Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 13. kolo

Slavia zvládla zápas s dosavadním lídrem z Plzně, ke kterému se po domácím vítězství 2:0 dotáhla na rozdíl bodu.

Průběh utkání definovala už 11. minuty, kdy byl vyloučen Řezník. A faul to byl, nebál bych se říct, likvidační. Po minulých kolech se debatovalo o zákrocích sparťanského Dočkala a našeho Hromady, kteří měli být vyloučeni, ale viděli jen žlutou kartu. Toto ale bylo ještě o úroveň "výš". Řezník vůbec nehrál míč, navíc nohu ještě zvedl kolíky napřed v úrovni holeně. VAR tentokrát zasáhl naprosto správně a bylo spíš až s podivem, že by sudí Franěk tento zákrok pustil jen se slovní domluvou! Tímto momentem bohužel skončil fotbal a začala zákopová válka, kdy se Plzeň stáhla do hlubokého bloku před vlastní šestnáctku. Ke koukání to moc nebylo, ale Slavii se dá v tomto směru vytýkat jen její nemohoucnost proti zaparkovanému autobusu. Šlágr pokazila Plzeň brutální hrou a následnou totální obranou.

Slavia si proti oslabenému a hluboko bránícímu soupeři počínala velmi špatně. Náběhů i kreativních přihrávek bylo málo, a tak jsme celý první poločas koukali na alibistické přihrávky, které nakonec skončily u Kačaraby, jemuž nezbylo než nakopnout balón za obranu. Valnou naději na úspěch to nemělo a největší šancí první půle byla paradoxně standardka z ideální pozice po hloupém faulu Hromady. V půli došlo k logickému prostřídání, kdy jsme vsadili na kombinačnější typy Stancia se Samkem. Zlepšení ale dlouho nepřicházelo a z naší přesilovky spíše bolely oči. Nakonec jsme hosty přeci jen na nějakou dobu uzamkli a výsledkem byla povedená střela Stancia po odraženém míči z rohu. Staněk ji jen vyrazil a Lingr dorážející z hranice ofsajdu otevřel skóre! Ostudu Viktorie pak v závěru jen podtrhl dalším velice tvrdým zákrokem bez snahy hrát míč Pernica a druhou žlutou Mosquera, který si o ni koledoval velice dlouhou dobu, kdy řval po protihráčích i rozhodčím, sám nejednou fauloval a při každém kontaktu na jeho osobu se teatrálně kácel na zem. V závěru pak proti málo vídaným sedmi hráčům v poli podtrhl vítězství Slavie ex-plzeňský Krmenčík, který si gólovou radost po dění z týdne užil plnými doušky. Slavia si tak připsala velmi důležité vítězství, které se počítá, i když šlo o velice nepohledný zápas, ve kterém bylo šancí jako šafránu.

Velká diskuse se pak pochopitelně strhla okolo rozhodčího Fraňka, ale toho bych se zastal. Zápas nezkazil on (jako tomu do značné míry bylo v případě Berky v dalším šlágru Baník - Sparta), ale hráči Plzně svým přístupem a tvrdými fauly. O prvním zákroku už byla řeč. Řezníkův faul byl na kriminál a lze čekat několikazápasový distanc. Pak přišel jediný moment, kde se dá diskutovat, jestli rozhodčí nepochybil. Tedy když se Mosquera skácel po údajném kontaktu Ekpaiovy kopačky s jeho hlavou. Ekpai už hrál s žlutou kartou a pokud by ke kontaktu skutečně došlo, tak měl zřejmě dohrát. Na druhou stranu trefení do hlavy nepotvrdily ani opakované záběry a Mosquera simuloval celý zápas, takže je klidně možné, že Franěk i v tento moment rozhodl správně. Ostatně zrovna Mosquerovi byla odpuštěna druhá žlutá po úderu loktem do obličeje Masopusta. U gólu Lingra se pak debatovalo o možném ofsajdu a VAR ho také nějakou chvíli zkoumal. Nakonec rozhodl správně, že o ofsajd nešlo. Lingr byl v hraničním postavení, které nemával ani pomezní. Otázkou pak bylo postavení Kačaraby. Ten v ofsajdu byl, ze zadní kamery se ale v televizním studiu jasně prokázalo, že stál dva metry do strany od Staňka, kterému tak ve výhledu nebránil. V závěru pak přišly další dvě červené karty pro hráče Plzně. U Mosquery byla myslím druhá žlutá jasná. Už předtím mu byla odpuštěna a tentokrát šlo o faul zezadu, po kterém ještě následovalo nepochopitelné nesportovní chování. Spornějším bylo vyloučení Pernici, což byl faul v našich reáliích cca na oranžovou. Z hlediska trendu pískání ve světě a ochrany zdraví hráčů ale Franěk rozhodl správně. Pernica neměl vůbec snahu hrát míč a tvrdým skluzem jen sestřelil Plavšiče. Kdo chce vidět fotbal a ne MMA, ten jistě uzná, že bude jen dobře, když budou podobné zákroky trestány přímým vyloučením, jako je tomu trendem všude jinde.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 5 - Oslabená Plzeň se soustředila takřka výhradně na obranu, takže měl Mandous téměř nulovou práci. Čisté konto více ohrozil jen ve druhé půli Beauguel, ale ten v dobré pozici pálil slabě a úplně doprostřed. Aleš se tentokrát ani nemohl příliš blýsknout ve hře nohou, protože soupeř nenapadal. Z tohoto důvodu těžko dávat jinou než základní známku.

Alexander Bah - 5 - Jak se dalo čekat, tak se po zápase potvrdilo, že byl v poločase střídán ze zdravotních důvodů. Bah při svém pobytu nijak nezářil, ale zároveň ani nepatřil k těm horším. Byl to z jeho strany prostě průměr. Plus u mě má za dobře zahranou standardní situaci. Minule jsem ho za ně kritizoval, tentokrát ale vystřelil dobře.

Aiham Ousou - 5 - Pro mě byli oba stopeři průměrní. S Beaguelem se v přesile tak nějak popasovali, ale nedá se říct, že by ho úplně vynulovali a přehlavičkovali. Ousou se ještě za stavu 0:0 ukopl na roh, což byla jedna z mála možností Viktorie dát gól. Ale ke konci tam zase měl dobré zachycení a vyvezení míče. Nijak mě ale nepřesvědčil svou rozehrávkou, když jen mechanicky rozdával míče do stran.

Taras Kačaraba - 5 - Platí u něj to, co u Ousoua. Co se týče rozehrávky, tak byl o něco odvážnější, respektive to na něj několikrát v první půli zbylo, kdy nikdo neudělal nic navíc a jen předal míč, dokud nebyl posledním neobsazeným Kačaraba. Ten se pak snažil nakopávat za obranu, což k ničemu nevedlo. Ostatní mu to sice neusnadnili, ale také bych od něj v tomto směru čekal víc.

Lukáš Masopust - 5 - Po první půli bylo vidět, že je kvůli naší dosavadní nemohoucnosti naštvaný, nicméně ani on sám nedokázal předvést nějaký průnik nebo přihrávku, co by měla oči. Ve druhé půli to bylo podobné. Průměrný výkon.

Ubong Ekpai - 4 - Hned na začátku měl dobrý průnik, kdy ho musel zfaulovat Havel. Pak už Ekpai vidět nebyl. Sice se snažil nabíhat, ale kombinačně či kreativitou patří spíše ke slabším hráčům v kádru. Ve druhé půli měl navíc na postu pravého beka problémy s fauly a byl radši rychle vystřídán, aby nedostal červenou kartu.

Jakub Hromada - 4 - Do typologie zápasu po brzkém vyloučení se nehodil. Kombinačně je totiž přinejlepším průměrný a nebezpečný dopředu je minimálně. Těsně před půli ještě předvedl nesmyslný faul před vlastním pokutovým územím, kdy podkopl hráče, který byl otočen zády k brance a neznamenal pro nás ohrožení. Nebyl to jeho první zkrat v sešívaném a vystřídání bylo logickým krokem.

Petr Ševčík - 6 - V první půli byl jediným hráčem, jehož kombinace snesla přísnější měřítka. Sám ale s naší pomalou a nenápaditou hrou mnoho nenadělal. Sluší se také dodat, že právě na něm se brutálním zákrokem vyfauloval Řezník a nešlo o jediný moment, kdy Ševčíkovi hosté naložili.

Ondřej Lingr - 6 - Snažil se, i když herně to bylo celkově průměrné a proti zavřené obraně toho také mnoho nepředvedl. V tom ho limituje hlavně slabší zpracování. Nakonec ale zápas rozhodl, když správně dohrál situaci a dorazil Stanciovu ránu do odkryté branky.

Peter Olayinka - 5 - Připadalo mi, že patřil mezi aktivnější hráče, výraznější efekt to ale nemělo. Ve druhé půli trochu zaspal u šance Havla, ve vápně se ale zachoval dobře, nefauloval a protihráč, který očekával kontakt, se tak sesypal sám.

Jan Kuchta - 4 - Také jemu hra do zavřené obrany moc nevoněla a nepředvedl toho mnoho. Silovější Krmenčík se do zahuštěného vápna hodil víc.

Nicolae Stanciu - 7 - Dechberoucí výkon to nebyl, povedené střídání ale ano. A byl to vlastně právě Stanciu, kdo byl tím jazýčkem na vahách, který nakonec rozhodl o tom, že se proti kompaktnímu soupeři zvládla Slavia prosadit. Před první brankou dobře střílel a Lingr už měl lehkou práci. Před gólem Krmenčíka pak připravil pozici právě našemu forvardovi.

Daniel Samek - 5 - Jeho vyslání na hřiště v poločase jsem naprosto chápal, protože Samek je kombinačně dobrým hráčem. Tentokrát ale výrazněji vidět nebyl a zahrál jen průměrně.

Michael Krmenčík - 6 - Konečně se trefil ze hry a bylo vidět, že z toho měl velkou radost. Branku mu přeji, šanci zakončil zkušeně, i když šel trochu z úhlu. Dobře také zasáhl při odhlavičkování rohového kopu. Jen si nechal dát zbytečně žlutou kartu, i když chápu, že proti Plzni to speciálně pro něj bylo hodně emotivní.

Srdjan Plavšič - 6 - Konečně nadprůměrný výkon od Plavšiče, na který jsme po relativně nadějném rozjezdu angažmá v Edenu čekali dost dlouho. Plavšič měl dva velmi dobré průniky, kdy ten druhý zastavil až ostrý skluz Pernici, za který přišla červená karta. Snad ten zákrok zase nepoznamená Srdjana zdravotně a snad se tímto vítězstvím a dobrým střídáním odpíchne k lepším výkonům.

Ibrahim Traoré není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

13. kolo - Neděle 31. 10. 2021 18:00

Fortuna liga, 2021/2022
2 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

65. Ondřej Lingr
90. Michael Krmenčík

FC Viktoria Plzeň
FC Viktoria Plzeň

Komentáře (172)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Steevee     před 3 lety 01.11.2021 16:03 |  
    7 2

    Ousou a Kačaraba že odehráli úplně stejný zápas? To ne-eeee.......

