Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 4. kolo

Slavia si připsala třetí venkovní vítězství v řadě, když zvítězila v posílené Mladé Boleslavi 2:0.

Na úvod se vyjádřím k důvodu, proč hodnotím ligu letos teprve potřetí, ačkoliv je už 4. kolo - tedy k odloženému zápasu v Olomouci. Předně nechápu, proč má Uefa nelogické hrací scénáře jednoho týmu úterý a příští týden středa a u dalšího středa a příští týden úterý. My jsme měli právě tu nejnepříjemnější variantu středa, úterý s prvním zápasem venku. Vzhledem k tomu, že si soupeř zápas odložil, bych bral jako férové a v zájmu českého fotbalu i odložení našeho utkání. Nehledě na to, že jsme měli i problémy se zpáteční cestou. Osobně bych u pohárových zástupců podporoval i odkládání ligových kol při týdenním formátu úterý-úterý, středa-středa apod. Samozřejmě za předpokladu, že si soupeř odložil zápas také. Sám bych utkání jako první neodkládal, pokud to tak ale učiní v jiných ligách, tak není rozumný důvod, proč si zhoršovat pozici v boji o koeficient. Posměšky, které se okolo odkladu strhly, tak beru jen jako neznalost (žádný klub neměl tak nesmyslný týdenní program jako Slavia) nebo zamindrákovanost.

Zpět ale k sobotnímu zápasu v Boleslavi. Ještě než se ale dostanu k samotnému fotbalu, tak si musím povzdechnout nad přístupem tamního klubu k fanouškům. Zvýšit NEJLEVNĚJŠÍ vstupné na 500 je pro mě prasárna. Ani si tak nemyslím, že jsou v Boleslavi tak chamtiví, jako že jsou vychcaní a radši oželeli příjem ze vstupného, než aby hráli před slávistickou kulisou. Takové zvrácené myšlení jen dokládá, v jakém stavu český fotbal obecně je. Každopádně Dufek a spol. nemají ani peníze, ani body, což je jen dobře. Je ovšem smutné, že se velice zajímavý souboj Škody, Suchého a Jarolíma proti Trpišovského mistrovské Slavii odehrává v tradičně ubohé atmosféře boleslavského stadionu.

Teď už k samotnému fotbalu. Ten se dá shrnout tak, že Slavia byla lepší a zaslouženě zvítězila. První gól padl po skvělém napadání Kuchty a hrubce brankáře Šedy. Druhý visel při poločasové početní převaze dlouho ve vzduchu, ale sešívaným se zatím v koncovce nikterak nedaří, takže přišel až v závěru od střídajícího Schranze, který se zatím jeví jako bohužel jediný spolehlivý zakončovatel. K výhře pomohly našim barvám i výroky videa, což domácí nesli celkem nelibě (viz zhrzený výlev ubožáka Karafiáta). Červená karta pro Smrže těsně před půlí byla jasná. Takové údery patří do oktagonu a ne na fotbalový trávník. Hlavního rozhodčího Zelinku omlouvá to, že se situace stala mimo hlavní dění a on zřejmě jen viděl kontakt, kterým byl zastaven náš hráč v náběhu, přičemž se domníval, že šlo o běžné stažení protihráče. Více debat vyvolal neuznaný Skalákův gól z 19. minuty. Za mě se v prvé řadě jedná o hrubou Zelinkovu chybu, že není schopen při hře rozeznat podobné jasné fauly. Už předtím totiž pustil podobný faul Traorého či ve Zlíně odhození Plavšiče. Tady Skalák bez snahy hrát míč změnil směr a vší silou bodyčekoval Oscara, což připomínalo spíše hokej nebo ragby než-li fotbal. Nezbývá než parafrázovat slova vedoucího rozhodčích Příhody: "Pouštět volnější hru ještě neznamená nepískat jasné fauly." A měl do toho vstupovat VAR? Můj názor je, že do toho Franěk u videa vstoupil správně. Nejednalo se sice o nějakou kriminální kosu, ale zároveň bych řekl, že je to prostěl jasně nedovolený zákrok, o kterém by aspoň 9 z 10 rozhodčích řeklo, že je nedovolený. Nebo si snad někdo myslí, že by bylo ku prospěchu fotbalu, kdyby útočící hráč mohl vší silou vrazit zezadu či zboku do bránícího hráče, který si kryje míč?

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Mnoho práce neměl. Při jediné nebezpečnější situaci Boleslavi (kromě neuznaného gólu) dobře snížil střelecký úhel Skalákovi. Lepší pětka.

Lukáš Masopust - 6 - Na začátku zápasu výborně předskočil Preislera a dal míč do gólové šance Kuchtovi. Pak už tolik vidět nebyl, ale podobně jako celá Slavia podal nadprůměrný výkon.

Ondřej Kúdela - 6 - V 11. minutě chyboval, když míč nedůrazně odkopl a míč se odrazil ke Skalákovi do šance. Lehká situace to ale nebyla, protože zpátky brankáři se míč moc dobře dávat nedal. Ve zbytku zápasu působil klidným a jistým dojmem. Mnohem lépe s ním hrál i Zima, se kterým úplně vynulovali Škodu.

David Zima - 6 - S Kúdelou vypadal o poznání jistěji než v dvojici s Kačarabou. Stopeři zápas celkově zvládli dobře.

Oscar Dorley - 6 - Stabilně podává nadstandardní výkony. Možná by trochu mohl posílit, aby byl silnější v soubojích. Od Skaláka to ale na něj byl před neuznaným gólem jasný faul.

Abdallah Sima - 7 - Potvrdil dobrý výkon proti Ferencvárosi a opět patřil k naším lepším hráčům. Byl aktivní a docela se mu dařilo. Už chybí jen gól.

Ibrahim Traoré - 6 - Zápas zvládl dobře. Škoda nepřesného řešení brejku tři na dva.

Nicolae Stanciu - 8 - V Boleslavi se mu opět dařilo a rozdával špičkové pasy do gólových šancí. Zužitkoval ho ale jen Schranz.

Ondřej Lingr - 5 - Průměrný a nepříliš výrazný výkon. Nejvíc na sebe upozornil, když byl obětí Smržova neférového úderu.

Ubong Ekpai - 5 - Hrál o trochu lépe než ve Zlíně. Fyzicky vypadal dobře a byl aktivní, fotbalově ale nic nadstandardního nepředvedl a třeba nadějnou šanci řešil jen zakončením doprostřed. Lepší pětka.

Jan Kuchta - 7 - V první šanci zápasu pálil nad poloodkrytou branku soupeře. Je ale pravda, že to byl skákavý míč na levačku, takže to nebyla lehká situace. Bohatě to ale vynahradil vítěznou brankou, kdy skvěle obral o míč Šedu a zacílil do prázdné branky.

Ivan Schranz - 7 - Zatím působí jako nejjistější zakončovatel v týmu, i když vzorek je zatím samozřejmě příliš malý. Ale pokud dobře počítám, tak Schranz ze šesti šancí čtyři proměnil (kromě gólů nedal hlavičku v Teplicích a vychytal ho brankář v Budapešti), což je velmi dobré číslo.

Stanislav Tecl - 4 - Náběhově velmi dobrý, v koncovce se ale tradičně trápil. Vypadá to, že ani s věkem se to u něj nezlepší.

Tomáš Holeš, Mads Emil Madsen a Jakub Hromada nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

4. kolo - Sobota 14. 08. 2021 16:00

Fortuna liga, 2021/2022
0 - 2
0 - 1
FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

36. Jan Kuchta
83. Ivan Schranz

Komentáře (141)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Alexiinho     před 3 lety 16.08.2021 16:55 |  
    11 24

    Kolář určitě míň jak za 5. Všimli jste si těch jeho (ne)výběhů, ať už při první šanci Skaláka, či při neuznaném gólu? Vždyť zůstal stát téměř na půl cesty, evidentně má psychický blok v situacích, kdy má jít co nejblíž útočníkovi... v prvním případě sme měli štěstí, ve druhém nám pomohl rozhodčí. Kolář 4-, klidně 3. Jinak s hodnocením souhlasím.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    mis3     před 3 lety 16.08.2021 17:08 |  
    9 12

    Pětku pro Koláře nechápu... je to snad jeho vina, že nemel skoro žádnou práci.? Kúdela tam měl velkou minelu a má 6. Trochu nepoměr.


    Komentář byl uživatelem upraven (16.08.2021 17:17) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Slávista 51     před 3 lety 16.08.2021 17:58 |  
      1 3

      No, aby nám moc nezpychnul.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        mis3     před 3 lety 17.08.2021 08:00 |  
        4 4

        Vím že tento příspěvek nebude populární, ale chci se Ondry zastat, protože to tady, kdo ví proč, nemá od začátku lehké.
        Vidím dva důvody.
        První je samozřejmě ve stylu fotbalu, který produkuje a který spoustu staromilců dráždí. Podobně jako u hry v poli řada lidí nekouše moderní trendy. Ale řekněme si zdali bychom chtěli raději mít děravou obranu jako na Spartě a za ní gólmana jako Nita, který má skvělý reflex, který i když vytáhne několikrát za zápas, stejně góly dostávají, nebo raději máme Ondru, který řadě gólů/šancí předejde skvělým vybehnutim a zároveň díky hře nohama vypomáhá naší dominanci vzadu a tím i tomu že soupeř má všeobecně méně šancí?

        Druhá věc je taková latentní závist. Ondra má mladí, krásnou přítelkyni a důvěru trenérů. A bohužel, i když si to kritik nepřizná, tak v podvědomí to má. A do jisté míry je pochopitelné, že má pocit že si vztahem s dcerou generálního zajišťuje nedotknutelnost, protože prostě v naší společnosti jsou podobné výhody a kamaradsofty běžnou součástí. Proto chápu, že řadě lidí to může rezonovat i u Ondry. Ale když se na to podíváme nezaujatě, tak vidíme že má velkou podporu od začátku. A to zejména proto, že do puntíku splňuje požadavky trenérů. A za sebe si myslím že jeho přínos bohatě vyvažuje chyby, které čas od času udělá.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          japhy     před 3 lety 17.08.2021 10:45 |  
          3 0

          Za mě se neuvěřitelně nimráme v hovnech a jestli si myslíme, že Kolář je náš problém, tak si snad zasloužíme znovu skorozkrachovat. Poslalo nám ho sem samo nebe a problém jsem s ním měl jen někdo loni, když chtěl vybíháním zachraňovat i nesmyslný situace. Položit na váhu jeho plusy a minusy, tak ty minusy letí k nebi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      gazza     před 3 lety 17.08.2021 11:10 |  
      0 4

      Ne měl mít desítku !!

