Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 28. kolo

Slavia remizovala s Plzní, což je výsledek, který naše barvy zase o kousek přiblížil k titulu. Za ještě lepší zprávu bych ale označil náš výkon, kdy jsme nejbližšího pronásledovatele herně předčili.

Lehkonohá velebená Plzeň, na jaře mírně klopýtající Slavia. Včerejší přímá konfrontace ukázala, že toto nastíněné rozložení sil dle médií úplně neodpovídá realitě. V té totiž byli svěřenci trenéra Trpišovského jasně lepší. Alespoň tedy v první půli, kterou měli vyhrát o gól či o dva. A kdyby byli extra produktivní, tak i o víc. Naše slabší koncovka se ale opět ozvala jako bolavá Achillova pata, a tak zápas po již mnohem opatrnější a vyrovnané druhé půli skončil bezbrankovou remízou. Pro nás výhodnou vzhledem k tabulce, byť nejsem asi sám, kdo cítí trochu hořkou pachuť, protože výkon to byl spíše na vítězství. Bez gólů ale vyhrát nejde.

Každopádně dojem ze včerejšího zápasu a z naší hry mám pozitivní. Mužstvo podalo nejlepší jarní výkon a potvrdilo výrazné zlepšení po nucené koronavirové pauze. Je vidět, že trenéři umí a Slavia je čím dál lepší, což je to nejdůležitější zjištění. Zaznamenal jsem ohlasy, že včerejší zápas ukázal, že Plzeň JEŠTĚ do kvality Slavie nedorostla. Já to vidím trochu jinak. Jasně, trenér Gula není u týmu dlouho a s narůstajícím časem může Viktorii více přetvářet k obrazu svému, osobně ale vidím o dost větší potenciál v naší sestavě. Ta je mladší a nadějnější. Plzeň má pořád z většiny ustálený a zkušený tým, který (velmi dobře) oživil nový trenér. Slavia naproti tomu kádr hodně omladila a šla do rizika. V úvodu jara to bylo dost znát a naše hra drhla. Nebál bych se říct, že Viktoria v tu dobu hrála lépe. Ale podle včerejšího zápasu je už Slavia opět o malý krůček napřed, přitom potenciál k dalšímu růstu mají Musa, Zima či Hellebrand obrovský. U Plzně byl z nadějných hráčů zapracován vlastně jen Bucha. Zkrátka práce, kterou během pauzy odvedl náš trenérský tým, mě naplňuje do budoucna optimismem.

Proto myslím, že už je částečně čas korigovat kritiku, kterou jsem tu napsal po Mladé Boleslavi. Nelíbilo se mi točení hráčů na postech stopera a defenzivního záložníka. Ukázalo se ale, že další změny po pauze už byly promyšlené a dlouhodobé (na rozdíl od kritizovaného raně jarního "orloje"). Trenér ustálil sestavu a čím dál více se ukazuje, že vsadil na správné hráče. Velmi mile mě překvapuje Zima, který si na náctiletého mladíka zatím počíná velmi jistě. Stejně tak se zatím v dobrém světle jeví i Holeš na místě DZ. I když na Plzeň bych ho postavil i já (když už ho trenér na tuto pozici připravil, mě samotného by to samozřejmě nenapadlo), protože na ni jsme potřebovali hlavně běhavé a presující hráče než soubojové hlavičkáře a habány typu Laca Takácse. Každopádně na oslavy a definitivní soudy je ještě brzy. Do konce zbývá ještě dost kol a o titulu ještě rozhodnuto není. Po pauze k němu ale zatím směřujeme celkem jistými kroky.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Práce měl až překvapivě málo. V první půli dobře vyběhl proti Kovaříkovi, tam šlo ale hlavně o bídné zpracování hráče. Na začátku druhé půle dobře vytlačil do úhlu Kayambu. Jinak to pro něj byl nenáročný zápas.

Vladimír Coufal - 6 - Odehrál dobrý zápas. Hodně se hovoří o tom, že Slavia eliminovala plzeňský střed, což je do jisté míry pravda, ale osobně si myslím, že rozdíl mezi týmy dělaly hlavně naše výrazně pohyblivější kraje.

Ondřej Kúdela - 6 - Další spolehlivý výkon. Jistota!

David Zima - 6 - O jeho výkon jsem měl největší obavy, protože takový zápas ještě nehrál. David to ale zvládl s přehledem. Beauguel sice neměl moc velkou podporu týmu, ani tak se ale proti Zimovi neprosazoval tolik, kolik by chtěl. Menší zaváhání Zimy nastalo u šance hlavičkujícího Čermáka, tam to ale spíše byla vydařená akce hostů.

