Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 20. kolo

Druhá venkovní ztráta za sebou přišla na hřišti Teplic. A opět byla zbytečná.

Další ztráta s týmem ze spodních pater tabulky je bolestná. Společným jmenovatel s Příbramí bylo opět hodně špatné hřiště, to je ostuda ligy a Slavia s tím nic neudělá. Už ale něco může dělat s hrubkami v defenzivě. Když se v takovém zápase dostaneme do vedení, které na takovém terénu nebylo snadné získat, tak není možné neškodným domácím vlastními kiksy darovat vyrovnání na zlatém podnose. Hlavním problémem bylo Hromadovo nepřesné a naivní sklepnutí, po kterém přišel nebezpečný brejk středem hřiště. I tak ale nemuselo dojít k nejhoršímu, kdyby si Masopust při bránění nepočínal jako žák. Kam jako od jediného protihráče v jeho prostoru odcházel?

Stalo se, inkasovali jsme. Pořád ale bylo dost času, cca 25 minut. A po jarních chybách v obraně jsme u druhé slabiny Slavie. Nepřijde mi, že bychom měli dobré koncovky. O fyzičku nejde, spíš se mi nelíbí psychické nastavení týmu v těchto momentech. My v současnosti hrajeme tak dobře, že na vypjatou koncovku většinou ani nedojde. Když už se tak ale stane, tak máme problém. Při držení těsného vedení jsme často nervózní, zápas neumíme v klidu dohrát a leckdy i inkasujeme. Když naopak potřebujeme branku vstřelit, tak mi chybí větší touha a hlad donést míč do branky i v zubech. Třeba za Šilhavého jsme obecně hráli výrazně hůře, ale v koncovkách jsme byli skvělí a nemálo zápasu jsme v nich strhli na svou stranu. Teď je to spíš naopak. Proti Teplicím jsme nějaký tlak měli, ale bylo to spíš platonické a bez šancí. Asi je to i o typologii hráčů, když po odchodu Musy na hostování a zranění Júsufa nemáme žádného fyzicky silného útočníka.

Třetí věcí ke zvážení je možné podcenění soupeře, respektive přecenění síly našich náhradníků. Po větším protočení sestavy jsme ztratili už s Brnem, teď se to opakovalo. Na můj vkus to bylo až moc a uvítal bych spíše přístup Leicesteru, který o víkendu postavil to nejsilnější a za dvoubrankového vedení pak mohl hvězdy stáhnout. Ale zase v tomto bodě nechci mluvit o nějaké chybě. Terény tu jsou fakt těžké, detailní zprávy o zdravotním stavu hráčů nemám a z dlouhodobého pohledu se nakonec může rotace v Teplicích ukázat jako správná. Kdybychom vyřadili Leicester a získali titul, tak si na žádné Teplice nikdo nevzpomene.

Z hlediska situace v tabulce se nic závažného neděje. Náskok osmi bodů je komfortní a oproti startu jara jsme ještě bodík na Spartu přidali, takže není žádný důvod k panice. Spíš je škoda, že si zbytečně ztěžujeme život, zvlášť když nás příště bude čekat po návratu z Anglie těžký zápas na Slovácku. Ztráty v Příbrami i Teplicích byly totiž vyloženě laciné a Sparta se pod novým trenérem může dostat do laufu a ucítit šanci, kterou by jinak vůbec nemusela dostat. Já jsem přesvědčen, že máme nejlepší tým a že situaci zvládneme. Byl bych ale rád, kdyby se to obešlo bez větších nervů.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Branku dostal na bližší tyč, ale o chybě bych nemluvil. Bylo to rána zblízka, navíc razantní a přesná. Jinak moc práce neměl. Ocenil jsem, že svou rozehrávku přizpůsobil terénu a v tomto směru neměl žádné problémy.

Alexander Bah - 5 - Zahrál nadprůměrně a naše pravá strana byla obecně nebezpečnější než levá. Jen si trochu koledoval o brzké vyloučení, které by ale bylo hodně přísné po nechtěném střetu. Jeho stažení v půli za této situace bylo logické, zároveň Bah pošetří síly na čtvrteční utkání.

Ondřej Kúdela - 6 - Stopeři zápas zvládli v pohodě, i když je Teplice až tak neprověřily. Kúdela dobře četl hru a zakládal akce.

Simon Deli - 6 - Nadprůměrný výkon jako u Kúdely. Deli zvládl zápas v pohodě.

Jan Bořil - 5 - Průměrný výkon. Své si odvedl, výrazněji ale nevyčníval. Zaujal spíš jen hádkou s Vondráškem.

Lukáš Masopust - 4 - Ztrátu místa v sestavě nenese moc dobře, minimálně to teda bylo vidět z jeho včerejšího výkonu, který byl slabý. Dopředu se sice snažil, ale výraznější a kvalitněji provedené akce scházela. Dozadu se významně podílel na inkasované brance, když nedbale (ne)hlídal skórujícího Mareše.

Jakub Hromada - 4 - Proti Leicesteru zaujal, včera to bylo bohužel o dost horší. V poli nebyl zdaleka tak výrazný, prostě takový běžný ligový průměr. Známku si pokazil hloupou chybou ve středu pole, kdy vyslal domácí do smrtícího brejku.

Ibrahim Traoré - 5 - Střed pole nám tentokrát nijak zvlášť dobře nefungoval, hlavně prvních 25-30 minut to bylo slabé. Pak se to přeci jen zlepšilo a Traoré si nakonec připsal i šťastnou asistenci. I tak bych od něj jako od zkušeného hráče čekal víc.

Michal Beran - 4 - Nepřesvědčil už v pohárovém utkání s Duklou a v Teplicích to bylo ještě horší. Beran byl málo ve hře a když už se k míči dostal, tak ho nedokázal ani podržet či kloudně rozehrát. Jeho subtilní postavě nejspíš ani moc nevyhovoval soubojový ráz fotbalu na těžkém terénu.

Oscar Dorley - 6 - Po celkem šťastné situaci zaznamenal svou první trefu ve Slavii. Ocenil bych u něj náběh, protože se mockrát přímo směrem k brankáři nerozeběhne. A před odkrytou brankou už mu nezbylo než vystřelit. Jindy totiž vždycky hledá za každou cenu spoluhráče, což byl i případ dvou akcí před gólem, kdy klidně mohl střílet. Ve druhé půli se pak ještě dobře dostal k zakončení hlavou, Čtvrtečka ale tentokrát dobře zasáhl.

Ondřej Lingr - 5 - Hrot útoku není jeho ideální pozice, což bylo vidět i na tom, že si hodně sbíhal do hloubi pole. Příliš nevyčníval, ale povedla se mu akce i zakončení před Traorého břevnem. Dostal se do dvou tvrdých střetů, přičemž po tom druhém musel odstoupit.

Peter Olayinka - 5 - Měl šanci po Provodově standardce, ale hlavičkou mířil jen doprostřed. Škoda. Jinak se snažil, ale k ničemu to nevedlo.

Jan Kuchta - 4 - Zatím vypadá spíš jako střelec do pohody. Když byl ale tým v nesnázích v Příbrami a v Teplicích, tak byl Kuchta nevýrazný. V tomhle směru by měl přidat.

Lukáš Provod - 5 - Dobře kopl standardku, tvrdě byl faulován Vondráškem. Výrazněji se ale neprosadil.

Nicolae Stanciu - 5 - Snažil se, ale ani on při naší snaze o tlak nepředvedl nic výraznějšího. Když už se k němu míč odrazil ve vápně, tak pálil nepřesně.

