Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

Slavia doma v úvodním osmifinále Evropské ligy remizovala se skotskými Rangers 1:1. Boj o postup zůstává otevřený, výsledek je ale vzhledem k průběhu utkání zklamáním.

Na osmifinále s Rangers jsem se těšil s vidinou atraktivního dvojzápasu, s tím, že máme "splněno" a fotbal si můžu užít bez větších nervů. Kdyby to na postup nestačilo, tak co - evropská sezona by byla povedená i tak. Nepředpokládal jsem tedy, že bych mohl domácí plichtu 1:1 tak špatně kousat. Ale je to tak a včerejší výsledek mě mrzí a "žere". Průběh zápasu byl totiž takový, že bylo na víc. Po úvodním oťukávání totiž byla první půl hodinu Slavia jasně lepší a Rangers vypadali nejenom hratelně, ale až slabě. Po krásné úvodní trefě to vypadalo spíš na to, že Slavie gól přidá, než že by měla inkasovat. Bohužel přesně to se stalo a šlo o další ze série laciných branek ze standardních situací. Byla v tom trocha smůly a trocha laxnosti, každopádně po 36. minutách to bylo 1:1, což byl sakra nespravedlivý výsledek, který vyhovoval hostům.

Bohužel inkasovaná branka s námi zamávala i z hlediska výkonu a druhý poločas už byl v podstatě vyrovnaný. Skoti se dostali do zápasu a začali hrát lépe, zatímco Slavia byla poněkud opařená a nervozní. Na úvodní výkon už jsme nedokázali navázat a po senzačním zákroku (už jen prudký míč vyrazit by bylo top, ale takhle ho jednou rukou na čáře zalepit?!) brankáře McGregora v samotném závěru zápasu remízový stav přetrval až do konce. Rangers tak jsou mírně na koni a ve mně přetrvává zklamání, že jsme z úvodního klání v Praze nevytěžili víc, protože šance na výrazně lepší pozici do odvety byla velká. Ale co se dá dělat, zápas je odehrán a bitva o postup zůstává nadále otevřená. I když to bude v Glasgow těžké, tak je třeba udělat vše pro postup, protože pak by si na nešťastný pražský výkop dvojutkání nikdo ani nevzpomněl. Do odvety si to chce zachovat víru v postup, aby s námi jedna nepovedená situace nezatřásla tolik jako včera. A pak zlepšit finální fázi. Ta z naší strany byla slabší a ač jsme měli mnoho nadějných pozic, tak rozhodující přihrávky či centry mířily mimo. Tak věřme, že po trochu nahořklém předkrmu přijde příští týden navzdory nepříliš dobré ostrovní kuchyni vynikající hlavní chod!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 4 - Nejdiskutovanější hráč zápasu. Chyboval u inkasované branky? Ač nešlo o nějaký obří a jednoznačný kiks, tak si podle mě Kolář mohl a měl počínat lépe. Řeči o tom, že mohl hráče leda zfaulovat jsou mimo a myslím, že Ondřej to sám po shlédnutí záznamu uzná. Stačilo rychle zareagovat a u hráče se roztáhnout ideálně poklekem, který je při takových situací u brankářů běžně k vidění. Vůbec nebylo třeba atakovat míč nebo hráče, stačilo jen zblízka zakleknout a byl by z toho maximálně roh. Kolář tam ale šel laxně, k zemi vůbec nešel, a tak nechal dostatek prostoru pro zpětnou přihrávku do prázdné branky. Ta se pro zbytek zápasu ukázala jako klíčová a vzala nám vítr z plachet. Ondra pak sice ve druhé půli předvedl výborný zákrok proti "koníčku" Kenta, ale pachuť ze zaváhání, které zásadně poznamenalo duel, tím těžko mohl úplně vymazat. Moc se mi tentokrát nelíbila ani jeho hra nohama. V první půli si sice dobře poradil s nebezpečnou malou domů a atakujícím protihráčem, celkově byl ale při výkopech velmi nepřesný.

Alexander Bah - 7 - V poli podle mě zahrál výborně a nejspíš byl i nejaktivnějším hráčem zápasu. Měl spoustu účinných průniků, přičemž tentokrát neměl ani větší problémy směrem dozadu. Bohužel ale jeho výborný výkon do značné míry devalvuje nepřesnost jeho finálních přihrávek. Jen dvakrát vyslal z ideální pozice centr, který přeletěl všechny. V tom musí přidat, jinak bude spíš efektním než efektivním hráčem.

Ondřej Kúdela - 7 - Ač oproti Zimovi či Delimu působí méně výrazně, tak potvrdil, že je skutečným srdcem naší obrany. Zápas se mu povedl, nejvíc zaujal hlavně skvělým sprinterským soubojem s Kentem. Kdy si mladšího a hbitého protihráče navedl, kam potřeboval a pak ho i zblokoval. Tradičně také rozehrával hodně míčů.

David Zima - 6 - Ani Zima v zápase nezklamal. Vyhrával souboje s Morelosem, který měl navíc štěstí, že pár jeho simulovaných pádů odpískal nepřesný rozhodčí. David hrál spolehlivě, více zaváhal jen ve druhé půli u standardní situaci, kdy neustrážil Goldsona (kterého měl hlídat, pokud jsem dobře koukal), který naštěstí míč pořádně netrefil. Škoda žluté karty, kvůli které příště stojí. Sám jsem zvědav, v jakém světle se předvede Deli.

Jan Bořil - 5 - Po výborné ofenzivní půli z jeho strany proti Baníku zapadl Bořil znovu do průměru. Sice se snažil podporovat útok, ale jen s malým efektem. Když už se jednou uvolnil, tak se při střele ukopl. Jeho centry pak pravidelně nejsou nebezpečné. Trochu zaváhal i u inkasované branky, ač to byla dost smolná situace. Jinak problémy při bránění neměl.

Abdallah Sima - 5 - V první půli patřil k našim slabším hráčům, paradoxně měl na rozdíl od týmu lepší dějství druhé, kdy byl přesunut na levou stranu proti mladému Pattersonovi. Tomu několikrát utekl, ale kýžené finále nepřišlo. Na můj vkus to Sima párkrát vzal až příliš na sebe a pálil z nesmyslné pozice. Také si myslím, že se někdy stahoval až moc, protože nejefektivnější je ve vápně. Tam ale moc míčů nedostal a překvapivě na něj nemíříme ani z rohů. Pochválil bych ho ale za několik dobrých návratů dozadu.

Tomáš Holeš - 5 - Po zranění mi nepřijde v ideální formě. Proti Rangers určitě nepropadl, ale zároveň patřil k méně viditelným hráčům. Určitě umí zahrát líp a jeho nasazení mě celkem překvapilo. Určitě stojí ke zvážení, zda do odvety na tuto pozici nepostavit Hromadu.

