Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 11. kolo

Herně to s Libercem válec nebyl, celkem přesvědčivé vítězství ale ano. Při současné marodce těžko čekat více.

Liberec přijel s očividnou taktikou poctivě bránit a vyrážet do brejků. A nutno říct, že v první půli mu to dlouho vycházelo. Slavia sice držela míč a měla převahu, šance si však proti dobře bránícímu soupeři nevytvářela. Naopak na druhé straně se mohli skórovat Matoušek a hlavně Havelka, který ve vyložené pozici naštěstí přestřelil. Vysvobození pro nás znamenala střela Stancia, kterou Knobloch jen vyrazil a Bah pohotově dostal míč do sítě. Tady si neodpustím rýpnutí do ex-trenéra Slovanu Hoftycha, který kvůli osobním sporům vyhnal lepšího brankáře Nguyena na Slovácko a Liberec tím jednoznačně sportovně poškodil. Knobloch totiž patří k nejslabším brankářům v lize, což touto chybou jen potvrdil.

Druhá půle byla celkově otevřenější a zajímavější. Po pěkné akci se po přihrávce Krmenčíka prosadil Kuchta a vypadalo to, že zápas směřuje k našemu poklidnému vítězství. Vidle do toho zkusila hodit naše bývalá hvězda Stoch, která se v novém angažmá na severu Čech premiérově gólově prosadila. Miňo pak gól neslavil a tribunám se omluvil, což bylo velice pěkné gesto. Jak o něm šly před jeho angažmá v Edenu mediální zvěsti, že je rozvraceč kabiny apod., tak zkušenost slávistů s ním je zcela opačná. Výborný hráč i normální člověk. Ke konci se naštěstí nekonalo drama, když Kuchtův prodloužený míč po rohu do sítě zblízka doklepl Olayinka.

Kdybych tedy měl shrnout svůj pocit ze zápasu, tak bych sice řekl, že to dříve často vídaný válec nebyl, ale dobře zvládnutý nelehký zápas ano. A upřímně, při takové marodce ani žádné zázraky čekat nelze. Situace na stoperu je dlouhodobě katastrofální, nyní se ale přidalo několik dalších absencí v čele s Ševčíkem, Holešem či Bořilem. S takovými problémy se k pravidelným top výkonům snad ani dostat nelze a úkolem Slavie tak bude minimalizovat ztráty (což nám zatím jde dobře) a co nejrychleji marodku vyprázdnit. Každopádně to chce zjistit, co za tak početnými zdravotními problémy stojí. Může to být důsledek náročného herního stylu trenéra Trpišovského, jak spekulují novináři? Já bych třeba poukázal na to, že se těžko lze spoléhat na hráče s opakovanými zdravotními problémy a při tvorbě kádru pro jaro a další sezony bych více zohlednil i toto hledisko. Těžko se z toho důvodu třeba spoléhat na Ševčíka jako základní stavební kámen naší zálohy. Opakovanými potížemi trpí i Hovorka, Hromada či Takács.

V daném kontextu bych si povzdechl i nad hodně hloupým článkem Jana Podroužka, který ve Sportu spekuloval nad tím, zda slávisté vůbec chtějí reprezentovat a zda nejsou omluvenky kvůli zdraví účelové. Sobotní absence myslím poskytly jasnou odpověď, kde je pravda. Pokud má zmíněný redaktor alespoň trochu svědomí a novinářské cti, tak se teď stydí.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - V první půli nás podržel velice dobrým zákrokem proti střele Matouška na zadní tyč. A co inkasovaný gól od Stocha na přední tyč? Já bych v tom chybu nehledal, byla to prudká střela z nevelké vzdálenosti.

Alexander Bah - 7 - Na tribuně jsem si říkal, že centr Koscelníka před šancí Havelky odvrátil příliš ledabyle, ale po shlédnutí záznamu vidím, že musel v těžké pozici zasáhnout před dotírajícím protihráčem. U naší první branky dobře dohrál situaci a pohotově doklepl míč do sítě, ač to nebyla těžká situace. Závěrečnou cca půl hodinu musel odehrát na pozici stopera a nepříjemný úkol zvládl.

Jakub Hromada - 6 - Zaskočil na stoperu a svůj úkol zvládl. Bohužel musel střídat kvůli zdravotním problémům a současné prokletí na této pozici tak pokračuje.

Taras Kačaraba - 7 - Naskočil s ne úplně doléčeným zraněním a vytrhl nám trn z paty, za to mu patří dík! Taras pak utkání zvládl dobře a navázal na své zlepšené výkony před nucenou pauzou. V jeden okamžik ve vápně mu nejspíše maska vadila a hlavičkoval jen nad sebe, jinak byl ale jistý.

Oscar Dorley - 5 - Forma z úvodu sezony je pryč a vzhledem ke zranění Bořila nezbývá než doufat, že se Oscarovi brzy vrátí. Dopředu to není špatné, zároveň ale také nijak zvlášť výrazné a rozdílové. Dozadu měl tentokrát problémy s rychlým Matouškem.

Ivan Schranz - 5 - Jsem z něj poněkud rozpačitý. Gólově mu start sezony vyšel skvěle, když ale góly nedává, tak je v poli průměrný hráč, což se potvrdilo i v sobotu. Nejsem si tak jist jeho zařazením na kraj zálohy. Jenže na hrotu je přetlak a na podhrot často nehrajeme.

Ibrahim Traoré - 6 - Pravidelná zátěž mu svědčí a sám jsem překvapen, nakolik zvládá nahradit Holeše při jeho absenci v záloze. Nadstandardní výkon podal Ibra i proti Liberci.