20. - Neděle 21. 02. 2021 16:30

Fortuna liga, 2020/2021
1 - 1
0 - 1
FK Teplice
FK Teplice

64. Mareš

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

43. Oscar Dorley

Komentáře (96)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    luky21     před 3 lety 22.02.2021 16:15 |  
    9 5

    Ten Beran nevim. Jako beru, že Jindra zlepšil hodně hráčů, ale Beran v současnosti na Slavii zdaleka nemá. Ani v Liberci neměl dobrý podzim. A že radši bude trénovat tady než někam hostovat, čímž přijde o šanci na Euro u-21 o tom nevím co si mám myslet. Jako na jednu stranu si řekneš dobrý nechce to zabalit, ale když se nevejde na lavičku a to ještě je zraněný Ševčík, tak moc nevím proč nechtěl jít hostovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      JS (přítel SN)     před 3 lety 22.02.2021 16:16 |  
      11 4

      Já bych to neposuzoval optikou zápasu s Teplicema na neregulérním hřišti se soupeřem nesnažícím se vůbec hrát fotbal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        luky21     před 3 lety 22.02.2021 16:32 |  
        3 3

        Ano. Proto hodnotím i jeho podzim v Liberci. Což bylo spíš zklamání než nějaká hitparáda. Ani s Duklou nijak extra nehrál.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        gazza     před 3 lety 22.02.2021 19:18 |  
        0 10

        Jasně vše se spiklo proti nám.Terén i když pro oba stejný ,ale hlavně soupeř ,který si sakra dovolil hrát tvrdě .Bé´´

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          JS (přítel SN)     před 3 lety 22.02.2021 19:49 |  
          7 3

          To je konstatování. Teplice jsou letos ostuda ligy. Přesně proto (Teplice, Příbram a podobní) by měla mít liga 12 účastníků. Tohle je horší, než Hanspaulka a upřímně nás to nijak sportovně neposouvá.

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            witty13     před 3 lety 22.02.2021 20:05 |  
            3 2

            Mam uplne stejny nazor, 12 tymu, po 22 zapasech rozdeli na dve sestky, dalsich deset kol. 32 zapasu, atraktivni zapasy v nadstavbe a vzhledem k poharovym mistum je o co hrat. Dolu jeden primo, dva baraz - tim padem i dole zajimave. Druha liga take 12, plne profesionalnich tymu... take rozdelit, nahore tri musta do ligy, dole dve mista nasestup... kvalitnejsi druha liga, vyborna prvni liga... + registrace sestavy (25 hracu) v pripade zraneni a karet vytahnout mlade kluky. Z 25 hracu treba 5 odchovancu. Dlouhodobe to prinese inestice do mladeze.

            • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

              JS (přítel SN)     před 3 lety 22.02.2021 21:03 |  
              2 4

              Naprostý souhlas. Letos vidíme, že 18 týmů po vzoru Bundesligy je prostě na díru typu Česka šíleně mnoho a kvalita se rozmělňuje. Formát 16 týmů se současnou podobou nadstavby je idiocie od začátku. Vychází mi z toho 12 nebo 14 týmů max. Ze současného ročníku v lize (sportovně) nemají co dělat minimálně Teplice, Příbram, Brno a Opava. A ještě bych k nim přidal Karvinou a Pardubice co se týče zázemí, infrastruktury nebo významu spádové oblasti.

              • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

                witty13     před 3 lety 22.02.2021 21:29 |  
                1 0

                V teplicich je to skoda, tam si ten fotbal zaslouzi byt vic, maji krasny stadion ... i karvina dala dost penez do stadionu, urcite jsou v lize horsi. Ale penize jsou az na orvnim miste, v LFA jsou diletanti a jde jim o prachy, takze zmenu necekam

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      mig52     před 3 lety 23.02.2021 06:07 |  
      1 2

      Beran byl lepší (výraznější) před rokem. Zasekl se z pro mne nepochopitelných důvodů. Zatim, žel, žádný posun.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    JS (přítel SN)     před 3 lety 22.02.2021 16:15 |  
    5 6

    Já jsem naštěští zápas prakticky neviděl, protože jsem se byl promořovat v Polsku na běžkách, ale nechápu jednu věc: Lingr je ofenzivní záložník a dokáže zahrát na kraji. Olayinka je křídlo, a dokáže zahrát v útoku. Navíc se mu v poslední době moc u lajny nedaří. Proč ho nezkusit na hrotu, zatímco Lingr mohl hrát křídlo? Nebylo by to i vzhledem k jejich somatotypu logičtější řešení?

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 22.02.2021 16:35 |  
      0 1

      To teď píšeš obecně anebo konkrétně k tomuto zápasu, že jsme tak měli nastoupit?
      Já si právě myslím, že by ani jedna změna Slavii neprospěla. Až budeme mít kvalitní křídlo na kraj, tak proč nevyzkoušet Olayinku na hrotu, ale u něj větší efekt vidím na straně. Lingra si na kraji zálohy moc představit nedokážu, ač tam tři desítky zápasů odehrál.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        JS (přítel SN)     před 3 lety 22.02.2021 16:53 |  
        1 4

        Mluvil jsem k tomuto zápasu, ale do budoucna i obecně, pokud by Olayinka ztratil drive, který měl na lajně, mohl by uplatnit svou postavu a běžecký fond i na hrotu. A právě, že Lingr odehrál celou sezonu na křídle v Karviné, tak u nás snad nutně nemusí hrát jen SOZ.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      mig52     před 3 lety 23.02.2021 06:03 |  
      0 1

      Též mne to napadlo?...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Recak     před 3 lety 22.02.2021 16:22 |  
    1 2

    Díky Alanore za výstižné hodnocení, mohu někde podepsat? :-)
    Zdraví Recak

  4. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    damade     před 3 lety 22.02.2021 16:25 |  
    2 11

    Tak nízkou známku u Berana (a zároveň slovní hodnocení) nechápu. V prvnim poločase byl jeden z nejlepších hráčů na hřišti, v druhym už nebyl tak výraznej, ale nic nekazil. A v poháru proti Dukle se mi taky líbil.

    Jinak většinou souhlasim, ale Kúdela (za mě celkově nejlepší hráč utkání) by měl mít vyšší známku než Deli (v prvnim poločase hodně nejistej) a i Oscar (sice dal gol, ale jinak nebyl absolutně vidět, na to že hrál na křídle)

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 22.02.2021 16:32 |  
      11 1

      To jsme asi viděli jiný zápas. Beran slaboučký i podle čísel. Vyhrané 2 souboje z 11, ve vzduchu 0 ze 3. Nebyl ani ve hře s míčem, kde Stanciu s Provodem nasbírali víc přihrávek za cca 30 minut hry než Beran za 65.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    SKSKali     před 3 lety 22.02.2021 16:25 |  
    5 6

    U Berana nesouhlasim s tím, že by nepřesvědčil v poháru s Duklou. Je fakt, že druhý poločas se vytratil, ale v prvním patřil k nejlepším.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 22.02.2021 16:38 |  
      5 2

      To, že z 90 minut proti druholigovému soupeři odehraješ dobře 45 minut, na současnou Slavii fakt nestačí. Já ho samozřejmě neodsuzuju dopředu, je to zajímavý hráč a líbil se mi. Ale teď si fakt nedovedu představit, že by za nás měl nastoupit v lize a být platný.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        SKSKali     před 3 lety 22.02.2021 17:09 |  
        1 0

        Samozřejmě, to nepopírám. Na druhou stranu, on u nás skoro nic neodehrál, takže chtít od něj něco extra hned asi nejde. Dukla navíc, ač druholigová, nehraje špatnej fotbal a pokud si pamatuju, tak druhej poločas tak trochu vypustil celej tým, protože bylo už rozhodnuto.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Markus     před 3 lety 22.02.2021 16:45 |  
    1 2

