Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 25. kolo

Slavia si poradila s nelehkým restartem po několika měsících koronavirové pauzy a v Mladé Boleslavi zaslouženě zvítězila.

Jistě jsem nebyl jediný slávista, který restart po bezprecedentní pauze vyčkával s napětím. Zvlášť když Slavia vinou pozitivního testu na koronavirus jako jediný ligový tým neodehrála žádný přípravný zápas. Celý mančaft však zápas na liduprázdném stadionu v Mladé Boleslavi zvládl uspokojivě. Sešívaní byli lepší po většinu zápasu a domácí zaslouženě přehráli. Úplná jízda to sice nebyla, ale to se po zmíněné pauze nedalo čekat. Bylo to spíš hození do vody, ve kterém jsme obstáli a bezpečně se udrželi nad hladinou, i když sem tam se nějaká pomyslná menší vlnka objevila, viz třeba nepovedený úvod druhé půle, při kterém nás výtečným zákrokem podržel Kolář. Celkově jsem ale se včerejškem spokojen a jde o dobrý základní kámen k odrazu ke snad ještě lepším výkonům.

O něco hůře beru neustálé jarní experimenty na klíčových postech stopera a defenzivního záložníka. Ok, beru, že se začíná nanovo a že teď na stoperu dostal šanci Zima (asi i kvůli zdravotním problémům Takácse v pauze, o nichž po zápase hovořil trenér), ale v celkovém jarním kontextu jde o 4 stopera v 5 zápase! Na Bohemce chyboval Frydrych, pak dostal rovnou po přestupu šanci v základu Tijani, který se najednou nevešel ani na lavičku. Proti Spartě se vrátil Takács, teď naopak dostal šanci zase Zima. Takové veletoče zrovna nepůsobí dojmem promyšlené koncepce.

Na postu defenzivního záložníka je situace snad ještě turbulentnější. Dosti nečekaně tam totiž byli postaveni Provod na Bohemians a nyní Holeš v Boleslavi. Tedy krajní hráči, kteří tam v profesionální kariéře nikdy předtím nenastoupili. A najednou bum, tito obvyklí náhradníci mají najednou hrát na nezvyklém postu v základu nejlepšího českého klubu. Celé mi to přijde dosti podivné a i když se trenér Trpišovský nechal po zápase slyšet, že u Holeše by mohlo jít o dlouhodobější řešení, tak si troufnu říct vlastní názor, že podle mě tito krajní hráči nemají pro tento post žádné zvláštní nadání. Osobně si prostě nedovedu představit, že v boji o titul či o Ligu mistrů nás na tomhle postu potáhne krajní hráč, který se doprostřed postavil poprvé ve 27 letech... Celé mi to přijde jako pokračování jakéhosi koncepčního tápání, které nastalo dosti na sílu provedenou generační obměnou v zimní pauze (plus samozřejmě odchod nejlepšího hráče Součka, který ale musel být vzhledem k jeho výkonnosti očekávaný) a trochu to připomíná nahodilé tahání králíků z klobouku. Ale rád se budu mýlit, konečně pravda leží vždy na hřišti.

Možná to zní po povedeném úterním zápase až příliš přísně, ale takový z toho mám zatím pocit.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 7 - Boleslav se k naší brance příliš nedostávala, ale paradoxně si nakonec několik nebezpečných šancí vytvořila. Budínský pálil v hodně dobré pozici mimo, a tak Kolář musel zasahovat zejména proti Ladrovi. Šlo o špičkový reflexní zákrok z bezprostřední blízkosti. Ondra nás podržel přesně v tom jednom klíčovém momentu. Jinak rozehrával tradičně velice dobře. Lepší sedmička.

Vladimír Coufal - 7 - Cuf dlouhodobě odvádí vysoký standard, i když proti minulé skvělé sezoně působil v tomto ročníku trochu vyčpěleji. Přeci jen těch zápasů v maximálním tempu odehrál mnoho. Zrovna jemu příšel odpočinek spojený s pauzou vhod, hlavně asi po mentální stránce. Včera na hřišti působil hladovým dojmem a patřil k nejaktivnějším hráčům. Hlavně v první půli byli napravo s Masopustem velice nebezpeční pro obranu soupeře.

Ondřej Kúdela - 7 - Po obranné stránce měl asi lehčí práci než mladý parťák Zima, na něhož se útočníci Boleslavi logicky zaměřovali více, a své si odehrál. Vysoký nadstandard pak předvedl v rozehrávce, která měla vyloženě evropské parametry.

David Zima - 6 - Ze začátku působil nervozním dojmem, když jednou ztratil aut v lehké pozici a pak dal celkem těsnou malou domů. Postupem času se ale otřepal a nakonec si své odehrál celkem s přehledem. Osobní souboje zvládal a ve druhé půli už se odvážil hrát i více konstruktivněji směrem dopředu.

Jan Bořil - 6 - I na něm bylo znát, že byl po pauze živější a po náročném programu z předchozích sezon dobil energii. Hrál aktivně a dobře. Škoda, že neproměnil velkou šanci před Šedou, ale tu si i do značné míry sám vytvořil skvělým zpracováním míče. Střela mu pak bohužel vůbec nevyšla. Jediným minusem je nezachycení náběhu Ladry v největší šanci domácích, je ale otázka, jestli soupeře neměl přebrat už Zima a Bořil se jen nesnažil na poslední chvíli hasit požár.

Ibrahim Traoré - 6 - Těžko psát nějaké obšírnější hodnocení. Ibra strávil na hřišti kvůli zranění jen necelou půlhodinku. Tu ale zvládl stejně jako celý tým, když jsme se ujali vedení. Snad nejde o nic vážného a bude připraven na další zápasy.

Tomáš Holeš - 6 - Jak už jsem psal v úvodu, tak tohle zkoušení zavedených hráčů na úplně jiných postech příliš nechápu, nefandím mu a nevidím v něm valnou perspektivu. Jako nutná záplata ok, ale nemyslím si, že to byl včerejší případ. Každopádně Tomáš zápas celkem zvládl a podal lehce nadprůměrný výkon. Příliš výrazný nebyl, ale své si dozadu odvedl a i s míčem u nohy si počínal celkem klidně. Udělal jednu taktickou chybu, když se kolem něj obtočil hráč a Boleslav se tak dostala do šance. Hráč se zkušenostmi na tomto postu by celou akci takřka jistě zastavil za cenu žluté karty. Holešův výkon se pak zvedl hlavně po příchodu Takácse, který ho jako zkušený defenzivní záložník jistil.

Lukáš Masopust - 6 - Jaro po přestupu měl skvělé, na podzim a na začátku jara už ale takovou formu neměl. I jemu by tak pauza mohla prospět, což naznačil včerejší zápas. Lukáš v něm působil hodně živě a hlavně v první půli patřil k nejaktivnějším hráčům.

Nicolae Stanciu - 7 - Nejlepší hráč v poli, spolu s Kolářem pak i na trávníku. Spekulovalo se, že by Nicovi mohla vyhovovat absence diváků, přeci jen na něm byla předtím znát i jistá křeč v důsledku vysokých očekávání. Předpoklad se do značné míry naplnil a Stanciu skutečně odehrál jeden z nejvíce povedených zápasů za Slavii. Zaskvěl se hlavně při několika finálních přihrávkách, i když asistenci si vinou Teclovy střelecké impotence připsal jen jednu. Zajímavě také střílel z trestného kopu.

Petr Ševčík - 6 - Nemyslím si, že post levého záložníka je pro něj ideální a Petr možná nebyl tak výrazný jako obvykle i vinou zdravotních problémů, kvůli kterým musel brzy po půli střídat. Každopádně v poli spíše průměrný výkon povýšil o stupeň výše výborným a chladnokrevným hlavičkovým zakončením, kterým nám trefil výhru. Někdy (možná i mnohdy) je lepší střelu umístit a ne zavřít oči a jen míč napálit silou.

Stanislav Tecl - 4 - Jeho nasazení v základní sestavě jsem očekával a v zásadě jsem ani nebyl proti. Musa je sice podle mě již teď lepší útočník, ale chápu, že Standa je výborný náběhově a obranu soupeře tak mnohem víc rozhýbá, z čehož mohou profitovat i spoluhráči. A s Petarem se nám dva poslední venkovní zápasy zkrátka nepovedly. Výborná pohyblivost Tecla se potvrdila, bohužel se potvrdila i jeho dlouhodobá neschopnost v zakončení. Třikrát to tváří v tvář brankáři napálit jen do něj je u zkušeného hrotu tristní. Hlavně u druhé šance šlo o zcela zoufalé zakončení. Standu mám rád, ale nikdy to nebyl žádný velký střelec a po zranění není rozdílovým hráče ani do ligy, natož do Evropy. Lpění na jeho pozici v základu na úkor lepšího Musy by bylo chybou.

