Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

Slavia udělala rázný a sebevědomý krok do jarních vyřazovacích bojů Evropské ligy. Výhra je velmi cenná navzdory tomu, že Zenit už v zápase neměl o co hrát.

Již po nepovedeném zápase v Bordeaux jsem našim barvám věřil a byl přesvědčený, že ten poslední krok doma proti Zenitu zvládneme. Včerejší utkání pak naplnilo má očekávání. Slavia ukázala, že za rok ušla kus cesty a že je silnějším týmem, než jak tomu bylo loni s Astanou. Svěřenci trenéra Trpišovského podali sebevědomý kvalitní výkon a zápas snad ani nemohl skončit jinak než přesvědčivým vítězstvím Slavie. Petrohrad měl totiž s přimhouřením oka jedinou nadějnější akci. Navíc v domácím prostředí nejde o výjimku, ani týmy Bordeaux a Kodaně se k ničemu nedostaly. Zvládnout tři těžké zápasy takřka bez střely soupeře na branku, to je úctyhodný počin. Eden začíná být nedobytnou tvrzí i na evropské scéně!

Můžeme debatovat o tom, že Zenit neměl motivaci a nehrál v nejsilnějším složení. Jeho hráči sice nic nevypustili, ale bylo zřejmé, že v poněkud improvizované sestavě, která sice měla individuálně i tak velkou kvalitu, avšak na druhou stranu nemohla být ideálně sehraná, soupeř těžko mohl podat svůj maximální výkon. To je ale úplně vedlejší. Pošetření opor bylo v komfortní situaci hostů úplně logické a hlavně je čistě jejich věcí. Z mého pohledu byl zásadní výborný výkon a přístup Slavie.

Samotný postup beru jako velký úspěch. Skupina nebyla vůbec lehká a Slavia favoritem na postup nebyla. Účast v jarních bojích je o to více cenná, že červenobílí dokázali postoupit jako jediní ze 4. výkonnostního koše. Vše zkrátka nasvědčuje tomu, že jsme na dobré cestě k vybudování špičkového středoevropského klubu, což je náš deklarovaný cíl. Ke včerejšku už tedy jen jedno slovo: DÍKY!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Díky výborné hře celého týmu měl minimum práce a chytat nemusel nic. Kvůli terénu měl ale naopak ztíženou hru nohama. Až na první menší zaváhání si s tím ale poradil výborně. Vypíchnutí si zaslouží i úžasný výhoz přes polovinu hřiště, který byl navíc i zcela přesný.

Vladimír Coufal - 7 - Po menším zranění je zpět ve formě tak, jak ho známe. Od začátku aktivní, hned v úvodu se dobře uvolnil ve vápně a chybělo jen trochu štěstí, aby jeho přihrávku do chumlu hráčů trefil slávista. Skvělým návratem a konstruktivním obranným zákrokem založil akci u naší druhé branky.

Ondřej Kúdela - 7 - Hrál s přehledem, v obranných soubojích neměl problémy a s míčem u nohy si tradičně rozuměl.

Michael Ngadeu Ngadjui - 7 - Byl o něco výraznější než Kúdela a až na prvotní menší problémy v rozehrávce si vedl výborně. Hned v úvodu se prosadil k hlavičce po rohovém kopu a jeho povedenému pokusu chyběla jen o pár decimetrů lepší přesnost. Ve zbytku zápasu jistě vyhrával hlavičkové souboje, ve druhé půli zaujal i ziskem míče při napadání a zapojením se do útočné fáze hry.

Jaroslav Zelený - 5 - Start měl hodně rozpačitý, ale není se co divit, když nepříliš rozehraný naskočil do takhle důležitého zápasu. Úvod si neulehčil, když místo odpálení míče chtěl zpracovávat snad patičkou a málem z toho byla šance soupeře. V průběhu zápasu i dvakrát zaváhal při bránění, když z toho ve druhé půli byla jediná nadějnější akce Zenitu, kterou ale naše obrana dokázala zablokovat. Postupem času se ale rozehrával a v závěru už působil velmi dobrým dojmem. Nebál se obejít hráče a zapojoval se do útočení. Měl i velkou šanci a nevolil v ní špatné řešení, technicky ho ale nezvládl úplně dokonale a gól z toho nebyl.

Peter Olayinka - 8 - V závěru podzimu je skvělý a přesně ukazuje, proč za něj Slavia utratila dosud největší balík v klubové historii. Peter totiž zcela zapadá do našeho systému hry. Je nesmírně běhavý a pracovitý, vypíchnout musím situaci, kdy neváhal napadat po celé šíři hřiště a během chvíle dostal pod tlak hned tři obránce. K ukázkové práci pro tým navíc přidává i útočnou kvalitu. Nebojí se hrát jeden na jednoho a docela se mu to daří. Navíc nejde o kličku na místě, kdy se bránící soupeř stačí pohodlně vrátit do obranného postavení. Olayinka směřuje přímo vstříc brance soupeře a když si někoho "udělá", tak ho dotyčný chytí už jen těžko. Perfektně sehrál situaci u vítězné trefy, kdy se zbavil dvou soupeřů a přesně našel Hušbauera.

Tomáš Souček - 7 - U něj se musím opakovat, zase odvedl svůj standard. Čímž myslím STANDARD s velkým S, T a tak dále. I z evropského pohledu už je z něj jasně nadstandardní hráč. Dokáže číst hru a pohybuje se ve správných prostorech, čistě odebírá míče a velmi dobře se zapojuje do kombinace. Navíc dokáže být nebezpečný i ve vápně soupeře. Co víc chtít? Tomáš je naprosto komplexní hráč a opora týmu.

Josef Hušbauer - 7 - Zápas mu sedl a byl hodně výrazný. U první trefy správně přihrával pod sebe a Zmrhal už měl jednoduchou úlohu. Často hrál s míčem, vybojoval na svou osobu několik faulů a dobře rozehrával rohové kopy. V jeden moment předvedl i pěkný sprinterský výkon, ale míč si moc předkopl, a tak nakonec skončil v zámezí. To byla ale jen drobná piha na kráse Hušbauerova povedeného výkonu.

