Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

Trápení v evropských venkovních zápasech v této sezoně pokračuje i po zápase v Izraeli.

Další hořkou pilulku museli slávisté spolknout včera, když červenobílí padli v Izraeli. S Maccabi Haifa, což byl rozhodně hratelný soupeř. Dohromady je to tak již čtvrtá venkovní porážka v Evropě v řadě. To samo o sobě nemusí být katastrofou, když narazíte na silné soupeře, to ovšem není případ Slavie. Vyhořeli jsme dvakrát v pozici favorita (Ferencváros, Maccabi), jednou při srovnatelných šancích (Legia) a jen jednou proti papírovému favoritu (Feyenoord). Dohromady jsme v Evropě v sezoně 20/21 byli úspěšní v jediném (doma s Unionem, protože hubená výhra s Maďary v odvětě se rovnala porážce) zápase ze sedmi, což je velice špatná bilance. Nezbývá si než přiznat, že zatím zůstáváme těžce za očekáváním. O úplném fiasku se ale hovořit ještě nedá, protože stále zůstáváme ve hře o postup ze skupiny Konferenční ligy, což by bylo splnění alespoň toho nejzákladnějšího cíle, který jsme si před podzimem mohli klást.

Nyní už ale ke včerejšímu zápasu. Ten se hrál na krásném stadionu před dobrou kulisou, i tak ale měla Slavia alespoň bodovat. Netroufl bych si sice říct jako někteří diskutéři, že Maccabi Haifa bylo vyloženě slabým soupeřem, hratelným ale určitě ano. Izraelský tým podle mě nebyl vůbec špatný směrem dopředu, jeho obrana ale byla slabší a určitě nepůsobila zvlášť konsolidovaným či neprůchozím dojmem. Celkově bych Maccabi zhodnotil jako lepší tým, než byla Beer Ševa, a přímo o ostudě bych nemluvil. Velké zklamání to ale samozřejmě bylo. Zvlášť když byla Slavia v minulých letech schopna porazit i výrazně silnější protivníky.

Utkání se pak odvíjelo v již tradičním letošním pohárovém duchu. Slavia sice měla herní převahu, ale ve vápně byla zoufale nepřesná. Naopak obrana nepůsobila jistě a soupeř spoléhající na brejky neměl méně šancí. Tentokrát se navíc ani nedá hovořit o kvalitní mezihře ve středu pole. Celá Slavia byla nekompaktní a chybující. Co s tím? Zásadní jsou samozřejmě zranění mnoha důležitých hráčů. Jen na ty to ale házet nejde a i současný kádr by měl být schopen odehrát mnohem lepší partii. Osobně zase vidím některé tahy od trenérů, o kterých lze polemizovat. Proč najednou poslední zápasy příliš nehrají Samek s Ekpaiem, jedni z mála hráčů, kteří jsou ve slušné formě a na podzim byli dosud příjemným překvapením? Proč s aktuálně slabším kádrem nevsadíme na rychlejší, jednodušší a údernější hru, kterou se Trpišovský prezentoval na začátku svého působení ve Slavii? Na můj vkus hrajeme až příliš pomalu, jakoby bez zápalu. A když už chce mít kontrolu, tak proč tam nedáme Samka místo Schranze, který by se do takového modelu hodil výrazně více. O podivném letním přestupovém období už tu řeč byla. Podcenila se situace na stoperu, kde jsme nakonec vsadili jako na hráče základu na Kačarabu, o kterém jsme ani nebyli přesvědčeni, že ho chceme získat nastálo. Naopak do útoku máme hráčů až příliš. A výsledek je, že nevíme co s Krmenčíkem, který působí spíš nadbytečným dojmem, a Schranze dáváme na křídlo, kde nemá herní přínos. O Plavšičovi radši ani nemluvě. To zatím vypadá na akci, kdy jsme zároveň oslabili sebe a rivalovi otevřeli cestu k jeho posílení. Ne nadarmo občas platí přísloví, že nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci (lepší koupit kvalitu v podobě Peška než brát zadarmo Plavšiče, který nakonec kvůli platu ani levný nebude).

Jaká je tedy vyhlídka do zbytku podzimu? Nezbývá než doufat, že se marodka začne postupně vyprazdňovat a že nám facka pomůže se probrat. Ale to už jsme si říkali po Ferencvárosi, derby atd. Můžeme se sice konejšit, že o moc hůř než včera být nemůže a že máme pořád silný kádr, ale reálně si poprvé připouštím, že se v tom aktuálně trenéři i hráči plácají a zvednout se to taky může až v zimě... Ale na skepsi je pořád brzy a teď je třeba jít dle otřepané fráze od zápasu k zápasu. Stále se můžeme nastartovat, vyhrát pár zápasů v lize, porazit Plzeň a doma Maccabi, což není nic tak nereálného. A před závěrem podzimu můžeme být ve výrazně příjemnější situaci než nyní. Tak si za tím pojďme!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - I když utkání svádí k tomu nedávat nadprůměrné známky, tak s chladnou hlavou říkám, že Kolářovi není až tak co vytýkat. Branku chytat nemohl a pár dobrých výběhů proti soupeři ve vápně měl, takže si šestku zaslouží. Nepochopil jsem ale jeho výklus do vlastní opuštěné branky v nastaveném čase, kdy měl míč soupeř. To bylo, jako kdyby rezignoval, a bylo mu fuk, jestli dostaneme na 2:0. I v tom vidím odraz současné nálady. Kolář by jako jeden z hráčů, co je tu nejdéle, měl jít příkladem a dřít až do konce.

Alexander Bah - 5 - Patřil mezi lepší hráče. Našel Kuchtu v tutovce snad jediným naším vyloženě dobrým centrem či přihrávkou do pokutového území. Dozadu to nebylo bez chyb, ale méně jistí se mi zdáli stopeři. Nepochopil jsem pak jeho postavení k přímému kopu. Bah má sice ránu, ale kopací techniku moc ne. V zápase se tak občas trefí, ale pravidelné překonání zdi se zdá být nad jeho schopnosti.

Aiham Ousou - 4 - Stopeři mi obecně přišli nejistí a brejkové situace soupeře neřešili dobře. Nejednou se stalo, že nezachytili náběh hráče, i když na něj byli třeba v přesile. Právě ve čtení hry mají jak Ousou, tak Kačaraba rezervy.

