Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 20/21 5

Trpká porážka Slavie v Izraeli s místním Hapoelem Beer Ševa je hlavním tématem pátého dílu podcastu SN Mezi námi fanoušky v probíhající sezóně. O jejích příčinách diskutovali quelhar, Thorklaer, CubaCubicula a no-nick.

Český fotbal stojí, jedinou výjimkou jsou zápasy evropských pohárů. Od posledního podcastu tak Slavia odehrála pouze zápas proti Beer Ševě, ve kterém selhala. Největší část podcastu je tak věnována diskuzi nad příčinami této porážky a nad herním projevem mužstva v podzimních zápasech. V druhé části jsme se pak věnovali aktuální aféře na špičce FAČRu a situaci ohledně koronavirového přerušení ligy.

Omluvte značně sníženou kvalitu záznamu způsobenou nahráváním online místo ve studiu.

Obsah:

(00:00) Beer Ševa - Slavia 3:1
(56:30) Aktuální dění v českém fotbale (Berbr, koronavirus)

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone

Komentáře (42)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

    damade     před 4 lety 24.10.2020 00:12 |  
    6 6

    Souhlasim v podstatě se všim, co bylo řečeno, jsme v přechodový fázi, máme pod smlouvama obrovský talenty, ať už Berana, Hellebranda, Lingra, Alijagiče nebo třeba Červa, z kterýho se časem podle mě stane další Král. Naši konkurenti sice kupujou starý reprezentanty a krátkodobě to vypadá líp, ale za takový 2-3 roky budem mít zase nabušenej kádr jako minulej rok a budem dominovat.

    Asi to teď pár měsíců nebude taková jízda, na kterou jsme poslední roky zvyklí, ale jsem si jistej, že v lize budem dál v dobrý pozici a v boji o titul a v Evropě předvedem ještě nějaký dobrý výkony. V Jindrův tým mám 100% důvěru, že moc dobře vědi co dělaj.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

      no-nick     před 4 lety 24.10.2020 09:21 |  
      4 2

      Souhlasím a navíc si myslím, že i když je ten tým teprve v nějaké fázi vývoje, pořád je to na titul.

  2. Ono taková facka v pravou chvíli,

    Slávista 51     před 4 lety 24.10.2020 06:32 |  
    0 2

    je k něčemu dobrá.

    • Re: Ono taková facka v pravou chvíli,

      Slávista 51     před 4 lety 24.10.2020 06:33 |  
      2 1

      Doufám, že trenér hráčům párkrát pustí video zápasu, aby se viděli, co předváděli.

    • Re: Ono taková facka v pravou chvíli,

      Ondráš     před 4 lety 27.10.2020 09:30 |  
      4 1

      Noo, těch facek v pravou chvíli jsme za poslední dobu neschytali zrovna málo..s Dány, v Ostravě, v Izraeli. Vlastně jsme fackovaný zleva zprava a pořád čekám, před jakým zápasem nás to má probrat:) Abychom se takhle neprofackovali až do zimní přestávky, kde si to v klidu vyhodnotíme:)

  3. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

    gazza     před 4 lety 24.10.2020 07:39 |  
    6 21

    Ani jednou jsem od cepicky nevidel ,ze to posral on .Neumi absolutne reagovat na vyvoj v utkani!!!! A hlavne je zodpovedny za nesmyslne nakupy z Liberce !!! Vzdyt minimalne polovina tymu nema na Slavii!!! Kurva proberte se !!!!

  4. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

    Jaroslav Kratochvíl st.     před 4 lety 24.10.2020 09:13 |  
    0 0

    Chtěl bych si tento poslední díl nahrát.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

    La Tortuga     před 4 lety 24.10.2020 10:52 |  
    20 8

    Spatne poskladane muzstvo, odesla kvalita prisel prumer nebo mladici. Prilis velka vira v genialitu Trpisovkseho u prestupu. Ceska omezenost ohledne ochoty hledat v zahranici. Podle nasich zahranicnich hracu ma lepsi skauting Taborsko.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

      JS (přítel SN)     před 4 lety 24.10.2020 10:55 |  
      9 8

      Lakonicky trefený hřebíček na hlavičku.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

      Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 24.10.2020 12:01 |  
      13 5

