Přípravná utkání

ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

Po loňském zrušeném zápase se Slovanem Bratislava Slavia získala Československý superpohár až v roce 2019, když porazila domácí Trnavu vysoko 3:0, dvě branky vstřelil kapitán Tomáš Souček, třetí přidal střídající Josef Hušbauer.

Trenér Trpišovský nezařadil ani na lavičku nejnovější posilu Nicolae Stancia a základní sestavu postavil až na Micka van Burena na hrotu výhradně z českých hráčů. První šanci slávistů vypracoval Coufal, který poslal pěkný centr do vápna, kterým našel van Burena, ten hlavičkoval poměrně slabě a nepříliš umístěně, brankář Rusov míč dokázal chytit. Van Buren pak zazdil nadějnou rychlou akci, když nedokázal před vápnem včas přihrát. Podobně si nizozemský útočník Slavie vedl i v 16. minutě, dostal míč za obranu, ale zase si jej nepřebral ideálně, obránce jej doběhl a z nadějné akce byl jen roh. Jinak se hrál hodně nezajímavý zápas, slávisté si nedokázali vytvořit nějaký trvalejší tlak a hrálo se spíše ve středu pole. V 29. minutě chyboval Souček, domácí Tavares šel sám na Koláře, ve vápně hledal spoluhráče a přihrávkou trefil ruku skluzujícího Hovorky, penalta se však nepískala. Na druhé straně střílel Souček z hranice pokutového území, Rusov vyrazil na roh. V 36. minutě fauloval Kúdela unikající soupeře, viděl žlutou kartu, přímý kop z nadějné pozice ale Tešija trefil jen do zdi. V 39. minutě byl v rohu pokutového území zkosen Král, rozhodčí ukázal na puntík a Souček poslal do sítě panenku - 0:1! V nastaveném čase ještě Coufal našel dalším centrem van Burena, ten tentokrát hlavičkoval prudce, jenže Rusov byl opět úspěšnější. Do kabin se tak šlo za jednobrankového vedení sešívaných.

První šance druhé půle přišla po deseti minutách hry, kdy Král pěkně prošel do vápna a dal na hranici vápna na Součka, ten technickou střelou minul šibenici asi o metr. Po hodině hry vybojoval Zmrhal rohový kop, z něj Ševčík našel Součka, který poslal míč k tyči - 0:2. V 64. minutě po dalším rohu střílel Král, obrana míč zvedla nad bránu. V 71. minutě získali slávisté míč na polovině hřiště, byl z toho rychlý přechod do útoku, tam na hranici vápna předal Masopust střídajícímu Hušbauerovi, který poslal míč přes Rusova do sítě - 0:3. O dalších osm minut později trefil stejný hráč navíc další střelou z dálky tyč. Až v 85. minutě si domácí vytvořili akci, která stála za zaznamenání, po odraženém míči ale Kelemen z úhlu nastřelil jen Koláře. V 87. minutě našel hezky Baluta Júsufa, ten ale hlavou minul. V poslední minutě základní hrací doby hlavičkoval domácí Kelemen mimo. Ve třetí minutě nastavení pak ještě Rusov zlikvidoval pokus Baluty, na zisku Československého superpoháru pro Slavii to už ale nic změnit nemohlo, slávisté zaslouženě zvítězili 3:0.

Sobota 06. 07. 2019 18:00

Přípravné zápasy, 2019/2020
0 - 3
0 - 1
FC Spartak Trnava
FC Spartak Trnava

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

39. Tomáš Souček (pen)
61. Tomáš Souček
71. Josef Hušbauer

Komentáře (198)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    pehacko     před 5 lety 06.07.2019 17:01 |  
    3 2

    tak chlapci! v dobe zapasu budu v letadle a zapas si dam kolem pulnoci ze zaznamu! takze na vas apeluji at to stoji za to!

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      Borgetti     před 5 lety 06.07.2019 17:46 |  
      2 2

      Tak příjemnou dovolenou přeji :-)

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

        pehacko     před 5 lety 06.07.2019 17:53 |  
        2 3

        se bohuzel vracim...

        • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

          necich     před 5 lety 06.07.2019 18:44 |  
          0 1

          Proč bohužel, net můžeš sledovat i v Práglu, a chlastat tam můžeš taky. Bejt tvou paní tak máš vejce na hniličku. :)

  2. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    Divizni (přítel SN)     před 5 lety 06.07.2019 17:20 |  
    1 1

    Možná špatně koukám, ale nikde nevidím napsáno, že to vysílá ČT SPORT.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      quelhar (admin)     před 5 lety 06.07.2019 17:33 |  
      0 0

      Doplněno.

  3. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    Eluin (přítel SN)     před 5 lety 06.07.2019 17:27 |  
    0 4

    Zajímavá sestava, přiznám se, že v koutku duše jsem se těšil na NS, ale chápu, že aktuálně je pro něj přínosnější sžívat se s týmem spíše na tréninku.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      Horis     před 5 lety 06.07.2019 17:34 |  
      7 2

      Já teda nechápu, proč místo Hovorky nehraje Deli

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 06.07.2019 17:35 |  
        2 4

        Může v nejbližší době odejít.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      PetCC     před 5 lety 06.07.2019 18:10 |  
      5 0

      Stanciu teď má 14 dní dohánění kondice!
      Hráče, který by nedokázal odehrát 30 zápasů x 90 minut naplno, trenér nepotřebuje :-)

  4. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    fps     před 5 lety 06.07.2019 17:44 |  
    6 21

    - tak to se zase máme vzadu na co těšit když hrají Kúdela a Hovorka, budeme muset dát aspoň tři góly na to aby jsme vyhráli
    - hold si na tyto dva ne/stoperi bude musit zvyknou když jak to tak vypadá Deli i Ngadeu u nás skončili, od nejslepějších dvou stoperů, po nejhorší dva stopery, to je pěkný sešup kvalitou obrany dolů
    - já bych tedy raději vyděl na stoperu Škodu který by nás mohl zachránci, a k němu Frydrycha nebo Jugase
    - a ještě bych tam tedy dal někoho lepšího než je Ševčík

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      pehacko     před 5 lety 06.07.2019 18:03 |  
      3 0

      nesmis svet videt tak cerne! kazdy hrac ve slavne slavia praha ma kvalitu na to, byt hvezda a jindra to z nich dostane! tomu ja verim!

  5. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    p!erreCORE     před 5 lety 06.07.2019 17:53 |  
    1 4

    2:3

  6. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 18:03 |  
    1 1

    Buren na hrotu, tak to musí být golostroj.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      dubas     před 5 lety 06.07.2019 18:09 |  
      2 2

      Už ten gólostroj začal:-)))

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

        ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 18:13 |  
        0 2

        zastřelování, chtěl dát brankáři , čuchnout

        • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

          dubas     před 5 lety 06.07.2019 18:17 |  
          1 0

          :-))))

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

        gazza     před 5 lety 06.07.2019 18:41 |  
        0 3

        tohle je pro odbornika Harveyho

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      gazza     před 5 lety 06.07.2019 18:39 |  
      0 10

      diky za Tvuj primitivni nazor.To ze je Ngadeu na Africkem sampionatu vi kazdy I fanousek uspechu ze.,ale hlavni point inteligente je ten, pokud alespon trochu sledujes africke mistrovstvi ,ze je o neho dost veliky zajem a je dost pravdepodobne ,ze odejde .Co mas dal Drahosi?

