Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 11. kolo

Rozporuplný zápas se šťastným koncem sehrála Slavia v Liberci. Po katastrofálním úvodu nakonec sešívaní zvládli otočit z 0:2 na 3:2.

Liberec na nás i kvůli Douděrově nepříliš promyšleném výroku vletěl a obrana Slavie nevěděla, kde jí hlava stojí. Za 10 minut z toho bylo 10 střel pro domácí a 2 branky v naší síti. Šílený vstup do zápasu dal vzpomenout na květnové utkání v Olomouci (tam to bylo 0:2 již po 5 minutách a shodou okolností Slavia také zvládla otočit na konečných 3:2). Liberec samozřejmě takové tempo dál nezvládal udržet a upřímně řečeno se o to ani nesnažil. Slavia tak převzala otěže a daň za pasivitu domácích mohla být za první půli vyšší než jen snižující gól Schranze. Holeš a hlavně Provod měli totiž na hlavě další branky.

Vyrovnání přišlo v 53. minutě, když penaltu proměnil střídající Van Buren. Její nařízení bylo z mého pohledu velmi přísné. Domácí Preisler měl sice ruku od těla a míč směřoval směrem k brance, na druhou stranu Ogbu míč zahrál nedaleko od něj a o nebezpečné zakončení se nejednalo. Přesně pro takové situace by bylo ideální revidovat pravidla a místo penalty jen zahrávat nepřímý kop z hranice vápna. To je ale samozřejmě otázka pomyslné spravedlnosti, rozhodčí ale musí rozhodovat podle současných pravidel. Má v takové situace zasáhnout VAR? Mně to přijde minimálně sporné a jsem zvědav na výklad komise rozhodčích. Samotného hlavního rozhodčího Pechance chci ale pochválit, protože pískal přesně a férově. A jak jsem ho viděl minulé kolo ve šlágru Sparta-Plzeň, tak si troufnu říct, že má aktuálně mezi tuzemskými rozhodčími nejlepší formu. Každopádně kdo po vyrovnání čekal honbu Slavie za vítězstvím, musel být zklamán. Náš výkon šel dolů a nepomohlo mu ani vystřídání Chytila za Tijaniho (nebylo by lepší nechat v závěru, kdy potřebujeme dát gól, na hřišti oba?). I přes absenci většího tlaku nakonec zvládli sešívaní strhnout vítězství na svou stranu. Stalo se tak po výborné akci Juráska a skórujícího Zafeirise.

Mé resumé tedy zní, že 3 body z Liberce se počítají a dvojnásob po takové otočce. Herně to ale pořád není ono, slabší den si tentokrát vybrala obrana, kde se ve stoperské trojici trápí hlavně křídelník Masopust. Zamrzel mě i nevýrazný závěr zápasu, byť jsme paradoxně nakonec po ojedinělé krásné akci rozhodli. Každopádně situace v tabulce a bilance 8-3-0 je lepší než prozatimní výkony a drží nás ve hře o nejvyšší příčky. Bodová realita tedy není nijak špatná či kritická, co se týče předváděné hry, tak nezbývá než věřit slovům trenéra Trpišovského, že čas hraje pro nás a tým výkonnostně poroste.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 6 - Situace před první brankou začala jeho nepříliš dobře vyraženým míčem. Ale problém začal už nedostoupením soupeře před vápnem. Mandous pak své zaváhání napravil několika dobrými a jistými zákroky v průběhu zápasu.

Lukáš Masopust - 4 - Na místě stopera je sotva průměrný i na ligové poměry. Ještě za stavu 0:0 předvedl kiks, když nesmyslně ztratil míč ve vlastním vápně. V 7. minutě pak nechal na své straně dálnici a vůbec se nedokázal dostat do souboje s protihráčem. Zbytek zápasu už jakž takž zvládl, ale na místě stopera nemá v základní sestavě co dělat. V těžkých zápasech je jeho bránění na tomto postu vyloženou slabinou.

Igoh Ogbu - 5 - Nepřesvědčivý zápas má za sebou i Ogbu. Ve 3. minutě nezachytil náběh protihráče za obranu. První branku vstřelil jeho hráč, nicméně tam to byla těžko bránitelná situace. Ogbu pak zaváhal ještě v jedné situaci před vlastním brankářem, ale nakonec ji zvládl výborným zákrokem na poslední chvíli zachránit, když míč vypíchl na roh. V útočném vápně se dostal k míči a po jeho nastřelení Preislera se nakonec pískala penalta. Průměrný výkon, celkově mi nepřijde v takové formě jako na jaře.

Tomáš Holeš - 4 - Nepříliš přesvědčivý stejně jako zbytek obrany. Gól na 2:0 začal tím, že se u lajny nechal až naivně obejít. Po rohu měl pak na hlavě snižující branku, ale minul. Na místo stopera je na rozdíl od Masopusta relevantní volbou, ale nadále je podle mě otázkou, jestli se zvládá přiblížit třeba dlouholeté opoře Kúdelovi.

David Douděra - 3 - Je úplně z formy a nechápu, proč dostává pořád a pořád příležitost od začátku. Na tom jeden šťastný gól do odkryté branky s Tiraspolem nic nezmění. Proti Liberci nezvládl souboj se skórujícím Preislerem.

Oscar Dorley - 6 - Pro mě výkon na hranici 5 a 6. Svůj obvyklý standard mívá výše. Určitě patřil k lepším hráčům, kteří nezklamali, ale několikrát se nám i střed nepříjemně otevřel před soupeřem, což bylo třeba hodně vidět u střely před úvodní brankou. Vzhledem k úspěšnému výsledku dávám nakonec lepší známku.

Christos Zafeiris - 7 - Ani od Zafeirise to nebyl herně úplný uragán, ale to je prostě ve dvoučlenném středu a spoustě obranných povinností těžké. Každopádně k poctivé práci přidal skvělou finální akci, po které vstřelil rozhodující gól. Po období herního útlumu (které se asi i dal čekat vzhledem k jeho nabitému programu v létě a absenci předsezonní přípravy) jde teď lehce nahoru, když se teď 2x za sebou zapříčinil o gól.

Lukáš Provod - 4 - Provod je pro mě jako dieselový motor. Oběhá toho dost a nedá se říct, že by byl pomalý, ale vše je tak nějak v jednom tempu a těch vyloženě sprintových náběhů po křídle moc nemá. Zahodil navíc vyloženou šanci, když hlavou trefil tyč. Tam to měl být jasný gól.

Conrad Wallem - 4 - Nevýrazný a mírně podprůměrný výkon. Ve čtvrtek hrál naopak velmi dobře, takže se asi dá souznít s vyjádřením trenéra, že ještě není zvyklý na 2 zápasy během týdne.

Mojmír Chytil - 6 - Myslím, že do základu se teď dostal právem a z útočníků má nejlepší formu. Nezazářil jako s Tiraspolem, i tak ale patřil mezi lepší hráče a byl platný. Což předvedl hlavně u důležité brzké branky na 1:2, kdy zvládl prostrčit míč mezi obránci na volného Schranze. Za mě bylo chybou ho stahovat už po hodině hry a měnit útočníky kus za kus.

Ivan Schranz - 7 - V lize to byl pro něj teprve 1. gól v probíhající sezoně, střelecky se mu zatím více daří v Evropě. Branka to ale byla důležitá a Schranz obstřelil Bačkovského skutečně mazácky. Výborným centrem pak vyzval ke skórování Provoda, ten ale trefil jen tyč. Pro mě se Zafeirisem nejlepší hráč zápasu.

Michal Tomič - 6 - Zahrál znatelně lépe než Douděra. Škoda, že mu do branky nespadla skvělá střela, na kterou si navedl míč podél vápna. Chybělo jí jen málo a brankář by neměl šanci zasáhnout.

Mick van Buren - 7 - Jako žolík umí být ještě výraznější, i tak naši hru oživil a hlavně jistě proměnil důležitou penaltu. V poslední době se mu příliš nedařilo a měl by se odpíchnout od toho, že bude na hřišti cítit alespoň jako střídající hráč. Sedmička s minusem.

Muhamed Tijani - 5 - Nepříliš vydařené střídání, protože Chytil hrál o něco lépe než pak Tijani. I on ale doplácel na nijak zvlášť dobrý výkon Slavie v poslední třicetiminutovce, kdy moc dobrých míčů nedostal.

Matěj Jurásek - 6 - I s nastavením odehrál jen zhruba 15 minut, i tak si ale zaslouží nadprůměrnou známku a pochvalu za výbornou přihrávku na Zafeirise při rozhodující akci zápasu. Za mě by si teď prostoru na hřišti zasloužil více, protože po nepříliš povedeném začátku sezony z jeho strany teď hraje dobře a patří mezi naše lepší hráče.

Václav Jurečka není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

11 - Neděle 08. 10. 2023 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
2 - 3
2 - 1
FC Slovan Liberec
FC Slovan Liberec

5. Kulenovič
8. Preisler

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

16. Ivan Schranz
53. Mick van Buren (pen)
87. Christos Zafeiris

Komentáře (140)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Steevee     před 7 měsíci 09.10.2023 14:37 |  
    23 11

    Masopust, Douděra a Provod nemají ve své současné formě v základu co dělat. A není to otázka včerejška, ale cca měsíc trvající neměnný stav.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      kalex     před 7 měsíci 09.10.2023 20:05 |  
      3 3

      Provod se zvedl. Douděra spíš klesá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        koudys2 (přítel SN)     před 7 měsíci 10.10.2023 09:37 |  
        8 2

        Nesouhlasím. Provod se poslední zápasy zase vrací ke své formě, nikoli před zraněním, ale po.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Kenny     před 7 měsíci 10.10.2023 16:06 |  
          4 0

          Tady nesouhlasím já. On se do formy vracel, ale někdy tři čtyři týdny dozadu se to zase začalo vracet zpátky. Už je sebejistej, důraznej....ale zase už to začíná předržovat a ten tah dopředu je taky v tahu :-))


          Komentář byl uživatelem upraven (10.10.2023 17:24) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 10.10.2023 18:00 |  
            2 0

            Tak ono vynášet do nebes hráče po třech zápasech, když předešlý rok byl z jeho strany ne úplně ideální... takové stavy měl i Kolář, kdy jsem si říkal, že to je na dobré cestě a pak neuběhl ani měsíc a vše bylo naopak.
            Pozitivní je, že od dubna je zdravý, přitom v loňské sezóně vypadával na několik týdnů opakovaně.