      S špatně poskládaným mužstvem souhlasím. Dokonce jsem překvapen, že máme i tak úzký kádr, když můžeme jednorázově přijít o několik hráčů kvůli koroně. Hlavně nerozumím tomu, proč jsme přivedli hráče hned na začátek přípravy. Trpišovský se nechal slyšet, že máme nejkvalitnější kádr, co tady je a na poslední chvíli začneme usilovat o dva nové hráče. To už jsme nevěděli předtím, že některé posty bychom měli posílit či zdvojit? Přitom jsme s nimi ani nebyli v dlouhodobém kontaktu. Díky tomu měl Condé upřednostňovat spartu... která o něj jevila zájem dlouhodoběji. Přitom od začátku jsme všichni věděli, že máme 2 hráče na kraj (Bořil a Coufal, který nakonec odešel), protože z Holeše se dělá defenzivní záložník. Kvalitní defenzivní záložník, který by to měl zažité, u nás také nebyl. To nám mělo na tři soutěže stačit?
      Traoré má dle mého už rok sestupnou tendenci... a my přivedeme do zálohy pouze Lingra, který hraje výš anebo doufáme v univerzálnost hráčů, což mi osobně strašně vadí, protože pak z něj nevytěžíme to maximum a možná se tam počítalo i se stoperem Karafiátem.
      S lehkým srdcem necháme odejít Sýkoru a Balutu, pošleme hostovat van Burena a přivedeme Malínského, který začíná výrazně konkurovat mezi nejhorší přestupy od příchodu Šimáněho a CEFC. Snad se razantně zlepší jeho výkony na hřišti, protože pak budeme mít problém na dalším postu, kde nám bude chybět hráč do rotace.
      Nevím, zda to je chyba Trpišovského a jeho týmu anebo nového sportovního ředitele Bílka, ale snad se tak brzy nezačíná projevovat odchod Nezmara.
      Bude to náročný podzim.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

      Boo_SKS     před 4 lety 24.10.2020 12:25 |  
      12 4

      Musim rict, ze v te otazce bezmezne duvery v treneruv cich na hrace a po odchodu Nezmara (ktery se timto logicky musel citit trosku upozadeny, kdyz Tvrdik verejne vyhlasuje, jak Trpise bere jako investicniho reditele, zatimco prave sportovni reditel, tj. Nezmar, mel byt tim, ktery ma zodpovednost za cely sportovni usek a tedy asi i ma hlavni slovo u prestupu, coz posledni dobou pravdepodobne nemel a Tvrdik daval vice na Trpise nez na nej) i chybejici oponentury mi dava vzpominout stav, ve kterem jsme se ocitli po prvnim titulove sezone a LM, kdy mel KJ absolutni pravomoc a v podstate si delal, co chtel.

      A je mi jasne, ze moralne jsou na tom JiT a KJ uplne jinak a vsechno, co Trpis dela, dela pouze s vidinou toho, ze je to ve prospech klubu, ale to rozlezeni sil v klubu mi pripada podobne. A at se na me Bilek nezlobi, ale to je chte nechte proti Nezmarova opravdu slaba vahova kategorie a urcite a jeho vliv na rozhodovaci procesy je urcite mnohem mensi, nez jaky ma Trpis a jeho tym.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

        o-cab     před 4 lety 28.10.2020 20:17 |  
        0 2

        investicnho reditele bych bral s rezervou. vsechno tohle Tvrdik rikal uz v dobe, kdy Nezmar odchazel, takze to mohla byt jeho klasicka diplomacie a podpora trenera, ktery najednou dostaval kompetence, o ktere podle me ani nestal.

        kazdopadne Nezmaruv ubohy skauting kritizuju uz dlouho, takze buh vi. ted jde o to, ze Trpis sedi na dvou zidlich a na to podle me nemuze stacit ani kdyby nespal.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