    Nerozumím fotbalu natolik, abych měl odvahu nějak moc hodnotit. Známky i slovní komentář k výkonu mi sedí na to, co jsem z toho měl za pocit. Já bych o stupeň ještě ubral Honzovi Bořilovi, je to velký bojovník, ale fotbalově se mu poslední zápasy nedaří a stejně tak Ondrovi Kúdelovi, chybí tam ta jistota a elegance, na kterou jsme byli zvyklí. Simona nechápu, proč v jeho klubu nenechali hrát, dobré pro nás, rychle se dostal do pohody. Peterovi bych stupeň přidal, rozhýbal to tam, přinesl kvalitu a neměl jsem pocit, že by ho terén nějak moc omezoval, už si zvykl. A jestli si dobře pamatuji, měl tam moc pěkný centr, takový oblouček co ne zas tak rychle prolétl před brankou, jen o kousíček na něj nedosáhl tuším Oscar.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Akuls     před 3 lety 23.02.2021 17:01 |  
      1 0

      V Tiky Taka říkal Deliho agent Jiří Muller, že Simon měl nabídku do špičkového týmu Ligue 1. Bruggy ho ale nepustily, Deli pak neprodloužil smlouvu a tak vypadl ze sestavy Brugg. Nyní to vypadá tak, že v létě odejde do Francie jako volný hráč.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 23.02.2021 17:55 |  
        1 0

        Jako volný hráč určitě neodejde, v Bruggách mu končí smlouva až 06/2022.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    wimpy     před 3 lety 22.02.2021 16:56 |  
    4 1

    Už se těším na páteční osmičky a devítky! :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      mig52     před 3 lety 23.02.2021 06:01 |  
      0 3

      Wimpy, máš na mysli hodnocení hráčů Leic? Soupeře tu Alanor ještĕ necejchoval.:), :) :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        wimpy     před 3 lety 23.02.2021 09:29 |  
        0 0

        Jsem optimista. Otáčím přísloví, po sračce přijde posvícení. :-)

  8. Hodnocení Slávistů

    Akuls     před 3 lety 22.02.2021 17:07 |  
    4 3

    S hodnocením souhlas. Od naší ofenzívy ve složení Masopust - Lingr - Beran - Oscar se ostatně nedal čekat žádný střelecký koncert ani proti Teplicím. Vypadá to, že náš kádr hráčů není tak široký a kvalitní jak se říká. Řada postů není zdvojená kvalitativně stejnými hráči. Navíc se ukázalo, že když není Sima, tak nejsou ani góly, ani tah na bránu a ani nebezpečné standardky. Masopust tedy bránit stále moc neumí, ale včera byl přes spoluúčast na obdrženém gólu ku podivu lepší na beku než z počátku zápasu v záloze. Na těžkých terénech mu to jako rychlostnímu, ale méně technicky vybavenému hráči evidentně moc nejde. Bah si své odehrál na beku i v záloze, JiT v pozápasovém rozhovoru říkal, že nebyl střídán kvůli žluté kartě, jak mu podsouval reportér utkání, ale jen ze zdravotních důvodů. Po souboji na konci poločasu prý nevypadal jeho zdravotní stav, stejně jako u Lingra, moc dobře. Beran bohužel zatím hraje dorostenecký fotbal. Stejně byl na tom Hellebrand, i když ten se mi zdá, že v Opavě trochu zmužněl.
    Osobně dost vyčítám Traorému, že ve vyložené šanci trefil jen břevno. Také mne překvapilo, že rozhodčí Zelinka i komentátoři nechali bez povšimnutí srážení Lingra Mazuchem. Za obdobný zákrok Brabce, navíc vedený s mnohem menší intenzitou, se v Plzni pískala proti domácím penalta.

    • Re: Hodnocení Slávistů

      mig52     před 3 lety 23.02.2021 05:59 |  
      1 2

      Jak s tímto seriózním a racionálním hodnocením někdo vysloví nesouhlas fakt nechápu. Akulsi, ty tu máš nějaké úhlavní nepřátele? :),:)

      • Re: Hodnocení Slávistů

        Akuls     před 3 lety 23.02.2021 10:08 |  
        4 1

        Tak to nevím, ale když už tu není Dr. Železo, tak je asi hodně mínusů na skladě a je třeba tam udělat místo. Spíš se ale asi zdejším Mirkům Dušínům nelíbil můj "pláč" nad neodpískanou penaltou po zákroku Mazucha na Lingra. Mimochodem včera v TikiTaka říkal i Míra Bosák, že to za něj byla jasná penalta.

  9. Hromada

    Cross     před 3 lety 22.02.2021 17:44 |  
    19 2

    Mám dvě věci. Za prvé, Beran by neměl být v pozici, aby si vybíral kde bude hrát. Na Slavii zatím vůbec nemá. A za druhé, Hromada. On nejen udělal směšnou chybu na pûlící čáře, nýbrž se následně i vykašlal na stíhání tepličáka s míčem. Ten 40 metrů, na příšerném terénu vedl balon a i tak se neustále Hromadovi vzdaloval. A to i v situaci, kdy šly Tepláky do přečíslení! Prostě neuvěřitelný šlendrián toto, to by si nedovolil vypustit žádný jiný náš fotbalista! Hromada měl mazat zpátky jak to dělá Bóřa nebo Bah a ne si při svém poklusávání málem číst noviny. Trestuhodné!!! Za ten flink a dva body mínus dal jsem mu dvojku.

    • Re: Hromada

      YuckFou     před 3 lety 22.02.2021 18:11 |  
      3 2

      S tímhle souhlasím a těch chyb v zápase měl víc, ale ta před gólem byla do očí bijící. Včera byl Hromada náš nejhorší hráč na place. Na druhou stranu výkony Deliho, Kúdeli a Oscara byly vysoce nadprůměrné.

    • Re: Hromada

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 22.02.2021 19:02 |  
      5 4

      Včera jsem měl po teplickém gólu obličej v dlaních, tak jsem opakovačku neviděl. Pustil jsem si ji až teď. A člověče, to chování Hromady a jeho vypuštění jakékoliv snahy o nápravu popisuješ ještě hodně mírně. Hromada se na to nevykašlal, ten se na to přímo ukázkově vysral. A ty kecy v pozápasovém rozhovoru, že ho měl faulovat... Vždyť k tomu ani neměl možnost, jak byl za ním daleko... A Masopust statista No. 2.


      Komentář byl uživatelem upraven (22.02.2021 19:03) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hromada

        YuckFou     před 3 lety 22.02.2021 20:56 |  
        0 1

        Mě celá situace dost šokovalo už v reálu. Podobně jako "bránění" teplických hráčů při naší brance. Všechno šílené chyby. Nulový zájem, nulová snaha.

    • Re: Hromada

      mig52     před 3 lety 23.02.2021 05:53 |  
      0 4

      Crossi, souhlas s připomínkou, že Bóřa ten hektický návrat vetšinou nestihne a pak nastává mávání rukou :)

  10. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    ervin     před 3 lety 22.02.2021 18:27 |  
    8 2

    Jsi ještě moc hodnej. Ale myslím že chybou byla sestava na začátku kdy hřiště nebylo tak rozbité měli nastoupit ti ofenzivní hráči a zkusit rozhodnout pak střídat. Sedm změn je moc. Nesehranost byla obrovská. Někteří místo aby se ukázali předvedli bohorovný výkon a doufali že se tepláky porazej sami. Čím větší oranice tím byli víc na koni. Jinak hrát se nemělo vůbec ale to nevrátíme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 22.02.2021 18:37 |  
      3 0

      Bayer vystřídal 6 hráčů, YBB sedm hráčů... já bych to nebral, že jen u nás nastal ten extrém.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        ervin     před 3 lety 22.02.2021 18:59 |  
        5 3

        Nedovolil bych si srovnávat např. Berana a šestého náhradníka Bayeru. Nezlob se a koukej na možnosti které máš. Jestli si myslíš že máme rovnocenně zdvojené všechny posty tak to zdaleka ne.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 22.02.2021 19:39 |  
          1 0

