Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 14. kolo

Slavii letos druhé poločasy v Ďolíčku svědčí. Stejně jako Bohemians, tak i Pardubicím uštědřili sešívaní bůra a po odmlce jsou zase v čele tabulky.

V Ďolíčku jsme proti azylantovi z Pardubic jeli ve stejném mustru jako nedávno proti Bohemians. Rozpaky ze slabší první půle Slavia rozmetala kanonádou v dějství druhém. Ze začátku to přitom vypadalo, že nebude třeba čekat až do výměny stran, nicméně dobrý vstup sešívaných do zápasu vyústil jen v hlavičku Ousoua do tyče. Pardubice pak vyrovnaly hru a z hodně šťastné penalty mohly jít dokonce do vedení. Mandous ale naplno ukázal, že je v bráně zcela právem. Těsně před pauzou pak v další (myšleno v rámci angažmá, ne zápasu) gólovce selhal Krmenčík.

Druhá půle byla naštěstí o něčem úplně jiném. Slavia zápas rozhodla třemi brankami v rychlém sledu a Pardubicím se úplně rozpadla hra, takže nakonec odcházely nejen poraženy, ale i s debaklem. Naše trefy navíc padaly i po hezkých akcích, které jako by vypadly z učebnice moderního fotbalu. Ve skvělém světle se ukázali hlavně Lingr, Stanciu a Masopust. A nakonec i ten Krmenčík vstřelil dvě branky, navíc to byly ty úplně první v utkání a tedy i nejdůležitější. Ačkoliv to herně z jeho strany zatím není žádná hitparáda (a včera to v první půli platilo tuplem), tak bodovou úspěšnost má v lize zatím skvělou. Jeden kanadský bod za padesát minut - kdo z vás to má? Radost pak mám i ze zlepšené obranné činnosti. Nemalý podíl má výborný a zatím vždy klidný a spolehlivý Mandous, lepší se ale i stoperská dvojice Ousou - Kačaraba.

Na závěr trochu proklepnu i výkon mladého sudího Petříka. Proti jeho včerejšímu pískání nemám větších námitek, protože pískal na obě strany stejně a fér. Vadí mi ale neudělování žlutých karet za jasně žluté zákroky. Petřík karty sice odpouštěl na obě strany, ale i to je podle mě špatně a opět prošly zákroky, které postrádaly respekt ke zdraví protihráčů. Strašným momentem byla "stolička" Plavšičovi, který z velké výšky padal na hlavu. Velice nebezpečná věc, která prostě nemůže projít bez jasného "takhle NE" v podobě alespoň žluté karty. Bez karty prošel i Halászův řeckořímský chvat či Hromadovo ukázkové zastavení nadějné akce. Neudělení zřejmých žlutých karet je pak jen proti fotbalu a o to více vidíme faulů a méně hezkých akcí. Penalta proti Slavii po zásahu VARu byla z mého pohledu nelogická a opět proti duchu fotbalu, kdy Kačaraba neúmyslně škrtl míč rukou, aniž by došlo k výraznějšímu ovlivnění akce. Nicméně logiku ve věci rukou ve vápně nehledejme, takže podle pravidel to bylo odpískáno zřejmě správně.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 9 - Skvěle nás podržel v důležitý okamžik za stavu 0:0. Mandous totiž chytil nejenom penaltu Jeřábkovi, ale zároveň vychytal i následnou dorážku jiného soupeře u druhé tyče, což byl snad ještě těžší zákrok. Paráda! Jednou pak dobře přečetl hru a odpálil míč před útočníkem zabíhajícím za obranu.

Alexander Bah - 7 - Potvrdil, že je ve velmi dobré formě. Na první brance má největší zásluhu hlavně on, když si skvěle obhodil obránce míčem do prostoru a pak před odkrytou brankou našel Krmenčíka.

Aiham Ousou - 7 - Stopeři zlepšili vzájemnou souhru a z toho se mohou odrazit i k výraznějším individuálním výkonům. Ousou vypadal proti Pardubicím velice dobře a kromě obranné práce se blýskl i rychlým rozehráním akce před naším gólem a hlavičkou po standardce do tyče.

Taras Kačaraba - 5 - Zápas zvládl dobře jako celá obrana, známku mu ale kazí moment, kdy se po jeho ruce pískala penalta. Situace to byla velmi smolná, zároveň šlo ale o kombinaci nepozornosti a nekoordinace, která nám mohla zápas hodně ztížit.

Oscar Dorley - 6 - I on hraje velmi dobře a využívá velkého prostoru, který na podzim dostává. Bah byl ale tentokrát v koncovce přeci jen o něco viditelnější a proto má o stupeň lepší známku. S Oscarem jsem ale spokojen a obecně je to pro něj ve Slavii průlomový půlrok.

Lukáš Masopust - 8 - Po zranění mu sice chvíli trvalo, než se dostal do formy, i tak je ale platnějším hráčem než Schranz nebo Plavšič. Teď mu navíc zápas vyšel fantasticky, když si připsal dvě gólové asistenci. Naše pravá strana ve druhé půli roztrhala obranu Pardubic na cáry.

