A - TÝM
Něftči Baku - SLAVIA
24. 06. 00:00
příprava v Zell am See



1.
Plzeň
30
54:21
65
2.
Sparta
30
55:23
63
3.
Liberec
30
46:34
54
4.
Jablonec
30
49:41
49
5.
Olomouc
30
38:29
47
6.
Dukla
30
48:37
46
7.
Slavia
30
41:33
42
8.
Boleslav
30
34:43
38
9.
Slovácko
30
37:41
37
10.
Jihlava
30
36:42
36
11.
Teplice
30
36:47
32
12.
Příbram
30
27:39
32
13.
Brno
30
34:53
32
14.
Ostrava
30
34:44
29
15.
Budějky
30
24:49
26
16.
Hradec
30
27:44
25

Přezdívka:
Heslo:
Menu bez smajlíků
Lidé na chatu:
Pali, Pyro-sks, Socrates

1.
Brno
34
61:20
72
2.
Slavia
34
79:37
69
3.
Olomouc
34
77:36
65
4.
Hradec
34
70:45
63
5.
Jablonec
34
79:64
56
6.
Sparta
34
66:52
50
7.
Příbram
34
80:69
49
8.
Boleslav
34
52:50
47
9.
Jihlava
34
69:77
47
10.
Plzeň
34
59:60
46
11.
Liberec
34
65:73
43
12.
Slovácko
34
68:68
41
13.
Dukla
34
55:69
41
14.
Budějky
34
50:74
38
15.
Teplice
34
48:72
34
16.
Táborsko
34
44:86
30
17.
Bohemka
34
45:83
27
18.
Ostrava
34
43:75
23

1.
Sparta
5
81:5
35
2.
Slavia
5
103:11
28
3.
Plzeň
5
25:63
15
4.
Hradec
5
24:44
14

Co říkáte na nový chorál?

Téma: Názory
Publikováno: Čtvrtek, 08.09. 2005 - 21:00:45
Publikoval: Redakce   Téma: Názory
NázoryJedná se o chorál, po jehož sborovém zpěvu by přecházel mráz po zádech. Chorál, po jehož sborovém zpěvu by si všichni uvědomili sounáležitost a příslušnost ke Slavii. Chorál, po jehož sborovém zpěvu by hráči věděli, že stojíme za nimi a to v dobách dobrých i zlých.

Pro příklad nemusíme chodit příliš daleko, na nedaleké Bazaly. Ruku na srdce, komu z vás neběhá mráz po zádech, když několik tisíc fanoušků zpívá chorál „Baníčku, my jsme s tebou,……“? A ještě jednou ruku na srdce, nikdo z vás Baníku tento chorál nikdy nezáviděl? Přiznám se, my ano, a ne jednou. Snad Baník není ten pravý příklad, ale je nejblíž a hlavně je důkazem, že to jde i v české lize.
 
Vzpomeňte si na nějaký zápas předních velkoklubů, který jste navšívili nebo slyšeli v televizi, zavřete oči,…… slyšíte tu atmosféru? Jeden z nás autorů měl to štěstí, že  se účastnil finále anglického poháru, nekoukal se na fotbal, užíval si atmosféru zápasu, oslavné choraly, které člověka nenechaly chladným, jedním slovem nádhera! Velké bylo mé překvapení, že v nich neslyšel žádné urážky soupeře, žádné hanlivé pokřiky na hráče či dokonce vedení klubu. A šlo to, všichni se bavili a o to při fotbale přeci jde, nebo ne? Ano víme, můžete oponovat skutečností, že tam bylo přes 60.000 diváků, zatímco u nás, když příjde desetina, tak se o tom mluví i ve zprávách, ale i tak, bychom to mohli zkusit!
 
Není vše tak jednoduché
Jenže, abychom měli chorál, taky pro to něco musíme udělat. Co tím chceme říct? Potřebujeme slova, potřebujeme hudbu a potřebujeme nějakou partičku lidí, kteří by byli ochotni oslovit nějakou uměleckou osobnost, nejlépe, která fandí Slavii, a ta už by slova a melodii dala dohromady. Takový projekt nemůže udělat „amatér“, teda aspoň podle nás. Na nás pak bude se ten chorál naučit a používat na podporu týmu Slavie.
 
