Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

Slavia po velmi slabém výkonu padla doma ve čtvrtfinále domácího poháru se Spartou. Hned na začátku jara se tak tým dostává do nečekaných problémů.

Samotné vypadnutí ve čtvrtfinále MOL Cupu není žádný srdcervoucí problém. Soutěž měla pochopitelně výrazně nižší prioritu než boj o ligový titul a jarní účast v Evropské konferenční lize. Mnohem horší než vyřazení je, že se tak stalo po prohraném derby a zejména jakým způsobem k tomu došlo. Masochisté, pojďme si tedy včerejší hořkou pilulku rozebrat ještě jednou.

Nastoupili jsme v nejsilnější možné sestavě a vzhledem k tomu, že Sparta vsadila na několik mladších hráčů a hrálo se na naší domácí půdě (byť jen s pouhopouhou tisícovkou fanoušků kvůli covidu), tak jsme byli papírovým favoritem. První minuty probíhaly dle předpokladů, Slavia byla silnější na míči a měla mírnou převahu. V 10. minutě se ale sparťané prosadili po dobře sehrané standardní situaci a následném doražení šťastně odraženého míče.

V této souvislosti bych udělal intermezzo a opět tým zkritizoval právě za standardky. My jsme z nich zcela bezzubí - v lepším případě kopneme míč do vápna, kde ho bez problémů odvrátí obrana, v horším rozehrajeme nakrátko a k centru ani nedojde. Propad v této činnosti je sice vzhledem ke klesající výšce kádru (je tak výrazný posun od síly k hbitosti v naší soubojové lize dobrým krokem?) očekávatelný, ne ale v takové míře. Tuplem když pak sami standardky bráníme tak jako včera. Před gólem jsme vyloženě zaspali, u další situace se naštěstí mával ofsajd, jinak by to byla další gólovka. Přitom standardní situace jsou v moderním fotbale čím dál důležitější (viz podíl branek z nich na Euru) a mužstvo si jimi může pomoci proti houževnatému soupeři. Naše nemohoucnost v tomto směru vynikla zvláště minule proti Karviné. V tomto směru musí přijít rychlé a výrazné zlepšení, jinak budeme vysoké cíle plnit velmi obtížně.

Inkasovaná branka pak s mužstvem zatřásla mnohem víc, než by bylo zdrávo. Druhý gól jsme pak dostali opět jako v sobotu z brejku. Mizerná přihrávka Schranze, prohraný sprint přes celé hřiště od Plavšiče a vypuštěné dohrání akce od Olayinky - 0:2. Opakoval se tak opět scénář jako proti Karviné - dopředu nemohoucnost ve vápně proti soupeři v bloku, dozadu zmatený průchoďák při brejcích soupeře, který tentokrát vzhledem k vyšší kvalitě Sparty oproti Karviné vyniknul o to víc.

Nejvíc ze všeho mi ale vadila odevzdanost po nečekaném vývoji zápasu. Vůbec nechci říct, že by derby tým vypustil, ale jde mi o chybějící lídry, osobnosti a vítězné typy. Všichni měli hlavy dole a ještě si za asistence příšerného sudího Orla nechali nakopat. Viz případ Plavšič, kterého se při opakovaných zákeřných a zbabělých zákrocích nikdo pořádně nezastal. Umíte si představit, že by se to stalo za Latky, Škody nebo Součka? Nebo být v obraně Deli či Ngadeu, tak by Krejčí letěl pět metrů daleko a ještě by to byl čistý zákrok. Tento problém souvisí nejen se zmíněnými chybějícími centimetry a kilogramy, ale i s absencí skutečných lídrů. Tým je sice pracovitý, ale v tomto směru až příliš křehký a měkký. Odešel "zlý muž" Kuchta a při dlouhodobém zranění Bořila, Kúdely či Hovorky chybí i přirozené osobnosti. Holeš ani Ševčík, kteří měli kapitánské pásky, lídry od přírody nejsou. Chybí pak i osobnosti jako Hušbauer, Stoch či Stanciu, kteří sice vyloženě nebyli zmíněnými lídry, měli ale na hřišti respekt. Místo toho máme simulujícího Baha či Olayinku a fyzicky zdatní stopeři mají křehkou psychiku, kdy mají v takovém zápase dost problémů sami se sebou.

Já chápu, že nejlepší hráči zákonitě odcházejí za lepším. Také chápu, že nechceme přeplácet hvězdné hráče, kteří už se dostávají k zenitu své slávy. A chápu, že z hlediska finanční soběstačnosti klubu je třeba pracovat s mladými talenty, kteří jsou nejlépe obchodovatelní a zpeněžitelní. Je ale otázkou, jestli těch zásahů do kádru a prodejů není v součtu až moc vzhledem k ambicím být neotřesitelnou domácí jedničkou, jako tomu bylo posledních několik let. Mně se politika klubu líbí a myslím si, že se v mnoha věcech blížíme maximu možného. Ale menší ekonomická síla se prostě zákonitě projevuje. Vypiplané hvězdy prodáváme a nahrazujeme je jen nadprůměrnými hráči, protože už nekoupíme Stancia za 100 milionů nebo Trezegueta za 130. Mnohdy z nadprůměrné naděje skutečně hvězdu zase vychováme (třeba Kuchta), ne vždy to ale vyjde, zvlášť když jde o mladé a nehotové hráče.

Pro příklad, už nekupujeme prověřeného Coufala, ale Juráska, který má za sebou v lize jen půlrok a tak okamžitou posilou jako nynější bek West Hamu být může jen těžko (byť tu Juráska rád vidím, za ten přestup jsem rád a věřím, že do budoucna nám hráč pomůže). Místo Kúdely, Deliho či Ngadea se snažíme vymáčknout maximum z Kačaraby, který v rámci ligy hvězdou nikdy nebyl, nebo ohráváme talentovaného Ousoua, který je ale mladý a v těžkých zápasech může vybouchnout, jako tomu bylo včera. A ač se ti hráči třeba vyhrají a jednou budou top, tak teď hned hvězdy nahrazují obtížně. Za tuhle sezonu jsme pustili čtyři top hráče základu, kteří nám do významné míry udělali loňský titul (v létě Zima, Sima, u kterého byl tedy prodej vzhledem k zdravotním problémům majstrštykem, teď Kuchta a Stanciu), dlouhodobě zranění pak jsou opory Kúdela a Bořil. Takové změny se projevit musí, zvlášť když jsme se, jak se zatím zdá, vůbec netrefili v hotových posilách, které měli mít okamžitý přínos. Přínos Krmenčíka s Plavšičem se zatím blíží nule, Schranz je pak utopený mimo svůj ideální post na křídle.

Chci končit optimisticky - nezbývá sice než čekat, zda to trenérský tým znovu zvládne nakopnout, na druhou stranu si nemyslím, že by to mělo být nemožné. Trenéry máme i přes výše zmíněné chyby stále naprosto špičkové a i kádr je na ligu velmi silný a s postupujícím časem bude jen lepší. Navíc naše vstupy do soutěží po náročných kondičních soustředěních nebývají nejlepší. Titul je tak stále ve hře a vše se může otočit stejně rychle jako slávstická nálada během necelého týdne. Byť se aktuálně zdá, že jsme ztratili pozici výkonnostně odskočeného týmu a v současnosti jsme na tom podobně jako Sparta a je třeba počítat i se zkušeným a sehraným kádrem Plzně.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 6 - U první branky neměl šanci, u druhé to byl smolný moment, kdy se na Peškovo ukopnutí reaguje jen těžko. Za góly tedy nemohl, naopak nás držel ve hře, když vychytal dva nájezdy sparťanů.

