Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 23. kolo

Slavia po dobrém výkonu přejela neškodnou Bohemku na jejím hřišti rozdílem třídy 3:0. Velmi diskutované bylo ale dění okolo první branky.

Vršovické derby se mi hodnotí dobře. Sešívaní odehráli velmi dobrý zápas a nemohoucí, ba až trapné domácí zaslouženě porazili o tři branky. Diametrální rozdíl v kvalitě herního projevu byl vidět zejména v první půli, kdy Bohemians od začátku zaparkovali ve vápně autobus a Slavia hrála fotbal. Bylo jen otázkou času, kdy se červenobílí gólově prosadí, paradoxně se tak stalo po hodně kuriózní situaci, kterou si obšírněji probereme později. Klokanům pak uštědřil druhý direkt těsně před pauzou jejich bývalý hráč a naše současná legenda Milan Škoda. Druhé dějství se pak již spíše dohrávalo. Slavia trochu povolila nohu z plynu a domácí přeci jen opticky zápas vyrovnali a dostávali se častěji za polovinu. Žádné šance, které by zaváněly zdramatizováním zápasu, si ale nevytvořili. Naopak Hušbauer se prosadil podruhé v řadě a jen zvýraznil rozdíl, jenž mezi týmy aktuálně je.

Nyní už k první brance zápasu. Pokud jste náhodou spadli z měsíce a o zápase dosud neslyšeli, tak vězte, že po pochybném souboji ve vápně domácích spadl náš Masopust. Rozhodčí Královec si ale netroufl hned pískat penaltu a dost možná alibisticky čekal na video (což již v minulosti předvedl několikrát). Co ale čert nechtěl, tak Bohemians dali z bleskového protiútoku gól. Radost domácích hráčů a fanoušků však trvala jen krátce, po konzultaci s videorozhodčím byla branka odvolána a nařízena na druhé straně hřiště penalta ve prospěch Slavie, kterou Souček jistě proměnil. Domácí obecenstvo zuřilo, bralo to jako zářez. Bylo to tak ale ve skutečnosti? Těžko.

V první řadě by si měli domácí zamést před vlastním prahem. Stoper Krch totiž ve vápně skutečně fauloval. A považte, ne poprvé! Již v 5. minutě předvedl ten samý zákrok, když Masopusta oběma rukama objal a zamezil mu tak naběhnout si směrem k centru do vápna. Když to udělal podruhé při míči, který směřoval přímo na Masopusta, tak už mu to s videem mohlo projít jen těžko. Masopust pádu sice hodně přidal, ale faul přišel první a co má hráč dělat, jak jinak upozornit na nefér hru, když obránce vyloženě sází na zákeřnou taktiku od začátku protivníka držet zuby a nehty a doufat, že mu to u rozhodčího projde. Ne nadarmo pak naše liga více připomíná řecko-římské zápasení než fotbal. Techničtí fotbalisté se v této změti chvatů a hmatů, které za blahoskloného přihlížení rozhodčích procházejí, ztrácí jak ve spleti lián a končí v propadlišti dějin. A veřejnost se pak diví, jak je možné, že (s výjimkou končícího brankáře Čecha) naše země nemá jediného celosvětově špičkového fotbalistu. No snadno, protože místo šikovných hráčů selektujeme kopyta typu Krcha. Nohy má sice nešikovné, ale rukama každého spolehlivě obejme a zneutralizuje, ať už to s míčem umí jakkoliv. Pokud tedy video tyhle zákroky vymýtí, tak je to pro fotbal jen dobře. Zkrátka méně zápasení a chvatů, více gólů a technických fines. Destrukcí fotbalu (o které mluvil trenér Hašek) byla antifotbalová a nečistá hra Bohemky, ne zásah videa.

V prvé řadě nastálá situace byla zaviněna hloupým zákrokem domácího hráče. K taškařici pak zásadně přispěl i rozhodčí Královec, který měl zákrok pískat rovnou. Výhled na to měl dobrý, ale v naší lize se zkrátka nenosí tohle pískat na první dobrou. Chápu pak argumenty, že v zápasech s videem a bez videa platí ve vápně jiná pravidla. Jasně, čím dříve bude video všude, tím lépe. Ale je to jen otázka času a hlavně by se to dalo změnit rovnou tím, že rozhodčí nebudou tyto typicky české zákroky neustále přehlížet. Všude v Evropě se to píská, jen u nás máme takovou specialitu v podobě zápasové vložky do fotbalu. Takže odvahu, páni rozhodčí, ať nejste za hlupáky jako v neděli Královec (který pak sice správně nepřerušil akci domácích, ale na problém si zadělal už předtím)!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Práce měl v zápase minimum, až v 83. minutě musel vytáhnout povedený zákrok při Vaníčkově dalekonosné ráně. Rozehrávku měl tentokrát snadnou, domácí totiž skoro nepresovali.

Vladimír Coufal - 8 - Vláďa navazuje na svou podzimní špičkovou formu a je naším tahounem i na jaře. V Ďolíčku odehrál výborný zápas, byl podobně aktivní jako Bořil, na rozdíl od něj ale mnohem lépe centroval. Právě po jeho centru skóroval Škoda a upravil na důležitých 2:0.

Michael Ngadeu Ngadjui - 7 - Při rychlém brejku domácích nedokázal dostatečně důrazně pokrýt Puškáče. Vadit to však nikomu nemuselo (kromě domácích tedy). Jinak si Míša v utkání vedl suverénním způsobem a hráče v zelenobílém spolu s parťákem Delim odzbrojoval jistě už daleko před naším vápnem.

Simon Deli - 7 - Zápas našim stoperům vyloženě vyhovoval. Domácí podnikali jen ojedinělé brejky a osamělé útočníky jak Deli, tak Ngadeu v osobních soubojích snadno zpacifikovali. Dobrá práce!

Jan Bořil - 6 - Po stránce pohybu v časoprostoru (řečeno Hřebíkovou terminologií) se mi jeho výkon moc líbil. Honza si zkrátka nabíhal výborně - občas až skoro do útoku - a Bohemce dělal velké starosti. Jeho práce s míčem už ale byla výrazně horší. Výhodných pozic pro centr měl dost, pořádný míč ale před branku nacentrovat nedokázal. Jde o jeho dlouhodobou Achillovu patu.

Lukáš Masopust - 6 - Byl o něco méně výrazný než v předchozích dvou startech za Slavii, i tak ale podal dobrý výkon. Na začátku zápasu zaujal průnikem, kdy si v zakončení nerozuměl se Škodou. Po držení jeho osoby pak byla dodatečně nařízena penalta.

Tomáš Souček - 8 - Potvrdil, že z nenápadného (ale už tehdy po fotbalové stránce nadaného) kluka vyrostl v jasného lídra. Fotbalově vyniká celou sezonu, na jaře ale ukázal, že se nebojí ani klíčových okamžiků v podobě penalt. V Ďolíčku šlo o hodně vypjatou situaci, Souček ale penaltu zahrál výborně. Proti prudké a přesné ráně nemohl Fryšták zasáhnout, ani když vystihl směr. Souček už českou ligu jednoznačně přerost a včera povrdil svou extratřídu.

