Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 3. kolo

Slavia zvládla dohrávku s Olomoucí. Po množství neproměněných šancí se ale strachovala až do závěrečného hvizdu.

Před dvojicí důležitých zápasů proti Plzni a Maccabi Haifa bylo vítězství v dohrávce s Olomoucí povinností. To se nakonec povedlo, což je hlavní, i tak to byl ale z naší strany rozporuplný zápas. Začal přitom ideálně, když jsme potrestali chybu hostů a od samotného začátku vedli. Rychlá branka nás uklidnila a myslím, že jsme hráli velmi dobře. Bohužel potvrzující gól nepřišel ať už dílem smůly, kdy nám dvakrát nebyl uznán gól pro ofsajd (u druhé neuznané branky to bylo sporné rozhodnutí), nebo naší vlastní nemohoucností v koncovce. Ta opět nabrala až tragických rozměrů, kdy Kuchta se Schranzem selhali v jasných šancích. A když i Krmenčíka vychytal Macík, tak bylo zaděláno na drama do samotného konce.

Slavia už předtím znervózněla a hrozba další zbytečné ztráty visela ve vzduchu. K takovému závěru přitom vůbec nemělo dojít. Podle dění na hřišti mělo být dávno rozhodnuto a Slavia měla vést klidně o tři nebo čtyři branky. Dobrý výkon v poli ale devalvovala naše tristní koncovka, a tak stačil třeba jediný neuhlídaný roh (kdy navíc Olomouc měla na hřišti několik vysokých hráčů) a mohli jsme nepochopitelně ztratit body v jednoznačném zápase. Každopádně to tentokrát obrana v čele s jistým Mandousem zvládla a hosty i přes náznaky tlaku nepustila do žádné vyložené šance na srovnání. I tak je to ale po Budějovicích, kde jsme dokázali zremizovat zápas, ve kterém jsme měli v očekávaných gólech převahu zhruba 4-0,5, další vykřičník. Co s tím ale dělat, to upřímně nevím. Trénovat koncovku? Navštívit psychologa? Nebo se v tom radši vůbec nebabrat, aby se z toho nestala ještě větší křeč, a naopak se snažit zvednout hráčům sebevědomí? Těžko říci. Koncovka ale bude v nedělním šlágru s Plzní zásadním faktorem, zvlášť při našich zdravotních problémech v obraně, kdy se nemůžeme spoléhat, že gól nedostaneme a k výhře nám stačí vstřelit jen jeden.

Na konec se ještě vyjádřím k výkonu rozhodčího Szikszaye. Ten si s nějakou ochranou zdraví hráčů vůbec nelámal hlavu a bez karetního potrestání pustil několik jasně žlutých zákroků hostů. Nejviditelnější chybou pak bylo neudělení červené karty Hromadovi za nesmyslný a tvrdý skluz. Žlutá sice zapadla do stylu vedení zápasu od tohoto arbitra, ale každému je jasné, že takhle pískat nelze. MMA se má odehrávat v oktagonu a ne na fotbalových trávnících. Vůbec nechápu, že si komise rozhodčích nepohlídá tak základní věc jako trestání tvrdých faulů kartami. Szikszay působil jako cestovatel v časoprostoru, který se vynořil z Británie před 50 lety. Bizár!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 7 - Kolář sice v Budějovicích nepustil gól po očividném kiksu a Mandous proti Olomouci nemusel vytáhnout žádný zázračný zákrok, i tak byl ale jejich výkon diametrálně odlišný. Mandous totiž řešil vše v klidu a správně, čímž obraněn dodal potřebný klid. Jednou výborně vyběhl a zamezil tak úniku soupeře. Dva středně těžké zákroky také provedl bez sebemenšího zaváhání. Nohama je pak velice dobrý. Jasně si řekl o místo proti Plzni.

Alexander Bah - 7 - Poslední zápasy hraje velice dobře a oproti slabšímu začátku podzimu je ve formě jako na jaře. Proti Olomouci fungovala obrana dobře, dopředu byl navíc Bah výrazný a dobře řešil několik brejků.

Aiham Ousou - 6 - Tentokrát není stoperům co vyčítat. Zápas zvládli bez větších problémů.

Taras Kačaraba - 6 - Platí to stejné, co u Ousoua. Kačaraba hrál v pohodě, ale Olomouc ho příliš neprověřila. Skutečnou zkouškou bude až Plzeň.