Jan Bořil - 6 - V první půli pálil v šanci těsně nad šibenici. Zakončení to ale bylo dobré, skákající míč se asi o moc více ztlumit nedal. Ve vlastním vápně si připsal ošemetný zákrok, když lehce objímal Beauguela. Na penaltu to byl určitě malý kontakt, ideální způsob bránění to ale není. V závěru pak strčil do Chorého, který kriminálně strhl na zem Zimu hlavou napřed. Bylo dobře, že se Honza jako kapitán spoluhráče zastal, příště bych ale volil spíše postrkování se tělem. Takto riskoval i červenou kartu, byť by to v rámci kontextu a zjevně otočeného faulu, za který měl spíše dostat druhou žlutou Chorý, nespravedlivé.

Lukáš Masopust - 6 - Vysunutější obrana Viktorie mu vyhovovala a byl velmi aktivní. V první půli v šanci neprostřelil Hrušku, o moc lépe ale zakončovat nemohl, protože brankář už byl blízko. Spíše bych mu vyčítal přihrávku na Tecla před odkrytou brankou ve druhé půli. Ne že by to byla lehká situace, ale centr se Lukášovi nepovedl. V takových rozhodujících okamžicích mu prostě zoufale chybí efektivita, kterou minulé jaro prokazoval v mnohem větší míře.

Tomáš Holeš - 6 - Z hlediska obrazu hry považuji jeho nasazení (a uzdravení Ševčíka) za důležité. Naše běhavá záloha totiž otupila opěvované trio Kalvar, Bucha, Čermák, které bylo pod tlakem poloviční. Z taktického pohledu tedy Tomáš zahrál velmi dobře a zápas odmakal. Rezervy jsou ale v podpoře útoku, ve kterém byl tentokrát málo viditelný.

Petr Ševčík - 6 - Jeho uzdravení nám velmi pomohlo, protože Petr patří k nejužší špičce ligy a svým herním pojetím se na Plzeň i vyloženě hodil. Dva vynechané zápasy kvůli zranění na něm nebyly vůbec znát a patřil k lepším hráčům na hřišti (byť Slavia hrála hodně týmově a nikdo moc nevyčníval v dobrém ani špatném slova smyslu). V poli hrál spíš na sedmičku, nakonec ale dávám lepší šestku kvůli prováhané šanci v první půli. Z takové pozice se prostě musí střílet, ne vymýšlet bago až do branky v takto těžkém a důležitém zápase.

Nicolae Stanciu - 6 - Opět podal velmi dobrý výkon. Tentokrát navíc mohl hrát místy i o něco výše v poli, protože v rozehrávce se mohli plnohodnotně doplňovat se Ševčíkem. Jen měl Nico dát alespoň jeden gól (resp. na něj nahrát), šance na to měl hned dvě. Ani jedna nebyla triviální, obě se ale daly proměnit. V první půli pálil do odkryté branky. Ne špatně, ale zároveň ani ne ideálně. Ve druhé půli byl pak sám před Hruškou. Času měl sice málo, ale kdyby měl přehled o nabíhajícím spoluhráči, tak z toho byl gól do prázdné. Škoda.

Lukáš Provod - 7 - Velmi milé překvapení. Jeho působení v sešívaném je zatím spíše rozpačitější, ale jeho včerejší výkon patřil k tomu nejlepšímu, co ve Slavii dosud Lukáš předvedl. Poctivý výkon okořenil i pohotovou střelbou, která jen těsně minula branku, a hlavně skvělou přihrávkou za obranu do naší největší šance zápasu.

Stanislav Tecl - 7 - Zápas naprosto odmakal pro mužstvo a velkou měrou přispěl k naší převaze v první půli. A když už se dostal do šance, tak ji tentokrát ani neřešil špatně, když přihrával na vápno Stanciovi před poloodkrytou branku. Čísla sice moc nemá, tentokrát si ale Standa velmi hezkou známku zaslouží i bez nich.

Petar Musa, Patrik Hellebrand a Michal Frydrych nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

28. kolo - Neděle 07. 06. 2020 19:00

Fortuna liga, 2019/2020
0 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

FC Viktoria Plzeň
FC Viktoria Plzeň

Komentáře (68)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    zeleznik2     před 4 lety 08.06.2020 17:15 |  
    9 2

    Jen 6 a 7? není to málo?

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Alanor (admin)     před 4 lety 08.06.2020 17:19 |  
      6 12

      Toť otázka. Za výkon v první půli určitě jo. Ale druhá už na můj vkus byla hodně opatrná a víceméně o ničem. Dost možná kdyby tam byli fanoušci, tak by se naši hráči tlačili za výhrou víc. A vzhledem k tomu, že jsme zase zahazovali šance a zápas nevyhráli, jsem si nakonec vystačil "jen" s nadprůměrným hodnocením a ne skvělým.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        zeleznik2     před 4 lety 08.06.2020 17:25 |  
        4 2

        No když to srovnám s hodnocením Sportu, tak máš asi pravdu. Bóřa určitě nebyl na 5 ani tak Holeš. A u Nica? To byl výsměch..