Alexander Bah - 4 - Po covidu není ve formě. Debutant Suchomel s ním sice měl problémy, ale to i kvůli brzké žluté kartě udělené po simulaci Baha. A víc se nakonec naše pravá strana stejně prosadit nedokázala.

Aiham Ousou - 1 - Obrovské zklamání. Fanoušci zde ho už viděli výše než Zimu a ani mě by nenapadlo, jak šíleným způsobem může vyhořet. Právě v těžkých chvílích se ukáží skutečné opory a lídři. Po včerejšku můžeme říct, že Ousou do této role zatím nedorostl. V průběhu zápasu chyboval a pak zpanikařil a začal kupit hrubku za hrubkou. Z rozehrávky dvakrát vyslat soupeře do nájezdu je na profesionální úrovni šílené, natož v souboji špičkových týmů země. Ousou měl být stažený už o poločase. Trenéři ho chtěli podržet a věřili mu, že se z první půle oklepe, stoper ale ukázal ještě nedostatečně silnou mentalitu a zmatkoval dál. Střídán tak byl až v 70. minutě po dalším kiksu.

Taras Kačaraba - 3 - Hrát včera s Ousouem by nebylo snadné pro nikoho, ale ani Kačaraba nepodržel tým nebo parťáka. Stejně jako proti Karviné byl velmi nepřesný v rozehrávce a nakonec se nechal i zbytečně vykartovat za rozhodnutého stavu. Jak jsem oba stopery chváli po Baníku, tak po dvou ostrých zápasech jsou znovu na začátku a vypadají ještě nervózněji a nejistěji než na začátku svého společného působení v obraně během podzimu.

Srdjan Plavšič - 4 - Chápu, že se hraje těžko, když rozhodčí toleruje zákeřnou hru vůči vaší osobě. I tak se ale nedá Plavšičovo včerejší vystoupení hodnotit kladně, byť patřil spíše mezi lepší slávisty. Bylo vidět, že problémy má hlavně rychlostně. Pomalý sice Srdjan není, proti rychlíkům Peškovi s Wiesnerem ale nestíhal, z čehož ostatně vycházel i druhý inkasovaný gól. Dopředu byl aktivní a nadprůměrný, opět to ale nevedlo k vyloženě kvalitnímu centru či šanci, ačkoliv vinit se dají i špatné náběhy spoluhráčů.

Ondřej Lingr - 4 - Na křídle je herně přinejlepším průměrný. Proti Spartě se nedokázal výrazněji prosadit, a to ani po přesunutí na podhrot. Když se nedostává do šancí, tak pro tým žádný nadstandardní herní přínos podobně jako Schranz nemá.

Jakub Hromada - 4 - Nemyslím si, že by propadl zrovna on. Za první půli byly vidět horší výkony, z taktického pohledu ale dávalo stažení neproduktivního hráče smysl.

Tomáš Holeš - 4 - Ani on nepatřil k nejhorším a alespoň se jakž takž snažil udržet úroveň naší hry. I tak je ale pro mne jeho výkon zklamáním. Chápal jsem u něj slabší formu na podzim po Euru. Teď by měl ale být jedním z tahounů a motorem středu zálohy, což se úplně neděje. Je otázkou, jestli dokáže potvrdit skvělý rok, rok a půl a hvězdný status, nebo jestli se zařadí jen do kolonky nadprůměrných hráčů, na kterých aspiranti na titul stát nemohou.

Petr Ševčík - 4 - Snažil se, ale podobně jako s Karvinou nedovedl dát naší hře významnější finále. Jednou se pokusil o střelu, byla ale zblokována. Rohy podle mě nekopal ideálně - točily se daleko od branky a těžko se z nich dalo pomýšlet na nebezpečnější přímé zakončení, i kdybychom se k hlavičce prosadili.

Peter Olayinka - 3 - Na levém křídle teď máme problém. Alternativou je Schranz, ale ten je lepší v útoku, takže nasazení Olayinky chápu. Ačkoliv po Poháru afrických národů očividně není v optimální formě. Směrem dopředu se snažil, ale nic víc vytvořit nedokázal. Občas i zbytečně ochotně padal. U druhého gólu se sice vrátil, pak ale finále akce vypustil a skórujícího Peška neobsadil.

Ivan Schranz - 3 - Na hrotu jsem od něj čekal lepší výkon, než jaký obvykle předvádí na křídle. Bohužel i v útoku byl nevýrazný a skutečně vidět byl jen v momentě, kdy mizernou přihrávkou v dobré pozici založil protiútok Sparty, který skončil brankou na 2:0.

Michael Krmenčík - 4 - Asi to nebylo tak špatné jako proti Karviné, kdy se na hřišti motal vyloženě nešikovně, ale i tak byl jeho přínos dosti malý a horší čtyřka je ještě milosrdná. Jeho špatná práce byla krásně rozebrána v rozboru situace v televizním studiu. Od Baha přišel ideální centr, ale Krmenčík se vůbec nevydal do náběhu a nedostal se ani do souboje s obráncem.

Mads Emil Madsen - 4 - Nepřesvědčivý výkon. V rozháraném zápase se ztratil a měl málo dobrých momentů.

Yira Sor - 4 - Stejně jako proti Karviné nedokázal při svém střídání nikterak zaujmout. Ale chápu, že je to pro něj těžké. Je tu krátce, není sehraný a je těžké v takové situaci něco výrazně změnit, když to mužstvu nejde.

Ibrahim Traoré - 4 - Zdá se, že svou výkonností je už za zenitem a je jen okrajovou variantou pro výraznější ovlivnění zápasu.

Stanislav Tecl není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

čtvrtfinále - Středa 09. 02. 2022 17:00

MOL Cup, 2021/2022
0 - 2
0 - 2
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

10. Krejčí; 26. Pešek

Komentáře (82)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    Honza_K1 (přítel SN)     před 2 lety 10.02.2022 21:21 |  
    18 0

    Nepanikarit. Dalo se to cekat. Ten tym bude silnej. A cekaji nas vyrazne dulezitejsi derby.

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

      Markus     před 2 lety 10.02.2022 21:53 |  
      3 0

      Píšu sem nějak víc než je zdrávo, ale předpokládám správně, že nějaký čas po takovém zápase se kluci sejdou a všechno si vyříkají? A nemyslím teď video, tohle by mělo mezi hráči, možná i bez trenéra. Nevím, jak to chodí, ale přijde mi to jako dobrá cesta jak z tohodle marastu ven. Párkrát jsem tohle úspěšně zažil v nesportovních týmech, situaci kdy skupina lidí má něco nastarost, nastala krize a musí si poradit sami, nikdo zvenku žádnou magii nepřinese, tak snad je tomu tak i v tom sportu.

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

        lassiter     před 2 lety 10.02.2022 22:08 |  
        7 3

        Určitě ano, také jsme to tak mívali, chodili jsme chlastat čím dál častěji a hráli jsme furt stejný hovno.

        • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

          mig52     před 2 lety 10.02.2022 22:28 |  
          1 1

          :)))), vím, o čem píšeš :)))

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

        Ondráš     před 2 lety 11.02.2022 12:48 |  
        1 0

        Takže se vylejou jak vázy.

        • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

          Markus     před 2 lety 11.02.2022 15:21 |  
          2 0

          Když to stmelí kolektiv, klidně :)

  2. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    Taky     před 2 lety 10.02.2022 21:45 |  
    2 4

    Kdepak, Sor si svoje uhrál. Neztrácel balony, přesně kombinoval a hlavně se dostal i k zakončení. K hlavičce a taky vystřelil jedovku, kdy si to skvěle připravil rychle levou a pravou to tam z místa švihnul.