          Cílem bylo přirovnat, že nejsme nějaký extrém. Neznám Bayer ani YBB tak dobře, abych mohl hodnotit, ale určitě mají taky 13, 14 základních hráčů na kterých to stojí a pak už je určitý výkonnostní propad a taky nemají všude vyloženě kus za kus. To je prakticky tak v každém týmu, ani ty top týmy si nemohou dovolit mít 20, 22 stejně vyrovnaných hráčů.
          Kdyby z nějakých důvodů byl fit alespoň jeden z útočníků Tecl, van Buren, Yusuf, tak by nejspíš Beran ani nenastoupil v základu, ale jedině až jako náhradník. Anebo by nehrál Bah. :-)
          Ještě před měsícem tady skoro všichni psali, jak kvalitně máme posty zdvojené... teď je s těmi samými hráči nemáme?
          Já vidím hlavní problém v tom, že začínáme střídat až v 70. minutě či později, a tak se zbytek nedostane pořádně do zápasové zátěže. Před 70. minutou se střídá zpravidla, když nám teče do bot. Přitom se nám v lize daří vyhrávat o dva a více gólů, i přesto necháváme základní jedenáctku hrát, co to jde. Jelikož máme 5 střídání, při důkladném střídání bychom ani základní sestavu nemuseli měnit, ale my za stavu 3:0 uděláme tři střídání v časech 89' a 90'. Ptám se proč.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Dennis     před 3 lety 22.02.2021 19:01 |  
        6 1

        Jenže YBB nehrál na oraništi, ale na své umělé trávě. Jsem přesvědčen, že doma v Edenu bychom Tepláky i v téhle sestavě dali. Měli jsme přihlédnout k nekvalitě hřiště a počítat s tím, že kromě náhradní sestavy rozdíl mezi týmy trochu umaže i terén.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        mig52     před 3 lety 23.02.2021 05:49 |  
        0 1

        Když jim zdechla koza, nemusí přece ta naše. Jinak naprosto správně tu někdo napsal. Na hrůzný terén je potřeba poslat nejsilnější sestavu na začátek, dokud je ta oranice ještĕ nejméně zoraná a ne naopak.Tak to udělal i Leic. a vydělal na tom.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 22.02.2021 18:45 |  
    14 4

    Dobrý večer přeji ze Šumavy. Kávu jsem měl ráno, ale smutek mám v sobě pořád.
    Nám se ten zápas vůbec nepovedl.
    Jít hrát fotbal na takovém terénu ve stylu trochu na náhodu a s hlavami trochu jinde, to není dobré.
    A má pravdu ten, kdo říká, že tohle už není ani o facce a ani o varovném prstu.
    A mělo by to začít u všech a stejně. Vsázím na to, že pokud dobře (a já v to pevně věřím) funguje kabina, tak si to tam chlapci pořádně mezi sebou vyříkají a to "durch".
    Když vidím, co všechno včera vydržel Tomáš Souček a dal to, tak ať si to všichni naši v šatně pustí a dlouho!!!! se na to dívají. A takhle Tomáš hraje v týdnu 2x. A že má proti sobě mančafty jako "bejk" a ne Teplice.
    Hodnocení asi tentokrát úplně vypustím a všechno, co souviselo s utkáním, tak to taky včetně Zelinky........
    Pevně věřím, že si kluci "vyperou to své prádlo" a body si vezmeme jinde.
    Přál bych si, abychom důstojně zahráli v "Lestru" a udělali Slavii dobré jméno.
    To ostatní nám do klína nespadne, ale když tomu půjdeme naproti...........?
    "Qui culpae ignoscit uni, suadet pluribus" - Publius Syrus
    Kdo promine jednu chybu, radí tím k mnoha dalším.
    S úctou k Vám
    Sokrates55

  12. Kadr

    Marek3     před 3 lety 22.02.2021 18:52 |  
    3 2

    Celkove blbe utkani ktere nas stalo dva body. Asi jsme vsichni nasrani ale jsem presvescen se nas tyhle body mrzet nebudou. Nekteri pochybuji o siri a kvalite naseho kadru, tady bych asi nesouhlasil. Na nase pomery je nas kadr vynikajici a daleko pred konkurenty. Mame kvalitni zastup na kazdy post coz ale neznamena ze muzeme prohodit 6-7 hracu bez toho aby se to odrazilo na nasem vykonu. Trosku nas take postihla strata formy u nekterych nahradniku - Masopust, Traore, Tecl - a nekteri hraci na tuto uroven jeste nedorostli (Beran a mozna castecne Lingr). S navratem Sevcika, Yusufa a Buren bude nas kadr zase sirsi ale co se tyka Teclika a Traoreho tak nevim jake jsou jejich vyhlidky na pristi sezonu u nas. Vcera jsem trochu doufal ze dohrajeme na dva utocniky mozna se Simonem nebo Kacarabou kteri by prispeli k vetsimu tlaku do brany. Tak nebo tak ted se soustredme na ctvrtek a priznejme si ze pripadny (a mozny) uspech proti Leicesteru da zapomenout na Teplice.


    Komentář byl uživatelem upraven (22.02.2021 18:53) . Zobrazit původní komentář

  13. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    gazza     před 3 lety 22.02.2021 19:27 |  
    6 9

    Kudela měl mět za 7 .Jasně náš nejlepší hráč a Deli max za 5.Hrozně slabý výkon a hlavně nejistý .Vůbec jsem z něho neměl dobrý pocit.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Mikey     před 3 lety 22.02.2021 19:43 |  
    10 11

    Za co Deli 6, spousta chyb v obraně, hrozně moc faulů i docela špatná rozehrávka...

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      YuckFou     před 3 lety 22.02.2021 21:27 |  
      7 4

      Tak to jsme se asi dívali každý na jiný zápas. Simon Deli si počínal opět naprosto suverénně. Navíc od sezony 2015/2016 se jeho průměrná úspěšnost přihrávek drží nad 80% a v neděli byla úspěšnost jeho přihrávek dokonce 87,5%. Úspěšnost v osobních soubojích měl proti Teplicím nejvyšší od jeho návratu do Fortuna ligy a co se týče faulů, tak taky nijak nevyčníval. Společně s Oscarem a Kúdelou, který mimochodem po celý zápas rozdával neskutečně skvělé přihrávky (především na dlouhé pasy byla radost pohledět), patřil v neděli k nejlepším hráčům na hřišti.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Leksel     před 3 lety 22.02.2021 22:28 |  
        5 1

        A jsem rád, že Oscar byl za svoji pracovitost odměněn konečně gólem, navíc elegantně provedeným. A na jeho radosti bylo vidět, jak moc ho to těší.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      japoko     před 3 lety 23.02.2021 16:17 |  
      0 7

      Souhlas, je 50% Zimy! Nějak nechápu tu radost nad jeho angažmá, ale to je tady takový kolorit!

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        YuckFou     před 3 lety 23.02.2021 19:45 |  
        0 0

        A proto byl Zima šetřený na Leicester. S kým chceš tu Evropskou ligu hrát? S Kačarabou a Masopustem v obraně?

  15. Oranice

    Corfe     před 3 lety 22.02.2021 20:33 |  
    18 0

    Ztrátu v Teplicích beru s velkým nadhledem, protože to nebyl fotbal, ale překopávaná na písečném bahništi. Za takovýhle terén bych normálně kontumoval zápas ve prospěch hostí. Teplice jsou sympatické dlouhodobě protiberbrovským postojem, ale s tímhle "trávníkem" ať se jdou fakt vycpat. Na tomhle neumíme a nechceme umět hrát, protože my chceme hrát fotbal, poháry, kombinovat a bavit diváky, ne prasit na písku a bahně. K tomu je třeba připočíst šetření řady hráčů na Leicester, absenci van Burena a Júsufa, kteří by se na tenhle terén na rozdíl od Lingra nebo Berana hodili, břevno Traorého, vynikající výkon soupeřova gólmana a neodpískanou penaltu na Kuchtu. Takže to klukům nevyčítám, nejsou stroje. Upřímně, při pohledu na trávník bylo mým největším přáním, aby se nikdo nezranil a nikdo nedostal smolně červenou.