  3. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Harvey     před 3 lety 16.08.2021 17:36 |  
    7 4

    Zimič má z 51 zápasů za Slavii jedinej gól. Mě přijde, že si ho míč vždycky při rohu najde a on to pošle kamkoliv jen ne do branky. Vrcholem bylo, když na malém vápně prohrál souboj se subtilním Davidem Douděrou. Proti Ferencvárosi mám pocit pro změnu vůbec nenastavil hlavu a nechal se míčem trefit. Je to škoda, výšku má jak Suk, výskok solidní, rychlost má, tak proč to tam nepadá :(

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 16.08.2021 17:49 |  
      12 0

      Tak mezi útočnou a obrannou hlavičkou není rovnítko. Někdo má oboje jako třeba Ngadeu a Suk. Někdo je ale sice silný při hře hlavou vzadu, góly ale nedává. Typickým příkladem je Simon Deli. Vzadu zeď, vepředu dal ale gól hlavou jen Spartě a Jihlavě za o dost více než 100 zápasů za Slavii. 3. gól pak dal krásně nohou do šibenice na Slovácku při odraženém míči z rohu. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Harvey     před 3 lety 16.08.2021 20:00 |  
        2 0

        To je mi jasný, že je lehčí poslat balon kamkoliv mimo bránu při bránění než do kasy 7x2,5 metru. Jenže rozdíl mezi Delim a Zimou je, že Deli se k tomu míči nedostával, zatímco Zima se zápas co zápas k ofenzivní hlavičce ze solidní pozice dostane. Mělo by se na tom pracovat, když už má tak dobrej výběr místa.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    profesor     před 3 lety 16.08.2021 18:03 |  
    3 19

    Vždy jsem souhlasil s hodnocením Alanora, ale nyní mám připomínky: Kúdela maximálně za 4 vždyť málem zavinil gól, tu samou známku jsem dal i Ekpaiovi, vždyť neumí ani kopnout do míče, Zimovi bych dal asi 5, jinak souhlas

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      rakusan     před 3 lety 16.08.2021 18:23 |  
      10 1

      To snad ne. Kudela sice 1 chyba, ale jinak hrál velmi dobře. A Ekpai ? Do míče kope solidně a zahrál velmi dobře. Hlavně bojoval a běhal celý zápas střídavě na beku a na křídle. Buďme rádi, že jej máme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      žbl68     před 3 lety 16.08.2021 19:48 |  
      1 1

      málem? a zbytek zápasu? známka je u něj ok , Traore, Ekpai - 5

  5. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    rakusan     před 3 lety 16.08.2021 18:20 |  
    10 1

    VAR do toho faulu Skaláka vstoupil samozřejmě správně, protože má povinnost kontrolovat, zda při gólu nedošlo k porušení pravidel. A tady jasně došlo. Oskar měl míč pod kontrolou a ten blb jej úplně odhodil, aby se dostal k míči faulem. A k těm lístkům. Oni sice dali jednotnou cenu 500,-Kč, ale místním prodávali určitě Senior nebo Mládež za 250,- Kč. Jak to bylo na té fotce na Twitteru.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Fačín     před 3 lety 16.08.2021 18:57 |  
    8 26

    Tak většinou s Alanorovým hodnocením souhlasím takřka do puntíku, ale dnes je tomu jinak. Resp. hodnocení hráčů je v pořádku, ale už nesouhlasím s odstavci předtím.

    Odložení zápasu s Olomoucí jsem doteď nepochopil, hráčů máme neuvěřitelně hodně a potřebují hrát. Kdyby to splnilo účel a my vyřadili Ferencváros, řekl bych dobrá, chápu, pomohlo to, díky tomu jsme postoupili. Takhle jsme za šašky dvojnásob.

    Cenu vstupenek má právo si určit klub sám jakou chce a z jakéhokoliv důvodu. Bojkot a brečení nad tím, že máme drahý lístky, je velmi ubohé a dětinské.

    Faul na Dorleye byl hodně na hraně a jak správně píše pan Csaplár ve svém dnešním sloupku, nesmíme si na to zvykat, tohle nám v Evropě nikdo nepískne. Mimochodem, nebýt toho, ten zápas včera jsme nevyhráli. Takže mi tam chybí i trochu sebereflexe - hráli jsme velmi špatně a bylo by záhodno si to přiznat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Edenjejenjeden     před 3 lety 16.08.2021 19:09 |  
      22 3

      Rozhodně i fanoušci mají právo na svůj názor a to že ceny byly přepálené , byl fakt , takže já s nima souhlasím , a nikdo rozhodně nebrečel .A pokud by si pozorně poslouchal tiskovku , tak Trpišák byl k výkonu ve druhém poločase velmi kritický . Takže jemu sebereflexe zrovna nechybí , což se ovšem o některých místních zrovna říct nedá , že Fačíne :-))) . A jestli máš pocit , že odstrčení Oscara od míče , v době , kdy měl pod kontrolou nebyl faul , tak máš něco s očima ( v lepším případě) ....


      Komentář byl uživatelem upraven (16.08.2021 19:12) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Fačín     před 3 lety 16.08.2021 19:51 |  
        4 23

        Skoro nemá cenu reagovat, protože plácáš pátý přes devátý. Jako vždy se jen snažíš do mě kopat.

        Ale zkusím to věcně - nikde jsem neřekl, že fanoušci nemají právo na vlastní názor, takže vlastně nevím, co jsi tím chtěl říct.

        Nemluvil jsem o sebereflexi všemocného vždypravduříjkajícího pana poloboha Trpišovského (tam už žádnou nečekám, to je samý, jakloby, prostě a samý výmluvy tu na terén, tu na krátkou přípravu nebo třeba covid, co se zrovna hodí), ale zrovna u kolegy alanora - ten totiž náš výkon hodnotil jako velmi dobrý, s čímž se neztotožňuju. A trochu mě to překvapilo právě u něj, kdo se jako jeden z mála při svém hodnocení nebojí pojmenovat konkrétní bolístky, které nás v tu chvíli trápí.

        A na Dorleye to možná faul byl, ale bylo to posouzeno velmi přísně - navíc VAR má opravovat jen zjevné chyby, tohle mi jako "zjevná chyba" nepřišla. Navíc je dost pravděpodobný, že v EKLize, která nás skoro jistě čeká, VAR určitě nebude, takže to nikdo neopraví. Byly bych radši, kdyby byl Dorley v soubojích silnější a tohle buď líp ustál, nebo líp uhrál.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Edenjejenjeden     před 3 lety 16.08.2021 19:59 |  
          9 4

          Snažíš se do mě kopat , kde od koho jsem to jen slyšel :-D . Trpišovský má nepochybně spoustu chyb , ale rozhodně se nikdy na nic nevymlouvá , protože kdyby se pouze vymlouval , tak rozhodně nemá tři tituly a dvakrát by nezískal doubl . Ale ty si přece vždy tvrdil , že u nás nikdy nic nevyhraje , nenechal si na něm nit suchou , a ted si nedovedeš přiznat , jak si se těžce spletl . Ale plácej si dál , stejně si tu všem jen pro srandu . Oni ty mínusy o něčem přece jen vypovídají :-))). A příliš lichotivé to pro tebe opravdu není . A do tebe kopat , ale jdi ty brepto , škoda bot :-D


          Komentář byl uživatelem upraven (16.08.2021 20:00) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Fačín     před 3 lety 16.08.2021 20:43 |  
            5 18

            Seš s tím vážně trapnej... Prej mínusy o něčem vypovídají... ty vypovídají jen o počtu zamindrákovanejcjh jedinců, kteří místo aby zkusili něčím argumentovat tak jen zhusta mínusují. Ostatně ty jsi jeden z nich, stalkuješ mě neustále a mínusuješ úplně cokoliv co napíšu, stejně jako ještě další dva až tři jedinci, jmenovat nebudu, ale někteří se k tomu i přiznali. Mě jsou naštěstí nějaký anonymní minusy úplně jedno, ale klidně si mysli, že se z toho hroutím, jestli ti to dělá radost, což evidentně dělá. Chlubíš se tím třeba i doma nebo v práci, jak si to tomu Fačínovi zase nandal, že od tebe dostal spoustu mínusů? Připadáš si pak jako lepší člověk? Pro mě si jen chudák, co si léčí mindráky na anonymním fóru. Sám k fotbalu nic nemáš, nerozumíš tomu, nemáš žádnej vlastní názor, jen papouškuješ. To si tu radši pokecám třeba s Colinem, s kterým se sice neshodnu, ale aspoň má svůj pohled na věc. Nebo třeba s JS, kterýho tu sice taky všichni hejtujete, ale na rozdíl od vás tomu aspoň trochu rozumí a umí argumentovat. Ale ty jsi jen plačka, která pořád akorát vykřikuje, podívejte, jak se ten Fačín před 5 lety mejlil! Přitom si ani sám nepamatuješ, co jsem psal nebo nepsal.

            Omlouvám se všem ostatním normálním spoludiskutujícím, ale už mám tohodle pána vážně plný zuby.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Edenjejenjeden     před 3 lety 16.08.2021 21:16 |  
              12 1

              Píšeš sračky , dostáváš mínusy , jednoduchá rovnice , ale to ty nikdy nepochopíš , a vždy to budeš svádět na ty ostatní , takže víš co Sašo .... a blokace


              Komentář byl uživatelem upraven (16.08.2021 21:39) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                Fačín     před 3 lety 17.08.2021 07:32 |  
                2 5

                No hurá. Ale to už si říkal minule a pořád mě prudíš. Takže ti to moc nevěřím.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Dennis     před 3 lety 16.08.2021 21:31 |  
              13 1

              Sorry, ale ty jsi fakt nemocnej... Máš mraky mínusů, protože všichni tady jsou zamindrákovaní jedinci, kteří tě z radosti zhusta mínusují... Nic lepšího tu nikdo nemá na práci. :-) Vůbec to není o tom, že sem opakovaně píšeš naprostý sračky.

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                Fačín     před 3 lety 17.08.2021 07:36 |  
                3 6

                Tak reaguj na konkrétní věci a můžeme se o tom pobavit. Ale napsat, máš jinej názor tak je to sračka, to umí každej.

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  p!erreCORE     před 3 lety 17.08.2021 09:50 |  
                  4 0

                  Ja budu reagovat na konkretni vec. Navazet se do mozna nejlepsiho ceskyho trenera ever (strasne moc sem chtel pouzit to moderni slovo :) mi prijde pres caru. 1) zajimaly by mne tvy duvody,proc to delas 2) je to prasarna

                  • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                    Fačín     před 3 lety 17.08.2021 10:04 |  
                    0 9

                    A čím konkrétně se do něj "navážím"? Důvody jsou jasné, pokud je něco špatně, tak hledám důvod, proč tomu tak je. A on jako hlavní trenér je samozřejmě za spoustu věcí přímo zodpovědný. Nevidím jako nějakou "prasárnu", že na to někdo upozorní. Nepomlouvám ho, neurážím ho.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                      p!erreCORE     před 3 lety 17.08.2021 10:53 |  
                      6 0

                      Nemluvil jsem o sebereflexi všemocného vždypravduříjkajícího pana poloboha Trpišovského (tam už žádnou nečekám, to je samý, jakloby, prostě a samý výmluvy tu na terén, tu na krátkou přípravu nebo třeba covid, co se zrovna hodí)

                      Tohle mi proste prijde sprosty a nefer

                      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                        Fačín     před 3 lety 17.08.2021 12:21 |  
                        0 7

                        No ale když si pustíš jeho tiskovky, tak slovo "jakoby" použije minimálně třikrát za větu.