Oscar Dorley - 7 - Oscar má teď při Bořilově zranění jasnou důvěru a postupně se opět dostává do formy ze začátku podzimu, kdy patřil k našim nejlepším hráčům. Přijde mi, že se zlepšil směrem dozadu při hře tělem, kde už zdaleka není tak slabý. Prací s míčem je pak skvělý. Ve středu třeba dobrým centrem našel v šanci Kuchtu.

Ivan Schranz - 4 - Po tom, co se mu přestalo gólově dařit, se ne a ne dostat z herního podprůměru. Proti Olomouci byl sice aktivní v nábězích, ale co z toho, když si nedokázal pohlídat ofsajd při první neuznané brance a nedokázal proměnit tutovku ve druhé půli. Dozadu pak lehce chyboval před střelou Daňka. Proti Plzni bych ho do základu nejspíš nedal.

Jakub Hromada - 5 - Nedá se říct, že by hrál špatně a v poli si odvedl své, ale celý výkon notně pošlapal zkratem z úvodu druhé půle. Ačkoliv nebyl vůbec pod tlakem, tak si hloupě předkopl míč a vše řešil drsným skluzem, za který měla přijít červená karta. Jsem z něj hodně na rozpacích. Ve středu pole máme při absenci Holeše a Provoda problém, teď se pár zápasů nepovedlo Traorému. Když už ale šanci Hromada dostal, tak předvedl toto. Těžko říct, nakolik se s ním dá vůbec do budoucna počítat i vzhledem k jeho častým zdravotním problémům.

Daniel Samek - 5 - Několikrát se dobře zapojil do kombinace, ale celkově jeho výkon patřil mezi ty méně výrazné. V základu proti Plzni čekám spíše trio Ševčík, Stanciu, Hromada/Traoré.

Petr Ševčík - 6 - Náš střed je s ním jednoznačně lepší. Ševčík je silný v kombinaci i rozehrávce. I tak bych ale od něj čekal více zapojení ve finální fázi.

Peter Olayinka - 7 - Po zranění se hledal, tentokrát mu zápas sedl od první minuty. Dal brzy gól a dál větral Poulola. Jaká škoda, že když se do toho začal dostávat, tak se zase zranil.

Jan Kuchta - 4 - Herně mu těžko něco vyčítat. Byl aktivní, napadal, nabíhal si na přihrávky. Ale koncovka je z jeho strany v posledních zápasech tristní. Tentokrát měl tři až čtyři gólové šance a neproměnil ani jedinou. Navíc pálil vedle, takže ani nemusel zasahovat brankář.

Ondřej Lingr - 6 - Přesně takové výkony bych od něj čekal pravidelně a skoro celý rok se mi jich nedostávalo. Dobře hrajícího Olayinku zvládl nahradit, byl dravý a aktivní. Dokonce pohotovou ránou i vstřelil gól, ten ale neplatil pro předchozí ofsajd Kuchty. Jeho nasazení z křídla bych na Plzeň zvažoval, protože Olayinka dost možná bude zraněný a Schranz je aktuálně špatný.

Nicolae Stanciu - 5 - Odehrál posledních 30 minut, které byly z hlediska naší hry nejslabší. Stanciu zahrál průměrně. Nic nezkazil, ale také výrazněji nezaujal. Průměr.

Michael Krmenčík, Lukáš Masopust a Ibrahim Traoré nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

3. kolo - Středa 27. 10. 2021 19:00

Fortuna liga, 2021/2022
1 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

4. Peter Olayinka

SK Sigma Olomouc
SK Sigma Olomouc

Komentáře (37)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    p!erreCORE     před 3 lety 29.10.2021 15:08 |  
    2 1

    Myslím, že je nešťastné nehodnotit hráče, co odehráli přes dvacet minut..