Lukáš Provod - 5 - Naskočil za zraněného Traorého a odehrál hodinu hry, ve které podal víceméně standardní ligový výkon. Jednou dobře odcentroval z brankové čáry a také se po faulu na něj měl kopat přímý kop z okraje vápna. Masopust na druhé straně byl ale viditelně aktivnější.

Laco Takács - 6 - Jeho absence v základu mě překvapila, trochu to pak vysvětlilo vyjádření trenéra o Lacových zdravotních problémech během pauzy. Nakonec se na hřišti dostal kvůli vynucenému střídání Ševčíka a v poslední třetině zápasu nám výrazně pomohl ke klidnému zisku tří bodů. V současnosti ho vidím jako lepší alternativu jak na stopera ke Kúdelovi místo Zimy, tak na post defenzivního záložníka místo experimentu s Holešem.

Michal Frydrych a Petar Musa nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

25. kolo - Úterý 26. 05. 2020 20:00

Fortuna liga, 2019/2020
0 - 1
0 - 1
FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

22. Petr Ševčík

Komentáře (93)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Šance Ladry

    guyincognito     před 4 lety 27.05.2020 17:17 |  
    1 2

    Šance Ladry jde myslím spis za Zimou...oba stopeři byli u jednoho hráče, přičemž Zima byl jako druhý u hráče, kterého už měl pokrytý Kudela...Zima o Ladrovi vůbec nevěděl, přičemž si myslím, že hráče na malém vápně by měl mít spis právě levý stoper...Boril Ladru začal stíhat až ve chvíli, když si všiml, že nabíhá do úplně volného prostoru

    • Re: Šance Ladry

      Alanor (admin)     před 4 lety 27.05.2020 17:21 |  
      1 0

      Je to otázka, jak si to měli rozebrat. Já bohužel vycházím jen ze sestřihu, kde je ta akce ustřihnutá. Ale opravím text, abych to nedával na triko jen kapitánovi.

    • Re: Šance Ladry

      DF007     před 4 lety 27.05.2020 18:24 |  
      2 1

      nesouhlasím. Od začátku měl Ladru Béřa. Nechal se předskočit. Zima musel být tam, kde byl. Pokud by byl až u Ladry, byla by mezi ním a Kúdelou příliš velká díra.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Marra     před 4 lety 27.05.2020 17:29 |  
    0 4

    Není tedy nakonec Tijani ten s koronavirem?

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      pipe1980     před 4 lety 27.05.2020 17:36 |  
      0 1

      Podle mě není, někde někdo zmínil že je to někdo z juniorky kdo byl s áčkem v přípravě. A Tijany podle mě není s týmem, proto jak Jindra mluvil v nějakým rozhovoru o pauze jak to měli cizinci co tady zůstali při tý pauze kvůli epidemii, tak zvláště mluvil o Tijanym, že on je z nějaký oblasti která to schytala nějak hodně a že nemá žádný zprávy o rodině a tak

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Hubacek     před 4 lety 27.05.2020 17:57 |  
      7 2

      Neni

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Mejla29     před 4 lety 27.05.2020 18:44 |  
      0 4

      Neni, ale zaroven to neni ani zadny cesky hrac.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Tealc     před 4 lety 28.05.2020 17:52 |  
      2 1

      Červ.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Mejla29     před 4 lety 28.05.2020 22:24 |  
        0 3

        Červ to nebyl a neni. Kazdy, kdo to o nem neustale tvrdi, by se mu mel omluvit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          luky21     před 4 lety 29.05.2020 15:24 |  
          0 1

          No když je mezi těmi hráči rodinná vazba, tak kdo jinej by to asi byl??

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Mejla29     před 4 lety 29.05.2020 17:38 |  
            0 0

            Psali v novinach, jo? Proste to Cerv neni, ver si cemu chces. Netyka se to ve Slavii hrace ceske narodnosti.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Marek3     před 4 lety 27.05.2020 17:35 |  
    1 7

    Diky Alanore za hodnoceni. Mne se libil Traore asi na 7. Mel sem pocit ze svojim klidem na mici, rozvahou a presnosti prihravek hral klicovou roli v nasi snaze prevzit aktivitu po uvodnim nastupu domacich. Ale jak rikas tezke hodnotit nekoho objektivne po 30 minutach. Take Laco po svem prichodu hral klicovou roli v oslabeni aktivity domacich ve druhem polocase, takze mozna 7. Naopak mam pocit ze u kridelniho hrace (Provod) by jeden centr a jeden faul zaslouzil pouze podprumerou znamku 4. Bohuzel Provod musi hodne pridat aby se stal vice platnym clenem tymu.


    Komentář byl uživatelem upraven (27.05.2020 17:35) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    pipe1980     před 4 lety 27.05.2020 17:37 |  
    2 20

    ode mě
    Tecl 6
    Stanciu 7

    Zima, Holeš, Maso, Provod a Takács 9

    ostatní za 10

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 27.05.2020 18:26 |  
      4 2

      Tecl 6 asi jo, ale Stanciu 7? Opravdu 7? Vždyť hrál hodně dobře. I Trpišák ho chválil. A řekl bych, že i ty přímáky už se nebezpečně blížily k šibenici.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        pipe1980     před 4 lety 27.05.2020 18:33 |  
        1 10

        no, to je právě že podle mě přímák kopnutej do patnáctý řady vyjde úplně nastejno jako přímák sedm centimetrů nad břevno

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 27.05.2020 18:35 |  
          0 1

          Ale blíží se. Zastřeluje se. Příští zápas to napálí do břevna (tyče) a v tom dalším už GÓÓÓÓL!!!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        kostelnivlajka     před 4 lety 27.05.2020 18:54 |  
        0 4

        přímáky zlepšení, ale ty rohy...

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 27.05.2020 19:18 |  
          1 2

          Mi připadá, že rohy kopeme blbě dlouhodobě. Nejen Stanciu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            kostelnivlajka     před 4 lety 27.05.2020 19:19 |  
            1 3

            ano, nikdo

  5. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    DF007     před 4 lety 27.05.2020 18:32 |  
    5 2

    S hodnocením souhlasím. Naši hráči odehráli spíše nadprůměrný zápas, v kterém vynikal v poli zejména Nico, který připravil několik vyložených šancí. Sám se dostal i do koncovky, bohužel těsně minul. Ale jinak se mi velmi líbil. Vyjádřil bych se i k hráčům, kteří jsou v článku zmínění. Jde o Zimu, který nás vystrašil v úvodu zápasu, ale poté hrál velmi dobře. Překvapil mě rychlostně, kde byl úplně v pohodě a proto jej vidím na stoperu spíše než Takácse. A Tomáš Holeš určitě nezklamal, byl velmi spolehlivý do defenzivy. Asi by měl být více vidět v mezihře, především při výstavbě hry od stoperů. Tam jsem měl pocit, že se občas schovává.
    Na závěr si nechám asi nejdiskutovanějšího hráče, kterým je Standa Tecl. V mezihře mě překvapil, když neztrácel moc míčů, byl velmi aktivní (což je vlastně vždy) a dostal se i do koncovky. Tu bohužel řešil katastrofálně, když všechny střely šly do ideální výšky pro brankáře a vlastně všechny i do středu branky. Dá se říct, že brankáře prostě nastřelil a ten nemusel dělat žádný zákrok. Celkově se mi ale herně líbil více než na podzim a v úvodu jara.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Marek3     před 4 lety 27.05.2020 19:40 |  
      4 4

      Tecl vyborne pohybove a impozantni jak se dostane do golovych sanci. Bohuzel spatny v osobnich soubojich, nic moc kombinace, podrzeni mice a samozrejme promenovani sanci. Fakt skoda, nepamatuji se (asi jako kazdy slavista) komu sem kdy pral goly vice nez jemu-srdcar, bojovnik a inteligentni kluk. Zacinam uz pomalu pochybovat ze se stane tim utocnikem ktereho tak nutne potrebujeme. Mozna novy MVB na konce zapasu.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Borgetti     před 4 lety 27.05.2020 19:45 |  
    5 1