Tak jsme vám sdělili, co zamýšlíme a potřebujeme a teď je na vás, abyste se k tomu vyjádřili. Takový běh na delší trasu nemůžeme podniknout bez souhlasu většiny. 
 
Spolupracovali: Viking z Lípy, Cliff Harris a King25.
Reklama adFOX

 



"Co říkáte na nový chorál?" | Přihlásit/Registrovat | 73 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím zaregistrujte se.

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: Hypik - Čtvrtek, 08.09. 2005 - 21:33:49
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
kez by to vyslo ...
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Neděle, 09.10. 2005 - 20:59:18
 
Ja a muj kamos jsme z konzervatore a jsme slavisti takze mi napiste kontakt kam mam neco poslat na michalkralik@seznam.cz a my uz neco zkusime. Zatim Slavia 4rever

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: Pete - Čtvrtek, 08.09. 2005 - 21:48:28
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Pochopil jsem, že z toho chcete hned dělat nějaký song... ???!!!

Chorál se nevytvoří tím, že se to vytroubí do světa jako skladba, ale prostě tím, že se to začně zpívat na stadioně.

Jinak samozřejmě se vším souhlasím.
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Pátek, 09.09. 2005 - 06:22:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
 
To samozřejmě víme, ale nejdříve se musí vymyslet:-), pak se to zveřejní a když se bude líbit, lidi si ho zapamatují a bude se sborově zpívat, nebo aspoň teoreticky by to šlo. Ale jak řikáme, je to běh na dlouhou tra?, takže to chvíli potrvá.
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: CliffHarris - Pátek, 09.09. 2005 - 16:26:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
jak napsal viking, prvni chceme zjistit, zda je skutecne zajem neco zmenit. Pokud postupem casu pozname ze tomu tak je, zacneme se ptat po osobe, ktera je schopna nejaky takovy zpevny song slozit. Par jmen jiz mame - uvidime!! Ale ber to prosim jako zacatek behu na dlouhou trat. Co se me tyce, jsem rad ze jsme se do tohoto kroku odhodlali a zacalo se neco delat a ne pouze sedet a nadavat!!

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 08.09. 2005 - 21:57:05
Kluci, píšete mi z duše. Jsem zde, plně takový projekt podporuju a rád bych nějak přispěl k úspěšnému dílu. Problém je v tom, že to chce udělat opravdu na úrovni. Dobrý začátek by byl, kdyby se udělal takovej malej průzkum opravdu dobrých chorálů z anglie a možná i jinde. Ukázat lidem, jaký máme možnosti. Možná pak udělat na stránkách anketu o tom o čem všem se má zpívat, co nesmí v textu chybět a co má být nosné téma (historie, bíločervenej dres, srdce, bican, utlačování, láska, nenávist k spartě... ono toho je dost :-). A pak přijde to nejdůležitější a nejtěžší, najít někoho, kdo by opravdu dokázal z takovýhle věci na zakázku udělat něco velkýho a důstojnýho. Takových lidí u nás moc není, dělají v šoubyznisu a berou velký prachy. Tuhle část vidím bledě. Ale teď bysme se rozhodně neměli zaleknout a zkusit udělat aspoň to, na co stačíme sami a třeba pak pomůže vedení.

Taximan
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Pátek, 09.09. 2005 - 06:25:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
 
Tak je jich málo, to je pravda, ale zkusíme se zeptat, zlanařit někoho, a když to nepude tady svět se nezboří, půjde to jinde. Ale to je teď zatim stranou, teď chceme jen názor všech ostatních, jak s tím souhlasí či nikoliv.
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: Sidonio (zdenek@kabat-fans.cz) - Pátek, 09.09. 2005 - 09:57:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Souhlasím s tebou ohledně toho nosného tématu. Ale myslim si, že jako nosné téma by tam nenávist ke Spartě být neměla. Samozřejmě jako správnej slávista Spartu nenávidím, ale jak psala redakce, v Anglii (a nejen tam) to jde i bez urážek soupeře, tak jí přece nebudeme zahrnovat do našeho chorálu (snad se to povede) a vlastně jí tímhle způsobem dělat reklamu.
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Sobota, 10.09. 2005 - 10:15:51
 
