Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

Slavia nakonec "utrpěla" postup a může se těšit na skupinu Evropské ligy! Odveta s Luhanskem se nám ale nepovedla.

Na úvod bych chtěl poděkovat kolegovi quelharovi, který mne výborně zastoupil při několika posledních hodnoceních!

Teď už ale ke včerejšímu zápasu, který nám mnoho radosti nepřinesl. To zásadní sice dopadlo - Slavia postupuje přes Zoryu do skupiny Evropské ligy -, ale samotná odvetu v Lubinu byla z naší strany špatná a měli jsme štěstí, že jsme si přivezli náskok 2:0 z Edenu. Navíc musím říct, že los tentokrát Slavi přál a Zorya byla z mého pohledu podprůměrný soupeř v této fázi soutěže. Její sílu podle tohoto dvojzápasu, kdy soupeři chyběl nejlepší hráč Rusyn, první brankář i pravý bek, bych odhadoval maximálně na prostředek naší ligy. Ostatně v Edenu mohla Zorya dostat klidně 5, 6 nebo 7 gólů a i třeba takový Zlín se tu prezentoval lépe.

O to větší zklamání je výsledek i výkon Slavie v odvetě, zvlášť když se hrála na neutrální půdě v Polsku, kde měla Slavia v hledišti převahu. Ač sešívaní hovořili o tom, že se poučili z odvety s Dniprem, tak realita byla jako přes kopírák. Profesorská územní převaha bez tlaku do branky a zakončení a na druhé straně ojedinělý výpad soupeře zakončený střelou z uctivé vzdálenosti, která skončila v naší síti. Co hůř, včera předvedl Kolář ještě jeden kiks, když zřejmě ve snaze jít po předpokládaném centru uhnul před střelou z úhlu. Zorya nepředvedla v podstatě nic, přesto to bylo o půli 2:0, náskok byl fuč a postup v ohrožení. Ve druhé půli sice Slavia dle očekávání přidala, přesto byla na našich hráčích jasně patrná nervozita. Když si myslíte, že se nic nemůže stát a probendíte náskok, tak se najednou do rozjetého vlaku naskakuje těžko.

Alespoň nějaký kredit za včerejšek patří Slavii za to, že se s nepříjemnou situací zvládla popasovat a nakonec postoupila. O postupu nakonec rozhodl střídající Jurásek, který už gól potřeboval jako sůl. Síť tak rozvlnil v pravý čas. Ale pod kontrolou slávisté zápas neměli, protože při šanci Vantucha to bylo málem 3:0... Každopádně nám včerejší zápas nabídl víc otázek než odpovědí. Je vůbec udržitelná situace s Kolářem v brance Slavie? Kde je slibovaný posun ve hře Slavie oproti minulému roku? Venku je to zatím stejná bída jako loni na jaře (viz třetí špatný výkon na soupeřově půde za sebou) a posun není ani v pomalém profesorském stylu při hře do plných. Netočí se se sestavou až příliš? A sází se na správné hráče? Viz situace v útoku, kde dostali přednost Van Buren a Jurečka, kteří jsou mimo formu, před rozehraným Tijanim.

 Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 3 - Deník Sport před sezonou označil Koláře za slabinu Slavie, což tu bylo přijato s nelibostí. Už v úvodu sezony se ale zdá, že pravdu měli novináři a že Slavia na nejistotu v brance doplácí. Kolář má zatím minimum práce, přesto pustil už několik diskutabilních branek. Vrcholem byl včerejší zápas, kdy víceméně sám dovolil soupeři smazat náskok. Proti střelám zpoza vápna je dlouhodobě katastrofální. Korunu tomu nasadil druhou inkasovanou brankou, kdy si při střele z úhlu vůbec nehlídal přední tyč. Ve druhé půli se alespoň částečně vykoupil, když velmi šťastně chytil šanci Vantucha a v závěru pak velmi dobře zasáhl po kiksu Vlčka. Přesto soupeře nastartoval a jeho výkon nelze než hodnotit záporně. Pro naši obranu to také musí být nepříjemný pocit, že za sebou máte někoho, kdo je schopen pustit jakoukoliv střelu na branku...

Lukáš Masopust - 4 - Nijak nadšen jsem z jeho výkonu nebyl. Oporou už nějaký ten pátek není, přesto si udržuje nějaký standard a při své univerzálnosti uplatnění v sestavě většinou najde. U druhé inkasované branky byla na naší pravé straně dálnice. V zajímavé pozici pak pálil úplně mimo, což předvedl už dvakrát v domácím zápase. Masopust si pak renomé zlepšil výborným centrem, po kterém jsme dali rozhodující gól.

Igoh Ogbu - 4 - Parametry má na naší ligu výborné, přesto si přiznejme, že je Ogbu do určité míry neřízenou střelou. Do všeho jde naplno, na čemž má založenou hru. Nicméně se množí situace, kdy je to z taktického hlediska zcela nevhodné a jsou z toho velké chyby. Musí se naučit, kdy zachovat chladnou hlavu, jinak top soutěž nikdy hrát nebude. Včera to sice nebyla tak zásadní chyba, ale i tak nesmyslně vletěl do souboje a zranil se. U druhé branky si pak takticky nepočínal dobře, když měl zakřižovat hráče s míčem a ne před ním ustupovat až skoro do branky.

Tomáš Vlček - 4 - Snažil se hrát, dařilo se mu tak nějak průměrně. Nicméně v závěru vyrobil kiks, kterým naplno připomněl Hovorku. Ten hrával podobným, stejně aktivním stylem, relativně pravidelně ale dělal během své kariéry obrovské hrubky. To samé udělal v závěru zápasu Vlček. Za postupového stavu přeci není nutné hrát vzadu situaci 1 na 1 na maximální riziko, zvlášť když protihráč je sám. Situaci stačilo v klidu vystát, místo toho z toho byl samostatný únik (byť naštěstí z mírného úhlu).

