Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

Slavia dosáhla svého (snad prozatimního) vrcholu, když dokázala neprohrát na půdě slavné Barcelony. Ačkoliv ke konečnému výsledku byla potřeba i velká porce štěstí a umu brankáře Koláře, tak slávisté podali velmi dobrý odvážný výkon a šli úspěchu naproti.

Když mluvím o pomyslném vrcholu dosavadní slávistické cesty, tak to myslím z výsledkového pohledu jednoho zápasu. Postup přes Sevillu přeci jen řadím výš, stejně tak považuji za lepší výkony ze San Sira proti Interu Milán a z Edenu z prvního měření sil s Barcelonou (tam nám to paradoxně nestačilo ani na bod). Remíza (a stejně tak udržená nula, samo o sobě vypovídá, že jsme první tým, kterému se to podařilo po 48 zápasech) z Camp Nou je ale top. O moc víc se ve fotbale dosáhnout nedá. Můžeme se sice bavit o tom, že slavná Barcelona sice není v nejlepším rozpoložení, na druhou stranu se ale nedá hovořit ani o žádné velké krizi. Katalánci totiž vedou ligu i skupinu smrti v Lize mistrů a rozhodně nejsou v takovém rozkladu, jako byl podobně slavný Real Madrid minulý rok. Nedá se sice už říct, že by v současnosti byla Barca tím jedním klubem, ke kterému všichni vzhlíží a který všem vládne, jako tomu bylo v nedávné éře zejména Guardioly, pořád ale patří (spolu s Liverpoolem, Manchesterem City, Realem a s přimhouřeným okem i s Bayernem, PSG a Juventusem) do té nejužší špičky světového fotbalu. A uhrát remízu na její půdě je zkrátka úžasný počin.

Navíc se dá bez lhaní si do kapsy říct, že tomu šla Slavia svým výkonem naproti. Zejména v první půli byla velmi aktivní, sebevědomá v kombinaci a nebezpečná soupeři (bohužel spíše jen po vápno). Jaká škoda, že jsme nedokázali lépe zužitkovat dvě nadějná přečíslení nebo více nezahrozili z devíti (!) rohových kopů. Na druhou stranu je samozřejmě třeba si přiznat, že k senzačnímu výsledku nám stejnou měrou jako vlastní výkon pomohla i štěstěna a famózní výkon brankáře Koláře. Tutovek totiž měli domácí i přes houževnatou a moderně vysunutou obrannou fázi našich barev (v tomto ohledu bych chtěl hlavně vyzdvihnout naprosto špičkové zkracování hřiště od našeho týmu) hodně a nikdo by se nemohl divit, kdyby vyhráli dvou nebo i tříbrankovým rozdílem. Ale jak jsme si vybrali smůlu v minulých zápasech Ligy mistrů, tak tentokrát stálo štěstí na naší straně, zvláště při spojnici Messiho a těsném ofsajdu před neuznaným gólem Vidala. Jak už jsem ale psal, tak konečný výsledek se počítá a je to skvělá reklama i (třeba jen dosavadní) vrchol v posledních letech fantasticky fungující Slavie!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší/Kolář v Barceloně).

Ondřej Kolář - 10 - Tady asi není moc co dodávat. Kolářův včerejší výkon je v podstatě definicí maximální známky. Sezona mu dosud vycházela skvěle, ale magickým představením na Camp Nou tomu nasadil pomyslnou korunu. Předvedl alespoň pět skvělých zákroků, perfektně četl hru a vybíhal. V plejádě výborných zásahů snad ani nemůže být vidět chyba při rozehrávce z první půle, která navíc stejně rezultovala v brejk sešívaných. Tímto výkonem se Ondra definitivně stal slávistickým čarodějem číslo 2 a může si podat ruku s legendárním Martinem Vaniakem jako rovný s rovným.

Vladimír Coufal - 7 - Podobně jako celá obrana, tak i Coufal odehrál zápas na hranici svých možností. Musel hlavně bránit a popasoval se s tím velmi dobře, i když je jasné, že nezvládl zachytit všechny náběhy a akce soupeře. V rámci možností se snažil i o podporu útoku. Škoda situace ze samotného závěru zápasu, kdy prováhal nadějnou situaci na centr a nechal si utéct míč do zámezí.

Ondřej Kúdela - 7 - Nenápadný, ale téměř bezchybně přesný. Stoperskou eleganci by Kúdela mohl vyučovat jako profesor na vysoké škole fotbalu. Jak už jsem psal, Barcelona si sice vytvořila svou obrovskou kvalitou šancí dost, ale naše obrana podala i tak velice dobrý výkon, což lze ilustrovat třeba na zdvojování či ztrojování Messiho.

Michal Frydrych - 7 - Proti Ostravě měl pár momentů, kdy si příliš nerozuměl s balónem u své kopačky, zápas v Katalánsku ale zvládl s až překvapivým přehledem. Do fungující a velmi odvážně hrající obrany Slavie zapadl na výbornou. Za jedinou větší chybu bych označil nepohlídání si Messiho před jeho akcí zakončenou břevnem. Tam to Michal trochu podcenil a nechal hvězdného Argentince za sebou, ačkoliv se nacházel ještě na vlastní polovině. Celkově ale opravdu velmi dobrý výkon.

Jan Bořil - 7 - Tuhle sezonu je v životní formě. Proti Barceloně byl asi nejvýraznější z obranné čtveřice. Dokázal se i zapojit do útočení a dokonce vstřelil branku. Velká škoda, že šlo o zhruba půlmetrový, metrový ofsajd. Ale náběh do vápna to byl výborný! Honza by si možná i zasloužil o bod vyšší známku, ale v mých očích mu ji vzala situace z konce zápasu, kdy ve vápně promáchl celkem lehký míč a málem z toho byla velká šance domácích. Ale v celkovém kontextu jen chválím!

Petr Ševčík - 7 - V Barceloně byl nejběhavějším hráčem na trávníku a ve prospěch Slavie odvedl opravdu velký díl práce. Ševčík je skvělý pohybově i kombinačně. V tom a v práci s míčem by měl bez problémů i na špičkovou ligu. Bohužel jeho (i tak povedené) výkony sráží řešení situací v závěrečných dvaceti metrech hřiště. Tam se Petr nerozhoduje dobře a často zbytečně předržuje míč, což bylo bohužel několikrát k vidění i včera. Pokud by to dokázal zlepšit, tak má na to být velmi zajímavým hráčem i z hlediska evropského formátu.

Tomáš Souček - 8 - Srdce i mozek týmu. Na Barceloně odvedl obrovský kus práce při bránění i při naší rozehrávce. Tu zvládají velmi dobře i ostatní hráči, bez něj a Koláře by se ale takto hrát nedalo. Pro tým by se rozdal, vše navíc řeší i s velkou kvalitou. K absolutním známce chybělo, aby se dokázal prosadit třeba při nějaké standardní situaci, kdy jsem mu spolu s Frydrychem skrytě věřil.

Ibrahim Traoré - 6 - Jeho nasazení do středu zálohy považuji za správnou volbu, i když po zranění vydržel na hřišti jen necelou hodinu hry a nezahrál až tak skvěle jako v Miláně. I tak ale hrál Ibra nadprůměrně a patřil k důležitým článkům naší kombinační hry. V pár momentech si ale počínal až příliš bohorovně, z čehož vznikly i nebezpečné situace.

Nicolae Stanciu - 6 - Je teď trochu v útlumu, ale ve velkém zápase nezahrál vůbec špatně. Tradičně byl poctivý a pohyblivý dozadu, dopředu se snažil a i když jsme toho neměli směrem dopředu až tolik, tak patřil mezi naše nebezpečnější hráče. Jeho možná téměř gólovou střelu nešťastně zblokoval Masopust, Nico pak zajímavě střílel i z přímého kopu. První rohový kop rozehrál mizerně, pak už to bylo celkem dobré, i když se naši hlavičkáři nedokázali prosadit.

Peter Olayinka - 8 - Po Kolářovi náš druhý nejlepší hráč. Zvláště v první půli byl famózní. Nejenže hýřil aktivitou, zároveň se mu ale na jeho poměry až výtečně dařilo pracovat s míčem. Dva hráči domácích ho dokázali zastavit až za cenu žluté karty. Ve druhé půli už přeci jen tak vidět nebyl, ale to bylo i menší podporou spoluhráčů. Celkově podal vynikající výkon, kterým jistě hodně zaujal nejednoho skauta.

Lukáš Masopust - 6 - Dle očekávání nastoupila Slavia bez typického útočníka a nejvytaženější pozici zastával zejména Masopust. Lukáš zápas odběhal a v rámci možností i potrápil domácí obranu. Škoda nešťastného zblokování Stanciovy střely. To byla asi největší slávistická šance v zápase.

Stanislav Tecl - 6 - Dostal šanci na závěrečnou půlhodinu, kdy to měl přeci jen těžké. Slavia byla pod tlakem a Standa vepředu neměl moc velkou podporu spoluhráčů. Snažil se ale o náběhy a dobrou akcí vybojoval rohový kop.

Josef Hušbauer - 6 - Z jeho nasazení jsem měl trochu obavy. Pepa je sice výborný hráč, ale na hřiště přicházel v momentě, kdy byla Slavia pod tlakem a potřebovala spíš maximální uzavírání prostorů pohybem v defenzívě, než-li šikovného hráče na finální přihrávku či střelu. Závěr ale nakonec zvládl jak celý tým, tak i Hušbauer. Poctivě to odbojoval i se snažil o útočení.