                        A na krátkou a podivnou přípravu se vymlouval při zápasech s Ferencvárosem víckrát, to není hanobení, to je fakt.

                        A to s tím"polobohem" je jen narážka na místní nekritický obdiv, tzv.hyperbola. Chápu, že to asi někdo nepochopí, v tom případě se omlouvám, pokud jsem tím urazil něčí jemnocit.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                          Boss82     před 3 lety 17.08.2021 14:23 |  
                          2 2

                          A jsi při své nízké inteligenci schopen rozlišit výmluvu od reálného popisu situace, nebo je to pro tebe moc složité?

                          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                            Fačín     před 3 lety 17.08.2021 14:40 |  
                            0 4

                            Přijde mi to úplně stejné.

                            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                              Boss82     před 3 lety 19.08.2021 06:07 |  
                              1 1

                              Jo aha. Tak tím se to vysvětluje...

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Boss82     před 3 lety 16.08.2021 22:10 |  
              10 3

              Ty jsi vážně exemplář, to se jen tak nevidí. Ty si vážně myslíš, že se někdo normální zabývá tím, že na diskuzním fóru cíleně hledá příspěvky takové nuly, jako jsi ty, a sází ti mínusy, aby si na tobě zgustnul? Vrať se na zem, za to nikomu nestojíš. Celé je to o tom, že sem píšeš neskutečný sračky, tak lidé prostě vyjádří nesouhlas tím, že ti dají mínus. To je celé.

              To, co tu pořád meleš o nejúspěšnějším českém trenérovi všech dob, nebo cos tu mlel o V. Coufalovi, O. Dorleym a mnoha dalších skvělých hráčích, jsou výplody chorého člověka a nic jiného. Kdybys v sobě měl alespoň špetku sebereflexe, tak napíšeš: "Sorry, byl jsem totálně mimo a už budu radši držet hubu." Ale jelikož ty nejspíš ani nevíš, co slovo sebereflexe znamená, tak nás tu nadále budeš oblažovat svými moudry. Ach jo...

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              p!erreCORE     před 3 lety 17.08.2021 09:48 |  
              4 0

              Cituji: "Chlubíš se tím třeba i doma nebo v práci, jak si to tomu Fačínovi zase nandal, že od tebe dostal spoustu mínusů?"

              Ja to davam k dobru po pulnoci v hospode,kdyz zabava vazne.. :))

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                Fačín     před 3 lety 17.08.2021 10:08 |  
                4 3

                Tak jestli je to zajímá a baví vás to, proč ne:)

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              ColinSKS     před 3 lety 17.08.2021 10:02 |  
              2 4

              tvl, pokud budeš mít nějaký normální názory, tak si s tebou taky rád pokecám, ale ty svoje příspěvky dáváš někdy na level nas*anosti k hodnocení cca na 8 z 10. skoro to vypadá,že provokuješ. já mám taky minus 20 000 a řeším to? neřeším. prostě se hodnotí názor a mám třeba plus 15 nebo minus 15. to je vše. myslím si, že na forech obecně nemá smysl posunovat diskusi do osobní roviny. Tím jsem si prošel a např. wulf a já, jakkoli se nesnášíme, se tak nějak respektujeme a pokud, tak se komentáře věnují čistě kontentu.

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                Fačín     před 3 lety 17.08.2021 10:07 |  
                2 3

                Mínusy neřeším, na těch se točí akorát eden, ten z toho má radost, že jich mám hodně, mě je to jedno.

                Vám asi přijde, že když píšu příspěvky, že mám rudo před očima a chci na někoho křičet, ale tak to vůbec není.

                A úplně s tebou souhlasím, že nemá cenu posouvat to do osobní roviny, velmi se snažím to nedělat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        ColinSKS     před 3 lety 17.08.2021 09:56 |  
        0 3

        mlhu

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      mis3     před 3 lety 17.08.2021 07:38 |  
      4 0


      Dávám mínus a zároveň argumenty.
      1. Tak jako MB má právo dávat nejdražší lístky v lize, mají právo fanoušci tuto politiku bojkotovat, co už je proti právu je to že domácí dostanou lístky za polovinu
      2. Sebereflexe myslím tady nikomu moc nechybí. Přestože jsme vyhráli nad jedním z papírově velmi silných týmů, hodnocení je průměrné a kritické
      3. Kritika je v pořádku ve smyslu pochopení toho, co se stalo špatně. Urážky hráčů a trenérů nejsou kritika, ale jenom urážky
      4. Faul na Oscara byl, potvrdil to předseda komise rozhodčích.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Fačín     před 3 lety 17.08.2021 08:01 |  
        3 5

        Výborně, konečně někdo, kdo jenom neuráží a diskutuje.

        1. Samozřejmě že je to právo fanoušků to bojkotovat a nic proti tomu nemám, ale osobně mi to přijde dětinské, to je asi tak vše,

        2. Zarazili mě jen tyhle dvě věty: "Ten se dá shrnout tak, že Slavia byla lepší a zaslouženě zvítězila. .. Druhý visel při poločasové početní převaze dlouho ve vzduchu." Jinak jsem jako vždy Alanora pochválil, ale tohle mi přišlo jako trochu silný slova.

        3. To se s tebou naprosto shodnu, proto naše hráče ani trenéry a většinou ani spoludiskutující neurážím a osobně nenapadám. (že řeknu, že někdo hrál špatně, není urážka, ale pohled, nebo dokonce fakt)

        4. Faul na Oscara nijak nepopírám,jen tvrdím, že si na to máme dávat bacha, protože v zápasech bez VARu to nikdo neopraví, takže se na to nemůžeme spoléhat. A kdyby ten gól platil, tak jsme ve větším průšvihu, než si tu připouštíme.

        Děkuji za věcnou a slušnou diskusi.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          ColinSKS     před 3 lety 17.08.2021 09:53 |  
          2 4

          tvl, bež s tím pokrytectvím do zádele. sorry jako.
          1- nazývat bojkot a tím pádem princip detinským přístupem je myšlení ovce
          2 - no koment
          3- to respektuji, jen se zarážím nad tím, že si sám s*eš do huby
          4 - nic neříkající fráze.

          Hezké úterý

  7. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    žbl68     před 3 lety 16.08.2021 19:41 |  
    0 3

    krom Traoreho(Holeš), Lingra(Schranz) a Ekpaie (?) by to mohl být základ na poláky ... :-) samo Kuchta místo Standy, ten třeba na půl hodiny jako žolík :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      gazza     před 3 lety 17.08.2021 11:09 |  
      2 6

      S co tam bude ten protekční žolík jako dělat?

  8. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Kornovo     před 3 lety 16.08.2021 20:47 |  
    5 36

    Alanor: reaguji na Tve vyjadreni k odlozeni Olomouce. Opravdu se budeme srovnavat s madarskym, chorvatskym a polskym mistrem? to je ta cesta, kterou chceme jit? K cemu mame 33 hracu v kadru? Proc jsme nevyuzili Olomouc k rozehrani nasich hracu, zejmena stoperskou dvojici, ktera bez Kudely nefungovala hlavne z duvodu nesehranosti? O co bychom odehranim toho zapasu prisli? O absolutne nedulezite 3 body. Jen dodam, co rekli Honza Podrouzek a Ondra Novotny v jejich podcastu: byt hracem z lavicky Slavie a pak se dozvedet, ze se to dklada, tak jsem tak nasrany, protoze, kdy jindy uz bych mel dostat ten prostor. V kombinaci s tim, ze se nepostoupili jsme jeste vice k smichu nez predtim. Nechapu, ze neco takoveho muzes jako clen redakce obhajovat kemo.


    Komentář byl uživatelem upraven (16.08.2021 20:47) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Dennis     před 3 lety 16.08.2021 21:25 |  
      22 1

      A ty si jako myslíš, že jsme pupek světa? Ano, měli bychom se srovnávat i třeba s chorvatským, maďarským nebo polským mistrem. Právě přes tyto týmy vede cesta do LM, kam se chceme dostat. Záhřeb ji hraje častěji než my, Maďaři ji hráli loni, nejsme žádní mistři světa, abychom se srovnávali s Bayernem nebo Juventusem. Poslední naše neúspěšná předkola skončila na týmech z Kypru, Ukrajiny, Dánska a Maďarska.
      Pokud realizák vyhodnotil, že bude lepší zápas s Olomoucí odložit, tak to bylo to nejlepší možné pro klub. Nechápu, na základě čeho si ty od stolu troufneš tvrdit opak. Nevíš vůbec nic o tom, jak na tom byli hráči fyzicky a zdravotně, kolik času potřeboval realizák na přípravu apod. Kdyby měli pocit, že ten zápas potřebují na rozehrání, tak by si ho neodkládali...
      Nedůležité tři body? Si jako myslíš, že ligu budeme pořád vyhrávat o 10 bodů? Trochu jste tu někteří ztratili pokoru - s Maďary nebo Chorvaty se vůbec nebudeme srovnávat, na tři body s Olomoucí sere pes...
      Liga bude letos vyrovnanější než loni, každé body budou potřeba, protože druhé místo sešupem v pořadí koeficientů už není co bývalo a hraje se z hlediska LM jen o první flek.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Edenjejenjeden     před 3 lety 16.08.2021 21:44 |  
        7 0

        No musím říct Dennisi , že poslední dobou docela zírám na některé příspěvky , vím , člověk by se měl udržet , a nereagovat na ně , ale někdy to prostě nejde

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Dennis     před 3 lety 16.08.2021 21:49 |  
          13 0

          Co ti mám povídat, mě už to dneska taky naštvalo, my máme zlatou éru Slavie, my co fandíme už spoustu let, tak jsme po něčem takovém marně toužili dlouhý roky a tady se pořád jede hejt, jak tohle děláme špatně, tihle hráči jsou hrozní, tamti k nám vůbec neměli chodit apod. Šílený. A jako poslední dny je tady už snad víc těchhle příspěvků než rozumných a věcných, to je na tom to nejhorší. Bohužel někteří slušní fanoušci, jejichž názorů jsem si vážil a vždycky si je rád přečetl, už sem v podstatě nepřispívají. :-(

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Edenjejenjeden     před 3 lety 16.08.2021 21:58 |  
            9 0

            Mám stejný názor . Kdybych neznal výsledky Slavie v posledních letech , a četl jen jejich příspěvky , tak bych měl pocit , že hrajeme o sestup . Všechno špatně , Tvrdík , trenéři ,hráči .....