Miroslav Stoch - 8 - Olayinka válel, hráčem utkání pro mě byl ale přeci jen o chloupek Stoch. Nejen že famózní střelou vstřelil gól, ale zároveň byl velmi aktivní po celý zápas. Při další povedené střele trefil břevno, navíc několikrát velmi dobře zamakal i směrem dozadu. Po lehce rozpačitém startu sezony je opět top hráčem a tahounem.

Jaromír Zmrhal - 7 - Start měl špatný a hned lacino zkazil několik míčů, jako by na něm a Zeleném byla nejvíc vidět nervozita. S kolegou jsme se o tom bavili a říkal jsem, ať Jardu předčasně neodsuzuje, že jak ho znám, tak dá góla. A taky že ano! Zakončení už to bylo celkem snadné, je ale třeba ocenit velmi dobrý náběh. Tímto povedeným momentem ze Zmrhala počáteční nejistota spadla a dále už hrál velice dobrý zápas. Ukázal rychlost i "tahovost" a Petrohrad s ním měl problémy.

Milan Škoda - 6 - Pro mě výkon na hranici mezi pět a šest. Při výborném výkonu Slavie byla většina našich hráčů na hřišti výraznější než on, i Milan si ale odvedl své a podle mě nehrál vůbec špatně. Hodně míčů podržel a i když se do nebezpečnějšího zakončení nedostal, tak alespoň zaměstnával obranu Zenitu a vytvářel více prostoru pro spoluhráče. Opět se navíc ukázal jako kapitán při střetu s Driussim, který chtěl pokračovat ve hře navzdory zranění brankáře.

Ibrahim Traoré, Michal Frydrych a Alexandru Baluta nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

6. - Čtvrtek 13. 12. 2018 21:00

Evropská liga, 2018/2019
2 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

32. Jaromír Zmrhal
41. Miroslav Stoch

FK Zenit Petrohrad
FK Zenit Petrohrad

Komentáře (97)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

    Chali     před 5 lety 14.12.2018 11:44 |  
    12 3

    Tenhle tým má silnou sílu a zasloužil by si výraznej úspěch. Když včera dostal Ondra tu ránu do hlavy, Peter pak do toho hráče dost tvrdě vletěl, a pak se na něj seběhli všichni slávisti, aby mu vysvětlili, že do našeho gólmana se takhle nechodí... To ukazuje, jak kluci bojujou jeden za druhýho a tvoří - Ščasný, to je pro tebe - skutečnej TÝM! Děkujeme, kluci.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 14.12.2018 12:01 |  
      17 0

      mám takovej dojem, že kluci se tam neseběhli na toho hráče (Šatov), co se srazil s Kolářem, nýbrž na Driussiho, a to kvůli tomu, že pokračoval ve hře, i když náš golman zůstal otřesenej na zemi... ta srážka bych řekl, že byla i nezaviněná a neudělal to Ondrovi schválně, a rozhodčí to správně nepískal ani jako faul...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        Staršina     před 5 lety 14.12.2018 13:26 |  
        6 0

        Řekl bych, že pokračování ve hře byl až druhý problém. Prvním problémem byla situace těsně před tím. Máme míč pod kontrolou. Náš hráč řeší problém brankáře odkopem míče do autu. Sice pomalým, ale jasně kolmo k postranní čáře. Nač také kopnout prudce do diváků, když situace je jasná. Jenže ten hráč Zenitu zasprintoval, míč těsně před čarou zachytil a nikým neatakován vyvolal před naší brankou gólovou situaci. Takovou prasárnu jsem už dlouho neviděl. Docela by mně zajímalo, jak by ze zachoval rozhodčí, kdyby padl gól.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

          pethead (přítel SN)     před 5 lety 14.12.2018 13:42 |  
          1 0

          Přesně tak. Zelený si za to také sypal popel na hlavu, že míč neodkopl ze stadionu pryč. Prostě nečekal, že se někdo takhle zachová.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

          Steevee     před 5 lety 16.12.2018 23:03 |  
          0 0

          Rozhodčí by se bohužel neměl jak zachovat nebo nezachovat. Míč byl na hřišti, případný gól by normálně platil.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      honza304     před 5 lety 14.12.2018 13:34 |  
      3 0

      Ščasnýmu neraď ať zůstanou, kde jsou.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        Alanor (admin)     před 5 lety 14.12.2018 13:37 |  
        7 0

        Proč taky radit někomu, kdo ví všechno nejlíp sám. :))

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

    bongor     před 5 lety 14.12.2018 11:51 |  
    6 0

    Ty jsi alanore opsal moje hodnocení,jinak si to neumím vysvětlit.Jenom Olayinkovi se Stochem jsem dal devítky a kdyby se mě někdo zeptal na muže utkání,tak bych jmenoval je oba,byli skvělí,stejně jako celá Slavie.Ať žije SKS!!!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      Slawek     před 5 lety 15.12.2018 19:50 |  
      0 0

      Takže vlastně Bongore neopsal.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

    nobiczek (přítel SN)     před 5 lety 14.12.2018 11:59 |  
    7 0

    Moje hodnocení se v podstatě co do rozdílů mezi hráči shoduje s Alanorovým, nicméně vzhledem k náročnosti zápasu jsem hodnotil všechny o známku výše. Přeci jen jsme doma porazili a přehráli tým, který vede ruskou ligu, navíc v zápase, který rozhodoval o našem postupu, což z mého pohledu znamená zvýšený tlak na psychiku hráčů..

