Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 23/24 #04

Slavia pokračuje ve skvělém startu do sezóny, v lize je bezchybná a v Evropské lize postoupila do playoff. Poslední čtyři zápasy hodnotí v novém díle podcastu SN Mezi námi fanoušky quelhar, Leoneigg a Karel Janďourek.

V první části podcastu byly tématem zápasy Evropské ligy s Dniprem-1. V tom domácím Slavia dominovala, nepustila soupeře do šance a sama vstřelila tři branky, první dvě Ivan Schranz a tu třetí Conrad Wallem. Na tribunách vládla fantastická atmosféra a všichni hráči předvedli velmi dobré výkony. Hosté se naopak ani nepřiblížili výkonům ze zápasů proti Panathinaikosu. Nebo snad Slavia byla o tolik silnějším týmem než Panathinaikos? K odvetě v Košicích přicestovaly téměř dvě tisícovky slávistů a vytvořili hráčům domácí atmosféru. Výkon nebyl nijak oslnivý, slávisté ovšem kontrolovali postup a nepřipustili žádné pochybnosti. Neměl však být výkon hráčů lepší a měli se snažit o vítězství? Směrem k playoff se Zoryou jsme prezentovali několik důvodů k optimismu. Ve druhé části podcastu přišla řeč na ligové zápasy, především ten s Baníkem. Probrali jsme, jaké úkoly mají obránci v tříobráncovém rozestavení. Z jednotlivců jsme vyzdvihli výkony Jana Bořila, Muhameda Tijaniho nebo Mojmíra Chytila. Měli jsme radost z toho, že Slavia poslední ligové zápasy kontrolovala a nepustila soupeře do šancí, takže jeden vstřelený gól stačil k vítězství.

Obsah:

(00:00) Slavia - Dnipro 3:0, Dnipro - Slavia 1:1. Playoff proti Zorye Luhansk
(44:45) Slavia - Baník 1:0, Ml. Boleslav - Slavia 0:1

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (79)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

    Ragnarok     před 9 měsíci 22.08.2023 08:54 |  
    18 0

    Plně se ztotožňuji s tím, že Trpišovský přišel s geniálním obraným modelem, kdy máme tři stopery, ale úplně jinak než kdokoli, protože jsou na celé šířce. A jen tam to někdo nepřehraje, protože jsme schopni rychle přejít na 442, nebo 433 a máme na to i jiné typy stoperů. Do 4 se fakt hodí AIham, do 3 Tom Vlček.
    A k té obrané trojce rozažené od lajny k lajně - nezaznělo, že takhle to může dobře fungovat díky dvě motorovým myším v záloze a jejich fantastické a obětavé práci dozadu, ať už je to Oscar, nebo Christos, či Kuba Hromada s menším akčním rádiem, ale o to větší zodpovědností dozadu. Chvíli to trvalo, ale Trpiš přišel s něcím novým a je to dobré.
    Pokud bude dál fungovat dobře Fila, tak věřím, že mu tady uděljí Chytil a Tijani dobrou práci v tom, že robustní a silný útočník může u nás hrát, pokud je pracovitý.
    K tomu koeficientu s Dnipro-1. Je pravda, že jsme přišli o 0,125 bodu, tou nevýhrou. Ale právě s ukrajinským týme by se to hodilo, protože jsou to naši přímí konkurenti a rozdíl 0,250 bodu může být na konci sezóny jazýčkem na vahách. Takže teď s Luhanskem vyhrát obojí.
    Pocit při losech mám podobný jako Karel, já mám navíc úchylku, že si rád predikuji, kolik která země získá/ztratí a jak se posune v koeficientu a jak se to promíchá od 11 do 20 pozice a pak jsou ještě zajímavé pozice 5-8.


    Komentář byl uživatelem upraven (22.08.2023 08:58) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

      lantsmit     před 9 měsíci 22.08.2023 10:14 |  
      3 16

      Trpiš přišel s něčím novým - souhlas... ale jestli je to dobré, to se ještě neví, protože žádnej opravdu těžkej zápas jsme neodehráli. V odvetě s Dniprem to směrem dozadu moc přesvědčivě nevypadalo. Za sebe můžu říct, že jsem velmi spokojenej s tím, jak rychle, relativně kvalitně a bezpečně (vzhledem k dosavadním soupeřům) jsem se na tenhle systém dokázali adaptovat. Naprosto ale nejde říct, že je tenhle systém pro nás efektivnější. Zatím nejlepší zápas jsme odehráli doma proti Dnipru, kdy jsme hráli vzadu klasicky na čtyři.
      Věřím, že v budoucnu se ukáže systém na 3 stopery jako efektivnější, ale zatím je na hodnocení brzy. Za skvělou zprávu považuju hlavně to, že kromě individuální univerzality jsme zvedli univerzalitu i týmovou, kdy můžeme lépe a častěji variovat herní systém. Za nejdůležitější v Trpišově pojetí fotbalu ale pořád považuju personální obsazení, tzn. správnou volbu hráčů do toho kterého zápasu vzhledem k typologii soupeře a na něj napasovanému schématu.
      Např. Hromada za mě naprosto nemůže hrát v systému se třemi stopery, kdy jeho ofenzivní nedostačivostí naprosto trpí celý střed pole. Stejně tak za mě nemůže hrát van Buren, pokud se hraje jenom na dva nebo dokonce jediného útočníka. Dál třeba Douděra v systému na čtyři obránce, pokud by měl hrát toho beka on, tak bude mít znovu problémy směrem dozadu. O Ousouvi se vůbec bavit nebudu. Držet si ho dál v hlavě jako vážně míněnou alternativu do zápasů, který nebudou apriori zralý na 3:0 pro nás, je pro mě zcela mimo realitu. A jak doufám správně vnímám, snad už i pro náš realizák.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

      Alanor (admin)     před 9 měsíci 22.08.2023 11:56 |  
      5 0

      Taktéž mám z naší obrany výborný pocit. Nějaká individuální chyba se občas stane, ale po taktické stránce to zatím funguje téměř 100% a soupeř v podstatě ani nemá žádná zakončení. Až mi to připomíná tu v obranném ohledu rekordní sezonu s Kúdelou a Hovorkou, posléze na jaře se Zimou.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

      Flame     před 9 měsíci 22.08.2023 14:06 |  
      4 0

      Fakt si myslím, že hrají dobře, jen ty občasné výpadky koncentrace! A jsem zvědav, co vymyslí JiT na Plzeň, tam nám budou skákat tři obludy.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

    Steevee     před 9 měsíci 22.08.2023 10:25 |  
    16 8

    Jsem dalek toho, abych někomu měl ambici říkat, jak dělat podcast. Navíc to tady mám fakt rád. Ale kromě quelhara, se kterým mám obrovskej názorovej průsečík (minimálně podle toho, co říká tady), se pravidelně objevují hosté s názory, nad krerýma prostě musím zvedart obočí. Co jako znamená, že s Dniprem se ztratilo do koeficientu jenom tolik a tolik a "nic by to nezměnilo"?