      Snivec     před 4 lety 24.10.2020 12:54 |  
      5 2

      "tohle" o lepsim skautingu taborska je pekny nesmysl. Tim nerikam, ze nas skauting je dobry. U tymu z nizsi souteze nebo ze spodnich pater prvni ligy to funguje tak, ze jim skauti nabizi zahranici hrace. Klub je vyzkousi, nekolik jich vezme do pripravy a podle toho, jak se jevi v priprave, nekterym daji kratkodobe smlouvy za slusne penize. Takovi hraci behaji v mlade boleslavi, liberci, pribrami ...... vetsina techto hracu pouze obcas stridaji, neprosadi se a po sezone odejdou bez povsimnuti. Pak je nekolik vyjimek, kteri se v lize prosadi a po techto sahne klub ze spicky tabulky. Tohle je normalni postup, funguje to i v zahranici. Spicka ligy nebere hrace primo treba z lybie nebo senegalu, bud tito hraci projdou mladeznickymi tymy nebo tymy z nizsich soutezi. Oni by u tymu ze spicky ligy ani nedostali sanci a neumim si predstavit, ze by je takto zkouseli. :)

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

      Joe-L     před 4 lety 25.10.2020 00:08 |  
      6 6

      "Ceska omezenost ohledne ochoty hledat v zahranici."

      A proto jsme jednali s Bahem, proto koukáme na hráče YBB a další. Proto jsme byli spojováni s hráči jako Tolu, Bolu a další. To, že ty přestupy neklapnou, neznamená, že v zahraničí neskautujeme. Navíc letos byla složitější situace ohledně skautování v zahraničí.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

        Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 25.10.2020 16:02 |  
        5 2

        Asi není úplně náhoda, že za 6 přestupových období sem přišel pouze Baluta, který nezavadil o českou ligou, před angažmá ve Slavii.
        Můžu k tomu dopsat ještě dva brankáře ze Slovenska, Vantrubu a Kuciaka, ale Vantruba byl příslib, stejně jako například Felipe a Kuciak na půlroku vyplňoval roli třetího brankáře v A-týmu.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

          wimpy     před 4 lety 25.10.2020 16:07 |  
          3 0

          Zase jim nemůžeš upřít snahu, teď chtěli Baha. :-)
          Taky se mi líbilo, jak Trpišovský říkal, že sledují několik hráčů Youn Boys Bern.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

            Joe-L     před 4 lety 25.10.2020 16:58 |  
            5 1

            No právě, my ty hráče sledujeme. Trezeguet málem přišel. Ale jde o to, že ty lepší týmy mají i líp propracovanej scouting. A co si ten hráč vybere, když mu přijde nabídka ze Slavie nebo třeba z Německa, Anglie, Belgie? I tohle spatřuju jako problém český ligy - pro ambiciózní hráče není dost atraktivní. Za což ale naši scouti ani Trpiš fakt nemůžou. :-(

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

              bongor     před 4 lety 27.10.2020 23:21 |  
              1 0

              Co je v naší republice atraktivní pro hráče ze západu?Určitě český holky,jinak toho tady skutečně moc není.Když se podaří dát dohromady mužstvo jako v posledních několika sezonách,tak je to malej zázrak.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

            Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 25.10.2020 17:42 |  
            9 1

            Skautovat hráče z YBB mi přijde už jako trošku pozdě... aby šel někdo ze švýcarské ligy do české? To by se ve Švýcarsku nesměl prosadit a taky náklady na hráče nebudou nízké.
            Hráč by tímto krokem ve své kariéře udělal krok zpět. Kdyby se neprosadil, tak proč by nezůstal ve švýcarské ligy a kdyby naopak měl čísla, tak se rozhodne pro Bundesligu, ač třeba ''jen'' do Mohuče či Kolína nad Rýnem nebo do Ligue 1, kde by posílil Nantes či St. Etienne, kam má po všech stránkách blíž, protože umí už i jazyk ze Švýcarska, než aby šel ze Švýcarska do Česka.
            Jsou soutěže a země, které jsou za námi a pro ty hráče by přestup do Slavie byl krok vpřed po všech stránkách. Tam bychom měli směrovat naše pohledy.

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

              wimpy     před 4 lety 25.10.2020 18:57 |  
              1 1

              Protože se odsud chodí do West Hamu? :-)

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

                Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 27.10.2020 11:27 |  
                2 0

                Anebo hostovat do Liberce... :-)
                Místo shánění posil ze západu, tak bych se radši díval do Skandinávie, Pobaltí a do zemí bývalé Jugoslávie.

                • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

                  wimpy     před 4 lety 27.10.2020 11:39 |  
                  0 0

                  Pokud se chceš koukat po hotovejch hráčích (nebo aspoň nadějných, co už se tam prosadili), sotva bys hledal dražší destinace (tedy vyjma toho Pobaltí). A najít tam ty talenty dříve, než se prosaděj, vyžaduje právě ten scouting. Musej se tam pohybovat frajeři, kteří mají dobré kontakty s trenéry mládeže v regionu, aby je upozorňovali na talenty, a ti frajeři musej být schopni ty talenty posoudit po všech stránkách. Něco takového se buduje léta a plody sklízíš za hodně dlouhou dobu.


                  Komentář byl uživatelem upraven (27.10.2020 11:40) . Zobrazit původní komentář

  6. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

    fps     před 4 lety 24.10.2020 11:13 |  
    11 3

    dle mě je to celkem jednoduché, jestli trenérský štáb si neuvědomí to, že máme hrát to, na co máme hráče, co máme zažité, co nám funguje, tedy rychle nahoru po stranách, a pak vše dávat rychle do vápna, prostě hrát jednoduchý a rychli fotbal, ale jestli místo toho budeme experimentovat s pomalou hrou, s pomalým obehráváním soupeře z jedné stran na druhou, tak jsme pěkně v háji

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

      wimpy     před 4 lety 24.10.2020 11:18 |  
      5 1

      Nikam se nedostaneme, pokud nebudeme moci způsoby hry měnit.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

        fps     před 4 lety 24.10.2020 15:29 |  
        3 4

        takže budeme měnit způsob hry tak jak doposavad, aby jsme prohrávali a nedalo se na to koukat, tak to snad ne

  7. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5, po Pardubicich a Beer Sheva....

    mart     před 4 lety 24.10.2020 13:11 |  
    9 3

    Precitam komentare, premyslim. Konec ery? Jak z toho ven?
    Mame hrat to co mame zazite? Diagonaly na Coufala, Brankar vysoko.... Souckovana (bez Soucka).
    Pak ctu o spatne poskladanem muzstvu.
    Zajimave.
    Tak diagonaly na Coufala a vubec to, co mame zazite, ... ASI PROSTE NE.
    Proc ne? Protoze na to nemame hrace. Z toho plynou hrube chyby obrany, Brankar nevi co ma hrat, ... a nema komu nahrat, protoze ani jeho dlouhy pasy do Londyna nedoletej.
    TO JE NA TRENEROVI.
    On musi vymyslet neco jineho.
    Uznavam, to co se hralo vloni a predloni bylo supr, ... ale uz to nejde. Mame jinou skladbu tymu, a taky jsme citelni.
    Pane Trpisovsky, nesnazte se mi trvdit, ze umite jenom jeden styl (?!) (... pravda, proti vetsine domacich treneru by to by jeden styl navic, ale pro Slavii je to MALO!!)
    Rozehravka ze zadu do strany BYLA moderni vcera. Ano bylo to jine, ... ale uz neni !
    To jen k praci vzadu.
    Jak dopredu?
    Dopredu nam chybi jak Soucek tak Coufal, ... "ZAVIRANI na zadni tyci" se moc nedeje, ... hlavicky ma SOUPER.
    Je potreba vymyslet neco noveho a presvedcit hrace ( a i nas), ze to bude fungovat tak jako to fungoval vloni a predloni.
    Kluci v podcastu zminili dulezitou vec v souvislosti s nepromenovanim sanci.
    Vo co se vlastne snazime vepredu? Jake sance doufame, ze se vytvori? Netvrdte mi, ze hrajete na NAHODU JT!
    Pred rokem trener priznal, ze utocnici se snazi zakoncovat po dlouhych sprintech, kdy na nich visi obrance. ANO, to je spravne! Jagr taky trenoval s olovenou vestou aby mu to pak v realu prislo jednodussi.
    Je treba vytvorit a natrenovat sablony, automatismy i ve hre dopredu. Aby hrac predem vedel jak bude zakoncovat, aby byl pripraven , ... jako byvali Pionyri !
    Na zaver. Neverim ze je to konec ery, a naopak verim trenerovi. Myslim si, ze i hraci mu veri.
    Tak nam pane Jindrichu prosim ukazte, ze si nasi duveru zaslouzite.
    Slavie do toho !!
    zdravi mart