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      donford     před 5 lety 14.12.2018 12:22 |  
      5 0

      Víte, přesně tak se uvažovalo, když proti nám doma v Bordeaux natoupil prý částečně náhradní tým. A jak hráli a jak nás vyprovodili. Takže bych u miliardářského velkoklubu, navíc vedoucího ruskou ligu, jejich "náhradní tým" vůbec nepodcenil. Podrobný rozbor by nám ukázal, kolik jejich hráčů, včetně střídajících bylo ze základu prvního mužstva. A o tom, že to jsou třešinky sezobané z mužstev a zemí celého fotbalového světa netřeba pochybovat.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

    honza304     před 5 lety 14.12.2018 12:24 |  
    8 8

    Ono je to těžké hodnotit takový zápas. Osobně bych s tím celkem souhlasil až na drobnosti. Myslím si, že oba stopeři jsou malinko podhodnocení a Škoda nadhodnocenej, když už má Zelený za 5, tak bych mu ji dal taky. Za zápas byl asi tak čtyřikrát u balónu, když nepočítám, že ho sebral, myslím, Olaynkovi z hlavy. Nemáš to jednoduchý, ale hlavně klukům díky za krásnej zážitek!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      pethead (přítel SN)     před 5 lety 14.12.2018 13:46 |  
      4 3

      V jiném svém příspěvku píšeš "Diskuse je od toho, aby se diskutovalo a výsledkem by mělo být co nejobjektivnější hodnocení. Každý má svůj úhel pohledu a vidí to trochu jinak.", s čímž se samozřejmě nedá než souhlasit. Nicméně, pokud napíšeš, že byl Škoda "asi tak čtyřikrát u balónu", není to jiný úhled pohledu, ale lež. Podle mě zbytečná.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        edenian     před 5 lety 14.12.2018 20:37 |  
        1 1

        Ve me taky hrklo, kdyz jsem tu vetu cetl. To se mi teda nelibi. A jeste nevim proc je tezky hodnotit tenhle zapas. No ale kazdej to vidime po svym.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        honza304     před 5 lety 17.12.2018 09:39 |  
        0 0

        Ale furt je to diskuse, říkej si tomu lež. Já takhle můžu pojmenovat úplně něco jiného. Jsou tady diskutující, kteří Milanovi dávají čtyřky. Je to věc názoru, úhlu pohledu.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

    zeleznik2     před 5 lety 14.12.2018 12:38 |  
    4 7

    No u mne všichni hráči za včerejšek nejméně za 7, Mirovi jsem dal 10..zrovna po takovém výkonu a výhře bych nečekal, že Alanore budeš takhle skoupý...Zelený rozhodně výše než 5.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

    Dr. Fe1     před 5 lety 14.12.2018 12:46 |  
    21 19

    Jestli mají stopeři jenom 7 a neviditelný Milan Škoda plných 6, tak je v hodnocení něco špatně. Osobně bych to viděl na 8 pro stopery a 4 pro Milana. Zásluhy jsou hezká věc, ale nebudu kvůli nim přičítat body v hodnocení výkonu v zápase.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      pehacko     před 5 lety 14.12.2018 13:02 |  
      18 8

      milan legenda skoda makal a napadal. vyhraval souboje a sklepaval balony. to plivani na nej vubec nechapu. utok byl silny i diky nemu, protoze otviral prostor pro hrace z druhe vlny. u prvniho golu odtahnul pro prince jardu obrance a u druheho diky jeho napadani ziskal volejnicek mic... hlavne za vcerejsi zapas vsem hracum znamku 10 a neni treba se dal o tom bavit!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        honza304     před 5 lety 14.12.2018 13:31 |  
        15 2

        Já bych to neviděl jako plivání, i když občas tady někdo plivne. Diskuse je od toho, aby se diskutovalo a výsledkem by mělo být co nejobjektivnější hodnocení. Každý má svůj úhel pohledu a vidí to trochu jinak.
        Nejvíc plive Dočkal.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

          PetCC     před 5 lety 14.12.2018 14:52 |  
          7 3

          Samozřejmě, ono není jednoduché ohodnit hráče, který není tolik u míče, ale přitom svým pohybem dělá prostory ostatním. Ale podle mě tím Škoda v zápase dost pomáhá.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

          o5aradecek     před 5 lety 14.12.2018 19:47 |  
          1 0

          Dočkal už se těší na toaLetnou a na boj o skupinu 1-6. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        o5aradecek     před 5 lety 14.12.2018 17:49 |  
        5 2

        Přesně tak, dnešní útočník není na hřišti jen od toho, aby dal pokaždé gól. Musí i udržet míč vepředu, "omlátit" obránce soupeře, otevírat náběhy prostory pro spoluhráče atd. Milan vše splňuje, navíc je to skutečný leader a ty góly zase přijdou. Takový Giroud v létě na MS nedal ani jeden gól, přesto byl jedním z nejdůležitějších hráčů Francouzů na turnaji.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

          Mrakomor     před 5 lety 14.12.2018 17:57 |  
          1 0

          Tuším, že to bylo horší, že Giroud neměl ani jednu střelu na bránu...

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

            o5aradecek     před 5 lety 14.12.2018 18:37 |  
            1 0

            To byl jen příklad, že i bez gólu to může být platný hráč. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        Dr. Fe1     před 5 lety 16.12.2018 02:46 |  
        0 4

        Realistické hodnocení není plivání. Já uznávám jeho zásluhy a jsem mu vděčný co pro Slávii udělal a rozhodně na něj neplivu, jen mi připadá, že v současné formě není pro tým moc platný.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      ervin     před 5 lety 14.12.2018 16:05 |  
      7 4

      Škoda zas tak neviditelný nebyl, odvedl hodně černé práce , na tu 6 to rozhodně bylo. Mýlíš se doktore....