Lukáš Provod - 7 - V současné době je motorem naší zálohy. I proti Skotům předvedl velmi dobrý výkon. Atletický, silný v soubojích i s míčem, který se nebál vyvážet. Do určité míry mi v tomto začíná připomínat Součka. Výborně kopl i závěrečný roh (snad naše jediná dobře zahraná standardka v zápase, ach jo), po němž měl blízko ke gólu Masopust.

Nicolae Stanciu - 7 - V první půli byl asi naším nejlepším hráčem. Nádherně se trefil hned v úvodu a narostlo mu sebevědomí. Podobně to pak zkoušel ještě jednou, ale bohužel tentokrát pálil vedle. Po výborné první půli z jeho strany ale přišel útlum ve druhé. Je vidět, že u něj je to hodně o psychice a když se nedaří, tak se většinou sveze s týmem třeba na rozdíl od Provoda, na jehož nadstandard se dá aktuálně spolehnout kdykoliv. Ale celkově hrál Stanciu velmi dobře a jeho výkon patřil k nejzajímavějším na hřišti.

Peter Olayinka - 5 - Půli odmakal a zapadl do dobré hry Slavie, ač se on sám k výraznější akci směrem dopředu nedostal. Poté musel střídat kvůli zranění. I to je dost možná důvodem, proč to z jeho strany bylo v posledních zápasech průměrné.

Jan Kuchta - 5 - Zápas tradičně odmakal a ve hře byl vidět více než v posledních zápasech, ale bohužel se mu nedařilo ve finální fázi. Měl jedinou pořádnou šanci kromě hlavičky Masopusta, kdy ale tísněný ani nedokázal kloudně zakončit. Ve druhé půli pak nešikovně převzal ve vápně míč, který by bylo lepší pouštět za sebe na střelu. Slavia už by potřebovala bodový příspěvek z jeho strany. Nemusí nutně dát gól, ale chtělo by to, aby měl prsty v gólové akci. Takhle jen běhá a dělá servis ostatním, což ale podle mě nestačí.

Lukáš Masopust - 5 - Druhá půle se Slavii nepovedla tak jako ta první, v tom to měl Masopust těžší. Podle mě zahrál mírně nadprůměrně a ač vyloženě nevyčníval, tak měl dobré momenty. Škoda, že jeho hlavičku po rohu vyškrábl neuvěřitelně brankář. Lepší pětka.

Oscar Dorley a Ondřej Lingr nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

osmifinále - Čtvrtek 11. 03. 2021 18:55

Evropská liga, 2020/2021
1 - 1
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

7. Nicolae Stanciu

Rangers FC
Rangers FC

36. Helander

Komentáře (94)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    buri     před 3 lety 12.03.2021 17:51 |  
    7 2

    Souhlas s hodnocením. Budu se opakovat - chtěl bych Višinskýho vidět v akci co nejdříve. Bude mu 18 - na co čekat?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      honzatribrichybrasil     před 3 lety 12.03.2021 18:05 |  
      3 2

      Mohli by ho (Višinského) dát klidně i do základu proti Bolce. Ano, potřebujeme vyhrát i tenhle zápas, ale zase musí JT pošetřit trochu hráče na odvetu s Rangers. Tak proč nedát Višinského a Teclika do základu?

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

        luky21     před 3 lety 12.03.2021 18:59 |  
        4 2

        Vzhledem k vykartování Kuchty je Teclík celkem pravděpodobná varianta

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

          Marek3     před 3 lety 12.03.2021 19:16 |  
          0 0

          Uz se vi kdo z nemocnych/zranenych bude na Bolku k dispozici?Hilal, MVB, mozna?

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

            Castlereagh     před 3 lety 12.03.2021 19:24 |  
            0 2

            MVB by se nam posledni dobou hodil... uz je snad po zraneni ne?

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

              Petrus (přítel SN)     před 3 lety 12.03.2021 19:41 |  
              1 0

              Někde trenér říkal, že v neděli by už měl být k dispozici. Tak doufám, že dostane šanci a naváže na dobrou podzimní formu...

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

                Marek3     před 3 lety 12.03.2021 20:21 |  
                1 0

                Diky ale na soupisce EL neni, vid...

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

                  Castlereagh     před 3 lety 12.03.2021 21:16 |  
                  1 2

                  Neni no. Je treba tomu dat nejakej impuls, MVB+ Visinsky, trochu vic konkurence o ty posty...

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

                  Petrus (přítel SN)     před 3 lety 13.03.2021 14:01 |  
                  1 0

                  Jasně, ale má reakce byla na Boleslav...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

          zeleznik2     před 3 lety 13.03.2021 00:26 |  
          0 4

          No nevím, ale se Standou pravděpodobně hrajeme o deseti..

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      Marek3     před 3 lety 12.03.2021 18:41 |  
      2 2

      Naprosto. O Simovi, puvodne hraci B tymu, bychom doted nevedeli pokud by trener nemel odvahu ho postavit.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      mig52     před 3 lety 12.03.2021 19:15 |  
      2 3

      Souhlas. Když může bída stavět hložka s karabcem, nevím, proč to neprubnout u nás? Asi po půlročním slávistickém přijímači.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    rakusan     před 3 lety 12.03.2021 17:52 |  
    2 0

    Výstižné hodnocení. Jen bych poznamenal, že na gólu měl podle mne i dost podíl Holeš, který se vracel, ale pak najednou zpomalil, protože myslel, že bude aut. Kdyby pokračoval a možná i zrychlil, tak by pokryl tu přihrávku podél čáry.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      honzatribrichybrasil     před 3 lety 12.03.2021 18:01 |  
      2 9

      Tak jsem to taky viděl. Jasně, Koli to měl dohrát lépe, ale zase musel primárně jistit čáru. Kdyby šel do pokleku a ten nahrávající by to haluzně nějak čutnul, že by to šlo do brány, tak by se mu vyčítalo, proč si klekal, když už to bylo v autu.. Holeš na tom golu prostě podíl také měl.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      Castlereagh     před 3 lety 12.03.2021 19:23 |  
      1 2

      U toho golu vubec i Boril a jeste nekdo (byli tam snad 3 branici hraci) v podstate zastavili a prestali hrat kdyz to slo jako na roh. Vubec jsme takovymhle stylem hrali od toho naseho golu - jako ze uz jsme postoupili.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      VitK     před 3 lety 13.03.2021 10:46 |  
      0 2

      Pouštím si ten gól na 1:1 asi popatnácté. Viděl bych to takto:
      1) Vůbec to nebyl faul. Ale s tím nic neděláme. Rumun takových volných pádů Morelose i jiných písknul víc.
      2) Hagiho hlídá v okamžiku rozehrávky Bah. Když se Hagi rozběhne doleva, Bah ho nechává být a Holeš na to vůbec nereaguje. Zavřít u tyče mohl Hagiho i Kudela, ale především to vypustil Holeš.
      3) Kolář se rozběhl za míčem, a udělal to špatně. Napřed jsem si myslel, že měl skočit, ale spíš to chtělo obsadit co nejvíc prostoru u tyče.
      4) Hagi přihrává a Helander spokojeně nabíhá a dává gól. Je tam sám, kolem něj 7 hráčů Slavie, kteří to úplně vypustili. Bořil ho měl mít, ale blízko byl i Provod, Kudela tam taky hlídal vzduch. Kudela v první fázi mohl s Holešem pokrýt tu přihrávku Hagiho, ve druhé fázi neměl daleko k Helanderovi.