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 08.06.2020 18:05 |  
          7 2

          Celej rudej sport at jde do prdele prakticky ty jejich bláboly nečtu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          bongor     před 4 lety 09.06.2020 17:12 |  
          0 2

          Zapomínáš,že to není žádnej sport,ale spart a když už chceš napsat sport,tak to musíš napsat v uvozovkách "sport".

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Marek3     před 4 lety 08.06.2020 17:35 |  
        5 8

        Souhlas Alanore, dva rozdilne polocasy a smisene pocity po remize a po mnoha nevyuzitych sancich. Vcera se melo vyhrat a potvrdit soucasne postaveni v nasem fotbale. Nase problemy se zakoncovanim akci jsou take nekonecne. Vcera zlepseni u Masopusta, svym pohybem a durazem dokaze byt platny jak do utoku tak do obrany ale ta produktivitu je zalostna podobe jakoTecl, Sevcik, Stanciu a dalsi. Njn, v lize to jeste nejak ukopeme ale v poharech uz nas to stalo minuly rok LM a letos postup do Evropske Ligy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Akuls     před 4 lety 08.06.2020 17:45 |  
        12 1

        Ale obrana hrála výborně celý zápas, tam by to chtělo ty čtyři 7ky dát.

    • Re: nástavba

      kjandourek (admin)     před 4 lety 08.06.2020 19:20 |  
      0 0

      Tak to bylo dané od začátku sezony, zo není nic nového...

      • Re: nástavba

        PetCC     před 4 lety 08.06.2020 20:00 |  
        2 0

        Že by měla být Sparta třetí, to mi nějak od začátku sezony nepřišlo.
        Ovšem, shodou náhod, se to stát může.

        • Re: nástavba

          kjandourek (admin)     před 4 lety 08.06.2020 20:51 |  
          0 0

          Jasné bylo, že vítěz základní části bude hrát první zápas na hřišti šestého, druhý doma s druhým.... a poslední doma s třetím...

          Tak to bude každý rok, dokud tu s námi bude nadstavba..

          • Re: nástavba

            Taky     před 4 lety 09.06.2020 08:25 |  
            3 0

            Teda, to jsem si z toho udělal pěkně těžkej hlavolam, než jsem pochopil, že nebude hrát druhý s druhým...
            To se mi ulevilo, když jsem to konečně pochopil správně ! :-)

    • Re: nástavba

      JamesJapp     před 4 lety 09.06.2020 10:11 |  
      3 0

      Skoda, ze bez divaku, vyhaneni spartanu z travniku titulovou invazi na travnik by mohla bejt hezka tradice.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    donford     před 4 lety 08.06.2020 17:35 |  
    11 1

    Jako mužstvo jsme podali velmi kvalitní kolektivní výkon bez slabin, z něhož "vyčníval" snad jen výkon Zimy, jenž se vzhledem k tomu, co za svůj zatím velmi krátký fotbalový život v první lize prožil, opravdu překonával. Ale on roste také tím, že hraje mezi Kúdelou a Bořilem. Čili téměř všem hráčům bych dal podobné či stejné číslo stupně hodnocení. Protože jsme hráli proti druhému nejlepšímu mužstvu v české lize a měli jsme zejména v prvním poločase zjevnou převahu byť gólově nevyjádřenou, dal jsem všem hráčům s výjimkou Koláře, na kterého soupeř přímo ani jednou za zápas nevystřelil, stejnou známku, a to o stupeň vyšší než nabízí Alanor, tedy sedmičku. Přece jen Plzeň měla být pro nás soupeř. Že jsme jí kvalitně eliminovali, to způsobila jen naše vlastní hra a vzorně splněná taktika. Kolářovi tentokrát "pouze" šestku, ale skutečně nikoliv jeho vinou. A výhoda domácího prostředí byla bez našich diváků výrazně umenšená.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      vršek     před 4 lety 08.06.2020 17:53 |  
      2 1

      Souhlasím s Vámi.
      Včerejší výkon Slavie jednoznačně ukázal, jaké jsou kvality obou týmů a podle mého opět dokumentoval skutečnou úroveň hráčských kádrů v lize (myšleny ostatní týmy ligy). Adorace Plzně v tisku a vynášení jejich hráčů (Bucha, Kalvach, Brabec...) i trenéra "do nebes" a do reprezentace, pak ne zcela úplně, ale naprosto neodpovídají realitě, kterou jsme mohli všichni posoudit ve vzájemném souboji.
      Já jsem stejně jako Vy ohodnotil výkony v podstatě všech našich hráčů v poli také známkou 7 a právě ve vztahu k souboji s jediným kvalitním týmem ligy i v podstatě k dominanci našeho týmu v průběhu celého zápasu vyjma cca několika málo akcí Plzně v druhé půli. Bohužel - naše střelecká produktivita je bídná.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Ferguss     před 4 lety 09.06.2020 07:14 |  
      4 0