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        edenian     před 5 lety 14.12.2018 20:39 |  
        1 2

        Rozhodne.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        Dr. Fe1     před 5 lety 16.12.2018 02:48 |  
        1 5

        Každý máme svůj názor. Dejme tomu, že o 5 by se uvažovat dalo. Ale 6 podle mě tedy ne. Pro útočníka co nevystřelí za celé utkání na bránu, nevytvoří šanci a sám se do žádné nedostane, a to přitom tým hraje docela útočně je 6 nepřiměřeně vysoká známka.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 14.12.2018 13:40 |  
    7 5

    Dobrý den přeji Vám všem a děkuji Alanorovi za jeho "pracovní nasazení" při vyhodnocení výkonů našich kluků.
    Známky jsou vcelku posazeny dobře. Jestli jde někde hodnocení o stupeň dolů či nahoru, to při našem vítězství a postupu do jarní části EL už velkou roli nehraje. Ani jeden není hodnocen "pod míru". A to je dobře.
    Já bych spíše hodnotil úroveň a chuť do hry u našich hráčů.
    Správně je například zmiňován Peter Olayinka. Honza Matoušek by našeho "Olinku" měl při hře opravdu studovat.
    Baluta by měl sledovat práci Stocha a Zmrhala. Ti dva hrají přesně to, co chce po Balutovi trenér. Makat dozadu, dopředu, pomáhat při rozehrávce, naběhat spoustu metrů a pořád chtít. I náhradníci se to prostě musí naučit taky.
    Ano terén byl těžký a Milan s tím měl problém, ale on se prostě rval a běhal a ono mu to moc nešlo, ale znova vstal a zase makal. To je týmový výkon jako hrom. Moc se mi líbilo, když šel Milan dolů a dával pásku Pepovi, jak si oba spolu poděkovali. To jen ukazuje, že si kluci pomáhají a fakt není klišé "Jeden za všechny, všichni za jednoho".
    A souhlasím s Alanorem, že Míno byl asi top. Ta branka, to bylo tak zakroucený, že jsem se sám při tom vykláněl jak při kuželkách. To byly milimetry.
    Moc bych si přál, aby nám vyšel zápas i s Jabloncem. Nejen že jim máme co vracet z léta, ale i udržení bodového náskoku by nebylo špatné. Vzhledem k té jarní ligové nástavbě, která se dělala stejně jen kvůli "rudé bídě", by to bylo dobré a při to mém přání jsem na pokoru nezapomněl. A možná by si tím vítězstvím dali kluci dárek sami sobě pod stromeček, protože nám už ho včerejším zápasem určitě dali.
    Tak držme palce "tam na severu dalekém" a užívejte předvánočního času za zpěvu rorátů.
    S úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      Pepino44     před 5 lety 15.12.2018 10:56 |  
      2 1

      Zdravím Tě, Sokrate. Tentokrát se mi zdá Tvůj příspěvek poněkud bez chuti, něco mu schází. Nejedná se o nedostatek ve věcné stránce, ale skutečně je méně voňavý. Chybí mi u něho představa, jak jej píšeš u šálku voňavé a dobré kávy. To víš, již jsme si za tu dobu na představu Tebe u šálku dobré kávy zvykli.
      Buď zdráv a přeji Ti hezké prožití vánoc a vše nejlepší v roce 2019 i s úspěchy naší Slávie.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 17.12.2018 07:17 |  
        0 0

        Možná je to tím, že jsem se tentokrát tolik nerozepsal. Někdy je to složité, protože spousta lidí v disputaci už ten postřeh napsala a něco opakovat se mi zdálo být nefér. Tak možná, že to byla napsáno trochu stroze. Příště se polepším. :-).
        S úctou
        Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      Dr. Fe1     před 5 lety 16.12.2018 02:51 |  
      0 4

      Nepřipadá že by Honza Matoušek neměl chuť do hry. Jeho problémem je někdy naopak spíš přílišná splašenost, ale to se jsitě zkušenostmi spraví.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 14.12.2018 13:46 |  
    14 0

    Ngadeu bez milosti 8 seděl jsem na vychodě blízko hřiště a pečlivě ho sledoval top výkon to mě nikdo nevymluví, patří tam i krásná hlavička pokud se nepletu,samozřejmě i ostatní hráči měli parádní vystoupení.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      asanin     před 5 lety 14.12.2018 15:19 |  
      1 0

      Při té hlavičce jsem měl dejavu na zápas s Boleslaví a hlavičku Deliho, kterou vytěsnil Šeda... To snad bylo jak ze záznamu :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        bramburek (přítel SN)     před 5 lety 14.12.2018 15:25 |  
        4 1

        přesně tak Štěpáne, jak přes kopírák, jen ta Deliho šla ještě o kousek víc k tyči... tu by ten ruskej smrkáč neměl...

        jinak Ngadeu krom výbornýho výkonu, a zmiňovaný hlavičky, ještě založil tu akci na náš první gól, kdy pěkně kolmo přihrál Olayinkovi… taky výkon Míši vidím na osmičku jak vyšitou...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      carevitchando     před 5 lety 14.12.2018 15:45 |  
      2 0

      Ano, po úvodním rozkoukávání, kdy byli kluci jakoby nervózní a zaháněli se přihrávkami (i Ngadeu asi 2x někoho prohnal), se naše perla skutečně rozehrála k výkonu, který se podobal zápasu v Kodani. Za mě taky 8.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      Markus     před 5 lety 14.12.2018 17:00 |  
      6 0

      Také jsem tohoto názoru. Michael se rozehrál k parádnímu výkonu, který měl obrovskou eleganci, je to frajer. Nejen, že jsme to včera zahráli výborně jako tým, ale pár hráčů se dostalo výkonem do kategorie které říkám hvězdy. Michael s Olayinkou tam rozhodně včerejším výkonem patří.

  9. Slavta -Zenit 2 : 0

    buri     před 5 lety 14.12.2018 16:54 |  
    2 3

    Zdravím všechny Slávisty. Dal jsem všem 10... S Alanorem ale souhlasím, jen u našeho promrzlého golmana ne... Brankář udrží čisté konto, tak musí dostat aspoň 9... V pondělí to bude těžké, ale věřím...
    SKS navždy.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

    Lord_Edmund     před 5 lety 14.12.2018 17:10 |  
    3 1

    nemáte prosím někdo odkaz na celý záznam?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 14.12.2018 17:24 |  
      3 1

      Připojuji se s prosbou. Byl jsem v práci a viděl jsem jen několikavteřinový sestřih.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        Edenjejenjeden     před 5 lety 14.12.2018 17:31 |  
        3 0

        Máš to na ivysílání ,komplet,včetně studia...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

          Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 14.12.2018 17:32 |  
          0 2

          Dík, zejtra na to juknu, teď musím zas do roboty.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

            PetCC     před 5 lety 14.12.2018 23:54 |  
            1 0

            Já si to musel pustit hned jak jsem dorazil domů, dokoukal jsem to po čtvrt na tři :-)

            Ale opravdu to za to stálo!