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              ColinSKS     před 3 lety 17.08.2021 09:48 |  
              2 1

              přesně tak, edene, kde byli všichni po zápase s teplákama 0:7. v kanálu. a teď se machruje, že jsme tohle a tamto podělali, a přitom nezvednou p*del aby třeba někam jeli. v česku se rozmohl takový nešvar - euforie a skepse jsou dvojčata :/


              Komentář byl uživatelem upraven (17.08.2021 09:48) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                SirCohen     před 3 lety 17.08.2021 10:09 |  
                0 0

                Já byl po zápase v hospodě u koule.

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                Fačín     před 3 lety 17.08.2021 10:28 |  
                2 2

                To si pamatuju bohužel dost přesně. Seděl jsem zničenej v hospodě a kámoši z Bohnic (sparťani) ze mě měli fakt velkou srandu. I tak jsem neváhal a na další zápas s Boleslaví jsem šel. 0:4.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 17.08.2021 14:35 |  
            1 0

            Díky za ten první příspěvek ve vlákně. Už jsem měl včera podobnej, ale právě proto co teď zmiňuješ jsem to neodeslal. Fakt mne začíná štvát se tu brodit bahnem, abych našel slušnou, smysluplnou reakci a vlákno, které mne pobaví a zaujme nikoli negativně. Vždyť fotbal tady má být pro fanoušky aby nás odreagoval a uvolnil, a ne nasíral... Fakt na toto mi stačilo po Jarolímovské období... Kurnik a jak jsem si chrochtal i za těch 2x 0:3 s Andrlechtem, protože to znamenalo, že v lize nehrajeme o padáka!

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Kornovo     před 3 lety 17.08.2021 19:27 |  
        1 5

        S Vami se vubec neda diskutovat vazeni!! Slyseli jste posledni podcast Slavistickych novin? I Quelharovi se to uplne nelibilo a to uz vubec nemluvim o Ojovi, ktery ma stejny nazor jako ja. A nevsiml jsem si, ze by se je nekdo snazil v diskuzi zaslapat do zeme, tak jako jste to udelali mne. Zpochybnovani meho fanouskovstvi a taky, ze nechodim na stadion. Jen dodam, ze Madari ten ligovy zapas odlozili uz davno predtim a taky mozna kdyby Standa Tecl hral 60 minut proti Sigme a treba by i skoroval, tak ma to sebevedomi taky vyssi!!! Ale vypada to, ze nema cenu s Vami diskutovat, protoze tady se zadna diskuze nevede.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Dennis     před 3 lety 17.08.2021 22:15 |  
          4 0

          Nejsem si vědom, že bych někoho chtěl "zašlapat do země". Jen jsem se formou reakce důrazně ohradil proti tvému názoru. A to z toho důvodu, že s ním vůbec nesouhlasím. Tvé fanouškovství také nijak nezpochybňuju, jen mi připadá, že ti chybí pokora, když se tak přezíravě vyjadřuješ o chorvatském, maďarském nebo polském mistru. My jsme si ten zápas chtěli také odložit dřív, ale zamítli nám to. Maďarům ne. To, že jsme se o to pokoušeli už dřív, není žádné tajemství, psalo se to všude možně.

          A ano, kdyby Standa hrál a skóroval proti Sigmě, tak mohl mít sebevědomí vyšší. Ale přijde mi absurdní mít názor, že tomuhle rozumím víc než lidé z klubu, konkrétně náš realizační tým. Tohle přece věděli i oni, to není žádný objev. A přesto se, věřím, že po zralé úvaze, rozhodli a vyhodnotili si to tak, že bude lepší, když Standa ten zápas proti Olomouci hrát nebude. Možná proto, že to oproti tomuto potenciálnímu kladu mělo dalších X záporů, o kterých ty nepíšeš, o kterých možná vůbec nevíš, protože prostě nejsi dnes a denně s týmem jako oni.


          Komentář byl uživatelem upraven (17.08.2021 22:16) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Kornovo     před 3 lety 17.08.2021 22:39 |  
            0 5

            Reakce nebyla jen na tebe, ale 40 zapornych palcu za 2 prispevky je usmevne. Ty jinymi slovy rikas, ze jsem blby jak tago, kdyz si dovoluji rozporovat rozhodnuti vedeni klubu bez interniho infa. Co treba konstruktivni kritika? Chyby se delaji, to je normalni, jako treba ze hrac s formou, na nehoz JT zrejme sazi neni ani na soupisce (Ekpai), to mi nevadi. Ale opravdu tady vetsina uzivatelu souhlasi s odlozenim zapasu? Ja myslel, ze mame siroky kadr, abychom zvladli 3 souteze. Kolik utkani jsme hrali? 2 v lize a 1 v Budapesti? To musi byt unava jak krava.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              mis3     před 3 lety 18.08.2021 07:20 |  
              4 1

              To odložení přece nebylo primárně kvůli únavě. Aspoň ne kvůli fyzické. Chtěli mít na přípravu více času. Protože mají pokoru a nedokázali by se nesoustředit na pořádnou přípravu na Olomouc. A prostě chtěli mít více času na přípravu na Fradi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 16.08.2021 21:57 |  
      7 0

      S maďarským mistrem už jsme se porovnali. Teď se budeme srovnávat s polským mistrem, kdo je lepší.
      Zrovna ta nesehraná stoperská dvojice (Holeš, Kacharaba) nemohla za to, že jsme nuloví před a vně pokutového území. Tam jejich nesehranost na střelecké impotenci neměla žádný vliv. Jinak nerozporují se ty tvé myšlenky s Podroužkem a Novotným? Tak buď cílíš na sehranost (to jsi žádal ty) anebo tam dáš širší kádr (to chtěla dvojice PN). Hráčů máš 33, ale realizační tým je furt stejně úzký. Sice to nakonec nevyšlo, a třeba i s tou Sigmou nakonec prohrajeme... ale zkrátka se zkusilo vše, abychom přes maďarský celek přešli.
      Taky se jaksi zapomíná, že ten zápas se bude muset někam přeložit a určitě to nebude na nějakou volnou sobotu, protože je program do konce podzimu nabitý. Očekávám, že se zápas bude hrát v repre pauze, tedy stejně to odehrají ti hráči z lavičky, tak o co jde.
      Komu jsme k smíchu? Pokud těm dvěma, tak jsem s tím úplně v pohodě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Snivec     před 3 lety 16.08.2021 22:04 |  
      7 0

      kazdy ma pravo na svuj nazor a pokud ho napise slusne, ma ho pravo zde prezentovat
      ale nekdy te hlouposti je fakt dost a to je i pripad tveho prispevku
      doporucuji mene poslouchat podrouzka, protoze on vi uplny prd, jak se citi hraci Slavie a napr Standu Tecla by urcite postavil s Olomouci a on hral zaklad v poharu, jinak netreba vice psat, Dennis to napsal presne

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      mig52     před 3 lety 16.08.2021 22:46 |  
      12 2

      Máme 33 hráčů, z toho 16 zraněných. Ale o to nejde. Tys doteď nepochopil, že princip odložení nebyl o fyzickém ( ne)zvládnutí, ale o tom, aby po těch sračkách, co nás potkaly, měl realiz.tým dost času na to, se na důležitý zápas 100% připravit? To je mit tě líto! Že to přesto nevyšlo, je věc jiná. Ale JiT potřebuje mít pocit, že pro tým udělal vše a za to je, jako i v minulosti, skvělý.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 17.08.2021 08:30 |  
      3 4

      proč bychom se vůbec měli srovnávat? kdyby oni neodložili, myslím že my bychom stejně odložili. každý na to má nějaký názor, stejně jako ten rudej blábolista co si hraje na experta (že bychom se mohli sehrát a bla bla bla) . Za mne správný krok, nevyšel. Kdybychom postoupili, tak pěješ chválu, jak se to geniálně povedlo. Negace ke všemu je výsada čechů. Ty jsi etalon.


      Komentář byl uživatelem upraven (17.08.2021 08:31) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      mis3     před 3 lety 17.08.2021 09:03 |  
      6 0

      Opravdu se budeme srovnavat s madarskym, chorvatskym a polskym mistrem? - je potřeba si bohužel přiznat, že co se týče financí, zázemí a hráčských možnosti jsou tyto kluby na minmálně podobné úrovni, spíše vyšší, takže ano muisíme, protože nám nic jiného nezbývá. Naší jedinou výhodou oproti nim je aktuálně jeden z nejlepších trenérů široko daleko.

      Bylo by záhodno si vzpomenout, že Šilhavý zvládl udělat titul, ale v Evropě to byla celkem bída a to měl fiančnní možnosti možná ještě lepší než teď JiT.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        cunak     před 3 lety 18.08.2021 18:37 |  
        0 4

        Bylo by záhodno vzpomenout, že za p. Šilhavého jsme do EL postoupili. A nebýt uměle vyvolaného rozvratu týmu v posledním zápase, mohli jsme i postoupit ze skupiny. S podstatně menším rozpočtem než teď.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Edenjejenjeden     před 3 lety 18.08.2021 19:10 |  
          1 0

          Ale to že trenér neumí ukočírovat své mužstvo je jen a jen jeho chybou . A náznaky určité revolty proti Šilhavýmu se objevovaly už dříve , viz např. rozhovor Hušbauera , nebo nepodání ruky Mešanoviče po jednom zápase . A nesmyslné točení sestavy , kdy jiná jedenáckta hrála jen poháry a druhá jen ligu , to určitě taky nepřispělo k pohodě mužstva . Takže žádné temné síly , ale trenér prostě ztratil kabinu


          Komentář byl uživatelem upraven (18.08.2021 19:15) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            cunak     před 3 lety 18.08.2021 19:25 |  
            0 2

            A do té EL postoupil, že?

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Edenjejenjeden     před 3 lety 18.08.2021 19:35 |  
              1 0

              A co jako ? Trpišovský hrál dvakrát dokonce čtvrtfinále EL , a vyřadil vítěze EL Sevillu . Nechápu pointu tvýho příspěvku , prohrát v posledním zápase s Astanou , navíc doma a kdy nám stačila remíza , je prostě blamáž , i kdyby na mužstvo působily jakékoliv temné síly , nebo , co jsi to tady tady naznačoval ...

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                cunak     před 3 lety 18.08.2021 21:29 |  
                0 3

                Pointa je v tom, že za p. Šilhavého to rozhodně celkem bída, jak bylo psáno v příspěvku, na který jsem reagoval, nebyla. O p. Trpišovském jsem nepsal, toho jsi sem začal tahat Ty. Ani o p. Jarolímovi, Ciprovi, či Maddenovi.