    Větší škoda byla zbytečných ztrát s Brnem a Příbramí po hloupých gólech v závěru.

    • Re: Oranice

      rakusan     před 3 lety 22.02.2021 20:35 |  
      15 0

      A také neodpískanou penaltu na Lingra !!!

  16. Re: hodnocení

    zeleznik2     před 3 lety 22.02.2021 21:48 |  
    1 1

    Naprostý souhlas, hodnotil jsem takřka stejně. Nemám problém se ztrátou bodů, pokud soupeř předvede životní výkon, ale to Teplice ani Příbram zdaleka nepředvedli. Oba týmy jsou schopni prohrát s kýmkoliv, jen s námi ne. Samozřejmě chyběl Sima a trenér provedl až příliš změn a bohužel, postavil třeba Berana. Ale zklamali i zkušenější hráči. Teplice ze dvou šancí dali jeden gól. My z x šancí rovněž. Dosud tak produktivní mužstvo selhalo. Uvidíme, jak si povedeme v odvetě s Leicesterem a v neděli na Slovácku.. zatím platí, že na silné soupeře umíme.

  17. .

    japhy     před 3 lety 22.02.2021 22:10 |  
    5 1

    Skoro to vypadá, že nám chtějí Lingra zabít, už na něj byly min. 3 likvidační fauly a všechno na hlavu.:(
    Tvl, a všechny bídný trávníky si letos vyžereme, se nám teď los pěkně směje do xichtu.

    • Re: .

      pehacko     před 3 lety 23.02.2021 10:40 |  
      1 0

      Co te nezabije to ze posilni... ale je pravda, ze to na nas je nepěkne pripravene... a ty zakroky na hlavu na nas nejsou ani trestáne. To je to co mi vadi nejvic!

  18. Hodnocení

    pinochet     před 3 lety 22.02.2021 22:12 |  
    6 7

    Jak se mi minule po utkání s Leicesterem zdály některé známky příliš přísné, tak nyní je tomu naopak.
    Masopust je v obraně slabý a při útočení má neuvěřitelně velké množství zkažených přihrávek. Známka 4 je pro něj ještě hodně milosrdná.
    Kdyby Beran nebyl na hřišti patrně by se vůbec nic nestalo.
    Traoré je v posledních zápasech odvarem Traorého z předchozích let. Chápu, že je „otcem" pro naše africké fotbalisty, ale přijde mi, že by měl spíše dostávat minutáž shodnou s maskotem Kovářem.
    Jestli Kuchta dostal 4, moc by mě zajímalo, jak by měli hrát útočníci, aby dostali 3,2,1 nebo O. Hrál prostě hrozně, zdál se mi jak namachrovaná primadona, která se v tom teplickém humusu nechce ušpinit. Přesně bylo na jeho výkonu vidět, že je po odchodu Musy na hostování bez konkurence a přijde si nenahraditelný...


    Komentář byl uživatelem upraven (22.02.2021 23:48) . Zobrazit původní komentář

  19. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Leksel     před 3 lety 22.02.2021 22:54 |  
    4 1

    S hodnocením se většinou ztotožňuju, jen u Baha mám 6, lítal tam a taky si to "vyžral", jeho černej dres byl dost výmluvnej, pak Lingrovi jsem dal kvůli aktivitě i knockoutu taky 6 a Oscarovu pracovitost jsem ocenil dokonce na 7, ptz aspoň pro mě tam byl nejvýraznější.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    mig52     před 3 lety 23.02.2021 05:41 |  
    3 3

    Alanore, za mne skvělé celkové shodnocení, přesně vyjmenovány a popsány příčiny. Snad bych si jen nebyl jist pohodovostí bodového náskoku. Ve hře je ještĕ hafo bodů. Také známky podepisuji s výjimkou Masopusta, jemu především z důvodu chování při gólu a i dalšího výkonu za 3.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Marek3     před 3 lety 23.02.2021 09:00 |  
      3 1

      Naprosty souhlas. Masopust tam mel nadejny prunik a v celkem lehke pozici uplne pokazil centr. Take tam jednou vyvazel mic od rohu naseho vapna, stratil ho v nebezpecnem prostoru a v padu narazil do protihrace. Vubec nevim co se snim ted deje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        pehacko     před 3 lety 23.02.2021 10:35 |  
        4 1

        Proste nehraje a ten tlak nesnasi. Moc chce byt na hristi výjimečný jako sima a pak hraje hrozne. Je videt, ze to nedava hlavne v hlave...

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      obiwan     před 3 lety 23.02.2021 12:20 |  
      3 0

      Bývalo by stačilo, kdyby měl Maso správný postavení a těžko by Mareš dostal míč a pak už si s naším neobrancem poradil zkušeně. Jo a myslím, že Kolář mohl jít víc proti...takhle to měl Mareš ulehčený.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Leksel     před 3 lety 23.02.2021 16:49 |  
        3 0

        Jo, zmenšit střelecký úhel to chtělo, navíc dostat gól na bližší tyč je vždy špatná vizitka brankáře.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    fps     před 3 lety 23.02.2021 09:06 |  
    2 5

    moc se mi nezdá že by Beran hrál na stejnou známku jako Masopust a Hromada, Beran byl nejméně o bod horší

  22. Beran

    obiwan     před 3 lety 23.02.2021 12:16 |  
    2 0

    Známka v porovnání s ostatními je pro něj v pohodě, já bych ale nebyl tak příkrý v hodnocení, s Duklou odehrál slušný první poločas, fotbalista to je fakt zajímavý, musíme si ale uvědomit, že dostal ve Slavii první ligovou příležitost na zrovna takovým hřišti a to při tom, jaký je somatotyp, byla opravdu těžká písemná práce...tyhle rvačky v blátě, to je fakt hnus:-(

  23. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Marcelo10     před 3 lety 23.02.2021 12:52 |  
    4 2

    Taky se zapojím a zastavím se u dvou hráčů - Berana a Lingra. Berana se musím zastat. Zápas mu vůbec nesedl, to je pravda, ale jen jeho chyba to není. Zatím jsme mu nenašli vhodný post. Hrál podhrot. To on opravdu hrát nemůže, jeho největší přeednosti jsou průnikové přihrávky a práce s míčem. Musí hrát níž. Jako Ševčík. Chodit si ke stoperům pro balony a akce zakládat. Navíc terén..k tomu v sestavě, ve které nastoupil, se prostě v záloze hraje těžko. Trojice Traore, Hromada, Masopust spolu prostě hrát nemůže. Kdo tam bude tvořit? Kdo bude doplnovat útok, kdo vystřelí? Tohle je hrozně impotentní sestava. U Lingra nesouhlasím, že hrot není jeho parketa..je, v Karviné hrál nejčastěji právě falešnou devítku, nebo křídlo. Naopak, u nás mu podle mě nesedí pozice SOZ. Na tu je málo kreativní. Kdyby byla na hřišti jiná sestava, bude v útoku výbornej.

  24. Mick

    JS (přítel SN)     před 3 lety 23.02.2021 12:59 |  
    4 2

    Co je s Mickem? Ten zápas mu mohl sednout. Fyzička, bojovnost... to všechno má.

    • Re: Mick

      japhy     před 3 lety 23.02.2021 13:59 |  
      1 1

      To má, ale taky má zranění.