  3. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    VanDel     před 2 lety 10.02.2022 21:47 |  
    23 3

    S hodnocením celkem souhlas. Jenom Plavšičovi bych dal klidně 5-6. To, čemu musel čelit, jsem mockrát v životě neviděl. Takový hon na hráče byl naprosto bezprecedentní. On se to snažil ustát, nekomentoval to, snažil se být v klidu, ale prostě ho to ovlivnilo. Ale i přesto se stále snažil, stále chtěl hrát a být aktivní.
    No......nenapíšu že je potřeba ten zápas hodit za hlavu. To ani náhodou. Je potřeba se z toho poučit. Ale v téhle chvíli máme před sebou dva neméně důležité zápasy - Slovácko a Fenerbahce. Pokud tyhle dva zápasy zvládnem, tak nás to může hodně nakopnout a můžem to zase rychle zlomit a nastolit v lize pořádek. Pokud ale propadneme i v těhle dvou zápasech, tak se bojim, že jaro bude jeden naprosto obrovský průser.

  4. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    doors     před 2 lety 10.02.2022 21:50 |  
    4 4

    V podstatě souhlas, až na pravou stranu. Bah i Lingr tak 3 , a ještě slabší 3. Měli proti sobě Suchomela, nováček 19 let a Hložka, který krom stejného věku podle názorů zde neumí vůbec, ale vůbec bránit. Očekával bych výraznější prosazení z této strany, ale krom několika polo průniků a pár centrů tam nebylo nic. Speciálně od Baha zklamání. Jinak mne překvapilo, že Plavšič není tak rychlý, jak jsem si myslel. Startoval 2-3 metry před \weisnerem a skončil 2 metry za ním - to mne skutečně překvapilo. U středové řady, speciálně u Hromady, jsem tak nějak čekal, že při vývoji zápasu a posuzování zákroků, že přidá na důrazu a agresivitě, ale bohužel.

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

      lassiter     před 2 lety 10.02.2022 22:04 |  
      1 2

      Tak délka kroku ho na delší vzdálenosti celkem limituje…

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

        doors     před 2 lety 10.02.2022 22:08 |  
        1 1

        Děkuji, to mne nenapadlo, to hraje určitě roli, byť Wiesner je pouze o 10 cm větší.

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

      jiras_     před 2 lety 10.02.2022 22:07 |  
      4 3

      Hromada mě taky překvapil, v podstatě nic kromě tvrdé hry (až za hranou) neumí a když se to jednou může hodit, tak nehraje ani to.

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

      MKCZ83     před 2 lety 10.02.2022 22:53 |  
      6 0

      To může být víc věcí... ztratili jsme míč potom, co jsme byli v útočném postavení a na míč nebyl tlak. Schranz v podstatě míč nahrál do jasného brejku. Plavšič mohl být po sprintu nahoru potom, co jsme získali míč, zatímco Wiesner nikam neběžel, takže nebyl v takové tepovce. Plavšič navíc trochu zaspal... ono když jsi v laktátu, tak si dát sprint přes celý hřiště proti "vydýchanému" hráči, když ještě nečekáš a nejsi úplně připravený na sprint dozadu není žádná sranda.

      Takže o rychlosti Plavšiče bych z tohoto závěry zatím nedělal. Uvidíme, jestli se to bude opakovat.

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

        doors     před 2 lety 11.02.2022 06:46 |  
        2 1

        Pravda. měl za sebou sprint dopředu, mohl i podcenit trochu situaci. V každém případě to bylo zajímavé. Já ho pro úplnost za ten gól neviním, hlavní chyba se stala ve vápně. Rozhodně se mi líbil víc než Bah.

        • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

          MKCZ83     před 2 lety 11.02.2022 08:34 |  
          1 0

          Taky mi přijde, že Plavšičovi sedlo jaro na novém postu líp, než Bahovi.

          Největší chyba u toho gólu z brejku byl Oli, mohl Peška v klidu pokrýt, pokud by se na to nevykašlal, ale hned v závěsu je nesmylná přihrávka Schranze, která ten brejk vygenerovala. Nešlo to do vápna, naopak, byla to z části zpětná přihrávka. Ztratit takto míč, když jsme v útočném postavení kolem vápna je velkej průser.

          • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

            doors     před 2 lety 11.02.2022 08:53 |  
            2 1

            Když to vezmu řekněme statisticky (a vynechám naše křídla ), tak Plavšič hrál proti dvojici Pešek, Wiesner a jeho podpora útoku byla slušná. Bah hrál proti dvojici Hložek , Suchomel - a vzhledem ke kvalitám Baha, které jsou nemalé, bych prostě čekal víc. Proste podle staré zásady - jsi opora, reprezentant tak musíš být vidět.
            U golu souhlasím s Olim - tam byla klíčová chyba. Schranz nahrávka strašidelná, ale stále to vlastně bylo řešitelné - Sparťané tam byli všehovšudy 3.

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

      belmis (přítel SN)     před 2 lety 11.02.2022 00:04 |  
      2 0

      Plavšič běžel dozadu a na chvilku zvolnil, jinak by mu Wiesner neutekl. Pomalý určitě není a vůbec si nemyslím, že je pomalejší než Pešek. Bylo to vidět u druhého sprintu dozadu, kdy se nenechal předběhnout ani Peškem ani myslím Haraslínem. A to se dozadu sprintuje hůře než dopředu....

  5. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    Akuls     před 2 lety 10.02.2022 21:52 |  
    11 2

    Nelze než s hodnocením i známkováním souhlasit. Mimochodem, bývalý šéf Olomouce Kubíček někde psal, že měl od Brucknera zakázáno přivádět do mužstva malé a subtilní hráče. Prý mu trenér říkal: "Juro, trpaslíky si kupuj domů na zahrádku".
    Podle mne, jak trenér Karviné, tak i trenér Sparty nás měli přečtené. Takhle už jednou vychytal Vrba Trpišovskému blechy, ještě za Plzeň v Liberci. I tehdy šel Liberec jako boxer za úderem, ale marně a naopak dostával jeden direkt za druhým. Skončilo to tehdy pokud se dobře pamatuji 0:3, ale po zápase už bylo, tak jako včera ve 30 minutě.
    Docela mne také překvapilo, ačkoliv jsme v prvním poločase hráli na 2 DZ, jaký průchoďák byl v naší záloze a kolik prostoru měli hráči ACS, a to nej při obou vstřelených gólech, v prostoru za hranicí velkého vápna.
    JiT říkal po portugalském soustředění, že by býval měl rád takhle připravené mužstvo vloni v létě před duelem s Ferencvárosem. Zatím to ale vypadá, že se hodně spletl.


    Komentář byl uživatelem upraven (10.02.2022 22:20) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

      rak (přítel SN)     před 2 lety 10.02.2022 22:12 |  
      4 0

      Myslím, že to JiT už někde na podzim zmínil, že má také zakázáno od JT přivádět další malé hráče. Já bych s tím zákazem souhlasil. Nějaký malý hbitý hráč se hodí, ale my jich máme/měli jsme vcelku dost

  6. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    dauby     před 2 lety 10.02.2022 22:21 |  
    27 0

    Ousou zoufalej, tak mizerný výkon nějakého jednotlivce ve Slavii jsem dlouho neviděl. A naštval mě docela Bah. Ani ne tak hrou (i když ta taky nebyla nic moc), jako neustálým simulováním. Ať mu někdo v kabině vysvětlí, že tohle není hodné Slavie. Simulanty nesnáším v jakémkoliv dresu, udělal to několikrát. Hanba!


