Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 18/19 11

Začal prosinec, ligový podzim se chýlí ke konci a tak přichází na řadu předposlední podcast SN Mezi námi fanoušky. O zápasech v Opavě a v Bordeaux, o změnách ve vedení klubu, posilách a ligové tabulce tentokrát diskutují quelhar, Vlajkonoš, pan Lama a Jan Podroužek.

Člen redakce deníku Sport Jan Podroužek v podcastu Mezi námi fanoušky? To se ten quelhar musel úplně zbláznit, ne? Jestli ano nebo ne, to posuďte sami, až si podcast poslechnete, zkuste tomu dát šanci a třeba změníte názor...

Situace Slavie v ligové tabulce vypadá kolo od kola lépe. Zápasy ubíhají, Slavia stále vítězí a postupně nabírá náskok na všechny pronásledovatele. Nejinak tomu bylo i v Opavě, kam se někteří fanoušci těšili už roky a teď se jim doslova splnil sen. Jaké to v Opavě bylo, to se dozvíte z první ruky od Vlajkonoše, k zápasu a některým statistickým ukazatelům, které přinesl, se pak samozřejmě vyjádří všichni zúčastnění. V Bordeaux o pár dní dříve se Slavii bohužel tolik nedařilo, pořád je však v nejlepší pozici pro postup do jarní části Evropské ligy. Zápas ve Francii přinesl také zákaz výjezdu slávistických fanoušků a s tím spojené problémy, toto téma také v segmentu o Evropské lize padne. V poslední části pak probereme změny ve vedení klubu, tato zpráva nás zastihla asi hodinu před natáčením podcastu. Dostane se také na očekávané změny v kádru a ligovou tabulku, například směrem k zápasu s Jabloncem, který teď má také velmi dobrou formu.

Obsah:

00:00 Opava - Slavia 2:3
27:55 Evropská liga, Bordeaux - Slavia 2:0
52:45 Změny ve vedení, posily, liga

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (127)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

    pehacko     před 5 lety 05.12.2018 08:04 |  
    22 1

    neslo by udelat silvestrovske vydani, kde by diskutoval gillan, wulf, spino a facin? tohle je nuda!!!

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      dubas     před 5 lety 05.12.2018 09:09 |  
      3 4

      Dík za pozvání Podroužka a k té žádosti o silvestrovské vydání s tím osazenstvem se připojuji, ale chtělo by to videopodcast.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 11:17 |  
      7 1

      Pozvání s díky přijímám, ale vymiňuji si, že mezi mnou a ozzym bude plexisklo. Nechci být poprskán a poslintán.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Arya     před 5 lety 05.12.2018 12:05 |  
      3 1

      Ono jde diskutovat s Fačínem?

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        pehacko     před 5 lety 05.12.2018 12:06 |  
        5 0

        proto chceme i video, aby bylo videt, az ho bude maruska gillan skrtit!

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

          Arya     před 5 lety 05.12.2018 12:06 |  
          1 0

          To by byl zážitek (:

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        Edenjejenjeden     před 5 lety 05.12.2018 12:22 |  
        4 0

        No ted nejde,protože kamsi zmizel:-(((

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      o5aradecek     před 5 lety 05.12.2018 12:13 |  
      1 1

      Spotřeba obvazů, sádry, šicích nití atd., by byla neúnosná i našemu největšímu rozpočtu. :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Aargon     před 5 lety 05.12.2018 16:47 |  
      0 0

      Já bych raději pan tatíka Tvrdíka ;) dobře se minule poslouchal. Ale měl by tentokrát ostatní také pouštět ke slovu :D ale jinak tenhle díl byl super

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Eluin (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 18:43 |  
      1 0

      Bez pana Jiřího by to ale nebylo tak úplně ono...
      I když své epigony bezesporu má. :-)

  2. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

    Kupsiiik     před 5 lety 05.12.2018 10:43 |  
    1 2

    Quelhar se nezbláznil, už před poslechem jsem byl natěšený, jaké to bude a s výsledkem jsem spokojen! Už se těším na podcast s JT!

  3. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

    Smyk     před 5 lety 05.12.2018 11:09 |  
    21 2

    Podroužek by pustil Součka za každou cenu, i za 3 milionu EUR, protože mu to sportovně prospěje...on je fakt magor. Jednak není důvod ho pouštět za málo peněz a sportovní rozvoj hráče je věc jedna a sportovní zájmy klubu věc druhá.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      malan (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 11:18 |  
      14 14

      Je s podivem proc je takovy zvanil a xkrat usvedceny lhar zvan do slavistickeho podcastu..ale muj porad to neni, takze mi do toho nic neni.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        mudrc     před 5 lety 05.12.2018 15:18 |  
        4 2

        To je stejné jako otázka, proč je zde vysmívána redakce Sportu (zde Spartu) a dokola jsou zde odkazy na její články. Té kombinaci nerozumím a bohužel mi to nebylo nikdy vysvětleno.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        Ragnarok     před 5 lety 05.12.2018 20:24 |  
        2 0

        Mě bavilo, jak psal, že probíhají rokování s trenérem Zemanem a že je na Ruzyni a on už byl podepsán Šilhavý. To bylo boží.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      o5aradecek     před 5 lety 05.12.2018 12:15 |  
      10 11

      Podroužek je nefalšovaný idiot, který už to evidentně ani netají, ale takový Vacek, to je teprve materiál! :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        Ondráš     před 5 lety 05.12.2018 13:43 |  
        3 8

        Tvl je to novinář, tak co po něm chcete? Musí z něčeho platit složenky..navíc Podroužek je jeden z těch lepších, já s ním teda rozhodně problém nemám.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

          o5aradecek     před 5 lety 05.12.2018 14:06 |  
          0 6

          Je to jeden z těch lepších, bohužel.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        Boss82     před 5 lety 05.12.2018 13:50 |  
        15 12