      • Re: Mick

        JS (přítel SN)     před 3 lety 23.02.2021 14:05 |  
        2 2

        Proto se ptám, co mu je..?

        • Re: Mick

          japhy     před 3 lety 23.02.2021 19:04 |  
          0 0

          To už bohužel nevím. Říkal jsem si, že to by mohl být přesně zápas pro něj i Júsufa.

        • Re: Mick

          amon     před 3 lety 23.02.2021 22:09 |  
          1 1

          někdo psal, že jsou do pondělí v karanténě (mvb, yusuf a snad i tecl). Před měsícem 5útočníků a ted škoda mluvit. Mvb by se strašně hodil i do tý Příbrami, i proti liškám ke konci

    • Re: Mick

      Akuls     před 3 lety 23.02.2021 15:22 |  
      5 0

      Před Teplicemi říkal Kostl, že se nějací hráči budou tento týden vracet k mužstvu z karantény. Vypadá to na MvB a Tecla. MvB se proti Teplicím docela střelecky dařilo a navíc byl asi docela ve formě, v přáteláku proti našemu B-týmu dal na Xaverově 4 góly za poločas.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    jose01     před 3 lety 23.02.2021 16:01 |  
    6 3

    na takovejch terénech se prostě musí hrát maximálně jednoduše, dopředu dát vysokýho útočníka(bohužel jeden si plní sny v Berlíně, druhej je zraněnej) a kopat to na něj a sbírat odražený balony, prostě nemáme plán B viz ta šaškárna v Příbrami. Furt všechno hrát přes Koláře, a všechno vykombinovávat, to je jako když furt zkoušíš čtverec protlačit kruhovou dírou za každou cenu.. Kuchta je na těchto terénech úplně k ničemu, jinýho útočníka momentálně nemáme.

  26. Nenařízení pokutového kopu

    stefi     před 3 lety 23.02.2021 20:15 |  
    15 0

    Dnes Komise rozhodčích konstatovala, že Zelinka a VAR v 50. minutě nevyhodnotili situaci v souladu s Pravidly a chybně nenařídili ve prospěch Slavie pokutový kop.

    • Re: Nenařízení pokutového kopu

      pehacko     před 3 lety 23.02.2021 20:28 |  
      11 0

      Zmrd!

    • Re: Nenařízení pokutového kopu

      obiwan     před 3 lety 23.02.2021 21:08 |  
      10 0

      Nejhorší na tom je, že my laici, v TV na dálku, jsme to viděli hned a odborníci u monitoru s mnoha záběry to neviděli...Jestli za tyhle věci nebude někdo trestán, tak se ještě dočkáme věcí...dobytci...

    • Re: Nenařízení pokutového kopu

      PetCC     před 3 lety 23.02.2021 21:45 |  
      2 16

      Tohle mě docela překvapilo.
      Mě vůbec nenapadlo, že by to mohl být faul a když se na to podívám teď, tak to jako faul taky nevidím.
      Když 3 hráči skáčou na jeden vysoký míč, tak to vždycky hrozí nekoordinovanou srážkou. A tady jsem neviděl, že by toho šel někdo mimo pravidla, všichni jen skočili do stejného místa.
      Takže podle mě, žádný faul, žádná penalta.

      • Re: Nenařízení pokutového kopu

        Akuls     před 3 lety 24.02.2021 09:16 |  
        4 1

        I Mirek Dušín s hodně vytříbeným smyslem pro spravedlnost by určitě měl poznat rozdíl mezi normálním výskokem do hlavičkového souboje a "zbouráním" soupeře ve výskoku a to ještě s obrovskou intenzitou. Nabízí se tedy tím pádem dvě možnosti, buď je zde vada zraku, nebo neznalost fotbalových pravidel. V obou případech lze doporučit neventilovat své názory na veřejnosti. V opačném případě je pak člověk považován, jak zpívá v jedné své písni Jiří Suchý: "Za císaře pána a jeho rodinu".

      • Re: Nenařízení pokutového kopu

        Martin 58     před 3 lety 24.02.2021 10:34 |  
        2 0

        Takže hoši v soudcovské komisi, které rozhodně nemáme důvod nějak důvěřovat, kteří si to tam přehrávají zleva do prava, nahoru a dolů, pomalu a rychle a já už nevím jak, se shodnou na penaltě, kterou Vy vůbec, ani náznakem nevidíte .....

    • Re: Nenařízení pokutového kopu

      pinochet     před 3 lety 23.02.2021 23:20 |  
      1 0

      Nevíte, který sparťan byl u videa?

      • Re: Nenařízení pokutového kopu

        Leksel     před 3 lety 23.02.2021 23:27 |  
        1 0

        Lerch

        • Re: Nenařízení pokutového kopu

          butters     před 3 lety 24.02.2021 00:12 |  
          2 0

          Holt nemůžou být všichni Lerchové slávisti :)

          Hodil jsem si ho do googlu a 1. odkaz:
          https://www.petice.com/chceme_odvolani_rozhodiho_ondeje_lercha

          Taky byl místostarostou Letňan za ČSSD. Jako rozhodčí je evidentně buď neschopný nebo všehoschopný (tuším, že b) je správně).

          • Re: Nenařízení pokutového kopu

            Leksel     před 3 lety 24.02.2021 00:20 |  
            2 0

            Jo tak, Berbrův člověk, pak už tomu rozumím.

            • Re: Nenařízení pokutového kopu

              vršek     před 3 lety 24.02.2021 10:16 |  
              12 1

              Proč Berbrův?
              Vážení, v současné chvíli, a už po loňském finále poháru, je přece jasné, že jsou to Křetínského a Svobodovi lidé (komise rozhodčích s Chovancem v čele byla jen dokladem toho, že si náš "nejlslavnější klub" může dělat v zákulisí opět po nějaké době co chce) a naše "objektivní sportovní žurnalistika se naplno projevila v nedělním přímém přenosu, v Dohránu, v Dohráno Plius v pondělí i show Tiky Taka. O "sparťanském Křetínského zpravodaji snad nemá cenu se ani zmiňovat....(popis známky 4 u rozhodčího Zelinky je "skvěle" sepsán tak, že vlastně rozhodčí chyboval na obě strany a nikdo tedy nebyl poškozen - vrcholem dle mého je "zákeřná stolička Kuchty v 62. min a popis průběhu faulu ve vápně právě na Kuchtu,,,) !!!
              To, co se v zápase odehrávalo bylo tendenční řízení se záměrem poškodit Slavii, a to od začátku zápasu, kdy nebyl v 8. minutě vyloučen Heidenreich (všimněte si jak je ve všeobecném "zmatku s papaláši" na Slavii a před zápasem s Leicestrem, vše o průběhu teplického zápasu až na druhé možná i třetí mediální koleji. Rozboru Mazuchova faulu se zraněním se v dostatečné míře nevěnuje nikdo - srovnejte s popisema a "propíráním" druhého "žlutého" faulu Baha či s honem na Bořila za faul loktem následujícím po srážce s jiným protihráčen nedávno...

              Opět se ukazuje, jak chybí zastoupení Slavie ve vedení českého fotbalu... Ten zápas se na takovém terénu a před tak důležitým zápasen v Evropském poháru vůbec neměl hrát!

