Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

Slavia dokázala využít okolností a navzdory ne úplně ideálnímu výkonu doma porazila Leverkusen, tým ze širší špičky Bundesligy.

Na úvod bych se ještě naposledy vrátil k naší přestupové politice z posledních dvou období, kterou nepovažuji za zdaleka ideální. Exodus zkušených hráčů byl až příliš velký a i když každý odchod dával jednotlivě smysl, tak v souhrnu jsme si měli v týmu určitě ponechat Škodu. Dalším problémem bylo následné nedostatečné posílení. Respektive dostatečné bylo početně, ale nikoliv co se týče kvality. Oslabení bylo velké a žádná okamžitá a rozdílová posila nepřišla. Neříkám, že bylo nutné utrácet částky jako za Stancia či Olayinku, ale je minimálně s podivem, že nejsme schopni utratit ani 1,5 milionu eur za Baha, když jsme prodali Coufala za 6. A hlavně proč dlouho známé a měsíce přehlížené problémy na postu defenzivního záložníka/pravého beka řešíme až v posledních dnech přestupního období? Jasně, odešel Coufal, ale když Holeš zalepil díru po Součkovi, tak bylo přeci jasné, že náhradníka na beka (nebo na DZ, aby se na své původní místo mohl vrátit Holeš) budeme potřebovat tak jako tak. Zkrátka z posledních dvou přestupních období nejsem vůbec nadšen, ač prodeje opor Součka a Coufala považuji za skvělé a nákupy talentovaných mladíků za velmi rozumné. Okamžité nahrazení ale chybělo a místo toho jsme levně vybrakovali Liberec o zcela průměrné hráče (z evropského pohledu).

Znovu to omílám proto, abychom už na současnou Slavii nehleděli optikou výkonů z posledních dvou sezón. Tým je obměněný, mladší a troufnu si říct, že v současné chvíli i slabší. Pokud bychom měli nastavovat laťku úrovní výkonů z posledních dvou sezón, tak by nás zřejmě čekalo jen opakované zklamání. A to by přitom po vítězství nad Leverkusenem nebylo namístě. Jde totiž o tým ze širší špičky Bundesligy a velmi cenný skalp. V Německu je dominantní Bayern a odskočen je i Dortmund a nově snad Lipsko. Hned po těchto týmech bych ale řadil našeho čtvrtečního soupeře. A vítězství nad Bayerem řadím hodně vysoko, jakkoliv nám k němu dopomohly i okolnosti (o těch níže). Dokonce bych řekl, že jde z hlediska jména soupeře o nejcennější výhru (když nepočítám vítězství v prodloužení nad Sevillou) spolu se skolením Zenitu, který ale do Prahy přijel již tak trochu na "předvánoční výlet" s jistotou postupu v kapse, od návratu Slavie do Evropy. Vítězství nad v současnosti mnohem větším klubem bychom si tak podle mě měli jednoznačně užít a měli bychom přimhouřit oči nad ne úplně oslnivým výkonem.

Jak to tak bývá, tak k výhře nad papírově silnějším soupeřem šly Slavii na ruku i okolnosti. Leverkusen má nabitý program, a tak musel výrazně protočit sestavu, zatímco my hrajeme vinou covidu a zastavené ligy jen pohodlný jeden zápas týdně. Což zatím vnímám jako výhodu, byť je samozřejmě v zájmu všech českých klubů, aby se pozastavená domácí soutěž rozeběhla co nejdřív. I průběh zápasu pak naše šance na bodový zisk výrazně a neočekávaně zvedl. Po úvodní převaze Němců byl totiž již ve 22. minutě přísně vyloučen Bellarabi. Ač by asi většina arbitrů tasila jen žlutou kartu, tak si skotský rozhodčí svůj verdikt bez problémů obhájí, protože šlo o nešetrný zákrok zezadu bez snahy hrát míč, byť díky štěstí byl Provod trefen jen mírně. Osobně bych ale neměl nic proti tomu, kdyby se podobné zákroky trestaly vyloučením častěji a chránilo se tak víc zdraví hráčů.

A teď už i k tomu méně příjemnému, tedy samotnému výkonu Slavie, který nebyl úplně optimální. Sešívaní po vyloučení sice převzali otěže zápasu, do nadějných šancí se ale v podstatě nedostávali a do jejich hry se příliš často vkrádaly až triviální chyby při kombinaci. Do druhé půle udělal trenér vzhledem ke změně typologie utkání několik logických změn a červenobílí působili přeci jen lepším dojmem. Šancí ale opět bylo jako šafránu (snad jen Zimova zblokovaná střela) a nebýt Olayinkova příchodu na hřiště, tak 70 minut početní převahy dost možná přišlo vniveč. Nicméně uzdravený africký rychlík vlétl do utkání jako deus ex machina, vybojoval penaltu (tu Stanciu neproměnil) a následně i vstřelil kýžený vítězný gól. Slavii tak zajistil skvělé vítězství, o kterém by se podle mě mělo mluvit více než o průměrném výkonu.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Hned na začátku udělal hrubou a laxní chybu v rozehrávce, která naštěstí nebyla potrestána. Ve zbytku zápasu už působil jistě a dobře vybíhal na centry. Jistil i ránu z přímého kopu, která by ale nejspíš šla od tyče ven. Nula je cenná, těch chyb ale v Evropě udělal v poslední době více a musí si na ně dát mnohem větší pozor.

Lukáš Masopust - 6 - Postavil se na netradiční místo na beku a velké sousto v podobě Leverkusenu zvládl. Dozadu nepropadal a zároveň podporoval útok. Mile mě překvapil a jeho výkon hodnotím jako nadějný. Vzhledem k tomu, že Holeš působí ve středu zálohy lépe než na pravém kraji obrany, je možné, že Masopust na tomto místě zakotví déle. Uvidíme, jestli podobné výkony dokáže minimálně zopakovat.

Ondřej Kúdela - 7 - Profesorsky přesný výkon. Ani se nepotřeboval často dostávat do soubojů, ale stačilo mu čtení hry a předvídavost. Zdá se, že je zpět ve formě po jejím poklesu vinou zranění z úvodu sezóny.

David Zima - 7 - Po jeho zařazení do sestavy jsem minule volal a Zima přesně splnil to, co jsem od něj čekal. Ba to spíš překonal, když ve druhé půli překvapil několika výbornými výjezdy na soupeřovu polovinu. Potvrdilo se také, že s ním vzadu góly nedostáváme a neprohráváme. Nebýt závěrečného neodvrácení centru na Amiriho (kterého ale vypustil Traoré, což byla ještě větší chyba), tak by měl známku ještě o stupeň vyšší. I tak byl ale nejlepším hráčem zápasu s výjimkou střídajícího Olayinky.

Jan Bořil - 5 - Působí víc těžkopádným dojmem než při životní formě před rokem, kdy mu doslova narostla křídla. I tak ale odvedl slušný standard.

Tomáš Malínský - 5 - Na hřišti byl cítit o něco více než před týdnem v Izraeli a i když se výrazněji neprosadil, tak to aktivitou na alespoň průměrný výkon stačilo.

Tomáš Holeš - 5 - Start v základu po nemoci zvládl standardně. Nepropadl, ale ani neoslnil.

Petr Ševčík - 4 - Je viditelně z formy, což je při stejných potížích Stancia velký problém pro naše útočné snažení. Ševčík je alespoň platný snahou a pracovitostí, Stanciu si zase zachovává alespoň nějakou produktivitu. I tak je ale jasné, že oba umí hrát mnohem lépe. Konkrétně Ševovi vše až moc dlouho trvalo a pokazil i několik velmi jednoduchých přihrávek.

