Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

V Rakousku odehrála Slavia rozporuplný zápas. Po většinu zápasu hrála velmi dobře a držela vedení, hrozivá koncovka však dojem mírně pokazila. Nejdůležitější ale je postup do čtvrtfinále Evropské konferenční ligy.

Dramatický zápas, výborná hra Slavie a nakonec menší rozčarování i přes postup Slavie, taková byla včera odveta osmifinále EKL s Lincem. Ale popořadě.  Sešívaní byli v první půli lepší a potvrdili rozložení sil z Edenu. Vedení 2:1 bylo zasloužené, varovným prstem ale bylo hloupé vyloučení Ousoua. Slavia ale hrála nadále prim a díky skvělému Sorovi dokonce zvýšila na 3:1. Tento stav vydržel do 75. minuty a málokdo by v tu dobu řekl, že můžeme přijít o vítězství.

Pak však přišel hektický závěr. Ten nastartoval minelou Mandous, když si ani nešáhl na nijak zvlášť umístěnou střelu ze značné vzdálenosti. Definitivním direktem pak byla vymyšlená červená karta od mizerného belgického sudího Vissera. Slavia inkasovala hned ze standardky (podruhé v zápase!) a vzápětí si vybral další slabší moment Mandous. Co se ještě před čtvrthodinou zdálo jako čirá fantasmagorie, nebylo najednou až tak daleko - LASKu stačily k postupu už jen dvě branky! A musím říct, že jsem si velmi oddychl, když jsme na začátku nastavení přežili dva rohové kopy domácích. Muset v tomto rozpoložení a bez dvou hráčů přežít ještě tři minuty vabank útočné hry Lince by bylo o infarkt. I když se na vypjatém závěru podepsal kiks sudího, tak bych neodhadoval, že se naše hra může až tak zbortit.

Končeme ale pozitivně, protože hlavní misí bylo samozřejmě přivést postup. A dostat se potřetí za čtyři roky do čtvrtfinále evropského poháru (plus účast v Lize mistrů), je tou nejlepší vizitkou správného fungování klubu. Jde o obrovský úspěch zvlášť v kontextu, kdy zvládáme prodávat nejlepší hráče za krásné přestupní částky do zahraničí a přitom je dokážeme nahradit bez výraznějších výkonnostních propadů. Tuto vizitku je třeba mít na mysli i při dílčích nezdarech. Nemusí se povést každý přestup, každá sestava či střídání a je normální, že tu při tom v diskusi brbláme. Z celkového pohledu to jsou ale jen drobné kazy na jinak fantastické éře klubu, za kterou od nás patří předsedovi Tvrdíkovi, trenéru Trpišovskému i všem ostatním v klubu velký dík!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 3 - Bohužel šlo o Mandousův zdaleka nejnepovedenější výkon ve Slavii. K dobru mu příčítám zhruba dva středně těžké zákroky a zejména výborný výběh a nahrávku před naší první brankou. Minusy ale byly výraznější. Hlavně branka na 2:3 padnout neměla a na této úrovni by ji chytlo devět z deseti brankářů. Čisté svědomí neměl Aleš ani u závěrečné branky, kdy nepokryl zakončení z úhlu. S otazníkem je i první inkasovaný gól, u kterého možná šlo úvodní ránu vytěsnit na roh.

V poslední době u něj vidím menší výkonnostní propad, kdy mi nepřijde natolik jistý jako na podzim. Až do včerejšího večera šlo jen o drobné detaily. Po něm si ale kladu otázku, zda je vhodná strategie nemít jasnou jedničku (nasazení Koláře proti Budějovicím beru jako jistou věc). Slabší pozice mohla na podzim ovlivnit Koláře (i když hlavní problém byl ve výkonnosti po zranění), nyní se to může dít u Mandouse. Osobně si myslím, že současná situace není ideální, viz i situace z minulosti, kdy k velmi dobrému Čontofalskému přišel jako velká posila Černý z Anglie. Výsledkem bylo, že to moc nešlo ani jednomu a jeden čas chytal dokonce mladý Rakovan. Rozseknout nynější situaci během pár následujících týdnů ale nebude jednoduché. Dalo by se vsadit na model jeden brankář ligu, druhý pohár, v něm nás ale mohou čekat už jen dva zápasy, zatímco v tuzemské soutěži deset. Opakuji ale, že model, kdy brankáři ví o nasazování maximálně týden dopředu, se Slavii může vymstít.