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 29.10.2021 15:11 |  
      1 3

      Už se taky dost zdržovalo, ale z toho, co se odehrálo, tak byl dobrý Masopust, Traoré průměr a Krmenčík slabší tím zahozením tutovky. U té předtím už byl brankář blízko. Ale jako plus bych zase dal, že odvrátil jeden roh.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        p!erreCORE     před 3 lety 29.10.2021 15:14 |  
        1 3

        Já vím, že to tak děláš vždycky, ale přijde mi, že dvacet minut není málo, aby si ten který hráč nezasloužil hodnocení.. I když, a tady se s tebou shodnu, všichni tři zapadli plus minus do průměru, takže škoda slov :)

  2. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Harvey     před 3 lety 29.10.2021 15:56 |  
    6 7

    "Těžko říct, nakolik se s ním dá vůbec do budoucna počítat i vzhledem k jeho častým zdravotním problémům."
    19/20 - bez zranění
    20/21 - zraněn 4 zápasy
    https://www.transfermarkt.com/jakub-hromada/verletzungen/spieler/186380
    Jedna věc je, že samotná hodnocení výkonů příliš objektivity většinou nepoberou, věc druhá a dost zarážející je, že se náchylnost na zranění posuzuje subjektivně bez ohledu na fakta.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Harvey     před 3 lety 29.10.2021 18:13 |  
        2 6

        Supr, takže i Tvůj zdroj potvrdil má slova a to, že není poslední dvě sezóny náchylný ke zranění. Díky za potvrzení.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        kjandourek (admin)     před 3 lety 30.10.2021 10:28 |  
        0 0

        Obávám se, že Livesport beze jakoukoliv absenci v nominaci na zápas jako "zranění".... viz má odpověď výše (či níže - podle toho, jak jsou řazené příspěvky)

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      cheechoo1     před 3 lety 29.10.2021 18:02 |  
      3 4

      18/19 zraněný prakticky celý rok. Letos už vynechal pro zranění osm zápasů. Ale jinak pohoda.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Harvey     před 3 lety 29.10.2021 18:11 |  
        2 8

        Na začátku listopadu 2021 budeme hodnotit jeho náchylnost ke zranění podle sezóny 18/19? V tvojí hlavě je asi dobrá "pohoda". Letos je zraněný cca stejně jako dalších 60 - 70 % našeho kádru.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          cheechoo1     před 3 lety 29.10.2021 19:01 |  
          6 2

          Šest let v lize, 74 zápasů. Letos osm zápasů mimo. Pokud má ten kotník náchylný na zranění, potáhne se to s ním celou kariéru. Když hrál, neoslnil. Ale klidně si pověs jeho plakat na zeď, je mi to celkem fuk. Já od něj nic nečekám.

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            Lantenac     před 3 lety 29.10.2021 19:08 |  
            5 1

            Hele neblbni, když si vezmeš jeho historii od současnosti až k přestupu do Slavie 1.7. 2017 tak:
            08.09.2021 - 02.10.2021 Zranění
            17.07.2021 - 03.08.2021 Zranění
            11.12.2020 - 15.12.2020 Zranění
            09.11.2020 - 25.11.2020 Zranění
            15.11.2019 - 17.01.2020 Zranění
            15.08.2019 - 15.09.2019 Rekonvalescence
            29.08.2018 - 25.05.2019 Zranění
            30.06.2018 - 13.08.2018 Zranění
            05.12.2017 - 31.12.2017 Zranění
            21.09.2017 - 26.09.2017 Zranění
            06.04.2017 - 10.08.2017 Poranění kolena
            (zdroj Livesport)
            Myslím, že z toho všichni jasně vidíme, že Kuba Hromada není NÁCHYLNÝ ke zranění. :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              kjandourek (admin)     před 3 lety 30.10.2021 10:24 |  
              1 0

              Tady je ovšem evidentní, že tato statistika je hluboce zpackaná....

              Proč si to myslím?

              například tato absence:
              11.12.-15.12.2020 .... Tuší někdo co se v tomto období dělo? 7.12. Hrál Liberec, kde Kuba zrovna hostoval, na Slovácku a tam normálně hrál... 10.12 střídal v EL v Bělehradě, a .... 16.12. nastoupil v zápase Liberce s Opavou... .kde se tedy vzala absence 11.12-15.12? No 13.12. hrála Slavia s Libercem a on jako hráč hostující v Liberci v Edenu nenastoupil....