        Prosím tě, poslechni si ten podcast, než tu začneš vynášet soudy. J. Podroužek tam mluvil celkem rozumně. Stejně tak se mi líbil už dříve v některých podcastech České televize. Myslím, že je tady na SN často zbytečně démonizován.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

          o5aradecek     před 5 lety 05.12.2018 14:10 |  
          12 4

          Prosímtě, poslechni si ho ještě jednou ty. Soudy nevynáším, to bych si netroufl, ale kecy ala Souček za cca 70 milionů ven a bla bla, je výsměch celému klubu. Jak říkal klasik Načeradec- na Slávii mi nešahejte! :-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

            kjandourek (admin)     před 5 lety 05.12.2018 14:18 |  
            13 6

            Ale no tak.... on říkal, že by Součka pustil za tři, čtyři, pět nebo šest mega v éčkách - a vy se chytíte té nejnižší sumy...
            a hlavní myšlenka celého tohodle projevu byla o tom, že Tomáš v téhle soutěži už je naprostá špička a je otázkou, jestli tu může ještě vyrůst.... že českému fotbalu by prospělo, kdyby se chytil v lepší lize, protože tam by mohl jít ve výkonnosti ještě výše .... A přidával k tomu, že to je samozřejmě pohled z hlediska nároďáku, že pohled fanouška, případně zaměstnavatele hráče může být jiný....

            A jako odpověď mu bylo řečeno, že na jaře, kdybychom se měli ještě dvakrát utkat s Plzní, Spartou, Ostravou a jednou s Jabloncem, by mu naše soutěž ještě něco dát mohla, protože ubydou ty zápasy, kde to po půli nebude o ničem (Dukla, Příbram a tak podobně)...

            Vy se prostě chytíte první sumy a už jedete hejty....

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

              Smyk     před 5 lety 05.12.2018 14:27 |  
              10 2

              On tam jasně říká, že by ho pustil za jakoukoli sumu a pak říká 3, 4 nebo 5...proto je podstatou jeho sdělení, že by ho měla Slavia pustit, aby mohl dále růst. Suma je v zásadě irelevantní, ale ty částky zmínil on. Ani jedna z těch částek není pro vedení Slavie evidentně dostatečná, tudíž jeho názor je, že by ho měla Slavie pustit i v situaci, kdy to pro ní není výhodné. A to je, s dovolením, prostě nesmysl, se kterým si dovolím i nadále nesouhlasit.

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

                kjandourek (admin)     před 5 lety 05.12.2018 14:46 |  
                11 4

                Ano, ale celá myšlenka byla směřována k tomu, že si to myslí proto, že by to bylo výhodné pro český fotbal, protože by ten hráč ještě rostl....

                To je zcela legitimní pohled člověka, který nefandí Slavii, bere to z pohledu nároďáku a na sumě, kterou Slavia vyinkasuje mu nesejde....

                Nikde tam neříká, že bychom byli špatní, protože ho nechceme pustit za mizerné tři mega ....

                To je to samé, jako kdybychom se bavili o Trávníkovi a já řekl, že by ho měl Pelta pustit buď k nám, nebo ven za nějakých dvacet, třicet, čtyřicet milionů.... Chápu, že fanda Jablonce by se tomuto tvrzení vysmál, protože on by chtěl sedmdesát, ale z hlediska vývoje toho hráče je to ode mě legitimní názor - v Jablonci už dál neporoste... a navíc u toho rozhovoru ta suma vůbec není důležitá...

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

            Ondráš     před 5 lety 05.12.2018 14:32 |  
            4 3

            Myslím, že to zbytečně prožíváš.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

            Boss82     před 5 lety 05.12.2018 16:47 |  
            3 12

            Přesně jak ti napsal Kjandourek. Vytrhneš si z kontextu jednu věc a na té se pak točíš. To není úplně inteligentní přístup.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

          Smyk     před 5 lety 05.12.2018 14:32 |  
          18 2

          Já souhlasim, že v řadě věcí měl Podroužek velmi rozumný názor. Jen prostě nesnáším ten přístup, že Slavia by měla nějakého hráče prodat, že je to v zájmu českého fotbalu...to mi hlava nebere.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

            Boss82     před 5 lety 05.12.2018 16:50 |  
            5 6

            Tak z jeho nestranného pohledu to logiku má. Z pohledu fanouška Slavie si samozřejmě něco takového nepřejeme. Ale pro růst hráče by asi skutečně bylo nejlepší, kdyby po této sezóně zkusil některou z nejlepších ligových soutěží. Samozřejmě za předpokladu, že za něj dostaneme adekvátně zaplaceno.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

              Divizni (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 18:11 |  
              1 2

              Proč tady jsou minusy, to mi fakt hlava nebere. Asi jsem totálně natvrdlej. Nebo někdo jiný....

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

                Boss82     před 5 lety 06.12.2018 23:10 |  
                2 5

                To máš tak - J. Podroužek je tady dlouhodobě nenáviděný novinář. Sice se pořádně neví proč, ale prostě to tak je. Zastávat se ho tady se zkrátka nenosí, takže když se o to někdo pokusí, tak jde veškerá soudnost stranou a sázejí se mínusy tak nějak z principu.

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

                  biggris (přítel SN)     před 5 lety 07.12.2018 06:17 |  
                  2 0

                  Ja se klidne pridam, ze Podrouzek mi vubec nevadi a treba ze Sportu podle patri k tomu lepsimu

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

                    Boss82     před 5 lety 08.12.2018 12:13 |  
                    0 2

                    Dej pozor, za takovéto přiznání by Tě tu mohli někteří chtít lynčovat:-).