Alex Král - 7 - Hned v úvodu zaujal fantastickou "zidanovkou", při níž se elegantně zbavil dvou obránců. Nadstandardně hrál i ve zbytku zápasu. Jako spíš defenzivní hráč je jistý směrem dozadu, velmi příjemně pak překvapuje svou nebojácností a kvalitou směrem dopředu. Je až zázračné, s jakou lehkostí ve svém mladém věku zapadl do nabitého kádru Slavie.

Josef Hušbauer - 7 - Odehrál dobrý zápas a přispěl k naší dobré a nebezpečné kombinaci ve středu hřiště. Souček a Král byli z mého pohledu o něco viditelnější, Pepa se ale blýskl pěknou akcí, při níž zvýšil na konečných 3:0! Možná se nezdá být ve své nejlepší formě, na druhou stranu se mu ale střelecky daří nadmíru dobře a prožívá gólově nejbohatší období svého angažmá v Edenu.

Miroslav Stoch - 7 - Aktivní výkon podpořený několika povedenými střelami. Hlavně ta, kterou parádním zákrokem vytáhl Fryšták se štěstím na břevno, měla gólové i estetické parametry. V posledních týdnech hraje velmi dobře, chybí tomu už jen třešnička na dortu v podobě branky. Dokud ale Slavia vyhrává, tak Stochovy góly nijak zoufale nepotřebuje. Miňo je totiž velmi platný i bez nich.

Milan Škoda - 8 - Na začátku jara jsem zapochyboval o jeho pozici, od té doby ale Milan zraje jako víno a připomíná nejlepšího hráče ligy, kterým byl (nejen) dle Deníku Sport před pár lety. Na půdě svého bývalého klubu potvrdil výbornou formu a odehrál další podařený zápas. Ten korunoval důležitou brankou na 2:0. Šlo přitom o nijak snadnou pozici, Škoda ale hlavičkoval skvěle a nedal brankáři šanci zasáhnout.

Jaromír Zmrhal - 6 - Přispěl k pohodlnému udržení vítězství.

Peter Olayinka a Ibrahim Traoré nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

23. - Neděle 03. 03. 2019 15:00

Fortuna liga, 2018/2019
0 - 3
0 - 2
Bohemians Praha 1905
Bohemians Praha 1905

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

26. Tomáš Souček (pen)
45. Milan Škoda
78. Josef Hušbauer

Komentáře (114)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    PetCC     před 5 lety 04.03.2019 17:35 |  
    36 0

    Jedna poznámka, kterou nechci nechat zapadnout.

    V neděli jsem si vzpomněl, že někteří hráči se blíží k zajímavým statickým údajům, tak jsem se podíval na http://www.fortunaliga.cz/statistiky?unit=1&status=0¶meter=1&season=1&club=5&game_limit=0&nationality=&age=0&list_number=0&order=5&order_dir=2#stats
    No a ono mě to vcelku překvapilo!

    V České lize totiž má Milan Škoda už 189 zápasů, Jarda Zmrhal 180 a jsou na druhém a třetím místě tabulky za Davidem Hubáčkem (199 zápasů). Tímto se řadí mezi opravdové legendy Slavie a amjí šanci překročit neuvěřitelných 200 zápasů! Čas opravdu letí :-)

    Ale i další informace jsou zajímavé - Tomáš Souček.
    Za Slavii 86 zápasů, 33. místo v tabulce, ovšem za ním Luděk Zelenka - 85 zápasů a Vláďa Šmicer 84.
    Co je ovšem úchvatné, Souček 18 gólů, Zelenka 21, Šmicer 23. Tomáš nemá daleko k takovým útočníkům!
    Fascinující.
    Souček je ve dvacítce nejlepších střelců Slavie České ligy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Virgil1956     před 5 lety 04.03.2019 17:43 |  
      5 0

      Wow! Díky za info, jsem z těch čísel docela v šoku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Mimoň     před 5 lety 04.03.2019 18:31 |  
      4 1

      neuvěřitelné! to bych fakt nehádal. Souček je golostroj.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      žbl68     před 5 lety 04.03.2019 19:23 |  
      0 2

      Jarda Z. je legenda a genius, jen doufám, že jako takový nedozná uznání a sochy před Edenem až po smrti :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      mig52     před 5 lety 04.03.2019 19:52 |  
      0 1

      Ogare, klobouček!!! Nevěřím, že by někdo z nás toto věděl !!!

  2. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    donford     před 5 lety 04.03.2019 17:39 |  
    12 1

    Náhodou jsem se k hodnocení připletl a možná, že skoro jako první. Za sebe seznávám, že hodnocení je velmi výstižné a opravdu je na každém zvlášť, zda by tu bod přidal, či onde ubral. Ale to jsou jen dle mého kosmetické úpravy vyplývající z osobní sympatie k jednotlivým hráčům. Moc se mi líbil úvodní koment k zápasu. S komentářem i s hodnocením za sebe velmi souhlasím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      bongor     před 5 lety 04.03.2019 18:21 |  
      4 3

      Jenom bych dodal Alanore,že nemusíš známky opisovat ode mne.Opisování se nesluší ani ve škole,natož v SN.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Jachym     před 5 lety 04.03.2019 19:31 |  
      2 5

      Až na to de facto ponoukání k přihrávání faulů. Jak zpívá klasik: proti zlu zlem, ale nestat se grázlem...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        japhy     před 5 lety 05.03.2019 12:35 |  
        4 0

        Chápu, ale co uděláš, až tě takhle bude stoper držet zas a znova? A že to bylo pořádný objetí, žádný zatahání za špíčky. Rozhodčí to vidí a dlabe na to. Tak sebou flákneš a donutíš konat pruhovanýho nebo VAR. Až to pochopí i ten nejtupější stoper, bude od toho klid. Za mě cajk postup.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Jachym     před 5 lety 05.03.2019 12:47 |  
          0 5

          Jasně, ale vsadím se, že mnoho z těch, kteří takový postup (tedy přihrávání faulů) obhajují, by byli prvními, kteří by řvali s pěnou u huby, pokud by na problém držení poukázal tímto způsobem třeba Lafata neblahé paměti…:-))

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            SirCohen     před 5 lety 05.03.2019 12:51 |  
            3 0

            To je zase srovnání. Dáváš na roveň Lafatovy trapný bezdotekový simulace s přihráním Masopusta po opakovaném faulu?

            • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              Jachym     před 5 lety 05.03.2019 12:59 |  
              0 2

              Nedávám. Pouze srovnávám srovnatelné, a tedy, pokud by Lafata přihrával STEJNĚ málo jako Masopust. Penalta v Ďolíčku byla totiž zcela jasná.

              • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                SirCohen     před 5 lety 05.03.2019 13:02 |  
                2 0

                V tom případě by to byl jasnej rudej čudák. Ale bylo by to podle pravidel, o tom žádná.

