře JS, který vyšel před prvním zápasem a který detailním způsobem popisuje ukrajinský tým. Já bych zde připomněl, že Dynamo Kyjev i loni uhrálo nadějný výsledek v prvním zápase prvního předkola LM, do kterého nastoupilo, když porazilo Young Boys Bern doma 3:1. Nezvládlo však již odvetný zápas, který prohrálo 2:0, a s nejprestižnější klubovou soutěží se tak muselo rozloučit. Věřme, že se historie bude zítra opakovat a naopak se přepíše nepříznivý zápis hlásící, že se ještě nikdy nestalo, aby český soupeř přes kyjevský klub přešel. Šance tu jistě je, ač sílu Dynama v domácím prostředí poměrně dobře demonstruje fakt, že z posledních 8 domácích zápasů v evropských prohrálech prohrálo pouze jediné střetnutí.

Tip na sestavu: Kolář - Coufal, Ngadeu, Deli, Bořil - Stoch, Hušbauer, Souček, Sýkora, Zmrhal - Tecl

3. předkolo - Úterý 14. 08. 2018 18:30

Liga mistrů, 2018/2019
2 - 0
1 - 0
FK Dynamo Kyjev
FK Dynamo Kyjev

11. Verbič
74. Besiedin

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (156)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    Jachym     před 6 lety 13.08.2018 20:28 |  
    7 0

    Včera jsem viděl Dynamo z rodného města přímo na stadiónu a fandil jsem mu. Tomu ukrajinskému budu naopak zítra přát totální zmar a demolici. Pokud dnes trenér Trpišovský pravil, že rozhodnou detaily, tak ho doplním v tom smyslu, že ty detaily se jmenují Škoda a Tecl...:-))

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Arya     před 6 lety 13.08.2018 22:06 |  
      1 1

      A Stoch! Tentokrát trefí přesně (:

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        Jachym     před 6 lety 13.08.2018 22:15 |  
        1 0

        To už zabíháš do dalšího Detailu...:-)

  2. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    Dennis     před 6 lety 13.08.2018 20:34 |  
    5 0

    Podle mě hodně napoví, kdo dá první gól. Když ho dáme my, tak naše šance na postup vyletí hodně nahoru. Dohánět pro Dynamu nepříznivý vývoj u nich doma s jejich brejkovými hráči by myslím byl přetěžký úkol. Souhlasím s tím, co tady padá opakovaně, měli bychom zkusit využít nějakou standardku, ale je potřeba, aby to někdo kopal dobře, ne jako minule, kdy nám to lítalo všude okolo. Efektivita bude zítra klíčová, šancí moc nebude, je potřeba je proměňovat. S Delima a Sýkorou v základu naše šance stoupají, tak věřme, že se dali dohromady.

  3. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    Kornovo     před 6 lety 13.08.2018 20:49 |  
    5 0

    bylo by pekne tam vyhrat nebo aspon 2:2 a konecne se dockat odplaty za legendarni Doneck. tam jsme vyhrali, tusim Ulichovym golem, tak proc ne ted?

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Agbik     před 6 lety 13.08.2018 22:25 |  
      3 1

      pěkná vzpomínka. do dneška stále hořká. odplata by sedla, byť to není doněck.

  4. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    DKNL     před 6 lety 13.08.2018 20:56 |  
    3 2

    Mám strach o Deliho. 50% šance hrát, ale jestliže právě on není 100% v pořádku, aby třeba po 10 min. nešel dolů a na celý podzim nebyl mimo hru. Co s tím? Riskovat nebo neriskovat a nepostavit ho.Babo raď.

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      bongor     před 6 lety 13.08.2018 21:12 |  
      4 0

      Srdce radí,musí hrát,rozum radí, ať nehraje je pro nás až moc cenný.

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        Rudolfonc (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 22:03 |  
        3 0

        třeba to není tak kritický :-) a jen mlžíme :-)

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 22:58 |  
      1 8

      Neupínal bych se tak na jednotlivce. Pokud by to hráči takhle brali, tak se budou hroutit, v případě že jim někdo z pilířů týmu vypadne ze sestavy. Musíme bojovat a pokusit se to urvat, i kdybysme měli postavit juniorku. Doufám, že to Jindra ladí tímto směrem.

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Travinho     před 6 lety 14.08.2018 09:39 |  
      2 1

      V tuto chvíli, kdy není k dispozici Jugas, podle mého musí hrát, pokud to jen trochu půjde. Navíc u něj ikdyby se třeba brzo vyléčel je stejně velká pravděpodobnost, že podzim komplet neodehraje.

  5. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 21:19 |  
    15 1

    Já budu spokojenej tak i tak... samozřejmě si strašně přeju to nesympatický defenzivní mužstvo vyřadit, jenom za postup do 4. předkola LM byl zvýšen honorář na nějakých 130 milionů, což by byla pecka, a zahrát si ještě se Standartem Lutych nebo Ajaxem Amsterdam by byla super...

    Na druhou stranu i když se to buď teď ve 3. nebo pak 4. předkole nepovede, tak se z toho věšet nebudu... samozřejmě LM je Top, a když bysme jsme se tam dostali tak budu šťastnej jako blecha... a když ne, tak si řeknu, že než dostávat příděly od Manchesterů City, Reálů, a Bayernů, tak bude pro nás ještě letos lepší EL s kvalitativně podobnými soupeři, dostat se třeba do jarní fáze, a nahnat si tam daleko snáze body do slávistického koeficient, než by bylo v LM... a abysme už po nějaký tý sezóně pak začli bejt v těch předkolech nasazený...

    A LM dáme třeba za rok s ještě lepším kádrem... každopádně hrajem pěknej fotbal, mám z toho opravdu dobrej pocit, a skálopevně věřím že nás čekají léta slávistických úspěchů... tak zítra bez bázně a hany na úkáčka

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      DKNL     před 6 lety 13.08.2018 21:26 |  
      10 0

      Každý chceme postup, když se to ale nepodaří, tak ať je to po boji a ne po připosraným výkonu.To bych si přál, abych si mohl říct, že jsme neprodali kůži zadarmo.