      Suma sumárum.
      Kolář tu situaci vyhodnotil špatně. Buď k tyči za Hagim neměl běžet vůbec a nechat to na Holešovi, ten se k tomu ovšem moc neměl. Když už se ale za míčem rozběhnul, měl hlídat tyč a ne se nedůsledně snažit hrát míč.
      Ale minimálně stejnou, možná i větší chybu udělali postupně Bah, Holeš, Kudela a Bořil. U Holeše a Bořila bych řekl, že za gól můžou ještě víc než Kolář. Myslím proto, že Bořil, Holeš i Kolář by měli mít stejnou známku.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

        wimpy     před 3 lety 13.03.2021 10:51 |  
        2 1

        Vem to tak, že Kolář koukal na centr, kterému Sima změnil směr. Míč se pak od nabíhajícího hráče odrazil do protipohybu. Kolář ho sledoval, že jde mimo branku a najednou si všiml, že tam dobíhá nepokrytý Hagi. Najednou měl desetinku vteřiny na reakci a udělal to, že si pokryl tyč, aby to Hagi nemohl zasunout. Je mu vyčítáno, že brankářsky nezaklekl, ale to by zase hrozily jesle. Já tam Kolářovu chybu vidím v tom, že viděl jen to, co se děje před ním a neviděl Hagiho. Ale chyby Holeše a Bořila považuji za závažnější.


        Komentář byl uživatelem upraven (13.03.2021 10:52) . Zobrazit původní komentář

  3. U Zimiče chybí žlutá...

    honzatribrichybrasil     před 3 lety 12.03.2021 17:55 |  
    0 0

    ..ale to jen tak na okraj. S hodnocením celkem souhlasím.

    • Re: U Zimiče chybí žlutá...

      kjandourek (admin)     před 3 lety 12.03.2021 20:26 |  
      0 0

      Díky, opraveno

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 12.03.2021 18:11 |  
    1 0

    Hodnocení dle WhoScored.com (nejlepší Stanciu 8; nejhorší Kolář 6,3) https://www.whoscored.com/Matches/1531482/Live/Europe-Europa-League-2020-2021-Slavia-Prague-Rangers
    Hodnocení dle SofaScore (nejlepší Stanciu 7,8; nejhorší Bořil 6,3) https://www.sofascore.com/rangers-slavia-praha/qUsbX
    Průměr z pěti zdrojů zaměřující se na xG určuje výsledek 0,9 - 1,38. https://twitter.com/PetrJanis/status/1370363920230322176?s=20

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    Divizni (přítel SN)     před 3 lety 12.03.2021 18:14 |  
    28 3

    Hodnocení opět super. Těším se na něj a ty mě snad nikdy nezklameš. Musím se vrátit k našemu gólmanovi. Vůbec nechápu, jak může říct v pozápasovém rozhovoru, že v podstatě umožnil soupeři dát gól, protože pokud by šel do míče, dostal by žlutou a příště by nehrál. Ty jsi to napsal přesně. V podstatě stačilo jít do dřepu a rukama zvětšit objem těla. Co si ale vůbec o sobě myslí? Copak takové mužstvo jako jsme my se neobejde jeden zápas bez jednoho brankáře? Naštval mě totálně a měli by mu trenéři po těch mnoha chybách, které na jaře předvedl dát jasně najevo, že nikdo není nenahraditelný!!!! Hezký víkend všem.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 12.03.2021 18:55 |  
      17 1

      Nechat si dát v 91. minutě žlutou kartu za stavu 2:0 (Leicester tak musel dát 3 góly) bylo v pořádku, ale vypustit souboj, to je taky v pořádku, protože by nebyl na odvetu. Velmi smutný, když se někdo pasuje do role, že ''já'' je víc, než ''tým''.
      Neumím si představit, kdyby něco podobného řekl například Zima, že místo toho, aby se pokusil zabránit gólu a dostat žlutou kartu a následně v odvetě chyběl, tak radši souboj vypustil.
      Hlavně pokud by do toho Kolář nešel jako Hruška, tak by žlutou nedostal.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

        randy     před 3 lety 12.03.2021 19:14 |  
        7 1

        Souhlasím se žlutou kartou z Leicesteru,byla to blbost...jsem zvědavý,jestli přizná chybu při gólu,jak říkal,až to uvidí...uvidíme...Ale těch chyb je už nějak moc,měl by si odpočinout. Stejně nemůžeme mít jen jednoho brankáře,Jakože dvojka bude chytat jen v ČP. Jinak hodnocení v pořádku,asi fakt ten vyrovnávací gól úplně změnil zápas...škoda,2 nebo 3:0 by bylo fajn.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 12.03.2021 19:36 |  
          6 1

          Tak u nás ani ta dvojka národní pohár nechytá... loni jeden zápas Markovič(to byl spíše takový pouťák s Vyšehradem), pak jsme dostali Baník a už musel chytat Kolář. Jak si chceme vytvořit brankářskou dvojku, když nejsme schopni posadit Koláře? Přitom trenérský tým dokázal posadit Škodu, Stocha nebo třeba Hušbauera.
          Tvrdík to řekl v podcastu, pokud Kolář bude chytat, je ve Slavii spokojený, kdyby dostával rázem méně prostoru, tak už tady zůstávat chtít nebude. Na jaře dostal z 22 střel 11 gólů (bez vlastní branky by to bylo 22 střel a 10 gólů). Horší čísla má pouze Melichar (7 startů, úspěšnost zákroků 43,6 %). Jediné omezení bylo 200 minut v probíhajícím ročníku. Možná je to jen můj pocit, ale přijde mi, že i co se týče přihrávek, tak těch přihrávek/centrů, které šly přímo na soupeře je poslední dobou taky víc, než je zdrávo.
          Nevidím tedy důvod, proč by si na 2 ligová kola nemohl Kolář odpočinout a vyzkoušet Stejskala. Ono jít zápas od zápasu, kdy vyrobí Kolář chybu... tak už ani pro něj to nemůže být ideální. Ať do médií říká, že si to nepřipouští, ale já tomu nevěřím.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

        luky21     před 3 lety 12.03.2021 20:05 |  
        10 1

        Říct po té žluté na Leicesteru, že bych nemohl hrát odvetu je fakt na lepáka. To nepochopím

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

        novimex     před 3 lety 12.03.2021 20:25 |  
        9 1

        Nechal si dát žlutou a ještě se tomu tlemil jako jouda a teď řekne, že po tom nešel, aby nedostal druhou, že by nehrál....