Nicolae Stanciu - 6 - Sice teď úplně nezáří, i tak je ale platný a nadstandardní. Proti zalezlé obraně Liberce byl naším nejkreativnějším hráčem a nakonec ji i prolomil povedenou střelou, kterou dorážel Bah.

Jan Kuchta - 7 - Když už nastoupil na podhrotu, tak mu to zatím s Krmenčíkem klapalo. Tentokrát se mi ale Kuchta v první půli v poli příliš nelíbil. Asi i kvůli zaparkovanému autobusu soupeře se stahoval až příliš do hloubi pole, kde to není jeho post a kde se mu příliš nedařilo. Proti otevřenější obraně ve druhé půli ale pookřál a nakonec jeden gól dal po skvělém zakončení a na druhý nahrál výborně prodlouženým míčem na zadní tyč. Takže za mě celkově samozřejmě spokojenost.

Peter Olayinka - 6 - Makal, ale v první půli nebyl proti uzavřené obraně dostatečně kvalitní. Což byl i případ Schranze na druhé straně, takže nám kvalitnější podpora z křídel chyběla. Druhá půle už od něj byla lepší, když dvakrát ukázkově vybojoval míč napadáním. Nakonec se i dokázal gólově prosadit. Snad ho to nakopne a brzy se po zdravotních problémech dostane do formy.

Michael Krmenčík - 7 - Dostal první šanci v základu (když nepočítáme Velvary) a podle mě obstál. Už v první půli byl platný podržením míče, také vybojoval standardku u vápna. Ve druhém poločase pak jednou velmi dobře hlavičkoval a také si výborně naběhl a přesně našel Kuchtu před druhým gólem. Říká si o větší vytížení, než které měl v úvodní fázi sezony.

Ubong Ekpai - 5 - Závěr zápasu zvládl, škoda jen zbytečné žluté karty.

Mads Emil Madsen - 6 - Podle času odehrál jen necelých dvacet minut, i tak ho ale oznámkuji a pochválím. Poprvé totiž ukázal, že by mohl být platný a že jeho nákup nebyl omylem. Proti Liberci vybojoval roh, po kterém jsme dali uklidňující branku. Dobře také vysunul Traorého do šance a celkově se mu za krátký čas na hřišti dařilo.

Srdjan Plavšič, Daniel Samek a Filip Horský nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

11. kolo - Sobota 16. 10. 2021 19:00

Fortuna liga, 2021/2022
3 - 1
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

42. Alexander Bah
67. Jan Kuchta
81. Peter Olayinka

FC Slovan Liberec
FC Slovan Liberec

73. Stoch

Komentáře (74)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Virgil1956     před 3 lety 18.10.2021 12:32 |  
    11 0

    Hodnocení super. Co se týče kumulace zranění, řekl bych, že prvotní příčinou bylo ME a postupný nástup hráčů do přípravy, "zrychlené" dohánění fyzičky, kumulující se fyzická i psychická únava hráčů, kdy většina z nich hraje prakticky dvě sezóny v kuse. Když k tomu připočteme náročný způsob hry, který (správně) vyžaduje trenérský tým, do kterého ovšem "hodila vidle" nedostatečná letní příprava, mohou se zranění množit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 18.10.2021 12:36 |  
      6 1

      S těmi zraněními za mě souhlas. Jen bych víc kladl důraz na tu skladbu týmu z hlediska "skleněnosti", jak už jsem vypíchl ve článku. Ostatně dal by se k těm hráčům připočítat i Plavšič, který byl ve Spartě často zraněný a i tady začal ve stejném duchu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Virgil1956     před 3 lety 18.10.2021 12:50 |  
        1 1

        Jasně, ta "skleněnost" je další důležitý aspekt :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        kjandourek (admin)     před 3 lety 18.10.2021 13:10 |  
        9 0

        Já bych upozornil, že odpadl už i Coufal - tedy nikoliv nám, ale West Hamu... ale je vidět, že i tělo tohoto borce, který vypadal naprosto nezničitelně, jízdu "dvě sezóny v kuse" prostě neustálo...

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          DF007     před 3 lety 18.10.2021 13:25 |  
          10 0

          Navíc bych podotkl, že Coufal měl oproti našim hráčům delší volno po EURO

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        mig52     před 3 lety 18.10.2021 13:37 |  
        0 3

        Výborné hodnocení. Žel, máš pravdu se Šévou a i s hodnocením Schranze. On sám říkal, že je hroťák, tam se cítí nejlíp, byť nemá problém nastoupit i na jiném ofenzívním postu. Jsem zvědav v budoucnu, jak na tom bude stran zdraví i zmiňovaný Plavčič.


        Komentář byl uživatelem upraven (18.10.2021 13:39) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        MKCZ83     před 3 lety 18.10.2021 15:36 |  
        6 1

        Je důležité rozlišovat zranění ze soubojů způsobené protihráčem a zranění způsobené únavou (špatným pohybem). Plavšičovi málem zlomili kotník, to o skleněnosti není, to je prostě o hře soupeře za hranou. Techničtí hráči to mají o to horší, že se více ocitají v soubojích, kde jde o zdraví (zejména v naší okopávací lize).

