Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

Slavia doma na Feyenoord nakonec nestačila a ve čtvrtfinále opouští evropské poháry. Se vztyčenou hlavou a důstojně.

Nejprve pár slov k samotnému zápasu. První půle byla ze strany Slavie skvělá a nebál bych se říct, že vzhledem k sestavě, v níž scházel klíčový Holeš, atakovala maximum možného. Hrálo se v obrovském tempu a Slavia byla lepší. Po smolném brzkém inkasovaném gólu dokázala rychle odpovědět po hrubce hostů. Mírnou převahu pak proti silnému soupeři ve vedoucí gól přetavit nedokázala.

Už závěr prvního dějství, kdy se Feyenoord oklepal a měl jednu dvě šance, byl předzvěstí dění v poločase druhém. Slávistům jako by trochu došla šťáva a tahali za kratší konec. Rotterdam byl lepší a my jsme ne a ne navázat na výborný výkon v první půli. Nešlo ale o žádný obří tlak hostů, spíše platonický, až na jednu velkou šanci, kterou vychytal Mandous.  Pak to ale přišlo. Náš brankář fatálně chyboval a daroval soupeři gól na zlatém podnose. Za tehdejšího stavu a rozložení sil na hřišti to bohužel bylo fatální. Trenéři provedli pár změn a pokusili se zariskovat, Slavia ale už neměla na vyrovnání síly. Hra se nám spíš rozpadla a soupeř z brejku definitivně rozhodl.

Do semifinále tak jde nizozemský soupeř a je třeba mu pogratulovat. Feyenoord se prezentuje velice pohlednou ofenzivní hrou a je třeba si přiznat, že v součtu všech čtyř zápasů, které jsme s ním tuto sezonu odehráli, je prostě o fous lepší. Postup sice nebyl nijak zvlášť daleko a při shodě okolností mohla jít dál Slavia, ale fotbal byl v tomto případě bohužel spravedlivý. Nás doběhly potíže s kádrem, kdy se zranil klíčový hráč středu zálohy Holeš, zatímco uzdravení dlouhodobí marodi Hovorka s Provodem nebyli na soupisce. A při tak okleštěných možnostech, kdy většinu lavičky zabírali dorostenci, se tak dobrému soupeři čelí těžko. A odchodů opor (stačí si porovnat v diskusi zmíněnou sestavu proti Leicesteru oproti té včerejší) je za poslední roky také dost na to, abychom si mohli klást cíle jako finále evropského poháru.Prodeje nekritizuji, jen je beru jako ekonomickou nutnost. A v tomto směru je prostě holandská liga i Feyenoord o level jinde. O větších soutěžích a týmech ani nemluvě.

Kromě omezené soupisky dvojzápas výrazně poznamenaly i chyby našich brankářů. V tomto směru bych se nebál říct, že jsme tak trochu sklidili, co jsme zaseli. Ostatně já jsem psal už po Linci, že z toho, jak to tu máme u gólmanů nastaveno, nekouká nic dobrého. Kolář tu měl nezdravě silnou pozici z minulosti vzhledem k současné výkonnosti, která bohužel zásadně utrpěla zraněním z Glasgow. Mandous si po mnoha chybách kolegy nakonec právem vydobyl místo jedničky a byl naší podzimní oporou. Na jaře však byla jeho pozice zpochybněna nasazením Koláře na Spartu a poté i ztrátou postavení po prvním nepodařeném zápase v Linci. V Rotterdamu se bohužel ukázalo, že návrat starého dobrého Koláře byla jen chiméra. Včera pak naše naděje pohřbil zpět vytažený Mandous.

Bohužel k tomu podle mě vše směřovalo. Nejistota a pozice dvou vyrovnaných brankářů, kteří se točí jako figurky na orloji a jen pár dnů předem se dozvídají, jestli půjdou do branky, podle mě nevede k ničemu dobrému. Tento post je specifický a je potřeba k němu přistupovat jinak než u hráče v poli. Pro ideální výkony gólmana je podle mě potřeba hierarchie a důvěra. Z toho guláše, který na brankářském postu v současnosti je, teď na závěr sezony nebudeme vybruslovat úplně snadno. Předpokládám, že teď v Jablonc bude chytat Kolář. Po něm by si trenéři měli sednout a určit lepšího z gólmanů, který dostane důvěru na zbytek ročníku.

Nechci ale končit negativně. I když jsme si v tomto případě podle mě naběhli na vidle sami, tak účinkování v EKL (bohužel po pokažené letní kvalifikaci) je skvělým úspěchem! A chci všechny ve Slavii ocenit za to, jak náš tým zvládají udržet na velmi vysoké evropské úrovni navzdory nutným prodejům největších opor. Díky za to! A když se povede uhájit první místo v tabulce a obhájit titul, tak to bude další senzační sezona, která se zapíše zlatým písmem do slávistické historie! Feyenoord je pryč, pojďme si za ligovým triumfem, přátelé!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 2 - Předvedl sice dva výborné zákroky tváří v tvář hráčům soupeře, vše ale bohužel přebil obrovský kiks při rozehrávce, který rozhodl zápas. S otazníkem je i třetí inkasovaný gól, kdy měl možná zůstat více zatažen. Mandous tu sice dostává víc prostoru, než by před sezonou čekal, i tak je můj názor takový, že zpětná vazba od trenérů nebyla ideální. Měli si víc vážit jeho podzimních výkonů a dát mu dostatek důvěry. Tu nedostal a výsledkem jsou pokažené zápasy v Linci a s Feyenoordem, zatímco se nekoná ani Kolářův návrat do dřívější formy. Těžká situace na brankářském postu před začátkem ročníku.

Alexander Bah - 6 - Podle mě odehrál nadstandardní zápas. V první půli patřil k našim nejaktivnějším hráčům a hrál výborně. Ve druhé še sice jeho výkon dolů jako u celého mančaftu, i tak bych ho ale řadil k naším nejlepším hráčům. Byl sice u třetí inkasované branky, ale tam Sinisterru bránil natěsno a těžko mu to výrazněji vyčítat.

Aiham Ousou - 4 - Proti Pardubicím zahrál výborně, tentokrát se ale jeho návrat do sestavy neukázal jako vhodné řešení. U prvního gólu míč zbytečně tečoval, což je pro vysunutou obranu problém. To už je lepší do toho nesahat vůbec, když na míč pořádně nedosáhnu. Nedá se říct, že by ve zbytku zápasu hořel, ale několik nejistých momentů měl. Při podpoře útoku si několikrát nesmyslně předkopl míč a byl z toho nebezpečný brejk.

Taras Kačaraba - 3 - V diskusi jsem si přečetl, že je svou kvalitou na úrovni Frydrycha či Takácse. Já bych s tím úplně nesouhlasil a podle mě má Kačaraba své limity o dost výše než zmíněná dvojice. Problémem je nestálá výkonnost. Někdy zahraje skvěle, jindy je ale nejistý a dělá zbytečné chyby. Takový byl bohužel z jeho strany včerejší zápas. V obraně několikrát výrazněji chyboval a v závěru si ještě připsal nesmyslnou červenou kartu za rozhodnutého stavu. Chápu, že to bylo v zápalu boje, ale už o nic nešlo a teď bude chybět na klíčovou kvalifikaci v příštím roce.

Oscar Dorley - 6 - Nebyl sice tak výrazný jako Bah na druhé straně, ale zápas podle mě zvládl dobře a zvlášť kombinačně byl velmi silný. Proti jeho výkonu nemám výraznějších námitek a řadím ho mezi ty lepší na naší straně.

Ivan Schranz - 5 - Zápas odmakal. Dozadu hrál velmi poctivě a snažil se i dopředu, bohužel to bylo bez výraznějšího efektu a prosadit se proti silnému soupeři nedokázal.

Maksym Talovjerov - 4 - Realita je bohužel taková, že pro tuto úroveň je v záloze slabinou. Tentokrát se ale jeho nasazení při vypadnutí Holeše nedá trenérům vyčítat. Nějaký přínos při bránění a mezihře měl, ale ostatní hráči na hřišti byli lepší. Talovjerov podskočil několik míčů, což by se mu při jeho výšce nemělo stávat, nestíhal ani po zasunutí na post stopera. Jeho chování při roztržce s Traorém chápu. Zdálo se, že vše začal Traoré a Talovjerov se bránil. Těžko předpokládat, že by se Maksym obořil na Ibru a pak mu ukazoval, že moc mluví. A něco Talovjerovovi vyčítat podle mě není na místě. On hraje naplno, jen tento level zatím nedává.

Ibrahim Traoré - 7 - Potvrdil, že je ve skvělé fazóně a byl naším nejlepším hráčem. Vstřelil náš jediný gól, když ho do tutovky vyslal Kokcu. Pozice to byla tutová, i tak bych ale ocenil, jak Traoré zachoval chladnou hlavu a položil si brankáře. Ve druhé půli pak předvedl jedno velice pěkné sólo přes několik protihráčů. V závěru mu ale zbytečně pochodovaly nervy, když se obořil na rozhodčího, soupeři i spoluhráče. Myslím si, že trenéři zareagovali tak akorát, když ho stáhli, aby ještě nedostal červenou.

