Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

Slavia zaznamenala jeden z nejcennějších výsledků od svého návratu do evropských pohárů, v osmifinále Evropské ligy remizovala na hřišti pětinásobného vítěze této soutěže FC Sevilla 2:2.

Alanor měl včera večer vlastní sportovní povinnosti, takže hodnocení hráčů píše místo něj quelhar.

Slavia se včera postavila soupeři, který je kvalitou o několik úrovní nad ní, o tom nemá smysl vůbec polemizovat. Přestože je Sevilla v domácí soutěži ve výsledkové krizi, na hřišti to ve čtvrtek nebylo vůbec poznat. Hráče, jako jsou Ben Yedder, Munir, Banega nebo Jesus Navas, slávisté jako soupeře potkají sotva dvakrát do roka, a srovnání herních dovedností dopadlo tak nějak podle očekávání. Sevilla měla výraznou převahu a pokud by měli sešívaní smůlu místo štěstí, mohli bychom se teď bavit o tom, jestli s nimi porážka 5:0 nezamává směrem k domácímu boji o titul. Smůlu však měli naopak domácí, a proto se můžeme zcela bez zábran bavit o šancích Slavie na postup do čtvrtfinále.

Samotný zápas začal doslova hororově. Mnozí diváci si jistě ještě ani nestačili sednout a kapitán Tomáš Souček vyzval nepřesnou přihrávkou od vlastní brány soupeře do první šance, Banegova přihrávka pak Součkovi prošla pod nohou a Ben Yedder s chladnou hlavou poslal míč podél Koláře do sítě - 1:0 po dvaceti vteřinách. Jediná útěcha pro slávisty mohla být, že v téhle situaci byli už v Genku a dokázali si s ní poradit. Sevilla je však mnohem těžší soupeř než Genk a slávisté měli obří problémy se vůbec dostat na soupeřovu polovinu, napadání ze strany domácích znamenalo obří množství chyb v rozehrávce. Až po dvaceti minutách se slávisté jakž takž dostali do hry, Stoch nejdřív střílel hodně mimo, při druhé střele měl ale větší štěstí, otřel míč o bránícího hráče a míč zaplul za záda Vaclíka, který měl nakročeno jinam. Po krásném signálu z rohu se Sevilla dostala opět do vedení, načež přišel nejvtipnější moment zápasu, při kterém poslal Král po rohovém kopu ramenem míč nechytatelně do sítě a vyrovnal na 2:2.

Ve druhé půli spustili domácí pořádný kolotoč, neproměnili několik velmi dobrých šancí, v jedné z nich jim chybným rozhodnutím o ofsajdu uškodili francouzští rozhodčí a zápas tak doplynul do konce se stejným výsledkem, jaký byl už v poločase, a který znamená, že Slavii stači k postupu za týden i remízy 0:0 a 1:1. U rozhodčích bych se ještě na chvíli zastavil. Na ně si Slavia tentokrát jistě nemůže stěžovat, druhý gól Sevilly sice padl po rohovém kopu, kterému zřejmě předcházel ofsajd, ve druhé půli však naopak sudí zachránili Slavii prakticky jistou inkasovanou branku dalším chybně posouzeným ofsajdem. Pouhé dvě nastavené minuty v závěru byly také jistě příjemným překvapením. Jediným vykartovaným hráčem pro domácí odvetu se stal Vladimír Coufal.

Známkovat zápas, který mohl skončit 5:0, ale se štěstím skončil 2:2, je hodně nevděčná úloha. Slavia předvedla výkon poblíž hranice svých možností, soupeř byl přesto jednoznačně lepší. Výsledek zápasu tak má samozřejmě výrazný vliv na to, jaké známky níže najdete.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 9 - A tenhle znáte? "Kolář ve Slavii nechytil nikdy nic navíc, to není golman pro Slavii." Myslím, že tyhle výroky už uslyšíme jen výjimečně. Kolář sice inkasoval dvě branky, především s druhou ale nemohl dělat vůbec nic a za celý zápas si připsal několik výborných zákroků, kterými Slavii zachránil od mnohem většího počtu inkasovaných branek. I jeho tradiční výlet mimo vápno dopadl tentokrát dobře.

Vladimír Coufal - 6 - Upřímně řečeno, s hodnocením obrany mám asi největší problém a nejde jen o Coufala. Na jednu stranu Slavia veze skvělý výsledek, na druhou stranu počet šancí, do kterých se domácí dostali, byl možná větší, než by si trenér asi přál. Coufal si zápas udělal ještě těžší poměrně zbytečným ostrým faulem už v páté minutě, kdy dostal žlutou kartu. Vyloučení se naštěstí vyvaroval, ale hrát celý zápas se žlutou kartou proti takovému soupeři bylo jistě velkou výzvou. V odvetě bude stabilní člen základní sestavy Slavii chybět.

Ondřej Kúdela - 7 - Stopeři to měli extrémně těžké, útočníky jako Ben Yeddera s Munirem na ligových trávnících prostě nepotkávají. Oba se sice prosadili, ale těžko jejich góly hodnotit jako chyby stoperů. Oba útočníci Sevilly se až příliš často zjevovali volní na hranici ofsajdové linie a přišlo mi, že v tomhle ohledu mohla obrana Slavie fungovat trošku lépe. Ve vápně si naopak stopeři počínali velmi dobře.

Simon Deli - 8 - Deli byl z obou stoperů dominantnější, je ve velmi dobré formě a ve čtvrtek to potvrdil. Jinak pro něj platí prakticky totéž, co jsem psal výše o Kúdelovi.

Jan Bořil - 6 - Měl za úkol bránit Jesuse Navase, to je dost nevděčná úloha. Zaznamenal při ní střídavé úspěchy. Na druhou stranu byl docela nebezpečný směrem dopředu. Počítám, že toho měl po zápase plné kecky.

Tomáš Souček - 5 - Kapitán Slavie vstoupil do zápasu neštastně. Po jeho obří chybě v rozehrávce šla Sevilla do vedení. Ani v dalším průběhu si nepočínal s takovou jistotou, na jakou jsme od něj zvyklí, ztratil poměrně velké množství míčů. Rozhodně to pro něj byla velmi cenná zkušenost před očekávaným letním přestupem do některé z top lig, kde bude soupeře kvalit Sevilly potkávat častěji.

Alex Král - 6 - Střelec vyrovnávací branky na 2:2, jehož gól bude jistě ozdobou mnoha youtube videí a sestřihů, taková trefa se povede jednou za život. Snažil se hrát stejně jako jsme si od něj velmi rychle zvykli, na velkém prostoru a v pohybu. Často se potkával s Banegou, to byla velká škola pro nejmladšího slávistu na hřišti.

Miroslav Stoch - 7 - Se štěstím vyrovnával na 1:1, poslal do vápna centr před druhým vyrovnávacím gólem, byl často u míče a pomáhal Slavii se vymanit z úvodního šoku. Na druhé straně to byl zřejmě on, kdo měl bránit Munira při signálu z rohu, po kterém padl gól na 2:1.

Ibrahim Traoré - 7 - Kdo by to byl čekal ještě před měsícem, že Ibrahim Traoré bude zářit v Evropské lize. Ale je to tak, včera byl ze středu zálohy asi nejlepší. Připsal si asistenci na Stochův gól, byť se jednalo jen o jednoduché přiťuknutí míče. Zvládl odehrát zápas bez karty, což je při jeho stylu hry třeba ocenit, nebude tak chybět Slavii ani v odvetě.

Jaromír Zmrhal - 6 - V prvním poločase se útočná snaha Slavie odehrávala prakticky výhradně po pravé straně, kde se často zapojoval do hry Masopust, Zmrhal tak působil úplně odstřiženě od hry. Když se k němu před poločasem dostal zajímavý míč, vybojoval roh, po kterém padl gól na 2:2. Ještě v závěru první půle mu mohl nahrát Masopust do tutovky, neudělal to však. Ve druhé půli střílel v ojedinělé šanci Slavie prudce do boční sítě.

Lukáš Masopust - 7 - Měl plnit roli jednoho ze dvou hráčů, kteří se budou pohybovat na hrotu. Ve hře byl daleko víc než kolega Zmrhal, vybojoval důležitý míč před první brankou Slavie. Na netradičním postu uspěl.

Peter Olayinka - 5 - Vystřídal Masopusta, ale nástup čerstvého hráče nebyl moc poznat. Slavia se za jeho pobytu na hřišti víceméně jen bránila, až v závěru pomohl držet míč dál od branky Ondřeje Koláře.

Milan Škoda - 5 - Ani Škoda, který vystřídal Zmrhala a hrál necelých dvacet minut, nestihl zanechat na hřišti výraznější stopu.

Michael Ngadeu-Ngadjui není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

R16 - Čtvrtek 07. 03. 2019 18:55

Evropská liga, 2018/2019
2 - 2
2 - 2
Sevilla FC
Sevilla FC

1. Ben Yedder
28. Munir

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

25. Miroslav Stoch
39. Alex Král

Komentáře (206)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    honza304     před 5 lety 08.03.2019 10:26 |  
    6 2

    Král se po tom gólu rozhlížel jak Ledecká. Něco mi to připomnělo ;-)
    Věřím, že to Trpišovský hráčům vmlátí do hlav a doma to bude jistější. I když postup je hodně ve hvězdách.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    Tochal (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 10:33 |  
    2 4

    Hodnotil jsem velmi podobně, jen Kúdelovi bych dal známku nižší. Včera se dopustil až nezvyklého množství poziočních chyb, hlavně nesprávně neuznaný gól Sevilly (by) byl jeho chyba.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      honza304     před 5 lety 08.03.2019 10:45 |  
      3 2

      Já mám to hodnocení dost podobné, předpokládám, že se na tom plus mínus dost shodneme. Nevím, jestli má smysl vyčítat hrádům nějaké chyby, bylo jich hodně, ale hráli jsme proti soupeři, který je jednak o hodně výš a zadruhé my nejsme na něco takového zvyklí. Musíme se na to adaptovat. Ta rychlost ve všem oproti naší lize je nesouměřitelná. Je to obrovská zkušenost, kterou v lize nezískáme.

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        Tochal (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 14:54 |  
        0 0

        Jaký má smysl vyčítat hráčům chyby? No podle mě naprosto zásadní. Respektive vyčítat není úplně správné slovo, není ale jiný způsob jak načerpat ony kýžené zkušenosi než upozornit hráče na jejich chyby a ideálně jim ještě ukázat, jak se jich napříště vyvarovat. To ale samozřejmě není úkol pro nás, nýbrž pro trenéry :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      kjandourek (admin)     před 5 lety 08.03.2019 10:54 |  
      2 2

      Ona to hlavně byla šikovnost toho útočníka, který byl v jednu chvíli za ním, ale stihl se z ofsajdového postavení takovým obloučkem vrátit... :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      japoko     před 5 lety 08.03.2019 11:39 |  
      3 4

      Mam na Kudeluv vykon podobny nazor. Neznam zakulisi, ale vcera mel hrat asi Michel.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 12:22 |  
      1 1

      Plus, nechci kecat, le nebyl to Miňo a právě Kúdela, kdo při druhém gólů lovili lelky a nechali absolutně volného Munira? Jasně, jde to víc na vrub Miňa, ten ale gól dal a u druhého asistoval z dobrého rohu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        pajsano     před 5 lety 08.03.2019 16:34 |  
        1 0

        Kúdela hlídal prostor přední tyče. Však ho také ta střela trefila a kdyby to nebyla taková rána, tak by se mu možná podařilo vyrazit ji ven.

        • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

          Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 17:50 |  
          0 0

          jo.sorry rychleji pisu nez premyslim.jasne ze byl kudela v bráně... moje chyba.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    japhy     před 5 lety 08.03.2019 10:38 |  
    0 0

    Tohle prostě nemohl být průměrný výkon Součka, takhle blbě on nehraje :)
    Nevěřil jsem, že to Maso Zmrhalovi nepošle, ale stalo se.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    Virgil1956     před 5 lety 08.03.2019 10:38 |  
    16 0

    Je pravda, že ofenzivní hráči neustále hrozili na hranici ofsajdu, ale to vlastně vysvětlil po zápase pan trenér, hráli jsme v obraně jeden na jednoho a útočník je prostě vždycky o myšlenku rychlejší, s tím žádný obránce bez zajištění nic neudělá. Ovšem tvoje hodnocení je jinak velmi spravedlivé. Zmrhal s Masopustem byli v podstatě obětováni, aby předvedli především běžecký výkon, a co se týče Masopusta, tak když jsme viděl, jak během rozehrávky Sevilly oběhl všechny obránce zleva doprava a pak hned zprava doleva a u každého byl dřív, než ten mohl v klidu rozehrát dopředu, tak jsem jen zdvihl obočí, to byl "běžecký" majstštyk :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 12:24 |  
      0 0

      Souhlas, ten kluk zahrál moc dobře, a i střídání přišlo včas. Asi všichni jsme se báli druhé žluté dřív než by Banegovi rupla cévka :))

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        Virgil1956     před 5 lety 08.03.2019 13:21 |  
        1 0

        Je to tak. Ale on by asi střídal po hodině tak jako tak, protože se vydal na doraz. Nečekal bych to, ale on byl v tom napadání snad ještě o kus rychlejší a agresivnější než bývá Olayinka :)

  5. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    JS (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 10:39 |  
    33 1

    Právě jsem projel dvě diskusní fóra Sevilly (přeložená google translatorem) a musím říct, že jsme jim způsobili solidní vyrážku. Vlastně tomu dominují dvě témata: Že Sevilla je neschopná a dezorganizovaná v obraně, že Wöber je „fuckin' shit“ a Sarabía je neviditelný. A to druhé: Že jsme jim sebrali jakékoliv potěšení ze sledování fotbalu, protože k remíze nám stačilo je dostupovat, eliminovat jejich hru a se štěstím uklohnit dva góly, z kterých jeden ani nevíme, jak jsme vstřelili.

    Tak dávám k pobavení nějaké citace (volně přeložené):

    „Nejhorších 45 minut za tuhle sezonu. Potápíme se níž a níž.“
    „Jestli si nedokážeme přihrát ani proti tomuhle týmu, je načase vyhodit trenéra.“
    „Za 1M EUR je Munír drahý.“
    „Dneska nás porazil špatný tým, strašná smůla a příšerý rozhodčí.“
    „Jaká je výstupní klauzule kondičního kouče Čechů?“
    „I kdybychom dneska vyhráli 6:2, směšnost a zbytečnost těch dvou obdržených branek je nepřijatelná.“
    „Slavia je průměrný tým, kterému bychom za normálních podmínek dali 5 gólů a bez problémů si poradili i venku. Problém je, že nejsme v normálních podmínkách.“
    „Zkusili jsme to proti mocné Slavii z Prahy. Můj respekt k týmu. Aplaudoval bych jim hodinu a půl v kuse.“

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      Boss82     před 5 lety 08.03.2019 10:44 |  
      6 1

      Zajímavý pohled z druhé strany! Díky za tuhle vsuvku.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      slavanda     před 5 lety 08.03.2019 10:45 |  
      6 0

      Jen ať nemají i nadále respekt, to nám může jen pomoct. Stejně bez respektu se ovšem chováme i my vůči týmům z papírově horších zemí. Kdyby se podívali pořádně, tak by viděli zajímavej zápas v tempu, na vysoký úrovni. Ano, góly se štěstím, ale to i jejich.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      Max1     před 5 lety 08.03.2019 10:47 |  
      5 0

      Vtipný.....pokud jsou tak mimo z remízi s dle jejich slov průměrnou Slavii, zajímal by mě jejich koment k tem porážkam s 20, 18 a 17 týmem tabulky :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        Max1     před 5 lety 08.03.2019 10:53 |  
        3 2

        A btw zrovna jejich druhy gol bych taky viděl jako kliku

        • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

          Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 15:06 |  
          3 1

          Klika? Vždyť ta standardka byla kopnuta famózně, do volného prostoru, kam si volný Munir naběhl. Ano, ještě před čárou to částečně zblokoval Kúdela, ale to by bylo spíše štěstí, kdyby se to odrazilo ven a z následné dorážky by to nikdo nedal.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      EdCable     před 5 lety 08.03.2019 10:53 |  
      17 0

      Diky. Nejvice me pobavilo to s tim kondicnim trenerem - to je jedna z veci ktera je z nasi strany spatne videt, ze nas Sevilla kondicne neprejela, jak tady nekteri tvrdili po zapase. Meli vice balon, mene toho museli nabehat v obrane a presto byli na konci stejne vystaveni jako nasi hraci, takze se na zadny trvaly tlak nevzmohli.

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        JS (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 10:57 |  
        4 1

        Ano, kondici tam zmiňují neustále. Že jsme byli prakticky ve všem horší, ale že jsme je uběhali.

        • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

          witty13     před 5 lety 08.03.2019 11:00 |  
          0 3

          me teda prislo, ze jsme na tom byli na konci o neco hure, ale podle me oni vubec necekali ze budou takto spocení. Podle me se v lize takto nezapoti proti vetsine svych souperu.

          • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

            PetCC     před 5 lety 08.03.2019 11:07 |  
            5 0

            Na konci na tom byly oba dva týmy kondičně skoro stejně, nemohl prakticky nikdo.

            Ono se tohle dost těžko hodnotí z televize, kde vidíme jen část hřiště a nevidíme, co se děje daleko od míče. V některých zápasech se dál od míče odpočívá, tady se asi běhalo všude.
            Nemáta někdo info o naběhaných metrech?

            • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

              witty13     před 5 lety 08.03.2019 12:56 |  
              0 1

              Napriklad Navas mi prisel v poho, stejne tak jejich obranci byli urcite svezejsi nez nasi. Ja jsem tam rozdil, i kdyz maly videl. Ale rozdil si myslim ze je v tom, ze my jsme vedeli ze budeme behat jak debilove a ze to bude tezky, oni to dle meho necekali

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        mig52     před 5 lety 08.03.2019 12:16 |  
        7 1

        Ede, to závěrečné bago bylo parádní, já myslel, že za nás v tu chvíli hrála Barca.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      Eskaes     před 5 lety 08.03.2019 19:39 |  
      3 0

      ten poslední ironickej bych dal klukům do kabiny. Troufnu si tvrdit, že oni líp v Praze nezahrajou, kdežto my ano. A pokud nebudeme bláznit a občas parknem busík, můžeme ty nervoně ještě víc vycukat. :-) Je to divné, ale i když vím, jaké jsou rozdíly mezi jima a náma, té odvety se vlastně nebojím, naopak se těším.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    Paul67     před 5 lety 08.03.2019 10:40 |  
    1 4

    A ještě jedna známka pro JT který moc dobře věděl co dělá : 10 ! V Plzni za stejnou disciplínu bych mu ale dal 1 :(

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      Virgil1956     před 5 lety 08.03.2019 12:15 |  
      1 1

      Nemyslím, že to v Plzni bylo o špatně zvolené taktice nebo sestavě, tam vázlo "provedení" :) Nastoupili jsme s velkým a zbytečným respektem, bez sebevědomí, a ke hře, kterou chtěl JiT zřejmě praktikovat, se vůbec nedostali. Předpokládám, že to měla být kombinace ve středu hřiště a držení míče, aspoň tuším podle (zkušené) sestavy. Možná by bylo dobré zapracovat víc na psychice hráčů, podobný nástup bez sebevědomí jsme proti relativně silnějším soupeřům měli víckrát, i když to někdy pak dobře dopadlo...

  7. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    Max1     před 5 lety 08.03.2019 10:40 |  
    11 0

    Viděl bych to obdobně. K odvetě, věřím v postup víc než před prvním zápasem. Rozdíl mezi Slavii a sevillou je podobný jako mezi Slavii a ajaxem když jsme hráli předkolo LM. Zapas u nich byl taky na jednu branku, my vyhráli po penalte z brejku. Doma to bylo celkem vyrovnané, ke konci do nás Ajax dost bušil ale povedlo se, nevidím důvod proč by se nemohlo opakovat. Věřím ve výhru 2:1 :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      rak (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 11:25 |  
      2 0

      No, to by se nám všem jistě líbilo. Když bude nejhůř, pošleme tam Vlčáka.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    JohnyBeGOOD     před 5 lety 08.03.2019 10:49 |  
    8 2

    Dával jsem už tento příspěvek do vlákna o zápase, ale patří to i sem k hodnocení. Slavia měla kopat penaltu po faulu na Milana Škodu. Přikládám 3 postupné záběry od kontaktu obou hráčů až po odehrání míče. Lze vidět, že nejdřív obránce Škodu prakticky podráží pravou nohou a až poté dojde k odehrání balonu. Samozřejmě Škoda padá kvůli setrvačnosti až později, takže je to v rychlosti těžké na posouzení. Ale v kontextu těch posledních penalt za držení nebo nastřelení ruky by mi tohle přišlo jako nejméně kontroverzní.

    1. https://imgur.com/bwMPHaF - dochází ke kontaktu
    2. https://imgur.com/CA79hDj - Škoda vlivem skluzu přichází o stabilitu (před dotykem obránce s míčem)
    3. https://imgur.com/RnRK5Vo - obránce odkopává míč, Škoda v tu chvíli již vlivem předchozího kontaktu padá

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      Gillan     před 5 lety 08.03.2019 12:50 |  
      0 8

      Faul tam jemnej byl, ale Škoda to hodně přihrál.kdyby tam neblbnul, tak by jí možná i písknul.není to poprvé, on nasimuloval pád před druhým gólem, ale tam mu to rozhodčí sežral.