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Kornovo     před 6 lety 13.08.2018 21:36 |  
      3 3

      presne tohle se rikalo i loni. a pak jsme prohrali s Astanou :)

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        DKNL     před 6 lety 13.08.2018 21:42 |  
        1 1

        Kyjev není Astana.

        • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

          Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 23:08 |  
          1 7

          Astana není Celinogrqad. Vlastně teda je.

        • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

          kjandourek (admin)     před 6 lety 13.08.2018 23:23 |  
          2 1

          A kočka není pes...

          Podle mého názoru kolega neporovnával Kyjev s Astanou... pouze chtěl říci, že i loni jsme se utěšovali tím, že ze skupiny EL bude snazší postoupit, než ze skupiny LM... a nakonec jsme udělali jenom šest bodů do koeficientu (za postup do Lm se automaticky dávají čtyři) a vyšoupla nás relativně jednodušší Astana...

          • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

            Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 23:32 |  
            6 14

            Jenže to jsme hráli pod jardou Šilhavým, což byl při vší úctě k němu trochu přizdisráč. Následkem toho jsme hráli impotentní bezgólový fotbal. Ne že by to teď bylo s Dynamem výrazně lepší, trochu to připomínalo právě JŠ, ale přeci jenim Trpišovi věřím v útočné fázi více. Totální fotbal asi ne, ale více gólů než za Šilhavého snad ano. Připomínam, že za Šilhavého jsme dali v pěti domáchí utkáních v součtu pouhé dva góly !!! A to jsme hráli s Borisovem, kypřany, Villaněco, izraelity a Kazachy. Čili kromě španěláků nic k nepřekonání. Dva góly byly výsměch.

            • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

              Kornovo     před 6 lety 14.08.2018 19:22 |  
              0 0

              achjo, ze mel JS jinou taktiku nez soucasny trener je mi vicemene fuk. pan JS nam ziskal titul!!!

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 22:05 |  
      3 1

      Chtělo by to postup, chtělo. Když jsem byl malej, bylo pro mě Dynamo Kyjev s Olegem Blochinem hned po spartě druhej nejnesympatičtější klub na světě. Dneska už to tak samozřejmě neberu, ale postup strašně chci a taky věřím. I když teda čekám, že Dynamo bude o hodně lepší, než v prvním zápase.

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 23:00 |  
      3 6

      Ad nesympatický defenzivní mužstvo .... oproti kypřanům z minulého roku jsou to ofenzivní sympaťáci. Ale jinak samozřejmě se vším souhlas.

  6. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    Harvey     před 6 lety 13.08.2018 22:11 |  
    6 0

    Postoupíme :)

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 22:21 |  
      1 0

      Smrt nebo sláva, sláva nebo smrt! Bijte je, mor ho, Иду на вы!

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 23:04 |  
        1 13

        Třeba to vyjde, když obětujeme ovci. Nebo vlka. Vlka ve stanu.

        • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 09:29 |  
          5 2

          To je směšné ha ha ha, tuze směšné ha ha ha...

          • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

            Dr. Fe1     před 6 lety 14.08.2018 11:06 |  
            0 8

            Vím o tom.

        • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

          dalislavista     před 6 lety 14.08.2018 10:34 |  
          3 0

          Já bych obětoval Berbra.

          • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

            Dr. Fe1     před 6 lety 14.08.2018 11:12 |  
            1 5

            V Plzni a okolí by se toho našlo víc

          • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

            jfunion     před 6 lety 14.08.2018 11:36 |  
            0 1

            I s tou kozaticí a upoceným prasetem........:-)))

            • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

              jfunion     před 6 lety 14.08.2018 11:37 |  
              0 1

              Platilo o řádek výš....

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      knl66 (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 22:48 |  
      4 0

      Deus Vult! :)
      Tak budeme věřit! Nebo alespoň doufat...

  7. V souvislosti s Dynamem kyjevským mě napadá ....

    Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 23:24 |  
    2 11

    Tak kolik z vás mladí slávisté ví, že se Slávia kdysi nedobrovolně jmenovala Dynamo a musel nosit modré dresy ? Po sovětském vzoru, samozřejmě.

    Znáte tyto temné stránky historie našeho klubu ?

    • Re: V souvislosti s Dynamem kyjevským mě napadá ....

      mis3     před 6 lety 14.08.2018 08:57 |  
      3 0

      tak přečíst Věčnou Slavii je snad povinnost každého, ne?

  8. Postup

    malan (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 23:36 |  
    1 0

    Verim v postup, z tymu sala dobra atmosfera.
    A kdyby to preci jen nedopadlo, zbyde vice sil na zapasy v lize ktere je potreba vyhrat.
    Nicmene doufam, ze nas Milan posle dal;)

    • Re: Postup

      fazona     před 6 lety 13.08.2018 23:47 |  
      0 2

      Hrát bude nejspíš Standa..

        • Re: Postup

          Dr. Fe1     před 6 lety 14.08.2018 11:13 |  
          0 4

          I Standa Vlček ?

  9. bijme ty úkáčka

    fazona     před 6 lety 13.08.2018 23:44 |  
    5 0

    Měl sem vizi pánové.Zítra vyhrajeme 1:0 a gól dá Souček.Zítra bude jeho velkej den! SKS FOREVER

    • Re: bijme ty úkáčka

      kjandourek (admin)     před 6 lety 13.08.2018 23:46 |  
      3 0

      Moment! Jak ses dostal do mý tipovačky?! Tohle tam mám už dobře týden ... ;-)

      • Re: bijme ty úkáčka

        fazona     před 6 lety 13.08.2018 23:48 |  
        1 0

        :)

  10. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    sksjardab     před 6 lety 14.08.2018 02:42 |  
    4 1

    Moc si přeji aby jsme hráli přesně to co druhý poločas, vlastně přesně co jsme začali hrát od nové sezóny. Taky mám nějaký tušení že dáme první gól a pokud by vyšel nějaký brejk tak dát na dva nula. ..(krásná touha /přání ). Jinak opravdu musím se poklonit trenérovi, po strašně dlouhé době vidím hrát hezký fotbal od Slavie, ani si nepamatuji kdy z 5 odehraných zápasů Slavia hrála velmi pěkný fotbal a to nemyslím na výsledky, hlavně na předvedenou hru (body jsou bonus ) ač mám rád Jardu Šilhavýho, tak pod ním by se takový fotbal nehrál. ..

