Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 19. kolo

Slavia podala v Liberci nejlepší výkon za dlouhé roky, když domácí přejela jednoznačně 3:0!

Když přijedou pražská S na stadion U Nisy, tak většinou hoří trávník. Výjimkou nejsou tvrdé zákroky, červené karty i sporná rozhodnutí rozhodčích. Jde prostě o maximálně vypjaté zápasy, které nezřídka končí prohrou Sparty a občas remízovou ztrátou Slavie. Podobný scénář, tedy hlavně válku a tvrdý boj než-li fotbal, jsem čekal i od včerejšího zápasu, ale s radostí musím přiznat, že jsem se mýlil.

Slavia totiž zvládla zápas výborně a o vítězství do značné míry rozhodla již v prvních 25 minutách. Sešívaní byli všude o krok dřív, dobře kombinovali a domácí tak v podstatě ani nepustili do jejích oblíbené a vyhecované soubojové hry. A kdyby Souček proměnil penaltu, tak mohlo být hotovo již ve 40. minutě. Domácí se pak sice ve druhé půli nadechli k lepšímu výkonu a více nás zatlačili. Své dvě šance ale neproměnili, Slavia zápas víceméně kontrolovala a v 73. minutě pak i po krásné akci dua Stanciu - Ševčík definitivně rozhodla. Šlo tak o jeden z našich nejlepších výkonů z poslední doby a co se týče zápasů v Liberci tak i za několik let!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - V první půli nás podržel při nájezdu Malinského, což byl důležitý a nelehký zákrok. Jinak ale v průběhu zápasu proti svému bývalému týmu působil až nezvykle nervózně. V první půli podklouzl při odkopu a jen se štěstím nakonec zvládl celou situaci uhasit. V první půli se mu nevydařil ještě jeden odkop, po kterém to smrdělo šancí domácích, obrana si nicméně poradila. Ve druhé půli mu z rukou vypadl centr a na brankové čáře ho musel zastoupit Kúdela.

Vladimír Coufal - 5 - V posledních zápasech je trochu v útlumu. V první půli měl hezký moment, když přes Hybše vybojoval zdánlivě ztracený míč a postupoval ze strany sám do vápna. Hned po pár minutách ale výrazně chyboval, když minul rychlý výkop Nguyena a Malinský mohl jít sám na Koláře. Tento moment dost připomínal hrubku sparťana Kayi v zápase s Budějovicemi.

Ladislav Takács - 6 - Nějakou dobu čekal na šanci, ale teď ji dostal a chytil za pačesy. Laco zvládl i zápas v Liberci, i když nebyl tak suverénní jako v předchozích zápasech. Sice pokazil nějakou rozehrávku a trochu nešikovně šel ve vápně do souboje s Potočným (o penaltu se ale vzhledem k sotva viditelnému kontaktu a nastavenému metru od rozhodčího správně nejednalo), ale celkově zahrál dobře. Určitě bych ho nasadil proti Dortmundu, abychom viděli, jaké má limity a jak obstojí proti světovým hráčům.

Ondřej Kúdela - 7 - Pro někoho to možná bude znít jako rouhání, ale pro mě je Kúdela na úrovni Deliho s Ngadeuem. Sice není na první pohled tak dominantní a výrazný, o to více je ale spolehlivý. Vždycky je tam, kde má být, a v podstatě nechybuje. A s míčem u nohy si počíná naprosto přirozeně. Proti Liberci, odkud do Slavie přišel, znovu potvrdil svou kvalitu a výborným zákrokem na brankové čáře nás zachránil od inkasované branky.

Jan Bořil - 6 - Podobně jako celý tým, tak i Béřa odehrál dobrý zápas. V první půli si dobře naváděl míč na střelu, ale byl zablokován. V další situaci byl ve vápně zastaven až za cenu faulu. K lepší známce mi chyběla ještě vyšší aktivita, protože části našich hráčů sedl zápas ještě o něco více a byli výraznější.

Petr Ševčík - 8 - Kolář, Kúdela a Souček jsou letošními jistotami, co se ale týče kombinace, výstavby hry a ofenzivy, tak je naším nejlepším hráčem posledních týdnů Ševčík! Dostal se do skvělé formy a výborně zahrál i v Liberci. V kombinaci je silný a oproti začátku angažmá začíná být i více přímočarý směrem do vápna, což je jednoznačně ku prospěchu věci. Ani čísla nemá vůbec špatná, na severu Čech se blýskl brankou na 3:0, když situaci vyřešil fantasticky, fotbalově a s chladnou hlavou! V této formě je snad nejfotbalovějším hráčem ligy. Je produktivnější než Stanciu a na rozdíl od egoisty Kangy je i poctivý, týmový a platný směrem dozadu.

Tomáš Souček - 5 - Na jeho vysoké poměry mu zápas až tak nesedl, což přiznal i trenér Trpišovský. V poli odvedl mírně nadprůměrný výkon, jiní naši hráči byli ale tentokrát výraznější. Zahodil i dvě velké šance. V první bych vyzdvihl hlavně zákrok Nguyena, penaltu by však Tomáš proměňovat měl. Letošní bilance 4 proměněné ku 3 neproměněným je prostě podprůměrná.

Ibrahim Traoré - 8 - Postavit ho místo vykartovaného Hušbauera bylo pro tento zápas jednoznačně správnou volbou. Ibra podržel míč, zklidnil rozehrávku, jak to umí, a Liberec se vlastně kvůli tomu vůbec nemohl dostat do soubojů. Navíc k tomu Traoré přidal i skvělou nadstavbu v podobě pohotově vstřelené branky!

Nicolae Stanciu - 8 - V posledních dnech byl v médiích lehce kritizován, že by měl přidat. Asi i já bych od něj celkově čekal ještě trochu více, už takhle je ale jednoznačně platnou posilou a věřím, že bude ještě lepší. To Nico naznačil už v Liberci, kde odehrál výborný zápas. Dvě parádní gólové asistence jsou přesně tím, co mu dosud chybí, aby byl vyloženě hvězdou. Tak jen tak dál!

Peter Olayinka - 7 - Byl hodně vidět a prsty měl u prvních dvou vstřelených branek. Stažen byl dle mého názoru zejména kvůli pošetření na Dortmund, kde od něj bude očekáván tradičně mimořádný běžecký výkon.

Milan Škoda - 8 - Už proti Karviné se mu podařilo střídání a bylo tak sázkou na jistotu, že dostane od začátku prostor i proti svému oblíbenému soupeři z Liberce. A Milan potvrdil, že proti tomuto týmu mu to pálí, když se výbornou hlavičkou prosadil hned v 9. minutě utkání! I na další brance měl velký podíl, když míč přesně sklepl Traorému. Odehrál tak velmi dobrý zápas a snad nejde jen o krátký výkřik do tmy, ale o naznačení toho, že ještě nepatří do starého železa a že může Slavii ještě výrazně pomoct!

Lukáš Masopust - 5 - Nastoupil na poslední necelou půlhodinku a výraznějším způsobem se neprosadil.

Mick van Buren a Lukáš Provod nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

19. kolo - Pátek 06. 12. 2019 19:30

Fortuna liga, 2019/2020
0 - 3
0 - 2
FC Slovan Liberec
FC Slovan Liberec

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

8. Milan Škoda
24. Ibrahim Traoré
74. Petr Ševčík

Komentáře (128)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    luva     před 4 lety 07.12.2019 16:17 |  
    7 6

    Celkem souhlas, až na to, že Kudelovi bych dal vyšší znamku, je to naše jistota.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Dr. Fe1     před 4 lety 07.12.2019 16:29 |  
    5 11

    Tentokrát s hodnocením souhlasím. Nenapadá mě co měnit.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Planda     před 4 lety 07.12.2019 16:42 |  
    10 2

    Jsem spokojený,že se potvrzuje Škoda jako náš útočník č.1.Přeji mu ať mu vydrží forma a hlavně zdraví.S hodnocením souhlas .