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

    Edenjejenjeden     před 5 lety 14.12.2018 17:34 |  
    13 0

    Jinak vzpomenete si,co psal "expert Jakub Konečný",když k nám přicházel Stoch.Nekoncepční krok vedle,rozhádá celou kabinu,není týmový hráč

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      carevitchando     před 5 lety 14.12.2018 18:24 |  
      7 0

      Já z jeho příchodu taky nejásal, opravdu ho předcházela pověst geniálního potížisty. Teď se jemu i vedení hluboce, hluboce omlouvám, že jsem pochyboval...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        Edenjejenjeden     před 5 lety 14.12.2018 19:03 |  
        2 0

        No já taky,ale my se nepovažujeme za experty:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        PetCC     před 5 lety 14.12.2018 23:53 |  
        0 0

        Já zase nejásal, protože jsme ho vůbec nesledoval a vlastně jsem ani moc netušil, co v něm je. Zvlášť když to bylo na poslední chvíli.

  12. Milan Škoda

    Cross     před 5 lety 14.12.2018 17:43 |  
    12 4

    S hodnocenîm vcelku souhlas. Mám dva postřehy:
    1. Způsob jakým se Miňo uvolnil, aby pak nechytatelně vypálil levačkou, je mimořádný. Pusťte si to ještě jednou... Proto devět.
    2. Milan Škoda se do toho pomalu dostává, ale - doufám, ze jsem neco nepřehlédl - ani jednou neohrozil branku, ani jednou si úspěšně nenaběhl na centr, ani jednou nesklepl balón do šance. Naše hra hrotového útočníka je (a byla i vcera) slabina. Nic proti Milanovi, věřím, ze je to správný kapitàn, ze se jeste zvedne, ale hroťák týmu, který hraje jarní část Evropské ligy, musí být mnohem mnohem nebezpečnější. Proto, pokud hodnotíme jenom to, co vidíme na hřišti, čtyři.

  13. Pohárové jaro

    o5aradecek     před 5 lety 14.12.2018 18:02 |  
    7 0

    Můžeme se těšit na špičkového soupeře. Získaných 10 bodů a hlavně herní konkurenceschopnost s vyspělou Evropou, nás všechny musí těšit. Přehrát 2x Petrodhrad, je luxus. Ještě jednou díky všem hráčům, všem lidem v klubu a skvělým FANOUŠKŮM! Česká liga na tom není tak špatně, jak se někdy zbytečně říká. Slavia a Plzeň postup do jarní části, Jablonec doplatil jen na nezkušenost, jinak hrál ve skupině výborně, i ta Sigma přidala do koeficientu 2 výhry a hrála pak důstojně s FC Sevilla. Jen jeden tým opět udělal Česku ostudu...

    • Re: Pohárové jaro

      bongor     před 5 lety 14.12.2018 21:13 |  
      3 1

      Kdo to tak moh bejt?

      • Re: Pohárové jaro

        o5aradecek     před 5 lety 14.12.2018 21:23 |  
        3 0

        Vládci galaxie, kteří mají v zítřejší předpokládané sestavě (dle Sportu), jména jako Civič, Půlkrab, Sáček, Vízner, Zahustel. :-))))

        • Re: Pohárové jaro

          bongor     před 5 lety 15.12.2018 08:39 |  
          2 1

          ůůůůůůůůůůůůůů.i sám Zahustel?Ten Zahustel ???No to je síla!

        • Re: Pohárové jaro

          Sedrousek     před 5 lety 15.12.2018 19:43 |  
          0 0

          I oni si uz pripsaly bod.

  14. Zdarec

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 5 lety 14.12.2018 18:21 |  
    4 0

    Tak více méně souhlas. Začátek byl dost nervózní, u Míši jsem se bál, že výkon bude jako v Bordeaux, kde se mi zdálo, že nevyhrál skoro jedinou hlavičku a všichni byli nervózní, nepřesní, bázliví. U nás se to po čtvrt hodince hodně zlepšilo. Co se týče Zeleného, tak u něj jsme strach neměl, v lize také byl ze začátku nervózní, nepřesný, věřil jsem, že se to zlepší, což se stalo, ale celý zápas si moc nevěřil, když měl střílet, tak raději přihrával. Na konci ta jeho technická střela, jen dokazovala, že ke konci zápasu i to se trošku zlepšilo, hrát tak 120 min. tak bych řekl, že by střílel jako Míňo.. :) Každopádně díky chlapi, těším se na jaro!

  15. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

    Kulajs     před 5 lety 14.12.2018 20:15 |  
    2 0

    S hodnocením souhlas. Zarazilo mne hodnocení Zmrhala od Františka Cipra ve studiu. Jemu se nelíbil...Co mně se nelíbilo, bylo hřiště. Jeho stav byl špatný již při utkání s Bolkou a včera byl hrozný . Báli jsme se před utkáním s Opavou a překvapivě tam bylo perfektně připravené hřiště. Zrovna tak dnes v Ostravě, ačkoliv povětrnostní podmínky na severu Moravy byly v poslední době horší než v Praze. Čím to je?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      kjandourek (admin)     před 5 lety 14.12.2018 20:16 |  
      2 1

      Nebude to tím, že v Opavě ten trávník položili až v půlce října?