    Komentář byl uživatelem upraven (10.02.2022 22:23) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

      dauby     před 2 lety 10.02.2022 22:30 |  
      19 4

      A ještě "drobnost": měli jsme v mužstvu nejlepšího střelce ligy Musu, vyhnali jsme ho na hostování s cílem úplně se ho zbavit. Pak jsme měli Kuchtu, nejlepšího útočníka, co byl ve Slavii, za hodně dlouhou dobu, herně i produktivitou. Prodali jsme ho s tichým uspokojením, že jsme se zbavili problémového hráče. Teď máme v útoku Krmelce, Tecla a Schranze, který je totálně z formy. Jestli to náhodou Jarda s Jindrou nepřekombinovali...

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

        mig52     před 2 lety 11.02.2022 06:12 |  
        3 8

        Překombinovali. Navíc mějme na paměti, že JT, při vší úctě, co pro Slavii udělal, doufám, že ještě udělá a jsem rád, že ho máme, je především fanoušek než fotbalový odborník, který byl do vedoucí role hozen do vody a učí se dělat velký fotbal za pochodu ve společnosti sportovního úseku, snaží se vyhledávat a komunikovat s těmi, co ho dělat umějí, je pracovitý, ale nemůžu se zbavit dojmu, že je v některých věcech naivní. Nejsem přesvědčen o tom, že má v sobě zakomponovány zákonitosti budování týmu, rozvíjení talentů, nahrazování klíčových hráčů kteří odešli tak, aby výrazně nepoklesla úroveň týmu atd. Říká, že to nechává na odbornících, ale....

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

      rak (přítel SN)     před 2 lety 10.02.2022 22:55 |  
      18 0

      Souhlas. Bah mně teď přijde trochu nemístně namachrovaný. Možná po té nabídce z Premier League

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

        koudys2 (přítel SN)     před 2 lety 11.02.2022 09:04 |  
        5 0

        To samé Olí a jeho věčné máchaní rukama a bouchání do trávníku ..

  7. Malý nesouhlas

    Amos Kl     před 2 lety 10.02.2022 22:26 |  
    14 3

    S většinou známek souhlas, až na Krmenčíka. Za celou dobu, co byl na hřišti vyhrál jednu jedinou hlavu - a to ještě na středu hřiště. Nenabíhá do pozic. Je ničemný. Tenhle hráč je za mě úplný nesmysl. To bych raději viděl Aliagiče nebo návrat Petara Musy.

    • Re: Malý nesouhlas

      novimex     před 2 lety 11.02.2022 19:19 |  
      0 1

      Musa nazpět nepůjde. Má o něj zájem Benfica a po výpadku z LM a EL potřebujeme peníze

    • Re: Malý nesouhlas

      obiwan     před 2 lety 11.02.2022 19:48 |  
      0 0

      Nicméně, kdyby si Schranz dokázal zpracovat míč, mohl mít Krmenčík gólovou asistenci...ta nahrávka byla fajn...

  8. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    provit     před 2 lety 10.02.2022 22:29 |  
    8 2

    Nalejme si čistého vína, zvednout se je teď prakticky nemožné. Pomalejší rozjezdy jsou pod Jindrou zvlášť v zimě skoro pravidlem, ale jednak jsme nikdy neprohráli hned první zápasy, a jednak jsme většinou měli spíš problém s finální a předfinální fází než komplet s celou organizací hry. Navíc tým byl vždy výrazně zkušenější a troufnu si tvrdit že i fotbalově kvalitnější než ten stávající. Teď kromě kvality a zkušeností navíc postrádáme chuť nechat na hřišti všechno a rvát se jeden za druhého do posledního dechu. Jediné na čem se dá jakžtakž stavět je výkon Mandouse, to mi ale na Slovácko a Fenerbahce přijde žalostně málo.

    I přes to všechno ale souhlasím, že strategie klubu směrem k mladým hráčům je správná a jsem schopen i takovéto kiksy, pokud budou dočasné, omluvit a přijmout. V kontextu tohoto ale opravdu nechápu upřednostnění Krmenčíka na úkor Musy, který je perspektivnější (z fotbalového i finančního hlediska) a také pohyblivější a fotbalovější.

  9. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    rak (přítel SN)     před 2 lety 10.02.2022 22:38 |  
    5 0

    Dvakrát v řadě se potvrdilo, že vůbec neumíme hrát proti slabým týmům :( :) a jsme s nimi schopni prohrát.

    Nejsme sami. Viděl jsem v týdnu West Ham proti Watfordu. WHU byli úplně jaloví cokoli vymyslet a měli dost štěstí, že tam jedna střela po teči obránce spadla. Mohli i prohrát.

    Jinak s hodnocením souhlasím. Doufám, že se stopeři zase zmátoží. Konec podzimu hráli výborně. Neodepisoval bych je. Ousou už snad takto tragicky zahrát nemůže.
    Do většího hodnocení bych se pouštěl až po dalších zápasech. Zatím to vypadá, že to soustředění nebylo tak super. Asi dost chyběla zejména konfrontace s něčím jiným.
    Také se mně pořád zdá, že angažování Krmenčíka byl omyl.
    Ale asi je jasné, že teď má ještě na jaře šanci ukázat, že ne. Potřebujeme někoho, kdo ví, kde kdy se pohybovat (Kuchta to uměl výborně) a také by se hodil dominantní hlavičkář (vzpomeňme typicky - Souček, Ngadeu, Škoda). Ani jedno z toho Krmenčík není, i když postavou a výškou by to vypadalo, a tuším ani nikdy nebyl. Jestli si pamatuji dobře, dával góly docela po nábězích, ale na to máme jiné hráče, pro zápasy, kde na to vůbec je nějaké místo.
    Teď mám za to, že jsme si měli nechat Musu, i když úplně do stylu nezapadal. Myslím, že by byl lepší.
    Výběr místa se asi trochu naučit dá, ale někteří hráči to prostě už mají v sobě.
    Vůdce týmu na hřišti teď chybí zcela. Možná se toho ujme Provod, snad. Trochu to herně plnil Nico, ale je fakt, že když se mužstvu nedařilo, tak do toho padl také. Schranz není pro hru do plných. Mužstva, kde hrál tak prakticky nikdy moc hrát nemusela.

    K tomu soustředění. Köstl zmínil včera, že vlastně s těmi starty sezón má tento trenérský tým problémy už od začátku. Takže něco není úplně dobře nastavené, i když se pak, doufejme, ukáže, že příprava měla dobrý smysl.


    Komentář byl uživatelem upraven (10.02.2022 22:40) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

      rak (přítel SN)     před 2 lety 10.02.2022 22:42 |  
      4 0

      Koukám, jak nás několik v jednu chvíli zmínilo Musu :)

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

      pinochet     před 2 lety 10.02.2022 23:45 |  
      4 19

      Nevěřím, že se stopeři rychle zmátoří, šanci by měla dostat jejich konkurence, v prvé řadě Kudy, který ale je ale zřejmě nyní obětován Tvrdíkovo politikařením. Obávám se, že nestáhne-li arbitrážní žalobu, ve Slavii si už nekopne.