  4. Vsechno bylo obracene

    Mike     před 4 lety 07.12.2019 16:57 |  
    2 1

    Typicke zapasy v Liberci rozebral Alanor na zacatku. Ja to trochu rozvedu- vsechno bylo uplne jinak. Davali jsme zde malo golu, za poslednich 5 utkani 3 goly, vcera jsme je dali za 1 utkani. Dostavali jsme pravidelně 5 a vice zlutych karet, vcera zadnou a nakonec Liberec temer neohrozoval v minulych utkanich nasi branu a body vychytal fantasticky brankar /Kolar, Dubravka, Nguyen/. Vcera trefili branku 6x, coz je na prumer 1 strely za zápas na nasi branku hodne dobra bilance. Vykon vsak byl suverenni, jeden z nejlepsich letosnich venkovnich zapasu.

  5. *

    bramburek (přítel SN)     před 4 lety 07.12.2019 17:18 |  
    11 2

    celkově přesné hodnocení, jak slovní, tak bodové... včera výborní zejména Ševčík, Stanciu, Olayinka, Traoré, a Škoda...

    co bych chtěl zmínit, že k tomu pěknýmu, oku lahodícímu zápasu, přispěli, krom povedenýho výkonu našich slávistů, taky mančaft Liberce, který nehrál nějakou zákopovou válku se zaparkovaným autobusem, ale snažil se i s oslabeným kádrem o 4 naše kmenový hráče, hrát proti nám rovnocennou partii, o čemž svědčí i střely 14:14, na bránu 6:8... což takových čísel proti nám v lize dokáže málokdo, spíš prakticky nikdo... takže sympatický fotbal, který klasicky kalí jen 3-4 zákroky rudých vylízanců Potočnýho a Hybše… jinak domácí příspěli k velmi dobrý úrovni zápasu i v těchto prosincových mrazivých dnech... také jsem spíš čekal destrukci, antifotbal, plný soubojů a faulů, a pěknýho fotbalu pomálu... takže děkuji i trenérovi a hráčům Liberce (krom těch dvou košťat) za moc hezkej, koukatelnej zápas

  6. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    rudahvjezda     před 4 lety 07.12.2019 17:37 |  
    16 12

    Kolář 5?! Takhle si tedy “prumerny” vykon nepredstavuju. 6 minimum, klidne 7. Najezd vychytal bravurne. 15. nula. Jisty vykon

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      novimex     před 4 lety 07.12.2019 19:11 |  
      10 12

      Jistý výkon? Ty snad žertuješ. A co ty minely, výkopy do autu apod. ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      zeleznik2     před 4 lety 07.12.2019 20:02 |  
      9 2

      Ondra tentokrát bohužel nejméně dvě minely, jeden skvělý zákrok. Ale nebýt Kúdely tak nulu neudržel. 5-6 hodnocení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Milosh     před 4 lety 07.12.2019 20:30 |  
      7 8

      Kolář včera nejslabší výkon

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      ColinSKS     před 4 lety 07.12.2019 22:50 |  
      5 5

      měl celkem asi 3 minely, které díky neschopnosti liberce a nebo schopnosti našich stoperů neskončily golem, wake up. přičítám to prostředí, tohle u něj není obvyklé.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        o-cab     před 4 lety 08.12.2019 02:02 |  
        0 2

        taky není obvyklé řešit rekordní přestup:)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Cross     před 4 lety 07.12.2019 17:55 |  
    5 6

    Mám rád Nguyena, klidného poctivce s dobrým výběrem místa, ale zrovna za chycené šance Součka bych ho moc nevyzdvihoval. Pentle byla kopnuta lajdácky a ta šance, promarněná Součkem, se taky dala celkem snadno zlikvidovat. Suk sice míč v rychlosti bravurně zpracoval, pak ale - místo placírky k tyči - vystřelil polovysoký míč do dosahu Nguyenovych rukou...což dnes uz ve velkém fotbalu je málo k vidění. Souček fakt nemel nejlepší den. Naštěstí to vcera bylo jedno. Výborný týmový výkon !!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Karel1 (přítel SN)     před 4 lety 07.12.2019 20:52 |  
      14 0

      Zastavím se trochu u Součka. Souhlasím, že včera neměl svůj den. Asi jsme si všichni příliš zvykli jeho famózní výkony a jak takový výkon nezopakuje, tak je to hrozně vidět. To se ale může stát, to je zcela normální, to mu nijak nezazlívám. Mrzí mě ale, že včera nenechal pencli Milanovi. Přeci ví, že tu 100 by Milan rád dal a každá branka se počítá a navíc jak říkal JiT, tak mu v tréninku nešli. A za druhé, jak už tu bylo zmíněno, tak určitě viděl jak se golman baví s asistentem a myslím, že všichni jsme tušili, co mu asi říká a Suk to opět prásne doprostřed...Včera to nevadilo, tak snad by to příště mohl zkusit Milan, nebo Stanciu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Karel1 (přítel SN)     před 4 lety 07.12.2019 21:35 |  
        1 0

        Kdybych si to po sobě alespoň přečetl, ale stíhám se opravit před místními češtináři... penalty mu nešly...práskne to doprostřed.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Rooney     před 4 lety 08.12.2019 01:10 |  
        2 0

        Ono je otázkou, jestli Milan vůbec tu penaltu kopat chtěl... Už po minulém zápase říkal, že na ni jít nechtěl, ale že mu ji vnutili, aby oslavil ten 300. zápas. A jelikož jí hned 2x málem nedal, tak si na ni asi teď moc nevěřil...

  8. SLO-PLZ

    honza_sl     před 4 lety 07.12.2019 18:32 |  
    2 4

    Tak koukám na Slovácko-Pisl a na Slovácku jsou ještě větší paliči, než my :-)

  9. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Martin Platil     před 4 lety 07.12.2019 19:28 |  
    7 9

    Hraje Slavia a Liberec a autor hodnocení má potřebu do toho tahat Spartu.... už by se to chtělo od toho komplexu odprostit a hledět si kvalit vlastního týmu. Ano, také mám radost, kde Sparta je, ale mnohem víc mě zajímá Slavia.

  10. Re,: Plzeň

    zeleznik2     před 4 lety 07.12.2019 19:57 |  
    3 0

    Tak i po dnešku -14 bodů!! Velká gratulace na Slovácko a zítra ještě Bolka zítra vyrabuje Letnou a bude to víkend snů.

    • Re: Re,: Plzeň

      pinochet     před 4 lety 07.12.2019 21:46 |  
      1 0

      Koupit Helebrandta - obrovský talent.