    Ousou celkově rozhodně lepší.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 01.11.2021 16:14 |  
      5 1

      Mě teda Ousou zklamal v rozehrávce. Tady v tom zápase měl čas, aby ukázal, že je to jeho přednost, kvůli které jsme ho sem brali. A on to jen alibisticky posouval na Kačarabu. Ten to pak plácl za obranu do vápna. Za mě teda včera rozehrávka stoperů zklamání, i když jim to ostatní neulehčili.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        MKCZ83     před 3 lety 01.11.2021 16:35 |  
        12 0

        Mimochodem, jediný, kdo se tam snažil na Tarasovy centry nabíhat, byl kritizovaný Ekpai. Kterým byl jedním z mála v první půlce, kdo se snažil být nějak aktivní. Ostatní jen koukali na to, jak si to posouvá Ševa tu s Masopustem, tu s Hromadou, aby to právě skončilo u Tarase, který to nechtěl znovu jenom poslat na 8 metrů někomu, ale snažil se něco vymyslet, resp. reagoval na nabíhání asi jediného našeho hráče :-)

        Jinak za mě má Taras lepší rozehrávku, než Ousou, ačkoli Ondra Kúdela to není. Ale určitě rozehrává líp, jak to dělal David Zima. Takže kritizovat Tarase, že na tom není tak, jako asi nejlepší český stoper (aspoň před svým zraněním), je jednoduchý ;-)

  2. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Srdcar114     před 3 lety 01.11.2021 16:20 |  
    12 1

    Souhlasím s hodnocením rozhodčího Fraňka,pískal dobře. Oceňuji také Traorého,který naštvané hráče ukliďnoval. Zápas nic moc,ale jinak hezká neděle. Je pro nás klíčové,že na Plzeň už ztrácíme jen bod a na Spartu máme dvoubodový náskok.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Karel13     před 3 lety 01.11.2021 19:58 |  
      6 2

      Po tom, co jsem viděl záznam: nebýt Traoreho, tak se na hřišti strhla ošklivá rvačka. A ještě něco, vůbec se mi nelíbilo chování Samka, který při svém věku se silně drze obouval do některých hráčů i rozhodčího. Nebylo to poprvé a připomenul mi silně kritizované chování Hložka ...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Dennis     před 3 lety 01.11.2021 16:43 |  
    7 0

    Výkon to celkově nebyl nic moc, ale dost to určil rámec zápasu. Nám tohle dobývání nejde a nikdy nešlo. Na zápasu určitě byl trenér Haify nebo někdo z jejich realizáku, ten se asi musel hodně divit, co že se to u nás hraje za "fotbal"... :-) Ale mají asi hodně dobrý návod na čtvrtek, jak na nás. Nemyslím to prasení, ale ten autobus na vápně, nemohli si nevšimnout, že na tohle absolutně neumíme hrát... Takže něco podobného očekávám bohužel i ve čtvrtek. Double decker a naše dobývání. Hodně by pomohl rychlý gól nebo nějaká střela z dálky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 3 lety 01.11.2021 17:25 |  
      3 0

      Trenérovi Haify musely úplně vylézt oči z důlku, když koukal na to, co za “fotbal “ předvádí první tým český ligy…

  4. *

    bramburek (přítel SN)     před 3 lety 01.11.2021 17:21 |  
    9 0

    Nejlepší včera Šéva, Stanciu a Plavšič… a Krmenčíkův příchod tomu taky pomohl… nejslabší Kuba Hromada, už aby se na trávník vrátil Holeš…

    Jinak fotbal kvůli Bílkově betonárce a naší impotenci do 65. minuty slabonkej, ale pak se to aspoň trochu rozjelo… ale naopak atmosféra skvělá, a ten světelnej nástup na hřiště byl parádní… při golech to bylo jak když každou chvíli spadne Eden, a pozápasová děkovačka neměla chybu…

  5. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Marek3     před 3 lety 01.11.2021 17:33 |  
    1 3

    Musim priznat ze sem mel ze zapasu obavu. Ne snad kvuli kvalite soupere ale spise kvuli nasi forme v poslednich zapasech. Z vysledku jsem nadseny a rad bych klukum podekoval za bojovnost a vuli ktere ukazali v nedeli. Na druhou stranu nas vykon byl celkove nepresvedcivy a opet sem se musel zamyslet proc v nasi hre tolik chybi nektere prvky moderniho fotbalu- prekvapiva rozehravka, kreativita, odvaha jit jeden na jednoho, narazecka, urcite sehrane signaly a vcera i pohyb. Alespon v prvni pulce tam nebylo nic. Celkove mam pocit ze nekteri hraci jsou dlouhodobe herne nepresvedcivy a podavaji konstantne pouze prumerne az podprumerne vykony. Tito hraci nejsou dostatecnou nahradou za vyrazene hrace a ani se u nich neda predpokladat herni zlepseni. Rad bych aby se nase muzstvo po sezone nebo uz v zime osvezilo nekolika nasima mladikama pokud vedeni rozhodne ze budou prinosem. Jinak vcera velky krok za titulem ve kterem stale povazuji spinu jako hlavniho soupere. Chce to podzim dobojovat a verit ze souperi jeste prijdou o nejake body (spina na slovacku).

  6. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    první rytíř     před 3 lety 01.11.2021 17:33 |  
    4 4

    Hodnocením nadšený nejsem. Co se jako po našem týmu v dané situaci chtělo? Jistě se dá říct, že chyběla rychlost v přihrávkách, ale je fakt, že Plzeň bránila famózně a její blok byl pevný a náběhy za obranu moc nešly i kvůli výškové převaze bránicích Západočechů. Takže kromě rychlosti lze vytknout jen malou snahu střílet z dálky, či střední vzdálenosti. Ale my dnes, snad kromě Stacia, nikoho toho schopného momentálně nemáme (Míňo hraje jinde). A všiml si autor hodnocení, že mnozí Slávisté hráli na postech, na kterých nikdy předtím nehráli? Ano, bylo nezáživné sledovat nekonečné přihrávky mezi obránci, ale to samé jsme hráli i ke konci zápasu s Olomoucí a trenér ten výkon pochválil. Dnes je náš včerejší výkon kritizovaný. Nemyslím si, že právem. Chtěli jsme tři body a tři body máme. A to i přes likvidační hru soupeře, ze které mnohému Slávistovi na place musely vstávat vlasy na hlavě a přesto šli do soubojů znovu!

  7. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 01.11.2021 18:00 |  
    8 0

    Zdravim, hodnoceni prisne, vsem bych dal minimalne o 1 vice. Koukatelne to nebylo, ale hodne ovlivneno souperem a tim, jak zapas pojal. Ono kdyby Franek byl dusledny, tak minimalne v 9 jsou uz o puli. Hra hrozne rozukouskovana, napriklad vykopy golmana Frankovo amaterismus, nebo umysl, naprosto odkryly. Neni mozne 10x napominat brankare, at nezdrzuje. Jedine ze by na tom byl Franek tak spatne fyzicky, ze by zdrzovani sam kvitoval :p

    Kdyz pominu situaci se stopery, cim dal tim vice mi prijde, ze nejsme v nejake zasadnejsi krizi, ale ze proste vice hraji hraci, kteri v minulych letech absolutne nebyli na zaklad. Z meho pohledu na to opakovane vubec nema Hromada, ac hraje lepe, nez v minulosti, tak ani Traoré, v minulych letech by na zaklad nemel kvalitou ani Ekpai.

    Az se stabilizuje situace v obrane, tak nas nejvice tlaci zaloha. Ale opet by se to melo vyresit samo, protoze Holes je kvalitou jinde a Olayinka a Plavšič se do toho podle mě oba dostanou.

    Kdyz zhodnotim dosavadni podzim, tak jsme vysledkove ok. Rozdil je, ze dost bodu nahrali i konkurenti, ale oni hraji prakticky svuj strop a u nas je to presne naopak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      o-cab     před 3 lety 01.11.2021 20:48 |  
      2 1

      se Sevcikem, Stanciem a Olayinkou uz se do tymu vraci ten spravny drive. az se vrati Holes a Kudela tak se zvedneme jeste o dost vic.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 01.11.2021 18:28 |  
    2 0

    Ve které minutě byl ten "souboj kdy ukopl" Ekpai Mosqitieře hlavu? - Nějak to nemůžu najít a včera jsem to nějak nezaznamenal...

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 01.11.2021 18:42 |  
      15 0

      Ekpai už měl žlutou, takže to muselo být v té desetiminutovce od 48. do 59. minuty, ale on se ho Ubong ani nedotkl, normálně odkopl míč kousek vedle hlavy toho podvodníka a ten sebou praštil na zem a začal brutálně simulovat (měl jsem to krásně pár metrů před sebou) ...


      Komentář byl uživatelem upraven (01.11.2021 18:43) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        damade     před 3 lety 01.11.2021 18:52 |  
        14 0

        Taky jsem to měl asi dva metry před očima a musim říct, že to byla snad ta nejodpornější simulace, co jsem kdy ve fotbale viděl. Ten zákrok byl uplně čistej a Bezmozkéra tam sebou trhal jak kdyby dostal infarkt.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 01.11.2021 18:57 |  
          6 0

          Tak já to nakonec našel v 53 minutě, simulant, ani bych se nedivil, že by nařčení Řeháka byla lež.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            bongor     před 3 lety 01.11.2021 21:26 |  
            5 0

            To je jasný,že to je čistá lež!

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 01.11.2021 19:04 |  
          13 0

          Potvrzuji. Riskantne, ale ciste odkopnul balon a maximalne se pak dotknul kopackou jeho ramena, spise ani to ne... To jak reagovala cela lavicka a rozcvicujici se nahradnici podvodniku z plzne, to bylo absolutne nechutne. Jejich pravdepodobne doktor pak rval na divaky vulgarni nadavky a neco gestikuloval. No a ted brecej...

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        ColinSKS     před 3 lety 01.11.2021 19:35 |  
        3 4

        hlavně moskyt ještě sklonil hlavu což by se dalo nazvat nebezpečnou hrou proti sobě. ale ubo jej netrefil, to je vidět ze záznamu. ten moskyt dostal úkol zařídit redku. fakt super fotbal-tactics from prádelna.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          o-cab     před 3 lety 01.11.2021 20:56 |  
          0 13

          nemuze byt nebezpecna hra proti sobe kdyz mas kopacku na urovni hlavy. zase budte trochu objektivni, tyhle nesmysly fakt nikomu nepomuzou. Ekpai se Mosquery rozhodne dotkl, minimalne do ramene pokud ne zaroven do hlavy.

          zde bud nemela byt druha zluta ale tim padem nemela byt ani cervena Pernici nebo meli jit ven oba. pokud se vziju do fanouska jinych tymu tak presne tady bych si rikal, ze rozhodci naklonil zapas na nasi stranu.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 01.11.2021 18:39 |  
    8 10

    Je hrozivé, jak je Samek pomalý, když se to podloží reálnými čísly ze zápasu.
    Ve včerejším zápase byl včetně střídajících hráčů čtvrtým nejpomalejším hráčem po brankářích (Mandous, Staněk) a po stoperovi Hejdovi. Na třetího nejpomalejšího slávistu (Kacharabu) ztrácí přes 3 km/hodinu, což odpovídá 0,83m/s.
    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2021-22/404439/maratonec-masopust-sprinter-sulc-a-co-byste-nerekli-do-olayinky.html

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Ivan     před 3 lety 01.11.2021 22:20 |  
      6 1

      To je blbost, takhle pomalý rozhodně není. Jen asi neměl (dostatečně dlouhý) sprint, aby se mu to změřilo. Ono nakonec tohle nebyl moc zápas kde by DZ mělo být ve sprintu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      CyWilly     před 3 lety 02.11.2021 14:45 |  
      0 0

      Tyhle statistiky je třeba brát hodně s rezervou. O Kačarabovi, údajně třetím nejpomalejším slávistovi, Trpišovský před časem prohlásil, že jednou z jeho největších předností je rychlost.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    mudrc     před 3 lety 01.11.2021 18:58 |  
    6 3

    Hrace znamkami nehodnotim, je to nad moje sily a strilet od boky nechci. Radost mi udelali vsichni, jeste ted se vznasim na oblacku radosti.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    ColinSKS     před 3 lety 01.11.2021 19:33 |  
    8 4

    tak dneska můžu za sebe říci že je Alanor s hodnocením vedle krom Nica. Dát AlešMandousovi průměr mi přijde jako naprostý nesmysl. sorryjako.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 01.11.2021 19:40 |  
    13 0

    Úplně nesmyslné nízké hodnocení, mám to od 6 do 8,vzhledem k důležitosti utkání a jeho výsledku. Mrknul jsem na záznam a zase to úplná tragedie nebyla. Navíc se proti těm dobytkům asi fakt nedal hrát nějaký pěkný fotbal, šlo o to zůstat zdravý Ševčík a další mohou asi vyprávět.