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      Leksel     před 3 lety 12.03.2021 20:03 |  
      10 0

      Jo, ten Kolářův rozhovor, to byla perla, proč by dostal žlutou, když by šel do míče?! Jak na takový moudro přišel?! Pokud by nefauloval, tak žádnou žlutou nedostane, ale nejhorší na tom je, že se VŮBEC nesnažil nějak efektivně zabránit přihrávce anebo dostat míč do pomezí. A ono z něj nakonec vypadne, že kdyby dostal žlutou, tak příště stojí, takže místo aby se snažil AKTIVNĚ zamezit přihrávce nebo poslat míč někam do háje třeba za čáru na roh, tak on vty chvíli přemejšlí o svejch žlutejch. Kdyby to nebyl dospělej chlap, tak to je na facku, aby se trochu probral a srovnal. Samozřejmě, že jeho zákrok, kdy vytáhl balón nad břevno byl skvělej, ale ani zdaleka to nemůže smazat tu jeho nepochopitelnou impotencí a pasivitu při vyrovnání. Já věřím osudu, takže až jednou skutečně přijde ta čtvrtá žlutá, tak nastoupí Stejskal a možná budeme včetně trenéra z jeho výkonu všichni spokojeni a Kolář aspoň uvidí, že má konkurenci a nebude muset úzkostlivě počítat ty svý žlutý a bát se, že bude sedět.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

        wimpy     před 3 lety 12.03.2021 20:06 |  
        2 2

        Zase neblbni, on říkal, že by hrozila penalta a žlutá, kdyby mu tam zajel. A to má pravdu. Jiná věc je, že k tomu nemusel nechat dojít, ale on to hlídal do autu a Hagihoi si nevšiml včas, to je celé.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

          Leksel     před 3 lety 12.03.2021 21:33 |  
          4 0

          Nemusel přece do něj zajíždět na žlutou, úplně by bohatě stačilo, kdyby se aspoň o NĚCO "normálního" pokusil, tělem mu zmenšit úhel, míč vytěsnit na roh, ale on se tam choval jako neškodný divák bez snahy zabránit gólu. A to mu vyčítám.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

            wimpy     před 3 lety 12.03.2021 21:41 |  
            2 4

            On na poslední chvíli bránil místo u tyče, aby nedal gól. Hagi to vyřešil skvěle pod sebe.

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

              obiwan     před 3 lety 13.03.2021 07:36 |  
              3 0

              Ano, Hagi to asi trochu nečekaně stihl, ale Kolářova propiska u tyče byla fakt nebrankářská...Hagi už nemohl udělat nic jiného, než udělal a kdyby šel Ondra do brankářského postoje, odjeli by Skotové domů s nulou...

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

                wimpy     před 3 lety 13.03.2021 09:35 |  
                1 1

                Kdyby mu to šoupnul mezi nohama nebo hůř k tyči do branky, dostal by tu čočku daleko větší. Ondra udělal chybu, ale při tom gólu zdaleka ne jedinej a řekl bych, že ani největší, tohle bylo lajdácky zahraný od bránicích hráčů a přímo ostudně nedohraný.

                Provod neměl toho, co to odrazil k tyči a Béřa s Holešem pak své souboje totálně vypustili.


                Komentář byl uživatelem upraven (13.03.2021 09:41) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

                  obiwan     před 3 lety 13.03.2021 13:11 |  
                  1 0

                  Tak tedy jinak, to, co udělal, bylo nejhorší řešení z možných... což neznamená, že je v tom sám, ale zkrátka měl zaujmout klasický postoj, míč by neprošel...ale ta jeho propiska u tyče byla fakt až legrační. Navíc stará poucka praví, že dobrý brankář musí chytit to co má a něco navíc. Ondra chytil skvěle šmudlu pod břevno, bohužel to co musel, nezvládl...

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

                    wimpy     před 3 lety 13.03.2021 13:16 |  
                    0 0

                    Samozřejmě, že to mohl udělat líp. Za mně byla tedy ale daleko horší ta reakce u druhého gólu na Slovácku. :-)

                    Jinak tady čtu spousty názorů, že by se měl Kolář posadit na lavičku. Situace vzadu řešíme přes něj fotbalově, v naprosté většině případů úspěšně a zakládáme útok místo toho, aby soupeř na naší půlce vhazoval. A to hodněkrát za zápas. Občas si zavaříme a někdy i s fatálními následky. Ale bez něj buď budeme hrát to samé s někým, kdo není ve hře nohama tak ostřílenej nebo se obraz naší hry diametrálně změní. Je naivní se domnívat, že bychom hráli stejně dominantní fotbal s golmanem, jako byl například Pavlenka.

                    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

                      obiwan     před 3 lety 13.03.2021 19:45 |  
                      0 0

                      S tím souhlasím, pro mě je ale otázkou, jestli by se neměl zkoušet Stejskal, který údajně umí nohama výborně, protože v případě, že se něco stane s Ondrou, budeme v tom dost lítat...Teď ale někde něco proběhlo, že oba záložní golmani nejsou fit:-( A to, že Stejskal dostal od Varů tři góly není argument...

                      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

                        wimpy     před 3 lety 13.03.2021 20:38 |  
                        0 0

                        Alternativu bychom mít měli, o tom žádná...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      utrzeny_ze_retezu     před 3 lety 12.03.2021 20:38 |  
      4 0

      Njn, a pak to tak dopadá, když se koncentruje na to, aby nedostal žlutou (jakkoliv diskutabilní) místo, aby se plně koncentroval na nedostat góla...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 12.03.2021 21:29 |  
        5 1

        Jenže on se podobně chová i v lize... do některých soubojů jde na 50 %. Pak mi je úplně jedno, jaké zásluhy má ve Slavii. Chci vidět stoprocentní výkon, když má někdo nějaké limity? To jsem schopen tolerovat, ale ne aby hráč zkrátka vypustil souboj.
        Nikdo by neřekl ani popel, kdyby k tomu faulu došlo a dostal žlutou(je rozdíl mezi žlutou a hloupou žlutou jako proti Leicesteru), ale jít na hřiště s tím, že za žádnou cenu nesmí faulovat, ani kdyby to bylo pro tým prospěšné? (osobně tam vidím minimální pravděpodobnost, že by vůbec k nějakému faulu došlo) Pak takový hráč nemá na hřišti co dělat, protože nepodá kvalitní výkon, jelikož v hlavě má neustále ''kontrolku'', která ho brzí.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

          wimpy     před 3 lety 12.03.2021 21:43 |  
          2 5

          Ta žlutá by byla spojena s penaltou a celkem chápu gólmana, že nechce udělat z prdu penaltu.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    damade     před 3 lety 12.03.2021 18:19 |  
    3 11