Jakub Hromada - 5 - Své si odvedl a pro spoluhráče vytvořil nějaký servis, celkově byl ale málo viditelný, zvláště pak směrem dopředu. Když už je vidět, tak je to spíš u faulu, jako když hasil brejk soupeře a měl dostat kartu.

Tomáš Holeš - 6 - Po středně dlouhém zranění se rozehrává, napoprvé v základu to ale nebylo špatné. Přišel mi o trochu lepší než Hromada.

Nicolae Stanciu - 8 - Dvěmi asistencemi a kvalitním výkonem jen potvrdil, že je na ligu jasně nadstandardním hráčem. Po slabším období ho dokonce Deník Sport zařadil do kolonky hráčů, kteří za draho přináší málo muziky, což mi přišlo opravdu mimo. Stanciu má výkyvy a není oporou každý zápas, ale to tak má 2,5 roku, co tu je, a stejně je to v součtu výborná posila.

Srdjan Plavšič - 4 - Bylo to pro něj těžké. Po nevybíravém zákroku upadl z výšky hlavou napřed někam na krk. Nakonec musel střídat, do té doby byl ale nevýrazný.

Michael Krmenčík - 6 - Nebojím se říct, že v první půli byl nejhorším hráčem na hřišti a že to byl snad nejslabší výkon Krmenčíka ve Slavii. Vůbec si nebyl schopný pohlídat ofsajd a v závěru ještě zahodil jasnou šanci. Nicméně trenéři ho podrželi a dobře udělali. Hráč potřebuje cítit důvěru a Krmenčík ji tu dosud mnoho nedostal. Tentokrát byl zralý na střídání v půli, trenéři ho ale na hřišti nechali a on jim to splatil, když vstřelil první dvě branky zápasu. Bylo to sice dvakrát do odkryté branky, ale i to se počítá a je třeba se taky do takové situace umět dostat náběhem. Celkově tedy spokojenost a souhlasím, že je lepší dát dva góly než nebýt u žádného a hrát skvěle. Kvůli špatnému výkonu z první půle ale vyšší známku nedávám.

Ondřej Lingr - 9 - Včera to byl přesně ten výkon, co od něj čekám, aby si řekl o místo v sestavě a o reprezentaci! Zlepšení na Lingrovi bylo vidět už v minulých zápasech, tentokrát mu ale vyšel výkon na jedničku! Ehm, tedy na devítku! On není kdovíjak silný v kombinaci, o to víc by se ale měl snažit prosadit v okolí vápna, kde umí být gólový. Dal dvě branky po dvou výborných zakončení a u jedné jiné trefy se podílel na její přípravě. Jen tak dál!

Ubong Ekpai - 6 - Hrál sice hraniční čas, ale za gól si nadprůměrnou známku zaslouží. Poslední dobu se přeci jen trochu vytrácel a první branka v lize ho snad zase nakopne, protože čísla měl zatím takřka nulová. Mohl dát i druhou trefu, ale ta nakonec neplatila pro ofsajd.

Jan Kuchta, Mads Emil Madsen a Peter Olayinka nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

14. kolo - Neděle 07. 11. 2021 15:00

Fortuna liga, 2021/2022
0 - 5
0 - 0
FK Pardubice
FK Pardubice

SK Slavia Praha

Komentáře (77)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před 3 lety 08.11.2021 13:41 |  
    15 0

    Já bych Plavšiče nehodnotil, ten zákrok na něj byl v první 15 ne? A pak hrál s otřesem mozku...

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Leksel     před 3 lety 08.11.2021 14:12 |  
      13 0

      Ten zákrok byl hrůzostrašnej, jak z výšky dopadl na zátylek, tak si klidně mohl zlomit vaz. A bez karty.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.11.2021 14:31 |  
      3 0

      Mám toho Kostku zafixovaného, že někoho zajel, když hrál minule v dresu Pardubic proti nám. Nevzpomíná si někdo, na koho to tehdy bylo?
      Proto mě vůbec nepřekvapilo, že po kaneovsku nám zrušil dalšího hráče. Že se za to nedávají karty nechápu, ale i přesto tam měl několik dalších zákroků, proto nechápu, jak mohl dohrát bez karty.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      doqui     před 3 lety 08.11.2021 18:02 |  
      6 4

      Přesně, vůbec nechápu, jak ho mohli ve Sportu dát do hodnocení jako podprůměrného a nehodnotit známkou Lingra, který jej střídal, odehrál 60 minut a zároveň ho označili za muže zápasu. ALe úroveň Sportu je bohužel taková, jaká je... Je to zaujatá banda blbců, která je tím trapnější, čím víc se snaží tvářit objektivně.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před 3 lety 08.11.2021 13:44 |  
    13 0

    Ke slabší první půli.
    Gol na noze měli
    Masopust, Krmenčík a Stanciu rozhodně bych neřekl, že byla z naší strany jalová.
    Sráželo nás neustálé ofsajdové postavení a neklid v koncovce a taky štěstí Boháče, který to Stanciu vyrazil asi lehkou tečí paty na tyč.
    Takže první půle slabší než druhá ale, že by to byl nějaký průser a nic jsme neměli to bych neřekl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      WarszawskiMuranow     před 3 lety 08.11.2021 14:04 |  
      2 4