Lukáš Provod není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

4. - Úterý 05. 11. 2019 18:55

Liga mistrů, 2019/2020
0 - 0
0 - 0
FC Barcelona
FC Barcelona

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (153)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    Jarda66     před 5 lety 06.11.2019 14:55 |  
    7 2

    No, připadá mi to dost nízko hodnocené na bod z Barcelony. Já jsem rozdal 1 desítku (bylo by jich i víc, ale nějak jsem Ondru musel odlišit) a 5! devítek.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    pehacko     před 5 lety 06.11.2019 15:13 |  
    4 4

    cekal jsem, ze ondra dostane 11 a stoperi + volejnicek 10 a ostatni 8-9. ja bych to tak urcite oznamkoval, ale ja jsem nadseny alkoholik z chranenky!

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      novimex     před 5 lety 06.11.2019 15:39 |  
      1 6

      To je rozumnější hodnocení

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      komby     před 5 lety 06.11.2019 16:24 |  
      3 2

      Tady je krásně vidět, že tyhle statistiky jsou dost nevypovydající, protože si jsem jistej, že nikdo soudnej kdo viděl zápas by nedal Oliho mezi našimi až na plus minus páté místo, tak jako obě tyhle stránky..

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        slaviator     před 5 lety 06.11.2019 17:43 |  
        1 0

        Podle SofaScore má Kolář hodnocení 9.0 a je o parník nejlíp hodnoceným hráčem ...

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        bramburek (přítel SN)     před 5 lety 06.11.2019 17:15 |  
        2 2

        Kolář 6??? Olayinka 5??? no pane jo...

        To bude v tom španělským Sportu úroveň "odborníků" asi ještě lepší než v našem Křetínskýho Spartu... :-)))

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          slaviator     před 5 lety 06.11.2019 17:39 |  
          1 1

          To víš, na desítku by musel Kolář dát hattrick...

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          boydapan     před 5 lety 06.11.2019 17:49 |  
          0 0

          To nepochybně, když podle nich Oli skončil v poločasu a do 57. minuty jsme hráli o 10.

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          bongor     před 5 lety 08.11.2019 10:25 |  
          0 0

          Proto křetček kupuje zahraniční tisk,aby všichni viděli,co za skvost je jeho majetkem.

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      slaviator     před 5 lety 06.11.2019 17:44 |  
      1 0

      Se SofaScore se asi dá celkem souhlasit, Kolář 9.0, nejlepší na hřišti...

  3. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 06.11.2019 15:38 |  
    22 3

    Krásné slávistické odpoledne Vám všem.
    Předně chci poděkovat všem klukům a trenérům, kteří včera odevzdali obdivuhodný výkon.
    Přesně jak řekl po zápase Frydrych: "Nastoupili jsme nějakou cestu, která se ukazuje jako správná".
    Když jsem viděl, jak vysoko máme postavený blok a jak jsme Barce zkrátili hřiště, tak jsem "čuměl na drát".
    A oni to Ti naši kluci uhlídali. Pomáhal jeden druhému a byl to týmový a obětavý výkon.
    Ano, měli jsme i štěstí a při tyči Messiho obvzlášťě. Ale to k fotbalu patří.
    Barca hrála maximum a měla pasáže, kdy jsme byli přitlačeni. Ale nikdy to od nás nebyl chaos. Vždy tam byla snaha to řešit fotbalově a proto jsme měli i my pasáže, kdy jsme drželi míč a šli dopředu.
    Navíc toto vše bylo umocněno vynikajícím výkonem Ondry Koláře a tak máme zasloužený bod.
    Hodnocení jsem tentokrát snad ani moc neřešil. Asi by to nebylo o tom, jestli je 7 málo nebo moc.
    Zastavil bych se spíše u toho, že např. Petr Ševčík nám nenápadně, ale zato zaslouženě stoupá jak kvalitou, tak i spolehlivostí. Je ho plné hřiště, nebojí se převzít balon a dokáže akci zrychlit a posunout. Ano, někdy ještě v koncové fázi potřebuje víc zkušenosti, ale on ji od Pepy Hušbauera a Nica Stancia získá. A učí se dobře.
    Velmi dobře si vede i Frydrych a i když je jiným typem než David Hovorka (moc ho zdravím a drž se a uzdravuj), tak jsem rád, že ho máme. Navíc po Baníku jsem rád i Láďu Takácze, protože máme možnost dát oddychnout i Ondrovi Kúdelovi.
    Musím pochválit i střídání.
    Nico Stanciu odvádí daleko více černé práce než byl zvyklý, ale dělá to poctivě a dokáže se vytáhnout a rychle dát balon. Ta varianta, že střídá NIca Pepa Hušbauer mi přijde jako dobré řešení, a protože oba hráli hodně minut v obou zápasech s Baníkem, tak si i trochu pošetřili síly na Barcu tak, aby to bylo zatížení bylo rozděleno pro oba rovnoměrně.
    Ani Lukáš Provod ve zbytku zápasu nepropadl a každá minuta takto odehraných zápasů mu pomůže se dostat na ten "level", kde ho potřebujeme mít.
    Víte, já jsem měl ve skrytu duše obavu, abychom nedostali nakládačku a moc jsem si přál, aby kluci uhráli dobrý výsledek. Už proto, jak makají od začátku této sezóny.
    Když jsem viděl na sociálních sítích až nenávistné "hlášky" hlavně fanoušků "rudé bídy", tak jsem si říkal: "Dobře Vám tak, že prdíte 17 bodů za námi a kéž by si s Vámi vytřel Jablonec pr...del". I proto jsem rád, že jsme Barcu vynulovali.
    Na našich hráčích bylo vidět, že na konci zápasu toho mají taky dost, ale vymáčkli ze sebe maximum a fotbalový PánBůh se jim odměnil.
    Jsem rád, že takové kluky ve Slávii máme. Oni nám dávají ten pocit hrdosti a úcty k naší Slávii. O to víc a dobře se čtou komentáře takových fotbalových veličin jako je Arsen Wenger, který výkon Slávie obrovsky vyzdvihl.
    I proto se o Slávii mluví teď ve fotbalových kruzích na nejvyšší úrovni a získáváme si respekt a uznání fotbalového světa.
    Ano, v hledáčku předních mužstev a jejich skautů jsou snad všichni hráči našeho mužstva. Za některé už padají dokonce i miliardové nabídky. I proto jsem rád, že ten "neschopný Jaroslav Tvrdík" nespí a maká. A moc držím palce, aby ta jeho dobrá práce vyšla. A Honza Nezmar maká taky neskutečně. Vím, chce to trpělivost, ale on ví nejlíp, kde nás teď tlačí pata a určitě to vyřeší co nejdříve.
    A v neděli proti Teplicím klukům poděkovat a naplnit "SINOBO STADIUM" do poslední místečka. To by pro kluky byla podpora jako hrom. Určitě to budou potřebovat.
    Tak ještě jednou, moc Vám kluci děkuji.
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      slaviator     před 5 lety 06.11.2019 17:39 |  
      3 0

      Teda, zajímalo by mě za koho ze současného kádru padá miliardova nabídka... Takového hráče zabalit a prodat. Za 35 mil euro i Soucka, protože vím že duo JiT s JN najdou někoho jiného a přizpůsobí hru týmu...

  4. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    MIKr.8     před 5 lety 06.11.2019 15:39 |  
    29 0

    Já bych vyzvedl jednoho hráče z obrany, na kterýho se často zapomíná. To, že Kolář je oporou už pochopila většina, že máme na krajích motorky je taky jasný, Hovorka se ukázal jako senzační posila a Míšu Frydrycha chválíme za jeho trpělivost. Přijde mi, že Ondra Kúdela zůstává trochu v pozadí toho všeho, byť měl u nás taky těžkej začátek. Pro trenéra byl ale často volbou do stoperský dvojice i v době, kdy tu ještě byli SD a MNN a stejně tak je pro nás nepostradatelnej i teď. Občas sice vyrobí chybu, ale 99% soubojů zvládá na jedničku.

    Jeho příběh je vlastně tak trochu příběhem pro Hollywood. Kdysi celkem talent, jeden z vícemistrů světa do 20 let, který pak stejně jako většina "stříbrných" velkou díru do fotbalovýho světa neudělal. Byl oporou Boleslavi, ale když v nejproduktivnějším věku odcházel hostovat do Kazachstánu, vypadalo to (aspoň pro mě) jako rezignace na větší sportovní cíle. Bude to znít jako stokrát omílané klišé, ale kdyby někdo tehdy řekl, že bude vyhrávat poháry, titul(y) a bude !úspěšně! bránit ty největší světový hvězdy, tak bychom si asi všichni (včetně Ondry) klepali na čelo. No a vidíte to... O pět let později a Ondra se během zápasu drží s Messim za ruku (ten faul na žlutou bylo asi nejdelší držení jaký jsem kdy ve fotbale viděl :). Fotbal umí bejt nevyzpytatelnej a hlavně krásnej...

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      kjandourek (admin)     před 5 lety 06.11.2019 15:44 |  
      4 2

      To bylo náhodou krásné vyzvání k tanci.... jenom pro to partner (ka) neměl úplně pochopení :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      zeleznik2     před 5 lety 06.11.2019 16:00 |  
      5 0

      Frýdovi jsem vždy věřil, jsem rád, že vytrval, ikdyž pravidelně nehrál. Včerejšek je pak pro něj velkou odměnou za trpělivost, to samé i Ondra Kúdela, navíc slibně vypadá i Takács, takže i bez dlouhodobě zraněného Davida bude naše obrana pevná jako skála. Na Teplice očekávám stoperskou dvojici Frýda - Takács.