Ondřej Lingr - 5 - Odmakaný zápas jako u Schranze. Těžko mohu víc hanit poctivý výkon, stejně tak ho ale nemůžu víc vyzdvihnout, protože se výrazněji proti obraně soupeře prosadit nedokázal.

Peter Olayinka - 5 - Makal a dřel, byť výsledky jeho snažení byly různorodé. I když se mu ale akce ne vždy dařily, tak podle mě nezahrál špatně a na hřišti byl cítit. Lepší pětka. Jen těch emocí je z jeho strany (možná i vlivem kapitánské pásky) někdy az příliš a měl by je směřovat spíš k vlastnímu výkonu.

Yira Sor - 5 - Hned v úvodu pohotově pálil, ale brankář jeho střelu zneškodnil. Zbytek zápasu odmakal a svou prací týmu pomohl. Nic výraznějšího ale tentokrát neukázal.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

čtvrtfinále - Čtvrtek 14. 04. 2022 21:00

Evropská konferenční liga, 2021/2022
1 - 3
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

14. Ibrahim Traoré

Feyenoord Rotterdam
Feyenoord Rotterdam

2. Dessers
59. Dessers
78. Sinisterra

Komentáře (115)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    buri     před 2 lety 15.04.2022 17:00 |  
    7 4

    S komentářem souhlas, s bodováním až na Talovierova taky. Dal bych mu jen za 3...

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    mig52     před 2 lety 15.04.2022 17:04 |  
    7 7

    Alanore, za mne výborné hodnocení utkání i názory okolo jistých problémů. Jen jednu věc bych připomínkoval, byť se jedná o malichernost. Pokud jsi v prvním zápase dal Kolářovi trojku, měl ji Mandous dostat též. Oba měli jednu výraznou hrubici, pak nepřesvědčivé zákroky u dalších gólů. Jenže Mandy vytáhl pár skvělých zákroků, Ondra vyrazil jednu nebezpečnou střelu, kterou měl v dosahu a která měla dobrou výšku. Takže Aleš nebyl horší. Že bys ocenil Ondrovi hru nohama?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      sicilianbrno     před 2 lety 15.04.2022 18:15 |  
      8 3

      Volil bych lip slova, jestli o Kolařovi napišeš, že měl jednu velkou hrubici, tak o Mandousovi musis napsat, že to byla totální, fatální chyba. Nemužeš tyto dvě hrubky dát na stejnou úroveň.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

        mig52     před 2 lety 15.04.2022 19:45 |  
        4 4

        Tak nechytej za slovo, to bych musel napsat dokonalou slohovku. Z matematického hlediska výsledku ti vyjdou velká hrubice a totální fatální chyba nastejno!!!


        Komentář byl uživatelem upraven (15.04.2022 19:46) . Zobrazit původní komentář

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    Harvey     před 2 lety 15.04.2022 17:07 |  
    10 21

    Sedmička pro Traorého je blbost. V jedný situaci mu přálo štěstí, dvakrát předvedl ten svůj super driblink na místě. Tím pozitiva za zápas končí. Ale z hlediska povinností středního záložníka naprosto tragickej, přetragickej výkon. A pak si ještě otevře hubu na Talovierova, kterej hraje se na hřišti mimo svůj post s horečkama přes 39 stupňů a může se na hřišti posrat, aby zalátal díry v záloze plynoucí z Traorého poziční nevyspělosti a omezené dynamiky. Stoperů je mi za Traorém vždycky líto. Stoper nemůže předvést kvalitní výkon, když má před sebou místo zálohy dálnici.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      rak (přítel SN)     před 2 lety 15.04.2022 18:05 |  
      7 0

      Úplně s tím souhlasím. Gól vyřešil skvěle. Někdy žasnu, co dokáže s míčem a jak je schopen přejít pár hráčů. Chvílemi zazáří, ale jen chvílemi. Ale jinak na něm hra stát nemůže, už se to ukázalo víckrát. Občas něco vypustí, zazdí, je taková trochu neřízená střela. Bylo to ve středu od nás bez myšlenky. Dostal se sice do formy, ale zase bych ho nepřeceňoval. Do budoucna vidím jeho roli hlavně v práci s africkými hráči. Jak nastoupil Ševčík s Plavšičem, zdálo se mně to lepší, ale bylo už pozdě.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    SKEP     před 2 lety 15.04.2022 17:16 |  
    3 9

    Když se Sor neprosadí v české lize, je to vysvětlováno neatraktivním silovým pojetím a dinosaury s licencí (Rada, Bílek, Panik, Klusáček), parkující autobus ve vlastním pokutovém území. Když je Sor neviditelný na evropské scéně, je veleben soupeřův kouč Arnošt Slot za bezchybnou taktickou přípravu. Jakou variantu lze očekávat v neděli?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      Harvey     před 2 lety 15.04.2022 17:24 |  
      3 2

      Sor má za 300 minut v lize xG 3,19 takže jeho neprosazení jde za dobrýma zákrokama golmanů/horší koncovkou v těch zápasech, nikoliv za obranou či herním stylem.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    Steevee     před 2 lety 15.04.2022 17:27 |  
    14 5

    Cca dejme tomu, ale Olayinka teda fakt, ale fakt nebyl dobrej. Joo, on je poctivej. To víme. Ale k tomu včera NIC navíc. Od příště si budu dělat čárky k jeho pokusům přejít 1 na 1 a k tomu, kdy se mu to povede. K tomu druhýmu moc papíru bohužel nespotřebuju...

  6. Mandous - 2

    Slávista 51     před 2 lety 15.04.2022 17:58 |  
    3 2

    a Troaré - 7
    ?

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    provit     před 2 lety 15.04.2022 18:13 |  
    5 4

    Za mě pěkně napsané hodnocení. Jen tedy ke gólmanům: Nemyslím si, že by hlavní příčinou Kolářových problémů byl zápas na Rangers, i když ho zcela jistě ovlivnil. Přeci jen, už před tím zákrokem nechytal nijak oslnivě a pouštěl na svoje poměry dost gólů, i když nijak zásadně nechyboval. Na druhou stranu, po svém návratu odchytal konec sezony velmi dobře (viz třeba finále poháru s Plzní). Spíše tak vidím problém ve složení stoperské dvojice před ním. Na konci loňské sezony chytal zpravidla za dvojicí Kúdela - Zima nebo Kúdela - Deli, a to jak víme, bylo synonumum jistoty. Naopak letos, když to vždy nebylo úplně ok, před ním stál buď Kačaraba a Zima (víme, že Zima bez Kúdely byl poloviční Zima), nebo Kačaraba a Ousou. Tím neříkám, že jsou Kolářovi chyby chybami špatných výkonů našich stoperů. Zkrátka hrají trochu jinak než na co je Kolář zvyklý a mají výrazně méně zkušeností, což může vést k tomu, že v určitých herních situacích zvolí jiné řešení než na které byl Kolář dříve zvyklý a to ho může rozhodit. Tím ho neomlouvám, za chyby byl kritizován právem, ale nevěřím, že je vše jenom v něm. Souhlasím s tím, že by do konce sezony měli trenéři z Ondry a Aleše vybrat jednoho, kdo půjde jako jednička do přípravy, a tomu druhému zkusit najít nějaké pěkné hostování nebo přestup, pokud by přišla zajímavá nabídka. A dvojkou pak udělat jednoho z dvojice Kinský/Markovič. Alespoň Markovič už by to měl zvládnout, v opačném případě bych trochu pochyboval o jeho perspektivě do budoucna.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    rybarmirek     před 2 lety 15.04.2022 18:22 |  
    12 0

    S hodnocením až na drobnosti souhlas.Vcera rozhodl fakt, že nemohl hrát Holeš,o tom jsem přesvědčen.Pouze nevím proč nehrál Ondra Kudela,asi nemohl.Schazela mi tam dirigence,o hráčích se zde nebudu zmiňovat,to udělají jiní.Je ale pravda,že když nastoupili Plavsic a Ševčík,bylo to najednou fotbalovejsi,to je čistě můj osobní názor.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      mats     před 2 lety 15.04.2022 19:19 |  
      11 0

      S Holešem souhlas. Věřím, že by defenziva s ním nebyla tak chaotická, jak to občas vypadalo.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    Rudolfonc (přítel SN)     před 2 lety 15.04.2022 18:24 |  
    24 1

    Když jsem viděl, že stopeři budou Kačaraba a Ousou, tak jsem čekal nějaký zbytečný kiksy, protože ve všech důležitých zápasech někdo z téhle dvojice nějak tímto způsobem selže. Měl jsem pocit i, že jsme měli mnohem dříve střídat. V druhém poločase to vůbec nefungovalo a reakce střídáním přišla z mého pohledu opravdu pozdě.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      Leksel     před 2 lety 15.04.2022 21:30 |  
      13 1