    S hodnocenim souhlas. Ale Kolářovi, Holešovi a Kuchtovi jsem dal o jeden stupeň vyšší známky, Kolář si tu pětku zaslouží po tom zákroku ve druhý půli, u Holeše jsem zvažoval i 7, protože měl v první půli hrozně moc odebranejch míčů a obecně je pro mě nejlepší DZ v český lize (a o level lepší než Hromada) a Kuchta byl v první půli opravdu hodně aktivní, škoda že mu rozhodčí s pomezním pískali každej kontakt, jinak by se třeba dostával do daleko víc nebezpečnejch situací.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      luky21     před 3 lety 12.03.2021 19:01 |  
      7 4

      Holeš byl včera fakt špatnej. Sice něco získal, ale kolik míčů zbytečně ztratil. A sorry hovořit o něm jako o nejlepším dz ligy je trochu úsměvné.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

        damade     před 3 lety 12.03.2021 19:45 |  
        2 5

        Ok, zamyslel jsem se znova a včera zas tak dobře nehrál. Ale za tim, že je suverénně nejlepší DZ ligy si stojim, minimálně před tim zranění na podzim mu nikdo nesahal ani po kotníky.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

          luky21     před 3 lety 12.03.2021 19:58 |  
          3 3

          Nějaké zápasy mu vyšly. Ale v nějakém delším horizontu určitě ne.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    Ragnarok     před 3 lety 12.03.2021 18:50 |  
    1 1

    Pro od je pohybově dynamičtější, ale jeho rozehrává je daleko méně přímočará a často drží míč moc dlouho. Tj. Mimochodem cenné na Souckovi, že skvělé cítí, kdy před balón dal.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    mig52     před 3 lety 12.03.2021 19:09 |  
    1 1

    Podpiš a razítko!

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    Leksel     před 3 lety 12.03.2021 19:17 |  
    2 0

    Víceméně souhlasím, jen ve výroku "výsledek mě žere" jsem nucen ž nahradit šťavnatějším s, ptz po skvělým nadějným úvodu mě triviální, laciný a nečekaný vyrovnání a následný náš výkon sebral natolik, že i 24 hodin po zápase to stále těžce kousám. U toho vyrovnání mi Kolář spíš připadal, že se Hagimu nechce plést do hry a stranil se ho, místo aby se jakkoli snažil míč blokovat anebo dostat do zamezí. Výsledkem jeho počínání je neatakovaná přihrávka na úplně volnýho hráče, což Kolář už jen sledoval jako divák za pomezní čarou vedle branky.
    Bohužel ještě nepatříme i mezi mentálně silný týmy, se kterejma jen tak gól v jejich síti nezamává a na jejich dosavadní aktivní ofenzivní hře se to negativně nepodepíše. Samozřejmě nezbejvá než věřit, že v Glasgow bude vše jinak a dobrá nálada bude na naší straně.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    Castlereagh     před 3 lety 12.03.2021 19:20 |  
    4 8

    100% souhlas s hodnocenim.

    CDM ( at uz Holes/Hromada) a potom leva strana (Boril a Olayinka podle toho jak mu to jde, i kdyz on je hrozne platnej tou mirou behani i kdyz nehraje dobre) jsou na urovne EL slabiny. Boril uz asi stejne starne a chtelo by tam nejakeho Baha. Provod a Nico spolu ted hrajou skvele.

    Co uz rict ke Kolarovi... snad v lete dobre prodat (on uz se podle me v zahranici vidi davno a to ze nema konkurenci znamena ze uz snad nema ani sebereflexi) a koupit asi hotovyho golmana...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      Gino     před 3 lety 12.03.2021 19:58 |  
      3 1

      Kolar v lete neodejde. Neprijde na nej dost zajimava nabidka (pro Slavii ani pro nej) a navic rad zustane v Praze s pritelkyni. Ven podle vseho nespecha. Cilem je v pristim roce skupina LM a kdyz nebude uplne marnej, muze odejit pak.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

        Castlereagh     před 3 lety 12.03.2021 21:14 |  
        2 3

        No jo, to ze se mu ven nechce protoze chodi s Tvrdikovou a kdyby tak maximalne do nost nudny Ligue 1 bych rekl ze je dost spatnej signal..

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

          Ragnarok     před 3 lety 12.03.2021 22:25 |  
          0 2

          Ligue 1 je všechno, jen ne nudná. To je liga plná Simů, k tomu PSG. Je to zasobarna mladých hráčů a talentů. Ondra by to angažmá už potřeboval, pro Slavii za co nejvíc. Kdekoli. V Německu dělá skvělou reklamu Pavlenka. Kdo ale za něj. To je otázka. Vitu Jaroše asi Liverpool natvrdo nevrátí.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

            Castlereagh     před 3 lety 13.03.2021 02:19 |  
            0 3

            OK fajn, mladi hraci a PSG, o level vic nez Holandsko, ale jako aby to byl neci sen... neni to Prem ani La Liga.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    jose01     před 3 lety 12.03.2021 19:30 |  
    7 4

    my na jaře co dostáváme branky, tak to je fakt po řetězci chyb, kterej místo aby někdo přerušil tak ještě umocní. U branky si Kolář, Holeš , Bořil a možná ani Sima nemají co vyčítat. Jako když dostaneme branku po hezké akci soupeře, tak v pohodě. Ale ty haluze co dostáváme navíc po našem nedůrazu a zbytečných chybách jsou fakt hrozný a trenérům nezávidím.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      Divizni (přítel SN)     před 3 lety 12.03.2021 20:00 |  
      3 2

      Sima v tom prsty nemá.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

        jose01     před 3 lety 12.03.2021 20:21 |  
        3 2

        prsty ne, hlavu ano

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

          obiwan     před 3 lety 13.03.2021 07:27 |  
          2 1

          Simu ten míč přeletěl, snažil se ho zasáhnout a jen ho to lízlo...to rozhodně nebyla chyba...co tam máš dál?

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

            fps     před 3 lety 13.03.2021 10:49 |  
            0 2

            a tím líznutím rozhodil celou obranu, kdyby to nelízl, tak to odhlavičkovali naši ostatní hráči kteří byli za nim

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      fps     před 3 lety 13.03.2021 10:57 |  
      0 0

      jojo, několik chyb (i třeba jen drobných) za sebou, a nebo i smůly či náhody, na jaře to byla snad většina takových to gólu co jsme dostali, muže to být i nedostatečnou koncentraci nebo psychickým opotřebením?