  7. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    gazza     před 5 lety 06.07.2019 18:21 |  
    5 12

    bohuzel Deli a Ngadeu asi na odchodu v tom pripade nechapu proc jsme si nenechali Jugase .No nic prvnich patnact minut se slabou Trnavou holomajzna

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      Harvey     před 5 lety 06.07.2019 18:31 |  
      11 9

      Ngadeu asi na Africkém poháru národů, ale i tvůj názor je přínosný...asi jako Okamurova existence

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

        necich     před 5 lety 06.07.2019 18:39 |  
        2 5

        Nechápu tu agresi, klidně může mít pravdu. U Simona je to nejspíše 50 na 50, proto i nehraje. U Míši ví bůh. Kamerun snad nedostal ještě branku...

        • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

          Harvey     před 5 lety 06.07.2019 18:43 |  
          8 10

          "u Míši ví bůh"...odpověděl sis sám. Když řeknu, že Slavii právě v tuhle chvíli může kupovat Babiš také klidně můžu mít pravdu. Jenže já nejsem člověk co by vymýšlel nepodložené teorie a šířil paniku. Proto mi vadí jeho blbej nesmyslnej a hloupej komentář

          • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

            slavistajiri     před 5 lety 06.07.2019 18:50 |  
            10 10

            Kterej zamindrákovanej ubožák sem tahá politiku?

          • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

            gazza     před 5 lety 06.07.2019 18:54 |  
            4 10

            Ja nesirim zadnou paniku Drahosi .Jen vidim Jugase v pripade odchodu Ngadea jako lepsi nahradu Mr.Harvey Co mas dal za debilni reakci?

          • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

            necich     před 5 lety 06.07.2019 19:01 |  
            1 1

            Tvůj názor ti neberu, jen že v současno době Simon řeší nabídku na odchod. To je realita. To že na Míšu už nabidky byly je rovněž realita. No a s úspěchy Kamerunu pravděpodobnost jeho případného odchodu stoupá je rovněž realita. Takže asi tak. Že to není jen názor můj, svědčí i dnešni stoperská dvojice, počkám si na druhý poločas. Pokud někdo presentuje slušně svůj názor, byť s nim nesouhlasím, slušně i odpovídám. To je má filosofie.:)

          • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

            Pepino44     před 5 lety 06.07.2019 21:06 |  
            0 2

            Už vidím, jak zítra na 24 dávají, že Babiš aby zakryl problémy s Agrofertem koupil Slávii.

        • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

          p!erreCORE     před 5 lety 06.07.2019 19:02 |  
          3 0

          Já se tedy řadím k těm, kteří si díky Tvrďovo twítům myslí, že Deli zůstává. Nevěřím tomu, že by boss rozjížděl tyhle akce, kdyby nebyl výsledek jasný..

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 18:37 |  
      2 2

      Otázka je, jak moc má Jugas na Slavii. Splňuje JiT požadavky? Je lepší než Kudela, Hovorka, Frydrych,...? Já mám Jugase rád, jen nevím přesně jak to s ním je.

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

        p!erreCORE     před 5 lety 06.07.2019 19:05 |  
        8 5

        Jakub Jugas JE lepší stoper než (David) Hovorka, Michal Frydrych a Ondřej Kúdela.

        • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

          Sedrousek     před 5 lety 06.07.2019 22:24 |  
          2 0

          V cem konkretne je lepsi nez oni ? A ma Jugas vubec nejakou slabinu?

  8. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    necich     před 5 lety 06.07.2019 18:35 |  
    4 6

    Kdybych si nepřečetl sestavu tak ani nevím, že hraje Jaromír...Ševčíka jsem zaregistroval při rohu, Mick ukazuje proč nebyl dosud nikdy útočník č. 1. Snad se rozjede. Trnava na úrovni Táborska, bídně.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 18:44 |  
      9 3

      Zmrhal nikdy nebude hráč, co bude extrémně vidět. Jeho hlavní hra je dozadu a "černá" práce, která se blbě doceňuje u fanoušků, za to trenéři takové hráče mají velmi rádi.

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

        kexholm     před 5 lety 06.07.2019 19:02 |  
        1 4

        Ale hraje na pozici křídla, takže já od něj očekávám hlavně rychlost, hru 1 na 1 a vytváření šancí a góly, že dobře brání je fajn, ale není to to hlavní co by měl předvést.......

        • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

          ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 19:06 |  
          0 0

          To si my tady můžeme domýšlet jaké má přesně pokyny. Já si myslím, že JiT po něm chce hlavně perfektní bránění a zamezit soupeřům jakékoliv šance.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      kexholm     před 5 lety 06.07.2019 18:59 |  
      0 6

      MvB prostě není gólovej a myslím že dnes ukazuje, že na základ to není, Ševčík slabota, Zmrhal to samý.... úplně jsme přestali střílet z dálky......

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      Eluin (přítel SN)     před 5 lety 06.07.2019 22:37 |  
      0 0

      Ale tak zase rohy dnes kopal slušně...

  9. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    gazza     před 5 lety 06.07.2019 18:44 |  
    4 2

    penalta s prehledem

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      ehad     před 5 lety 06.07.2019 18:56 |  
      2 0

      jsem vsadil, ze bude pencle ... a ze da gol Soucek ... nenapadlo me, ze to souvisi .. ;-)

  10. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    p!erreCORE     před 5 lety 06.07.2019 18:45 |  
    1 1

    tak tahle sedla! :)

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      p!erreCORE     před 5 lety 06.07.2019 18:47 |  
      4 1

      panenka hadr, fakt že jo.. a jak byla pomalá :) tohle žeru..

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 18:48 |  
      5 0

      Takhle střílí Mistři !

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

        p!erreCORE     před 5 lety 06.07.2019 18:54 |  
        1 1

        faktžejo! já si doteď přísámbůh myslel, že mu to tam prostě padá.. ale on TO TAM KOPE!

        • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

          ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 19:01 |  
          2 3

          je to neskutečná proměna, před pár lety na Žižkově to byl největší lempl týmu - sám jsem ho viděl na vlastní oči - a dneska je to fenomenální hráč světových kvalit, co umí vzít na sebe zodpovědnost jako málokdo.

  11. fotbal

    p!erreCORE     před 5 lety 06.07.2019 18:53 |  
    4 0

    už to začíná vypadat jako fotbal! :) jsem rád, že je vidět progress v přípravě

  12. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    pcitron     před 5 lety 06.07.2019 18:57 |  
    0 2

    Poznatek z mista. Mam dojem, že málo využíváme Alexe, jde přes něho relativně málo míčů, přičemž pokud má balón, snaží se konstruktivně rozehrát.

  13. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    gazza     před 5 lety 06.07.2019 18:57 |  
    4 2

    poslednich 10 minut prvni pule to jiz vypadalo solidne .

  14. Van Buren ofsajd

    Mike     před 5 lety 06.07.2019 18:59 |  
    1 6

    Van Buren dostal pred faulem mic do ofsajdu. Pravdepodobne nebyl mavan, protoze kdyby ano, tak k ofsajdu doslo pred faulem, a byla by prerusena hra, a penalta by nemohla byt odpiskana. Nebo se pletu ?

    • Re: Van Buren ofsajd

      ehad     před 5 lety 06.07.2019 19:01 |  
      8 0

      podle me byl van Buren v ofsajdovem postaveni, ale to se piska az v momente jeho zapojeni do hry ... coz nastalo az po faulu ... aspon tak si to zduvodnuju ja ...

      • Re: Van Buren ofsajd

        SirCohen     před 5 lety 06.07.2019 19:07 |  
        6 0

        A to zdůvodňuješ dobře.

