Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 23/24 #02

Po výhře nad Hradcem Králové je tu druhý díl podcastu Mezi námi fanoušky ve stávající sezóně. quelhar, Vašek Pecháček a Thorklaer diskutují především o prvním soutěžním zápase a o předsezónní tiskové konferenci.

První soutěžní zápas v sezóně vždy nevyhnutelně přinese mnoho témat k diskuzi a zamyšlení. Ať už jde o volbu základní sestavy nebo o jednotlivé individuální výkony. Daleko nejvíc na sebe svým výkonem upozornil Tomáš Vlček, který byl u obou vstřelených branek, ale také u největší šance soupeře v zápase. Překvapením mohlo být zařazení Christose Zafeirise do základní sestavy. Probrali jsme také výkonností propad na začátku druhého poločasu nebo možnosti přesunu hráčů v daném rozestavení v průběhu zápasu. Na závěr první části jsme zmínili rekordní návštěvu na první domácí zápas v sezóně a také nespokojenost se stavem trávníku. V druhé části podcastu jsme se ještě vrátili k předsezónní tiskovce a nemohli začít ničím jiným než kontroverzním nevyhlášením titulu za cíl pro tuto sezónu. Probrali jsme také další důležité zprávy z této tiskové konference a dostali se třeba k diskuzi, zda bychom souhlasili s prodejem Matěje Juráska za sumu kolem 10 milionů Eur. Zmínili jsme také los 3. předkola Evropské ligy nebo ideu přivést do B týmu Milana Škodu.

Obsah:

(00:00) Slavia - Hradec Králové 2:0
(42:10) Předsezónní tisková konference a další aktuality

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (66)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

    Hojik     před 10 měsíci 25.07.2023 09:52 |  
    2 0

    Skauti hráče sledují delší dobu.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

    Hojik     před 10 měsíci 25.07.2023 10:44 |  
    7 0

    Proč vadí hostování Valenty, Vlček prošel podobnou cestou?

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

      Ivan     před 10 měsíci 25.07.2023 11:39 |  
      4 3

      Vlček je náš hráč kterého jsme posílali hostovat aby se vyhrál a kdybychom chtěli, tak bychom ho kdykoli zpeněžili. Valenta je o rok starší a (ač taky odchovanec), koupili jsme ho před rokem z Budějovic a nevypadá to, že by to spělo k tomu že ho budeme hrát (nebo že bychom ho zpeněžili).

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

        padre     před 10 měsíci 25.07.2023 11:57 |  
        10 0

        Valenta je odchovanec, za Slavii hraje asi od šesti let. Do Budějovic přestoupil ze Slavie, zpět šel na základě předkupního práva za zvýhodněnou (netržní) cenu.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

          Ivan     před 10 měsíci 25.07.2023 12:17 |  
          4 3

          No tohle já vím, otázka je jak "netržní" cena to je. Přestupy by se měly hodnotit až při odchodech, takže je na to ještě brzo, ale z Valenty mám pocit že za nás si nekopne a že bychom za něj vydělali víc než jsem do něj dali se mi taky nezdá, protože čekám že teď do něj pořád lejeme nějakej plat. Kdo v našich podmínkách by za něj dal třeba 10 mega což je asi částka kterou jsme do něj vložili hádám.

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

            padre     před 10 měsíci 25.07.2023 12:41 |  
            0 1

            EUR 320.000,-

            • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

              Ivan     před 10 měsíci 25.07.2023 13:01 |  
              2 1

              jo, tak pokud je to pravda, tak to máme as 8 milionů. Pak počítám s tím že jeho plat dotujeme třeba 100k měsíčně, což za 2 roky dá 10. A pak ta cel částka by nešla k nám, něco možná do Budějovic, nevím; něco provize, možná daně? A 10 mega není částka za kterou se normálně v česku nakupuje.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

          Radek097 (přítel SN)     před 10 měsíci 25.07.2023 17:25 |  
          1 0

          Jestli se nepletu, tak loni v létě byla ''poslední'' možnost využít předkupní opce.
          Pokud to tak je u všech hráčů nastavené, že na využití opce máme dva roky, tak možná v zimě koupíme Višinského (moc ale v Liberci nehraje, takže to nepředpokládám) a pak v létě Červa.