    Komentář byl uživatelem upraven (01.11.2021 19:41) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      rakusan     před 3 lety 01.11.2021 20:09 |  
      8 0

      Ševčík minimálně 8, hrál na hranici sebeobětování a velmi dobře. Fotbal s nima hrát nešel. Rozhodčí skvělý, jen tak dál. A disciplinárka teď musí ukázat, že chrání hráče. Minimálně 4-6 zápasů pro řezníka a pernicu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        hiker42     před 3 lety 01.11.2021 20:21 |  
        3 0

        ač to asi nevypadá, neopisoval jsem :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 01.11.2021 20:15 |  
      4 5

      já dal nejnižsí známku 5 HonzikuKuchtovi, protože se sice snažil ale nebylo to vidět. zbytek je stejně 6-8. Vynikali Ševa a OndraLingr.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    hiker42     před 3 lety 01.11.2021 20:20 |  
    11 0

    Ševčík odehrál zápas za 8. Je v úžasný formě, nebojí se 1 na 1, tvoří, zrychluje hru, včera byla radost se na něj koukat, bohužel klukům kolem něho chybí odvaha.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    JohnyBeGOOD     před 3 lety 01.11.2021 20:20 |  
    7 0

    Známky vidím u většiny hráčů o stupeň výše.

    Jinak měl tento zápas nejvyšší návštěvnost od derby ze Spartou - 8.3.2020.

    Pro zajímavost jsem koukal, jak jsme na tom byli v minulých sezónách po 13. kole.
    Aktuální - 32 bodů (2. místo), 1-4 místo dělí 3 body
    2020/21 - 35 bodů (1. místo), 1-4 místo dělilo 13 bodů
    2019/20 - 35 bodů (1. místo), 1-4 místo dělilo 14 bodů
    2018/19 - 33 bodů (1. místo), 1-4 místo dělilo 7 bodů
    2017/18 - 25 bodů (3. místo, 1. Plzeň měla 39b - plný počet, druhá byla Sigma), 1-4 místo dělilo 16 bodů
    2016/17 - 26 bodů (3. místo, 1. Plzeň měla 32b, druhý byl Zlín a MB měli stejně bodů), 1-4 místo dělilo 6 bodů

    "Obrozená" Sparta měla 30 bodů po 13. kolech i loni. A "úpadková" Slavia měla loni o 3 body víc, ale třeba v sezóně 16/17 jsme měli o 6 bodů méně a brali jsme nakonec titul. Zajímavá je taky obrovská vyrovnanost na čele, letos by mohla být konečně nadstavba zajímavá, ale pravděpodobně se ty rozdíly v druhé půlce sezóny zvětší.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Ivan     před 3 lety 01.11.2021 20:24 |  
      0 0

      Ono záleží co týmy jako Libe a Jablonec, které nezřídka oberou špičku, ale letos jsou dole. Je možné, že na jaře budou tyto týmy (a třeba ještě Bolka, Olomouc?) konkurenceschopné proti Plzni/Spartě, protože zatím to od nich byla často haluz.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      zeleznik2     před 3 lety 03.11.2021 17:52 |  
      0 0

      Takže takřka totožná situace jako při prvním titulu pod JT. Mrzí ztráta bodů na Sraltě i v Budějkách.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    o-cab     před 3 lety 01.11.2021 20:42 |  
    1 36

    dneska Alanore moc nesouhlasim. za prve s rozhodcim kde uz to ze jeste druhy den vsichni spekuluji znamena, ze ty cerveny nebyly udeleny spravne v nejakym ferovym duchu. jenom o prvni nemuze byt rec.

    o druhy osobne dost pochybuju, protoze tam sla spicka nohy (nikoli podrazka) do Plavsicova nartu dlouho pred doslapem. sice to bylo agresivni ale v zadnym pripade ho nemohl Pernica zranit ani to nebylo zakerny, takze tady se ochrana zdravi ani nemuze vztahovat. mela prijit zluta s viditelnou domluvou. cervenou Franek narusil trend, protoze to pak mel jit ven i ten Ekpai. u toho ale rovnez tvrdim, ze druha zluta spravne byt nemela, protoze hral balon a noha mu proste pak uz jenom zustala ve vzduchu. byla bez pohybu k Mosquerovi, ktery do Ekpaiovy kopacky naopak sam dal po odehrani hlavickou. u obou se dala dat, ale ani u jednoho (by) nebyla fer.

    a davat ji Mosquerovi proste za nevinny skluz, kde se Masopusta dotkl uz jenom lehoucce a z boku a opet neslo o nic zakernyho, jeste v moment, kdy hrajou v 9, je proste necitlivy. to mel Franek nekolik lepsich duvodu ho poslat ven davno predtim. ja si nedokazu predstavit, ze jsem fanousek Plzne a nachazim pochopeni pro tri cerveny karty. pro jednu urcite, pro dve mozna, pro tri rozhodne ne.

    kritizujes Plzen za autobus, ale Plzen mi celkem vyrazila dech svou organizaci, silou a chuti ten zapas zvladnout i v oslabeni. co jinyho nez odzadu mela v 10 resp v 9 hrat? i tak meli do naseho golu vic jasnych sanci nez my. ja vecra v Plzni videl tym, ktery rozhodne muze hrat dal o titul.

    co se hodnoceni tyce tak jenom ze v tomto zapase konkretne bych stoperum rozehravku vubec nevycital. kdybych si mel vsadit, tak meli i od treneru pokyny hlavne neudelat vzadu nejakou chybu, protoze to bychom uz tezko otaceli. proto k nim porad spadal Sevcik a pak po prostridani dalsi. i v 10 Plzen dobre presovala. v tomto smyslu tedy ti dva si jsem celkem jisty naopak dobre plnili pokyny.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      DF007     před 3 lety 01.11.2021 20:57 |  
      17 1

      Moc sem nepíšu, ale na tento komentář musím. Jde totiž o úlet. První červená pro Řezníka byla jasná. Noha byla vysoko, natažená, navíc trefil Ševčíka. Červená pro Pernicu je úplně v pohodě. Opět natažená noha, která trefila soupeře. Tady navíc naprosto zřejmé, že nemohl hrát míč a šel pouze po hráči. Faul z frustrace jako prase. No a červená pro Mosqueru měla přijít mnohem dříve. Tak si myslím, že už mu to jen sečetl. Ale jednalo se o faul zezadu, čili také úplně v pohodě. Je třeba si uvědomit, že když hraješ jako prase, budeš vyloučený. Plzeň šla do zápasu přemotivovaná, za což nese odpovědnost trenér Bílek, který samozřejmě svou chybu nepřizná. Navíc mě naštval , když normalizoval Krmenčíka, ale sám nebyl schopen mu podat po zápase ruku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        o-cab     před 3 lety 01.11.2021 21:08 |  
        0 21

        nevim proc mi v nesouhlasu potvrzujes, ze prvni jasna.

        natazena noha neni kriterium:) Pernica tam sel spickou, ne podrazkou, a Plavsice trefil do nartu dlouho pred doslapem. ze sel pouze po hraci se tak jako rika, ale na takovy tvrzeni mi to prijde moc rychly a tesny. nebylo v tom nic zakernyho a tohle proste z myho pohledu neni v zadnym pripade prima cervena. vypadalo to daleko horsi nez to ve skutecnosti z opakovani bylo a osobne nechapu, ze zde nezasahl VAR, protoze tohle proste nebylo surovy. kdybych chtel provokovat, tak tady mi nasi hraci pripomneli Barcelonu, ktera pokazdy emocionalne obsypala rozhodciho, a to podle me u Franka rozhodlo.

        ze se dala dat posledni taky nerozporuju, ale rikam, ze nebyla udelena citlive. uz vubec nic neresila a faul na Masopusta byl asi nejjemnejsi faul z celyho zapasu.


        Komentář byl uživatelem upraven (01.11.2021 21:13) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 01.11.2021 21:57 |  
          11 0

          Víš ty co, pro mě je lepší, že Pernicovi dal červenou hned, než za 5min by odnášeli Ševu se zlomenou nohou, za to tleskám rozhodčímu, protože ten jasně viděl, že tam šel s rudýma očima a jen by se to stupňovalo. Jak píšeš, že Moskitierovi mohl dát už dříve, tak mu to sečetl, mohl mu to ukázat, že to byl součet jeho prasáren a bylo to, tu druhou nemůžeme rozporovat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            tomblesk     před 3 lety 03.11.2021 01:05 |  
            0 0

            Navíc ze záběru je vidět, že Franěk stál doslova nad zákrokem - byl blízko až blizoučko ... Musel mít okamžitě jasno, proto provedl ono rozhodnutí - dobře vyhodnotil jak mechanismus zákroku, tak i chování Pernici - nešel do souboje o míč, ale přímo na Plavšičovu nohu. Zda podrážkou tak či onak je naprosto nepodstatné - jen v konečném výsledku nedošlo ke zranění! Tyhle debaty jen ukazují jak záludné je spoléhat na televizní záznam, bohužel z toho si každý vybere jen co chce. Každý, kdo jen trochu rozumí fotbalu, by na místě , kde stál Franěk, udělal totéž. To nešlo ani jinak, z pohledu, který se mu naskytl. A poznámku ještě k výkonu sudího: hodně znamenal jeho velmi dobrý pohyb!

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      rakusan     před 3 lety 01.11.2021 21:23 |  
      21 0

      To nemyslíš vážně, že faul pernici nebyl na červenou. Vůbec nechtěl hrát míč, jenom zranit. Ani se neohlédl, neomluvil, nic. Arogantně odkráčel.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        wimpy     před 3 lety 01.11.2021 21:27 |  
        2 0

        Tak je fakt, že svého času Řepkovi by to možná semtam někdo písknul, většinou ne, žlutá ani náhodou. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        o-cab     před 3 lety 01.11.2021 21:29 |  
        0 24

        mne to prislo brutalni z zivyho vstupu (nemohl jsem na stadion), ale z opakovani je jasny, ze to, ze Plavisic odletel melo co delat predevsim z jeho konstituci a ne s nejakou zakernosti faulu.

        kdyby ho chtel Pernica zranit, tak do nej nejde spickou ale podrazkou, jde do nej na zemi a ne ve vzduchu, a trefi ho treba do kotniku a ne z boku do nartu. pust si to v klidu pomalu jeste jednou. tohle proste neni v dobe VARu cervena karta.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          rakusan     před 3 lety 01.11.2021 21:49 |  
          10 0

          Zbytečně se v tom patláš, komise rozhodčích, která fakt není pro Slavii řekla jasně červená.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            o-cab     před 3 lety 01.11.2021 21:50 |  
            0 21

            komise se vzdy postavi za rozhodciho pokud to neni jasne naopak. mne nejde o ty individualni cerveny, ale o to, ze tri padnout nemely.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          obiwan     před 3 lety 02.11.2021 06:58 |  
          7 0

          Byl jsem na stadionu a emoce plály, pak jsem si Tě přečetl a podíval se na záznam...Pernica si na něj počkal, podívej se na to z odstupu, počkal si a pak ho trefil...bez snahy hrát míč. Otočil se a šel pryč. Jasný, plánovaný zákrok. A je jedno, jestli podrážkou, nártem, jakkoli, zkrátka ho chtěl sejmout.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            o-cab     před 3 lety 02.11.2021 10:19 |  
            0 13

            takze kazdy planovany sejmuti bez ohledu na nebezpeci zakroku bude cervena:) vybavuju si treba desitky cilenych sejmuti skluzem - a to jeste zezadu - na preruseni brejku ktery cerveny taky nebyly, nejsou a byt nemohou protoze nejde o zakerny faul. stejne jako nebyl zakerny zakrok tohle. chci videt jak tady budete volat po cerveny priste az nekoho skluzem schvalne a bez sance hrat balon zastavi hrac Slavie:)

            kazdy clovek co se k tomu kde vyjadril - krome komise, jejiz prace je v maximalnich moznych mezich hajit rozhodci, a vas tady - tvrdi ze byt mohla ale davali by zlutou a to stejny o Mosquerovi. je mi jedno kolik palecku tady vystrilite, tohle proste nebyla cervena karta.

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              Dennis     před 3 lety 02.11.2021 11:25 |  
              7 0

              Nehráblo ti z toho trochu? Obhajuješ tady neobhajitelné. Byla to červená karta. Bez debat. Pernica šel do hráče, s vysokou intenzitou, neměl nejmenší snahu zahrát míč. Byl to zákrok z očividné frustrace. Skluzem přímo do nohy. Bez debat redka. Tvůj výklad té situace je úplně mimo, snaží se ti to tady vysvětlit už dost lidí. Byla by to červená ve všech jiných ligách, na ME/MS, to, že se u nás za tyhle fauly často červené nedávaly/nedávají, je chyba, tohle nemá s fotbalem nic společného. Pak ty zápasy u nás vypadají tak, jak vypadají. Jestli je tohle podle tebe žlutá, tak připouštíš, že 10 takových zákroků na zápas je ok? Každý hráč takhle může někoho sundat bez míče 1x za zápas za žlutou? Tohle chceš, aby se tady hrálo? Čím dříve se tyto zákroky budou pravidelně takhle trestat, tím líp. Pro všechny. Pro hráče, pro fanoušky, pro fotbal.

              • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                o-cab     před 3 lety 02.11.2021 11:31 |  
                0 8

                Dennis poslechni si kohokoli v mediich, dneska treba Hoftycha. ja jsem zase jeste nenarazil krome komise, jejiz prace je v maximalni mire rozhodci obhajovat, a vas tady na nikoho, kdo by tvrdil, ze to cervena byla vic nez zluta.

                • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                  o-cab     před 3 lety 02.11.2021 11:50 |  
                  1 6

                  (ta stejna komise tento vikend napriklad tvrdi, ze kdyz ti Panak skoci ve vapne na zada a ty misto strely skoncis na zemi tak neni penalta. takze komisi tu prosim neargumentujte, ta zcela pochopitelne operuje v sirokych mantinelech. nakonec u Mosquery taky rekla, ze druha zluta byla ciste na rozhodcim)

                • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                  Dennis     před 3 lety 02.11.2021 13:14 |  
                  0 0

                  Hoftycha respektuji, ale jeho názory zrovna nejsou něco, s čím bych většinově souhlasil. Často se mi u něj stává, že zdvihám obočí, když ho slyším. Má tendenci být někdy v názorech až extrémní.

              • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                Boss82     před 3 lety 02.11.2021 15:25 |  
                1 5

                Zkusím ještě trochu jiný pohled. Všichni tady píšeme, že za takovýto zákrok, jaký předvedl Pernica, musí být jasná ČK. Podle mě to byla spíše oranžová, tedy dala se udělit ŽK i ČK, ale dobře. Argumenty jsou, že vůbec neměl snahu hrát míč, že šel do soupeře velkou intenzitou a tím ohrozil jeho zdraví. Ok, beru.

                A teď se podívejme na tento zákrok Bořila neslávistickýma očima:
                https://tv.isport.blesk.cz/video/3670076/slavia-sparta-prask-boril-vletel-do-vaclava-kadlece-jako-utrzeny-vagon-dostal-zlutou.html

                Za toto zde dodnes Bořila velebíme, určitě nás nikoho ani nenapadlo, že by měl dostat ČK, ale když se na to podíváš objektivně, tak všechna kritéria pro ČK byla splněna: vůbec neměl snahu hrát míč, šel do toho velkou velkou intenzitou a ohrozil zdraví hráče. Ostatně Kadlec má taky téměř po kariéře a je otázka, jestli k tomu právě i tento zákrok výraznou měrou nepřispěl.

                A to je jen jeden příklad, mohl bych podobných zákroků našich hráčů, které nebyly potrestány ČK, najít spousty.

                V daných souvislostech mne napadají dvě otázky:

                a) Je normální tu nadávat soupeřovým hráčům do frustrovaných zákeřných zmrdů, když zajedou do někoho z našich hráčů, zatímco naše hráče za podobné zákroky velebíme?

                b) Budeme tedy při zachování objektivity volat po ČK i pro naše hráče, pokud se dopustí podobných zákroků, jako byl třeba ten Bořila nebo ten Hromady v utkání proti Olomouci?

                • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                  Dennis     před 3 lety 02.11.2021 16:01 |  
                  2 0

                  Bossi, většinou s tebou souhlasím, vlastně i tady. Seděl jsem tehdy na západě celkem blízko nad tím zákrokem Bořila. Pamatuju si ten zákrok velmi dobře. Jako fanoušek SKS jsem samozřejmě kvitoval, že ho takhle sundal, byly tam tehdy emoce, mělo to aplaus. Ale máš pravdu, že rozhodčí ho za to vyloučit mohl. Co se týče Hromady s Olomoucí, psal jsem to několikrát, za mě prostě červená. Sice hrál míč, ale pak zajel do Hály nohama napřed. Rozdíl mezi Hromadou a Pernicou ale i tak je. Hromada si to dal daleko, pak hodil skluz na míč a zajel i do Hály. Pernica si nic daleko nedal, ani nehrál balon, prostě jen sestřelil protihráče. Ale Hromada byl taky na červenou, stejně jako třeba Costa, jak zajel tenkrát v derby do Krále. A dostal jen žlutou. Za mě tyhle zákroky je potřeba minimalizovat a to půjde jedině tak, že se budou přísně trestat - červenou kartou. Na hřišti i následně od DK. Tady si ještě počkám na tresty pro Řezníka a Pernicu, první jmenovaný by měl dostat minimálně 3 zápasy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          MKCZ83     před 3 lety 02.11.2021 10:16 |  
          11 0

          To je pořád dokola... ty kotrmelce na kvalifikaci faulu nemají vůbec vliv... stejně jako nemá vliv na červenou pro Řezníka to, že Ševu pořádně netrefil a on díky tomu, že byl o zlomek sekundy dřív ve vzduchu ze země, dokázal napadenou nohou švihnout dozadu a udělat skoro salto, aby uhnul té energii. Pernica tam šel v podstatě naplno, ve velké intenzitě... to, že to Plavšičovi nezlomilo kotník bylo otázkou několika centimetrů a tohle Pernica absolutně pod kontrolou neměl. Míč byl metr a půl od zákroku. To, co dělal Plavšič potom nemělo vůbec žádný vliv na kvalifikaci. Nebo pro Tebe by to byl faul na červenou, pokud by Plavšiče odnesli na nosítkách? Přitom to se úplně klidně mohlo stát. A tohle se dneska píská. Ne, že rozhodčí čeká, jestli tam je otevřená zlomenina, nebo jenom pohmožděnina.

          Stejně tak o červené dneska nerozhoduje úmysl, leda v případě, kdy se dá fakt viditelně kvalifikovat. Naopak, hráč je zodpovědný za svoje tělo (stejně jako v hokeji), a pokud i nešikovností vytvoří pro druhého hráče nebezpečnou situaci/surovou hru, jde ven. Tečka. Taková jsou pravidla, takhle se je snaží vysvětlovat komise a snad to začne dělat i většina rozhodčích.

          Pocity Tebe, nebo Němečka v Tiki Taka založený na zkušenosti s o 40 % pomalejší hrou před 20 rokama jsou naprosto nerelevantní.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            ColinSKS     před 3 lety 02.11.2021 10:38 |  
            2 2

            pro něj by to byla červená za předpokladu, že by mu zpřetrhal všechy vazy v kotníku.

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              o-cab     před 3 lety 02.11.2021 10:41 |  
              0 9

              na neco tak tupyho uz mi dochazi slova

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            o-cab     před 3 lety 02.11.2021 10:40 |  
            0 12

            ja nic co mi podsouvas nerikam a uz vubec neporovnavam ty dva zakroky, to mi prijde absurdni. tady se proste neshodneme. Reznik si zaslouzi tri zapasy stop ale Pernica Plavsice ze vsech tech duvodu co tu dokola pisu neohrozil a to je pro me jediny relevantni. to pak muzes tvrdit, ze budeme davat cervenou pokazdy co nekomu proleti loket tesne kolem hlavy protoze mohl zranit nebo pokazdy co nekdo prerusi brejk v plny rychlosti zezadu. to se taky nedeje ze?

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              MKCZ83     před 3 lety 02.11.2021 10:51 |  
              3 0

              Pokud jdu do hlavičky a při normálním plynulým pohybu můj loket mine hlavu, je to něco jinýho, než když vyskočím, švihnu úmyslně loktem hráčovi směrem na obličej a pak se mi ruka jenom sveze po jeho tváři. Naprosto stejná taxativní červená, jako Pernicům zákrok. Ve fotbal není normální skákat borcovi, který je v běhu po svým rychlým několika krokovým zrychlením do noh, stejně jako není normální si chtít naběhnout do hlavičkovýho souboje ze tří kroků se švihnutím loktem někomu na obličeji. Sorry, ale tady obhajuješ něco, co obhájit nejde.

              Pernice Plavšiče naprosto viditelně trefil, šel tam velmi vysokou intenzitou, Plavšič byl v rychlosti, v situaci nebyl míč, takže to splňuje všechny definice surové hry, která ohrožuje zdraví hráče.

              Nebo kdyby Roof jenom škrtl kopačkou Kolářovu hlavu, tak by to byl v pohodě zákrok. za který se nemá dávat červená?

              • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                o-cab     před 3 lety 02.11.2021 11:11 |  
                2 8

                Roofe hrajici koliky do hlavy tu jeste jeste chybel. ja to tu napisu jeste jednou a naposledy:

                Reznik = koliky napred, na stojnou nohu, ve vysce holene, naprosto flagrantni ohrozeni kariery hrace, mel by dostat minimalne 3 zapasy stop. pro genia ColinSKS - ano, i presto, ze mu nezpretrhal vazy ani nic jinyho.

                Pernica = spickou, ne kolikama, trefil Plavsice do nartu ne do kotniku nebo kamkoli nebezpecne, Plavsicova noha ve vzduchu bez sance se jakkoli zvrtnout nebo cokoli. ano sel hrace sundat ale bez sance ho ohrozit na zdravi, stejne jako kdykoli nekdo schvalne prerusi brejk skluzem.

                tohle jsou zakroky z uplne jinych galaxii

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          ColinSKS     před 3 lety 02.11.2021 10:34 |  
          3 3

          podívej se tvl na záběr jak mu ten kotník prohnul ven. to bys nechtěl zažít ty fotbalisto.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            o-cab     před 3 lety 02.11.2021 10:52 |  
            0 9

            cely telo se mu prohnulo ven kdyz to nej narazil ze strany:) ten kotnik by mu sel ven i kdyby Pernica trefil balon. tvoje argumenty jsou jeden stupidnejsi nez druhy

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              ColinSKS     před 3 lety 02.11.2021 15:12 |  
              0 3

              ok, tvoje nadávky jsou zas výrazem/výlevem nadpozemské inteligence.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      bongor     před 3 lety 01.11.2021 21:33 |  
      9 5

      Výborně soudruhu!Konečně se někdo zastal tý poctivý a férový plísně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        o-cab     před 3 lety 01.11.2021 21:35 |  
        3 13

        jak se tu dela emotikon klauna?

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          ColinSKS     před 3 lety 02.11.2021 10:38 |  
          6 4

          o-cab

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            japhy     před 3 lety 02.11.2021 13:32 |  
            1 0

            Poslední dobou zase děláš Doktora, ale tahle teda sedla :))

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Karel13     před 3 lety 02.11.2021 13:01 |  
          2 0

          Udělej si selfie a pošli to sem ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      wimpy     před 3 lety 01.11.2021 21:37 |  
      11 0

      Mosquera měl být venku dávno. Ale souhlasím s tou organizací defenzivy, vůbec jsme nevěděli, co s tím. Navíc nechali rozehrávat oba stopery, neb věděli, že od nich nic dopředu nehrozí. A nehrozilo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        o-cab     před 3 lety 01.11.2021 21:48 |  
        3 12

        ano mel, sam to pisu, a v pripade toho loktu by si nikdo nemohl stezovat. ale davat jim treti cervenou za nejnevinnejsi faul v zapase v nastaveni proste soudny rozhodci nemuze udelat. proto pisu, ze z tech tri, co udelil, jednu udelovat nemel a je mi jedno kolik lidi mi to tady opaleckuje smerem dolu. staci si to predstavit naopak.

        lidi tu maji pocit, ze jenom Plzen prasila, ale kouknete se na sestrihy toho, co tam predvadel Krmencik napriklad v clanku o nem na iSportu. ja se tu nesnazim o nic jinyho, nez o nejakou objektivitu. nikdo nemuze rict, ze bychom je bez cervenych porazili a pokud jste poslouchali vcera Trpise, tak ten rozhodne radost z niceho krome vysledku nemel.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          wimpy     před 3 lety 01.11.2021 21:55 |  
          9 0