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

        bramburek (přítel SN)     před 2 lety 10.02.2022 23:55 |  
        10 3

        Co to meleš proboha? Tvrdík je na straně Kudyho, pomáhal mu se vším po právní stránce, a samozřejmě mu přeje, aby tu arbitráž vyhrál… a jinak všichni ve Slavii dělaj všechno pro to, aby se Ondra vrátil co nejdřív na trávník… teď je tam sakra potřeba…

        • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

          pinochet     před 2 lety 11.02.2022 00:46 |  
          3 14

          A seš si opravdu jistej? Proč teda pan generální má zbabělé poraženecké kecy, viz odkazovaný článek. Buď je Kúdela nevinný, jak celou dobu tvrdil, a pak by měl Tvrdík podporovat projednání jeho stížnosti na arbitrážní komisi, anebo je vinen a Tvrdík se celou dobu mýlil. Jeho současný tlak na Kúdelu, aby stáhl stížnost na UEFU, jinak si zřejmě už nekopne, je prostě nechutný. Pan generální by se měl více věnovat výkonům mužstva než politikaření. https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2021-22/409039/kauza-kudela-se-blizi-ke-konci-veri-tvrdik-rehak-si-u-neho-zle-zavaril.html?fbclid=IwAR3DF2PbFWoLzArK6dyDJsJ4dChFph_KehH2Fsnb1aR8paiMzXFce-gKgBA

          • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

            rak (přítel SN)     před 2 lety 11.02.2022 01:24 |  
            4 2

            To byl jeden z mála bodů rozhovoru, kdy jsem s JT úplně nesouhlasil. Říkal, že se té kauzy už musí Slavia zbavit, protože jí to škodí, což je fakt, a že zkusí přesvědčit Kúdelu, aby to už nechal být. Já si myslím, že by to už Ondra měl dokončit (doufám, že to tedy není na základě nějakých indicií, že by to nemělo pro něj dopadnout dobře). Vyvozovat ale z toho hned, že jinak si Kúdela nekopne je ptákovina. Možná by to tak řešil pinochet, jak přezdívka vypovídá.

            • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

              pinochet     před 2 lety 11.02.2022 02:06 |  
              2 4

              Již brzo se dozvíme, kdo z nás byl blíže pravdě a kdo měl naivní iluze.

              • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

                kjandourek (admin)     před 2 lety 11.02.2022 10:00 |  
                4 2

                Já se obávám, pánové, že pletete dohromady dvě věci... Arbitráž v Lausanne je jedna věc a tu chceme dotáhnout do konce... Tam je daný termín a právník Ondry chce podrobit Kamaru křížovému výslechu...

                To, o čem mluvil Tvrdík, je trestní stíhání, které bylo souběžně zahájeno ve Skotsku ... připomínám, že oficiální trestní oznámení jsme podali my a snad i ten bláznivej právník...
                Tam došli k závěru, že vše odloží a nebudou trestat ani Ondru, ale ani toho finskýho zmetka... a teoreticky se proti tomuto závěru mohl Ondra odvolat...

                • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

                  pinochet     před 2 lety 11.02.2022 11:00 |  
                  4 2

                  Tvrdík ale mluví zcela jasně o arbitráži, nikoli odvolání:„Když bude trestní stíhání ukončeno, sednu si s ním, aby arbitráž neřešil, trest byl vykonán, nic nám to nevrátí. Přiznám se, že náš zájem je zbavit se toho příběhu, ukončit ho“ prohlásil Tvrdík."

                  • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

                    kjandourek (admin)     před 2 lety 11.02.2022 11:08 |  
                    1 0

                    Možná jsem to špatně pochopil já :-)

  10. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    p!erreCORE     před 2 lety 10.02.2022 23:42 |  
    13 1

    Standa je sice nehodnocen, protože hrál příliš krátce, souhlasím. Ale musím zmínit, že jak tu někteří nadávali nebo si posteskli, že v zápase nám chyběl někdo, kdo by se rval nebo ukázal fakt zápal pro hru.. tak Standa pár sekund po nástupu tam dal ukázkovej bodyček nějakýmu debilovi, že odlít jak tříska.. to se mi líbilo.

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

      JohnyBeGOOD     před 2 lety 11.02.2022 02:30 |  
      20 0

      Bylo to zákeřné prase Wiesner, nejlepší věc od Standy za celou sezonu. :)

  11. Sestavy

    Mike     před 2 lety 11.02.2022 07:15 |  
    7 0

    Hodně lidí tady nadává, že současné mužstvo je slabší, než ta v předcházejících sezonách. Mají pravdu, to je bez debat. Ale ono zase tak slabé nebude, jak si někteří myslí po 2 jarních zápasech. Téměř totožné mužstvo- změny pouze na 3 postech- Masopust, Samek, Oscar x Plavšič, Ševčík, Hromada- což nejsou změny opravdu k horšímu- tedy bez Kuchty a Stancia , dokázalo úplně s přehledem vyřadit 4. tým Bundesligy Union Berlín, kdy až na malou pasáž okolo 55.-60.minuty bylo jasně lepší a fotbalovější. Přece ti hráči nezapomněli hrát fotbal, podle mě bude jen otázkou času, kdy se zase vrátíme na vítěznou vlnu.

  12. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    DF007     před 2 lety 11.02.2022 07:38 |  
    2 9

    Souhlasím s textovou částí. Já mám jen pořád pocit, že buď jsem nepochopil přínos Plavšiče, o kterém tady všichni mluví nebo on opravdu hraje špatně. Začnu tím, že svůj podíl na inkasované brance měl již proti Karviné a i nyní se Spartou měl svůj díl viny na obou inkasovaných brankách. U brejkové situace to popsal Alanor jasně. A u gólu z rohu je nepochopitelné, že Sáček střílí z pozice, kde by podle mě měl stát právě Plavšič. On asi nebude ten, kdo má sbírat dlouhé míče do vápna, ale měl by vyplňovat právě prostor pro odražený míč a případnou střelu ze střední vzdálenosti. A pak je tady útočná fáze, kterou považuji za ještě větší zklamání než defenzivu, kde jsem problémy očekával. Za dva zápasy nevytvořil pro spoluhráče žádnou nebezpečnou situaci. Ano centruje, ale kam? Je často na míči, ale co s ním udělá? Nemá náhodou moc doteků a nezpomaluje tak hru? Neměl by raději rychle otáčet těžiště hry?

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

      MKCZ83     před 2 lety 11.02.2022 08:38 |  
      9 0

      Asi ho hodně nemáš rád... Plavšič má na gólu z brejku podíl tak 10 %... Schranz naprosto nesmyslně ztratil míč v situaci, kdy všichni hráči řešili, jak útočnou situaci zahrát, hledali si prostor... Schranz poslal mimo z části zpětnou nahrávku v situaci, kdy na něj nebyl ani pořádnej tlak. Plavšič Wiesnera stíhal, nedovolil mu jít na brankáře, čili si svoje splnil. Velkej problém byl Olayinka, který se vrátil s Peškem, ale pak ho nesmyslně nechal bejt a bránil vzduch.

      Co se týče ofenzivní podpory, Plavšič byl jedinej (možná ještě trošku Bah), kdo se byl schopný uvolnit a celkem slušně nacentrovat.

      Vinit ofenzivní krajní beky, kteří hrajou spíš wingbacky, někdy až křídla z toho, že se občas nestihnou vrátit, je absolutní nepochopení našeho herního systému. Naši krajní beci tvoří hru a určují její tempo, oni tam nejsou primárně od bránění. Tenhle risk je kalkulovaný a od trenérského štábu vědomý. Problém je, když ostatní hráči nesmyslně a zbytečně ztrácí míče v situacích, kdy na ně není tlak.