    S tim nahrazováním postu hráčema, kteří tam nikdy moc nehráli, souhlasím tak na 1/2. Taky toho nejsem nějaký velký fanoušek, ale zkusme se vžít do kůže trenéra. Oni vybírají sestavu dle výkonností hráču na tréninku a + si myslím, že jsou hráči, které neposadíš i kdyby měli výkyv v tréninku a mezi ně určitě patří Coufal s Bořilem. Pak je tu situace, že třeba Bořil bude 2.nejlepší na tréninku nebo v žebříčku trenéra a Coufal třeba 4. No a Holeš může být třeba 6.nejlepší v trénincích? Co pak s tím? Neni zas škoda nechat sedět kluka, který vydává ze sebe maximum i když moc nehraje a je hodně snaživej? Tak mu pak trenéři chtějí najít pozici, když víš, že přes kraje tam cestu nemá. Timto pohledem tomu zas fandím. Chce to hlavně čas a hodnotit toho hráče na nové pozici až po 5 zápasech, jestli tam má vůbec potenciál.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    zeleznik2     před 4 lety 27.05.2020 22:09 |  
    3 1

    Ale jo, souhlas. I ta 4 u Teclíka ok.
    Bohužel dnes na Letné opět podle očekávání, opravdu nám zřejmě nikdo nepomůže a budeme si to muset vybojovat sami. No příští neděli snad potvrdíme naší kvalitu a ani nebe nebo peklo Plísní nepomůže. Jen si tak říkám, jak asi dopadne zápas Sparty v domácím poháru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      bongor     před 4 lety 27.05.2020 22:30 |  
      4 5

      Ty jsi koni fakt kůň.Jak by to asi mělo dopadnout,přemýšlej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        zeleznik2     před 4 lety 28.05.2020 19:43 |  
        0 0

        Ten zápas se dal, uplichtit. I ve srabu, se Sparta dokáže občas zvednout viz Derby. Plíseň dokázala narozdíl od nás dát dvě branky. A to je ten rozdíl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      slavistajiri     před 4 lety 28.05.2020 07:47 |  
      2 1

      Plzeň včera vypadala opravdu dobře. Strašně kompaktně. Všichni hráči hodně pracovití, byli všude, drželi rozestavení. Teď jestli to bylo způsobeno tragickou spartou (už když jsem viděl v sestavě duo kanga dočkal bylo mi jasné, že záloha sparty bude zoufalá) a nebo jsou opravdu tak dobří.
      No uvidíme, ale uhrát si to prostě budeme muset samy a nebude to opravdu jednoduché.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        DKNL     před 4 lety 28.05.2020 08:40 |  
        3 0

        Každopádně je nutnost do zápasu s Plzní vše vyhrát a s ní minimálně neprohrát.To by byl průser.Ale bude to zápas o 6 bodů, takže výhra je nutnost. Už kvůli psychice.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          slavistajiri     před 4 lety 28.05.2020 08:42 |  
          2 0

          přesně tak. Jablonec bude oslaben, Příbram je slabá. Ano vyhrát vše do zápasu s plzní je nutnost. Když poté plzen porazíme už bude asi rozhodnuto, ale i remíza bude přijatelná

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            DKNL     před 4 lety 28.05.2020 09:13 |  
            0 0

            Je až neuvěřitelný, jak rudá bída nedokázala odzbrojit Buquela. Na něj by byl expert náš Hovorka.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              DKNL     před 4 lety 28.05.2020 09:19 |  
              4 1

              Hezky jsem mu zkomolil jméno.

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                Leksel     před 4 lety 28.05.2020 12:41 |  
                0 0

                Vidím v tom trochu inspiraci věhlasným jménem Buñuel. :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  wimpy     před 4 lety 28.05.2020 12:44 |  
                  0 0

                  To byl hroťák, jako zvon. Přímo Andaluský pes!

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          slavistajiri     před 4 lety 28.05.2020 11:03 |  
          1 0

          jinak se mi zdálo, že plzeň už ke konci tahala nohy. Ten program bude dost náročnej. Před náma mají ostravu kde to taky nebudou mít lehký. Myslím, že v tom by mohla bejt naše výhoda. U nás doufám tedy, že se dají dokupy ti marodi z boleslavy. My máme ostravu zase hned po plzni a v ostravě se nám nedaří. naštěstí ani ostrava si po plzni neodpočine v olomouci.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 28.05.2020 12:33 |  
        3 1

        Já jsem teda koukal a podle mě to tentokrát bylo opravdu šílenou organizací hry sparty, především směrem dozadu. První gól, který do velké míry určil ráz zbytku zápasu, byla střela z dálky, žádná vypracovaná šance, přičemž to, co tam předvedli obránci sparty, to se snad nevidí ani v divizi. Ustupovat snad 10 metrů před hráčem s míčem a nechat ho vystřelit.. Druhá věc je, že mi hráči sparty přišli z velké většiny pomalí a neohrabaní, tam se mi zdá, že se dost podepsala dlouhá pauza. Plzeň byla lepší, organizovanější, ale že by předvedla nějaký skvělý výkon, to se z mého pohledu říct nedá. Naprosto pak souhlasím s tím, že jim ve druhém poločase začala docházet kondice. Samozřejmě se může do našeho vzájemného zápasu ještě leccos změnit, ale po včerejším výkonu za mě z Plzně nejde žádný strach.

        Dlouhodobě nechápu, kde a jak se vzala vlna názorů (komentářů, příspěvků, článků, ...), které jely celou karanténu, že my jsme ve strašné krizi a Plzeň naopak v úžasné formě, z mého pohledu to nebyla pravda už před pauzou a po pauze prostě všechny týmy začínají téměř úplně znovu, dle mého to vůbec nelze porovnávat. Ano, nám to trochu skřípe, ztratili jsme pár bodů, ale říkat tomu krize a psát, jak se bojíme o titul? Přijde mi to trochu ve stylu přání otcem myšlenky..

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          slavistajiri     před 4 lety 28.05.2020 13:06 |  
          3 6

          pokud za 5 kol ztratíme takřka 50% náskoku a čeká nás dalších 10kol tak myslím, že je právo se začít obávat. Při pohledu na tabulku, neznaje aktuální formu, se ovšem jeví náskok 8bodů jako dostatečný a perfektní. prostě jde o to z jakého úhlu pohledu se na danou situaci člověk kouká. Pro někoho je šestka devídkou a naopak, prostě jde jen o to odkud se koukáš

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            zeleznik2     před 4 lety 28.05.2020 19:46 |  
            0 0

            Věřím, že Plíseň doma dáme a náskok byť ne třeba osmibodový udržíme. Oni taky nevyhrají všechno. Osobně se více bojím doma Jablonec na který tradičně neumíme.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Fačín     před 4 lety 28.05.2020 07:22 |  
    1 7

    Od Alanora nebývalá a poměrně ostrá kritika vůči trenérskému štábu kvůli experimentům na defmidu (pro mě jasná volba Takács, celkem bezkonkurenčně momentálně) a vůči Teclovi ("lpění na jeho pozici v základu by bylo chybou"). Nicméně s oběma názory víceméně souhlasím. Na druhou stranu nasazení Tecla jsem chápal kvůli zkušenostem (po dlouhý pauze se mohli hodit) a rychlostnímu způsobu hry (boleslavští stopeř Mazuch a Klíma žádný rychlíci nejsou). Ale stažen mohl být dříve. Nicméně v útoku žádný přetlak nemáme, takže ho budeme vídat často. Zazněl tu i názor že Tecl základ venku, Musa doma - a vidím to jako reálnou možnost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Marek3     před 4 lety 28.05.2020 09:17 |  
      2 12

      Myslim si ze kritika naprosto zaslouzena! Od odchodu Soucka se spekulovalo minimalne dve az tri prestupni obdobi - dost casu najit jasnou, kvalitni nahradu. Jenze po nekolika pripravnych zapasech a peti souteznich na jare (jestli se nemylim) treneri stale nevi kdo je jejich jednicka na tento post. Standa to same, skutecne si nepamatuji posledni zapas kdy byl ve slavii rozdilovym hracem, ale treneri ho stale stavi do role prvniho utocnika. Vzdycky mi zatrne kdyz si vzpomenul jak chteli treneri poslat Musu do Liberce a stavet na Teclovi s Yusufem. Sestava uz by mela byt ustalena a pripravovat se na Plzen. Misto toho prichazi prilis zmen a znovu staveni hracu na posty kde nejsou jejich vykony nejkvalitnejsi (Seva).