        ME byl podle mě jenom poslední hřebíček do rakve... řada hráčů jede podle mě na hraně nebo za hranou v našem týmu už delší dobu a je dost pravděpodobné, že by se jim to dříve či později stalo i bez ME. Coufal je právě hezký příklad toho, že přehánět se to dá jenom do určité míry.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Virgil1956     před 3 lety 18.10.2021 16:19 |  
          11 1

          Je to tak, když půjdeme po stopách těch zranění, které vyřadily hráče na delší dobu: Hovorka je jasný, tam jde o dlouhodobý problém. Provoda doslova zlikvidoval Šilhavý, když ho nasadil v repre do tří zápasů na celých 90 minut (včetně přáteláku!), pak mu dal sice Jindra jeden zápas oraz, ale hned potom přišlo "únavové" zranění, jasně, mohla to býi i nešťastná náhoda, ale spíš ne. Zranění Kúdely je po faulu, zranění Kačaraby po "faulu" Ousoua :) U Bořila těžko říct, asi kumulace faulů, únavy, fotbalově pokročilého věku. Takács, tam jde o malou zápasovou praxi, jakmile se na tělo naložilo, odmítlo spolupracovat. Ševčík je sice křehčí, ale většina jeho "výpadků" je po surové hře v naší lize, stejné je to u Plavšiče. Surovou hru v naší lize sudí netrestají, je to mnohdy až k smíchu. Kdyby Karviná hrála od 15. minuty v devíti, nikdo by se nemohl divit, v Evropě dostane Holeš červenou ve třetí minutě za prošláplý kotník při souboji čelem, v naší lize prošlápne Pavelka Plavšičovi kotník úplně stejně a zezadu, nedostane ani (druhou) žlutou a po zápase ještě Berka řekne, že si za tím stojí. Deset týmů v naší lize neumí hrát fotbal, ale jen prasit, nastupují proti nám (a přiznávám, často i proti Spartě nebo dřív Plzni) s krvavýma očima a jejich největším snem je někoho zrakvit, aby se mohli pochlubit v hospodě.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 18.10.2021 22:53 |  
            3 0

            Trpišovský i v pozápasovém rozhovoru řekl, že ho fyzioterapeuti znovu upozorňovali, že má Provod zase vysoké čísla. Nebralo se na to lehkou váhu, za což jsme byli tvrdě potrestáni.
            https://twitter.com/ondrazlamal/status/1381325284637614087?s=21
            Ano, Šilhavý by měl pochopit, že přátelák není mistrovský zápas, ale hodit to všechno na Šilhavého je nesmysl. Velký podíl viny na tom máme především my (Slavia). Měl být občas střídaný nebo vůbec nenastoupit. On s velkou pravidelností odehrál celých 90 minut i v klubu. Stanciu taky chodil do všech zápasů, ale v 60. minutě šel dolů.
            To se pak nakumuluje a projeví.

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              Virgil1956     před 3 lety 19.10.2021 10:00 |  
              2 0

              Samozřejmě se to u Provoda kumulovalo, ale tím spíš neměl hrát v repre 3 zápasy během 6 dnů!

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 19.10.2021 11:02 |  
                1 0

                Včera jsem se nepodíval na ten přátelák, mrknul jsem se na to až teď. Tak nejspíš se smíchaly 2 věci dohromady. Jediný přátelák za českou repre odehrál 10.7.2020. Ty ale narážíš na kvalifikační zápasy z března (Estonsko, Belgie, Wales). Jen proti Belgii odehrál celý zápas, Wales 82 minut, proti Estonsku 65, kde měl jít dolů jako další čtyři hráči už v poločase za rozhodnutého stavu. Neodehrál tedy 3x 90 minut (270), ale 237 minut.
                Proč to ale furt házet na reprezentaci, když měl od začátku jara enormní vytíženost a nebyli jsme ani v klubu schopni ho dát dolů za rozhodnutého stavu a to i přes upozornění fyzioterapeutů.
                Po reprezentační pauze odehrál ještě čtyři celé zápasy, proti spartě šel dolů v 88. minutě a třikrát nastoupil jako střídající hráč, kde odehrál maximálně 33 minut. A to nastoupil i proti plzni v 57. minutě za stavu 3:0 pro nás...
                Proč jsme mu hned po repre pauze dali celých 90 minut proti Brnu, když jsme na lavici měli další 4 hráče do středu pole. Proč jsme v tom zápase nakonec využili jen dvě střídání, přitom za 4 dny nás čekal zápas s Arsenalem, a uměli lépe pracovat s minutáži (vytíženosti) u Stancia a u Provoda ne a šli jsme u něj dlouhodobě přes hranu?

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  Virgil1956     před 3 lety 19.10.2021 11:15 |  
                  0 0

                  OK, blbě jsem si to pamatoval, omlouvám se.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Ivan     před 3 lety 18.10.2021 13:28 |  
    3 4

    Hošek se v Tiki Taka pohoršoval, když Švancara dělal nějaký jeho humor, že si prý myslel že je to pořad na úrovni, no a co se nestane :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          před 3 lety 18.10.2021 14:55 |  
      0 0

      Kdo je kua hošek?

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        houston (přítel SN)     před 3 lety 19.10.2021 09:14 |  
        0 0

        Pindík v mailu, přeci...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    (#58882)     před 3 lety 18.10.2021 13:34 |  
    6 3

    Problémem je pochopitelně počet zranění.Nepřiměřené zatížení hráčů v přípravě i ve hře-může být.Nevhodný výběr hráčů,kteří mají zvládnout náročnou přípravu-ano.Ale stavba termínové listiny,počet zápasů,debilní nadstavba,počet ligových mužstev v soutěži,hra na nezpůsobilých terénech,neschopnosr rozhodčích rozlišovat tvrdost a surovost-to nemůže vydržet ani kůň.

  4. Jiný pohled

    MKCZ83     před 3 lety 18.10.2021 15:25 |  
    9 7

    Kolář se na gólu podepsal. Na delší tyč měl obránce, kterej by to blokoval, měl se přemístit na bližší. Bylo to sice rychlý, ale chytat se to dalo. Takže ten gól sice nebyl vyloženě jeho, ale nepodržel nás.