      • Re: Van Buren ofsajd

        Mike     před 5 lety 06.07.2019 19:08 |  
        1 0

        Prihravku v ofsajdu prevzal tesne pred faulem, takze se zapojil do hry.

        • Re: Van Buren ofsajd

          PetCC     před 5 lety 06.07.2019 20:21 |  
          1 1

          V to případě žádám opakování zápasu!

          • Re: Van Buren ofsajd

            ehad     před 5 lety 06.07.2019 21:05 |  
            0 1

            a opakovani ceremonialu ... ;-)

    • Re: Van Buren ofsajd

      ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 19:01 |  
      0 0

      je t tak, foukl by se off-side a jelo by se dále.

    • Re: Van Buren ofsajd

      Thane (přítel SN)     před 5 lety 08.07.2019 17:33 |  
      0 0

      Podle me to je do preruseni hry tedy do pisknuti (ofsajdu). Kdyz nepisk ofsajd driv nez penaltu tak je to podle me ok..

      • Re: Van Buren ofsajd

        SirCohen     před 5 lety 09.07.2019 08:22 |  
        0 0

        Porušení pravidel se vyhodnocují v pořadí, v jakém k nim došlo.

        • Re: Van Buren ofsajd

          Thane (přítel SN)     před 5 lety 11.07.2019 16:56 |  
          0 0

          Jenze kral v ofsajdu nebyl..kdyby to byl faul na hrace v ofsajdu tak neni o cem ale tady si myslim ze to tak neni..

  15. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    buran     před 5 lety 06.07.2019 19:01 |  
    1 4

    Můj dojem ze zápasů na Slovensku , hezké stadiony, docela solidní fotbalisté i když Slováka bys skoro marně hledal a zatím naše docela mizerná hra, doufám , že to poslední nevydrží..

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 19:04 |  
      6 0

      my nechceme odhalit hlavní trumfy pro 4.předkolo LM, až budou goly dávat : Tecl, Stanciu, Frydrych. JiT má pod kšiltovkou velkou kulišárnu, že se budeme ještě divit.

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

        buran     před 5 lety 06.07.2019 19:08 |  
        0 1

        Jo jasně proto na Slovensku dává góly jen Suk:-):-)

        • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

          ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 19:14 |  
          2 0

          Tak toho nemusíme schovávat. To už každý scout musí vědět, že SOuček bude hrát a je pro Slavii zcela nepostradatelný.

          • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

            buran     před 5 lety 06.07.2019 19:25 |  
            0 1

            Sorry to nemáme útočníky,jenom DZ?:-):-)

            • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

              ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 19:32 |  
              3 0

              Když se podívat na počty golů, každého útočníka a útočného záložníka, tak všechny do kapsy strká Souček do kapsy. Co k tomu říci?

              • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

                buran     před 5 lety 06.07.2019 19:35 |  
                0 0

                :-):-):-):-jo je to tak!

            • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

              PetCC     před 5 lety 06.07.2019 20:20 |  
              2 0

              My mazaně Součka vedeme jako DZ i když je ve skutečnosti útočník :-)

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      pcitron     před 5 lety 06.07.2019 20:49 |  
      0 0

      Stadiony fakt pěkný.

  16. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    gazza     před 5 lety 06.07.2019 19:04 |  
    4 2

    Jinak pokud mate sport 1 tak prave probiha zapas o ctvrtfinale Nigerie vs Kamerun1 :2 a zacala druha pule .Misa samozrejme jako pilir obrany

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      ehad     před 5 lety 06.07.2019 19:06 |  
      2 0

      koukal jsem, ale jak Nigerie vedla 1:0 tak jsem to dal na Slavii .... pak jsem v polocase koukal jako puk ;-)

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

        gazza     před 5 lety 06.07.2019 19:12 |  
        0 2

        jo ja take. Jen jsem chvilku koukal na zacatek. jnak jen chvilkama to prepnu .Samozrejme na Slavii se divam .

  17. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    Harvey     před 5 lety 06.07.2019 19:18 |  
    3 5

    "Slováci" hodně frustrovaní nekopové. Klidně by mohli hrát za Spartu.

  18. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    rfslavia     před 5 lety 06.07.2019 19:19 |  
    6 10

    koukam na to na ct sport a musel jsem vypnout zvuk, ten bosak je naprostej debil

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 19:22 |  
      3 4

      proto mám raději puštění STV2

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

        Ladislav (přítel SN)     před 5 lety 06.07.2019 20:31 |  
        2 0

        Taky to tak mám a skvělej byl ten Slovák, který rozdával medaile, když přišel na řadu Nico, tak se ho zeptal, jak se jmenuje ...

  19. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    Max1     před 5 lety 06.07.2019 19:23 |  
    0 7

    chtěl bych se zeptat někoho kdo má info.....proč zase slováci ten zápas tak zvojtili? nějdřív v čr, pak v nějaký zakopaný dunajský středě a nakonec na domácím stadionu jednoho z týmů...... Velká škoda, že Tvrdík je neposlal k šípku a nebojkotoval ten zápas...dělali z nás akorát voly.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      necich     před 5 lety 06.07.2019 20:26 |  
      1 1

      Neřeš blbosti, pro nás to byla příprava, stejně jako s Benešovem. Nebýt to na trase z Rakouska tak by se to nehrálo. Hráli jako dobytek. Nýmandi.

  20. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 19:23 |  
    0 2

    Tomáš Souček gol, Tomáš Souček, gol, Tommáš souček to je šampion.

  21. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    Andreas     před 5 lety 06.07.2019 19:24 |  
    2 0

    Tak já myslim, že kanonýra už máme :-)

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 19:26 |  
      2 0

      To jo, jen ho 10x naklonovat !

  22. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    gazza     před 5 lety 06.07.2019 19:24 |  
    3 2

    kdo jiny nez Suk .Dalsi trofej do muzea .

  23. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    ervin     před 5 lety 06.07.2019 19:26 |  
    3 0

    Jak je dobré míti Součka....Ale i celkové se na to dá koukat.

  24. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    p!erreCORE     před 5 lety 06.07.2019 19:27 |  
    1 0

    Vypadá to, že Tomášovi nová smlouva nohy nesvázala :)

  25. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    Kzlo     před 5 lety 06.07.2019 19:27 |  
    0 1

    Yusuf na plac ať se ukáže

  26. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    Qope     před 5 lety 06.07.2019 19:31 |  
    13 1

    Stanciu dost rychle patrne pozna něco, o čem mohl maximálně ve sparte snít - výhru nějakéhopoháru ... :-)

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 19:34 |  
      3 2

      Já mu osobně přeji, aby vyhrál titul nebo Pohár v červenobílém dresu na stadionu RBCH, aby dostál svého slova.

  27. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 19:33 |  
    10 1

    Jožin 10 Hušbauer paráda, to je kluk zlatej.

  28. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    gazza     před 5 lety 06.07.2019 19:34 |  
    5 2

    Pepino!Peknej bananek.

  29. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    dubas     před 5 lety 06.07.2019 19:35 |  
    10 2

    Jeho excelence Josef I, zvaný božský, slunce našeho života.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 19:45 |  
      5 1

      Vládce náš, slunce naše jasné.

  30. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    gazza     před 5 lety 06.07.2019 19:39 |  
    10 4

    Olayinka proste ja nevim,

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      PetCC     před 5 lety 06.07.2019 19:53 |  
      7 2

      Nebývá to na jedničku, ale svoje odvede. Ovšem prostor na zlepšení je.