Lukáš Provod - 5 - Jeho výborná forma, která vygradovala v reprezentaci, je pryč. I tak ale Provod do základu patří, byť zatím ještě nemá na to být vyloženě tahounem mužstva. Proti Bayeru se na něm vyfauloval protihráč, jinak ale Lukáš odvedl průměrný výkon, kdy se sice snažil, více se ale neprosadil.

Oscar Dorley - 5 - Ačkoliv je Oscar individuálně dobře vybaven, tak zatím do projevu mužstva příliš nezapadá, což se projevilo i na nedorozumění s Bořilem při nadějné šanci. Snad to do budoucna bude jen lepší a Afričan najde své uplatnění.

Ondřej Lingr - 5 - Poctivě napadal a udržel některé míče, více se ale v útoku prosadit nezvládl. Ne každý je ale Zima, aby zářil hned v premiérových startech v Evropě. V poločase byl logicky střídán kvůli změně typologie zápasu, jinak byl ale jeho výkon v pořádku.

Petar Musa - 4 - Jeho nasazení mělo logiku, přesto příliš nevyšlo. A to zejména kvůli Musově slabému výkonu. Ve vápně se nedokázal prosadit a často v něm i chyběl, když se pohyboval mimo něj s nepříliš valným úspěchem. Měl i momenty, kdy nedostatečně presoval. Kdyby odehrál více než jen poločas, tak měl známku nižší. Čtyřka je ještě shovívavá.

Nicolae Stanciu - 5 - Zahodil penaltu vyloženě špatným kopem. Naštěstí se ale do velké míry vykoupil povedenou střelou, kterou vybojoval roh. Ten následně rozehrál přesně na skórujícího Olayinku.

Peter Olayinka - 9 - Přišel, viděl, zvítězil! Do zápasu vlétl jako uragán a za 30 minut zvládl vybojovat penaltu, vstřelit vítěznou branku a navíc i v závěru zaskočit na beku za Masopusta, kterého chytaly křeče. Co víc chtít.

Abdallah Sima - 5 - Jeho vzestup je až raketový a po letním příchodu z Táborska do béčka si již nyní připsal několik desítek minut ve skupině Evropské ligy! A nezklamal. Jednou pohotově vystřelil, v závěru se pak na chvíli ocitl i na místě beka a logicky to hned hořelo. Zatím těžko soudit jeho potenciál, ale minimálně fyzickými parametry vypadá velmi dobře. Vysoký, silný, ale přitom i atletický a rychlý.

Ibrahim Traoré není hodnocen, protože hrál příliš krátce. Přesto bych alespoň slovem zmínil, že v závěru vypustil náběh protihráče a byla z toho velká šance soupeře.

2. - Čtvrtek 29. 10. 2020 21:00

Evropská liga, 2020/2021
1 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

80. Peter Olayinka

Bayer Leverkusen
Bayer Leverkusen

Komentáře (104)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    Juventus turin     před 4 lety 31.10.2020 11:57 |  
    2 4

    Oskar u mě o bod víš. Jinak celkem souhlas

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      honza304     před 4 lety 02.11.2020 07:37 |  
      1 0

      Teď nějak nechápu, kdo co má vědět o bod. Jo, o bod výš!!! nebo víc

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    donford     před 4 lety 31.10.2020 12:14 |  
    16 2

    Včera jsem se díval znovu na na náš zápas. A trochu jsem si poopravil názor na hru Ševčíka. Musel se stahovat hodně dozadu, asi na výpomoc Holešovi a zakládal "rozjezdy" po vzoru Suka. Takže dopředu přece jen chyběl. Ale dřel, makal, nic nevypustil a vydržel v tempu celý zápas. Tentokrát veliký rozdíl třeba proti Musovi. (Oba hodnoceni za 4)
    JInak zpětně poklonu Masopustovi na novém postu. Už dříve z křídla hodně pomáhal dozadu Cufovi a teď zase se nabízel Malínskému dopředu. Nedivím se, že ho ke konci chytaly křeče. Každopádně mě mile překvapil. Rychlostí, přebíráním jejich křídla, i častým přechodem s míčem do středu hřiště, což bylo pro jeho hru také dříve typické. Možná, že touto "improvizací" bude mít Trpiš problém beka vyřešen. Jen jestli nebude chybět vepředu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      Marek3     před 4 lety 31.10.2020 12:20 |  
      3 1

      Mne se celkove ta prava strana libila a vidim tam potencial. Malinsky se zlepsuje-dal bych mu 6 - a spolu s Masopustem byli o mnoho aktivnejsi nez nase prava strana. Je tam take vice rychlosti, dynamiky, primocarost a drzosti. Take diky jejich rychlosti by mohli eliminovat nejrychlejsi kridla souperu. Pokud se Malinsky jeste zlepsi, v coz verim, mohli bychom mit pravou stranu vyresenou, alespon v poharech.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      Travinho     před 4 lety 31.10.2020 12:41 |  
      8 3

      Taky jsem to viděl dvakrát. Ten Ševa je pro nás momentálně absolutně nenahraditelný. Po odchodu Součka dvojnásob. On se neustále nabízí, furt tam kmitá a vůbec nejeví znaky únavy. Možná se tohle přece jen projevuje v občasných chybách, ale bez něj jsme v přechodové fázi úplně ztraceni.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        japoko     před 4 lety 31.10.2020 16:26 |  
        8 4

        Co je nenahraditelného na tom, že za celý zápas kloudně nepřihrál? To je u založnika dost podstatný minus!

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

          Travinho     před 4 lety 31.10.2020 18:27 |  
          4 3

          Třeba to, že tam naběhá kvanta kilometrů a neustále chce míč, čímž vytváří spoluhráčům varianty, jak řešit situace? Jinak k nepřihrátí bych se jen zeptal, u koho začala výbornou přihrávkou akce, která vyvrcholila faulem na Olayinku?

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

            gazza     před 4 lety 31.10.2020 20:57 |  
            6 7

            Tzn. ,že my potřebujeme jen atlety ,ale to ,že nedá jedinou kloudnou přihrávku a s balónem má problémy je v pohodě.Já vždycky myslel ,že záložník je tam sakra od toho ,aby to dirigoval a rozdával přesné přihrávky !Mozek týmu.A nehodnotil se podle naběhaných kilometrů.Mimochodem atletů tam máme dost.

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

              Travinho     před 4 lety 01.11.2020 18:22 |  
              1 1

              Ne, atletů jako Ševčík, kteří jsou neustále v pohybu zase tolik nemáme. A u koho vlastně začala akce, po níž jsme kopali penaltu? Nebylo to po přihrávce právě od Ševčíka?

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

                gazza     před 4 lety 02.11.2020 06:27 |  
                1 3

                Uvadis zde jedinou akci ,kterou nebyt sikovneho Olaiinky by byla o nicem . Dej si ten zapas jeste jednou .Ano nabehane kilometry ma ,ale do tvoriveho zaloznika ma sakra daleko.Dal se nemam co bavit.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    Paul67     před 4 lety 31.10.2020 12:17 |  
    6 4

    Výborné hodnocení. Zastavil bych se u Zimy. Hodnocení za mne minimálně 8. Má chuť hrát dopředu, vidím v něm už teď druhého Součka, nevybroušený diamant. Škoda , že odešel Frydrych, mohl rotovat s Hovorkou vedle Kudely a Zima na DZ. Holeš zpět na pravého beka. Plakat nad tím, že kdyby nastoupil v Izraeli Zima místo Hovorky , tak bychom zřejmě neprohráli asi už nemá cenu, Jindra to jistě vidí .