              A můžeme pokračovat: 6.4.2017-10.8.2017 jsou termíny, kdy naposledy nastoupil za Plzeň a poprvé nastoupil za SKS... Co se tehdy stalo? Po domácí remíze s Teplicemi v Plzni vyhodili trenéra Pivarníka a vsadili na dvojici Horváth-Bečka... a ti jako jednu z prvních věcí přeřadili Hromadu do béčka.... ten potom po sezóně naskočil do přípravy slovenské U21 na blížící se ME... zranil se až 11.6.... naskočil do přípravy SKS a k dispozici byl snad od prvních zápasů, ale trenér Šilhavý jej stavěl v béčkové sestavě - naskočil tedy do duelu na Bohemce, který před utkáním s Apoelem odehrála sestava druhého sledu (památná plichta 0:0, po které kotel hodil zpátky Altintopovi dres)... a paradoxně toho na podzim snad odehrál více v EL než v lize...

              Ligová soutěž potom končila 1.12. zápasem s Baníkem a Slavia potom ještě hráa s Astanou, ke kterému Kuba nebyl nominován (logicky, tam šlo Šilhavnému o krk, tak vsadil na zkušenost).... soutěž sama o sobě potom začínala 17.2. v Jihlavě.... takže tam moc nechápu absenci 5.12-31.12...

              Takže pokud se takhle na Livesportu dělá statistika zranění, tak to opravdu není něco, co bychom měli brát za bernou minci - obávám se, že to je statistika absencí, ať už byly důvody jakékoliv...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    zeleznik2     před 3 lety 29.10.2021 16:24 |  
    2 2

    Hodnotil jsem podobně, za mě Mandous, Oscar a Olayinka nejlepší. A chválil jsem oba stopery. Ikdyž Kačaraba a pak Bah nedají pořádnou přihrávku. Střed nefungoval, velký rozdíl, když tam pak přišel Nico.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    popin     před 3 lety 29.10.2021 18:41 |  
    13 8

    Pořád dokola - Hromada měl dostat červenou, bla bla. Můžete mi říci za co ? Míč vypíchl, teprve potom tam hráč Olomouce vložil nohu ( a to velmi drsně - shora a podrážkou napřed). Že i Hromada dokončil pohyb kolíky napřed, je asi na žlutou, ale taky riziko hráče, který je v souboji pozdě. Znova říkám - kdyby nechal špičku dole, byl to faul na červenou - ale pro hráče Olomouce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      witty13     před 3 lety 29.10.2021 19:07 |  
      10 7

      Tohle jsem take nepochopil. Hromada byl jasne prvni, hral uplne ciste a jasne balon. Hala tam byl pozde. Ano, vzhledem k pozicim nohou obou dvou (podrazka na kotnik/nart) to vypada na jeho faul, ale tady byl proste Hala neuveritelne pozde, a podle me mel on dostat kartu. Ja vim ze jeho to bolelo jednoznacne vic, ale tady byl proste pozde

  5. Hodnocení slávistů

    buri     před 3 lety 29.10.2021 19:01 |  
    12 12

    Taky jsem přesvědčený, že Hromada nefauloval... Hála tam byl pozdě a ještě to přifilmoval.

    • Re: Hodnocení slávistů

      sicilianbrno     před 3 lety 30.10.2021 09:33 |  
      4 3

      Jak se da přifilmovat, když ti nekdo takovou intenzitou šlapne podražkou na kotnik? :-) Jako že zařval a ležel na zemi? Tohle by tim padem přifilmovalo 100 čutalistů ze 100.
      Tady se člověk po ránu i zasměje...

      • Re: Hodnocení slávistů

        buri     před 3 lety 30.10.2021 14:13 |  
        1 3

        Stačilo si všimnout, jak řval a válel se a najednou vyskočil a hrál jakoby nic...

  6. Hromada

    Marek3     před 3 lety 29.10.2021 19:35 |  
    9 1

    Mam Hromadu rad a i ty obcasne zraneni bych bral ale ja mam pocit ze on proste nezahraje nadprumer. On si vice mene vzdy odehraje to 'sve' na hranici 5-6 ale ja proste od nasich hracu ocekavam vice. Herni useky kdy se jim bude darit nadprumerne a tahnout muzstvo at uz herne nebo i goly. Ja mam celkove pocit ze se to vetsine hracu kteri aspiruji na zaklad nebo do nej i patri dari - Holes, Bah, Oscar, Olayinka, Schranz, Kuchta, Stanciu ale i treba Traore, Lingr a i ten Masopust maji obcas nadstandardni formu kdy maji rozhodujici podil na vyhranem zapase. Hromada na druhou stranu je stale takovy slusny ale hodne nevyrazny, krome snad dvou zapasu po svem navratu do Slavie kdy hral vyborne. Take neni moc silny v zakonceni ktere je u nasich 6 casto soucasti hry a jak Soucek tak Holes maji koncovku velice solidni.