      To otálení se střídáním mě taky překvapilo, nechápal jsem, na co Trpiš ještě čeká, byl to zmar a neschopnost ohrozit branku. Z trojice Ousou, Kačaraba a Talovjerov, která vytvářela spíš ohrožení naší branky, byl až před třetím gólem střídaný Ousou. Tím pozdním střídáním se promarnila šance pokusit se s tím výsledkem ještě něco udělat. Ve 2. půli jsme byli špatný, mělo se to okysličit mnohem dřív.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    SKSVenca     před 2 lety 15.04.2022 18:32 |  
    6 3

    Hodnocení v pořádku, jen Lingrovi bych dal o stupeň nižší známku. Už delší dobu si všímám, že když se nedostane do zakončení tak je kromě nějaké bojovnosti v podstatě nulovej. V takových zápasech by na alespoň průměrnou známku měl podle mě stačit o něco lepší výkon, než který předvedl on.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    kobo (přítel SN)     před 2 lety 15.04.2022 19:14 |  
    22 0

    Od našich brankářů je trénéry vyžadována aktivní hra, dělá se z nich libero. V naší lize dejme tomu, máme o jednoho hráče v poli navíc. S lepšími soupeři si ale hráči místo jednoduchého řešení pryč od brány zbytečně často pomáhájí přes brankáře, tím ho dostávají pod tlak, a z toho pramení jejich zcela zbytečné chyby a góly.
    Zajímalo by mě porovnání, kolikrát zapojí obránci kvalitních evropských týmů za zápas do hry svého brankáře, a kolikrát to udělají naši obránci. I když se to těžko dá porovnat, u Slavie mi připadá, že to brankáři dostávají mnohem víc do "špeku".

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      Myšák     před 2 lety 16.04.2022 10:02 |  
      3 0

      Kamaráde, já s tebou naprosto souhlasím! V rozehrávce nakrátko nebo zpátky k naší bráně vidím 80% alibismu

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      honza304     před 2 lety 17.04.2022 17:01 |  
      0 1

      Chtěl jsem napsat něco podobného. Tento styl spoléhání se na brankáře můžeme uplatňovat v naší lize, ale tady proti presujicim rychlíkum je to výrazne ohrožení naší brány. Někdy je lépe, aby to obránce kopl kamkoli dopředu nebo na tribunu než brankářovi na lajnu.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    Juventus turin     před 2 lety 15.04.2022 19:25 |  
    8 3

    Hoši děkujem

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    Alky (přítel SN)     před 2 lety 15.04.2022 19:40 |  
    5 4

    Nemůžu v hodnocení souhlasit se známkami pro Talovierova a Kačarabu. Taras hrál na pět, zatímco Max na 3. A i ta Tarasovo ČK byla "vytvořena" druhým zmiňovaným, čili by se to tak mělo promítnout i do hodnocení.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    IJS     před 2 lety 15.04.2022 21:05 |  
    15 4

    Nejdříve ke komentáři, který je veden hlavně v duchu brankářských chyb. Trenérský štáb se určitě rozhodoval dle své nejlepšího přesvědčení a k očekávanému prospěchu Slavie, ovšem s takovýmto kiksem se nedá kalkulovat... Jedině chtít po brankářích, aby to hned mydlili dopředu a co nejdál od branky! K tomu střídání se na postu jedničky - je pravda, že to není ideální, ale vžijte se do pozice např. Štěpána Koláře, který má na jedné straně Ondru, který 3 roky táhl Slávii nahoru a s doslova nasazením života dochytal loni sezónu k titulu. Neměl ho kdo vystřídat! A na druhé straně má Mandyho, který si prošel rodinou tragédii a jeho úspěšný podzim ho vrátil do reality a přivedl do reprezentace. Umíte si představit, že dle Vás, jednoho kluka naprosto odepíše! Jsme jen lidi!
    Bodové hodnocení za mně odpovídá. Jen Mandousovi bych dal klidně 5! A naopak bych ubral u Maksyma. Jeho přínos pro tým je ve hře minimální a z pozice "šestky" hraje většinu míčů zpět a brzdí hru. Ale nejvíc mě naštval incidentem vůči Traoremu! Bylo to po jeho další chybě a jako "mlaďas" by to měl výtku respektovat a ne se projevit jako frocek! A kamera to samozřejmě brala a co řekl, to se dalo z úst odečíst! Ráno se tomu věnovala media ( hlavně samozřejmě Sport ) více jak samotnému zápasu. Najednou se začíná pochybovat, jak je vlastně s tou prezentovanou a vychvalovanou kabinou ve Slavii. Media mají o čem psát a snažit se mužstvo rozložit! Předpokládám, že si to JT a spol. rychle v kabině vyřídí a ku prospěchu věci. Mě by např. nevadilo, kdyby si Maksym do konce sezóny kopl tak akorát za Béčko!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      mig52     před 2 lety 16.04.2022 07:10 |  
      7 6

      Ježíšmarjá, neblázni. "Jak je to s tou vychvalovanou kabinou"?! Sport je o emocích, copak se i ve skvělé partě za jistých situaci nemohou hráči poslat do řitě? My měli skvělou partyju, jak u nás pravíme, a stávalo se nám to často. U pozápasoveho piva jsme o tom už nevěděli a pokud šlo o něco většího, šli jsme to rozpustit a narovnat panákem. A nepochybuji, že i ve Slavii takovou prkotinu vyřeší hravě, pokud ji vůbec budou řešit. Možná se ogaři už v kabině drželi kolem ramen. Jistě, novináři, zvláště z jistých plátků, mají sousto. Nasrat na ně!

  15. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    Betynka58     před 2 lety 15.04.2022 22:55 |  
    9 8

    Absolutně nemohu souhlasit s dvojkou pro Mandouse. Nemohu si pomoci, ale občas mám dojem, že Alanor až příliš dává důraz na to, jaký vliv měla určitá minela vliv na konečný výsledek. Ač je Kolář mým velkým oblíbencem, Mandous mi tentokrát přišel mnohem jistější než Koli minulý týden, proto bych mu dal alespoň čtyřku. Dvojka je docela úlet. Dokonce i Trpišovský říkal, že podal jinak jeden z nejlepších výkonů, co je ve Slavii.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      Slávista 51     před 2 lety 16.04.2022 05:36 |  
      2 11

      Mandou alespoň za 5, jako vyšla většině mužstva.
      Všechny góly jsou vlastně celého mužstva, protože si neodpustí " útočit " na vlastní branku - místo na soupeřovu !

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

        Slávista 51     před 2 lety 16.04.2022 06:11 |  
        0 2

        Mandous

  16. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    zdenek_prachar     před 2 lety 16.04.2022 00:14 |  
    11 11

    Ještě bych dodal ke konfliktu Traoré vs Max. Při třetím gólu se tam Traoré motal úplně nesmyslně asi tak na půl metru. Nejdřív vykročil do nikam, pak se sotva šouravým krokem vracel, spíš koukal jak to dopadne. Zatímco Max s Bahem v plném sprintu zkusili gólu zabránit, Traoré se na tu situaci úplně vysral. Načež začne prudit Maxe, že blbě stál... Traoré v tom zápase nepředvedl vůbec nic - ten jeden průnik byl vpodstatě na místě a skončil špatnou přihrávkou, jinak spousta špatné poziční hry a několik vypuštěných návratů. A konflikt s Maxem a následně po zápase s Olayinkou. Já vím, že je těžké nenechat se strhnout jeho góly, ale on by měl především držet střed zálohy a pomáhat defenzivě. Jenže středem zálohy chodili do stoperů rozeběhnutí hráči soupeře, stoperům pomáhal převážně Max, ale prostě tam byly díry.
    Ono je to vlastně fuk, ale fakt bych si myslel, že do budoucna je daleko lepší dát Traorému roli v práci s africkými hráči přicházejícími zejména z těch akademií, se kterými se podepsala smlouva a hráči z nich budou přicházet. Na hřišti bych jeho roli umenšoval.
    Na druhou stranu nemám k dispozici statistiky a nejsem odborník, jde jen o můj dojem...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      Slávista 51     před 2 lety 16.04.2022 05:32 |  
      2 5

      A přesto vyšel jako hráč mužstva.
      Divné !

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

        VanDel     před 2 lety 16.04.2022 09:35 |  
        1 1

        Vzhledem k bídnému výkonu ostatních, to není nic extra. Prostě klasický "Jednooký mezi slepými".