Já bych tam tu nenávist dal.Slayer
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 09.09. 2005 - 12:10:06
 
Já bych se Anglií moc neinspiroval. Tamější chorály se mi moc nelíbí. Jsou dost krátký a často mají podivnou melodii. Já myslím, že bysme se měli inspirovat jihem (Itálie, býv. Jugoslávie, řecko, Turecko).
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: CliffHarris - Pátek, 09.09. 2005 - 16:30:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
ono jde o to, ze jsem mel moznost byt v Anglii, tam se postupne zacat ten napad tvoril, navic byl podporen i od ostatnich fanousku. Vlastne o nem uvazovalo pomerne velke mnozstvi lidi a pomerne dlouhou dobu. Tech choralu bude postupne zcela jiste vic, pocitame i s tim, ze ten prvni nebude nejlepsi a pujdeme cestou zlepsovani, ale jak jsem predeslal, zacali jsme a to je to nejdulezitejsi!!

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 08.09. 2005 - 22:31:07
Také souhlasím. Současná hymna není to pravé ořechové.
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Pátek, 09.09. 2005 - 06:28:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
 
Tak my nechceme hymnu, ta z toho možná vzejde, když se to bude líbit::-) Asi zase měnit furt hymny taky není zas tak hezký, pak by třeba se zmenila a zase některým by se nelíbila a tak, protože nikdy se neudělá něco, aby se to líbilo všem. Ale když se to bude líbit většině, tak proč ne.
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: lucky-pilda (lucky.pilat@click.cz) - Sobota, 10.09. 2005 - 09:23:56
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
mně osobně se současná hymna velmi líbí. rád bych jí i zpíval jako chorál. ale to nevyjde. já osobně jsem rád, že už nemáme tu starou ze začátku 90. let, protože jednak se mi zdála vyloženě staromódní (nemyslím tím způsobem jako třeba v anglii, kde celou historii klubu je jedna a ta samá) a dost lidem jsme díky ní byli pro smích ...
jinak s novým chorálem 100% souhlasím! akorát si myslím, že třeba v anglii a itálii si chorály skládaji sami fanoušci, nevymýšlí jim to žádný hvězdy showbussinesu. ale alespoň bysme byli originální

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 08.09. 2005 - 22:55:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
čoz takhle dát si chorál? A svěřit to Františku Ringo čechovi...
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Pátek, 09.09. 2005 - 06:29:10
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
 
poznámka: jeden z možných adeptů
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: CliffHarris - Pátek, 09.09. 2005 - 16:32:59
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
jj, F. Ringo Cech je skutecne jedno z jmen ktere padlo, ale myslim, ze vzolime jinou moznost (uz je v hlave). Preci jenom je treba neco bojovnejsiho, a obavam se, ze tohle F. Ringo Cech nesvede.
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Sobota, 17.09. 2005 - 23:34:46
 
Já bych F.R.č. vůbec nepodceňoval, když napsal text, tak to byla vesměs bomba, např. "Zelená je tráva" přetrvala desetiletí. Rozhodně bych byl pro, Jirka
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Pondělí, 19.09. 2005 - 19:10:21
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Dostanem je, vážený, na centry přetažený!!!

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: bojler (jiri.ruzicka@bugles.cz) - Pátek, 09.09. 2005 - 00:00:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
mozna budu mit dost dobry namet! problem je v tom, ze je to jaksi italske... ale nadherne! zkusim ziskat nahravku abyste rekli co si o tom myslite...
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Pátek, 09.09. 2005 - 06:30:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
 
dobře, jakákoliv pomoc v čemkoliv je vítána.
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 09.09. 2005 - 11:29:53
 