    Ano, tak pokud se na to díváme omezenou optikou jednoho roku, tak by se toho samozřejmě změnilo málo. Byť zrovna Ukrajina je náš velký soupeř. Ale národní koeficient je pětiletka. A pojďte si napočítat zbytečné ztráty českých klubů za pět let. To už jsou myslím trošku jiné počty a objektivně vzato nám spousta těch bodů chybí.

    Č(!)aplárovu past komentovat nebudu, ale co mě zas přivedlo do mdlob, to jsou úvahy o losu. Jako možná jsem spadl z višně já, to je samozřejmě možný, ale když jsem se dozvěděl, že super by byl Liverpool a druhej kolega ještě dodal, že k tomu by bylo fajn to "Á-ES Róóóma", tak pro mě z ÚVN už posílali auto. Jako to mi vysvětlete. Jasně. Člověk sní o tom, jak Slavia zase sekne giganta. Fajn. Chápu. Ale v dlouhodobým horizontu se to ze sta takových soubojů stane 10x. A to nám spíš fandím. V drtivé většině případů udělá taková skupina ze Slavie pouhého účastníka. A letošní Slavia má za mě na dlouhou jízdu. Liverpool si rád dám někde ve ČF nebo SF. Ve skupině ho rád vynechám...

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

      kjandourek (admin)     před 9 měsíci 22.08.2023 10:41 |  
      9 4

      Co se toho Liverpoolu týče: když je šance na výhru 10%, tak si ho radši dáš ve vyřazovací fázi, kde střet s ním bude znamenat jisté vyřazení? Proč? Není lepší mít ho ve skupině, užít si s ním dva super zápasy a postoupit spolu s ním?

      Dále bych dodal, že Liverpool je v prvním koši stejně jako AS Roma, takže oba dva do skupiny fakt dostat nemůžeme... a když se podíváme na složení prvního koše v EL, tak tam stejně najdeš kluby, s nimiž je naděje na úspěch podobná (vedle Live a AS to jsou WHU, Leverkusen, Atalanta, Villareal... a pokud postoupí tak Ajax a Dinamo Záhřeb - pokud jeden z těch posledních dvou postoupí posune se tam Sporting Lisabon).... takže stejně tam dostaneš tým, který je porazit velice nepravděpodobné.... tak proč nechtít, aby byl ještě k tomu atraktivní?


      Komentář byl uživatelem upraven (22.08.2023 10:43) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

        pehacko     před 9 měsíci 22.08.2023 10:48 |  
        5 0

        Tak z prvniho kose (jeste tam zdaleka nejsme) je hratelny ten Leverkusen… a k tomu Liverpoolu, bych skoro rekl, ze je nejaka evropska liga moc tankovat nebude a treba to pro ne bude zapas druheho sledu a pro nas zapas sezony a muzeme udelat nejaky uspech. Skoro bych tam videl vetsi sanci, nez hrat s nekym, kdo to bude mit taky jako hlavni zapas a ukol.


        Komentář byl uživatelem upraven (22.08.2023 11:19) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

          Hesmir (přítel SN)     před 9 měsíci 22.08.2023 14:58 |  
          3 0

          Jak řekl Suk, spoluhráči z WHU zacli EL i KL brát na zretel az od čtvrtfinále. Do té doby pouťák.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

        Steevee     před 9 měsíci 22.08.2023 11:04 |  
        11 6

        Ne ne ne. Teď už Karle úplně motáte jabka a hrušky. Já vás nechci zatěžovat matematikou optikou sázkové kanceláře nebo bookmakera. Ale ano. Pokud je šance 10 %, tak si Liverpool skutečně dám radši ve vyřazovací fázi typu ČF, kdy můžeme jít ven s pocitem, že jsme naplnili klubové možnosti. Chytit Liverpool ve skupině znamená výrazně snížit šance na postup, jelikož už pravděpodobně budeme muset být nejlepší ze zbývajících tří. Takže ne. Matematicky to určitě lepší není a rozhodně volím Liverpool ve vyřazovací fázi. Úplně ideálně se bez Liverpoolu a jiných gigantů klidně obejdu celou sezonu. Jenom se bojím, že přes Dunajskou Stredu, Hartberg a Zalaegerszeg se do finále nedostaneme.

        Že jsou ASR a Liverpool ve stejným koši klidně dodejte. Ale to musíte vzdělat kolegu, který chtěl zmíněné soupeře do skupiny najednou. To byla jeho myšlenka. Já jsem ji jenom interpretoval.

        A že účastníci prvního koše jsou vlastně obdobně silní, to pochopitelně taky není pravda. Svádí to k tomu říct, že jsou všichni silní a tudíž vlastně "stejní". Všichni silní samozřejmě jsou. Ale první ligu v Evropě hraje jenom Liverpool. Zbytek jsou ve srovnání se Slavií pořád velkokluby, v kontextu Liverpoolu ale druhý sled.

        A nemyslím to nijak zle, nemusíte se obhajovat. Jenom mi tyhle vyjádření přijdou zbytečně zavádějící a já se jenom snažím je třeba ukázat jinou optikou.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

          wimpy     před 9 měsíci 22.08.2023 11:16 |  
          6 0

          Zase je pravděpodobnější s Liverpoolem uhrát něco ve skupině, kde může mít jinej přístup, než pak ve čtvrtfinále.

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

            Steevee     před 9 měsíci 22.08.2023 11:19 |  
            3 0

            To je pravda, ale to platí i pro další dva týmy. Tzn. pokud se shodneme, že Liverpool hodně pravděpodobně tu skupinu vyhraje, postupové procenta nám naše větší šance proti Liverpoolu nepřidává.

            • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

              pehacko     před 9 měsíci 22.08.2023 11:38 |  
              4 0

              On se na tu skupinu taky muze uplne vykaslat a hrat ji s mladikama… taky v poslednich dvou, mozna trech letech hraje podstatne hur a neni to ten tym, co vyhral PL. Zase asi, kdyz na nas nastoupi v plne koncentraci, bude to kolotoč, jako s Arsenalem co byl v te dobe v Pl taky spise prumer. Kazdopdne tohle dohadování se, co by bylo nejlepsi… a nebo nejhorsi… a kdo ve vetsi zvatlal mi prijde úsměvné, asi tak, jako hadka na zivot a na smrt o tom, co si koupime za vyhru pri nakupu losu do Sportky. Nejsme jeste ve skupine a hodne tymu take ne. A stejne ten los neovlivníme, to dovedl jen Ivanek Horník

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

          kjandourek (admin)     před 9 měsíci 22.08.2023 13:30 |  
          6 6

          V tom případě se tedy neshodneme.... několik bodů:

          1. Snad se shodneme alespoň na tom, že střetnutí s gigantem dá aktérům na hřišti více, než zápas s outsiderem.... zápasy se Sevillou a následně s Chelsea dodaly našim hráčům více sebevědomí, než postupy přes Fenerbahce a Linec... podobně skupina LM s Barcelonou, Dormundem a Interem naše hráče fotbalově vystřelila výš, než ta s Leverkusenem, Nice a Haifou.... o té loňské s Kluží, Ballkani a Sivassporem nemluvě.