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      rak (přítel SN)     před 2 lety 16.04.2022 09:17 |  
      5 0

      Já bych k němu nebyl tak příkrý, ale je v tom i dost pravdy. Na druhou stranu měl i velmi dobré akce. Opakuji, to co si myslím a ukázalo se to už víckrát. Afričtí hráči mají něco navíc, co nám pomáhá víc v Evropě než v lize, a je super je tady mít. Na druhou stranu, když hra mužstva má stát vysloveně na nich v mužstvu, tak to většinou není úplně dobré. V tom teď úplně extrémně chyběl Holeš. Žádný lídr tam nebyl. Myslím, že to je jinak i cíl Slávie mít základní kostru mužstva domácí. Nemusí to asi být čistě české, ale když teď přemýšlím, jestli některé špičkové mužstvo stojí na afrických hráčích, tak mě vůbec nikdo nenapadá. Ani jejich národní týmy nezáří. Oni mají své specifické kvality, ale stejně tak i slabiny (a týkalo se to i vzývaných dominantních Ngadea s Delim, občas udělali nepochopitelné věci). Tak to aspoň vidím.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

        Slávista 51     před 2 lety 16.04.2022 09:28 |  
        2 1

        Každý cizinec v mužstvu, by měl být lepší,
        než domácí.
        Občas se jim to nevede, bohužel.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

          Martin 58     před 2 lety 16.04.2022 17:25 |  
          0 0

          Pakliže se jim to občas nevede, tak to musí nutně znamenat, že většinou jsou lepší, a pak je všechno v pořádku.

  17. Oussou

    pinochet     před 2 lety 16.04.2022 01:10 |  
    3 5

    Nesouhlasím s tím, že by zahrál lépe než Kačaraba. Je to už celkově třetí zápas se silnějším soupeřem(2x Sparta), který vysloveně nezvládl. Nerozumím tomu, proč nehrál Kúdela, určitě by nemohl být horší. Dokonce Talovierov mi přišel poté, co byl stažen na stopera, o parník lepší než Oussou. Dle mého je naše TOP stoperská dvojice pro konec ligy Kúdela-Hovorka s variantou č. 1 Talovierov.
    Problém je, že aktuálně nemáme brankáře, na kterého bychom se mohli spolehnout. A nejsem si vůbec jistý ani Sorem na hrotu. Je sice rychlý, ale splašený, dle mého bude jeho problém v naší atleticko/defenzivní lize pokračovat.


    Komentář byl uživatelem upraven (16.04.2022 01:11) . Zobrazit původní komentář

  18. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    bbslavia     před 2 lety 16.04.2022 07:37 |  
    9 12

    Jenom doplnim,že nám chybí stopeři typu Deliho a Ngadea.S nimi bychom přes Rotterdam přešli.Jistota v defenzivě a kvalita při standartkách.Nedají se typologicky nahradit.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      Harvey     před 2 lety 16.04.2022 09:39 |  
      11 5

      Jasně, proto Gent s Ngadeu vypadl o kolo dříve proti Paoku. Přes Rotterdam? Gratuluji Feyenoordu, že postoupili přes Prahu.

      Edit: imho tohle nostalgický lpění na hráčích, kteří tu nejsou (a k tomu jeden odešel čůráckým stylem a druhého agenti dávali Slavii planou naději do konce přestupního termínu s tím, že pak odešel hrát lehkej nadprůměr turecký ligy hlavně kvůli prachům) je cesta do pekel, které se naštěstí náš realizák ani vedení nedrží. Už čekám jen zvolání, že kdyby tu byl Miňo Stoch tak jim dá dva fíky z dálky a typologicky je to kvalita, která se nedá nahradit. Všechny jsme zatím dokázali nahradit, dokonce i Suka nebo Coufala, kteří si dávají Premier League s prstem v nose. Natož pak frajera jehož strop je Gent. Jedinej koho jsme zatím naštěstí nemuseli a dost možná ani nedokázali nahradit je Tvrdík, Trpišovský a jeho tým. Jinak máme na všech postech takovou kvalitu, že si můžem mlaskat a neskutečnou schopnost obměňovat kádr.


      Komentář byl uživatelem upraven (16.04.2022 09:52) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      bbslavia     před 2 lety 16.04.2022 14:23 |  
      5 6

      Deliho ani Ngadea jsme nenahradili.O Stochovi nikdo nepíše.Suka jsme nenahradili.

  19. KAŽDÁ PŘÍTOMNOST MÍČE V BLÍZKOSTI

    Slávista 51     před 2 lety 16.04.2022 07:44 |  
    0 6

    naší brány, vlastně hrozí gólem ( jak se ukazuje, nejen v zápasech Slavie ).
    Proto je nutné vždy hrát pokud možno, co nejdále od vlastní branky.
    A občas také vystřelit na soupeřovu branku, vždy je možnost dorážky.

    • Re: KAŽDÁ PŘÍTOMNOST MÍČE V BLÍZKOSTI

      necich     před 2 lety 16.04.2022 08:42 |  
      4 3

      Mám lepší postřeh. Pokud budeme mít 100% držení míče tak s největší pravděpodobností neprohrajeme...

      • Re: KAŽDÁ PŘÍTOMNOST MÍČE V BLÍZKOSTI

        mig52     před 2 lety 16.04.2022 10:58 |  
        3 2

        Sis nevšiml, že jsme si dali pár vlastňákú.:))))

        • Re: KAŽDÁ PŘÍTOMNOST MÍČE V BLÍZKOSTI

          wimpy     před 2 lety 16.04.2022 10:59 |  
          1 1

          Proč myslíš, že napsal "s nějvětší pravděpodobností"? :-)

          • Re: KAŽDÁ PŘÍTOMNOST MÍČE V BLÍZKOSTI

            necich     před 2 lety 16.04.2022 11:19 |  
            0 1

            Na radnci se uvolnilo místo tiskového mluvčího. O jeho obsazení mám jasno..:)

    • Re: KAŽDÁ PŘÍTOMNOST MÍČE V BLÍZKOSTI

      SKEP     před 2 lety 16.04.2022 09:22 |  
      11 2

      Souhlasím, dost bylo moderny! Nesmyslná inspirace stylem hry z dílny sebestředných teoretiků Guardioly, Kloppa a dalších prznitelů kvalitní kopané nás letos stála postup do skupiny LM, EL, vyřazení v playoff Konferenční ligy a zejména stopku v domácím poháru! Jedinou cestu vidím v návratu ke kořenům, v oprášení staré dobré metodiky, kdy obránce je na hřišti ryze od bránění. Takže našim stoperům zakázat vstup na soupeřovu polovinu, s výjimkou standardních situaci. Nerad to sice vidim, nicméně v krajním případě bych stoperům umožnil překonání půlky též v posledních minutách špatně rozehraného zápasu a snaze o srovnání score. Pravidlem u stoperů by měla být i hra na jeden dotek.
      Logicky, není větší jistoty než každý balón hned z první bezpečně urazit co nejdále od vlastní brány. Vezme-li si Trpišák tato odborná doporučení k srdci, titul a skupinová fáze LM na nemohou minout!

      • Re: KAŽDÁ PŘÍTOMNOST MÍČE V BLÍZKOSTI

        Slávista 51     před 2 lety 16.04.2022 09:25 |  
        1 2

        Tak jest !

    • Re: KAŽDÁ PŘÍTOMNOST MÍČE V BLÍZKOSTI

      Cygnus     před 2 lety 16.04.2022 09:38 |  
      3 2

      Czaplár který se chlubí tím že jeho hráči v přípravě běhali maximálně 50 m v kuse ti dá určitě za pravdu. Šilhavý ti zatleská. Totální fotbal je nesmysl, Trpišovský, Klopp a Guardiola by měli vrátit svoji trenérskou licenci. Vůbec tomu nerozumí.

      • Re: KAŽDÁ PŘÍTOMNOST MÍČE V BLÍZKOSTI

        SKEP     před 2 lety 16.04.2022 09:54 |  
        1 2

        Již řadu let kroutím nevěřícně hlavou nad tím, jak může kromobyčejně zámožný šejk pan Mansúr u svého týmu trpět katalánského diletanta Guardiolu. Jako by Anglie neměla své odborníky! Například Harry Redknapp s vizáží gentremana, který právě individuálně zdolal láhev 12leté whisky, by pro Citizens představoval trefu do černého!

        • Re: KAŽDÁ PŘÍTOMNOST MÍČE V BLÍZKOSTI

          mart     před 2 lety 16.04.2022 10:23 |  
          0 0

          :-), nebo Glen Hoddle, ktery neco rika, ... ale v polovine zapomene co. A po chvili zase zace neco nadherneho vypravet :-)
          Hoddle jako fotbalista asi nepochopeny genius, ale jako odbornik/komentator uz jen nepochopeny.
          Redknapp tomu aspon rozumi, ... i kdyz :-)

  20. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 16.04.2022 08:39 |  
    4 0

    Bohužel to těm našim brankářům úplně nejde jak by si člověk představoval, no nakonec to vědí i oni. Jistě že dvojka pro Mandyho je zase nesmysl. Jinak je to samozřejmě zklamání ten nepostup zvláště před vyprodaným edenem. Nicméně já preferuji obhajobu titulu, docela se v tom shodují i dalšími slavisty v mém okolí. Tudíž z toho vyřazení nejsem úplně vedle, teď hlavně vyhrát v peltohradu.