      Mě ten fotbal v 1 půli fakt nebavil. Strašná podívaná hra neuspořadaná a vrchol byl, když nás Pardubice začali přehrávat. Takový fotbal nebaví i fandění bylo takové divné jako by TS přišla až v průběhu zápasu. Dobrých bylo prvnich 12 minut a pak okolo půle. Krmelec dobrý, i když hrál na dvě věci, bylo vidět že mu to není putna a hecoval ostatní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 3 lety 08.11.2021 14:55 |  
      14 0

      Masopust, Krmenčík, Stanciu… + hlavou do tyče Ousou… ale celkově ta první půle byla taková nemastná, neslaná, i když tyhle čtyři šance jsme měli, minimálně jednu z nich měli dát… druhá půle byla naštěstí galakoncert…

      Jinak ty dementní pravidla o ruce fakt nechápu… asi to včera sudí posoudili správně podle výkladu, takže ty za to nemůžou… ale za tohle penalta, to ať se na mě nikdo nezlobí, ale to je totální nesmysl… ten Taras rukou míč sotva škrtl, vůbec nijak nezměnil dráhu míče, nic tim nijak neovlivnil, ničemu (žádný střele ani přihrávce) tim nezabránil… no mě to přijde opravdu na hlavu…

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        rak (přítel SN)     před 3 lety 08.11.2021 16:03 |  
        0 0

        To jen nepřijde. Je to vrcholná stupidita. To pravidlo se musí změnit. Samozřejmě, že to nikdy bezproblémové nebude. To nejde z principu. Já bych zůstal u úmyslu hrát rukou či zjevné nešikovnosti. Tedy alternativou je, že budou hrát bezrucí a nebo budou hráči mít ruce spoutané za zády. Pak by se to nemuselo řešit. Tedy nedivil bych se ani, kdyby to někdo navrhl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Leksel     před 3 lety 08.11.2021 16:41 |  
        8 0

        Když u tý pentle použiju obyčejnej selskej rozum, tak Kačaraba ani nevěděl, kde je míč, měl hlavu v pejru se sledováním a pokrytím hráčů soupeře a najednou z výšky padá míč, který se bez jeho vědomí otře o jeho ruku aniž by významně změnil dráhu. Ta teč hru nijak neovlivnila, ale podle "moudrých" pravidel je to i tak nepřípustný. Ale jak se říká, něco špatnýho je k něčemu dobrý a v tomhle případě přísně nařízená pentle vykouzlila skvělej zákrok Mandouse, kterej nás psychicky hodně nakopnul a v 2. půli předvedli exhibici.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      martyni (přítel SN)     před 3 lety 08.11.2021 15:37 |  
      2 1

      To je fakt, ale mezi takovou 15. a 40. minutou jsme mělo docela hluchou pasáž, kdy jsme se přes dobrou obranu Pardubic nikam nedostávali. Proto pocitově působila 1.pule jako slabá.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    pcitron     před 3 lety 08.11.2021 13:51 |  
    6 2

    Dle mého názoru by si Oscar zasloužil lepší známku, včera ukázal velký potenciál jak ve hře dopředu, tak i v bránění.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      MKCZ83     před 3 lety 09.11.2021 10:39 |  
      0 0

      Nevím, jestli hodnotitelé na SN mají k dispozici nějaké statistiky, nebo to je hodnocení "na oko", ale přijde mi právě, že Oscar je trochu oběť toho, že na hřišti odvede spoustu práce, která není na efekt vidět. Jednak vyhrává dost soubojů, a je schopný uklidnit hru po zisku míče přesnou kombinací ve složitější situaci. Navíc je myslím i trochu taktická oběť, kdy se snažíme přenášet víc těžiště na pravou stranu, kde spojení Maso + Bah funguje velmi dobře a k Oscarovi jsme zatím nenašli vhodného parťáka, s kterým si na lajně bude rozumět. Plavšič byl asi ovlivněný zraněním, u kterého nechápu, že to doktoři nebyli schopní identifikovat a místo toho tam Plavšič málem zkolaboval. Třeba tam bude hrát na jaře Provod, až bude připravený, protože jestli bude zdravý Stanciu a Ševa, tak by podle mě nedávalo smysl jednoho z nich ve většině zápasu nechat na lavičce, ale hrát oba ve středu a Provoda vlevo...

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2021 15:44 |  
        0 0

        K levé lajně. Za mne jsme toho křídelníka k Oscarovi našliv létě, jen bohužel zatím moc nehrál a i teď po hnusném faulu nedohrál...