          2. Pokud už se tedy mám s gigantem utkat, vždycky je lepší, dostat ho ve skupině, protože tam mohu postoupit dále i s ním... tam je prostě šest zápasů s tím, že po nepovedeném zápase mám možnost opravy - ne že jeden nepovedený zápas znamená konec...

          3. stejně tak skupinu bere i gigant - i on hraje na postup, pokud vidí, že nemusí vyhrát, nehraje úplně na výhru za každou cenu... právě ve skupinách jsme nejčastěji viděli porážky gigantů - Barcelona doma kdysi rupla s Rubinem Kazaň a stejně na konci skupiny byla první...

          PS: Kolegu dovzdělávat nemusím - bylo nám všem ve studiu jasné, že se mluví o tom buď Liverpool, nebo AS Roma


          Komentář byl uživatelem upraven (22.08.2023 13:32) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

            Steevee     před 9 měsíci 22.08.2023 14:41 |  
            10 6

            Já se o tom s vámi Karle pobavit rád, ale nesmíte argumentačně faulovat. Celá neshoda se staví na tématu, jestli gigant ve skupině, nebo později (nebo taky nikdy). Vy tvrdíte, že ve skupině super, při čemž za příklad ale obratem dáváte dvojzápasy se Sevillou a Chelsea z velmi pokročilé fáze poháru:-) A pokračujete srovnáním skupiny Ligy mistrů s prizemoney půl miliardy, se skupinou EKL hrané skoro "za nulu"...

            V bodě číslo 2 dochází k naprostému nepochopení postupové matematiky, důležitosti koeficientů, na to navázaných peněz atd. Pokud má Slavia vypadnout z pohárů brzo, opce číslo jedna je jednoznačně nechat se z pohárů vystřelit gigantama v základní skupině LM. Což byl náš poslední případ při účasti v LM. Sebrali jsme velké peníze a byť nepřišel nějak supr bodový úspěch, klub i lidi mohli být spokojeni.

            To ale v žádném případě neplatí pro skupinu EL nebo EKL, kde ty peníze jsou zlomkové. Tam je naprosto nezbytně nutné jít po sportovním úspěchu. Snít o těžké skupině s argumentem, že se z ní jako vlastně taky dá postoupit, je úplně vedle. Samozřejmě se postoupit dá, ale naprosto neúměrně a nežádoucím směrem se zvyšuje riziko nepostupu. A já prostě nejsem schopný vnímat nějakou velkou frajeřinu v nepostupu z těžké skupiny EL nebo EKL. Nalosujte nám tři Aberdeeny, udělejme tam 15 bodů, mákněme na tom, že v předkole LM budem i ve 4. předkole v budoucnu nasazení, že posumeme Česko nahoru tak, že příští sezonu bude zase hrát reálně o to, že za tři nebo čtyři roky půjde mistr přímo do skupiny LM a udělejme deeprun na jaře.

            A na místě nejsou ani teorie o tom, že gigant bude něco vypouštět. Na jakém základě stavíte to, že to jako bude proti nám? Může vypouštět proti komukoliv. Nejen proti nám. Ba právě naopak. Klasická situace. V pátém nebo šestém kole, kdy se bude hrát o postup, může jet Liverpool už někam ven na výlet. A že to budeme my, na to je šance 33,333.....% A pokud to nebudeme my, tak právě vypuštěný zápas giganta může stát postup nás. Takže zase matematika nehraje v náš prospěch. Ale to je pořád dokola....


            Komentář byl uživatelem upraven (22.08.2023 14:43) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

              kjandourek (admin)     před 9 měsíci 22.08.2023 14:58 |  
              5 7

              Z mého pohledu to jsou fauly od tebe (vás - tedy jestli si nebudeme tykat):

              V tom prvním bodě jsem zdůrazňoval důležitost potkání se s gigantama... protože tyhle zápasy hráče posouvají, ne duely s Dunajskou Stredou... a při té příležitosti jsem porovnával dva dvojzápasy z vyřazovací fáze se dvěma jinými dvojzápasy z vyřazovací fáze ... a potom zápasy ve skupině se zápasy v jiné skupině... V tomhle bodu šlo jenom o to říci si, že potkání giganta a odehrání s ním zajímavý zápas je důležité pro rozvoj hráčů... o peníze tady v téhle debatě nejde vůbec, ty vůbec nechápu, proč do toho motat..

              Žádná skupina není jistý postup, vždycky se o něj musí bojovat, jak jsme se přesvědčili minulý rok... ocenil jsem, že jsme v EKL přede dvěma roky dostali tu nejtěžší možnou skupinu skupinu s Feyenoordem a Unionem Berlín, což byli nejtěžší soupeři z prvního a třetího koše... postoupili jsme z druhého místa, do koeficientu připsali šest bodů ... a do vyřazovacích zápasů nám to dalo víc, než třeba LASKU Linec, který svou skupinu s Macabbi Tel Aviv, Jerevanem a HJK Helsinki vyhrál suverénně (do koeficientu připsal devět bodů), ale v zápase s námi byl jasně horší a nejenomže vypadl - ještě v té další fázi připsal jenom dva body, zatímco my dalších osm...


              Komentář byl uživatelem upraven (22.08.2023 14:58) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

                Steevee     před 9 měsíci 22.08.2023 15:26 |  
                6 3

                Tak jestli to jdeme stavět do roviny, jestli se "to dá" nebo nedá, tak to jsme zas ale úplně jinde. Ano. Postoupit se dá z každé skupiny. Stejně jako se dá nepostoupit z každé skupiny. Jako bookmaker se ale neúspěšně snažím vysvětlit ten pravděpodobnostní rozdíl. Sport nefunguje na bázi, jestli to je, nebo není možné. Jde o to, s jakou pravděpodobností se to v dlouhodobém horizontu bude nebo nebude stávat. Krátký výňatek příkladů u nedávné minulosti je obecně nepodstatný. Resp. nesměrodatný. Když budete házet panna vs. orel, taky vám taky může padnout 20x za sebou panna. I stokrát. Pokud ale vydržíte házet dostatečně dlouho, nakonec to bude přesně 50:50. Těžká vs. střední vs. lehká skupina je úplně to samé. Z těžké se postoupit samozřejmě dá. Čím častěji ji ale Slavia bude hrát, tím častěji bude nepostupovat.

                Vy toho víte o fotbale a Slavii opravdu hodně, ale tady z nějakého důvodu prostě úplně ignorujete faktor nějakých papírových předpokladů a pravděpodobností konkrétních scénářů. A do té doby se závěru nedobereme. Tak si nechme každý tu svoji pravdu.

                • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

                  kjandourek (admin)     před 9 měsíci 22.08.2023 15:40 |  
                  4 5

                  Nezlobte se na mě, ale hovoříme každý úplně o něčem jiném...