Lukáš Provod - 4 - V posledních zápasech šel z formou dolů a je spíš nevýrazný. Jako jeden ze zkušenějších by za to měl v těžkých chvílích vzít víc a ne jen čekat, co vymyslí 20letý Zafeiris.

David Douděra - 3 - Vůbec se nedostal do zápasu. Dopředu nebyl vidět, dozadu zbyla na jeho straně dálnice při druhém gólu.

Tomáš Holeš - 4 - Zapadl do profesorské hry naší zálohy v první půli. Ve druhé se po střídání Ogbua přesunul na stopera a poločas obrana až na velkou šanci Vantucha a individuální kiks Vlčka zvládla.

Oscar Dorley - 4 - Nevýrazný výkon. Proti slabšímu soupeři musí být mnohem víc vidět směrem dopředu. První branka padla sice po chybě Koláře, ale hráč soupeře měl až příliš mnoho místa na střelu ve středu hřiště.

Christos Zafeiris - 5 - Náš nejaktivnější hráč, i tak mě ale jeho výkon nijak zvlášť nepotěšil. Vypadalo to, jako kdyby zapadl do naší statické a profesorské hry. Vápno jsme obléhali přihrávkami ve stoje jako staří pánové, pak se také Zafeiris topil v kličkách, které bez rozeběhu nikam nevedly. Ve druhé půli se dostal do jedné dobré šance a neřešil ji špatně, nicméně ho brankář dokázal vychytat.

Ivan Schranz - 4 - Ze začátku patřil k aktivnějším a lepším, snažil se cpát do zakončení. Postupem času uvadal. Technicky není nijak zvlášť vybavený, takže mu pomalá hra do zatažené obrany nevyhovovala. Schranz potřebuje míč do náběhu, těžko vymyslí ze stoje geniální přihrávku nebo obejde protihráče.

Mick van Buren - 3 - Velmi špatný výkon, až jsem se divil, že nebyl stažen už v poločase. Van Burenovi vůbec nevyhovoval styl zápasu, proti zatažené obraně byl bezradný a víceméně jen ztrácel míče. Jeho angažmá ve Slavii opět sklouzává k tomu, že z něj bude maximálně žolík na lavičce.

Matěj Jurásek - 7 - Dosud patřil k hráčům, kterým se v úvodu sezony dařilo nejméně. V základu nezaujal, při střídání se mu nedařilo. Tentokrát se ale blýskl v pravý čas a dal opět vzpomenout na nálepku obřího talentu, který má. Cením si u něj, že se snaží si přebírat míče v rychlosti a jít rovnou do zakončení. To nám ve hře proti autobusu bezpochyby chybí. Ne, že by v tom včera Jurásek exceloval, nicméně ke snaze nakonec přidal ještě klíčový postupový gól, když si dobře naběhl a pohotově zakončil centr, který propadl za Tijaniho.

Petr Ševčík - 4 - Z velkého talentu se stal mistr alibismu, pokud tedy není zrovna zraněný. Sice přispívá k držení míče, ale štítí se finálních přihrávek i vlastního zakončení. Včera měl opět míč v ideální pozici za vápnem na střelu, ale samozřejmě se neodhodlal a celou akci zadrbal.

Václav Jurečka - 4 - Nedařilo se mu střelecky a teď se mu už nedaří ani herně. Snaha je na něm jasně vidět, ale míče se od něj teď spíš odrážejí a nelepí mu to.

Muhamed Tijani a Michal Tomič nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

playoff - Čtvrtek 31. 08. 2023 19:00

Evropská liga, 2023/2024
2 - 1
2 - 0
FC Zorya Luhansk
FC Zorya Luhansk

32. Alefirenko; 40. Antiukh

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

83. Matěj Jurásek

Komentáře (84)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    Martin Platil     před 9 měsíci 01.09.2023 16:49 |  
    10 6

    Kolář asi něco ví na trenéry. Jestli o tom nemůže mluvit, ať si na druhý poločas v Karvinou nebere kšítovku. Bude to signál, že potřebuje pomoct.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    mario63     před 9 měsíci 01.09.2023 16:53 |  
    14 4

    Jurečka neviditelný a za 4 ?!

  3. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    buri     před 9 měsíci 01.09.2023 16:55 |  
    1 2

    Přesné hodnocení. Snad po neděli budou padat aspoň sedmičky...

  4. Najednou tak

    Slávista 51     před 9 měsíci 01.09.2023 16:59 |  
    0 2

    přísně ?

    • Re: Najednou tak

      Wulfstan (přítel SN)     před 9 měsíci 01.09.2023 17:16 |  
      11 2

      Já jsem byl ještě přísnější. Kromě Juráska a Zafeirise samí Kolářové.

      • Re: Najednou tak

        _karlik_     před 9 měsíci 03.09.2023 10:13 |  
        1 0

        souhlasím, u mne to bylo také tak.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    Ragnarok     před 9 měsíci 01.09.2023 17:03 |  
    36 1

    Kolář nemůže mít 3. Výchozí bod přeci není, že nechytí vůbec nic. Pustil dva góly s xG tak 0,1.

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      pehacko     před 9 měsíci 01.09.2023 17:08 |  
      15 2

      Za me pro nej by byla i jednicka hodne milosrdna. Vlastne jsem vsem dal dva az tri jen proto, aby ta jeho jednicka byla odskocena.

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      wymaz     před 9 měsíci 01.09.2023 17:21 |  
      9 0

      3 je moc, dal bych 2, v druhé půli něco chytil, i když ten míč co lovil před čarou jen dokreslil jeho konzistentní výkonost poslední doby. Docela jsem chápal, že je nasazován proto, aby měl šanci se ukázat a prodat se. Jeho výkony v letošním kalendářním roce, jdou ale proti této možnosti. Co myslíte, je ještě šance z té leklé plotice udělat tu štiku, kterou býval?