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    buri     před 3 lety 12.03.2021 20:07 |  
    3 3

    Koukal jsem na LB - Rondič moc dobrej...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      butters     před 3 lety 12.03.2021 20:11 |  
      2 4

      Koupíme ho, až půjde Kuchta do West Hamu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

        novimex     před 3 lety 12.03.2021 20:27 |  
        4 3

        Sekat trávník, max.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

        kapitan.pisoar     před 3 lety 12.03.2021 21:47 |  
        3 7

        Kuchta a zapadni Londyn? Pro toho nejzapadnejsi mozne angazma, bude v Chebu maximalne As...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

              před 3 lety 12.03.2021 21:54 |  
          5 5

          Tento příspěvek bych čekal spíš na fóru buzerantů a ne tady. :/

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      luky21     před 3 lety 13.03.2021 00:42 |  
      0 3

      Huf z Pardubic o parník lepší podle mě.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    Marek3     před 3 lety 12.03.2021 20:17 |  
    10 2

    Dosti trefne hodnoceni po pomerne velkem zklamani. Mam stale pocit ze nas DZ je stale nedoresen a Holes s Hromadou jsou pouze docasne reseni. Oba stridaji vyborny vykon s podprumernym a nikdy nevime co dostaneme. Tady je urcite prostor pro zlepseni. Co treba Provod od pristiho roku nebo ten Conde? Dale mam pocit (jako spousta dalsich slavistu) ze Bora uz v Evrope nic moc. Potrebujeme posilit nebo Oscar by vystacil? Mne osobne prijde ze to neni dozadu uplne ono, neni durazny v soubojich. Kridla mozna odejdou a ja bych se nebal dat sanci mladym-mam pocit ze Masova pridana hodnota je minimalni a maximalne si odkope svoje (vcera urcite posilou nebyl). Taky je asi zarazejici ze se bojime nasadit nahradniky v prumernych ligovych zapasech (Bolka ted) a to me privadi k otazce co s hraci jako Teclik, Traore, Hilal a jiz zminovany Maso kdyz nemohou plnohodnotne zaskocit ani v lize a to ani nemluvim o Evrope. Obrovska skoda Sevcika a v Evrope mne hrozne chybi nahradnici jako byval Oli s Burenem kteri trhali unavene obrany - ted mam pocit ze mame minimum moznosti posileni utoku kdyz potrebujeme.


    Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2021 20:18) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      luky21     před 3 lety 13.03.2021 00:51 |  
      2 6

      Je docela ostuda, že nemáme v sestavě žádného odchovance kromě Kuchty. Co dát na dz v létě šanci třeba Lukáši Červovi? Aspoň v přípravě. To co tam hraje předělávaný Holeš by tam odehrál taky. Možná i lépe. A poroste časem ještě výš narozdíl od Holeše.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

        Marek3     před 3 lety 13.03.2021 13:16 |  
        0 0

        Jestli se nemylim tak tady nekdo (myslim Navyseal) rikal ze se nevyviji podle predstav, ale mohu se mylit. Ja mam stale pocit ze by Tripisak vychoval z Condeho hvezdu ale na druhou stranu je asi duvod proc po nem nejdou vice agresivne. Mozna maji stale duvery v Hromadovi a Holesovi.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    zeleznik2     před 3 lety 13.03.2021 00:31 |  
    1 1

    S hodnocením souhlas, ikdyž rozhodně gól nejde jen za Kolářem, levá strana Bořil?byli kde? Jinak Nico opět na jaře úplně diametrální rozdíl oproti podzimu, Provod nadstandart, naopak za mě slabý Sima a Olayinka, zranění u Petera a slabší forma a opět jako v lize u Abdallaha zbytečné sólování namísto přihrávek a Masopust mohl, být hvězdou.

    https://m.sportrevue.isport.blesk.cz/getimagegallery.aspx?id_file=0&article=37741


    Komentář byl uživatelem upraven (13.03.2021 00:32) . Zobrazit původní komentář

  15. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    Cross     před 3 lety 13.03.2021 02:11 |  
    14 2

    Kolář má právo na chyby. Ale je jich letos moc. Šílené výběhy do rohů velkého vápna, statování na čáře, když centr jde těsně za malé vàpno, odkopy metr nad zemí, které sbírá soupeř, opakované nedohody se stopery, pokusy řešit tzv. konstruktivně situace, kde je lepší odpálit míč do zámezí...To s jakým sebevědomím Kolář po zápase o svém nezákroku odmítl pochybovat, svědčí o bezmezné sebedůvěře a pozici v mužstvu. Úplně jsem se polekal, že opáčí, že si nechtěl umazat kolena. Trčel tam u té čáry jako hokejový brankář bez hole, bez betonů, a bez vůle k rozkleku.
    Odveta velké nervy až do konce a 2-2.


    Komentář byl uživatelem upraven (13.03.2021 02:13) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      o5aradecek     před 3 lety 13.03.2021 09:15 |  
      2 1

      Jinak řečeno, v létě koupit brankáře. Souhlas.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

        ervin     před 3 lety 13.03.2021 09:57 |  
        4 0

        My jsme už nějaké koupili ale nezdá se mi že by je někdo připravoval na pozici dvojky popř. jedničky. Posíláme je po hostováních ale že by dostali šanci v prvním mužstvu ? Se soupeři typu Opava, Příbram atd. by přece mohli chytat a Kolář by si odpočinul tak jak to dělají i jinde. Mužstvo protočíme ale v bráně je to stejné. Kolář určitě chytat umí ale sem tam pauza a trošku tlak na něho by neuškodil v poslední době je těch chyb nějak moc.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

          Lantenac     před 3 lety 13.03.2021 10:23 |  
          1 0

          https://m.youtube.com/watch?v=CnXSAaE2dxo

          K tématu brankář od 25. minuty.
          Ve stručnosti: kvalitní gólman nepřijde s vidinou, že by dělal jen stálou dvojku.
          Kolář chce chytat každý zápas, v případě, že by přišel někdo, kdo by na něj opravdu tlačil a musel se s ním dělit o hrací čas, bude prý chtít hned odejít...

          Podle mě tohle není správné nastavení, přestože nás Koli tolikrát podržel a je zásadní pro výstavbu hry. Jsme teď v situaci, že ho není jak nahradit (třebas jen dočasně) , protože nemá v týmu rovnocennou konkurenci.


          Komentář byl uživatelem upraven (13.03.2021 10:24) . Zobrazit původní komentář

  16. Nákupy...!

    japoko     před 3 lety 13.03.2021 06:45 |  
    0 17

    Beran, Hilál, Helebrand zůstali, Rondič pryč - taky majstrštyk!

    • Re: Nákupy...!

      Edenjejenjeden     před 3 lety 13.03.2021 08:44 |  
      5 0

      Beran i Hellebrand mají ještě všechno před sebou , a na Rondiče snad máme něco jako "předkupní právo" .

    • Re: Nákupy...!

      o5aradecek     před 3 lety 13.03.2021 09:12 |  
      8 0

      Je to v hajzlu, asi letos spadnem, bez Rondice...