  11. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    Fulham     před 6 lety 14.08.2018 06:14 |  
    4 0

    sestřelíme je z dálek...Pepa / Miro / Suk 1:3 . od probuzení si říkám co to tady dupe. a on nerv na pochodu...dáme je kurváááá !

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Fulham     před 6 lety 14.08.2018 07:11 |  
      0 0

      a očekávám velké představení našeho Mertense...páč proč se jinak kupoval ?

  12. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    DF007     před 6 lety 14.08.2018 07:39 |  
    1 0

    Dnes tuším naší výhru 1:0 a co by to znamenalo, všichni víme. V minulém zápase jsme je nedokázali zaskočit ze vzduch po standardní situaci, tak bych to viděl dnes.

  13. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    urs (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 07:58 |  
    2 0

    Zrovna jsem dočetl "varování" od skauta Dynama na Sport.cz a dle mého jde jen o plané řeči. Moc dobře si uvědomují, kdo proti nim stojí, a že nejsme žádní nazdárci. Já i po tomto článku upřímně věřím, že Kyjev přehrajeme a zvítězíme. Už jen fakt, že se na nás připravují celý týden dává tušit, že bobky maj oni a né my.
    :o)

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Fulham     před 6 lety 14.08.2018 08:49 |  
      2 0

      pro ně je to spíš finanční nutnost...tlaky budou ohromné - bude třeba pevnýho nerva

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        mis3     před 6 lety 14.08.2018 08:58 |  
        1 0

        na tohle bych tak trochu sázel

  14. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    Agbik     před 6 lety 14.08.2018 08:18 |  
    5 8

    Je to vlastně i takové malé derby. Náš krásný klub kdysi násilně přejmenovaný na Dynamo Praha versus Dynamo Kyjev. Historie to tehdy byla hořká, tak uvidíme, jak to bude teď.

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 08:26 |  
      7 9

      Derby? Opravdu derby? Oni jsou to naši historičtí rivalové? Nebo jsme ze stejného města či alespoň kraje?

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        Agbik     před 6 lety 14.08.2018 08:35 |  
        4 7

        Četl sis vůbec komentář na který odpovídáš?

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        Agbik     před 6 lety 14.08.2018 09:34 |  
        5 5

        To je jen taková historická zajímavost z minulosti. Stejně tak by bylo zajímavé kdyby se Dynamo Kyjev jmenovalo v padesátých letech Slavia Kyjev. Historie se studuje a občas nám přinese nějakou tu zajímavost, podobnost. Je to postřeh, k zápasu s Dynamem, o tom jak si kdysi čas a doba se slávkou zahráli co se týče jména. Inteligentní fanoušek ihned pochopí a nemá potřebu psát, že derby je z jednoho města a podobně. Víš to vůbec? Víš že byla slávka přejmenovaná rudou lůzou na Dynamo? Jestli to nevíš, tak ti to říkám. A vzhledem k zápasu s kyjevským Dynamem se jedná o pikantérii s minulosti. Ty budeš jeden z těch rychle myslím, rychle píšu

        • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

          kjandourek (admin)     před 6 lety 14.08.2018 09:45 |  
          7 3

          Dynamo je stejnosměrný elektrický generátor. Přeměňuje mechanickou energii na energii elektrickou....

          A jako takový symbol energie je coby název klubu používán velice často... Vedle Dynama Kyjev je v Rusku spousta dalších Dynam (mimo jiné Dynamo Moskva), máme Dynamo Drážďany, Dynamo České Budějovice a třeba i Dynamo Nelahozeves...

          Ale ještě nikoho nenapadlo tvrdit, že zápas s kýmkoliv z nich je pro nás pikantérií, protože jsme se kdysi v těch nejtemnějších časech jmenovali stejně...

          • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

            Jachym     před 6 lety 14.08.2018 10:09 |  
            1 1

            Nelahozeves je pro mě překvapením, ale jinak ještě vím (pokud jde o fotbalové týmy) třeba o Dynamu v Bukurešti a Záhřebu. Nicméně jistou perličkou kvůli historickému názvu Dynamo náš souboj s Kyjevem je, i když se dá odbýt jednou větou bez označení derby.

            • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

              kjandourek (admin)     před 6 lety 14.08.2018 10:17 |  
              5 2

              ještě třeba Minsk a co já vím, co všechno ještě... Dynamo je prostě neutrální, obecný, řekl bych až bezpohlavní název pro fotbalový klub..... Nic proti Budějkám...

              To je podobné jako Slavoj, Spartak, Sokol, Jiskra a tak podobně... jmenuje se tak hafo klubů... a že jsme se tak jmenovali i my bylo dáno dobou a rozhodně to není doba, na kterou bychom měli vzpomínat se slzou v oku....

              Nebo myslíš, že rivalové zápas se Spartakem Subotica brali také tak pikantně, protože i oni se v jisté době jmenovali Spartak?

                • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 14.08.2018 10:29 |  
                  0 0

                  Díky, něco takového jsem na googlu hledal... a nenašel :-)

              • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

                Jachym     před 6 lety 14.08.2018 10:32 |  
                0 0

                No, bezpohlavní... Třeba právě v Budějcích byly po roce 1990 tendence zbavit se názvu Dynamo, ale fanoušci takové snahy rázně odmítli. V tomto případě nebyl název spojen s historickým ponížením jaké utrpěla Slavia. Nikdo tady nevzpomíná na slávistickou dobu ponížení se slzou v oku a neplánuje kvůli dočasnému názvu Dynamo společnou akci s Ukrajinci před zápasem. Záležitost s názvem klubu je pouze historická zajímavost.

                • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 14.08.2018 10:39 |  
                  3 1

                  Ale jo - tam kde to má historické jádro a ten název je všemi vnímán pozitivně, tam je to v pohodě...

                  Já hlavně poukazuji na to,že Dynamo (případně Dinamo) se jmenuje snad každý desátý klub v zemích bývalého socialistického bloku, takže to není kdovíjaká zvláštnost.... Když jsme v roce 2004 vypadli s Dinamem Tbilisi, tak tu "zajímavost" nikdo neřešil...