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              koudys2 (přítel SN)     před 7 měsíci 11.10.2023 08:35 |  
              1 0

              Pojďme si říct, že takto je to na SN poměrně často. Kritizuješ někoho za slabé výkony v posledních několika! zápasech, potom dá jeden gól či asistenci a tady můžeš číst komentáře typu alá Kde jste vy kritici teď :) Něco podobnýho jsme si zažili s Douděrou proti Tiraspolu. Já bych si přál, aby všichni hráli skvěle a Slávie byla mašina. Ale faktem je, že právě David a Maso a vlastně i ten Provod jsou teď hluboce pod svými limity - u druhého mám pochybnosti, jestli se na tu úroveň ještě vrátí. Věk nezastavíš a samotný fotbal se zase posunul - což paradoxně vnímám jako problém zase u Provoda.

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 11.10.2023 13:13 |  
                2 0

                Všichni tady máme stejný zájem. Ale každý to dává najevo jinak. Je fajn, že hráč dá gól anebo na něj přihraje, ale když mu to nelepí, tak to ho přece nevytrhne. Splnil jeden z úkolů - zavírat zadní tyč (Douděra). Psychicky to hráči může pomoct, ale o “formě” se hovořit ještě nemůže. To je fakt dost málo. Jurečka se taky s formou letos nepotkal a ani pár gólů ho z té letargie zatím neprobudilo.
                Není tu nikdo, kdo by Provodovi nepřál formu jakou měl před zraněním a třeba ještě nějaké zahraniční angažmá.
                Každý funguje na sinusoidách, jednou je líp, jindy je hůř. Proto dělat jakékoliv závěry, že je Provod zpět po pár zápasech je předčasné. To si tady můžeme zhodnotit v prosinci, zda na podzim zaznamenal zlepšení či nikoliv.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    levap     před 7 měsíci 09.10.2023 14:40 |  
    20 6

    Známky nechávám na hodnotiteli. Vřele souhlasím s textem : Masopust není a nebude stoper a Douděra je totálně z formy. Základní sestavu u něj nechápu. Jenom poznámka k Masopustovi, jeho centry jsou, podle mého názoru, hrozné. Nerozumím tomu, proč najednou kope rohy. Velmi bych se přimlouval za návrat Vlčka.


    Komentář byl uživatelem upraven (09.10.2023 14:42) . Zobrazit původní komentář

  3. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    martyni (přítel SN)     před 7 měsíci 09.10.2023 14:49 |  
    12 14

    "Na místě stopera je sotva průměrný i na ligové poměry" - tak to mi prijde jako ulet, pardon, Maso je vynikajici stoper, mnohokrat na tomhle postu zahral paradne, spolehlive dozadu a s velkou kvalitou dopredu. Jasne, vcera se mu nedarilo a mam pocit, ze posledni dobou je jeho forma takova kolisava, ale ci forma neni?

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před 7 měsíci 10.10.2023 09:38 |  
      5 0

      Zajímavý, jak každý na to máme naprosto odlišné názory:) Já souhlasím s autorem hodnocení. Maso je poslední dobou téměř až tragický.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    japhy     před 7 měsíci 09.10.2023 14:57 |  
    8 4

    Já takový penalty nechci obecně, ale když je pískají proti nám, nebudu nastavovat druhou tvář.
    Nemůžu si pomoct, ale už druhej zápas v řadě hrajeme 3-5-2. V prvním poločase to bylo těžko poznat, páč Wallem si skoro nekop, ale Schranz jako jeho náhrada byl na balonu hodně a rozhodně spíš v záloze.
    Sice to pořád nebyla hitparáda, ale oproti Teplicím zlatý. Tam opravdu střed neexistoval a tahalo se to výhradně po lajnách, příp. mizernými nákopy. Tady už bylo vidět spousty kombinací do středu, opticky prostě mnohem přijatelnější.
    Já mám Douděru rád, že může bejt platnej ukázal loni na halfbeku, ale když mu to nejde, tak mu to nejde. Časem to dojde i Jindrovi...
    Maso dtto. Jeho současná bohorovnost neodpovídá výkonům.
    Pořád nechápu ten úvod, drtivou většinu nebezpečných situací začínali liberečáci hrou 1 na 1, kde si z nás normálně dělali prdel, každé otočení se s míčem znamenalo uvolnění. Špatně nastavený hlavy?
    Závěr pak byl v klidu i přes to, že střídající Jurečka to docela slušně vychladil.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    pehacko     před 7 měsíci 09.10.2023 15:02 |  
    19 4

    No obrana byla silena a to vlastne v celem zapasu. Holes u obou golu namoceny az az. Ale problem zacal vzdy na strane, jak u sileneho Doudery, tak i u Provoda. Masopust se jeste uvedl jednim centrem co letel az do Nisy, ale posleze se srovnal. Holes se kopal za usi do konce. Za me by tohle co on odehral Vlcek s prstem v nose.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      martyni (přítel SN)     před 7 měsíci 09.10.2023 15:11 |  
      13 0

      Vlckovi asi srazila vaz ta chyba v odvete s Luhanskem, ale je fakt, ze ostatni stoperi uz par takovych chyb taky udelali.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        jiras     před 7 měsíci 09.10.2023 16:37 |  
        14 0

        To by bylo dost na hovno, někoho odepsat po jednom kiksu, jiného tam držet přes x kiksů.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    NevímCo     před 7 měsíci 09.10.2023 15:04 |  
    17 10

    Slovní hodnocení Masopusta je za mne zbytečně nadnesené. Průměrný ligový stoper možná není technický zázrak, nedokáže kloudně kopnout do míče, ale furt se od něj alespoň dá očekávat, že dokáže stínovat protihráče, že neprohraje triviální souboj, nebo že nikým nepressovaný neodevzdá míč před vlastním vápnem. Masopust všechny tyhle "kvality" má, a proto za mne úrovně průměrného stopera ani zdaleka nedosahuje. Přijde mi blbé ho kritizovat, když je naprosto očividné, že prostě jenom hraje na postu, kde nemá co pohledávat a je tedy především obětí trenérovy potřeby dokazovat si vlastní genialitu spíše než nějakého poklesu formy, ale to bohužel na faktu, že na postu stopera nastupuje a musí být dle těchto měřítek na něj i nahlíženo, nic nemění ...

  7. Brankář

    Merlinus (přítel SN)     před 7 měsíci 09.10.2023 15:16 |  
    6 17

    Jen pro objektivitu by mě zajímalo, jak by se komentovaly oba góly, kdyby chytal Kolář? Při prvním gólu hodně nejisté vyražení průměrné střely - to by bylo komentářů. Při druhém gólu - centr na malé vápno - mohl brankář zkoušet centr vyrazit?

    • Re: Brankář

      NevímCo     před 7 měsíci 09.10.2023 15:24 |  
      13 10

      Kdyby Kolář chytal tak, jako poslední měsíc Mandous, tak věz, že úplně normálně. Já nečekám, že můj gólman bude dokonalý robot, který vyřeší vždy vše nejlépe, jak to jen jde. Plně si vystačím s tím, když si ty míče nebude sám házet do brány tak, jako se to dařilo našemu profesionálnímu zeťovi ...

      • Re: Brankář

        pehacko     před 7 měsíci 09.10.2023 15:48 |  
        21 3

        Kdyby chytal Ondra, tak ty goly dostaneme driv. Mandous predvedl jeste docela dost zakroku.

    • Re: Brankář

      Monarchie     před 7 měsíci 09.10.2023 15:29 |  
      5 9

      Mandy to chytal jak horké brambory a malé vápno musí být jeho.

    • Re: Brankář

      mig52     před 7 měsíci 09.10.2023 18:51 |  
      1 5

      Kdyby.....

  8. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 7 měsíci 09.10.2023 15:17 |  
    4 3

    Hodnocení plus mínus asi v pohodě.Zafi možná 8.Co me tedy trochu zaráží je ta nevyrovnanost výkonů hráčů potažmo týmu. Ten rozdíl mezi výkony doma a venku je opravdu divný, nechce se mě věřit, že to je jen o domácí podpoře fans. Chápu že teď jde jeden zápas za druhým, jestli to je v hlavách nebo jinde netuším. Proto máme široký kádr aby k tomuto nedocházelo a stejně se to děje. Bohužel chátře to teď celkem jde a vyhrává v lize i venku. Trpiš to samozřejmě vidí takže nějaký chytrý rady či řeči jsou o ničem. Jen jsem zvědavý co s tím bude dělat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Kikoriki     před 7 měsíci 09.10.2023 15:45 |  
      5 2

      Je jasný, že to vidí a že s tím něco udělá. Podle mě nechybí moc, jen drobnosti, aby to soukolí do sebe zapadlo a šlapalo. Ono totiž výsledkově (ale i herně, kdybychom proměńovali šance) to není špatné. Podívej na City nebo AS Řím....ztrácí každej. Kromě zápasu v Teplicích, kde to taky při troše štěstí mohl Chytil trefit.
      Ale ten rozdíl venku a doma je do očí bijící. Fans bych neřekl. Ven jezdí spousta lidí a většinou jsme ve většině. tohle je v psychice. A nevím proč...jestli v nějaké trpělivosti, nebo že musíme za každou cenu vyhrát a remíza je ztráta?
      Blbý je že rudochům to jde a ten tlak si pak na nás vytváříme v hlavách. Ale teď konečně štěstí i přízeň rozhodčího pomohla i nám. Je to snad poprvé od loňského zápasu v Teplicích. Trenér řekl, že čas hraje pro nás. Věřím tomu.
      Ještě k rudochům.... je zvláštní jak snadno dávají góly, my to máme takové upracované a vydřené a oni s takovou lehkostí. Jako by jim to soupeř vždy usnadnil nějakým nedostoupením, laxností. Na druhou stranu loni měli min 10 zápasů takhle těsně jako my v Liberci a získali titul. Hráli tužku a vždy to nějak smázli penaltičkou. Tak proč my ne letos?