Alexander Bah - 6 - Odehrál dobrý zápas a blýskl se zejména brankou na 2:1. Dobře tam doplnil útok a i když měl pozici celkem snadnou, tak míč trefil výborně. U branky na 3:3 ale chyboval ve zdi, když se natočil bokem (částečně v tom byl i Tecl a mezi nimi prošel míč).

Aiham Ousou - 3 - Během necelé půle, kterou odehrál, se mu nedařilo tak jako před týdnem, standard ale zahrál. Bohužel si vše zkazil nesmyslným vyloučením. První žlutá sice byla přísná až chybná, ale to se stát může a hráč musí reagovat zvýšenou opatrností. Ousou se ale záhy nechal vykartovat v naprosto nesmyslné situaci v rohu hřiště. Zaškobrtnutí bylo sice smolné, ale už předtím soupeře objímal rukama. Je to už podruhé za zhruba půl roku, co ve Slavii hraje, kdy se nechal hloupě vyloučit po druhé žluté ještě v první půli. Beru, že je mladý a nezkušený, teď už ale musí do budoucna přijít reakce v podobě mnohem taktičtějšího vyhodnocování situací se žlutou kartou na kontě, jinak si Aiham bude sám kazit vlastní renomé.

Tomáš Holeš - 8 - Není typické hodnotit takto vysoko stopera po zápase, kdy jsme inkasovali čtyři branky. Dvě ale padly po přímých kopech a dvě po chybách brankáře, takže z nich těžko vinit Holeše. Při hře byl naopak Tomáš skvělý a naprosto přesný. Oproti minulému roku, kdy na stoperu nouzově zaskakoval, má s postem větší zkušenosti a takticky tam je nyní skvělý. Schopnosti pak měl kvalitní už tehdy.

Srdjan Plavšič - 4 - Odehrál standard. Snažil se, ale neprosazoval se tolik jako v Praze. Stále mu také chybí čísla. Známku si mírně pokazil červenou kartou. Ta byla udělena nesprávně, přesto šlo o zbytečný zákrok před vápnem. Plavšič se ho měl vyvarovat, když už hráče nestíhal.

Ivan Schranz - 5 - Odpracovaný, avšak méně výrazný výkon. Je mu ale třeba přiznat, že spolehlivě pomáhá Bahovi, když za něj zaskočí na místě beka při ofenzivním výpadu dánského hráče.

Maksym Talovjerov - 6 - V záloze to od něj nebylo nic světoborného a po fotbalové stránce tam v současné Slavii působí přeci jen těžkopádně. I tak měl ale přínos v podobě vyhraných vzdušných soubojů. Po zasunutí na původní místo stopera pak hrál velmi dobře a přispěl ke kvalitní hře v oslabení o jednoho muže. Pak tedy přišel kiks brankáře, vyloučení Plavšiče a kolaps Slavie, ale to těžko házet za vinu stoperům.

Ibrahim Traoré - 6 - Je v dobré formě, což znovu potvrdil. Pěknou přihrávkou vyslal do úniku Sora. Při absenci Ševčíka a záskoku Holeše na stoperu drží střed našeho pole.

Ondřej Lingr - 6 - Výborně připravil první branku pro Olayinku. Zbytek svého pobytu na hřišti odmakal, výrazněji už se ale neprosadil.

Peter Olayinka - 6 - Vstřelil gól na 1:0, když se trefil parádně do vinglu! Jinak zápas odmakal, zároveň měl ale spoustu pokažených akcí, což u něj není úplná výjimka.

Yira Sor - 8 - V Evropě září až neskutečně! Další zápas, další branka a další špičkový výkon. Jednu branku připravil pro Baha, druhou sám vstřelil. A to měl ještě další jednu velkou šanci. Jeho rychlost je neuvěřitelná a pomalu začínám mít obavy, jestli ho budeme schopni udržet i na příští podzim (počítám ale, že nejdřív bychom ho pustili až po kvalifikacích).