                  • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

                    Jachym     před 6 lety 14.08.2018 10:47 |  
                    0 0

                    V té době jsme ještě nebyli na SN, takže bych byl opatrný s termíny jako "nikdo"...

                    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 14.08.2018 10:52 |  
                      2 2

                      Ale jiné diskuze už fungovaly, ne? dobrá - dejme tomu, že tedy já jsem to nikde nezaregistroval..

              • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

                Agbik     před 6 lety 14.08.2018 10:34 |  
                1 3

                Před sedmdesáti lety by se ovšem skutečně jednalo o derby dvou mužstev s názvem dynamo. Proto jsem udělal takové "zpátky do minulosti" a vyštrachal jsem to jako jednu z informaci k dnešnímu dni. Dobro došli :-)



                • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 14.08.2018 10:43 |  
                  2 4

                  Naštěstí nežijeme v době před sedmdesáti lety... A nezlob se na mě - takovou informaci vyštrachat... To muselo dát fušku...

            • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

              Fulham     před 6 lety 14.08.2018 10:45 |  
              1 1

              a co takovej Sokol Transformátor Belahozeleněves...:-)

          • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

            verpánek     před 6 lety 14.08.2018 11:22 |  
            3 0

            Proti Dynamu Nelahozeves jsem odehrál řadu zápasů za žáky a dorost našeho klubu, většinou jsme byli celkem úspěšní. Zápasy u nich byly legendární, protože jejich hřiště se viditelně svažuje směrem od jedné branky ke druhé ( http://vysledky.lidovky.cz/klub2.php?id_klub=441 , zvětšete si fotku hřiště vedle tabulky), takže se taktika na každý poločas určovala z nemalé části podle toho, jestli jsme útočili do kopce či z kopce. :D Vzpomínám, že jako dorostenec jsem dal do jejich dolní branky svůj jediný gól levou nohou v soutěžních zápasech. To byly časy... :)

            Jinak Nelahozeves je obec s přibližně dvěma tisíci obyvatel a mají dva fotbalové kluby, vedle TJ Dynamo Nelahozeves ještě PTZ Viktoria Nelahozeves (podle někdejšího podniku Povltavské tukové závody), která bývala obvykle silnější než Dynamo.

            • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

              kjandourek (admin)     před 6 lety 14.08.2018 11:25 |  
              2 0

              Podobně na tom byl Újezd Praha 4... Tam jsme jednou vyhráli tak, že jsme první půli hráli do kopce a přesto vedli 2:0.... ovšem ještě v první půli nám vyloučili dva hráče... a my nakonec ve druhé půli z kopce i v devíti přidali další tři góly a vyhráli 5:2 :-)

              Ale tam před pár lety udělali umělku a ta už je rovně...

        • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

          donford     před 6 lety 14.08.2018 11:36 |  
          3 0

          Tak v roce 1956 jsme se v dubnu na Velikonočním turnaji dík statečným funkcionářům proti Göteborgu a Hajduku Split opět předvedli po letech na Letné v sešívaných dresech (byl jsem tam jako kluk), ale Dynamo Praha jsme zůstali ještě roky. Taky jedna pikanterie - v r. 1956 Dynamo Praha :-) podniklo zájezd do jižní Afriky, tenkrát s hrajícím trenérem Bicanem (a už s Lálou!) a prý tam předvádělo moc hezký fotbal. Takže nám i místní fandili a skandovali anglicky DEJ - NAM - HO, DEJ - NAM - HO. Pamatuji si na to z našich novin. To jen tak na doplnění Agbika před dnešním nervákem. Aspoň tedy já nervózní jsem.

        • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

          Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 12:46 |  
          2 1

          Nevim proč tak útočně. Já tady kvůli historické "zajímavosti" nepíšu něco o derby, Ani to neni moc zajímavé, protože název Dynamo je asi tak unikátní jako název Sokol... Nebo příjmení Novák...
          Že se Slavia jmenovala Dynamo samozřejmě vím ale furt mi to nepřijde vzhledem k dnešnímu zápasu nijak pikantní.
          To Tvé povyšování a poučování si nech na doma.

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        Zdededek     před 6 lety 14.08.2018 10:30 |  
        12 2

        Proboha! Agbik tady napíše takovou legraci a někteří to řeší jako u soudu v Kostnici. Snad by stačilo se zasmát, nebo si v duchu říct, že se vtip moc nepovedl a číst další příspěvky. Nejvíc mě to překvapilo u Jandourka (podle mne jinak rozumného člověka), ta "slza v oku" je zcela mimo mísu - nic takového Agbik neřekl.

        • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

          kjandourek (admin)     před 6 lety 14.08.2018 10:35 |  
          4 3

          Soud v Kostnici asi vypadal trochu jinak....

          a i já bych svou reakci asi ani nepsal, kdyby Agbik na Steeva nereagoval tak jak reagoval...

          • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

            Agbik     před 6 lety 14.08.2018 10:46 |  
            5 3

            Tady v diskuzi se občas strhne hysterie raz dva. Já mám v albu spoustu fotek z těch dob, kde je naše jedenáctka s nápisem Dynamo Praha. Tak mě napadlo pouze připomenout, že kdyby se komunismus u nás držel tak jako v padesátých letech až do dnes, tak proti sobě nastoupí dnes večer dvě Dynama. Steve hystericky vystartoval s tím co to je a není derby aniž by pochopil historickou spojitost. Skutečně jsem sem nepřišel nikoho přesvědčovat co to je či není derby. Naše historie má 125 let a to je super a zažili jsme toho hodně.

            Slovo derby nechci po zbytek dnešního dne slyšet :-) :-)

            • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

              kjandourek (admin)     před 6 lety 14.08.2018 11:07 |  
              2 1

              Ok, omlouvám se za přehnanou reakci....

            • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

              Dr. Fe1     před 6 lety 14.08.2018 11:17 |  
              3 14

              Pořád jste dopadl mnohem lépe než já. Já jsem Dynamo připomněl o pár řádků nad Vámi a dostal jsem 5 minusů ...... bohužel ne všichni slávisti jsou inteligentní a tolerantní jedinci, jak si idealisticky malujeme. I tady je spousta takových, kteří by se hodili spíš do kotle Sparty.

            • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

              Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 12:48 |  
              2 1

              Takže když se Tě někdo na něco zeptá tak je hned histercký jo? no tak to potěš koště...

  15. Strach

    mis3     před 6 lety 14.08.2018 09:04 |  
    13 0

    Taky to cítíte? Za tím vším od Dynama, kdy si odloží zápas a chystají se na nás, ten jejich skaut, který říká,jak jsou v mnoha směrech lepší a že Slavia už takový výkon jako v Praze nezopakuje, je cítit strach. Asi po prvním zápase pochopili, že to nebude taková pohoda, jak doufali. A oni se bojí, ne nás. Bojí se že nepostoupí a budou muset brutálně šetřit. Taky to cítitíte?

    • Re: Strach

      Eskaes     před 6 lety 14.08.2018 09:45 |  
      5 0

      ano, hodně věcí naznačuje, že to pro ně bude v lecčems existenční zápas. Takže ve spojení s jejich mafiánským vedením čekejme vše. Hlavně nás nesmí položit ani divoký zářez, se kterým bychom v černém scénáři u takového soupeře měli vlastně i kalkulovat.

      • Re: Strach

        bongor     před 6 lety 14.08.2018 10:46 |  
        1 1

        Se zářezem taky počítám. Ten soudruh UkUEFa,to je podle jednání na FaČR pěknej hajzlík.a u nás má svoje věrné na nejvyšších místech.Navíc jim pomohl jako krotitel zlé Moravy.Musíme být dneska podstatně lepší než oni,jinak to bude hodně problematický.

    • Re: Strach

      JS (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 10:01 |  
      4 2

      Je to tak, jim jde fakt o hodně. A to zase trochu probouzí strach ve mně, protože Surkis je místopředsedou UEFA a předsedou komise pro národní svazy. A může si nás zkusit obšancovat různě skrz známé z FAČR, skrz rozhodčí...

      Jinak souhlasím, že pro ně je postup do LM existenční záležitostí, ale nejspíš by přežili i v EL, kdyby se dostali na jaře daleko.

  16. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    martyni (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 09:16 |  
    1 0

    Doufam, ze budem fyzicky na tom tak, abychom mohli Dynamo prohnat. Ofenzivni hrace jsme trochu posetrili, ale kdyby nebyl Sykora, skoro není koho stridat. Mozna Zeleny by mohl byt alternativou na kridlo. Bude taky zajimavy, jestli si JiT necha na stridani Skodu nebo Tecla, který by mohl zaskocit i na kridle, kdyby potreboval stridat spis někdo z krajnich hracu. Dulezity taky bude, jestli Husby se Souckem budou mit dost sil drzet stred a jestli bude Deli.

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Travinho     před 6 lety 14.08.2018 09:44 |  
      0 1

      Tecl by se tam mohl přesunout i kdyby začínal na hrotu.

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      bongor     před 6 lety 14.08.2018 10:33 |  
      2 0

      Hlavní bude zdraví Deliho,mám trochu obavy,aby vydržel celý zápas.Pokora by do budoucna měl být schopná alternativa,ale momentálně by to bylo určitě oslabení,kdyby hrál místo Simona.A co Frýďa?

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      bongor     před 6 lety 14.08.2018 10:36 |  
      1 0

      Proto připosraně odložili zápas v U lize,aby na tom byli líp fyzicky než my.Naši kluci jsou opravdu nadupaný.Snad bude hrát jedna z dvojice motorových myší,Syki.

  17. Kyjev

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 09:30 |  
    3 0

    Uz se moc tesim. Jen se obavam, abychom je pod dojmem prvniho zapasu "nepodcenili". Vsichni tady pisou, jak je prejedeme, apod. I slova trenera a hracu jsou hodne sebevedoma. Tak snad to vyjde, ale bude to poradna fuska. Makat, jezdit po zadku a trochu toho stesticka. :-) Minule mi (bohuzel) tip vysel, tak si zkusim zatipovat i dnes a doufam, ze tentokrat vyjde bohudik. Divoky zapas se stastnym koncem 2:2.

    • Re: Kyjev

      Quentin     před 6 lety 14.08.2018 10:08 |  
      2 0

      Taky mám v tipovačce 2:2, góly Hušby a Suk. O poločase vedeme 2:0, na konci to ale budou nervy.. :-)

      • Re: Kyjev

        Jachym     před 6 lety 14.08.2018 10:10 |  
        4 3

        Ti dva nemohou hrát spolu, natož aby každý dával po gólu...:-))

        • Re: Kyjev

          Quentin     před 6 lety 14.08.2018 10:35 |  
          1 0

          Tak určitě.. :-)

    • Re: Kyjev

      ŽerykRWS     před 6 lety 14.08.2018 11:48 |  
      2 0

      Nevidím nějakou přehnanou sebedůvěru. Naopak Dynamo bude pod velkým tlakem uspět.

  18. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    Travinho     před 6 lety 14.08.2018 09:45 |  
    3 0

    A co takhle penalty, přátelé?

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Jachym     před 6 lety 14.08.2018 09:59 |  
      12 0

      Když budeme každý poločas kopat jednu, zlobit se nebudu :-)

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Fačín     před 6 lety 14.08.2018 11:06 |  
      1 3

      1:1 je pro mě jako tipéra nejpravděpodobnější variantou. Týmy jsou vyrovnané, Dynamu stačí málo na vstřelení gólu. No, a my musíme aspoň jeden dát, aby bylo o co hrát.

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        Travinho     před 6 lety 15.08.2018 09:59 |  
        0 0

        Surkisovi se tvůj komentář asi nelíbil.

  19. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    Maty22     před 6 lety 14.08.2018 10:00 |  
    6 0

    Moc se těším, ale jsem mírný skeptik. Snad mě kluci překvapí.

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Dr. Fe1     před 6 lety 14.08.2018 11:25 |  
      2 9

      Já jsem taky spíše skeptik. Takže vyhrajeme jenom 3:0.

  20. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    Monarchie     před 6 lety 14.08.2018 10:32 |  
    9 0

    K. H. Borovský: „Moje barva červená a bílá, dědictví mé – poctivost a síla!“

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Jachym     před 6 lety 14.08.2018 10:42 |  
      5 1

      Tato slova si dal Literární a řečnický spolek Slavia do záhlaví svého časopisu. KHB se dneska bude z nebe dívat spolu s Bicanem, Pláničkou a Pučem jak červenobílý klub válí.