F.R. čecha se teda trochu bojim, stávající hymna má říznost, energii (ale neříkám že stávájící je super). Myslíte že F.R.čech je schopen stvořit něco lepšího? Teď máme alespoň docela říznej rock, dá se tim nabudit. Aby pak ta hymna nebyla nějaká lidovka. Upřímně bych tohle nerad. Nemyslím si že čech je ten pravej.
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Pátek, 09.09. 2005 - 12:58:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
 
tak neříkám že to bude on, jen je jeden z možných adeptů, spíš se budeme zaměřovat na ty "mladší":-)
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: PetCC - Pátek, 09.09. 2005 - 14:27:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
říznej rock? Pro mě je to spíš taková ostřejší popovka, která svým tempem spíš uspává. Ovšem kdyby byla hymna tak jak si jí přestavuju já, tak by asi většina starších, středním proudem odchovaných diváků utekla ze stadiónu :-).
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: CliffHarris - Pátek, 09.09. 2005 - 16:36:52
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
reknu jen jedno, jmena ktera jsou vytipovana jsou jmena autoru, kteri maji za sebou hodne bojovnou minulost, rebelove ceske hudebni sceny. Pokud do toho pujdou, cemuz verim, ceka vas velke prekvapeni. Jmena si vsak zatim nechame pro sebe!! Jinak, F. Ringo Cech je pouze jedna z moznosti, nezatracoval bych ho, ale jak rikam, v soucasne dobe preferujeme spise jina jmena!! o vsem budeme prubezne informovat!!
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: lucky-pilda (lucky.pilat@click.cz) - Sobota, 10.09. 2005 - 09:27:18
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
myslíš třeba jako kajínek nebo viktor kožený?((-:

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 09.09. 2005 - 08:37:19
Ježiši vy chcete něco podobnýho jako "Baníčku jsme s tebou?" No tak teda to potěškoště. Aby to zas nebylo plný debilních keců. Jako třeba Baníčku jsme s tebou je trapárna na n-tou a každej si z toho dělá prdel. Hlavně jak předminulou sezonu když se jim dařilo tak tam bylo teda plno, ale teď nic moc. Hlavně že tam zpívaj "my tě neopustíme". To jo. Stávající naše hymna neni ideální. Ale neni to ani trapárna typu "baníčku" nebo "vstávejte rytíři" či jak ta sračka je, to je taky ostrá kopa tupejch žvástů. Fakt se bojim jak tohle dopadne.
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 09.09. 2005 - 11:31:13
 
Fakt to radši nechte bejt, žádnou čechovu dechovku na Strahově poslouchat nechci.
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: CliffHarris - Pátek, 09.09. 2005 - 16:39:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
jj, Leska ven, Dosek ven, ...... to je opravdu lepsi, mas pravdu. Presvedcil jsi me dat od toho ruce pryc. Nerikam, ze pisen Banicku..... je lepsi, ale je to spravna cesta a tak to snad vsichni chapou, ne?
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 09.09. 2005 - 12:15:27
 
Baníčku... je vynikající chorál, který se vyrovná i kvalitním zahraničním věcem. My nechceme kopírovat baníkovský chorál ale složit si svůj vlastní. čeho se prosimtě bojíš? Když to nedopadne dobře (chorál se neujme), tak ho prostě nikdo nebude zpívat, ty se nebudeš muset stydět a dál si budeš 90 minut skandovat Slávie do toho!Konrad
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Pátek, 09.09. 2005 - 12:57:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
 
přesně! když to nevyjde tak to nevyjde no, se nic nestane, bude to jako dosud, za pokus se nic nedá