    Oscar potřebuje pravidelně hrát. Když s ním Jindra přestal na jaře šachovat ze strany na stranu a ze zálohy do obrany a občas i do středu zálohy, tak se rozehrál. Na začátku sezóny hrál pravidelně a hrál dobře. Jakmile musel alternovat s Bořilem, šla mu forma dolů. Podle mě se za pár zápasů rozehraje do formy. U něj taky záleží, s kým na lajně hraje, Olayinka mu moc nepomáhal. S Plavšičem mu to sedí mnohem víc.

    Krmelec by si podle mě zasloužil osmičku, vybojoval spoustu míčů a vyhrál spoustu soubojů, který naši útočníci jinak pravidelně prohrávají. Pomohl nám tak udržet míč a nemuseli jsme kolikrát pracně překonávat střed pole. Mohli jsme se tak o něj opřít. Za mě náš nejplatnější hráč na hřišti.

    • Re: Jiný pohled

      w8888     před 3 lety 18.10.2021 17:21 |  
      7 1

      S tím Krmenčíkem souhlasím. Mám vůči němu jako většina fandů jistý blok, ale už hodně dlouho jsme neměli útočníka, který zády k brance zpracuje a rozehraje tolik balónů. Známku bych nezvyšoval, očekávám ještě další zlepšení.


      Komentář byl uživatelem upraven (18.10.2021 17:21) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Jiný pohled

      Martin 58     před 3 lety 19.10.2021 10:33 |  
      4 0

      Pro mě nejplatnějším našim hráčem Taras Kačaraba, opravdu úklona před ním, vezmu-li v potaz předcházející události. Taras tu byl v minulosti často v souvislosti s předpokládanou slávistickou kvalitou zpochybňován, ale za mě je to pravděpodobně budoucí základní kámen obrany. V lednu mu bude teprve 27 let, prokazuje soustavný progres a přesné pochopení trenérského stylu, hraje na těsno, tvrdě na tělo, ale čistě, je dostatečně rychlý, jeho rozehrávka na krátko se soustavně zlepšuje, má výborné dlouhé pasy a o hře hlavou snad ani není potřeba mluvit.
      Spolu s Aihamem Ousou by mohli s Ondrou Kúdelou, naším Thiagem Silvou (ten brazilský má 37 let!), vytvořit velmi silný, a především na evropské pohárové scéně konkurence schopný, střed obrany. Taras mluví navíc skvěle česky, jsem přesvědčen, že je u nás nadmíru spokojen, a že jeho cesta od nás může už vést jen do kvalitativně vyšší soutěže. A pakliže by tomu tak nebylo, já budu spokojen, protože tu máme stopera s perspektivou klidně 6-7 let ve Slavii.

      • Re: Jiný pohled

        MKCZ83     před 3 lety 19.10.2021 11:48 |  
        0 0

        Souhlas, hejt, co tu dostával, byl naprosto mimo. Rezervy u Tarase ještě jsou, mohl by zlepšit rozehrávku, některé delší pasy mu zatím nevycházejí, Ondra Kúdela dává skoro všechny na výbornou a občas mi přijde, že nemá nejvhodnější postavení v situacích, kdy je obrana rozhozená, tj. zatím se úplně dokonale nerozhoduje, ale to snad přijde se zkušenostmi a sehráním se s hráči okolo. Už na jaře byl na kvalitativní úrovni Zimy a letos hrál určitě mnohem líp, než on. Takže pokud bude zdravý, tak půjde určitě o vylepšení kvality na stoperském postu oproti situaci, kdybychom si nechali Zimu, akorát teď jsme o 150M v plusu.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 18.10.2021 16:07 |  
    13 2

    Dobré odpoledne přeji Vám všem.
    Zdravím přítele Alanora a souhlasím jak se známkami, tak i s jeho slovním hodnocením včetně dodatku o doslova zákeřném a podlém vyjádření "novináře" Podroužka. Tento člověk u mě klesl na úplné dno novinářské žumpy deníku Sport.
    Jsme v situaci, kdy nás opravdu rozsekala marodka týmu.
    Prostě se musely projevit tři po sobě jdoucí sezony v "plné palbě" na všech frontách. Tím myslím ligu, poháry a reprezentaci.
    Dodnes se zlobím na Šilhavého kvůli Provodovi a Holešovi, když hráli úplně zbytečně některé nesmyslné přáteláky.
    Nadstavba je dalším průserem a nečinnost páně Svobody z LFA je do očí bijící:-(((
    Navíc je výtěžek z prodeje vysílacích práv pro mužstva s profesionálním statutem naprosto směšný a pan Malík by se měl s panem Svobodou vzít za ruce a jít až tam, kde kde končí řiť.
    A pan Příhoda mě doslova šokoval, když rozhodčího Pechance dává na mezinárodní listinu rozhodčích.
    To tedy "potěš koště".
    Ale zpět k hodnocení našich hráčů.
    Já bych opravdu velice ocenil výkon Tarase Kačaraby.
    Jinak je to opravdu od Alanora velmi dobře popsané.
    Já se jen utvrzuji, že nám velice pomohl první gól po akci Stancia a Baha.
    Domnívám se, že to vůbec pro Baha nebylo jednoduché. Brankář to vyrážel dost prudce před sebe a Bah byl v rychlém náběhu. Usměrnit to do branky bylo docela umění. Bah byl odměněn, že celou situaci dobře četl a nabíhal si už před střelou. Navíc stihl ještě upravit nastavení hlavičky tak, aby to nepřestřelil.
    Vyzdvihl bych i druhou naší branku, kdy po milimetrovém centru Krmenčíka Honza Kuchta naprosto filigránsky a s citem ťuknul do míče přesně jako při biliáru a s přesnou falší, To byl gól jako hrom.
    Ve druhé půli i díky tomu, že chtěl Liberec vyrovnat, se nám otevřel trochu více střed hřiště.
    Navíc Traoré přestal hrát na víc dotyků s balonem a začal to dávat rychleji od nohy.
    A co se týká Ivana Schranze, tak ten má taky můj dík. Ono to sice moc nevypadá, ale on svou roli halva opravdu držel a nabízel se.
    Hlavně v první půli jsme hráli pomalu od nohy a měli jsme tam takovou nedokonalost a to, že nám hrál v ose Krmenčík, pod ním Kuchta a pod ním Stanciu. To bylo trochu blbě, protože Olayinka vytlačil Schranze víc doprostřed hřiště, ale sám nehrál křídlo. Navíc ta souhra s Oscarem nebyla úplně to pravé ořechové.
    Takže ten první gól nám opravdu pomohl, kluci si řekli o půli jak na to, a ta změna způsobu hry pak byla znát právě s ohledem i na to, že to Liberec musel otevřít.
    Asi budeme muset pár takových zápasů ještě v improvizované sestavě odehrát, ale věřím v postupný návrat našich zraněných kluků.
    Přeji jim brzké uzdravení a nám všem trpělivost a víru.
    Ono se nám to vyplatí.
    Jedno z přikázání říká: "Ten kdo se povyšuje bývá ponížen a ten, kdo je ponižován bývá povýšen".
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55
    P.S: K výkonu rozhodčího Fraňka a jeho metrem u žlutých karet se nebudu vyjadřovat:-(((.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      mig52     před 3 lety 18.10.2021 18:00 |  
      4 3