                  Pohled bookmakera je určitě fajn, ale tam jde jenom o okamžité peníze.... Já mluvím o zážitcích pro fanoušky, o zkušenostech, které zvedají schopnosti jednotlivých hráčů a také jejich cenu, což jsou právě ty věci, kvůli kterým každý chce poháry hrát...

                  To je to samé, jako když řeknete, že čím těžší činku budete zvedat, tím menší je pravděpodobnost, že jí zvednete.... jenomže když budete každý den zvedat zátěž, ve finále zesílíte tak, že zvednete daleko těžší činku než frajer, který se spokojí s tím, že bude pořád zvedat tu samou váhu, kterou jistě zvedne...

                  • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

                    Steevee     před 9 měsíci 22.08.2023 16:27 |  
                    6 3

                    Nemyslím si, že mluvíme o něčem jiném. Nerozumím okamžitým penězům. O ty jde gamblerům u automatu. Sázkovka žádné okamžité peníze nechce. Ale to je na dva dny psaní.

                    Účastnit se pohárů chtěla Slavia možná před sedmi lety. Současná Slavia chce jít co nejdál a při sssuuuuper shodě okolností jít do finále nebo ten pohár vyhrát. Což se při současné síle Slavie a příznivém losu může stát lets say jednou za 50 nebo 60 let. Při skupině s Liverpoolem a kdoví kým a smůle na los při vyřazovácích se to ale stane jednou za tisíc let.

                    Přirovnání s činkou sympatické, bohužel nesedící. Činka bude každej den stejná nebo úměrně těžší. Proměnných faktorů ve fotbale je asi zilion. A pravidelný a systematický růst nefunguje. Minimálně ne v českých podmínkách, kde je nezbytná velká fluktuace kádru. Jinými slovy hrát pravidelně s Liverpoolem nebo AS nás nikdy nedovede k tomu k nim být výkonnostně (dlouhodobě) blíž. To je zbožné přání. Protože pokud bychom náááhodou měli hráče, kteří by na to měli, než to projeví v dresu Slavie, dávno budou jinde.

                    Takže osobně preferuju štěstí na los a jednou za šest nebo sedm let opravdu velký jarní deeprun. Než atraktivní. ale těžké losy, přes které dlouhodobě výsledkově žádné senzace dělat nebudeme, ale budeme se chlácholit českými sny o tom, jak těžkými zápasy rosteme a "příští rok už to určitě vyjde".

                    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

                      kjandourek (admin)     před 9 měsíci 22.08.2023 18:29 |  
                      2 5

                      Dobře - takže se shodneme, že se neshodneme v ničem... ok...

                      Já tedy beru na vědomí pohled bookmakera, který touží po postupech co nejdále formou co nejsnazšího losu...

                      a Vy tedy zkuste akceptovat, že existuje pohled fanouška, který by rád jednou vnoučatům vyprávěl spíše o tom, jak viděl v Edenu hrát Slavii s Liverpoolem, než aby líčil to obrovské štěstí na los vedoucí k cestě do semifinále evropského poháru přes Čukarički, Jerevan, Pjunik a podobné soupeře....
                      Případně pohled sportovce - člověka, který ten fotbal celý život hraje a chtěl by hráčům milovaného klubu jednou za čas dopřát konfrontaci s těmi nejlepšími, protože sám moc dobře ví, že jenom takovéhle výzvy je posunou dál... i když tomu bookmakeři nevěří...

                      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

                        Steevee     před 9 měsíci 22.08.2023 18:52 |  
                        4 4

                        Momentálně už extrémním způsobem demagogizujete to, co sem dneska píšu. Já nejsem žádnej hloupej a chladnej bookmaker, kterej chce pro Slavii slávu zadarmo, nad čímž si někde v kanceláři u počítače odškrtne nějakou imaginární zelenou fajfku.

                        Je mi cca 35 a na Slavii chodím nepřetržitě od roku 95. Tak to prosím nestavějte do roviny, že já jsem "jenom" bookmaker, zatímco vy jste fanoušek.

                        Současná Slavia nepotřebuje "obrovské štěstí" na los a Čukarički a Jerevan. Jenom stačí v pozici Slavie nechtít být zbytečně hrdina. Jak praví klasik, hrdinů jsou plné hřbitovy. Nechápu, proč chtít City někde, kde můžu mít Brighton a proč chtít Feyenoord někde, kde můžu mít Spartu Rotterdam. Jo. Vlastně o tom jednou budu vyprávět těm vnoučatům. Že jsem je viděl v Edenu. Jak vyřazujou moji milovanou Slavii a sen o pohárovém finále nebo vítězství je zase pryč.

                        P.S. Čemu věří bookmakeři, to není podstatné. Ti dnešní už fotbalovou matematiku dávno neurčují. Pravděpodobnosti/kurzy u fotbalu určují matematické modely. A věřte nebo ne, v dlouhodobém horizontu se nepletou.





                        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

                          kjandourek (admin)     před 9 měsíci 22.08.2023 19:27 |  
                          1 6

                          Jak říkám: neshodneme se .. v ničem a ani v nejmenším... překvapuje mě to, opravdu jsem si nemyslel, že můj pohled může být pro někoho tak iritující, ale dobře, akceptuji to...

  3. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

    mig52     před 9 měsíci 22.08.2023 11:07 |  
    14 9

    Mne zaujala debata o Zafim. Jak všichni jásali nad tím, že zvládl osobku na jejich hráče a že tuto roli přijal. Ok, já se jen ptám, zda je optimální pro jeho další rozvoj i pro Slavii, aby náš nejkreativnĕší a nejfotbalovĕjší hráč hrál osobku na hráče soupeře?

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

      lantsmit     před 9 měsíci 22.08.2023 11:18 |  
      4 8

      Je to hlavně i pro něj, pro jeho osobní rozvoj, naprosto správná věc. A myslím, že právě osobní rozvoj u nás, pod JiT, byl hlavní důvod, proč si vybral zrovna nás.

      Data k tomu čerstvě třeba tady. https://twitter.com/datascout_/status/1693638710661693668

      Zafeiris je v Top 6 statisticky nejlepších mladých záložníků s potenciálem na světě, za Baturinou (cena dle TM 15 mil. EUR) a El Khannoussem (cena dle TM 13 mil. EUR).

      V zimě bude Zafeiris tlačit na odchod a nejpozději v létě bude pryč.


      Komentář byl uživatelem upraven (22.08.2023 11:37) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

        Ragnarok     před 9 měsíci 22.08.2023 11:27 |  
        10 4

        Zafeiris je obchodní artikl a proto je pro něj zásadní, aby měl dobrá data. A ta získává právě díky univerzálnosti. Ne díky parádičkám. Pro něj o pro Slavii je to dobrá volba. Nikdy nikde nedostane volnou ruku a schopnost pracovat v defenzivě mu může všude pomoci do základu.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

          pehacko     před 9 měsíci 22.08.2023 11:34 |  
          18 1

          S tim se da jen a jen souhlasit. Prikladem muze byt jisty botoxovy mega giga talent, ktery nedovede branit a hrabnout zpet a proto jen a jen paberkuje za oslavneho hykani ispartu a dalsich rudych novinářů co mu vytváří tu božskou gloriolu. Zafeiris bude od nas přípravné na fotbal tak, jako Bah ci Jurasek a pred nima Soucek s Coufalem.