  31. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    Hofo78     před 5 lety 06.07.2019 19:43 |  
    11 4

    Dneska Hovorka slušnej

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 19:44 |  
      3 11

      Pískat to nějaký řezník z Plzně, tak mu s ledovým klidem foukne penaltu a bylo by hodnocení jiné.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      jiras_     před 5 lety 07.07.2019 07:59 |  
      4 2

      Slušnej jako že nemluvil sprostě? Mně přišlo, že častokrát spíš koukal než bránil. Ani Kúdela nebyl nějak jistej. Proti takovému soupeři bych čekal větší dominanci obrany. S míčem nebyl Hovorka špatnej, ale moc klidnej jsem nebyl.

  32. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    gazza     před 5 lety 06.07.2019 19:44 |  
    5 2

    proste Josef to ma v noze ,druha super strela a nevypada ani unavene .

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      dubas     před 5 lety 06.07.2019 19:46 |  
      6 0

      Má to v noze a to že po deseti minutách na hřišti není unavený, svědčí o jeho skvělé fyzické kondici:-))

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      SirCohen     před 5 lety 06.07.2019 19:59 |  
      0 0

      Ještě aby za tu chvíli byl unavenej.

  33. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    Hofo78     před 5 lety 06.07.2019 19:44 |  
    0 2

    Kamerun teče v 88 minutě 3-2

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      PetCC     před 5 lety 06.07.2019 19:50 |  
      0 0

      A je konec.

  34. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    gazza     před 5 lety 06.07.2019 19:51 |  
    0 2

    Jusuf tohle musis davat

  35. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    gazza     před 5 lety 06.07.2019 19:52 |  
    3 2

    Takze Misa jede domu

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

      mpik     před 5 lety 06.07.2019 20:05 |  
      7 0

      Pokud zůstane ve Slavii, pak je to pro klub dobře. Ale samozřejmě jsem mu přál obhájit.

  36. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    Max1     před 5 lety 06.07.2019 19:57 |  
    0 29

    ok super....jen si dovolím poznámku, že za mě celkem zbytečný zápas....víc by nám dal i přátelák s Kladnem. Když k tomu vezmu tu komedii s místem konání a minulý rok, ptám se, zda nám za to stojí se toho účastnit a dělat ze sebe idioty.

  37. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia

    gazza     před 5 lety 06.07.2019 19:57 |  
    1 2

    Pohar do muzea a dalsi tricka do fanshopu

  38. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    Edenjejenjeden     před 5 lety 06.07.2019 20:07 |  
    11 0

    Tak sezona vlastně ještě nezačala a už máme první trofej :-))).Ve druhé půli se mi líbil Král,špatně nehrál ani Yusuf,a třešničkou na dortu byla Hušbyho hodinářská práce.....

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      necich     před 5 lety 06.07.2019 20:20 |  
      4 6

      Právě, nezačala a proto evidentě ta trofej patří k té minulé. :)

  39. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 20:09 |  
    4 0

    Tak Slováci taky perlí. Už začínají diskutovat, jak by bylo krásné, když by ve 4. předkole LM na sebe narazili Slavie a Slovan Bratislava. No to by mě zajímalo, kde k takovým teoriím chodí, nebo nikdy neslyšeli o koeficientu?

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      o5aradecek     před 5 lety 06.07.2019 20:14 |  
      5 0

      A hlavně by to v té době už bylo pro Slovan velmi bolestivé z pohledu výsledku...

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      PetCC     před 5 lety 06.07.2019 20:18 |  
      0 0

      Většina předkol se losuje před výsledkem toho minulého, takže kdyby Slovan porazil nasazeného, tak může hrát s náma.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      kalex     před 5 lety 07.07.2019 12:14 |  
      0 0

      Tak mohli by sejmout Spartu, teoreticky v boji o EL. To by byla lahůdka.

  40. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    o5aradecek     před 5 lety 06.07.2019 20:13 |  
    6 1

    SLAVIA začala novou sezónu přesně tak, jak skončila tu minulou - s pohárem nad hlavou! :-))

  41. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    Edenjejenjeden     před 5 lety 06.07.2019 20:14 |  
    8 1

    Nico má první trofej,a stačily mu k ní dva dny :-D.Ve Sraltě by se nedočkal....)))

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      gazza     před 5 lety 06.07.2019 20:16 |  
      0 3

      sorry, to byla nahoda Jen me to napadlo pozdejsi .

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

        Edenjejenjeden     před 5 lety 06.07.2019 20:20 |  
        1 1

        V poho,už je něco podobného i na FB,asi jsme nebyli moc originální :-)

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      Fido22     před 5 lety 06.07.2019 23:29 |  
      3 1

      Tam se nedočká ani jejich Dočkal.

  42. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    gazza     před 5 lety 06.07.2019 20:15 |  
    16 3

    Tak Stanciu ma pohar .Ve sralte by se ho nedockal

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      PetCC     před 5 lety 06.07.2019 20:16 |  
      2 1

      Tak proto to tak rychle podepsal. Tak a může o dům dál :-)

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

        gazza     před 5 lety 06.07.2019 20:17 |  
        1 2

        jo a za dvojnasobek

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      necich     před 5 lety 06.07.2019 20:22 |  
      1 27

      Nic nemá. Tečka.

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

        lilien111     před 5 lety 06.07.2019 20:33 |  
        10 1

        Absence smyslu pro humor?

        • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

          necich     před 5 lety 06.07.2019 20:38 |  
          2 15

          Absence smyslu pro humor?

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

        necich     před 5 lety 06.07.2019 21:56 |  
        2 21

        Se třeba poserte, nic nemá. Nebyl na soupisce, nekopl si do míče v nejkrásnějším dresu.Takže bych mu to neulehčoval. Tím pádem zatím nic nemá. :) No prostě nemá.... nemá.... fakt nemá................................................. bohužel nemá.¨:)

        • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

          vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 06.07.2019 23:38 |  
          8 2

          Se třeba poser ty je členem a týmu SKS je,tak že to má prostě má fakt a nazdar bazar :-)

  43. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    Lord     před 5 lety 06.07.2019 20:19 |  
    19 1

    Jusuf se mi za tu chvíli hodně líbil. Skvěle pracoval s míčem, výborný přihrávky, chyběl tomu jen ten gól.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      Emiliano     před 5 lety 06.07.2019 20:26 |  
      21 1

      říkalo se, že Stanciu bude náš Hazard, ale Jusuf může klidně být i naším Giroudem :) výborně pracoval pro tým

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

        gazza     před 5 lety 06.07.2019 20:38 |  
        1 2

        libil se me ,Dobre sklepava a jak zlepsi zakonceni tak to muze byt bombardak

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

        celtix     před 5 lety 06.07.2019 21:01 |  
        1 1

        Mezihrou mi Girouda hodně připomínal.

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

        ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 22:15 |  
        1 0

        Jestli ho pak Real koupí za několik miliard, tak proč ne, to by byl hyper kauf

  44. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    necich     před 5 lety 06.07.2019 20:35 |  
    12 0

    Takže Míša, 14 dní Karibik, týden příprava a odveta LM v plné polní. Skvělé. Neúspěch v AP může zvýšit motivaci pro LM. Simom tudíž zůstane a jizda LM začíná. :)

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      gazza     před 5 lety 06.07.2019 20:37 |  
      2 2

      jo pevne verim ,ze totak bude

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

        donford     před 5 lety 06.07.2019 20:43 |  
        10 2

        Kluci, kéž byste měli s Míšou a Simonem pravdu. Obávám se, že si nemůžeme příliš namlouvat. Dost nové mužstvo Trnavy a zřejmě nesehrané, nemohlo být naší obraně příliš soupeřem. Ale dovedete si představit, upřímně, Kúdelu s Hovorkou v LM? Myslím, že by byli pro soupeře trhací kalendář. Jinak již včera řada velmi vtipných poznámek, že se NS po třech dnech, i když nenastoupí, stane spoluvýhercem superpoháru. Stalo se. Tak se přece jen v Čechách dočkal. A sakra brzy!

        • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

          Joe-L     před 5 lety 06.07.2019 21:58 |  
          2 1

          Tak kluci mu chtěli asi ukázat, že u nás na pohár nemusí čekat do důchodu. ;-)

        • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

          sicilianbrno     před 5 lety 06.07.2019 22:26 |  
          3 0

          Kúdelu si tam umím určitě představit...ty ne?

  45. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    zeleznik2     před 5 lety 06.07.2019 20:49 |  
    1 0

    Nádhera!!Suk je prostě bůh, opakujeme stále dokola, ale je to tak, opět Tomáš prokázal, jak výjimečným fotbalistou a nepostradatelným hráčem pro Slavii momentálně je. Nico si připsal první trofej a Hušby nádherně pečetil vítězství. Sezóna začíná tam, kde loňská skončila tedy trofejí. Hovorka poprvé na stoperu bez pentle a navíc jsme poprvé neinkasovali!!Michael a Simon snad zůstávají a možná dorazí Bony. Tak teď dobře rozjet ligu a postoupit do Ligy Mistrů a je to rok snů!!

  46. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 06.07.2019 20:50 |  
    7 1

    další pohár do Slávistického muzea :-) Trnava naprosto zoufalá, nejslabší mančaft s kterým jsme v přípravě hráli... ty maj problémů až nad hlavu, byli rádi že vůbec nespadli z ligy, a to budou asi i letošní ročník... my jsme se rozjížděli pomalu, prvních 35 minut nebylo dobrých, chyběla kvalita na míči, od gólu z penalty jsme se uklidnili a herně rozjeli... nakonec jsme mohli vyhrát i vyšším rozdílem... Suk, i přes ty dvě chyby v úvodu, to je pan hráč a střelec, jsem strašně rád že zůstal... Jusuf bude postupně lepší a lepší, ten kluk má v sobě obrovskej potenciál... jinak zasloužený vítězství, rozdíl v kvalitě obou kádrů byl diametrální...

    vypadnutí Kamerunu - samozřejmě bych Míšovi zas úspěch přál, jak když vyhráli to poslední Mistrovství Afriky v roce 2017... ale pro nás, pro Slavii je to dobře, že bude k dispozici co nejdříve...

    jinak info od permic - dneska jsem si na pokladně v Edenu kupoval permici na příští sezonu, a říkali že i přes to že jsou svátky, tak je velkej zájem, i on-line na internetu... a těch prémiových že se zatím taky prodalo dost... letos si myslím, že určitě pokoříme poprvý v historii 10 tisíc prodaných permic...

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      slaviator     před 5 lety 06.07.2019 21:28 |  
      0 3

      ...otázka kolik z toho koupi překupníci. Ideální by bylo aby těch 10.000 permic měli lidí co chodí několik sezon a co chodí na většinu zápasu, ale to se při současné nastaveném prodeji nedá deklarovat...

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      wotlemburg     před 5 lety 06.07.2019 22:13 |  
      2 0

      Ale to jsou stávající majitelé, novým se ještě neprodávají.

  47. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    SuperAukro     před 5 lety 06.07.2019 20:50 |  
    4 5

    Gratulace chlapcům. Myslím, že to splnilo zcela svou roli, tedy co by generálka na sezonu, nemohli jsme si asi přát více. Někteří hráči hlavně v druhém poločase ukázali, že mají co nabídnout. Docela se mi zamlouva Jusúf.

  48. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    brťas74     před 5 lety 06.07.2019 20:58 |  
    8 0

    Generálka výborná,opět se projevila naše bezmezná fyzička.Věřím že tou utavíme většinu soupeřů.Chtělo by zapracovat na přesnosti přihrávek ve finální fázi a hlavně na větší přesnosti a rychlosti ve finální fázi.S příchodem NS by se ale toto mělo projevit.Jinak paráda ,že Stanciu dostal placku taky:)

  49. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    brťas74     před 5 lety 06.07.2019 21:02 |  
    7 1

    Zaplaťbůh se k nám už připojí Míša.Kamerun rupnul.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      o5aradecek     před 5 lety 06.07.2019 21:06 |  
      15 1

      No, on se hned tak nepřipojí. Prakticky od Vánoc neměl volno, vloni odehrál přes 50 zápasů a místo dovolené jel rovnou na Africký pohár. Ten si teď musí hlavně pořádně odpočinout a zrelaxovat. Ale, i kdyby měl být k dispozici až na nějaké třetí ligové kolo, hlavně ať nám zůstane! :-)

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

        Navyseals     před 5 lety 06.07.2019 21:23 |  
        2 0

        Teď odjíždí minimálně na dva týdny na dovolenou. Následně bude nabírat kondici. Podle mě pátý kolo nejdřív. Pokud tedy zůstane, samozřejmě.

        • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

          ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 21:35 |  
          3 2

          4.předkolo LM, tam naskočí

  50. Tak, máme treble, frajeři!

    tobro     před 5 lety 06.07.2019 21:25 |  
    9 6

    .. a kdyby neměl Mick hlavu jako šestihrannou tužku a zároveň Hušbík měl malinko toho pověstného štěstíčka, bylo by 0 - 6 a to by tak odpovídalo dění na hřišti. Po cca 15 minutách jsem (nuceně) přepnul na STV, protože ten zastydlej.rumun na ČT se prostě nedal poslouchat, no a komentátoři na STV to pojmenovávali celkem realisticky... !!! SKS4EVER !!!

    • Re: Tak, máme treble, frajeři!

      ezechiel     před 5 lety 06.07.2019 21:34 |  
      4 2

      hlavně jak mluvili, že Trnava měl šanci nebýt penalty...

    • Re: Tak, máme treble, frajeři!

      Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 06.07.2019 21:46 |  
      10 5

      Souhlas, ten Bosak to je hruza... :-)

      • Re: Tak, máme treble, frajeři!

        dalislavista     před 5 lety 07.07.2019 12:24 |  
        4 0

        Mám pocit, že se i dost plete, jestli jsem dobře slyšel, tvrdil třeba, že Hovorkovi s Kúdelou nevyšel první zápas s ČB v Benešově, ale to se přeci hrálo v Čelákovicích.

    • Re: Tak, máme treble, frajeři!

      rak (přítel SN)     před 5 lety 06.07.2019 22:34 |  
      22 6

      Nějak nerozumím tomu, čím tady Bosák vyvolává negativní reakce. Že se konstantně nerozplývá nad Slávií? Já ho tedy pořád u fotbalu poslouchám nejraději ze všech. Nehledě na to, že nám smůlu většinou tedy nepřináší (Ajax, Sevilla a další).

      • Re: Tak, máme treble, frajeři!

        dm52     před 5 lety 07.07.2019 08:19 |  
        7 1

        Jak se říká, mezi slepejma je jednookej králem. Bosák je už léta pořád stejnej, takovej rádo by lidovej vypravěč. Jeho způsob komentování ve mě vyvolává dojem něco jako "paměti starého zbrojnoše" . Nicméně ostatní (Vlášek a podobní mu stále neváhají ani po kotníky). Je to jenom můj názor, nemusí s ním nikdo souhlasit.