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        uru100     před 5 lety 08.03.2019 13:45 |  
        0 3

        Souhlasím. Občas někdo komentuje, že takový faul by se v poli písknul. Zrovna tak by mě, ale zajímalo kdyby se to samé stalo v našem vápně. Tedy, že by Škodu "fauloval" a obral o míč soupeř. Myslím, že by Škoďák po ztrátě míče nespadl anebo by byl okamžitě na nohou a snažil by se bránit. Myslím, že je dobře, že se takové fauly nechají být.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    JS (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 10:50 |  
    3 12

    Jinak se mi Alanorovo hodnocení líbí, akorát Delimu bych asi nedal osmičku. Spoustukrát vystoupil dopředu, ale po rychlé ztrátě míče se nestíhal vracet a uprostřed obrany zela děsná díra. Nebyl to tak dominantní výkon, jakým MNN minule smazal útok Genku.

    Proti Kolářově devítce také nic nemám, nicméně nutno podotknout, že kdykoliv šel ven z brány nebo se mazlil s míčem nohama, trnul jsem strachy. Rozehrává vysoké míče do strany, často však letí do autu. Olayinka docela zklamání, potřebovali jsme čerstvou krev dopředu a byl neviditělný. Místo Škody tam měl být podle mě MvB na tu závěrečnou část zápasu. Zajímalo by mě, proč nebyl ani na lávce.

    A do třetice: Teď nás čeká Baník a pak odveta. Očekávám čachry se sestavou, protože včerejší jedenáctka toho měla plné kecky. Nebál bych se proti Baníku postavil na kraje obrany Frydrycha a Zeleného, aby se rozehráli a Bořil si odpočinul. Jeden z nich pak bude muset nastoupit i proti Seville. A bude to velká loterie, zda dát Bořila doprava (kde je podle mě jistější a dlouho tam nehrál) a Zeleného nechat bránit Jésus Navase, anebo nechat Bóřu vlevu a doprava dát Frýďu, kterej je ale nulovej dopředu a taky si ho moc neumím představit, jak brousí lajnu tam a zpět 90 minut a uběhá hráče jako je Munír. Nicméně od odvety bych očekával méně nervózní herní projev, když už naši hráči vědí, proti čemu stojí. Podle mě jsme nastoupili trochu nesoustředění, s přílišným respektem a ta brzká branka nám to jen potvrdila.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      mis3     před 5 lety 08.03.2019 10:57 |  
      1 0

      myslíš Frydrycha, který dá skoro v kažém zápase gól? Myslím si že proti Baníku to bude Zelený-Cuf a proti Seville Bořil - Frydrych. Dále předpokládám proti Baník Olayinku a možná i Balutu. Taky bych to viděl, že začne Škoda a pak ho vystřídá MvB a tipnul bych MvB na křídle i proti Seville.

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        JS (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 11:06 |  
        1 2

        Ano, tak je to pravděpodobné. Také jsem zvědavý, jak se prostřídá MNN s Delim. Já bych Ngadeua určitě postavil doma do odvety.

        Mimochodem, žluté karty v EL, nějak jsem je přestal počítat: Coufal stojí, Stoch jednu od stopky, Souček myslím taky. Kdo dál?

        Jinak tady je sestřih gólů přímo na uefa.com plus vyjádření jejich trenéra po zápase atd.:
        https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2019/matches/round=2000992/match=2026906/index.html?iv=true

        • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

          Thane (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 20:35 |  
          0 0

          Ja bych Ngadeua urcite postavil proti baniku a nechal bych Deliho odpocinout (at u nej nezvedame riziko zraneni zejmena kdy ma Ngadeu 7 zlutejch karet). Je velka otazka jestli pak nenechat v zakladu zase Deliho aby mohl pripadne Ngadeu zase stridat do zalohy protoze uprimne nasadili jsme to nejbehavejsi co mame a jedinej takovej hrac na stridani Sevcik je zranenej.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      kjandourek (admin)     před 5 lety 08.03.2019 10:59 |  
      4 0

      1. hodnotil Quelhar - pozor na to
      2. na lavičku můžeš dát jenom šest lidí... trenér si tam posadil tři dozadu, tři dopředu...a dopředu Škoda, Hušbauer, Olayinka... holt na Micka nezbylo místo
      3. chci věřit tomu, že podobně jako Genk si trenérský tým v prvním zápase Sevillu přečetl a do druhého zápasu s tím něco udělá... přeci jenom i v osmifinále jsme v prvním zápase tahali za kratší konec a druhý zápas byl o něčem jiném :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        JS (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 11:07 |  
        1 2

        Promiň, Quelhare. Přehlédl jsem to! :-O

        Možná mohl dát Micka místo Hušbyho, ale zase chápu, že chtěl někoho doprostřed zálohy, kdyby něco. A s tím posledním bodem naprostý souhlas. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        Gino     před 5 lety 08.03.2019 11:16 |  
        3 0

        Nehrajem osmifinále právě teď? :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

          kjandourek (admin)     před 5 lety 08.03.2019 11:35 |  
          0 0

          Ouha... dělám chytrýho a pak napíšu blbost - máš samozřejmě pravdu :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      mig52     před 5 lety 08.03.2019 12:24 |  
      1 1

      JS, "Olinek" mi také dělá starosti. JiT řekl to vyjádření o 40% a i když si uvědomuji, že to byla nadsázka, viděl jsem za ní víru ve viditelný nárůst jeho výkonnosti po zimní přípravě. No a ono místo přibližování se té 100% hranici to vidím na 30 - 36% propad. Snad se zvedne, problém je v tom, že při této výkonnosti to není na základ a kdy se pak chytit, že? Těch 20 minut na konci zápasu je docela málo, to by musel mít kliku na pár povedených akcí.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      mig52     před 5 lety 08.03.2019 12:27 |  
      1 1

      Musíme věřit, že zafunguje známá skutečnost, že po výborném výkonu a výsledku únava odchází mnohem dřív, než po propadáku. Věřím, že neděli fyzicky zvládneme, pokud si to hráči nevezmou negativně do hlav.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    JohnyBeGOOD     před 5 lety 08.03.2019 10:55 |  
    3 3

    Co se týče toho ofsajdu před druhým gólem Sevilly, tak to byla hodně hraniční situace. Ten televizní záběr zkresluje a není úplně průkazný, ale spíš bych se přikláněl k tomu, že to ofsajd nebyl nebo opravdu milimetrový.

    Nakreslil jsem tam i ofsajdovou čáru - https://imgur.com/r3u5HXU

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      Boss82     před 5 lety 08.03.2019 11:39 |  
      6 1

      A jsi si jistý, že máš tu čáru správně (úhel, perspektiva atd...)? Nějak se mi to podle střihu trávníku nezdá.

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        JohnyBeGOOD     před 5 lety 08.03.2019 12:22 |  
        1 0

        Jistý si nejsem, nemám na to žádnou technologii..jenom lidské oko. Ten záběr to hodně zkresluje, ale když se podíváš na postranní lajnu a mezeru mezi lajnami na trávníku, tak to celkem odpovídá. Jak jsem psal, může to být milimetrový ofsajd, ale také nemusí a když to není jednoznačné, tak by se to mělo pouštět. VAR by to samozřejmě vyhodnotil správně.

        • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

          Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 12:36 |  
          0 0

          K VARu, nebyl bych si tak jistej. Není VAR ve skutečnosti jenom to, že si to dva další rozhodčí v klidu u TV pustí zpomaleně a opakovačky? Bez grafiky, offside lajny, apod. Měl sem dojem že to je právě takto čili dokonalost nezaručena.

          • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

            JohnyBeGOOD     před 5 lety 08.03.2019 12:50 |  
            0 0

            V české lize lajna zatím není, v LM už se používá a od sezóny 20/21 bude stejná technologie VAR i v EL.

        • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

          Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 12:38 |  
          2 0

          Jo a mmch je to opět Kúdela, kdo tam rozjímal zda bude hrát offside past nebo se s hráčem trhne. V tom pohybu první vystupoval dopředu, aby udělal krom dozadu brzo a celou past tak potopil...

  11. *

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 10:55 |  
    9 0

    Klidně bych o bodík zvýšil známku Cufovi, Béřovi, Alexovi, a Miňovi...

    Beci to měli opravdu strašně těžký, proti takhle kvalitním playerům asi ještě nehráli, a na to že jsme vzadu hráli fakt dost na riziko, většinu zápasu jeden na jednoho bez zajišťování, tak si s tím poradili velmi dobře, a i dopředu dokázali bejt aktivní a nebezpečný...

    Alex kvalitně odmakal taky do úmoru celej zápas, navíc vstřelil důležitej vyrovnávací gól... sice se štěstím, ale počítá se jako kterejkoli jinej... a Miňo parádně zařídil obě branky, a i jinak solidně režíroval naši hru, a jako jeden z mála se dokázal soupeřovým hráčům vyrovnat po technický stránce a v kopací úrovni...

    • Re: *

      bongor     před 5 lety 08.03.2019 11:08 |  
      1 0

      To zvýšení známek bych podpořil.Ale Alex musí zlepšit fyzičku,potom bude za 8 v každém zápase.Individuálně jsou Španělé o dost výš než naši hráči,ale jako mužstvo nejsou zas o tolik lepší,to by s námi nehráli doma 2-2.Jejich vyčkávání na ofsajdové hraně je i pro ně rizikové a plno těch situací mohou zmařit rozhodčí,protože bez VAR je to často půl na půl.Co my skoro neděláme a přitom je to strašně nebezpečný,to jsou střílené přihrávky ,při každém jejich útoku jsem měl staženou......Doma si to musíme ohlídat a vyhrajeme.Líbí se mi,že nás tak podceňují,to se jim v Edenu nevyplatí!

    • Re: *

      Gillan     před 5 lety 08.03.2019 11:09 |  
      2 9

      To rozhodně, 7 Stochovi je naprosto neadekvátní.Pořád ho vidím, kolik vybojoval balonu, když ležel na zemi, dal veledůležitý gól na 1:1, byl i u druhého....Alexova šestka je hodně podhodnocena.Alex jasná 8.Hrál výborně, zkazil tam toho snad nejméně a ještě nám zařídil vyrovnávací gól.A Olayinka nemůže mít stejnou známku, jako Škoda.Olayinka tam měl skvělé momenty, třeba ten, jak si přehodil hráče Sevilly.Zapojil se do hry skvěle.Až jsem se mu v duchu omlouval, že jsem ho za minulé zápasy kritizoval.Škoda tam neudělal za 20 minut vůbec nic.Kromě pokusu si vymodlit penaltu.

      • Re: *

        Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 12:42 |  
        2 0

        K Miňovi, všimli jste si jak hrál ZKUŠENĚ? Když to šlo, tak každý kontakt přihrál a padal jak podťatý, sudí mu to žral. Jakmile se na něj ale Buket zaměřil, hrál jako skála a Buket jej zase pustil z očí, v tu chvíli zase padl, atd. Malý velký muž :)

        • Re: *

          Gillan     před 5 lety 08.03.2019 12:48 |  
          2 3

          Přesně-a dostane chudák sedmičku.nevím, co by musel udělat,aby dostal devítku, nebo desítku.