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  Edenjejenjeden     před 3 lety 19.08.2021 06:18 |  
                  1 0

                  Tak to máš asi krátkou pamět , protože to na podzim 2017 ( o tomhle období je řeč) , bída rozhodně byla . Jinak si myslím ,že nikdo nezpochybnuje fantastickou Šilhavýho serii po nástupu za Uhrina . Ale na podzim se mu ten tým rozpadl pod rukama , a on nevěděl co s ním . Koneckonců , ztráta na Plzen po podzimu 2017 byla 15 bodů , a to myslím hovoří za vše . Ano , byla to bída ....i v Evropě , kromě zápasu na Vilarealu


                  Komentář byl uživatelem upraven (19.08.2021 06:27) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                    cunak     před 3 lety 19.08.2021 14:37 |  
                    0 3

                    Do Evropské ligy jsme postoupili, že? Vyřadili jsme BATE Borisov, v té době celkem pravidelného účastníka ligy mistrů, že? Myslíš, že byli horší, než Mydli Fydli a Fradi?

                    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                      Edenjejenjeden     před 3 lety 19.08.2021 14:44 |  
                      1 0

                      Ano myslím , ještě něco ?

                      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                        cunak     před 3 lety 19.08.2021 14:45 |  
                        0 2

                        Dobrá. Já si to nemyslím.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Leksel     před 3 lety 16.08.2021 22:12 |  
    8 0

    Ta poznámka u Lingra, že byl obětí Smržova neférového úderu, mi přijde až nepřiměřeně eufemistická, ten úder nebyl "jen" neférový, ten byl vyloženě zákeřný. Smrž tím ukázal, že má velké problémy udržet nervy pod kontrolou, určitě by u něho nebylo na škodu navštívit psychologa nebo psychiatra, aby se s tou jeho emoční labilitou, která vyústila do hrubé agrese, něco včas dělalo. Nechtěl bych, abych někdy v budoucnu viděl od tohoto člověka něco podobnýho nebo ještě agresívnějšího na jakýmkoli hráči v lize.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Edenjejenjeden     před 3 lety 16.08.2021 22:15 |  
      9 0

      Máš pravdu , to nebyl náhodný úder , který se někdy stane třeba při výskoku . Tohle byl jednoznačně cílený úder na hlavu . Kdyby se to stalo někde na ulici , tak by to bylo skoro na žalobu

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        ColinSKS     před 3 lety 17.08.2021 08:27 |  
        2 2

        no to pokud by se nedejbože stalo, tak to skutečně na žalobu je. tohle nebyl sportovní souboj. tohle byl úmysl a ten pičus má velký štígro.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Leksel     před 3 lety 17.08.2021 11:41 |  
        3 0

        Na ulici bych na toho grázla zavolal policajty a dotáh' to až k soudu. Ve fotbale by měl dostat několikazápasovou stopku a na čelo vytetovat "Bacha, magor!".

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 3 lety 16.08.2021 23:43 |  
      6 0

      Ten Ondra na to má smůlu, nejdřív ho hrubě fauloval loktem ten blb bucha a teď tohle. Nechápu, proč za toto nepřijde flastr na 10 zápasů a víc.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 17.08.2021 08:25 |  
      2 3

      ondra měl velký štěstí, že ten loket toto mam*da se svezl po trochu zpocené skráni. mohlo to dopadnout hůř, mnohem hůř, ta intenzita byla veliká. Tohle může udělat fakt jen bezmozek.

  10. Ad Alanor terminy

    Mike     před 3 lety 16.08.2021 22:16 |  
    0 0

    Také jsem nad tím přemýšlel, proč se hraje systémem streda- úterý a utery- středa a nepřišel jsem na nic. Přitom kvalifikace EL má formát ctvrtek- čtvrtek. Ale toto předkolo LM se výše uvedeným systémem nehrálo. Díky finále Superpoharu se všechny odvety hrály v úterý.

    • Re: Ad Alanor terminy

      ColinSKS     před 3 lety 17.08.2021 08:33 |  
      0 7

      prostě to tak je a je to pro všechny stejný

      • Re: Ad Alanor terminy

        Alanor (admin)     před 3 lety 17.08.2021 11:03 |  
        3 0

        No není. Je velký rozdíl mít víkendový zápas v režimu středa-úterý, nebo úterý-středa

        • Re: Ad Alanor terminy

          uru100     před 3 lety 17.08.2021 11:42 |  
          1 2

          Já nad tím hodně přemýšlel a prostě mi to nedává smysl. Hodně vyjádření bylo jak měli málo zápasů a když ho můžeme využít k lepšímu sehrání tak zápas zrušíme. Souhlasím, že je to rozdíl. Ale jsme na začátku sezóny. hráči snad ani nemůžou být unavení. Co budeme říkat za pár měsíců? Takže ano, je to rozdíl, ale vrcholovým fotbalistům by tohle nemělo vůbec vadit.

    • Re: Tohle jsem úplně nepochopil

      Edenjejenjeden     před 3 lety 17.08.2021 07:15 |  
      1 1

      To jsme nepochopili nikdo . Je o tom diskuze v off-topicu :-)

  11. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    mis3     před 3 lety 17.08.2021 07:32 |  
    0 0

    oprava - Špatné vlákno


    Komentář byl uživatelem upraven (17.08.2021 07:39) . Zobrazit původní komentář

  12. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    ColinSKS     před 3 lety 17.08.2021 08:22 |  
    3 7

    Zpět ale k sobotnímu zápasu v Boleslavi. Ještě než se ale dostanu k samotnému fotbalu, tak si musím povzdechnout nad přístupem tamního klubu k fanouškům. Zvýšit NEJLEVNĚJŠÍ vstupné na 500 je pro mě prasárna. Ani si tak nemyslím, že jsou v Boleslavi tak chamtiví, jako že jsou vychcaní a radši oželeli příjem ze vstupného, než aby hráli před slávistickou kulisou. Takové zvrácené myšlení jen dokládá, v jakém stavu český fotbal obecně je. Každopádně Dufek a spol. nemají ani peníze, ani body, což je jen dobře. Je ovšem smutné, že se velice zajímavý souboj Škody, Suchého a Jarolíma proti Trpišovského mistrovské Slavii odehrává v tradičně ubohé atmosféře boleslavského stadionu.

    tohle je přesné jako trefit 10tku na terči. přesně to si myslím, je to klub, který mi je nesympatický po prádelně a erbé třetí v řadě.
    Jinak hodnocení je úúúplně ok, Kolimu jsem dal šestku, za to nic nedělání. A karafiátovi minus 5.

  13. Tak večer si dáme Bayern

    Slávista 51     před 3 lety 17.08.2021 10:14 |  
    0 2

    abychom si možná zpravili chuť.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    gazza     před 3 lety 17.08.2021 11:07 |  
    2 13

    Pokud tam někdo podal průměrný, nebo nadprůměrný výkon tak jedině Stanciu a zbytek průměr ,nebo horší.Masopust tragédie .Není schopen zpracovat a přihrát jediný míč.Ekpai běhavý a to je vše .Finální fáze otřesná.Práce s míčem u většiny hráčů mizerná .

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      JS (přítel SN)     před 3 lety 17.08.2021 11:56 |  
      1 15

      Jako my bychom se po tom vybuchu v Budapesti pry ted nebranili prodeji Stancia za podobnou nabidku, jakou jsme predtim odmitli z Gala… ale Masopust tu zustane az do konce kariery, zejo. Pritom zrovna u nej bychom meli co nejrychleji rozposlat nabidky vsem latentnim zajemcum a snazit se jej prodat za kazdou cenu.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    DF007     před 3 lety 17.08.2021 11:16 |  
    4 12

    Dám sem svůj pohled na cenu lístků. Je plným právem klubu z Mladé Boleslavi, aby si stanovil cenu jakou on uzná za vhodné. Možná porušil pravidla tím, že zlevněné vstupné nebylo stejné pro všechny sektory, ale to bych považoval za chybu ticketingu. Jen mi od nás (myšleno slávistů) nepřijde úplně vhodné, abychom někomu vytýkali cenu lístků, když naše cenová politika je velmi podobná. Máme cenové rozpětí od Z1 do Z3, přičemž v Z3 stojí vstupenky téměř 900,-Kč. Já se snažím vžít do myšlení funkcionářů Mladé Boleslavi a postupoval bych velmi podobně. Také bych na atraktivní zápasy, kde je pravděpodobnost příjezdu hostujících fanoušků zdražil. Ostatně Slavia nedělá nic jiného, proto mi přijde populistické vyjádření Tvrdíka o předání podnětu na ČOI. Nyní to přehnali, napálili to moc, nikdo jim nepřijel, tak budou mít ztráty. Uvidíme podle ceny vstupenek příště, zda jim jde o diváka nebo o klid. Myslím, že v Boleslavi chtěli hlavně klid a tak i příště budou vstupenky za raketu. Ale nejdříve si ukliďme před vlastním prahem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Alky (přítel SN)     před 3 lety 17.08.2021 11:49 |  
      6 0

      Ale cena vstupenky pro hosty jednoduše NESMÍ být vyšší než pro domácí. Řečí sektorů, oni mají vstupenky v rozmezí Z0 (odboráři ze škodovky) až Z1 (ostatní), zatímco my jsme byli v Z3.


      Komentář byl uživatelem upraven (17.08.2021 11:50) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        DF007     před 3 lety 17.08.2021 11:56 |  
        0 10

        To ovšem není pravda. Ceny vstupenek byly stejné. Jen u slev byl rozdíl. Samozřejmě i to je špatně.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Mijk     před 3 lety 17.08.2021 12:17 |  
          4 1

          Kdyby to bylo tak jak říkáš, respektive tak jak říkají oni, tak by šli i fanoušci Boleslavi za 500,-Kč.. Jenže tak to není - nevěřím tomu, že byl v hledišti jediný fanoušek Bolky za 500,- - všechno byli buď děti, důchodci, nebo držitelé sezónních permanentek (rozdávaných zdarma), což je drtivá většina návštěvníků celou sezonu.. Od Boleslavi je prasečina na entou, srovnatelná s tím, kdyby Slavie prodávala lístky na vzájemný zápas do Edenu do jejich kotle třeba za tisícovku. Kromě nějakých úplně základních etických norem je to i protiprávní, takže je naprosto správně, pokud na ně Jarda poštval ČOI.. Já bych je klidně udal i na Gestapu, pokud by byl zájem, protože to jsou normální zmrdi..

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            DF007     před 3 lety 17.08.2021 12:56 |  
            0 13

            Ano udávat Gestapu to čechům šlo. Děkuji za připomenutí toho, v jakém státě žijeme. A teď k věci. Kolik fanoušků v Edenu může čerpat slevy. Také je to velmi početná skupina. Jde např. o členy Odboru přátel, fanklubu. Navíc Slavia také rozdává vstupenky partnerům zdarma. To jsou běžné věci, které se dějí všude, a to včetně Slavie. Pravda, v Boleslavi tomu asi ještě trochu pomohli.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              JS (přítel SN)     před 3 lety 17.08.2021 13:02 |  
              5 2

              Mezi udáváním Gestapu (nebo komukoliv) a poukazováním na nekalé obchodní praktiky ČOIce není absolutně žádný „souvis“. Někdy zírám, co tady dokáží místní diskutéři použít za příměry.