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      Travinho     před 4 lety 31.10.2020 12:39 |  
      3 0

      No ono... Zima je přece jen odjakživa stoper a na DZ má dost pomalou práci s míčem. To se samozřejmě dá odnaučit, ale v dané chvíli si nemyslím, že by byl výrazně lepší než Holeš a kdyby si to trenér myslel, tak jej tam místo něj staví a na stoperu hraje Hovorka. Nehledě na to, že Holeš má na to, aby hrál krajního beka proti týmům typu Leverkusen dost pomalé nohy.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        Paul67     před 4 lety 31.10.2020 13:15 |  
        1 3

        Proto píšu, nevybroušený diamant, na stoperu je na svůj věk výborný, ale dá se určitě zaučit na jistého DZ s výbornou rozehrávkou, podporou stoperů a hlavně ofenzivními výpady, pokud to charakter utkání dovolí. Je neuvěřitelně klidný.Takový 90% Suk. Dobrý DZ je vzácnější zboží než dobrý stoper. Holeše na krajního beka spíš do ligy, s tím souhlasím, tam by byl absolutní nadstandard, Maso proti BL skvěle.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    Travinho     před 4 lety 31.10.2020 12:36 |  
    3 7

    Zimovi bych ještě vytkl katastrofální rozehrávku v 74. minutě, kdy založil nebezpečný útok Bayeru. Ale v celkovém kontextu to výkon na sedmičku určitě byl. S čím však absolutně nesouhlasím je nižší hodnocení Ševčíka než Oscara.
    Ono u Oscara platí víceméně to co u Ševčíka, ale Ševa odvedl místy až precizní práci směrem dozadu, proto naopak on má být hodnocen lépe.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      Travinho     před 4 lety 31.10.2020 12:42 |  
      7 1

      Jinak však s hodnocením hráčů do puntíku souhlasím. Na rozdíl od "odborníků" z DS, kteří viděli výkon Musy a Kúdely jako stejně kvalitní. To se pak člověk musí smát.


      Komentář byl uživatelem upraven (31.10.2020 12:45) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    zeleznik2     před 4 lety 31.10.2020 13:09 |  
    1 8

    Souhlas, jen Peterovi jsem dal 10 a Malinskému 4.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    Ondráš     před 4 lety 31.10.2020 13:41 |  
    11 1

    Nejhorší Musa, naopak u mě top Kúdela a Maso- to by pro něj mohla být nová pozice. Taky jsem rád, že hraje Holeš, bude čím dál lepší, je to dobrej hráč a jsem rád, že jsme ho získali.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      Paul67     před 4 lety 31.10.2020 13:44 |  
      5 3

      Nejhorší byl Traoré, u Musy to byla lenost respektive nedostatečná motivace , připomínalo mi to vyklusávání Yusufa , ale bohužel Ibra už na to nemá ani kdyby se snažil sebevíc.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        Ondráš     před 4 lety 31.10.2020 13:46 |  
        9 0

        Horší, než že ti to nelepí je to, když na to sereš. Takže nejhorší Musa.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        Travinho     před 4 lety 31.10.2020 18:29 |  
        0 2

        Pokud tomu tak je, měsíc v béčku by mu neuškodil ani trochu. Já problém v motivaci úplně neviděl, on Musa bohužel mimo vápno není ani průměrný a nikdy nebyl.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    JS (přítel SN)     před 4 lety 31.10.2020 14:04 |  
    3 19

    Nechápu, za co má Lingr a Malínský 5. Především Lingr, který neudělal zbla nic, stejně jako Musa (4). Holeš za 5, který byl za první poločas u míče snad jednou.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      Marek3     před 4 lety 31.10.2020 14:46 |  
      6 0

      Hele minule zapasy nehral nicmoc ale ted se mi Malinsky celkem libil. Nase prava strana byla aktivni ikdyz tam bylo dosti nepresnosti. Malinsky zaridil nasi JEDINOU brankovou prilezitost kdy po jehu (ztecovanem) centru strilel Zima. Take jestli se nemylim byl u jedine solidni prunikove prihravky v prvni pulce na Lingr, ikdyz ofsajdove. Podle mne ma potencial ale trpi spatnou hrou nasich stredovych hracu a nedostatkem prunikovych prihravek za obranu ktere mu diky jeho rychlosti a primocarost vyhovuji. Urcite se musi jeste rozehrat ale ma potencial a take ma takovou buldoci povahu kterou u nas ted moc nevidim. Ja osobne mam rad tento typ primocarych kridel co jdou nejkratsi cestou dopredu. Tech "otacecich" kridel ktere vzdycky zaseknou balon a potom to v pohode prevaluji na pulce mame spoustu :)


      Komentář byl uživatelem upraven (31.10.2020 14:48) . Zobrazit původní komentář

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    dauby     před 4 lety 31.10.2020 14:53 |  
    9 28

    Podle tohohle hodnocení jsme podali lehce nadprůměrný výkon, s čímž tedy zásadně nesouhlasím. Hráli jsme mizerně, proti soupeři, který hrál bez 6 hráčů základní sestavy a který nás přehrával, ačkoliv hrál 70 minut v 10 lidech. Za co má známku 5 třeba Lingr, kterého jsem na hřišti snad ani nezaregistroval, opravdu netuším. Jediný hráč, který podal nadprůměrný výkon, byl Olayinka. Jinak se na to nedalo koukat, známky tomu ale neodpovídají.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      donford     před 4 lety 31.10.2020 15:29 |  
      12 1

      Ono je to s tou základní sestavou velice diskutabilní. Co je to základní sestava? Nějaké ustrnulé dogma? Např. z naší dle tebe tzv. základní sestavy nehrál Hovorka, Tecl, nově hrál v EL v základu Zima, naopak hrál Lingr, Malínský, křídlo Masopust na beku, celkem nově u nás v EL Oscar a až v 2. půli hráli postupně Musa, Stanciu, Olayinka, Traoré. A kolik toho u nás odehrál v lize "Šíma"? Takže bych toto určování nechal na trenérovi a rozhodně sestavu Leverkusenu nepodceňoval, že nebyla základní. Byla jiná a jistě pro trenéra proti nám ta nejvhodnější.


      Komentář byl uživatelem upraven (31.10.2020 15:34) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      Travinho     před 4 lety 31.10.2020 18:32 |  
      9 1

      Pokud jsi Lingra nezaregistroval, pusť si to ještě jednou. Hezký den.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      puchy     před 4 lety 02.11.2020 17:45 |  
      2 3

      Ta sedla, ovšem lid je proti....Nechápu,jak s Tebou může někdo nesouhlasit.Před rokem by dostali trojku a dneska se z toho dělá,jako by byl poražen Bayern a ne Bayer.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    Mikey     před 4 lety 31.10.2020 15:25 |  
    2 4

    Ono se možná také podepisuje na Ševčíkovi a Stanciovi volnost, že za Tomáše Součka nemuseli, tak bránit, teď se musí hodně stahovat, aby doplnili Holeše a pak chybí vepředu + je to stojí hodně sil.
    Už jsem to psal, v zimě to chce přivést pravého beka a DCM, Holeš sice hraje dobře dozadu, ale dopředu nepřevede skoro nic. Takže na DCM posila a Holeš na lavičku a bude plnit roli Traorého, když bude potřeba, tak přijde a trošku to pritvrdi.
    Jinak koho byste postavili příští zápas do útoku?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      Fačín     před 4 lety 31.10.2020 15:34 |  
      5 1

      Abdallah Sima:) Vlastně i bez toho smajlíka:)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      Travinho     před 4 lety 01.11.2020 18:32 |  
      1 1

      To není pravda, když hrál Souček, hráli směrem dozadu úplně totéž. To už spíš Suk více pomohl s rozehrávkou.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      puchy     před 4 lety 02.11.2020 17:30 |  
      0 1

      Jako že tři hráči hrajou jeden post jo?!To je úlet,Doufám,že jim to Trpiš neordinuje,páč on potřebuje taky helfnout útok!To aby se ti hoši roztrojili.....