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

            lukas6novak     před 10 měsíci 26.07.2023 06:45 |  
            3 0

            No já zase někde četl že to bývá u některých tak že každým rokem se ta částka zvedá.
            Jinak nebylo to u Valenty spíš tím že byl o něj zájem i jinde?

            • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

              Radek097 (přítel SN)     před 10 měsíci 26.07.2023 08:25 |  
              0 0

              Máš pravdu. Možná jsem si to vydedukoval špatně, protože loni o Valentu opravdu zájem byl i z jiných týmů.

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

            DF007     před 10 měsíci 26.07.2023 10:34 |  
            1 0

            K Višinskému. Než se zranil hrál pravidelně. Teď očekávám, že opět začne naskakovat pravidelně.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

    Luckyduck (přítel SN)     před 10 měsíci 25.07.2023 14:45 |  
    11 2

    K termínům ligových zápasů sobota versus neděle.
    Jsem hodně zvědavý, kolik přijde diváků na Zlín, což bude další domácí zápas a tentokrát hraný v neděli. Chápu, že chcete z Prahy jezdit o víkendu na chaty atp, takže pražáci budou asi vždy víc preferovat neděle.
    Já se jako mimopražský právě díky té sobotě dostal po dlouhé době do Edenu a ještě sebou vzal z Brna jednoho kámoše a udělali jsme si pohodový výlet na fotbal.
    Brzo přijdou evropské poháry a už to bude zase všechno v neděli... tak snad aspoň v těch vzácných nepohárových týdnech se termínová listina smiluje nad početnou skupinou mimopražských fandů (a dvojnásob mimopražských, kteří mají menší děti) a ještě něco vyjde během podzimu i pro nás zase na tu krásnou sobotu :)

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

      Ondráš     před 10 měsíci 25.07.2023 17:06 |  
      11 6

      Osobně neznám jediného mimopražského fandu SKS, kterýmu by víc vyhovovala neděle než sobota. Takže jednoznačně sobota odpoledne! Naopak taková neděle od 8 večer, to je pro ně úplně na hovno, obzvlášť v zimě je to "libový".

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

        polpik     před 10 měsíci 25.07.2023 19:16 |  
        4 1

        Soboty jsou ideální, čas ani tak roli nehraje. Zato EP jsou očištec z Rakova jsem se dostal domů ve tři a ráno do práce

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

        Radek097 (přítel SN)     před 10 měsíci 25.07.2023 20:19 |  
        4 1

        Den je jedno (mám to 350 km), když se hraje už v 15:00 a jsem schopný se dostat domů v rozumný čas a ne ve 2, 3 ráno. Jenže ve tři se doma hraje výjimečně.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

          amon     před 10 měsíci 26.07.2023 16:34 |  
          0 0

          350km? Odkud to jezdíš prosím tě?

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

            Radek097 (přítel SN)     před 10 měsíci 26.07.2023 17:45 |  
            5 0

            Kousek od Ostravy.

            • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

              Nascimento     před 10 měsíci 26.07.2023 20:08 |  
              0 0

              Ahoj Radku. Odkud od Ostravy jsi? Jestli se můžu zeptat??

              • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

                Radek097 (přítel SN)     před 10 měsíci 27.07.2023 12:13 |  
                0 0

                Novojičínsko.

            • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

              amon     před 10 měsíci 27.07.2023 12:03 |  
              2 0

              Tak to obdiv. Je to 14dní, co jsem byl v Beskydech a ta cesta byla peklo. Jediný, jak si to dokážu představit je Pendolino, pivko :-) Respekt!

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

          pcitron     před 10 měsíci 26.07.2023 23:03 |  
          0 0

          Mám to úplně stejně.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

        slaviator     před 10 měsíci 26.07.2023 08:33 |  
        1 0

        Já poslední rok a půl jsem mimopražský a neděle mi popravdě vyhovuje více než sobota. V sobotu zajedu, ale neděle je lepší.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

        Fačín     před 10 měsíci 26.07.2023 09:26 |  
        1 1

        To opravdu bude "kus od kusu". Asi nejde se zavděčit všem. Pro mě osobně jsou třeba "na hovno" soboty, protože mám turnaje a to většinou mimo Prahu.