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            japhy     před 5 lety 05.03.2019 13:09 |  
            2 0

            Prosím pěkně, já ne, já jsem Pan Spravedlivý.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Gillan     před 5 lety 04.03.2019 18:13 |  
    1 24

    To je zase hodnocení jak víno:))Kolář, který byl bez práce, tak udělal kiks když špatně vyběhl, nechal si udělat klíčku, tak má 6, nejlepší hráč Slavie Král má 7 a Škoda, který byl jednou u míče a padl z toho gól má 8 a za ten zápas v Genku měl 9, když dal dva goly a třetí taky zařídil?

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      pehacko     před 5 lety 04.03.2019 18:37 |  
      12 1

      milan legenda skoda zacina kazde hodnoceni na znamce 8!

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Edenjejenjeden     před 5 lety 04.03.2019 19:00 |  
        5 3

        Přesně,já mu dává minimálně 8 i když nehraje:-))).Hele pehacko,myslíš,že nás Ozzy má rád?Já se obávám,že moc ne:(

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          pehacko     před 5 lety 04.03.2019 19:13 |  
          2 3

          pockej preloguji se na jeho ucet a pak nam neco napisi...

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Gillan     před 5 lety 04.03.2019 20:46 |  
          4 7

          Hoši, já mám rád třeba guláš se šesti, pivo, svou rodinu, vás neznám, tak jste mi úplně ukradení.takových plácalů jsem po různých diskuzích poznal tisíce, spopustu osobně a je zajímavé, že mi to stačilo jen jednou.Obecně jsou lidé, co tráví život na diskuzích komplet divní, včetně mě:)

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            Edenjejenjeden     před 5 lety 05.03.2019 06:41 |  
            0 1

            Ježiš trochu nadhledu Ozzy,tohle jsem vážně nemyslel nijak konfrontačně....

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        dubas     před 5 lety 05.03.2019 06:34 |  
        4 0

        Škoda, že to Legenda z té půlky netrefil. ta debata, proč se mu ten gól nepočítá, by byla luxusní:-))))

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          pehacko     před 5 lety 05.03.2019 06:38 |  
          3 0

          tak tu debatu vpo2 uz lehce natuknul, ze gol do prazdne branky se nepocita...

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Betynka58     před 5 lety 04.03.2019 22:27 |  
      6 0

      Já bych tentokrát asi dal Škodovi taky osmičku, a to za jeden úžasný moment z druhé půle, kdy z voleje z 45 metrů snad jen o metr minul prázdnou branku. To tam spadnout, tak byl musela být jednoznačně desítka! Úplně se mi zrychlí tep, když si na ten střelecký pokus vzpomenu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 05.03.2019 11:22 |  
        2 0

        až bude zase jednou vznikat nějaký sestřih Škodových akcí a golů, tak bych tam toto viděl moc rád ač z toho branka nakonec o chlup nebyla :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Gillan     před 5 lety 05.03.2019 12:12 |  
          0 5

          Poradim ti, udelej si ho z videi sam, stravis mnobo krasnych hodin se Skodou a mnohokrat se u toho udelas.Protoze nikdo hezci goly nedava, jen on, veliky MilanBican.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Dennis     před 5 lety 04.03.2019 18:26 |  
    9 0

    Moc hezký úvodní článek k hodnocení. :-) Každopádně Krch v mém žebříčku "oblíbených" hráčů vystoupal hodně nahoru. Momentálně se o jednu z prvních příček přetahuje s mindráčkem Daníčkem ze Slovácka. Na Costu, Šurala nebo Frýdka sice nemají, ale snahu ztrapnit se jim upřít nelze. ;-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      sasky     před 5 lety 04.03.2019 19:08 |  
      9 1

      U mě tedy v "popularitě" o parní vede točvolant Limberský. Ani ne snad jako hráč, ale prostě je to pro mě odporný člověk. Na druhém místě by se mi asi umístil letec Chramosta, který musel nasimulovat penaltu i v poháru v Kroměříži. A třetí by byl zřejmě ten Frýdek, protože to je ubulený dobytek. Vysoko by se taky umístil pan "myslivna" Potočný a další letec Krmenčík. Někde v popředí bych měl taky Hubníka, ten se taky po jakémkoliv zásahu válí jak postřelené čuně a taky se mi moc líbily jeho "Čechy Čechům" rady ohledně kádru Slávie. Prostě jedno dítě v rodině a čistokrevnej blbec. Krch je u mě spíš tele, než nějaký hajzlík. A díky videu to takovým jako on aspoň nebude procházet :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      p!erreCORE     před 5 lety 04.03.2019 19:40 |  
      2 0

      kdo pamatuje, kdy naposledy, esli vůbec plakal hráč sešívaných? já teda, kromě Pepka nedávno, že si nezakope, nic takovýho neznám

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        p!erreCORE     před 5 lety 04.03.2019 19:42 |  
        0 1

        a sem za to rád, samozřejmě..

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        p!erreCORE     před 5 lety 04.03.2019 19:44 |  
        0 2

        *Sešívaných..a fackuju se a hlavou do zdi biju!

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Faris (přítel SN)     před 5 lety 04.03.2019 20:26 |  
        6 2

        Po Kyjevě plakali nejenom hráči, ale i funkcionáři a fanoušci (včetně mě). Hele ta křivda na té Bohemce pro fanoušky na stadionu musela být brutální, to si zase nenamlouvejme že ne.
        NIc to nemění na tom, že to bylo správné rozhodnutí a jediným viníkem je Královec, že to nefoukl hned.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 05.03.2019 11:26 |  
      0 0

      U mne je jen jediná osamocená jednička sviňa metru, a to teplej Matula za vraždu Riste Naumova. To když sem tehdy viděl, sem šel blejt. Proti úmyslné likvidaci našeho hráče je nějaké držení a filmování čajíček. Proto mám na dalších místech loketmeistra Hubníka a podobné "šikuly". Lobometr byl zaveden dle jiného experta a má taky svůj samostatný žebřiček krom řepy s Limbou, apod.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        japhy     před 5 lety 05.03.2019 11:47 |  
        0 0

        Jestli teda nemyslíš jinou situaci a jinej zápas, tak já mám zafixováno Matula x Janda, Homola x Naumov.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          bramburek (přítel SN)     před 5 lety 05.03.2019 12:06 |  
          2 0

          taky ne kluci, byl to Klein...

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            japhy     před 5 lety 05.03.2019 12:43 |  
            0 0

            Naja, pravdu máš, díkes. Mě se teda ten Homola taky nezdál, ale věděl jsem, že to nebyl Matula.

            • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 05.03.2019 16:35 |  
              0 0

              Ok, tak díky za upomenutí... potom nechápu proč mám v hlavě uloženého Matulu. Ten někoho od nás tedy musel taky sprasit ne?

              • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                japhy     před 5 lety 05.03.2019 16:44 |  
                1 0

                Jak už jsem psal, tak myslím, že Jandu. A už předtím někoho doma sejmul loktem, von toho měl víc.

                • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                  Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 05.03.2019 16:48 |  
                  0 0

                  Díky, už sem to zkoukl a Matulu mám zafixovanýho právě proto že toho měl víc, no a u Naumova šlo o Kleina...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 05.03.2019 16:54 |  
                    1 0

                    Matula ještě v Teplicích zákeřně prošlápl likvidačním zákrokem, tehdy ve skvělé formě hrajícího Damiena Boudjemaa…

                    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                      Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 05.03.2019 20:19 |  
                      1 0

                      Jojo, prostě sympatický chlapík :(( Ještě že už tu s Kleinem nejsou.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                      obiwan     před 5 lety 06.03.2019 11:51 |  
                      0 0

                      Přesně tak a od té doby už Boudjema tak dobře nehrál:-(

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        obiwan     před 5 lety 06.03.2019 11:50 |  
        0 0

        Mám pocit, že Matula zlikvidoval tenkrát Boudjemu, nebo se pletu? Dokonce to nebylo posouzeno ani jako faul:-(

  5. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 04.03.2019 18:35 |  
    3 2

    S panem hodnotitelem jsem se skoro shodl,jen mému velkému oblíbenci MnN jsem dal šestku zato jak to asi podcenil u toho golonegolového brejku i když pak se v drůhe půlce vrátil sprintem přes celé hřistě aby sebral balon utočícímu čochtanovi,no vlastně mohl jsem dát sedm.Jinak teda se z těch bohemáků se stává pěkně nesympatický klub v čele s Haškem šaškem a to jim půjčujeme plejery, no za dobrotu na žebrotu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      kalex     před 5 lety 05.03.2019 10:27 |  
      3 0

      Jediná výhoda dát borce hostovat k zablešenci je vzdálenost, protože fotbal je Hašek nenaučí. A po tom, jak se choval ten hlasatel si myslím, že si vedení vyhodnotí, jestli dávat rozehrávat naše hráče zrovna k nim. Boleslav a Teplice a i se skřípěním zubů Příbram zase tak daleko nejsou.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Steevee     před 5 lety 04.03.2019 18:51 |  
    2 5

    Po pár nesouhlasnych hodnoceních víceméně spokojenost. Jenom bych už zase rád viděl místo Masopusta Olayinku. Dneska odpoledne jsem ho potkal v garážích v Edenu, fotka pro kamarády fandici Slavii na Moravě jsme stvořili bez problémů, ochotnej sympatickek kluk, už aby byl zase na hřišti.:-)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    p!erreCORE     před 5 lety 04.03.2019 18:52 |  
    2 2

    kde je Fačín, Travinho a afro?

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Jachym     před 5 lety 04.03.2019 19:27 |  
      2 2

      Afro je v pohodě a chodí do Edenu, jen teď nemá moc času přispívat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 5 lety 04.03.2019 19:34 |  
      5 2

      Fačín ti chybí? Mě tedy ne.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Edenjejenjeden     před 5 lety 04.03.2019 19:51 |  
        8 1

        Mě skoro jo,jeho hlášky typu "Nezmar je amatér",Trpišovský je trenér z uleknutí",nebo třeba "Coufal je kopyto" ,již zlidověly a patří do zlatého fondu místního diskusního fora:-)))

  8. Masopust

    Jachym     před 5 lety 04.03.2019 19:25 |  
    0 1

    Jak ho mám rád a fandím mu, tak tentokrát jsem mu hodně vyčinil za lajdácké vyvezení míče, které vyústilo ve zbytečnou ztrátu a jednu z minima dobrých příležitostí soupeře.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    jufoun (přítel SN)     před 5 lety 04.03.2019 19:40 |  
    1 0

    Kluci zahráli velmi dobře a zaslouženě jsme vyhráli.
    Vlastně jediná šance Bohemians byla ta po tom penaltovém zákroku.
    Dobře jsme se naladili na Sevillu, i když nás tam čeká obrovská kvalita, a nesmírně náročný soupeř.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    p!erreCORE     před 5 lety 04.03.2019 19:49 |  
    4 7

    Ondřej Kolář 8
    Vladimír Coufal 9
    Michael Ngadeu Ngadjui 8
    Simon Deli 8
    Jan Bořil 7
    Tomáš Souček 9
    Alex Král 8
    Lukáš Masopust 7
    Miroslav Stoch 7
    Josef Hušbauer 9
    Milan Škoda 9
    Jaromír Zmrhal 7

  11. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    mig52     před 5 lety 04.03.2019 19:50 |  
    2 1

    Alanore, zatím jsem nečetl tvé komentáře k hráčům, ale s celkovou analýzou velký souhlas a klobouček. Přesně jako ty si myslím, že alibismus Královcovi zabránil písknout pencli okamžitě, byť dle mého názoru stál pozičně hodně špatně (daleko) a tím dovolil, že mezi ním a inkriminovaným místem bylo hoooodně hráčů, takže tu situaci nemusel dobře vidět. (Ale ještě se na to musím jednou podívat, zatím jsem to nestihl). Jak sportovci někdy výkonnostně "kolabují" díky hlavě, která je ve sportu klíčová, i rozhodčí Var nezvládají hlavou. Říkají si, když to (ne)písknu, opraví mne VAR. A pokud nejsou zainteresovaní objektivní, tak si to každý vykládá po svém. I když výstup sparťanské bídy Haška - to bylo dílo.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    mig52     před 5 lety 04.03.2019 19:58 |  
    1 4

    Právě kvůli nepohlídání gólové akce byl Míša o známku horší než Deli. A totéž platí o Bořilovi, ano, ofenzivu je třeba posilovat, ale kde pochodoval, když z jeho prostoru centroval protihráč do gólovky a Miňo to nedal? A to není poprvé, opakuje se to v jistých periodách jako den a noc.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    ColinSKS     před 5 lety 04.03.2019 20:41 |  
    6 5

    známkování asi odpovídá, kdo se mi líbil nadprůmerně byl coufal a král, kdo se mi nelíbil byl bořil, který nechával stocha bránit při svých neúspěšných centrech a výletech. sice to naštěstí nebylo uznáno, ale postavení koláře při zakončení bylo podivné. z mého pohledu. stejně tak Michel trochu situaci podcenil. pocitu že se nemůže nic stát se musíme zbavit. jinak naprosto skvělý dominantní výko a zasloužené 3 body

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      vršek     před 5 lety 04.03.2019 23:05 |  
      6 0

      O podcenění té situace jsem přesvědčen také - onu akci i za cenu karty mohl přerušit už Deli uprostřed hřiště, po něm i Stoch na lajně, následně už Deli nedokázal zblokovat centr a i Ngadeu byl nedůrazný při bránění Puškače.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        ColinSKS     před 5 lety 05.03.2019 07:02 |  
        0 2

        už jsem si myslel, že ho Deli má... pak se Stoch pokusil o skluz, a bylo to. Předpokládám, že Trpišovský to řádně rozebere, aby se toto nemohlo stát, akce byla brejková ale stále to bylo 2-3 na 5 našich hráčů, to by měli ubránit. To se stane, příště už to tak nepodcení.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Dr. Fe1     před 5 lety 05.03.2019 08:48 |  
        0 5

        Na takové podcenění si musíme dávat bacha. To se pak může stát, že nám ani dominantní výkon nebude stačit na 3 body.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    vršek     před 5 lety 04.03.2019 22:20 |  
    12 0

    Jako hráče jsem měl Zelenku rád - po dnešním Dohráno Plus je mi z něj na blití, evidentně je potřeba nikoho v TV "nepozlobit" - ono by to jeho spolukomentování také mohlo skončit....