        • Re: Nákupy...!

          o5aradecek     před 3 lety 13.03.2021 19:40 |  
          0 0

          Nojo, vlastně :-))

  17. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 13.03.2021 09:56 |  
    13 1

    Dobré ráno přeji ze sluníčkem zalité Šumavy a při dobré kávě s tím, že si tak na Vás všechny myslím a říkám si, kdyby to jen šlo a mohli jsme se sejít..... to by byl pokec :-))).
    Takhle aspoň Vám přeji všem hodně zdraví a Růženkám hezký den:-))
    Hodnocení přítele Alanora je spravedlivé a opravdu snesitelné měřítko v tom zápase mají akorát naši "sedmičkáři" - tj. Bah, Stanciu, Provod a Kúdela.
    Zima je mladý kluk a myslím, že i naše velká budoucnost a Morelose "uklidil" dobře a souhlasím s tím, že Morelos je "plachťák" ve stylu "ala Plavšič":-)). Ta šestka je v pohodě.
    Myslím si, že náš kapitán "Bóřa" byl lepší než za 5, narážky na jeho hru v tom smyslu, že je sice efektní, ale neefektivní, to neberu. Náš kapitán hlavně v první půli tvořil velký tlak ze své strany a posledních 20 minut se mu povedlo mužstvo dostat z křeče a znovu ho rozpumpovat.
    To samé bych viděl i u Simy, kterému opravdu první půle moc nešla, ale ve druhé začal na druhé straně jinak a povedlo se mu to právě tak, jako s Bořilovi.
    Co je opravdu horší, tak to byla hra Tomáše Holeše, který se podle mě trochu "zakyselil" už v první půli a myslím, že byla znát jeho pauza a nerozehranost. Tady bych viděl jednu chybu i trenéra, protože bych se nebál dát tam Kubu Hromadu. Na "Lestru" hrál DZ docela dobře a mám pocit, že není tak "těžký"....... Ale je to jen můj pocit a já pevně věřím, že se do své formy Holeš dostane.
    Petera hodnotit nebudu, protože pokud nastupoval ve stavu jakém to pospal trenér, tak by to nebylo fér. Možná to chtěl sám zkusit, ale bylo vidět, že je limitován svým zdravotním stavem a proto to střídání..... i když na gól Stanciuovi nahrál právě on.
    Kuchta je asi trochu vyčerpaný a potřebuje "oraz". Jeho styl hry je opravdu náročný a protože napadá rozehrávku v celé šíři, tak už mu těch sil asi pak tolik nezbývá. Tady vidím trochu problém, že do toho napadání by mělo jít více hráčů a tomu Honzovi pomoci. Pak bude mít tento způsob větší naději, že odebereme míč častěji a tlak na stopery a jejich rozehrávku soupeře přiměje k chybám. Honza Kuchta toho naběhal opravdu hodně a potřebuje si odpočinout. Určitě bude jako odpočatý ve Skotsku platnější a budeme ho tam moc a moc čerstvého potřebovat.
    Masopust určitě nezklamal a kdyby se poštěstila ta jeho krásná hlavička, tak byl za hrdinu..... Já ho ale stejně chválím, protože s Bahem ve druhé půli taky zvedli "slávistickou vlajku" a pomohlo to i Simovi, který to začal líp na druhé straně.
    I vstup Ondry Lingra nebyl špatný a pomohl mužstvu a u Oscara to je otázka pro realizační tým. Máme v něm moc šikovného kluka a jak tak pozoruji, je mu nejlépe na kraji nad Bahem. A když nebude Kuchta, tak může na jeho místě "jezdit" zrovna třeba Lukáš Masopust....... Ale to je jen úvaha. Máme i další hráče.
    No a nakonec trochu hořkého ovoce:-)).
    Ondra Kolář bohužel neprožívá nejlepší část sezony a je vidět i to, že je ze sebe sám dost nejistý.
    Už jsem zde v jiné disputaci zmiňoval, že nemá vůbec "malé vápno" a to je při tom jeden ze základů brankářské abecedy. Tím vznikají i ty zmatky, protože stopeři pak sami neví, zda to gólman pobere a nebo to mají odkopnout.
    Přitom to na podzim krom několika maličkostí docela šlo, takže je třeba se asi vrátit ke kořenům a to je i pro realizační tým v této obranné činnosti......... Tady bych viděl "tu ostrou zatáčku" asi nejvíc.
    Zítra hrajeme v Mladé Boleslavi. Mnoho z Vás tady volá po rotaci hráčů v týmu. Taky jsem pro obměnu a odpočinutí několika hráčů.
    Určitě nebude k dispozici Olayinka a tak bych tam místo něho dal Simu.
    Oscara bych dal nad Baha, ten hrál proti Skotům snad nejlíp a určitě na tom bude fyzicky dobře a mentálně taky.
    Nevím, jak je na tom Nico a Lukáš Provod. Oba jsou pokopaní a přitom tvoří asi to nejlepší v záloze. Lukáš možná bude, protože je to bojovník typu našeho "Suka". Ale Nico dostal koňara na koleno. Takže Lingr? Hromada? Holeš?
    Na stoperech asi Kúdela - Deli. A v útoku Júsuf nebo MvB?? A co mladý Višňovský? Aspoň na část utkání.....
    U brankáře nevím, ale myslím si, že trenér tam dá opět Koláře s tím, že vsadí na úvahu, že když dá Kolářovi důvěru, tak se třeba chytne a smázne chmury z vlastní hlavy..... A nebo se to nepovede a pak už bych mu asi šáhnul na "pérka"....... bez ohledu na Tvrdíka:-)).
    Odveta má ještě dva poločasy. Pokud si mohu ještě zapřemýšlet, tak si myslím, že na kluky v tom zápase asi padla deka hlavně proto, že to chtěli uhrát s nulou vzadu a bohužel to padlo už v první půli. Proto byli zklamaní a trochu víc znervózněli (dokonce si myslím, že jim to vzalo sebevědomí). Musíme bojovat a vědět, že se nikdo neporazí sám........ jsem si teď uvědomil, že poslední dobou si dáváme vlastní branky akorát my ...:-)))).
    Omlouvám se za své povídání. Včera jsem po té výživné disputaci k zápasu přemýšlel právě o tom, co bychom si povídali, kdybychom mohli být všichni spolu. Musím přiznat, že se mi moc líbilo několik příspěvků včetně Ragnaroka a tím bych to asi celé teď už utnul....... :-)).
    S úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      Kulajs     před 3 lety 13.03.2021 11:25 |  
      2 2