Taras Kačaraba - 4 - V poslední době jsem ho spíš chválil a myslím si, že to bylo oprávněné a skutečně šel výkony nahoru. Včera se ale spíš (znovu)odkryly Kačarabovy slabiny. Ač je jinak důrazný, tak ve vápně tentokrát nechal prostor skórujícímu Godswayovi (i když problém začal už u špatně bránícího Stancia). Předtím našim stoperům tentýž hráč unikl do samostatného úniku, zachytit náběh měl hlavně Taras.

Oscar Dorley - 5 - Na první pohled mi nijak výrazný nepřišel, po bližším pohledu na důležité akce ale vyšlo najevo, že právě on nahrával do dobrých šancí Samkovi, Olayinkovi a v závěru i Lingrovi. Z tohoto pohledu byl jedním z mála, který dokázal dostat do vápna alespoň kloudnou přihrávku. Škoda, že se nedá skloubit jeho technika s Olayinkovou dravostí.

Srdjan Plavšič - 3 - Už jsem se k němu vyjádřil v úvodním textu. Za mě nevýrazný a až alibistický výkon. Vypadá neodolně nejen postavou, ale i mentálními vlastnostmi - tedy zaujetím, touhou či zarputilostí. I když to přirovnáná není fér, tak do značné míry sedí k podzimní Slavii - ze silného, sebevědomého a přímočarého dříče Součka nám zbyl ustrašený Plavšič.

Ibrahim Traoré - 4 - Jak ho na podzim spíše chválím, tak tentokrát se mi jeho výkon nelíbil a spíš mi připomněl loňského Traorého. Hru hodně zpomaloval, "drbal" a dopředu byl zoufale bez nápadu. Dozadu navíc také nebyl nijak nadstandardní. Celá středová řada vypadala hodně propustně.

Nicolae Stanciu - 3 - Sice se jako jeden z mála snažil něco vymyslet směrem dopředu, ve výsledku bohužel i tak patřil k nejhorším. Naivně se nechal obejít před gólem ve vlastním vápně, měl také několik ztrát a přispěl k tomu, že střed zálohy nepůsobil dobře. Jediným plusem tak byla slušně rozehraná standardka, kterou kopl těsně vedle.

Ivan Schranz - 3 - Já tu psal už od začátku, když všichni opěvovali jeho góly, že herně mě zatím nijak nezaujal. A teď když mu to přestalo padat do branky, tak zůstala jen ta podprůměrná herní realita. Doplácí i na přetlak ve slávistickém útoku. Ideálně je to běhavý útočník do náběhů za obranu nebo podpora k vysokému hrotu. Na obě pozice je ale logickou jedničkou Kuchta.

Peter Olayinka - 4 - Byl aktivní a herně patřil k našim lepším hráčům, na kterých alespoň bylo vidět zaujetí a snaha něco se zápasem udělat. Ovšem řešení průniků bylo v podstatě vždy velice špatné, když jen trefil prvního protihráče ve vápně.

Jan Kuchta - 3 - Velmi nevydařený zápas od Kuchty. Začal přitom dobrou hlavičkou, která jen těsně minula branku. Pak už to od něj bylo nevýrazné a vše korunoval nepochopitelně zahozenou tutovkou. To byla hrubá chyba, která nás do značné míry stála zápas.

Daniel Samek - 6 - Jeho absenci v základu ve dvou zápasech po sobě po reprezentační pauze příliš nechápu, protože předtím patřil k jednomu z mála příjemných překvapení na podzim. Podle mě potvrdil, že měl hrát od začátku, když ve druhé půli patřil k lepším hráčům. Škoda, že jeho dobrou střelu skvěle vyrazil Cohen.

Ondřej Lingr - 4 - Chápu jeho zařazení jako útočného hráče a také je třeba říct, že na střídačce skoro nebyl žádný jiný výběr. Ale čekat od splašeného Lingra, že prolomí naše neefektivní obléhání bránícího soupeře, bylo naivní. Po Oscarově centru sice dobře hlavičkoval, brankář ale neměl větších problémů. Pak už zaujal jen nepřesnostmi.

Michael Krmenčík - 4 - Je to pro něj těžké. Celkově pozicí ve Slavii i těmito cca 20minutovými úseky, kdy má vytrhnout tým z bídy. To se mu i přes snahu logicky nevede, protože je spíš v pozici, kdy by potřeboval, aby tým podržel jeho a měl dobrý servis, kterým by se více chytil. Aby toho nebylo málo, tak v Haifě se od něj složité míče ještě odrážely.

Ubong Ekpai není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

3. kolo - Čtvrtek 21. 10. 2021 18:45

Evropská konferenční liga, 2021/2022
1 - 0
1 - 0
Maccabi Haifa FC
Maccabi Haifa FC

24. Godsway

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (85)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

    Amos Kl     před 3 lety 22.10.2021 14:34 |  
    8 0

    Celkově vidím několik problémů - nepovedená příprava (díky ní nyní mizerná dynamika a fyzička), byť objektivně problém byl hlavně v přetížení našich hráčů. Špatné ba přímo kontraproduktivní nákupy - Krmenčík a Plavšič. Troufám si tvrdit, že zde může být i problém v kabině.
    Každopádně držím palce, ať se vše podaří co nejdříve otočit. Lehké to ale asi nebude.

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      Alanor (admin)     před 3 lety 22.10.2021 14:44 |  
      13 3

      Tu přípravu ve smyslu odloženého a zkráceného soustředění beru už jen jako alibi. Přece se nebudeme vymlouvat na to, že jsme před 3 měsíci nemohli asi 5 dnů trénovat. Byla spousta času to dohnat.

      Jiná věc je to vytížení reprezentantů na Euru. To byl reálný problém, kterému se u nich moc nedalo předejít. Jedině tedy lepšími přestupy jejich náhradníků...

      Plavšič je zatím vyloženě kontraproduktivní, což o to víc vyniká, že místo něj si na křídla Sparta pořídila zatím výborné duo Pešek a Haraslín. Krmenčík dobrý hráč sice je, ale trenéři ho absolutně neumí využít a vlastně se nám do té skladby kádru ani moc nehodí. Takže bych se pak taky nedivil, kdyby to ve výsledku bylo kontraproduktivní a jen to přinášelo blbou náladu do kabiny.