      Z toho Zimy mám velikou radost, když v prvním zápase na začátku 2x poslal míč do autu říkal jsem si ajajaj, to nebude dobrý. Ale on roste zápas od zápasu, na stopera je nadstandardně rychlý. Na devatenáctiletého kluka, klobouk dolů.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Fačín     před 4 lety 08.06.2020 17:40 |  
    9 17

    Tecl jako hroťák prostě musí střílet, musí zužitkovat celou tu práci týmu, kterej na něj maká! On se ve svých šancích opět dokázal dostat sám mimo hrací plochu, nebo metr před bránou přihrává dozadu mimo vápno... To potom těžko budeme dávat góly.

    Jinak velká spokojenost s výkonem Zimy a Provoda. Zima opravdu nehraje jak vyjukanej teenager a Provod se vybičoval ke skvělýmu výkonu proti týmu, kde dřív působil, tomu snad chyběla jen třešnička v podobě gólu.

    Ale neodpustím si rýpnutí do realizáku. To střídání, herdek filek,máme možnost střídat 5 hráčů, stejně vystřídáme jen 2 a to na posledních 5 minut! Zbytečně plýtváme silami a nevyužíváme čerstvé hráče, kteří mohou rozhodnout utkání. A druhá věc, naprosto příšerný standardky, nejen že jsou špatně kopnutý, ale včera jsme z vlastní standardky dokonce dvakrát založili brejk Plzně! To se musí zlepšit, každej plzeňskej roh smrděl, nad našima jsem jen bezmocně kroutil hlavou. Alespoň se nám povedl jeden aut, po kterým zakončoval Bořil, to bylo moc pěkný, doufám, že nacvičený, protože auty jsou v našem podání taky spíš ztracenej balon.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Alanor (admin)     před 4 lety 08.06.2020 17:43 |  
      11 4

      A není to v systému se Standou tak, že na tým pracuje naopak on? :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Fačín     před 4 lety 08.06.2020 17:46 |  
        7 23

        Doufám, že ne. Blbostem jako rozehrávající brankář, útočící obránci jsem už přivykl, ale jestli začneme prosazovat i to, že útočník nemá střílet a dávat góly, tak už vážně nevím.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Martin 58     před 4 lety 08.06.2020 19:21 |  
          17 3

          Takže fantasticky rozehrávající brankář, levou stejně jako pravou nohou, který doplní vždy počet hráčů v poli na přesilovkových jedenáct, je blbost, která se dá použít leda tak na takové nekopy, kteří pobíhají po domácích arénách v Dortmundu, Miláně a Barceloně. To, že tenhle gólman bude jednou při případném přestupu stát možná pro tuhle schopnost o 100 nebo 200 mega víc, než filutové přikovaní na lajně a nechávající rozehru na ostatních, to je taky blbost, protože co s takovýma penězema, že jo...

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            Fačín     před 4 lety 08.06.2020 22:29 |  
            4 5

            Jaksi jsi minul celé gró příspěvku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Lord     před 4 lety 08.06.2020 17:52 |  
        3 1

        Hodilo by se koupit jedno gólovější křídlo. Upřímně mám Masopusta i Olayinka rád, ale žádný zakončovatelé to nejsou. Gólový křídlo by ze Standova stylu hry strašně těžilo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Marek3     před 4 lety 08.06.2020 18:44 |  
          3 3

          Urcite, ale najdi kridlo ktere bude plnit trenerovych prikazy v nasem systemu, zodpovedne branit a skorovat za rozumnou cenu. Snad ten Malinsky mozna, jinak u nas urcite nikdo.

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            vršek     před 4 lety 08.06.2020 18:56 |  
            6 0

            Včera Provod hodně dobrý. Třeba mu Olaiynkovo zranění umožní prokázat, kde je jeho místo v sestavě i vysokou kvalitu. Jeho střela těsně nad byla snad nejnebezpečnějším naším zakončením a jeho přenesení hry přes celé hřiště na volného, tuší, Coufala bylo excelentní a navíc pravou nohou! Hrál výborně dopředu i dozadu a byl to on kdo při standardkách hlídal a uhlídal Beauegela.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 08.06.2020 18:01 |  
    16 3

    Zdá se mě to pohodnocené, mám u všech o stupeň více.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Leksel     před 4 lety 08.06.2020 19:46 |  
      5 1

      Já dokonce ještě víc, přestože nepadl gól, tak to nasazení všech bylo příkladný a obdivuhodný.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    coogee     před 4 lety 08.06.2020 18:02 |  
    7 1

    Mě potěšil zejména výkon mladého Zimy, jednou bude hodně dobrej a myslím, že to nebude dlouho trvat!
    Provod se taky lepší a Nico, to je jistota vysokého nadstandardu.
    Pokud vyhrajeme v Ostravě, věřím, že titul je náš!