      • Re: Re,: Plzeň

        ColinSKS     před 4 lety 07.12.2019 22:55 |  
        4 4

        neuvěřitelný talent, dál gol pradelně. to je kvalifikace pro sks.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    zeleznik2     před 4 lety 07.12.2019 19:59 |  
    1 5

    7 Kúdela?za mne 9 jednoznačně nejlepší hráč. 8 Milan a Ševčík. 7 Nico a Peter.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      ColinSKS     před 4 lety 07.12.2019 22:54 |  
      0 8

      po každé výhře budou mít všichni desítky. jestli si to takto představuješ, tak napiš Alanorovi, ať se na hodnocení vykašle.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        zeleznik2     před 4 lety 09.12.2019 10:03 |  
        1 0

        Ne u mne určitě ne. Coufy tam udělal obrovský kiks a bohužel ne poprvé za poslední dobu. Ale Kúdela hrál fakt výborně, proto ta devítka. Jinak s Alanorem, dost často souhlasím. Jen jsem více kritičtější na naše stamilionové posily. Peter se na podzim obdivuhodně zvedl, ale Nico má stále velké rezervy, ikdyž v Liberci, po dlouhé době předvedl výkon, odpovídající tomu, proč jsme jej kupovali.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      kapitan.pisoar     před 4 lety 07.12.2019 23:21 |  
      1 2

      Pro stopery a golmana by po zapase bez obdrzeneho golu by mela byt 7 minimalni znamka....

  12. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    gazza     před 4 lety 07.12.2019 21:55 |  
    3 3

    Dobré hodnocení , nemá chybu

  13. OT

    birkin     před 4 lety 07.12.2019 21:56 |  
    6 2

    Poprosil bych statistiky, aby sdělili, kdy byla Slavia takhle dominantní? Myslím, že prožíváme minimálně v novodobé historii nejlepší období. JT je bůh, doufám, že zde vydrží ještě aspoň 10 let!
    P. S. Smrk Spartě!

    • Re: OT

      Tadeáš_Janků     před 4 lety 07.12.2019 23:41 |  
      1 1

      Mě hlavně zajímá, co bude až nastane nějaká slabší sezóna (slabší, ale ne katastrofální, o něco horší než 17/18). Hlavně doufám, že by nikoho nenapadlo v takové situaci Jindru odvolat.

    • Re: OT

      vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 08.12.2019 06:41 |  
      0 0

      Nevím co je novodobá historie, ale tipuji to někdy za protektorátu. Za komunistů nikdy a po roce 89 také ne pokud mě paměť neklame.

    • Re: OT

      kjandourek (admin)     před 4 lety 08.12.2019 10:25 |  
      2 0

      No..... přesně takhle samozřejmě ne - ono to taky záleží často i na tom, jak hrají soupeři....

      Třeba v sezóně 2008/09 jsme zažívali podzim s Krajšíkem na beku a odšpuntovaným Neckou na hrotu.... Sice jsme prohráli první zápas, ale potom už jsme podzimem proletěli s bilancí 11-4-1, Letnou vyplenili 4:1 a po 16 podzimních kolech měli náskok šest bodů na Boleslav, sedm na Ostravu a deset na Spartu.... po devatenácti kolech už byla Sparta druhá, pořád s desetibodovou ztrátou.... teď holt máme čtrnáctibodový náskok... Ale i tak bych tu sezónu viděl hodně podobně...

      V sezóně 1999/2000 jsme měli po devatenácti kolech bilanci 15-4-0 skóre 34:8.... takže hodně podobná sezóna, jako letos... tedy s tím rozdílem, že rudoši měli jenom o čtyři body méně a během jara nás převálcovali

      A konečně v sezóně 1995/96 překvapivě odpadla z boje o titul Sparta s Petrželou na lavičce a po devatenácti kolech jsme měli bilanci 14-1-4 a náskok osm bodů na Jablonec, devět na Olomouc a jedenáct na Spartu...

  14. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    gazza     před 4 lety 07.12.2019 21:57 |  
    2 11

    Jo koupit Helebrandta .To je talent od pánaboha

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      ColinSKS     před 4 lety 07.12.2019 22:47 |  
      6 6

      :-D bojhajeho.. do dneška si o něm nevěděl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 07.12.2019 23:11 |  
        6 0

        Chtěl jsi tím říct, že nemáš znalost o české lize? Protože to byl pro něj 22. zápas v první lize.
        Možná to někteří neví, ale Slavia o něj v létě 2017 usilovala. Rozhodl se jít do Slovácka, kde viděl možnost hrát první ligu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          ColinSKS     před 4 lety 08.12.2019 00:04 |  
          3 5

          tak to jo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Ragnarok     před 4 lety 08.12.2019 20:10 |  
      1 0

      Osobně bych vzal oba bráchy. Oba jsou celkem dobří a mají dobré statistiky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 08.12.2019 20:29 |  
        0 0

        Patrik Hellebrand má dokonce tři bratry, kteří hrají fotbal.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    o-cab     před 4 lety 08.12.2019 02:09 |  
    12 10

    já jenom doufám že tento střed už zůstane základním. Hušbauer brzdí Nicův potenciál, se Ševčíkem a Traorém to je úplně o něčem jiném

  16. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 08.12.2019 06:45 |  
    7 4

    Hodnocení jsem měl plus mínus podobné jen u Koláře tě známce nerozumím já ho mám za sedm, prostě čisté konto venku není na průměrnou pětku to ať se na mě nikdo nezlobí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      ColinSKS     před 4 lety 08.12.2019 08:33 |  
      4 5

      pak ty 2 pointy dej navíc kudelovi, který mu po jeho minele to čisté konto zařídil :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 08.12.2019 12:10 |  
        2 1

        Zase chytil něco navíc nebyl jen hydrant.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Boo_SKS     před 4 lety 08.12.2019 09:53 |  
      4 5

      Ciste konto je pekne, ale jinak byl Ondra viditelne nejistejsi, nez obvykle. Ano, jednou skvele vychytal samostatny unik Malinskeho, ale dvakrat HODNE pokazil rozehravku, kdy daroval mic souperi tesne kolem vapna a jen diky nekvalite Liberce z toho nic nebylo, jednou uklouzl pri vybehu (to je smula, stane se) a jen se stestim stacil hrudnikem zabranit presujicimu hraci, aby skoroval do prazdne a ve druhem polocase trochu podcenil centr do vapna, ktery jen vytahnul nad sebe k volnemu hraci, jehoz hlavicku vytahnul z brankove cary Kudela.

      Proto mi znamka 5 prijde v poradku, Ondra sice udrzel ciste konto, ale nekolikrat chyboval a nebyl potrestan jen diky nekvalite domacich ci zasahu Kudely. Jindy byva v rozehravce i pri centrech daleko jistejsi.

  17. 14 bodovy naskok

    Mike     před 4 lety 08.12.2019 10:05 |  
    5 2

    S timto naskokem jsme jako cisarove v lozi v koloseu, kteri sleduji svoje otroky v gladiatorskych zapasech o body mezi sebou, abychom pak vitezi zapasu ukazali palec dolu, ze v nasem vzajemnem utkani ho stejne zesmesnime.

    • Re: 14 bodovy naskok

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 08.12.2019 11:24 |  
      4 0

      Naskok je hezky, ale chce to pokoru. Uz Budejky budou v aktualni forme "kousat". A na jare nas raky necekaji lehke zapasy. Hrajeme porad jeste s Plzni, Spartou i Jabloncem (sice vse doma, ale tezke zapasy). Venku tezka Boleslav a Banik a pozor i na to Slovacko venku. Papirove lehci bude asi jen ta Opava a Zlin doma a Pribram venku. Jinak bych byl pokorny a nic nepodcenit.

      • Re: 14 bodovy naskok

        Radovan62 (přítel SN)     před 4 lety 08.12.2019 11:31 |  
        2 2

        Přesně,jěště zdaleka není hotovo...