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    Nightwing     před 4 lety 31.10.2020 17:45 |  
    9 4

    To hodnocení mi přijde být drsné. Ano ze hry mizí lehkost, ale psat o Provodovi po jednom nepovedeném utkání že bje z formy neni podle mého na místě. Dorley patřil mezi lepší, vlastně bych rekl, že z jeho strany zatím nejlepší výkon. Myslim, že se zapomnělo na fakt, že Leverkusenu je nejlepší tým s jakým se letos hrálo

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    Ragnarok     před 4 lety 31.10.2020 17:48 |  
    8 7

    Já jsem přesvědčen, že Masopust bude na tom beku výborný, pokud tam bude hrát dlouhodobě.
    Vzhledem k tomu, že se naše vláda rozhodla zlikvidovat profesionální sport v zemi (amatérský nějak ožije, tam na udržování kvality tolik nejde), tak to mají naše týmy hrozně těžké.
    Informace o tom, že se rozhodnout 20. Je výsměch fotbalu. Uvažoval bych o žalobě na Prymulu za likvidaci tržní ceny hráčů od U16 po A tým u všech ligových klubů.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 31.10.2020 18:06 |  
    5 2

    Hodnocení dnes ponechám stranou,mě už nebaví třeba ten nadpis po neuplně ideálním výkonu.Ideální výkon zřejmě bude až takové týmy asi vyprášímě deset nula,ale to se nikdy prostě nestane.Za mě dobrý výkon,který jsem po tom výsledku u izraelců nečekal ani náhodou.Malokdy kritizuji trenéra,ale celkem mě zarazilo jak konstatoval že by jsi dost plejerů mělo vzít příklad z vykonu a obětavosti Petera,žiju totiž v domnění,že právě takové hráče si za nemalý peníz JT a jeho tým vybírá.Tudíž jestli se některým nechce máknout tak at jdou o dům dál.Pak ale opakuji nechápu proč je kupujeme.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    kapitan.pisoar     před 4 lety 31.10.2020 19:16 |  
    11 15

    Souhlasim s prvnim odstavcem, zacina se projevovat, ze nase prestupova politika neni nastavena uplne dobre. Uz jen to nakupovani desitek hracu, ktere pak rozstrkame po hostovani a pak pomalu nemame s kym hrat, ikdyz mame 40 hracu... A at se to nekomu libi nebo ne, tak se ukazuje jak nedocenenou postavou byl Jan Nezmar...
    Dal je to Trpisovskeho preucovani hracu na jinou pozici, kdyz Holese koupime jako nahradu na PO, pak ho preucujeme na defenzivniho zaloznika, aby jsme v EL zjistili, ze nemame ani jedno... Krasne je to videt na Sevcikovi a Stanciovi, ktere z inteligentnich techniku preucujeme na bijce a bezce a vysledky se dostavuji, oba toho maji dost a nehraji dobre ani jeden, logicky. Jediny u koho posun pozic kvituji je Maso, ktery cim dal je od souperova vapna, tim lip... A na jeho pozici se mohl prohanet Stoch (ale takoveho hrace my nepotrebujem) ehm....

    Hodnoceni mi prijde docela optimisticke. Ano porazili jsme Leverkusen ALE se znacne namixovanou sestavou a navic hrali 75 minut v deseti a to jsme meli jeste hoodne stesti. Nas vykon nebyl idealni, nebyl ani prumerny, ale nastesti to stacilo, ale prave proto, bychom nemeli privirat oci a chlacholit se, ale natvrdo si to priznat, jedine tak se muzem posunout dal...


    Komentář byl uživatelem upraven (31.10.2020 19:20) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      donford     před 4 lety 31.10.2020 21:27 |  
      4 1

      Vzato doslova, také naše sestava byla namixovaná (Lingr, Malínský, Masopust na beku, Zima poprvé v EL v základu místo Hovorky, později hrál i Sima).

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        kapitan.pisoar     před 4 lety 31.10.2020 21:35 |  
        6 8

        Ano ale nase sestava nebyla namixovana kvuli vnejsim vlivum, byla sestavena trenerem z hracu, ktere si sam privedl, tam se opravdu nemame na co vymlouvat. A to byla prave i pointa meho puvodniho prispevku. To ze my privadime hrace, pak je posilame na hostovani, pak zas privadime nove a nakonec se divime ze nikdo nema zkusenosti, nejsme sehrani, ze nekteri spolu hraji poprve, nebo poprve nastupuji na novych postech.
        Samozrejme uznavam fakt, ze jsme meli zkracenou pripravu a hlavne herni soustredeni a samozrejme nepomaha to ze liga stoji.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

          wimpy     před 4 lety 31.10.2020 21:44 |  
          7 2

          Tohle je úplně na palici, kdyby byla situace obrácená, Leverkusen nesehrál buhví jak dlouho soutěžní zápas a my museli rotovat sestavou kvůli přetížení hráčů, tady by se říkalo, jakou máme kliku a v jaký byl soupeř nevýhodě.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

            kapitan.pisoar     před 4 lety 31.10.2020 22:17 |  
            5 9

            To jsi me spatne pochopil, ja jen chtel rict ze trener mel na ten zapas k dispozici kompletni soupisku, tak jak si ji sam sestavil a zapsal (nikdo nechybel zraneni atd.) a z te postavil nejsilnejsi sestavu.
            Prave proto nerozumim narkum nad tim, ze nastoupili hraci kteri nastoupili (nikoho lepsiho opravdu nikde nemame)...

            Jinak "buhvijak dlouhou" repre pauza je pro vsechny stejna a od te doby hrajem jeden zapas tydne...

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

              wimpy     před 4 lety 31.10.2020 22:42 |  
              2 1

              No a oni hráli (hrají) šest zápasů během dvou týdnů.


              Komentář byl uživatelem upraven (31.10.2020 22:42) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      JS (přítel SN)     před 4 lety 31.10.2020 22:19 |  
      9 11

      Pravdu díš. Zvlášť ohledně toho přemísťování hráčů z pozice a pozice.
      Máme dva nadstandardní ligové PO a najednou nemáme ani jednoho, protože jeden je ve WHU a druhej na DZ. Křídlo/SZ Oscara přeučujeme na LO. Z podhrotu Stancia děláme deep-lying playmakera a to mu ještě ani nebylo třicet. Ševčík, další ofenzivní hračička, najednou hraje box-to-box. To je tak, když místo využití přirozených předností hráče je chceš na sílu předělat podle svých představ. Pak na to doplácí sportovní projev
      A toho Masopusta podepisuju :D

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        Leksel     před 4 lety 31.10.2020 22:37 |  
        5 5

        Trochu to připomíná, jako když se dřív leváci násilně předělávali na praváky a nikdy z toho nic dobrýho nekoukalo, naopak, často z toho byli traumatizovaný a odnesli to na zdraví (koktání, deprese, nesoustředěnost, apod.). Co se dělá proti přírodě, tak je vždycky špatně.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    martyni (přítel SN)     před 4 lety 31.10.2020 23:46 |  
    5 0

    Za me skvely Oli, Zima, Kudela a Masopust, ktery hral pravyho beka skvele. Prava strana se mi libila mnohem vic nez leva, i Malinsky vypadal nadejne. Naopak Bora s Oscarem slabsi, Oscarovi chybela odvaha a sila v soubojich. Libil se mi i Holes, podle me je na dz cim dal lepsi. Seva s Nicem porad hodne kazi. Musa bohuzel vubec nestihal tempo zapasu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      fps     před 4 lety 01.11.2020 15:27 |  
      4 4

      až na toho Holeše souhlas, ve středu zálohy nemá co dělat, má hrát na beku a ne v záloze, je to jeden z důvodů proč naše hra vypadá tak špatně, ve středu zálohy je to naprosto neviditelný hráč na hřišti, ani takový hráči jako je Ševčík a Stanciu to ve středu zálohy nezvládnout ve dvou, prostě k sobě potřebuji kvalitního středového hráče a ne beka, dokud se ve středu zálohy tohle nevyřeší, tak se nikam neposuneme, od odchodu Součka už uplynulo plno času, a nechápu že jsme to stále nevyřešili

  15. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    JohnyBeGOOD     před 4 lety 01.11.2020 00:28 |  
    3 1

    Co se týče Musy, chtěl bych připomenout čemu předcházela vyražená střela Stancia na roh. Petar vypíchnul soupeři míč na půlce, uběhl s ním 10-15 metrů a vybojoval faul.