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

                  Gino     před 5 lety 07.12.2018 09:39 |  
                  1 0

                  To už je jak v politice, kdy v zájmu boje za své vidění světa jde slušnost stranou :-))

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

                    Boss82     před 5 lety 08.12.2018 12:15 |  
                    0 0

                    Asi tak, no:-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

          Slawek     před 5 lety 10.12.2018 11:25 |  
          2 1

          Tam třeba mluví trochu rozumně, nicméně jeho písemné projevy jsou zoufalé. Taky nevím proč tam zvou zrovna jeho , co od něj hoši ze SN čekali.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

    mis3     před 5 lety 05.12.2018 11:36 |  
    1 0

    souhlas, mimo jiné potřebujeme zvyšovat kvalitu české ligy... a za druhé, čím víc peněz bude stát tím lépe i pro Suka, prtoože pak nedopadne jako Hušby, který si v Itošce zahrál jeden poločas...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      mis3     před 5 lety 05.12.2018 11:37 |  
      0 0

      patřilo pod Smyka a jeho kritiky odchodu Suka za 3 m

  5. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 12:29 |  
    15 9

    Jako proti pozvání toho pisalka opravdu nic nemám, to je na vkusu každého soudruha.Pro mě i nadále je to nymand ze spartu pro jeho dosavadní lidovou tvorbu ,protože jinak se jeho časté s myšlenky nedají ani nazvat .

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Ondráš     před 5 lety 05.12.2018 13:45 |  
      22 4

      Já si naopak cením, že měl odvahu a přišel..myslím, že plno novinářů by odmítlo.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 16:05 |  
        5 3

        Však píšu, že to je na vkusu každého soudruha,navíc mu nic nehrozilo pověst si stejně nevylepšil. :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Snivec     před 5 lety 05.12.2018 16:32 |  
      8 0

      ja také nemam nic proti, ale když si vzpomenu, jakou vytvoril kauzu kolem vyberu trenéra Slavie, nastupce Uhrina, tak bych mu dal fakt cocku. :) Slavia hledala tenera v rozehrane sezone, coz není nic lehkého a tenhle pisalek vypoustel vymyslene a posmesne clanky, jak jsou všichni ve Slavii neschopni. Cele to prizivoval v radiu apod. Přitom Slavia sehnala trenéra v rozehrane sezone, v repre pauze a s tim trenérem vyhrala titul.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 17:34 |  
        3 0

        Řečeno slovy Kranpola z filmu pumpari od zlaté podkovy,je to vůl :-)))))

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        bongor     před 5 lety 06.12.2018 09:01 |  
        5 1

        A ti jeho blbečkové,co je tak obdivuje,nejsou schopni sehnat trenéra za žádný peníze.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

            knl66 (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 18:05 |  
            10 1

            Hodíš sem odkaz na článek, který vyšel jen před několika málo hodinami a považuješ ho za důkaz objektivity pana Podroužka... A jak je Tvým oblíbeným zvykem, ještě po oponentovi plivneš arogantní, jedovatou slinu ve stylu "co to žvaníš?" Co kdyby sis fakta zjistil i Ty?
            Nesdílím mnohé bongorovy názory, nepoužívám jeho terminologii, nicméně co se týká vztahu p.Podroužek - Sparta - Slavia, bylo by lepší se ponořit trochu do minulosti vzdálenější než jen pár hodin nebo pár měsíců. Jeho názory na to, jak to Sparta dělá dobře a ve Slavii to dělají diletanti, idioti, blbci, neumětelové a Tvrdík navrch, visely ještě nedávno na iSportu. Škoda, že tam nejdou dohledat jeho starší články a blogy (nebo se mi to aspoň nepodařilo). Koneckonců, o vztahu Slavia - Podroužek vypovídá mnohé i průběh tiskové konference Slavie v červnu 2017... Tehdejší GŘ p.Krob si s ním zcela nepokrytě na téhle TK vytřel dolní záda - proč asi, co myslíš?
            Nic urážlivého na téma, že sis mohl zjistit některá fakta atd. atd. psát nebudu, na to nemám náladu a ani chuť.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

              Boss82     před 5 lety 06.12.2018 23:03 |  
              2 7

              Já mám fakta samozřejmě zjištěná.

              Nejprve si třeba poslechni tenhle podcast, kde nenechal J. Podroužek na Spartě nic suchou:
              https://www.youtube.com/watch?v=FZMsJE29mB0

              A jeho blogy samozřejmě není problém najít:
              https://isport.blesk.cz/writerprofile/188/jan-podrouzek

              Najdeš tam mraky pozitivních a objektivních článků o Slavii. Projdi si to.

              Nebo třeba tento rok a půl starý podcast - ani zde nemluví J. Podroužek o Spartě příliš dobře (od času 40:00):
              https://soundcloud.com/ctsport/fotbal-fokus-podcast-dokaze-spartu-pozvednout-smrst-zahranicnich-posil

              Takže to jsou fakta, která jsou známa mně. Teď mi najdi ty články, kde J. Podroužek píše o Slavii jako o neumětelech, idiotech a diletantech s Tvrdíkem navrch, a kde oslavuje Spartu, jak tvrdíš ty. Čekám...

              PS: Ano, M. Krob se do Podroužka na TK rád navážel. Ať už byly důvody jakékoliv, tak musím říct, že J. Podroužek ukázal solidní nadhled, protože i přes tyhle nedávné spory nyní mluvil v Mezi námi fanoušky o J. Krobovi velmi uznale.

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

                Boss82     před 5 lety 06.12.2018 23:35 |  
                1 2

                Na konci samozřejmě mělo být o M. Krobovi, nikoliv o J. Krobovi:-). A místo "nic suchou" jsem chtěl napsat "nit suchou".