  9. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Seveřan     před 4 lety 28.05.2020 09:26 |  
    9 0

    Nasazení Zimy se povedlo. Do příchodu Hovorky bych v případě zdraví obou hráčů stabilizoval stoperskou dvojici Kúdela Zima. Při zranění Ševčíka je příležitost dát prostor Hellebrantovi. Zapracovat do týmu nákladné posily Zima - Hellebrant je pro Slavii klíčové. Ať již z pohledu perspektivy, tak pro potvrzení koncepčnosti přestupové strategie.
    Díky výjimečné kvalitě Coufala ještě nedostal v Jablonci vynikající Holeš u nás prostor. Pokus využít jeho schopnosti na postu defenzivního záložníka vítám jako rozumný tah.
    Další šanci pro Tecla v základu vnímám od trenérů jako pozitivní krok. Vzhledem ke všem dobrým vlastnostem, které Tecl má. Další z mnoha šancí ale ukázala, že produktivita je u tohoto útočníka opravdu žalostná. V dalších zápasech bych proto udělal z perspektivního Musy jednoznačného útočníka číslo 1.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Dennis     před 4 lety 28.05.2020 09:33 |  
    8 9

    Když jsem v úterý viděl sestavu a četl jsem na oficiálkách, že Holeš bude hrát defenzivního středopolaře, považoval jsem to za jakousi podivnou snahu zmást soupeře či fanoušky a byl jsem si jistý, že ve skutečnosti tam bude hrát Ibra s Šévou a Holeš půjde na kraj zálohy – kde už jsme ho mimochodem také využili. Nicméně vše bylo jinak, mýlil jsem se a JT si po zápase Holeše nemohl vynachválit.

    Asi půjdu proti proudu, ale naprosto souhlasím s tím, co napsal Alanor. Podle mě jsou tyhle experimenty zbytečné a k ničemu to nevede. Potřebujeme stabilizovat sestavu s ohledem na klíčové zápasy o postup do LM, takže zkoušíme na klíčovém postu sestavu nejdříve levého záložníka Provoda a následně pravého obránce Holeše. Jednomu je 23 let, druhému 27 let. První se tam neosvědčil, druhému tam velkou budoucnost také nevěštím. Předělávat ve 27 letech fotbalistu na úplně jiný post na top úrovni mi nepřipadá šťastné. Ti kluci prošli rukama x mládežnických trenérů a prostě se za tu dobu vyprofilovali jako nejlepší na nějaký post. Mají tam návyky, rychlostní předpoklady atd. A najednou by měli hrát úplně něco jiného. Když se za dva zápasy neosvědčí ani Holeš, tak budeme zase na začátku – tj. bez defenzivního záložníka sehraného se zbytkem týmu.

    Nerozumím tomu, proč tam nezkoušíme některého z hráčů, které máme v kádru (Takács, Traoré, Oscar), případně máme ještě Hromadu v Liberci, mladého Červa (i když je možná teď indisponovaný), pokud nám nikdo z nich nevyhovuje, pojďme tedy někoho koupit. Ale to, že jednou odejde Souček, se vědělo už delší dobu a myslel jsem, že hráči jako Takács nebo Oscar přišli i proto. Měli bychom vsadit na jednoho hráče, který to už hrál a umí to hrát a zkusili to s ním. Alespoň pár zápasů za sebou. Potřebujeme, aby si sestava sedla.

    Holeš byl po zápase dobře hodnocený, trenér ho chválil, mám ho také rád, je to dobrý fotbalista, druhý nejlepší pravý obránce ligy. Ale na hřišti jsem v úterý viděl několik lepších hráčů – Koláře, Kúdelu, Ševčíka, Stancia, Takácse. Zvláště po příchodu posledně jmenovaného bylo znát, že střed pole jsme najednou měli o dost silnější.

    Mimochodem podobně jsme na podzim experimentovali s Jardou Zeleným a jak to dopadlo. Nikdy to nebylo úplně ono, byl všude nevýrazný a nakonec šel raději na hostování do Boleslavi, kde hraje překvapivě to, co hrál celý život – krajního obránce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Marek3     před 4 lety 28.05.2020 09:55 |  
      2 10

      Post DZ uz mel byt davno vyresen a sestava uz mela byt ustalena. Bohuzel posun Sevcika doprostred (kam patri) znamena ze proste nebudeme mit kvalitni leve kridlo coz je dosti napovazenou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        mart     před 4 lety 28.05.2020 13:16 |  
        4 1

        Tak urcite, predelavat 27 leteho hrace z praveho obrance na defensivniho zaloznika je blbost.
        ... Philipp Lahm
        zdravi mart :-P

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Mike     před 4 lety 28.05.2020 14:50 |  
          3 0

          Kimmich

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            mart     před 4 lety 28.05.2020 15:48 |  
            1 1

            good call :-), ja ted nemce v poslednich letech zas tak nesleduju (teda krome poslednich dvou tydnu :-), .... uz me nebavily zapasy ktery se neustale vopakujou na sky sport :-), ale ten jeho gol byl peknej.
            Takze Kimmich beru . mart

  11. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 28.05.2020 10:30 |  
    10 3

    Dobré dopoledne přeji Vám všem při dobré kávě (snad mi to žaludek dovolí)........
    Troufnu si začít tím, že jsem velmi rád za získané body venku a byť jsme mohli dát i další góly, tak díky Kolářovi máme za 3 a to je dobrý vstup a to ve vší pokoře.
    Úvaze přítele Alanora sice rozumím, ale na druhé straně nikdo z nás neviděl hráče v přípravě a trenér má právo na to, aby ji sestavil tak, jak hráče vidí.
    S ohledem na velké množství zápasů je dobré i zkusit některé hráče tam, kde musíme mít více alternativ.
    Proto třeba Holeš na defenzivním halvu a své si opravdu odehrál.
    A Zima na stoperu byl překvapivý, ale dost úspěšný tah.
    Máme připravené tedy další dva kluky do toho kolotoče.
    Další byl Provod (a nehrál nijak špatně), a teď dostanou proti Jablonci možná i další. Nebude asi problém kluky udržet v rytmu, ale ta zátěž se prostě musí rozprostřít mezi větší množství hráčů.
    A Hellebrand i Oscar určitě dostanou líznout, stejně tak jako Frýďa a Musa tak, aby byli dobře rozehraní a schopní vstoupit kdykoliv do zápasu.
    Sami vidíte, že hned po prvním zápase má problém Traoré a Ševčík. Takže ať máme rozehráno víc kluků než jenom základ.
    A Standa Tecl??
    Dobrá, zazdil tři tutovky a asi ho to štve pořádně. Ale svým pohybem, atakováním rozehrávky soupeře a trháním obrany mužstvu pomohl. A pokud se dívám na zápas, tak do brankáře mířil jen jednou a to při té druhé šanci. Tu první a třetí dával mimo brankáře, ale Šeda to vystihl. To aby bylo spravedlnosti učiněno za dost Alanore. Podívej se na to.
    Musu potřebujeme jako bijce do zápasů doma. Uvidíte, že tomu tak určitě bude.
    A Nico Stanciu je ten, kdo tomu bude se Šévou dávat mozek. Hlavně aby byli oba v pořádku hlavně na zápas s Plzní. Ta hrála včera dobře až na posledních cca 15 - 20 minut, kdy její středové řadě došly síly a ejhle, jejich náhradníci byli už daleko slabší a sparťané se dostávali do tlaku.
    Ale zpět k naší Slávii.
    V sobotu s "Jabkama" to bude zase jiný zápas a třeba budou v sestavě další změny. Modlím se za Šévu i Traorého, aby byli fit. Jejich zkušenosti a klid na míči jsou k nezaplacení. Ale třeba to bude všechno jinak.
    A snad i Ondrovi Kolářovi forma vydrží a bude naším pevným bodem v sestavě.
    Známky jsou vcelku rozdány dobře, snad jen tomu Standovi bych dal takovou horší 5 :-)).
    Znovu na závěr opakuji, že jsem rád za 3 body a i předvedený výkon. Se silami jsme vydrželi a sám Mazuch přiznal, že už na konci zápasu kluky ze Slavie nestíhali.
    "Inde datae leges, ne firmior omnia posset"
    Proto jsou dány zákony, aby silnější nemohl všechno - Ovidius
    S úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      bongor     před 4 lety 28.05.2020 19:48 |  
      0 0