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                DF007     před 3 lety 17.08.2021 13:28 |  
                3 5

                Jen podotknu, že jsem nebyl první, kdo použil termín Gestapo. Jen jsem reagoval na příspěvek.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Mijk     před 3 lety 17.08.2021 13:11 |  
              9 1

              Vybral sis z mého příspěvku co sis vybral, tvoje volba.. Obdobně bych já mohl poděkovat za připomenutí toho, jak jsou někteří moji spoluobčani schopní si přehnaným formalismem obhájit v zásadě cokoliv. Poznámka o Gestapu (možná nevhodná, sorry) měla naznačit, že pokud se někdo chová jako zmrd, nevidím jediný důvod se k němu chovat jinak.. Tvoje srovnání (slevy pro Odbor přátel či rozdávání vstupenek partnerům) kulhá na všechny čtyři.. Pokud má Odbor přátel slevu 50% na vstupném, omlouvám se za neznalost. Pokud cca 40% kapacity stadionu rozdá Slavia partnerům, omlouvám se za neznalost. Taková je situace v Boleslavi, pokud to nevíš, tak mě to mrzí. Že je hlavním partnerem klubu automobilka, to myslím víš. Že automobilka dostává za podporu jako benefity pro zaměstnance jak permanentní vstupenky tak lístky na jednotlivé zápasy myslím taky víš. Mimochodem to byl taky původ mnoha slávistů na stadionu - pracují v automobilce, dostali permanentku či lístky v práci, ale fandí Slavii. Pokud chceš tuhle situaci porovnávat s normálním komerčně fungujícím subjektem jako je Slavie, sorry.. Porovnatelná situaci by byla, kdyby Slavia dostala jako soupeře v Evropě Bayer Mnichov, nastavila cenu lístku na 2 000,-Kč a následně vyhlásila slevu 50% pro držitele občanského průkazu mezi 15 a 75 lety a vstupné zdarma pro permanentkáře.. Osobně bych to vnímal jako prasečinu a vadilo by mi to.. Ty bys to asi vyhodnotil jako chytrý obchodnický tah, každej to máme jinak.. Já se v životě snažím chovat ke svému okolí tak, jak chci aby se chovalo ono ke mě.. Nahlíženo touhle optikou, vedení Boleslavi se zachovalo jako banda hajzlů, takhle jednoduché to mám..

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                DF007     před 3 lety 17.08.2021 13:41 |  
                1 8

                Vybral jsem si, co jsi mi nabídl. Otázka nabídky a poptávky. Nyní k slevám. Člen odboru přátel má například slevu na zápas s Legií ve výši 15%. Kolik klub rozdá volňásků nevím, ale budu vycházet z předchozích sezón. Stadión v Edenu má pro Evropu kapcitu nějaký 19.300 sedaček. Do prodeje jich chodí okolo 16.000. To znamená, že rozdáno bývá něco okolo 3.000 vstupenek, což je určitě více, než rozdali v Boleslavi. Ano vím, argumentační faul, protože Eden je 4x větší. K automobilce a standardním vztahům píši u tvého druhého příspěvku. Ale přesto zopakuji nic nestandardního v tom nevidím.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          kjandourek (admin)     před 3 lety 17.08.2021 12:18 |  
          6 0

          Tak za prvé je problém, že ceny byly výrazně změněné oproti minulým letům - fanoušci sdíleli fotografie vstupenek z let minulých, kdy se cena do sektoru hostí pohybovala mezi 180 - 280 korunami.... můžeme se bavit o inflaci, o nutnosti zvednout cenu kvůli koronaviru, ale těžko se dopracujeme tomu, že je logické a oprávněné zdražení o 100%....

          Já sice chápu, že obchodník může nastavit cenu, jak uzná za vhodné, ale jak bychom se tvářili na jedinou samoobsluhu široko daleko, kdyby ze dne na den začala prodávat housku za stovku a bochník chleba za dvě?

          Dalším problémem je, že vstupenky sice naoko stály stejně i do sektoru domácích, ale všechny byly nějak zlevněny o 50%.... člověk v domácích barvách byl prohlášen za seniora, nebo studenta a najednou platil jenom 250,- ... chápu - těžko ověřovat, třeba skutečně každý boleslavský nepermanentkář, který zatoužil navštívit utkání se Slavií něco studuje.... důkaz není...

          Ovšem úplně košer to také není, že?

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            DF007     před 3 lety 17.08.2021 12:52 |  
            3 12

            Všechno jen řeči. Všechny ligové kluby jsou obchodní společnosti. To znamená společnosti, jejichž hlavním předmětem činnosti je generovat zisk. A jakou k tomu zvolí formu je jen na nich. Na nás je jen to, zda jim na tu hru přistoupíme nebo ne. Pokud chtěli za lístek 500,-, je to jen jejich právo, a to i kdyby ho napálili za 1.000,- a cenu zvedli o několik set procent. Neustálé stesky, že nám někdo ubližuje, mě prudí. Navíc, když na náš stadión stojí lístek i kolikrát více než v MB.
            Dopadlo to tak, že tam od nás jel zlomek fanoušků. Zda MB prodělala nebo vydělala je jen jejich problém.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Mijk     před 3 lety 17.08.2021 13:18 |  
              7 1

              Ano, opět nemáš pravdu.. Mladá Boleslav (bohužel) nefunguje jako standardní obchodní společnost a fotbalový klub. Příjmy ze vstupného tvoří naprosto marginální příjem v pokladně.. Pokud by se chovali jako obchodní společnost a šlo jim o zisk, klidně ať dají cenu vstupného na 500,-Kč a zároveň pozvou fanoušky na nové rozšířené toalety a upravenou a rozšířenou nabídku občerstvení. Byl jsi někdy jako fanoušek v Boleslavi? Byl jsi někdy jako fanoušek na Edenu? Pak bys myslím chápal rozdíl v ceně mezi oběma "produkty"..

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                DF007     před 3 lety 17.08.2021 13:35 |  
                1 6

                Tady asi není prostor diskutovat o pojmu standardní obchodní společnost. ale přeci jen mně to nedá a drobně to rozvedu. Mladá Boleslav je klub, který je ekonomicky velmi dobře vedený. Že je to zejména díky příspěvku Škody auto je věc jasná. Pokud jim za sponzorský příspěvek na oplátku poskytují vstupenky zdarma, tak na tom nevidím nic nestandardního.
                Možná ještě dovětek. Já nehodnotím chování klubu jako etické, k tomu to má daleko, ale jako obchodník bych asi jednal podobně. Má přijet hodně hostujících fanoušků, tak zvýším cenu. Koneckonců takto se chová i Slavia. Stačí se podívat na rozdílné ceny lístků u Z1 a Z3 nebo ceny lístků na pohárové zápasy. Čím zajímavější zápas, tím vyšší cena. A nejde o služby, ty máme v Edenu také stále stejné, ale o soupeře nebo význam zápasu. Můžeme to hodnotit jako smutné, ale je to tak všude. Jen to v MB trochu přepískli, s čímž souhlasím.

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  Mijk     před 3 lety 17.08.2021 13:47 |  
                  5 0

                  Už jsme dospěli k tomu, že se neshodneme, takže taky jenom krátce.. Firma, která si nechá utéct příjem cca půl milionu a stane se předmětem veřejného odsouzení podle mě dobře vedená není. Já jako obchodník bych to neudělal, protože tohle je strašně krátkozraké a v dlouhodobém horizontu na to dojedeš..

                  • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                    DF007     před 3 lety 17.08.2021 14:11 |  
                    1 6

                    Ale tady si musíš přičíst i vyšší výdaje - např.pořadatelská služba, která by tam musela být ve výrazně vyšším počtu. Opakuji, že neschvaluji rozdílné ceny pro domácí a hosty. To je lumpárna. Ale nechť si domácí klub nastaví cenovou politiku, jak chce. Třeba má Dufek rád na fotbale ticho, tak pro to dělá všechno. Je to jen jejich rozhodnutí.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                      Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 17.08.2021 15:53 |  
                      3 0

                      Není náhodou Z1-3 v našem případě předem nastavená? Plus minus dlouhodobě známá? Kdežto tady šlo o zdražení "last minute"? Mmch. léta páně toto použili i "kamarádi" na Slovácku, kdy kotel domácích a kotel hostí, neboli psí kotec, nestáli rozhodně stejně. A o tom, že v Brně cíleně a organizovaně serou na catering a služby je fakt. Takže bohužel, nechápu to, holt do Edenu vezmu klidně přítelkyni (+1 lupen) a pořídím občerstvení (x2), kdežto Brno, Slovácko pěkně singl a často s občerstvením před/ po zápase. Myslím, že matematika příjmu pro klub celkem jasná...

                      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                        DF007     před 3 lety 17.08.2021 19:56 |  
                        0 0

                        Já neumím posoudit, jak funguje servis v hostujícím sektoru v Edenu. Nikdy jsem tam nebyl.

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  Krystof     před 3 lety 17.08.2021 13:55 |  
                  9 0

                  V zásadě s tebou souhlasím, klub má jistě právo tvořit různé cenové kategorie jak uzná za vhodné a na jaké zápasy chce. Je pak na zákazníkovi (fanoušcích), jak se k tomu postaví a zda mu lístek za takovou cenu stojí.
                  Jenže zde v případě MB jde z pohledu (zejména slávistických) fanoušků o dlouhodobý problém. Jezdím tam pravidelně a takovejch vojebů, co jsem tam už s dalšími slávisty zažil, to se jen tak nevidí. Klasikou byly “vyprodané” zápasy, kdy člověk v MB v den zápasu lístek na poloprázdný stadion u pokladen sehnal, byť je třeba naschvál otevírali před davem slávistů půl hodiny před zápasem, pak nefungovalo vydávání, pak najednou zase jo a člověk se tam dostal tak ve 30. minutě. A další vychytávky, jen aby to člověku znechutili.
                  Jejich “servis” na stadionu, kdy dojde teplé pivo už před zápasem, je také vyhlášené. Záchody zhruba na úrovni železobetonového monstra na Letné (hodně žalostné), v sektoru hostů třeba jen 2 toitoiky. Nevpouštění se slávistickými symboly, ačkoliv Slavia byla prakticky doma.
                  To vše se dělo snad každý rok. A do toho teď MB skokově zvýší vstupné hodně nad poměry a jak se ukázalo, domácí chodili na zlevněné vstupné za polovinu.
                  Když se tyto zkušenosti slávistů spojily s razantním zvýšením ceny, byl bojkot poměrně logickým vyústěním a musím s ním souhlasit.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              kjandourek (admin)     před 3 lety 17.08.2021 13:37 |  
              5 0

              To se tedy velice pleteš... doporučuji přečíst třeba tento článek

              https://www.ochrance.cz/aktualne/rozdilne-ceny-ano-ale-jen-z-legalnich-duvodu/

              Vypichuji z něj:

              Existence různých cen za stejné zboží či službu je běžným projevem tržního hospodářství. Stanovení rozdílných cen nebo poskytování slev určitým skupinám spotřebitelů je obvykle motivováno snahou přilákat je ve větším množství a zvýšit tak celkový zisk. Vedle práva hospodářské soutěže je však trh vázán i zákazem diskriminace, takže používání různých cen nesmí být založeno na některém zakázaném diskriminačním důvodu (rasa, etnický původ, národnost, pohlaví, sexuální orientace, věk, zdravotní postižení, náboženské vyznání, víra či světonázor). Rozlišování také nesmí zasahovat do důstojnosti jednotlivců a musí být rozumně odůvodněné.