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          MKCZ83     před 3 lety 11.11.2021 11:00 |  
          0 0

          Já si od Plavšiče taky slibuju ještě dost, ale nesmí mít buď zrakvený kotník, nebo otřes mozku. Zatím neměl skoro možnost hrát pravidelně, tak snad to bude na jaře lepší.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 11.11.2021 15:18 |  
            1 0

            Bohužel, toto je naší ligou, kde jakmile chce hráč mít míč u nohy déle než na dobu nutnou na nákop do desáté řady, je mu přejetý kotník, zezadu pozdravena achilovka nebo přišlápnutý nárt. A to jako často bez karty nějaké písknutí opravdu nevyléčí...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    sarenec     před 3 lety 08.11.2021 14:02 |  
    15 0

    Jsem moc rád za Mandouse, tak si představuji že má gólman podržet tým.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Leksel     před 3 lety 08.11.2021 14:15 |  
      13 0

      A ta nadvakrát chycená pentle, to byla obrovská psychická vzpruha pro všechny.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    p!erreCORE     před 3 lety 08.11.2021 14:19 |  
    20 0

    Zaměřím se na Alexe Baha. Není tak silný, jako byl Cuf a možná nemá troje, ale jen dvoje plíce, ale myslím, že nejpozději včera na Vláďu musel dát zapomenout. On vlastně od prvního zápasu, který odehrál skoro okamžitě po přestupu, hraje dobře, až výborně. Já hru krajních obránců vždy miloval a on hraje jako z učebnice. Ano, i on má výkyvy formy, ale nikdy podle mně nešel pod průměr. A včera? Kromě nádherného předkopnutí, kdy věděl, že je rychlý jako vítr a tak se zachoval opravdu sebevědomě a následné asistence nahrával Míšovi Krmenčíkovi ještě na gól, který nedal z pozice levého křídla! po nádherné! milimetrové přihrávce přes celé hřiště od Tarase (nevím, jak se zde mohl rozšířit dojem, že Taras neumí nahrávat, asi se dívám na jiné zápasy než ostatní, ale podle mně dává luxusní bochánky prakticky pořád a včera to byla opravdová lahůdka). Pak ještě pochválím Míšu Krmenčíka za dva góly jako přes kopírák a kungfu jako od Zlatana :) Tolik pár mých postřehů. Dodatek: až dnes jsem si ze záznamu všiml zajímavého autového vhazování nějakého Pardubičáka z přemetu, rozhodně zajímavý :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      zeleznik2     před 3 lety 08.11.2021 14:23 |  
      0 0

      Bah kdyby vychytal tu rozehrávku, tak to bude super. Včera zase zbytečný roh.

  6. Re: hodnocení

    zeleznik2     před 3 lety 08.11.2021 14:21 |  
    2 0

    První poločas podobný tomu s Bohemkou, ikdyž soupeř nevedl a my měli nejméně tři šance na skórování. Mandous opět podržel, Taras nešťastný moment, při zpracování míče, neohrabaný zákrok. Druhá půle pět gólů, Krmenčík se rozstřílel a Lingr jako žolík skvělý, Maso rovněž, obrana nakonec s další nulou. Výkon mužstva se opět zvedá. Možná škoda té repre pauzy. Ale snad se uzdraví Ševčík a někdo další.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Harvey     před 3 lety 08.11.2021 15:04 |  
    18 10

    Už vidím Alanora jak hodnotí v kabině Fillipa Inzaghiho: "Jako dobrý Pippo, vstřelil jsi dva góly, rozhodnul jsi o vítězství, dal jsi i pojišťovací gól a dodal týmu klid. Splnil jsi to od čeho na hřišti jsi, ale co ty offsidy sakra? Příště nehraješ!" Tihle frajeři jako Inzaghi, Solskjaer, Chicharito se prostě v offsidu narodili. Šestka pro Krmenčíka, no ty vole, měl bych zapnutej telefon Alanore, brzy ti přijde laso z isportu jestli nechceš dělat ty hodnocení pro ně.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    martyni (přítel SN)     před 3 lety 08.11.2021 15:13 |  
    8 0

    Jo, taky vidim u Ondry Lingra, ze neni silny v kombinaci, casto mic hodne taha, ma hodne dotyku, propasne spravnou chvili, kdy posunout kombinaci dal. O to vic me potesilo, ze jeho vcerejsi nejlepsi momenty byly jiny. Pred prvnim golem perfektne posunul na Baha hned z druhyho doteku, esli se nepletu, pred druhym hral z jedny na Masa. Tohle by si mel zapamatovat.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 08.11.2021 15:14 |  
    8 7

    U hodnoceni Stanciua bych prosil opravit to "Dvěmi". Nevražděme náš krásný jazyk. Děkuji. ;-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      mig52     před 3 lety 08.11.2021 16:57 |  
      0 6

      .... krásně těžký.... :))))

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 08.11.2021 17:03 |  
        7 6

        Není tak těžký. V podstatě stačí si zapamatovat dvě věci. "Dvěmi" je blbost a "by jsem, by jsi, by jsme, by jste" je blbost. Správně je "dvěma" a "bych, bys, bychom, byste". Víc člověk znát nepotřebuje. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 08.11.2021 17:07 |  
          6 4

          Víš kam s tím jdi, jsou daleko důležitější věci, já se už asi na do smrti nenaučím to o čem píšeš plus i a y v některých případech :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 08.11.2021 17:11 |  
            7 4

            Jasně, já ti rozumím a v diskuzích na to většinou kašlu, ale v článku mi to určitě vadí.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              hasák     před 3 lety 09.11.2021 15:27 |  
              1 2

              Souhlas, taky mi to rve voči.. a to miluju slangy a hovorovou češtinu, ale hrubky bolej..