  21. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    necich     před 2 lety 16.04.2022 09:09 |  
    10 2

    Co se týká hodnocení tak nesouhlasím s 2 pro Mandouse, pokud dostal minule Ondra za 3 (a to jsem ho obhajoval) měl by mít Mandy minimálě také za 3, Kačaraba vs. Ousou, Kačaraba nebyl horší, první chyba šla spíše za Aihamem, červená pro Tarase jde za Talovierovem.. No a 7 pro Ibru? Dal sice důležitý gol, ale často ve středu zálohy propadal, takže pro mne maximálně za 6, spíše za 5. Nicméně jak se říká, 100 právníků, 100 názorů.. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      Slávista 51     před 2 lety 16.04.2022 09:24 |  
      1 1

      1*

  22. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    VanDel     před 2 lety 16.04.2022 09:39 |  
    9 14

    Naprostý souhlas s pohledem na stav brankářů. Tohle točení golmanů, aniž by byla jasně určená jednička, je snad evropský unikát......a bohužel, hodně amatérský unikát. A kam to vede, jsme svědky prakticky celé jaro. Ono se pak lehce nadává na obránce, speciálně na stopery, že jsou nejistí, že dělají chyby.........kdo by je ale nedělal, když ví, že za sebou v bráně nemají golmana, na kterého se můžou v případě nouze spolehnout ?? Kolář na to prostě už nemá kvalitu a Mandous na to, díky tomu točení, nemá na jaře psychiku. Když chytal pravidelně na podzim, tak na něj spoleh byl.............trenérský tým si za to může pogratulovat :((

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      Harvey     před 2 lety 16.04.2022 09:53 |  
      1 1

      :((

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      Lunaris     před 2 lety 16.04.2022 09:55 |  
      8 4

      Teda tady je najednou psychologů a nejspíš i telepatů, kteří těm hráčům umí číst myšlenky. Kde se to učí?

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

        VanDel     před 2 lety 16.04.2022 10:04 |  
        3 11

        Vědět, že post golmana je tak specifický, že tam nelze hráče střídat jak na orloji, že tam je potřeba mít pevně stanovenou jedničku, na to nemusí být člověk psycholog.
        A kde se tohle dá naučit ? Jednoduše....stačí se fotbalu pořádně věnovat a vědět o něm něco víc než jen to, že ho hraje 11 hráčů na každé straně a hraje se na 2x45 minut. Ale to se samozřejmě strejdům s pivem v jedné ruce a klobásou ve druhé, dost těžko vysvětluje, no.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

          hajnej     před 2 lety 16.04.2022 10:18 |  
          5 2

          Tak náš trenérský tým se tedy asi skládá ze samých strejdů s pivem a klobásou :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

            VanDel     před 2 lety 16.04.2022 10:22 |  
            6 6

            Náš trenérský tým je hodně kvalitní. Ale jako my všichni, jsou to pouze lidé.....a nikdo není neomylný, každý dělá chyby.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

          SKEP     před 2 lety 16.04.2022 10:23 |  
          6 1

          K tý pevně stanovený 1 ovšem potřebuješ taky pevně stanovenou 2, která si sice zachytá maximálně na tréninku, ale přesto bude nadstandartní, bude makat a hlavně celou sezónu bude držet hubu a krok. Někde to mají striktně rozděleny na liga/poháry (WHU), jinde maj one man team (Bayern), onde to točej zas jinak. Obecnej recept asi neexistuje, je třeba vycházet z povah konkrétních golmanů co jsou v týmu.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

            VanDel     před 2 lety 16.04.2022 10:36 |  
            7 6

            Ta dvojka s tím samozřejmě souvísí. A pokud nebyl Kolář na jaře ochoten akceptovat pozici dvojky (zaslouženě), tak prostě pardon a mělo následovat Adié......ale tady bohužel převládly osobní sympatie a Mandousovi byla odebrána pozice pevné jedinčky.


            Komentář byl uživatelem upraven (16.04.2022 10:41) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

              wimpy     před 2 lety 16.04.2022 10:52 |  
              10 1

              Ono je to samozřejmě taky těžký, pokud máš golmana, kterého jsi neprodal za deset mega euro, tak ho nechceš úplně zazdít a jinak, než přes zápasovou vytíženost ho na trh nedostaneš. A těch zápasů je celkem dost na protáčení. Navíc je snaha, aby byli golmani typově zaměnitelní, obráncům by mělo být jedno, kdo za nimi chytá. Kiksy v obraně bych připisoval hlavně tomu, že ji nikdo neřídí. Popravdě stoperská dvojice Kačaraba - Ousou, před kterými hraje Talovierov, si o zmatky vyloženě říkala.

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

                VanDel     před 2 lety 16.04.2022 11:36 |  
                4 6

                Ano, ten neprodej Koláře za tu nabízenou sumu byl provar. Ale jeho momentální nasazování je hodně přes závit. Pokud se mu tím chce udělat nějaká slušná cena, tak výsledný efekt je bohužel zcela opačný.....Kolář zabředává do stále většího a většího marastu. A táhne tím dolů i celý tým.
                S těmi stopery souhlas, to opravdu slabota je. Pokud není na hřišti ani jeden z dvojice Hovorka/Kúdela, tak je to hodně špatné.

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

                  wimpy     před 2 lety 16.04.2022 13:35 |  
                  1 1

                  No provar, prostě tehdy nebyla náhrada.
                  S těmi stopery šel Trpišovský očividně do risku, kterej nevyšel. Zase na druhou stranu takovouhle útočnou kvalitu proti sobě nebudeme mít často a pro ty kluky to byla škola. Je otázka, a tady nemám ani ponětí, jestli v některém z těch kluků viděj potenciál dirigenta obrany.

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

                    knl66 (přítel SN)     před 2 lety 16.04.2022 18:57 |  
                    3 2

                    Nebyla náhrada - proč? Protože Kolář za sebe do branky nikoho pustit nechtěl a nákup žádné plnohodnotné náhrady v podstatě nedopustil.

                    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

                      wimpy     před 2 lety 16.04.2022 19:08 |  
                      2 1

                      Protože jsme hledali golmana, kterej umí nohama a to se výběr dost zužuje.

                      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

                        knl66 (přítel SN)     před 2 lety 16.04.2022 19:31 |  
                        3 2

                        Ale vzpomeň na slova DžejTýho: Kolář prohlásil, že bude pořád za jedničku, a to chce mít v podstatě garantované. A kdyby se náhodou někde v dálce pro něj objevila nějaká hrozba, pak zvedá kotvy a zamíří kamkoliv, kde mu zaručí místo jedničky. Sám DžejTý přiznal, že Kolář de facto vyhrožoval a vydíral. Sám bych mu velký přestup přál... Ale po úraze na Rangers a Karviné už nebylo zbytí.

                        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

                          wimpy     před 2 lety 16.04.2022 19:42 |  
                          1 2

                          To by mě docela zajímalo, kdo kde na světě by golmanovi zaručil místo jedničky s tím, že by za něj nepořídil použitelnou dvojku? Fakt je, že mu rozmluvili přestup, takže asi nějaké přísliby dostal.
                          Já naopak slyšel, že si v pozici dvojky lebedí a nemá ambice se zlepšovat. Ale asi to budou kecy. :-)

                          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

                            necich     před 2 lety 16.04.2022 19:53 |  
                            2 2

                            Řekl bych, že dle všech indicií jsou to kydy...

                          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

                            1zippo1     před 2 lety 16.04.2022 20:08 |  
                            0 0

                            Ona spíš nebyla chuť jít k nám dělat dvojku na sezonu, sezonu a půl téměř s jistotou, že si nezachytáš.

                          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

                            knl66 (přítel SN)     před 2 lety 16.04.2022 22:48 |  
                            0 0

                            Tak si pusť rozhovor Davida Ocetníka a JT, dva tři rozhovory nazpět. Nebo zalistuj tady v archivu a přečti si ohlasy na ten rozhovor.

                    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

                      necich     před 2 lety 16.04.2022 19:56 |  
                      0 1

                      Jako že hráč rozhoduje o nákupu posil? Ale no tak...:)

                      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

                        knl66 (přítel SN)     před 2 lety 16.04.2022 22:45 |  
                        1 2

                        Tak si pusť zpětně nějaký ten rozhovor Davida Ocetníka s JT. Myslím předposlední, ale spíše ten předpředposlední. Tam se JT jasně vyjadřuje k chování a postoji Ondry Koláře, a to v době, kdy ještě Ondra Kolář neměl nic s jeho dcerou (nebo možná měl, ale JT o tom nevěděl).

                        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

                          necich     před 2 lety 17.04.2022 08:01 |  
                          0 0

                          Ano, že chtěl stále chytat tomu rozumím. O příchod brankáře jsme se ovšem snažili viz. Stejskal, že se nechytl je věc druhá. Před tím kryl záda Kolářovi Markovič, který dostával šance např. v pohárech. Také to nebylo ono. Souhlasím ovšem, že se Ondra na příchody příliš netvářil..

  23. Mandous

    Pepino44     před 2 lety 16.04.2022 10:19 |  
    9 6

    Tak nepochopím, jak mohl Mandous dostat dvojku. Udělal pouze jeden kiks, i když obrovský a zavinil jeden gol. Jinak chytal dobře a měl několik velmi dobrých zákroků. Naproti tomu dostal Kovář za zápas v Rotterdamu lepší hodnocení, i když zavinil dvě branky. Mandous dostal v tomto zápase tak nízké hodnocení zřejmě proto, že hodnotitel spoléhal na to, že fandové budou z vyřazení zklamáni a tak mu to připadalo vhodné. Měl by se hodnotit skutečný výkon a ne pocity.