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: Hrubesh - Pátek, 09.09. 2005 - 09:59:06
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Určitě máte pravdu, chorály jsou krásné. Ale každý chorál potřebuje dostatečný počet diváků a čas, aby se uchytil a uzrál, pokud možno nejlépe přirozenou cestou a zevnitř kotle. "Importy" většinou nemají šanci. Vzpomeňte, kolikrát vás (nás) přimněl k fandění moderátor na Strahově. Je pravda, že například v době mého aktivního fandění v kotli (přelom 70. a 80. let, kdy jsme v Edenu ještě měli vlajky na tyčích, nejlépe na držadlech hokejek, ta se hned tak nezlomila!!!) se zpívalo mnohem častěji. Pokud lovím v paměti, tak to byla například Žlutá ponorka od Beatles s textem: Jede, jede. jede Slávie, naše Slávie, věčná Slávie. Nebo na Studentskou halenku (znáte to vůbec ještě?) Slávie, do toho, Slávie, do toho! či na Brown Girl In The Ring od Boney M. - Slávie, do toho, šálalala, hej, Slávie, do toho ... . Takhle napsané to vypadá docela infantilně, ale ono to opravdu fungovalo, i když jen v kotli a zapojit celý stadion ani nebyla naše ambice. Určitě vám držím palce a těším se, až se jih spojí s východem, přidá se západ a zpěv se povalí ze Strahova nad Prahu. Ale nejdříve se musíme naučit chodit na fotbal a na Strahov. Pokud si vzpomenete na Andrlecht, nebyl by problém v takové atmosféře fandit a experimentovat s choreem. Měli bychom se naučit (a hlavně své známé), že fotbal je zábava pro nás, pro fandění v ochozech, skvělou atmosféru, sounáležitost s naším klubem a pokud k tomu navíc dostaneme hezkou hru a potěšitelný výsledek, bude to bonus navíc a ne samozřejmost a nutná podmínka pro to, abychom příště přišli zas. Takhle to asi funguje u lidí v Anglii, Itálii, Německu, atd. Já například začal po letech chodit na fotbal vloni a to převážně díky slavistickým webům, kde při čtení informací a názorů, se znovu probudil můj zájem o fandění a dění kolem Slávie vůbec. Možná by takový impuls potřebovala většina "spících" Slávistů. Podle pana Vrby se chystá něco na říjen, uvidíme. Napadlo mne také, že "nerozhodnutým", zda jít na fotbal či nejít, by možná pomohl e-mail ve schránce podepsaný kapitánem či hráčem, se zvacím textem na domácí utkání. Určitě jsme všichni při registraci zadávali adresy. Před lety také probíhala akce sčítání slávistů, nevznikla i zde nějaká databáze? Námětů hodně, ale už i tak je příspěvek dost dlouhý, tak zase někdy jindy. Ahoj ve čtvrtek na Strahově!
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 26.09. 2005 - 13:23:15
 
šalalalala??? To zní vskutku infantilně... :-)))

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 09.09. 2005 - 14:12:24
to neni vůbec špatný nápas, směle do toho, akorát já bych moh pomoct jen tim zpívánim
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Pátek, 09.09. 2005 - 15:08:22
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
 
:-) to je jedno čím pomoct, hlavně že se pomůže, a? je to co chce
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 09.09. 2005 - 15:20:23
 
Neudělám proto asi bohužel nic, ale třeba bych mohl vybrát správnou osobu. Myslím že Leoš Mareš je pro to stvořený! Jinak hodně štěstí!

Strudl (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 09.09. 2005 - 18:01:10
Jsem pro!
A podle mého soudu by to mohlo nazpívat trio LEŠKA_GROSS_PAROUBEK
Re: Strudl (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 26.09. 2005 - 13:24:26
 
V tom případě navrhuji melodii "Tři čuníci". Snad se v tomto případě nebudou Ostramani zlobit za "vytunelování" Nohavicy... :-)))

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 09.09. 2005 - 18:24:35
Dobrej chorál se už řeší roky a já přeju při hledání hodně štěstí. Nicméně pokud to bude něco ve smyslu, který asi všichni zamýšlíte (podle toho, kdo se do toho namočil), tedy "Slávijéé, do tohóó, hola hééj", nebo podobně, tak asi podporu nezískáte ...
Ne nadarmo je asi nejoblíbenějším pokřikem na jihu "Jen co Sparta lehla popelem". To má říz. Bohužel je to o Spartě a ne o Slavii, to je jedinej menší problém ...

DDS
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 09.09. 2005 - 23:35:11
 
jj, maš pravdu je škoda že to je na spartu a ne na slavii, už jen proto že se to křičí fakt na každém mači
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Sobota, 10.09. 2005 - 07:15:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
 
No právě, je to o spartě, ale my chceme něco na ten styl ale ve slávistickym.