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Mike     před 5 lety 04.03.2019 22:26 |  
      5 0

      To Hoftych ho stokrat prekonal. To se neda ani interpretovat, to se musi slyset na vlastni usi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        warhammer (přítel SN)     před 5 lety 04.03.2019 22:40 |  
        4 0

        Teď už naprosto chápu, proč toho kripla vyhnali z Trnavy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        vršek     před 5 lety 04.03.2019 22:47 |  
        7 0

        Je tam jeden pro mně podstatný rozdíl - dodnes jsem Zelenku považoval za slávistu nebo alespoň za člověka, pro kterého je Slavia přece jen víc než jen "bývalá štace"....

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Crispo     před 5 lety 05.03.2019 14:11 |  
          0 0

          Zelenka má divný názory, ani nep9pularni

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            Crispo     před 5 lety 05.03.2019 14:14 |  
            0 0

            *ani ne tak nepopulární, jako spíše trapné. Jako hráče jsem ho měl docela rád, jako komentátor fotbalového dění je hroznej alibista.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Staal11     před 5 lety 04.03.2019 22:43 |  
    5 0

    Hodnocení výborné,to deník Spart měl jiný pohled,známky hráčů obou týmů zhruba stejné,jak kdyby se hrál vyrovnaný zápas,opravdu zábavné čtení

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      vršek     před 5 lety 04.03.2019 23:00 |  
      8 0

      Obrany Slavie a Bohemians, všichni shodně za 5..... skvělá sportovní novinařina....sakra, dala Slavia opravdu ty tři góly ? nebo to skončilo 0 : 1 ? a ten gól Bohemky byl dodatečně uznán a zápas se přece jen dohrál tak, jak by bylo spravedlivé dle pana trenéra Haška...
      No, jenže ono to zase tak zábavné není, protože po té "masáži" s neuznaným gólem a penaltou, a ve světle tohoto hodnocení byl zápas pro ty, kteří jej neviděli ovlivněn rozhodčími a hra i výkony hráčů obou mužstev byly přece vyrovnané....
      O tom, jak objektivně Sport referuje o fotbale svědčí i uveřejněná fotografie penaltového zákroku....

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Dr. Fe1     před 5 lety 05.03.2019 03:53 |  
      2 7

      Je zajímavé, že pak v čase 90+3 Hušbauer centruje :-) Až si toho všimne Limberský s Máídlem, tak budou řvát jak je to nerekulérní :-)

  16. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    mis3     před 5 lety 05.03.2019 08:37 |  
    3 0

    může se jen tady do pléna zeptat, kteří dva "borci" dali Hušbymu a Kolářovi známku jedna? Gólman s čistým kontem a hráč, který dal góla a nejhorší možná známka?

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Dr. Fe1     před 5 lety 05.03.2019 08:46 |  
      2 9

      Já jsem neznámkoval a jednička je samozřejmě neadekvátní, ale Kolář gól dostal, byť ten nebyl později uznán, tak to Kolář samozřejmě nemohl v tu dobu vědět.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      kjandourek (admin)     před 5 lety 05.03.2019 08:47 |  
      6 2

      Určitě se najdou experti, kteří si vyhodnotili, že:

      1. Kolář nechytil nic navíc - z první střely dostal gól a zachránilo ho až video... a tu druhou místo chycení do čepice jenom vyrazil
      2.Hušbauera vůbec v zápase neviděli - (zřejmě při třetím gólu šli na záchod...) a to nemluvím o tom, že dle našeho on-linu dostal červenou... a nedisciplinovaně odmítl odejít ze hřiště, protože ještě v 90+3 centroval...

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Dr. Fe1     před 5 lety 05.03.2019 08:54 |  
        0 7

        Já jsem to celé neviděl ale není tohle náhodou pravda ? "z první střely dostal gól a zachránilo ho až video.."

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          kjandourek (admin)     před 5 lety 05.03.2019 09:09 |  
          6 2

          1. Video nezachránilo Koláře... video zachránilo Královce, který ten faul na Masopusta prostě neviděl, nebo nechtěl vidět... A následně tedy celou Slavii, které je Kolář součástí
          2. To se tak někdy stane, že nějaké mužstvo udělá dokonalou akci a dá z ní gól... Smůlou Bohemky je, že tu jedinou dokonalou akci střihli po faulu ve vlastním pokutovém území....

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            Dr. Fe1     před 5 lety 05.03.2019 12:05 |  
            0 12

            Jenže diskuze je o výkonu brankáře, a to že dostal z ojedinělé střely gól je prostě fakt, který se marně snažíte okecat. Tím nevyjadřuji žádné hodnocení Koláře, jenom poukazuji na nesmyslnost vašich výmluv.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Gillan     před 5 lety 05.03.2019 09:18 |  
        5 7

        Stále se tu všichni vyhýbají jeho špatnému vyběhnutí.Nebýt MNN, byl z toho trapný gól.Vždy jsem Koláře chválil za jeho čtení hry, ale po zápasech v Genku a na Bohemce začínám být z jeho výkonů nervozní...A gól taky dostal, i když byl odvolán..jeho hodnocení je dnes stejně přepálené stejně tak, jako bylo po Genku podceněné

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          kjandourek (admin)     před 5 lety 05.03.2019 09:28 |  
          5 1

          V Genku hru přečetl naprosto luxusně... že to potom neodpálil na tribunu, ale nechal se zmást napřahujícím spoluhráčem už přece nemá se čtením hry nic společného...

          Kdyby proti Reiterovi nevyběhl, ten mohl střílet z první, takhle ho musel obcházet, čímž se dostal z úhlu a o možnost zakončení přišel... takže zatímco Ty chceš vidět špatný výběh... já vidím, že svým pohybem útočníka zpomalil, vykolejil a dal MNN šanci Reitera dohnat a zasáhnout...

          A to nemluvím o tom, že vůbec není jisté jestli by tento gól platil, protože Reiter byl v momentě Vaníčkovy přihrávky hodně na hraně ofsajdu... podle střihu trávníku už byl chloupek za Bořilem a MNN ho ještě nedohnal... Pomezní nemával, gól z toho nebyl, takže se video ani nezkoumalo...