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 7 měsíci 09.10.2023 16:16 |  
      15 6

      No Trpiš "to vidí" už 2,5 roku, tak konečně čekám, kdy s tím něco udělá...

  9. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    denydzlSKS     před 7 měsíci 09.10.2023 15:30 |  
    5 4

    To, jak jsme při bránění špatný 1na1 podle mne není způsobeny ani tak kvalitou, jako spis strachem z faulu okolo(ve) vapně.
    Ja si o sobe myslím, ze netrpím nějakým stihomamem, ale to je proste něco, čím se například na druhým břehu nemusí zabývat. U nás je z toho cítit velkej respekt..

  10. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    denydzlSKS     před 7 měsíci 09.10.2023 15:30 |  
    1 2

    To, jak jsme při bránění špatný 1na1 podle mne není způsobeny ani tak kvalitou, jako spis strachem z faulu okolo(ve) vapně.
    Ja si o sobe myslím, ze netrpím nějakým stihomamem, ale to je proste něco, čím se například na druhým břehu nemusí zabývat. U nás je z toho cítit velkej respekt..

  11. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    slavista23     před 7 měsíci 09.10.2023 15:30 |  
    1 5

    Jednou za čas si koupím IÁsport. Ale to se opravdu nedá číst. Nějaký panic jakub plaskura. Hmmmm to je matroš co si píchá, to je asi jediné co píchá. čtsport brabec "ani hráč ten balon na ruce necítil". A kozel "dostali jsme 3 branky. Ale jednu nepočítám". kozlova představa "Slovan Liberec 11 2 4 5 15 : 20 -5 10". LIVESPORT "Slovan Liberec 11 2 4 5 15 : 21 -6 10" :-))))))) :-)))))))

    Hodnocení. Obraně bych po jednom bodu přidal. A Tijani, co dostal míč. tak ho ještě zprasil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      kalex     před 7 měsíci 09.10.2023 19:57 |  
      3 0

      Já bych spíš ubral.

  12. Autor se s tím hodnocením moc nevyznamenává.

    Slávista 51     před 7 měsíci 09.10.2023 15:39 |  
    6 12

    Otočit takový zápas a známkování, jako kdyby prohráli o třídu !

    • Re: Autor se s tím hodnocením moc nevyznamenává.

      jarmik     před 7 měsíci 09.10.2023 19:37 |  
      5 6

      Když oni tu holt rádi fňukají. Kdyby to dávalo smysl aspoň většinou, ale ono ne.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    PUMAKING     před 7 měsíci 09.10.2023 16:03 |  
    16 4

    Masopust bohužel nemá vůbec být nyní nasazován takže plný souhlas. Nechápu proč nedostává vůbec šanci Vlček ?!? Doudis také velmi špatné a Provi snaha, ale není to ono. Zatím si víc nalháváme, ale dobrá tak budeme věřit JT že se zlepšujeme

  14. Komise

    JohnyBeGOOD     před 7 měsíci 09.10.2023 16:05 |  
    27 1

    Tak dle komise to penalta nebyla a zásah VAR byla hrubá chyba. Nepamatuji si takové komentáře na konci loňské sezóny, kdy komise všechno přikryla:).
    Červená pro Olatunjiho samozřejmě chybná a k faulu, který předcházel druhému gólu Sparty se komise raději vůbec nevyjádřila. Aby hned na to glosovala správně odvolaný gól Plzně kvůli faulu:).

    Zdroj: https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2023-24/437823/komise-penalta-pro-slavii-je-hruba-chyba-olatunji-nemel-byt-vyloucen.html


    Komentář byl uživatelem upraven (09.10.2023 16:06) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Komise

      vlk30 (přítel SN)     před 7 měsíci 09.10.2023 16:22 |  
      27 1

      Tak že se dalších iks kol budou černoprdelníci bát něco řešit v náš prospěch a něco v neprospěch chátry.

      • Re: Komise

        JohnyBeGOOD     před 7 měsíci 09.10.2023 16:29 |  
        31 1

        Snad se nebude Tvrdík opět omlouvat

        • Re: Komise

          utrzeny_ze_retezu     před 7 měsíci 09.10.2023 18:18 |  
          4 7

          Nemá čas, řeší akci se seniory

    • Re: Komise

      bububu (přítel SN)     před 7 měsíci 09.10.2023 16:43 |  
      16 5

      Kdybych chtěl být konspirátor, tak řeknu, že včera nám VAR daroval penaltu jen proto, abychom museli při tlačence Sparty držet hubu a krok :)

    • Re: Komise

      Flame     před 7 měsíci 09.10.2023 17:25 |  
      33 6

      Zdravím všechny, ruka od těla a pohyb (i když malý) směrem k míči. Takových penalt sralty jsme viděli bambilion. Olatinji hraje jako prse Krečí a žlutá to byla.

      KR je banda uplacená Taškářem!

      • Re: Komise

        Flame     před 7 měsíci 09.10.2023 19:05 |  
        11 0

        Tak psychopat Rada bude bojovat s VAR a jeho špatnými rozhodnutími.

        Kontrolní otázka: A na jaře byl na Měsíci?

  15. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 09.10.2023 17:31 |  
    28 2

    Před týdnem darujeme Teplicím roh v první minutě, protože neumíme vzadu zjednodušit hru a vymýšlíme kraviny. Včera to ale Masopust překonal, kdy ve třetí minutě na hranici malého vápna jde do nesmyslné kličky, i když je pod tlakem dvou hráčů Liberce. Furt dokola.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      mig52     před 7 měsíci 09.10.2023 18:47 |  
      14 3

      Masopust není stoper! Ale u nás ho může hrát, protože kromě gólmana odkopal všecky posty.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 09.10.2023 19:18 |  
        14 0

        Takhle nemůže reagovat žádný hráč na malém vápně. A je jedno, zda jsi stoper, levý záložník anebo hroťák.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      kalex     před 7 měsíci 09.10.2023 19:47 |  
      5 2

      Masopust ve tříčlené obraně je omyl. Nicméně bych moc nepochválil ani Mandouse, který před prvním gólem míč nechytne a hlavně ho vyráží před sebe. U druhého gólu jde na cent tak na půl. No stane se. Co ale teda fakt nechápu je douděra. Formu nemá, měl by aspoň držet hubu, ikdyž možná pravdu měl. Ale vzhledem k tomu, jaký je to simulant, tak se vůbec nedivím, že mu to pak někdo omlátí o hlavu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 09.10.2023 20:12 |  
        5 0

        Souhlas, z úvodu se to od Mandouse strašně odráželo, ale pak se do toho naštěstí dostal a začalo mu to lepit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        weetek     před 7 měsíci 10.10.2023 08:13 |  
        6 2

        Máš pravdu, ten zákrok Mandouse před první gólem byl velmi nejistý. Schválně jsem si tu situaci pustil znovu. Následný obdržený gól nepramenil přímo z toho vyražení míče před sebe, naši hráči blbě odehráli balón přímo na Liberečáka, ten ho vrátil na svého spoluhráče, který, ač tísněný naším obráncem, přesto elegantně skóroval. Jasně, nic z toho by se nestalo, kdyby první střelu Mandous ukryl v rukavicích. Obrana ale následně měla dost možností, aby to neskončilo gólem.

  16. Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Myšák     před 7 měsíci 09.10.2023 17:58 |  
    6 2

    Hodnocení, skoro jsme se s Alanorem shodli na 100%. Já jsem šťasten za 3 body, upřímně se přiznám, nečekal jsem, že se nám ještě podaří zvítězit.
    Čekali jsme na autobus, a on nepřijel, jak je to možné?

  17. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    cvočkař Danda     před 7 měsíci 09.10.2023 18:15 |  
    4 0

    Za stavu 2:0jsem si vzpomněl na zápas v Olomouci a pevně jsem věřil,že to otočíme.Casu na to bylo dost.Znamky jsou OK.Na můj vkus bylo hodně žlutých karet a to na obou stranách.3 body se počítají a v konečném účtování budou vhod.

  18. Shoda

    Kenny     před 7 měsíci 09.10.2023 18:42 |  
    12 2

    Nestává se mi to často, ale v hodnocení mám 100% shodu s Alanorem. Na těch bolavých postech bych raději viděl Tomiče ( Douděra ), Vlčka ( Masopust ) a Dumitreska nebo Juráska ( Provod ). Navíc mám poslední dobou dojem, že by stála za zkoušku kapitánská výměna Bořil ( Holeš ), protože je Béřa o dost ofenzivnější. Ale za to poslední to tady asi schytám.....

  19. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    mig52     před 7 měsíci 09.10.2023 18:42 |  
    4 7

    Zápas ukázal, že chceme-li ho otočit, musíme prohrát o dva góly a ne o jeden! :)


    Komentář byl uživatelem upraven (09.10.2023 18:42) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      mig52     před 7 měsíci 09.10.2023 18:43 |  
      3 6

      ...prohrávat....