    • Re: *

      belmis (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 11:55 |  
      2 0

      Také bych to udělal. Přece jen jsme nehráli v Plzni, ale na Seville.

  12. Souček

    witty13     před 5 lety 08.03.2019 10:57 |  
    4 11

    Jsem jediný kdo by viděl Součka jako lepšího než na 5? Ano, ta chyba byla hororová, ale cca od 20 minuty minimálně do druhé půle mi přišel ve středu zálohy nejjistější. Druhou půli jsem viděl až od 70 minuty dále, a tam už to bylo hodně rozhárané, takže je možné, že se mu nedařilo stejně jako na začátku první půle, ale já si prostě myslím, že aspoň na 6 to bylo.. Jinak taky Vám přijde, že Traore chvilema neni videt a pak se najednou objevi, da skvostnou prihravku, narazecku apod? Porad nevim co si o nem myslet

    • Re: Souček

      JS (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 11:08 |  
      10 3

      Já si naopak myslím, že nejjistější byl Traoré a Alex klasicky naprosto bez přehnaného respektu skvělý s míčem. Suk tentokrát neměl svůj den, ten začátek ho fakt paralyzoval.

      • Re: Souček

        Pepino44     před 5 lety 08.03.2019 11:50 |  
        2 0

        Vy se divíte, nebylo náhodou Tomáše? (zlehčení)

      • Re: Souček

        witty13     před 5 lety 08.03.2019 12:30 |  
        2 1

        Ja nezpochybnuji ze byl Traore ve finale nejjistejsi, ale zaroven proste mam pocit, ze Suk i pote co udelal chybu na zacatku a opravdu se mu pote nevedlo mel vetsi chut hrat a to ze se ta hra trosku zmenila ja osobne pripisuji jeho snaze. Nekolikrat tam vybojoval mic a dal zajimavou proihravku a v tu chvili mam pocit ze se zacal probouzet cely tym... Traoreho jsem do te doby zas tak moc neregistroval, ale treba je to jen muj pocit... na 6 to dle meho bylo...

    • Re: Souček

      japhy     před 5 lety 08.03.2019 11:24 |  
      2 0

      S tím Sukem to je vážně zajímavý. Podle mě náš nejhorší hráč a i jeden z nejslabších výkonů od něj ever. Měl nejvíc nebezpečnejch ztrát, míče se od něj podivně odráželi, k tomu i nějaká smůla, prostě to vypadalo na zápas blbec a já trnul, kdykoliv byl na balonu. Krve by se ve mně nedořezal, když někde od pravýho rohu dával dlouhou přihrávku dopředu na střed, to se mu ale povedlo náramně a byl z toho protiútok.
      A pak ty bys mu známku naopak zvedl. Tak možná jsem z toho Suka byl zbytečně vyplašenej.

    • Re: Souček

      Boss82     před 5 lety 08.03.2019 11:43 |  
      11 4

      Suk tentokrát ze středních záložníků nejhorší. Těch zkažených přihrávek bylo strašně moc, navíc jim namazal na ten gól. On se zase zvedne, ale včera mu to fakt nesedlo. Já bych mu dal klidně 3-4.

      • Re: Souček

        Gillan     před 5 lety 08.03.2019 11:46 |  
        3 15

        On takhle hraje ale často.Někdy zahraje jako bůh, je nejlepší na hřišti a další zápas je podobně tragickej.Mám ho moc rád, slušnej kluk, ale jeho nevyvážené výkony jsou zvláštní

        • Re: Souček

          Boss82     před 5 lety 08.03.2019 11:52 |  
          13 1

          No to zase počkej. Takhle špatně hraje zcela výjimečně, naprostou většinu zápasů patří k nejlepším hráčům na hřišti. Rozhodně tak jako včera nehraje často, spíš bych řekl, že tak jednou za půl roku.

          • Re: Souček

            Gillan     před 5 lety 08.03.2019 11:58 |  
            1 13

            Ale to zase ne.On tam má těch nepřesností a hlavně útočnejch a obrannejch faulů strašně moc.Zdaleka není tak bezchybnej.

            • Re: Souček

              mis3     před 5 lety 08.03.2019 12:09 |  
              1 0

              opticky možná jo, ale to je tím že on je prostě furt ve hře, když se brání, tak je tam on, když se útočí taky on. To pak vidíš víc chyb, i když třeba % to není vůbec zlý....

              • Re: Souček

                Gillan     před 5 lety 08.03.2019 12:46 |  
                1 6

                Tak to je jasný, o tom žádná,ale výkyvy prostě má, to mi nikdo nevymluví.Ta procenta jsou zavádějící, stejně, jako u obránců.Tam jdou přihrávky často doleva, doprava, dozadu, nebo na středního obránce a když soupeř neprwesuje, není možné takovou přihrávku ani zkazit.Třeba Hušnauer, který dává pasy na 50 metrů, tak ten ta čísla bude mít asi horší, ale o ničem to nevypovídá.

                • Re: Souček

                  Boss82     před 5 lety 08.03.2019 13:15 |  
                  5 1

                  Výkyvy má každý, nicméně Souček letos hraje konzistentně dobře od začátku sezony. Zápasy, které se mu nepovedly, bys spočítal na prstech jedné ruky. Ano, porovnání úspěšnosti přihrávek mezi stopery a záložníky je zavádějící, ale porovnat dva stejné posty už snad lze, ne? A znovu opakuji, že Souček má nejvyšší procentuální úspěšnost přihrávek u nás (kromě stoperů), alibisticky nehraje a 50metrových pasů se také nebojí. A věř, ze zkazit lze každou přihrávku, i tu na první pohled nejjednodušší.

                  Přes výše uvedené si myslím, že Hušbauer by se včera tolika chyb v rozehrávce jako Souček nedopustil, jenže zase by byl mnohem méně platný ve vykrývání prostoru, osobních soubojích a bránění obecně, což by nás mohlo stát gól(y) v naší síti. Hušby je platný, když máme míč na kopačkých my a potřebujeme tvořit, ale když je předpoklad, že držení míče bude po většinu času na straně soupeře, jehož hru se budeme snažit co nejvíce rozbít všemi dostupnými prostředky, tak jsou na hřišti Souček, Král nebo Traoré platnější.

                • Re: Souček

                  mis3     před 5 lety 08.03.2019 14:23 |  
                  1 0

                  Součk má v lize nejvíc přihráve ze všech hráčů a ze všech týmů abslotuně! A další statistika - přihrávak do gólové šance, tak tam je na 7-9 místě společně se Stochem a Masopustem. V předfinálních přihrávkách pak 30-34. místo.

            • Re: Souček

              Boss82     před 5 lety 08.03.2019 12:31 |  
              11 1

              Ehm... Souček má úspěšnost přihrávek v této sezoně 84,3 %, kromě stoperů je tak nepřesněji hrajícím a nejméně kazícím hráčem v našem týmu. A to rozhodně něehraje nikterak alibisticky nebo na jistotu.

              Ano, faulů má 36, je tedy druhým nejvíce faulujícím hráčem v našem týmu. Nicméně to je na jeho pozici zcela pochopitelné a kompenzuje to získanými míči, kterých má 159, tedy suverénně nejvíce z našeho týmu.

              Bezchybnej samozřejmě není, ale to není nikdo.

    • Re: Souček

      zeleznik2     před 5 lety 08.03.2019 15:11 |  
      1 1

      No spíše za 4, jednoznačně nejhorší náš hráč, asi se na něm podepsala, ta obrovská chyba hned v úvodu, snad jen v Ostravě na podzim to byl od něj srovnatelně špatný výkon.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    o5aradecek     před 5 lety 08.03.2019 11:19 |  
    2 2

    Dejte nám už konečně soupeře!! :-))

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      pehacko     před 5 lety 08.03.2019 11:25 |  
      6 5

      nejradeji bych arsenal a nasazet do site tankana pet kusu at si kluk helmata poradne zarybari... od kauzy bucha ho hodne nemam rad (asi jako vpo2 legendu milana skodu) a vsechny goly co dostane mu pocitam trikrat!

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        o5aradecek     před 5 lety 08.03.2019 11:30 |  
        0 0

        Smiřický to pustí? :-))

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 14:17 |  
        0 0

        No on Arsenal bude mít ještě pořádný kus práce postoupit. První zápas venku prohráli 3:1.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      japoko     před 5 lety 08.03.2019 13:12 |  
      1 4

      Velka huba jeste nikomu nic nevyhrala

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        o5aradecek     před 5 lety 08.03.2019 13:52 |  
        1 0

        To ne, jen velké výkony Slavie!

  14. Odveta

    rak (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 11:29 |  
    8 0

    Tak se zdá, že jsou Španělé dost sebevědomí a namyšlení, že nás v Praze v klidu porazí. Stadión je vyprodaný a je třeba jim od samého začátku vytvořit peklo. Jinak věřím, že Trpiš a spol je zase zkusí něčím překvapit.

    • Re: Odveta

      PetCC     před 5 lety 08.03.2019 15:36 |  
      7 1

      Hlavně si nechte od cesty UAFA mafia, to baví kotel a pak pár jedinců mimo něj, ale většinu to nezajímá.

  15. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    o5aradecek     před 5 lety 08.03.2019 11:39 |  
    1 2

    Jinak - včera, v souboji reprezentačních brankářů, podal Ondra super výkon. Škoda Vaclíkova zranění, snad bude v pořádku a dočká se vytoužené odvety před nejlepším publikem. :-)

  16. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    mig52     před 5 lety 08.03.2019 11:56 |  
    4 4

    Quelhare, smůlu v čem? Že jsme jim darovali 1. branku po půl minutě a rozhodčí nepískli ofsajd před rohem, z něhož jsme inkasovali krátce po vyrovnání podruhé??? Děkuji pěkně, za takovou smůlu! Že zazdili pár loženek bylo i o zbrklosti pod časovým tlakem 2. půle a skutečnosti, že všecky šance se prostě neproměňují. Škoda by o tom mohl vyprávět, viz 1. zápas doma s Genkem.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      mig52     před 5 lety 08.03.2019 12:02 |  
      5 4

      A doplním, zápas nemohl skončit 5:0. Stochova branka tvůj názor vyvrací. Že byla šťastná? Já nesouhlasím. Víme, že Stoch rád a skvěle střílí poza vápna krásné branky a že některá ze střel štrengne o některého z hráčů ve vápně, změní směr a skončí jinde, než směřovala je spíše standardem než klikou. Samozřejmě, pokud se o tu střelbu pokoušíš často a kvalitně, což pro Stocha platí.