        • Re: 14 bodovy naskok

          Mike     před 4 lety 08.12.2019 12:40 |  
          7 3

          Ja myslim, ze hotovo je. A podle me otazkou uz je jenom to, zda mistri budeme uz do zacatku nadstavby. Ted logicky. Jediny, kdo nas muze ohrozit, je Plzen. Myslite si, ze dokáže pri soucasne vykonnosti vsechno vyhrat a my jeste 5 x prohrat ? Pokud budou mit skvele jaro, tak treba s bilanci 13-2-1, takze nam staci 9 vyher a 1 remiza a 6 proher. Asi nerealne. Navic maji tezsi los, nez my. 2x do Edenu, na Spartu,do Jablonce, na Banik. To ztrati vickrat. Sice muj nazor, nikomu ho nevnucuju, ale podle me je titul nas.

          • Re: 14 bodovy naskok

            jose01     před 4 lety 08.12.2019 13:57 |  
            2 5

            já si myslím že zase ne, před dvěma rokama vedla Plzeň po podzimu-(tuším po 16 kole o 14 bodů-s cca podobným skóre jako my teď) a nebejt zbytečnejch prohej v posledních Jihlavách a jinejch, a udělat na jaře stejně bodů co Jablonec tak jsme ještě byli první(a Plzeň už byla dnes ve středu tabulky-postoupili přímo do LM a napakovali se)-navíc teď je tam ještě 5 kol nástavby.A kdo nepamatuje na jaro kdy jsme vedli o 9 bodů a každej tu bouchal šampáňo, tak nebejt výhry nad Plzní doma-kde to mimochodem ještě tuším v 80min bylo 0:0 tak bůhví jak by to všechno dopadlo

            • Re: 14 bodovy naskok

              Mike     před 4 lety 08.12.2019 14:37 |  
              2 1

              Promin, ale rad bych, aby si napsal, ve ktere konkretni sezone jsme vedli nad Plzni o 9 bodu, a vyhrali jsme doma nad Plzni, kdyz v 80.min. to bylo jeste 0-0. Zadna takova sezona neexistuje, v mistrovske sezone 2016/2017 jsme pred vzajemnym utkanim s Plzni doma ztraceli 2 body a vyhrou 1-0 se dostali do vedeni o 1 bod, v sezone 2018/2019 jsme meli po 1.kole nadstavby naskok 2 body a vyhrou 3-1 jsme naskok zvysili na 5 bodu. Naskok 9 bodu na Plzen jsme meli od doby, co Plzen hraje spicku ligy, az v letosni sezone, pred tim nikdy.

              • Re: 14 bodovy naskok

                Dennis     před 4 lety 08.12.2019 15:26 |  
                0 0

                V sezoně 2018/2019 jsme jednu dobu během jara měli na Plzeň náskok 9 bodů. Ten se pak vlivem některých ztrát výrazně ztenčil, ale chvíli tam byl.

            • Re: 14 bodovy naskok

              p!erreCORE     před 4 lety 08.12.2019 16:24 |  
              2 0

              pokoru to chce, souhlasim.. ale sorry, my fakt nejsme plsen

            • Re: 14 bodovy naskok

              Mike     před 4 lety 08.12.2019 19:22 |  
              3 0

              Moje omluva, mel si pravdu. Po 25. kole v lonskem rocniku jsme opravdu meli naskok 9 bodu. Priste musim lepe koukat

      • Re: 14 bodovy naskok

        wimpy     před 4 lety 08.12.2019 13:43 |  
        1 0

        Jasně, kdyby na nás padla deka a začali jsme všechny klíčové zápasy prohrávat...
        Ale kdybychom s Plzní doma jeden zápas prohráli a jeden remizovali, dostaly by se jejich naděje na titul do roviny čisté teorie, kdy by museli být stoprocentní a my velmi podprůměrní.

      • Re: 14 bodovy naskok

        kjandourek (admin)     před 4 lety 08.12.2019 17:47 |  
        6 0

        teoreticky samozřejmě hotovo není, ale upřímně řečeno, ještě se nikdy v historii ligy nestalo, že by někdo promarnil takovýhle náskok... Ano, přišli jsme o nadějně rozjeté ročníky, ale nikdy to nebylo s takovýmhle náskokem a hlavně nám vždycky dýchal na záda rozjetý sok... Sparta v letech 1995 a 2000 byla nadupaná a plná sil, vždycky v té době byla nejsilnějším hráčem na trhu, takže v zimě ještě posílila.... Teď jsou karty mezi námi a Plzní rozdány úplně jinak...

    • Re: 14 bodovy naskok

      vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 08.12.2019 12:32 |  
      2 0

      Dokud nepovedeme deset kol před koncem ligy o třicet bodů tak radši sedím na zadku, ale máme opravdu slušně našlápnuto to je pravda.

  18. Trojnasobni mistri

    Mike     před 4 lety 08.12.2019 10:49 |  
    2 0

    Tak uz si troufam napsat, ze k nasim jedinym dvema trojnasobnym povalecnym mistrům pribude dalsich 9, pokud jsem to dobre spocital- Kovar, Frydrych, Boril, Zmrhal, Soucek, Husbauer, Skoda, Van Buren a Tecl. Dohledal jsem vsechny, kteri v dane mistrovske sezone odehrali v lize alespon minutu. A ti jedini doposavad, to necham na vas, kdo to je. Ale je to lehke.

    • Re: Trojnasobni mistri

      kjandourek (admin)     před 4 lety 08.12.2019 11:05 |  
      0 0

      Je to tak "lehké", že ti jeden utekl..... Vedle dua "Š" tu máme ještě jednoho trojnásobného mistra v dresu SKS... Uznávám, že je to velice složité, protože snad ani jednu sezónu neodehrál v sešívaném dresu celou a ten třetí titul pouze byl v kádru - v lize neodehrál ani minutu, nastupoval pouze poháru, ale medaili dostal a ten titul má uvedený v bilanci Fortuna ligy :-)

      Uhádneš? hrál levého beka...

      • Re: Trojnasobni mistri

        Mike     před 4 lety 08.12.2019 12:09 |  
        2 0

        Tak to muze byt jedine bubenik TJ. Diky za doplneni, moje chyba

        • Re: Trojnasobni mistri

          Mike     před 4 lety 08.12.2019 12:10 |  
          0 0

          Nejak blbnu, samozrejme jsem chtel napsat hudebnik

          • Re: Trojnasobni mistri

            wimpy     před 4 lety 08.12.2019 12:23 |  
            2 0

            Jojo, vzpomínám si, jak po prvním titulu zpíval u Edenu za klávesama. Taky jsem si říkal, hergot, že by to byly bicí. :-))

        • Re: Trojnasobni mistri

          kjandourek (admin)     před 4 lety 08.12.2019 12:33 |  
          0 0

          Naprosto přesně... :-)

          • Re: Trojnasobni mistri

            Mike     před 4 lety 08.12.2019 12:46 |  
            0 0

            Je zvlastni, ze u hokeje se tituly berou jinak. Ve fotbale staci odehrat minutu v prvnim zapasu a pak odejit jinam do konce sezony a stejne je hrac veden jako mistr ligy. V hokeji muzete byt nejlepsi strelec exrtaligy v muzstvu X, do konce prestupniho obdobi vas vymeni do muzstva Y za jineho hrace, muzstvo X ziska titul, a kdyz jste mu treba vystřílel slusnou pozici do play off, tak oficiálně titul nemate a ma ho ten hrac, ktery prisel za vas.