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        jarmik     před 7 měsíci 09.10.2023 19:33 |  
        7 0

        Tady zas nikdo nechápe srandu a člověk se nezavděčí, ani když opraví gramatiku sám sobě. :)


        Komentář byl uživatelem upraven (09.10.2023 19:34) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          mig52     před 7 měsíci 10.10.2023 07:27 |  
          3 5

          :))), kamaráde, já jsem "oblíbenec" jednoho, teď už možná dvou diskutérů, kteří mají naprogramované, že každý můj příspěvek ocení dolním palečkem. Ještě letí éterem a už ho (je) tam mám. A věř, že jsem za to rád. Zvykl jsem si, a nebýt takto oceněn, byl bych hodně nesvůj. Jednak kvůli sobě, ale i nim s obavou, zda neodešli na onen svět. Tož tak. :))))

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            žbl68     před 7 měsíci 10.10.2023 12:27 |  
            1 0

            to neřeš stihači, ono - a - je + :-) kašpárci v rohlíku si pohoní ... ego a jede se dál , taky už mám fan klub :-D malý ale je můj 8-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Akuls     před 7 měsíci 09.10.2023 19:42 |  
      3 1

      Holt Csaplárova past.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    IJS     před 7 měsíci 09.10.2023 20:34 |  
    3 8

    Velmi dobrý komentář i velmi objektivní hodnocení. Asi všichni jsme měli po čtvrtku "velké oči" a očekávali jsme jízdu k vítězství. Začátek zápasu byl skutečně neuvěřitelný a opravdu nevím, kde je leží pravda. Zda mimořádný nástup Liberce, podcenění ze strany Slavie a nebo jak říkal Jindra - únava po poháru... Celý podzim obrana chybuje minimálně nebo spíš vůbec a teď hořela jak papír! Souhlasím, že Lukáš Masopust na stoperu není hráč na bránění a už vůbec ne bránění pod tlakem. Snaží se hrát za každé okolnosti fotbalově a to vždy nejde! Holeš za mně tentokrát za 4. Úplně se rozscházíme v hodnocení Zafiho. Pro Alanora nejlepší hráč, ale já stále od něho očekávám jiný styl hry. Očekávám, že on bude ten hráč, který svými přihrávkami a technikou rozvrátí obranný blok soupeře a že bude mít nebezpečnou střelbu z okolí vápna a bude zahrávat nebezpečné standardky. Máká, brání, kličkuje ( ale dost neúčelně ) ovšem to proč je ve Slavii, za mně, asi úplně nesplňuje. Za mně byl nejlepší Ivan Schranz. Ještě mě překvapil Tomič. Byl jsem přesvědčen, že je to klasický pravák, ale jeho střela levačkou okolo šibenice byla technicky dokonalá, jak od leváka.
    Ještě poslední poznámka. Vůbec nevím proč je v nároďáku Douděra, který je prostě z formy a pokud se zápas v Albánii nepovede ( a Douděra stejně hrát nebude! ), tak Šilhavému media media vyčtou hlavně Douděru a Jurečku!

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Pedro50     před 7 měsíci 09.10.2023 21:22 |  
      8 2

      Obávám se že Zafeiris tak hraje právě proto, že je ve Slavii.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Betynka58     před 7 měsíci 09.10.2023 22:21 |  
      14 0

      Tak já bych Zafeirisovi naopak přidal, a to výhradně za ten gól, konkrétně za první dotyk po Juráskově přihrávce. Něco takového se v naší lize opravdu nevidí - jsem přesvědčen, že kdyby byl na jeho místě kdokoli jiný, tak mu balon odskočí.

  21. TAK JSTE SE MOC NEPŘEDALI, TEDY.

    Slávista 51     před 7 měsíci 10.10.2023 05:23 |  
    2 7

    To lepší známky budete dávat jenom když Slavia bude vyhrávat rozdílem třídy ?
    Otočit výsledek nic neznamená, co !

    • Re: TAK JSTE SE MOC NEPŘEDALI, TEDY.

      ervin     před 7 měsíci 10.10.2023 08:21 |  
      4 1

      Hodnocení není o tom kdo co otočil ale jak hrál v době když byl na place, přihraje na gol ,celý zápas hraje bídně tak dáme 8 ? Za mě hodnocení akorát.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Quentin     před 7 měsíci 10.10.2023 07:13 |  
    14 2

    Zdravim, mne prislo, ze v sestave hodne chybel Dumitrescu. On na svoji strane umi dobre projit, dokaze dat zajimavou a ostrou prihravku levou nohou, to tam v nedelnim zapase z tohoto prostoru prakticky nebylo. Ja vim, ze Jindra zase bude opatrny a do nasi soubojove ligy ho bude poustet po minutach, ale zkusil bych ho v nejakem ligovem zapase od zacatku. Klidne to Slovacko v pristim kole spolu s Tomicem na druhe strane, ten by mohl mit o motivaci vic proti svemu byvalemu klubu. Jinak jeste kratce k te penalte - mne se taky nelibi, aby se podobny situace piskaly. Ale proste je rozhodci piskaji a to i proti Slavii. Kdyz dezorientovanemu Holesovi spadl v Midtjyllandu balon na ruku, stalo nas to LM. A k tomu se penalta opakovala. A urcite bylo podobnych nesmyslu v nedavne minulosti vic. Po repre pauze uz doufam uvidime taky Sinyana, cekam ale, ze se spis pujde rozehrat za becko.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Dennis     před 7 měsíci 10.10.2023 07:32 |  
      18 0

      Souhlas se vším. Na Slovácko bych také rád na krajích viděl Dumitresca a Tomiče. Lepší varianty aktuálně nemáme, tak věřím, že to tak bude a nebudeme vymýšlet nějaké překvapivé řešení.

      K té penaltě. Když v televizi ukázali první opakovaný záběr, byl jsem si celkem jistý, že to penalta nebude. A byla. Podle obou už hodně zkušených rozhodčích byla, podle komise ne. Na tomhle příkladu je hezky vidět, jak to pravidlo o ruce úplně dojebali. Nikdo už teď neví, kdy se má nebo nemá pískat, každý to vidí jinak. Já bych za takovéto ruce pískal nepřímý kop, penaltu ne, ale jak píšeš, běžně se ty penalty pískají (viz Holeš v Dánsku nebo Kačaraba, kdy mu míč trefil nehet tuším na Bohemce). Pokud se to píská proti nám, nelze mít dva různé metry a pro nás to nepískat. Pravidla fotbalu by zasloužila zejména v případě ruky ve vápně, zdržování, simulování a VARu dost změn, snad se jich někdy dočkáme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        rak (přítel SN)     před 7 měsíci 10.10.2023 09:31 |  
        14 1

        Naprosto souhlasím.Penalty se pískají za nesmyslné ruce,včetně této a vyžaduje to revizi.Neni ale možné,aby to rudá komise proti nám potvrdila a pro nás naopak kritizovala.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          SLAVIESTA     před 7 měsíci 10.10.2023 10:54 |  
          5 2

          Kdo si jednou nechá nadělat na hlavu a mlčí, nemůže se divit, že se to opakuje znovu a znovu. To co jsme spolkli na konci loňské sezony se nám bude dlouho vracet. Jakési podivné výroky slabomyslné rudé komise, sice výsledek už nemůžou změnit, ale vytváří tím tlak na řízení dalších zápasů.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Alanor (admin)     před 7 měsíci 10.10.2023 10:04 |  
        6 3

        Obecně se tu míchají dohromady dvě různé věci. Ať už z neznalosti, nebo účelově. V současném výkladu pravidel je už asi druhý rok podstatné až zásadní, z jaké vzdálenosti byla ruka nastřelena. Tedy jestli měl hráč čas reagovat. Ač to někdy je absurdní, protože třeba když měla Sparta penaltu ve Zlíně, tak to před tou rukou hráč podskočil a reagovat se samozřejmě nedá, ale podle pravidel ten míč nebyl tečovaný a letěl dlouhou dobu.

        Za současného výkladu pravidel je ruka Preislera od ruky Ogbua v derby a od zmíněných rukou Holeše a Kačaraby prostě rozdílná. Ten výklad komise rozhodčích je v tomto případě konzistentní, logický a v pořádku.


        Komentář byl uživatelem upraven (10.10.2023 10:06) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          KurdtK     před 7 měsíci 10.10.2023 10:28 |  
          1 3

          Nemohu souhlasit. Ogbu dokonce reagoval a ruku stahoval, k té penaltě se komise ani nevyjádřila.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Alanor (admin)     před 7 měsíci 10.10.2023 10:53 |  
            7 0

            Hele, klidně si nesouhlas, ale pravidlově pravdu nemáš. To je, jak když se ozývali lidé na fb, že měl platit náš gól v Teplicích, že Jurásek hrát nechtěl. Nechtěl, ale pravidlově to prostě ofsajd byl.

            Když je ruka nastřelena zblízka (což vnímám jako metr, max dva) a ten hráč tam s ní vyloženě nemává nad hlavou nebo jako brankář, tak se penalta pískat nemá. Když ten míč letí déle a ruka je od těla, tak se to bere jako nešikovnost hráče a píská se to.

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              KurdtK     před 7 měsíci 10.10.2023 10:58 |  
              1 1

              Šedá zóna.

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                Alanor (admin)     před 7 měsíci 10.10.2023 11:05 |  
                1 0

                Ne, není to šedá zóna. Už 2 roky se to zdůrazňuje, že v tomto směru došlo ke změně pravidel, a i se obecně těch rukou píská méně.

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  KurdtK     před 7 měsíci 10.10.2023 11:14 |  
                  2 0

                  Pak ale od komise nesedí zhodnocení Ogbuovo ruky loni na jaře v Teplicích.