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

        lantsmit     před 2 lety 11.02.2022 09:04 |  
        0 2

        Naprostý souhlas s touhle analýzou... za sebe k Plavšičovi dodávám, že si na jeho hodnocení ještě počkám, odehrál toho příliš málo. Fotbalista je to velkej. To je mimo jakoukoli pochybnost. Na beku se mi jeho využitelnost u nás zdá být optimální, potřebuje se rozeběhnout, když jeho hlavní kvalita spočívá v tom, že umí ty svoje fotbalový věci provádět v nejvyšší rychlosti. V tom je rozdílovej. Zatím to vidím na určitý typy zápasů / soupeřů a čas ukáže, jak se bude zlepšovat v nabírání hráčů a zavírání prostor směrem dozadu. Každý s tím měl na začátku problémy, Oscar, Maso, dokonce i Bah, který v Dánsku hrál spíš halvbeka. Za to bych se na něj v tuhle chvíli nezlobil. Co je ale trochu problém, je jeho nadstandardní gáže, pro kterou od něj očekávám rozdílovost a vysokou produktivitu v každém zápase, do kterého naskočí. Standard, jaký předvedl v přípravě s Ostravou. Jakýkoli menší příspěvky směrem dopředu by měly vést k zamyšlení, jestli se ho vyplatí v týmu nechat i do budoucna... Je to stejný jako u Krmelce, nejdražší hráči prostě musí pravidelně přinášet rozdílový příspěvky. Nestačí dát góly do prázdný v tu chvíli už odevzdaný Bohemce. Musí vyhrávat pravidelně souboje, být neustále v zakončení, svojí silou připravovat finální nebo aspoň předfinální balony spoluhráčům.

        • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

          Mijk     před 2 lety 11.02.2022 09:24 |  
          2 1

          Ono je trochu nefér Plavšiće hodnotit, když sezónu zahájil otočeným kotníkem (díky pane Ristić, ale prej si plácli a zase spolu ka), a jaro zahájí po jednom kompletním odehraném zápase pravděpodobně léčením kotníku, který mu nešťastnou náhodou prošlápnul pan Krejčí, třicet metrů mimo boj o míč.. To se pak těžko hraje a chytá nějaká stabilnější forma..

        • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

          MKCZ83     před 2 lety 11.02.2022 15:51 |  
          0 0

          No jo, jenže u jeho ekonomického hodnocení je nutné brát v potaz, že byl zadarmo. Za Sora jsme dali Baníku protihodnotu tak někde kolem 35 až 40M... to je při mzdě kolem 1M (nemyslím, že má Plavšič víc, když Nico měl max 1,5) na 3 roky Plavčiše a to Sor taky nějaký peníze bere. Plavšič dostal asi podpisový bonus, ale to bylo nejspíš pár mega.

          Takže se nejde koukat jenom na výši mzdy, ale spíš na celkové náklady na hráče.

          • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

            lantsmit     před 2 lety 11.02.2022 15:56 |  
            0 2

            Myslím, že spoluhráči budou koukat spíš na to, co dostane ten hráč, než co to stojí klub... Touhle optikou by byl levnej i ten Krmelec, ale myslím, že Kuchtak a další to tak rozhodně nebrali.

            • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

              MKCZ83     před 2 lety 11.02.2022 16:02 |  
              0 0

              Jasně, ale potom to je o komunikaci s hráči, jak se jim to vysvětlí. V podnicích to tak občas taky je... někdo bere míň měsíčně a dostane vyšší odměny, někdo to má naopak a motivační to může být pro oba. Jde o to, jak to komu kdo vysvětlí. A pokud je hráč tak malichernej, že tohle řeší, tak si myslím, že ve Slavii kvůli svýmu charakteru moc dlouho nevydrží.

              Navíc nikdo přesně nevíme, kolik Plavšič bere, ve Spartě se spekulovalo myslím o 1 mil měsíčně a v médiích pak bylo, že šel Plavšič i u nás s platem dolů, v podstatě dostal to, co mu byla ochotná dát i Sparta, akorát on tam nechtěl zůstat. Jestli si ten článek pamatuji dobře a na kolik to bylo věrné realitě nevím, ale pokud bere třeba 700 až 800k, tak bere myslím hodně podobný peníze, jak většina hráčů, kteří jsou hráči základní sestavy, nebo prvního sledu rotace, kteří jsou u nás déle, nebo mají vyšší věk. A k těm podle mě Plavšič patří... to, že byl zraněný hodnotit nejde, protože to je i Bořil, Kúdela, Ševčík, kteří mají určitě taky celkem vysoké smlouvy.

              • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

                lantsmit     před 2 lety 11.02.2022 16:10 |  
                1 2

                ok, s tím se dá souhlasit... Nicméně i tak musejí být nároky na tyhle hráče, kteří platem patří do tý nejvyšší skupiny, vysoké, tzn. řádově vyšší než třeba na Linžu nebo teď na Juráska s Filou. To jsem chtěl svým původním příspěvkem říct...

                • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

                  MKCZ83     před 2 lety 11.02.2022 17:04 |  
                  0 0

                  S tím souhlasím. Je ale potřeba, aby jim drželo zdraví a ne, aby je každej třetí měsíc někdo na pár týdnů zprasil během zápasu.

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

        doors     před 2 lety 11.02.2022 09:09 |  
        1 1

        Souhlas. Plavšič si svoje odehrál a jak jsem se bál, jak bude zvládat Peška, tak bych řekl, že to bylo celkem OK. U toho brejku taky souhlas, klíčová chyba byla ve vápně.
        Velmi slabě zahrál střed pole - opticky to vypadalo, že to kontrolují, ale nebyl tam žádný překvapivý prvek, a ve finále ani ta agresivita. Takové unylé a proto byl i unylý útok. Rozumím trenérům, že vyčítali útočníkům, že se vraceli a pak chyběli v daných prostorech. Ale na jejich obranu, oni cítili, že ta mezihra je slabší a že se jinak k míči ani pořádně nedostanou. Z vlastní zkušenosti vím, že to člověka nutí se takto vracet a zapojovat mimo svou pozici.

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

        Mijk     před 2 lety 11.02.2022 09:18 |  
        16 0

        On Schranz ne že by ztratil míč, ale Schranz ho úplně luxusně poslal Wiesnerovi do běhu, aby se mu to dobře přebralo a mohl rovnou nabírat rychlost.. To bylo, jako když nacpeš klacek do roztočenýho kola - všichni v pohybu dopředu, hledají si prostor a najednou.. Jiná věc je, že tou dobou měl být Wiesner ve sprše a přemýšlet nad tím, proč je tak hloupej zákeřnej sráč..

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

        SKEP     před 2 lety 11.02.2022 09:22 |  
        0 4

        10 % je málo. Už jen proto, že nedokázal vykrýt prostor a Wiesner to kolem něho Peškovi narazil jako kolem tréninkového kužele. A o nějakém Plavšičově tlaku na Wiesnera už nelze hovořit vůbec.

  13. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    Aladinus     před 2 lety 11.02.2022 07:49 |  
    1 0

    Trenér fanoušek, neodborník, co má za sebou tři pohárové a tři ligové výhry a v lize trénuje asi 7 let...


    Komentář byl uživatelem upraven (11.02.2022 07:50) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

      mig52     před 2 lety 11.02.2022 09:26 |  
      0 5

      Aladine, příteli, nemusíš se mnou souhlasit, ale prosím, rozlišuj mezi iniciály JT a JiT. Drtivá většina tomu rozumí. Ale raději ti to podám po lopatě. Mluvil jsem o panu Jaroslavu Tvrdíkovi. V pohodě a měj se.