            • Re: Trojnasobni mistri

              kjandourek (admin)     před 4 lety 08.12.2019 15:22 |  
              3 0

              tak hokej to má obecně jiné.... přestupy a výměny tam jsou na denním pořádku tři čtvrtiny soutěže, to by taky mistrovský titul mohla za jednu sezónu urvat polovina hráčů celé ligy :-)

              Zase tam neznají "vlastní" góly - tam by Milan Škoda už v kubu kanonýrů byl :-)

              • Re: Trojnasobni mistri

                Qope     před 4 lety 08.12.2019 15:27 |  
                2 0

                a taky to ehm video tam je trochu krapet na lepší úrovni ... :-)

      • Re: Trojnasobni mistri

        Pepino44     před 4 lety 08.12.2019 14:11 |  
        0 0

        Jak by asi tabulka a zápasy vypadaly nyní ?

      • Re: Trojnasobni mistri

        Nosorozec     před 4 lety 10.12.2019 20:03 |  
        0 0

        Ohledně kvízu: zapomneli v něm na Matěje Krajčíka...

  19. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    kupik     před 4 lety 08.12.2019 11:45 |  
    20 1

    Dobrý den,nebudu hodnotit hráče podle známek,to je velmi ožehavá a subjektivní záležitost osobního úhlu pohledu.Zastavím se však u jednoho hráče,o kterém si myslím,že jeho význam a přínos pro hru Slavie doceníme až s odstupem času.Tím hráčem je stoper Kúdela.Hráč,který někdy působí až jaksi ležérním přístupem a nezaujatostí.Ovšem v tom právě spočívá jeho hráčský um a přehled.Úžasně čte hru,prakticky nevyrábí chyby,nevidím u něj emotivní zoufalství / jako např. u Frýdka / hraje i v nejvypjatějších situacích a fázích utkání čistě i když na hranici faulu a sebeobětování.Není věží jako bývali oba afričtí borci,ale je velice spolehlivým pilířem bez výkyvů,stále hraje ve fantastické formě.Takový hráč ode mne zasluhuje absolutorium a věřím,že mladí si z něj berou příklad.pro mě osobně to je hráč do top 5 Fortuna ligy. Přeju dobrou chuť u svátečního oběda....

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Markus     před 4 lety 08.12.2019 13:16 |  
      13 0

      Průměrný hráč, starej, jen transfer chechtáků ze Slavie pro Ludvíka Karla, moc dobře si pamatuju co zaznívalo při jeho rozjezdu ve Slavii. O to víc bychom si měli realizačního kádru vážit, že se i tímto přestupem trefil. Ondrovi ten úspěch moc přeju, mám jeho hru rád, přijde mi, že se stihl hodně naučit od Simona i Michaela, cítím z něj, že se rozhodně soupeřů nebojí, zároveň k nim ale dokáže projevil tím správným způsobem respekt (prostě tam není takové to pohrdání, co bývalo oblíbené ve Spartě a teď je tím nakažená Plzeň), celým svým přístupem mi velmi dobře zapadá do ideální představy hráče Slavie, představy která jde za hranici sportovních výkonů.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        wimpy     před 4 lety 08.12.2019 13:39 |  
        1 0

        I ty první zápasy (pamatuju prohru na sněhu v Jihlavě) podával celkem slušný výkony. Tehdy to odnesl hlavně Pokorný. :-)

  20. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    DKNL     před 4 lety 08.12.2019 13:58 |  
    10 0

    Tak, už balím, zítra směrRuzyně a Dortmund. Uděláme si se synem 3 dni výlet.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      ColinSKS     před 4 lety 08.12.2019 22:16 |  
      1 3

      my jedem až v úterý ráno... ale bude to stát za to.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Borgetti     před 4 lety 08.12.2019 18:28 |  
    7 0

    Zhlédl jsem všech 54 prvoligových soutěží v Evropě, jen Lichtenštejnsko nemá ligu. A jak si vedeme se 14-ti bodovým náskokem?

    1. Šerif Tiraspol vyhrál moldavskou ligu se 17 body po 28 kolech.

    2. SLAVIA 14 bodů

    3. KR Reykjavík vyhrál islandskou ligu se 14 body po 22 kolech.

    4. Molde vyhrálo norskou ligu se 14 body po 30 kolech.

    5. Šachťar vede o 13 bodů

    6. Suduva vyhrála litevskou ligu o 13 bodů po 33 kolech.

    7. Flora Talin vyhrála ligu o 12 bodů po 36 kolech.

    8. Dundalk o 11 bodů vyhrál irskou ligu po 36 kolech.

    9. Slovan Bratislava, CZ Bělehrad a Zenit vedou své ligy o 10 bodů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      zeleznik2     před 4 lety 09.12.2019 10:47 |  
      1 5

      14 bodů náskoku je skvělé, ale upřímně náskok mohl a měl, být větší, v Olomouci, v Karviné i v Opavě se mělo, vyhrát. Plíseň měla ztratit už doma s Libercem a i v jiných zápasech měla hodně velké štěstí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Jachym     před 4 lety 09.12.2019 10:58 |  
        4 0

        Nebuďme nenažraní. Dvakrát jsme naopak udrželi výhru jen díky selhání soupeře při penaltě na konci zápasu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 09.12.2019 13:36 |  
        0 0

        Ano, s naší kvalitou a rozpočtem jsme po 19. kole měli mít už alespoň 21 ligových výher a minimálně 70 bodů. Cokoliv horšího pro nás musí být zklamáním. :-D

        P.S. Zase nebuďme nenažraný, lidi, ztrácí všechny kluby, a to i s výrazně slabšími soupeři.
        P.P.S. Pokud by se vám zdálo, že to kolo, ty výhry a ty bude nějak nesedí, tak se vám to nezdá. :)

  22. Sivok

    Mike     před 4 lety 08.12.2019 19:27 |  
    2 1

    Tak si Sivok nechal dat tesne pred koncem za rozhodnuteho zapasu s Pribrami za nic neresici faul na pulce 4. zlutou kartu. Podle me schvalne, aby nemusel poslouchat nadavky za tu gumovou rukavici s nasi vlajkou. Proste srabacky spartan.

    • Re: Sivok

      houston (přítel SN)     před 4 lety 08.12.2019 21:43 |  
      0 0

      Kašli na současný i bejvalý bídy. Ta jejich nákaza Letnou je jako žloutenka „C“. Jednou to chytíš a pokud včas nevyskočíš /pomáhá jenom přesun do Edenu/, máš to nadosmrti ! Chudí rozumem, přesto Bohem milovaní...

    • Re: Sivok

      fleder     před 4 lety 08.12.2019 22:53 |  
      4 0

      To je jedna věc, že v Eedenu by dostal to svoje sralťanství sežrané, ale on hlavně ví, že u nás s body počítat moc nebudou a raději si stopku vybere z obou důvodů na nás, než pak stát třeba 2. jarní zápas...