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        kjandourek (admin)     před 5 lety 06.11.2019 16:03 |  
        0 1

        Já tedy čekám na Teplice dvojici Kúdela - Takács... Frýďa teď poslední týden hrál všechno - půl hoďku v Plzni, v Ostravě, s Ostravou doma i na Camp nou

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          Jachym     před 5 lety 06.11.2019 16:19 |  
          1 3

          No, nevím, zda bych na tebe vsadil jako na prognostika. Posledně jsi naznačoval, že by proti Baníku měl chytat Markovič vzhledem k tomu, že nechytal za béčko...:-)) I když tady je ta pravděpodobnost větší.

          • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

            kjandourek (admin)     před 5 lety 06.11.2019 17:14 |  
            3 1

            No to moment!... Já jsem jen napsal, že nechytá za béčko (což byl neoddiskutovatelný fakt)... a že to je informace, se kterou můžeme naložit každý, jak uznáme za vhodné... vůbec nic jsem z toho nevyvozoval... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        sicilianbrno     před 5 lety 06.11.2019 16:19 |  
        0 1

        Jelikož bude po teplacich 14 dni pauza a od zapasu s Barcou uplyne 5dni, tak nevidim duvod šetřit kohokoliv z opor, proto ocekavam to nejsilnejsi co mame...

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          Kenny     před 5 lety 06.11.2019 22:58 |  
          0 0

          No vždyť ano...

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        bongor     před 5 lety 08.11.2019 10:36 |  
        1 0

        Frýďas měl neuvěřitelnou smůlu,dostat se do boje o flek s nevyšší evropskou třídou.Ale nepolevil a učil se i od našich skal a vážil si,že může být v nejslavnějším mančaftu Čech, Slavii.To dokáže málokdo.

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      Eluin (přítel SN)     před 5 lety 06.11.2019 16:37 |  
      5 0

      Také jsem si na Kúdelu v této souvislosti vzpomněl. Z oné památné fotbalové „20“ dost hráčů dopadlo zle. Brankář Radek Petr je v krajském přeboru. Velký talent Šimůnek skončil s fotbalem. Jakub Mareš hraje v Teplicích. Mičola se po aktivitách na rotopedu dostal do naší 3. ligy. Gecov s fotbalem také seknul. Dost smutné čtení. Z hráčů se chytil snad jen Marek Suchý, nakonec i Ondra Kúdela a trochu Pekhart. I za toto Ondrovo vylepšení nevalné poturnajové bilance naší stříbrné dvacítky jsem dost rád.

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        kjandourek (admin)     před 5 lety 06.11.2019 17:19 |  
        4 0

        Kalouda putoval po Rusku, potom to zkoušel v Dukle a ve Slovácku a už snad taky skončil, Střeštík se přes Hungary dostal až do Prostějova...

        A hvězda největší - Martin Fenin? Ten když pořádá grilovačku, tak sousedi pro jistotu volají hasiče, aby byli ve střehu s nastartovanou stříkačkou... :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          wimpy     před 5 lety 06.11.2019 19:24 |  
          3 3

          Nezapomeň na Petra Jandu, toho času Sokol Čížová.

          • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

            Nightwing     před 5 lety 06.11.2019 22:09 |  
            0 0

            Když už máš potřebu být vůči Jandovi negativní, víš alespoň proč je v Čížové ?

            • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

              wimpy     před 5 lety 06.11.2019 22:25 |  
              3 0

              Tuším kyčle. A vůbec proti němu nejsem negativní, byl to můj celkem oblíbenec. Zmiňoval jsem ho proto, že byl z té party jedinej nezmíněnej slávista. Tedy jeden tam ještě byl, ale ten pak vůbec nehrál ligu. Ale je zarážející, kolik těch kluků má těsně po třicítce po kariéře.

              • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

                Tochal (přítel SN)     před 5 lety 08.11.2019 16:38 |  
                0 0

                Jedinej ne, ještě tam byl myslím Michal Held.

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          bongor     před 5 lety 08.11.2019 10:41 |  
          0 1

          Nedá mi nepřipomenout,že všichni co zvolili ruský směr cesty asi nestačí bědovat.Nebudu jmenovat,všichni víme o koho šlo a jde.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    zeleznik2     před 5 lety 06.11.2019 15:55 |  
    2 32

    Statistiky:

    Střely:14:4, na bránu: 6:0, rohy:6:9!!

    Hodnocení objektivní, celkový výkon mužstva vynikající. Jen bych trochu poopravil známky.

    Za mne Frýda i Kúdela 8, o stupeň lepší než oba kraje.. Naopak Coufal i Ševčík 6, Coufy několikrát vypustil souboj, Ševčík rovněž a navíc ztratil několikrát balón z čehož pramenilo přečíslení i šance soupeře, ikdyž naběhal tolik kilometrů. Bořil 7 za ten ofsajdový gól i za docela ubránění Messiho. Ikdyž tam jednou hodně vyhořel. Naopak podle mne nedoceněný Ibrahim určitě 7. Tecl až na jeden průnik nic přesto dostal stejné hodnocení. Peter 8 no nevím žlutá karta, hodně ztracených míčů, ale směrem dopředu asi náš nejaktivnější hráč, takže asi známka ok. Ostatní souhlas. Ondra 10, ikdyž rozehrávka opět žalostná a na ty malé domů se raději nedívat.

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      kjandourek (admin)     před 5 lety 06.11.2019 16:00 |  
      24 3

      Na Petera byly dva žluté fauly (Semedo a Piqué), on sám připravil tutovku Stanciuovi.... a těch jeho pět hlaviček v kuse teprve internetová komunita docení....

      Ondra má žalostnou rozehrávku? A to bago, co si naše obrana střihala s útočníky soupeře ve vlastním pokutovém území za něj hrál kdo?

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        bongor     před 5 lety 08.11.2019 10:43 |  
        4 0

        Kůň měl asi nehodu na Taxisu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      Mimoň     před 5 lety 06.11.2019 20:01 |  
      2 0

      člověk by nevěřil, vlastním očím co tu čtu...

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      Jakob     před 5 lety 06.11.2019 20:18 |  
      5 0

      Co se tady člověk nedozví za moudra... Ty budeš asi odborník, že?

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        Pepino44     před 5 lety 07.11.2019 08:41 |  
        3 0

        Tak moudra jsou to u železníka obvyklé, ale nejdůležitější je asi to, že se chytnul v čase a nedává sem příspěvky s týdením zpožděním.

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      Martin 58     před 5 lety 07.11.2019 10:43 |  
      1 0

      To zhodnocení Olayinky, to byl pohled z Pendolína, které jelo maximální rychlostí okolo hřiště !?

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        kalex     před 5 lety 07.11.2019 17:45 |  
        2 0

        Se na to díval z ponorky a žába mu při tom chcala na sklo :()

  6. já su tak šťastné

    amon     před 5 lety 06.11.2019 16:16 |  
    12 0

    kocovina mě trápí trochu ještě ted, ale musel jsem si ten pocit štěstí a hrdosti náležitě vychutnat. Vždycky se snažím na všem najít něco dobrého a špatného, ale dnes udělám vyjímku. Jediná špatná věc, která mě napadá je, že jsem tam nemohl být osobně.. Nebudu rozebírat hodnocení hráčů, je to zbytečné. Koli včera odehrál životní zápas. Ten progres hráčů pod JiT je neuvěřitelný. Když si vezmu, jak Koli byl nucen hrát nohama a ze začátku v každým mači vyrobil nějaký kiks, tak ted jistota nejen v bráně, ale zároven i je to i spolehlivý stoper:-) Strašně si to všechno užívám. Ted už vůbec neřeším příchody, odchody, protože vím, že duo JN & JiT si vždy poradí. Já doufám, že se Šmíca mýlil a že jsme se ještě nedotkli svého stropu a můžeme se ještě posunout dál. Jako dlouholetý- celoživotní fanoušek Slávie jsem jen o takových věcech snil. Máme krásný stadion, proháníme v CL top týmy světa a celý fotbalový svět nás obdivuje. Jo a taky máme nej fanoušky a ted už bude vyprodaný Eden každé kolo. Doufám, že toto je jen začátek pohádky, která bude trvat dlouho. Všichni slávisti si to za ty léta předchozí zasloužíme!

    • Re: já su tak šťastné

      Martin 58     před 5 lety 07.11.2019 10:42 |  
      1 0

      Nepředpokládám, že jsme hráli v tomto zápase absolutní TOP, to spíše v předcházejícím boji s Barcelonou v Edenu, kdy jsme je přehráli i na nebezpečné situace a byly jsme v závěru fyzicky dominantní. V Barceloně se, myslím, přeci jen v nohách projevil poměrně náročný sobotní zápas (v prvním poločasu) s Baníkem, takže jsme ve Španělsku hráli po 72 hodinách a ono to přeci jen znát je.
      Doufám, že Ligová asociace zařadí zápas s Libercem, před následným úterním v Dortmundu, už na pátek, chtějí-li aspoň trochu pro český fotbal udělat. Je možné, že v Německu půjde o mnoho, a kdoví, jestli pak nebude vhodné zápas s Libercem, aspoň sestavou, obětovat...