Lukáš Masopust, Stanislav Tecl a Ondřej Kúdela nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

osmifinále - Čtvrtek 17. 03. 2022 21:00

Evropská konferenční liga, 2021/2022
4 - 3
1 - 2
LASK Linz
LASK Linz

36. Wiesinger
76. Wiesinger
87. Gruber
89. Schmidt

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

24. Peter Olayinka
37. Alexander Bah
62. Yira Sor

Komentáře (47)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

    Max1     před 2 lety 18.03.2022 21:01 |  
    2 11

    za mě není hodnocení Mandouse úplně fér. S 2 góly nemohl moc dělat....u prvního to tam šmudlala obrana ve vápně a mohla to poslat do pr., že to mohl vytěsnit na roh? asi jo, ale tam šlo spíš už o centimetry, každopádně měli to zachránit obránci. Další byl ten gól z přímáku, kdy se hráč ve zdi otočil bokem k míči a ten prošel zdí.

    • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

      wimpy     před 2 lety 18.03.2022 21:45 |  
      5 0

      Ten první jde z půlky za ním, tohle měl vyrazit.

      • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

        Slávista 51     před 2 lety 19.03.2022 00:56 |  
        0 2

        A dál ?

        • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

          wimpy     před 2 lety 19.03.2022 01:24 |  
          10 2

          Druhej je celej jeho, na třetím vinu nenese a čtvrtej je taky pech, s trochou štěstí to mohl chytit a to štěstí neměl. Není to vyloženě chyba, ale nepodržel při něm.

      • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

        mig52     před 2 lety 19.03.2022 05:00 |  
        0 4

        Určitě, nepochopitelně se postavil doprostřed brány, zřejmě předpokládajíc, že střela půjde přes žeď.

    • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

      Akuls     před 2 lety 19.03.2022 12:49 |  
      0 0

      Trenér dorostu Slavie Václav Benda, brankář Viktorie Žižkov a náhradník Pláničky v reprezentaci ČSR, vždycky říkal, že když si brankář při gólu sáhne na balón, tak se to dalo chytat. Podle této teorie by to znamenalo, že by za Mandousem šel kromě 2. gólu i ten první a čtvrtý. Nicméné u prvního gólu záspali při odrazu míče od tyče obránci, stejně tak pozdě reagovali i při vyrovnávacím gólu, kdy balón prošel díky Teclovi zdí a u čtvrtého gólu to byl holt pech, housle dostal nejdříve Tecl a potom i Mandous.
      Mandous bohužel LASK nastartoval, když pustil střelu skoro z 25 metrů (vzpomínám si, že podobný gól dostal kdysi v Plzni Laštůvka, když mu střela Koláře z přibližně stejné vzdálenosti letěla vedla ucha) a tak trošku modifikovaná Csaplárova past (nikoliv 2:0, ale 3:1) i díky dvěma červeným kartám, zase sklapla.
      Nicméně když si vzpomenu, kolik kiksů v brance Slavie má za sebou Kolář, tak bych Mandouse rozhodně nijak nezatracoval. Špičkové mužstvo potřebuje dva výborné brankáře a konkurence určitě není na škodu ani u brankářů. Nejlépe to klapalo, když slávistickou branku hájili Stárek a Zlámal. Oba byli vyrovnani, takže žádná jednička či dvojka nebyla stanovena, sezónu začal ten, kdo byl podle trenéra Jareše v lepší formě a chytal tak dlouho, dokud nepustil blbý gól. Štěstím bylo, že "náhradník", i když nebyl v zápasovém zápřahu, vždycky chytil šanci za pačasy a kolegu do branky, díky svým dobrým výkonům, na pár zápasů nepustil.


      Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2022 12:59) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

      jacja     před 2 lety 20.03.2022 04:17 |  
      2 0

      Byl to zapas blbec, vzpomínám na dvojku Stárek Zlámal, oba nás podrželi, ale každej měl občas den.kdy to nevyšlo a potom zas ten druhý, Takže věřím.že nás zase podržej.