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

                  Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 07.12.2018 12:35 |  
                  0 0

                  Ta suchá nic se mi líbí, asi to budu používat. Mám rád tyhle překlepy. :-))

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

                    Boss82     před 5 lety 08.12.2018 12:15 |  
                    0 2

                    :-)

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

                knl66 (přítel SN)     před 5 lety 07.12.2018 09:41 |  
                3 0

                Píšu o starších článcích a starších vyjádřeních a Ty sem hodíš odkazy na podcasty z července 2018 a (asi) z prosince 2017. Píšu, že na iSportu se nedají dohledat jeho starší články a Ty sem hodíš odkaz na jeho profil, kde archiv končí v lednu 2017...
                Já měl na mysli opravdu období, kdy se ve Slavii objevil Tvrdík, resp. Číňané. Nepočítám-li éru pana Šimáněho (podzim 2015), pak Tvrdík se stal šéfem Slavie v dubnu 2016. OK, ty idioty jsem do příspěvku přihodil zbytečně. Ale jinak smysl tehdejších článků pana Podroužka byl jasný: s Tvrdíkem skončíme špatně (jemně řečeno). Ani strejda Google články iSportu z té doby nevyšťoural.
                Nešlo mi o články, kde se zabývá opravdu fotbalem. Ale o p.Podroužkovi nakonec hodně vypovídá i diskuse pod tímto podcastem. Máš pocit, že většina přispěvatelů zde je jeho příznivci? Asi si na jeho osobu každý ponecháme svůj názor, viď...? :)

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

                  knl66 (přítel SN)     před 5 lety 07.12.2018 09:45 |  
                  1 0

                  P.S.: Uznávám, že i p.Podroužek časem mohl změnit názor na spoustu věcí i na různé osoby a tahle změna názorů se projevila právě v posledních měsících. Kdo z nás názor nikdy nezměnil? :)

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

                    Thane (přítel SN)     před 5 lety 10.12.2018 12:24 |  
                    1 0

                    Ono se da menit nazor treba proto ze se meni pozorovany objekt. Fotbal se neustale vyviji..co platilo vcera dneska platit nemusi. Proto se treba driv kriticky vyjadroval ke slavii protoze se to tu nedelalo (podle nej) uplne dobre zatimco ted se mu naopak libi jak funguje. Neni to o tom ze by najednou prozrel ze jsme byli dobry vlastne uz tehdy..az zase fungovat nebudeme tak se bude zase vyjadrovat kriticky..to by snad melo byt normalni..

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

                  Boss82     před 5 lety 08.12.2018 12:42 |  
                  0 4

                  Chtěl si starší články a podcasty a oni ani 2 roky zpátky nejsou teda dost staré? Jelikož jsem starší články od Podroužka na toto téma také nenašel, tak trochu pochybuji, jestli je vůbec psal on, a jestli mu zde nejsou mylně přisuzovány názory někoho jiného.

                  Ale hlavně se vraťme k podstatě, proč tato debata vůbec vznikla. Král všech demagogů "mistr" Bongor tu napsal kec o tom, že Podroužek Spartu obdivuje. Na to jsem reagoval tím, že podle jeho posledního článku to nevypadá, že by Spartu tak obdivoval. A ani to tak nevypadá na základě jeho vystupování za poslední 2 roky. Tak o čem se tu bavíme?

  6. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

    kjandourek (admin)     před 5 lety 05.12.2018 12:51 |  
    29 2

    Já si tedy troufnu nesouhlasit s tím, co se teď snáší na hlavu Škody... On už před sezónou prohlásil, že je srozuměn s tím, že už není úplná jednička v útoku a že se budou s Teclem točit podle soupeře (ten článek mám schovaný :-))...

    A jak to vypadalo na začátku sezóny?

    1.kolo v Olomouci nastoupil Tecl - výhra, Standa gól
    2.kolo Karviná nastoupil Škoda - výhra, Milan dva góly
    3.kolo Opava nastoupil Tecl - výhra
    Kyjev doma - nastoupil Škoda - plichta zachráněná po faulu na střídajícího Tecla
    4.kolo v Boleslavi nastoupil Škoda - výhra, Milan gól
    Kyjev venku - nastoupil Tecl - prohra, Standovi neuznali gól
    5.kolo Jablonec, nastoupil Škoda - prohra, Milan neproměnil penaltu
    6.kolo v Teplicích nastoupil Tecl - výhra, Standa gól
    7.kolo Plzeň, nastoupil Tecl - výhra

    A pak se Milan zranil...

    Podle mého názoru do toho zranění fungovalo střídání Tecl-Škoda podle soupeře, Milan dal tři góly z toho dva rozdílové... nevyšel mu zápas s Jabloncem a Kyjevem... Ano, dá se říci, že Tecl byl herně lepší, dokázal pozvednout i zápasy, do nichž naskočil jako žolík, čili byl oprávněně vnímán jako útočná jednička, ale fungovalo to... Tecl běhavější na venkovní zápasy a zápasy se soupeři, kteří s námi chtějí hrát jako rovný s rovným... Milan jako kladivo do vápna na zápasy, kde budeme v tlaku...

    A po zranění?

    Milan čtyřikrát střídal (Dukla, Zlín, Kodaň, Bordeaux)....
    V základu:
    Chrudim - výhra Milan přihrávka na gól plus penaltový faul na něj
    Karviná a teď Opava...

    čili Milan teď odehrál třetí zápas v základu po zranění, které trvalo skoro dva měsíce (7.9-29.10.), zkonstatujeme, že to byl nejlepší výkon PO ZRANĚNÍ... a jedním dechem dodáme, že už by měl myslet na důstojné dohrání kariéry?

    Proč, když jeho třetí zápas v základu (druhý v lize) byl nejlepší z těch, co po zranění odehrál? Nechápu, proč by ve svých 33 letech neměl po absolvování zimní přípravy, nabrání fyzické kondice a herní praxe zase jít nahoru... Proč by to zase nemělo fungovat jako na začátku podzimu...?