        • Re: Tak, máme treble, frajeři!

          honzah (přítel SN)     před 5 lety 07.07.2019 12:33 |  
          3 2

          Tak to vidím hodně podobně, paměti starého zbrojnoše, jednooký mezi slepými.

          Bosáka hodně baví ty velké šampionáty, kde spí čtyři hodiny denně, ostatní už je pro něj takový volnoběh. Je docela možné, že v ČT dostal nějakou exkluzivní smlouvu, aby tam ještě vydržel (při tom jejich vybrakovaném programu) a už se tam moc nesnaží.

          Včera stihl přejmenovat (při bilancování přípravy) Austrii Vídeň na Austrii Salzburg a vzpomínal na Coufalovo jednání s Wolfsburgem (místo Freiburgem), evidentně ještě musí zamakat na komentátorské fyzičce. A z drobných zaskřípání v naší hře dělal větší vědu než bylo nutné. (Do předkola času dost a jestli do té doby uteče pár bodů v lize, je to při té její délce nutné zlo.)

          • Re: Tak, máme treble, frajeři!

            Leksel     před 5 lety 08.07.2019 00:30 |  
            1 0

            Jen poznámka, u toho Coufala taky říkal o Augsburgu, což mě píchlo do uší. Pro něj to všechno končí na burg, tak to holt hází do jednoho pytle.

    • Re: Tak, máme treble, frajeři!

      Harvey     před 5 lety 06.07.2019 22:54 |  
      14 3

      Náhodou třeba Bosákův komentář v zápase proti Seville je fantastický. Poslouchat místo něho Vláška nebo Čapka jak při Traorého šmudle kuňknou tiše "gól" by mě pěkně nasralo.

      • Re: Tak, máme treble, frajeři!

        tobro     před 5 lety 06.07.2019 23:20 |  
        5 0

        Polodementní Vlášek a Čapek s multiverbizací silnou asi jako zelený čaj z Alberta jsou zoufale slabé hodnoty... ;-)

    • Re: Tak, máme treble, frajeři!

      Leksel     před 5 lety 07.07.2019 00:27 |  
      6 7

      Já osobně Bosáka celkem rád poslouchám a z jeho komentování jsem nevypozoroval, že by k někomu tíhnul víc. Navíc ty jeho některý hlášky jsou legendární.

      • Re: Tak, máme treble, frajeři!

        Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 07.07.2019 06:53 |  
        1 3

        Tak přitom jak komentuje snad cokoliv, co se jen otře o "pumlíč" by bylo divné, kdyby nešlo vybrat nějaké "perly". Možná je ten hejt na něj právě i z toho důvodu jak "kvalitní" má konkurenci na ČT a tak opravdu dělá skoro vše. Přitom Hoškovo komentování bylo pro mne osobně jak živá voda. Ale ne, my máme Vlášky, Karochy a podobné neschopné existence!

        • Re: Tak, máme treble, frajeři!

          Leksel     před 5 lety 08.07.2019 00:06 |  
          1 0

          Hoška mám rád taky, bohužel tam je jen na anglický kluby a to ještě ne vždy.

  51. Letos bude SuperSezona

    slaviator     před 5 lety 06.07.2019 21:32 |  
    11 3

    SuperPosilou a SuperPoharem jenom začíná další SuperSezona

    • Re: Letos bude SuperSezona

      honzah (přítel SN)     před 5 lety 09.07.2019 09:27 |  
      2 4

      Hlavně, aby jsme na SuperPosledníChvíli neměli SuperProblém se stoperskou dvojicí.

      Ale snad ten smely jen sýčkuje, ptám se ho na zdroj.

  52. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    Eluin (přítel SN)     před 5 lety 06.07.2019 22:28 |  
    1 3

    První půle mi divácky moc atraktivní nepřišla, ale ve druhé se to zlepšilo. Dost se mi líbil Bořil, tradičně Souček a Hušby. Škoda jen, že se na závěr nemohl aspoň na symbolickou minutku podívat Stanciu, aspoň by zažil po dlouhé době onen slastný pocit získání trofeje přímo na hřišti, když už mu to u té konkurence moc nešlo :-).

    Snažil jsem se sledovat také Hovorku, nepřišel mi dnes jako špatný hráč, nicméně ona Trnava asi nebude úplně echt měřítko..

  53. treble...

    tobro     před 5 lety 06.07.2019 23:01 |  
    8 3

    Milá maminko, tak jsem konečně vystoupil v té Praze na té správné tramvajové zastávce a víš Ty co, je tady fotbalovej.klub, kde stačí sedět na tribuně, ne, ani na lávce bejt.nemusíš, fakt, a za.tejden už máš pohár a medajli!?? https://twitter.com/JaroslavTvrdik/status/1147571356101480449/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1147571356101480449&ref_url=https%3A%2F%2Fsport.aktualne.cz%2Ffotbal%2Fceska-liga%2Fslavia-ma-prvni-trofej-nove-sezony-v-trnave-smetla-spartak-a%2Fr~2df2cd2ea01711e993a6ac1f6b220ee8%2F

  54. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    Leksel     před 5 lety 07.07.2019 01:19 |  
    4 0

    Tak po vlažnějším začátku jsme se dostali do tempa a soupeře jasně přehrávali. Zatím je pro mě za očekáváním Olayinka, má dost ztrát a taky při 1 na 1 toho moc nepředvedl. Mick se mi líbí pro svůj důraz (útočící buldozer), celoplošný pokrytí, čuch na výběr střelecký pozice, atd., jen mi u něj schází pokus (nejlépe úspěšný) o nějakou technickou finesu, když jde 1 na 1. Při tý jeho dnešní prudký hlavičce jsem už viděl gól, ale brankář předved' skvělej reflex. Každopádně jsme týmově podali dobrej výkon.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 07.07.2019 06:58 |  
      8 0

      Bohužel, bylo smutné vidět jak černý Petr s každým míčem pádí k rohovému praporku, tam se nějak divně točí, a hovno z toho. A to pro něj mám slabost. Balu a ještě jeden, to bylo pěkné, přímočaře, zaseknout si na střed, cpát se do vápna. To jo. A Jusuf, to přirovnání s Giroudem tu už zaznělo. Pěkně podržel míče, dokonce tam od něj bylo několik kolmic na nabíhajícího Balutu... Jo, pokud takto bude hrát i v lize, bude to fajn. Jen at vydrží.

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

        Leksel     před 5 lety 08.07.2019 00:18 |  
        2 0

        Júsuf nastoupil jen párkrát, ale už toho předved' až až, je kreativní a jeho přínos pro hru je vidět. Ten průnikovej pas na Balutu za obranu je toho důkazem. Olayinkovi přeju, ať se chytí, ale zatím nic zajímavýho neukázal.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      PetCC     před 5 lety 07.07.2019 10:18 |  
      3 0

      Nakonec nejlepší bylo, když si Olayinka hodil míč rovnou kolem hráče a byl na něj faul a neblbnul půl minuty nad míčem :-)

  55. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    Navyseals     před 5 lety 07.07.2019 07:59 |  
    16 2