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        mig52     před 5 lety 08.03.2019 12:09 |  
        3 1


        Jinak se známkami a komentářům k nim souhlas, za mne parádní práce. Jen mne trochu překvapilo tvé překvapení, že jsme jim v obraně dovolili více, než jsi čekal. Ale přece sis odpověděl sám, bylo to proto, že soupeř je, dle tebe, o několik úrovní nad Slavii, jaks napsal. Já bych řekl, že o level, max dva, ale ne několik. I když.... i dva jsou už několik:-).

        • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

          PetCC     před 5 lety 08.03.2019 15:34 |  
          2 1

          Já bych právě řekl, že v obraně jsme byli lepší, než jsem čekal. Prakticky nedošlo k tomu, že by byl náš obránce obejit jeden na jednoho. To, že jim vyšli průnikový přihrávky, to je věc i součinnosti se zálohou. A to takhle málokdo u nás prověří.

  17. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    mis3     před 5 lety 08.03.2019 12:02 |  
    4 0

    Dal jsem Stochovi 9, dal gól druhej pak odrazil o Krále :-D Byla to fakt euforie, na zklidnění jsem si dal Chelsea proti #jebatDynamo ale stejně jsem nemohl usnout jaké emoce ve mě vřely. Krásný zážitek a to zatím jen u TV.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      pehacko     před 5 lety 08.03.2019 12:18 |  
      3 3

      mino je proste buh a prislo mi, ze i bez tece by ta strela byla gol... vaclik stal jako prikovanej a ten smer se zmenil maximalne o pul metru.

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        Gillan     před 5 lety 08.03.2019 12:43 |  
        3 5

        Ta střela šla přímo na střed, kde Vaclík stál, proto tam zůstal "jak přikovanej".

        • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

          Virgil1956     před 5 lety 08.03.2019 13:24 |  
          0 0

          Je fakt, že by ji asi měl. I když. Vaclík, no. Nikdy nevíš.

          • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

            pehacko     před 5 lety 08.03.2019 13:34 |  
            2 0

            ted jsem si to pustil znovu a bez tece by to slo presne do druhe sibenice! takze jediny rozdil je ve strane a vysledek je uplne stejny!!!

            • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

              Virgil1956     před 5 lety 08.03.2019 13:42 |  
              1 0

              Já to znova neviděl, ale v reálu i z opakovaček se mi taky zdálo, že to šlo do opačné šibenice, takže máš asi pravdu.

            • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

              Gillan     před 5 lety 08.03.2019 13:53 |  
              0 7

              Šlo to na prostředek, kdyby to šlo do druhý šibenice, tak by mu netrefil záda.

              • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

                pehacko     před 5 lety 08.03.2019 16:00 |  
                4 0

                ten obrance protihrac byl obnormalne hrbatej, tusim ze jeho pradeda byl nekde zvonikem...

          • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

            bongor     před 5 lety 08.03.2019 13:42 |  
            1 0

            Kdyby to šlo přímo na něj,nebo maximálně metr od něj,tak by to určitě měl.Nemusíme ze sebe dělat za každou cenu chudáčky,to nejsme.Kdyby si Jindra mohl vybrat tak 2-3 z jejich skutečně výborných plejerů,tak věřím,že bychom byli nejméně na jejich úrovni.Kingové nejsme,ani je ze sebe neděláme,ale každý vidíme,jak jdeme nahoru.Slavie!!!

  18. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    pehacko     před 5 lety 08.03.2019 12:16 |  
    7 0

    suk vcera sice mozna opticky nejhorsi na hristi, ale i tak to stacilo na remizu 2:2 s opravdu silnym souperem! ono proste par chyb v rozehravce udelat musel, kdyz hral vlastne post husbauera = rozehraval vetsinu akci. takze z meho pohledu to nebylo od nej vlastne vubec spatne a naopak vlastne ukazal, ze dokaze branit a jeste tvorit hru! chyby delal proto, ze byl ze zalohy nejaktivnejsi a nikdy se nezrikal hry a vzdy chtel mic!

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      witty13     před 5 lety 08.03.2019 12:52 |  
      0 1

      I proto jsem vyse psal ze u me ma hodnoceni vyssi. Proste si myslim ze diky jeho hre (ktera ale byla chvilemi nepresna, hlavne ze zacatku) byli lepsi ostatni.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      bongor     před 5 lety 08.03.2019 13:46 |  
      3 0

      On ten Tom vypadá jako hodně skromný kluk a myslím,že i takovej skutečně je.A těmhle typům každá jejich chyba
      vadí mnohem víc ,než jiným.Tak se prostě nedostal celý zápas do správnýho laufu.V Praze to napraví,tomu stopro věřím a Španěláci se budou divit.Tipuju u něj 1+1.

    • Re: Hlavně zůstat na zemi....

      PetCC     před 5 lety 08.03.2019 15:30 |  
      2 0

      No mě se zase před pár dny v nabídce YouTube objevilo video z kotle v zápase s Teplicemi 0:7.
      Tenkrát jsem byl samozřejmě hodně zklamanej, ale věřil jsem v lepší zítřky. A opravdu, nečekal jsem je tak brzo :-)

    • Re: Hlavně zůstat na zemi....

      pehacko     před 5 lety 08.03.2019 16:02 |  
      2 0

      tohle byla nahodou docela sranda a ja telocvikare co fandil bohemce fakt nemusel... takze ja se radoval ze konci a ze bude se strakou fakt legrace a ona byla... treba takova dekovacka na zitkove s kalivodou, to byla parada!

      • Re: Hlavně zůstat na zemi....

        Petr9608     před 5 lety 11.03.2019 20:01 |  
        0 0

        To byl ale první Petroušův konec v říjnu 2011, tohle je konec srpen/září 2013, kdy ho nahradil Koubek a následně přišel Saša Tulipán Pastýř

  19. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    o5aradecek     před 5 lety 08.03.2019 12:42 |  
    4 3

    Ondra Kolář 10, zbytek "devítky" :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      Pakoll     před 5 lety 08.03.2019 15:38 |  
      2 0

      Já Miňo 10 zbytek 9

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        Pakoll     před 5 lety 08.03.2019 15:47 |  
        1 0

        Právě proto ze to byl týmový výkon na hranici našich možností

        • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

          pehacko     před 5 lety 08.03.2019 16:04 |  
          6 0

          ja vsem 10, protoze tym vybojoval na hranici vycerpani a vlastne dost odvaznou hrou remizu na hristi velkeho favorita a vubec netusim, kdy jako vic mam byt na ty nase kluky sesivany hrdej!!!

          • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

            o5aradecek     před 5 lety 08.03.2019 16:57 |  
            2 1

            Já tomu pořád nevěřím :-) Fakt už se můžeme měřit i s velkokluby. Ať už to doma dopadne jakkoliv, musí být standing ovation! :-))

            • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

              pehacko     před 5 lety 08.03.2019 17:27 |  
              6 2

              presne a jeste u soupere je hadka o dres naseho hrace... zatim jen mino stocha, ale jednou se takhle budou prat o dres krale, coufala, deliho, padesatileteho skody...

              • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

                o5aradecek     před 5 lety 08.03.2019 18:53 |  
                5 0

                ..a kapitán kamerunské repre, na střídačce Slavie, je taky bonbonek :-))

              • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

                Gillan     před 5 lety 08.03.2019 20:22 |  
                0 9

                Jo, jasně, jako se o něj perou kluby, aby k nim šel:(((Ty sis měl dát nick blekota, protože tu jsou všechny diskuze poblité tvým trollingem a vadíš mi, dávám tě do blokace, to se nedá číst.Mám na tebe alergii už z dob oficiálek a tady jedeš to samé, trolle.

                • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

                  pehacko     před 5 lety 08.03.2019 21:30 |  
                  4 0

                  neboj rano ti pan doktor da nove prasky a bude ti zase dobre ozziku...

  20. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    Mimoň     před 5 lety 08.03.2019 13:28 |  
    19 2

    Mě ten výsledek přijde pořád jako neuvěřitelný v kontextu toho, jak jsme ještě před 3 lety byli rádi za postup přes Rio Ave po dvou remízách 0:0 a 1:1! A dneska máme šanci postoupit přes vítěze posledních 3 ročníků... neskutečné co tu odvádí Trpišák a jeho tým+Nezmar za práci...a to je tu teprve rok

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      pehacko     před 5 lety 08.03.2019 13:33 |  
      8 1

      proste je videt, ze kdyz ma prace hlavu i patu a delaji ji profesionalove, tak i v ceske zumpe lze vybudovat neco konkurence schopneho i za hranicema...

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      jufoun (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 14:17 |  
      6 0

      Nechci být hnidopich, ale Sevilla není vítěz posledních 3 ročníků
      Vyhráli 13/14, 14/15, 15/16, potom 16/17 Manchester United, a 17/18 Atletiko Madrid.
      Jinak s ostatním souhlasím.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      Steevee     před 5 lety 08.03.2019 18:06 |  
      3 4

      Nezapomínal bych ani na Šilhavého:-) Ten se taky pod vzestup podepsal. A významně.

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        Cross     před 5 lety 08.03.2019 19:33 |  
        4 4

        Nezapomněl bych tím tuplem na Čîňany. Bez nich by nepřišel systém a řád. Nejen peníze.
        Jinak, co se týče hodnocení, zdá se mi v pohodě. Quelhar ovsem zbytečně adoruje našeho souoeře. Jsou hodně dobří, zvláště dopředu, ale preplacení, namachrovaní a nadhodnocení. Treba na Transfermarkt mají celkovou hodnotu 7x vyšší, nez Slavia, ehm, ehm. Dobrý příklad pro srovnání jsou Vaclik (15 mil. € ). a Kolář (1 mil. €)...
        Ted v létě bude treba pripravit nase hráče na to, aby jim různí šíbři nepopletli hlavu a abychom odolali velkému výprodeji, nota bene za pár šupů. Musíme si získat podstatně více respektu. Kdyz umíme dělat stejne dobrá auta, nebude s nàmi nikdo jednat jako s kolonií. Doufám, ze si to nejen ve Fulhamu, nýbrž i v Seville a jinde, uz zapamatují!!!!

        • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

          pehacko     před 5 lety 08.03.2019 21:32 |  
          3 0

          neprodame! nech si to vseci zapametaju!!!

        • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

          Steevee     před 5 lety 08.03.2019 23:25 |  
          0 3

          Ve fotbalovém světě se (aspoň co se útoku týká) platí za technické a střelecké schopnosti. Ne za to, že to zvládnu týmově a takticky. Takže hodnota hráčů Sevilly je, ať se nám to líbí nebo ne, naprosto v pořádku. Jenom na základě remízy nemůžeš prostě tvrdit, že jsme vlastně srovnatelní. My jim souhrou okolností můžeme konkurovat v jednom zápase/dvojzápase. Ve Španělsku/Anglii bychom velice pravděpodobně hráli o záchranu. A kdo věří, že bychom snad hráli o poháry nebo tak něco, ten si krutě lže do kapsy. Nemůžeš hodnotu na transfermarktu přepočítávat na góly. Barcelona má 1,2 milirade Euro. tzn. 30x víc než my, 4x víc než Sevilla. A kdyby Sevilla dala aspoň tři, Barcelona nám jich taky nedá 12....