              Jsem rád a s uznáním kvituji práci Slávistických novin - v současnosti snad jediná příležitost si přečíst popis průběhu zápasu, kterým se dnešní "fotbalová žurnalistika" vůbec nezabývá (no, vlastně bulvár) a to píšu i s ohledem na to, že v dnešní době si lze cokoli přehrát ze záznamu při troše námahy s vyhledáním...
              Co je však pro mne nepochopitelné je to, jakým způsobem jsou sporné situace nedělního zápasu popsány v hodnocení zápasu Guelharem - proč nelze napsat, že Heidenreich měl být vyloučen, proč se v popisu objeví, že druhou žlutou kartu pro Baha by si Zelinka obhájil (byť dle striktního výkladu pravidel určitě - souhlasím) zatímco úmyslný faul Černého ve 28. minutě nepotrestaný žlutou se ani pro porovnání nezmíní, proč je penaltový zákrok Mazucha popsán jako srážka tří hráčů jen s dovětkem -"viníkem byl Mazuch" a proč tedy ne penalta?...proč se vůbec neřeší ona minimálně sporná situace ve vápně na konci zápasu? Dle mého druhá neodpískaná penalta po nakopnutí Kuchty v nepřerušené hře...Tu samou výhradu mám i k Alanorovu hodnocení výkonui hráčů - je mi jasné, že jde o hodnocení HRÁČU, avšak druhý den po odehrání zápasu s možností s odstupem reagovat na dění na hřišti ani nezmínit výkon rozhodčích mi přijde jako alibismus. Například výkon Lingra nelze objektivně vyhodnotit bez vysokého uznání jeho nebojácnosti jít do souboje s Heidenreichem i do mlýnice ve vápně končící jeho zraněním....nebýt jeho statečnosti mohli bychom zde opravdu řešit jen to, proč se Slavia nesrovnla s neregulérním terénem.
              Vím, jak se zde neustále velká většina z Vás vyhýbá onomu " slávistickému brekotu" , ale všechno má své meze a nelze se stále tvářit, že se vlastně nic nestalo a "my přece všechny musíme porazit bez nářků na terén, na rozhodčí atp. a pokud jsme dobří, tak i přes jejich nepřízeň - sakra, vždyť v současnosti máme všíchni, a jednoznačně doložené případem Vyšehradu, jak se ovlivňují zápasy, Je " nářek a pláč Živanických" opravdu jen znakem malosti a ubrečenosti - ne je popisem stavu a snahou zajistit rovné podmínky v onom "sportovním soupeření".
              Chtěl bych, aby tento "můj pláč" nevyzněl tak , že se jen navážím do Guelhara a Alanora. Je to podobné jako mé výhrady k chybám trenéra Trpišovského. Jejich práce pro Slavii je úctyhodná, pro nás neocenitelná, ale na světě není nic černé či bílé, proč je nutné považovat za něco nepřípustného se k chybám, i když třeba ze subjektivního pohledu amatéra a fanouška vyjádřit. A proč je tak nevhodné jednoznačné chyby jednoznačně nepojmenovat.
              Závěrem, pro některé zdejší diskutující - neodvolávám Trpišovského, je to nejlepší trenér u nás.
              Oceňuji práci Guelhara, Alanora či dalších, Já bych jejich práci dělat nemohl! S ohledem na svou zaujatost, na své znalosti, mozkovou kapacitu i časové nároky takové práce.

              • Re: Nenařízení pokutového kopu

                Akuls     před 3 lety 24.02.2021 11:13 |  
                6 1

                Přesně tak, tohle bylo od Vondráška jasné nedovolené skákání na soupeře, žádná zákeřná stolička. Kuchta jen rovně stál, vůbec se neohnul, aby soupeře nabral. No a jasně nakopnutá noha Kuchty od Jukla na malém vápně nic, lehký dotek nohy známého simulanta Plavšiče v rohu vápna od Matejova jasná penalta!!!
                Slavia nemá zastoupení nejen ve vedení fotbalu, ale ani mezi novináři. Snad poslední slávista mezi nimi, redaktor Procházka z eFotbalu a Hattricku, při své hyperkorektnosti v poslední době spíš Slavii škodí než pomáhá, viz jeho pondělní hodnocení uplynulého kola, o zářezu Slavie v Teplicích ani slovo, ale do Slavie a Tvrdíka si za V.I.P. tribunu proti Leicesteru skoro po týdnu ještě kopnout stačil.

              • Re: Nenařízení pokutového kopu

                JS (přítel SN)     před 3 lety 24.02.2021 11:32 |  
                7 2

                Souhlasím s Tebou v plném znění, vršku. Chtěl jsem to tu napsat, ale vidím, žes mě předběhl.

                Krátce řečeno, to, co sledujeme, je totální masírka Sparty. Vrba moc dobře ví, že si vybral klub, kde mu zase bude foukat vítr do zad.

                Sudí jsou pod kontrolou Svobody a Chovance, dvou rudých prasat. Poté, co Berbr ztratil vliv, je jasné, že i delegáti budou hledat jiného chlebodárce. Koho jiného, než RBéčka. O2 TV je ve vlastnictví Křéti, takže všechny prasárny od Sparty budou hrnout pod koberec. Ani komentátoři, ani moderátor studia, a už vůbec ne „diskusní zábavní“ pořady pro hospodskou vrstvu Tiki Taka. Všechno to oflekují v tištěném Sportu, patřícím komuže? Křéťovi.

                Já vám říkám, že letos budeme rádi, když ten titul obhájíme. My budeme hrát po nakloněné rovině nahoru a Vrba s výmazama z Letné pofrčí z kopečka.

    • Re: Nenařízení pokutového kopu

      Akuls     před 3 lety 24.02.2021 00:59 |  
      12 1

      Tak to už tady bylo v 90tkách za Košťála a spol. Při tak velkém náskoku totiž už nestačí jen tlačit Spartu, ale je třeba i škodit Slavii. Tenkrát ale ještě nebyl VAR, ale jak vidno, tak to vůbec nevadí.
      No a páni reportéři zápasu na O2TV Sport Radotínský s Pilným zářez ani nezaregistrovali a experti v poločasovem studiu Svěcený, Rosa, Koubek, řešící jinak každou blbost, také ne. Na ČT Sport ve Studiu fotbal Dohráno či v pondělním Dohráno Plus se to při skladbě hostů a moderátorů ani čekat nedá. Jediný kdo se k neodpískané penaltě jasně vyjádřil byl až v pondělí večer v Tiki-Taka Míra Bosák, ale moderátor Svěcený od toho rychle utekl.
      Vypadá to, že se máme na co těšit, ještě že alespoň ten Covid 19 není sparťan. 15 nakažených, to je slušná porce.

  27. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 24.02.2021 10:03 |  
    11 2

    Dobré ráno přeji Akulsi.
    Když jsem tu 6. 1. 2021 napsal článek :"Co nás čeká na jaře a jak obhájit titul?", mnoho lidí se mnou nesouhlasilo a dostal jsem i několik dost hnusných zpráv do soukromé obálky.
    Je pravda, že jich se mnou drtivá většina souhlasila.
    K tomu, co jsem do výše uvedeného článku napsal, mě vedly zkušenosti několika desetiletí s "rudým druhým břehem" a tím, co se všechno "tak nějak" může stát.
    Ta neuvěřitelná masáž spojených ústředních výborů seznamu. cz a dalších "objektivních" novinářů a komentátorů je už dnes jasná a má také jasný cíl.
    O tom, co Akulsi píšete, tak o závěru DK ještě dnes v 10 hodin dopoledne není jediná zprávička nikde v seznamu.cz a ve Sportu je jen takový dvouřádek......... A Zelinka, který je považovaný za snad nejlepšího rozhodčího se "najednou" tak hrubě pomýlí......?????
    Pan Ondřej Lerch je "další suchý záchod".
    To, co se stalo sparťanům v souvislosti s COVIDEM, to je mi líto a přeji jim všem brzké uzdravení.
    A to myslím opravdu dobře a ve smyslu toho, aby byli co nejdříve uzdraveni.
    Zdraví je totiž to nejdůležitější.
    Fotbal je hra, ale také by měla být vedena v duchu fair play.
    Novináři by měli být nestranní a být pojistkou v tom, aby odhalovali nepravosti. Je ale smutné, když novinář píše na základě jakéhosi vzorce: "Koho chleba jíš, toho píseň zpívej". Pak už to není novinář, ale chudák.......
    Tak asi tak příteli Akulsi.
    S úctou
    Sokrates55




    Komentář byl uživatelem upraven (24.02.2021 10:05) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      pehacko     před 3 lety 24.02.2021 10:10 |  
      9 1

      Je to proste banda rudych zmrdu coz byla vzdycky... jen ted se nam hur škodí, protoze jsme lepsi nez v minulosti, tak je to jeste vic videt, ty jejich svinarny!