      Já bych jenom dodal Soki,kdyby žil Ovidius nyní,určitě by hrál za Slavii na pozici mozku mužstva.Ten co řek,to vždycky byla perla.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Leksel     před 4 lety 28.05.2020 20:00 |  
        1 0

        Byl by to antický Bican.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    golgoloth     před 4 lety 28.05.2020 10:42 |  
    7 0

    Já bych si dovolil upozornit ještě na jednu věc, ve vztahu k trenérskému štábu. Čeká nás 10 zápasů ve formátu středa-něděle, přičemž jim nepředcházela nějaká zásadní herní příprava. Je tedy i větší možnost zranění, v tomto ohledu mi přijde poměrně logické, že zejména v zápasech, které by měly být lehčí se zátěž rozloží i na širší kádr. Jakýkoli další hráč, který nám vypadneě pro zranění, může být poměrně fatální komplikací.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    martyni (přítel SN)     před 4 lety 28.05.2020 11:03 |  
    7 2

    Nevadí mi experimenty, který fungujou. Samozrejme je otazka, jestli budou fungovat dlouhodobe a proti silnejsim souperum. Ale Zima i Holes odehrali dobrej zapas, tezko muzu proti tomu neco namitat. A zejmena Zima se mi fakt libil, myslim, ze to je obrovskej talent stejne jako Musa, tihle dva hraci muzou dokazat velky veci. Nevim jeste, jestli bude lepsi na stoperu nebo na DZ a jestli uz ted nastal jeho cas, ale muj amaterskej odhad je, ze tenhle kluk bude mit neco, co jiny nemaji. Holes je zkusenej hrac, poradil si s tim dobre. Jen kdyz mel hrat vejs po prichodu Laca, uz nebyl tak videt, na druhou stranu ta nase prevaha ve stredu pole byla od ty doby drtiva, takze si svoje urcite odehral, i kdyz jsem si ho treba tolik nevsiml.

    Standa, ja si vazne myslim, ze podal dobrej vykon. Spalovani sanci je otazka sebevedomi a stesti, opravdu slaby bylo jen jedno zakonceni. Paradoxne si nemyslim si, ze ma spatnou koncovku a verim, ze pokud bude hrat takhle a do sanci se dostavat bude, tak goly prijdou. Jeho vetsi problem je, ze kdyz nema formu, pusobi na hristi hrozne, slabej v soubojich, nebeha mu to, nedostava se ani do tech sanci, takovych zapasu jsme u nej po zraneni videli vic. Ale v utery to nebyl ten pripad. Takze kritika je podle me prehnana, a to rikam i presto, ze Musovi verim vic a vidim v nem velkej talent. Ostatne bych si tipnul, ze proti Jabkam bude hrat. Jo a posledni vec, kritika za pozdni stridani Musy mi prijde trochu mimo, urcite by sel na hriste driv, kdybychom nemuseli 2x stridat po zraneni.. pak zbyvalo uz jen jedno stridani a je tezky si ho vyplacat nekdy v 75. minute.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Mimoň     před 4 lety 28.05.2020 11:05 |  
    9 6

    hraje se středa-neděle. Nechápu co je na tom k nepochopení, že se bude teď více rotovat.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    aldin     před 4 lety 28.05.2020 15:06 |  
    9 11

    Nesouhlasím s analýzou
    Nedomnívám se, že by trenér nemohl zdravě improvizovat! Holeš jistě kvality má, není to žádný zajíc, nezklamal a hrál velmi dobře/ stoprocentně motivován!
    Že hodnotitel nechápe záměry trenéra - jeho problém! Netřeba prezentovat ve SN
    Tecl evidentně podhodnocen známkou dehonestován/ sice Paličková a là Vlček obranu však zaměstnává účinně
    Zima počáteční nejistotu zvládl= znamenitý prediktivní tah trenéra
    “Rotace stoperů” v tomto bodě zcela Ok
    Jako úvodní úvahu k hodnocení vřelé doporučuji více klidné objektivity/ méně emocí!
    Dojem z MB. V globálu= docela pozitivní
    osobně překvapení vzhledem k okolnostem ..

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      iwanowicz     před 4 lety 28.05.2020 15:51 |  
      1 1

      Souhlasim. Az na to, ze hodnotitel - Alanor by nemel prezentovat sve nazory na SN. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        wymaz     před 4 lety 28.05.2020 20:28 |  
        4 0

        A ty můžeš? :-) až nyní jsem si všiml smajlíka.
        Prostě má jiný názor. Respektujme názory druhých a obohacujme se vzájemným sdílením názorů, Alanorovi i ostatním díky, že tu práci dělají. Mě nevadí názor nikoho, s někým se shodnu, někdo mě inspiruje a u někoho nesouhlasím, ale je to každého věc, co si kdo myslí.


        Komentář byl uživatelem upraven (28.05.2020 20:28) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 28.05.2020 19:34 |  
      3 4

      Myslím, že ti nic nebrání příště napsat hodnocení hráčů ze svého pohledu. Alanor určitě ocení, že má zdatného následovníka a několik dalších kol volno a klid.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      vršek     před 4 lety 29.05.2020 00:00 |  
      1 8

      Má skutečně trenér právo v současné chvíli (vedeme už jen o 8 bodů a čeká nás ještě 10 zápasů) improvizovat se sestavou? No, proti mě a mým "nářkům" fotbalového laika jistě - ale s ohledem na odpovědnost za zisk 20 titulu není toto právo až tak jednoznačné. V případě neúspěchu by se ona improvizace ukázala jako velmi nezdravá.
      Chápu, že pauza, nemoc či zranění ovlivňují základní sestavu. Jistě i taktika dle soupeře. Jsem přesvědčen o tom, že ona "zdravá improvizace" nás stála dvě porážky, zbytečnou ztrátu 6 bodů a je příčinou již jen polovičního náskoku před "rozjetou" Plzní ( bodově i herně v současné chvíli jistě nejsilnější tým a body bude zřejmě ztrácet jen výjimečně). Před zápasem jsem očekával, že nastoupíme opět v sestavě postavené na herní zkušenosti a kvalitě hráčů, kterou prokázali na podzim, kteří budou hrát na postech, které jsou jim vlastní a podávají na nich dlouhodobě své nejlepší výkony a budou těžit se sehranosti týmu. Příklad - pro mne nepochopitelné "odsunutí" Ševčíka, jednoho z nejlepších středních halvů současnosti, do prostoru lajny a oslabení té již prokázané souhry ve středu hřiště. Měl jsem dojem, že ty dvě "improvizační" prohry se slabými soupeři a ztráta náskoku "stačily". Že sázka na osvědčenou zkušenost a kvalitu, i zlepšený výkon týmu v derby budou zárukou výrazného zlepšení, herní jistoty a bodového zisku.
      Nevím jaký je reálný stav hráčského kádru, ale i přes dobré výkony Holeše a v druhém poločase i Zimy, si nemyslím, že můžeme nyní preferovat "hledání" nejlepšího herního zařazení jednotlivců na úkor jistoty již vyzkoušeného (zvláště poté kdy jsme nemohli sehrát ani jeden plnohodnotný přípravný zápas).
      Příklad - Takacs opět prokázal, že on je tím, který by mohl nahradit Součka na postu defenzivního záložníka a přinést do "středu zálohy" potřebnou fyzickou sílu, herní jistotu a převahu v hlavičkových soubojích, jak ve středu pole, tak při standardních situacích. Když po zápase slyším trenéra Trpišovského mluvit o tom, že naše sestava měla výškový deficit, jeho obavy z Mazucha a přitom na naší lavičce jsou k dispozici takový hlavičkáři jako Takács, Frydrych a Musa - nechápu. Jeho absenci v základní sestavě nerozumím a lze ji snad omluvit údajnými zdravotními problémy. Na hřišti však nebyla žádná indispozice zřejmá a jeho příchodem na hřiště jsme zastavili cca čtvrthodinový tlak Boleslavi, který jsme přežili pouze díky fantastickému zákroku Koláře (že by "čaroděj"). Mám strach, aby se opět neopakovalo to, s čím začalo jaro. Tedy ona "lehkomyslnost" s bodovým polštářem v zádech a snahou zkoušet a prosazovat jistě talentované mládí na úkor zkušenosti, ale hlavně na úkor "podzimní" souhry týmu a herní jistoty. Je zarážející, že snad jediný z nových hráčů, který jednoznačně prokázal své vysoké kvality bez ohledu na mládí, souhru s týmem i jednotlivými spoluhráči, který zachránil derby se Spartou a prokázal své vynikající fyzické a hlavně střelecké schopnosti, opět sedí na lavičce náhradníků a Tecl, který bohužel dlouhodobě nehraje dobře, není schopen efektivně kombinovat se spoluhráči (mám na mysli jeho rozehrávku) a není střelecky disponován má opakovaně důvěru trenéra a stále se čeká na jeho herní "procitnutí". Navíc jsem přesvědčen o tom, že typologicky není hrotovým útočníkem zatímco Musa ano. Jsem strašně rád za tři body z Boleslavi a šťasten za vyrovnání v derby. Ale pořád nechápu proč jsme k ligovému jaru nepřistoupili v opačném gardu - tedy - bez zbytečných a nevynucených zásahů do sestavy odehrát začátek jara, bez "oněch improvizací" udržet bodový náskok s průměrnými soupeři a teprve po vydařeném vstupu do soutěže postupně začít zabudovávat ony talenty do týmu. V současné chvíli si již nemůžeme dovolit ztratit body tím, že budeme improvizovat a dávat příležitost hráčům nevyzkoušeným, a hlavně "nezabudovaným" do základní sestavy.
      Hrát musí ti, kteří jsou zárukou jistoty a nejde spoléhat na to, že někdo překvapí. Také jeden příklad - Zelený a jeho výkon v LM na postu záložníka, jeden vynikající poločas a dál....
      Jistě, ten zápas jsme vyhráli, a na to, že to byl první zápas bez řádné přípravy to nebyl herní propadák a odpovídající výsledek by snad měl být 1 : 3 či 1 : 4... Ale já z těch improvizací v průběhu 5 odehraných zápasů jara dobrý pocit nemám a mé pocity i hodnocení posledního zápasu jsou blízké hodnocení Alanora.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    subHuman     před 4 lety 28.05.2020 15:12 |  
    30 6