    Řekněte mi, který hráč hned po zranění září a nerozehrává se pomalu... i "robocop" Coufi v posledních dvou zápasech nebyl takovou hvězdou jako na začátku podzimu... a to stál necelý měsíc (4.11.-29.11.)

    Rozhodně bych Milana ani neodepisoval, ani neposílal do důchodu! Na to by za sebou musel mít podstatně delší období bez výraznějších výkonů...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 13:07 |  
      5 1

      Podle mě bude v nekterych zapasech naprosto nepostradatelny,je blbý,že mu to tam nespadlo teď v Opave.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        smely (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 13:55 |  
        4 0

        tam me trochu nastval Mino, pac mel tu penaltu nechat Milanovi...Skodak by se potreboval zase chytit....jeste nas cekaj 3 tezky zapasy....

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

          martyni (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 15:08 |  
          3 0

          taky mi prislo, ze to Milanovi mel nechat.. ale Svancara pak ve studiu tvrdil, ze si první vzal balon Milan a dal ho Minovi sam.. tak nevim..

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

            kjandourek (admin)     před 5 lety 05.12.2018 15:42 |  
            5 0

            On Milan dlouho penalty kopat odmítal. V Bohemce je nekopal vůbec, když přišel k nám, zrovna bylo dlouhé období klatby, kdy jsme penaltu nekopali přes dva roky... potom na podzim 2014 za Beránka v Budějovicích jednu proměnil Piták, druhou kolo na to Latka... na jaře zase nic a na podzim za DUmly kopal Piták penaltu proti Bohemce a nedal... a tak na další proti Příbrami šel víceméně z nouze Milan a celkem jistě proměnil.... během zimního přestupního termínu přišel Pepa Hušbeuer, tak se čekalo, že penalty bude kopat on, ale on hned tu první neproměnil - proti Teplicím v poslední minutě za stavu 2:2... Teprve od té doby se z Milana stal penaltový specialista... zahodil snad až tu devátou proti Zlínu doma letos na jaře....

            Ale jak vyplývá z výše uvedeného - byla to v jeho případě taková z nouze ctnost a mám dojem, že on sám je nikdy až tak kopat nechtěl... proto bych i věřil tomu, že rád přenechal balón Míňovi... zvláště když ten teď na podzim už dvě proměnil...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Jachym     před 5 lety 05.12.2018 13:28 |  
      6 3

      K tomu se sluší jen dodat, že takový fotbalový "důchodce" Ronaldo je ještě o jeden rok starší...:-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 15:06 |  
      9 4

      Velmi dobře příteli a díky za tento vstup.
      Milan Škoda v Opavě vydržel celý zápas a až do konce zápasu pořád makal. Prostě byl v Opavě víc než platný.
      A věřím tomu, že i ten Honzík Matoušků se vybrousí .........
      Sokrates55

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      martyni (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 15:07 |  
      6 1

      Kde to mam podepsat? :) Jako by nekteri odepsali Milana uz před sezonou a ted po zraneni jen cekali na to, kdy konecne nastoupi a nepovede se mu první zapas, aby mohli napsat, ze je vyrizenej.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        bongor     před 5 lety 06.12.2018 09:09 |  
        2 0

        Ale vždyť je to blbej zvyk zdejších rádobytrenérů,že postupně by povyhazovali každého komu to zrovna nejde.Kdyby se naše vedení řídilo podle jejich rad,tak už by u nás nebyl Míňo,Jarda Zmrhal,Mešši,Frýďa a další.To by se konkurence radovala!A takovej Hub by byl u nás odkopal pár zápasů a už by si musel hledat flek někde ve druhé lize.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

          spravnej_jezedak     před 5 lety 06.12.2018 13:43 |  
          0 0

          Nezapomen na Tomase Soucka..

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Boss82     před 5 lety 05.12.2018 16:51 |  
      4 1

      Souhlasím v plném rozsahu a podepisuji:-).

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        Ladislav (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 21:27 |  
        6 0

        Už jsem to psal v jiném vlákně, pevně doufám, že Milan prodlouží smlouvu a bude ještě hodně platný člen kádru. A jen připomínám, že otec bratrů Škodových už překročil padesátku a stále hraje závodně fotbal, tzn. věk Milana bych vůbec neřešil …

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

          Betynka58     před 5 lety 05.12.2018 23:11 |  
          2 0

          Taky pevně věřím, že se Miklan zase dostane do své bývalé formy. Na druhou stranu bych mu ale moc přál ještě nějaké zahraniční angažmá (Čína?), neznám nikoho, kdo by si jej za své služby zasloužil víc.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

            kjandourek (admin)     před 5 lety 06.12.2018 08:33 |  
            4 0

            Já si myslím, že Milan po něčem takovém už netouží.... Podívejme se na to, jak se takové dobrodružství zajídá flusíkovi, který teď škemrá, aby se mohl vrátit za řeku... to byl v Číně jenom rok a rok v Americe.... Milanovi se teď narodil potomek, peníze má u nás slušné, podle mě je fotbalem zabezpečen o generaci dopředu...

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

              bramburek (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 10:28 |  
              6 0

              Přesně tak... na okraji Prahy v Hrnčířích si s manželkou postavili barák, krom narození dítěte si ještě pořídili pejska, a jsou tam maximálně spokojený... kdepak, Milan se už do bůhví jaký anabáze nepožene... ve Slávce je spokojenej, má tady hodně nadstandardní podmínky, Slavia funguje profesionálně se silným majitelem v zádech, není vůbec důvod...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

          Boss82     před 5 lety 06.12.2018 14:32 |  
          1 1

          Přesně tak, vidím to stejně.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      pehacko     před 5 lety 06.12.2018 17:21 |  
      2 0

      solidni navnada pro gillana... ty chces tu zlutou kartu proste vytahnout!