      U Baha si cením hlavně toho, že ze svého postu byl tam, kde byl a nekompromisně skóroval.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      pcitron     před 3 lety 18.10.2021 22:14 |  
      1 3

      Ačkoli jsem velký odpůrce nadstavby, v této sezóně nám možná přijde vhod.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        SirCohen     před 3 lety 19.10.2021 08:57 |  
        0 1

        K čemu? Nejpozději po zápase s Plzní jsme v čele tabulky:)

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          pcitron     před 3 lety 19.10.2021 14:07 |  
          0 0

          Sdílím Tvůj optimismus. Přesto mám pocit, že v této sezóně urveme titul v nadstavbě, až z toho Svobodovi praskne pověstná pelta.

  6. Marodka

    provit     před 3 lety 18.10.2021 16:37 |  
    6 0

    Za sebe vidím jako největší důvod rozsáhlé marodky to, že tým absolvoval (ne svoji vinou) poslední pořádnou přípravu na začátku roku 2020. Všechny tři, které od té doby proběhly, byly silně poznamenány covidem, nedostatkem času a reprezentací. Proto tedy hráči nemohli nabrat potřebný fyzický základ pro náročné tréninky během sezony, ale také doléčit zranění nebo se důkladně věnovat fyzio a prevenci zranění. Tím pádem se otevírají vrátka ke vzniku zranění z přetížení (Provod, Bořil, možná Holeš), ale také k většími riziku zranění po faulech (Ševčík, Masopust, nedávno Kolář) nebo pří špatném pohybu (Hromada, Takács, Hovorka, Kúdela).

    Mimochodem, jestli jsem dobře koukal, tak všichni, kdo v sobotu chyběli kvůli zranění, tady ve Slavii absolvovali právě ony tři "přípravy". Naopak z hráčů, co byly k dispozici, bylo takových pouze 6.

    • Re: Marodka

      MKCZ83     před 3 lety 18.10.2021 19:48 |  
      1 6

      Na věc, která tu je skoro dva roky se nejde vymlouvat do nekonečna a nestala se nám jen tak... svůj podíl viny na tom má i realizační tým, který to tak trochu ignoroval a nepřišel s jiným řešením a těm hráčům závit přetahoval.

      Pochopitelně to není jenom náš problém, podobně dopadají i některé jiné týmy, ale to neznamená, že je to o tom, že budeme říkat, že repre, a termínovka, a pohár, a další důvody. Měli jsme najít tréninkové řešení, které by hráče ochránilo, anebo se snažit lépe hráče šetřit. Např. je rozdíl střídat vytěžované hráče v 55. minutě, nebo v 82. Když lze střídat pětkrát a máme kvalitní širokou lavičku, holt se možná mělo více šahat do týmu a klíčové hráče střídat, nebo jim dát tu a tam kompletně jeden zápas volno a místo přípravy na další zápas jim dát kompletní rege.

      Teď se to ale pochopitelně radí jednoduše...

  7. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    domácí     před 3 lety 18.10.2021 17:14 |  
    3 8

    Ode mě Oscar 3

  8. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 18.10.2021 17:32 |  
    14 1

    Jeste tak trochu mimo misu: Kolik ze to hralo simulantu? (Dle naseho nejsportovnejsiho a nejduveryhodneJsiho deniku) Najednou o tom ani pismenko!

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 19.10.2021 08:53 |  
      1 1

      podle sýkory všichni jsou apriori simulanti. kdyby měl koule, tak se omluví.

  9. Olayinka

    damade     před 3 lety 18.10.2021 18:06 |  
    14 0

    Z tribuny mi Olayinka moc výraznej nepřišel, ale pak jsem se kouknul na záznam a dal mu osmičku. Byl u všech třech gólů (před prvnim dobrym napadánim vybojoval míč, před druhym vysunul Krmenčíka a třetí sám dal), v druhý půli dvakrát dobře nacentroval (jednou na hlavu Krmenčíka, pak do tutovky Schranzovi), napadánim vybojoval několik míčů a předvedl nejlepší obranej zákrok, co jsem za posledních pár let viděl. Ve čtvrtek základ a na druhym křídle Plavšič.