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          sicilianbrno     před 3 lety 08.11.2021 19:53 |  
          3 5

          ..ty vaše starosti bych někdy chtěl mit..ale chapu, že každej ma uchylku na něco jineho....

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2021 21:39 |  
            0 2

            .


            Komentář byl uživatelem upraven (10.11.2021 21:53) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2021 21:40 |  
            1 3

            No, starosti... opravdu se mi nelíbí, že ve článku jsou hrubé pravopisné chyby. Výraz "dvěmi" je prostě nesmysl. Až bude nahoře napsáno "Slávystické Novyny", nebude ti to vadit? Jak říkám, v diskuzích tohle téměř neřeším, ne každému bylo do vínku dáno naučit se česky. Vem si, že sem třeba nakoukne ten pošuk Podroužek a řekne si, že jsou slávisti pěkný vemena, když nedokážou napsat článek bez hrubých chyb. Ale OK, opraveno to není, tak je asi autor se svým výplodem spokojen.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              sicilianbrno     před 3 lety 13.11.2021 12:26 |  
              0 2

              Pořád slovo dvěmi ( sam bych si toho nevsiml) vypada 100x lip než slavystycke novyny, ktere uplne mlati do oči...proto když už na něco maš potřebu poukazovat, tak at to jsou hrubice jak Brno... A že by Podroužek o nas napsal vemena, tak me to nechava zcela v klidu, tebe snad ne?

              • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 13.11.2021 13:20 |  
                0 1

                Slovo "dvěmi" je strašný paskvil. Řekneš snad, že máš nos mezi oběmi dvěmi očimi? A Ráj leží mezi oběmi dvěmi nohami ženy? Brrrr.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          mig52     před 3 lety 09.11.2021 07:43 |  
          3 3

          ,:))).... copak ta tíže je jen ve skloňování číslovek? Co y-i, ĕ-je, velká písmena, interpenkce hlavně ve větě, mám pokračovat?, vždyť by se toho vlezlo na náklaďák.!!! Jistě, anglán neumí říct "to je krásné červeňoučké kulaťoučké jablíčko", ale jak říká můj kamarád, "čeština je krásná pavěda". A Wulfi, už tu těch okének nechme, nebo nám tu někdo nakope zádel, ať s tuto tématikou lezeme do jiného vlákna.


          Komentář byl uživatelem upraven (09.11.2021 07:44) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 08.11.2021 17:04 |  
    5 0

    Tentokrát to mám relativně podobné šest až osm. Nechápu jen čtyřku u plavčíka kolik minut opravdu hrál, tudíž to jeho hodnocení je velmi diskutabilní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Sherudan     před 3 lety 08.11.2021 19:37 |  
      10 0

      U Plavšiče bych známku určitě zvýšil. Už podruhé předvedl, že není žádný bolestínek a pokud to jde, hraje dál i pořádně nakřáplý. Docela mne tím překvapuje.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Marek3     před 3 lety 08.11.2021 17:05 |  
    11 2

    Alanore diky za hodnoceni. U mne jen utocnik ktery da 2 goly je minimalne za 7 at hraje jakkoliv a rekneme nezavini vlastniho gola. Jednoduche sance jiz ve fotbale ktery se hraje v takove rychlosti neexistuji jak nam treba Cermak v sobotu predvedl. Tak bych Krmelcovi goly urcite nesnizoval (tim nerikam ze si to tak napsal).


    Komentář byl uživatelem upraven (08.11.2021 17:06) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Papol     před 3 lety 08.11.2021 18:18 |  
      10 2

      Já bych dal i vyšší známku Kačarabovi. To že mu škrtl balon o nehet, za to si myslím nemůže. Dle mě byl na 7.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        martyni (přítel SN)     před 3 lety 08.11.2021 22:14 |  
        1 0

        Souhlas, navíc to nebyla nepozornost a nekoordinace, podle mě se tedy Kacaraba tou rukou chránil, protože to vypadalo, že pardubicak na něj spadne. Skákali před ním dva hráči, balón sotva mohl vidět, co ale viděl dobře, že skakajici hráč připadá dozadu na něj, takže natahnul ruku, aby mu nedopadl na hlavu

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      mig52     před 3 lety 09.11.2021 07:34 |  
      2 1

      Souhlas, hlavně se střelci. Mnozí jakoby zapomínali, že se fotbal hraje na góly a ne na uměleckou hodnotu. Já prostě patřím k bandě, která vidí na hrotu raději střelce a ne pracanta. Ti patří na halvy. Jistě, při ofsajdech občas jde vlas nahoru, ale pak také palce, když je balón v té správné síti.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        novimex     před 3 lety 09.11.2021 09:11 |  
        2 2

        Přesně tak, nedávno Pavel Kuka řekl: "K čemu je útočník, který naběhá 20 km a nedá gól". V jednom utkání FC Barcelony "naběhal" Messi méně km jak brankář a jaký je to útočník


        Komentář byl uživatelem upraven (09.11.2021 09:13) . Zobrazit původní komentář

  12. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    ervin     před 3 lety 08.11.2021 18:26 |  
    12 6

    Nevím ale Kačaraba by si zasloužil lepší známku ,dát 5 za ruku která možná ani nebyla je málo, mě se líbil minimálně na 6. hraje tvrdě a i obranu spolu s Ousouem zvládají dobře . A WAR ? Po tom co tam ti umělci vyvádějí mu nemůže snad nikdo věřit.