      • Re: Sivok

        PetCC     před 4 lety 09.12.2019 13:42 |  
        0 0

        Jasně, lepší nehrát poslední zápas v sezóně, než nemoct hrát ten úvodní po přípravě.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 08.12.2019 19:52 |  
    7 4

    Dobrý večer přeji Vám všem.
    Více než známky je pro mě dobré zjištění, že máme kde brát a už teď máme několik dalších hráčů, kteří doplní v brzké době základ naplno. Obrovsky nám vyrostl Ševčík, kterého tipuji na budoucího lídra a tahouna Slávie, dále se dobře ukazuje Takács, začíná se ukazovat a učit i Provod. Opět je vidět, jak dobrou investicí byl Traoré. Pokud bude pokračovat i u nás v dobré hře Oscar, tak máme spolu se Stanciuem a Hušbauerem ještě nejméně na dvě sezony střed hřiště v dobrém složení. Věřím i Masopustovi a také vůbec neodepisuji Frydrycha. Holeš sice vypadl díky tomu, že nehraje, ale on se po zimní přípravě o místo opět popere. U Tecla je to otázka asi hlavy, ale je to poctivý kluk a po tom všem, čím si prošel, se také o místo popere. A Hovorkovi přeji úspěšné uzdravení a návrat na zelený pažit :-)).
    Souček, Kolář , Olayinka, Coufal, Bořil - také jsem zvědav, kdo nás v zimě opustí. Asi by se náhrada hledala dost těžko, přesto to bude reálné.
    Pozoroval jsem skoro všechny zápasy a z brankářů se mi nejvíce pozdával Trmal ze Slovácka a Nguyen z Liberce (tedy potencionální náhrada za Koláře).
    U ostatních postů je to složité, protože tam možné náhrady jsou i u našich hostujících hráčů v jiných klubech.
    Jinak si za zápas s Libercem tým zaslouží poděkování.
    Dneska jsem se díval na zápas RB - MB.
    Je až s podivem, jak měl najednou rozhodčí Rejžek úplně jinak nastavený metr oproti našemu zápasu s Olomoucí.
    Jemelka by se svými zákroky v tomto zápase na RB dle nového metru páně rozhodčího Rejžka nedohrál ani do 15 minuty. Je to o to větší děs, že tento rozhodčí je prý ze Strakonic, ach jo.
    V úterý budu rád, když podáme bojovný a týmový výkon. Moc bych si přál důstojné rozloučení s LM asi tak, jako Vy všichni.
    Tak kluci, moc Vám budu držet palce a všem co tam jedete, přeji hezké fotbalové zážitky a šťastnou cestu.
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      ColinSKS     před 4 lety 08.12.2019 22:15 |  
      0 8

      trmal? stejskal z bolky je o parník lepší.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        wimpy     před 4 lety 08.12.2019 22:18 |  
        5 0

        Dneska si trochu zarybařil.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          ColinSKS     před 4 lety 09.12.2019 08:11 |  
          0 6

          proti vlastním golům nemohl nic dělat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            wimpy     před 4 lety 09.12.2019 11:28 |  
            1 0

            Tak pod ten Haškův se trochu podepsal a ani ty jesle od Tetteha dostávat úplně nemusel. Ale to bylo spíš o štěstí.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Marcelo10     před 4 lety 09.12.2019 23:13 |  
              0 0

              Tak zrovna s tema jeslema nemohl vubec nic delat.

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                wimpy     před 4 lety 09.12.2019 23:33 |  
                0 0

                No jo, v zápase, kdy ti tam spadne všechno, dostaneš i jesle.

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                SirCohen     před 4 lety 10.12.2019 12:36 |  
                1 0

                Dát nohy k sobě?:)

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Qope     před 4 lety 10.12.2019 12:40 |  
              0 0

              A pri prvním golu komličenkovo uhnutí střelci bylo trochu komické

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      fleder     před 4 lety 08.12.2019 22:51 |  
      9 1

      Trmala jsem si docela všímal, když hrálo Slovácko nyní s Plzní. Netuším, jaké přesně měl pokyny na rozehrávku, ale konstruktivně, jako naši brankáři, neřešil vůbec nic. Vše okamžitě nákop/výkop dopředu, bez jakékoli snahy si rozehrát a přihrát se stopery a zkusit kombinovat. A snad až na jeden, všechny nákopy dopředu poměrně vysoké pomalu letící bochánky.
      Přiznám se, moc netuším, co na něm kdo vidí...a za mně ne. To už raději dát příležitost Markovičovi a nebo i Vantrubovi, pokud chceme řešit náhradu za Koláře...

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        ColinSKS     před 4 lety 09.12.2019 08:11 |  
        0 7

        trmala nebrat!

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        PetCC     před 4 lety 09.12.2019 13:41 |  
        0 0

        Ono je to taky o nabídce.
        Když si spoluhráči důsledně nechodí pro rozehrávku, tak by čekání na to, jestli se tentokrát vrátí, bylo hodně riskantní, tak to zkrátka rovnou někam kopne. A je možné, že je to i dané trenérem, který to tak z taktických důvodů určí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          fleder     před 4 lety 09.12.2019 17:18 |  
          1 0

          Určitě, souhlasím - to je jedna věc, druhá, že opravdu nevím, jaké měl pokyny od trenéra.
          Nicméně, minimálně v polovině případů konstruktivně rozehrát mohl /věc jiná, jestli by obránce nedopadl jak Jindřišek minulé kolo v Plzni/, ono to asi nejvíc snad u všech teamů vynikne, když se člověk dívá na hru našich kluků a rozehrávku byť pod tlakem v ostatních klubech.
          Co se mi spíš nelíbilo, byl způsob těch výkopů, snad až na jeden nešlo nic na tribunu, ale byly to bochany doprostřed hřiště kolem středu...a tak my snad už fakt hrát nechceme. Prostě svou kopací technikou mne nepřesvědčil a než sem brát další mladé golmany odjinud, dal bych přednost příležitosti pro ty, kteří jsou naši kmenoví hráči. Markovič se zatím jeví velice zajímavě..

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      pinochet     před 4 lety 09.12.2019 00:00 |  
      0 1

      Dle mého bude právě případné nahrazení Koláře největším problémem. V lize se mu nikdo ani vzdáleně nepřibližuje. a řekl bych, že k Markovičovi budeme muset shánět někoho v zahraničí. Ostatní ztráty by nemusely tak bolet.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 09.12.2019 08:15 |  
        5 1

        Dobré ráno přeji Vám všem.
        Jen houšť a větší kapky.
        Stejskal si včera ani neškrtl, ale je fakt, že se takhle zase hodně dlouho ani Sáček a ani Hašek netrefí.
        Trmal musel balony nakopávat, protože Slovácko nemohlo hrát rozehrávku od branky jako to hrajeme se Slávií. To by Plzni umožnilo atak už od Trmala. Ale je to jen můj názor.
        Tak pěkný den Vám všem.
        A ještě dodatek. Souhlasím s tím, že Ondra Kúdela by měl dostat taky za 8. Hrál velmi dobře a podržel i Ondru Koláře.
        Tak asi tak.
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Marcelo10     před 4 lety 09.12.2019 10:57 |  
          2 0

          Trmala opravdu ne. Sice je to velky golmam s pomerne dobrym reflexem a mlady. Ale uplne jiny, nez chce Jindra..jeho nejvezsi slabina je hra nohou. Dokonce to o nem tvrdi i Svedik s tim, ze uz se to asi nenauci. V nasi lize se, dle meho, potencionalne nejvice priblizuje predstave naseho vedeni na brankare Filip Nguyen. Netvrdim, ze by to zvlaxl a byl druhy Ondra. Ale typologicky je to prave on..navic je to sympatak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Markus     před 4 lety 09.12.2019 08:30 |  
      0 0

      Napadla mě taková taková šílená představa, že dáme šanci Lorisi Kariusovi. Fakt zase nemá dobré období, byl by levnej :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 09.12.2019 13:27 |  
        3 0

        Představa skutečně šílená ;)

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Markus     před 4 lety 09.12.2019 15:37 |  
          2 0

          Besiktas se ho stejně nevzdá a snažit se Turecké kluby přeplatit je naivní představa. Smějí se mu po celém světě, po těch minelách zaslouženě, ale mezi top 10 světových brankářů bych ho pořád dal, většinu času předvádí talent od pánaboha. U nás by to měl 500km domů, to se taky počítá. Ale to je tak nápad pro Football Manager a ne realitu :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      zeleznik2     před 4 lety 09.12.2019 10:17 |  
      3 2

      Ono se hrálo na Letné, takže, tam se píská vždy trochu jinak. Bohužel Bolka potvrdila, že je schopná prohrát i s průměrným klubem. A Sralta i přes tragický podzim je už třetí, no možná prohraje s Chachary a bude zase klid. Důstojné rozloučení s LM si asi přejeme všichni, no třeba to nakonec bude třetí remíza.
      Co se týče přestupů, uvidíme kdo odejde, zda vůbec někdo. Nguyen či Trmal za Ondru asi ano. A Markoviče na post dvojky. Doladit přestup Laca Ladislava Takácse. Dát šanci Musovi. Zelený, Tecl hostování. Holeše více zkusit v přípravě. Na příchod bych tipnul Malínského na křídlo.