              Jestliže je neúměrně vysoká cena stanovena proto, aby odradila nevítané návštěvníky či zákazníky a zamezila jim přístup k dané službě, jedná se o porušení antidiskriminačního zákona.

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                mig52     před 3 lety 17.08.2021 13:44 |  
                0 1

                Jj., dobře vybráno, to dává smysl!

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                DF007     před 3 lety 17.08.2021 13:47 |  
                0 8

                Asi jsem psal všechno zbytečně nebo někdo neumí číst. Já nerozporuji, že nebyly-li ceny vstupenek stejné pro všechny stejné zákazníky, tak je to špatně. Já se jen pozastavuji nad stesky, že lístky byly drahé. Ano byly. Ale chováme se jinak při cenotvorbě než klub v MB. Máme tři kategorie vstupenek podle kvality soupeře. Budou fanoušci Baníku v neděli platit stejně jako fanoušci Karviné až k nám přijedou. Ne budou platit vyšší vstupné. Poskytuje Slavia slevy pouze svým fanouškům, ano poskytuje. Ale tak je to správně, tak se přeci v ekonomice chovají všechny subjekty.

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  kjandourek (admin)     před 3 lety 17.08.2021 13:56 |  
                  4 0

                  Zdá se, že pořád nechápeš, co se ti snažíme říci....

                  Ano souhlas - máme tři kategorie vstupenek.. to je jediné, s čím se dá souhlasit...

                  1. Tyto kategorie jsou léta stejné - mění se minimálně o inflaci, cena, kterou tu zaplatí o víkendu fanoušci baníku bude plus mínus stejná, jakou zaplatili loni i před deseti lety, nebude se lišit o sto a více procent

                  2. Nejsou jenom kategorie Z1-Z3, ceny jsou odstupňované i podle sektorů a jejich atraktivity. Sektor hostí je umístěn v rohu stadionu a tak fanoušci hostí vždy zaplatí podobnou částku, jakou zaplatí diváci v jiném rohu - o dost menší, než jakou zaplatí jednorázově host na hlavní, či protější tribuně.

                  3. Slavia poskytuje slevy členům OP, největší slevou je permanentka, ale pořád to není o tom, že poskytne slevu všem svým fanouškům a vysokou cenu nechá jenom hostujícím....

                  • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                    DF007     před 3 lety 17.08.2021 14:27 |  
                    0 10

                    Tak přemýšlím, kdo koho nechápe. Poněkolikáté tedy zopakuji, že pokud poskytovali slevy jen svým fanouškům, pak je to špatně a zaslouží za to trest. Ale já se vyjadřoval k cenotvorbě. Za mě není problém ve zvýšení ceny, klidně i skokovém. My jsem také svého času navýšili ceny poměrně výrazně. Já prostě Boleslav chápu, že chce něco vydělat. Ano tentokrát to přehnali a tak jim tam nepřijel nikdo. Prostě to zkusili a nevyšlo to. Jejich svobodná volba.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                      kjandourek (admin)     před 3 lety 17.08.2021 14:57 |  
                      8 0

                      Stadion v Boleslavi má kapacitu 5.000 míst, z toho sektor hostí 600.... když dám za vstupenku do sektoru hostí 500,- a přijede plný, dostanu 300.000,- ... oproti tomu, kdyby nechali cenu na 280,-, tak vyberou 168.000,-

                      Čili rozdíl, který "zkusili vydělat a nevyšlo to" činil 132 tisíc....

                      Opravdu si myslíš, že si v MB řekli: "přijede Slavia, tak zkusíme vydělat o 132 tisíc víc, než posledně! To se nám vyplatí, za tyhle prachy si toho pořídíme..." ... a teď si zoufají, že jim to nevyšlo....?

                      Já v tom jednoznačně vidím tu větu, že byla stanovena neúměrně vysoká cena proto, aby odradila nevítané návštěvníky (čti příznivce soupeře) a zamezila jim přístup k dané službě... která nota bene byla jediná svého druhu - tzn. neměl jsi šanci říct si, že na zápas SKS v Boleslavi půjdeš jindy...

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              mig52     před 3 lety 17.08.2021 13:39 |  
              1 1

              Nj., jenže obchodní nebo občanský zákoník či jaký těžko bude rozlišovat za stejnou službu domácí a hostující zákazníky, kupující lístky za hotové na pokladně či přes nett. A jestli domácím nestudujícím fans v produktivním věku dávali podvržené podvodné slevy, tak nevěřím, že to bylo ok. Dle mne je to jednoznačně diskriminační, ale ekonom nejsem, no.


              Komentář byl uživatelem upraven (17.08.2021 13:42) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                DF007     před 3 lety 17.08.2021 13:43 |  
                1 5

                Pokud dávali podvodné slevy, pak je to podvod a za to zaslouží trest. Mně jde o cenotvorbu a s tou nemám problém.

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 17.08.2021 16:03 |  
                  2 0

                  Tak z celého vlákna to vypadá, že o to pětikilo nejde nikomu z nás. At klidně stojí lupen v MB i u nás běžně 500. Ale rozdíl v servisu, který za to dostáváš doma a venku je prostě donebevolající. Plus svým způsobem MB měla monopol. Početná základna fanoušků chce vidět svůj klub, ne nějaký jiný ligový.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              japoko     před 3 lety 17.08.2021 14:02 |  
              0 4

              To není normální to je pouze česká vychcanost! Jako zdražit pro všechny, pak dát části slevu dle pofiderních důvodů! Takto to chodí v rámci celého státu!

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Fačín     před 3 lety 17.08.2021 12:25 |  
      0 9

      Hlavně pan Dufek neměl co ztratit, to si taky málokdo uvědomuje. Buď by lidi přišli i za tu "vysokou" cenu a Boule by vydělala prachy, nebo by slávisti nedorazili a hráči jeho týmu by tak proti sobě neměli nepřátelský prostředí. Pro něj win-win situace (teda až na výsledek zápasu:))

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Mijk     před 3 lety 17.08.2021 13:35 |  
        6 0

        Takhle šli slávisti na ty permice a lístky co dávaj automobilce, v hledišti to bylo půl napůl, prostředí komorní a ještě protekli tak půl mega.. To je win win jako svině :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Fačín     před 3 lety 17.08.2021 14:19 |  
          0 5

          Nerozporuju, že mu ten plán nevyšel... Ale záměr jsem myslím pochopil...

  16. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    obiwan     před 3 lety 17.08.2021 12:07 |  
    4 0

    Deset zápasů by dostal, pokud by mu něco pošeptal do ucha, jinak zmrzačení je tak na čtyři zápasy...

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      pehacko     před 3 lety 17.08.2021 15:25 |  
      5 0

      To víš, co je šeptem to je čertem! A prý ještě předtím byl na Petrových kamenech!

  17. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    bbslavia     před 3 lety 18.08.2021 07:07 |  
    6 16

    Dobrý den,jenom bych připomněl včerejší výhru Tiraspolu na D.Záhřeb.Je velká škoda,že jsme nezvládli porazit amatérský soubor Ferencvároš.Chyby byla na konci sezóny,kdy jsme nepočítali se situací,že většina hráčů základu bude reprezentovat a bude po náročné sezóně potřebovat čas na návrat do předchozí formy.Tomu mělo odpovídat doplnění kádru i závěr sezóny.Tiraspol nemá v kádru hvězdy ani drahé hráče.Slávia nemůže mít jiný cíl než pravidelně vyhrávat titul a pravidelně hrát LM.Pokud budeme naříkat,že dánský,maďarský,polský,slovenský mistr jsou těžká váha,tak se nikam neposuneme.A že pravidelná účast v LM je jen sen,tak se nikam neposuneme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      mis3     před 3 lety 18.08.2021 07:23 |  
      3 4

      Vždyť to není pravda a reprezentanti dostali volno. Ssamozřejmě že jsme to schytali že nemáme pokoru a že riskujeme sezónu bez prohry.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        jipeslav (přítel SN)     před 3 lety 18.08.2021 09:54 |  
        1 1

        Souhlasím. Možná, ale to jsou jen domněnky, se dalo na konci pošetřit více sil (ne až tak bazírovat na rekordu v počtu výher) a nechat odpočinout klíčové hráče dříve, tím pádem zároveň dát možnost se více sehrát v ostrých ligových zápasech ostatním hráčům, ale to si musí vyhodnotit trenér a vedení. Stejně tam bylo ME, tak se toho moc víc dělat nedalo. Prostě to tak je, teď je klíčové se dostat do Evropské ligy a postoupit ze skupiny. To se snad podaří.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          kjandourek (admin)     před 3 lety 18.08.2021 10:05 |  
          4 0

          No takhle: žádný rekord v počtu výher se nekonal, pouze rekord v počtu zápasů bez prohry a ten byl překonán už dávno předtím, než jsme získali titul... Bazírovali jsme na zisku Double (což je snad naprosto v pořádku, ne?) a tak kádr zůstával pohromadě do finále MOL cupu - hned po něm dostali volno všichni hráči u nichž jsme měli avízo, že pojedou na EURO....

          Jediné, o čem se dá mluvit jako že se to honilo do konce sezóny byla snaha dotáhnout sezónu bez prohry... a i tak jsme poslední dva zápasy hráli v podstatě s béčkovou sestavou, kdy třeba zálohu tvořili: Samek, Traoré - van Buren, Lingr a napravo v jednom zápase Sima, ve druhém Olayinka...

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            jipeslav (přítel SN)     před 3 lety 18.08.2021 10:14 |  
            0 0

            Ano, myslel jsem bez prohry, spletl jsem to. Moc navíc se dělat opravdu nedalo, musíme se smířit s tím, že to nevyšlo a dívat se dopředu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              kjandourek (admin)     před 3 lety 18.08.2021 10:22 |  
              5 0

              V pohodě... :-)

              také si myslím, že jsme udělali maximum... z mého pohledu má máslo na hlavě LFA, která stále nesmyslně trvá na nadstavbě, případně tedy loni na větším počtu mužstev v lize, takže uměle prodlužuje sezónu, v níž reprezentant z týmu, který vyhraje MOL cup a dostane se do jarní fáze evropských pohárů odehraje zcela šílený počet zápasů a pak ani nemá šanci spojit dovolenou s kvalitní přípravou...

              Přitom snad je vidět, že od zavedení nadstavby se postupy v předkolech kamkoliv dají spočítat na prstech jedné ruky...