      Dle předzápasového rozhovoru s trenérem máme problém, že Kovář i Stejskal mají zranění. Takže nasazení Koláře do zápasu je asi tutovka. Tak snad se kluk probere.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

        houston (přítel SN)     před 3 lety 13.03.2021 21:40 |  
        0 1

        Ale my jsme v situaci kdy nemáme jinou volbu, než je Kolář ! U nás se za poslední roky protočilo tolik mladých a nadějných gólmanů, že dneska nemáme připraveného náhradníka. Není v těch brankářích zmatečnost ?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      Dennis     před 3 lety 13.03.2021 11:51 |  
      6 0

      Souhlasím, akorát bych váhal nad těmi stopery. Pokud by se v MB Kúdela nebo Deli zranil, jsme ve čtvrtek v Glasgow bez stopera. To mi přijde hrozně riskantní. Zima má karty a Kačaraba není na soupisce EL. Nerad bych v Glasgow viděl na stoperu Bořila jako proti Leverkusenu. Proto bych v neděli v MB postavil Zimu a Kačarabu. Kvalitní jsou na to dost.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      mig52     před 3 lety 15.03.2021 06:31 |  
      0 1

      Sokrate, nechci být servilní, ale co je, to je. Parádně sepsáno. Chtěl bych mít tvůj dar, tak člověčensky vyjádřit kritiku. A tu společnou diskusi bych si přál, jako vítězné šňůry naší Slavie. Měj voňavý den.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 15.03.2021 07:59 |  
        0 0

        Dobré ráno příteli.
        Každý z nás máme nějaký dar. A určitě ho máš i Ty...... někde:-))
        Tak asi tak a pozdravuj tam u Vás i Radegasta:-))
        S úctou k Tobě
        Sokrates55

  18. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    fps     před 3 lety 13.03.2021 10:38 |  
    0 16

    nechápu jak mohli dostat Holeš a Sima vyšší známku než Kolář, Holeš byl na trávníku úplně zbytečný, ze začátku to byla od něj samá chybná přihrávka, Sima nejhorší zápas u nás, jakoby až moc chtěl, ale ono to nešlo, což neni u mladého kluka nic neobvyklého, kdežto Kolář chytil dva góly, a díky němu jsme neprohrály, známky by měli být obráceně, Holeš a Sima 4, Kolář 5 nebo 6, ale hold na známkováni působí sralťanské noviny a asociální sítě

  19. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    Pepino44     před 3 lety 13.03.2021 10:50 |  
    8 0

    Tak jsem si přečetl mnoho příspěvků k vyrovnávacímu golu. Příspěvky se různí a je zde několik viníků, kteří měli branku zavinit. Jsou to právě ty "kdyby". Pokusím se to vysvětli - kdyby nebyl zbytečný faul, kdyby se Sima nepokoušel odhlavičkovat těžký míč mimo trestné území směrem do hřiště a prostě to dal za branku na roh, kdyby byl Holeš důslednější, kdyby Kolář šel po balonu razantněji. No prostě "kdyby". Já to nikomu navyčítám, prostě soupeř měl štěstí a tato situace mu vyšla. Mám takový dojem, že všichni naši hráči se snažili to udělat co nejlépe. A nechal bych to prostě být- vždyť to je fotbal, kdy ne vše se podaří podle našich představ. Nechme už rozebírání viny, věřme našim klukům, že udělají ve čtvrtek vše možné abychom postoupili a držme jim palce když je jinak nemůžeme povzbudit.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      fps     před 3 lety 13.03.2021 11:25 |  
      2 3

      - pěkně si to napsal, ještě bych doplnil další "kdyby", "kdyby" rychleji Bořil a Kúdela doběhli samostatně dorážejícího hráče míč do brány, je naprostá hloupost vinit z takového gólu jen jednoho hráče, je to kolektivní sport, hold jsme udělali několik chyb po sobě, proto jsme dostali gól
      - hlavní ale přeci je to, že jsme v první půli byli jasně lepší, a že když takto zahrajeme i venku, tak máme velkou šanci na postup, ale jak to tak vypadá, tak tohle snad nikoho ani nezajímá, skoro každého zajímá jen to, kdo za to může že jsme dostali gól, že sralťanské noviny neustále ve Slavii hledají ňáké viníky, a nezajímá je nic jiného, se dá celkem pochopit, ale proč to tak je i u plno Slávistů nedokáži pochopit, v takovýchto situacích by jsme se naopak měli ještě více semknou spolu s mužstvem, realizačním týmem a vedením, prostě se Slavií


      Komentář byl uživatelem upraven (13.03.2021 11:29) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      Leksel     před 3 lety 13.03.2021 18:41 |  
      1 2

      Já to beru za legitimní a oprávněnou kritiku, ostatně pro názory fanoušků jsou i SN určeny, určitě v tom nevidím kritiku za jakoukoli cenu s cílem někoho bezdůvodně očerňovat. Při standardce jsme se dopustili chyby a její aktéři jsou vystaveni důvodné kritice, nevidím v tom něco něco nenormálního nebo dokonce až patologickýho. Je to přirozená a zcela pochopitelná reakce fanoušků.
      Samozřejmě, že si všichni přejeme, že v Glasgow navážeme na náš ofenzivní výkon před vyrovnáním a na pražský výsledek i výkon budeme moci zapomenout.

  20. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    mis3     před 3 lety 13.03.2021 14:04 |  
    8 6

    Přihlásil jsem se dnes jenom, abych řekl všem těm co dali Kolářovi 1 nebo 2 - že jsou to idioti. Toť vše, klidně mi dejte žlutou nebo blok, ale na tom že je tu 25 idiotů si trvám. Nazdar!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      Leksel     před 3 lety 13.03.2021 21:00 |  
      2 1

      Teď jsem se na jeho hodnocení podíval detailně a koukám, že má i 4 desítky, takže zpytuju svědomí, že moje 4 je vůči němu neomluvitelná degradace jeho výkonu a zřejmá snaha si léčit své nenaplněné nízké ego. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

        obiwan     před 3 lety 14.03.2021 10:02 |  
        2 0

        :-))))

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

        mis3     před 3 lety 14.03.2021 10:06 |  
        1 0

        Počítám že ty 10 byly spíše jako reakce za ten nesmyslný hate, co se rozjel.

  21. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 13.03.2021 17:10 |  
    2 0

    Mám to od pěti do osmi, Koli za čtyři by byl kdyby nelapil tu šanci, takhle to bylo za pět u mně.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      jose01     před 3 lety 13.03.2021 17:26 |  
      1 1

      mě...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rangers 1:1

      Leksel     před 3 lety 13.03.2021 18:24 |  
      1 0

      Já se až na Bořila shoduju s průměrem, tomu jsem dal 5, což vychází z mojí nasr.nosti z našeho výkonu po vyrovnání jakoby jsme vyhodili kvalt a jeli na volnoběh. Zákrok Koláře, kdy vytáhnul balón nad břevno byl skvělej, ale aspoň v mejch očích to nemůže omluvit to jeho nicnedělání u vyrovnávacího gólu, kdy zcela rezignoval na nějakej brankářskej zákrok.