  7. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 06.11.2019 16:40 |  
    11 3

    Dal jsem známky 8-9 a Kolářovi 11 všechno pod je málo hlavně z důvodu proti komu se hrálo a na jakém stadionu dále je tu aspekt toho kolika mančaftům se tam v LM podařilo uhrát čisté konto, jistě štěstíčko bylo, ale zase v minulých zápasech nebylo. Další 11 bych trenérskému týmu za stanovení taktiky a mužstvu za její dodržování. Proto kdo dal pod osm tak se nevyzná ve fotbale a nebo nezná historii. Samo trochu nadsázka, no já sleduji SKS desítky let tak vím so píšu toto se povede malokrát za život, teď jen doufám že si to užijeme častěji.

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      Papol     před 5 lety 06.11.2019 19:25 |  
      10 1

      Úplný souhlas. Tady se hovoří stále o hráčích, ale trenér a jeho tým, to jsou prostě jedničky. Stanovení taktiky, sestavy...prostě ví :-). Díky.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    Boo_SKS     před 5 lety 06.11.2019 17:11 |  
    14 0

    Zajimalo by me, co si asi rika Nassim Hnid, kdyz mezi ve volnu mezi zapasy tuniske ligy kouka na LM...

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      kjandourek (admin)     před 5 lety 06.11.2019 17:20 |  
      1 1

      Dovedu si to živě představit: "Slavia? To už jsem někde slyšel.... Zavolejte mi agenta!"

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      amon     před 5 lety 06.11.2019 18:22 |  
      7 0

      no ale třeba i takový Pavelka, Barák, Luftner, možná i Král, Trezeguet.. Slávia & Praha & nej fanoušci= top adresa!

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        Papol     před 5 lety 06.11.2019 19:27 |  
        2 2

        To teda, musejí koukat, jak to válíme a v některých případech těchto hráčů i vynucené přestupy....mimo Krále. Je vidět, že trenér je opravdu top a dovede vychovat během krátké doby zcela adekvátní náhradníky. Díky mu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      Tadeáš_Janků     před 5 lety 06.11.2019 19:21 |  
      0 5

      To, že se o něm spekulovalo ještě neznamená, že jsme se o něj zajímali a už vůbec neznamená, že jsme na něj podávali nabídku.

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        JS (přítel SN)     před 5 lety 06.11.2019 23:12 |  
        0 3

        Ale my ji podávali... :-P

  9. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    Mimoň     před 5 lety 06.11.2019 18:05 |  
    15 1

    Moc jsem nevěřil trenerovi jeho slova loni na podzim, že Olayinka hraje na svych 30% možnosti a že může být ještě mnohem lepší. Zase měl pravdu tenkrát :-D

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      Markus     před 5 lety 06.11.2019 19:06 |  
      15 1

      Peter je typově hráč pro zdejší fotbalové prostředí unikátní. Dokud se nezmění přístup ostatních zdejších klubů k fotbalu, vlastně tu ani nemůže naplno ukázat co umí a musí si počkat na pohárová utkání. Ještě nikdy jsem ho neviděl hrát tak rychle jako včera a Piqué z něj byl doslova zoufalý, protože Peter v té rychlosti úplně na pohodu stíhal ještě dělat parádičky. Barcelona chtěla hrát, nezdržovala, zbytečně nefaulovala, to přesně Peterovi vyhovovalo. Bohužel nejsem optimista v tom, že by se naše liga měla nějak dramaticky změnit, oni to sice ostatní vidí, ale stejně si budou dál hrát to svoje a hráči typu Petera to pak mají těžké.

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        pehacko     před 5 lety 06.11.2019 19:10 |  
        1 1

        moc hezky popsane, myslim ze do la ligy petera prodame za slusny penize hodne rychle... bohuzel. vcera byl uzasnej a to jen proto, ze mu tento styl fotbalu proste vyhovoval

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        donford     před 5 lety 07.11.2019 12:59 |  
        4 0

        To same s Messim. Ten by si v naší lize nekopl, protože by udělal 2,3 průnikovky, při každé by ho zprasili za benevolentního přihlížení našimi rozhodčími, odplazil by se za lajnu a tím skončil. Prostě není Rambo.

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          donford     před 5 lety 07.11.2019 13:01 |  
          3 1

          Jen si vzpomeňte, co udělal Limberský Olayinkovi. Dupnul mu zezadu na lýtko. Jasná červená, klika, že to Olayinka ve zdraví přežil. Taky mohl mít obě lýtkové kosti přelámané. A komise rozhodčích? Vůbec, ale vůbec nic.

          • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

            SirCohen     před 5 lety 07.11.2019 13:31 |  
            7 0

            Ať vzpomínám jak vzpomínám, dupnutí si nevybavuju. Kopl ho, je to prase, jasná červená, ale buďme přesní.

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      wimpy     před 5 lety 06.11.2019 19:18 |  
      5 1

      Hlavně slíbil v této skupině 5-7 bodů. Což znamená, že oba zápasy asi nevyhrajem.

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        SirCohen     před 5 lety 07.11.2019 08:49 |  
        3 0

        Tak těch 8 bude trochu nad plán, no. Zlobit se nebudem.

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      Boss82     před 5 lety 06.11.2019 20:49 |  
      4 19

      P. Olayinka je další z velké skupiny hráčů, v jejichž schopnosti jsem věřil od začátku a nezklamal mě.

      Toto jsem napsal před více než rokem, když to dlouho vypadalo, že k nám z Turecka přestoupí Trezeguet a nakonec místo něj přišel P. Olayinka:

      Boss82 | před rokem 20.07.2018 10:15

      "Přesně si vystihl mé pocity za hry Trezegueta.

      Viděl jsem ho ve 3 zápasech na MS a poté, co se začalo spekulovat o jeho příchodu k nám, tak jsem si našel ještě nějaké sestřihy a definoval bych ho jako takového lepšího Vukadinoviče. Je rychlý a když má den, tak uteče leckomu, ale úspěšnost 1 na 1 nic moc, hodně zbytečných ztrát, finální řešení často ukvapené a nekvalitní, nevím... Neříkám, že by nám nepomohl, ale nezdálo se mi adekvátní jeho výkonnosti udělat z něj nejdražšího hráče v historii české ligy. Na druhou stranu Trpišovský říkal, že ho opakovaně jezdili sledovat, tak jsem doufal, že snad vědí, proč ho chtějí a co od něj mohou očekávat. Nicméně já z uvedených důvodů jeho příchod/nepříchod nijak neprožíval a nakonec jsem byl i celkem rád, že to nevyšlo.

      Myslím si, že Olayinka nám pomůže mnohem více."

      https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/11684-Peter-Olayinka-dalsi-posilou-Slavie#komentar-419192

      Když teď zpětně koukám, co jsem před více než rokem napsal, tak uznávám, že Trezeguet asi taky něco umí, když nakonec kope v Aston Ville. Ale POŘÁD si stojím za tím, že příchodem Olayinky jsme udělali lépe, než kdyby přišel právě Trezeguet. A jsem rád, že jsem nad ním (na rozdíl od jiných zde) nezlomil hůl ani v období, kdy se mu u nás příliš nedařilo. Peter to měl prostě v sobě a nyní své schopnosti naplno předvádí v nejlepší klubové soutěži světa ve skupině smrti.

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        JS (přítel SN)     před 5 lety 06.11.2019 23:13 |  
        5 8

        :D

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          Boss82     před 5 lety 07.11.2019 01:54 |  
          11 8

          Že bychom si zde pro změnu připomněli některou z tvých predikcí, které byly úplně mimo, Kubajs? Nebo některé tvé komentáře na adresu Olayinky za poslední rok, kde si z něj dělal totálního dřeváka a velký přestupový provar? Ale ne, nechám to být, kdo si o tobě bude chtít udělat obrázek, tak si to najde sám.

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        Boss82     před 5 lety 07.11.2019 02:04 |  
        13 11

        Obvykle mínusy absolutně neřeším, ale tentokrát bych mínusářům vzkázal, že A. Villa je momentálně 16. tým Premier League, Trezeguet se tam ne vždy vejde do základu, a za 11 zápasů má nic moc bilanci 1+1. Vážně si myslíte, že by pro nás byl takové terno? Já tedy ne a jsem rád, že tu místo něj máme P. Olayinku, který si několikrát povodil hvězdné hráče Barcelony na Camp Nou, a který nám vystřelil bod na San Siru.

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          JS (přítel SN)     před 5 lety 07.11.2019 09:58 |  
          13 7

          Tvůj problém je, že nechápeš, že ty mínusy nejsou o Olayinkovi, Trézeguetovi, ani ničem jiném. Jsou o tobě. Dokonce ti prozradím proč: slyšel jsi někdy sousloví „sebechvála smrdí“? ;)

          • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

            Martin 58     před 5 lety 07.11.2019 10:33 |  
            5 0

            Není tak úplně od věci připomenout výroky minulé, obzvláště zde na fóru, kdy se někteří hráči odsuzují, jak u válečného, zrychleného soudu. Jsi-li ovšem v Česku a úspěšný, brzy překročíš hranici, kdy je ti přáno a začneš být nenáviděn. To, myslím, čeká teď i nás a naši Slavii.
            Taky jsem si všimnul, že mnozí diskutéři, za běžného provozu s kontroverzními a podivnými názory, to pak už navždy slízávají, i kdyby vyjádřili sebelepší myšlenku.

          • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

            Boss82     před 5 lety 07.11.2019 12:38 |  
            3 14

            To není sebechvála, jen připomenutí známého faktu, že v odhadu na hráče se mýlím jen zcela výjimečně. A pokud s tím má někdo problém, je to problém pouze jeho - tak ať si klidně mínusuje, když mu to udělá dobře.

            Nicméně když už jsi zmínil, že ty mínusy jsou o mně, koukal ses někdy v poslední době na SVOU celkovou bilanci plusů a mínusů? K dnešnímu dni MÍNUS 6066!!! To je také o tobě, Kubíku, víme?

            • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

              japhy     před 5 lety 07.11.2019 13:47 |  
              15 0

              "To není sebechvála, jen připomenutí známého faktu, že v odhadu na hráče se mýlím jen zcela výjimečně."

              To nezní jako dobrej začátek obhajoby proti samochvále :))))

              • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

                PetCC     před 5 lety 07.11.2019 15:34 |  
                4 0

                Hele, já klidně napíšu podobnej příspěvek o sobě.
                A nebudu to psát jako sebechválu, ale jako popis toho, že sem nepíšu blbosti, co mě v záchvatu emocí napadnou, ale snažím se nad tím důkladně popřemýšlet. A pak se většinou nespletu.
                Čímž chci hlavně upozornit, že spousta lidí zkrátka moc nepřemýšlí, když sem něco píše a že je to chyba.

                • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

                  Boss82     před 5 lety 07.11.2019 17:25 |  
                  0 9

                  Výstižně napsáno, přesně tak.

              • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

                Boss82     před 5 lety 07.11.2019 17:32 |  
                0 10

                Pořád je to jen konstatování faktu, navíc díky tomu, že zdejší příspěvky všech uživatelů lze zpětně dohledat, snadno ověřitelného. Nazývej to klidně sebechválou, ale já se prostě pokud jde o fotbal, a speciálně o odhad kvalit a budoucího přínosu konkrétního hráče, téměř nikdy nemýlím. To je zkrátka fakt a každý si to může ověřit, když bude mít chuť se zpětně prohrabávat mými příspěvky.

                • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

                  M@rvin     před 5 lety 07.11.2019 17:48 |  
                  9 0

                  Např. toto byla z tvé strany skvělá predikce:-) "Nerad dělám advokáta Spartě, ale rozhodně nesouhlasím s tvrzením, že má slabý střed zálohy: Rosický, Frýdek, Mavuba, Mandjeck, Albiach, Sáček a ani se jim tam nevešel Vácha, který je na hostování"

                  • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

                    Boss82     před 5 lety 07.11.2019 20:38 |  
                    0 9

                    Tak střed zálohy to silný byl, že pak hráli pod tím šaškem Stramaccionim sračku je věc jiná:-).

                    Ale koukám, že jsi musel hodně dlouho hledat, abys našel něco, kde se má predikce úplně nepotkala s realitou, co;-)?

                    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

                      M@rvin     před 5 lety 08.11.2019 08:13 |  
                      9 0

                      O šaškovi Stramaccionim jsi napsal: "Mají trenéra, který určitě není tak špatný, jak si o něm my slávisté myslíme." ;-)

                      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

                        Boss82     před 5 lety 08.11.2019 22:38 |  
                        0 9

                        Výjimka potvrzující pravidlo. A nikdy jsem neřekl, že znám všechny trenéry na světě. Tenkrát jsme tu tohohle kašpara ještě neznali. Říkám, že se obvykle nemýlím v odhadu na hráče, když mám dostatek podkladů udělat si o něm obrázek. A to je prostě fakt. Když už jsi se rozhodl pracně vytahovat jeden ze sta příspěvků, kdy jsem zmýlil, proč sem nedáš také stovky těch, kde jsem měl pravdu. To by bylo fér, nemyslíš?

                        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

                          M@rvin     před 5 lety 09.11.2019 07:30 |  
                          9 1

                          To by možná bylo fér, ale nebyla by to zábava :-)

                          "Mihalíka nepouštět!!! Ten nám ještě ukáže"

                          • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

                            Boss82     před 5 lety 09.11.2019 12:49 |  
                            0 3

                            Jojo, tenhle kluk mě hodně zklamal. A nejen mě. Problém nebyl v jeho fotbalových schopnostech, ale v hlavě a přístupu.

                        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

                          Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 09.11.2019 09:00 |  
                          6 0

                          Protože se neustále vytahuješ, jak jsi neomylný. Van Kessela jsi ve Slavii také velmi mile přivítal a označil jako “třešinku na dortu”.

                          • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

                            Boss82     před 5 lety 09.11.2019 12:53 |  
                            0 3

                            Pozor, nikdy jsem neřekl neomylný, ale že se v odhadu na hráče mýlím výjimečně. A chybu nemám problém přiznat. Van Kessela jsem měl málo nasledovaného, to přiznávám. Viděl jsem jenom několik sestřihů, které, jak se ukázalo, byly značně zavádějící. Poté, co u nás odehrál 5-6 zápasů bylo bohužel jasno, že ten nám fakt nepomůže.

                            • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

                              Alky (přítel SN)     před 5 lety 09.11.2019 14:00 |  
                              4 0

                              Gratuluji ti. Když jsi byl malý, měl jsi jednu špatnou vlastnost. Bývals namyšlený. Toho ses naštěstí zbavil a teď už nemáš chybu.

                              • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

                                Boss82     před 5 lety 10.11.2019 16:40 |  
                                0 3

                                Díky za info.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    Harvey     před 5 lety 06.11.2019 18:46 |  
    7 16

    Tecl v sestavě ligy 15. kola, ale někteří (včetně Alanora) furt budou tvrdit, že mu zápas vyšel tak napůl. Vzpamatujte se. Vstřelený gól a tři vypracované tutovky pro spoluhráče, za to se modlíme u útočníka zápas co zápas. Konečně to někdo předvede a tady se ohrnuje nos.

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      kapitan.pisoar     před 5 lety 06.11.2019 19:35 |  
      6 4

      To jo, ale taky tri golovky zahozene... Nebo ta situace pred nasim prvnim golem, kde na kridle paradne presel pres obrance, aby pak nahral do nohy dalsimu obranci stojicimu uprostred vapna.
      Ale dobra zprava je, ze ty jeho zablesky geniality pomalu zacinaji dorovnavat ty zablesky zmaru. Ta akce a pas na Olayinku do ofsajdu byla lahudka.
      Snad to potvrdi ted proti Teplicim a s rostoucim sebevedomim se zklidni, protoze v soucasne dobe je to nas jediny schopny utocnik (krome Skody, ale ten momentalne uz moc sanci nedostava).

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        Jožin     před 5 lety 06.11.2019 20:13 |  
        4 7

        A kolik jich nedal nejlepší hráč světa Lionel proti nám co furt melete .

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          Qope     před 5 lety 06.11.2019 21:23 |  
          3 2

          Hele já beru že vcera jsme hrali super zapas. A Standa je hodne snaživej hrac a doufam že to bude on, ten golovej hrac, po kterým tak mnozí volame. Ale sakra trochu soudnosti. Srovnávat ho s Messim? Nohy na zem ... :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

            martyni (přítel SN)     před 5 lety 07.11.2019 02:09 |  
            2 0

            Srovnavaj ho s Messim jen pri spalovani sanci:)

            • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

              Qope     před 5 lety 07.11.2019 07:02 |  
              0 0

              Tak musí brát to, kolik ale uz dál gólů, alespoň letos, když už teda údajně spalují podobně :-) ... I když pro vší úctě ke Standovi, kdyby alespoň se dostal do tolika šanci ... Ne vážně, fakt to chce soudnost, tohle srovnání je mimo ...

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          SirCohen     před 5 lety 07.11.2019 08:47 |  
          1 1

          Zase si vezmi, že Messimu už napočítali 500 gólů levou nohou, už mu musej vymýšlet takovéhle podkategorie, protože prostý součet už není zajímavej. Nedivil bych se kdyby měl víc gólů hlavou, než Standa celkem;-) Já vím, že Standa je o 3 roky mladší, takže má ještě případně čas to dohnat, ale to už aby začal:)

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        donford     před 5 lety 06.11.2019 21:14 |  
        9 4

        Kapitáne, kolik golovek včera "zahodil" Messi? Také bys mluvil o záblescích zmaru? Jistě ne. Tecl po dlouhé pauze zatím není gólový, ale maká pro ostatní, připravuje šance. Byť uznávám, že na Messiho střelecky nemá. Ale zase je rváč až nelítostný. V něčem jsou si Hovorka a Tecl podobní. Že to jsou buldoci a neváhají jít až na hranici sebezničení.

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      celtix     před 5 lety 06.11.2019 21:44 |  
      0 0

      To hodnotí fanoušci a nominace hráčů ( pro které může být voleno ) je občas hodně zvláštní. Vůbec to nemusí odpovídat výkonům.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    Mimoň     před 5 lety 06.11.2019 19:49 |  
    2 1

    Ještě jeden takový výkon Petera v LM a aby jsme se o něj už začli bát, že půjde pryč...

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      PetCC     před 5 lety 07.11.2019 15:26 |  
      3 3

      To se bát nemusíme, ten je jistej.
      Není sice tak špičkovej ve finální fázi, ale jinak tak komplexního hráče těžko najdeš.