    Komentář byl uživatelem upraven (24.10.2020 13:14) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5, po Pardubicich a Beer Sheva....

      damade     před 4 lety 24.10.2020 14:06 |  
      9 1

      Máme spoustu talentovanejch a mladejch hráčů, který rostou jak z vody, když jsem viděl třeba Zimu nebo Provoda v březnu na Slovácku (prohra 2:0), tak byla představa, že budou hrát za půl roku základ v EL scifi, pokud se budou timhle tempem zlepšovat, tak se z nich brzou stanou ještě větší fotbalisti, než ti co tu hráli minulej rok.

      Teď to bude pár měsíců trochu těžší, ale jsme na dobrý cestě a za pár let budem zase sehrávat vyrovnaný duely s Barcelonou a Chelsea, konce éry bych se teda nebál :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5, po Pardubicich a Beer Sheva....

      o-cab     před 4 lety 28.10.2020 20:20 |  
      1 1

      on by se ten system nemusel zas tolik menit, ale to bychom museli resit priority toho kadru a nikoli predelavat hrace na cizi posty a privadet x hracu na pozice, kde posily vubec nepotrebujeme. tohle prestupni okno bylo naprosto zvraceny.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

    první rytíř     před 4 lety 25.10.2020 14:52 |  
    6 3

    Já povzdechy o přechodné fázi beru jako hezkou výmluvu, co je právě po ruce. Když se začala stavět nová Slavia pod novým vedením s vizí silného alespoň středoevropského týmu, nehovořilo se nikde nic o tom, že to bude cesta dvou supersezón a posléze bůhví jak dlouho trvajícího přechodného období a následné jedné, dvou supersezón. Myslel jsem, že prioritní bude kontinuita evropské solidní fotbalové úrovně. A mýlil jsem se.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

      kapitan.pisoar     před 4 lety 25.10.2020 17:23 |  
      4 12

      Vize silneho stredoevropskeho tymu skoncila spolu s odchodem Nezmara, ten jediny mel schopnost to cele videt v sirsich souvislostech narozdil od dvojky JTcek, kteri vidi jen to svoje. Prave proto byl pro Slavii tak dulezity...

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

      Tvujmultinick     před 4 lety 25.10.2020 18:41 |  
      10 0

      Hele, všechno probíhá v jakejchsi sinusoidách, udržitelnost vrcholu navždy je iluze. Totálních sezon nemůže být dejme tomu 5 za sebou, už by nebyly totiž totální, ale normální.
      Pokud bude dno naší sešívané křivky vypadat tak, že budeme v lize hrát o 1.-3. místo a kopnem si EL/Konfederační ligu, tak to za mě neni vůbec špatný.
      Zažil jsem přezimování Slavie na 15. místě, rance marnejch derby, 0-7 a 0-4 ve dvou domácích zápasech za sebou, zažil jsem, když Řebíček vykrvácel a zhasínal. Předpokládám, že dno této doby nebude ani náhodou takhle hluboké.

  9. Syrovatka

    kapitan.pisoar     před 4 lety 25.10.2020 17:20 |  
    8 9

    Docela me bavi, jak se nekteri mistni "odbornici" do ted nedokazou prenest pres rozhovor Tomase Syrovatky, ktery popsal Slavistickou realitu bez prikras a kudrlinek... A jeste se mu budou jako hlupaci smat za to, ze pouzil prirovnani (prave tak aby to bylo jasne i tem nejvetsim"inteligentum") s treningovymi hristi...
    Hosi se proberte, ten clovek je opravdu odbornik a stim tymem zije a o situaci ve Slavii vi vic nez cele osazenstvo SN nasobene 100x...