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            Gillan     před 5 lety 05.03.2019 09:31 |  
            1 9

            S Genkem mu to tady vsichni dali sežrat, aniz by za to uplne mohl a za daleko vetsi kiks bude veleben, jak to udelal dobre....tak jo.

            • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              kjandourek (admin)     před 5 lety 05.03.2019 11:21 |  
              6 2

              To může být tím, že v náhledu na ten "velký kiks" jsi poněkud osamocen...

              • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                Gillan     před 5 lety 05.03.2019 11:38 |  
                4 7

                Protože nejsem fanatik, který okecává hrubky, nebo dělá, že neexistují.To, co Kolář udělal je neomluvitelné.

                • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 05.03.2019 13:19 |  
                  3 0

                  To je ovšem Tvé - a řekněme si na rovinu čistě subjektivní - sebehodnocení...

                  Já Tě právě naopak vnímám jako fanatika.... který tedy hrubky nejenomže neokecává, ale naopak je cíleně vyhledává a vymýšlí i tam, kde by je nikdo jiný neviděl...

                  Samozřejmě i mé hodnocení je čistě subjektivní...

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            ColinSKS     před 5 lety 05.03.2019 12:14 |  
            1 6

            promiň, ale děkovat může jen MNN, to vyběhnutí bylo špatné. jeho postavení při (neuznaném) golu bylo podivné, ale to je těžko k hodnocení, třeba vsadil na to, že by to mohlo jít na přední tyč. já mu dal 5

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        mis3     před 5 lety 05.03.2019 10:25 |  
        6 0

        pokud gólma "nechytí nic navíc" tak je to stejně průměrná známka 6, ne? Když neudělal žádnou vyloženou chybu. Tak či tak cokoliv pod 5 je úlet.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Dr. Fe1     před 5 lety 05.03.2019 12:25 |  
          0 5

          Brankář je specifická role, která se po takovémhle zápase skoro ani hodnotit nedá, protože jsou tady protichůdné věci. Na jedné straně má nulu na kontě obdržených gólů - což je pro brankáře vždycky skvělé a rozhodující. Na druhou stranu neměl skoro žádnou práci a při ojedinělých šancích soupeře měl ale víc štěstí než brankářského umění. Takže jak tohle hodnotit ? To skoro nejde. Dát mu podprůměr je přísné, protože neměl moc příležitostí něco ukázat, dát mu nadprůměr je zase neoprávněné, protože nic nepředvedl. Takže většinou dostává 5 nebo 6, přičemž tu 6 má spíš za to tu nulu, než za zákroky.

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            mis3     před 5 lety 05.03.2019 12:43 |  
            0 0

            ale to se shodneme, já jsem vznesl dotaz, kdo dal brankáři známku 1...

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Romino     před 5 lety 05.03.2019 15:16 |  
      4 9

      Tak já přiznávám, že Hušbauera opravdu nesnáším, ale abych znehodnocoval anketu udělováním jedniček, to by mě nenapadlo, je to škoda, i když je to naše subjektivní hodnocení, tak by bylo vhodné trošku se povznést, jednička v hodnocení patřila tak na legendární zápas Slavia - Teplice.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Boss82     před 5 lety 05.03.2019 16:22 |  
        9 3

        Tak nesnášet jakéhokoliv hráče Slavie mi přijde poněkud ubohé. Předpokládám, že kdykoliv Hušbauer vstřelí gól nebo na něj nahraje, tak ihned odcházíš ze stadionu (případně vypínáš TV, díváš-li se doma), oblékneš se celý do černého a držíš týden smutku doufaje, že v dalším zápase se mu už něco takového nepovede. Smutné...

        S tím znehodnocováním hodnocení samozřejmě souhlas, to je hloupost těch konkrétních jedinců, kteří to dělají.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Romino     před 5 lety 06.03.2019 13:04 |  
          1 4

          Smutné to asi je, ale co naděláš, měl jsem to tak, už v době, kdy hrál za Spartu, smutek při jeho gólech rozhodně nedržím, ale na fotbal bez něho, jako v Genku, se mi koukalo lépe, to přiznávám. To je ale naše dávná a možná jediná neshoda, že Bossi ?

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            Boss82     před 5 lety 06.03.2019 15:11 |  
            1 1

            Tak dokud hrál za Spartu, tak se to dalo chápat, ale když hraje za Slavii, která zažívá jedno z nejlepších období ve své historii, a Hušby na tom má velký podíl, to ne že ne, tak tomu fakt nerozumím....

            Jojo, jinak jsme v pohodě, proto je škoda, ze zrovna v tomhle máme tak velký rozpor.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 05.03.2019 08:49 |  
    11 8

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Dnes mi ráno káva obzvláště chutnala a Alanorovi jako vždy moc děkuji za jeho povídání a hodnocení.
    Asi ani tentokrát nebudu nijak rozporovat hodnocení hráčů. Připadá mi celkem nedůležité, jestli by to možná někde bylo o jeden stupeň plus nebo mínus. Hráči jako celek hráli velmi dobře, drželi svou hru celý zápas a Bohemka byl od první minuty v naprosté pasivitě, jen asi trenér Hašek viděl "velmi pohyblivý obranný blok" klokanů, který v podstatě Slávii nic nedovolil :-(. Je to už opravdu až trapné, jak to té Slávii vlastně vůbec nejde.
    Na základě i té včerejší hysterie v dohránu plus se mi zdá, že normální a racionální uvažování ustoupilo demagogii "znalců fotbalu". A navíc to zřejmě potvrzuje skutečnost, že se asi Slávia vydala dobrou cestou. Když vidím, že to dost lidí "od druhého břehu" doslova "se...r..e" a o to víc nás cupují všude tam, kde to mají dovoleno, musím se ptát "Qui bono". Že se k tomu propůjčila už i veřejnoprávní televize, to je na pováženou. Nestrannost ve včerejším pořadu "Dohráno plus" zaplakala zrovna tak, jako vystupování zelenobílého hlasatele na stadionu.
    K mnohokrát popisované situaci před gólem klokanů je možné říci jen toto. Rozhodčí Královec měl mít "koule" písknout zápasníkovi Krchovi pentli a bylo vymalováno. Jmenovaný rozhodčí se už několikrát ukázal v podobných případech jako nechutný alibista (nejvíce bijící do očí je snad situace, kdy jsme dali Spartě gól, balon půl metru za čarou a on ukazuje hrajte dál...). To není chyba VAR. To je selhání rozhodčího, který si hledá alibi, že to VAR zastaví a pak se k tomu vrátí. No teď se mu to vymstilo, protože z protiakce padl gól. Snad to bude pro tohoto rozhodčího velké memento. Od zápasu v Olomouci před léty "dvacetipěti" ho nemám rád. Tam jsem poprvé žasnul, jak se v přímém přenosu dělá zářez Slávie.
    Ale znovu k výkonu naší Slávie. Kluci si to odmakali a nedali zelenobílým líznout. Při jediné akci klokanů ve druhém poločase se domnívám, že Reiter byl v okamžiku přihrávky Vaníčka v ofsajdovém postavení (ale nechci se hádat). Stejně ho tam MNG obral v pohodě o balon a Reiter se tam vztekal beznadějí.
    Opět se mi líbila naše chuť hrát fotbal. Velmi dobrá kompozice středu naší zálohy - Hušbauer, Král, Souček-
    k nimž velice dobře přistupovali oba krajní a to jak Mino Stoch a také Lukáš Masopust. Je to ihned znát i v podpoře Milana Škody, jde na něho dost balonů a on i má komu to sklepnout a nebo to čapnout a jít sám. Jeho pokus z druhého poločasu, kdy z 45 metrů střílel na prázdnou branku, byl suprový a já to v první chvíli viděl jít do brány.
    Líbila se mi také mistrnost Pepi Hušbauera, jak dokázal proti třem klokanům vyhodnotit situaci, pěkně si je navedl do uskupení, kdy oni sami bránili výhled svému brankáři, no a Pepa toho využil a pěkně to trefil tak, že brankář stál jako solný sloup. To bylo super fotbalové a hlavně ta třetí branka nás definitivně uklidnila. Velmi důležitý moment.
    Přeji všem, kdož jedou podpořit naší Slávii na pohár do "Španěl", šťastnou cestu. Klukům na hřišti asi i dost štěstíčka (to budem potřebovat) a věřím, že to dopadne pro naší Slávii dobře.
    Prý budeme hrát v černém, tak snad to pro nás nebude se smutkem.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Akuls     před 5 lety 05.03.2019 11:00 |  
      14 0