      Když si vzpomenu, jak loni hrál ten pohár (mám dojem že proti Chrudimi) a dělal ty přešlapovačky proti těm jejich obráncům. A vždycky do nich narazil, protože ti byli tak konsternovaní, že se zkrátka zasekli na místě a nedokázali se hnout :-)
      No to pak bylo na stadionu nadávek, co ten Olayinka blbne, že u něj všechno skončí :-)

  12. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    dauby     před 5 lety 06.11.2019 19:55 |  
    10 2

    Dnes relativně souhlas, akorát Olayinkovi a Ševčíkovi jsem já osobně dal o bod víc, líbili se mi moc. Kolář, Olayinka, Ševčík a Souček byli skvělí.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    CyWilly     před 5 lety 06.11.2019 20:41 |  
    4 2

    Já se teda přiznám, že tentokrát jsem fakt nedokázal být objektivní. A velká pochvala Alanorovi, že on to dokázal. Já měl tři osmičky, tři desítky a zbytek devítky. Předimenzované a neobjektivní hodnocení? Zcela určitě. Ale kdo by se divil, že jo... Mmch pro podobné případy bych se opravdu přimlouval za jedenáctku do stupnice. A velmi výjimečně jí někomu dát, když předvede to, co Kolář. To je ten průměrnej ligovej gólman, co nechytí nic navíc...

  14. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    roygrey     před 5 lety 06.11.2019 21:06 |  
    3 3

    Kolář jasná desítka. Omlouvám se mu. Ještě loni jsem ho kritizoval. Že kope míče na tribunu a nechytí nic navíc. Dnes? Gólman par excelence.
    Za výkony v LM mužstvo i realizační tým moc chválím. Fakt si to užívám. Díky hoši.

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      donford     před 5 lety 06.11.2019 21:23 |  
      11 0

      Já bych vyzdvihl i Ševčíka. Nekonečný sprint nahoru dolů po celý zápas. Také toho naběhal nejvíc. Pořád si myslím, že mu vyhovuje víc střed hřiště než křídlo, i když včera tam ze začátku Barce dost zatápěl. Ale skutečně se mi tam jevil lepší než Masopust, který se zase víc stahoval na křídlo. Každému, co jemu bližší jest. Ale ta naše variabilita včera byla bezvadná a myslím, že barcelonští z toho měli často podiv v očích. Hodně mi mrzí, že Bóřa byl včera v ofsajdu při své gólovce opravdu jen o pár centimetrů. Ovšem bohužel byl. Nedovedu si ani ve své fantazii představit ten masakr, kdyby byl gól férový a platil. Tak příště. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        PetCC     před 5 lety 07.11.2019 15:19 |  
        3 0

        Koukal jsem dnes na statistiky na UEFA.
        Souček za 4 zápasy naběhal nejvíc ze všech hráčů v LM, 50 kliometrů.
        Ševčík 40 ... jenže on to zvládnul za 3 zápasy!!!

  15. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    Andreas     před 5 lety 06.11.2019 21:19 |  
    12 1

    9.96 pro Koláře, takový hodnocení jsem tady snad ještě neviděl. Ale naprosto zasloužený.

  16. Skupina

    Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 06.11.2019 23:18 |  
    8 1

    Tak jsem po navratu z Barcelony zkouknul cely zapas v TV a fakt bomba (hlavne uz bez nervu). Pak kdyz koukam na ostatni skupiny, tak je velka skoda, ze jsme chytli takhle tezkou. Ve vetsine ostatnich verim, ze bychom realne hrali o postup do jarni faze LM. V te nasi to jeste vyloucene neni, ale bude to uz hodne tezke.

    • Re: Skupina

      Jachym     před 5 lety 07.11.2019 09:08 |  
      9 0

      Když řeknu lehce kacířskou (krátce po té euforii na Camp Nou) myšlenku, tak z hlediska postupových nadějí by bylo bývalo daleko výhodnější udržet vedení na San Siru než remízu v Barceloně. Na druhé straně jsem považoval za naprosté sci-fi už postup přes Sevillu a třeba také právě fantastický výkon na San Siru. Takže já se opět nechám rád překvapit a šokovat. I když to nevyjde, tuším, že to z naší strany budou ještě dva parádní zápasy.

  17. Nase pojeti fotbalu, koeficienty

    Mike     před 5 lety 06.11.2019 23:32 |  
    15 0

    Ja bych se chvilku venoval ne primo hodnoceni hracu ve vcerejsim utkani, ale tomu, jak se nam spoustu pitomcu smeje, ze diky nabehanym kilometrum jsme mistri sveta v atletice. Typickym prikladem nebehani slabsiho tymu v utkani prokazal dnes Galatasaray na Realu. Pokud jste to videli, pri jejich statickem pohybu nemeli vubec sanci, mohli dostat desitku a Real si jen zatrenoval. Nenapadali, nepresovali, nedorazeli hrace. Real mel spoustu casu a mista si jen tukat přihrávky bez vetsi namahy. Kdybychom vcera hrali stejne, dostaneme tech 6 taky. Jediny zpusob, jak celit spickovym muzstvum, je behanim jim vsechno znepříjemnit, to nechutna nikomu. Takze jednoznacne zpusob hry ordinovany nasimi trenery. A jeste se chvilku zastavim u koeficientu. Pokud udrzime letos 15.pricku, tak mistr pristi sezony /letos to je jasne- mistr pujde v sezone 2020-2021 pravdepdobne zase az do 4.,predkola LM, tudiz jistota evropskych poharu- tady by se sluselo napsat Slavia, jina moznost je v rovine sci- fi./. Ale nyni se v poharech hraje o sezonu 2021-2022, doufejme opet s mistrovskou korunovaci pro nas v sezone 2020-2021. A tady to kolo dopadlo vyborne. My jsme prispeli doufam sami sobe bodikem, kdezto zeme na urovni CR nic moc. Olympiakos a CZ Belehrad prohráli a Dinamo Zahreb ma pouze bod, i kdyz vedli nad Sachtarem v 92.minute jeste 3-1.

    • Re: Nase pojeti fotbalu, koeficienty

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 06.11.2019 23:38 |  
      6 0

      Nevím moc pitomců se nám nesměje a v zahraničí už vůbec ne,spíše zírají s otevřenou hubou jak to ma Trpiš natrénované a hlavně dost závidí.

    • Re: Nase pojeti fotbalu, koeficienty

      voiceman (přítel SN)     před 5 lety 07.11.2019 11:18 |  
      8 2

      Pitomce, co se nám smějou kvůli naběhaným kilometrům a jejich kecy o atletice, bych neřešil. To jsou většinou frustrovaní jedinci, povětšinou rudého vyznání, kteří se snaží se aspoň nějak ztišit skřípění zubů:-)

  18. Ondra

    Petr9608     před 5 lety 07.11.2019 04:02 |  
    0 0

    Věřím, že pokud Kosovo porazíme (a bude tedy hotovo), tak se v Bulharsku (jo, já vim, blbá destinace), do branky podívá. Jinak asi ne. Byl by to zásah do sestavy, a asi by příliš neměl smysl - Vaclík ve Seville chytá taky dobře a navíc repre zkušenosti, automatismy atp.

    Má někdo přehled (v čase zápasu hrál za Slavii) slávistickejch gólmanů, co nastoupili do reprezentační svatyně?

    Pavlenka a předtim už Černý v roce 2001, že jo?

    • Re: Ondra

      kalex     před 5 lety 07.11.2019 14:37 |  
      1 0

      2000. Hlavně měl jet na ME místo Blažka, který jednak neměl formu v ročníku 99/00 jako Radek a druhak v přípravném duelu s Austrálií dostal dost laciný gól.
      Sice šlo "jen" o roli trojky, ale i tak.
      Tlačenka jako kráva.

  19. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 07.11.2019 09:47 |  
    25 2