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        bongor     před 6 lety 14.08.2018 11:48 |  
        7 0

        a taky s Frantou Veselým a Barrou.

        • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

          Dr. Fe1     před 6 lety 14.08.2018 13:05 |  
          1 6

          A spolu se všemi ostatními slávisty, což už jsou nahoře. Včetně našich předků, kamarádů .....

        • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

          Horis     před 6 lety 14.08.2018 15:09 |  
          5 0

          Mistr Barra tady na SN hodně chybí a je velká škoda, že se té pohádky, co teď se Slavií prožívání, nedožil

          • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

            knl66 (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 18:02 |  
            1 0

            Zase tady z toho vlákna nedělejte slzavé údolí, prosím.

  21. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    nobiczek (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 10:32 |  
    3 2

    Trochu se bojím našich vlažnějších začátků - Dynamo nás sice v prvním zápase nepotrestalo, Boleslav taky ne, ale mám trochu strach, aby nám to vydrželo. Na druhou stranu, stejně gól dát musíme, takže efekt by byl spíše psychologický.. Každopádně věřím v naši výhru 2:1, góly Tecl, Souček.

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Dr. Fe1     před 6 lety 14.08.2018 11:20 |  
      1 8

      Nemalujte čerta na zeď, vzpomněl jsem si, jak jsme "výborně" začali vloni na Kypru ..... Tak snad se historie opakovat nebude.

  22. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    mudrc     před 6 lety 14.08.2018 11:00 |  
    3 1

    Přátelé, je to tutovka! Dnes v noci jsem neměl vůbec žádný sen, zkrátka se mi nic nezdálo a netuším jak to dopadne. Tak na to vemte jed!

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      ŽerykRWS     před 6 lety 14.08.2018 11:46 |  
      1 0

      Je fajn, že alespoň neplašíš koně :)

  23. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    Max1     před 6 lety 14.08.2018 11:05 |  
    2 2

    já věřím, že to tam vyválčíme....viděl bych to na 1:0 pro nás nebo 2:1.....jen k té sestavě....místo Zmrhala bych tam fatk poslal Balutu, nebo zkusil hrát se Škodou na hrotu a Teclem jako podhrot (byl to by to risk, ale ukáčka by s touto variantou vůbec nepočítala). Zmrhal mi v posledních zápasech nesedí....přijde moc zbrklej a stále platí, že hrát musíme my.

  24. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    quelhar (admin)     před 6 lety 14.08.2018 11:42 |  
    21 0

    Jen bych uvedl na pravou míru to odložení zápasu - Dynamo si nic neodložilo. Prostě nebylo technicky proveditelné, aby Dynamo s Mariupolem ten zápas o víkendu odehráli, když Dynamo hrálo v úterky kolem toho víkendu předkolo LM a Mariupol zase hraje čtvrtky kolem víkendu předkolo EL. Tam prostě ligu dovnitř nenarvete, aby měl každý tým aspoň dva dny volna mezi zápasy. Dynamo mohlo hrát nepozději v sobotu a Mariupol zase nejdřív v neděli.

  25. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    Rysavold     před 6 lety 14.08.2018 14:33 |  
    2 0

    Těším se a držím palce. Jsem umírněný optimista a čekám ani ne tak postup ,jako potvrzení toho, že náš klub jde správnou cestou. Vzhůru Slávie.

  26. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    bububu (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 14:43 |  
    8 0

    Postup by byl malý zázrak, ale musíme věřit a rvát se do posledního hvizdu. Budeme potřebovat rovněž notnou dávku štěstí, aby nám tam ideálně něco spadlo ze standardky.

    Tip 2:2. Poločas 2:0 pro nás, Dynamo srovná v 80. minutě a následně přečkáme brutální 15 minutový tlak, při kterém nastřelí Dynamo břevno :)

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Vlcoun     před 6 lety 14.08.2018 15:00 |  
      2 0

      krásnej scénář :)

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        afro     před 6 lety 14.08.2018 15:13 |  
        3 1

        Krásnej scénář při kterém několika z nás vypoví službu "pumpa". ;-)

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        dalislavista     před 6 lety 14.08.2018 18:06 |  
        0 0

        Ten scénář je dobrej... na podpal v kamnech!!!
        To bych měl infarkt, takže první polovina - ano, druhá polovina nějak dohrát bez infarktu-třeba bez branek. Celkem 0:2 a jedeme domů.
        Kéž by to tak bylo.

  27. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    Horis     před 6 lety 14.08.2018 15:06 |  
    3 0

    I když budu v době případného domácího zápasu s Ajaxem nebo Lutychem na dovolené v Itálii, tak slibuji, že v letošní sezoně to bude první a zároveň poslední domácí zápas, který neuvidím naživo z Tribuny Sever. Kluci slávističtí, prosím pokažte mi mou 100% návštěvnost, se kterou jsem před sezonou počítal. Budu vám držet palce, abych si po dnešním zápasem mohl rvát vlasy, jak blbě jsem si naplánoval dovolenou... :-)

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      quelhar (admin)     před 6 lety 14.08.2018 15:53 |  
      2 0

      K tomu snad jen tolik, že jsem na dané téma mluvil s autorem článku v půlce dubna, kdy situace byla samozřejmě úplně jiná než dnes. Ohledně mé citace tam si myslím, že zrovna ta platí obecně pro drtivou většinu velkých klubů.

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        smely (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 16:10 |  
        1 0

        nemyslel sem to nijak zle, spis me pobavilo jakou SN ziskavaji prestiz, ze z nich cituji i zahr. media... :-))

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      bongor     před 6 lety 14.08.2018 15:54 |  
      1 1

      Mně to tak moc nedává smysl.Je to psaný nějakým divným jazykem.

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Jachym     před 6 lety 14.08.2018 16:22 |  
      2 3

      Levičácký Guardian si jede svou protičínskou agendu i ve sportovní sekci a i v tomto článku se snaží vytvořit dojem, že kluby pod čínskými majiteli strádají. A využili k tomu i vyjádření Šmíci, který dává za vzor finanční stabilitu Sparty! A k čemu jim ta "finanční stabilita" je, když milionářský celek nestačí na poloamatéry ze Srbska...?