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Martin 58     před 3 lety 24.02.2021 10:18 |  
      10 0

      Pokud se na hřišti zmýlil Zelinka, kterého jsem doposud považoval za našeho suverénně nejlepšího rozhodčího pískajícího v "anglickém" duchu, i když pro takové pomýlení nemám žádné pochopení, pak to, co následně předvedl obtloustlý sudí Lerch u VARu, je na okamžitou suspendaci, spíše navždy.
      Okolnosti dané dlouhým ošetřováním polozabitého Lingra mu dali neuvěřitelnou spoustu času na to, aby si zákrok Mazucha mohl prohlédnout s jakéhokoliv úhlu a vždycky by to byla penalta a žlutá karta.
      Asi nikdo by za případného stavu 2:0 nepomýšlel na teplickou plichtu....

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 24.02.2021 12:08 |  
        4 1

        Ahojky Martine.
        Nejenom pan Lerch. Všimni se, a to vlastně všichni, jak ani jeden z těch "znalců pravidel - komentátorů" k tomuto zákroku nepípl v přenosu z Teplic ani slovíčko??
        Našeho Bořila by div neukamenovali a v novinách i v Tiki-Taka byl pomalu linčován. A tady o tomto šíleným zákroku ani slovo....... Chtěl jsem napsat něco ve smyslu "Blahoslaveni chudí duchem", ale to v tomto případě opravdu nejde.
        Jak už jsem napsal v jiném příspěvku, přeji si, abychom zítřejší zápas odehráli se ctí tak, jak se na správné slávisty sluší.
        Chybějící body s Příbramí a Teplicemi si, pevně v to věřím, vezmeme jinde a Zelinkové, Orlové a Lerchové si mohou jít pískat na pikolu třeba Florentinský pochod:-)).
        Teď sami vidíte, jak se nám postupně odkopala celá ta "tajná" ekipa. Včetně toho, proč je nový trenér nyní na druhém břehu.
        Myslíte si, že chodil v Plzni jen na jogurt do mléčné jídelny??
        S úctou
        Sokrates55

  28. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Akuls     před 3 lety 24.02.2021 10:23 |  
    1 0

    Snad nebude vadit, když trošku předběhnu dobu, odveta s Leicesterem se blíží:

    https://www.lcfc.com/news/2042076/european-football-returns-to-leicester-as-slavia-prague-visit-filbert-way/featured

    Na webu Leicestru doporučuji se podívat na nově otevřené tréninkové centrum klubu. Zaujala mne krytá fotbalová hala. Na konci minulého století s tímto nápadem přišli Norové, postavili jich hned celou řadu a vedlo to k ohromnému fotbalovému boomu v této severské zemi. Počítám, že v podobné hale vyrůstal v Molde i fotbalový kanonýr Erling Holland.

  29. Tlačenka Sparty

    Carlos1     před 3 lety 24.02.2021 12:00 |  
    7 0

    Vůbec se o ty masírce Sparty nečte snadno, ale myslím, že je to realita. Zdá se, že s výměnou trenéra Sparta sleduje nový cíl, který by posílil zdiskreditovanou značku - získat už téměř ztracený titul. Tohle ,,zázračné vítězství" (takhle by o něm referovala média) by samozřejmě vystřelilo cenu některých normálně neprodejných hráčů, kteří by se pak mohli ukázat v pohárech atd. Sralta chce vytvořit mýtus a k tomu jí nyní začínají dost nepokrytě pomáhat rozhodčí a spřátelená média. Těm všem už leží Slavia v žaludku a musíme si přiznat, že vedení v tomhle ohledu asi nedělá tolik, kolik by mohlo. Celkově jsem zklamán, ale asi hlavně proto, že jsem měl pořád tendenci vnímat sport jako očištěný od politiky a partikulárních zájmů jednotlivých klubů a kmotrů za nimi, že jsou jasně daná pravidla a ať vyhraje lepší na hřišti. Dokud se ve fotbale ale budou točit takové peníze, je to iluzorní podobně jako si myslet, že obří státní zakázku na antigenní testy vyhraje opravdu spolehlivá firma na základě nejlepší nabídky.


    Komentář byl uživatelem upraven (24.02.2021 12:02) . Zobrazit původní komentář

  30. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Monarchie     před 3 lety 24.02.2021 15:41 |  
    6 0

    Zelinka hlavně neměl dopustit hrát na takovém poli. Nedivím se firmě Wedos, že již nechce podporovat fotbal, ten produkt nemá žádnou hodnotu a fotbal ztratí své kouzlo. Všimněte si, od té doby co se vrátil Berbr, Sparta začala vyhrávat, od té doby co Ičko se zbavilo Plzně, Plzeň jde dolů, ale hlavně, tohle rugby plné nechutných zákroků, teď byl vyloučen Jovovič, ale Mazuch také udeřil Lingra, ale Zelinka chce být asi na listině i příští rok. Na těchto terénech Svoboda a spol určitě nevědí kudy běží zajíc. Jindra ty body přiveze ze Slovácka, pokud nebudou úřadovat staré struktury.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      butters     před 3 lety 24.02.2021 15:53 |  
      7 0

      Vypadá do tak, že když Berbr vyšel ven, tak celou svou "síť" předal starému kamarádovi Krulovi. Zatím to podle posledních kol vypadá na návrat do devadesátek.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 24.02.2021 16:07 |  
        4 0

        Evidentně musel Vrba přesvědčit vedení RB, že musejí dělat pro úspěch cokoli, ne nadarmo se tímhle přístupem „chlubil“ Šádek, ale tohle je dlouhodobě i filozofie Vrby, protože už když začínal jako asistent Komňackého v Baníku, tak dostal školu, protože jim pískali rozhodčí, když byl v Žilině, tak jim také pískali rozhodčí a o plísni není potřeba vůbec mluvit. A naopak tam, kde se rozhodčí nepodařilo zařídit (repre, Machačkala, Ludogorets), tak měl Vrba problémy.

  31. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    vršek     před 3 lety 24.02.2021 17:44 |  
    7 1

    Tak jsme se ráno dozvěděli jak Komise rozhodčích uznala, že Slavia měla po Faulu Mazucha zahrávat penaltu a rozhodčí pochybili, Sláva! Vivat! Bravo! Hurá! sláva objektivitě a spravedlnosti!

    A před chvílí jsem se dočetl na Livesportu, že hlavním rozhodčím duelu mezi Zlínem a Ml. Boleslaví je onen muž raněný slepotou při nedělním teplickém zápase...pan Lerch si tedy zřejmě pro povzbuzení do další nelehké soudcovské práce opět vesele vydělá na fotbalových trávnících svých několik "zasloužených" tisícovek.

    Sakra, to si opravdu Slavia nechá líbit?
    Vyzývám vedení Slavie aby reagovalo a dalo na vědomí, že se nám "sparťanská fotbalová vrchnost " nemůže takto bezostyšně smát do očí, Tohle je zrůdnost a jednoznačný doklad výměny vládců na českém fotbalovém trůnu.


    Komentář byl uživatelem upraven (24.02.2021 21:38) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 24.02.2021 23:45 |  
      0 1

      to je nám platné jako brýle v tunelu, tahle sdělení komise.