    Jo, bylo to asi to jediné co za 45 minut udělal. Ale u mě to stačilo na 5. I vzhledem k soupeři a tomu, že se útočilo do zamknute obrany.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      golgoloth     před 4 lety 01.11.2020 10:56 |  
      2 2

      Tak podle tohoto kritéria by měl Standa od tebe dostávat standardně 9-ky...-))

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      Travinho     před 4 lety 01.11.2020 18:29 |  
      0 0

      Tak to bych to na tu pětku dost možná učutal taky, pokud ti stačí tohle. Nehledě na to, že hnát se takhle do plné obrany, místo toho, aby našel spoluhráče není moc taktické a byla spíš chyba soupeře, že jej fauloval.

  16. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    Staršina     před 4 lety 01.11.2020 02:36 |  
    23 7

    Tak to zase zkusím. Přiznám se, že po zápase s Bayerem jsem měl něco rozepsáno, ale diskuze mně tak otrávila, že jsem to radši smazal. Možná chápu svobodu slova a vyjadřování jinak než jiní. Tak to tedy za sebe zkusím vysvětlit.
    Teď k článku Alanora. S M. Škodou nesouhlasím. Již jednou mu JaT vzal možnost zabezpečit rodinu do konce života. Milan se pro nás obětoval. Tohle fakt nešlo. Jsme jen lidi. T. Souček. Tenhle chlapec naprosto zlikvidoval krásné rčení, že každý je nahraditelný. Není. Vedení se podle mně snažilo situaci řešit, ale Toma v krátkodobém období nahradit nelze. Po odchodu V. Coufala se podle mně přesouváme do jistého bodu 0. Tito dva hráči nám chybí více, než jsme si mysleli, takže začíná jiné období, v kterém se musí částečně změnit herní systém. Baha + Dramé. Těžko hodnotit co je moc a co málo. Do účetnictví klubu nevidíme. Jedno vím jistě. Za Toma a Coufiho je to málo. Snad si vybudujeme takový kredit, že nebudeme prodávat až moc pod cenou. Vyloučení. Dle mého názoru ukázkové. Takto by se mělo postupovat i s jinými zákroky na stojné nohy atd. Když vidím záznam, tak hráč sice podklouznul, ale právě proto viděl průšvih s únikem a soustředil se pouze na to jak hráče sundat. Velmi citlivé posouzení rozhodčího. S hodnocením hráčů přibližně souhlasím.
    A teď ta optika výkonů. Proč mi vadí určité diskuze ? Ano, také nejsem spokojen s určitými výkony. Paradox. Mačkáme Sheevu jako citrón. Individuální chyby, prohra. Naše B Liberec. Gent je mačkal a prohrál. Bayer ? Fotbal nemá logiku. Proč ? Zásadně odmítám nadávání našim hráčům, realizačnímu týmu a vedení. Zkusím vysvětlit.
    Známé klišé hráčů. Nemáme ji rádi, ale celý půl rok čerpáme z tvrdé přípravy. Slavia neměla žádnou.
    Anglický týden. Pro jiné únava, nám to chybí. Odpočinek hráčů nedokáže nahradit herní praxi. Všude se hraje, jen my pouze trénujeme. Nespokojenost na diskuzi. Nadává se a volá se zapojit nové hráče. Jenže bez herní praxe a souhry to také není ono. A co ta karanténa ? Myslí na to někdo při těch výčitkách ? Více hráčů bylo průběžně v izolaci. Já osobně si myslím, že se Zimou by jsme byli v LM. Zároveň odmítám vyčítat D. Hovorkovi a O. Kolářovi rozhodující góly. Nikdo není dokonalý a ti kluci nám vydělali dost. Hovorka se po zranění potýká s problémy.
    Reprezentace. Kapitola sama pro sebe. Česká a Rumunská nám zlikvidovala dva nejvíce kreativní hráče. Provoda a Stancia. Odehrát během sedmi dnů tři zápasy bez fyzické přípravy ? Provod. Příprava + soutěžní, bomba a hrdina. Druhé soutěžní. Lajdák a nekopa. Proč ? O Stanciovi se vyjádřil JiT. Je mi líto, že spousta přispěvatelů není ochotna připustit objektivní problémy. Prostě jsou.
    Závěrem. Vůbec nepochybuji. Jsme stále dobří. Trochu jsme omládli. Až se promoříme a získáme nějaké zkušenosti, tak, zase pojedeme.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      Slávista 51     před 4 lety 01.11.2020 08:41 |  
      0 1

      Smlouvy na kluky v WH, jsou koncipované tak, že při přestupu výš, něco " kápne " i Slavii.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 01.11.2020 11:03 |  
      10 7

      Dobré dopoledne přeji.
      Souhlasím s Vámi příteli Staršino :-)).
      Měl jsem připraven podobný příspěvek.
      Protože bych byl opět napaden, že tu dělám komunistického agitátora z padesátých let a jakéhosi cenzora, tak jsem se svých příspěvků vzdal :-((
      S úctou k Vám Staršino
      Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        Alanor (admin)     před 4 lety 01.11.2020 12:46 |  
        13 0

        Nenechte se odradit křiklouny a pište dál. Jistě nejsem jediný, kdo si Vaše příspěvky rád přečte. Hezký den na Šumavu!

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        Karel1 (přítel SN)     před 4 lety 01.11.2020 17:26 |  
        6 0

        To by byla ovšem škoda. Třeba jsem vždy s vašimi názory nesouhlasil, ale vždy jsem si je rád pročetl. Dokonce když jsem druhý den po zápase pečlivě pročítal všechny komentáře a některé nahlas komentoval, tak se mě manželka ptala, co říká zápasu pan Sokrates a já jsem ji musel zklamat. Myslím, že nebudu zdaleka sám, když vás požádám, abyste svůj názor na psaní příspěvků přehodnotil.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        obiwan     před 4 lety 01.11.2020 21:09 |  
        5 1

        Vážený a milý Sokrate, Vaše příspěvky mají vždy myšlenku, nadhled a je z nich cítit určitá moudrost. Ne se vším, co jste napsal, jsem mohl vždy bez výhrad souhlasit, ale to je asi v pořádku. Vaše řádky by tu moc chyběly, nenechte se otrávit a přispívejte dál!:-) Obiwan

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        bongor     před 4 lety 01.11.2020 21:56 |  
        1 2

        Ahoj Soki.prosím Tě,kdo Ti tuhle hovadinu napsal?A Staršinu jsem už vloni povýšil na podporučíka,zaslouží si to.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

          Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 02.11.2020 14:56 |  
          0 0

          Ahojky Bongore. To jen, co Ti dal mínus :-)).
          Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        Staršina     před 4 lety 02.11.2020 01:35 |  
        2 2

        Děkuji za podporu. Z dlouhodobého hlediska, jsem zaregistroval velmi silnou shodu v našich příspěvcích. Doufám, že až čas dovolí, tak se třeba v " Ráji " setkáme. Třeba u Vaší kávy a mého Gambáče.
        S úctou k Vám Staršina.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        travel (přítel SN)     před 4 lety 02.11.2020 09:11 |  
        1 3

        Zdravím Tě Sokratesi a prosím Tě,aby jsi sem své příspěvky psal dále a nenechal se odradit.Tím bys akorát tomu dotyčnému "expertovi" udělal radost.Těším se ,že budeš psát dále,o to více,že Tvé příspěvky jsou jedny z mála,které si rád přečtu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 03.11.2020 22:51 |  
        1 1

        Nenech se otrávit, Sokrate! Některým lidem v této divné době prostě hrabe, to je celé.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      donford     před 4 lety 01.11.2020 11:35 |  
      4 2

      Tak je to zajímavý názor od Staršiny, že za Suka a Cufa jsme dostali málo. Přitom byl prodej Suka finančně nejvyšší z hráčů z naší ligy. Ovšem, zrovna dnes jsem četl, že Atletico Madrid zaplatilo za francouzského záložníka přestoupivšího z Valencie ve věku 27 let, 540 mil. Kč. Což finanční dominanci Suka poněkud nahlodává, protože ten náš hraje permanentně a velmi zdařile i za nároďák a je jasnou a okamžitou oporou i ve WHU. V tomto porovnání se potom správně i prodej Cufa jeví Staršinovi jako finančně ne zase tak skvělý. Zejména, když na jeho "nízkou" cenu 162 mil. Kč, také po jeho vynikajícím vstupu do PL, poukazují i Angličané. Budeme si muset na vysoké ceny pořádně přivyknout a neváhat za případné další odchody (doufám, že k nim hned tak brzy nedojde) diktovat i jiné peníze. Pokud se mluví třeba o Olayinkovi, Kolářovi či Masopustovi (?).

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        Boo_SKS     před 4 lety 01.11.2020 12:25 |  
        8 2

        Ano, z dnesniho pohledu a s vedomim toho, jak se tam Tomas adaptoval se tech 20 milion eur jevi malo, ale musime si uvedomit, ze v teto dobe bylo obrovske riziko kupovat hrace z ceske ligy primo do PL, jelikoz nikdo nevedel, jestli ten obrovsky zvladne a bude to dokazovat tyden co tyden, protoze to je neco jinyho nez par zapasu v LM nebo za repre. Nepochybuji, ze za Suka jsme vytriskali opravdu nejvic, co tehdy slo.

        A u Cufa byla situace dost odlisna. Ten je vyrazne starsi a navic prichazel predevsim jako rychla zaplata za zraneneho Frederikse. Nikdo, asi ani oni sami ve WHU pravdepodobne nepocital s tim, ze se takhle chytne a adaptuje, takze si nemyslim, ze bychom za 28leteho praveho beka mohli dostat treba 10 milionu eur. A branit hraci ve splneni snu (a upozornuju, ze nabidku z PL je trosku jiny druh sna, bez Barakovo Udinese nebo Luftnerova Kodan) a natahovat jednani, jen abychom ziskali nejaky milion navic asi nemelo cenu, protoze behem te doby by treba koupili nekoho jineho.

        Ted uz ale budeme ve zcela jine situaci, protoze na techto dvou hracich muzeme argumentovat, ze nasi kluci jsou schopni se okamzite adaptovat na tempo PL a par dni po prestupu hned hrat, takze nyni bychom si za Olayinku mohli rict snad az 20. Protoze jeden Soucek mohl byt nahoda, ale dva hraci uz potvrzuji fakt...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

          Staršina     před 4 lety 02.11.2020 02:06 |  
          0 0

          Vysvětlím moji myšlenku. Uvědomuji si, že přestup z naší ligy je problém. Herně jme nezklamali, výsledkově, no. To je pro SKS základ. Určitě je profit z dalšího prodeje hráčů. Vím. Coufi 28 let. Hodnotím ztrátu těchto dvou hráčů v našem systému a jejich přínos pro nový klub. Asi nešlo vyjednat více. Jenže málo proto, že jsme ČR. A proto si přeji využít situace při dalším prodeji hráčů.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        bongor     před 4 lety 01.11.2020 22:01 |  
        1 3

        Ta cena za Cufa je opravdu směšná,četl jsem článek z anglických novin, autor marně přemýšlel,kdo je na jeho místě
        v Evropě lepší.Psal,že se Alaba v noci v hrůze budí,jestli je ještě jednička mezi krajnímu beky.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

          před 4 lety 01.11.2020 11:45 |  
      3 4

      Ohledně Legendy platí, že po bitvě je každý generál. Bral jsem to tak, že on s Hušbym měli nadstandardní peníze, které jsme již neakceptovali do nich investovat a namísto toho jejich výplaty rozpustit do mladých nadějí. Je to zcela legitimní změna firemní strategie. Zpětně viděno by nám právě v těchto dobách Legenda pomohl.
      Vyloučení já osobně považuji za velmi přísné a pro mě až šokující. Přirovnal bych to k opakované penaltě v Dánsku. Ano dle pravidel ok, ale ze 100 situací 1 x takto posouzeno.
      Musíme si říct, že angický týden CHL x liga je diametrálně odlišná od EL x liga. JT to několikrát vysvětloval, že ten režim uterý (příp. středa) sobota (příp. neděle) umožňuje méně rotovat a zapojit do obou utkání stejné hráče v mnohem větší míře než u režimu čtvrtek x neděle. Tedy pro většinu hráčů se tím, že se nehraje liga nic nemění, jelikož by stejně hráli jen EL, tedy na to se nelze vymlouvat.
      S ostatním poté souhlasím, jen díky mé bezmezné víře v JT.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      wimpy     před 4 lety 01.11.2020 13:18 |  
      1 1

      Souček spousty situací vyřešil tak, že nedopustil, aby nastaly. Teď nastávají a kluci si s nimi občas nevědi rady. Předpokládám, že jen dočasně, ale samozřejmě nevidím řešení v tom hledat dalšího hráče, kterej nedopustí ty situace.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      Travinho     před 4 lety 01.11.2020 18:25 |  
      0 4

      Ono to s tím odchodem Milana bylo trochu jinak.

  17. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    cvočkař Danda     před 4 lety 01.11.2020 09:16 |  
    6 0

    Staršino,díky za Tvúj komentář.Cítím to úplné stejně.Ješte bych připomél,že na našich hráčích ležela deka po nešťastném vyřazení z LM a nesmyslné porážce v Izraeli.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      Staršina     před 4 lety 02.11.2020 02:21 |  
      0 0

      Příteli děkuji. Psýcha je neuvěřitelná věc. Jsem nahoře, porazím kohokoliv. Jsem dole .... Zažil jsem to na vlastní kůži. Vyhrál jsem co jsem neměl. Euforie. Toho druhého jsem zažil násobně více. A to je přesně to, co zažívají naši kluci. Ale v obráceném gardu. Zase pojedeme.