  2. Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

    weetek     před 2 lety 19.03.2022 00:27 |  
    10 12

    Střídající hráči sice hráli "příliš krátce", ale i tak by bylo co hodnotit. Je až k nevíře, k čemu všemu se od svého příchodu na plac dokázat namotat Standa Tecl a jak se za těch pár minut jeho pobytu na hřišti měnilo skóre... Z pohledu legendy o hráči s vůdcovskými kvalitami možná ještě výmluvnější než celý poločas na Feyenoordu.

    • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

      Harvey     před 2 lety 19.03.2022 04:05 |  
      10 14

      Trpišovský: Jediný problém byl, když jsme mu (Sorovi) potřebovali vysvětlit, aby šel hrát na kraj zálohy, nikdo mu to nedokázal vysvětlit. Standa Tecl tam byl dvakrát sám na dva hráče. Nakonec jsme za ním museli poslat Petera Olayinku, aby mu to vysvětlil.
      ...
      Opravdu mě mrzí, že Tě zklamal výkon Standy na bekovi, když musel hrát sám na soupeřovo křídlo i beka. Neboj příště v takové situaci tam pošlem mladýho Pudila a odnese si trauma na celý život. Hlavní je, že ty nebudeš muset trpět Standu na hřišti.

      • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

        mig52     před 2 lety 19.03.2022 04:56 |  
        8 14

        Hele, nauč Standu, jak se má chovat hráč ve zdi. Byť si myslím, že pokud to dodnes nepochopil a nezvládl to, bude to zbytečná snaha. Jinak stále platí, Tecl ven!


        Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2022 04:57) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

        Ados     před 2 lety 19.03.2022 09:22 |  
        10 6

        Ty jsi snad Standy bratr? Je to fajn chlap, slávista, srdcař, ale kvalitu na dnešní Slavii prostě nemá. Kdyby na jeho místě nastupoval dorostenec, mělo by to do budoucna lepší efekt.

        • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

          Cygnus     před 2 lety 19.03.2022 10:53 |  
          5 4

          Takže jestli tomu dobře rozumím - JT a spol jsou jako trenéři absolutní nula, ničemu nerozumí. Anebo, ještě horší, úmyslně oslabují Slavii. Jen doplním že Standa Tecl dohrál zápas jako levý bek, a jak JT trefně řekl, proti dvojnásobné přesile. Sor mu zrovna nepomáhal

    • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

      Akuls     před 2 lety 19.03.2022 12:06 |  
      6 4

      Je to tak, Tecl se za a tu krátkou dobu co byl na hřišti dostal jen do tři kontaktů s balónem, ale ty byly docela významné. Nejdříve se pokusil prodloužit balón hlavou, ale minul a byl z toho nebezpečný útok LASKu, potom se otočil bokem ve zdi, povyskočil a byla z toho asistenci při vyrovnávacím gólu a nakonec chytil asi z 5 metrů jesle a měl tak asistenci i při 4. gólu.
      Sor po vyloučení Plavšiće bránil až dost a to že jednou vyrazil vpřed, pořádně prohnal Horvátha a nechybělo mnoho a šel znovu sám na bránu, mu rozhodně nelze vyčítat.
      Holeš je sice opora mužstva, ale hráčem obou zápasů byl Sor, kdyby nebyl v týmu, tak jsme Linec nevyřadili. Doufám, že Sor zůstane nadále našim Vardym a nedopadne jako Sima, který postupem času neměl pro samé bránění čas a síly na útočení a střílení gólů.

  3. Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

    mig52     před 2 lety 19.03.2022 05:08 |  
    8 5

    Alanore, dík za opětně dobré hodnocení. Zastavil bych se jen u Baha. Jednak si myslím, že malér ve zdi neudělal on, ale Tecl. Shlédni to, mně se to zdá jasné. Bah ale udělal jinou hrubici a to těsně před červeným faulem Osoua. U lajny přebral míč a při snaze o " Maradonovskou" ekvilibristiku o něj přišel a namočil Osoua do nepříjemné situace, kterou pak náš bek řešil opravdu hloupě. Ale spouštětčem průšvihu byl Bah.