  6. Velmi milosrdné hodnocení.

    JS (přítel SN)     před 9 měsíci 01.09.2023 17:22 |  
    25 11

    Kolář a z mého úhlu pohledu i Holeš oba za 1. Mick, Douděra, Ševčík, Schranz, Jurečka za 2.
    Nejzkušenější hráči u nás hrajou nejvíc alibisticky. Holeš jako kapitán mě vyloženě vysírá. A Ševčík, to je kapitola sama o sobě.
    Potřebujeme nové Bořily a Kúdely.

    • Re: Velmi milosrdné hodnocení.

      pehacko     před 9 měsíci 01.09.2023 18:06 |  
      31 0

      Tak Holes muze hrat jen stopera a to praveho. To ze ho jindra da zpet do zalohy na dz je chyba Jindry. Tam uz nema rychlost a obratnost. Hlavne vzdycky, kdyz jako hrajeme priposrane na dva dz, tak dostaneme nejvic golu. Nechapu, ze delame taktiku na soupere, ktery je o tridu horsi? Proc? Proc nehrajeme nasi hru, ktera nam jde a hlavne sla na zacatku sezony? Tahle uchyla realizaku porad rotovat sestavou a vymyslet taktiky na kazde nazdarky je ten nejvetsi problem. Pa kazdy hrac pokazde hraje jinde a neco jineho a kdyz se to zacne srat, jako vcera po trapnem golu Kolare, tak se to cele složí, jako domecek z karet

  7. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    mirda     před 9 měsíci 01.09.2023 18:08 |  
    22 2

    Vzhledem k té hrůze, které jsme byli svědky, se mi hodnocení zdá nadsazené.

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      Slávista 51     před 9 měsíci 01.09.2023 18:21 |  
      0 2

      Jak u koho, že.

      • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

        necich     před 9 měsíci 01.09.2023 18:58 |  
        1 9

        Přesně tak, Koli ze 4 střel na bránu chytil 2 tj. 50% úspěšnost. Vychází mi známka 5..

        • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

          damade     před 9 měsíci 01.09.2023 20:34 |  
          2 0

          Takhle se to fakt počítat nedá.

        • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

          popin     před 9 měsíci 01.09.2023 22:28 |  
          4 1

          Vtipálek...

  8. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    rfslavia     před 9 měsíci 01.09.2023 18:08 |  
    20 1

    poucit se a rychle na ten vcerejsi prujem zapomenout

    poprvy jsem nekomu dal jednicku

    jednu vec ale nechapu, proc na hrotu nebyl Tijany nebo Chytil, dyt bylo jasny ze nas prehravat nemuzou a budou zase zalezli a cekat na nase chyby
    Mick proste neni chlap do vapna

  9. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    SKSKali     před 9 měsíci 01.09.2023 18:17 |  
    5 1

    Tijany sice není hodnocenej, ale ačkoliv tam byl chvilku a byl tím pádem čerstvej, tak tam po ztrátě balonu na jejich půlce jenom nazpátek vyklusával a nesnažil se vybojovat míč nazpět. Ačkoliv to minimálně dvakrát byly jeho ztráty, pokud si dobře pamatuju a ten protihráč utíkal směrem od něj.

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      SKSKali     před 9 měsíci 01.09.2023 18:18 |  
      1 0

      *Tijani

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      Qope     před 9 měsíci 01.09.2023 20:11 |  
      1 0

      No, dost jsem taky koukal, jak když nám málem dali na 3:0, tak poslední byl najednou Tijani...

  10. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    mpik     před 9 měsíci 01.09.2023 18:17 |  
    32 0

    Kolář udělá dvě hrubé chyby a málem nás pošle do EKL a má jen o stupínek horší známku než mnoho dalších hráčů???

  11. Nooo

    Mimoň     před 9 měsíci 01.09.2023 18:29 |  
    21 0

    Pehacko to přesně vystihl. Proti Zorye nemůžeme přizpůsobovat naší hru soupeři. Realizák opět začíná překombinovávat taktiku.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    Edenjejenjeden     před 9 měsíci 01.09.2023 18:42 |  
    16 1

    Já bych byl možná ještě přísnější ke Kolářovi , Burenovi a Ševčíkovi . Tam od nich nebylo vůbec nic


    Komentář byl uživatelem upraven (01.09.2023 18:44) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      mario63     před 9 měsíci 01.09.2023 20:49 |  
      4 3

      .. a Jurečka byl v tom případě jak Lewandowski ?

  13. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    rybarmirek     před 9 měsíci 01.09.2023 18:51 |  
    13 0

    Zdravím,s hodnocením souhlasím ,jsou tu zajímavé názory,na to má každý právo.Řeknu jen jedno ano od nás profesorská hra,góly Koláře,jen nemohu souhlasit s tím, že soupeř byl hodně slabý,pár fotbalistů kvalitu mělo,to je můj názor.Nedokazu posoudit rozdíl,ale to je jen můj pohled.Nicmene hráli jsme prakticky doma,těch pár fanoušku domácích......A nakonec smekam před našimi fanoušky,kteři obětovali nemalé finanční částky a dočkají se tohoto výkonu.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    belmis (přítel SN)     před 9 měsíci 01.09.2023 18:57 |  
    12 1

    My jsme nikdy neuměli hrát na remízu. I v minulých sezónách, když jsme v lize začali bránit výsledek, většinou to byl průšvih a čekalo nás v závěrečných minutách vyrovnání.

    Vždycky nás v minulosti zdobil agresivní presink, který dělal problém těm nejlepším evropským klubům. Moc nevěřím tomu, že realizák, který se na Chelsea o poločase za stavu 1-4 nezalekl debaklu a naopak chtěl zápas druhý poločas vyhrát, teď říká hráčům, aby od začátku spíš bránili a do útoku moc nechodili.

    Myslím, že si tak profesorsky hráči hrají sami od sebe a přitom na to nemají poté, co dostanou gól, psychicky. Vždyť venku s Dniprem se jich Trpiš o poločase ptal, kam se poděl ten náš drzý sebevědomý fotbal.