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

            Ragnarok     před 9 měsíci 22.08.2023 13:20 |  
            6 0

            Přesně to jsem měl na mysli. Je to tak.

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

            Xerxes     před 9 měsíci 22.08.2023 16:22 |  
            3 0

            Přesně tak!

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

          cunak     před 9 měsíci 22.08.2023 18:18 |  
          2 3

          Zaferis je člověk a výborný hráč, ne obchodní artikl!

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

      lukas6novak     před 9 měsíci 22.08.2023 13:25 |  
      11 0

      Tak podívej se i třeba na Manchester city a De bruyneho jak i přes jeho kreativní nadání a geniální myšlení je oddaný týmu a presuje/napadá nebo brání v bloku tak jak chce trenér. Další případ je De Jong v Barceloně který je taktéž geniální hráč i směrem dopředu a naposled byl "utopený" dokonce na stoperu protože to bylo potřeba pro tým prostě.
      1) To že hrál osobku tak trochu vychází i z toho že ve středu hřiště máme jen dva hráče a je občas potřeba toho soupeře vymazat a jestliže hraje s Oscarem který je lepší na krytí prostoru tak není moc jiných možností
      2) Další věc je jestli ho vlastně ta osobka tolik limituje směrem dopředu. S tím jak presuje mi přijde že to kolikrát vyjde na stejno a hlavně při útočení tu volnost má relativně pořád
      3) Fotbal jde do komplexnosti a tohle mu nějak moc ublížit nemůže a naopak to může být + pro něj při přestupu výš

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

        mig52     před 9 měsíci 22.08.2023 14:10 |  
        3 2

        Ok, já se jen ptal na názory, nic víc či míň. Díky za odpověď.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

    Lunaris     před 9 měsíci 22.08.2023 17:49 |  
    0 0

    Karel to rozjel a byl k nezastavení.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

      kjandourek (admin)     před 9 měsíci 22.08.2023 23:14 |  
      2 3

      Já vím - jak jde o fotbal, ale i o folk, nebo fantasy (všimni si - všechno na "F") - tak mám tendenci stále žvanit... po skončení celé srandy jsem se Leonigovi omlouval, že jsme ho vlastně nepustili ke slovu... a on je to fajn kluk, on to bral...

  5. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

    Tadeáš_Janků     před 9 měsíci 22.08.2023 21:06 |  
    0 0

    Měl bych otázku na lidi, kteří před losem skupiny mluví o tom, že by rádi viděli kluby jako Liverpool nebo AS Řím.

    Pokud by Dinamo Záhřeb prohrálo se Spartou a Ajax prohrál s Ludogorcem (což není pravděpodobné, ale stále je to reálné), tak se Slavia přesouvá do prvního koše. Tím se možnost toho, abychom dostali výše jmenované kluby vylučuje. Místo toho by se nám losoval tým z druhého koše. Podle předběžného koeficientového rozdělení tam nejvíc „atraktivním“ soupeřem je Marseille. Dál tam vidíme Real Betis, Lask Linz, Olympiakos, Rennes, PSV a v případě vypadnutí Dinama s Ajaxem i Qarabach a Slovan Bratislava. Soupeři stále kvalitní, nicméně oproti prvnímu koši schůdnější a též méně „zajímavý“.

    Takže se ptám, byli byste neradi, kdyby se Slavia posunula do prvního koše? Protože pokud preferujete atraktivitu před snažšími soupeři, tak byste měli radši vidět Slavii ve druhém koši než v prvním. A nemyslím to nijak útočně, jen mě zajímá, jak tohle vidíte.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

      kjandourek (admin)     před 9 měsíci 22.08.2023 23:08 |  
      0 0

      jenom tak mimochodem, "kdyby" (úžasné slovo) Rangers vypadli s PSV (a že v prvním zápase i přes nádherný gól Simy hráli doma 2:2).. tak se do prvního koše posunuli místo Sportingu a následně tady i místo nás....


      ta varianta UEFY má spoustu variant

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

        Tadeáš_Janků     před 9 měsíci 22.08.2023 23:48 |  
        0 0

        Ok, to je vlastně pravda. Ale prostě otázka je furt stejná. Chtěli byste radši první nebo druhý koš pro Slavii?

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

          Dennis     před 9 měsíci 22.08.2023 23:53 |  
          1 0

          První, jednoznačně, jakkoliv to reálné letos bohužel není. Potřebujeme sbírat body do našeho klubového koeficientu (i toho desetiletého, podle kterého se rozdělují prachy), a také do národního koeficientu, a ty body by se líp dělaly z prvního koše, než z druhého.

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

            Tadeáš_Janků     před 9 měsíci 23.08.2023 13:46 |  
            0 0

            Ano. Já taky, ale jde mi o lidi, co touží po zápasu s Liverpoolem.

            • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

              Dennis     před 9 měsíci 23.08.2023 18:56 |  
              0 0

              Já bych si Liverpool schoval až do LM. Věřím, že se tam zase brzy podíváme. Letos bych do skupiny bral z těch košů West Ham, Slovan Bratislava a Servette Ženeva. Tahle skupina by se mi líbila.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

          wimpy     před 9 měsíci 22.08.2023 23:56 |  
          3 0

          Já vlastně ani nechápu, jak se na to někdo může úplně vážně zeptat?

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

            Tadeáš_Janků     před 9 měsíci 23.08.2023 13:44 |  
            0 0

            Já taky nechápu, proč lidé chtějí Liverpool nebo AS Řím. Nicméně hodně lidí tyhle kluby chce dostat.

            A proto by mě zajímalo, jestli se toho drží a chtěli by radši Slavii ve druhém koši než v prvním.

            • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

              wimpy     před 9 měsíci 23.08.2023 13:56 |  
              0 0

              Byl jsem se Slavií v Dortmundu, Miláně a Londýně. Dovedu si představit, proč někdo chce Liverpool nebo Řím. I když souhlasím s kolegou Steeveem a raději bych tam jel až na jaře. :-)

              • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

                Tadeáš_Janků     před 9 měsíci 23.08.2023 14:55 |  
                0 0

                A pokud někdo chce radši hrát s těmito kluby, i na úkor toho, že pro Slavii to bude znamenat těžší postup ze skupiny, tak úplně stejnou logikou měl chtít, abychom byli ve druhém koši a ne v prvním.

                • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

                  wimpy     před 9 měsíci 23.08.2023 14:59 |  
                  0 0

                  Popravdě, třetí "padá" do play off KL, tu možnost nepostoupit do jara to nijak výrazně nesnižuje.
                  Tohle je dlouhodobé dilema, zda je lepší skupina zvučných jmen nebo "hratelná".