    Kolář - neměl skoro žádnou práci, jednou opět špatně vyběhl, ale zachránil ho ofsajd. Jedinou vážnější situaci v závěru vyřešil bez problémů.
    Coufal - je na něm vidět, že nehraje v pohodě, občas mu odskočí míč, občas situaci nevyřeší, jak by se slušelo, horší je i v bránění. Na druhou stranu tam měl i světlejší okamžiky, hlavně směrem dopředu.
    Kúdela - střídavě oblačno, párkrát dobře zasáhl, ale párkrát hrubě chyboval. Stejně jako Coufal během jara ztratil formu z podzimu a dodnes ji nenašel. Mnohem jistější bývá s jedním z afrických kluků.
    Hovorka - asi jeho jeho nejlepší výkon ve Slavii, ale pořád jsou tam hrozné mezery. Skvěle rozehrává, předskakuje a konečně vyhrál i několik hlaviček. Zároveň ale několikrát pozičně chyboval, z čehož pramenily šance Trnavy. V soubojích ho přetlačí skoro každý, to bude v Evropě strašný problém.
    Bořil - klasika, spolehlivý dozadu, jistý v rozehrávce, snaživý dopředu. Nejlepší z obrany.
    Král - velmi slušný výkon, stejně jako Bořil.
    Souček - v první půli dvě velké chyby, ale jinak tradičně dominantní výkon podpořený suverénní penaltou a gólem.
    Masopust - V přípravě se trochu hledá. Má super momenty, ale chybuje směrem dozadu, včera byl několikrát v ofsajdu a zbytečně fauloval.
    Ševčík - má pasáže, kdy je ho plné hřiště a pak třeba není vidět dvacet minut. Přijde mi, že podhrot není jeho pozice, časem ji podle mě přepustí Stanciuovi. Buďto se přesune na kraj nebo níže.
    Zmrhal - v první půli snad nebyl vůbec na hřišti, u míče byl možná třikrát, ani jindy chválenýmu bránění moc nedal. Druhou půli už to bylo lepší, ale pořád to byl náš nejslabší hrát. Velmi by mě překvapilo, kdyby se udržel v základu. Podle mě ho trenér využije hlavně v LM, jako defenzivnější křídlo.
    Van Buren - klasika, snaživý, důrazný, do šancí se dostává, ale pálí je. Taky ho nečekám v základu v úvodu ligy.
    Olayinka - přijde mi, že se všechno zbytečně snaží řešit sám. Přiznám se, že ani jeho bych do základu příští týden nedával. Slouží mu ke cti, že není líný na krok a to ani směrem do obrany.
    Hušbauer - Klasický Pepa, když má na všechno dost času, tak je hvězda, gól byl nádherný, balóny rozděloval s přehledem. Ale několikrát bylo opět vidět, jak neskutečně pomalý je. Podle mě si letos Evropu nekopne. V lize se ovšem bude hodit.
    Júsuf - ten kluk je prostě výbornej. Nemyslím, že z něj bude kanonýr, co dá dvacet gólů za rok, ale platný pro nás bude strašně moc.
    Baluta - úplně bez nervů bych ho postavil do základu proti Zlínu. Z krajních záložníků má nejlepší formu. Jeho fotbalovost je mimo úroveň naší ligy. Bohužel si opět neodpustil mezeru v defenzivě. To mu v očích trenéra strašně ubližuje.
    Hromada s Traorém - není co hodnotit

    Jak bych to postavil proti Zlínu: Kolář - Coufal, Kúdela, Deli, Bořil - Masopust, Král, Souček, Hušbauer, Baluta - Júsuf

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      ColinSKS     před 5 lety 07.07.2019 08:15 |  
      0 8

      to je jakoby vypadlo z mého pera včetně sestavy pro zlín. Možná bych dal ještě šanci MvB

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      PetCC     před 5 lety 07.07.2019 10:16 |  
      2 0

      Tak na Součkovi bylo vidět, že v první půli nebyl plně soustředěn, jel v takovém prázdninovém režimu, ale v druhé půlu už ho to chytlo a už byl naprosto v pohodě.

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

        Slawek     před 5 lety 08.07.2019 00:29 |  
        0 0

        Řekl bych, že na první půli nebyl soustředěn nikdo. Ale tak už to u nás bývá a nezbývá než na začátcích utkání ještě zapracovat, Nebylo to poprvé a se silnějším soupeřem by nás to mohlo přijít draho.

        • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

          PetCC     před 5 lety 08.07.2019 15:18 |  
          0 0

          Na začátku zápasu jsou i soupeři dobře připraveni nedat nám nic zadarmo, takže to, že se hned v prvních 15 minutách gólově neprosadíme nic neznamená. Mnohem důležitější je zbytečný gól nedostat a trpělivě soupeřovu obranu bourat.

  56. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    A.Lima     před 5 lety 07.07.2019 09:30 |  
    9 0

    Včera to bylo super, Yusuf mě moc mile překvapil podrží balon rozehraje, super paráda. Výstavní gol Hušbyho :) masaker :)


    trošku jsem brouzdal a našel jsem toto video, troška nedávné historie...


    http://www.youtube.com/watch?v=nZWhSqYToA4

    Buďme rádi, za to jaký realizační tým a jaké mužstvo máme nyní :)

  57. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 07.07.2019 10:42 |  
    11 0

    Jinak tohle nebyl poslední přípravnej zápas... kvůli tomu, že hrajeme ligu až v pondělí, a že v tý krátký přípravě toho hráči moc neodehráli, tak budeme ještě ve středu hrát proti Viktorce Žižkov... na Střížkovským hřišti...

    Tam bych už postavil aspoň na 60 minut sestavu, která pak bude hrát v prvním kole v lize, aby se sehráli... i když většina hráčů už má ty automatismy zažitý z minulý sezóny, což je velká výhoda... do základu už Simon... střed vypadá asi jasnej - Souček, Král... ale jsem moc zvědav na složení ofenzivní trojky pod hrotem... tam má asi nejspíš Jindra nejvíc zamotanou hlavu...

    a do útoku Jusufa... jednak hraje fakt výborně, a druhak Teclík ještě do ostrýho zápasů asi nevypadá, včera nebyl ani na lávce... Škoďák je po silný viróze, a Mick jako žolík do druhý půle, což mu svědčí nejvíc...

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      PetCC     před 5 lety 08.07.2019 15:15 |  
      0 0

      No řekl bych, že proti Žižkovu budou hrát ti, co nebudou v pondělí ligu :-)
      Podle mě ten zápas dali, protože teď budeme hrát jen víkendy a spousta hráčů by si moc nezahrála.
      Takže zrovna tam bych čekal Hromadu, asi i Júsufa na poločas, Krále možná na stoperu, kdyby přišla nouze atd.

      Zkrátka čekám sestavu, kterou svět neviděl! :-)

  58. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    tolsimir     před 5 lety 07.07.2019 10:53 |  
    13 2

    Zajímal by mě náhled na Olayinku v případě, kdy by na něm nevisela ta cenovka, která na něm visí. A to ať již od těch, co ho hájí, tak naopak i od těch, co ho kritizují. Neboť přiznejme si, roli v úsudku to hraje...

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      kexholm     před 5 lety 07.07.2019 11:13 |  
      7 0

      Potenciál má stále obrovskej, je rychlej, umí 1 na 1, dobrej v presinku, běhavej, maká, takže základní předpoklady pro pozici křídla má...... problém je ale že zatím dost útočných akcí zkazí, navíc dost neproměňuje, prostě je zatím málo efektivní..... od útočníků a záložníků prostě chceš co nejvíce připravených šancí a gólů a v tom Olayinka zatím zaostává, stále věřím že je mladej a když odstraní ty svý nedostatky, tak to může být super hráč, ale zatím toho bohužel stále zahraje víc špatně než dobře.....

      PS: je to jeden z mých nejoblíbenějších hráčů a je mi líto, že ho zatím musím hodnotit spíše negativně.....