  18. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    Akuls     před 4 lety 01.11.2020 11:21 |  
    1 4

    Hodnocení i známky více méně v pořádku, i když dát stejnou známku třeba Bořilovi a Malinskému...., ale to je jen detail. Holt tintítka jako Malinský, Oskar či Ševčík to mají v podobných zápasech těžké. Zastat bych se ale chtěl Petara Musy, hrát na hrotu bez jakékoliv podpory spoluhráčů, zcela odříznutý, to by se neprosadil ani Lewandowski. Když jsem třeba včera viděl ve stejné situaci Sebastiana Hallera, hroťáka WHU (mimochodem přišel tam před 1,5 rokem jako osvědčený bundesligový kanonýr z Eintrachtu Frankfurt za 50 mil. v €urech), tak proti němu je Musa Stachanovec.


    Komentář byl uživatelem upraven (01.11.2020 17:31) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

          před 4 lety 01.11.2020 11:27 |  
      4 4

      Dovolím si oponovat. To že Musa předvedl výkon tragický bych mu nezazlíval, jelikož nebyl sám. To že na hřišti působil dojmem laxním, kdy i Yusuf proti němu vypadal v napadání a zápalu jako Salah, to je prostě otřesné. Začínám mít další obavu, že se z něj stal tzv. ,,uraženec'' , který už se viděl jako stálice v základní 11 a v zimě v Bayernu. Ps.: standardně hraje na hrotu WHU nějaký Antonio. Borec, který je většinu zápasu osamocený na hrotu a přesto dává góly, udrží balon a navíc je neskutečně technický. Ten chlapík mi strašně připomíná Drogbu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        Akuls     před 4 lety 01.11.2020 11:41 |  
        5 1

        Máte pravdu Antonio je lepší než Haller a přitom tento Jamajčan přišel do WHU jako pravý bek. Musa určitě uražený není, ale potřebuje hrát, mít důvěru trenéra a podporu spoluhráčů a ono to půjde. Myslíte, že by si sparťanský nadčlověk Hložek počínal třeba proti Lille nebo Milánu na hrotu lépe?


        Komentář byl uživatelem upraven (01.11.2020 17:34) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

              před 4 lety 01.11.2020 11:47 |  
          2 11

          Ač se nerad bavím o těch druzích, tak ten jejich Hložek je skutečně fenomén a mít ho v týmu, tak na něj ani WHU nenajde peníze :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

            kjandourek (admin)     před 4 lety 01.11.2020 12:29 |  
            11 0

            To bych si troufl nesouhlasit.... ten fenomén dává góly a září výhradně proti slabším soupeřům... ligu hraje už celkem dlouho, ale proti nám se ještě neprosadil, Plzni dal jeden gól při výhře 4:0.... V Evropě nezažil ani jeden postup.... prostě zatím jenom dává góly Ostravě, či Jablonci.... ale psychicky to ještě není tahoun, který by dokázal vyhrát zápas v Evropě podobně jako to teď předvedl Peter...

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

                  před 4 lety 01.11.2020 12:58 |  
              1 5

              To je argument zcela pravdivý, že se proti silnějším týmům neprosazuje. A dostávám se někam, kde jsem nikdy nechtěl být, tedy abych obhajoval kvality někoho z RB. Když vidím jeho góly, přihrávky, on je skutečně táhne, bez něj by neměli ani polovinu bodů, co teď v lize mají. Když se podívám například na TM nebo CIES, tak v Česku běhá momentálně pro Evropu jen jeden zajímavý hráč a tím je Hložek. Pak dlouho dlouho nic, pak Kolář a pak už nic. V žebříčku od Eurosportu nebo Sportmob nefiguruje zase Hložek vůbec. Teď když pátrám mě ovšem celkem šokovalo, že v žebříčku od Guardian je jiné české jméno Adam Karabec.

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

                wimpy     před 4 lety 01.11.2020 13:11 |  
                6 0

                Pořád na Hložkovi vidím, že se neumí vypořádat s osobní obranou. Když se na něj někdo připraví, nechytá se. Ale je opravdu mladej, tohle samozřejmě může přijít.

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

                  pehacko     před 4 lety 01.11.2020 14:02 |  
                  8 6

                  Podle me je to nejvic přecenovany hrac... hraje za protezovanou odpornou rudou chatru a je tam z nich sice nejlepsi, ale jen diky tomu, ze ty ostatni jsou Štětina aspol... manažeři a kretenskeho ispart z nej delaji hvezdu... je to posledni hrac, ktereho maji sanci dobre prodat. Dle meho ho nikdo nakonec nekoupí a dopadne jako jejich jine velke talenty jako vasi kadlec ci zeman ci krejčí... je marnej a marnej bude, protoze je rudej blbecek co si mysli, ze mu rozhodci pujdou vzdycky na ruku...

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

                    wimpy     před 4 lety 01.11.2020 14:13 |  
                    7 2

                    Zase tak nasledovanýho ho nemám. Ale zásadní je ten věk, ve kterém většina kluků kope v dorostu a ti lepší naskakují do ligy. On je v něm klíčovým hráčem svého týmu. Takže mi nedělá problém uznat, že je to mimořádnej talent, i když kope v mordoru. Co už se přiznává hůř, že tam tu mládež opravdu dělají celkem dobře.

                    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

                      kjandourek (admin)     před 4 lety 02.11.2020 11:15 |  
                      1 0

                      To je celkem otázka.... teď to vypadá na únavovou zlomeninu a půl roku pauzy.... což samozřejmě nemusí nic znamenat, ani na nic ukazovat...
                      Ovšem leckdo to může vidět tak, že pro sebelépe osvalené a trénované tělo není úplně ideální být od šestnácti let vystavené běžnému prvoligovému tréninku a hernímu procesu a může začít protestovat.... a to už by tady nemuselo vypadat, že to tam dělají až tak dobře....

                      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

                        wimpy     před 4 lety 02.11.2020 11:37 |  
                        0 0

                        To už by ale nešlo za Strahovem, ale za Letnou.

                        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

                          kjandourek (admin)     před 4 lety 02.11.2020 12:20 |  
                          1 0

                          S tím samozřejmě souhlasím - já to beru komplexně - Sparta jako celek, ne jako mládež dobrý áčko špatný........
                          připravit mladého hráče tak, že má na ligu... to zvládají, to se musí nechat.... špatně ovšem může být to, že takového hráče začnou příliš rychle používat jako hlavní stavební kámen své sestavy místo toho, aby mu bylo zatížení dávkováno citlivě a pomalu s ohledem na tělesný vývoj ...

                          Tam je možné, že totálně selhali...

                          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

                            dubas     před 4 lety 02.11.2020 19:39 |  
                            2 0

                            Asi nebude náhoda, že jejich největší talenti, Rosa v kariéře víc marodil jak hrál, Kadlec musel předčasně ukončit kariéru a Hložek už začíná marodit.

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

                    Travinho     před 4 lety 01.11.2020 18:31 |  
                    3 4

                    To bohužel nic nemění na tom, že je to momentálně nejlepší útočník v lize. V 18 letech!

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

                    Travinho     před 4 lety 01.11.2020 18:31 |  
                    3 5

                    Z tebe objektivita přímo stříká.

                    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

                      pehacko     před 4 lety 01.11.2020 18:43 |  
                      3 4

                      Je to lempl co dokaze davat goly jen slabším soupeřům pri tlacence sparte... ve větších zapasech vzdycky vyhori. Je proste nahonenej svalové, ale je otazka zda se jeste bude zlepšovat a dle meho uz moc ne.

                      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

                        kapitan.pisoar     před 4 lety 01.11.2020 19:25 |  
                        3 5

                        Co my by jsme dali za osvaleneho lempla co umi dat gol slabsimu souperi...

                        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

                          Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 03.11.2020 22:57 |  
                          1 0

                          No, já doufám, že za Hložka BYCHOM nedali moc. Nějakých 20 až 30 mega, za víc nestojí.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

            bongor     před 4 lety 01.11.2020 22:05 |  
            0 0

            Chtěl jsi napsat o soudruzích,že jo?