    Doufám, že teď s Karvinou pojedou hned od začátku na 100 % a po repre pauze bude naše hra opět agresivní, běhavá a sebevědomá.

  15. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    Steevee     před 9 měsíci 01.09.2023 19:12 |  
    43 5

    Ještě hodně milosrdné hodnocení. Za mě tři stěžejní výkony, u kterých bych se zastavil.

    Vím, že to myslíš Alanore dobře, ale u Koláře vůbec není možné mluvit o jakémkoliv vykoupení. My jsme byli zoufalí. Bez debat. Ale jak se asi hraje těm borcům v poli s vědomím, že gól můžeš dostat z ČEHOKOLIV? No to ať mi někdo vypráví, že tě to mentálně, a co hůř dlouhodobě (!), nepoznamenává. To je téma, které se tady taky zatím úplně moc neprobíralo a zevnitř to samozřejmě nikdo nikdy neřekne. Ani to nejde vyčíslit. Ale myslím, že spoustu potenciálního sebevědomí, které by naši hráči v sobě za jiných okolností měli, prostě zbylé desítce může mlčky brát Kolář.

    Starý dobrý Mick. Teda. Starý "dobrý" Mick. Zas a znova. MvB může mít v průběhu sezony fragmenty, kde dílčími způsoby Slavii hodně pomůže. Ale kolikrát to reálně bude? Třikrát, čtyřikrát za rok? Je to ukrutně málo. Mám ho rád, on má od srdce rád Slavii, myslím, že je to v civilu slušnej, dobrej člověk. Potud všechno v pořádku. Ale asi po padesátý se ukazuje, že to není dlouhodobě na Slavii. Mick není hráč do mezihry, není kdoví jakej technik a úspěšnost v ložených situacích snad radši nerozebírat. Každopádně včerejší Mick nepatří ani na naši lavičku.

    Velké zklamání je pro mě i Ševčík. Ano, i on u nás prožil velké chvíle a sem tam nějakou přidá. Ale pojďme si na vteřinu představit, že Slavia bude "jeho". On bude její lídr. Jaká taková Slavia bude? Sebevědomá, konzistentní, přímočará? Ale kdeže...

    Ševčík se z člověka, který měl být výhledově jedním ze slávistických hlavních lídrů, ne-li tím největším, postupně přetransformoval v kluka s naprostou nekonzistencí, a to jak zdravotní, tak herní. Když už teda na hřišti výjimečně vydrží tři zápasy v řadě bez nemoci nebo zranění, tak je až neuvěřitelně zarážející rychlost fotbalového myšlení jeho ve srovnání třeba se Zafeirisem, všechno do stoje, dozadu, hlavně nic nezkurvit, alibismus je momentálně jeho druhé jméno. A je mi líto, ale těžko si umím představit, že to ještě někdy bude zásadně lepší. Ševčík už současnou Slavii nemá kam posunout a hodně pravděpodobně neposune.

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      Slávista 51     před 9 měsíci 01.09.2023 19:29 |  
      8 1

      NO,
      stěžejní je především výkon brankáře.
      A od toho, se už poněkolikáté odvíjí výkon dalších hráčů.

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      mario63     před 9 měsíci 01.09.2023 20:52 |  
      3 5

      a Jurečka viditellně neviditelný...

      • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

        Juventus turin     před 9 měsíci 02.09.2023 02:58 |  
        9 1

        Venca se chytí

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      mig52     před 9 měsíci 02.09.2023 10:05 |  
      6 4

      Steevee, tleskám. Líp to vyjádřit nešlo!

  16. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    záplata     před 9 měsíci 01.09.2023 20:52 |  
    10 4

    Opět mně chybí hodnocení trenérského týmu - 3 - za totální nepřipravenost mužstva na zápas.

  17. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    coogee     před 9 měsíci 01.09.2023 21:37 |  
    10 0

    Dovolím si napsat ke Kolářovi to, co jsem napsal na jaře u Standy. Hráč se sám nenominuje do sestavy!!!
    Takže pokud realizák určí, patrně podle zdravotního stavu a toho, jak hráč vypadá v tréninku, že do brány půjde jeden hráč, pak se buď ten druhý nejeví lepší, nebo se jedná o dlouhodobé pochybení realizáku.

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      mig52     před 9 měsíci 02.09.2023 10:01 |  
      6 2

      B je správně. Mandous je zdráv, tedy fyzicky. Psychicky mu z toho hrabat může.

  18. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    WarszawskiMuranow     před 9 měsíci 01.09.2023 21:58 |  
    11 0

    Po fotbale jsem naštvanej a přiznám i opivěnej zašel na Krakowskie Przedmieśce do Grand hotelu. Chtěl jsem poděkovat za postup ale taky vyčinit Kolimu za ty pitomé góly. Milá a opravdu hezká recepční mi sdělila že tým Slavie chvili přede mnou odjel na letiště. Ještě že tak:-)

  19. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    Estupidante     před 9 měsíci 01.09.2023 22:39 |  
    8 7

    MvB nemuze mit stejnou znamku jako Kolar. Spatne hral, ale nemel zadnou mindu, narozdil od Kolare.

    Stejne tak nemuze mit Jurecka lepsi znamku nez MvB. Pridana hodnota stejna, k tomu Jurecka dve jednoduchy ztraty v nadejnejch situacich kdy jw v jednu chvili sam ve vapne.

    Za me Kolar zaslouzil 2, MvB 4- a Jurecka lepsi 3.

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      Alanor (admin)     před 9 měsíci 02.09.2023 10:31 |  
      5 2

      Vysvětlení mého pohledu: Van Buren se neprosadil za 56 minut, Jurečka cca za 35. A v plus/minus je to -2 a +1. Jasně, prsty v gólech nemají ani jeden, ale aspoň lehce přihlížím k tomu, kdo je na hřišti, když se to bortí a kdo, když se situace zvládne.