    • Re: Mandous

      mig52     před 2 lety 16.04.2022 10:53 |  
      3 7

      Souhlas. Když jsem napsal totéž v úvodu vlákna, dostal jsem většinou přes držku.:))). Je vidět, žes tu líp zapsán :)))

      • Re: Mandous

        necich     před 2 lety 16.04.2022 11:24 |  
        4 2

        Každej dle svých zásluh...:)

      • Re: Mandous

        SKEP     před 2 lety 16.04.2022 12:32 |  
        0 0

        Migu, sledoval jsi zápas v přímém přenosu (když nakonec Kolář zůstal na lavičce), nebo sis to nahrál?

      • Re: Mandous

        pehacko     před 2 lety 16.04.2022 14:21 |  
        1 1

        Neres minusy neres minusy nebo se z tebe stane doktor colin s okopanejma kotnikama… ted to podstatne! Ze je Slavia v nejlepsi kondici co ji kdy fandime a na neco si pritom stale stezovat je na pana Chocholouška!

        • Re: Mandous

          knl66 (přítel SN)     před 2 lety 16.04.2022 18:55 |  
          0 1

          No, nemyslím, že je Slavia v té nejlepší kondici za dobu, co jí fandíme. Podle mého názoru jsme měli lepší tým, když jsme hráli s Chelsea. Vzpomeň třeba, že sama Chelsea na Slavii zdržovala a tahala čas... Ale je to jen věc názoru.

          • Re: Mandous

            necich     před 2 lety 16.04.2022 19:37 |  
            1 1

            Tak ono záleží jak dlouho Slavii fandíš a jaké období bereš. Řekl bych, že péhačko nemyslí jen tento týden či měsíc. Já fandím Slavii cca 50 let a poslední období je nejlepší co zažívám.. Zažil jsem díky bohu rok 1996, titul, semifinále UEFA, zažil jsem dva tituly pod KJ, LM, ale toto období je něco neskutečného, čtyři tituly, domácí poháry, LM, třikrtát čtvrtfinále Evropy, rekord neproher, výher apod. Nikdy nemluvili o Slávii s takovým respektem trenéři TOP mužstev jako Barcelony, Chelsea, Interu, Feyenordu, Sevilly, Dortmundu, Lestru, Wenger apod. Takže poslední dobou nesu poměrně nelibě takovou tu kritiku za každou cenu.. Já si toto období užívám neskutečně a z nějakých chyb či dílčích neúspěchů si vůbec nic nedělám, naopak řídím se citátem: co mě nazabije to mě posílí..

            • Re: Mandous

              knl66 (přítel SN)     před 2 lety 16.04.2022 23:04 |  
              0 1

              Tak ono při otázce, jak dlouho Slavii kdo fandí, se orientačně stačí podívat na datum registrace :) Za pár týdnů oslavím dvacet let od registrace na SN... Takže 07/2002. Ale samozřejmě, že datum registrace se nekryje s dobou fandění. To bych tě musel považovat za teenagera... :)
              A jestli pehačko píše, že zrovna TEĎ je "Slavia v nejlepsi kondici co ji kdy fandime". tak jako reakci jsem napsal, že v období zápasů s Chelsea se mi Slavia jevila lepší.
              A nevím, možná tě pehačko pověřil funkcí tiskového mluvčího, abys vysvětlil jeho myšlenky...? "Řekl bych, že péhačko nemyslí jen tento týden či měsíc." Jak můžeš vědět, co pehačko myslí? Nikdo nezpochybňuje úspěchy posledních let, ale bavíme se o trochu něčem jiném než o roku 1996, titulu, semifinále UEFA, dvou titulech pod KJ, atd. atd. Bavíme se o období ZROVNA TEĎ.


              Komentář byl uživatelem upraven (16.04.2022 23:05) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Mandous

                necich     před 2 lety 17.04.2022 07:45 |  
                0 0

                Čas je realtivní. Pojem zrovna teď by tedy mohl znamenat, neděle 7.41 hodin, 20. léta 21. století stejně jako 21. století... :)

  24. Hodnocení slávistů

    Myšák     před 2 lety 16.04.2022 10:42 |  
    7 0

    K hodnocení se nebudu vyjadřovat, to za mne (jako ve většině případů) udělal perfektně Alanor. Chtěl bych se vámi podělit o svoje pocity, co cítím? Myslím, že už to někde řekl JT. Je mi smutno, jsem nespokojený, ale jsem hrdý!!! Jsem hrdý na to, že existuje takový klub, jako Slavia a jsem hrdý na to, že mu mohu fandit!!!

    • Re: Hodnocení slávistů

      Slávista 51     před 2 lety 16.04.2022 11:01 |  
      0 9

      S hodnocením si nedal moc práce.

  25. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    mart     před 2 lety 16.04.2022 10:55 |  
    18 1

    Dobry den.
    Ted uz s odstupem, cili v klidu :-)
    Mam jiny nazor na brankarskou dvojici. Podle mne neni treba mit jednicku a dvojku. To co rikal JT, ze i na jinych mistech musi byt ve Slavii hrac pripraven naskocit ted anebo hned je mi blizke. Slavia hraje brankare jinak nez vsechny ostatni tymy v KaprLize, a proto je potreba mit pochopeni.
    Ted k hodnoceni jednotlivcu.
    Myslim si ze proti Feyenoordu neni podstatne jak se s tim individualne hraci poprali. Podle me hrali vsichni blizko hranicim moznosti, jen moznosti tymu jako celku byly znacne snizene. Dnesni Slavia neni soucet bodu za individualni vykon, ale urcity nasobek toho souctu. Ten nasobek je kolikrat vic nez 2!! ( napriklad vykon proti Leicestru, nebo Proti Leverkusenu). Slavia je specificka.
    Ano, samozrejme jsem taky "zaznamkoval" ale priznam, ze blbe. Tym bez Holese byl v obrovskem stresu. Navic Traore je trochu loterie. Cili prostupnost stredem pole ze zvysila o 200 % ( jestli ne o vic). V takove situaci vubec nezavidim Ousuovi, Tarasovi a Mandymu (a uz vubec ne Maximu, ktery mel pry byt ne uplne v pohode!). Stres z ocekavani byl neskutecne vysoko, a ocekavani se potvrdilo. Feyenoord nebyl tak ofenzivni jako na de Kuipu, ale sila dopredu tam byla hrozna. Uvazoval jsem o Kudelovi jako moznosti, ale je evidentni, ze jeste vice ztratil rychlost a se Sinisterrou a i Nelsonem, nakonec i s Dressersem by to nebylo byvalo dobre.
    Celkove si myslim, ze muzeme porazit vetsinu Evropskych muzstev ZA URCITYCH PODMINEK. Ty predevcirem proste nenastaly. Ale ocekavat, ze budeme spickove tymy PORAZET porad by bylo naivni.
    Trpisovskeho trenersky team vytvoril Slavii jako Tym/STROJ, kde jednotlivci proste musi presne zapadnout do systemu.
    Ten system je u JiT nade vse. Ptoto neni mozne jet ten stroj na 100 nebo 120%, kdyz kolecko chybi, nebo kdyz je misto kolecka k disposici jen Ctverecek (pri ctverecku me napada treba Musa)
    Stejne si myslim, ze na Slavii muzeme byt hodne pysni.
    Kluci bojovat!
    zdravi mart

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 16.04.2022 11:47 |  
      1 6

      Ono je důležité, zda ti brankáři ví, na čem doopravdy jsou. Pokud ani jeden neví, co bude za dvě hodiny, tak těžko podají odpovídající výkon a bude je to na hřišti příliš svazovat. Tady se dlouho psalo, Mandous Evropa, Kolář liga. Jenže jak jsme brzy zjistili, nebyla to pravda.
      Kolář byl doposud zvyklý, že i když třikrát v řadě zachytá špatně, počtvrté bude v bráně zase. Mandous se v kariéře dlouho načekal, než začal někde dělat jedničku. Teprve dva roky zpět začal být jedničkou.
      A tak se vracím zpět k tvému prvnímu odstavci. Kdežto hráči v poli s rotací fungují celou kariéru. Tak pro oba brankáře je to situace, se kterou teprve se seznamují.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      Leksel     před 2 lety 16.04.2022 13:48 |  
      5 0

      Ano, jsme schopni porazit i zvučné týmy, ale hrajeme-li proti kvalitnímu soupeři a v našem "stroji" chybí jedno důležité kolečko, které nemá adekvátní alternativu, tak jsme jaloví. To taky není zrovna dobrá vizitka, samozřejmě není možné mít 100% náhradu Souček byl taky jenom jeden, ale mít aspoň takovou náhradu, aby ten stroj se aspoň k optimálním otáčkám přiblížil.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

        mig52     před 2 lety 16.04.2022 14:00 |  
        4 2

        Přesně, nemůže hrát Holeš, čeká se průrvan středem, a my tam dáme Maxe, hráče, který prý měl 2 dny před zápasem horečky a do příchodu do Slavie na tomto postu nehrával. Co se asi dalo čekat? Z lejna bič neupleteš. Jasně, problém je, co s tím? Ale to je věc real. týmu, má v kádru x hráčů a soupisku si napsal tak, jak napsal. Asi také dobrá škola pro příští ročník.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

          skalní     před 2 lety 16.04.2022 16:28 |  
          5 2

          Můžeš nám sdělit, koho jiného než Maxe tam měl dát, když soupiska se dělala na konci léta s malou úpravou v zimě?