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          jipeslav (přítel SN)     před 3 lety 18.08.2021 10:11 |  
          0 0

          Ten můj komentář
          se dostal trochu do jiného vlákna, měl být pod Harveyem

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Harvey     před 3 lety 18.08.2021 10:14 |  
          2 0

          Opravím tě, není tak úplně klíčové dostat se do Evropské Ligy z hlediska financí. Za Evropskou ligu je tento rok zhruba o 20 % větší příjem než minulý rok. Za konferenční ligu je příjem srovnatelný s minulým rokem v Evropské lize.
          Vezmeme-li v potaz kvalitu soupeřů v konferenční lize, tak je pravděpodobné, že bychom si postupy a výhrami vydělali prakticky totožné peníze co v EL. Navíc je tu teoreticky i možnost celou konferenční ligu vyhrát.
          Můžeme polemizovat o důležitosti dostat se do EL z hlediska prestiže, ale není to pro nás existenční záležitost.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            kjandourek (admin)     před 3 lety 18.08.2021 10:18 |  
            2 1

            Souhlasím... také si říkám, že dvojzápas s Legií není až tak zásadní pro vývoj sezóny... ano, v sázce je prestiž.... snad ještě mám dojem, že třetí týmy ze základních skupin EL spadnou do vyřazovací části KL, takže v EL je tu nejenom větší šance na jarní vyřazovací zápasy, ale je tu i ta možnost postoupit do základní skupiny EL... a na jaře vyhrát KL :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Edenjejenjeden     před 3 lety 18.08.2021 10:23 |  
              1 0

              A Plha se hlásí . Postupuje vítěz KL automaticky do příštího ročníku EL , a vítěz EL do příštího ročníku LM ?

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                kjandourek (admin)     před 3 lety 18.08.2021 10:31 |  
                0 0

                Mám dojem, že ano.... jenom nevím, co by nastalo, kdyby KL vyhrál někdo ze zemí na 15 místě a níže a zároveň vyhrál svou domácí soutěž ... ten by zřejmě místo základní skupiny EL měl nárok na start v některém z předkol LM a teoreticky by riskoval, že nakonec nebude hrát nic.......

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  Edenjejenjeden     před 3 lety 18.08.2021 10:36 |  
                  0 0

                  Díky , ale přiznám se , že se v tom novém systému soutěží začínám poněkud ztrácet ....

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            jipeslav (přítel SN)     před 3 lety 18.08.2021 10:50 |  
            4 1

            Z hlediska prestiže sice nejde o existencionální záležitost, ale z hlediska hecování se sparťany ano. Ten výsměch, že hrajeme horší soutěž, se skoro rovná prohře v derby. Ale jasně, to by se přežilo, jen by měli na nějaký čas střelivo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      japhy     před 3 lety 18.08.2021 08:14 |  
      15 0

      Já teda nevím, jak by sis představoval z téhle situace vybruslit. To jsme měli kvůli 8(?) reprezentantům nakoupit 8 kvalitativně odpovídajících náhrad, mít tak o něco normálnější přípravu (ovšem s úplnými nováčky), možná postoupit přes Maďary, a po návratu reprezentantů přifouknout šatnu?
      Prostě když je Euro a začínáš brzo v předkole, tak to je situace nalevačku a loterie. Přesto jsme byli herně o třídu lepší, než Fere, jen nevyladění. Šlo to udělat líp? Asi jo. Jak? Nevim.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        bbslavia     před 3 lety 18.08.2021 08:26 |  
        3 10

        nemuselo se nakoupit 8 hráčů.Stačilo koupit do každé řady 1 hráče,který není jen na rozšíření kádru a sedí na tribuně.Nestačí mít v kádru 33 hráčů.ale chce to mít 18 hráčů s podobnou zastupitelností a kvalitou na postech.A v přípravě jsme s nikým nehráli,takže hráči alternující za reperezentanty neměli herní vytížení.Jen se trénovalo.O situaci,která nastane po ME se vědělo od jara.Titul jsme měli dávno v kapse.Je velká škoda,že druhý rok po sobě jsme promarnili velkou šanci na velké peníze,prestiž,zhodnocení hráčů a investice z těchto peněz.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Harvey     před 3 lety 18.08.2021 08:40 |  
          10 2

          Jakože by přítomnost těch nových hráčů znamenala, že Kolář neudělá absolutní píčovinu? Nebo že by Ti hráči měli větší šanci se gólově prosadit než čtveřice Schranz (16 gólů), Kuchta (20 gólů), Sima (16 gólů) a Olayinka (11 gólů)?
          Prostě se to naprosto na hovno sešlo, dostali jsme se pod tlak gólem z ničeho, kterej Ti ten tým obzvlášť v takhle důležitým zápase naprosto psychicky sundá. A pak nám svázala nohy nervozita a tíha okamžiku, plus šílenej rozhodčí, pravděpodobně fanda defenzivního fotbalu a zdržování.
          Ty věci co tu ty píšeš by pravděpodobně vůbec nic neřešili, akorát by naprosto rozhodili nějakou rovnováhu kádru a dlouhodobou koncepci. Slavia je v Evropě v posledních letech v TOP5 v poměru rozpočet/výkony.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            bbslavia     před 3 lety 18.08.2021 12:30 |  
            4 6

            My jsme zápas s Ferencvárošem prohráli nekvalitou ve finální fázi.A na to neměl vliv kiks Koláře ani problémy v přípravě.Ono je to podobné i v dalších zápasech,jen to nechceme vidět.Ze 40 střel šlo pouze 8 na bránu a kolik z nich bylo gólových.
            Potřebujeme hráče,kteří přinesou kvalitu do finální fáze,tomu musí odpovídat přestupová politika.hráčů na rozšíření kádru máme na tři týmy.Kvalitu nenahradíme kvantitou.Nepostup jsme si prohráli špatným doplnění kádru,ne Kolářem.
            A postoupit jsme do LM měli loni i letos.Neskutečne mě to štve,promrhat 2 velké možnosti postupu za sebou.Peníze se mohly investovat do infrastruktury a akademie.Takhle budeme látat rozpočet jak se dá.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Karel13     před 3 lety 18.08.2021 16:56 |  
              4 0

              Ty pracuješ ve Slavii jako ekonom, že tam budeš látat rozpočet? Jinak říkat, že na nekvalitu ve finální fázi neměly vliv problémy v přípravě je pěkný blábol. A ke Kolářovi - můj názor je ten, že nám to skutečně prohrál. To bylo "pic kozu do vazu" a dál už to pak nešlo ...

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                bbslavia     před 3 lety 18.08.2021 19:41 |  
                0 7

                Nezlob se na mě,ale neumět dát přihrávku volnému hráči na pět metrů,to není o sehranosti,to je o kvalitě.Podobně neumět vystřelit,netrefit bránu z blízka,neumět hrát oběma nohama,kopat standartky vysoko nad bránu ve výhodné pozici.Ze 40 střel šlo pouze 8 na bránu a kolik jich mělo gólové parametry.Česká povaha je hledat jen výmluvy,bohužel jsme se neponaučili z vypadnutí s dánským mistrem loni.Vidět chybu v Kolářovi,že díky němu jsme prohráli, povede k tomu,že příští ročník dopadneme stejně.Je třeba vidět velké nedostatky, pracovat na jejich odstranění,jen tak se můžeme v příštích letech posouvat dále a myslet na pravidelnou účast v LM.Vyhodnotit chyby od kvality kádru,jeho doplnění až po předvedenou hru.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        damade     před 3 lety 19.08.2021 01:02 |  
        0 0

        Já jen Adama Traore, ale jinýho

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Markus     před 3 lety 18.08.2021 10:32 |  
      5 2

      Posílit kádr o hráče ve formě, bez zdravotních problémů, tak aby mohli okamžitě hrát o poháry. Samozřejmě by to šlo, ale bylo by to velmi drahé. To vše pro krátkodobý cíl, s nutností následně prodat pár hráčů, aby to rozpočet ustál. Spoléhat na štěstí, že se nám podaří najít kupce ochotné solidní peníze. Ekonomicky mi to nevychází a jsem rád, že touto cestou Slavia nešla. Problém v druhé části minulé sezony vidím a bylo jím právě to, že jsme se příliš soustředili na krátkodobý cíl sezonu co nejlépe dohrát a málo se připravovali na to co přijde. Ale nejistá situace v době COVIDové krize, otřesy na hráčském trhu kvůli problémům velkých klubů, ono se i tohle snadno radí, že jsme měli některé příchody udělat už v zimě a ne až v létě. Míra rizika je vysoká, i tak není nikde napsáno, že bychom uspěli a taky bychom tak třeba sami sebe dostali do pasti poklesu a hrozby insolvence. Tohle muselo být těžké rozhodování, zda se budeme snažit o trvalý návrat Simona. Bude to nějaký čas drhnout, ale já věřím realizáku, že v dlouhodobém horizontu ty letní změny povedou k další prosperitě. Půlka našich největších investic (ať už pohledem přestupové částky nebo platu) se ještě prakticky nedostala do hry - Krmenčík, Madsen, Ousou. Je skvělé, že jsme dokázali už nasadit Schranze s Plavšičem, ale potřebujeme čas. Pak se uvidí, zda vynakládáme prostředky účelně nebo přijde zklamání.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Slavistat     před 3 lety 18.08.2021 13:27 |  
        2 6

        Nemůžu souhlasit s tím hodnocením, že varianta nakoupit několik hráčů (2-4) ekonomicky nevychází (osobně bych touto cesto ale nešel). V případě splnění toho tzv. krátkodobého účelu = postup do LM to vychází - asi 420 mil. jen za postup, URFA či konferenční liga je 95 /75 mil.Kč. Tedy rozdíl 325 až 345 mil.Kč bez příjmu za zápasy, což je dost hodně na pokrytí nákupu těch hráčů třeba na úrovni ceny Krmenčíka (cca 65 mil.Kč + plat). To píši jen, pro uvedení na pravou míru, protože je tu i riziko, že to mohlo dopadnout jako dopadlo teď a pak by to teprve nevycházelo. Osobně si myslím, že se podělaly dvě věci - možná zbytečně dlouhé dovolené našim Afričanům (myslím, že nehráli s repre tak dlouho jako na ME, takže měli být k dispozici dříve a pak se k tomu přidal Covid Oskara - ten měl být asi také naočkovaný dříve. Tím se zhoršily podmínky na sehrání týmu, jinak by na tuto úroveň kvalifikace měl stačit stávající kádr. A druhý moment je naprostá nezodpovědnost Koláře, který se nepoučil v Teplicích a rozhodil tým, který díky nesourodé přípravě či spíše skoro bez přípravy neměl formu a kvalitu na konečnou fázi útočné hry před soupeřovo bránou a holt selhal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      japoko     před 3 lety 19.08.2021 12:20 |  
      4 5

      Problém je, několik let držet v kádru drahé zoufalce typu Burena, Jusufa, Tecla, místo zařazováni perspektivnějši hráčů!