    Ale tady si asi nekteri porad mysli, ze jsme na urovni West Ham United :D


    Komentář byl uživatelem upraven (25.10.2020 19:26) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Syrovatka

      Ondráš     před 4 lety 27.10.2020 09:32 |  
      2 0

      Asi tak. Nemám ho rád, ale tady Syrovátka přesně popsal skutečnost. Nechápu, co na tom kdo pořád nechápe:)

    • Re: Syrovatka

      Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 27.10.2020 11:42 |  
      3 1

      Pět let se buduje Slavia ''shora'' a děláme z našeho týmu A-týmu tým na úrovni West Hamu United, tak doufejme, že konečně nastal čas, kdy se začnou budovat základy a bude odpovídající i infrastruktura a budeme se v tomto alespoň schopni vyrovnat dánským týmům nebo slovenské Dunajské Stredě.

  10. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

    JS (přítel SN)     před 4 lety 26.10.2020 13:26 |  
    6 3

    Půl hodiny jsem tu psal objektivní, dlouhý a všeobsahující komentář. Kliknu na přidat, komentář zmizí, protože „přidávat mohou pouze přihlášení uživatelé.“

    NASRAT

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

      JS (přítel SN)     před 4 lety 26.10.2020 13:26 |  
      1 5

      Jo, na jeho začátku bylo poděkování autorům za podcast. Takže díky moc, Quelhare, Thorklaere, no-nicu a Cubo.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

      iwanowicz     před 4 lety 28.10.2020 11:29 |  
      1 0

      Taky se mi to stalo, ted pred pridanim si to radsi zkopiruju, kdyby to zase zmizelo :)

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

        JS (přítel SN)     před 4 lety 28.10.2020 14:29 |  
        0 2

        Jo, už tu chybu víckrát neudělám, příště si to předepíšu v editpadu a pak to sem jen překopíruju. Jako byl to výživnej komentář, doteď je mi ho líto, ale už se nehodlám tim zabejvat znovu.. :D

  11. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

    gazza     před 4 lety 28.10.2020 15:03 |  
    3 3

    Takže již ne silný středoevropský tým ,hrající každou sezónu Ligu mistrů .Budujeme vlastně průměrný ligový tým a padáme pomalu z hrušky dolů.Liga i Liberec je již vybrakovaná a svoje odchovance nejsme schopni vychovat.Hráče ,které nakupujeme je průměr naší soutěže a někdy i to ne.Pokud chceme hrávat o titul tak to chce kupovat i hotové hráče i s ciziny .

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

      JS (přítel SN)     před 4 lety 28.10.2020 15:18 |  
      3 3

      Ano, je to tak. De facto za to všechno může strašnej zmatek ve vlastnický struktuře. Protože jednu dobu šéfoval klubu týpek ze Sinobo, který zafinancoval Stancia a další posily a zároveň nařídil rozmělnit zisk z Ligy mistrů v kabině, pravděpodobně s vizí, že bude do klubu pumpovat další stamiliony. Jenže CITIC nakonec Slavii nepustila, ale na rozdíl od Sinoba investovat odmítá. Ale to už jsme rozfrcali ty těžký prachy z odměn v Lize mistrů mezi hráče, kteří si tímto přišli sice na opravdu neuvěřitelné bonusy, ale klub z toho nemá VŮBEC NIC.... Tak proto kupujeme maximálně tam Malínské a nemůžeme dát ani 1,5 mega Euro za Alexandra Baha. Tímhle jsme v opravdu velkým průseru, protože neudržíme sportovní kvalitu kádru, tudíž ani výsledkovou. Za všechno může nakonec CITIC, náš „chlebodárce“.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

        o-cab     před 4 lety 28.10.2020 20:23 |  
        1 1

        otazka je, zda penize davat nechce nebo kvuli cinsky ekonomice pred virem a ted kvuli viru davat nemuze. dokonce bych si tipl, ze spis nemuze, protoze ruzky restrikce zvlaste co se fotbalu tyce proste v Cine probehly. kazdopadne doufam, ze brzy budou opet aktivnejsi.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 5

      Ondráš     před 4 lety 28.10.2020 18:44 |  
      2 2

      Už se prostě smiřte s tím, že v lize nebudeme žádnej hegemon a rozhodně ji nebudem válcovat, skončil čas naivních snílků. Ale i s tímto kádrem a větším, než malým množstvím štěstí se dá o titul hrát. A že budeme hrát každý rok LM, to snad ani nikdo nemohl myslet vážně:) Ostatně to celou dobu tvrdil i Nezmar, to je naprostá utopie.