                  • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

                    kjandourek (admin)     před 9 měsíci 23.08.2023 15:19 |  
                    1 1

                    Loni jsme se přesvědčili, že vypadnout se dá i z "hratelné" skupiny... a k tomu potom ten tým vypadá jako banda nešiků.... Takže já bych vždycky jedno zvučné jméno ve skupině pro ten zážitek chtěl.... Vidět tady v Edenu na vlastní oči světové hráče....

                    Ta pravděpodobnost, že bychom se dostali do prvního koše je dost mizivá - musely by tři dvojzápasy dopadnout nepravděpodobným výsledkem... ale pokud by se tak stalo, chtěl bych do skupiny buď Marseille z druhého koše, nebo Brighton ze třetího... samozřejmě ne oba najednou...

                  • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

                    Radek097 (přítel SN)     před 9 měsíci 23.08.2023 17:30 |  
                    0 0

                    Čím slabší soupeř, o to větší šance na potenciální úspěch. Už jen z toho důvodu musím přát týmu co nejschůdnější cestu.
                    Když se sejde několik věcí kolem, tak můžeme porazit favorita (Sevilla, Leicester), stejně jako když nás loni porazily třeba Budějovice... ale nepodaří se to každou sezónu.
                    Naopak spartě přeji, aby jejich fanoušci mohli svým vnoučatům vyprávět, na koho těžkého narazili, ale že to na body/postup nestačilo.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

                      wimpy     před 9 měsíci 23.08.2023 18:20 |  
                      0 0

                      Ta loňská skupina, kdy jsem přemejšlel, jestli to bude šestnáct nebo osmnáct bodů, mě docela vyděsila. :-)

                      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

                        Radek097 (přítel SN)     před 9 měsíci 23.08.2023 19:10 |  
                        0 0

                        To asi každý... Stát se to může, že se nepostoupí ani z jednoduché skupiny, ale kdybychom teď měli čtyři roky po sobě týmy na úrovni Ballkani, tak ty čtyři roky po sobě postoupíme. Byli tam dost ''zápasy blbec'' a i kádr je aktuálně mnohem kvalitnější, než byl před rokem. Od stoperů (Kacharaba, Ousou), přes střed pole (Tiéhi, Traoré), až po útočníka (Tecl, Sor).

                        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

                          wimpy     před 9 měsíci 23.08.2023 19:23 |  
                          2 0

                          Co si budem povídat, stačila jedna Provodem proměněná penalta a byli jsme v pohodě. :-)

  6. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

    pehacko     před 9 měsíci 22.08.2023 21:21 |  
    0 1

    Protoze tady je to delsi nez flvek, tak prosim účastníky dalsiho tohoto dostavenicka jednoznacne karel a steeeveee… tretiho ani zvát nemusite. Jen doufam, ze do studia neprijde jen jeden clovek co bude mluvit za dva… karla znam a on by to zvladnul!

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

      kjandourek (admin)     před 9 měsíci 22.08.2023 23:11 |  
      0 1

      Ty .... třetí nikdy nechodí - jsou tam dva lidi a třetí je Quelhar, který to moderuje

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

        pehacko     před 9 měsíci 23.08.2023 13:10 |  
        0 0

        Tak pak jednoho musime vyhodit… moderátor ke dulezity a steeeveee tam jeste nebyl a byl by osvezenim…

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

          kjandourek (admin)     před 9 měsíci 23.08.2023 13:17 |  
          0 0

          Jestli zrovna ty potřebuješ osvěžit....

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #04

            pehacko     před 9 měsíci 23.08.2023 13:18 |  
            1 0

            Ja porad a mezi námi fanousky jeste vic

  7. Ale prd, Kadle

    weetek     před 9 měsíci 23.08.2023 01:26 |  
    8 11

    Kadlík si zase zafantazíroval, ale ten nesmysl, jak jsme v 90. letech "mockrát soupeře mleli, a oni pak jednou utekli, skočilo to 1:1 a doma nás 1-0 porazili", je naprostý žvást. To se stalo v 90. letech přesně JEDNOU:

    1992-93 doma s Hearths of Midlothian výhra 1:0 (byl jsem na stadionu), venku jsme rupli 2:4.
    1993-94 doma s OFI Kréta 1:1 (byl jsem na stadionu), venku jsme rupli 0:1. KADLE, TO JE TEN ŠPÍL.
    1994-95 doma s Corkem 2:0 (byl jsem na stadionu), venku dokonce 4:0 a postup, s AIK doma 2:2 (byl jsem na stadionu), venku 0:0.
    1995-96 doma s Grazem 1:1 (byl jsem na stadionu), venku 1:0 a cesta přes Freiburgá Lugano, Lens a AS Řím (byl jsem na stadionu na každé domácím zápase) až do semifinále s Bordeaux.
    1996-97 doma s Grasshoppers 0:1 (byl jsem na stadionu), venku 0:5, pak s Malmö 3:1 doma (byl jsem na stadionu), venku 2:1, další kolo doma s Valencií 0:1 (byl jsem na stadionu), venku 0:0
    1997-98 doma s Luzernem 4:2 (byl jsem na stadionu), venku 2:0, doma s Nice 1:1 (byl jsem na stadionu), venku 2:2, doma se Stuttgartem 1:1 (byl jsem na stadionu), venku 0:2
    1998-99 doma s Interem Bratislava 4:0, venku 0:2, doma se Schalke 04 v prodloužení 1:0, venku postup na penalty, doma s Bolognou 0:2 (byl jsem na stadionu), venku jsme rupli 1:2
    1999-00 doma s Vojvodinou Novi Sad 3:2 (byl jsem na stadionu), venku 0:0, s Grasshoppers 3:1, venku 0:1, se Steaua Bukurešť doma 4:1, venku 1:1, doma s Udine 1:0 (byl jsem na stadionu), venku 1:2, doma s Leedsem 2:1 (byl jsem na stadionu), venku bohužel 0:3.

    Dál to nebudu rozepisovat, jen shrnu, že Kadlem fabulovaná situace "doma 1:1, venku nás 1:0 porazili", se stala v 90. letech přesně jednou. Nevěřte plácalům a choďte na Slavii. Zážitky ze zápasů s Corkem, Novym Sadem, Bolognou nebo Leedsem mám dodnes v paměti.

    • Re: Ale prd, Kadle

      amon     před 9 měsíci 23.08.2023 12:47 |  
      5 1

      Hele dobrý, at už máš pravdu, nebo ne, nešlo by to bez těch urážek? Na všech těch zápasech jsem byl taky a Hearts, OFI byli ještě ve starým Edenu a Cork myslím taky, ale pak už ten zapráskanej Strahov. S OFI začali naši mlátit nějaký Řeky na záchodě, ti vyběhli ven za policajtama, začali na ně křičet, máchat rukama, tak jim policajti přidali a vyvedli je ven..