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        Eskaes     před 6 lety 14.08.2018 18:08 |  
        1 1

        promiň, ale proč fandovi Miloše Zemana vadí "levičácký" Guardian? :-)
        Ba ne, já chápu že ta západní odnož pravověrným z východu nevoní, ale i tak mě to vždy pobaví.
        PS
        Rád bych zakopal válečnou sekeru a už řešil jen fotbalová červenobílá témata.

  28. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 15:35 |  
    3 2

    Viděno realisticky kvalita je přece jenom na straně Kyjevanů a domácí prostředí plus výsledek z prvního utkání jsou další věci které jim hrajou do karet at se nám to líbí nebo ne.No majitelé a lidé okolo klubu jsou takoví tamní berbrové většího střihu,tudíž opravdu můžeme jen prekvapit. Já se rozhodně z nepostupu nepodělám,pro mě je absolutní prioritou titul,nakonec jsem to vyčetl i v rozhovoru s nejvyšším.Jistě i případné úspěchy v EP budou dobré ze všech hledisek,ale ten titul je prostě nade vše, alespoň v této sezóně. Po případném titulu už bych,ale tu LM uvítal. Jo a v sobotu chci vidět rozbitej peltohrad :-)

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Dr. Fe1     před 6 lety 14.08.2018 15:54 |  
      4 7

      Já jim říkám Peltonec. Ale Peltohrad, taky dobrý. :-) Asi vás inspiroval náš dnešní soupeř z bývalého SSSR. Doufám, že těch 15 tisíc dáme.

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 16:47 |  
        0 0

        Jako Čech to mám spíše od pražského hradu :-) ještě se mě líbí, že hrajem s jabkama to v našem fotbalu takový znamy vyraz.

  29. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    carevitchando     před 6 lety 14.08.2018 15:53 |  
    3 1

    Vážení, dnes jsem úplně, ale úplně v klidu, to dáme. Můj tip 1:2, akorát teda nevím, jestli normálně, nebo až po prodloužení :-)

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Dr. Fe1     před 6 lety 14.08.2018 15:58 |  
      2 8

      Ten klid vám závidím. Já se tím (celkem zbytečně) nervuju. Ale liga mě paradoxně možná nervuje ještě víc, tady je to něco nad plán.

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        carevitchando     před 6 lety 14.08.2018 16:03 |  
        1 0

        Bude to nervák, to určitě, ale prostě mám takovýho tušáka no...Měl jsem i před úvodním duelem, že to bude 1:1 a teď klukům věřím. A kdyby to náhodou nevyšlo, do Vánoc hrát poháry budeme stejně, takže já jsem spokojen. Jak píše dole Vlk30, letos bych strašně chtěl titul, už kvůli těm dvěma týmům, co si na nás brousí zuby...

        • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

          Dr. Fe1     před 6 lety 14.08.2018 16:13 |  
          0 8

          Tak ať se váš tušák naplní ! A když nenaplní, tak jen tím směrem, že nevyhrajeme 2:1 ale třeba 3:0 :-)

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        zeleznik2     před 6 lety 14.08.2018 16:17 |  
        2 0

        Tak tak, jistota EL a k tomu třešnička v podobě pokusu proniknout zase do Ligy mistrů, pokud předvedeme dobrý výkon, ale nepostoupíme, budu i tak spokojený>.

  30. Nepřátel se nelekejme...

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 16:05 |  
    3 1

    Sakra, já zas uvidím až druhý poločas. Ale tak třeba už v té době povedeme 3:0 a budu to mít bez nervů. Hlavně to chce nemít už od začátku hnědý trenky a bít je hlava nehlava. :-)

  31. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    zeleznik2     před 6 lety 14.08.2018 16:16 |  
    0 0

    Výsledek 2:2 a náš postup...

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Jachym     před 6 lety 14.08.2018 16:25 |  
      2 0

      Tak teď už můžeme tento výsledek považovat za definitivně potvrzený...:-))

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        mig52     před 6 lety 14.08.2018 16:43 |  
        1 1

        Ogaři, žádný kalkul, tvrdě za postupem. kecali jsme s klukama co a jak, a někteří (i neslávisté) , že by bylo lépe vypadnout, i při krásnem postupu další dvojzápas s malou možností postoupit, že to bude nahrávat RB a Plzni a bla bla bla. Jsme Slavie , nebrečící, bojovná, jdoucí za úspěchem stůj co stůj, každý zápas v Evropě se časem vrátí. A nepochybuji o tom , že JiT je vítězný typ. Hr na ně a nepřítel se nelekejme. Teď trošku mimo téma. Je v Evropě, hlavně Anglii tým, který je jako Slavia založen na nadšení studentů s přesnou vizí, jak do budoucna??? Statisticko - historickým fans díííííky.

        • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

          mig52     před 6 lety 14.08.2018 16:45 |  
          1 1

          ... jsme SlaviAAA. ... Ajax také v lize nic moc, bylo by to hratelné. No jo, ale nejdříve to Dynamo...

          • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

            Dr. Fe1     před 6 lety 14.08.2018 16:59 |  
            1 8

            Nechci vám kazit náladu, ale mám takové tušení, že budeme hrát s Lutychem. Díval jsem se už na streetview a není to hezké město. Ale na druhou stranu, zase postoupíme do LM.

  32. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    A.Lima     před 6 lety 14.08.2018 16:39 |  
    1 0

    Věřím do poslední vteřinky co se bude v postup ! Jsme Slavie !

    Forza Slavia .. nemohu se dočkat

  33. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    careca75     před 6 lety 14.08.2018 16:48 |  
    0 0

    Přátelé, poraďte pls nějaký stoprocentní stream. Jsem v Turecku a Čt sport tu nepůjde...

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      knl66 (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 18:00 |  
      1 0

      Stoprocentní tip ti teď, v tuhle chvíli, nikdo nedá.
      Navíc spousta streamových webů vzniká a zaniká... Je to bez záruky, v záložkách jsem našel např.: goatdee.net; fromhot.com; feed4u.tv; live.robinwidget.com; streamcomando.com; vipbox.nu/sports/football.html.
      Ale být tebou, kouknu se sem minutu po začátku a určitě se tady něco objeví.