          Přiznám se, že mi to zase nějak moc nevadí. Oni hráli s tím, že jim další nedá a no spletli se. Fotbal se za poslední dobu zrychlil a přibylo kontaktů, s nimi i zranění, proto to přitvrzení pravidel a červené, které by se dříve nedávaly. A Plzeň vyloženě k fotbalu přistupovala dlouhodobě tak, že jsou privilegovaní. No tak už asi nejsou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Betynka58     před 3 lety 01.11.2021 22:30 |  
          7 1

          Tak to já zase klidně napíši, že jsem přesvědčen, že bychom je i bez těch červených karet porazili. Vždyť do toho vyloučení byla Slavia jasně lepší, dá se říci, že ta přesilovka Slavii spíše ublížila.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            rakusan     před 3 lety 01.11.2021 23:30 |  
            5 0

            Přesně tak. Do otevřenější obrany by inkasovali dříve a více.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Martin 58     před 3 lety 02.11.2021 10:39 |  
      3 0

      Tak večer po zápase jsem si pro spravení fotbalové chuti dal ze záznamu Aston Villa-West Ham a Villa se dostala do oslabení po červené kartě v 50. minutě a rozhodně to pojala úplně jinak, než Plzeň a dala tomu útočné grády. Prohrála sice, když vynikající West Ham, hrající snad nejlépe týmově v celé Premier Ligue, po dvaceti minutách udeřil, ale domácí si mohli aspoň říct, že udělali vše proto, aby utkání zvrátili. Plzeň se po celý zápas snažila hrát na remízu (Staňkovi rozehrávky od brány byly k uzoufání uondané a v jeho případě byl Franěk, nejspíše pod vlivem prvního vyloučení, extrémně benevolentní /mám dojem, že pokud někdo s koulema nevyloučí brankáře dvěma žlutými za zdržování, tak se tyhle natahovačky budou provozovat pořád/), záměrem bylo zůstat za každou cenu 4 body před Slávií. V součtu s naším bázlivým výkonem to možná dalo nejhorší zápas ve vyspělějších ligách, v nichž hrál první s druhým.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Karel13     před 3 lety 02.11.2021 12:59 |  
      2 0

      Tvůj názor ti neberu, ale jinak tělesně jsi zdravej? ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      CyWilly     před 3 lety 02.11.2021 14:51 |  
      1 0

      Sorry, ale dostáváš se do čela soutěže o blábol sezóny. Už jenom ta první věta... to, že se o červené druhý den diskutuje v novinách je důkaz, že nebyla udělena správně? Přečetl sis to po sobě aspoň?

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      zeleznik2     před 3 lety 02.11.2021 15:29 |  
      0 0

      Asi takhle: Pernica neměl v úmyslu hrát balón, naprosto zbytečný zákrok podobný Řezníkovi, Mosquera už měl být dávno ve sprchách, takže červená ano, ale ne za tenhle zákrok.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo Polku. Ne Japonku.

    slavista23     před 3 lety 01.11.2021 21:04 |  
    14 3

    Promiň te ale musím to napsat. Do teď jsem se díval snad po 2 letech na taka laka nebo jak se to jmenuje. A nějaký pan tatarček nebo lapanček jak se vyjádřil, že 2 a 3 červená neměla být!! Potažmo začal vykládat o inteligenci mezi lavičkami, že vůbec nebyla (na žloutka v žádném případě nenarážel, když je to sparťan). Tak jsem to musel vypnout a dívám se raději na moderní pohádku Captain Marvel. Ale proč to hlavně píši vůbec, ale vůbec jsem tam neviděl od pana Šmicra nějakou solidní obranu Slavie a to je už podruhé co pan štístko se vůbec nezastal a jak osel přitakával. Poprvé to udělal po události v Glasgowě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo Polku. Ne Japonku.

      rakusan     před 3 lety 01.11.2021 21:26 |  
      9 2

      Po tom němečkově blití jsem to taky vypnul. šmicer bohužel už na nás sere. A teď hlavně co řekne vožralej vizour.


      Komentář byl uživatelem upraven (01.11.2021 21:27) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo Polku. Ne Japonku.

      zeleznik2     před 3 lety 02.11.2021 14:43 |  
      1 0

      Už to Rumuni probírali po utkání. Pozapápasové studio se nedívám a Tiki- Taka sleduji hlavně při ztrátě Sralty. Svěcený je trapný sám o sobě. V Ostravě vymyšlená penalta po pádu Hancka, hodně zvláštní ruka ostravského hráče Almásiho a údajně čistý zákrok od Dočkala. Tolik objektivity.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Lunaris     před 3 lety 01.11.2021 21:27 |  
    4 7

    Se vším naprostý souhlas. Nechápu, za co by tu někteří chtěli dávat osmičky. To by byl výsměch vůči hodnocení trenéra, který vyjádřil velkou nespokojenost s naším výkonem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 01.11.2021 22:23 |  
      0 4

      aha .. to je stejné jako MajkKrmenčík řekl hovadu pernicovi

  18. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 3 lety 01.11.2021 21:56 |  
    3 38

    Krmencik ma ode mne 1 - takoveho hrace v klubu nechci. Inteligence houpaciho kone. To at tam radeji hraje nejakej dorostenec nez tento vypatlanec! Jeho chovani je absolutni dno. Jinak super tri body a zbytecne agresivni souper, ktery po zasluze tri cerveny...

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 01.11.2021 22:02 |  
      17 0

      Já z něj taky nejsem odvařený, ani mi nepříjde jako posila. Ale když se tu do něj šije (myšleno různé selebryty, plátky co si hrajou na žurnalistiku) pamatuju si jak Dočkal s Váchou plivali špínu na Slavii a nikdo neřekl ani popel a najednou se tu moralizuje... Pro mě za mě je to jeho věc, ale nedělejme tu hon na čarodějnice.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        slamacek (přítel SN)     před 3 lety 01.11.2021 23:47 |  
        1 19

        Vadi mi jak namachrovane tam gestikuloval. Jeho vyjadrovani se na adresu byvaleho chlebodarce atp. Kricime na Poboraka? vite nekdo proc? Co ted dela Krmelec? No ted dal gol, slava. On ma drzet hubu a makat. Me si timto neziskal, presne obracene.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 05:29 |  
          12 0

          No kdyz na tebe cely zapas porvavaji vulgarity, byvali spoluhraci/kamaradi ti to taky osladi na hristi, tak se mu ani nedivim, neschvaluji, ale nedivim se tomu...

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            slamacek (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 10:10 |  
            0 5

            Husbauer, Stanciu, Plavsic a mnozi dalsi... choval se nekdo tak jako Krmelec? Odsuzoval jsem Vachu, Dockala a ted mam obhajovat Krmelce jen proto, ze nosi nas dres? Sanci dostal, chova se jak dite, mentalne na nas klub nema. sorry. A herne to je taky bida. Jeden gol to nespasi. Mel by zakrocit klub a zacit s nim pracovat, menit jeho medialni tvar, pomoci mu, ale to bude na dlouho...

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 10:20 |  
              9 0

              Já jej nechci obhajovat, zároveň však nechci dělat hon na čarodějnice, když témat k diskuzi je mnohém více a jsou závažnější - např. surová hra.

              • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                slamacek (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 19:47 |  
                0 2

                tak o tom zadna.. surova a prehecovana Plzen... to je kapitola sama o sobe, ale jak uz to byva.. jak ve skotsku, tak ted, se resi vic jina zalezitost... Krmelec je debil, a bohuzel mu nikdo jeste nerekl, ze by mel radeji drzet hubu...

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 01.11.2021 22:21 |  
      12 7

      tvl to si děláš p*del... frajer sice bere mega měsíčně ale snaží se. o jakém chování mluvíš? já taky nebyl odvařenej z toho že přišel a v jakém stavu, ale vidím ohromnou snahu se prosadit a pomoci SKS. To je pro mne rozhodující a hodnotit jeho chování je absolutní nesmysl a nazývat ho dnem je úroveň dna zdejších příspěvků. howgh

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      rakusan     před 3 lety 01.11.2021 23:35 |  
      22 0

      Proboha, co ten Krmenčík fakticky udělal ? Byl na děkovačce, kde všichni křičeli zkurvená plzeň. Co měl asi dělat ??? A že se po gólu radoval ? To se dělalo již před 50 lety co pamatuju a nikdo se nepřetvařoval, že nemá radost z gólu bývalému klubu. Teď se z toho stala taková nesmyslná alibistická móda. Prostě přestoupil tak se raduje s jinými. Já jsem moc rád, že je u nás a že si je včera vychutnal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        o-cab     před 3 lety 02.11.2021 11:25 |  
        1 5

        mel nekricet zkurvena Plzen, on je nesvepravny? az budes na Letny ktera bude cela kricet jude Slavie tak udelas proboha co ???

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          belmis (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 12:58 |  
          3 0

          Ano, neměl křičet "zkurvená Plzeň", ale radovat se z gólu je naprosto normální, zvlášť ve chvíli, kdy se hraje o 1. místo, ve chvíli, kdy se mu nedařilo dát gól ze hry a po průběhu zápasu, kdy mu bývalí spoluhráči před zápasem a v zápase nadávali, nebo ho v leže bez míče kopali. Jiná reakce by byla výrazem pokrytectví.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          rakusan     před 3 lety 02.11.2021 21:12 |  
          0 0

          My říkáme "neměl křičet". To by to zase schytal od našich fandů, on si fakt nevybere. Já bych na letný určitě nekřičel proti Slavii. Kromě toho, tady se úplně pomijí to, že asi neodešel z Plzně v dobrém. Podle mne měl spory s Beaugelem a chorým již tenkrát a má na ně pifku.


          Komentář byl uživatelem upraven (02.11.2021 21:13) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        dm52     před 3 lety 02.11.2021 20:31 |  
        1 0

        Když se před lety radovali dočkal s Váchou v derby z gólu, tak to nikdo nerozebíral jako teď.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      kostelnivlajka     před 3 lety 02.11.2021 06:19 |  
      7 1

      Neblbi, hlavně že dá někdy třeba ještě další goal, v hlavně to má vygumovaný každej třetí čutálista...

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      zeleznik2     před 3 lety 02.11.2021 15:24 |  
      0 0

      Tak s tímhle vůbec nemám problém, jsme v demokratické společnosti, každý má právo na svůj názor. Noviny téměř nečtu, takže jestli tam něco proběhlo jde to mimo mě. Mě osobně vadí více, nevyřešené parkování u stadionu, osahávání u vstupu, dýmovnice, rádoby experti ve studiu, mezi diváky a bezmozci typu Svěceného, Němečka.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    p!erreCORE     před 3 lety 01.11.2021 22:08 |  
    13 1

    Já si upřímně myslím, že Míša Krmenčík je nešťastnej a zoufalej a marně hledá v něčem oporu.. snaží se zalíbit fanouškům klubu za který hraje, to je podle mně dobře. Žel, nedostává tolik příležitostí na hřišti a zatím se mu nedařilo úplně podle představ, tak se marně snaží najít něco jiného.. já bych mu to úplně nezazlíval, i když uznávám, že prostředky, které volí se můžou zdát přes čáru. Myslím, že by mu hodně pomohlo a tím i Slavii, kdyby byl Míša u nás spokojený, myslím, že každý se na tom můžeme podílet. Pojďme to zkusit a napsat o Míšovi něco hezkého. Věřím, že pokud začne cítit podporu, bude mnohem lepší.. a tak bídný, aby si podporu nezasloužil není. Začnu. Míša Krmenčík včera vsítil pěkný gól.


    Komentář byl uživatelem upraven (01.11.2021 22:11) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      damade     před 3 lety 01.11.2021 22:34 |  
      29 1

      Tak já budu pokračovat. Míša Krmeníčk má v této sezóně v lize za 276 odehraných minut 5 bodů (2 góly, 3 asistence), což činí zhruba jeden bod za 55 minut. Jen pro srovnání - nejproduktivnější hráč ligy (Hložek) potřebuje v této sezóně na jeden bod cca 100 minut, takže dvakrát víc, než ten "nešťastnej a zoufalej" Krmenčík. Proč si někdo furt ještě myslí, že tohle neni hráč pro nás?