        No a v zimě je to "libový" vždycky, osobně mám výrazně radši fotbaly "za tepla".

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

      rak (přítel SN)     před 10 měsíci 25.07.2023 19:45 |  
      6 1

      Už jsem to psal víckrát. Nikdy se na nejlepším termínu nemůžeme všichni shodnout. Je naprosto logické, že všem mimopražským se líbí víc sobota. Já bych si také nejraději udělal výlet na Slavii v sobotu. Část pražských fandů se ale na to dívá stejně jako teď v podcastu či já. Fotbal v sobotu rozbíjí víkend. Jezdit ven, zpátky na fotbal a zase ven je nesmysl. Pokud to tedy není někde u Prahy. A není to věc, že něco bych chtěl já. Fotbal nemůže být často na prvním místě.
      Takže za mně je dobře, že je to někdy v sobotu třeba i kvůli dětem (i když jsem jich tam nemálo viděl i večer), ale pravidelně bych to nechtěl. Třeba v listopadu to ale už moc nevadí.
      Doufám, že budeme hrát v Evropě. Z více důvodů. Mimo jiné, všední dny večer jsou pro mě skoro vždy v pohodě a neděle večer se také dá. Slavia je primárně pražský tým i když s fandy po celé republice. A asi i většina z nich se na stadion těžko dostává, ať se to hraje kdykoli.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

        slaviator     před 10 měsíci 26.07.2023 08:32 |  
        2 0

        Vidíš, a já tak na fotbal o soboty jezdíl skoro patnáct let - v pátek na chalupu 100 kiláků z Prahy, v sobotu na otočku fotbal a zpátky a v neděli zpátky do Prahy. Neměl jsem loni stoprocentní účast, na čtyř zápasech z 18 ligových domácích jsem chyběl kvůli práci/viroze, ale nikoli kvůli času.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

      navzdyslavia     před 10 měsíci 26.07.2023 08:22 |  
      2 0

      Bude-li se hrát doma soboty, pak se synkem je naše účast 100 %. Bude-li se hrát v neděli, tak naše účast je něco mezi 45 % - 55 %. Je to tím ,že pondělí až pátek plus neděle jsem v práci do 19 hod. A logicky, každou / jen / neděli ti nikdo nedá dovolenou. Všechny soboty mám volné. Ale to píšu jen za sebe a synka. Ostatní to mají jinak.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

    cunak     před 10 měsíci 25.07.2023 15:26 |  
    19 5

    Přátelé, jak se vám líbí stále častěji používané slovní spojení "my hrajeme hráče". Mně se tedy nelíbí vůbec a zavání mi neúctou. Fotbal nehrajeme my (možná tak fotbal nanažér) a neposouváme a nehrajeme někde s nějakými figurkami. Fotbal hrají fotbalisté, což jsou živí a velmi schopní lidé, kteří zasluhují naši úctu. My to jenom sledujeme a plkáme o tom. Vaše názory?

  5. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

    Dru Zeree     před 10 měsíci 25.07.2023 17:48 |  
    6 0

    Vašek Pecháček je vždy super :)

  6. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

    Radek097 (přítel SN)     před 10 měsíci 25.07.2023 20:22 |  
    20 1

    Proč furt se musí omílat, že nás o titul dvakrát za sebou připravil Hradec. Liga má s nadstavbou 35 zápasů a ztratili jsme vícekrát, než jen v zápasech s Hradcem. O titul jsme se v prvé řadě připravili sami. Jak v minulé sezóně, tak v té předešlé. Za to žádný Hradec fakt nemůže.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

      Merlinus (přítel SN)     před 10 měsíci 25.07.2023 23:33 |  
      17 1

      Přesně. Já myslím, že titul jsme ztratili (když pominu Křetínského rozhodčí) především tragickými výsledky ve venkovních zápasech s mnohem slabšími týmy, než byl Hradec...