    • Re: Hromada

      mig52     před 3 lety 29.10.2021 20:09 |  
      2 4

      No, jsem zvědavý, jakým směrem půjde naše přestupová politika. Jen, abychom za Kubu nebyli nakonec moc rádi.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    o-cab     před 3 lety 29.10.2021 20:24 |  
    4 5

    vicemene souhlas se vsim, predevsim s Mandousem a rozhodcim. cervena mi prisla tak na 80%, tech 20% kvuli tomu, ze Halu trefil primo u travniku a nemohl ho tak podle me vicemene vazne zranit, ale ze tu lidi pisou ze to byl faul Haly nepochopim.
    - Bah je posledni zapasy uplne vsude a jeho prinos je obrovsky, ale musi byt presnejsi s balonem.
    - Oscar s jasnou pozici je jak vymeneny.
    - Lingr byl skvely, ale nejak mi prijde, ze proste neumi hrat zapasy od zacatku, tezko rict, cim to je.
    - Sevcik byl rovnez skvely, ale jeho vykon na Chelsea byla vyjimka, on nikdy nebude golovy. uz minulou sezonu byly statistiky, ze je to Sevcik kdo vysila do utocne tretiny hriste nejvic klicovych prihravek v lize. proti Plzni bych ho klidne dal napravo, tam to vzdy umel, ale obecne vedle sebe musi mit nekoho, kdo hraje ve stredu vys. snad uz se brzy vrati naplno Stanciu.


    Komentář byl uživatelem upraven (29.10.2021 20:26) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Marek3     před 3 lety 29.10.2021 20:37 |  
      4 1

      Ted napravo urcite ne- je fakt nutny ve stredu a jeho dynamika by na chybela. Az se vrati Provod a zacne opet jizda tak jeden znich muze na kridlo a ve stredu Holes, Stanciu, Provod/Seva. Ale chapu tvou myslenku pac nam kridla neslapou. Snad se ted zlepsuje Oli.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 29.10.2021 23:02 |  
      2 11

      Častá rotace na různých pozicích s odlišnými úkoly a rolemi na hřišti. To nikomu nepomůže. Pak hráč odehraje klidně všude, ale bude všude průměrný.
      Pro Oscara je jedině dobře, i když já si myslím, že i pro samotnou Slavii, že se Bořil zranil a on má ještě minimálně na 2 měsíce jasno, kde bude nastupovat.
      Ševčík nemá za úkol dávat na hřišti góly, jeho role je jiná, ale na to sis vlastně sám odpověděl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 30.10.2021 00:48 |  
        9 0

        Pro Slavii je dobře, že se Bořil zranil??? WTF?

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 30.10.2021 07:17 |  
          0 12

          Ano, protože Bořil/trenérský tým by nedal Oscarovi dostatečnou důvěru na LO, ale furt by poletoval sestavou, jak by se to klubu hodilo. A když už se tak stalo (Bořil se zranil), tak má Oscar konečně prostor ukázat, co v něm doopravdy je na “svém postu” a následně ho při kvalitních výkonech zhodnotit někam na západ.

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            necich     před 3 lety 30.10.2021 08:27 |  
            11 0

            Tak jako napsat, že je dobře pro Slavii zranění jejího kapitána, representanta, hecíře a dlouhodobé opory? Myslím, že by to mělo aspiraovat na debilitu roku na SN. Proti tomu i příspěvky gazzy apod. blednou závistí... Sorry jako...

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 30.10.2021 10:05 |  
              0 8

              V pořádku. Když už se to stalo, tak vidím prostě pozitivum na tom, že se nebude házet s Oscarem, kde nás to zrovna pálí, což by mělo pomoct i samotnému hráči. A pro Slavii, že když se ukáže, může jít za slušné peníze ven, což u Bořila je nemožné.

              Zda jsem napsal absolutní kravinu anebo ne, to se dozvíme za několik měsíců. :-)


              Komentář byl uživatelem upraven (30.10.2021 10:15) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 30.10.2021 11:15 |  
              3 0

              Souhlasím. Nejdřív jsem myslel, že to jen nějak neobratně napsal, ale toto je fakt síla.