                  Nechci se za každou cenu hádat, spíš to chci pochopit, aby bylo jasno... :)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                    Lantenac     před 7 měsíci 10.10.2023 12:21 |  
                    3 0

                    Pravidla o ruce jsou chaos a nezřídka nedávají moc smysl. V zápase s Teplicemi šlo o to, že Ogbu šel dobrovolně do skluzu a tím na sebe převzal odpovědnost za jakékoliv případné nastřelení ruky, KROMĚ situace,kdy to trefí ruku, o kterou se přímo opírá. Trefilo to ruku, kterou měl nad sebou a drobná teč od nohy se nepočítá jako zásadní změna směru, takže podle KR měla být penalta, přestože Ogbu neměl čas zareagovat. Zjednodušeně řečeno, když kde hráč na zem, tak skoro jakkoli trefená ruka nad tělem je penalta.
                    Osobně mi nedává smysl, že trefená ruka sloužící k podpoře není hodnocená jako přestupek, ale takhle to momentálně je...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                      KurdtK     před 7 měsíci 10.10.2023 12:49 |  
                      1 0

                      Díky.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                    Alanor (admin)     před 7 měsíci 10.10.2023 12:46 |  
                    3 1

                    Tam se to bere jako to úmyslné rozšíření těla. Prostě nepřirozená poloha. U skluzu nad sebou fakt nemusíš mávat rukou. Navíc do toho zákroku (skluzu) jdeš vědomě a seš zodpovědný za svou koordinaci. Tady kdyby šel Preisler do skluzu a ruce měl roztažené jako brankář, tak to penalta taky je, i kdyby to bylo z metru.

                    Ale když je to zblízka, bez šance reagovat a tou rukou vyloženě někde nesmyslně nemáváš, tak to penalta není.

                    A já jsem za tu změnu rád. Čím méně penalt za ruce, tím lépe. Ale jak jsem psal, v ideálním případě bych šel dál a nepískal penalty ani za neúmyslné ruce z nešikovnosti jako u Ogbua v derby. Penalta je za to nepřiměřený trest a mnohem víc by prohřešku odpovídal nepřímý kop z hranice vápna.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                      KurdtK     před 7 měsíci 10.10.2023 12:49 |  
                      2 0

                      Ok, díky.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                      wimpy     před 7 měsíci 11.10.2023 01:37 |  
                      2 0

                      Nepřímý volný kop z hranice vápna je zase nějaká novinka? Pokud se pamatuji, ve vápně se nepřímý volný kop kopal vždy z místa přestupku, i když se to dělo minimálně.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                      SLAVIESTA     před 7 měsíci 11.10.2023 12:31 |  
                      2 2

                      Jsi vynikající advokát gumových pravidlových hovadin. Řeknu Ti to na rovinku i když ostatní kolem Tebe našlapují po špičkách.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                        El Greco     před 7 měsíci 11.10.2023 14:35 |  
                        1 1

                        Hele, já sem třeba rád, že Alanor ty pravidla zná, sdílí a ne jako my ostatní, co vycházíme "z pocitů", z toho jak se to hrálo, když jsme jako děti hráli za SK Vypití sudy, nebo co jsme před rokem četli v nějakém článku, nebo slyšeli říkat J.Mádla.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                          SLAVIESTA     před 7 měsíci 11.10.2023 18:54 |  
                          2 1

                          Já ti to neberu, já spíš než Alanora kritizuju pravidla. Nesnáším hovadiny jako ruka v nepřirozené poloze. Jedině vykloubené rameno, vykloubený loket, nebo zlomenina může dostat ruku do nepřirozené polohy. Kam dáš ruku přirozeně sám je poloha přirozená. Zvětšovat objem těla(ano vím, dnes se to už nepoužívá) může tak akorát kráva, když se nafoukne. Pravidlo nad jehož uplatněním po zápase zasedá slovutná komise, jestli bylo uplatněno správně nebo ne je podle mě úplně špatně stanoveno. Což ještě potvrzuje komise občasnými výroky tipu - mohl, ale nemusel a pod. Je toho ještě mnoho,( ale na to není čas ani prostor). I já vycházím někdy z pocitů, ale neskromně chci říct z pocitů zdravého rozumu, což si o tvůrcích některých častí pravidel nemyslím. Teď už chybí jen ustavení nadkomise, která potvrdí nebo změní výsledek na hřišti. Nepochybuji, že by to mělo řadu nadšených obhájců i na těchto stránkách.


                          Komentář byl uživatelem upraven (11.10.2023 21:41) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  Ivan     před 7 měsíci 10.10.2023 23:03 |  
                  1 0

                  Asi máš pravdu, ale snad chápeš i nás fanoušky, co už jsme rezignovali na sledování pravidla o ruce, protože se každý rok mění a ani když vidíme instruktážní videa, tak stejně nám rozhodnutí v zápase přijde libovolné. Snad se to pravidlo ustálí a budu po ruce ve vápně alespoň tušit co bude.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Lantenac     před 7 měsíci 10.10.2023 12:14 |  
            1 0

            No právě že reagoval a ruku stahoval ukazuje, že tam čas na tu reakci měl..

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Dennis     před 7 měsíci 10.10.2023 16:03 |  
          4 0

          Pokud je výklad komise rozhodčích konzistentní, logický a v pořádku, jak je potom možné, že dva z nejzkušenějších rozhodčích (Zelinka a Pechanec) to na videu vidí shodně jinak a penaltu odpískají? Podle mě tohle akorát dokazuje, že ten výklad je dlouhodobě strašně nekonzistentní, ohýbá se tak, jak je zrovna potřeba a ani rozhodčí pak neví, jak to pískat. Pokud by komise byla konzistentní a rozhodčí byli dle této konzistence před každou sezonou školeni, nikdy by to Zelinka s Pechancem přece nemohli písknout...

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Kulajs     před 7 měsíci 10.10.2023 09:35 |  
      7 0

      Dumi se musí hlavně uzdravit. Má chřipku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 10.10.2023 10:21 |  
      3 0

      Jelikož se vykartoval Zafeiris, tak se Provod může přesunout do středu zálohy, tím by uvolnil levou stranu a Dumitrescu by si tak mohl připsat svůj první ligový start za Slavii. I když záležet bude i na stavu Ševčíka s Hromadou.
      Jaké máš očekávání od Sinyana, který 2 roky nekopl do míče?

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      kalex     před 7 měsíci 10.10.2023 14:12 |  
      3 0

      Jenže rozhodčí v Evropě a lize jsou jak nebe a dudy. Neříkám, že i jim, těm evropským, se nestane zápas blbec, ale není to jako u nás. Ostatně kolik těch našich v té Evropě je, že.

  23. Penalty

    coogee     před 7 měsíci 10.10.2023 10:25 |  
    5 1

    Nemá cenu se v tom babrat, k ničemu se nedobabráme. Bolševik vždy bude mít jemu vyhovující vysvětlení, jednou tak, jindy úplně stejnou situaci posoudí opačně, vždy podle kabeláčovyých pokynů, předaných do kabiny rozhodčích na jaře.
    Co mi hlava nebere, je posouzeni druhé žluté pro Olatunjiho. Neříká komise to, že v takových situacích je v podstatě rozhodující váha a výška hráče? Ten "silnější" se může rozběhnout, "slabšího" zbourat a vše je OK? Myslím, že hrát míč chtěli oba.

    • Re: Penalty

      Martin 58     před 7 měsíci 10.10.2023 11:05 |  
      15 2

      Zdá se mi, že KR chce zdiskreditovat především Zelinku, který Toaletňákům dlouhodobě nevoní, proto to vyjádření o hrubé chybě. Zelinka, se mi zdá, je málo nominován na hlavního, sedí spíše na VARu.
      Stran Olatunjiho náběhu do hlavičkového souboje, je to to samé, jako kdyby někdo přisprintoval do souboje a naremploval hráče za jiných okolností "povoleným" ramenem.
      Podobně byl naremplován Mick od Liberečáka a kdyby připlachtil na železnou konstrukci lavičky, která byla vedle, mohlo z toho být fatální zranění.
      To, že zasáhnu hlavou míč, neznamená, že k tomu mohu zvolit jakoukoliv cestu.

      • Re: Penalty

        Alanor (admin)     před 7 měsíci 10.10.2023 11:08 |  
        4 0

        Zelinka je zraněný, proto v této sezoně je zatím jen u VARu.

        • Re: Penalty

          hajnej     před 7 měsíci 10.10.2023 15:23 |  
          6 1

          Udělal bych centrální VAR jako v Německu a Zelinku udělal hlavním šéfem. To by Adámková měla po ptákách.

          • Re: Penalty

            mig52     před 7 měsíci 10.10.2023 15:30 |  
            0 2

            :)))), moje řeč.

          • Re: Penalty

            looko     před 7 měsíci 11.10.2023 07:53 |  
            3 1

            Kamaráde, myslím, že Adámkové je jedno, že bude mít po ptákách.....pokud tedyhráčky Sparty nemají ptáky :)

          • Re: Penalty

            vršek     před 7 měsíci 12.10.2023 11:24 |  
            0 2

            No, jen abysme se nedivili, že hlavním šéfem byla stanovena právě "odborně skvělá, zásadová, a zcela spravedlivá" Adámková,,,,,


            Komentář byl uživatelem upraven (12.10.2023 11:30) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Penalty

      Slávista 51     před 7 měsíci 10.10.2023 11:40 |  
      1 1

      ZVLÁŠŤ KDYŽ MÁ
      za sebou většinu médií i bafuňáře vrcholové, že !

  24. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Maeden (přítel SN)     před 7 měsíci 10.10.2023 10:47 |  
    15 4

    Douděra s Tiraspolem neměl "jeden šťastný gól do odkryté branky".
    Jednak o hráči, ke kterému nechová hodnotící antipatie, se taková situace popisuje slovy "umí být ve správný čas ve správných prostorech, má výborný čich na výběr místa".
    Pak také udělal Schranzův gól od autu přes náběh a asistenci.
    Souhlasím, že na podzim formu nemá, ale rozhodovat se jestli posadit hráče po solidním výkonu a 1+1 a náznacích, že se začíná chytat, je celkem dilema a na lávce svojí jarní formu asi nezíská.
    Ale ex post samozřejmě všichni víme, že měl hrát Tomič, hovořili jsme o tom již před válkou s panem okresním hejtmanem :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 7 měsíci 10.10.2023 11:00 |  
      18 1

      Tomič je lepší v podstatě celý podzim. Co se týče Douděry s Tiraspolem, tak se odkážu na hodnocení quelhara, kdy byl podle něj v první půli naším nejhorším hráčem. Druhá půle se mu povedla, ale úplně bych nepřikládal větší důraz na 45 minut za rozhodnutého stavu s odevzdaným soupeřem.