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      Ivan     před 3 lety 22.10.2021 14:52 |  
      3 1

      On ani Schranz není žádné terno když nepočítáme góly, protože v zápasech kdy toho góla nedá moc platnej nebývá (přesně jak se u něj píše) a teď si člověk ještě musí říct, že jsme předpokládali odchod Olího. Ale jako fanoušci jsme si pochvalovali kraje, tak uvidíme co z toho bude.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

    Ferguss     před 3 lety 22.10.2021 14:56 |  
    10 4

    No, jak se říká, po bitvě každý generál nicméně oba "kontroverzní" přestupy jsem kritizoval už když k nim mělo dojít nebo došlo. Bohužel jsem se trefil a Plavšič naplnil co ho předcházelo - rychlý technický, ale zoufale neproduktivní.
    Jak jsme se smáli spartě, tak teď se smějou oni nám. Stačí porovnat ligovou statistiku - Pešek - 11 zápasů 5 gólů 4 asistence. Plavšič 4 zápasy - 0 gólů, 0 asistencí. Bomber Krmenčík se nejdřív čtvrt roku dostává do kondice a když už nastoupí dá jeden gól a to ještě z penalty. Navíc mám pocit, že jim oběma stačí, že berou (nadprůměrný) plat, ale nějaké Slavie je jim v podstatě jedno. Když porovnám s Olim, který taky není zrovna v topu, ale dře a maká, tak je to úplně jiný příběh.

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      Alanor (admin)     před 3 lety 22.10.2021 15:05 |  
      15 1

      Ke Krmenčíkovi to fér není. U toho mi nepřišlo, že by někdy něco vypustil. Naopak maká, ale nemá podporu a sám očividně taky není v pohodě (kdo by byl při té nedůvěře trenérů, kteří ho sem přitom lámali), aby zvládl něco rozdílového.

      • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

        ColinSKS     před 3 lety 22.10.2021 15:59 |  
        2 2

        přesně. nejsem psycholog ale dovedu se vžít do situace. Má to strašně těžký a hrozně moc bych si přál, aby dal doma hattrick. ze všech by to spadlo. je to skvělej hráč, jakkoli se mi nezdál.

      • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

        Ferguss     před 3 lety 22.10.2021 19:47 |  
        1 0

        To je věčná otázka. Trenéři ho nestaví, protože hraje mizerně nebo hraje mizerně, protože ho trenéři nestaví:)

  3. Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

    Plos     před 3 lety 22.10.2021 15:07 |  
    5 4

    Nesouhlasím se 4 pro Aihama. Za mě odehrál slušný zápas. S balonem velmi jistý a konstruktivní, zároveň klidný. Několikrát dobře řešil i obranné situace, kdy zachraňoval na poslední chvíli. Z mého pohledu díry v obraně (viz nájezd na Koliho a tyč) byli hlavně problémem Tarase, ten naopak vůbec neodehrál dobrý zápas. Kazil, nejistý. Nekoncentrovaný...
    Nepřijde mi fér hodnit oba dva stejnou známkou, když výkony byly fakticky rozdílné.


    Komentář byl uživatelem upraven (22.10.2021 15:08) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      zeleznik2     před 3 lety 22.10.2021 16:46 |  
      0 0

      Ve Spartu má 5.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

    Harvey     před 3 lety 22.10.2021 15:21 |  
    10 1

    S hodnocením nesouhlasím, nejhorší byl Tecl.

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      pehacko     před 3 lety 22.10.2021 17:59 |  
      0 0

      Psat tohle legenda Ozzy, tak je nejhorsi Skoda.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

    Lantenac     před 3 lety 22.10.2021 15:28 |  
    17 0

    S hodnocením víceméně souhlas, snad jen nechápu tu častou kritiku Krmenčíka. (nemám na mysli Alanora, ale spíš zdejší přispěvatele) Podle mě v posledních zápasech není vůbec tak špatný, jak se o něm píše. Bojuje, dost míčů dokáže udržet a jsou na něj i fauly. Ano, do zakončení se zatím moc nedostává, ale to bych neviděl jako čistě jeho vinu, spíš si myslím, že jeho přednosti nedokážeme v současnosti plně využít.
    Lidsky mi příliš sympatický není a jeho příchod jsem si nepřál, ale zdá se mi, že fakt maká a není mu to jedno. Měl by dostat více příležitostí na delší časový úsek.

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      ColinSKS     před 3 lety 22.10.2021 15:56 |  
      5 1

      maká, mě se líbí, ale kuwa když nemáš servis tak tam můžeš běhat jako zpovykaná laň do aleluja. tohle jde za zálohou a bohužel musím říci za Nicem.

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      Marty2     před 3 lety 24.10.2021 10:12 |  
      0 0

      Tvá poslední věta vystihuje i můj pohled na něj. Přistihl jsem se, jak mi je ho líto, protože fakt dře a i při pohledu na jeho neverbálku je vidět, jak moc chce. Jestli v tom je to, jak bojuje o smlouvu, protože ví, že když se nechytne, už asi o dobrou smlouvu a tým nezavadí, to mu nelze vyčítat.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

    provit     před 3 lety 22.10.2021 15:53 |  
    6 1

    Nebál bych se dát Oscarovi za 6. Krom výše zmíněného měl také pár dobrých menších obraných zákroků ve středu pole a na svou výšku byl i celkem úspěšný v hlavičkových soubojích.

    Jinak mě v druhé půli zaujaly záběry na Jindru, který snad pokaždé stál před lavičkou a jakoby bez zájmů a bez emocí sledoval hru. Dřív podle mě býval energičtější a pořád v kontaktu s někým z realizáku nebo z hráčů. Včera na mě působil hrozně odevzdaně.


    Komentář byl uživatelem upraven (22.10.2021 15:54) . Zobrazit původní komentář

  7. Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

    ColinSKS     před 3 lety 22.10.2021 15:54 |  
    3 2

    kruté, leč pravdivé hodnocení, sem tam bych to korigoval ale v podstatě je to přesně co jsme viděli. a to bylo nic

  8. Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

    cvočkař Danda     před 3 lety 22.10.2021 15:59 |  
    8 1

    Drazí přátelé,v hodnocení vidím několik nesrovnalosti.Za 1.jak může mít stejnou známku Plavsic a Kuchta,nebo Schranz.Podle mě Srky za 1ostatní 3.At chceme nebo ne musíme brát v potaz, že nám chybí půlka týmu.Nahradit Ševu,Kudyho,Masa a Holeše a další je téměř neřešitelný problém.Realizák asi i trochu posral sestavu, bohužel.Presto nepodléhejte špatné náladě.At žije SLAVIE


    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      ColinSKS     před 3 lety 22.10.2021 16:03 |  
      2 6

      kudy, TomHoleš .. to jsou defenzivní hráči. Tam nás bota nepálí, krom toho laciného golu, kdy se kritika sype na Nica ale kde byl Oscar?? Kde byl Ibra? koukali jak péro z gauče .. sorry. ale stane se. Nemáme těch 5% co vedou k proměnění šancí. jinak bychom to zválcovali, Csaplár to vystihl víc než dobře.

      • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

        damade     před 3 lety 22.10.2021 16:08 |  
        5 1

        Holeš i Kúdela jsou klíčoví hráči pro výstavbu hry, rozehrávku a kontrolu nad středem hřiště. Ve fotbale už to dlouho neni tak, že útočníci jsou zopovědní za útok a obránci za obranu. Dnes ja ta hra daleko týmovější a i absence defenzivních hráčů může vyvolat paseku v ofenzivě.

        • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

          ColinSKS     před 3 lety 22.10.2021 18:02 |  
          0 4

          Taras i AiOusou zvádli svoji roli dobře. Ibra/Oscar (ten vůbec nevím kde se potuloval) propadli u golu, kde je suploval Nico. Takže nesouhlasím, vyjma toho momentu jsme byli v defenzívě ok. ostatně čísla mluví za vše. Nelepí nám to. srovnej bídu a nás - harašlín dvě střely, jeden vlastní gol a jeden kdy se ukopl na přední tyč. Nic proti němu, je to dobrý fotbalista, ale kdy se nám něco takového poštěstilo? po asi 3 letech jsme dali proti liberci gol z rohu. někde něco nefunguje a nechápu proč.


          Komentář byl uživatelem upraven (22.10.2021 18:03) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

            damade     před 3 lety 22.10.2021 19:58 |  
            3 0

            Viděl jsi, kolikrát šla Haifa do nadějnýho protiútoku jen kvůli tomu, že byla mezi zálohou a obranou díra jako prase? Kdyby tam byl Holeš, tak právě tenhle prostor vykryje, vyhraje míč a třeba rozehraje dopředu. Obecně máme v zápasech, kde hraje na šestce Holeš, daleko větší kontrolu nad středem hřiště a jsme silnější v kombinaci.
            Kúdela umí sám rozjet útoky, přenést hru na druhou stranu hřiště, najít průnikovkou hráče ve slibný pozici, tohle jsme tam ze strany Tarase a Aihama neměli, ačkoliv do defenzivy uplně špatní nebyli. A když zůstanu u Kudyho - co chybělo snad uplně nejvíc je jeho vůdcovství a schopnost organziovat hráče kolem sebe.

            • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

              ColinSKS     před 3 lety 22.10.2021 20:11 |  
              0 3

              já s tebou souhlasím v tom, že lídr je Kudy. AiOusou to zatím není a Taras je dříč. To co "kritizuješ" je post Ibry. Mě nepřišel marnej, ale na golu se podepsal. Ale dostat gola je ve fotbale normální, spíše bych hledal proč ty goly v evropě nedáváme. Máme super útok (Kuchtič a MajkKrmenčík s IvanemHrozným) ale nedostanou balon. Tohle třeba nechápu. Za mne obrana ok, i když Koli měl štěstí v tom nájezdu kdy se složil jako domino bez zákroku.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

    zeleznik2     před 3 lety 22.10.2021 16:51 |  
    3 3

    Nevím, kdo od koho opisoval, ale ve Spartu téměř podobné hodnocení. 6 u Koláře a Samka. Je s podivem, že nejlepšími našimi hráči byli brankář, který neměl snad zákrok a 17 letý hráč, který odehrál poločas. Plavšič a Schranz oba měli skvělý start, ale jejich výkonnost je dnes kde? První byl zraněný ok, druhý zahrál dobře ještě na Bohemce a jako střídající hráč s Unionem, ale mezitím a potom? Měli být tahouny týmu, ale jsou spíše na chvostu.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

    zeleznik2     před 3 lety 22.10.2021 16:54 |  
    9 9

    Lukáš Strašák Vala
    @Lukas_Strasak
    ·
    6 h
    Chtěl jsem všem fanatickým kritikům říct, že Slavia není sprint na 100m, do kterýho jste se před pár lety zapojili. Je to celoživotní maraton. A jestli chcete sprintovat a vadí vám, že se zakopne nebo občas dojde dech, běžte jednosměrkou do prdele, nikdo o vás nestojí.

    I to je názor fanouška Slavie, jen bych dodal, že na podzim v Evropě na venkovních hřištích bilance 0-0-4. A těch období, kdy nám došel dech pamatuji od r. 1987 nepočítaně.

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 22.10.2021 17:48 |  
      7 5

      Razítko a podpis a já jich pamatuji od 1973 ještě více. Tudíž fanoušci úspěchu jděte do hajzlu, já to slovo nemám rád, ale nic vhodnějšího mně teď nenapadá. Stačí s vzpomenout kolik nás bylo v Edenu za ministra dopravy to se tam člověk kolikrát pomalu bál. Tudíž fakt radši jděte do prdele. Dovolím si to říct, že jsem snad nevynechal jediný domácí ligový zápas od otevření nového Edenu, no vlastně jsem taky fanoušek na hovno, protože druhý Strahov jsem tolik nenavštěvoval.


      Komentář byl uživatelem upraven (22.10.2021 17:49) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

        ColinSKS     před 3 lety 22.10.2021 20:16 |  
        4 6

        super vstup. já jsem na slavii přišel v roce 1982 na zápas s Nitrou. koukal jsem jako puk, protože jsem nevěděl, co to je stadion. taky nechápu ty, kteří když se nám nedaří, hdned vřeští co je špatně a jak by to dělali líp. bída bíd trpěla 4 roky, prádelna bude trpět a my máme luxusní 3 roky za sebou, skvělé vedení a realizák, který jen potřebuje nakopnout když se nedaří. kdyby se stále dařilo, kde by svět byl? v hajzli.