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

      lukas6novak     před 10 měsíci 26.07.2023 06:42 |  
      12 0

      Já to psal už po sezóně. Doma bylo naše skóre 43 z 45 bodů a venku 23 z 45 bodů ale házíme to pořád na ten jeden nepovedený zápas doma (:

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

      slaviator     před 10 měsíci 26.07.2023 08:28 |  
      6 0

      Titul jsme ztratili v zápasech v Liberci, Boleslavi, Budějovicích a na Spartě.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

        lubi34     před 10 měsíci 26.07.2023 09:24 |  
        3 0

        A Teplice

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

        DF007     před 10 měsíci 26.07.2023 10:30 |  
        5 1

        Na jednu stranu máš nepochybně pravdu, těch ztrát na venkovních hřištích prostě bylo moc. Pak je tu ta druhá strana. Klíčová část sezóny, která spolurozhodovala o titulu, byla na přelomu dubna a května. A zrovna zápas s Hradcem byl ten, který nás nejen připravil o dva body, ale také poslal na derby na Letnou, kde jsme ztratili další body. Ten zápas s Hradcem měl více konsekvencí. Spartě nalil další sebevědomí, v zápase s námi poté nemuseli útočit, protože to byli oni, kdo měl náskok. Vůbec neřeším, že kdyby se hrálo u nás, tak ten zápas by vypadal asi jinak.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

          Ivan     před 10 měsíci 27.07.2023 11:15 |  
          1 0

          Říct že jsme titul prohráli s Hradcem je pro mě stejné jako říct že ho Borussia prohrála s Mohučí. A to by asi řekl každý.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

    Cross     před 10 měsíci 26.07.2023 01:44 |  
    14 20

    Je třeba se většinu podcastu furt pochechtávat a opakovaně řešit nějakou šmelinu s hráči? Už tak je Slavie jako průtokový ohřívač, tak ještě honem honem prodat dalšího Juráska, vždyť je mu už devatenáct, sehrál za Áčko už pàr zápasů, že, a dal pět gólů (!), a co kdyby se zranil? Tak tedy rozprodáme co má ruce a nohy a prachy si rozdělíme na platech, prošustrujeme na provařených přestupech, kterých přibývá, a za výměnu špatného trávníku… za ještě horší…
    Mně už ta hra na dobytčí farmu fakt leze krkem. Mám nápad: Co kdyby u nás talenti taky něco odehráli a Slávia se pak výsledkově nepotácela i v základní skupině Konferenční ligy?

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

      cunak     před 10 měsíci 26.07.2023 06:38 |  
      10 7

      Však všichni tři pánové během povídání dali opakovaně najevo, že o sportovní úspěch jím vůbec nejde. Jim jde jen o tu šmelinu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

      slaviator     před 10 měsíci 26.07.2023 08:27 |  
      17 2

      OK, sežeň ročně na sponzoringu 500 milionů a nebudeme muset hráče prodávat.

      Ale vážně, jsem rád, že prodáváme hráče za částky jako se povedlo u Součka, Krále, Baha, Juráska, ale třeba i Musu do TOP7 evropských lig... a že nechodí po skončení smlouvy zadarmo do druhé turecké ligy.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

        cunak     před 10 měsíci 26.07.2023 21:50 |  
        5 1

        Ono je samozřejmě nutné občas nějakého hráče prodat. Ale tady se zaměňuje cíl a prostředky. Hráče je třeba prodávat, aby byly peníze, mohl se vybudovat tým a vyhrávat tituly. Ne že vyhráváme tituly, abychom prodali hráče a aby byly peníze.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

          slaviator     před 10 měsíci 27.07.2023 02:18 |  
          5 1

          OK, sežeň ročně na sponzoringu 500 milionů a budeme moc prodávat jednoho hráče ročně.

          Osobně si myslím, že každé přestupové období pravidelně prodat 1 hráče ze základní sestavy za částku 5 - 15 mil euro a dle toho potom i 1 - 3 hráče ze širšího kádru za částky od 1 mil euro výše by nebylo něco co nazýváš průtokáčem...

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

        Narmer     před 10 měsíci 27.07.2023 07:44 |  
        1 6

        A fanoušek Cross je od toho,aby sháněl sponzory?
        Na to jsou snad jiní...