      Douděra mi není sympatický svým simulováním. Nijak přísněji ho ale nehodnotím, viz i jeho jarní povedené výkony, které jsem nijak neopomíjel. Naopak jsem ho v hlasování zařadil i mezi 5 nejlepších slávistů jara.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        martyni (přítel SN)     před 7 měsíci 11.10.2023 12:01 |  
        2 0

        Takhle, sice bych tam priste dal Tomice na ukor Doudery.. ale z tvyho prispevku mam pocit, ze stacilo napsat, ze ti Doudera neni sympatickej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        El Greco     před 7 měsíci 11.10.2023 13:42 |  
        1 1

        Tak nějak si úplně pominul tu (dle mého oprávněnou) výtku ohledně šťastného gólu (a nahrávku na gól nezmiňovals vůbec).

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Lantenac     před 7 měsíci 10.10.2023 12:11 |  
      14 1

      David byl v posledních třech ligových zápasech jako hráč základu střídán vždy o půli. Zápas předtím byl v Pardubicích stažený jako první (spolu s Matějem) v 55. minutě. Nepamatuju si za docela dlouhou dobu žádného hráče Slavie, který by měl v po sobě jdoucích zápasech podobnou bilanci.
      Aktuálně je jeden z nejslabších Slávistů kdykoliv je na place.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Lunaris     před 7 měsíci 10.10.2023 10:57 |  
    5 0

    Předpokládám atmosferický dieselový motor z doby, kdy svět byl ještě v pořádku. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Slávista 51     před 7 měsíci 10.10.2023 11:36 |  
      2 0

      Jó, to byly doby.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    habroš     před 7 měsíci 10.10.2023 12:15 |  
    12 15

    Všichni (nebo skoro všichni) se tady obouvají do Masopusta. Já naopak chápu, proč je nasazován jako třetí stoper. Vzhledem k tomu, že se předpokládá, že Slavia bude mít v každém ligovém zápase herní převahu a bude dobývat branku soupeře, upřednostňují na stoperu trenéři ofenzivně naladěného hráče. Což Maso rozhodně je. Líbí se mi, že se snaží situace řešit fotbalově a nebouchá balóny bezhlavě pryč. Umí míč vyvézt, je dobrý do kombinace, má výborné náběhy, jeho centry jsou jedny z nejlepších, žádné bochánky, ale přímé střely země - hlava. :-)
    Pravda, tu kličku v malém vápně si mohl odpustit, ale holt má takovou hru v povaze.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 7 měsíci 10.10.2023 12:52 |  
      17 2

      Jenže Masopust je spíš křídlo. Souhlasím, že umí zakombinovat v podobě narážeček, že si umí naběhnout, dát centr. Ale na stoperu podle mě nejvíc potřebuješ rozehrávku. Tedy dát ideálně hře myšlenku na větší vzdálenost, překonat tím napadající řady soupeře atd. A v tom si nemyslím, že je silný, i když je to jen otázka mého dojmu a třeba to mají trenéři podloženo lépe. Vlček je v tom naopak výborný a je určitě lepší i do obrany, ač je to typ hráče, co hraje dost na risk.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Alanor (admin)     před 7 měsíci 10.10.2023 13:43 |  
          5 1

          Ale nakolik ta data sedí? Celá Masopustova loňská sezona se tam vzala dohromady a v prvním případě se srovnává se stopery, ve druhém s krajními hráči. Nebylo by přínosnější rozdělit zápasy a statistiky podle pozice, na které hrál?

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            lantsmit     před 7 měsíci 10.10.2023 14:02 |  
            5 3

            já ty statistiky nedělal... ale za mě dost vypovídají o tom, že je Maso komplexní plejer a že to v jeho případě není jenom o narážečkách, nábězích, schopnosti dát centr... ale i tom v čem loni dominal na úrovni našeho Jurase, tzn. překonat řady soupeře jak přihrávkou (krátkou i dlouhou), tak vedením míče... Zkrátka a dobře, Maso má na stopera ve Slavii zcela luxusní i rozehrávku. A to všechno dohromady ztěžuje soupeři jeho, resp. naše bránění od zadní řady... Když víš, že je tam na pozici stopera frajer, kterej dává jenom dlouhý balóny, tak je sice nebezpečnej, ale dokážeš ho eliminovat mnohem snáz než kluka, kterej v rámci build upu může předvést prakticky cokoli.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            kalex     před 7 měsíci 10.10.2023 14:05 |  
            2 0

            Samozřejmě, protože to je jako srovnávat obránce s útočníkem. A to se taky hrál jiný systém, pokud se nemýlím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        habroš     před 7 měsíci 10.10.2023 14:19 |  
        6 6

        No vidíš, každý asi vidíme něco jiného. Já si naopak myslím, že Maso dokáže dát hře myšlenku i ze stopera. :-)
        A dokonce to dokazují i data, která jsem přečetl až po mé reakci.


        Komentář byl uživatelem upraven (10.10.2023 14:21) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          lantsmit     před 7 měsíci 10.10.2023 14:34 |  
          2 8

          tohle je balzám... dlouhodobě mám asi největší problém tady na diskusi pochopit tu obrovskou míru ovlivnění předsudkem, že nějaký hráč, původně hrající na nějaké pozici, nemůže být přeškolen a následně lépe využit na jiné pozici. Přitom je to základní trademark JiT. Děje se to neustále a i díky tomu jsme dlouhodobě úspěšní. Vždyť je to přece tak logické, že hráč jako Maso, který začínal na horních pozicích, kde ho však limitovaly neodstranitelné nedostatky v technice, rozhodování, zakončení, když jsou na těchto pozicích požadavky na kvalitu provedení nejvyšší, se "doučí" bránění, v čemž je mimochodem náš realizák doslova světový, a přitom mu na zadní pozici zůstanou ty ostatní přednosti / nedostatky v technice apod., které ale tady budou stačit na vysoký nadprůměr. To samé platí pro Schranze, Douděru (kdyby uměl aspoň trochu bránit a soubojovat), může to hrát velmi dobře Provod, na beku zahrál s Karvinou výborně třeba i Wallem. To samé pak samozřejmě platí na Holeše na stoperu. Kterého by o řadu výš dál limitovaly nedostatky v tvorbě hry, především proti zaparkovaným autobusům, kterým přitom v lize čelíme nejčastěji.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Kenny     před 7 měsíci 10.10.2023 17:54 |  
            6 1

            A není to třeba tím, že s postupem kariéry se dozadu stahuje asi 80 % všech hráčů? Že těžko uděláš ze stopera na starý kolena forvarda ale obráceně je to daleko snažší? Vlčkův přesný nákop na 30 a víc metrů se Maso nenaučí ani za sto let, ani takové průnikové přihrávky jsem u něho nezaznamenal. Ano chtěl bych napsat, že vzhledem ke zkušenostem je jeho rozehrání míče jistější, ale po Teplicích...... Mimochodem Holeš je výbornej dozadu, ale zkus mu v zápasu spočítat konstruktivní, průnikové přihrávky....

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              kalex     před 7 měsíci 10.10.2023 19:26 |  
              1 2

              Holeš totiž taky není stoper.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            martyni (přítel SN)     před 7 měsíci 11.10.2023 11:58 |  
            3 1

            Presne to si myslim, je to jeden z důvodů uspech JiT, netreba snad pripominat reci, ze Souček neni zaloznik, apod, ktere ze strany fanousku neustale zaznivaji. Ale fakt nechapu teda ten hejt na Masopusta tady.. je to jeden z nasich nejdulezitejsich hracu dlouhodobe, to se teda dockal vdeku..

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              lantsmit     před 7 měsíci 11.10.2023 12:20 |  
              2 3

              Přičítám to i tomu, že patří do kategorie hráčů, který jsou okoukaní, víme, co od něho můžeme čekat, že má samozřejmě někde nějakej svůj strop (i když ten má podle mě na pozicích, které hrál dřív, na pozici stopera může být ten strop trochu jinde). Podobně jako třeba Ševčík, Bořil a vlastně i ten Holeš. Takže lidi chtěj nový bombarďáky, který budou mít ten svůj strop zaručeně mnohem výš. Co na tom, že k nám přicházejí pouze z ligovejch týmů jako je Boleslav apod., nebo dokonce ze druhé švédské ligy, v podstatě za nimi nic není. Narozdíl od těch okoukaných, který už nastokrát prokázali, čeho jsou schopni (a samozřejmě i neschopni), a to hlavně v těch největších zápasech (včetně ligy mistrů, jarních bojů v nižší Evropě, v repre apod.). Teď tu ale máme ty nové, mladé hráče. A ty určitě okamžitě zazáří, tyhle okoukaný nahradí a jistě budou ve sto procentech případů dlouhodobě mnohem lepší. Bohužel ani řada flopů na tomhle čistě emočním přesvědčení nemůže nic změnit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          mig52     před 7 měsíci 10.10.2023 15:28 |  
          12 2

          Kamaráde, mne ani tímto nepřesvědčíš. Maso je sice univerzál, ale není a nikdy už nebude stoper (spolehlivý)!