  7. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 15:16 |  
    8 9

    zajímavej díl, díky... jen bych se přimlouval k původní délce - kolem tý jedný hodiny... tohle je už strašně dlouhý... a čím dál tím delší a delší... sám jsem to dneska poslouchal na čtyřikrát, většina lidí nemá tolik času (práce, rodina, děti, koníčky, povinnosti, atd.), aby 1 hodinu 35 minut poslouchala podcast, a ráda by si ho třeba poslechla, a kvůli tý délce si ho třeba vůbec nepustí a je to škoda... myslím, že i kvůli větší poslechovosti, je ta hodinka akorát...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      kjandourek (admin)     před 5 lety 05.12.2018 15:46 |  
      4 2

      To máš těžký .... víš jak se dovedeme rozkecat ... To prostě mluvíš o fotbale a najednou je hodina pryč a ty máš pocit, že jsi zdaleka neřekl všechno.... Vždyť si vezmi, jak dlouho dovedeme povídat v tý naší gruppě, když dojde na Slavii ... :-) a to k tomu kluci měli šáňo :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        bramburek (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 17:07 |  
        4 6

        tak to je jasný, že v hospodě dokážeme o Slavii kecat hodiny... ;-) ale můj příspěvek byl trochu o něčem jiným... tohle je formát pro posluchače, a už to z mýho pohledu (z výše napsaných důvodů) začíná bejt moc dlouhý než ten původní záměr tý hodinky, což bylo akorát... každej opravdu nemá tolik času, ale je to samozřejmě na názoru každého soudruha (jak říkával nebožtík jv1234 alias vlk30)

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

          kjandourek (admin)     před 5 lety 06.12.2018 08:30 |  
          2 2

          On ten podcast je právě od začátku stylizován jako "pokec čtyř kamarádů v hospodě"... nestříhá se, neupravuje, prostě jak se čtyři lidi sesednou okolo mikrofonu a začnou si povídat... a fakt je to o tom, že najednou koukáš: "Sakra, my už mluvíme hodinu...?!"

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

            bramburek (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 10:33 |  
            2 0

            Já ti věřím Kájo... ;-) ostatně za týden to na Děkance na tom vánočním turnaji probereme se vším všudy... doufám, že už budeš hrát...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      dubas     před 5 lety 05.12.2018 16:09 |  
      7 5

      Začni fandit RBCH, tam hrozí akorát Pokáč a ten je většinou do 5 minut s písní u konce:-)))

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Boss82     před 5 lety 05.12.2018 16:54 |  
      12 7

      A to mně to vůbec nevadí. Poslouchat zajímavé povídání o Slavii bych mohl klidně 3 hodiny denně. Když bude o čem hovořit a budou zajímaví hosté, tak ať to klidně trvá ještě déle.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        Citrus (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 20:49 |  
        6 2

        Přesně tak. Čím delší, tím lepší. :-)
        Konec konců i sám bramburek to píše, kdo nechce poslouchat v kuse, může si to pouštět postupně. Vždyť i podcast samotný je rozdělen do více částí...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

          Boss82     před 5 lety 05.12.2018 20:51 |  
          3 4

          Tak, tak...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

          sTizz (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 17:07 |  
          0 0

          Ahoj Citrusi,kdy bude dalsi video? :)

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

            Citrus (přítel SN)     před 5 lety 07.12.2018 18:25 |  
            0 0

            Bude akorát po podzimu tradiční sestřih gólů. Jinak momentálně nic neplánuji.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      quelhar (admin)     před 5 lety 05.12.2018 18:18 |  
      6 2

      Jo, já se za to omlouvám, opravdu to nebylo naším úmyslem to protáhnout až tak moc, vyplynulo to ze situace, všechny nás to bavilo a najednou byla hodina a půl v čudu. Opravdu neplánujeme dělat 90 minut pravidelně :o)

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        Aargon     před 5 lety 06.12.2018 07:52 |  
        5 3

        Klidně 4 hodiny :) a klidně častěji

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 08:01 |  
        6 3

        Dobré ráno přeji.
        Já jsem s tou délkou pořadu taky neměl problém. A poslouchalo se mi to dobře, káva mi (světe div se) zase chutnala :-)).
        Jsem sice kritikem pana Podroužka, ale přišel do "jámy lvové" a i k mému překvapení to mělo docela "koule".
        Přispěli k tomu i všichni ostatní, takže tento podcast byl fakt docela vydařený :-).
        Takže díky Quelhare.
        Sokrates55

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        Edenjejenjeden     před 5 lety 06.12.2018 09:09 |  
        5 0

        Já osobně s délkou neměl nejmenší problém,moc hezky se to poslouchalo,a i ta kvalita zvuku je velmi profesionální,třeba oproti podcastu tuším Eurofotbalu(jak jsi tam byl s tím spartanem).S délkou bude možná větší problém,až tam bude Jarda Tvrdík:-D.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Eluin (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 18:37 |  
      7 2

      Já naopak délku kvitoval s nadšením. Mám to na cestu do práce i zpět :).