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      cunak     před 5 lety 08.03.2019 18:54 |  
      2 3

      V říjnu 2017 jsme hráli 2:2 na hřišti Villarealu, soupeře srovnatelného se Sevillou.

  21. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    daadyy     před 5 lety 08.03.2019 13:44 |  
    4 0

    Já bych přilepšil Bořilovi a Stochovi.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      bongor     před 5 lety 08.03.2019 13:49 |  
      4 0

      Bořa hrál včera výborně a o Míňovi nemá cenu vůbec mluvit.Oni z něj včera i ti výborní Španělé byli dost štajf,to bylo vidět i po konci zápasu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        johnynz     před 5 lety 08.03.2019 14:35 |  
        4 0

        Na Miňův gól byl včera u sazky kurz 7,5, už proti Bohemce bylo vidět, že se začíná opět rozstřelovat, takže nešlo odolat a tím jakým stylem dokázal skórovat, kdy využil při střele přítomnosti protihráče k teči tak, aby Vaclík neměl šanci, jen podtrhl svoji velikost. Takže společně s Kolym nejlepší borec na place!

  22. zápas

    o-cab     před 5 lety 08.03.2019 14:20 |  
    3 18

    ano mohli jsme dostat 5:0 ale faktem zůstává, že oni nám nic nedali a oba góly jsme si dali sami. 2:2 je samozřejmě dobrý výsledek, ale v kontextu věcí není důvod být spokojený.

    škoda psychiky - takové chyby jako včera dělali hráči naposledy na prvním tréninku zimní přípravy. trochu viním trenéra z toho, že neordinuje hráčům 15 minut odkopávat než se do zápasu dostanou. hrát fotbal kolem vlastního vápna v Seville od první minuty je prostě hloupost. naše liga ani prozatímní soupeři v EL prostě nejsou schopni na klub jako Sevilla připravit.

    sere mě taky Coufal, který to musel oplakat, karta stejně hloupá a zbytečná jako góly. do odvety nemůže nastoupit ani Frydrych ani Zelený pokud chceme mít šanci na postup, takže za mě zleva Deli MNN Kudela Bořil.

    sice jsme ušli velký kus cesty, ale je vidět, že stále máme hodně co růst. už jenom to, že nepostradatelní hráči na ligu jako Hušbauer a Škoda nemají na EL je takový zvláštní.

    • Re: zápas

      mis3     před 5 lety 08.03.2019 14:28 |  
      3 0

      a kde se to tedy mají naučit než v takových zápasech?

      • Re: zápas

        o-cab     před 5 lety 08.03.2019 15:08 |  
        1 7

        nikde jinde to nejde. ale to co tam včera párkrát, ne pouze jednou, udělal souček, je prostě sebevražda a kor v první minutě. učit se to dá dále od vápna a v jiné fázi zápasu

        • Re: zápas

          carevitchando     před 5 lety 08.03.2019 15:11 |  
          4 3

          Jo, chybu udělal, neskutečně mě tím vytočil, ale potom se dokázal rozehrát ke svýmu standardu. To každý neumí...

    • Re: zápas

      Jachym     před 5 lety 08.03.2019 14:29 |  
      7 0

      No, třeba ten Škoďák v zápasech s Genkem vyloženě propadal a nestíhal...:-D A jinak tu psychiku musíme mít naopak dobrou, když druhý zápas po sobě vlastně v EL darujeme soupeři gól na stříbrném podnose hned na začátku zápasu. Skoro Trpiše podezřívám, že je toho jeho taktická varianta a parádní číslo...:-)

      • Re: zápas

        o-cab     před 5 lety 08.03.2019 15:06 |  
        2 9

        ano vyšel mu zápas a mám z toho a za něj radost ale já se bavím o trendu.

        ukaž mi jiný tym proti kterému jsme hráli nebo jakýkoli evropský tým obecně který musí tak moc měnit sestavu podle soupeře. na jednu stranu je variabilita samozřejmě naše výhoda na druhou stranu to vypovídá o tom, že ten tým není hotový ani ustálený

        • Re: zápas

          Jachym     před 5 lety 08.03.2019 15:15 |  
          5 0

          No, a není to naopak skvělá zpráva, že můžeme obměnit podle soupeře klidně i polovinu základní sestavy a na kvalitu hry to nemá vliv? A hlavně my nemusíme měnit, my můžeme! Navíc to podporuje i soudržnost kolektivu a sebevědomí jednotlivců, z nichž nikdo není jen do počtu. Jinak i já věřím, že ten tým není hotový a ustálený a jsem moc zvědavý, kam se až dostane, až si vše 100% sedne...:-)

          • Re: zápas

            o-cab     před 5 lety 08.03.2019 15:19 |  
            1 5

            ne že můžeme, my musíme a o to jde. skvělá zpráva je to, že to zvládáme, to ano

        • Re: zápas

          donford     před 5 lety 08.03.2019 16:51 |  
          6 0

          Je jen dobře, že tým není definitivně ustálený a že se pořád vyvíjí a bude vyvíjet. To je věčný boj s věkem hráčů, s jejich kvalitou a tedy i s časem. Tenhle boj nikdy nekončí. Nebo nebo máš třeba názor, že např. Real Madrid je tým hotový a ustálený? Při současných výkonech? Je to světová špička a možná, že budou muset co nejdřív polovinu mužstva obměnit. A že máme tak široký záběr v mužstvu, že si můžeme dovolit jej dle soupeře obměnit, no, nekup to. Kdo to má? :-)

          • Re: zápas

            o-cab     před 5 lety 08.03.2019 18:41 |  
            0 8

            bereš tým v historickým rozkladu jako analogii našeho případu? to není seriózní.

            ani City, tým který rotuje nejvíc na světě, nemění celou ofenzivní skladbu na žádnýho soupeře. naopak mají víceméně identický hráče do systému, kterýmu se ty hráči podřizují, ne že se systém podřizuje soupeři. my si toto samozřejmě nebudeme moct na vrcholu sil nikdy dovolit, protože budeme na jaře hrát pravidelně proti týmům o x úrovní výš, ale to není pointa. pointa je ta, že těchto pár kmenových hvězd ligy nemá na Evropu a to není udržitelné, tzn musí v systému permanentně uvolnit místo hráčům, co zvládají oboje. takový Hušbauer poslední zápasy už chodí i v lize, příští sezónu nebude hrát základ ani v ní.

    • Re: zápas

      goop     před 5 lety 08.03.2019 15:27 |  
      5 20

      Škoda ani Hušbauer nemají na Slavii

      • Re: zápas

        Boss82     před 5 lety 08.03.2019 15:58 |  
        17 3

        Kdyby na Slavii, já myslím, že nemají na ligu, možná dokonce ani na divizi....vlastně, když nad tím tak přemýšlím, tak by vůbec neměli hrát fotbal, protože na tenhle sport prostě nemají, a měli by dělat v životě úplně něco jiného;-)!

        • Re: zápas

          japoko     před 5 lety 08.03.2019 18:41 |  
          1 6

          Usmevne....

    • Re: zápas

      zeleznik2     před 5 lety 08.03.2019 15:32 |  
      0 6

      Naprostý souhlas s první větou, Sevilla byla lepší, šancí měla v druhém poločase dost, ale góly dala jen po naších chybách, což není dobrým výsledkem pro naší defenzívu, ale pokud ofenzíva je schopná dávat góly, tak se nikdo zlobit nebude. Coufal bude chybět, ale proč by nemohl hrát Frydrych ani Zelený?stopku má jen Coufal..takže nalevo nastoupí pravděpodobně Bořil a napravo Frydrych či Zelený. Těžko říci proč Škoďák či Hušby na EL nemají, v Genku to Milan docela zvládl, ale Sevilla je už jiný level no a pro Hušbyho je asi Kaprliga přesně ta vhodná soutěž, kde se tolik nenaběhá, to asi ten důvod proč se neprosadil v Cagliari.

      • Re: zápas

        o-cab     před 5 lety 08.03.2019 15:49 |  
        5 10

        protože Frydrych je na tom rychlostně jako Hušbauer a pokud nestíháli občas ani Coufal a Bořil kteří oba padli vyčerpáním tak je sebevražda tam zkoušet někoho pomalejšího. Zelený k mému velkému zklamání ještě nepodal dobrý výkon po 90 minut od přestupu, házet ho do vody proti Seville je opět sebevražda. hodil by se nám daleko více ten Hanousek, to je takový levonohý Coufal.

        naopak Deli je rychlý dost a jak říkal Trpiš tak doma budeme chtít hrát bezpečněji.

      • Re: zápas

        mis3     před 5 lety 08.03.2019 16:26 |  
        6 0

        Trpiš v rozhovoru říkal, že toho Škoda nahrál hrozně moc a nechce ho utavit...

        • Re: zápas

          Gillan     před 5 lety 08.03.2019 17:26 |  
          4 16

          Trpiš hlavně říkal, že dnes to bude o rychlosti a presinku na půlce soupeře..tak asi tak. že ho nechtěl utavit neříkal.

          • Re: zápas

            PetCC     před 5 lety 08.03.2019 19:51 |  
            1 0

            Tak jestli to neřl přímo, tak to z toho vyplynulo.
            Škoda to mohl odehrát, ale stejně tak to mohli odehrát Masopust se Zmrhalem, a Škoda ušetřil síly do dalšího zápasu.
            Navíc, při vší úctě ke Škodovi, má Masopust lepší držení míče a je lépe schopen se španělem na zádech míč udržet.

            • Re: zápas

              Gillan     před 5 lety 08.03.2019 20:17 |  
              2 8

              Asi tam vidíš něco jiného.Ale že to nebyl zápas pro Škodu tady snad musí být jasné i jeho nefanatičtějším přívržencům a žákům jeho náboženství.

            • Re: zápas

              Gillan     před 5 lety 09.03.2019 07:17 |  
              0 5

              Jo Blesk, to mě fakt zajímá, ja ho to slyšel říct live v předzapasovým rozhovoru a o utavení Škody tam nepadlo slovo.

              • Re: zápas

                Qope     před 5 lety 09.03.2019 07:30 |  
                1 0

                proč by v předzapasovým rozhovoru řikal taktiku ,jak přesně chceme hrát a střídat?

      • Re: zápas

        Martin 58     před 5 lety 08.03.2019 20:58 |  
        2 1

        A opět ten mýtus o neběhajícím Hušbauerovi. Někdo nedokáže rozlišit přirozenou rychlost, kterou má každý fotbalista více anebo méně odlišnou, od celkového nasazení a "běhání". Nestuduju ty čísla, ale jsem přesvědčený, že Hušby má naběhané kilometry během zápasu v naší náročné normě.