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        donford     před 4 lety 01.11.2020 11:43 |  
        5 0

        Fakt je, že když včera nehrál Antonio, který se opravdu dokáže prosadit sólově proti celé obraně a jeho gól po přihrávce Cufa to jen v zápase předtím dokazoval, tak Haller ho vůbec nenahradil.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        iwanowicz     před 4 lety 02.11.2020 21:02 |  
        4 0

        Myslim, ze by sis mel nejdriv zopaknout Jusufuf laxni pohyb po hristi, napr loni v zapase LM na Interu, kde nas to stalo vyhru, nez neco takovyho napises o Musovi. A navic ho oznacis za urazence? Peknej nesmysl, lepsi atmosferu a partu v kabine Slavia dlouho nemela.

  19. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        před 4 lety 01.11.2020 11:32 |  
    25 1

    Množí se zde názor, že když má člověk jiný názor (nyní jsou zde v hledáčku po delší době ,,optimisti''), tak že se raději nevyjádří, aby nebyl v diskuzi jeho názor označen za nesprávný. Kolegové Slávisti, kdo jiný než-li právě my, bychom měli vědět, že demokracie je diskuze? Vykašlete se na ego a pokud si něco myslíte, tak se za to nestyďte. Já jsem teď například velmi kritický, jelikož mě naše poslední výkony nebavily. Neznamená to, že bych pohrdal někým, kdo si myslí opak.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      bongor     před 4 lety 01.11.2020 22:07 |  
      6 6

      On je taky rozdíl mít názor a |"názor".Když tady někdo napíše o JiT a jeho způsobu hry,že nic jiného neumí,tak je to spíš na pár facek než na diskusi.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        La Tortuga     před 4 lety 02.11.2020 06:29 |  
        6 2

        A to je prave to, i nazory, ktere jini povazuji za blbosti, maji pravo na existenci.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        kapitan.pisoar     před 4 lety 02.11.2020 19:45 |  
        2 4

        bongor: No a to je presne to o cem pise Ustecak! Na facku jsou lidi jako ty, kteri by (samozrejme od klavesnice) fackovali lidi, jen protoze maji nejaky nazor...

        Absolutne souhlasim z Ustecakem a neni to jen tady na SN, je to problem cele spolecnosti. Lidi totiz nevidi v cloveku s jinym nazorem debatniho partnera, ale nepritele! A s nepritelem se prece nebavi, toho je potreba urazit, zesmesnit a znicit...
        Je to hodne smutne, ze kdyz se potkaji dva lidi z rozdilnym pohledem na urcity problem (coz je ve slusne spolecnosti normalni) tak uz nejsou schopni kazdy prinest argumenty a rozumne se bavit, namisto toho po sobe zacnou hazet vlastni exkrementy, jako opice v zoo...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      kostelnivlajka     před 4 lety 02.11.2020 06:24 |  
      2 7

      Souhlas. Někdo, kdo si asi myslí, že když bude zde někomu virtuálně lésti do análu, bude mít zřejmě zadarmo něco, klobásu v Edenu, nebo to hnusný pivo...!

      Realitě se umí postavit málo kdo a to i názorem zde.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      vojtanic26     před 4 lety 02.11.2020 09:40 |  
      2 0

      "Nesouhlasím s tím, co říkáte, ale až do smrti budu hájit Vaše právo to říkat."
      Aneb když člověk tvoří přípravy na distanční výuku pro žáky a předem se připravuje na otázku: "K čemu mi to bude?" Odpověď: "Do diskuze na SN!"
      Omlouvám se za SPAM :D

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

            před 4 lety 02.11.2020 09:54 |  
        0 0

        Zdravim pane kolego! Kde vyucujete?

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

          vojtanic26     před 4 lety 02.11.2020 10:43 |  
          2 0

          ZŠ Slatiňany, to je kousek od Chrudimi. Tedy abych to napsal úplně správně, tak nyní vyučuji v obýváku, ovšem pokud je malý syn vzhůru a je ošklivo, tak si to beru i do ložnice. :)

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

                před 4 lety 02.11.2020 11:05 |  
            0 0

            Tak drzim palce, at se nezcvoknete kolego Slavisto!

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

            clash     před 4 lety 02.11.2020 14:35 |  
            0 0

            Náhodička. Tuhle školu jsem kdysi úspěšně absolvoval.

  20. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    cheechoo1     před 4 lety 02.11.2020 08:03 |  
    5 3

    Traoreho minelu s Midtyljandem jsem kousal dlouho, ale budiž, ukopnul se. Ale že po něčem takovém hned v dalším svém zápase vypustí klíčový souboj, za to bych ho nakopal do prdele.

  21. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    Max1     před 4 lety 02.11.2020 09:34 |  
    5 1

    Některá hodnocení mi přijdou příliš kritikcká. Defacto se buduje nový tým, odchod Suka a Cufa měl na nás větší dopad než jsme si asi všichni mysleli a je to znát, dost hráčů se stále seznamuje s novým postem a herním stylem, chybí herní praxe a trénovat lze jen v dost omezeném režimu, to vše má dopady. Dost lidí si moc zvyklo za poslední 2 sezony na nějakou kvalitu, ale ta odešla a je to prostě znát a stále se na to dívají brýlemi z loňského podzimu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      kapitan.pisoar     před 4 lety 02.11.2020 19:56 |  
      2 4

      Ano, ale Suk odesel skoro pred rokem a o odchodu Cufa se uz minimalne rok mluvilo... To neni tak, ze by nam je nekdo najednou vzal a my zacinali od piky a porad to jsou "jen" dva hraci... Team prestavujeme od jara a padaly snad i nejaka prohlaseni, ze mame nejsilnejsi tym za posledni roky, ale jak se ukazuje, tak vytipovane posily, az takove posily nejsou.
      Nikdo asi necekal, ze budeme hrat jako loni na podzim, ale taky nikdo necekal obrat o 180 stupnu co se tyce herniho projevu a kvality.


      Komentář byl uživatelem upraven (02.11.2020 21:16) . Zobrazit původní komentář

  22. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

    Monarchie     před 4 lety 02.11.2020 18:41 |  
    1 0

    Takže v sobotu je derby? Zima je bombardák. Mám velmi rád nadhled pana Sokrata a věřím, že bude nadále přispívat názory.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

      butters     před 4 lety 02.11.2020 19:05 |  
      4 0

      Je víc možností:
      1) derby
      2) zápas s Bolkou (prostě se naváže tam, kde se přestalo, to by znamenalo taky zápas Plzeň - sparta, což by pro rudochy bylo asi o dost výhodnější hrát teď proti nerozehrané Plzni) - ale spíš to bude v neděli, když my i ti druzí hrajeme ve čtvrtek EL
      3) dementní FAČR nebude schopný (administrativně) dodat vládě záruky splnění jejích podmínek a hrát se nebude vůbec
      4) vláda to do víkendu ještě 3krát změní a hrát se nebude vůbec

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leverkusen 1:0

        cheechoo1     před 4 lety 03.11.2020 07:36 |  
        1 0

        Derby určitě ne, pokračovalo by se normálně v programu.
        Btw, máme 3 nakažený ze základu, bezva... :-((((

  23. hodnocení je ok

    ColinSKS     před 4 lety 03.11.2020 09:30 |  
    0 5

    jen mne rozčílila sestava v první půli. jsem zvědav, kdo má ten pozitivní nález - z repre a základu jsou to Bořil, Kudela, Kolář, Provod, Holeš (ten ale ne, ten už to měl) ... potěš koště tedy.