    Komentář byl uživatelem upraven (08.11.2021 18:27) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 08.11.2021 19:49 |  
      3 8

      ruku mu to trefilo. ale za to nemůže var ale blbaolista příhoda, který nedal jasné definice co je a není ruka a varu úplně zmátl protichůdnými stanovisky typu, že var nemá do zápasu vstupovat a maximální tíha rozhodnutí leží na hlavním. rozhodčí to brnknutí o prsty Tarase neodpískal, taky proč že - tak proč do toho var vstupoval? chápu gol UuBaEkpaie na 6:0 , který padl z ofsajdu, tam se jednalo o pochybení pomezního. Ale jinak je to chaos non plus ultra

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Ivan     před 3 lety 08.11.2021 22:14 |  
      3 11

      Podle mě tu ruku VAR neměl opravovat, ale Kačarabova chyba to prostě byla, má si to hlídat.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Lunaris     před 3 lety 08.11.2021 21:11 |  
    6 4

    Naprosto souhlasím s hodnocením rozhodčího, což jsem už naznačil ve vláknu k zápasu a v čem se shodnu i s trenérem Csaplárem, který o tom píše v glosáři na novinkách. Spousta zákroků na žlutou kartu, která vůbec nebyla udělena. Zápas co zápas máme kvůli takto nastavenému metru zraněného hráče. Čest Fraňkovi, který poslal předtím Plzeň do osmi, ale je třeba tento metr držet každý zápas, ať se trenéři těchto slabších týmů konečně začnou snažit ordinovat fotbal a ne MMA. Do toho pak bohužel zapadá i náš Hromada, který hraje prostě jako prase a žlutá karta by mu zřejmě jen pomohla, aby se nějak sebereguloval.


    Komentář byl uživatelem upraven (08.11.2021 21:14) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Ivan     před 3 lety 08.11.2021 22:13 |  
      2 8

      Hromada s Bořil jsem (naše) ukázky toho, jak to dopadá, když rozhodčí nekartuje. Oni ví, co si mohou dovolit a hrají bez červených, ale často za hranou.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    tomasek3186     před 3 lety 09.11.2021 06:18 |  
    1 1

    Mě přijde to hodnocení docela mírné.Plavšič,Kačaraba a Krmenčík o stupeň víš,jinak souhlas


    Komentář byl uživatelem upraven (09.11.2021 06:19) . Zobrazit původní komentář

  15. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    mig52     před 3 lety 09.11.2021 07:48 |  
    2 9

    Sokrate, zdravím z Valašska s dotazem. A káva s bábovkou budou aspoň dnes? Jistě víš, kam tím mířím! Tak honem vodu do konvice......


    Komentář byl uživatelem upraven (09.11.2021 07:49) . Zobrazit původní komentář

  16. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    mis3     před 3 lety 09.11.2021 09:56 |  
    5 0

    Mě teda přijde, že to v první půli nebylo tak strašné, jak všichni říkají, jenom jsem tradičně neproměnili gólovky, kromě tyče Ousoua a tutovce krmelce jste zapomněli zmínit i střelu Stancia mezi nohy gólmana, kterou jen s velkým štěstím vytesnil na roh.

  17. Rozdíl mezi začátkem sezóny

    MKCZ83     před 3 lety 09.11.2021 10:48 |  
    4 3

    Podobné zápasy jsme na začátku sezóny nezvládali... hra je přitom v dost pasážích zápasů celkem podobná se začátkem sezóny, ale rozdíl je, že jednak máme ais i trochu štěstí oproti začátku sezóny, ale hlavní faktor podle mě je Mandous v bráně... být proti Pardubicím v bráně Kolář, tak penaltu takhle kopnutou možná chytne, ale dorážku už nedá. Stejně tak by nejspíš vyrobil jednu minelu, nebo nejistotu, která by se přenesla na stopery, kteří musí cítit, že za sebou mají brankáře, který jejich občasnou chybu, nebo nezachycený náběh nejspíš vyřeší. A díky tomu se zvedá i hra obránců.

    Takže já bych úplně nejásal, že jsme vyhráli takovýmhle rozdílem, protože si myslím, že je to pořád ještě dost křehké. Na druhou stranu je ale díky posledním zápasům vidět, v čem byl nejspíš problém na začátku sezóny. Nechci to všechno házet na problém s neformou Koláře, ale po "gulovsku", zápasy někdy rozhodují mikrosituace a s Mandousem v bráně máme vzadu jistotu a klid, který se pak zákonitě přenáší na zbytek týmu, který pak hraje mnohem lépe.