    • Re: Olayinka

      JohnyBeGOOD     před 3 lety 18.10.2021 20:13 |  
      4 0

      Zrovna jsem to chtěl napsat. Při tom prvním gólu čistě skluzem vypíchnul míč Theovi G. a hodně se mi na něm líbí jak maká. Dokáže často získávat zdánlivě ztracené míče, občas za cenu faulu, ale není to v nebezpečných prostorech.

      Skvělý výkon a doufám, že mu vydrží zdraví. Může to být pro nás rozhodující hráč i v pohárech, což několikrát v minulosti dokázal.


      Komentář byl uživatelem upraven (18.10.2021 20:14) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Olayinka

        Slávista 51     před 3 lety 18.10.2021 22:20 |  
        0 1

        Jo, to jsou ty drobnosti, které člověk zachytí jen u televize/opakovačky.

    • Re: Olayinka

      ColinSKS     před 3 lety 19.10.2021 08:50 |  
      0 2

      tak druhý gol byla lahůdka ode všech, ale bez geniálního pasu Oliho by se nic neudálo. Takže souhlas. na tom golu bych dal 10 Olimu, 9 Majkovi a 9 Kuchtičovi

      • Re: Olayinka

        Martin 58     před 3 lety 19.10.2021 10:18 |  
        2 0

        Pro mě to byl jednoznačně gól kola a mistrovské zakončení Kuchtou na způsob Big Lewandowského skutečnou lahůdkou.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    žbl68     před 3 lety 18.10.2021 19:21 |  
    5 1

    nejde o válec, jde o body a s ohledem na sestavu - OK,nebyl to úplně špatný fotbal ... - ted pokud možno bez zranění 6 bodů s izraelem a vybrakovat jih a západ Čech :-)

  11. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    o-cab     před 3 lety 18.10.2021 20:22 |  
    1 3

    já bych doplnil pouze na jedné straně skvělé návraty Baha, v tomto utkání byl klidně na 8 protože byl rozdílový jak dopředu tak dozadu, a na straně druhé neskutečné množství ztracených balónů, a to hlavně hráčů dopředu. je to věc kterou kritizoval i trenér tak bych to v hodnocení čekal protože něco takového jsem skutečně dlouho neviděl.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    první rytíř     před 3 lety 18.10.2021 20:25 |  
    4 2

    Chtěl bych alespoň o jeden stupeň lepší známku pro Hromadu. Post stopera zvládl velice dobře, navíc na rozdíl od Kačaraby dělal to, co se dělat má v případě, že máš před sebou volno, tedy vytáhneš míč daleko dopředu a pak jej dáš dál! Prostě od něj žádné alibistické přihrávky v jedné obranné lajně, či míče dozadu k brankáři.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 19.10.2021 08:45 |  
      1 1

      Hodnocení je naprosto v pořádku. Chtěl bych tě vidět, jak hlavičkuješ balon 4 týdny poté, co jsi utržil zlomeninu jařmového oblouku. KubaHromada hrál dobře, měl tam jeden pěkný výlet ale dobrá 6+. To že si to vzadu obehráváme je součást stylu JiT. Asi nechceme hrát okamžitě nákop přes střed, že ?

  13. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Marek3     před 3 lety 18.10.2021 22:41 |  
    9 0

    Krmencik je na nase pomery vynikajici utocnik. Doufam ze to potvrdi a zustane u nas...

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 18.10.2021 23:17 |  
      1 1

      Taky jde o to, za jakou cenu by to mělo být. Nevíte někdo, kolik činí přestupová částka?
      V březnu mu bude 29 let, to už není moc perspektivní věk na další prodej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        damade     před 3 lety 18.10.2021 23:34 |  
        1 9

        Žádná přestupová částka (zatim) neexistuje. Kvůli nepostupu do LM už opci uplatnit nemužeme. Nicméně, pokud budem chtít Krmenčíka koupit a on bude chtít zůstat, tak to asi velkej problém nebude, jelikož mu v Bruggách končí smlouva v létě 2023 a oni s nim už vůbec nepočítaj. Tipuju, že si řeknou tak o 50-60 milionů korun.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          ColinSKS     před 3 lety 19.10.2021 08:36 |  
          1 1

          není to náhodou naopak?

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          SirCohen     před 3 lety 19.10.2021 08:54 |  
          3 1

          A není to tak, že opci spíš uplatnit nemusíme než nemůžeme?

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            damade     před 3 lety 19.10.2021 19:45 |  
            0 2

            Bohužel myslim, že ne

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 19.10.2021 20:10 |  
              2 0

              Opce byla pro Slavii povinná za předpokladu, že postoupíme do Champions League, teď už tu závaznost sice nemáme, ale klidně opce může platit dál jako nepovinná ... (záleží, jak přesně je ta smlouva napsaná a pochybuju, že ji Podroužek četl a stejně ani nevystudoval práva)


              Komentář byl uživatelem upraven (19.10.2021 20:12) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                damade     před 3 lety 19.10.2021 20:18 |  
                0 4

                Podroužek tu smlouvu asi nečetl, ale zřejmě se bavil s někym, kdo jí četl, nebo klidně i podepisoval.

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 19.10.2021 20:26 |  
                  6 0

                  Velice pochybuji ... (ten člověk už x-krát napsal totální blábol a když to naše vedení vyvrátilo, tak to suverénně tvrdil dál)


                  Komentář byl uživatelem upraven (19.10.2021 20:28) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          kjandourek (admin)     před 3 lety 19.10.2021 09:10 |  
          9 0

          jKde se proboha vzal tenhle neustále opakovaný nesmysl?