      Komentář byl uživatelem upraven (11.02.2022 09:27) . Zobrazit původní komentář

  14. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    japhy     před 2 lety 11.02.2022 10:18 |  
    4 0

    Když už to je Hodnocení hráčů, tak samozřejmě OK, ale jinak by se dal hodnotit standardní Mandousův zápas a pak výbuch Ousoua.
    Na ostatní (asi jen kromě Plavšiče) můžeme nadávat a snad nikdo by si nezasloužil nominaci k dalšímu zápasu, ale pochybuju, že všichni do jednoho z nich zapomněli během chvíle hrát fotbal. Takže bych si vystačil s hodnocením týmového výkonu a to klidně za 1. Koneckonců na týmovosti a souhře to máme postavený dlouhodobě. A když se nedaří týmu, může zůstat nahoře právě třeba Plavčík díky své fotbalovosti.
    Čím ta bída je těžko říct, na tom odkazu na Instagramu se to někdo pokoušel vysvětlit složitějším přechodem na nový způsob hry. Možná. Taky by to ale znamenalo, že nás těžko spasí posily, prostě si to musí sednout jako celek.
    A možná by to taky chtělo pozměnit přípravu, proti zaparkovanýmu autobusu asi moc nehrajeme, a když je k tomu možnost v rámci modelového utkání, tak ,jak říkal JiT, to stejně byly spíš běhavější zápasy bez urputného bránění.

  15. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    Marek3     před 2 lety 11.02.2022 11:05 |  
    3 3

    Zapas se hodnoti velice tezce protaze tam proste nebylo nic pozitibniho. Nas vykon jak asi vsichni souhlasime byl sileny. Mnozi se nam v tymu prumernost a laxnost. Nedostatek konkurence na urcitych postech umoznuje hracum podavat vykony hluboko pod jejich moznosti v kombinaci se spatnou herni moralkou. Hraci jako Bah nebo Olayinka by meli sedet na lavici dokud si to vhlave trochu nesrovnaji. Dalsi hraci jako Traore uz jsou pouzitelni pouze do zapsu kde je rozhodnuto. Hraci jako Lingr nebo Schranz jsou ted sotva prumerni. Ondra za vice nez 1 1/2 roku neukazali proc by meli mit misto v kadru slavie a stal se z nej pouze solidni zolik na stridani. Kacaraba je nadprumerny obrance na nasi ligu, ale to je vse. Minimalni herni rust se da predpokladat a kvalita tak na stopera cislo 4 v nasem kadru. Nikdy jsem nezdilel nadseni z Ousoua ikdyz priznam ze zahral par solidnich zapasu. U nej je alespon sance na dalsi zlepseni. Aktualni forma Sevcika, Holese, Madsena, Teclika je desiva. Krmelec, ac jsem mu veril, vypada ze je na nas system uplne nevhodny. Byl sem sokovan kdyz nas trener oznamil ze ho musi naucit kde se pohybovat ve vapne. Kanonyra pro ktereho je hra ve vapne klicovym aspektem. Jako jmnoho dalsich tady na foru se take pozastavuji nad kvalitou naseho soustredeni ktere bylo podle treneru perfektni. Samozrejme se zacinam ptat proc, misto toho aby nam soustredeni pomahala, nam spise herne ublizuji - at uz v nekolika kvalifikacich do Evropskych poharu v srpnu, nebo v zacatcich jarnich ligovych zapasu kde proste se herne nedari. Ikdyz chapu ze tam bylo mnoho objektivnich pricin. Jeden z popularnich prispevku podotkl ze jaro uz je asi v prdeli, a asi to tak vypada. Ja takovym pesimistou nejsem a jistou nadeji jeste vidim. Za par tydnu muze nase zakladni sestava vypadat uplne jinak. Modlim se za navrat Kudyho, Hovorky a Provoda ve slusne forme kteri by zvedli tym jak moralne tak herne. Vrati se nam brzo Masopust a Oscar ktery by tomu mohl dat trochu myslenku a mohl nahradit Olayinku na kridle. Spolu se dvema novacky ktere bych se nebal zabudovat do sestavy co nejdrive by nas tym mohl vypadat jinak a hlavne byt znovu agresivni, odhodlany a bojovny. Podhrot je velky problem a nikoho tam nevidim, snad krome Plavsice nebo dlouhodobe Madsena. Stale doufam v prichod Danka ktery by take vytvoril konkurenci nasim kridelnim hracum. Celkove zustavam pomerne pozitivni. Jsme stale ve hre o titul a jsem nejak presvedcen ze na Slovacku vyhrajem. Mozna konecne trochu stesticka pomuze coz by potom mohlo pomoci muzstvu moralne do dalsich boju. Rudej odpad vidim s Plzni na plichtu takze nas zase na cele po pristim kole.


    Komentář byl uživatelem upraven (11.02.2022 11:24) . Zobrazit původní komentář

  16. názor

    Myšák     před 2 lety 11.02.2022 12:09 |  
    1 1

    Absolutní souhlas s Alanorem. Osobně si myslím,že je to všechno psychika,protože fotbal hrát umíme!Protože jsem se nedávno zaregistroval a jsem zelenáč chtěl bych vědět,proč mají někteří diskutující u svého jména ( přezdívky ) napsáno: Admin.pracovník,nebo přítel SN,ale při hodnocení tam nemá nikdo nic ? Díky !

    • Re: názor

      wymaz     před 2 lety 11.02.2022 15:30 |  
      0 0

      Admin je redakční spolupracovník, přítel SN mají ti co přispěli na tvorbu webu (tuším, že ne všichni, mohl jsi zaškrtnout zda to tam chceš nebo ne)


      Komentář byl uživatelem upraven (11.02.2022 15:30) . Zobrazit původní komentář

  17. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    Radovan62 (přítel SN)     před 2 lety 11.02.2022 13:19 |  
    2 9

    Tak prý lákáme.legendu,máme plno hráčů na hostování a přivedeme Škodu za Fiala to nevymysliš

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

      damade     před 2 lety 11.02.2022 13:57 |  
      6 1

      Je holt potřeba omladit kádr. Vždyť tomu Fialovi bude už tak šedesát, oproti němu je Škoďák mládenec!

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

        SKEP     před 2 lety 11.02.2022 15:23 |  
        4 0

        Je sice čerstvým penzistou, ale i trojnásobným mistrem republiky, účastníkem ME a MS, fotbalistou roku 1982. Byl by platnej.

  18. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    Radovan62 (přítel SN)     před 2 lety 11.02.2022 13:20 |  
    1 3

    Filla

  19. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 11.02.2022 16:25 |  
    13 3