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            Ragnarok     před 3 lety 30.10.2021 12:28 |  
            2 0

            To je celkem síla, strašně pozitivní kluk, jeden z mála, kterým věřím, že jim opravdu jde o klub, respektive tu nehmotnou věc, které říkáme klub, o toho ducha.
            Honza bohužel se svým somatotypem, na fotbalistu příliš velkým množstvím svalstva nahoře, a velkým množstvím nabehanych km v každém zápasu a velkým množstvím zápasu, zaplatil. Zranění z opotřebování, logické. Nedvěd na tom byl dost podobně, sám tvrdil, že ho každý běh bolí.
            Fotbalista dneska musí dát dolů hrudník, záda, ruce a mit od klubu, nebo si sám zajistit, špičkové fyzio. Bez toho to hráč hrající ligu, poháry a repre odskace. Krajní bek je ideální pro somatotypy, které jsou lehčí, nerostou jim tolik svaly. Váhu dole drží Alexander-Arnold, Hakimi, Cancelo, Chilvell... Třeba Tuchel nebo Klopp jsou na to vysloveně psi. V tomhle máme velké mezery, nechápu, že někdo může být v kondici Ondry Koláře, nebo Standy Tecla, který je evidentně totálně zkrácený, což mu neumožňuje plný rozsah pohybu.
            Celkove mi přijde, že je v kádrů dost kluků, kteří by mohli s váhou dolů a byli by lepší a méně nachylni na zranění. I na to by se ve scoutingu měl dávat důraz. Stoper má vypadat nějak, krajní bek nějak jinak. Třeba Michal Frydrych - léta ho tady varili na beku, což byl nesmysl. V Polsku hraje stabilně stopera a jde mu to k duhu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 30.10.2021 12:39 |  
              0 0

              Jenom taková malá poznámka, Frýďa ve Wisle hrál stabilně stopera, ale teď poslední dva zápasy byl v záloze jako defenzivní štít.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      damade     před 3 lety 29.10.2021 23:19 |  
      6 0

      Mít Ševčíka ve středu zálohy je absolutní nutnost - minimálně do doby, než se vrátí Provod.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        o-cab     před 3 lety 30.10.2021 09:25 |  
        1 5

        pokud bude zdravý a ve formě střed Samek Ibra Nico tak není a otevírá to pak různý varianty právě zprava kde budeme celkově v záloze daleko silnější oproti tomu kdyby tam hrál Schranz

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Dennis     před 3 lety 30.10.2021 10:05 |  
          5 0

          Jenže Nico i Ibra mají do ideální formy bohužel daleko a Samek poslední zápasy střídá lepší a horší pasáže. V tuhle chvíli potřebujeme Ševčíka ve středu zálohy. Až bude na jaře k dispozici Provod, můžeme to mnohem víc variovat. Teď ne.


          Komentář byl uživatelem upraven (30.10.2021 10:05) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          damade     před 3 lety 30.10.2021 11:38 |  
          2 0

          Ani jeden z nich nedokáže nahradit Ševčíkův přínos, zvlášť co se týče pohybu, dynamiky, naběhaných kilometrů. Ibra a Samek jsou vyloženě docela pomalí a musej mít vedle sebe nějakou motorovou myš, jako je Ševčík nebo Provod.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    japhy     před 3 lety 30.10.2021 01:19 |  
    15 0

    Situace kolem gólmanů je zamotaná, přesto si myslím, že dát tam teď Koláře je holej nerozum. Mandous nekiksuje a hraje snad i výš, než Kolář, kterej se spíš potřebuje dát do kupy.
    Hromada. Nejsem jeho fanoušek, ale za tohle červené proboha nee. Všiml jsem si, že poslední dobou se kolíky s holeněmi a kotníky potkávají nějak často, ale je přeci rozdíl jít do balonu šlapákem anebo jako teď Kuba nártem/špičkou nohy.
    Už jsem to psal a napíšu znova - to dopískávání ofsajdů je prostě bejkárna, která se s logikou nepotkala. Buď si je pomezní jistej, tak to odmávne nebo ne, v tom přípradě ale ať to nechá na VAR.
    Ty zahozený tutovky jsou až k pláči, beru to jako důsledek takový nepohody, když se daří, gól dá každej Jarda :)