  6. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Martin 58     před 4 lety 08.06.2020 19:10 |  
    16 2

    S tímhle hodnocením mohu těžko souhlasit. Nemůžou být všichni potrestáni za to, že někteří z nich nedokázali dát gól a koneckonců i jim (Masopustovi a Nicovi) těžko vyčítat způsob zakončení, při kterém míč tančí mezi nohama Hrušky.
    I když se shodujeme, že Plzeň rozhodně není tak démonická, jak se mnozí líní novináři, kteří snad sledují pouze pel-mel z jejich zápasů, snažili tvrdit, předpokládám, že budem zajedno v tom, že je to jasně druhé nejlepší mužstvo v lize.
    Utkání mělo opravdu vysoké parametry (sledoval jsem ho bez zvuku, abych se nenechával ovlivňovat kydy do sebe zamilovaných komentátorů, do jisté míry Svěceného v to počínaje) a musím nesmírně ocenit týmový výkon a logicky posunout i hranici pro hodnocení jednotlivců. Proč agilní Cuf, bezchybný Kúdela (vím, jedna mylná rozehrávka), rvavý Zima a Bóřa eliminující Kayambovo tančení za šest? A Petr Ševčík, který dokáže brázdit hřiště v plné rychlosti, také za šest? Skvělý Provod jen za sedm? S vyjímkou Bořila, kterému jsem dal tu "nižší" sedmičku, dostali jmenovaní ode mě osmičku, včetně neúnavného a agresivního Tecla. Šestka mě vyšla pro Masopusta a Holeše. S Kolářem je to těžký, sedm minimálně, ty jeho pasy, které na první dobrou rozbourávají obranu soupeře, bože to je krása.. Jenže brankář by měl také něco chytit, ale jak to udělat, když se soupeř netrefí do brány...

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      donford     před 4 lety 08.06.2020 19:34 |  
      7 1

      Ano, dle mého dobré hodnocení. Přec jen jsme nehráli proti nějakým mávátkům či lízátkům, :- ) ale proti druhému nejlepšímu ligovému týmu, na jaře velmi kompaktnímu. A vnutili jsme jim svůj systém! po velmi kolektivním výkonu. Nelze si představit, že bychom jim dali pětku jako Jablonci a oceňuji, že nehráli autobus, že útočili (také jim nic jiného nezbývalo). A právě proto mi téměř kolektivní šestka přišla málo, hodnotil jsem kolektivní sedmičkou, ale zrovna tak je možná třeba souhrnná osmička. Dle názoru a pocitu každého. Jinak souhlasím - Zima, Provod, Ševčík, abych vyjmenoval aspoň některé, ti se opravdu překonávali a první dva zahráli skutečně nad své od nás očekávané možnosti.

  7. Hodnocení Slávistů

    buri     před 4 lety 08.06.2020 19:24 |  
    8 4

    Jako téměř vždy s hodnocením Alanora nesouhlasím...
    Nejlepší jarní výkon a známky průměrné ? Já dal všem za 9 což je taky špatně, ale měl jsem radost, že Ondra má další nulu. Stanciu byl zase úžasný, škoda že dával hruškovi jesle...Všichni naši zasloužili si vyšší známku...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    PetCC     před 4 lety 08.06.2020 20:04 |  
    13 0

    Rozhodně je v hodnocení podceněn Coufal.
    Ten zahrál naprosto skvěle a i když jsme na takové výkony od něj zvyklí, bychom to přesto měli vyzdvihnout.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Marek3     před 4 lety 08.06.2020 22:49 |  
    2 2

    Poprve snad neco od Podrouska s cim se da souhlasit : Kolar nejkomplexnejsi brankarem nase liga kdy mela.
    Skoda ze to potom po.... jinejma blbostma. Minuly rok sem byl k nasemu brankari obcas kriticky ale tenhle rok je neuveritelny. Skvela rozehravka, sebevedomi, reflex a navic eliminoval goly ze stredni vzdalenosti ktere se mu obcas minuly rok nepodarilo chytit. Velke zapasy jako Kluz nebo Barcelona a obrovske mnozstvi zapasu kde zachranil bod(y) jednim famoznim zakrokem. Doufam ze se nam ho podari jeste nejaky cas udrzet. To mi vede k dalsimu bodu a sice trenerum. Obcas nechapu trenerova rozhodnuti ale pak si uvedomim jake hrace (o nekterych znich ja nemel ani potuchy) objevil nebo vychoval pro spickovy Evropsky fotbal - Kral, Kolar, Hovorka, Coufal, Masopust, Sevcik, Kudela a I Traore ktery odehral dobre zapasy. Neuveritelny uspech proti kteremu se neda proste argumentovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      rak (přítel SN)     před 4 lety 08.06.2020 23:40 |  
      5 0