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Borgetti     před 5 lety 05.12.2018 20:52 |  
      9 1

      Tak jsou rozepsané etapy dle času, tak si podcast může každý dle sebe a dle toho zkrátit. Jen doufám, že podcast s panem Tvrdíkem nebude o nic kratší, ba naopak doufám, že bude co nejdelší :-)
      A nápad s hostem, který není slávista je dobrý. Je fajn slyšet názor od člověka, který nemá náklonnost ke Slavii a hodnotí tak věci zcela střízlivě, bez nějaké lásky ke klubu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Fallen (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 22:25 |  
      6 3

      Někteří lidé, třeba jako já, by si rádi poslechli i dvě hodiny. Nikdo přeci nikoho nenutí, aby poslouchal 90 minut v kuse, nebo podcast doposlechl do konce...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Steve2924 (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 09:57 |  
      3 1

      Nesouhlasím s Tebou. Podcastu by spíš uškodilo, kdyby se zajímavá diskuse utla jen protože už vypršela 60. minuta.
      Sám píšeš, že to posloucháš na 4x. tedy v blocích po cca 22 minutách. To by ti ta hodina moc nevyřešila.
      Navíc to přece není špatně, že to nedoposloucháš celé najednou. Podcast beru jako něco časově náročnějšího, kde se věc probírá do hloubky bez ohledu na časová omezení. Právě podcastu je délka spíše plus než mínus. Já třeba absolutně nesnáším videa/podcasty v novinách, které trvají 5 - 15 minut a jsou to v podstatě jen rozhovory, které bych si v článku přečetl za 3 minuty a dostal bych stejně informací. To je pak ztráta času. Ale podcast ale pokec, to má smysl, tam má smysl slyšet ten rozohovor tak jak je a nesestříhaný.
      Navíc je tne podcast i rozdělen do bloků, takže to lze pěkně poslouchat na víc částí.
      Přirovnal bych to ke knize. Když si chceš užít příběh do detailu tak sáhneš po knize. A asi nečekáš, že ji přečteš do hodinky a celou najednou. Tak podcast je taková kniha v audio světě :D Navíc to není něco co je aktuální jen v době vydání. Já třeba tenhle podcast budu poslouchat příští týden po cestě na Slovensko, protože to budu mít náležitý klid si to v klidu užít. Takže za mě ideální podcast tak na 5-6 hodin :D Ta hodina mi nevydrží ani do Brna...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 10:19 |  
      13 1

      Já bych se naopak přimlouval za ještě delší zajímavé povídání. Mám 12 hodinovou pracovní dobu, tak když odečtu oběd a ranní kávovou siestu, tak bych tak 7 až 8 hodin podcastu v práci dal. :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        jufoun (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 19:04 |  
        3 1

        Já se kolikrát přistihnu, že dám sluchátka, poslouchám podcast a najednou jé, to je už konec?
        Přimlouvám se za vánoční prodloužený ""Wulf" 2ou hodinový podcast :D

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 19:19 |  
        2 0

        Já bych to jel nonstop když už.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

    Eluin (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 18:36 |  
    3 1

    Tož pěkné to bylo!

  9. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

    slamacek (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 20:22 |  
    3 0

    Ahoj, nabizim listek na petrohrad. Je to na jih. Cena 250. Predani, Praha, Milovice. Musim hlidat deti.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      violence     před 5 lety 06.12.2018 12:53 |  
      0 0

      Ahoj,
      měl bych zájem..je možné předání teď v sobotu na Bolce? :)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      mabr     před 5 lety 06.12.2018 14:10 |  
      0 0

      Zdravím, pokud ho kolega nade mnou nevezme, klidně ho beru já :-) Díky!

  10. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

    navzdyslavia     před 5 lety 06.12.2018 12:19 |  
    2 0

    Předem se všem omlouvám za můj příspěvek, který sem nepatří. Nutně hledám někoho, kdo si nahrává všechny naše zápasy. Potřebuji sehnat celý zápas i s příchody dětí s hráči na hřiště SKS vs Dukla 18.11.2017. Potřebuji to jako vánoční dárek. Jsem ochotný i zápas na dvd odkoupit. Děkuji všem. Můj email : kl.jirka@seznam.cz

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 13:41 |  
      0 0

      Obávám se, že to nebude tak lehké. Nedokážu odhadnout kolik lidí si takový archiv vede. Koukal jsem, že to dávala ČT. Zkus napsat na ČT Sport, jestli by ti to nějak neposkytli...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 14:13 |  
      0 0

      Uloz to či YouTube asi blbost,možná na i sportu se dala zkouknot minula sezona,to strilim od boku

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        kjandourek (admin)     před 5 lety 06.12.2018 14:39 |  
        0 0

        Na isportu jsou k dispozici záznamy ze zápasů loňské sezóny, ale letošní bohužel už ne...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      M@rvin     před 5 lety 06.12.2018 15:33 |  
      0 0

      Jak výše zmiňuje Merlinus, zkusil bych napsat do ČT. Myslím, že šance, že ti to poskytnou, je celkem slušná. Jako druhou možnost bys to ještě mohl zkusit přes Slavii.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        jufoun (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 19:07 |  
        0 0

        Já takhle potřeboval záznam z Eurosportu a poslali mi CD se záznamem úplně v pohodě, snad to bude s ČT sportem stejné.

  11. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

    Pan Bůh     před 5 lety 06.12.2018 15:53 |  
    7 6

    To je ten Podroužek, kterého když si skupinka slávistů pozvala na pivo, tak posbíral drby, co mu po pár pivech rekli a udělal z toho článek? To musí být strašně fajn chlap. Ve Sportu hodně musí mít rádi, je to profík, ale proč takového člověka zvát do čehokoliv slávistického? Kecy u Součka pak beru jako ztrapnění se. Můžeme nadávat na to, že na to kluby v Evropě nemají, ale pokud budou pouštět ven hrace za zcela neadekvátní sumy, tak asi reálnou šanci uspět nemáš. Člověk, který stojí v čele klubu tam není od toho, aby pouštěl kluky plnit si sny, ale od toho aby mancaft fungoval a to bude jen těžko, když budeš pouštět nejlepší hráče řekněme za sedminu rozpočtu. Já nevím, jestli ten člověk ví, jaké ceny se momentálně dávají v zahraničí za hráče Tomášových kvalit.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      mudrc     před 5 lety 06.12.2018 16:35 |  
      1 5

      Ano, to se jednalo o pozvání na pivo od Area, kde Honza pozorně poslouchal a poté těch informací napsala článek, jak píšeš.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 21:07 |  
        3 0

        Bych ho pozval maximálně na Olšany :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      kjandourek (admin)     před 5 lety 06.12.2018 16:10 |  
      0 1

      Podotýkám, že tohle v tištěné verzi vyšlo ve středu... no možná by to odpovídalo, podcast se snad natáčel v pondělí,že?