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        Kulajs     před 5 lety 14.12.2018 20:57 |  
        1 0

        To mas pravdu, ale dnešní hřiště na Baníku bylo skvěle připraveno.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

          jose01     před 5 lety 14.12.2018 21:55 |  
          2 3

          Jestli to nebude tím , že u nás to hřiště pořád kropí jak najatí. Bylo vidět jaký to je nehorázný oraniště, ostatně dresy po zápase mluvily za vše. Bohužel oproti jiným stadionům je u nás trávník katastrofální. To možná bude lepší trávník v pondělí i v Jablonci.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

            spravnej_jezedak     před 5 lety 14.12.2018 23:20 |  
            5 1

            No nejlepsi by bylo si nejaky ten Travnik z Jablonce rovnou privest s sebou:-)

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

              jose01     před 5 lety 15.12.2018 07:35 |  
              4 0

              Když bude Trávník katastrofální i v pondělí, tak pro nás jen dobře.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 5 lety 14.12.2018 20:44 |  
      1 0

      Také jsem koukal že má František s Jaromírem problém... Ale Františkovi velký dík za 96! :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 14.12.2018 23:19 |  
      1 6

      Cipro uz bude navzdy nezapomenutelne zapsan zlatym pismem do slavisticke historie za titul v 96, ale vcera jsem ho po dlouhe dobe videl mluvit a moc mu to neslo. Docela tam mektal obecne fraze, kolikrat ho moderator uplne vykolejil otazkou, na kterou neumel odpovedet, atd. Docela bida.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        PetCC     před 5 lety 14.12.2018 23:47 |  
        1 0

        No spíš se mu nechtělo na něco odpovídat.
        Třeba na Zmrhala tu je spousta jeho chyb neustále omíláno, ale Cipro je zkrátka po povedeném zápasu nechtělo zmiňovat. A možná taky byl trochu v euforii, takže ty dotazy moc nevnímal :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      PetCC     před 5 lety 14.12.2018 23:50 |  
      3 0

      Ten trávník u nás dostal záhul, když se v listopadu odehrály 4 zápasy za 11 dní.
      Od 8.11. s Kodaní, 11. Zlín, 16. Chrudim a 19. repre se Slovenskem.

  16. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

    PetCC     před 5 lety 14.12.2018 23:58 |  
    7 0

    Mimochodem, ten náš slabší začátek byl způsoben dobrou hrou Petrohradu. Oni na nás byli připraveni a ne že ne. Minimálně 20 minut nás zvládli napadat v rozehrávce velkým počtem hráčů, proto tam byly i přikrávky, které šli do autu.
    Pak nevím, jestli jsme to začali zvládat, nebo že Souček šel rozehrávat zezadu, ale Zenit už to tak dobře nestíhal. Ono to na začátku bylo o tom, jestli je utaháme, nebo jestli uděláme chybu a oni toho využijí.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      Sedrousek     před 5 lety 15.12.2018 19:47 |  
      0 0

      Me zrovne prvnich 10 minut prislo dobrejch. Az pak 3x zbytecne stratili mic a Petrohrad se dostal do hry

  17. Trávník

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 15.12.2018 00:02 |  
    6 4

    Co se týče hrací plochy, tak už s Bolkou jsem si říkal, že to hřiště začíná bejt dost děsný, a teď s Petrohradem to už byla solidní oranice, kde i místy chybí úplně tráva... těžko říct čím to je, ale na začátku sezony jsme měli úplně novej trávník, a po pěti měsících je v takovýmhle žalostným stavu...

    Když se člověk kouká na záběry z ostatních ligových stadionů, tak máme jeden z nejhorších pažitů... věřím že vedení, správci, i trávníkáři pro to dělají maximum, tak bude chyba asi někde jinde, a jen vytápění a klasická péče nestačí...

    Tak mě napadlo, jestli by nepřišlo do úvahy takový zařízení, co mívají evropský velkokluby, jestli jste to taky někde viděli, a je to super hlavně při vegetačním období, kdy už nesvítí tolik sluníčka... vypadá to jako taková konstrukce, která je po celý šířce hřiště, a na ní jsou zhruba ve výšce dvou metrů připevněný takový velký topný solárka, jedno vedle druhýho, a perou to "sluníčko" na ten trávník, a postupně se metr po metru posouvají po celý délce hřiště, a nahrazuje to normální slunce... nevím jestli jsem to popsal srozumitelně, snad aspoň trochu jo...

    Možná by to při našich finančních možnostech, a technickým kombinačním fotbalu, kterej chceme hrát, stálo za úvahu, co myslíte?

    • Re: Trávník

      o5aradecek     před 5 lety 15.12.2018 00:19 |  
      3 2

      Nechci si vymýšlet, ale buď loni nebo sezonu předtím, dostal travníkář Slavie od ligové asociace trofej pro nejlepší trávník v lize. Spíš bude problém v tom přetížení, zápasů a dalších kulturních akcí je fakt dost. Ale nevím, do toho nevidím.

    • Re: Trávník

      mig52     před 5 lety 15.12.2018 09:32 |  
      3 1

      Před časem se to zde už řešilo a nějaký odborník na trávníky vyjádřil, že v Edenu bude s jeho kvalitou vždycky problém, protože je to uzavřený anglický typ stadionu, kde těsně nad plochou málo cirkuluje vzduch a ten je pro kvalitu trávy rovněž hodně důležitý, proto se trávník nejen válcuje , ale i ježkuje, aby se provzdušnil. Chtělo by to větší "průvan". Otázku, proč tento problém nemají v Anglii, netřeba pokládat, protože tamní podnebí trávě hodně svědčí a tradice jeho údržby je světoznámá.

    • Re: Trávník

      Maeden (přítel SN)     před 5 lety 15.12.2018 12:17 |  
      2 0

      Nový trávník dle mých informací už v létě po položení chytil plíseň. Asi se to částečně i díky počasí vyřešilo, ale po nástupu nízkých teplot se problém začal projevovat.
      Dnešní stav je hlavně důsledkem repre zápasu, což komentoval i JT. Hřiště bylo silně podmáčené a český tým tam trénoval, pak ofiko trénink Slováků, nakonec zápas opět v dešti.