      Občas se dá s něčím od Podroužka souhlasit, ale dost mně pije krev tím neustálým tlakem na prodej našich hráčů do zahraničí. Součka už by býval prodal za méně než 5 mil. EUR a teď už zase Koláře, když si stěžuje, že Slavia hráčům poskytuje příliš komfortní život (peníze + podmínky) a oni pak nechtějí ven. Co k tomu dodat?

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Marek3     před 4 lety 08.06.2020 23:41 |  
        0 1

        Jj, ty blbosti dnes taky plkal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        kalex     před 4 lety 09.06.2020 09:13 |  
        2 1

        Nic. Ten ať se stará o ty vemena z poza břehu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        PetCC     před 4 lety 09.06.2020 09:41 |  
        3 1

        Jak jsem psal jinde, do jakých zahraničních novin míří on?
        Nebo je tak pohodlný, že mu stačí český Sport?

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          rak (přítel SN)     před 4 lety 09.06.2020 11:26 |  
          0 0

          Ano, to je velmi výstižné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        bongor     před 4 lety 09.06.2020 17:27 |  
        0 1

        že je to podvraťák a vůl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          bongor     před 4 lety 09.06.2020 17:27 |  
          0 0

          To bylo na raka.

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            bongor     před 4 lety 09.06.2020 17:29 |  
            0 0

            přesněji řečeno ,byla to reakce na raka.

  10. Hodnocení

    Dr. Fe1     před 4 lety 08.06.2020 23:43 |  
    8 7

    Připadá mi, že jste asi v hodnocení dost ovlivněn konečným výsledkem a tím, že to byla "jen" remiza.

    Ruku na srdce, kdyby nám to tam jednou spadlo (tedy do plzeňský branky) neměli by všichni tak v průměru o 2 body v hodnocení více ?

    Podle mě spousta hráčů zaslouží víc než lehce nadprůměrnou 6, minimálně o stupeň, ale spíš o dva. .

  11. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Staršina     před 4 lety 09.06.2020 01:04 |  
    6 0

    Tak po delší době. Poctivě čtu. Někdy jsem příspěvky i diskusí hodně zklamán. Dnes jsem nevydržel. Vyjádřím se pouze za sebe.
    Začátek jara se nám moc nepovedl. Najednou vidíme. že hráči na které se občas nadávalo teď chybí.
    Přestávka. To je dle mého názoru nejdůležitější okamžik jara. Nastal čas. JT má možnost zabudovat hráčské změny. Všichni se honosí vyhranými přáteláky. My jsme i díky nálezu tajemní.
    Bolka. Sice jen, ale přesto jasné. Jablonec. Nepřeceňuji. Moje švárovo PB. Autobus. Komisi neberu, protože ruka našeho hráče byla v klinči. Spíše bych viděl obrácené posuzování faulů.
    Finále 1. Masáž médií. Obrovská. Prosím, proč je na naší diskusi odsouzen náš fanoušek, který registruje úspěch soupeře a má pocit, že můžeme prohrát ? Prostě můžeme.
    Finále 2. Plzeň. První poločas koncert. Druhý poločas polokoncert. Účel splněn.
    Závěr : TITUL

  12. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    pinochet     před 4 lety 09.06.2020 02:02 |  
    7 1

    Dle mého nízké známky, které neodpovídají úrovni zápasu. Odpovídající by mi přišly o stupeň vyšší u všech.

  13. Tecl - furt dokola Tecl

    Cross     před 4 lety 09.06.2020 02:05 |  
    7 21

    Neblázněte s tím Teclem. Kolik dal v 28 kolech branek? Je ještě jalovější, než jalový. Vyhozen i z Plně. Cena na trhu nula nula nic. Ano, je to Zátopek. Je to sympaťák. Ale ani na českou ligu nemá parametry, které Slavia na tom postu potřebuje. Natož pro Evropu. Všimli jste si že nahrával v momentu, kdy Hruška pred ním roztáhl nohy, ze by mu mezi nima proběhl dospělý medvěd? Hruška vedel, ze bud mu nastřelí ruku, jako obvykle, anebo bude nahrávat a podle toho do toho Hruška šel. Marný, marný, marný. Mrkněte na to. Brankáři to s ním mají fakt snadné.