      Máte pravdu, že celé to nastartovala nepozornost či asi spíš alibismus Královce, a nebylo to ostatně v jeho případě poprvé, ale nevím o jaké hysterii v Dohránu Plus mluvíte. Člen KR Wilczek inkriminovaný případ pregnantně vysvětlil, informoval o nově vydaných pravidlech fotbalu a o pokynech FIFA a UEFA k nim i o tom, že videozáznam celé situace poslala KR k posouzení na FIFA a UEFA, a ty jak postup a rozhodnutí sudího, tak i spolupráci s VAR schválily. Rozumě také ve studiu mluvil i redaktor Herink. Jasně z toho vyplynulo, hráči a trenéři neznají pravidla posuzování "sumofaulů" ve velkém vápně a co se týká aktualizace fotbalových pravidel ujel přes zimu vlak i Přihodovi s Hrubešem.
      Měl jste se dívat na Tiki-Taka co tam včera předváděl Příhoda, Švancara a bohužel tentokrát i Šmicer. Kam se na ně hrabal Hoftych se Zelenkou v Dohránu Plus. Z toho, jak Slavii video "pomáhá" je ostatně jen vidět, jak byli a jsou sudí zvyklí Slavii řezat. Navíc v Čechách se úspěch neodpouští, takže si Slavie bude "užívat" závisti a nenávisti určitě čím dál víc.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        ColinSKS     před 5 lety 05.03.2019 12:07 |  
        3 3

        šmíca buhužel chtěl sebe představit jako nezávislého a to se mu nepovedlo. To co předváděl Příhoda ... kdybych nevěděl, že je to abstinent, tak bych si musel myslet že je nacucanej jako houba.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 05.03.2019 13:31 |  
          5 1

          Dobré odpoledne přeji.
          Právě plácání Hoftycha a Zelenky byla jeden velký průjem. Proto jsem napsal i "znalců fotbalu". Tiki - taka si snad ani pouštět po Vašich poznatcích nebudu. Nemusím slyšet všechno :-)).
          Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 05.03.2019 12:49 |  
      5 1

      Jaká hysterie v Dohráno plus? K čemu se už propůjčila i veřejnoprávní televize? Jaká nestranost v Dohráno plus zaplakala?

      Viděl jsem ten pořad celej a bylo to naprosto korektní... pozván byl i zástupce komise rozhodčích, aby vše vysvětlil a postup rozhodčích a VAR obhájil, dále byl pozván fotbalový redaktor Hering, který mluvil taky velice rozumně... pak Hoftycha znám osobně, a je zelenej až na prdeli, takže těm jeho výplodům se vůbec nedivím, a co tam plácal Zelenka ten mě dost zklamal, z toho se stává pěknej šašek... sečteno podtrženo, nevim proč nesmyslně útočit na televizi, bylo to naprosto férový a korektní, i od moderátora, a ti dva plácalové si tam dělaj vizitku sami...

      To Tiki-taka to bylo jiný kafe… podle strýčka Příhody se může ve vápně objímat oběma rukama jak v řecko-římském zápase, a faul to podle něj není... to mi stačilo... prakticky jedinej, kdo se tam rozhodnutí zastával, byl redaktor Svěcený, a trochu Jiránek... to bylo hodně výživný, co tam předváděli...

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        kjandourek (admin)     před 5 lety 05.03.2019 13:22 |  
        7 0

        A nebylo to na Letné, nýbrž v Edenu.... a nebyl u toho VAR, protože to bylo o půl roku dříve, než se začal používat :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 05.03.2019 13:25 |  
        1 0

        Díky za korekci příteli Jáchyme. Beru zpět. Přesto Královce nemám rád.
        Sokrates

  18. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    electropope     před 5 lety 05.03.2019 09:35 |  
    16 1

    Jsem rád, že konečně někdo zmínil Královcův alibismus, kterej se v jeho případě stává pravidlem.
    Teď dostává VAR nakládačku ze všech stran, Sport vydává div že ne seriál na téma kontroverzí okolo něj a přitom je to celý chyba Královce, za kterou by měl několik zápasů stát, protože svym přístupem masivně poškozuje celej projekt VAR.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      ColinSKS     před 5 lety 05.03.2019 11:03 |  
      0 9

      ano měl to vidět. na druhou stranu, VAR je tady taky proto, aby odhalil co rozhodčí nevidí, nebo ne? viz Poznarův loket v zápase se Ovy se Zlínem. takže VAR všude nebo nikde a přerušit hru hned na popud VARU. prozkoumám a řeknu Ano/Ne. Holt v případě negativního výsledku by se zmařila akce, ale to je prostě kompromis. jiný není, dle mého pohledu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        electropope     před 5 lety 05.03.2019 11:48 |  
        1 0

        Pokud tohle rozhodčí nevidí, resp. samostatně neposoudí jako faul, měla by komise rozhodčích zvážit, jestli má smysl do něj jakkoli investovat. Výhled měl naprosto vyhovující (viz https://ibb.co/f0wQTBX) , nehledě na to, že výběr vhodnýho místa k posouzení situací, který můžou nastat, je důležitá kompentence rozhodčího.