      • Re: Trávník

        jose01     před 5 lety 15.12.2018 16:19 |  
        0 1

        Tak pak mi hlava nebere, když byl tak moc podmáčenej, že se asi i před zápasem a o poločase určitě(podivovali se i komentátoři) kropil

  18. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

    gazza     před 5 lety 15.12.2018 02:34 |  
    13 6

    Skody se musim zastat .Drel ,bojoval a vybojoval dost micu .Nechapu ty narazky na neho

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      bongor     před 5 lety 15.12.2018 11:11 |  
      4 1

      Já se Milana taky zastávám,není sranda,dostat se rychle do formy po takové pauze. Že mu to teď nejde je fakt,přesto věřím,že nám ještě udělá hodně radosti.Navíc vidím jeho budoucnost jedině ve Slavii.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      Snivec     před 5 lety 15.12.2018 11:13 |  
      3 1

      zalezi na tom, co ocekavas od hrotoveho utocnika, jestli rychlost, aktivitu, dostavani se do sanci, strelbu ....

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      ŽerykRWS     před 5 lety 15.12.2018 20:32 |  
      2 3

      Proč zastat ? Nikdo ho nehaní. To že už není úspěšný v hlavičkových soubojích, nepresuje rozehrávku, nejde už do kličky je fakt, ale může to být dané ztrátou fyzičky po zranění a herní pohody po pauze. To že je to naše legenda je fakt.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      Boss82     před 5 lety 15.12.2018 11:29 |  
      2 4

      Hušby:-)!

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        Ladislav (přítel SN)     před 5 lety 15.12.2018 23:38 |  
        6 3

        Pepu Hušbauera každý bere, že nepatří k žádným rychlíkům, ale není to tak docela pravda, protože když jde do tuhého, tak umí pořádně zrychlit a je to často v ten nejdůležitější, tzn. klíčový okamžik. Bylo tomu tak i před naším gólem, kdy udělal strašně rychlé tři poslední kroky, tím ho nepokryli a mohl dával míč před bránu Zmrhymu a bylo tomu tak i např. v Izraeli a nebo v Rio Ave, kde při svém gólu to udělal taky strašně rychle, že soupeř vůbec nestačil zareagovat. Takže, všechno je relativní.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

          Dr. Fe1     před 5 lety 16.12.2018 02:58 |  
          2 7

          Občas jsem téměř v šoku, jak Pepa napadá sprintem rozehrávku soupeře a to třeba v 80. minutě ..... Párkrát mě takhle udivil. Když se "kousne" tak umí zabrat.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

          Boss82     před 5 lety 17.12.2018 02:45 |  
          3 2

          Tak on z Hušbyho nikdy nebude Mbappé, to je jasné. Maximální rychlost má přesto poměrně slušnou, horší už je to s akcelerací, první 3-4 kroky nemá kdovíjak výbušné. Nicméně na středního záložníka má rychlost i zrychlení dostatečné, jak už mnohokrát ukázal, naposledy právě proti Zenitu při prvním gólu.

          A hlavně - on zrychluje hru především svým fotbalovým myšlením, precizními pasy za obranu, účinným přenášením hry, průnikovými přihrávkami z prvního-druhého dotyku atd... A na to nepotřebuje být sprinter. Takže souhlas, vše je relativní.

          Hlavně jsem rád, že Hušby odpověděl všem pochybovačům, kteří tvrdili, že na ligu dobrý, ale na Evropu stačit nebude. Vzhledem k tomu, že ve všech zápasech patřil k našim nejlépe hodnoceným hráčům, vzhledem k jeho gólovým přihrávkám proti Bordeaux a Zenitu a vzhledem k tomu, jakého jsme celkově dosáhli postupem ze skupiny úspěchu, si myslím, že Hušby zavřel všem pochybovačům ústa dostatečně razantně.

  19. hráč utkání

    p!erreCORE     před 5 lety 15.12.2018 12:41 |  
    6 1

    pro mne je jednoznacne az absolutne hracem utkani Peter Olayinka. presto,ze se pohybuje na relativne malem uzemi,tzn. kridlo po pulku vlastni pulky po souperovu branu,tak na tomto vymezenem miste predvadi opravdove divy a neuveritelne maka dozadu. na druhou pricku bych zaradil MNN,ktereho hra hlavou je prikladem. no a Miro,..gol to byl luxusni vystavni a krasny. JZ8 ofenzivni smrst,tank a valec. Zelený potvrdil kvalitu i to,ze mu vzdy chvilku trva nez se dostane do hry,z pochopitelnych duvodu. zapas byl z rise snu a jsem moc rad,ze nase cile se plni..

    o titulu jsem nemel pochybnosti pred sezonou a nyni jsem o nem jistojiste presvedcen.

    mame nejsilnejsi nejseheranejsi nejsympaticstejsi tym v lize a TRENERA,ktery vi co jak kdy s kym a proc hrat a hraci mu to veri a na hristi to je videt.