  24. Re: Letná

    zeleznik2     před 4 lety 09.12.2019 10:41 |  
    2 3

    Díval jsem se na záznam a objektivně Sralta byla lepší. Dva rychlé góly, nijak prudké střely, jdou za Stejskalem a neuvěřitelné chyby v obraně, kdy trpaslík Frýdek dokáže přeskočit o hlavu vyššího obránce, je tragédie. Tak Bolka proti nám zoufalá nebyla. Rudý Matějovský si stěžoval na filmování Plavčice a spol. Ale že jeho tým podobně padal v Edenu, to nevadilo. Var se činil v Ďolíčku dvě jasné penalty Aderleanu nevidí. Inu Kapr liga.

    • Re: Letná

      kjandourek (admin)     před 4 lety 09.12.2019 11:24 |  
      3 1

      jako lepší byla, to asi ano - ono to není těžké být lepší, když ti tam na začátku spadnou dvě střely zpoza vápna.... Sáček si takhle vybral jednu trefu za sezónu, Hašek to také není žádná ranař z dálky....

      Prostě si prožili zápas, kdy se jim dařilo snad všechno a kdyby kopli do hovna tak spadne do branky - viz třeba ten Haškův gól na 3:1, který nakonec zrušil ofsajd Plavšiče (vůbec nechápu, proč ho pomezní mával až po gólu - měl mávnout hned, jak bylo jasné, že bude ten jogurt hrát balón...)

      Takové zápasy má občas každý... Dvě střely z dálky, které jindy končí ve dvacáté řadě zapadnou "za háčky"... a i za této konstalace hvězd nechali soupeře vyrovnat...

      Když se podíváme dál, tak hned po vyrovnání dali gól, kdy střela původně mířila na druhou stranu a od zad obránce šla tak, že tam původně správně postavený gólman neměl šanci doskočit.... vstříc čtvrtému gólu je poslal Matějovský, který skluzem původně nikterak nebezpečnou přihrávku poslal na Plavšiče stojícího v ofsajdu a tudíž již obranou nechytatelného... a pátý gól byl vlastní....

      Jak říkám, byli lepší, to ano, ale hlavně proto, že v koncovce měli kliku, jakou už dlouho mít nebudou.... To je potom sebevědomí úplně jinde...

      • Re: Letná

        nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 09.12.2019 13:24 |  
        3 1

        Mírně lepší asi byli, to bylo dáno vývojem zápasu. Z mého pohledu první gól hezká střela, druhý gól chyba brankáře, třetí gól šťastná teč, čtvrtý gól chyba Matějovského, pátý hloupý vlastňák. Chtěl jsem ale hlavně říct, že přestože jsem si (samozřejmě) včera přál prohru sparty, když jsem nad tím pak později přemýšlel, řekl jsem si, že to není vůbec špatný výsledek v tom smyslu, že přestože sparta vyhrála a vstřelila 5 gólů, nějaký veliký progres nebo sehranost dle mého v její hře nebyl (góly po chybách nebo individuálních akcích). Takže nyní očekávám, že se sparťanští fanoušci, hráči i funkcionáři opět falešně upokojí a sami sebe budou krmit pohádkami o tom, jak se zase sparta zvedá a všechno bude krásné a růžové. Očekávám, že z omylu by je mohl vyvést již příští týden ve Vítkovicích Baník.

        Jinak, pravidloví experti dlící na Slávistických novinách, prosím, jak je to tedy s tou čtvrtou situací? Dle mého byl Plavšič v jasné ofsajdové pozici, to asi nikdo rozporovat nemůže. Otázkou je, jak přesně to je, když dostanete do ofsajdové pozice míč od protihráče. Je jasné, že pokud je obráncem míč pouze tečován, ofsajdová pozice se mění v ofsajd a píská se. Pokud pak obránce například nahrává brankáři (tj. vědomě a úmyslně), pak se ofsajd nepíská. Tohle mi ale přišlo něco mezi - Matějovský chtěl zasáhnout míč, ale přihrával vědomě? Zahrával míč ve skluzu, tj. při obranném zákroku (který je v pravidlech poněkud volně popisován jako zákrok, kterým se obránce snaží zabránit gólu), zajímalo by mě, zda je někde výklad pravidel pro tuto situaci?

        • Re: Letná

          kjandourek (admin)     před 4 lety 09.12.2019 13:36 |  
          1 0

          Vnímám to podobně - kdo by nebyl opticky lepší a relativně "na koni", když mu tam hned na začátku spadnou dvě střely prakticky z ničeho..... Na druhou stranu je třeba říci, že tomu šli naproti, na Bolku vletěli a ta vůbec na takový začátek zápasu nebyla připravena...

          Jinak je to hodně o tom, že měli střelecké štěstí při střelách zdálky a to se nikoho nedrží věčně, buďme rádi, že si ho vystříleli během jednoho zápasu :-)

          Pravidlově to vnímám tak, že Matějovský ten balón poslal na Plavšiče, tudíž ten v ofsajdu být nemohl - původní přihrávka totiž směřovala na někoho jiného.... a navíc si nejsem jist, jestli byl Plavšič v ofsajdu i v okamžiku té původní přihrávky (posuzovat jeho postavení v momentě Matějovského teče by už bylo úplně mimo)...

          Já jsem to ofsajdové postavení zmiňoval jenom proto,aby bylo vidět, jakou měli kliku

        • Re: Letná

          Crispo     před 4 lety 09.12.2019 13:37 |  
          1 0

          Po jejich zápase, když opadlo zklamání, mě napadlo to stejné. Hlavně ať má Jílek klid na práci, ať dá občas Tetteh góla, ale zase ne tak často aby přišla dobrá nabídka, a ať do toho týmu moc neřežou. Sáček na beku, Plavšič na křídle a utrápený Trávník uprostřed, pro nás ideální.
          Tři krásné góly z dálky, jeden vlastní, jeden polovlastní, a to všechno proti soupeři, který rezignoval na obranu. Už je to ta stará dobrá sparta a teď pojedou jako namazanej stroj :)

        • Re: Letná

          zeleznik2     před 4 lety 09.12.2019 16:03 |  
          0 0

          Každá prohra Sparty neskutečně potěší. Ale včera měli dvakrát více šancí než Bolka, ta zase byla hodně produktivní a kdyby Komličenko proměnil ten samostatný únik, mohlo to, dopadnout třeba jinak. Ale ty chyby v obraně byly enormní, k tomu přispěl i zkušený Matějovský a ten vlastňák byl jen korunou všemu.