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        bramburek (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 20:26 |  
        1 0

        V úterý... v pondělí se hrálo v Opavě...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 19:16 |  
      0 1

      Vůbec bych tomu nepřikládal nějaký význam i v minulosti měl občas jisté světlé chvilky,no ono se ted zase tolik do Slavie navážet nedá.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        pehacko     před 5 lety 06.12.2018 19:42 |  
        7 2

        vsak tam porad opakuje baluta, baluta a baluta... je to porad rudej vocas

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Snivec     před 5 lety 06.12.2018 23:00 |  
      1 0

      a da se psat neco jineho o postaveni v minule a predminule sezone a nyni o naskoku dvanacti bodu? Podrouzek si vymysli kde co, ale to by byl uz za uplnyho kaspara. :)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      kjandourek (admin)     před 5 lety 07.12.2018 09:42 |  
      3 0

      Obecný kidy...

      Že Ševčík už byl oznámen, ale ještě to není hotové.... a spekuluje se o částkce 30 mega
      Že Masopust byl v hledáčku Sparty i Plzně, kolik toho za koho odehrál a spekuluje se o částce 15 mega....

      A pak že se podle informací Sportu zajímáme o Pavelku a Haška, ale že to bude těžší, protože Kasimpasa je v lize druhá a nebude chtít tým oslabit... a u Haška je zase problém, že má Sparta předkupní právo a tak i když se nedohodne s hráčem, nemusí mu dát souhlas vůbec jednat s jiným klubem (což je podle mého názoru blbost - na Sýkoru měli předkupní právo taky a bylo jim k prdu)

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

        Edenjejenjeden     před 5 lety 07.12.2018 10:01 |  
        1 0

        Kidy?Limonádový Joe-"Nechte si vaše Kidy":-D.Normálně to neřešim,ale tohle Admine:-)))

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

          kjandourek (admin)     před 5 lety 07.12.2018 10:08 |  
          0 0

          No jo, člověče... já to vždycky píšu s i ... nikdy mě nenapadlo, že by to mělo být jinak... přitom jde o tvrdou souhlásku ... :-)

  12. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

    zeleznik2     před 5 lety 07.12.2018 09:22 |  
    1 9

    Pro zpestření v práci, či večerní pohodu doma, velmi dobré..jen to vysvětlení ohledně ideální jedenáctky při derby a zahrnutí Plavčiče, Civiče atd to fakt nejde na rozum, když ti to hráči nemají ani na to, aby porazili b-tým Opavy či Slovacko...rozhodně na naše kluky v obraně nemají...koho zajímá Sparta čí Plíseň?jedni v obrovské ztrátě, se nikdy nepoučí a kupují další předražené posily a druzí vyhazují peníze za černé hráče typu Beaguela či Kayamby asi aby na lavičce nebylo smutno Ekpaiovi. Šádek s nákupy vyrovnává Kotalíka...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      samciz (přítel SN)     před 5 lety 07.12.2018 10:24 |  
      6 1

      Spartě se můžeme teď ušklíbat, ale podceňování Plzně by se nemuselo vyplatit, o čemž jsme se mohli přesvědčit hlavně loni. Jejich fungování má už léta hlavu a patu. Navíc, ať si myslíme o Vrbovi cokoliv (po stránce lidské), faktem je, že je to trenér, který patří mezi, ne-li je, nejúspěšnější za dobu samostatné ligy.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Mimoň     před 5 lety 07.12.2018 10:59 |  
      6 1

      Snad si totéž neříkají i hráči...to bych se o výsledek letošní sezóny fakt bál..zvlášť ve fotbale se nevyplácí soupeře podceňovat. Kdo může vědět jaký bude jaro? Co když zopakují tu svou jízdu jako loni na podzim? Že jsou pořád velmi nebezpeční ukazali proti CSKA, no a zrovna ten Kayamba není vůbec marný...věřím že realizák a hráči nic nepodcení

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      sTizz (přítel SN)     před 5 lety 07.12.2018 15:23 |  
      2 2

      S tou obrovskou ztratou bych to moc nerozmazaval,jsme o asi 200 milionu hned za rudejma..:)) Ovsem oni maj domaciho Kretu,my mame zahranicni partnery..

  13. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

    miro     před 5 lety 07.12.2018 11:19 |  
    3 7

    Jen trosku povzdechnuti,zitra hrajem dulezitej zapas o titul a nikde ani radka.Skoda...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      kjandourek (admin)     před 5 lety 07.12.2018 11:23 |  
      16 0

      Větší povzdechnutí: už jsi tu registrován rok... a ještě sis nevšiml, že předzápasové preview se tu objevuje pravidelně den před zápasem okolo sedmé večerní....

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      Eluin (přítel SN)     před 5 lety 07.12.2018 15:28 |  
      1 2

      Tak vzhledem k tomu, že zdejší redakce web tvoří ve svém volném čase (nepočítám langusty) se asi nedá čekat detailní info dny dopředu :).

  14. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

    honzah (přítel SN)     před 5 lety 07.12.2018 17:33 |  
    1 1

    Náhodný čtenář by se mohl domnívat, že Pan Lama a Jan Podroužek jsou jedna a tatáž osoba.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 11

      pan Lama     před 5 lety 08.12.2018 12:45 |  
      0 0

      :D Tak to je opravdu velmi pikantní představa.