    Doufám, že během podzimu nezvítězí snaha Koláře prodat, a nebudou ho už cpát do základu na sílu. Nechal bych ho zachytat v poháru, ale ligu i Evropu bych nechal na Mandousovi s tím, že Kolář by měl dostat klid na dotrénování, obnovení návyků a případně na jaře řešit, jestli se dostává zpátky do formy. Případně by možná bylo nejlepší domluvit mu hostování na jarní část sezóny s rozumnou opcí v zahraničí, jestli trenéři věří Kinskému, že by byl schopný zaskočit, nebo si stáhnout jednoho z dvojice Markovič/Stejskal na pozici dvojky.

  18. Alanor vs hlasující

    Rozumbrada     před 3 lety 09.11.2021 10:57 |  
    0 6


    Povětšinou jsem blíže hodnocení hlasujících, než-li ke známkám od Alanora, ale tentokrát se ocitám někde mezi.

    Známka 4 pro Plavšiče se mi zdá příliš krutá, ale souhlasím, že Kačaraba si 7 nezasloužil, tam u té penalty prostě nešlo čistě o smůlu.

    • Re: Alanor vs hlasující

      ColinSKS     před 3 lety 09.11.2021 14:17 |  
      2 7

      cože? ten balon na něj spadl zeshoda a on koukal jinam.

      • Re: Alanor vs hlasující

        houston (přítel SN)     před 3 lety 09.11.2021 15:42 |  
        3 0

        Mě ale připadlo, že pokud už míč měl na ruku spadnout, tak by měl alespoň o chlup změnit směr letu. A to jsem skutečně nepostřehnul...

  19. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Fačín     před 3 lety 09.11.2021 11:31 |  
    2 5

    Jen bych chtěl podotknout, že gólů jsme dali v druhém poločase 7! Opravdová kanonáda, která se jen tak nevidí a velká škoda, že všechny neplatili.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      wimpy     před 3 lety 09.11.2021 11:33 |  
      2 0

      V sestřihu na iSportu říkaj, že asi neměl platit ještě jeden. Ale ty ofsajdy jsou tedy minimální. Ale dlužno dodat, že tomu Pardubáci způsobem bránění šli dost naproti.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        ColinSKS     před 3 lety 09.11.2021 14:19 |  
        0 7

        jejich taktika byla šílená. vysunout linii obrany na 35 metrů od brány, to chce fištrona. za mne byl gol na 5:0 taky diskusehodný. ale nic neřešil.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          wimpy     před 3 lety 09.11.2021 15:35 |  
          2 0

          Přitom poločas bránili lépe. Mně jsou, až tedy na ty fauly, celkem sympatičtí tím, že chtějí zrát fotbal. Asi jim budu přát, aby se udrželi.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            kjandourek (admin)     před 3 lety 09.11.2021 16:04 |  
            2 0

            S taktikou krátkého hřiště uspěla Slavia na Barceloně - to není tak úplně od věci, ale je potřeba to lépe zajišťovat, první gól to odšpuntoval, protože na levé straně z pohledu Pardubic nechali svého levého beka "na holičkách" a Bah tam s ním dělal krátký proces...

            Ostatně kdo ví, jak by se náš zápas na Barceloně vyvíjel, kdyby Messi z podobné individuální akce nenapálil břevno...

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              wimpy     před 3 lety 09.11.2021 16:07 |  
              0 0

              Je pravda, že jak Bahova přihrávka prošla až ke Krmenčíkovi, bylo taky neuvěřitelné.

              • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                kjandourek (admin)     před 3 lety 09.11.2021 16:09 |  
                0 0

                Tam se sešlo všechno - Bah to poslal na milimetr přesně, se správnou intenzitou a ještě byl Boháč na zemi pozdě...

                • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                  Taky     před 3 lety 09.11.2021 17:53 |  
                  3 4

                  Sešlo se všechno i to, že Krmelec nestíhal doběhnout do ofsajdu.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                    kjandourek (admin)     před 3 lety 09.11.2021 18:17 |  
                    4 0

                    Právě naopak - Krmelec v ofsajdu byl v okamžiku, kdy se Bah dostal do tahu ... kdyby mu to Alex poslal hned místo toho, aby si to hodil po lajě, tak se mává a je po všem... ovšem jenom díky tomu, že tam byl, tak měl potom na toho beka takový náskok, že ten ho nemohl doběhnout... to bylo skvěle sehráno...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                      Taky     před 3 lety 09.11.2021 18:46 |  
                      0 0

                      Jasně, Bah to skvěle vyhodnotil i provedl. Já myslel ten sprint Krmenčíka do vápna. Myslím, že byla klika, že neměl čas všechny předběhnout... :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 09.11.2021 14:21 |  
      2 7

      neplatilY! já nepochopím, proč nebyl uznán ten vlastenec. je přeci jedno že někdo byl v ofsajdu ale skoroval vlastní hráč. asi neznám pravidla do detailu.


      Komentář byl uživatelem upraven (09.11.2021 14:22) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        kjandourek (admin)     před 3 lety 09.11.2021 14:42 |  
        3 0

        Protože v ofsajdu byl Oscar, který převzal balón a centroval, tedy spíše přihrával na Krmenčíka - všechno, co se stalo potom (tj. zásah Pardubického hráče a jeho zasunutí do vlastní branky) už bylo po porušení pravidel...