  4. Hodnocení slávistů

    Slávista 51     před 2 lety 19.03.2022 06:36 |  
    0 8

    Za červený karty - maximálně za 3.
    Mandous - za 5

    • Re: Hodnocení slávistů

      Slávista 51     před 2 lety 19.03.2022 10:39 |  
      0 3

      Jó,
      za červený - 10 !

  5. Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

    Alfabet     před 2 lety 19.03.2022 08:17 |  
    5 1

    Ad brankáři: Není mi jasná koncepce práce s našimi brankáři. Pokud se nepletu, máme na 1 brankářský post v klubu pod smlouvou 8 (!) golmanů: Mandous, Kolář, Kovář, Markovič, Sirotník, Vágner, Stejskal, Kinský. A ti na hostování chytají jen velmi sporaidicky.

    • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

      Slavistat     před 2 lety 19.03.2022 08:42 |  
      8 0

      To víš to je tím, že v dlouho byl v minulých sezonách použitelný v A týmu jen Kolář a u něho se předpokládal přestup (před jeho zrakvením od debila Roofa), Kovář je na jiné věci ne na chytání. Tak se kupoval Stejskal a vychovávají se mladí. Stejskal asi nebyl pro trenéry úplně top a je i relativně mladej, šel na hostování s tím, že by po odchodu Koláře mohl být připravený na dvojku ve Slávii, a koupil se Mandous (při zranění Koláře na jedničku) a protože Kolář ještě neodešel tak máme v A dva brankáře na úrovni jedničky a ostatní jsou na hostováních. A v realitě, z těch mladejch se nakonec na jedničku někde v lize dostane sotva polovina a budu hodně rád, když jeden z nich bude tak dobrý, že bude mít na jedničku ve Slávii.

      • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

        fredydj (přítel SN)     před 2 lety 19.03.2022 12:20 |  
        0 2

        Stejskal bohužel na Slavii nemá

  6. Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

    sicilianbrno     před 2 lety 19.03.2022 09:03 |  
    10 1

    Tentokrat nesouhlasim s dvěma hrači. Baha bych určite neoznačoval jako vynika pruniku střely ve zdi, kde Bah je přilepenej na hračich zatimco Tecl nesmyslně z té zdi uhnul na stranu.
    U Plavšiče si protiřečiš, spravně řikaš že červena byla udělena nespravně a stejně napišeš že mu znamku kvuli tomu snižuješ, že se zakroku měl vyvarovat. Kdyby dostal jen žlutou, tak to tu vubec nezminiš....
    Jinak za mě muž zapasu take Holeš.

  7. Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

    Gordo     před 2 lety 19.03.2022 10:23 |  
    7 1

    U Sora nevím proč ho pouštět po pul roce? Je skvělý ale měl by ve Slavii něco dokázat. To potom ty evropské poháry jsou vlastně na nic. I když částce 40 a více mio v eurech se těžko odolá....

    • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

      Lunaris     před 2 lety 19.03.2022 14:10 |  
      3 8

      Když přijde vysoká nabídka, tak ho pustíš. Nikdy totiž nevíš, jak se on sám srovná s tím, že mohl někam přestoupit a klub mu brání. Obzvlášť u těch černoušků fakt nikdy nevíš, jak to jejich psychika pobere. Třeba by to zvládl, ale třeba taky ne.

      • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

        Slávista 51     před 2 lety 19.03.2022 16:07 |  
        2 1

        Sor jasně řekl, že chce do Slavie.
        Proč asi ?
        No protože ze Slavie bude rychlejší cesta na Západ a dělá proto zatím všechno, když nastoupí do zápasu.
        Bude mu přáno !

      • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

        Pert     před 2 lety 19.03.2022 16:46 |  
        5 4

        Máš pravdu, jsou v tom hrozní. Ne jako bílí srdcaři Coufal, Barák, Pavlenka, nebo Luftner, že? U těchhle příspěvků mi chybí jen ikonická úvodní věta - Nejsem rasista, ale ...

  8. Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

    Cross     před 2 lety 19.03.2022 10:24 |  
    8 11

    Ten druhý gól v naší síti by vytěsnilo 9 z 10 brankářů v okresním přeboru. Míč přece ani nezaplaval. Prostě Mandous si umanul, že bude klesat a ono ne. Kleknul si tam jako jelito.

    • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

      mig52     před 2 lety 19.03.2022 14:10 |  
      3 10

      Vís, Crossi, on to byl takový "Kolářovský" gól. Já nechápu, proč brankáři jdou proti střele z dálky dolů a ona pak skončí nahoře, byť tato byla sotva v polovině. I Kolimu se to stává. Mně také nakrkl ten první gól, 30m od brány, a Mandy se postaví doprostřed! Ntvl., už v žácích nás učili, že v takovem případě má stát gólman v 1/3 nebo 2/5 bráně od zdi a ne skoro za ní. Mandy asi sází a dal na to, že to půjde přes zeď, pohyb rameny to ukázal, pak zjistil, že to vsadil na špatnou hromádku a už nedoskočil. Prostě den blbec, ale je fakt, že chybuje a třeba teď fakt nevím, koho bych si v kysně přál.

  9. Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

    marcocruz (přítel SN)     před 2 lety 19.03.2022 10:33 |  
    18 0

    Rád bych dodal, že jsme jediný tým, pocházející ze střední / východní Evropy, který je ve čtvrtfinále letošních evropských pohárů

    • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

      mig52     před 2 lety 19.03.2022 13:58 |  
      1 2

      Jj., a postup do tučnĕjších pohárů projedeme s Ferenci a Poláky, kteří hrají o záchranu. Pozor. Já jsem fakt spokojený, zvláště po tom, jakou jsme dostali skupinu v KL. Přiznám, že v postup jsem moc nevěřil. Zmiňuji se o tom jen proto, jak hmatatelné je, že mince má dvě strany. A budu za vola, ale věřím v postup. My chtěli hrát na Fejenordu tvrdý presink, jako třeba na Chelsea, ale oni se z toho vykombinovávali a my pak nestíhali, teda v tom 1.poločasu u nich. Teď bych jim tam postavil autobus, jak to umí Libe:))), + 10 dalších
      ligových, zlikvidujeme jim brejky a možná do plných budou poloviční. A Sor, Oli nebo Standa :))) jim prchnou. Jen pokud do obrany budeme mít zdravé hráče.

      • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

        Lunaris     před 2 lety 19.03.2022 14:07 |  
        4 0

        Naopak, Feyenoord hrál na nás takový presink, že my jsme to v takové intenzitě nikdy nehráli.

  10. Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

    vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 19.03.2022 10:33 |  
    14 4

    Koukám kazdej místní odborník se stal brankářem, vy by jste chytili tak akorát rýmu. Prostě se Mandymu nepovedl zápas v daleko více utkáních nás podržel. Bohužel Koli nás potopil v Budapešti. V součtu nás oba brankáři vícekrát podrzeli než naopak. Navíc se postup stejně vybojoval, tudíž to zase není takový průser, jako třeba v té Budapešti.Hlavne at k těm chybám nedochází třeba lize při utkáních o titul. Tak bych se zase s tou kritikou trochu uklidnil.

    • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

      Slávista 51     před 2 lety 19.03.2022 10:35 |  
      3 6

      No,
      nepovedl ?
      Nejen obránci mu zrovna moc nepomohli, spíše naopak. !

      • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

        vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 19.03.2022 10:48 |  
        12 0

        Taky pravda, ale jak se říká brankář musí chytit něco navíc.

        • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

          Slávista 51     před 2 lety 19.03.2022 11:16 |  
          1 10

          chytil

          • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

            vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 19.03.2022 12:47 |  
            6 1

            Ale taky pustil, prostě žádný bezchybný výkon to nebyl, to si zase nemusíme nalhávat.

    • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

      Cross     před 2 lety 19.03.2022 15:54 |  
      3 6

      Vesměs tady chválíme. Když ale udělá velkou minelu hráč v poli, tak se tady kritizuje celkem běžně a je to dobře. Jsme zpětná vazba. Ale když udělá extra extra minelu brankář, kde kdo má pro to pochopení. Ten druhého Mandyho gól byl prostě mimořádný. Stačil krok doprava a trefilo by ho to do kebule. On si ale šel hledat brýle, sbírat houby, nebo co, a předvedl “zákrok” který by vyvolal salvu smíchu i v Kozolupech. Míč nezaplaval, ať si to Mandy pustí znova. Prostě se tam složil jako jelito z Horní Dolní.