    SLAVIA

  20. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

    pevek     před 5 lety 15.12.2018 16:00 |  
    8 0

    Ja vetsinou hodnoceni hracu nijak zvlast nekomentuju, ale ted me zarazila nizka cisla pro defenzivu. Ano na Kolare toho moc neletelo, ale o to tezsi je pro brankare, aby z mala neinkasoval. I slavni brankari Ivo Viktora nevyjimaje vzdy rikali, ze maji radsi zapasy, kdy jsou v permanenci, nez ty, kde je jejich jedina starost, aby nenachladli. Kolar byl suverenni a navic si myslim, ze skvela soucasna kondice obrany je i jeho zasluha. Kdyz jsme treba v druhe puli zahravali roh na polovine hostu, vybehl az k pulce, aby Ngaduimu zkorigoval postaveni pro pripad ztraty mice. Presne tohle je komunikace, ktera je pro obranu zasadni. To, ze obrana neinkasovala se zda se bere jako samozrejmost, ale ja to jako samozrejmost nevidim. Nejlepsi svetove obrany uz leta funguji jako balet. Baresi pry spolu se svymi spoluhraci trenoval ofsajdove pasti bez mice jako balet. A v te secvicenosti a komunikaci tkvi cele to kouzlo. Ale to musi nekdo na hristi dirigovat. A u nas to zjevne dela Kolar a v zapase se Zenitem si to hlidal sakra peclive. Nevidel jsem to navic u nej poprve. Dal nechapu hodnoceni Zeleneho. Jo, plaval tam ze zacatku, ale o to je vyznamnejsi, ze se vzchopil. Neni to nic lehkeho, dlouho nehrat, pak naskocit proti mozna nejtezsimu souperi podzimu, hned neco zkazit a pak se srovnat tak, ze zbytek zapasu odehraju suverenne. Uprimne jsem se jeho nasazeni dost bal a pak jsem se mu v duchu musel omlovat.

  21. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

    DF007     před 5 lety 15.12.2018 20:00 |  
    2 1

    Já jsem s hodnocením velmi spokojen. Drobná pochvala do redakce

  22. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

    zeleznik2     před 5 lety 15.12.2018 20:07 |  
    8 8

    Tak nám Spartička i přes další pomoc ze strany rozhodčích nedokázala vyhrát v Příbrami. Další radost, na Letné opravdu mohou děkovat rozhodčím a soupeřům že ztrácí jen 14 bodů a že drží aspoň to páté místo. Zmetek Frýdek div že nebrečel a těch pár rádoby fanoušků se zase předvedlo. Opravdu tomuto klubu normální fanoušci prostě fandit nemohou, ikdyž výjimky se najdou..ČT raději ani sporné momenty nenabidla a trapáček Beauguel se zázrakem uzdravil a naposledy si zahrál za Zlín v Teplicích. Může nyní v klidu zamířit do Plísně.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 15.12.2018 20:13 |  
      9 1

      Nabízí se otázka koho ted vlastně rudá bída zajímá

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      ŽerykRWS     před 5 lety 15.12.2018 20:20 |  
      5 0

      V situaci v jaký sparta je, jí fanoušci tímhle můžou paradoxně jen pomoci rychleji ke změně. Za mě bych byl radši aby trenér a vedení sparty setrvalo, což vzhledem k odporu fanoušků dlouho neustojí.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        Dr. Fe1     před 5 lety 16.12.2018 02:56 |  
        0 5

        Teď v zimní přestávce žádnej tlak nebude. A já sú tak ščasné, povede doufám spartu i nadále.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      Karel13     před 5 lety 16.12.2018 12:10 |  
      3 9

      A co má tvůj mindrák ze Sparty společného s hodnocením slávistů ? ...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

        bongor     před 5 lety 16.12.2018 13:07 |  
        6 1

        Kdo může mít mindrák z chátry?

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

          Karel13     před 5 lety 16.12.2018 16:47 |  
          1 5

          Ten, kdo o ní mektá všude. Až bude článek o Spartě, tak se k němu můžu vyjádřit (i třeba v OT), když mi za to Sparta stojí. Ale v hodnocení slávistů ...

  23. Pro zajímavost

    Petr9608     před 5 lety 16.12.2018 12:52 |  
    2 6

    Rapidu Vídeň unikla výhra ve skupině jen o vzájemné zápasy s Villarealem. Pokud by tu skupinu vyhrál a byl by mezi našima potencionálníma soupeřema, přáli byste si ho ze všeho nejvíce?

    Mi přijde, že by to byl doslova snovej soupeř.

    - Z blízka
    - Hratelnej
    - Velice atraktivní pro Slávisty a zároveň ne taková bomba typu Chelsea/Arsenal, že by to přitáhlo gaučáky a vedení pošilhávalo po nastřelení cen vstupenek do nepěkných výšin (typu za bránu za 1000, permanentkáři za 800)

    • Re: Pro zajímavost

      Ragnarok     před 5 lety 16.12.2018 18:42 |  
      1 0

      Jen ať vstupné nastřelí. Za kvalitu se má platit. Chtít tu Stocha ak tomu lístek za 300 je úsměvné. Akorát by vydělali překupníci. Rapid super, dobrý stadion, sice skoro mimo Vídeň, ale na konečné metra a u velkého P+R. Jejich skupina fans indiánů je občas celkem drsná.

      • Re: Pro zajímavost

        Petr9608     před 5 lety 16.12.2018 22:51 |  
        0 0


        Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0
        Petr9608 | NOVÝ před hodinou 16.12.2018 21:37 |
        0 0 reagovat

        Jasně, no. Tak tomu Anglánovi, co by dorazil do Prahy na chlastzájezd, by asi tak nevdilo, pokud by měl dát za vstupenku 50 místo 25 liber ale tomu českýmu tátovi to jedno fakt nebude zda za tři lístky pro sebe a dva syny dá 1500 nebo 3000.

        A v Česku se platí za soupeře. S čestnou vyjímkou Petra Produkta Doležala, kterej nastřelil 300 za kotel na Budějovice, přičemž atraktivnost zápasu měl dát ligový finiš (jindy v ročníku se za neatratkitního soupeře typu ČB platilo 100 Kč). Tak pravdou je, že to byl poslední "živý" domácí zápas sezony. Ale fans to tehdy fakt nevzali.

  24. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

    Petr9608     před 5 lety 16.12.2018 21:37 |  
    1 1

    Jasně, no. Tak tomu Anglánovi, co by dorazil do Prahy na chlastzájezd, by asi tak nevdilo, pokud by měl dát za vstupenku 50 místo 25 liber ale tomu českýmu tátovi to jedno fakt nebude zda za tři lístky dá 1500 nebo 3000.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Zenit 2:0

      Petr9608     před 5 lety 16.12.2018 21:48 |  
      0 1

      Za 1 jeho a dva pro jeho kluky. Asi tak. A prostě se platí za soupeře. Ne za nás.