    • Re: Tecl - furt dokola Tecl

      necich     před 4 lety 09.06.2020 08:58 |  
      17 2

      Hruška věděl leda, že je Neděle. Šel tam prostě instinktivně tak jak jako to mají golmani naučené. Pokud JT několikrát prohlásí, že si neumí současnou hru bez Standy představit tak to je pro mne dostačující. Ty a tobě podobní si pindejte a hejtujte co hrdlo ráčí. Je to marný, marný, marný.

      • Re: Tecl - furt dokola Tecl

        Cross     před 4 lety 10.06.2020 00:21 |  
        1 5

        Kdysi jeden soudruh prohlásil, že raději se bude mýlit se Stranou, než mít pravdu proti Straně. A Ty Necihu, jsi takový dělník Slávie. Budeš vždycky opakovat - a bucharem do oceli tepat - oficialni názor, ikdyz to bude úplná blbost. I takové lidi náš klub ale potřebuje. Proto se na Tebe Necihu nezlobím. Slavia na prvním místě!

        • Re: Tecl - furt dokola Tecl

          wimpy     před 4 lety 10.06.2020 00:31 |  
          3 0

          Řekls to Necichovi moc pěkně, ale mělo by to větší váhu, kdyby to o tom Teclovi nebylo tak strašně mimo. :-)

          • Re: Tecl - furt dokola Tecl

            Cross     před 4 lety 10.06.2020 16:33 |  
            0 1

            Treba dnes vecer v Ostrave neco trefí. (Nikoli Laštûvku). Budu rád.

            • Re: Tecl - furt dokola Tecl

              wimpy     před 4 lety 10.06.2020 16:37 |  
              1 0

              To asi všichni. Jen že s tou Plzní zahodil dvě tutovky Nico a dvě Masopust. Jinak jsem se tedy koukl na to místo pro medvěda mezi nohama Hrušky a jestli myslíš tu situaci, kdy to Tecl vracel zpátky na Nica, tak bych se fakt hádal. :-)

        • Re: Tecl - furt dokola Tecl

          necich     před 4 lety 10.06.2020 08:38 |  
          2 0

          Ty na mne zase působíš, že se s tím bucharem oháníš celé dny...:)

    • Re: Tecl - furt dokola Tecl

      japoko     před 4 lety 09.06.2020 09:19 |  
      0 5

      Zoufale...!

  14. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    gazza     před 4 lety 09.06.2020 02:41 |  
    3 4

    Super hodnocení .Není co dodat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      gazza     před 4 lety 09.06.2020 03:32 |  
      4 1

      Jo ještě dodatek .Chtělo by to s tím zakončováním něco dělat ,protože to je opravdu tragédie .V lize to projde,ale v pohárech asi těžko .Přece nemůžeme skoro po každém zápase poslouchat hodnocení typu :Hráli jsme výborně ,ale bohužel jsme neproměňovaly šance .

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        kalex     před 4 lety 09.06.2020 06:46 |  
        2 0

        Tak těm jabkám taky nedáváme bůra třikrát do roka, že né?

  15. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 09.06.2020 08:51 |  
    8 6

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Příteli Alanore, bohužel s Tebou vůbec nesouhlasím a už to tu ve své příspěvku popsal přítel Martin58.
    Já proti Tvému hodnocení protestuji a víc už dodávat nebudu.
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      ColinSKS     před 4 lety 09.06.2020 09:29 |  
      2 5

      až na malinkaté výjimky mého pohledu na věc, je hodnocení solidní a odpovídající realitě. plzeň hrála naprostou tužku, a my jsme toho nedovedli využít. takže hezký výkon, ale za výsledek, který platí vždy a všude, je v průměru 6 naprosto ok.


      Komentář byl uživatelem upraven (09.06.2020 09:30) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Martin 58     před 4 lety 09.06.2020 10:13 |  
        9 0

        A právě v tom je jádro pudla. Proč hrála Plzeň "naprostou tužku", i když já si to tedy nemyslím ?!
        Protože jsme jim rozebrali jejich hru a donutili namísto k útoku k obraně. A v tom já spatřuji to mistrovské dílo, které bylo tak týmové, jak jen může být, a podle toho by účastníci měli být ohodnoceni.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Alanor (admin)     před 4 lety 09.06.2020 10:45 |  
          3 3