    Nechce se mi uvěřit, že jsem si tam vážně přečetl spojení jako "nepůsobí dojmem promyšlené koncepce, nemají pro tento post žádné zvláštní nadání, koncepční tápání" a jako úplný vrchol "nahodilé tahání králíků z klobouku".
    Hodně slušnej úlet :)

    Každej, kdo s trenérem někdy mluvil mezi čtyřma očima tak si k němu přiřadí všechno možné, ale rozhodně ne výše uvedené. Já jsem s trenérem mluvil osobně hned po zápase, takže můžu s klidem konstatovat, že je to hloupost. Ale právo na názor samozřejmě neupírám, jen si myslím, že J. Trpišovský už opakovaně ukázal ono pověstné že VÍ CO DĚLÁ.

    PS: Holeše na tento post připravoval celou "korona pauzu" a počítá se tam s ním nadále.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Alanor (admin)     před 4 lety 28.05.2020 15:34 |  
      10 11

      Tak uvidíme, nakolik tam Holeš uspěje. Jak říkám, rád se trenérovi omluvím. Ale i s přihlédnutím k tomu, nakolik se tam vedlo Zelenému s Provodem, to považuji za dosti zvláštní manýru, která nemá valnou šanci na úspěch.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        martyni (přítel SN)     před 4 lety 28.05.2020 15:52 |  
        8 1

        Tak Zeleny pro to mel predpoklady, ale chybelo mu sebevedomi a nekdy duraz. Provod tam hral jeden zapas. Prijde mi logicky, ze kdyz odejde tak dominantni hrac, jako byl Suk, tak se na jeho post zkousi ruzny varianty.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Alanor (admin)     před 4 lety 28.05.2020 15:54 |  
          12 8

          Máme Takácse, Traorého a Oscara. Různé typy velmi dobrých DZ. A my místo toho přeučujeme ve 27 letech Holeše... Já to osobně nechápu. Ale jestli to vyjde, tak rád smeknu klobouk, protože to bude geniální tah, který by nenapadl asi nikoho.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            donford     před 4 lety 28.05.2020 16:05 |  
            1 1

            Dal jsem ti palec nahoru za to případné smeknutí klobouku a také jako souhlas, že by ani mě nikterak Holeš na DZ nenapadl.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            martyni (přítel SN)     před 4 lety 28.05.2020 16:40 |  
            1 0

            Esli se nepletu, Oscar DZ nehral ani v priprave, zrejme se s nim pocitav vys nebo dokonce i na kraj. Traoreho na DZ JiT moc davat taky nechce, to je zrejmy. Takacs byl po zraneni. Jinak ani me by to samozrejme nenapadlo :).

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            subHuman     před 4 lety 28.05.2020 17:06 |  
            5 4

            Oscar ani Traoré opravdu nejsou DZ

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            DF007     před 4 lety 29.05.2020 07:32 |  
            1 2

            Já také nejsem úplně zastáncem předělávání hráčů v 27 letech, ale říkal někdo, že je blbost, když Guardiola předělal Lahma v Bayernu z krajního obránce na štítového hráče? Já bych tomu nechal trochu prostoru. Po jednom zápase se to asi hodnotit nedá. Navíc se Tomášovi docela vydařil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      iwanowicz     před 4 lety 28.05.2020 15:45 |  
      7 1

      Podle me Holes byl vybornej, vetsinu zapasu jsme ve stredu dominovali a ke konci to nekolikrat dobre uklidnil.. A staci si poslechnout pozapasove rozhovory s nim i s trenerem a tam oba celkem jasne rikaji, ze by mel na DZ pokracovat. Osobne mu hodne fandim a dost me mrzelo, ze fotbalista jeho kvalit se nedostane kvuli konkurenci skoro na hriste.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        donford     před 4 lety 28.05.2020 16:03 |  
        6 2

        Vím, že trenér z počátku zkoušel jako DZ Zimu, ale ten mě daleko víc teď přesvědčil na stoperu. Podle mě, laika, je rychlejší než Takacs, stejně vysoký, určitě bezvadný ve hře hlavou. Jen musí ještě získat na tvrdosti. Jistě si zatím tolik nedovolí, jako zkušení stopeři, hraje víc na jistoty - na Kúdelu nebo zpět na Koláře, ale to vše postupně přijde. Nakonec i on párkrát míč dobře vyvedl.
        Pokud se týká Holeše, jedná se dle mého také o příjemné překvapení. A chytrý postřeh Trpiše. Holeš je rychlý, tvrdý, jako obránce dobře hraje hlavou, jen s tou střelbou bude víc na štíru proti Sukovi. Ale je to nadprůměrný hráč v naší lize a věřím, že si tu šanci v hlavě moc dobře srovná a bude makat. Komu by se chtělo při jeho kvalitách sedět věčně na lavičce. Určitě chce hrát a přesvědčit své okolí. Takže se možná rýsuje nová DZ dvojice Takacs - Holeš, stínovaná Traorém a případně Ševou. Všichni víme, že Trpiš po důkladných rozborech umí překvapovat, a to příjemně. Jinak také si myslím, že Musa bude hrát proti Jablonci. Jen ho měl možná, vím, že nic nevím, o trochu dřív zapojit proti Bolce. Čistě na rozehrání, na "ochutnání" si mistráku. Aspoň na 20-25 minut.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          iwanowicz     před 4 lety 28.05.2020 18:07 |  
          7 0

          K te Holesove strele- nedal nam gol paradni ranou v poslednim vzajemnym zapase, kdyz hral jeste za Jablonec?