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      pehacko     před 3 lety 22.10.2021 17:56 |  
      7 5

      Pravda je ta, ze kdyz se nedari, tak je treba tym podporit! Ted to potrebuji nejvic… nářek, nadávky a brek nikomu nepomuze. Slavia je vecna a par proher prezije jako nic…

      • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

        Qope     před 3 lety 23.10.2021 01:48 |  
        0 0

        Tys něco snědl špatného, nebo nevím. Už zase s tebou musím ve vsem souhlasit!

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      ColinSKS     před 3 lety 22.10.2021 18:06 |  
      3 5

      no panic... tak asi. jen fačíni a spol tady vytvářejí atmo že je konec světa

      • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

        Fačín     před 3 lety 24.10.2021 13:52 |  
        0 1

        Proč si mě zase bereš do huby? Lžeš a ještě na mě pliveš. Jako proč?

        Já tu žádnou atmosféru nevytvářím, jestli sis nevšim, tak jsem se tu 3 týdny neukázal, protože nemám chuť se tady hádat s lidma, který by měli být na stejný lodi.

        Naposledy jsem jen slušně poděkoval po zápase s Haifou panu velkotrenérovi Trpišovskému za jeho práci a slušně vyzval vedení, ať ho vymění. Protože je vyhořelý, vyčpělý, přesycený úspěchy. Neschopný změnit taktiku, hráče správně nahecovat. Žádný strom neroste do nebe.

        A nebýt toho, že i když už sem nějakou dobu nepřispívám, tak ty (a i další experti) maj pořád potřebu do mě kopat a pomlouvat. Velmi se snažím zůstávat slušný, ale tady už se hodně blíží moje hranice, kterou jsem ještě ochoten vydržet s mávnutím rukou.

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 22.10.2021 18:50 |  
      5 2

      Od fanouška tenhle názor chápu, ale kdyby takhle přemýšleli trenéři a vedení, bylo by to špatně. Ti musí hledat řešení, jak z krize ven.

      • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

        ColinSKS     před 3 lety 22.10.2021 20:07 |  
        4 3

        krize je wulfe v zakončení. jinak hrajem celkem ok, ale ta koncovka a finální fáze je strašidelná. co s tím, to je fakt otázka.

        • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

          wimpy     před 3 lety 22.10.2021 20:11 |  
          5 0

          To bych neřekl. Kuchta samozřejmě trestuhodné selhání, ale jinak jsem chyby v zakončení tolik neregistroval, chyba je, že si ty šance nevytváříme. Tahle "krize" jde od stoperů, tři roky pilujeme nějakej systém a ten se najednou úplně zhroutil. Ti, co hrají stopery teď, stíhají s bídou bránit, dopředu nula.

          • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

            ColinSKS     před 3 lety 22.10.2021 20:24 |  
            2 3

            wimpy, s tím nemohu úplně souhlasit. stopeři primárně hrají systém JiT - tj. obehrávání s prihrou do středu nebo na golmana, co dává doprava dlouhý nákop na pravé křídlo. to Taras i AiOusou mají celkem v pohodě zmáklé. problém je ve finální fázi, tam se lopotíme překombinováváme nebo máme smůlu. systém je daný ale nedodává goly. to je vše.

            • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

              wimpy     před 3 lety 22.10.2021 21:33 |  
              2 2

              Tady to vidím rozdílně. Naše hra krachuje už na výstavbě, se slabšími to ještě ofenzivou nějak přikryjem, ale i tam s problémy, se silnějšími se nechytáme. Kačaraba nikdy nebyl vyloženě kreativní, Ousou do toho spadl nepřipraven a já bych tak nějak řekl, že se hraje spíš kolem něj. Dopředu nic a hořej i defenzivně, protože tu defenzivu nikdo neorganizuje. Čímž nad nimi vůbec nelámu hůl, ale prostě za sebou toho Kúdelu nebo doufám i Hovorku potřebují, než dorostou na vyšší level. Proto si myslím, že na jaře už to zase bude Slavia, jak ji za poslední roky známe. Jen už prostě nemusíme být v pohárech, to se ale nedá nic dělat.

          • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

            pcitron     před 3 lety 23.10.2021 12:47 |  
            0 1

            A proč si šance nevytváříme? Protože nehraje Standa!

        • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

          Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 22.10.2021 22:52 |  
          2 3

          Proti Macabi nebyla problémem koncovka, protože kromě toho Kuchty ani žádná nebyla. No, pod vlivem nerad píšu, tak jen napíšu, že souhlasím s wimpym.

          • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

            wimpy     před 3 lety 22.10.2021 23:03 |  
            0 2

            Vytiskl jsem si, osadil zlatým rámem a pověsil na čestné místo nad krb!

            • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

              Qope     před 3 lety 23.10.2021 01:46 |  
              0 0

              Kuci nechte toho. Jedno oko nezůstane suché!

          • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

            necich     před 3 lety 23.10.2021 07:31 |  
            1 0

            Kuchta neproměnil dvě tutovky, u té první to byla smůla. Tentokrát souhlasím s lukatomem, finální fáze.... Bylo tam několik přihrávek (Oli, Bah, Plavšič?), kdy rozhodovalo 10 cm a hráč byl před prázdnou bránou.... To je to co nás dost sráží.... Ta výstavba hry již od stoperů jak píše wimpy rovněž, o tom není sporu. Ovšem včera jsme byli herně lelpší, před jejich bránu jsme se dostávali poměrně často, ale ta závěrečná fáze byla tristní. Bohužel si nedokážeme pomoci ani standardkou. Kdyby Nicův trestňák skončil půl metru, metr jinak byl to jasnej gol (brankář ani nereagoval si myslím). Rohy kopeme příšerně a vlastně tam ani nemáme žádného vysokého trkače...Už to zde bylo psáno, doklepat podzim, vrátí se zranění a na jaro v plné síle... Bude zase dobře..

            • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

              wimpy     před 3 lety 23.10.2021 09:42 |  
              0 0

              Jestli první tutovkou myslíš tu hlavu, tak tam neudělal nic špatně, ta šla přesně k tyči, gólman ji vyškrábl konečky prstů.

              • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

                necich     před 3 lety 23.10.2021 11:55 |  
                1 0

                Však také píšu, že to byla smůla. Mimochodem ten brankář jim docela zachytal..