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        careca75     před 6 lety 14.08.2018 18:12 |  
        0 0

        Diky, tu minutu po zacatku taky praktikuju

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      urs (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 18:09 |  
      1 0

      Zkus ziveprenosy.cz

  34. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    honzaccc     před 6 lety 14.08.2018 16:53 |  
    1 0

    Už to říkám po sté, dnes zvítězí hosté :)

    Hlavně dát první gól a pak děj se vůle boží :)

  35. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 16:59 |  
    2 4

    Ja bych zvolil strategii hned od zacatku vsechno do utoku. Rozehrat se utocne,rozjet ten motor na plne obratky co nejdriv i za cenu toho,ze dostaneme gol nebo dva. Verim tomu,ze kdyz se my rozjedeme hned od zacatku,ze to bude nase vyhoda a dva goly budeme schopni dat. Kdyz oni povedou,tak se zavrou v obrane a uz to pak nenastartuji.. Videl bych to na 2:0 pro Dynamo do polocasu a spousta nasich nedotazenych sanci. V polocase si Dynamo rekne,ze uz se nikam nebudou hnat a ohlidaji si to. My je budeme tlacit od hned od zacatku druheho polocasu,sance bude stridat sanci,ukrajinci neprekezou pulku az v 70. minute Skodak zavesi nekompromisne hlavou z velkeho vapna. Dynamu se roztresou kolena,zacnou plasit a nebudou si schopni kloudne nahrat a do toho my do nich budeme porad busit ale marne. Az v 80. to vezme Stoch na sebe a strelou ze 30 metru vymete sibenici. Dynamo vrhne vsechno do utoku, bude nam to litat vapnem sem a tam ale nic se neujme. Po rohu v 88. minute vybojuje Husby skluzem balon na nasem vapne,nahraje Zmrhalovi a Husby vystreli sprintem do brejku,Vrbic se ho bude snazit stihat ale porad ho ne a ne dohnat az se za pulkou rozhodne pro skluz ale Husby se mu vyhne a pobezi sam pred branu kam mu Zmrhal posadi presnej bochanek na pravaku a Husby z voleje propali golmana. 2:3 nazadar bazar a ja uz ten zapas nemusim ani sledovat jak jsem se ted u toho psani zapotil ;-)

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Jachym     před 6 lety 14.08.2018 17:05 |  
      5 0

      Nemusel ses vůbec zapotit. Stačilo napsat, že se Dynamo chytí do Csaplarovy pasti :-))

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 17:22 |  
        1 0

        No ja si ji musel nejdriv “prozit”, abych zjistil jestli by mi to vyhovovalo nebo jestli bych dostal infarkt :D ale vypada to,ze dobry,takze za me klidne muzete policit csaplarovku.. ;-)

  36. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    Kzlo     před 6 lety 14.08.2018 17:05 |  
    0 0

    Zdravím potřeboval bych poradil jestli vysílá zápas nějaké rádio? Jsem v Německu na služebce a nedostanu se ke streamu

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      Jachym     před 6 lety 14.08.2018 17:08 |  
      2 0

      Radiožurnál

  37. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    Arya     před 6 lety 14.08.2018 17:21 |  
    7 0

    Kolář - Coufal, Ngadeu, Deli, Bořil - Souček - Stoch, Hušbauer, Sýkora, Zmrhal – Tecl

    tak Deli i Sýkora v základu!

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      JS (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 17:25 |  
      2 1

      Ufuf

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 17:32 |  
        1 0

        Taky jsem si oddechl.

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      patras     před 6 lety 14.08.2018 17:41 |  
      0 0

      Snad se neodrovnaj na delsi dobu ?

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      zeleznik2     před 6 lety 14.08.2018 18:03 |  
      0 0

      výborně..

  38. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    Snivec     před 6 lety 14.08.2018 17:47 |  
    3 0

    Dneska Zmrhal gol, ale bude to stacit?

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      carevitchando     před 6 lety 14.08.2018 18:04 |  
      0 0

      Já sice Zmrhala často kritizuju, ale v podstatě ho mám rád, kluka sešívanýho. Ať klidně rozvlní síť on! :-)

  39. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    knl66 (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 17:53 |  
    3 0

    Jsem napnutej jak kšandy.
    V lednici nám vedle sebe leží červený tramín (výběr z hroznů) a manželčina dvě černá piva. Doufám, že budu mít důvod si otevřít tramín. Hrozně nerad bych zapíjel smutek černým pivem a černou kávou. Bez cukru.

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      donford     před 6 lety 14.08.2018 18:00 |  
      2 0

      Co chodím na Slavii, drahná to už léta, tak si nevzpomínám, že by celá naše obrana byla z hráčů, kteří hrají za nároďáky až už za náš či jiný. Nejvíc to snad bylo, když hrával na jedné straně obrany Lála a na druhé Smolík, ale střed držel Hildebrant bez nároďáku. A pak snad jeden čas střední Mareš s Lužou. Tak snad se kluci vycajchnují, jak říkávala moje babička. :-) No, půlhodinka pouhá ... zbývá.

  40. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    Sedrousek     před 6 lety 14.08.2018 18:17 |  
    0 0

    Muj tip 1:1 polocas 0:1 Soucek

  41. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    mart     před 6 lety 14.08.2018 18:34 |  
    0 0

    Panove prosim Vas, jak se jmenuje ta stranka se streamama, jak je tam skoro vsechno.
    Sedim v Praci, ... a zapomel sem to jmeno.
    Bez Vasi pomoci nic neuvidim :-(
    Dik mart

    • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 18:36 |  
      0 0

      Možná streamcomando

      • Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

        mart     před 6 lety 14.08.2018 18:38 |  
        0 0

        uz to mam
        sportingvideo1.com
        nebo
        FromHot.com

  42. Re: Čeká nás odveta proti Dynamu Kyjev

    Rudolfonc (přítel SN)     před 6 lety 14.08.2018 19:23 |  
    1 0

    jako ale ten polskej sudí zatim teda fakt zkušeně drží otěže :-D