        Metodika je podle mě úplně v pořádku, pouze přístup Královce opakovaně ne.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          ColinSKS     před 5 lety 05.03.2019 12:02 |  
          0 6

          je pravda, že podobný zákrok, bez pádu, tam byl už do desáté minuty, stejný hráč, stejná forma. jen bez toho pádu. evidentní bránění v pohybu. za mne ale zůstává názor, že by to měl video rozhodčí okamžitě sdělit a rozhodčí okamžitě přerušit. nelze prostě vyloučit, že to neviděl. právě proto tam VAR je - posoudit sporné a odhalit neviděné. To je moje chápání VARu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            Slawek     před 5 lety 05.03.2019 13:44 |  
            1 0

            Jak už bylo dborníkem řečeno, VAR to neměl tak rychle zpracované, aby zasáhl dříve než dal klokan gól. Na druhé straně dal k zamyšlení, co by se asi dělo, kdyby hru přerušil například v době Vaníčkova centru do vápna.
            A Krch? Ten si řekl, když to Královec pustil poprvé, pustí to jistě i podruhé. Slávii určitě netlačí, ten píská pro Plzeň. VAR však všechny zaskočil.

            • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              ColinSKS     před 5 lety 05.03.2019 13:53 |  
              0 4

              fakt je že 18 vteřin je hodně krátká doba ...

              • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 06.03.2019 18:22 |  
                2 0

                Neříkej, Lukatome/slavo/katy/martas2019/bahnhofe atd., že za 18 vteřin nevymyslíš nový nick, pod kterým tu budeš po banu trollit?

  19. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    japhy     před 5 lety 05.03.2019 12:29 |  
    8 0

    Nakonec celkem pohodovej zápas, byť s jednou lehkou arytmií.
    Král - na stopera má celkem fajn kličku :) Líbí se mi, že jak je na straně, hned se snaží jít přes obránce. Pak ale párkrát zbytečně ve středu ztratil míč. To se např. Pepovi tolikrát nestane.
    Bořil - všechno už bylo napsáno, přidám jeden zapomenutý moment. Druhá půle, hra někde u našeho kotle a bohemák tam Bořila hezky vykoupe a ten míří skluzem do prázdna. Ovšem okamžitě začne hrabat dozadu a jde za balónem. Tohle prostě musí JiT imponovat.
    Hašek - ani se na něj nezlobím za VAR, přeci jen si našel dle něj relevantní výklad a tak do toho šel naplno. O to víc mě dostalo jeho hodnocení hry, kdy se prý ta jejich po šoku naprosto rozsypala. Za mě hráli hovno předtím a hráli ho i po něm.
    Rozhodčí obecně - od dob VARu jsem k nim shovívavější a VAR beru jak součást rozhodování a ve výsledku je mi celkem buřt, jak se k verdiktu dospěje, hlavně když se ukáže pravda.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      electropope     před 5 lety 05.03.2019 13:22 |  
      7 1

      Hašek to moc nezvládnul, no. Obecně je to můj možná vůbec nejoblíbenější trenér, jeho rozhovory maj zpravidla myšlenku, úplný minimum klišé nebo na ex-kopačku impozantní slovní zásobu, resp. volbu slov. Nemluvě o tom, že s kádrem, kterej je bez přehánění druholigovej, dokáže i hrát fotbal.
      Po zápase jsem ho ale vůbec nepoznával. Samý hajzly, prdele, ohýbání pravidel - gól padnul z extrémně rychlýho přechodu do útoku, žádná zastávka v neutrální zóně se prostě nekonala. Chápu, že to je frustrující, ale tohle byla neuvěřitelná ufňukanost a soudnej člověk musel od první minuty vidět, že jedinou otázkou je výše vítězství SKS. Asi je něco na tom, co se před časem psalo, že má v klubu nůž na krku, a je tim pádem zkrátka pod tlakem.
      Vystoupení to ale bylo opravdu nedůstojný.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Slawek     před 5 lety 05.03.2019 13:38 |  
        5 1

        Čemu se divíš, je to především sparťan, kterému navíc hrozí výhazov. Ukázal tak skutečné IQ.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          zeleznik2     před 5 lety 05.03.2019 14:27 |  
          0 1

          Tak tak zlatá slova, že se tak nerozčiloval na Letné?média, jak mohou, tak nás všude napadají a poškozují, ale hlavně k rudé bídě se chovají téměř macešky, přestože až na vyjímky (první půle s Baníkem) hraje žalostně, taktně se to přechází..

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            SirCohen     před 5 lety 05.03.2019 14:34 |  
            7 0

            Macešky se nechovají, ty se pěstují.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    zeleznik2     před 5 lety 05.03.2019 14:38 |  
    3 0

    Díky Alanore, za rozbor především té situaci předcházející penaltě, Bohemka se může cítit poškozená verdiktem, ale faul tam byl jasný, přestože Krch tvrdí pravý opak(jak jinak?), bohužel rozhodčí nechal pokračovat ve hře a díky naší nedůraznosti v obraně jsme inkasovali, naštěstí se pravda ukázala, podobně jako loni na Letné, kde se taky k zákroku na Standu Tecla vrátil rozhodčí Královec až po pokynu video rozhodčího. Prostě to chvíli trvá, že Bohemka se zmohla pouze na tuto jednu střelu za 90 minut, ukazuje jak na tom momentálně je. Klokani by měl být rádi, že dostali pouze " dvě" žluté karty, těch zákroků jen v prvním poločase bylo na karty daleko více a ne nadávat soupeři. Opravdu bych jim za tohle ten sestup přál. K hodnocení souhlas, Coufy to je buldozer, Škoďák má střeleckou formu jako hrom a Suk a spol to zvládli výborně.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Snivec     před 5 lety 05.03.2019 20:12 |  
    4 1

    bohemka byla dopredu dost neskodna a presto nam vstrelila branku, nastesti nebyla uznana. Ngadeu mel byt mnohem duraznejsi a nenechat se od Puskace predskocit, usetrili bychom si plno zbytecnych komentaru. Kdyz tady vytykame kazdou chybu napr Kovarovi, meli bychom i ostatnim a zohlednit to v hodnoceni.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      jose01     před 5 lety 05.03.2019 21:29 |  
      4 4

      to je asi největší slabina Ngadeua a není to poprvé, kdy se před něho takhle lehce někdo dostal. Celkově ten brejk byl bráněnej dosti laxně, jako by se nemohlo nic stát, i já si říkal že lidí tam máme dost a ubrání se to. Deli ovšem centr jen stínoval aby se neřeklo, a o Ngadeu už bylo psáno výše. A Kolář se mi zdálo že spíš neodhadl výšku střely , než že by to bylo extra kopnutý, ale to bych mu fakt nevyčítal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      cunak     před 5 lety 06.03.2019 06:57 |  
      3 4

      Kovář je snad jediný náš hráč, který v lize chybu ještě neudělal :).

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Pakoll     před 5 lety 06.03.2019 14:35 |  
      1 0

      Stejně tak mohl byt duraznejsi Miňo možná ani nemusel jít do skluzu když Vaniček mířil k autové čáře, ale hlavně Boril se mohl vracet mnohem dříve a nečekat na to jak dopadne Miňo,je tam vidět, že se pořadně rozbiha až když ho bohemák obešel.