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            lantsmit     před 7 měsíci 10.10.2023 15:49 |  
            4 8

            Na trkání hlavou a dlouhé nákopy pro potřeby Hradce, Zlína nebo Teplic zcela jistě spolehlivým stoperem není a nikdy nebude. Pro zcela jiné potřeby Slavie však velmi solidním, spolehlivým a až vynikajícím stoperem být může a podle mě také bude. Stejně jako se jím stal, navzdory podobným prognózám z minulého století, jeho kolega a kamarád Holeš.


            Komentář byl uživatelem upraven (10.10.2023 15:50) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        martyni (přítel SN)     před 7 měsíci 11.10.2023 11:31 |  
        2 0

        To je zajimavy, ja si naopak myslim, ze Maso v rozehravce silnej je, vidi dobre hru pred sebou, ma vzadu lepsi prehled nez na kridle, kde ho navic limituje slabsi koncovka. Umi v pravou chvili vyrazit dopredu, umi dlouhy presny pasy na nabihajiciho utocnika, plno zapasu jsme odehrali s taktikou, ze Maso z pravyho stopera posila pasy na Micka nebo jinyho utocnika. Prijde mi divny, ze si toho lidi malo vsimaji..

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      lantsmit     před 7 měsíci 10.10.2023 13:10 |  
      8 14

      Jednoznačně souhlas.... Hledá se podpora ofenzivy, kde to jen jde. Samozřejmě za současného dodržení stávající bezpečnosti dozadu. Už jsem to tu psal, Maso je neuvěřitelnej univerzál. Hrál a zahrál u nás útočný křídlo, klasický křídlo, beka, wingbeka, několikrát dokonce i střed zálohy... No a teď nám řeší a vyřešil problémy na stoperu, který jsme tam měli delší dobu. Podobně, byť jiným herním přínosem, nám tyhle problémy na stoperu řeší a vyřešil Holeš. Je jasný, že ani jeden z nich původně stoperem nebyl, a proto se tu a tam u takovejch hráčů objeví nějaké návyky nebo nedostatky, které o řadu vejš tolik vadit nemusely. Těch nedostatků ovšem dlouhodobě není kritický množství, který by převážilo právě ten boost, co se týká tvorby hry, organizace hry, leadershipu apod. Pokud se tu někdo loni dovolával návratu Ousoua, nebo si stěžoval, že jak on (!!!), tak třeba i Santos dostávali málo šancí, nebo že se u nich jejich nedostatky tak snadno nepromíjely, tak vysvětlení leží právě v těch obřích přínosech, který tihle bývalí záložníci, a proto o řád lepší fotbalisti, týmu dávali co do celkovýho klidu a především ve hře dopředu. Když ti udělá mindu Maso nebo Holeš, tak jako spoluhráč víš, že další udělají spíš výjimečně, ale ještě je tu navíc vysoká pravděpodobnost, že dopředu vymyslí akce, který budou mít přímý podíl na vstřelení branky. Když Ti pak tu samou chybu udělá Ousou, tak jsi naopak věděl, že to bude hodně smrdět jeho panikou, načítáním dalších chyb a že hlavně dopředu tu svojí chybu / chyby odčiní jen velmi těžko.

      Absolutně teď navíc nesrovnávám charakter těch chyb (třeba mezi Ousouem, Santosem, na straně jedné a Masem nebo Holešem, na straně druhé). To by bylo na dlouhou debatu.

      A poslední věc, Maso je viditelně vyždímanej, hrál teď skoro všechny zápasy, který šly rychle po sobě, s velkou minutáží. Víme, že hůř regeneruje a je to na jeho projevu znát. Nebo aspoň pro mě to vysvětluje tu aktuální větší náchylnost k chybám oproti období předchozímu, kdy se mu minuty správně měřily na lékárnickejch vahách, a proto mohl být v optimální fyzické i psychické kondici.

      Co se týká Vlčka, ten má jasně daný status, který má u nás každý nový (mladý) hráč, pokud nejsme vyloženě v nějaké personální nouzi (jakou využil třeba Zimič v případě zranění Kúdely/Hovorky a naopak nevyužil Ousou za celý dva roky, co u nás působil). Nedávno tenhle status potvrdil i JiT. Tzn. že je první volbou jako náhrada za některého z těch čtyřech stoperskejch tahounů, že má čas na aklimatizaci a že s ním bude pracováno, aby třeba za rok do role jednoho z těchhle lídrů dorost. Může to být za Igoha, kterej pravděpodobně po sezóně odejde, nebo i za Masa či Bořila, kteří kvůli zdraví i věku budou nahrazování čím dál častěji, počítám. Zároveň je třeba připomenout, že ani Vlček se v těch několika zápasech nevyvaroval dost fatálních chyb, které nás mohly vyjít hodně draho. Samozřejmě je to v pořádku a za mě zcela přirozené. Ale nedělejme z něho druhého Zimiče nebo dokonce nějakou evropskou superstar, které by měl teď Maso nebo Holeš zabírat prostor k raketovému rozvoji.


      Komentář byl uživatelem upraven (10.10.2023 13:13) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        kalex     před 7 měsíci 10.10.2023 13:49 |  
        23 2

        A jak se má ten Vlček asi vyhrát? Každý tady volal po jeho návratu a borec sedí. Imho jestli je Maso vyšťavený, tak tím tuplem má hrát Vlček. Ten musí být happy jak dva grepy.
        Masopust chyboval v Teplicích 2x za pár sekund a byla z toho pentle. A na začátku v Liberci to taky nebyla žádná hitparáda. To ale celé obrany, ať mu zase nekřivdím úplně.
        Hrát mají podle formy. Což se teda očividně neděje, viz douděra a jurečka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          lantsmit     před 7 měsíci 10.10.2023 14:08 |  
          3 8

          Vlček se má vyhrát, a taky je s tím dle slov JiT počítáno, tak, že bude naskakovat, kdykoli to jenom trochu půjde. Ve smyslu, kdykoli si budeme s ohledem na kvalitu soupeře a obsazení dalších pozic v naší sestavě jisti, že máme na hřišti dost klidu, zkušeností, vítězný mentality a fotbalovosti, tak tam Vlčka pustěj. Anebo, když se někdo zraní nebo už dosáhne fyzickej stav Masa, Bořila nebo Holeše kritický úrovně.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            kalex     před 7 měsíci 10.10.2023 14:21 |  
            20 2

            A kdy tam teda bude naskakovat? Až se uzdraví šerif? Nebo ho zase uklidíme někam na hostování? Já už to minimálně jednou psal. Ti mladí borci se zpátky dvakrát nepohrnou, když uvidí, že tu šanci moc nedostanou. Já beru, že na tréninku je mají na očích každý den, ale trénink je trénink a zápas je zápas.

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              lantsmit     před 7 měsíci 10.10.2023 14:44 |  
              0 10

              Kdyby Vlček vystřelil tak, že by v každém ze svých zápasů, přestože v nich jinak zahrál velmi dobře až výborně, neudělal tu jednu velkou a viditelnou chybu, která nás přímo ohrozila na výsledku, tak už by hrál mnohem častěji. Nebo ještě jinak, pro lepší představu. I když to tady opakovaně zůstalo nepochopeno nebo to spíš bylo rozporováno, kdyby byl tak ultraspolehlivej a tím ultraperspektivní jako byl Zimič. Často ho zmiňuje i JiT jako v tomhle ohledu v podstatě světového stopera, třebaže ho teď, kluka smůlovatýho, v podstatě na dva roky zastavila ve vývoji opakovaně a vcelku vážná zranění.
              Pokud tuhle mimořádnou schopnost Vlček nemá, resp. ji zatím neprokázal, ač k tomu zápasy dostal, tak mu nezbývá než čekat na to obvyklý zacházení, jak o něm píšu výše. Ledaže by se mu otevřela naprosto neuvěřitelná brána příležitosti, jaká se otevřela před Ousouem. Myslím dokonce, že i tohle nyní bude hrát nějakou dobu roli. Kolik důvěry realizák nasypal do práce s jedním z mladých stoperů a jak špatný výsledek jim to nakonec přineslo. Poučení do budoucna teď podle mě bude, že i když nastane podobná personální nouze, tak ji nelze řešit kýmkoli, ale prostě se musí přivést nějak mimořádně, byť na poslední chvíli, nějaká dostatečná jistota / kvalita.

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                levap     před 7 měsíci 10.10.2023 17:19 |  
                10 0

                Jenom drobnost pro upřesnění - kolik chyb, které ohrozili náš výsledek udělal Vlček, oproti posledním chybám Masopusta v zápasech, které bezprostředně ohrozili náš výsledek v Teplicích a v Liberci ?

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  lantsmit     před 7 měsíci 10.10.2023 21:45 |  
                  1 5

                  Kolik zápasů nám Masovy výkony směrem dopředu vyhrály nebo hodně k výhře pomohly? Kolik měl takových zápasů Vlček? A co se týká těch chyb Vlčka, určitě to byla většina zápasů na začátku ligy, do kterých naskočil. Doma Hradec a Zlín a myslím, že i v Budějovicích něco měl

                  • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                    levap     před 7 měsíci 11.10.2023 08:43 |  
                    2 0

                    Srovnáváte nesrovnatelné, navíc se bavíme o poslední půlsezóně, ne o zásluhách za posledních 10 let.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                      lantsmit     před 7 měsíci 11.10.2023 10:17 |  
                      1 3

                      Ano, i zápasy v poslední půlsezóně. Přímo v letošní sezóně jdou za ním ve velký míře výhry v Servette a doma s Luhanskem... Což za mě vůbec není málo, na stopera, aby měl lví podíl na důležitých výhrách. A to "jen" při pěti startech v základu (z 11 zápasů) v lize, šesti startech ze šesti zápasů v Evropě. Pokud půjdeme dál, tak polovinu jara proseděl kvůli zraněním, takže nikomu místo "nezabíral"

                      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                        lantsmit     před 7 měsíci 11.10.2023 10:35 |  
                        1 3

                        a ještě jeden datovej pohled... Maso má letos odehráno 1067 min (bez MOL Cupu 988), Bořil má 460 (bez zápasu za béčko 370 + není na soupisce pro Evropu, tak tam nemůže mít nic) a Vlček má 711 (bez MOL Cupu a béčka 531).... A tady probíhá hysterie, že si u nás Vlček pomalu nekopne - přitom se pořád bavíme o jeho prvním půlroku, který je pod JiT zcela standardně adaptační.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                          kjandourek (admin)     před 7 měsíci 11.10.2023 12:43 |  
                          3 0

                          Nesouhlasil bych s jednou věcí: Bořil nastoupil proti Šeriffu Tiraspol, takže minimálně pro skupinovou fázi na soupisce je... a pokud mám uložené grafiky, které SKS vydávala, tak byl i na soupisce pro třetí předkolo...