  20. Hodnocení slávistů - 13. kolo

    slavista23     před 3 lety 01.11.2021 22:57 |  
    8 0

    Kdyby rozhodčí tak pískali zápas jako včera pán Franěk s Plzní. Tak na Spartě (Berka) bychom uhráli minimálně remíz a v Karviné (Julínek) bychom neremizovali. Včera se o to pokusila Plzeň o tu samou hru co Karviná a Sparta jenže narazila. A ten mosquera že dostál druhou žlutou!!??!! Tak podle mě by ji dostal již dřív, ale Franěk mu to sečetl až 91 min.


    Komentář byl uživatelem upraven (01.11.2021 23:56) . Zobrazit původní komentář

  21. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 01.11.2021 23:14 |  
    19 0

    Sorry, ale tak trochu sem vložím OT.
    1) Nedávno, před několika týdny, ve stáncích na stadionu začalo fungovat nakupování přes kartu! Jo! Kvituji s povděkem, jelikož kdo ještě nedávno neměl v Edenu hotovost, nic si nekoupil...
    2) Asi jedno - dvě - tři kola nazpátek začaly fungovat velkoplošné obrazovky!!!!!!!!!!! Všimli jste si?!? Teď, když je nějaká šance nebo třeba i padne gól, můžeme si tu situaci prohlédnout ZNOVU!!!! Tohle kvituji ÚPLNě ZE VŠEHO NEJVÍC!!!!!! Tady dávám 99,8 bodů ze sta možných!

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 02.11.2021 06:20 |  
      2 4

      ad 2 to je úplně super, protože co chodím 35+let na fotbal živě, tak vždycky s kamarádem jsme řikali ve srandě "potřeboval bych replay". a teď to je! a je to bomba.
      ad 1 zrovna tady platím hotově, protože můžu těm obětavcům a obětavkyním nechat nějaký dýžko :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      SirCohen     před 3 lety 02.11.2021 08:38 |  
      5 0

      Komfort pro fanoušky se zlepšuje, to je paráda, navíc platby kartou i urychlují odbavení. A ty opakovačky šancí jsou super!

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 10:44 |  
        5 0

        Aby zase nebylo všechno úplně růžové, tak si musím postesknout na nové turnikety. U vchodu č.1 volno a prázdno, u vchodu č.2 dvaceti-třicetimetrová fronta. Jenže frontu si musíš vystát u dvojky, jednička tě nepustí. Přitom je stadion průchozí...

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Ferguss     před 3 lety 02.11.2021 11:45 |  
          1 0

          Přesně, tohle je strašný. Nejvíc frustrující je přitom koukat na zavřený vlez určený pro držitele permanentek do sektoru 114,115,116.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          wimpy     před 3 lety 02.11.2021 11:48 |  
          0 0

          A nejhorší jsou ti naštvaní fanoušci, co se u jedničky prodírají frontou ven, protože je turniket nepustil. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          SirCohen     před 3 lety 02.11.2021 12:58 |  
          0 0

          Já chodím jedničkou, takže jsem v tomhle ohledu bez starostí:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      o-cab     před 3 lety 02.11.2021 11:27 |  
      2 1

      ja teda kartou obcerstveni na stadionu platim uz nekolikatou sezonu:)

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 12:45 |  
        0 0

        Na východě? Tak jsem teda zaspal dobu :)

  22. Sport- Krmencik

    Mike     před 3 lety 02.11.2021 07:28 |  
    6 1

    Tak ve Sportu se vytáhli, jako vždy v posledních letech, co my jsme na špici a bída strada a nic nehraje . Čekal jsem rozbor zákeřné hry Plzně, ale na prvních 3 stránkách je rozebirano Krmencikovo ,,chovani" včetně nadpisu na titulní strane Krmenciku, prober se. Na druhou stranu je to soukromý deník, může si psát, co chce. Má tady monopol, jiný sportovní deník na trhu není, tak se zaměřují na senzace, chybí mu konkurence.

    • Re: Sport- Krmencik

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 07:52 |  
      11 0

      Taky jsem si toho všiml, denně deset článků o tom jak slavit či neslavit a o zákeřné hře jeden report krčící se někde dole. UBOHOST.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    ColinSKS     před 3 lety 02.11.2021 07:37 |  
    1 3

    není někde video z děkovačky? na yt to ne a ne nalézt, díky

  24. tikitaka

    ColinSKS     před 3 lety 02.11.2021 08:04 |  
    4 6

    včera jsem to kvůli sexu nestihl, taxem se na toto podíval ze záznamu. ten pořad sleduji už dlouho. Ale nikdy jsem neviděl tak nechutný díl a zejména jednu osobu což byl němeček. ten by zasloužil profackovat v letenským tunelu. .. strašidelný, přitom hrála naše SKS proti prádelně. měl radši komentovat ty svoje luzry s chacharama

    • Re: tikitaka

      pcitron     před 3 lety 02.11.2021 10:09 |  
      8 0

      Véna Němeček byl i protekční fotbalista. Pamatuji si jeho "výkon" na Sigmě na počátku 90. let
      - parodie na ligový fotbal.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Betynka58     před 3 lety 02.11.2021 08:26 |  
    21 1

    Dnes ráno mě zarazila jedna věta, kterou vyplodil J. Podroužek: "Když se Jindřich Trpišovský zlobí, že fotbal stál za kulové s přehazovačkou, může se přece taky ohlédnout i přes rameno. Jestli i celý jeho tým dělá všechno ve prospěch fotbalu, nebo někdy hodlá vyhrát za pomoci všech prostředků". Aneb na jaké dno až může novinář klesnout.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 02.11.2021 08:41 |  
      1 5

      ..je to wool, a navíc nemá styky... :-D

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      pehacko     před 3 lety 02.11.2021 09:26 |  
      6 2

      Tak Podrouzek ze bude flusat jako borik dockalu se dalo cekat… ja cekam co vyplodi ludanek madlu… az se probere z kocovinky

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Marcelo10     před 3 lety 02.11.2021 13:15 |  
      5 0

      Podrouzek neni zadny novinar. To bychom to povolani urazeli. Je to pisatel bulvarnich clanku.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Monarchie     před 3 lety 02.11.2021 10:00 |  
    19 0

    Ševčík a Stanciu nejlepší hráči zápasu, Plzeň hrozná. Všiml jsem si, že agresivity přibývá. Už derby bylo hrozné, tam Berka z toho udělal bramboračku, soudruzi Vacek a Podroužek se potom divili, že naši trenéři jsou jen agresivní, ale pomohl tomu jednostranně Berka a teď Franěk správně vše posoudil a tak si našli jako oběť Krmenčíka, Náš mančaft se zachoval skvěle, neoplácel a asi si budeme muset zvykat, že nás chce každý zkopat, když to nejde fotbalově.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 10:11 |  
      8 14

      Ano, líbilo se mi že se neoplácelo, až na Krmenčíka. Chtělo by to však zapracovat na chování naší lavičky, vím, že hráli jako pra.. ale i my bychom neměli na lavičce sklouznout. Dlouhodobě jsme tam za burany.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        ColinSKS     před 3 lety 02.11.2021 10:30 |  
        4 8

        co to meleš? provokace byly od prádelny, však se podívej co předváděl ten debílek a ten jejich nevímcotamdělal. odezírat snad umíme. Nebyl jediný záběr na naši lávku, kdy by se dělo něco podobného. jediný coje byl ten že houšta vyrazil k nim a řekl jim, ať se zklidní.


        Komentář byl uživatelem upraven (02.11.2021 10:30) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          MKCZ83     před 3 lety 02.11.2021 10:41 |  
          8 11

          A o tom to ale je... pokud mě někdo provokuje a já na to přistoupím a naskočím na to, tak si mě ten provokující povodil a dosáhl přesně toho, čeho dosáhnout chtěl. Pokud se chtějí chovat jako děti na pískovišti, prosím, ale jsou to všechno dospělí chlapi, který mají být schopní ovládat svoje emoce, obzvlášť, pokud tím pak poškozují svého zaměstnavatele.

          Navíc nasranej trenér se nesoustředí na hru, ale na svoji nasranost a nepřemýšlí, co dělat s tím, co se děje na hřišti. A takovej trenér nedělá dobře svoji práci.

          Tyhlety představy o "svatém boji" a tom, že když mám pravdu, můžu (nebo dokonce musím) se chovat jako naprosté hovado, jsou fakt bizár. Většinou to je jenom demonstrace vlastní nejistoty a zakomplexovanosti. Kdo někdy dělal nějaké bojové umění, tak obvykle pochopil, že klid, rozvaha a odstup jsou ty největší a nejúčinnější zbraně. A že nechat se rozhodit v koncentrovanosti od soupeře je skoro automatická prohra, protože nejsem schopný reagovat tak, jak mám naučené, nejsem schopný využít svoje podvědomí a nevědomí, protože ho zablokuju soustředěním se na momentální věc.

          Záběrů, jak tam naše lavička řvala na kde koho, chodila za čtvrtým rozhodčím apod. bylo dost. Navíc tam po sobě pořvávali lavičky i mezi sebou.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 11:14 |  
            0 7

            Mluvíš mi z duše, lépe bych to asi nenapsal.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            kjandourek (admin)     před 3 lety 02.11.2021 11:32 |  
            18 2

            Takže naše lavička se tak špatně soustředila, že například - úplně nesmyslně - stáhla ze hry Ekpaie v okamžiku, kdy byl zralý na červenou.... zatímco Plzeňská lavička se na svou práci soustředila tak skvěle, že podobně našponovaného Mosqueru nechala na hřišti až do červeného konce....

            Chápu tu logiku správně?

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 12:52 |  
              2 7

              Ale ne.... Bože... Jen, že tě černo před očima zbavuje smyslů, samozřejmě, že tam nebyli všichni mimo.... Chce to trochu zklidnit, ubrat vulgarismy apod. Asi víme o čem mluvíme ne?

              • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                kjandourek (admin)     před 3 lety 02.11.2021 13:03 |  
                8 0

                No tak mě každý tah našich trenérů v tomto zápase dával smysl... Jak základní sestava, tak střídání... včetně toho, že se nestřídalo hned po první červené kartě...

                tak netuším, proč zrovna teď tady tvrdit, že vztek zatemňuje mozek... a že bychom si na to měli dávat pozor, když evidentně více chyb udělala lavička soupeře....

                • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                  SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 13:16 |  
                  3 6

                  V začátku tohoto vlákna píšu, že bychom měli lavičku zkulturnit - nedělám si iluze o plzeňské, že jsou tam samí Dušínové, nechci aby to bylo v duchu: "Ale oni byli horší" chci ať nejsme za burany skoro každý zápas, chápeš? Nejde mi jen o ten konkrétní zápas, ale všeobecně, trochu ubrat hulvátství a vulgarit, vím, že tam emoce patří, jen tam nedávejme jen ty o kterých píšu výše.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                    kjandourek (admin)     před 3 lety 02.11.2021 13:37 |  
                    6 2

                    Ale je to něco jiného než to, o čem píše kolega, se kterým si "notuješ"... ten nám tvrdí, že když se necháš vyprovokovat ke vzteku, tak budeš dělat chyby.... v tomto případě ovšem chybu na chybu kupila spíše lavička soupeře...

                    Co se Tvého zkulturnění týče vidím dvě věci:

                    1. Vidíš takřka v každém zápase, jak nám soupeři chtějí zranit hráče... To byly dříve pouze derby zápasy, nebo několik zápasů za sezónu.... ale v poslední době už to začíná být v každém střetnutí - po Karviné se alespoň trenér Weber omluvil, ale to nám zraněné hráče do hry nevrátí .... nám reálně hrozí, že po každém zápase někdo skončí na delší čas na marodce... to prostě není normální a je v pořádku se proti tomu ozývat.... navíc si uvědom, že pro každého z nás jsou to hráči, které máme rádi, ale pro trenérský štáb to jsou kolegové a kamarádi....

                    Ty bys dokázal jenom tak stát a zachovávat dekórum, v momentě, kdy Tvému kolegovi někdo láme žebra a ještě to schovává za správnou namotivovanost?

                    A s tím souvisí druhá věc:

                    2. nenapadá tě, že to taky může být jenom divadlo? Že trenér musí dát najevo, že žije s týmem? Dovedeš si představit, že bys hrál a bojoval za trenéra, který by seděl na zadku a bez emocí s nezúčastněným výrazem pozoroval, jak Tobě a Tvým kolegům soupeři lámou nohy? Já tedy moc ne - trenér, který chce, aby hráči za něj bojovali, se za své hráče musí prát, nelze to jenom naopak....