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Edenjejenjeden     před 4 lety 28.05.2020 18:26 |  
            3 0

            Ano dal ,a taky ho moc neslavil,jen tak lehce zdvihl ruku a podival se na hlavní tribunu. Vypadalo to spíš jako omluvné gesto

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        bongor     před 4 lety 28.05.2020 19:31 |  
        3 2

        To nejsi sám,všude jinde by hrál celý ročník v základu.JTo naprosto nemyslím jako nějakou kritiku Jindry,to bych si nikdy k trenérovi jeho kvalit nedovolil.Prostě těch vynikajících hráčů se u nás sešlo neurekom a díky za to.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 28.05.2020 16:35 |  
      0 2

      Tudíž v létě Coufala prodávat nebudeme... a budeme shánět v létě pravého obránce.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Mikey     před 4 lety 28.05.2020 18:29 |  
        0 1

        Máme Hovorku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      pipe1980     před 4 lety 28.05.2020 16:58 |  
      7 17

      Já teda nechci bejt zlej, ale Alanorova hodnocení jsou dlouhodobě úplně mimo mísu.
      jsem překvapenej že jsi překvapenej

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        donford     před 4 lety 28.05.2020 17:13 |  
        8 1

        Hele, já se teď dopustím nefér spekulace, ale proč by ze Zimy nemohl vyrůst časem druhý Škriniar? Potřebuje získat na jistotě, vyhrát se, vyrůst takticky, získat na síle, ale proč ne? Je mu teprve 19 let, měří 190 cm (o 8 cm vyšší než Kúdela), rychlost má a hlavně, proč by za něj Slavia dávala po jeho sehrání pouhých 2 ligových zápasů!! za Olomouc 30 milionů? Dyť tam tomu ti naši chlapi náramně rozumějí. Zřejmě usoudili, že to je talent jak se říká od Pána Boha.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          subHuman     před 4 lety 28.05.2020 17:20 |  
          12 2

          JT tvrdí, že udrží-li si Zima současný progres, pojede na Euro :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        rak (přítel SN)     před 4 lety 28.05.2020 22:44 |  
        2 0

        To si nemyslím. Naopak, jsou většinou dost odpovídající. Nesouhlasím s ním teď ale v té silné kritice zkoušení hráčů na nezvyklých postech. V tomto trenérům dost věřím, že k tomu mají důvody. Hráče vidí prakticky každý den. Nemusí se to tedy vždy vydařit, ale určitě bych se neodvážil ze sebe dělat většího odborníka než oni.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Mikey     před 4 lety 28.05.2020 18:33 |  
      0 0

      Můžu se zeptat, co ještě pan Trpišovský říkal o týmu, hráčích, Tijanim atd., jestli to teda není důvěrné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      kostelnivlajka     před 4 lety 29.05.2020 06:05 |  
      1 5

      a cos mu řek?

  17. Re:Sparta deváté místo

    zeleznik2     před 4 lety 28.05.2020 20:08 |  
    1 0

    Ten náskok je teda luxusní -26 bodů..ale do konce sezóny, jedou do Karviné (pokud se bude hrát), doma Teplice, na Bohemku, doma Opava a končí na Slovácku, jestli z tohoto neudělají aspoň 8 bodů, tak to bude tragédie. No dnes si podepsali už asi dvacátého brankáře za poslední dobu, tak si udělali aspoň malou radost. Ovšem Holec nestál ani korunu.

    • Re: Re:Sparta deváté místo

      Dr. Fe1     před 4 lety 28.05.2020 22:02 |  
      0 6

      Karviná hraje docela dobře, Bohemka předvedla nevídanou kanonádu a hraje doma, Teplice na ně taky docela umí ..... bůhví, jestli se sralta udrží v první desítce .....

      • Re: Re:Sparta deváté místo

        Tomastu     před 4 lety 29.05.2020 16:51 |  
        0 0

        Že Teplice prohrají jsem měl na tiketu a byl to pro mě úplně jasný zápas, pravda nečekal jsem 4:0, ale že Teplice prohrají jsem čekal na 100% a moc bodů dělat nebudou, už s Libercem dvě střely, dva góly. Takže Sparta zrovna Teplice porazí určitě :)

        • Re: Re:Sparta deváté místo

          Dr. Fe1     před 4 lety 29.05.2020 17:59 |  
          0 4

          Máte pravdu, že proti Liberci byli ubozí - ale přesto vyhráli. Na Bohemce jsem to neviděl, ale zřejmě to byla bída. Takže přesto to na Spartu může stačit, v její současné formě. Loni (nebo předloni) te'd nevím, na Letné vyhráli taky s jednou či dvěma střelami na bránu .....Ale samozřejmě nemusí, jsou fakt dost slabí.

          • Re: Re:Sparta deváté místo

            Tomastu     před 4 lety 29.05.2020 21:51 |  
            0 0

            Bohužel, pamatuji si Diveckeho, Verbíře a dost lidí v Teplicích. Pak to ještě vcelku šlapalo až do smrti pana Hrdličky a od té doby jsou Teplice velký špatný.

            • Re: Re:Sparta deváté místo

              Dr. Fe1     před 4 lety 29.05.2020 22:42 |  
              0 4

              Na Hrdličku v Teplicích hodně vzpomínají, někdy až nábožně. Když jsem tam šel na fotbal na Slávii a nefungoval mi lístek na digitální čtečku (asi nejenom mě) - tak to pořadatelé komentovali "to by se za Hrdličky nestalo". Posledních pár let je to tam takové nemastné neslané, je vidět že tomu chybí někdo kdo to líp povede.

  18. Jindřich Trpišovský ví co dělá

    Dr. Fe1     před 4 lety 28.05.2020 22:09 |  
    1 5

    Já doufám, že JTVCD. Ohledně těch experimentů ví co dělá a v systému 2 zápasů týdně se navíc bez nějáké té rotace nobejdeme. Zpočátku jara byly problémy (viz Bohemka), teď to po kornapauze vypadalo mnohem lépe. Tak doufám, že si to ještě víc sedne.

    • Re: Jindřich Trpišovský ví co dělá

      ColinSKS     před 4 lety 29.05.2020 11:17 |  
      0 3

      doktore, sousloví "sedne si to" prosím nepoužívejte. to se hodí leda tak k erbéčkům :-D

      • Re: Jindřich Trpišovský ví co dělá

        Dr. Fe1     před 4 lety 29.05.2020 17:57 |  
        0 3

        Taky mě to napadlo, už když jsem to psal, že tohle sousloví se často používá u nich. :-)

        Mimochodem, tam, si to nesedlo, ale rovnou lehlo :-)

  19. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 4 lety 29.05.2020 07:45 |  
    12 0

    Po delší době mě především slovní hodnocení přimělo napsat komentář.

    Nesdílím názor, že změny na postu stopera působí nekoncepčně či dokonce nepromyšleně a jedná se o veletoče. Pokud přihlédnu k situaci, kdy byla rozhodnutí dělaná, dávají mi smysl bez nutnosti to nějak shazovat.
    Frydrych na Bohemce hrál, protože byl Takács zraněný, a bohužel tam zcela vybouchl, takže změna byla na místě. Na tréninku se trenérům líbil Tijany, tak dostal prostor on. A pokud se dobře vzpomínám, tak jsme se přesto všichni upínali k tomu, aby se uzdravil Takács a mohl nastoupit proti Spartě, takže opět logická změna k původní dvojici, která by hrála od začátku jara, pokud by byl Takács fit.

    Nasazení Holeše bylo pro mě také velké překvapení. Na druhou stranu, pokud to s ním trenéři řešili už v zimní přípravě a celou korona pauzu, tak je nefér úlet to nazvat koncepčním tápáním a nahodilým taháním králíků z klobouku. Tak bychom to mohli pohanit, pokud by tam naskočil třeba po týdnu tréninku na tomto postu. To, že Holeše na tento post několik měsíců připravovali, naopak ukazuje, že jde o koncepční změnu, byť pro nás překvapivou a možná nepochopitelnou. Z mého pohledu to Holeš odehrál naprosto v pohodě, ale to Zelený na Interu také, takže s nějakými superlativy zatím raději šetřím. Na druhou stranu, pokud by mu to na tom postu sedlo, tak by se tím vcelku elegatně vyřešilo, že se drahá posila přes robocopa Cufa ne a ne dostat do sestavy.

    Nikdo ti, Alanore, neupírá právo na názor, ale zrovna koncepce a vize je oblast, kterou má podle mě Trpišovský promyšlenou do detailu. Občas se nám mohou zdát jeho tahy až nesmyslné, ale vzpomeňme si na sestavu proti Genku a jak to fungovalo. To by pro nás mělo být memento, že občas prostě my fanoušci Trpišovského tahy nemusíme chápat, ale měli bychom je respektovat, protože ví, co dělá a nese to ovoce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Boo_SKS     před 4 lety 29.05.2020 08:41 |  
      4 1

      Souhlasím.