                          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                            lantsmit     před 7 měsíci 11.10.2023 13:39 |  
                            1 2

                            Pravda, díky za opravu a upřesnění.

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                Kenny     před 7 měsíci 10.10.2023 17:43 |  
                15 0

                Tahle argumentace je těžkej nesmysl. Otevři si Livesport, tam máš přesné informace kolik a v kterých zápasech Vlček hrál. Mimo Kroměříže, kde nás žádná jeho chyba na výsledku neohrozila, si v posledních 13 zápasech zahrál minutu v Pardubicích, celé utkání s Plzní, které jsme vyhráli 2:0 a potom to smolné utkání v Polsku, kde je viníkem obdržených branek opravdu někdo jiný. Takže ano, občas udělal ve svých 22 letech chybu, ale aby kvůli tomu vynechal takovou porci zápasů , to mi od Jindry přijde jako přestřelený. Tím spíš po tom, co jsme tu v posledních x utkáních viděli od Koláře nebo Jurečky. A upozorňuji, že je mám oba mezi svými oblíbenci a věřím, že se oba brzo vrátí do své staré formy. Spíš mám takovej pocit, a za to to tady asi slíznu, že Jindrovi těžce chybí pořádná oponentura v osobě silného sportovního ředitele a začíná trochu jarolímovatět.

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  kalex     před 7 měsíci 10.10.2023 19:23 |  
                  4 1

                  Přesně. Jen bych doplnil, že v 22 letech by neměl být bran jako talent, který bude sbírat zkušenosti. S tím oponentem Trpišovi jsem to psal už mockrát. Stejně tak se tu psalo, že béčko a dorost by měli hrát stejné styly jako á tým a v nich si ty hráče piplat, aby byli schopni zaujmout posty odchodivších hráčů áčka. A to se neděje. Pak je ovšem celá akademie k ničemu. Borci jako Masopust a další mají základ skoro jistý i za cenu toho, že hrají úplně jinde, což je mega chyba. Jednak je to nemusí extra motivovat a druhak to moc nebude ani motivovat ty juniory.
                  Ne každý bývalý fotbalista, ač je to bývalý reprezentant nebo i výborný ligový hráč, je zárukou toho, že z něj bude výborný trenér nebo sportovní ředitel. Z tohoto pohledu mně hodně mrzí, že Slavia neoslovila Říčku.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                    lantsmit     před 7 měsíci 11.10.2023 08:07 |  
                    1 5

                    Aniž bych chtěl ty dva srovnávat, protože ten Ousou je skutečně extrém, tak mu bylo cca stejně jako Vlčkovi, když přišel a měl mít cca i stejný postavení v týmu. Z nouze ale do toho byl hozen. Tady na diskusi se o něm psaly okamžitě chvalozpěvy, jak je ještě lepší než Zimič. Jak to celý dopadlo, už dneska všichni víme. Mimochodem, kdo má zájem vidět, jak to pokračuje, tak na youtube jsou všechny sestřihy Hackenu. Ten kluk je významně podepsanej pod každým druhým inkasovaným gólem. Hacken jako do té doby největší kandidát na titul má od jeho příchodu dvě prohry, dvě výhry a jednu remízu. A to měl velmi příjemnej los. V Evropě pak dvě prohry ze dvou zápasů, debakl na Leverkusenu a prohra doma s Karabachem.

                    Vše důkaz, že u nás nikdy neměl hrát, resp. dostávat tak obrovskej prostor. To ale zjistíš až po nějaké době. Čili není žádná záruka, že bude mít Vlček už teď dlouhodobě větší přínos než Maso, ledaže by se jevil tak mimořádně jako ten Zimič. I proto zatím tolik nehraje. Respektive hraje přesně tak moc nebo pro někoho málo, jak se počítalo před sezónou.

                    Pokud máme někde problém, je to hra dopředu, ne dozadu. I to je pak důvod, proč není třeba dělat žádný panic změny v obraně.


                    Komentář byl uživatelem upraven (11.10.2023 08:09) . Zobrazit původní komentář

                    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                      kalex     před 7 měsíci 11.10.2023 11:04 |  
                      1 0

                      Poslední dva zápasy v lize tak úplně nevypadaly.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                        lantsmit     před 7 měsíci 11.10.2023 11:13 |  
                        2 2

                        Zápas v Teplicích nevypadal tak, že máme největší problém směrem dopředu?

                        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                          kalex     před 7 měsíci 11.10.2023 11:57 |  
                          3 0

                          Tam nezahrál dobře nikdo, vyjma Mandouse, který chytil penaltu. Bohužel. Ale byla tam zrovna obrovská dvojitá chyba zrovna Masa. A dál už bych to nechal být, protože se pořád točíme v kruhu. Názor měnit nebudu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              mig52     před 7 měsíci 10.10.2023 15:25 |  
              3 3

              Souhlas, viz třeba Červ.

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                kalex     před 7 měsíci 10.10.2023 16:01 |  
                4 1

                No Zima byl dobrý, ale ne úplně bezchybný. A pokud teda chybuje i Masopust, tak prostě tu šanci dostat má. Kór když už ji v poháru dostal i Kačaraba.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          habroš     před 7 měsíci 10.10.2023 19:57 |  
          2 3

          Přátelé, chápu všechny argumenty pro i proti Masopustovi, ale stejně tak i pro a proti Vlčkovi. Ani mně se nelíbí, když naši odchovanci koketují s levobřežním týmem (snažím se i v běžné mluvě slovo S..... nepoužívat :-)). Ale je tady jedno velké ale: patřím ke starší generaci a vždycky bylo běžné, že jsme si my si mladí museli svou šanci "vysedět" a zasloužit. Mládí není zásluha, ale výhoda. Jako mladý jsem si musel počkat na svou šanci v týmu, v pracovním kolektivu a vlastně i u žen. Přiznejme si, kolikrát se nám podařilo před 40 lety, že nám holka dala na prvním rande. Na prstech jedné ruky. Na všechno jsme museli mít trpělivost. A mám bohužel pocit, že především ta dnešním mladým schází (a i jejich zastáncům). Proto si myslím, že ani Vlčkovi neuškodí, když ve si Slavii trpělivě na šanci počká. Stejně tak, když "srdcař" Červ, odehraje pár zápasů v docela slušném týmu, jako je Liberec a trpělivě si počká na pozvánku ze Slavie. Uvědomme si, že Slavia není klub, kde je čas někomu opakovaně dávat šanci. Slavia je klub, po kterém všichni chceme výsledky. A ty, i přes pár minel Masopusta, stále má.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            mig52     před 7 měsíci 11.10.2023 08:37 |  
            4 3

            Jen se to s tím čekáním nesmí přehánět. Na holku si počkáš s tím, že se máš na co těšit. V lize párkrát upřednostníš na stoperu hráče, který není stoper, udělá pár chyb v defenzívě, bude tě to stát body a může to rozhodnout o titulu. Jistě, ten mlaďoch je může udělat také, ve sportu nemáš předem nic jisté, ale je jakási pravděpodobnost a forma a na to by se měl také brát ohled, nejen na hierarchii.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            kalex     před 7 měsíci 11.10.2023 11:00 |  
            5 0

            A když ti nedá po pátém rande, tak se na ni vysereš a najdeš si jinou. A aby jsi jí dokázal, jak byla blbá, tak sbalíš její nejlepší kámošku.
            Suchý a Švec hráli od kolika???

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        mig52     před 7 měsíci 10.10.2023 15:10 |  
        8 9

        Masopusta mám hodně rád, ale pokud by byl neuvěřitelný univerzál, tak už hraje v Marseille nebo Atleticu M. a ne pořád u nás.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          lantsmit     před 7 měsíci 10.10.2023 15:45 |  
          9 3

          na poměry Slavie to neuvěřitelnej univerzál je... na poměry Marseille nebo Atletica zřejmě ne, a proto tam také není.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        martyni (přítel SN)     před 7 měsíci 11.10.2023 11:25 |  
        1 0

        Souhlas!

  27. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    kupik     před 7 měsíci 10.10.2023 18:18 |  
    25 0

    Dobrý podvečer přátelé,
    já jak známo individuelně hráče neznámkuju.Nechci tím býti alibistou,ale nerad bych někoho poškodil a nebo jinýho protěžoval.Ale se známkama se povětšinou shoduju.
    Dneska bych však pochválil celej kolektiv za to,že se zhruba po devíti minutách totálně neposrali a dokázali mač otočit.Nebudu se pitvat v tom,jestli byla pentle po právu,či nikoliv.
    Byly zápasy,kdy se hrálo na jednu branku a góla jsme nedali.A nebo dali a nebyl uznán.A nebo se kopala pentle proti nám.
    Takže buďme rádi za ten vobrat,já si toho cením.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Slávista 51     před 7 měsíci 10.10.2023 19:31 |  
      3 0

      1**

  28. TAK JAK SE DNES PŘEDVEDOU

    Slávista 51     před 7 měsíci 12.10.2023 20:31 |  
    0 1

    slávisti bývalí i současní v nároďáku, co ?
    Věřme že kvalitně a přispějí k vítězství !