                    Když se podíváš do zahraničí - máš dojem, že ve světě tohle není? Že trenéři jenom zachovávají dekórum a to i když vidí, že se na hřišti dějí nepravosti? Klopp, Murinho, nebo třeba Diego Simeone, že by si jenom tak sedli na lavičku a na surové zákroky soupeřů pronášeli něco jako: "Pro pána, to je ale ošklivé, jak se k nám chováte..." ?

                    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 13:43 |  
                      4 6

                      Nevím, jestli to po mě čteš, opakuji, že emoce tam patří, ale ne hulvátství a vulgarismy, když píšeš o Klopovi on má tu energii převážně pozitivní. Simeone to je kapitola sama pro sebe to pro mě není idol...

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              MKCZ83     před 3 lety 02.11.2021 16:04 |  
              4 3

              Není to 100 % a 0 %... ubírá ti to mentální kapacitu, neuvažuješ racionálně a třeba tě nenapadne jedna věc z 10. Proti Plzni to třeba o ničem zásadním nerozhodlo, ale mohlo... místo řvaní dáš třeba rozcvičovat někoho o pár minut později... nebo pak musí na lavičce bejt někdo, kdo ty ostatní uklidňuje a nesoustředí se například na analýzu toho, co se děje na hřišti. Navíc běsnění idiotů ze střídaček se přenáší i na hráče... nebo ti mají taky běsnit a mají se koukat, jak má polovina střídačky rudo před očima?

              A i kdyby to nemělo žádný zásadní vliv, Ty jsi fakt nadšený z toho, že je neustále vidět, jak někdo (hlavně Houštecký, ale i Řehák, JiT, Vlček) z lavičky někomu hodně sprostě nadávají? Pochvaluješ si, jak za náš klub během zápasu vystupují a říkáš si, jen houšť, však tohle je ten fotbal, kterej miluju? Vzal bys tam svoje děti, nebo přítelkyni která se o fotbal moc nezajímá na rande a pak bys jim vysvětloval, že komunikace není o píča, kretén, zmrd, kurva, debil... agresivním jednání? Já teda ani náhodou. Ostatně sám bych si za střídačky sednout nešel a když se teda náhodou do Edenu dostanu, cíleně se snažím kupovat místa na druhou stranu od laviček, protože to fakt poslouchat nechci. Mě zajímá fotbal a ne běsnící magoři.

              Hezkou ilustrací toho, jak se fotbalu vysmívá veřejnost je Kopta v pondělním Tiki Taka... takhle vidí veřejnost český fotbal... jako bandu polodementních neandrtálců. A pak si tu zase budou všichni šmahem ztěžovat, jak je to v ČR špatný, malej trh, málo za televizní práva atd., a že se tu fobtal nedá koncepčně dělat a já nevím co. A pak jdou řvát jako hovada na stadion... přesně tohle, způsob hry, a celej přístup ke hře a dění okolo ní dělá z českýho fotbalu nekoukatelnou žumpu a naprosto neprodejný produkt.

              • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                kjandourek (admin)     před 3 lety 02.11.2021 16:17 |  
                6 2

                Vidíš to a já si myslím, že nekoukatelnou žumpu z ní dělá přístup: "Zlámej mu nohu, je to desátá minuta, to nebude ani žlutá!" Přístup, kdy fotbalová veřejnost nadšeně chrochtá nad tím, že Karviná proti Slavii srovnala na 3:3 poté, co jejich útočník nejprve zlomil gólmanovi žebra... a potom, co její hráči měli dostat minimálně dvě červené, spíše tři (zákrok na Baha, dvakrát Bartošák na Ousoua a jednou zákrok na Holeše)....

                Mě by taky zajímal fotbal, kdyby ho proti nám nehráli řezníci a rabijáti... stejně tak si vzpomínám na Costovy sáně, nebo Frýdkovo zajetí do Hušbauera....vzpomínáš si, kdy naposledy Slavia na někoho vyrukovala takhle na hranici únosnosti? Nemluvím o ojedinělém zákroku, kdy Sima nedosáhne na balón, nebo Hromada skluzem odehraje míč a pokračuje dál... ale prostě s cílenou sérií zákroků na vyloučení...

                Asi těžko, že? Ale proti nám takhle hraje každej druhej .... To se potom není co divit, že trenérský štáb vypění... Když nás někdo přehraje fotbalově - Arsenal, nebo i Feyenoord v první půli, nikdo neřekne ani popel...

                • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                  MKCZ83     před 3 lety 02.11.2021 16:46 |  
                  4 6

                  Ale Karle, tyhle věci nejsou buď, anebo... neznamená to, že když se bude sprostě na někoho řvát, zmizí nebezpečné zákroky, nebo naopak, když nehraje na trávníku tým jako hovada, může se realizák chovat jako hovada, protože k tomu má "povolenku".

                  Ve spoustě evropských lig any jedno nenajdeš, anebo je to tam spíš výjimečný výstřelek jedinců, ne norma jako v ČR.

                  Mně hra za hranicí vadí, a pokud čteš moje příspěvky, opakovaně to tady zmiňuji. To neznamená, že chování naší lavičky není špatně a podle mě by se na to mělo upozorňovat. Co si asi i o nás musej myslet skauti klubů, když viděli náš zápas (nejen) proti Plzni? Jak se chovají hráči na hřišti a realizák na střídačce... kolik našich hráčů, kteří se zapojují do potyček, a podobných nefotbalových situací upřednostní před podobně výkonnými hráči z jiných týmů/lig?

                  Místo toho, aby byla Slavia spojována s děkovačkama, kombinačním fotbalem, zlepšováním hráčů apod., tak za poslední půl rok rezonovaly tyhle negativní věci:
                  - Kúdelovo šeptání
                  - rasistický transparent fanoušků
                  - vztah s repre a přetížením našich hráčů
                  - Plavšič
                  - odložení zápasu
                  - pohrdání EKL ze strany Tvrdíka
                  - Krmelcovo chování
                  - napadení realizáku Olomouce
                  - zápas s Plzní

                  A to jsem nejspíš ještě na něco zapomněl. Je jedno, kdo v které situaci byl víc v právu, nebo co na nás ulpělo a nemohli jsme s tím nic dělat... my to vnímáme naprosto jinak, jak nefanoušci, ale kluby, které od nás chtějí hráče, nebo nám chtějí prodat hráče, nebo hráči, co k nám chtějí jít, sponzoři, kteří s námi chtějí spolupracovat, nejsou fanoušci. Oni jenom vidí, jaký máme mediální obraz. A ten je poslední dobou fakt špatnej.

                  A výzva, že by se nad sebou a svým chováním mohl realizák zamyslet se tu bere od některých skoro jako spálení slávistické vlajky. Nepochopím...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                    kjandourek (admin)     před 3 lety 02.11.2021 17:08 |  
                    4 1

                    vyjmenoval jsi devět věcí.... žádná z nich není o chování realizáku... pět z nich se staly ještě před letní pauzou a během ní jsme přivedli hráče ze zahraničí (Ousou, Madsen a chtěl k nám i Synian)... a prodali dva hráče do TOP lig...

                    Veškeré věci, které jsi vyjmenoval sice poškozují mediální obraz, ale ve většině z nich nevidím jako viníka Slavii a už vůbec ne jeho realizák...

                    Například takový Ousou si už po zápase v Karviné říkal, kam to proboha vlezl a předpokládám, že by nikomu angažmá v ČR nedoporučil... ale rozhodně to není proto, že realizák při zápase nemluví jako Špaček při audienci u královny....

                    Výzva ať se realizák zklidní, mi přijde podobná, jako kdybys frajerovi, co umírá na rakovinu hrtanu, oznámil, že má na osmičce vpravo nahoře kaz a doporučil, ať si častěji čistí zuby....

                    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                      MKCZ83     před 3 lety 02.11.2021 19:56 |  
                      0 4

                      Takže dnešní vyjádření klubu asi taky není o tom, že by si nebyli vědomi toho, že se realizak chová za hranou.

                      Co je těžkýho na tom říct že se chovají během zápasu jako sprostá hovada..chtel bys, aby Tě Tvoje děti viděli, kdyby ses choval jako Houstecky, nebo slyšeli, co JiT řve po rozhodčích?

                      A chci odpověď ano ne, ne nějaké omlouvani, nebo oni ostatní přece dělají to a tohle

                      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                        kjandourek (admin)     před 3 lety 02.11.2021 20:25 |  
                        3 0

                        1. Vůbec netuším, co řvou po rozhodčích... Ty máš zálibu v sedání si vedle lavičky a zaznamenávání každého slova?
                        2. podívej se na "ligu naruby" - naprosto souhlasím s názorem redaktora
                        3. moje děti se mnou chodily na fotbaly i do šaten, nevěřím tomu, že tam slyšely něco, co sami neznaly ze školy...

                        a z dnešního vyjádření vypichuji:
                        Dovolili bychom si však upozornit na jeden ze základních principů přírodních věd a poznávání světa, kterým je princip příčiny a následku neboli také princip kauzality. Podle tohoto principu je každá skutečnost, změna, jev či situace něčím zapříčiněna. Prosíme vedení FC Viktoria Plzeň a její tým, aby se příště vyvarovali agresivity a opakovaného ohrožení zdraví našich hráčů, a jménem klubu slibujeme, že se některá společensky nepřijatelná slova vůbec neobjeví.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                          MKCZ83     před 3 lety 03.11.2021 09:27 |  
                          0 4

                          Nemusím sedět za lavičkou, abych jasně ze rtů Housteckyho nebo JiT odecetl kurvat, do píče a další výrazy, který směřují vůči rozhodčímu nebo lavičce, nebo hráčům soupeře,nekdy i vlastním hráčům.

                          Pokud jsi s tím spokojený, dal zavirej oči nad tím, že naše lavička nemá s chováním problém.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                    domácí     před 3 lety 02.11.2021 17:42 |  
                    4 2

                    Mediální obraz utváří Sorosova novinářská prasata a to je od objektivity daleko

                • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                  Fačín     před 3 lety 02.11.2021 17:06 |  
                  2 4

                  No hezky se vyhýbáš odpovědi.. Všechno co říkáš je samozřejmě pravda. Ale opravdu to nijak neomlouvá buranské chování naší lavičky. Tý sprostoty je tam i na mě moc, a to nejsem nijak outlocitnej. Nikdo nechce, aby tam chlapi koukali a nic neřekli, to je jasný, ale i nadávat se dá s noblesou. Není nic lepšího, než někoho poslat do hajzlu bez použití jedinýho sprostýho slova.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                    kjandourek (admin)     před 3 lety 02.11.2021 17:09 |  
                    4 2

                    A ty máš nějaký přepis rozhovorů z lavičky? Že jako tak přesně víš, co se tam ozývá?