      U Koláře chápu, že jsou na něj lidi totálně naštvaní a já jsem tuplem. Ale dvojka a níž by neodpovídala. Ty dva kiksy byly hrozné a souhlasím s trenérem, že se nevykoupil, proto taky nemá pětku. Ale dvě velké šance pak prostě vychytal, i když u té první měl víc štěstí než rozumu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

        mario63     před 9 měsíci 02.09.2023 11:56 |  
        0 7

        to je tedy vysvětlení, kdybys se nebál, tak Jurečka za 2 !

        • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

          spravnej_jezedak     před 9 měsíci 02.09.2023 12:50 |  
          8 0

          Ty jsi s tím Jurečkou jak posedlej... Máš tady všeho všudy 10 komentářů a z toho 6 se jich týká Jurečky a jeho srovnání s Mickem.. Já mám Micka taky rád, ale přiznejme si, že poslední dva zápasy byl vyloženě trapnej.. To ten Jurečka se v Jablonci alespoň k něčemu přimotal nebo se snažil kombinovat. Zkrátka mám pocit, že když mu tam spadne pár gólu, tak se rozjede..
          Co se týče Micka tak nevím, možná měl dané nějaké taktické pokyny, ale na mě to dělalo dojem, že to vůbec není on, jako kdyby se na to jednoduše vysral...

          • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

            mario63     před 9 měsíci 02.09.2023 13:58 |  
            2 6

            no máš pravdu, v Jablonci se přimotal k penaltě...

  20. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    IJS     před 9 měsíci 01.09.2023 23:24 |  
    11 3

    Zdravím Alanora a těším se na jeho hodnocení a to tentokrát bylo krutě přísné, ale zaslouženě. To byl výkon, který odradí diváky od dalších návštěv v Edenu. Konečně to dávala ČT a tak mohl Slavii vidět každý a kdo ji ještě na podzim neviděl, tak byl asi rozčarován. To snad nemůže být jen v hráčích! Takto se prezentovat na evropské scéně, to byl nůž do zad prohlášením našeho vedení, že prý jaký je o naši hráče zájem! V jednom má JindraT pravdu. Úvodní inkasovaný gól z ničeho hodil vidle do naší profesorské hry a najednou se všichni začali bát o výsledek a pokud před tím hráli špatně, tak potom hráli katastrofálně! Jestli se něco radikálně nezmění ( a já nevím co ), tak nedělní zápas Karvinou bude dráma a nerad bych vzpomínal na únor 2022 a zápas s Karvinou doma... Skoro bych se vsadil, že Karviná začne autobusem a vepředu bude mít rychlého černouška, který mám bude zatápět. Jó a budou hrát od podlahy!
    K hráčům - těch trojek je celkem dost, ale to by potom měl dostat Douděra za 2. A Mick asi také! Ale koho místo nich, či lépe, jak hrát, aby přednosti našich hráčů vynikly. Myslím to tak, že nemá smysl zapojovat Micka a Vencu do kombinací, ale dát jim přihrávku do plného běhu a do vápna. Např. Ševčík je hráč, u kterého si nejsem jistý, zda ví co má hrát a hlavně jestli za Slavii hrát vůbec chce! Má schopnosti, že by byl nejlepší ligový playmaker, ale on je brzda hry! A o střelbě raději ani nemluvit!
    Dal bych do placu malou tipovačku : bude v pondělním Sportu brankář Karviné zvolen brankářem celého kola? Slavia tam soupeřovi golmany dostane skoro vždy!

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      dauby     před 9 měsíci 02.09.2023 11:55 |  
      6 1

      Krutě přísné, když je průměrná známka 4? Přísné není ani trochu.

  21. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    Myšák     před 9 měsíci 02.09.2023 07:21 |  
    14 0

    Tak jsem si přečetl všech 839 příspěvků, a bylo to velice zajímavé a zábavné čtení, tolik lidí a tolik názorů! Ano, hlas lidu, hlas boží. Všichni se shodují na tom, že největší příčinou naší špatné hry je brankář, a já plně souhlasím! Brankář je nejdůležitější osobou na hřišti. Kolář je za zenitem, už nemá Slavii co dát a nedá!!! Moje představa slávistického brankaře? Vaniak, Pavlenka! Kolář, Mandous pryč!!! Uděleat radikální řez, co nejdřív proboha, není čas! Máme mladé talentované kluky, dejme jim příležitost!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      mig52     před 9 měsíci 02.09.2023 09:57 |  
      5 6

      Kolář pryč.... . Asi by to bylo ideální, jenže je to nereálné. Jednak, kdo by ho chtěl? Za druhé, podepsal sice osekanou, ale vzhledem k jeho výkonům pořád tučnou smlouvu na pár let, takže je u nás skálopevně ukotvený. A sám si hledat nic nebude, jednak tchán, a pak v Kolbence či Strabagu by tolik nebral při nesrovnatelné dřině. A je otázka, zda by uměl vzít montérpáky do ruky.


      Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2023 09:58) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

        necich     před 9 měsíci 02.09.2023 11:38 |  
        1 7

        Ber ty léky pravidelně...:)

        • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

          Wulfstan (přítel SN)     před 9 měsíci 02.09.2023 11:52 |  
          3 4

          Nech ho, vždyť je bere pravidelně. Pravidelně jednou za čas! :-)

  22. no...

    obiwan     před 9 měsíci 02.09.2023 07:22 |  
    22 1

    Stará pravda říká, že kvalitní brankař má chytit, to co musí a k tomu přidat zákroky navíc. Kolář bohužel pustil dva laciné góly (ten druhý, kdy padl na krovky, to byl až trapný pohled) a tím určil ráz utkání. Do prvního gólu jsme soupeře k ničemu nepustili, pak jsme se sesypali...za mě naprosto nejhorší na tom všem je skutečnost, že jsme si zarazili další hřebík do rakve naší už tak křehké psychiky na venkovních hřištích.

    Vůbec nechápu, co se stalo s formou jednotlivců, Buren je tak na béčko, Jurečkovi odskakují balóny, Holeš svým kiksem připravil druhý gól, Vlček šílená chyba...říkám si, jestli se Zafeiris po večerech nebičuje za ten hřích, že vlezl mezi takové nekopy:-(

    • Re: no...