      • Re: Ale prd, Kadle

        pehacko     před 9 měsíci 23.08.2023 13:07 |  
        0 0

        Hezky to sepsal, taky jsme tam na vsem byl… jedine na co jsem nesehnal jako student penize byl as roma a usetril jsem si tu kosu. Pamatuji jak s aik sedel jeden fanousek na ocelove konstrukci strasne vysoko na montovane tribune a po tom golu, jak se Stejskal plazil po brankové čáře… spadnul.

        • Re: Ale prd, Kadle

          amon     před 9 měsíci 23.08.2023 13:45 |  
          1 0

          AS Řím na to nezapomenu. Ten druhý gol byla taková trma, vrma ve vápně, někdo to doklepnul a všichni jsme tam řvali, skákali po sobě.. Největší zima, co pamatuju, bylo na Stahově, když jsme hráli s Besiktasem- koupili jsme pivo a než jsme došli na tribunu, byla to ledová tříšt..
          Zrovna nedávno jsem myslel na to, jak se ti dnešní "mladí" maj dobře- krásnej stadion, super hra, trenér, atmosféra. Kotel za mě bylo vždycky= polití pivem, v Edenu házení štěrku a nikdy nechybící dýmovnice- prostě pravěk. Ted jsem v Edenu skoro vždycky až dojatej. Jen mi někdo musí vysvětlit, proč našim ultras vadí vlajky.. Já to pořád nechápu. Že to někdo vezme?

          • Re: Ale prd, Kadle

            kjandourek (admin)     před 9 měsíci 23.08.2023 13:53 |  
            3 0

            Přesně pro to.... Několikrát se stalo, že lidem byla ukradena vlajka a fans soupeře se potom tím úlovkem chlubili... a pokud to chápu dobře, tak naši ultras to berou jako největší možnou potupu, tak se tomu snaží zabránit tímto způsobem....

            Upřímně mi to přijde nešťastné - za prvé proto, že nikdo nezabrání fanouškům soupeře v tom, aby si naší vlajku sami vyrobili a potom jí vydávali za ukořistěnou.... a za druhé bych raději viděl nějakou rozumnou součinnost při obraně - třeba možnost uskladnění vlajek přímo na stadionu

            • Re: Ale prd, Kadle

              wimpy     před 9 měsíci 23.08.2023 15:01 |  
              0 0

              Bylo mi vysvětleno, že vyrobenou, aniž by dokázali její přítomnost na nějakém předchozím zápase, by autoři sami sebe zesměšnili ještě mnohem víc.

              • Re: Ale prd, Kadle

                kjandourek (admin)     před 9 měsíci 23.08.2023 15:13 |  
                0 1

                Chápu - i tak bych si dovedl představit, že obšlehnu nějakou přesně podle fotky...

                • Re: Ale prd, Kadle

                  wimpy     před 9 měsíci 23.08.2023 15:15 |  
                  1 0

                  Patrně fakt, že ji naši budou nadále mít, by byl skutečně ostudný. Další možnost je, že tam existuje něco jako stavovská čest! :-)

                  • Re: Ale prd, Kadle

                    kjandourek (admin)     před 9 měsíci 23.08.2023 15:23 |  
                    3 1

                    Ok - faktem je, že když zakážu všem vlajky používat proto, aby mi nebyla ukradena, tak mi sice nebudou mít co ukrást, ale zase budu vypadat jako zbabělec, co se bojí vůbec něco vyvěsit.... mě to přijde, jako kdybych se bál toho, že se spálím o horká kamna... a jako prevenci si nechal uříznout obě ruce..

                    • Re: Ale prd, Kadle

                      wimpy     před 9 měsíci 23.08.2023 15:35 |  
                      0 1

                      Souhlasím, já to nehájím, jen říkam, co jsem se okolo toho dozvěděl.

                    • Re: Ale prd, Kadle

                      amon     před 9 měsíci 24.08.2023 13:24 |  
                      2 0

                      mně to přijde jako neskutečná idiocie a je smutný pohled na tribuny, kde není žádná červenobílá vlajka.. Ultras ani netuší, jaké PR udělá v TV vlajka nějaké dědiny, menšího města.. Tohle nikdy nepochopím. Je jěště nějaký klub, kde ultras zakázali vlastním fanouškům vlajky? Ví se jmého toho kreténa, který s tím přišel? Když příště budou v kotli pálit slávistický šály, zakážou i šály?

                      • Re: Ale prd, Kadle

                        kjandourek (admin)     před 9 měsíci 24.08.2023 14:13 |  
                        0 0

                        Netvrdím, že s tím souzním, taky to úplně nechápu... na druhou stranu je mi to prostředí celkem vzdálené, nemám úplně známé mezi lidmi, co mají blízko k vedení kotle....

                        Můžeme zkusit nějaký dotaz a řešení téhle situace přes kanály, které máme k dispozici, ale vůbec netuším, jestli se něčeho můžeme dobrat...

                        • Re: Ale prd, Kadle

                          Greaves     před 9 měsíci 24.08.2023 14:24 |  
                          1 0

                          Vedení kotle - hahahaha. Myslíš ty nácky co mají vždycky černý trička a jsou těsně za bránou? Jo, tak ty se o to starají a když měl někdo vlajku, tak ho chtěli zmlátit.

                          • Re: Ale prd, Kadle

                            kjandourek (admin)     před 9 měsíci 24.08.2023 14:34 |  
                            1 0

                            Já si nemyslím, že by je někdo měl přesvědčovat.. spíš chci pochopit, co je k tomu opravdu vede.. neznám pravidla těch největších ultras....

                            A ve finále se třeba dobrat nějakého řešení - pokud mají obavu, že když si vlajku na stadionu připne nějaký random fanda, v TV bude vidět, jak vlajka vypadá a kdo jí tam dal... a pak si na frajera počkají až bude někde sám a prostě mu jí vezmou... OK, chápu to, že berou že někdo takový nedokáže tu vlajku ochránit a mezi nimi je to bráno jako ta největší potupa....

                            V tu chvíli by tedy mohlo být řešením, že se vlajky budou nechávat na stadionu - stejně tam TS musí mít nějaký sklad, kde má před zápasem připravená chorea...

                            mě jde prostě o to hledat řešení, místo toho aby si dva - pro sebe navzájem nepochopitelné světy - jenom o těch druhých mysleli své...

                            • Re: Ale prd, Kadle

                              amon     před 9 měsíci 24.08.2023 16:38 |  
                              2 0

                              já myslím, že největší ostuda by pro ně měla být prohraná bitka, nedodržení chuligánských pravidel, ale zakázat na stadionu všem vlajky, aby ji někdo němkomu nevzal, to je naopak neskutečná ostuda a přizdisráčství

                          • Re: Ale prd, Kadle

                            amon     před 9 měsíci 24.08.2023 16:28 |  
                            0 0

                            to je právě to, čemu neroumím. Tak jak je obdivuju, jak vylepšili náš support o 3 levely výš, tak tohle nechápu.. Příště zbijou nějakýho slávistu, vyfotí to a kokoti mu zakážou vstup, aby nedělal ostudu.. idiocie nejvyššího kalibru a jak ty kluky mám rád, tak tohle po..... a jestli něco Edenu chybí, tak červenobílé vlajky z celé republiky, zahraničí, tak jak je to běžný všude jinde.