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

          slaviator     před 10 měsíci 27.07.2023 10:38 |  
          9 0

          Fanoušek cross od shánění sponzorů není, ale pak ať nebrblá, že prodáváme hráče za stovky milionů korun sezonu co sezonu a vyděláváme na provoz tak. Mít rozpočet 200 milionů ročně, tak si dneska neškrtneme ani v české lize.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

      SLAVIESTA     před 10 měsíci 26.07.2023 09:57 |  
      11 1

      Šmelinou bych to přímo nenazval, je údělem chudších a slabších, prodávat výhodně nejlepší hráče, jinak nepřežijí. Získané peníze pak putují (jen z menší částí) k těm ještě chudším a slabším doma, což zase drží při životě je. Že peníze vládnou světem je stará, milionkrát ověřená pravda.
      P.S. To připitomělé pochechtávání mi taky jde na nervi.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

    kapitan.pisoar     před 10 měsíci 26.07.2023 22:07 |  
    10 8

    Já bych řekl, že to jestli je Slavia český mistr, nikoho vně našich hranic nezajímá. To je asi tak, jako když se u nás řekne, že je někdo mistr srbské, bulharské nebo kazachské ligy. Prostě býti mistrem nějaké banánové ligy není žádné měřítko...
    Jediné měřítko úspěšnosti pro Slavii a jejího vnímání ve světě fotbalu a případné posily je to, jak se prezentuje v evropských pohárech a ve kterých. Asi tak, jako když Souček popisoval jak hráči WHU přistupovali ke Konferenční lize, dokud nebyli v semifinále, tak to brali jako takový sranda pohár. A stejně tak berou hráči jako Zafeiris českou ligu. Jo jasně je potom šťastný, když se vyhraje pohár, ale kvůli tomu sem nechodí.
    Stejně jako Olayinka nepřestoupil do Bělehradu, kvůli tomu, že je to mistr srbské ligy, ale kvůli tomu, že hraje LM.

    A proto by pro Slavii měl být hlavní cíl evropské soutěže a liga by se měl brát čistě jako prostředek, jak se do nich dostat...

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

      wimpy     před 10 měsíci 26.07.2023 22:10 |  
      8 5

      Ale my nežijeme vně našich hranic (většinou) a každej má nějakého známého, kterej mu dá sežrat, když nebudeme mistři, protože to tedy budou ti jeho... :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

        pehacko     před 10 měsíci 27.07.2023 07:25 |  
        1 1

        Mas spatne zname! A maji na tebe spatny vliv! Jak by rekl jiste wulf!

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

          wimpy     před 10 měsíci 27.07.2023 09:52 |  
          1 0

          Většinu života jsem prožil na Letné, tam se jiní kamarádi těžko sháněj.

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

            žbl68     před 10 měsíci 27.07.2023 10:52 |  
            0 0

            R.I.P. Tobě ... :-(((
            a velký obdiv jak si tohle mohl dát ...

            • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

              wimpy     před 10 měsíci 27.07.2023 10:56 |  
              2 0

              Ono to jinak nebylo špatný místo k životu, dobrý hospody, Stromovka a Letenský sady za rohem...
              Šílený bylo tam parkovat.

              • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

                žbl68     před 10 měsíci 27.07.2023 11:04 |  
                0 3

                za mě jediný co tam stoji za řeč krom zelených zon a možnosti denně házet vajíčka a plechovky s rumělkou na nejmenované velvyslanectví :-DDD je momentálně pivovar Lajka :-) parkovat ? :-D to musí být hardcore mixnutý s deathmetalem a thrashmetalem :-)

                • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

                  wimpy     před 10 měsíci 27.07.2023 11:39 |  
                  2 0

                  Když jsem tam bydlel, čepovala se ještě v Lajce Chříč a tam, kde teď vařej pivo, byly hajzly. Navíc to tedy byla kavárna a to řácky intelektuální, to i na místní poměry, neb naproti stojí AMU. Zase tam chodily pěkný holky, to jo... :-)

                  • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

                    žbl68     před 10 měsíci 27.07.2023 12:49 |  
                    0 0

                    jasně je to i ted trochu hipsterský pivovar a piv. pro mladé maminky s kočíky, ale jak píšeš, človek si pochutná na pivu , oko si pochutná na omladině - všechnysmysly uspokojeny (krom hmatu tedy ...)
                    ja to objevil až po vystřelení Lajky (pivní)

                • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

                  žbl68     před 10 měsíci 28.07.2023 12:37 |  
                  0 1

                  vida Rusáci i tady :-)))
                  :-P :-P

  9. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

    Michal_Hadraba     před 10 měsíci 27.07.2023 10:27 |  
    7 2

    Matěje Juráska bych za 10mil.E ještě neprodával... má potenciál prodeje za minimálně stejnou částku jako jeho jmenovec David.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

      žbl68     před 10 měsíci 27.07.2023 10:51 |  
      5 1

      asi půjdeme proti proudu ale souhlas ... do dvou let to bude jak přes kopírák :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

        Wulfstan (přítel SN)     před 10 měsíci 27.07.2023 11:23 |  
        2 1

        Jdu proti proudu s váma. Matěj bude mít ještě mnohem vyšší cenu než teď.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

          žbl68     před 10 měsíci 27.07.2023 12:51 |  
          1 0

          věděl jsem že se přídáš, střední proud není nic pro nás mladé :-)
          on se musí především zklidnit - hlavu a usměrnit výbušnost ... a Slavia ho neudrží ...

  10. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

    JebaJebatel     před 10 měsíci 27.07.2023 16:53 |  
    5 1

    Mám rád tyhle podcasty. Skvěle se u nich usíná, když nemůžu v noci spát. Asi jako Tour de France. Bez ironie

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

      heftyje (přítel SN)     před 10 měsíci 28.07.2023 10:03 |  
      2 0

      Souhlas! Akorát já usnu za 10 minut a potom vůbec nevím, co v podcastu bylo...Problém je, že když si ho potom pustím bdělý, tak mi to zas všechno připadá jaksi povědomé... :D

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

        knl66 (přítel SN)     před 10 měsíci 28.07.2023 23:03 |  
        1 0

        Já to mám stejné se seriálem ČRo "Historie českého zločinu" na youtube. Ty mordy a zločiny jsou nejlepší prášek na spaní.

  11. Re: Tipovačka

    Papol     před 10 měsíci 28.07.2023 21:16 |  
    0 2

    Nevíte, proč ještě není vyhodnocena tpipovačka?

  12. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

    Lunaris     před 10 měsíci 28.07.2023 21:34 |  
    3 3

    Tvrdík už dva tři roky zpátky říkal, že Citicu stačí 2. místo, takže tohle není nic nového.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

      lantsmit     před 10 měsíci 29.07.2023 09:57 |  
      4 3

      TK 2021 z online na iSportu (nutno číst odspoda):

      „Tým nemůže mít jinou ambici, než porazit soupeře v předkolech. Nemůžeme mít ale ambici to zvládnout, musíme chtít bojovat. Vzhledem k tomu, že se zmenší počet českých týmů v evropských soutěžích musíme kdy jindy než teď zabojovat.“
      „Dávat si jiné cíle než maximální by bylo alibistické. Chceme obhájit pozici hegemona a získat mistrovský titul. Nezbývá nám ani nic jiného, než vyhlásit útok na Ligu mistrů.“
      Nyní má slovo Jaroslav Tvrdík. Ten z kraje děkuje Gaomingovi za vše, co pro Slavii dosud CITIC udělalo.

  13. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

    Sváťa     před 10 měsíci 29.07.2023 08:39 |  
    6 8

    Ten moderator quelhar to je taky slusny strelec po tom jak vypustil ze mi vlastne zadne uspechy nepotrebujeme protoze prodavame hrace,prosim dejte na jeho pozici nekoho adekvatniho nebo tam vratte Karla u ktereho se clovek aspoň pobavi dekuji s uctou Karasek

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #02

      Ladislav (přítel SN)     před 10 měsíci 29.07.2023 13:35 |  
      4 4

      A nebylo by lepší rovnou lynčovat, tím by se to celé hned vyřešilo :)
      Tak ono je důležité člověka hlavně pochopit a ne ho hned vyhazovat … Tady to samozřejmě myslel s velkou dávkou nadsázky a humor je přece koření života …


      Komentář byl uživatelem upraven (29.07.2023 14:35) . Zobrazit původní komentář