          Opci 2,5 mega v éčkách máme stále a v této chvíli je jenom na nás, jestli jí uplatníme... můžeme, ale nemusíme (tzn. můžeme po sezóně začít jednat o jiné - menší - ceně)... Celé to bylo otom, že při postupu do LM jsme jí uplatnit prostě museli a na konci sezóny za něj těch cca 70 mega v korunách vysázeli, ať už by hrál jakkoliv...

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            damade     před 3 lety 19.10.2021 19:45 |  
            0 4

            Já pořád vycházim z toho Podroužkova článku, kde jasně píše, že opce na Krmenčíka už neexistuje a případná vyjednávání by musela začít od znova. O Podroužkovi si asi každej myslíme svý, ale info ohledně našich přestupů má většinou správný a já nemám důvod mu v tomhle nevěřit. Domněnka, že na Krmenčíka opci stále uplatnit mužeme, je sice logická, ale pořád jen domněnka. Snad se ale Podroužek, a tedy i já, mýlíme.

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              kjandourek (admin)     před 3 lety 20.10.2021 00:09 |  
              1 0

              Tak Tvrdík na předsezónní tiskovce jasně řekl, že Krmenčík je u nás na hostování s opcí, která je ve výši 2,5 mega Euro... a která se stane povinnou v okamžiku, kdy postoupíme do LM....

              To je celé - mě tedy z toho jasně vyplývá, že když jsme nepostoupili do LM, tak tu opci máme pořád, ale už nejsme povinni jí uplatnit... tzn., kdyby se Krmenčík během toho roku "kopal za ušima", nebo se (nedej bože) zranil tak, že by musel skončit s fotbalem, tak jej kupovat nemusíme, zatímco při postupu do LM bychom za něj ty prachy dát museli ....

              Nikde nebylo řečeno, že nepostupem do LM opce zaniká... to si už Podroužek vycucal z prstu...

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 20.10.2021 01:02 |  
                1 4

                Vycházíš ze své domněnky. Proto se divím, že odlišnou variantu považuješ za ''neustále opakovaný nesmysl''. Opakovaně se mluvilo o povinné opci, ale zda tam byl dodatek i o nepovinné opci jakou má Kacharaba, je nejisté.
                Jenže také nikde nebylo napsáno, že opce nezaniká, pokud nepostoupíme do skupinové fáze LM.

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  Dennis     před 3 lety 20.10.2021 06:40 |  
                  1 0

                  Tak ta smlouva přece není postavena tak, že je tam uvedeno hostování s povinnou opcí, když Slavia postoupí do LM, a pak hostování s nepovinnou opcí, když Slavia nepostoupí... Takhle zbytečně složitou konstrukcí dvou různých opcí bych tam nehledal. Je tam nejspíš prostě hostování s opcí v částce 2,5 mil. s dodatkem, že tato opce se stává povinnou v případě postupu Slavie do LM.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                    Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 20.10.2021 12:19 |  
                    0 1

                    Když jsme poslali Součka do WHU na hostování s opcí, tak opce byla povinně aktivována se záchranou v lize, což byla podmínka stejně jako u nás postup do skupinové fáze LM. Kdyby k záchraně nedošlo, Souček by klidně do WHU mohl přestoupit, ale předcházela by tomu nová jednání mezi Slavii a WHU. Obdobný scénář očekávám i u nás, pokud bude zájem o Krmenčíka. Tím byl i Souček chráněn, že nebude muset do druhé ligy, aniž by se k tomu sám mohl vyjádřit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 19.10.2021 08:33 |  
      6 0

      Ano, souhlas, musí to potvrdit v dalších zápasech. Zatím je jeden zápas málo. Mimochodem, čekal jsem, že bude každou chvíli v ofsajdu a příjemně překvapil.
      Abychom nebyli jak RB, která po jednom zápase staví sochy Haraslínovi nebo teď Minčevovi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        ColinSKS     před 3 lety 19.10.2021 08:41 |  
        4 2

        je to hráč silný do vápna se solidní výškou. při vší úctě ke Standovi, tak tohle je trochu jiná liga. MajkKrmenčík není úplná rychlonožka, ale zas ukázal, že má celkem přehled o situaci a tu příhru na Kuchtiče narýsoval tak, že to líp nešlo. škoda že nedal gol. Začíná se mi líbit. Vůbec se mi líbí hra na 2 útočníky.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    ColinSKS     před 3 lety 19.10.2021 08:35 |  
    2 3

    myslím že tentokrát hodnocení velice objektivní. U AlexBaha při té šanci šlo vyloženě o nešťastnou náhodu, protože bylo jasné, co chce udělat - zahrát to na roh. jenže mu to skočilo (stále si myslím že předbrankový trávník musí být kvalitnější) a odrazilo se mu to od druhé nohy úplně záhadně tak, že nabil do střely. Takže nikoli špatný zákrok, ale nehoda. Kdo se mi taky líbil byl MajkKrmenčík, ačkoli z jeho příchodu jsem byl skeptický. Jediné v čem nesouhlasím je Miňuv gol, protože gol na přední tyč jde za golmanem, tedy za Kolim. Na druhou stranu vytáhl Matouškovu golovku, takže 1:1. Jeho návrat byl logický i z toho důvodu, co se přihodilo Alešovi v soukromém životě. Nikoli proto že se bude ženit, jak se rádoby odborníci posměšně vyjadřují.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.10.2021 08:37) . Zobrazit původní komentář

  15. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    ColinSKS     před 3 lety 19.10.2021 08:49 |  
    0 4

    intentionally left blank


    Komentář byl uživatelem upraven (19.10.2021 08:51) . Zobrazit původní komentář

  16. Autorovi Alanorovi

    houston (přítel SN)     před 3 lety 19.10.2021 09:24 |  
    3 0

    "Pokud má zmíněný redaktor alespoň trochu svědomí a novinářské cti, tak se teď stydí."
    Bylo ti jasný, že se víceméně jedná jen o takový nához, který v českém novinářském prostředí nemá šanci padnout na živnou půdu ? Tihle pánové nejsou zvyklí za svým názorem stát a za hloupost či lež se omlouvat.