        • Re: Letná

          zeleznik2     před 4 lety 09.12.2019 16:03 |  
          1 1

          Každá prohra Sparty neskutečně potěší. Ale včera měli dvakrát více šancí než Bolka, ta zase byla hodně produktivní a kdyby Komličenko proměnil ten samostatný únik, mohlo to, dopadnout třeba jinak. Ale ty chyby v obraně byly enormní, k tomu přispěl i zkušený Matějovský a ten vlastňák byl jen korunou všemu.

      • Re: Letná

        PetCC     před 4 lety 09.12.2019 13:36 |  
        1 0

        Přesně tak, 2x nechytatelná rána zpoza vápna v prvních 10 minutách, to je anomálie.
        Ovšem Spartě to dodalo sebevědomí a tak mohla být opticky lepší. Jenže ten chaos byl v obou obranách stejný.
        Ale pro nezaujatého diváka to byl výborný zápas a takové liga potřebuje.

    • Re: Letná

      vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 09.12.2019 16:20 |  
      3 0

      Objektivně chátra nikdy nemůže být lepší to je zákon.

      • Re: Letná

        pehacko     před 4 lety 10.12.2019 19:25 |  
        1 0

        amen!

  25. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Gino     před 4 lety 09.12.2019 12:14 |  
    3 0

    Těší mě zase rostoucí série u Koliho. Už je myslím někde nad 600 minut zase :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      kjandourek (admin)     před 4 lety 09.12.2019 12:24 |  
      3 0

      ještě trošku chybí - přesně 599 minut ... :-)

      Inkasoval v zápase s Příbramí ve 31.minutě... od té doby šest zápasů nula = 540+59

      A to beru, že je tedy značně zkreslené, protože to bere zápas 90 minut a dost, vůbec ty počty neberou v potaz nastavení ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Qope     před 4 lety 09.12.2019 12:27 |  
        2 0

        líbilo se mi jeho prohlášení´po zápase s Příbramí - "... už je po rekordu a začneme třeba v Plzni znovu," ... A moc se nemejlil :-D

  26. .

    japhy     před 4 lety 09.12.2019 14:30 |  
    4 7

    Chtěl jsem hlavně pochválit Kúdelu, už to ale udělali jiní.
    Zbývá mi tak už jen jedna věc. Vím, že každý zápas je jiný, a že každě srovnání kulhá, ale musím říct, že mi tenhle střed přišel lepší, než s Pepou. Hlavně co začal nastupovat víc Ševčík, kterej to hraje tak trochu na Stocha, je tam Pepa nějak navíc a speciálně včera se hodila bojovnost Traorého a jeho síla v soubojích. Jo, a taky už mě sere ta Pepova podrážděnost, nevím, jestli ho doma mlátí žena nebo tak něco, ale v situaci, kdy se nám daří skoro všechno na co šáhneme, je to pro mě nepochopitelný.
    Jo, a ještě musím vyzdvihnout trojúhelník Coufa-Ševčík-Stanciu, podobně si to napravo dávali tuším Krajčík-Piták-Vlček. Nebo tak nějak.

    • Re: .

      Jachym     před 4 lety 09.12.2019 15:06 |  
      8 0

      Šlo to chválabohu výborně, ale bylo by hodně krátkozraké na základě jednoho zápasu (i když to tu s oblibou u více hráčů činí kdekdo) vyvodit, že od nynějška už má být Pepa vytlačen ze základu. Ve všech dosavadních ligových zápasech ho tam asi Trpiš necpal pro nic za nic a také díky němu je náskok na druhého 14 bodů. A je příliš jednostranné obviňovat z podrážděnosti jen Hušbyho. Fotbal je hra emocí a i v dobře šlapajícím týmu tu a tam zareaguje někdo podrážděně. Dobře si pamatuji, jak se třeba v posledním domácím zápase podíval velmi vyčítavě Béřa na Olayinku poté, co ten slabě hlavičkoval do náruče gólmana. A Peter si to nenechal líbit.

  27. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Akuls     před 4 lety 09.12.2019 14:39 |  
    4 0

    Něco pro němčináře. Trenér BVB Lucien Fabvre má ze Slavie docela respekt. Škoda, že Masopust nedal proti Interu gól na 2:1. Možná by jsme zítra hráli nejen o prestiž. I trenér Favre ten moment v odpovědi na jednu z otázek vzpomenul.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 09.12.2019 15:43 |  
      9 3

      Přiznám se, že německy umím jen Volkswagen, Beckenbauer a mehrwehrtsteuer, ale zase umím trošku česky, a tak vím, že "by jsme" je strašný, ale opravdu strašný paskvil. Jediný správný tvar je "bychom".

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 09.12.2019 16:18 |  
        1 8

        By jsme vůbec nevadí a je to úplně v pohodě.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          marp (přítel SN)     před 4 lety 09.12.2019 16:38 |  
          5 2

          To je jak jízda 160 km/h na dálnici. Spousta lidí to dělá, pro spoustu je to v pohodě, ale pořád je to přestupek proti pravidlům.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 09.12.2019 17:38 |  
            2 6

            Si myslím že to je velký rozdíl za prvé můžeš někoho zabít za druhé můžeš dostat trest. Tady můžeš akorát nadzvednout gaučák z widlákova :-)))))))

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 09.12.2019 18:40 |  
              8 0

              I v češtině může jít o život, například pokud jde o interpunkci. Nechvalně je pak známá dvojice vět:

              Pojďme jíst, děti.
              Pojďme jíst děti.

              V prvním případě se jedná o pozvání dětí k prostřenému stolu, ve druhém případě pak o nabádání k vraždě a kanibalismu. Závěrem tedy prosím - pišme správně, můžeme tím někomu zachránit život. :)

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 09.12.2019 19:55 |  
                0 1

                tak to pak zerem deti asi kazdej den :-))))

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 09.12.2019 17:16 |  
          7 5

          Mně to vadí asi tak stejně, jako když někdo řekne "před dvěmi měsícemi".

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 09.12.2019 17:41 |  
            1 7

            Taky v pohodě já byl navíc v češtině vždycky slabej navíc je mě celkem jedno kdo jak píše, hlavně když tomu rozumím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Jachym     před 4 lety 09.12.2019 16:59 |  
        4 3

        Díky, Wulfe, že tu jsme ještě následovníci původně literárního a řečnického spolku jménem Slavia. Zkuste se nám do češtiny srát, to pak budete litovat. Čeština, olé! Olé! Olé! Olé!...:-D A nebuď zbytečně skromný a neříkej, že ti Němci v poslední době nevtloukli do hlavy alespoň větu Wir schaffen das…:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Simis     před 4 lety 09.12.2019 16:31 |  
      3 0

      Vcelku zajimava tiskovka, ani jeden dotaz novinaru ohledne Slavie :) Kdyby do toho sam nevstoupil trener Favre, ze kdyz se tedy nikdo na Slavii nepta, tak ze nas tedy sam trochu charakterizuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Akuls     před 4 lety 09.12.2019 18:53 |  
        0 0

        Navíc to vypadalo, že se tiskovky BVB nezúčastnil ani jeden český novinář. Co umřel, sice sparťan, ale pan novinář, František Steiner, guru sporťáků v Lidové Demokracii, blahé paměti, tak už asi nikdo z nich nevládne jazykem J. W. von Goethe. Bohužel, v Kickeru také od té doby lze najít z českého fotbalu maximálně výsledky a tabulku Kaprligy, a to pondělní novinové výdání má snad 68 stránek a neobsahuje žádnou "vatu" a fotografie 30 x 30 cm.