      Věřím se z toho rychle probere.

      • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

        vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 19.03.2022 18:42 |  
        3 1

        Prosím nebuď komicky čí, že jsme zpětná vazba, snad nemyslíš tím náš realizák. Už vidím jak všichni nemohou dospat aby si přečetli zpětnou vazbu nás místních nymandů,nebo tedy laiků, abych snad někoho neurazil.

  11. hodnocení slávistů

    Myšák     před 2 lety 19.03.2022 10:34 |  
    6 0

    S Alanorem naprostý souhlas.Pochopitelně obrovská radost z postupu,i když s takovou hořkou pachutí,že se nám to nepovedlo kompletně všechno.Měli jsme to naservírované na zlatém podnose,jen si to vzít.....Škoda,škoda,škoda !!! Dost kňourání,hlavní úkol byl splněn a to je nejdůležitější ! Když se nám vrátí ve formě marodi,tak se Holanďanů vůbec nebojím !

  12. SOR

    donford     před 2 lety 19.03.2022 11:59 |  
    21 1

    Mám zdvořilý dotaz. Co víc by měl Sor na hřišti provést, aby dostal alespoň hodnocení se stupněm 9? V zápase s Lincem dal branku po samostatném úniku a předtím také při samostatném úniku přihrál Bahovi na tutovku do prázdné branky. V Praze jim dal 2 góly. Větral jejich obranu doslova sám. Myslím, že se jim o něm zdá ještě dnes. Možná, že už ho celá fotbalová Evropa s velkým zájmem sleduje. Naši fotbaloví odborníci jsou jím udiveni. Co má tedy ještě udělat, dokázat, aby si zasloužil v hodnocení devítku? V obraně hrát neumí a doufám, že ani nebude a létat také ne, ač jeho rychlost letu podobná je i tak nevídaná. Turky pokořil a Linec vyřadil také. Dohromady jim dal snad 7 branek.

    • Re: SOR

      mig52     před 2 lety 19.03.2022 13:45 |  
      7 5

      Dobrý dotaz. Zřejmě pochytat střely z bufetu, které skončily v síti.:))) Sorovi se vyčítá (nemám na mysli Alanora), že něco zazdí a šup, hodnocení jde dolů. Ale promění skoro polovinu šancí, a týmu se hraje úplně jinak, než když Teclík razítkuje gólmana soupeře (asi místo žádaného autogramu pro kolegu) nebo posílá pozdravy kamarádům do sedmnácté řady.

    • Re: SOR

      vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 19.03.2022 18:45 |  
      2 0

      Já mám čisté svědomí za domácí zápas jsem mu dal devět a venkovní osm. :-)

  13. Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

    Staal11     před 2 lety 19.03.2022 13:35 |  
    2 0

    Jen bych doplnil, že LASKU by stačily dva góly na prodloužení,ne na postup,ne?:)

    • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

      mig52     před 2 lety 19.03.2022 13:37 |  
      1 7

      Jasně, v případném prodloužení bychom je spláchli. :)))))

      • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

        Staal11     před 2 lety 19.03.2022 13:42 |  
        6 0

        Tak máš pravdu, že by nás v prodloužení dorazili,ale o tom řeč nebyla

  14. Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

    Lunaris     před 2 lety 19.03.2022 14:17 |  
    8 10

    Viníci výsledku Ousou s Mandousem, kteří zaslouženě dostali nejnižší známky. Chyby jak odněkud z přeboru, nevídané na téhle úrovni.

    • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

      Slávista 51     před 2 lety 19.03.2022 16:00 |  
      0 9

      Mandous ?

      • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

        Lunaris     před 2 lety 19.03.2022 20:09 |  
        7 0

        Ano, Mandous, to je náš brankář.

        • Re: Hodnocení slávistů - LASK Linec - Slavia 4:3

          Slávista 51     před 2 lety 19.03.2022 22:19 |  
          1 3

          A bude.