      Slávista 51     před 9 měsíci 02.09.2023 10:12 |  
      1 10

      Druhý odstavec se moc nepovedl.

      • Re: no...

        dauby     před 9 měsíci 02.09.2023 11:52 |  
        9 5

        Ten druhý odstavec je naopak úplně přesný. Van Buren a Jurečka nemají při současné formě v základu co dělat, hrát by měli Tijani a Chytil. A Holeš a Vlček hráli včera prt. Možná měl hrát Honza Bořil. Ten by alespoň ty lenochy, co se ploužili v prvním poločase po hřišti a mysleli si, že se to uhraje samo, pořádně seřval. Jediný, kdo pořádně makal, byl Zafeiris. Možná ještě trochu Oscar. Ti alespoň běhali.

  23. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    Slávista 51     před 9 měsíci 02.09.2023 10:17 |  
    2 2

    Za zenitem ještě být nemusí,
    jen k tomu potřebuje drezůru a pár kilo dolů.
    Vyměnit na pár zápasů s brankářem z B týmu, tam se může rozchytat.

  24. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    Ferguss     před 9 měsíci 02.09.2023 10:44 |  
    17 0

    Zastavím se u dvou jmen. První je Ševčík. Ten neuvěřitelně zlenivěl. Vůbec tam nevidím jakoukoliv ambicí se někam posunout, něco ve fotbale dokázat. Ve Slavii má předpokládám nadstandardní smlouvu, tak kam by se hnal. Vzhledem k jeho náchylnosti ke zraněním jsme se ho měli zbavit už před sezónou, jak jsem tu psal. A pak Kolář, tam je to bohužel ještě horší. U některých hráčů, kteří jsou z forma (Jurečka, Jurásek, Douděra) je to problém v hlavě a věřím, že se to zlomí. U Koláře je problém fyzický a to je horší. Nadváha, pomalé reakce a špatný odhad na střely z dálky - tady bohužel nevěřím, že se může něco změnit. Mandaus taky není výhra v loterii, ale byl by v současné době horší? Nemyslím si.

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      Pedro50     před 9 měsíci 02.09.2023 11:44 |  
      6 0

      TK Ševčíkovi bude třicet a je pořád zraněný tak kam by se měl posunovat, ten je rád, že je rád a dokončí smlouvu ve Slavií. Kolář je zvláštní případ občas něco chytí, ale obávám se že na Slavii v pozici prvního brankáře to není.

  25. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    Marek3     před 9 měsíci 02.09.2023 10:47 |  
    8 7

    Alanore dekuji za hodnoceni. Tvoje poznamka I nedostatku zlepseni z minuleho roku je trefna, ja bych sel jeste dal a rekl bych ze je viditelne zhorseni. Vcera naprosto pateticky vykon proti dalsimu spatnemu souperi, stejne tak jako minule kolo kvalifikace, nebo Jablonec. Nase hra nema tvar, forma jednotlivych hracu je fakt bidna a trenersky stab opet tape. My mame stale velice silny kadr, ale je proste spatne pripraven a hraci se nezlepsuji, ba naopak. Vykony ktere predvadi Holes, Sevcik, Kolar, nebo dalsi ostrileni hraci jsou prumerne nebo spatne. Mladsi hraci casto stagnuji - Oscar, Jurasek, Ousou- to jsou vysoce talentovani hraci kteri uplne nenaplnuji svuj potencial. Velke mnozstvi prestupy za posledni roky, ale kvalita vetsinou neprichazi, nebo se spatne vyuzije. Jak jsem jiz psal, neverim v uspech v poharu - postup ze skupiny- nebo ve vitezstvi v lize. Tenhle mancaft proste neslape. Nekdy mam pocit ze se to cele obratilo proti nam tim zasranym zapasem proti mrdacum ovci - Kolar, Kudela a potom Provod ze helry a nam se tym pomalu rozpadl. Potom odchod Zima/Sima, Kuchta a arogantni rozhodnuti pustit Stancia, kde nam odesel klicovy tvorivy hrac ktereho doted nemame. Jak pisi od podzimu 2021 je nutna zmena trenera. Nas stab neni schopen najit reseni soucasne situace a cesta v ktere pokracujeme neni cestou me zlepsenemu hernimu projevu nebo lepsim vysledkum.

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      kostelnivlajka     před 9 měsíci 02.09.2023 11:06 |  
      8 5

      Jde to od desíti k pěti a nikdo neví, kde se to zastaví...

      • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

        necich     před 9 měsíci 02.09.2023 11:34 |  
        0 3

        :)

  26. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    dauby     před 9 měsíci 02.09.2023 11:46 |  
    20 16

    Alibistické a špatné hodnocení, jako obvykle. Náš výkon proti soupeři druholigové úrovně byl katastrofální a tomu by měly odpovídat známky. Nemůže být průměrná známka 4, což je lehký podprůměr. Asi jsi viděl úplně jiný fotbal. Za mě Kolář 1, Jurečka 2. Douděra za 3? Byl ten člověk vůbec na hřišti? Van Buren jakbysmet. Oba za 2. Holeš 4? To už si vážně děláš legraci. Jediný hráč ze základu, který se alespoň celou dobu snažil, byl Zafeiris, ale ani on nehrál dobře. Tomu bych dal 4, Oscarovi 3, Masopust asi 3 za zlepšení ve 2. poločase. Zbytek si vyšší známku než 2 nezaslouží. Jestli chceš dávat čtyřky hráčům, kteří za první poločas proti takovým salátům ani nevystřelili na bránu a ani se nenamáhali běhat, tak raději ani nehodnoť.


    Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2023 11:49) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      Martin 58     před 9 měsíci 02.09.2023 13:08 |  
      15 7

      A zase ta hloupá mantra o soupeři naši druholigové úrovně, přičemž mistr Ukrajiny hraje Ligu mistrů, z čehož by tedy mělo pramenit, že ostatní tam hrajou pouze nedůstojný kompars. Důkazem jejich slabosti a salátovosti budiž to, že jeden z těch salátů, Dnipro, s námi spíše před našim publikem v Košicích remizoval, a druhý, v neutrálním prostředi v Lublinu, nás porazil. No, nevím, jestli by se na to zmohl Vyškov případně Jihlava....Trochu úcty by to, v té neúctě k soupeři, opravdu asi chtělo.

      • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

        dauby     před 9 měsíci 02.09.2023 13:26 |  
        17 3

        Tak Dnipro od nás mohlo dostat doma 7 gólů... Výsledky venku s Ukrajinci spíše svědčí o našem přístupu. Slávisti jeli 2x na výlet s tím, že se nemůže nic stát. Zorya byla mizerná a to, že nás přesto porazila, svědčí o naší aroganci a přístupu, ne o její kvalitě. Jsou v ukrajinské lize kolikátí, 11.? A ještě hrají na neutrálním hřišti. To není neúcta k soupeři, to je spíš zlost vůči tomu, co předvedli naše "hvězdy". Ostatně už výkon proti Jablonci byl mizerný. S tímhle přístupem bychom měli problémy i s druholigovými týmy u nás.


        Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2023 13:28) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      Flame     před 9 měsíci 02.09.2023 14:57 |  
      15 2

      Zdravím všechny, myslím že hodnocení je OK i když těsně pozápase bych rozdával jedničky jako na běžícím pásu.

      1. Chceme hrát Barcelonu s typově i technicky nedostatečně vybavenými hráči.

      2. Branky dáváme po obrovské práci a dostaneme góly po strašných kiksech. Když si vzpomenu na zákroky Santose tak má tolik následovníků, že by měla vpadnout polovina mužstva.

      3. Nevzpomenu si, že bychom dali branku po chybě soupeře, stačí mu soustředěný a odpovědný výkon a čekání na naše lajdáctví.

      4. Nebudu rozebírat jednotlivé hráče, hodnocení tady proběhlo dostatečně, ale musím se zastavit u Koláře.
      JiT ho neustále omlouvá a tvrdí, že minely odčinil, bohužel ne.

      Jak už tady někdo napsal.

      a) Brankář musí chytit co jde.
      b) Musí přidat pár nadstandartních zákroků.
      c) A to kontinuálně a bez pardonu.

      Kolář pustil dva pitomé góly a dvakrát ho protihráči nastřelili. V případě prvního zákroku měl včas vyběhnout, s tím má obrovské problémy a situaci vyřeší vždy špatně.

      a) První věc je se dobře pozičně postavit, to se mu nakonec v obou šťastných případech podařilo a potom závisí na střelci, jestli brankáře trefí nebo ne.

      b) Brankář reaguje na střelu, která jde mimo jeho tělo zákrokem, který balon vyráží, nebo chytí a tam nic takového z Kolářovy strany nebylo.

      Takže se znovu odvolám na výšeuvedený názor, který napsal, že hrát před takovým gólmanem je peklo! Nejedná se pouze o tento zápas, to bych pochopil den blbec, ale myslím, že si všichni vzpomeneme na neskutečné branky, které neustále dostáváme a které znehodnotí práci celého týmu.

      Myslím, že bychom měli mít v příštím zápase moto:


      "GÓLMAN MUSÍ BÝT ZEĎ A NE ZEŤ!

      • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

        kostelnivlajka     před 9 měsíci 02.09.2023 15:11 |  
        2 3

        A co z toho plyne? Co bys navrhoval za řešení?

        • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

          Flame     před 9 měsíci 02.09.2023 15:21 |  
          4 0

          Tak já nejsem fotbalový odborník( kdybych napsal před kolika letý jsem kopal, tak se mi budeš smát), jsem IT analytik a manager a nemyslím si o sobě že rozumím všemu a všude jsem byl dvakrát. Moje ambice je věci pojmenovat, případně trochu pobavit (viz. moto) a ne řešit . Na to je ve Slávii dost početný tým.

          • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

            kostelnivlajka     před 9 měsíci 02.09.2023 15:27 |  
            3 4

            Děkuji... Tady to umí pojmenovat každý, je to už velmi nudné čtení

            • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

              Flame     před 9 měsíci 02.09.2023 15:50 |  
              1 0

              Nojo :(

        • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

          Shamot     před 9 měsíci 02.09.2023 15:55 |  
          8 3

          Řešení:Výměna golmana.Stále máme z čeho vybírat-Mandaus,kluci na hostování(Markovič,Kinský).Redukce zbytečných postů v managementu-konkrétně :Speciání vedoucí B mužstva=trafika pro S.Tecla,trafika pro ex golmana Kováře atd.Začátek konce každého úspěšného imperia či firmy je vytváření zbytečných postů pro kamarády a příbuzné.Stojí to peníze a rozvrací morálku v týmu.

          • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

            kostelnivlajka     před 9 měsíci 02.09.2023 16:08 |  
            1 1

            První věta souhlas, B team mi nevadí. Vyměnil byl a tým, nechal jen rehaka možná houstu

      • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

        Slávista 51     před 9 měsíci 02.09.2023 15:15 |  
        5 2

        JO,
        brankářem to začíná !

      • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

        Shamot     před 9 měsíci 02.09.2023 15:46 |  
        12 3

        Naprostý souhlas!!!!Za největší slabinu dnešní Slavie považuji Ondru Koláře,dále narůstající počet zbytečných manažerských postů pro "kamarády-srdcaře".

        • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

          Flame     před 9 měsíci 02.09.2023 19:08 |  
          3 1

          Tak Jabka dostali i od Budějek, s námi bojovali jalo o život!