    Dobré odpoledne ze šumavského kraje a samozřejmě s dobrou kávou:-)).
    Hodnocení přítele Alanora vnímám jako oprávněné, ale pořád je to i s tím, jak jsme zklamaní z úvodních obou soutěžních utkání. A že zklamaní jsme je možná i slušný výraz. Mohl bych použít i horší.
    Jako určující jsem tak vzal závěr uvedeného hodnocení a z toho bych vycházel.
    Nechci a nebudu se vyčerpávat negativním hodnocením a nějakou falešnou ublížeností, že nám byla upřena penalta a Wiesner měl být vyloučen. To by nám teď už ani nepomohlo.
    Jediné na co čekám je, že bude měřeno stejným metrem i v tomto případě, Tím myslím jednání DK a "spravedlivého" předsedu DK - pana Baťka.
    Tady může zahájit disciplinární řízení DK na základě vlastních zjištění úplně stejně jako s p. Řehákem, má k tomu všechny potřebné údaje.
    A teď o nás.
    Možná by se chtělo říci parafrázovanou větu: "Houstone, máme problém.......".
    Určitě máme, ale taky máme trenéry, kterým věřím a tak zatím nebudu nijak "vyšilovat":-)).
    Oni už teď určitě hledají a sami si pro sebe vyhodnocují, kde asi udělali chybu a určitě to řeší.
    Pokud mohu dát do placu svůj pohled, tak tady je a klidně mi "umejte kebuli".
    1) Určitě nejančit a uklidnit situaci poctivou přípravou - všechno odezní a řeší se líp, když se maká.
    2) Základ je Mandous a stopeři - Kačaraba nemůže a Ousou se nám trochu "podělal" - zkusit tedy Holeše a
    Talovierova - (Kúdela se musí rozehrát a být stoprocentně fit)
    3) Pokud bude Masopust, tak se s Bahem opět vrátit k jejich spolupráci ze strany
    4) Zkusit na levém beku Juráska - pokud nebude Plavšič, a Oscar nesmí, tak tam stejně nikdo jiný není
    5) V záloze může působit Hromada jako štítový a před ním Ševčík se Samkem a Lingr se Schranzem
    6) Vůbec bych se nebál dát jako forwarda Fillu. Mohli by se na hrotu točit jak s Lingrem, tak i se Schranzem. Už
    při zápase MB s Chachary se Filla pohyboval s balonem okolo vápna a dostával se tam dobře. I ta penalta na
    něho byla jasná (jen bystré oko Orla ji nevidělo).
    Madsen je také technický hráč, ale musí si dostat do hlavy, že soutěžní zápas je prostě "fofr" a proto musí zrychlit svou hru.
    Traoré nám může vypomoci, když vedeme a je potřeba uklidnit situaci a pohlídat výsledek.
    V zápase kde prohráváme a honíme se po hřišti, no.... nevím
    "Jirka" Sor by nám mohl na Slovácku pomoci svou rychlostí a nabíháním do prostorů (otevírat a uvolňovat střed od jejich hráčů), oni mají v obraně sice vysoké hráče, ale rychlostně už nejsou nejmladší.
    Olayinka je bohužel taky úplně mimo. Měl by se uklidnit a hlavně ujasnit si, že není žádná hvězda....!!!
    Krmenčík - to je asi podobné, když jsem ho pozoroval v derby, tak on vlastně ani nevěděl, co má hrát. Tím mám na mysli, že mu to určitě trenér Trpišovský vysvětlil, ale on na to asi na hřišti zapomněl:-((.
    Jinak se tu opatrujte a nenechte se unést nějakým unáhleným a neopodstatněným napadáním hráčů, trenérů a vedení. Výkřiků do tmy už jsem za dobu fandění Slávii zažil "hafo".
    A to jsme byli v daleko větší "bryndě" a museli za nás hrát i dorostenci.
    Tak kluky podpořme. Na klokana (který mimochodem hlasuje ve všem proti Slávii a leze Šádkovi se Svobodou až do úplně tam) už může jít cca 10 000 lidí. Tak to tam můžeme rozbalit a pomáhat jim.
    Je jasné, že po tom začátku to budeme všichni slávisté potřebovat. Na place i v hledišti.
    "Vitia sua confiteri sanitatis indicium est" - Cicero
    Přiznat své chyby je znamením zdravého rozumu.
    Tak Vás všechny zdravím a věřme..... :-))
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

      damade     před 2 lety 11.02.2022 16:39 |  
      3 1

      S tvou sestavou souhlasím. Vidim to stejně. Jen bych ještě neodepisoval Ousoua, nepovedl se mu jen jeden zápas.

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

        Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 11.02.2022 16:47 |  
        2 1

        Zdravím Tě příteli.
        Neodepisuji ho vůbec.
        Spíš mi šlo o to, aby se uklidnil a nebyl na něho teď hned další tlak.
        Tak asi tak.... :-)).
        Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

        Papol     před 2 lety 11.02.2022 20:39 |  
        0 0

        2

  20. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    žbl68     před 2 lety 11.02.2022 17:51 |  
    0 3

    Traore - 3 ...

  21. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    buran     před 2 lety 11.02.2022 18:40 |  
    19 0

    Zhruba souhlas ,ale Plavšič za mě šestka. Jak ten dostal neskutečně naloženo ,většina hráčů už by hrála opatrně a on přesto bojoval a hrál velice slušně. Jak tu několik fanoušků podotýkalo nikdo se ho nezastal což by se za časů Latky, Škody nikdy nestalo!! Takže jediný pořádný brousek byl Teclík který tam toho zákeřného rudýho zmrda zboural a vy byste Standu pořád posílaly pryč... Opravdu si je třeba uvědomit jeho přínos ,minule vytáhl všechny na děkovačku, teď opět ukázal že se nesmíme posrat a nechat si všechno líbit!!

  22. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 11.02.2022 19:25 |  
    5 4

    Minule jsem byl celkem ukřížkován, nicméně si trvám na tom, že prodat Nica a Kuchtiče najednou je chyba. No pořád doufám, ze se ještě do formy tým dostane. Jen mě přijde, že ubývá hráčů kteří jsou se na trávníku rvát lidově řečeno do roztrhání těla. Buď odchází nebo jsou zranění.

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

      SKEP     před 2 lety 11.02.2022 20:15 |  
      3 3

      Slavia Kuchtu s Nicem určitě neprodávala jen tak z plezíru. Okolnosti ji k tomu přiměly.

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

        vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 12.02.2022 06:37 |  
        4 4

        Alespoň jeden hráč se dal s přestupem pozdržet do léta. Takové info mám já.

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

        mig52     před 2 lety 13.02.2022 05:11 |  
        0 5

        Tak to víš, že ty předpokládané peníze za LM či EL chybí, a ne že ne.

        • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

          lubi34     před 2 lety 13.02.2022 12:59 |  
          2 0

          Finanční rozdíl mezi EL a KL je minimální a s penězi za CHL se v rozpočtu nepočítalo byl by to příjemný bonus.

  23. Ousou

    domácí     před 2 lety 11.02.2022 19:44 |  
    10 8

    Já bych se už bál Ousoa postavit. To už jsem dlouho neviděl takovej propadák, možná nikdy. Ale přeji mu, aby se dal dohromady

    • Re: Ousou

      rak (přítel SN)     před 2 lety 11.02.2022 20:07 |  
      7 0

      Bylo to příšerné, ale nevěřím, že najednou zapomněl hrát, když během pár posledních měsíců šel tak rychle nahoru.

  24. Hodnocení slávistů....

    Papol     před 2 lety 11.02.2022 20:48 |  
    9 0

    Alanore, dík za hodnocení, úplně mi čteš z duše. Nejvíce mě naštvalo, jak šli po Plav, hajzlové. Úder loktem do břicha, ve vápně, jasná pentle a VAR si honí koule či sahá po bobrovi. To se mi tedy zvedl žaludek. Debil Pešek ho dorazí kolenem do zad a největší kretén na hrišti mi přišplápne schválně nohu.....Jsem zvědavý na vyjádření komise.

  25. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    Betynka58     před 2 lety 11.02.2022 20:59 |  
    14 0

    Přiznám se, že mám trochu problém s tou šestkou pro Mandouse, který dle mne neudělal v zápase žádnou chybu a naopak až třem brankám zabránil. Alanor občas dává 6 brankáři, který za celé utkání nemusí řešit žádnou složitou situaci, v tomto kontextu mi tentokrát tahle známka připadá neúměrně nízká.

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

      Ragnarok     před 2 lety 11.02.2022 22:03 |  
      1 4

      Jediný, kdo neudělal žádnou chybu, je plukovník, pane Janega.

  26. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    japoko     před 2 lety 11.02.2022 21:45 |  
    7 8

    Pro mě v poslednich 2 zápasech největší zklamání v záloze! Ševčík naprosto tragický, s Lingrama a Madsenama jako rozdílovými hráči to taky nepůjde!

  27. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu

    Ragnarok     před 2 lety 11.02.2022 22:06 |  
    7 3

    Docela kruté hodnocení, jsem překvapen. Mě nejvíc zklamali lídři. Nefungují. Tezili z kolegů a když tu nejsou, tak to prozatím nezvládají. Já si myslím, že pomůže Oscar v záloze, je kreativní a dynamický.