  27. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 13:04 |  
    32 0

    Dobré odpoledne už zase opět z urousané Šumavy.
    Voní mi tu dobrá káva od velkého slávisty a tak se k tomu přímo mramorová bábovka nabízí:-)).
    Děkuji Alanorovi za hodnocení, ale popravdě, tento prapodivný zápas se dost těžko hodnotí a já to tentokrát vidím trochu jinak a v širších souvislostech.
    Když jinak, tak tím myslím hlavně to, že se naši kluci nenechali vyprovokovat ke stupidní, brutální a hlavně zákeřné hře soupeře. Trenéři počítali také s jiným vývojem zápasu a netušili, že se tak rychle všechno změní.
    Pokud se pan Bílek obouvá do svědomí našeho Krmenčíka, tak ať laskavě nejdříve začne u sebe.
    Když to vezmu pohledem fotbalovým, tak s údivem zjišťuji, že náš Ševčík zápas vůbec dohrál.
    A on ten náš Péťa odehrál celý zápas, měl čísla jako hrom a makal. Pravda, občas hrál balony zpátky, ale na druhé straně přátelé slávisti, kdo by lezl do takového "šrotu", kde to smrdělo zlomeninou na to tata.
    Myslím si, že Aleš Mandous je teď poprávu v brance a Ondra Kolář se může uklidnit, že má dobrého "štymtkolegu". To je i pro Ondru Dobrá zpráva a pro nás ostatně taky.
    Obrana pracovala tak, jak to mělo asi být.
    Beauguela do ničeho krom jedné šance nepustili.
    Bah musel čelit "divadelním výlevům" hráče Mosquery, který hrál jako prase a naopak se při každém dotyku kácel a svíjel jako v nějakém záchvatu...... Nakonec ho zranil při jednom ze soubojů právě Beauguel.
    Masopust je už asi na čtvrtém postu. Vůbec se nedivím, že mu to moc nejde, ale hraje pro tým a maká. A to se cení v tuto chvíli víc, než jestli udělá slalom či ne.
    Náš trenér dobře reagoval na změnu v počtu hráčů Plzně a dal do druhé půle tvořivější kluky.
    Pomohlo to a to je dobře.
    Hodnocení je vzhledem k vývoji zápasu a hře soupeře trochu přísné, ale možná že to tak má být.
    Víc se k hodnocení nebudu rozepisovat, protože to stejně vidí každý trochu jinak.
    Mediální masáž jsem čekal a vůbec mě nepřekvapuje, jak velká snaha je hodit vinu na Slávii.
    Včetně té podivné "hry Berbrovi Plzně" o tom, jak se chovala strašně naše střídačka a protože se to musí dohrát až do absurdna, tak nás ještě obviní z rasismu.
    Dokonce si dovolil Trpišovský reklamovat faul Řezníka.
    Položil jsem si otázku, jaká by se strhla kampaň, kdyby takhle někdo dojel hráč Hložka. Třeba podobným faulem jako udělal řezník Řezník a nebo jako uděla Dočkal na hráče Boleslavi. To by byl panečku mazec........
    Ale pak jsem si uvědomil, že takhle se na to dívat přeci nemohu.
    Je dobře, že to komise zhodnotila a potvrdila.
    Pan Němeček v TIKI TAKA může povídat co chce. Jeho názor je pro mě zrovna tak hloupý, jako jeho další řeči s kritikou naší střídačky. Jako kdyby ta sparťanská byla lepší.......
    Tyhle masáže musíme vydržet a Krmenčík taky. Jen bych mu asi doporučil, aby si sám nenabíhal na vidle.
    A kritika nějakého Limberského je mi úplně ukradená.
    Já jsem rád, že dal Plzni gól.
    On nezavinil, že hráli nakonec v osmi hráčích. Tak proč se jeho gól takhle devalvuje.
    Sparta nás taky porazila, když jsme hráli od 28 minuty o deseti a nikdo jejich vítězství v tisku nedevalvoval.
    Krásně to popsal všechno deníku Sport pan Ivan Kopecký a také pan Procházka ve svém komentáři.
    Největší ostudou Plzně je Berbr.
    Já jsem rád, že tak špatná Slavia, která hraje hrozně a nekoukatelně (máme v tuto chvíli 8 zraněných hráčů základní sestavy) je na druhém místě.
    Já si uvědomuji, co všechno musíme zlepšit, co všechno není dobré.
    Já bych to přirovnal asi k tomu, že když jsem slyšel Uriah Heep v té nejlepší palbě tedy s Hensleym, Byronem a spol. před 40 lety a teď, tak jsem se asi po třetí písničce rozesmutnil a radši jsem to vypnul.
    Trpělivost naše trenéra Trpišovského je to, na co spoléhám. On ví, co musí asi teď dělat všechno jinak, než by si přál a musí čelit i děsivé mediální spršce negativismu všech těch Podroužků, Vacků a jiných "morálních tikitakakomentátorů".
    Nakonec bych rád vyjádřil účast Ivanovi Schranzovi a moc mu držím pěsti.
    I to je všechno o tom, že parta ve Slavii je a Ondra Lingr to řekl velmi pěkně.
    Tak teď už opravdu dost.
    "Simul flare sorbereque haud facile fest" - Plautus: Komedie o strašidlech
    Není snadné zároveň foukat i polykat.
    Sokrates55




    Komentář byl uživatelem upraven (02.11.2021 13:06) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      martyni (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 13:35 |  
      7 0

      Skvěle napsáno, Sokrate.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      japhy     před 3 lety 02.11.2021 13:42 |  
      12 0

      Pan Němeček si nevidí ani na svoji rohovku. Na jednu stranu mu strašně chybí fotbalovost, ale s druhou redkou má óbr problém. Takže asi tak.

  28. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Radovan62 (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 13:54 |  
    2 6

    Tak Krmenčik se.prý posmival plzeňákům kvůli penězům které berou oni v Plzni a jaké.má on ve Slavii,to není moc chytré

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Lunaris     před 3 lety 02.11.2021 14:07 |  
      2 0

      Krmenčík je hráčem Brugg, přičemž při hostování Deliho taky z Brugg jsme převzali jeho plat. Že by to v případě Krmenčíka bylo jinak a on měl výši platu nastavenu Slavií?

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 02.11.2021 15:10 |  
      2 3

      prý prý prý ...... jpp. i kdyby, co je ta tom říct v afektu "taxe podívej kolik bereš tvl".

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Radovan62 (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 15:35 |  
        0 2

        Nic,jen konstatuji,pochopitelně je.chtěl vytočit

  29. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    zeleznik2     před 3 lety 02.11.2021 14:49 |  
    13 1

    Němeček a Svěcený největší tragédi rumunské TV O2 sport a k tomu nadváha Kopta antiherec..to snad překonalo i ty nejhorší pořady.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 02.11.2021 15:08 |  
      3 5

      já mám koptu rád, protože jsem jako malý taky jezdil v obýváku "autobusem", talíř jako volant, desetníky jako tlačítka a řadící páka velká vařečka na pleny. Ale ti první dva mi to tak znechutili, že jsem to o pauze vypnul i když jsem to sledoval ze záznamu. A úplně jsem přehlíd, jestli Šmicer měl něco na Švanciho.


      Komentář byl uživatelem upraven (02.11.2021 15:09) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        padre     před 3 lety 02.11.2021 15:27 |  
        5 0

        ... znechutili ti to tak, že na protest už nejezdíš?

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          ColinSKS     před 3 lety 03.11.2021 18:08 |  
          0 1

          jezdím. dám si pivko a rozbalím to. dneska už není manuál, takže hezky automat a linka 109 je moje oblíbená.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        zeleznik2     před 3 lety 02.11.2021 15:51 |  
        2 0

        Bohužel po zhodnocení červených karet jsem jen přetočil na závěrečnou hádanku.

  30. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    zeleznik2     před 3 lety 02.11.2021 15:00 |  
    9 1

    Komise rozhodčích neshledala žádné chyby v utkání Ostravy s Rumuny ani Slavie s Plísní. Tak co experti Svěcený a Němeček na to? já bych teda shledal vzduchoplavbu Hancka a neruku Almásiho jako nepenaltové.


    Komentář byl uživatelem upraven (02.11.2021 15:03) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      rakusan     před 3 lety 02.11.2021 21:36 |  
      2 0

      Tak s odstupem času, buďme objektivní, ty obě penalty asi byly správně nařízeny. Mně prostě oba dva rozhodčí v tomto kole nadchli.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        zeleznik2     před 3 lety 03.11.2021 17:49 |  
        0 0

        Ok pokud pískl ty dvě pro Sraltu tu pro Baník musel rovněž.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          rakusan     před 3 lety 03.11.2021 20:51 |  
          0 1

          Jo jo, asi tak. On to měl fakt těžký tohle pískat. Mně se nakonec nejvíc na penaltu zdálo to strčení do toho ostraváka tuším na začátku 2.půle. Na druhou stranu se mi zdál neuznaný gól hancka jako regulérní, stejný případ jako náš s olomoucí.

  31. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    slavistou50let     před 3 lety 02.11.2021 15:02 |  
    26 9

    Ten Šmicer potvrdil, že je neskutečnej posera. Němeček v Titi Kaka bleje hovna a on se Slavie nezastane. Schvaluje poklekávání, Gerardovi leze do prdele a ten jeho výlev proti Švancimu byl hnus. Nesnáším
    toho zrádce.


    Komentář byl uživatelem upraven (02.11.2021 15:03) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      zeleznik2     před 3 lety 02.11.2021 15:52 |  
      9 2

      Naprostý souhlas. 150 kg Němeček se ani nevejde do křesla a jak se rozplýval nad Peškem..

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        mig52     před 3 lety 02.11.2021 16:45 |  
        2 3

        Ntvl., to je řízek, snad do rugby :))))

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        rakusan     před 3 lety 02.11.2021 21:33 |  
        4 0

        Ať se klidně rozplývá, mají pěkné 4.místo a jsou opravdu ve vrcholné formě. Ale ať drží hubu, když jde o Slavii!

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 16:31 |  
      14 3

      Já už od Šmícy nic nečekám, strašně mě zklamal s Kudym, jsem rád že není předseda. Po těch blitkách od toho sparťana tak jsem to vypl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        rakusan     před 3 lety 02.11.2021 21:34 |  
        7 1

        Taky jsem to vypnul přesně stejně a Šmícovi ke cti nutno dodat, že být v pravidelném kontaktu s tím myslitelem vizourem fakt člověka poznamená.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          mig52     před 3 lety 03.11.2021 06:41 |  
          2 3

          Tak v rámci objektivity je potřeba napsat, že se Vízek vůči Šmicrovi ohradil, nesouhlasil s ním při názorovém střetu se Švancarou myslím, kterého se zastal a souhlasil s jeho názorem, což jasně vyjádřil s tím, že až zeťáka potká, tak mu to vytmaví. Slavie se v kauze s ranchers zastal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      mig52     před 3 lety 02.11.2021 16:43 |  
      18 7

      Dostanu tu asi znovu nářez, ale já ho z legend Slavie ze své hlavy vykopal po kydech stran Rangers, a jsem za to rád, nemýlil jsem se, teď to potvrdil. Názorově nemastný, neslaný....

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      kostelnivlajka     před 3 lety 02.11.2021 19:01 |  
      2 2

      Souhlas!

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      sTizz (přítel SN)     před 3 lety 02.11.2021 21:03 |  
      7 5

      Smicer uz neni slavista.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        tomblesk     před 3 lety 03.11.2021 01:26 |  
        7 2

        Spíše bych koukal, jak ho změnila "fevoluce", kde byl dotlačen do neslanosti nemastnosti a už mu to zůstalo. Teď vystupuje, jak by furt kandidoval na předsedu FAČR - bohužel k jeho smůle. Měl by juknout do Wericha: "Že každej je ňákej a má koukat, být tím čím je a nebýt tím čím není. Jak tomu dost často je". Holt stává e, třeba nastane nějaký jiný směr. Asi má pořád pocit, že je v nějaké mlýnici a pomalu ztrácí pojem o tom odkud je a čím je /by měl být/. Ale budiž, zatím není zlý jako "případ" Němeček, což je za mně nejméně vzor na gumovou palici a šup s ním na výstavu, nechť si každý může plácnout!

  32. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    p!erreCORE     před 3 lety 02.11.2021 15:13 |  
    19 0

    Zas ty pětky! Alanore, pokud je 5 základní známka, od které se odečítá či přičítá, dal bych Mandymu alespoň 6. Chybu neudělal, rozehrávku měl dobrou, měl i zákrok..

    A co se týče Krmenčíka, jestli mu to tam bude padat, jsem moc rád, že máme v týmu "zlého muže".

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      mig52     před 3 lety 02.11.2021 16:39 |  
      15 2

      Já nechtěl nic hodnotit, protože jsem se jednak nabažil bodů, protože šlo o šest, ale Mandy zasloužil aspoň 6, protože jeho klid je parádně nakažlivý. A přenáší ho na tým.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      rakusan     před 3 lety 02.11.2021 21:31 |  
      10 0

      Sereme na hodnocení, 3 body a Krmi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      japhy     před 3 lety 03.11.2021 10:07 |  
      5 0

      A co se týče Krmenčíka, neměli bychom zapomínat na to, i když se to nezdá, že je na 4. místě v kanadském bodování v rámci týmu.

  33. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    zeleznik2     před 3 lety 03.11.2021 17:45 |  
    2 0

    STATISTIKY
    74% DRŽENÍ MÍČE 26%
    11/6 STŘELY/NA BRANKU 3/2
    538/86,1%PŘIHRÁVKY/ÚSPĚŠNOST 132/66,7%
    106 VYHRANÉ SOUBOJE 77
    16 FAULY 15