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Nejprve chci při ranní kávě poděkovat příteli Alanorovi za dobrou práci, protože jsem na to v mém prvním příspěvku úplně zapomněl.
    Zrovna dnes ráno, když jsem pročítal denní tisk a znovu i Tvoje hodnocení, tak jsem si připomněl naše povídání Alanore. Bylo to asi tak před rokem, kdy Tě tu někteří pranýřovali a dělali z Tebe pomalu soudruha. Jsem moc rád, že jsi to tehdy překonal a dnes se tomu můžeme jen usmát. Ale vím, jak moc Tě to tehdy na duši bolelo.
    Připadá mi to jako teď jako období před Barcou a po Barce.
    I snad proto jsem si pustil k tomu mému povídání Braniborské koncerty J. S. Bacha.
    Odehráli jsme v úterý zápas, který je už teď v dějinách nejen Slávie, ale i české kopané, nesmazatelně zapsán hodně viditelným písmem. Nechci psát už žádné chvalozpěvy. I proto jsem rád za vystoupení našich hráčů, která se vyznačovala uznáním soupeře, jeho šancí a kvalit a i tím, že jsme měli i to potřebné fotbalové štěstíčko.
    Nezapomínejme na to a přistupujme tak ke každému soupeři. On nám to ten "nahoře" připočte k dobru.
    Jak tu správně v jednom z příspěvků připomenul přítel MIKr.8, je třeba zmínit v těch hodnoceních i Ondru Kúdelu. Moc hezký příspěvek příteli a poprvé jsem udělal výjimku a dal jsem Ti +. A kdyby to bylo možné tak bych jich ještě 10 přidal. Má velký podíl na hře naší obrany a součinnosti jak s Ondrou Kolářem, tak i s Tomášem Součkem. Nico s Pepou nám zase vychovávají Petra Ševčíka a Lukáše Provoda a musí říci, že Petr opravdu roste zápas od zápasu.
    A k Frýďovi chci poznamenat jen to, že za celou dobu jeho působení ve Slávii, když celou dobu ví o své pozici, nikdy nebrblal a necítil se uražený jako někteří jiní. Kdykoliv nastoupil, tak byl platný a pomohl svým výkonem. A jak sám řekl v jednom z rozhovorů po zápase s Barcou, teď mu to ten fotbalový PánBůh vrátil.
    Jen bych asi přeci jen poznamenal, že Messi a další hned neodešli ze hřiště a s klukama se po zápase pozdravili. Sice je vidět ze záběru kamery, že si s ním asi chtěl Tomáš Souček dres vyměnit, ale Messi to asi odmítl. Ale tak to v životě chodí. Po některých zápasech prostě nálada není........... Já jsem například při naší Václavské pouti ve Strakonicích koupil vnoučkovi dres Messiho a on ho má jako svátost. A to je dobře....... :-)).
    Jak už jsem připomínal, hrajeme v neděli s Teplicemi a nebude to určitě lehké. Oni doma prohráli a tak to budou chtít napravit. Věřím našim, že se dají do neděle do kupy a zahrají nám pro radost ze hry a i určitě pro potřebné body. Byla by to dobrá tečka před reprepauzou. Jednak by měli naši kluci klid v hlavách a mohli si trochu odfrknout. A naši trenéři vlastně taky :-)).
    I když......
    V repre budeme mít zase asi dost kluků a tak se do tréninku Áčka mohou zapojit i naši mladí hrdinové, kteří porazili mladou Barcu a to stojí za povšimnutí.
    A ještě na závěr jedna taková poznámka.
    Při utkání s Baníkem dával Standa Tecl gól na 3:0. V deníku "spart" fotbalový odborníci, pánové Podroužek a Šprýnař, psali o ofsajdu Tecla. Pouštěl jsem si to asi 5x. Ofsajd to prostě nebyl. V okamžiku střely Tomáše Součka je Standa za Fillem. Protože je tam lajna malého vápna jako vodítko, tak Fillo je cca 10 cm v malém vápnu za lajnou a Standa stojí noho přímo na lajně. Ale je třeba proti nám neustále vypouštět "chrousty" s pochybnostmi.
    Moc se mi líbila v posledním pořadu ČT Sport - Dohráno plus - poznámka, že Frýdek vede už 4:0 na neodpískané penalty, které mu měli být bez pochyb písknuty. Jak tu říká náš přítel pan Dobiáš "Dobi", - píšu foneticky - tavárišč Chovaněc eto vsjo zaščitaet k pabédě za sbórnoj Spárty. To jen tak k pousmání. Bohužel však dost trpkému.
    I proto děkuji V. Šmicerovi, že to pojmenoval v posledním pořadu TIKI-TAKA na "plnou díru". Pokud bude pořád ryba smrdět od hlavy, tak na to budeme na mezinárodním poli doplácet čím dál hůř.
    "Multis minatur qui uni facit iniuriam" - Kdo učinil bezpráví jednomu, je hrozbou pro mnohé - Publilius Syrus
    Díky za trpělivost Vám všem.
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      Qope     před 5 lety 07.11.2019 10:18 |  
      4 2

      Známe už tajemství tvých dobrých komentářů - nejenže srkáš kafe, vážnou hudbu posloucháš !!! V tom případě už chápu sebe, že píšu jak píšu - kafe nepiju a vážnou hudbu skoro vubec si neposlechnu :-D ...

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        PetCC     před 5 lety 07.11.2019 15:13 |  
        6 0

        No já zase piju čaj a hraje mi k tomu Malevolent Creation :-)
        A proto taky píšu o něco kratší komentáře :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      ColinSKS     před 5 lety 07.11.2019 11:50 |  
      6 14

      jediné co jsem viděl že messi je arogantní trouba. fotbalista zázračný, ale mentálně na úrovni základní školy.

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        roygrey     před 5 lety 07.11.2019 19:27 |  
        5 0

        A na to jsi přišel jak?
        Mluvil jsi s ním? Četl jsi s ním nějaký rozhovor?

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          ColinSKS     před 5 lety 08.11.2019 11:29 |  
          1 5

          stačí jeho arogantní chování na hřišti aby si každý, kdo nemá v hlavě seno domyslel, že toto je namyšlený trouba. ukázal to v praze i doma v barceloně

          • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

            wimpy     před 5 lety 08.11.2019 12:47 |  
            3 0

            Člověče, dost se do toho zamotáváš a asi z toho nevyjdeš dobře. :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

            travel (přítel SN)     před 5 lety 08.11.2019 13:13 |  
            1 1

            Že ty mu závidíš.

            • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

              travel (přítel SN)     před 5 lety 08.11.2019 13:15 |  
              0 1

              reakce na colinsks

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        looko     před 5 lety 08.11.2019 07:51 |  
        9 2

        Nemám potřebu se většinou vyjadřovat k místním nic neříkajícím občasným výkřikům, ale dnes musím udělat výjimku........jsem tu jediný, kdo si myslí, že trouba je spíše ColinSKS než Messi ?

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          travel (přítel SN)     před 5 lety 08.11.2019 13:16 |  
          1 2

          Ano ,já.

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 09.11.2019 09:45 |  
          3 2

          Ne, rozhodně nejsi jediný. Nas mnógo!

          • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

            ColinSKS     před 5 lety 09.11.2019 17:32 |  
            0 4

            to se máte čím chlubit, s tím senem v kebuli :-D

            • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

              travel (přítel SN)     před 5 lety 10.11.2019 09:48 |  
              3 0

              Ty musíš trpět velkým mindrákem,když tě tohle ,tak vytočí.

  20. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    ColinSKS     před 5 lety 07.11.2019 11:48 |  
    1 17

    z pozice diváka na vlastní oči bych dal ondrovi 9,5 - za tu eskapádu s vidalem, jinak by to bylo za 10, pak bych ševčíkovi dal 9, protože ten hráč ví co a jak velice rychle. nicovi 7, protože kdyby mu tam nevběhl masox, tak to byl gol, olayinka taky o bod víc, protože makal jako blázen celých 90 minut a ta hlavičkovaná, to bylo luxusní toto vidět naživo z té výšky, součkovi bych bod ubral, protože se mi moc nelíbil ve srovnání s jinými zápasy. jinak skvělý výlet, škoda toho tweetu valy.

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      sicilianbrno     před 5 lety 07.11.2019 12:44 |  
      9 2

      Jenže to je Ondruv styl hrani, kombinace s vetsim rizikem, než jen odkopavani balonu, stejny styl vyznava i cela obrana a vlastne cely tym. Sem smirenej s tim, ze Kolar sem tam minelu udela ale v kontextu s celkovou jeho hrou me to nevadi a sem za tento styl golmana stastnej..tezko se bude hledat nahrada..

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        ColinSKS     před 5 lety 07.11.2019 13:48 |  
        2 10

        minela ano, ale na kurnik na Camp Nou. kdyby to se štestím neuhrál, tak není za hvězdu ale za vocasa. tak to vidím já. nic na tom nemění to, že bych mu dal jinak 10.

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          sicilianbrno     před 5 lety 07.11.2019 14:46 |  
          1 0

          Na kdyby se ve fotbale nehraje, kdyby ano tak mame jiz 6 bodu a realnou sanci na postup z druheho mista...

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          p!erreCORE     před 5 lety 07.11.2019 14:56 |  
          6 2

          ty bys byl rád, kdyby Ondra nedělal nebezpečné drzé kličky na riziko nejlepším hráčům světa? mně se to takhle líbí :)

          • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

            ColinSKS     před 5 lety 07.11.2019 15:42 |  
            2 10

            ano, byl bych raději. nedělá mi to dobře :)

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          warhammer (přítel SN)     před 5 lety 07.11.2019 15:16 |  
          5 0

          Nevím, jestli se s tím Ondra vyrovná, že jsi mu dal jen 9,5 bodu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        buran     před 5 lety 07.11.2019 17:43 |  
        2 0

        Co pořád máte všichni s tou náhradou? Koli se nikam nechystá ,podle svých slov je spokojený žádný jazyk nešprtá, tak klídek!!

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          Edenjejenjeden     před 5 lety 07.11.2019 18:05 |  
          4 1

          No tak,já hlavně doufám,že Jindra nešprtá žádný jazyk,upřímně bez něj (a jeho týmu) si v současnosti vůbec Slavii nedokážu představit...

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      slaviator     před 5 lety 07.11.2019 17:49 |  
      3 0

      Ondra tou nepovedenou kličkou založil protiútok 5 na 3...

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        Rozumbrada     před 5 lety 07.11.2019 20:08 |  
        1 5


        Když jsem to viděl, tak jsem začal tajně doufat, že má prostě den, kdy mu vše vyjde, tedy i to, co mu nevyjde... :-)

  21. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    tomas1947     před 5 lety 07.11.2019 12:14 |  
    4 0

    Po skončení čtvrtého kola Champions League jsem se pořádně podíval na tabulky jednotlivých skupin a přehled zbývajících zápasů a zjistil jsem, že z 18 teamů, které už postoupili, nebo mají reálnou šanci postoupit je plných 15 z nejsilnějších pěti lig a doplňují je pouze Ajax, Šachťor a Dinamo Zagreb. Takže předpokládáme – li, že Slavie bude v nejbližším budoucnu hrát mistrovskou větev kvalifikace, mělo by to pro nás být velice nadějné.