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

            mig52     před 2 lety 16.04.2022 18:31 |  
            4 5

            Přečti si možnosti a možná vybereš někoho, kdo byl zdravý. Pokud nikdo takový nebyl, musí se změnit rozestavení. Nikde není napsáno, že musíme hrát na 2 DZ! Přece u takového týmu, jako je Slavia, by měl existovat plán B nebo C, pokud se rozpadl plán A!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

        mart     před 2 lety 16.04.2022 17:17 |  
        1 1

        Nemůžu říct, že s Vámi nesouhlasim.
        Ale jsme někde mezi (například) Pardubicema .... který by těžko hledaly 2 jedenactky schopné hrát ligu) a Man City ktere ma 2 jedenactky schopné hrát CL.
        ...a navic Holes není první kolečko které chybí .... i když jeho důležitost je značná.
        Myslím že to je jako porucha rozdělovače, kdy jedete misto na 12 válců na 4 .... :-)

  26. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    cvočkař Danda     před 2 lety 16.04.2022 14:27 |  
    5 1

    Neplačme tu nad rozpitým mlíkem.Pro vítězství se musí sejít moc věcí.Kdo si pamatujete ten dnes tak vychvalovánýpostup do semifinále 1996,tak jsme měli tenkrát kliku jak z p....Na Strahově mrzlo na což Italové vubec nebyli zvyklí a v odvetě za stavu 3:0 dal Vávra nàhodny gól z cca 25m
    Dnešní Slavie je dlouhodobě mezi evropskou elitou,ne,zatím v úplně špičce,ale co není,může být
    Prosím,nikomu z hráčů nenadavejte,je to jen sport a chyby je serou o moc víc než nás fandy.
    Na Slavii chodím,lépe jezdím z opačného konce Prahy,ze Suchdola,zde je 90% sralťanu,dokonce jsem jako Žáček dělal atletiku ve sraltě,ale srdce jsem měl a mám na správném místě.
    S úctou k Vám všem,zvláště k Socratovi Danda Cvockar.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 16.04.2022 15:25 |  
      3 0

      Tak jestli je nepostup do semifinále evropského poháru pláč nad rozlitým mlékem, tak budu rád plakat každý rok.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 16.04.2022 19:57 |  
      1 0

      Moc děkuji příteli za pozdravení a vážím si toho.
      A souhlasím i s tím mlékem i s Vlkem30 ?-)).
      S úctou
      Sokrates55

  27. středoevrop.liga

    Bicanovský7     před 2 lety 16.04.2022 14:35 |  
    4 1

    V zápasech se silnými soupeři (VIZ Feyenoord) na EVROP.SCÉNĚ se ukazuje, že nám chybí celoroční konfrontace s kvalitními týmy= kt chtějí/umí hrát fotbal (nikoliv ničit hru= nedávno Plzeň). V BENELUXU uvažovali/uvažují o vytvoření SPOLEČNÉ TOP LIGY... Zřejmě by (jim to) musela povolit UEFA a dořešit vztah k evrop. pohárům.../// Pokud by "nová liga" mohla vzniknout v BENELUXU- tak proč se o podobný projekt nepokusit ve STŘED.EVROPĚ... Dlouhodobě si říkám, že by SLAVII prospělo, kdyby vznikla STŘEDOEVROP.LIGA (nejúspěšnější kluby CZ, SK, RAKOUSKA, POLSKA, MAĎARSKA, SLOVINSKA). Televizní/reklam. práva by se konečně prodávala za slušnou cenu atd. MJ.KLUBY BY MUSELY ZAJISTIT PRVOTŘÍDNÍ HRACÍ PLOCHY- žádná brambořiště= to nás čeká zítra...

  28. Chooze

    Chooze     před 2 lety 16.04.2022 15:36 |  
    9 8

    Já samozřejmě netvrdím že nás trenérsky tým je špatný. Ale stojím si zatím že některé kroky a rozhodnutí jsou kontraproduktivní a ve hře potom vyvolávají zmatek a chaos. O brankarich už toho bylo napsáno dost,stoperi plus Taloveirov na úroveň pohárových utkání nemají a předělávat někoho ze stopera na defenzivní štít to vyjde tak jeden ze sta, Santos z Karviné je technicky a pozicne někde jinde a ještě by byl levnější, ale je to holt BRAZIL a u jednoho už jsme se spálili jinak si to nedovedu vysvětlit proč tu dávno není. Schranz vůbec není křídlo on se tam trápí ale neřekne to, je rád že hraje a navíc je jeden z mála který umí vystřelit a zakončit. Olimu bych poděkoval a nechal bych ho jít do toho Turecka. Protože obejít protihráče se u něho už asi nedočká. Sor se teprve učí zatím je Moc zbrkly v koncovce ale na tom se dá zapracovat ale nevidí lépe postavené hráče. Chci tím hlavně napsat že každý má jen něco vyborneho ale nejsou to bohužel komplexní hráči pro utkání s kvalitními týmy v evropských pohárech. Ten mancaft se pomalu ale jistě neustále oslabuje a je to dáno i ekonomickou situaci a kdo to nevidí nebi nechce vidět at si naprdne. Ať žije SKS.

    • Re: Chooze

      SKEP     před 2 lety 16.04.2022 16:19 |  
      3 4

      Z ekonomických důvodů je nezbytné ihned zrušit oddělení skautingu. Cálovat panu Brožkovi rajzováni křížem krážem po Africe je nehospodárné. Potřebujeme kvalitního ostrostřelce? Žádný problém! Všichni jsme na vlastní oči viděli schopnosti rotterdamského snajpra Desserse. Tak sem s ním! K tomu žádné skauty netřeba. Že je drahý? Tak majiteli pošleme mail s žádostí o peníze na přestup. Dessers nám vystřílí titul a následně i LM a investice se vrátí i s tučnými úroky.

    • Re: Chooze

      knl66 (přítel SN)     před 2 lety 16.04.2022 16:48 |  
      7 6

      Takže se na to vlastně vykašleme, celou Slavii rozpustíme, ušetříme... A tak vůbec vlastně nevím, cos svým příspěvkem myslel...
      Trenérský tým - sice dobrý, ale má kontraproduktivní rozhodnutí; brankáři + Talovjerov na Evropu nemají; Santos je sice v Plzni na hostovačce s opcí, ale stejně ho máme koupit; Scranz je rád, že je rád a Olieho můžeme z fleku střelit doTurecka (apropos, je na něj nabídka?); Sor je vlastně bláznivej a zbrklej, zatím z něj nic nebude... Žádnej náš hráč není použitelnej pro utkání s kvalitními týmy v evropských pohárech... No, tak to asi bude nejlepší celou SKS rozpustit, ne?

      • Re: Chooze

        Chooze     před 2 lety 17.04.2022 00:24 |  
        1 2

        Proč rozpustit celou SKS. Jsou tam hráči kteří na to myslím mají aby mohli hrát Evropu.. Koudela, Hovorka, Bah, Oskar, Ševčík, Holes, Provod, možná i Jurasek a Sor až se trochu obouchaji. A taky Schranz ale v útoku ne na křídle. Jo a Santos je podle mě v Plzni na hostování bez opce takže majstrstyk by byl jím ho vyfouknout. Určitě bych bral Condeho, budou hochtit určitě prodat a je herně někde jinde než Hromada nebo Maksym. Potom jsou velice zajímá i Ewerton a Doudera. Do útoku kladivo buď Musa nebo Almasi.