    • Re: Autorovi Alanorovi

      o5aradecek     před 3 lety 19.10.2021 20:45 |  
      2 0

      Taktéž hokejový trenér a dnes televizní expert Marek Sýkora, kterého jsem doposud rád poslouchal a respektoval, by si měl za ty kecy na naše hráče a Slavii obecně, nasypat popel na hlavu (což samozřejmě nečekám).

    • Re: Autorovi Alanorovi

      Akuls     před 3 lety 20.10.2021 13:00 |  
      1 0

      Podroužek je v iSpartu nejen šéf fotbalových redaktorů, ale i specialista na Slavii. Proto chodí na její všechny domácí zápasy i na všechny tiskové konference, kde má skoro vždy nejvíc dotazů a předvádí se, jak si tyká s JiT. Na tiskovce po zápase s Libercem však chyběl, tak se třeba opravdu alespoň trochu zastyděl!? Je ale také možné, že ty "chytré" články od něj vyžadují jeho nadřízení: Škvor a hlavně šéfredaktor Tomek, ti musí určitě dohlédnout na to, aby byl pan majitel z druhého břehu Vltavy s obsahem novin spokojený.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Droosy     před 3 lety 19.10.2021 11:10 |  
    4 2

    Zápas jsem sledoval v 39 stupňových horečkách, tak mám možná zkreslenou představu, ale vůbec jsem neviděl Oscara a Schranze

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      japoko     před 3 lety 19.10.2021 11:39 |  
      2 8

      Ti nebyli vidět i bez horečky! A to již opakovaně!

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Martin 58     před 3 lety 19.10.2021 14:58 |  
        5 1

        Je vidět, jak diametrální rozdíl je vidět zápas v reálu anebo v televizi.
        Já jsem na utkání byl a několikrát jsme si s kolegou libovali, zejména v prvním poločase, jak agilní, pohyblivý a konstrukční byl Ivan Schranz. To, že sestřihy zápasu opakovaně dávali jeden jeho míč "utečený" od nohy, nemohlo přetrumfnout jeho dobrý výkon v době, kdy většina hráčů hrála velmi pomalu a strnule.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Srdcar114     před 3 lety 19.10.2021 11:20 |  
    8 0

    Hodnocení velmi dobré,vidím to stejně.Základní sestava byla zajímavá v tom,že nastoupili jen tři Češi,Kolář,Kuchta a Krmenčík.Bylo to dáno zraněními.Naštěstí máme široký kádr,bohužel kromě stoperů. I když máme problémy se zraněními,prohráli jsme jen jednou.Bohužel Plzeň i Sparta mají zatím také hodně bodů.Důležité bude,aby nám po podzimní části neutekli.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 19.10.2021 12:01 |  
      4 3

      v jednu chvíli bylo na place 9 cizinců a Kuchtič s Kolim. úplně mne to překvapilo, protože je beru za své.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      o5aradecek     před 3 lety 19.10.2021 20:41 |  
      4 0

      Nebude to vůbec snadné, ale ani nereálné. Když vyhrajeme o víkendu v Budějovicích a pak domácí dohrávku s Olomoucí, čeká nás v zápase s Plzní bitva o první místo. Věřím tomu, že to zvládneme a konečně se usadíme v čele! :-)

  19. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 19.10.2021 16:50 |  
    4 0

    Všiml jsem si několikrát, že si po hlavičce Kačaraba tu masku srovnával. Asi mu moc nesedí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      mig52     před 3 lety 20.10.2021 10:21 |  
      1 3

      Kanagom či supercement z dob našeho mládí by to vyřešil. Jenže při sundávání by přišel o kůži, sakra, co s tím? :)))

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 20.10.2021 10:28 |  
        0 1

        Já bych zvolil silikon. Drželo by to dobře (jen by se asi nesměl zpotit, to by se odlepilo) a po utkání by to šlo sloupnout.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Qope     před 3 lety 20.10.2021 10:50 |  
    2 0

    S tím Knoblochem, dovolím si osobní poznámku. Zápas s Libercem jsem seděl na Jihu a diky tomu, že konečně jsem mohl být na stadionu i jednou včas, viděl jsem rozcvičku golmanů Liberce. A tady musim souhlasit, že konkrétně Knobloch je fakt slabej golman. Opravdu jsem i kroutil hlavou, co vsechno při rozchytavani poustěl ... a to nemyslim strely od hrácu, na který sla totiz jejich dvojka. Ale od trenera golmanu, který ho "rozchytával" na zápas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      japoko     před 3 lety 20.10.2021 12:40 |  
      0 9

      No, to je rozhodně názor velkýho experta!

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Qope     před 3 lety 20.10.2021 12:42 |  
        2 0

        To nevim, jen popisuju, co jsem videl. A asi to pro něj nebyl jen "den blbec," ale tusim, že je pravda, jak ho zde popisuje Alanor

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          japoko     před 3 lety 20.10.2021 15:31 |  
          0 3

          Jen malou poznámku: Chování hráčů pri rozcvičce či tréninku je silně individuální, nelze z toho moc vyvozovat. Někdo je holt schopen plnýho výkonu jen při zápase, s tím trenér, až na vyjímky, moc neudělá. Ten Knobloch mi zatim o vysokých kvalitách taky nepřesvědčil, ale vinu u gólu Baha bych velkou neviděl! To spíš co udělal
          dřive se Spartou, snad v tom poháru, to bylo na pěst od spoluhráčů i trenéra!