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      gazza     před 3 lety 23.10.2021 05:47 |  
      0 9

      Vždyť ty vole jsi typický fanoušek úspěchu od roku 1987 ?Zřejmě jsi nezažil dřevěnou tribunu v Edenu s Bicanem ,Bokšajem atd . ,kde se normálně kritizovalo, jak na běžícím pásu.Když jsem dojel za strýcem do Prahy se šlo na Slávii rok 1970 -75 .Samé brblání apod.Zřejmě to byly fanoušci úspěchu co ?!!!.Děda Slávista ,máma slávistka ,táta chladný.Potom jsme jezdili pokud to šlo s kámoši.A to jsme nehráli nic a navíc Slavie neměla pořádného sponzora ,jako nyní ,protože komouši že. Jsem také dlouholetý fanoušek Spurs a zde kde žiji hokej Blackhawks .To by jsi se divil po zápase ,jako předvedli naši žoldáci ve Slávii poslední dobou co by se dělo .Vypískáni. Zapomeň na ty kydy po výhře po prohře po takových výkonech ,jako se Spartou ,Ferencvárosem ,Legií a speciélně nyní se slaboučkou Haifou.Já jsem na rozdíl od tebe rád ,že máme nové mladé fanoušky .Klidně ať kritizují a proč ne ?Mě se třeba vůbec nelíbí povzbuzováni na povel z amplionu ,které jsi prováděl a letí i zde v Americe .To je pro ovce .Povzbuzování vzniká automaticky tak jako v Anglii ,kterou již dnes bohužel nemůžu ani cítit .Jinak v Tiky Taka jsi také nezářil a neodrazuj mladé kluky od fanouškovství Slavie .Každý se má možnost vyjádřit pozitivně či negativně.Jinak skauting u nás je těžký průser .Příchody Plavšiče ,Ekpai,Krmenčík,Ousou to je tragédie.S pozdravem fanoušek úspěchu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

        necich     před 3 lety 23.10.2021 07:18 |  
        4 0

        :) Ty seš takovej moula, že ani nevíš komu to píšeš...

      • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

        sicilianbrno     před 3 lety 23.10.2021 08:35 |  
        3 0

        Podle tvych dlouhodobějšich přispěvků si cokoliv jineho, jen ne fanoušek (slavistickeho) uspěchu

      • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 23.10.2021 15:16 |  
        1 0

        Podle mého trochu kecáš, chodil jsem tam v té době i na sešlost po zapase za dřevěnkou, kdyby tenkrát SKS měla takové úspěchy jako nyní, nebylo by to tak extrémní jako s tou kritikou . Hrálo se bez diskuze větší hovno, tuším v sedmdesátých letech dva či tři třetí fleky a vítězství v českém poháru. Jo to se chvilku bojovalo o titul a nikdy to neklaplo důvody asi známe. Navíc lidi by byli vděčný, protože pamatovali padesátý a začátek šedesátých let, které pro nás byly málem smrtící. Dá se říct že ministr dopravy byl proti tomu brnkačka.

  11. Nico

    mig52     před 3 lety 22.10.2021 18:29 |  
    5 3

    Jsem rád, že ses nebál objektivně ohodnotit Nica. Včera totální propadák. Soubojovĕ 0, ztrátami míčů založil víc nebezpečných útoků soupeři než nám. Psalo se tu, že poháry nezvládá, snad kvůli hlavně, ale kdo jiný, než hráč s jeho zkušenostmi, reprezentant, od mládí ve výborných týmech, by měl strhávat hráče ke žraní trávy. Ani názor, že na to nemá povahu, snad nemůže obstát.


    Komentář byl uživatelem upraven (22.10.2021 18:30) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Nico

      donford     před 3 lety 22.10.2021 18:46 |  
      10 0

      Dik Sukovi a Cufovi se dost pravidelně koukám na WHU. Mají kádr široký asi jako my, také tam mají více cizinců, ale jejich výkon je pokaždé na hraně jejich hry, prostě jedná se jim vždycky každému o co nejlepší výkon, jakého jsou schopni. Jsou to na hřišti profíci každým okamžikem. A to mi u našich dost chybí. Jednou herně na výsluní a hned v dalším zápasem až propadák. Ano, máme řadu hráčů zraněných, ale ti další by měli správně vycítit příležitost a jít se porvat. O místo, o hru, o výhru či jen o nasazení. To budeme stále jen konstatovat, že Plavščič není ve formě, že Stanciu je až moc herně vytěžován, že Olayinkovi bude trvat déle než se zase rozehraje, že Krmenčík není sehraný s Kuchtou, že Ousou a Maden jsou moc mladí a stále je omlouvat? Nebo to vše pramení z mentality české ligy a z uspokojení hráčů? Proč třeba Suk či Cuf v každém zápase, v PL, v jejich poháru, v našem nároďáku, hrají na maximum, co dokáží i když pokaždé nejsou ve formě? Ale dřou oba do padnutí. Proto mi včerejší hra našich dost namíchla a nějak neshledávám vysvětlení té bídy. Rozhodně nikoliv, že hráči nemají vyjednanou za Konferenční ligu zvláštní prémie, protože s takovým poklesem nikdo nepočítal. Opravdu soupeř na úrovni Liberce, Jablonce a ani ne Sparty. Nedivím se, že Tvrdík vypěnil. Včera to byl jen obraz zmaru. Lze říct i laxnosti a antifotbalu.


      Komentář byl uživatelem upraven (22.10.2021 18:50) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Nico

      ColinSKS     před 3 lety 22.10.2021 20:03 |  
      5 4

      nico mi přijde nějaký neslaný nemastný. proti liberci byl kapitán ale i tak nějak nevím prostě souhlasím když to tedy je nutné tak tedy kdyby to vzal někdo jiný. ..... co se děje nevím.

      • Re: Nico

        rak (přítel SN)     před 3 lety 23.10.2021 01:55 |  
        2 0

        Není to ono, ale proti Liberci byl jeho přínos zásadní. Jeho hlavním problémem bude asi hlava. Když mužstvu se nedaří, tak to na něj padá a jde rychle dolů. Potřebuje u sebe tahouna (tím se stal časem třeba Provod). Jinak ale pořád má geniální nápady i přihrávky. Neříkám, že všechny. V Izraeli se mu tedy opravdu nedařilo, nechával se obrat o balón. Musím říci, že fotbalovým myšlením se mně také dost líbí Samek. Tam je obrovský potenciál. Snad to neusne.