          Já si tedy jako hodnotitel také vůbec nemyslím, že Plzeň hrála tužku a naprosto uznávám, že je to nejtěžší soupeř v lize. Beru, že by asi většina slávistů hodnotila výše, ale můj pohled je, že i takto jsou známky nadprůměrné a že na druhou stranu nemůžou být top, jako když jsme tu Plzeň přejeli 4:0 nebo ještě předtím 2:0. Tehdy jsme je mleli celý zápas a dopadlo to i výsledkově. Tentokrát skvělá první půle, ale druhá naprosto vyrovnaná a nijak strhující. A výsledek také vždy beru v potaz.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 09.06.2020 10:44 |  
      9 3

      Přidávám se k protestu. Tohle prostě nebyl lehce nadprůměrný zápas. Byli jsme jasně lepší, jen to chtělo, aby si míč chlapci gentlemansky nepředávali, ale někdo to tam sobecky narval (a nemusel to být zrovna Tecl) a byly i 3 body. Plzeň je dobrá, silná, sehraná a ukáže to jistě v dalších zápasech a my je výrazně přehráli.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 09.06.2020 11:50 |  
        5 0

        Já bych řekl, že ve chvílích, kdy to bylo potřeba sobecky narvat, jsme si to gentlemansky předávali (Ševa a posunutí na Provoda), a naopak když bylo potřeba gentlemansky předat, sobecky jsme to narvali (Nico a střela místo posunutí na, myslím, Masopusta). :)

        Dlouhodobě se u nás projevuje určitá nekvalita v zakončení společně s volbou horších řešení, ale i poměrně velkou smůlou, navíc si nepamatuji zápas, kdy by proti nám gólman soupeře podal podprůměrný výkon. Souhrnně tomu pak říkáme, že hrajeme krásně, ale nedáváme góly.


        Komentář byl uživatelem upraven (09.06.2020 11:52) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          wimpy     před 4 lety 09.06.2020 11:53 |  
          6 0

          Kdyby ho Nico viděl a ještě mu to tam stihl posunout, jednalo by se o gól, kterej by prolétl všechna evropská media. :-) Fakt je, že to měl strašně těžký, s minimem času a pokusil je ho prohodit jeslema. To zpracování bylo úžasný.

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 09.06.2020 12:39 |  
            5 0

            To naprosto souhlasím, to zpracování bylo pohlazením pro duši fotbalového fanouška.. a přece se najdou tací, kterým není dost dobré - pokud jsi viděl Dohráno na ČT, tak díky Zelenkovi víš, že i na tomto úžasném zpracování se dají nalézt mouchy, například když ti míč zůstane pod nohama nebo si ho nedáš na levou. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Akuls     před 4 lety 09.06.2020 11:23 |  
      4 0

      Alanor má svá hodnocení dlouhodobě nastavená tak, že když se vyhraje a nemusí to ani být po nějak extra dobrém výkonu a silnému soupeři, tak jsou známky relativně vysoké. Když se remizuje, zvlášť doma a nebo dokonce prohraje, a to i po dobrém výkonu a proti silnému soupeři, tak jsou známky relativně nízké. Měl jsem tady kvůli tomu kdysi dlouhou diskusi s kjandourkem, který tehdy zastával názor, že pro hodnocení hráčů je nejdůležitější výsledek zápasu a teprve potom následuje výkon jednotlivých hráčů. Názory na to byly tenkrát různorodé, takže holt nezbývá než tento styl Alanorova hodnocení akceptovat a poděkovat mu, že tuto nastavenou laťku dlouhodobě drží, tak jako třeba porotce Zdeněk Chlopčík ve StarDance a to je důležité. Alespoň je pak tady o čem diskutovat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Divizni (přítel SN)     před 4 lety 09.06.2020 14:05 |  
        7 4

        Já si také myslím, že celkový průměr známek od Alanora, je odpovídající. Při našem rozpočtu, kvalitě a šířce kádru, bychom měli v naší lize a k tomu ještě doma vyhrávat. Plzeň při vší úctě opravdu není Barcelona. To že jsme za celý zápas nedokázali vstřelit branku, svědčí o tom, že kvalita z naší strany nebyla až tak mimořádná. Opakuji, já s Alanorem souhlasím. Hezký den všem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Pakoll     před 4 lety 09.06.2020 20:35 |  
      0 1

      Po zápase prvniho s druhým a jasném přehrání plzně mi přijdou lehce nadprumerne známky málo protože ti kluci makali a ukázali že jsou dobře připraveni a drží se taktických pokynů trenérů tak z toho mám velkou radost a doufám že nám to vyjde i na Baníku

  16. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    ColinSKS     před 4 lety 09.06.2020 09:25 |  
    2 10

    dal bych o bod méně teclíkovi a masopustovi. tohle se prostě musí dávat. jinak opět střídmé a vystížné hodnocení

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      novimex     před 4 lety 09.06.2020 09:37 |  
      2 20

      Naprostý souhlas, útočník je na place aby střílel góly a ne aby tam lítal jako pometlo