        • Re: zápas

          Boss82     před 5 lety 08.03.2019 21:14 |  
          1 2

          Samozřejmě. Já už na tyhle nesmysly často raději ani nereaguji, protože když někdo odmítá fakta a nevadí mu, že žije v budu, tak ať si v něm žije dál, je to jeho boj.

          Hušbauer má každý zápas naběháno mezi 11 500 - 12 000 m, což je přibližně průměr našeho týmu. Intenzita, ve které se pohybuje, je např. na úrovni Součka. Ostatně kdyby tomu tak nebylo, tak by v Trpišovského náročném systému nemohl mít místo.

          • Re: zápas

            o-cab     před 5 lety 08.03.2019 21:34 |  
            1 3

            taky to místo ztrácí a do zimy ho měl z velké části jenom proto že za něj nebyla alternativa

            • Re: zápas

              Boss82     před 5 lety 08.03.2019 21:49 |  
              4 1

              V lize na jaře nevynechal ani minutu a bodově zažívá nejlepší sezónu od příchodu do Slavie (zatím 6+7 v lize, 1+2 v evropských pohárech). Takhle obvykle nevypadají čísla hráče, který ztrácí svou pozici. A jestli tak soudíš na základě toho, že nehrál v Seville, kde jsme museli většinu zápasu betonovat, na což samozřejmě není vhodný typ, tak soudíš špatně.

  23. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    DF007     před 5 lety 08.03.2019 15:17 |  
    3 0

    Hezké odpoledne,
    ještě pořád jsem nadšený z výsledku zápasu. Souhlasím s Quelharem, pokud jde o kvalitu soupeře. Je opravdu mimořádná. Jde-li o hodnocení, pak je nesmírně těžké známkovat. Soupeř nás ve druhém poločase a v úvodu toho prvního celkem jasně přehrával, ale to vyplývá z pojetí španělského fotbalu. Oni takto hrají proti všem. Já jsem dal hráčům známky velmi podobné, u některých jsem se lišil o bodík, což je zanedbatelný rozdíl. Nicméně, pokud budeme chtít uspět v odvetě, a to znamená postup, pak budeme muset ještě oproti včerejšímu zápasu trochu přidat. S ohledem na hru soupeře, mu bude velmi vyhovovat hra do otevřenější obrany, proto bude důležité, abychom se nehnali bezhlavě do útoku a neotvírali zadní vrátka. Represink, který Sevilla předvádí, je neuvěřitelný a moc mě baví. Navíc oikamžitě po zisku míče je hned několik hráčů ve sprintovém náběhu.
    Šance na postup je, tak je třeba o ní zabojovat.

  24. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    zeleznik2     před 5 lety 08.03.2019 15:17 |  
    4 7

    Asi po zásluze to Quelhar oznámkoval správně, možná bych dal Sukovi i 4, protože to nebyl od něj povedený výkon, ten úvodní kiks se něm zřejmě podepsal. Naopak bych prohodil známku Kúdely s Alexem, za ten gól Alex u mne 7, Kúdela spíše 6. Deli 8 ano, Ondřej Kolář 9 v pořádku za tu druhou půli jednoznačně náš nejlepší hráč, možná Ondra potřebuje dostat rychlý gól, aby se vybičoval k super výkonu. Ostatní známky ok. Hráči prokázali bojovnost, srdíčko a ani dvakrát nepříznivý stav soupeře je nezlomil. Ve čtvrtek to bude v Edenu šance 50 na 50.

  25. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    cheechoo1     před 5 lety 08.03.2019 15:26 |  
    13 25

    Suk prostě nemůže po těch obřích minelách dostat stejnou známku jako Olayinka a Škoda. Je mi to líto, ale Suk za včerejšek 3.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      ŽerykRWS     před 5 lety 08.03.2019 19:58 |  
      6 12

      Dostanes 20 minusu, ale fakt ze to tentokrat neustal, to nezmeni.

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        cheechoo1     před 5 lety 09.03.2019 15:27 |  
        1 0

        No jo, měl jsi pravdu. Ale já nepíšu názor kvůli palcům nahoru. Nehodlám se stát předsedou fanklubu. Mám Suka rád, ale se Sevillou hrál zle.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      Gillan     před 5 lety 09.03.2019 07:14 |  
      0 1

      Tak počkej, to jako, že má mít nižší známku, než Škoda, který byl jednou u balonu?To si děláš srandu, ne?Suk tom moc nezvladl, ale už jen za bojovnost a nasazeni si rozhodně nezaslouží nižší známku, než Škoda a Olayinka.

  26. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    Virgil1956     před 5 lety 08.03.2019 16:02 |  
    16 0

    „Je důležité říci, že Češi jsou svou fotbalovou koncepcí hodně odvážní. Hráli poctivě a jejich dva góly nebyly náhodné, i když padly šťastně,“ píše španělský deník Diario. A dodává, že v Praze to pro Sevillu nebude procházka růžovou zahradou. Tak to si pište, hoši :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      o5aradecek     před 5 lety 08.03.2019 16:09 |  
      7 1

      Budou se muset prosekat hooooodně trnitou zahradou, kluci vopálený! :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      Novi.sks     před 5 lety 08.03.2019 21:56 |  
      4 0

      Nasadil bych Míšu se Simonem... Banega bude už o poločase brečet a Yadder radši sežere kopačky!
      Nic proti Kúdelovi, ale přijde mi jako až moc velký luxus držet tohle africký duo na zesměšňování soupeře od sebe... Včera když přišel Míša, tak jsem věděl že už neprohrajem... Fulham jsou stejní trubci jak ta Letenská sebanka, že za něj nedali těch, v anglickém měřítku, pár šušňů...

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        Fulham     před 5 lety 09.03.2019 08:00 |  
        2 1

        Opatrně jo....:-))))

  27. Stoch

    obiwan     před 5 lety 08.03.2019 16:25 |  
    15 2

    Bylo zajímavé se dívat na to, jak se ke Stochovi po utkání hrnuli někteří domácí hráči...holt má respekt a včera se vyrovnal soupeřům v tom, jak udržel míč, technicky to zvládal perfektně. V tom byl z našich nejlepší. A obrovský respekt k Masopustovi, to co oběhal a v jaké intenzitě, to bylo neskutečné. A Kolář famózní...

    • Re: Stoch

      sTizz (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 18:22 |  
      14 0

      Stoch byl podle sofascore nejlepsi hrac na hristi.

      • Re: Stoch

        Gillan     před 5 lety 08.03.2019 18:34 |  
        8 6

        A u nás dostane upocenou sedmičku

      • Re: Stoch

        bongor     před 5 lety 08.03.2019 20:50 |  
        1 2

        Určitě patřil Míňo k tomu nejlepšímu ,co jsme včera viděli,možná byl skutečně i ten nej.Nedivil bych se,kdyby mu
        hodili lano.Ale my svýho Míňu nedáme,je to Slávista a patří do neší Slavie!

    • Re: Stoch

      Ragnarok     před 5 lety 08.03.2019 20:04 |  
      11 0

      Nechci ti úplně brát to, že má Stoch respekt, ale hrnul se k němu Kjaer se kterým hrál ve Fenerbachce a Promes, se kterým se potkal v Twente. Takže asi tak.

  28. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    Rhu-rhu     před 5 lety 08.03.2019 16:32 |  
    6 1

    Ke Kolářovi - jo, známe, bohužel :-)
    Jinak byla to fantazie, remíza se Sevillou je prostě něco úžasného. A gól na 2:2… Puskás Award 2019 čeká… :D

  29. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 08.03.2019 16:44 |  
    1 3

    Jsem to vyřešil jednoduše všem za osm byl to týmový výkon na hranici možností hráčů.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      iwanowicz     před 5 lety 08.03.2019 18:50 |  
      11 1

      Z tech jejich signalu by jsme se mohli necemu priucit, takove nabehy hrace z velike dalky do vapna pri standartkach se tak casto nevidi.

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        Novi.sks     před 5 lety 08.03.2019 21:39 |  
        3 0

        Jenže kdo to u nás dokáže takhle z první uklízet? Možná Stoch a Baluta? Ostatní by to trefili tak jednou ze 100 pokusů, kdežto u těch Španělů věřím, že to dají aspoň 2x z deseti...
        My ty máme hráče spíš na ty hlavy :) ale ano, je pravda, že nějaké kulišárny bychom okoukat mohli, to zase ne že ne...

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        Harry R     před 5 lety 08.03.2019 23:36 |  
        7 0

        Kuře nebude poučovat slepici. Ve Španělsku už všechny týmy pilujou signál se zakončením ramínkem s půlobratem.

  30. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    iwanowicz     před 5 lety 08.03.2019 18:48 |  
    15 0

    Tak vcera to byl pro me asi nej zapas od prichodu Trpisovskeho. S hodnocenim souhlasim. Prekvapil me Masopust, obrovska rychlost, kde za hraci soupere rozhodne nezaostaval a ohromna zarputilost, velice neprijemny hrac. Vedle Borila, Coufala, Zmrhala, Tecla tu mame dalsiho slavistickeho valecnika. Traore, zejmena v prvnim polocase vynikajici vykon. Kral, az se vyhraje bude hvezda. Nechapu, ze tohle predvadi hrac, co do ted hral na stoperu. Kolar skvely vykon, vyrostl v osobnost, predvadi zasadni zakroky, jen tak dal. Vsichni hraci se totalne vydali, vcera to byla ohromna radost, budujeme si respekt v evrope, snad o nas priste ve Spanelsku napisou i neco jineho nez" nejslabsi tym v osmifinale EL" :). Diky vsem, trenerum i hracum, tohle byla naprosta parada.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      ŽerykRWS     před 5 lety 08.03.2019 19:56 |  
      0 6

      Kluci bojovali co jim sily stacili. S pokorou ale musim priznat, ze jsem u ty bedny trnul a divil se, ze neodjizdime s burem. Parada to bude az v Edenu.

  31. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    Eskaes     před 5 lety 08.03.2019 19:44 |  
    8 1

    Pošlete těm maurským haluzákům sestřih našich posledních desítek břeven, tyčí a zázračných zákroků brankáře za poslední sezóny, ať vědí, za co ty góly byly. :-P

  32. Hodnoceni

    ŽerykRWS     před 5 lety 08.03.2019 19:50 |  
    2 22

    Super vysledek, ale klika to byla obrovska! Navic ten gol z neofsidu. Za 4:0 by jsme se nemohli zlobit. Proto nevidim duvod tolik nadhodnocovat znamky.
    Namatkou:
    Kolar 7, hlavne zakrok na konci nohou byl dulezity. Jednou ale spatne vybehl a netrefil mic, podruhe ho trefil, ale spatne.
    Boril 4, vim hral na Navase, coz je tezke, ale nezblokoval mu jediny centr. Tohle na nej bylo moc, casto horel.
    Soucek 2, zacatek katastrofa. Zbytek bida, kazil i lehke prihravky. Kapitan se v takovem zapase slozit proste nemuze.
    Kral 7, chtel hrat. Nabral sebevedomi a bylo to videt. Nekazil, hral konstruktivne. Podilel se vyrazne na obou golech.
    Zmrhal 5, mel to tezke, take toho moc nezmohl. Jednou zbrkle strilel na predni
    Masopust 6, za urputnou snahu napadat, ale fotbalove to nebyl zazrak.