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

        Hlavis     před 5 lety 07.07.2019 11:34 |  
        9 0

        Umí 1 na 1 no nevim, spis se pokouší 1 na 1... furt mam v živé paměti jak ho z úplnou lehkostí vymazal Holeš v zápase s Jabloncem. Podle me je hodně svázáný taktikou, to mu nevyhovuje...to je typicky hráč někde do rozestavení 4-3-3. Potenciál ma, ale zatím je zabržděný.

        • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

          kexholm     před 5 lety 07.07.2019 13:52 |  
          2 3

          Holeš je samozřejmě ale top rychlej bek, proti němu to zrovna nejde moc brát, ale 1 na 1 umí, spíš u toho vymýšlí špatný řešení.... až se začne líp rozhodovat jak lépe řešit herní situace, bude hrát líp.....

        • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

          pcitron     před 5 lety 07.07.2019 14:27 |  
          7 0

          Přesně, včera jsem na něj v Trnavě zaměřil. On prostě soupeři neudělá, resp. úspěšně nedokončí kličku. Přešlapuje balon, snaží se klamat tělem, ale kličku zkrátka nedokončí tak, abychom získali výhodu. Další negativum je to věčný rozčilování, na které už jsou u něho rozhodčí alergičtí. Na druhou stranu je hodně běhavý, hraje dozadu, bojuje. Moc bych mu přál, aby se chytil.

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

        puchy     před 5 lety 08.07.2019 00:04 |  
        4 8

        Já vydržím hodně,ale napsat že Peter umí 1na1tak to je silná káva.Pane Kexholme viděl jste ho někdy hrát?Ondra Kolář má lepší úspěšnost....

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 07.07.2019 13:02 |  
      2 1

      Pokud bereme cena výkon tak mě to u něj a ani u Baluty zatím nevychází nějak extra dobře, no u Matouška je to podobné. Je fakt že Matoušek dal důležitý gól a Peter na něj proti Španelum nahrál,tím se to trochu eliminuje. Každopádně od všech očekávám o dost víc, ale na hodnocení je potřeba počkat až po skončení jejich působení u nás.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      Crispo     před 5 lety 07.07.2019 14:04 |  
      8 0

      Cenovka je hlavně pro ty co potřebují záchraný argument, když chtějí někoho kritizovat, ale zrovna Olayinka mi přijde opravdu jako plašan, nervóza, přemotivovanej a zbrklej hráč. Nemusí to předvést naráz v jednom zápase, ale jednotlivě jednu z těchto vlastností předvedl snad v každém, jako kdyby tu cenovku řešil hlavně on. Mně osobně je to šumák kolik stál, ale čekám od každého křídla Slavie, že bude mít asistence nebo góly.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      Simis     před 5 lety 07.07.2019 19:07 |  
      1 1

      Cisla za lonskou sezonu spatna nemel (6+3), ktera ale tu vysokou cenovku uplne nenaplnujou. Navic, aspon dle meho nazoru, je na neho dost hrozny pohled - z 5 pokusu, jednou krasne vymota protihrace, ale v dalsich 4 pokusech sam sobe vetsinou ukopne balon.

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

        Simis     před 5 lety 07.07.2019 19:08 |  
        1 1

        Pripada mi, ze ma v sobe takovou tu zbrklost, kterou z neho tezko nekdo dostane.

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

        Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 08.07.2019 07:52 |  
        0 0

        Právě, on jakoby příležitosti dostat se k těm šancím a číslům má, ale je ještě větší "palič" než MvB. Kdyby zvýšil efektivitu, nebavíme se o 6+3 ale klidně dvojnásobku bodů... Jenže to zatím v přípravě na zlepšení (ani proti SK týmu) nevypadá. Máme v týmu psychologa?

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      Astrocytoma (přítel SN)     před 5 lety 08.07.2019 14:13 |  
      2 0

      nevim nevim. Samozrejme kdyz to srovnam s nasimi ostatnimi zalozniky, tak nikdo nechodi tak 1 na 1 jako on. Z toho prameni ty ztraty. Proste jak tady rikate jde5x a 4x mu to nevyjde ale jednou jo a je pak mnohonasobne vyssi sance na gol. Tak nevim nevim co je lepsi.

  59. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    DKNL     před 5 lety 07.07.2019 11:00 |  
    7 3

    Za mě: Trnava slaboučká, střed obrany při lepších soupeřích a pak v Evropě bude průser, nedovedu si ji představit alespoň bez jedné naší černé perly. Vzadu musí být skály. Jusuf bude výborný, mluví se o Bonnym a toho bych sem už netahal. Rád bych v dalších zápasech viděl hrát Balutu se Stanciem.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      Faris (přítel SN)     před 5 lety 07.07.2019 11:22 |  
      4 0

      Jestli Stanciu nakoukne do domácího zápasu s Olomoucí, tzn třetí kolo, budu to považovat za zázrak. Trpi říkal, že poprvé! V létě trénoval ve čtvrtek. Ten bude mit manko jako blázen.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      smely (přítel SN)     před 5 lety 07.07.2019 11:47 |  
      16 0

      Uz jsem to sem dával...bony a slavia je nesmys...vymysl...kachna...navaruv vtip...cokoliv... krome podlozeny spekukace...

  60. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    Juventus turin     před 5 lety 07.07.2019 11:37 |  
    0 0

    Gratuluji. Měl jsem samozřejmě vsazeno na Slavii.

  61. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    pehacko     před 5 lety 07.07.2019 16:17 |  
    4 3

    tak jsem si pustil vcerejsi zapas a nebylo to spatne a je videt, ze mame opet dost silny a sehrany tym. co k vykonum hracu napsat? stoperi lepsi, ale moc proverka to pro ne nebyla. coufal s borilem vyborny. soucek je proste hvezda a mimo cerne prace bude zase nas nejlepsi strelec a az jednou odejde, tak ho kral nahradi. zmrhal asi vazne prestupuje, protoze se bal chodit do souboju a bylo videt, ze neni uplne ve hre. maso bojuje, ale je obcas nepresny. volejnicek to je kapitola sama pro sebe, velika snaha a spousta chyb a neuspesnych nahravek a klicek. yusuf ukazuje pro prisel, muze byt vazne velika hvezda, ale musi byt zdravej a natrenovanej. na zaver velika pochvala pepika, proti utahanemu souperi zaril!

  62. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    ŽerykRWS     před 5 lety 07.07.2019 16:32 |  
    17 16

    Olayinka není ve formě. K běhání, bránění a napadání nám stačí kdejakej atlet, co si řekne o 40tis měsíčně a nemusíme ho kupovat za 80mega. Co on provádí s těma nohama když se snaží zmást soupeře.. Snad se zlepší, protože tohle je na béčko.

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      puchy     před 5 lety 08.07.2019 00:08 |  
      5 15

      Tak co si pamatuju,tak ve formě nikdy nebyl....

      • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

        ŽerykRWS     před 5 lety 09.07.2019 19:19 |  
        1 0

        Snad se kluk s květákem chytne, přeju mu to.

    • Re: Treble...

      slaviator     před 5 lety 08.07.2019 19:25 |  
      3 1

      "Permanentku si nekúpim . Nahnevali ma ,lebo vyhodili maséra"

  63. Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

    Petr9608     před 5 lety 07.07.2019 18:51 |  
    2 0

    Jinak co myslíte - můžeme hovořit o tom, že jsme v Trnavě přepsali dějiny a vyhráli jsme to, co se nám nepovedlo získat před 45 lety?

    • Re: ČS Superpohár: Trnava - Slavia 0:3

      ColinSKS     před 5 lety 07.07.2019 19:06 |  
      2 5

      tak určite