  27. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    rybarmirek     před 9 měsíci 02.09.2023 15:24 |  
    13 2

    Zdravím,já jen k tomu Kolařovi,hodně názorů chápu,ale co s tím,to by měli rozhodnout trenéři gólmanů,za to berou přeci peníze a neříkejte mi, že jsou blbci! Podržet,nepodrzet,abychom si ještě neublížili,nezávidím jim.Neoddiskutovatelny fakt je, že už nás stal hodně peněz a poslední dobou je horší a horší.

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      kostelnivlajka     před 9 měsíci 02.09.2023 15:30 |  
      2 5

      Tydlety odpovědnosti to je taková divná věc, sestavu přeci schvaluje hlavní kouc

      • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

        Lunaris     před 9 měsíci 02.09.2023 18:50 |  
        2 0

        Za sportovní úsek zodpovídá sportovní ředitel.

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      Shamot     před 9 měsíci 02.09.2023 16:05 |  
      10 3

      Bohužel do zákulisí kabiny nevidíme...Je na trenéry golmanů či na JIT nějaký tlak z vedení(tchán???).....
      O nedobré či nevyrovnané výkonosti Ondry Koláře se ví již cca 2 roky,přesto s ním Slavia prodloužila smlouvu.Postupovalo by se stejně v případě Mandause????

  28. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    Myšák     před 9 měsíci 02.09.2023 17:33 |  
    0 1

    Haaland, jak se to správně vyslovue? Holand, nebo Haland? Omlouvám se, že jsem odbočil od tematu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      Wulfstan (přítel SN)     před 9 měsíci 02.09.2023 18:03 |  
      1 0

      Holand.

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      butters     před 9 měsíci 02.09.2023 18:17 |  
      3 0

      Jestli je to nenápadné inside info o naší nové posile, tak bych to hodil spíš do přestupů a spekulací.

  29. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    Cross     před 9 měsíci 02.09.2023 18:06 |  
    10 8

    “Mistr alibismu”, abych citoval přesně, ovšem není jen Ševčík na place, nýbrž i Alanor při hodnocení. Všem, s dvěmi výjimkami, zas nasypal známky 3 nebo 4, zcela ignorujíc desetistupňovou škálu, což je urážka pro všechny fotbalisty, kterým se sice vesměs nedařilo, ale nezavinili žádný gól a svým výkonem neposílali mužstvo do kolen. Alanor by měl zvážit svůj hodnotící alibismus, svůj úsudek, a po zralé úvaze nechat hodnotit hráče radši někoho jiného, třeba právě Karla Jandourka, nebo Quelhara.

    A ještě poznámka k přenosu, který tentokrát organizovala Česká televize. Mohli jsme si jen připomenout jak svým negativismem, zbytečným pochechtáváním, potměšilostí a zlomyslnými poznámkami tady v Česku a na konci Československa, celá desetiletí kurvili fotbal. V tom hlavně zkyslý a jedovatý Bosák hrál ve čtvrtek hlavní roli. A abych nezapomněl, lezla z něj i antipatie ke Slávii, což asi zdědil po svém někdejším guru Čapounovi. Proboha, tento způsob komentování fotbalu už v televizi nechci slyšet. Tato televize vždycky srážela, negativizovala a kurvila fotbal. A za těch uplynulých cca 40 let se nic nového nenaučila. A nic starého nezapomněla. Prosím, už ne.

    • Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

      _karlik_     před 9 měsíci 03.09.2023 11:38 |  
      1 0

      k tomu druhému odstavci: myslím, že přání "čt už ne" se na sto procent vyplní. pro ni je totiž důležitější než český fotbal dávat napínavé přenosy golfových a pokerových turnajů. to je dle nich vrchol veřejnoprávnosti.


      Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2023 11:39) . Zobrazit původní komentář

  30. Několik podoteků

    pinochet     před 9 měsíci 02.09.2023 20:50 |  
    9 3

    - Holeš nic extra nepokazil, spíše v druhé půli zklidnil obranu. Neměl by mít stejnou známku jako Vlček, který vyrobil brutální kiks.
    - znovu se potvrdilo, že neustálé vynalézání nových pozic pro hráče, kteří k nám přišli jako na ligu nadprůměrní hráči na svých pozicích, má eufemicky řečeno své mouchy... Masopust nikdy nebyl a nebude obránce, natož stoper, stejně tak nebudou obránci Provod nebo Schranz, silnější soupeři nám to vysvětlí.
    - Kolář se opravdu z ničeho nevykoupil, kdokoliv jiný by po jeho výkonech v posledních třech letech byl už dávno na hostování v Karviné, nebo kdekoliv jinde, kde by ho chtěli. Náhradní ukrajinský brankář byl o parník lepší než on
    - není pravda, že se nám zrovna zápas proti Luhansku nevyvedl, proti Baníku to také byla z naší strany holomajzna a v Jablonci už vůbec...

    • Re: Několik podoteků

      provit     před 9 měsíci 02.09.2023 22:40 |  
      6 0

      "Holeš nic extra nepokazil"

      No, ještě se koukni, jak začala akce Zorye před druhým gólem :)


      Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2023 08:07) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Několik podoteků

        jirkag5     před 9 měsíci 02.09.2023 22:55 |  
        3 0

        Dnipro žádný druhý gól nedalo :)

        • Re: Několik podoteků

          provit     před 9 měsíci 03.09.2023 08:07 |  
          1 0

          Díky za upozornění, opraveno :)

    • Re: Několik podoteků

      pehacko     před 9 měsíci 03.09.2023 07:56 |  
      6 0

      Druhy gol zacal on… cely prvni polocas by byla užitečnější zmatená lesni včela, nez on.

  31. Re: Hodnocení slávistů - Zorya - Slavia 2:1

    žbl68     před 8 měsíci 14.09.2023 07:15 |  
    0 0

    O.K. velký špatný (nikoliv poprvé v této sezoně) a je nezbytné se zamyslet co s tím ... :-/ Mnoho antických gest, řečí, gestikulaci a ... ?
    snad se Slavia jako celek ve skupině užáže jen v tom pozitivním světle - už 1. krok nebude jednoduchý - neprohrát ve Švýcarech ...