    • Re: Další trenér padl!

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 07.11.2019 13:32 |  
      3 1

      Stejně by jim byl jiný trenér hovno platný dřevakům ať si pět let počkají na Trpiše :-)))))

      • Re: Další trenér padl!

        ColinSKS     před 5 lety 07.11.2019 13:47 |  
        0 7

        myslíš že JiT studuje španělštinu ? :)

        • Re: Další trenér padl!

          PetCC     před 5 lety 07.11.2019 15:05 |  
          7 1

          Na co? Všichni se naučí česky a je to!

          • Re: Další trenér padl!

            ehad     před 5 lety 07.11.2019 21:51 |  
            3 0

            presne, budou na to mit tech 5 let ;-) ... kdo bude chtit hrat za Barcelonu, nejdriv se musi naucit cesky ;-) ...

      • Re: Další trenér padl!

        donford     před 5 lety 07.11.2019 16:40 |  
        2 0

        Ne, že bych nepřál Trpišovi světový klub, ale v Barce by pohořel. Copak by donutil jejich hráče, aby takhle makali, běhali na doraz od vápna k vápnu? Aby měli nejlepší fyzičku v Evropě? Brali by to jako vlastní velkou úhonu. V prvních třech zápasech by sem nechali nasázet po pěti fíkách (fících?) a Trpiš by letěl. Jo u Němců nebo Anglánů, tam by snad našel živnou půdu a pochopení.

        • Re: Další trenér padl!

          rak (přítel SN)     před 5 lety 07.11.2019 18:23 |  
          10 0

          Trpiš by především nikam odcházet neměl. Doma je u nás.

        • Re: Další trenér padl!

          biggris (přítel SN)     před 5 lety 07.11.2019 19:51 |  
          1 0

          Kdyz je to naucil Pep, pro ne Jindra?

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      ColinSKS     před 5 lety 08.11.2019 10:01 |  
      1 5

      čekal jsem tedy i koláře... nu což, i beřa v sestavě chl je něco, co stojí za to!! sks!

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        ElBrody     před 5 lety 08.11.2019 12:15 |  
        0 0

        Je to trochu matoucí, ale tohle je sestava kola čistě podle získaných bodů ve Fantasy, která má jasná pravidla a kde např. gólmani získávají nejvíc bodů za chycenou penaltu.

  22. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    ColinSKS     před 5 lety 08.11.2019 10:05 |  
    7 6

    s odstupem 3 dnů musím říci, že to byl SKVĚLÝ výjezd. jsou věci na které člověk vzpomíná s odstupem. tohle je jedna z nich. prachy byly jsou a budou. zážitky jsou ale vzácné a navíc - nemusí se opakovat. v neděli nos vemos en Eden!!!

  23. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    Monarchie     před 5 lety 08.11.2019 13:08 |  
    3 0

    Jenom pro zajímavost, když si Messi chystal střelu, tak Michal Frydrych ho výborně rozhodil. Nebyl to faul v žádném případě. Z tribuny to bylo nádherně vidět. Dle mého názoru to byl jeho nejlepší výkon ve Slavii.

  24. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    Novi.sks     před 5 lety 08.11.2019 13:57 |  
    1 0

    Kdyby někdo narazil na video, nebo GIF s těmi hlavičkami Olayinky, tak budu moc vděčnej za odkaz :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

        ColinSKS     před 5 lety 08.11.2019 19:12 |  
        0 4

        jo, to nemá chybu !

        • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

          wimpy     před 5 lety 08.11.2019 19:18 |  
          1 0

          Je vidět, že neprošel českou mládežnickou školou "prvním dotykem na zem". :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 08.11.2019 18:13 |  
      0 1

      Na fb i Twitteru to pobíhá :-)

    • Re: Fotogalerie ze zápasu na slavia.cz

      Fačín     před 5 lety 09.11.2019 17:27 |  
      0 3

      A nehraje se fotbal náhodou na góly? Jsem tedy prý laik, tak si nejsem jist.

      • Re: Fotogalerie ze zápasu na slavia.cz

        Jachym     před 5 lety 09.11.2019 17:57 |  
        1 0

        Výborně, Messány, dedukce! :-) Proto také bylo to celé ukončeno smajlíkem...

  25. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    luva     před 5 lety 09.11.2019 12:05 |  
    5 0

    Říkal jsem si, že to sem musím napsat k té vší chvále, ale mě dost nas...o umístění našeho kotle. To by bylo podobné, jako my bychom fans Barcy (sice žádní takový nejsou) posadili na koleje a koukejte se na zápas. Ti všichni naši obětovali čas peníze a byli na nejhorším místě na stadionu, před nimi plexi a vzdálenost na dalekohled. Třeba my byli v tom prostředním prstenci (lístek za cca 170 euro, bych si představoval trošku lepší místo) a vůbec jsme náš kotel neslyšeli. Vždyť to je nedůstojné, tam vůbec dát někoho. Potom jsme měli s klukama sraz v hospodě a vyprávěli, že tam byla strašná zima(vítr), bylo blbě vidět . No za mě hnus... Možná, by se naše vedení mělo po zkušenostech z Milána (tam to bylo podobné) a teď Barcelony pokusit vyjednat leší místa, na rovinu říkám, že mě tech lidí bylo líto...
    Jinak byl jsem na Barce před 20 lety a teď když jsem viděl stadion znovu, tak mě přišel strašně starý, zanedbaný. WC na úrovni 90tých let. Sedačky vybledlé jak na Letný , no na to jaký ma Barca rozpočet tak dost děsné, proti tomu je Eden nádherný moderní, čistý chrám fotbalu...

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      Martin 58     před 5 lety 09.11.2019 13:20 |  
      2 0

      Nevím, jak je to na jiných stadionech, ale v tomto případě mně to přišlo ze strany Barcelony jako klubu na stejné, ne-li horší úrovni, jakou bylo nepodání rukou po zápase v Praze. Toleruje-li klub takové chování hráčů, které by neměla tolerovat UEFA, hodně to o nich samotných vypovídá..

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      ColinSKS     před 5 lety 09.11.2019 17:31 |  
      2 2

      sektor hostí je sektor hostí. to nezměníš. ale že je to otrřesné vzhledem k tomu, kolik vyberou na vstupném, prohlídkách, prodeji všech možných dresů a příjmů ze sponzoringu, je opravdu pravda.

    • Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

      sTizz (přítel SN)     před 5 lety 09.11.2019 18:07 |  
      1 0

      Vzdyt je to jen tovarna na penize,maji 300 vernych fanousku,kteri chodi fandit,zbytek chodi jen koukat,kdyz se dari,tak se kasaj,kdyz se nedari,tak davaj ruce pryc.. Vic me to vadilo na Interu nebo Villarealu,ale treba na Interu jsou zvykli na poradny divocaky treba z Lazia.. Ale je pravda,ze UEFA by mohla trosicku doslapnout na kluby,aby i prostredi pro hostujici bylo vlidnejsi,obcerstveni lepsi,hajzly alespon z minuleho stoleti(Genoa,Inter).. Ale to bychom chteli po soudruzich z UEFA moc..

  26. Re: Hodnocení slávistů - Barcelona - Slavia 0:0

    aldin     před 5 lety 16.11.2019 18:08 |  
    0 5

    dobrý večer, snad pár poznámek k Twiteru J.Tvrdíka, že nám Král otevřel oči jak prodávat hráče...
    Myslím, že není přání fanoušků ( a pro ty jak praví Jindra T. fotbal hrajeme...), aby byla Slavia pouhou přestupní stanicí. Jistě, stěží se lze vyrovnat- alespoň po finanční stránce - evropské špičce, nicméně několik posledních výsledků naznačilo, že herní konfrontace s nimi není až tak špatná. V tomto kontextu přestup Krále zbytečně urychlený, odehrál pouze několik málo zápasů a dostal se do exceletní herní pohody, kterou ovšem měl využít právě a pouze jeho mateřský klub v dalším půlroce.. Fakta o konkrétní okamžité finanční potřebě ( jak je nám předsouváno ) by jistě vyvážil/převážil reálný argument, že jeho další působení umožní velmi pravděpodobně další zisky v LM takže v koncovce- např. po 6-8 měsících- finanční zisk z reálných postupů v rámci EL, LM a případě pozdějšího odchodu Krále převýší částku za kterou odešel. Pánové Kisel+Latka se v tomto kontextu opravdu ukázali jako "slávisté-srdcaři"! Dobře přispěli svou hřivnou...jaký rozdíl v postoji Tomáše Součka a pana Pasky ke Slavii!
    Je nasnadě si zpočítat jak by se vyvíjela LM s tandemem Stoch+Král zejména při střelecké potenci prvně jmenovaného ze střední vzálenosti. Takto bychom měli minimálně jednou tolik bodů v LM! Stanciu sice elegantní techník s cizelérními přihrávkami ovšem (zatím) v razanci,herní "zažranosti" oba jmenované žel nenahradí. Vím, že Míňa bylo slušné uvolnit z důvodů osobních, ale u Krále to zdaleka - vzhledem k jeho věku - neplatí.
    Až příliš řešeno stylem:"bližší košile..."Škoda nepoučili jsme se z kauz Barák/Lüftner...