                        • Re: Ale prd, Kadle

                          amon     před 9 měsíci 24.08.2023 16:32 |  
                          0 0

                          poměřování "pindíků". Já ty mladý už neznám. Zajímalo by mě, co na to říká třeba Strašák, jak se to líbí Tvrdíkovi. Třeba to dopracujeme na nějaký dres code a kdo ho nedodrží, nebude vpuštěn. Pamatuju, jaký bylo dobrodružství nést vlajku na Letnou, Bazaly (člověk musel být hodně kreativní) a třeba když se vyvěsila vlajka za Lužánky a začalo 40tis. lidí pískat, to byla nádhera :)

      • Re: Ale prd, Kadle

        kjandourek (admin)     před 9 měsíci 23.08.2023 13:47 |  
        4 1

        Hearts byli na Strahově - to bylo to období, kdy Boris Korbel předpokládal, že místo starého Edenu postaví nový.... první sezónu jsme hráli v Ďolíčku, během ní jsme se dostali do pohárů a druhou sezónu jsme odehráli na Strahově... a tam jsme se utkali s Hearts.... jediný gól zápasu dal Tatarčuk šikovně rozehraným trestným kopem, bohužel druhý gól mu ruští rozhodčí neuznali kvůli chybně odmávanému ofsajdu... Pak jsme se vrátili do Edenu a tam se hrálo jak s OFI Kréta, tak s AIK Stockholm.... a posléze i v té sezóně, kdy jsme postoupili do semifinále... tam tedy nějak paradoxně Eden vyhovoval pro podzimní část, takže se v Edenu hrálo jak se Sturmem, tak s Freiburgem, Luganem i v šílené kose s Lensem... a čtvrt a semifinále už jsme museli odehrát na Strahově... V další sezóně už opět Eden hostil zápas LM s Grasshoppers i další zápasy v poháru UEFA

      • Re: Ale prd, Kadle

        weetek     před 9 měsíci 24.08.2023 17:23 |  
        1 7

        A tak zase nebuďme cimprlíny, žádné urážení neproběhlo. Proběhla klasická janďourkovina, tak jsem si dal pár minut práce, spojených s příjemným vzpomínáním na mače, kdy mi bylo náct, lístek jsem nehledal v mobilu, ale v zadní kapse kalhot a tak dále, a že si Karel ten blábol neodpustil, protože se mu zkrátka do toho jeho plkání hodil, to zase není na škodu vědět.
        Strahov měl svá specifika, ke kterým patřila mimo jiné svízelná doprava, ale prožil jsem tam toho pěknýho až až, samozřejmě s třešinkou na dortu v podobě vítězství nad Ajaxem. Intenzitou zážitku s tím, i když z jiného konce, soupeří ta úděsná kosa na zápase s Leedsem.

    • Re: Ale prd, Kadle

      mig52     před 9 měsíci 24.08.2023 07:46 |  
      6 13

      Mně se nejvíc "líbí", jak vždycky!!! v kterémkoliv podcastu, Janďourek s nostalgií vzpomíná a srovnává situace, jak to bylo, když hrál on.:))). Nějakou horskou ligu s kaprligou. Nezklamal ani tentokrát, myslim, že se připomněl asi 3x. Korunu tomu nasadil, když nám sdělil, že i s postem brankáře má bohaté zkušenosti a že míče s dnešními technologiemi fakt nejsou hadráci. Ntvl, to jsme fakt mnozí netušili. Ale poučení a výstup této geniální myšlenky - proto jsou góly ze třiceti naprostým standardem a Kolář s tím fakt nemůže nic dělat. Tak nesahat a zvykat si. Už teď jsem zvědavý, čím nás obohatí příště, doufám, že tak za 2-3 roky nejdřív.

      • Re: Ale prd, Kadle

        padre     před 9 měsíci 24.08.2023 09:54 |  
        9 1

        Ocením nějaký pozitivní, informačně hodnotný příspěvek...
        A ke KJ (vidíš ty slavné iniciály?) trochu respektu a tolerance, už jen za to, kolik času a energie věnuje SN.
        Prostě KJVCP!

        • Re: Ale prd, Kadle

          weetek     před 9 měsíci 25.08.2023 08:47 |  
          2 8

          To je sice pěkný, ale jakýpak respekt a tolerance, když s žoviálností předlistopadového zelináře bodře plácá naprosté kraviny? Viz tu mou tabulku s pohárovými zápasy z 90. let o pár příspěvků výš. At si nevymýšlí, pak nebude zapotřebí mít ho za figurku. Takhle prosté to nakonec je.

      • Re: Ale prd, Kadle

        Karel13     před 9 měsíci 24.08.2023 10:59 |  
        10 2

        Pokud na tu dobu zmlkneš, tak by to bylo fajn ...

      • Re: Ale prd, Kadle

        Cygnus     před 9 měsíci 24.08.2023 11:40 |  
        15 0

        Ten tvůj šílený mindráček. Očividně potřebuješ si měřit tvé síly s kjandourkem, abyses 'cítil mužem hned'.

        Chápu že sám pro sebe máš hluboké přesvědčení že jsi neskutečný fotbalový borec. Možná že reakce ostatních kolegů formou 'palečků' na tvé příspěvky by mohla být malá indikace tomu, jak tvé znalosti oceňují.

        Quelhare, nebylo by možné abys do příštího podcastu pozval Miga, aby nám mohl 'živě' představit své názory na Slavii a jak moderní fotbal má vypadat?

        Migovi by se určitě splnil jeho velký sen, a nás by mohl alespoň přesvědčit, že jeho zdejší kritiky jsou fundované, a ne jen nějaké okopávaní kotníku zapšklého dědka, který marně volá o pozornost a uznání. Kdyby se Mig náhodou vymlouval že si cestu do Prahy jako důchodce nemůže dovolit, s radostí mu přispěju na zpáteční jízdenku.

        • Re: Ale prd, Kadle

          mig52     před 9 měsíci 24.08.2023 17:31 |  
          1 10

          :))), :))))...., až se za břicho popadám. S omluvou, že jsem tvůj text nedočetl, protože servilní sračky tu už asi 3 roky nečtu a už vůbec neztrácím čas na jejich odpovědi. Jestli máš pěnu u huby jen proto, že má někdo jiný názor na jisté pseudoosobnosti, tak si ji utři třeba rukávem.

          • Re: Ale prd, Kadle

            Wulfstan (přítel SN)     před 9 měsíci 25.08.2023 11:27 |  
            6 1

            Migu, já měl v poslední době pocit, že ty prášky bereš...