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          tobro     před 3 lety 09.11.2021 15:04 |  
          1 0

          Přesně tak, bohužel...

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Fačín     před 3 lety 09.11.2021 14:54 |  
        2 3

        Pardon, tvrdé y, to se mi nestává... A ano, pátý gól byl taky na hraně, ale rozhodčí ho uznal a víc bych se v tom nehrabal.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Taky     před 3 lety 09.11.2021 18:59 |  
    2 1

    Hodnocení cajk, jen Kačaraba spíš 6 a Oscar 7.

    Náš tým, včetně realizáku, nedostal kartu!
    Určitě by se pár zákroků na žlutou našlo, ale prostě nedostal. Asi ten Trvdíkův apel směrem do týmu zapůsobil...

  21. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    dauby     před 3 lety 10.11.2021 20:36 |  
    6 1

    Dát Kačarabovi známku 5 je úlet, hrál dobře. Za ruku neruku nemohl.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    jose01     před 3 lety 11.11.2021 09:48 |  
    2 7

    Ahoj
    může mi někdo z více fotbalově zkušenějších než já vysvětlit, proč Krmenčík ze tří zakončení 2x padá? Se přiznám že to jsem nepochopil, ani to neměl na dlouhou nohu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      kjandourek (admin)     před 3 lety 11.11.2021 12:13 |  
      1 1

      Upřímně nevím, proč to řešit - pokud trefí branku, tak ať klidně u toho dělá kotrmelce... :-)

      Ale když to vezmu do detailu, tak koncovka z první, když ti jde balón ze strany není vždycky jednoduchá a leckdy když se člověk opravdu soustředí na správné trefené míče, tak holt musí jít trochu do skluzu, nebo do pádu....

      V té první příležitosti to trochu na dlouhou nohy bylo - ne moc, ale dva tři centimetry o které se balón sklouzne dál kolikrát stačí... kdyby se pokoušel trefit ten míč ze stoje, mohl by ho jenom štrejchnout špičkou... ten poloskluz byl adekvátní....
      Při prvním gólu zase ten přízemní centr trochu přeběhl, takže aby ten míč zahrál před tělem, musel těžiště těla posunout trochu dozadu ...

      Oproti tomu si všimni, že třeba Lingr na svůj první gól dostal balón proti noze - takže tam měl přesně ten prostor srovnat si krok a střílet (opravdu střílet - ne jenom nastavovat placírku)... a ve druhém případě měl čas i na dva dotyky, takže si balón připravil...

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Lunaris     před 3 lety 11.11.2021 13:04 |  
      2 3

      Podroužku, neprovokuj.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        jose01     před 3 lety 11.11.2021 13:17 |  
        3 4

        za první nevím kdo to je a za druhý mě to uráží. Tady se člověk nemůže už ani slušně zeptat. Ale kjandourkovi děkuju za vysvětlení. Třeba u toho prvního to dle mě bylo naprosto zbytečný, 5m okolo něho nikdo, mohl si to klidně stopnout, když to neměl ideálně na nohu. To druhý je pravda že byl asi už trochu přeběhlej a lovil to za pod sebou ale byl před prázdnou bránou tak ok. Mně jen příjde že v pádu nemůžeš tak přesně zamířit jak ve stoje a proto ten pohyb(pád) jsem tam viděl navíc.


        Komentář byl uživatelem upraven (11.11.2021 21:14) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          jose01     před 3 lety 11.11.2021 13:21 |  
          1 2

          když by z toho dal branku, tak ať u toho metá třeba salta, ale dle mě právě kvůli tomu pádu branku nedal(konec prvního poločasu)

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          kjandourek (admin)     před 3 lety 11.11.2021 14:20 |  
          1 0

          Netušíš, kolikrát jsem po zahozené šanci "věděl", jak jsme to měl udělat... Podle mě úplně správně střílel z první, stejně tak správně šel do skluzu, protože ten balón utíkal.... a ano, je možné, že kdyby si ten balón zpracoval, tak by to měl jednodušší... Je možné, že třeba takový Messi by udělal právě to - balón by si zpracoval a potom ještě Boháče vykoupal...
          Ovšem to už se nedozvíme - stejně tak je totiž možné, že kdyby si zkusil ten míč zpracovat, tak by mu mohl lehce odskočit a dal by šanci obránci aby jej dorazil... nebo naopak gólmanovi, aby mu šel pod nohy...

          Já osobně bych z téhle situace vyčítal jenom to, že nezamířil přesněji - střela mohla jít více k pravé tyči, nebo naopak do protipohybu gólmana...

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            jose01     před 3 lety 11.11.2021 17:00 |  
            1 2

            Ono asi jde i o to jak si věříš a jakou máš kopací techniku. Za takovýho zbrklistu mám vsugerovanýho možná neprávem Tomáše Doška. Ten kolikrát když proti němu vybíhal branař, tak místo aby si zasekl balon a nechal ho projet okolo po zadku a dával to do prázdné, tak to většinou pral všechno z první, Vzpomínám si třeba takovou situaci v derby tuším proti Blažkovi, ale myslím že jich bylo daleko víc.


            Komentář byl uživatelem upraven (11.11.2021 21:13) . Zobrazit původní komentář