    • Re: Hodnoceni

      Horis     před 5 lety 09.03.2019 10:35 |  
      3 0

      Chyby tam byly a nebylo jich málo... Je ale třeba brát v úvahu, změny jsme nehráli pro Bohemce nebo Příbrami. Hráli jsme proti jednomu z TOP týmů Evropy. Věřím, že o postup budeme bojovat až do konce odvety a dokonce věřím, že ho vybojujeme.

      • Re: Hodnoceni

        ŽerykRWS     před 5 lety 10.03.2019 00:47 |  
        0 0

        Věřím tomu taky, ale zároveň cítím, že jsme schopni zahrát i lépe.

  33. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    Gibi     před 5 lety 08.03.2019 19:52 |  
    8 2

    Po včerejším zápase jsme naštvanej, že se finále hraje v Baku :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      o5aradecek     před 5 lety 08.03.2019 19:54 |  
      3 0

      Je to z ruky, no :-))

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        butters     před 5 lety 08.03.2019 21:09 |  
        2 0

        Doufám, že JT už ví, kolik do Baku dostaneme k dispozici vstupenek, aby věděl, kolik má zařídit těch leteckých speciálů.

        • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

          pehacko     před 5 lety 08.03.2019 21:34 |  
          9 1

          on je JT veliky vizionar a prave pro tenhle duvod kupoval v CSA vsechny ty letadla!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      bongor     před 5 lety 08.03.2019 20:54 |  
      1 1

      Já už se včera omlouval,že do Baku nejedu.Musí mě zastoupit mladší a já eseňákům věřím.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      sTizz (přítel SN)     před 5 lety 09.03.2019 11:07 |  
      0 2

      Drzme se pri zemi,narazili jsme na skvely tym,ktery si ale prave prochazi krizi..

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        donford     před 5 lety 09.03.2019 12:09 |  
        1 0

        Už jsem to na SN nedávno psal: nebavme se o krizi - Kdo viděl zápas PSG - Manchester, kdy byl PSG po výhře venku 0:2 jasným favoritem, musel jen zírat, jak první gól dostal PSG po zoufalém kiksu jejich obránce - ještě větším než byla Sukova minela, druhý, když Gianluigi Buffon neudržel míč po ráně z dálky, takové rány náš Kolář drží pevně a třetí z desítky po nastřelené ruce obránce, jenž byl otočen ve výskoku ke střelci zády (o oprávnění pokutového kopu nepolemizuji - rozhodl VAR) a PSG byl vyřazen. Pokud Sevilla prochází neúspěchy v lize, právě proto to chce v EL nahradit a zastavit. Uvidíme ve čtvrtek. Kluci se jistě při zemi drží, já zase tak ne. Byl jsem nadšený.

  34. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    slaviator     před 5 lety 08.03.2019 20:50 |  
    6 0

    Coufal za 9, konečně!!!

  35. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    Obr     před 5 lety 09.03.2019 10:14 |  
    0 0

    Sorr za OT. Prodam listek na Banik sektor 124, rada 19, sed. 13. Cena 250,-.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      pehacko     před 5 lety 09.03.2019 13:15 |  
      4 0

      je to sileny hnus jak bolsevik a pradelna tahaji s berbrem za nitky... o to vetsi mam radost, ze dokazeme i tak vest ligu, kdyz stale musime curat proti vetru! mozna proto jsou nasi majitele sponzory reprezentace, aby byla aspon nejaka paka nas nenechat serezat berbrovou cernoprdelnickou mafii... jarda tvrdik na hrad!

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        travel (přítel SN)     před 5 lety 09.03.2019 16:03 |  
        3 0

        Jak nemám Berbra rád,tak mám obavu,že až skončí,tak tam téměř veškerou moc převezme sparta a s prolhanými médii v zádech to bude pro nás daleko horší než teď.

        • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

          pehacko     před 5 lety 09.03.2019 16:06 |  
          3 0

          to si taky myslim, ze vlastne berbr je jedina hraz proti navratu do devadesatek...

          • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

            vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 09.03.2019 17:00 |  
            0 0

            Možná by opravdu bez ty plísnácký kliky měla chátra více titulu i když hraje celkem tužku, něco jako v těch devadesátkách.

            • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

              pehacko     před 5 lety 09.03.2019 17:08 |  
              0 1

              proto dneska taky fandim pradelne, kazdy nepritel meho nepritele je muj pritel! takze dnes ta nase plzinka bolsevika smete! a kdyz rupne, tak plakat taky nebudu...

              • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

                Gino     před 5 lety 09.03.2019 18:28 |  
                2 0

                Ja si teda preju vyhru Sparty, protoze ta nas mrzet nemusi. Chci aby kluci zitra mohli hrat bez tlaku, ze se na nas Plisen dotahla.

  36. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 09.03.2019 13:52 |  
    9 0

    Prdem sorry za offtopic ale k zitrejsimu zapasu tu jeste clanek neni.

    Nevim jak vy, ale ja mam neodbytny pocit, ze prave ted se bude lamat sezona. Bez ohledu na dnesni zapas mezi Bidou a Vidlaky, je ten zitrejsi strasne dulezity a mam proste vnitrni pocit, ze kdyz to zvladneme, tak uz nas nikdo nezastavi.. Kluci jsou vyzdimany, nastoupi nahradnici a Banik je houzevnatej a behavej souper, kterej si na nas vzdycky veri. Urcite je taky prijede podporit spousta fanousku (zpocatku to nevypadalo ale co jsem ted cetl, tech 1000 jich zrejme dorazi).

    Proto bych chtel pozadat vsechny, co vahaji: DORAZTE!!! Bude potreba kazdy hlas na podporu nasich hracu. Dorazte a snazte se zlakat kazdeho dalsiho, kdo vaha. Pokud si nekdo rika, ze uz jde ve ctvrtek a ted v nedeli bude radsi s rodinou, tak jim zkuste vysvetlit, ze ted je to fakt potreba. Zkratka se hecnete a dorazte! Kluci vas nutne potrebuji! Dalsi takovej zapas bude az v dubnu s Bidou. At zije Slavia!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      Jachym     před 5 lety 09.03.2019 14:19 |  
      2 0

      Neboj se, Kmotře. Já jsem nařídil zkrácení víkendové návštěvy tchyně na Moravě a hned po obědě odsud vyrážíme do Edenu. A syn to má taky "befélem". Musíme se ale vykoupit zpracováním dřeva na zahradě...

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 09.03.2019 15:46 |  
        1 0

        Spravny pristup! Diky za nej ;-)

  37. Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

    Qope     před 5 lety 09.03.2019 14:03 |  
    5 0

    Já jen tak pro mudrlanta Ozzyho aby v tom měl konečně jasno - "Škoda je náš jediný hrotový útočník, nemůžeme ho utavit,“ popisoval Trpisovsky na tiskové konferenci. „Budeme ho potřebovat v neděli proti Baníku, pak i v odvetě proti Seville.“ .... Takže se na něj už teď můžeš těšit, uvidíš ho na place ...

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      Gillan     před 5 lety 09.03.2019 15:47 |  
      0 9

      Tak to mi je jasny.A co jako, ty, vole?Proc tu takovyma kravinama spamujes??Trpis nejdrive rikal v TV , ze to postavil ve predu takhle proto ze tam potrebuje dat rychle hrace kvuli duraznemu presinku.O Skodovi nereklmani slovo, jasny?Takze tu nekecej tohle je asi jiny rozhovor, tak se zklidni.a nejsem zadnej Ozzy.Jasny?Abys mel jasno.

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        Edenjejenjeden     před 5 lety 09.03.2019 15:53 |  
        7 0

        Zklidni to Ozzy jo,na ty tvoje výbuchy hněvu neni nikdo zvědavej,a Qope rozhodně nespamuje,to spíš ty ,třeba svejma kecama o Jágrovi,na který stejně nikdo zvědavej neni,a koneckonců ani na tebe...

        • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

          Gillan     před 5 lety 09.03.2019 16:01 |  
          0 9

          Vybuchy hnevu?:)Z vas muze mit clovek maximalne srandu, klauni.Dejnsi me do blokace a nemusis me cist.Tak on uz vadi i Jagr, no ty mas dost:)))

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        Qope     před 5 lety 09.03.2019 16:15 |  
        4 0

        Ne nebyl to jiný rozhovor, byla to tisková konference ... Ale ok necháme toho GILLANE, já jen že někdy uznat chybu můžeš i ty ...

        • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

          Gillan     před 5 lety 09.03.2019 16:32 |  
          0 7

          Lzes, jako kdyz Rude pravo tiskne

          • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

            Qope     před 5 lety 09.03.2019 16:44 |  
            1 0

            Rudé právo už netiskne

            • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

              Gillan     před 5 lety 09.03.2019 16:47 |  
              0 4

              Diky lidem jako je tvuj boss Otakar zase brzy bude.

            • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

              obiwan     před 5 lety 09.03.2019 17:05 |  
              1 0

              Bohužel Rudé právo tiskne, i když už se nejmenuje rudé:-( A lže, jako když tiskne:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      Gillan     před 5 lety 09.03.2019 16:31 |  
      0 7

      Kdyby yes nejdriv zeptal, vedel bys, ze ja jsem cerpal z rozhovoru na hraci plose pred zapasem, coz jsem i psal.Ja jsem tis!ovku vubec nevidel, tak nevim, ze tam o Skodovi mluvil, tak nechapu, jakou chybu mam uznavat?Fakt ti prijde normalni, ahbys me tu osocoval, kdyz uz to neni ani aktualni?Kdyz jsi menpremlouval na CSFD, abych se pridal do chranenky, tak jse te odmitl a tohle je presne ten duvod.S kymkoliv z vas je nejlepsi nekomunikovat.

      • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

        Qope     před 5 lety 09.03.2019 16:40 |  
        1 1

        Tak to víš v chráněnce jsme my, odpadlíci z officialek tak jsem si říkal, že k nám patřís ... Tam navíc tvůj jemně obhroublý slovník projde bez cenzury, tam bys byl opravdu jako doma ...

        • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

          Gillan     před 5 lety 09.03.2019 16:43 |  
          0 5

          Ne, k vam jsem nikdy nepatril a nepatrim.To sis me s nekym spletl.

    • Re: Hodnocení slávistů - Sevilla - Slavia 2:2

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 09.03.2019 16:36 |  
      3 0

      No tak, Qope, co to děláš? Jestli Ozzymu praskne cévka a odejde za Lemmym, převezmeš jeho roli místního šaška. :-D