  12. rohy a centry

    ColinSKS     před 3 lety 22.10.2021 20:01 |  
    4 5

    pokud tohle nezměníme, tak se budeme potýkat s takovými výsledky. nerozumím, co trénujeme, proti liberci byly 3 rohy luxusně provedené. já nejsem zastánce centru na dalekou tyč a sklepávání zpátky. mě se líbí centr pzprava levou nohou nebo z leva pravou nohou, prudký tak, aby obrana neměla moc čas. tohle my vůbec nehrajem.

    • Re: rohy a centry

      ColinSKS     před 3 lety 22.10.2021 20:28 |  
      1 3

      viz gol bídy na 3:4. tohle nejde moc bránit, i když to bylo zleva levou. ale padá to rychle a v tom je útočící hráč ve velké výhodě, protože sleduje jen balon zartímco obránce musí sledovat balon i protihráče. to je to kouzlo. musím neobjektivně přiznat že třetí gol bídy byl fakt pěkný. ten obránce neměl šanci.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

    Tučňák     před 3 lety 22.10.2021 20:41 |  
    0 0

    S hodnocením souhlasím. Kolikrát jsem presvedcen, že gola dáme, včera po poločase ne. Silná sestava a přesto zahrajeme takhle špatně? No jedna pozitivní věc. Teď více jak měsíc neopustime Prahu a los nám přeje. Tak snad se kluci zvednou.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

    Cross     před 3 lety 22.10.2021 20:46 |  
    2 22

    Podle mě základ nynějších problémů je v kecání Jardy Tvrdíka a v podivných zraněních, která v posledním půlroční opakovaně oslabují osu kádru (Provod, Kudela, Bořil, Masopust, Ševčík). Jarda opakovaně nedrží to co řekne, ustupuje od sebou vyřčených standardů, a ta zranění vznikají jakoby z ničeho. Nikde nikdo a prásk. To proste ještě loni nebylo.

  15. Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

    Cross     před 3 lety 22.10.2021 20:51 |  
    2 25

    Podle mě základ nynějších problémů je v kecání Jardy Tvrdíka a v podivných zraněních, která v posledním půlroční opakovaně oslabují osu kádru (Provod, Kudela, Bořil, Masopust, Ševčík). Jarda opakovaně nedrží to co řekne, ustupuje od sebou vyřčených standardů, a ta zranění vznikají jakoby z ničeho. Nikde nikdo a prásk. To proste ještě loni nebylo.

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      ColinSKS     před 3 lety 22.10.2021 20:56 |  
      0 4

      3x víc, to bude ono

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      gr—pla     před 3 lety 22.10.2021 21:48 |  
      4 26

      Tvrdík jako populista už jiný nebude. Ryba smrdí od hlavy. Nevěřím mu ani dobrý den.

      • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

        wimpy     před 3 lety 22.10.2021 22:10 |  
        17 2

        Lešku na vás, syčáci. Nevážíte si toho, co máte. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 22.10.2021 22:37 |  
        15 2

        Jasně, vůbec nevěř člověku, kterej nás vytáhl k titulům ze sraček, ve kterejch jsme se škvařili a topili kolik let. Takovýmu člověku nevěř nejen "dobrý den", ale nevěř mu ani nos mezi očima... Hele, takovej člověk ani nestojí za to, aby ses tady o něm jakkoliv zmiňoval. Dej mu najevo své pohrdání tím, že budeš dělat, že neexistuje.


        Komentář byl uživatelem upraven (22.10.2021 22:40) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 23.10.2021 14:52 |  
      4 0

      Sám asi víš co jsi napsal za blábol, JT přece nemůže za zranění, teď v sobotu jsem byl na VH a on tam byl a mluvil o tom že je to také daň za náš styl hry a vlastně minimální odpočinek repre hráčů z nichž vlastně všichni byli v sobotu out. Jestli si myslíš že za to může tvrdas tak jsi opravdu mimoň.

      • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 23.10.2021 15:01 |  
        1 0

        Dotaz: to byla VH Odboru přátel, nebo akcionářů, či nějaká jiná?

        • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

          vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 23.10.2021 15:04 |  
          2 0

          OP kde byl hostem Tvrdík.

      • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

        Cross     před 3 lety 24.10.2021 01:19 |  
        0 5

        Vlku30, vidím, že když už vůbec, je zde nejlepší psát maximálně jednovětná sdělení. Když totiž příště napíšu dvě věty: “Tvrdik kecá”. A “Bican je po smrti”, budeš polemizovat, že přece Tvrdík nikoho nezabil.
        Tedy ještě jednou: Jarda Tvrdík moc mluví. Často žvaní. To vidí každý. A za druhé, máme podivná zranění - jakoby z ničeho - v samé kostře kádru. To jsou dvě nesouvisejîcí věci, které nás přivedly v Evropě letos na buben a stály Slavii už stovky miliónů. Dvě věci, které jsou evidentní a se kterými by se mělo něco dělat. Tedy Jarda sám se sebou a s příčinami podivných zranění by si měl poradit realizační tým.

        • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

          vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 24.10.2021 23:29 |  
          0 0

          Žádná podivná zranění , prostě zranění a když si k tomu připočtes, styl naší nedostatek odpočinku, není zas tak podivné.

          • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

            Cross     před 3 lety 25.10.2021 14:44 |  
            0 1

            Vlku. Kudela a Provod se skáceli jako podťatí. Kolem nich nikde nikdo. Máš nějaký jiný precedens? Z české nebo i anglické ligy? Pokud ne, tak aspoň už budeš vědět co je to “podivné zranění”.


            Komentář byl uživatelem upraven (25.10.2021 14:45) . Zobrazit původní komentář

  16. Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 22.10.2021 22:34 |  
    7 6

    Plavšiče nám sem RB nasadila jako trojského koně. A my se chytili.
    U Krmenčíka vůbec nevím, co si myslet. Pobíhá sem tam, tam sem, občas sklepne balón, výjimečně výborně (asi 2x), většinou se s ním nepotká. Já nedokážu odhadnout, kde je chyba. Jestli ve spoluhráčích, nebo v něm, neznám taktické pokyny. Ale optikou toho, že jsme si od něj slibovali hodně, je jeho hostování daleko za očekáváním a peníze za něj jsou zatím vyhozené do kanálu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      rak (přítel SN)     před 3 lety 23.10.2021 02:01 |  
      6 1

      Od Plavšiče jsem nic nečekal a nečekám. On to nefláká, běhá dost. Ale přínos minimální. Asi to byl omyl.
      Navíc, drobných hráčů máme nadbytek. Nemůže jich najednou hrát moc (Oscar, Stanciu, Plavšič, Lingr, na hostování Beran), možná další.

      • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

        jose01     před 3 lety 23.10.2021 08:10 |  
        11 17

        momentálně, doufám že ne dlouhodobě má námi opovrhovaná sparta daleko lepší kraje než my, Haraslín s Peškem to je oproti Plavšicům, Masopustům, Ekpaiům atd nebe a dudy.

        • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

          jose01     před 3 lety 23.10.2021 08:31 |  
          6 5

          potěšilo by, kdyby místo mínusů někdo napsal argument, že tomu tak třeba není, zajímal by mě na to názor i někoho jinýho. Díky!

          • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

            o5aradecek     před 3 lety 23.10.2021 12:10 |  
            3 3

            Já s tebou souhlasím a taky doufám, že to bude jen krátkodobě, protože jsou teď fakt v laufu a na vlně. Co nechápu, je ten Pešek. Z Liberce jsme vykoupili vše, co šlo, snad i uklízečku a vrátného, ale toho nejlepšího hráče jsme tam nechali bídě...

            • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

              jirkag5     před 3 lety 23.10.2021 12:36 |  
              1 1

              V létě 2020 jsme z dua Malínský - Pešek koupili toho prvně jmenovaného .....

              • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

                Karel13     před 3 lety 23.10.2021 12:55 |  
                5 1

                V té době byl Malínský jednoznačně lepší ...

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 23.10.2021 11:21 |  
      2 0

      Plavšić pro náš styl fotbalu za mě nepatří na kraj zálohy. Pokud mu dát prostor, tak bych ho vyzkoušel pod hrotem.

      • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

        kostelnivlajka     před 3 lety 23.10.2021 11:59 |  
        4 3

        Já bych ho zkusil reklamovat

        • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

          vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 23.10.2021 14:46 |  
          0 2

          Nemůžeš voe byl zadarmo :-))))

        • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

          kedul     před 3 lety 23.10.2021 14:57 |  
          0 0

          A jako náhradu škody požadovat Peška?!

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      pcitron     před 3 lety 23.10.2021 12:24 |  
      5 3

      Zlatý Baluta!

  17. zranění hráči

    Jonáš     před 3 lety 23.10.2021 09:14 |  
    4 0

    Kudela, Holeš, Masopust, Provod, Ševčík - tihle, kdyby mohli hrát, tak tady nemáme co řešit.

  18. proc to nejde?

    Snivec     před 3 lety 23.10.2021 10:11 |  
    13 1

    Zapasy v evrope jsou jak pres kopirak, od zacatku zapasu jsme aktivni, tlacime soupere, ale vzdy tomu neco chybi, presna prihravka, lepsi reseni situace, pak dostaneme branku a uz nemame na otoceni vysledku, vlastne ani nevstrelime branku
    Proc to nejde? muzeme se podivat, co nyni nemame
    Chybi rozdilovi hraci
    V minulych sezonach jsme meli treba Soucka nebo Simu, tihle hraci davali branky v dulezitych zapasech
    Oproti minule sezone nam chybi 7 hracu zakladni sestavy, to je hrozne moc, dalo by se rici, ze nyni za pochodu skladame novy tym
    Mame hodne zranenych hracu. Mame vazne hodne hracu, kteri u nas hodne marodi nebo odehrajou maximalne pulku sezony a u techto hracu to nebude jine. Je to trochu zacarovany kruh, hracu mame dost, ale u nekterych musime pocitat s tim, ze velkou cast sezony promarodi.
    Nemame ustalenou stoperskou dvojici, tim trpi nejen obrana, ale i vystavba utoku a celkova jistota tymu
    My se od prvni minuty sice snazime, ale nedame branku, kolik jsme takovych prvnich polocasu odehrali? Pak jde postupne dolu vykon celeho tymu i jednotlivcu, proto bych zatim nezatracoval zadneho hrace. Ono se hraje lepe v tymu, ktery z prvni sance vstreli branku nez v tymu, ktery 40 minut beha a pak branku dostane
    Konkreti budu pouze u dvou jmen
    Diskuze nad odvolanim JiT mi prijde jako hrozna hloupost. My jsme klub, kde trener bude stale resit urcitou obmenu kadru a logicke je, ze vykonnost nebude stale prima krivka, ale obcas ta krivka pujde dolu, nez se tym vyladi, teda pokud trener dostane kvalitni material. Myslim si, ze az JiT jednou odejde, dlouho budeme hledat takoveho trenera a pochybuji, ze vubec takoveho trenera najdeme.
    Krmencik, uvedomte si, ze prichazi na poslednich 20 minut, kdy tym je vetsinou uz v kreci, znacne prostridany a na hristi nejsou kreativni hraci. Krmencik potrebuje urcity servis a ten nyni nedostava. Jsem presvedceny, ze je to je porad utocnik, ktery je schopny dat branku "ze vseho".

  19. Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

    dejvidovic     před 3 lety 23.10.2021 12:28 |  
    4 5

    Bah to kope paradne. Umi to kopnout jako Ronaldo. Uz dlouho sem si rikal, ze nechapu, ze ho k primakum nepusti. Ve ctvrtek mu to, bohuzel, nevyslo. Tvoje hodnoceni jeho techniky je smesny a uplne mimo

  20. Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

    Cross     před 3 lety 23.10.2021 14:15 |  
    2 3

    Zrcadlo nelže.

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 23.10.2021 14:57 |  
      2 2

      A máš hodně křivou hubu, co?

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      pehacko     před 3 lety 23.10.2021 18:47 |  
      3 3

      To je nějaká hodně smutná hláška Václava Klause mladšího

    • Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

      necich     před 3 lety 23.10.2021 19:32 |  
      2 1

      Tak si zajdi někdy na Petřín. Tam se určitě poznáš..:)

  21. Re: Hodnocení slávistů - Maccabi Haifa - Slavia 1:0

    o-cab     před 3 lety 25.10.2021 01:46 |  
    2 2

    za Stanciův slabý výkon mohou trenéři kteří ho dali opět nesmyslně před stopery. tam měl hrát Samek. Stanciu pak chyběl vepředu kde místo něj něco honil Ibra v kombinaci se Schranzem. i v Izraeli trenéři dokázali zazdít několik postů najednou.