      Mně osobně jako veletoče a tahání králíků z klobouku připadalo spíš předevčírem u úhlavních přátelů, kdy svého nejlepšího hráče nesmyslně utopili na křídle jen proto, aby se neurazila jeden chodící flusal za zenitem, který už rychlostně nestíhá ani v lize + rozbili stoperskou dvojici, která jim celkem fungovala v derby. Tam ty změny nedávaly žádný smysl a navíc bylo jasně vidět, že ti hráči na to nejsou připravení a vůbec neveděli, co mají hrát.

      U nás se to sice taky v poslední době točilo, ale každý hráč, který nastoupil na, pro něj nezvyklém postu, věděl naprosto přesně, co má dělat a co se po něm chce, protože předtím tu pozici poctivě zkousí v tréninku. Jeden příklad - Jarda Zelený celou při přípravě na Sevillu dělal Sarabiu a při modelových zápasech hrál ve středu zálohy. Tam se trenérům hodně líbil a ukázalo se, že má pro tuto pozici velké předpoklady, takže když se pak na Interu zranil Ibra a my neměli žádného střeďáka na střídání, tak jsme tam celkem s klidem poslat Jardu, který nešel úplně do neznáma.


      Ta stoperská otázka u nás možná taky vypadá divně, ale s přihlédnutím k okolnostem každé rozhodnutí dává smysl. První zápas na Bohemce, kde se dal čekat špatný terén a tvrdý, soubojový fotbal, logicky nastoupil zkušený Frydrych, abychom odstartovali jaro dobře a nic nepodcenili. Ten bohužel vyhořel a i vzhledem k jeho nepříliš velké perspektivě do budoucna nemělo cenu ho tam držet, když Laco byl ještě zraněný, takže na Slovácku dostala šanci nová posila, ať se ukáže. Tam se sice prohrálo, ale pro trenéra dávalo větší smysl i výhledově do budoucna spíš vyzkoušet nové Zimu s Tijanim než tam vracet Frýďu, u kterého všichni víme, jaké má nedostatky.

      Pak se uzdravil Laco a naprosto správně hned šel do základu. No a teď během dlouhé pauzy bylo dost času pořádně zapracovat Zimu, na kterého sportovní úsek hodně sází, když za něj dali tolik peněz, takže teď se na něj bude sázet a jsem rád, že se vrátil do sestavy.

      A ta záloha? Oscar ani Traoré rozhodně nejsou DM, ale spíš CM, což je častý omyl. A Souček byl pro nás tak důležitý, že se nedivím trenérům, že na tréninku zkoušeli všemožné varianty, jak hrát bez něj. Kus za kus ho nahradit prostě nejde, a proto je asi nejlepší zkusit hrát bez něj i trošku jinak, tj. i s někým typově odlišným. Během připravy tam zkoušeli Provoda s Holešem a kvůli výkonu s Brondby tam dostal šanci Provod. Ten moc neobstál, tak teď se vrátili k variantě Holeš.

      A já jsem moc rád, že pro něj trenéři hledají nějaké využití, protože fotbalista je to skvělý a bylo by super mu najít nějaké místo, kde by mohl hrát, protože dosavadní sezóna ukázala, že na pravém beku si u nás teďka zkrátka nekopne.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Marek3     před 4 lety 29.05.2020 10:32 |  
        2 5

        Hele se Spartou mas samozrejme pravdu ale na druhou stranu bychom mohli uvest priklad z Plzne kde vymenili klicoveho stredniho zaloznika (Hrosovskeho) asi idealni cestou - zabudovanim presne vytipovaneho hrace (Kalvach) ktery potom pusobil vedle Hrosovskeho nekolik utkani. Uznavam ze okolnosti v kazdem muzstvu jsou specificke ale i tak si myslim ze je to relevantni priklad. Co ma asi Alanor na mysli, a trenerovi vyjadreni na adresu Holese to castecne potvrzuje, ze stale neni jasne kdo je volba cislo jedna na post DZ. Puvodne se privedl Takac ale ted skutecne nevim.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 29.05.2020 11:37 |  
      1 9

      Je vždycky ta univerzálnost a změna pozic na místě? Ta úspěšnost není moc vysoká...
      Zatím se to vyplatilo pod Trpišovským pouze u Krále, který přicházel jako ''stoper budoucnosti''.
      Zkoušeli jsme Hromadu na pozici stopera, teď hostuje v Liberci a hraje na své primární pozici. Baluta přicházel jako hráč, který může hrát na všech ofenzivních pozicích. Docházelo u něj k nadměrné rotaci pozic, což se na jeho výkonech podepsalo stejně jako u Olayinky, i když třeba čísla měl lepší než v letošní sezóně. U Matouška jsem také zcela nepochopil, na jakou pozici k nám vlastně přišel, zda vůbec zapadá do koncepce a nejednali jsme zde zbytečně ukvapeně. Dále hráči, kteří tady v diskuzi již byli zmíněni.
      Na krajní beky jsme se vstupem do jara měli Bořila, Coufala a Holeše, pokud do toho nebudu počítat Koska, který nastoupil za A-tým pouze v národním poháru anebo Frydrych, pro kterého je primární pozice stoper, ale s ohledem na aktuální počet stoperů (Frydrych, zraněný Hovorka, Kúdela, Takács, Tijani, Zima) se nabízí, že Frydrych nejspíš zase zasáhne v případě nutnosti jako pravý obránce. Co v případě zranění, kdy hráč vypadne na několik zápasů, vykartování anebo nutné střídání během utkání. Budeme rotovat s Holešem během utkání s rizikem, že se to negativně může projevit ve středu pole a na kraj obrany dáme ''unaveného'' hráče anebo tam budeme dávat hráče, pro kterého to není primární pozice. Pak bychom měli na více postech hráče, pro které to není přirozená pozice.
      Červ se v přípravě jevil velmi dobře, zkraje jarní části byl s reprezentací, teď ho postihly zase jiné problémy. Po výkonech v přípravě bych Červa na pozici defenzivního záložníka zkusil i v ligových utkáních a Holeše vrátil zpět na svou primární pozici.
      Když se neprosadí Holeš, pak budeme zkoušet Yusufa?

  20. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    vojtanic26     před 4 lety 29.05.2020 09:19 |  
    3 2

    Mě se líbili všichni, vzhledem k tomu, jak dlouhý byl výpadek tréninků s míčem. Teclíkovi bych za 4 nedal, možná 5 za neproměnné šance, ale to rozbíjení obrany náběhy a vytváření prostoru pro ostatní bylo dobré. Pozastavil bych se u Holeše, jak už tu někteří píší, na tuto pozici s ním evidentně trenéři začali počítat s odchodem Součka, vidím to velmi logicky. Holeš ve svých počátcích v lize, pokud se pamatuji na Hradec, hrál na stoperu, tedy rozdíly v pohybu ve středu hřiště vs. pohyb u lajny se nemusí učit od nuly, ale pouze osvěžit. Tomáš se tak dostane do zápasového vytížení, pro případ výpadku některého z beků. Rozhodně má lepší defenzivní návyky než Lukáš Provod, ale hlavně a to je podle mě důvod, proč tam trenéři zkoušeli právě tyhle dva, má dobrou střelu zpoza vápna. Což se ukáže jako skvělá volba, až Nico předvede ještě pár takových výkonů, že proti němu obránci začnou vystupovat ve dvou, ve třech, už se těším na to přiťuknutí proti noze a ruce nad hlavou. Nevýhoda? Nepomůže stoperům s hlavou, ovšem to je na stoperech, které teď máme vyšší.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    ColinSKS     před 4 lety 29.05.2020 11:13 |  
    1 4

    to bodové hodnocení mi přijde od alanora celkem ok, i když bych nicovi dal 8 a holešovi 7 a teclíkovi 3. s čím nesouhlasím je to, jak hodnotí rotaci na postech stoperů a DZ. JiT již x krát řekl, že se současný fotbal mění tak, že se budou čím dál více mazat rozdíly mezi jednotlivými specializovanými posty s tendencí mít "univerzální" fotbalisty. Takže se to musí protáčet, jinak to nejde, na tom kterém postu je potřeba vyzkoušet pár hráčů. jistě to neplatí tak, že by kolář šel do útoku nebo tecl do obrany. mě se třeba holeš líbil moc a i on sám řekl, že se mu ta pozice líbila. proč nenastoupil Tijani ani Oscar a ani Helebrand je věcí trenéra, široký kádr je nutnost, zejména když vidíme, že se lehce může přihodit zranění. já měl, kromě těch pospalovaných šancí, ze zápasu dobrý pocit.