  29. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    donford     před 2 lety 16.04.2022 15:52 |  
    26 3

    Víte, trošiček mi mrzí ta pouhá dvojka pro Mandouse. Ano, zavinil gól po veliké chybě, ale jinak chytal spolehlivě a zlikvidoval dva naprosto gólové sólové nájezdy Holanďanů. Ta dvojka mi přijde jako nějaký odsudek, skoro až opovržení. Za jednu jedinou výraznou chybu. Opět bych mu v lize dal příležitost. K tomu přidávám v poznámce Vaclíka. Už kdysi si mě jako člověk velmi získal, když po porážce Sevilly a jejím vyřazení přišel do naší kabiny a každému hráči včetně Trpiše pogratuloval k vítězství a k postupu. A nyní po Mandousově chybě napsal na twitter: Drž se Mandy. Jsi skvělý brankář! Nemusel to psát, netýká se ho to, ale podpořil kamaráda z reprezentace a psal to jistě i s vědomím, že to je úděl právě brankářů, každá jejich chyba je moc a moc vidět a právě i ta jediná může rozhodnout o osudu celého zápasu. Kolik branek často v jasných pozici nedají útočníci a v podstatě se až na nějakou tu kletbu v hledišti nebo u TV, na kterou se vzápětí zapomene, nic neděje. Kolik takových jasných branek nedal ve své kariéře třeba námi všemi uznávaný Pavel Kuka, kterého máme rádi a moc si ho vážíme. Kdyby byl Mandousem už dávno bychom ho zadupali do země. To jen na okraj hodnocení.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      Cygnus     před 2 lety 16.04.2022 15:58 |  
      7 0

      Napsal jsi nejlepší příspěvek na téma Mandy, jak jen mohl být. Děkuji!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      mart     před 2 lety 16.04.2022 16:58 |  
      6 0

      ...a taky bych doporučil semifinals FA cup, ...ano Liverpool hraje v Manchesteru. A jejich druhý gol ....
      ...podívejte se


      Komentář byl uživatelem upraven (16.04.2022 17:23) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

        mart     před 2 lety 16.04.2022 17:25 |  
        2 0

        Jinak ten brankář se jmenuje Zack Steffen , 27 let, přišel do City za £ 6.15Mil. A jeho Týdení! Plat je £ 50000.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

          mart     před 2 lety 16.04.2022 17:27 |  
          2 0

          Oh, ...a je mi ho taky líto i když míň než Mandyho.
          ...a to sem byl pochopitelnĕ rád, ze LFC dal na 2:0 :-)


          Komentář byl uživatelem upraven (16.04.2022 17:29) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

        Leksel     před 2 lety 16.04.2022 21:29 |  
        1 0

        Teď jsem to viděl ve zprávách na Nově, kde to uváděli v jejich rubrice "Palec dolů", jejíž označení nemám rád, ptz v ní ukazují kiksy sportovců, který ale neudělali samozřejmě schválně, ale v důsledku nechtěné smolné náhody, takže žádný palec dolů, ale spíš bych jim vyjádřil lítost, že je taková nepříjemnost potkala. Toho brankáře je mi stejně líto jako Mandouse, stalo se jim v ten nejnevhodnější okamžik.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      Leksel     před 2 lety 16.04.2022 17:04 |  
      5 6

      Tady je ten případ specifický, hrál se zápas celý sezóny a přestože se blýsknul bravurně zpacifikovanými tutovkami, tak ten "jeho" nešťastnej gól nás dostal do kolen. Kdyby se mu to stalo v lize, tak nad tím se mávne rukou, ale tohle byl zápas, který jsme měli dobře rozjetý a šance postupu nebyla nereálná. Je pravda, že vstup do 2. půlky byl od nás překvapivě matný a ležérní, takže bych se ani nedivil, kdyby nám dali i "normální" gól, ale naše naděje furt žila až do tý zatracený minely. Samozřejmě každý hráč dělá podobný kiksy, ale pokud se to stane v tak důležitým zápase, tak se to stane hlavním "zážitkem" zápasu. Že to nebyla jen jedna z řady minel, ale nejspíš co se významu týče ta největší v jeho kariéře, si uvědomil sám hned po gólu, kdy bylo vidět, jak ho to sebralo a odrovnalo, slzy od hráčů nejsou na hřišti tak často vidět. Takže jeho hodnocení bude pravděpodobně motivovaný právě důležitosti toho zápasu a zmařenou šancí stoupat ještě výš.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      mats     před 2 lety 16.04.2022 22:46 |  
      2 0

      Chystal jsem se v podstatě něco podobnýho jakožto bývalý gólman (byť tedy v porovnání s evropským pohárem jen desítky let prakticky ve "sranda soutěžích" ;-) ), který dobře ví, že takových gólů taky hezkých pár dostal (a jak mu po tom bylo a co všechno si vyslechnul), napsat. Ale nemusím. Napsal jsi to za mě a líp.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      obiwan     před 2 lety 17.04.2022 08:51 |  
      5 0

      Donforde děkuji za tu poznámku k Vaclíkovi...já si ho začal vážit právě po té Seville, po tom, že dokázal jít za našimi hráči a popřát jim...a přitom ho TS vytrvale v tom utkání urážela...

  30. Otázka práce s brankáři

    OldZbysek     před 2 lety 16.04.2022 19:49 |  
    4 6

    Otázkou je, proč chyby našich brankářů se opakují?
    Hlavním úkolem brankáře je chytat. Přehnaný důraz na hru nohama může způsobit změnu reflexů. U Koliho je to zjevné, že nemá zafixováno, jak např. čelit nízko letícím střelám. To musí být automatické, prostě dril. Kromě toho je riskantní přihrávat si u vlastní branky, jak se říká, že to smrdí, a že se tak dostane tým pod tlak. Výkony brankářů jsou i vizitkou práce jejich trenérů. Jestli Jindřich na ně až moc nespoléhá?

    • Re: Otázka práce s brankáři

      Lunaris     před 2 lety 17.04.2022 03:12 |  
      2 0

      Víš, kteří brankáři prošli Štěpánu Kolářovi pod rukama?

      • Re: Otázka práce s brankáři

        OldZbysek     před 2 lety 17.04.2022 09:17 |  
        1 2

        Jako brankáře jsem ho vůbec nezaregistroval. Znám samozřejmě Čerta. Byli to brankáři kdysi v Liberci a začínající mladík Vaclík. Ty už dávno netrénuje. Zásadní je však, co předvádějí jeho svěřenci teď!

  31. Rebus

    madharry     před 2 lety 16.04.2022 19:53 |  
    1 6

    Čeká nás s gólmany vyřešit jeden velký rebus. I když je Mandous velký sympaťák a dokáže mít super zákroky, není to poprvé co udělal minely. Už když k nám přicházel z Olomouce, tak ve vzájemným zápase dělal chyby a v ty chvíli jsem si říkal, že na základě toho už o něj zájem mít nebudem. I když na sobě maká a je dobrej, začal chytat přeci jen později a zkušenosti z velkých zápasu teprve sbírá. Ale i v České lize, v zápasech co jsme vyhráli, jsme kolikrát zbytečně inkasovali ke konci.
    U Koláře si fakt nevím co myslet. Tech zkušenosti má na rozdávání, ale tenhle rok si nevybavuji, kdy nás zásadně podržel.
    Nezávidím toto řešení našemu trenerskemu štábu, protože sám nevím jaké zvolit východisko.


    Komentář byl uživatelem upraven (16.04.2022 19:55) . Zobrazit původní komentář

  32. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    mig52     před 2 lety 16.04.2022 19:55 |  
    4 7

    Když se teď v souvislosti se zápasem s Feyen. tolik řeší Max ( že zápas nezvládal z jistých důvodů, že to má těžké neboť doteď hrával stopera a Jindřich ho přeškoluje na DZ atd.), tak mne napadá a jistě nejenom mne. Když jej trenéři staví na DZ, nebylo by smysluplnější koupit tehdy místo něj hráče, který na tomto postu hraje a obstál tam? Třeba Condeho nebo já nevím koho, ale určitě by to bylo snazší, než tohle přeučování. Občas na Zlín zajdu a Conde ten post zvládá fakt dobře. Vím, že jsme o něj zájem měli a bylo to s problémy, ale ty jsou od toho, aby se řešily. Vím, že slzím nad rozlitým mlékem, ale zdá se mi, že Max se v tom ztrácí a trápí a přitom bychom z něho mohli vysoustružit výborného stopera.


    Komentář byl uživatelem upraven (16.04.2022 19:57) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      necich     před 2 lety 16.04.2022 20:04 |  
      2 3

      Zlín je skoro na sestup a ty nám cpeš pětinu jejich základního kádru. Máš tam nějakou provizi? :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

        mig52     před 2 lety 16.04.2022 22:16 |  
        0 2

        Jj., Takáče k němu a spokojenost, byla by to skoro ta pětinka. V pěkně zabaleném balíčku.:))))


        Komentář byl uživatelem upraven (16.04.2022 22:18) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      kostelnivlajka     před 2 lety 16.04.2022 20:41 |  
      3 10

      Max je výbornej...jako podskokan a bitkař na vlastním písečku...vyhodit!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

      Slavistat     před 2 lety 16.04.2022 22:17 |  
      3 0

      Podle mého toho Talovierova koupili na stopera a protože momentálně v pohárech nejsou hráči na defenzivní střed zálohy, tak ho tam trenéři využívají (i třeba proto, že potřebují výšku hráče) a také ho chtějí zlepšit v práci s míčem, rychlosti rozhodování, nahrávkách atd. a to si v záloze osvojí podstatně rychleji (pokud na to má) a to se mu pak bude hodit na stoperovi, ale nevím, jestli bude tak dobrej, aby ho u nás hrál.

  33. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Feyenoord 1:3

    kostelnivlajka     před 2 lety 16.04.2022 20:16 |  
    1 7

    Proč nemám žádný body za tip 2-0???

    Kadle ty zas chrápeš???