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Sobota, 10.09. 2005 - 08:56:09
Co takhle něco z historie, třeba trochu upravit Kdož su boží bojovníci. Když to zpívali husiti, tak se to docela neslo.
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: lucky-pilda (lucky.pilat@click.cz) - Sobota, 10.09. 2005 - 09:41:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
ten nápad se mi líbí, to je dobrej nápad, akorát když se nad tim víc zamyslim, nevim, jestli je dobrý spojovat píseň z husitských válek zrovna se slavií. pro osvětlení - naproti tomu, co se většina z nás učila o tomto období na základní škole, nebyl žižka se svými věrnými žádný hrdina, ale lapka, který jen kradl, zabíjel a ničil. díky husitským válkám se náš vývoj zbrzdil a po nich jsme byli zaostalí naproti třeba německu asi o 100 let. sice pravda, někdo by si to mohl vykládat jako protestsong vůči našemu vedení a pučkovi ...
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Sobota, 10.09. 2005 - 10:24:31
 
Píseň Kdož sú boží bojovníci jsem uvedl jako příklad. Prostě něco na tenhle způsob, aby to zamrazilo, když se to zpívá, jako zamrazila tahle.
Husiti byli možná opravdu spíše zkáza pro naši zem, ale jakmile se dostal člověk z té rozumější části(ta co vyhrála bitvu u Lipan), Jiří z Poděbrad, tak to bylo ku prospěchu naší země.

Autor předchozího příspěvku, dále Jurij
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Sobota, 10.09. 2005 - 10:56:38
 
No jestli ti vadí tohle, může se zkusit Svatováclavský chorál, nekonfliktní a znělo by to smenšíma úpravama taky dobře, jen tak mimochodem, jako bojová píseň se to taky uplatnilo.
Můžete si to poslechnout zde http://mujweb.cz/www/voxmei/Mo/hymny.html

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Sobota, 10.09. 2005 - 13:30:56
Chtělo by to něco ne žádné rokovky ale takové ty dlouhé protáhlé sloky jak je to třeba v Anglii nebo třeba v Turecku i jinde v Evropě. Prostě, aby to pořádně zadunělo že by šel i fanouskům mráz po zádech. Jak třeba hrála Sparta s M.U. nebo s Fenerbachče na letné tak tam bylo pár stovek možná tisíc fanoušků a normálně ty spar?anské přehlušili přezpívali to jak kdyby hráli doma. A to trapné fandění Sparta, Sparta, Sparta vždyt to je pro smích jediný kdo u nás má pořádné choráli je Baník jejich fanoušci přehluší i zaplněný stadion a když mi pořád chceme aby klub vyhrával a dařilo se mu tak taky proto musím něco udělat a ne pořád jen krizizovat a nadávat. Prní by se měli lidé naučit chodit na stadiony jak je to jinde v Evropě a pořádně ty fotbalisty navnadit a ukázat ji že v nás mají oporu. To se nezdá, ale mužstvo hraje úplně jinak před zaplněným stadionem než před hrstkou lidí. A zvýšila by se taky kvalita naší ligy. Když tam skoro nikdo není tak hráč nemá vlastně pro koho hrát tak to tam někteří odchodí a je to kdyby byl plný stadion a s fandění by šel mráz po zádech tak si to ten hráč nedovolí to tam odšmadlat bude makat.

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: Toba - Neděle, 11.09. 2005 - 14:18:00
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak já už jsem si dovolil složit i slova. Rád je pošlu autorům článku k posouzení.
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Neděle, 11.09. 2005 - 14:35:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
 
Můžeš vše je vítáno

www.football-chants.wz.cz (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 15.09. 2005 - 12:18:51
Samozřejmě je to vynikající nápad. Abych zkusil trochu pomoct, dovolím si upozornit na zajímavou stránku, na které jsou různé pokřiky fotbal. fanoušků z ciziny, třeba by se tam dala najít nějaká inspirace.
www.football-chants.wz.cz
PS: ještě se porozhlídnu po internetu.
Hodně štěstí.
Re: www.football-chants.wz.cz (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Čtvrtek, 15.09. 2005 - 13:53:00
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
 
díky za pomoc

nějaké odkazy na choraly (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 15.09. 2005 - 13:05:05
Tak jsem ještě kouknul na net, jde spíš o texty, ale aspoň něco: footballchants.org, home.wanadoo.nl, choraly.wz.cz. Ty poslední jsou baníkovský, na ty koukat nemusíte, ale jen tak pro zajímavost se hodí. Možná, když prohledáte internet, najdete něco zajímavějšího. Zdravim
Re: nějaké odkazy na choraly (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Čtvrtek, 15.09. 2005 - 13:53:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
 
děkujem
Re: nějaké odkazy na choraly (Hodnocení: 1)
Od: Knajpar (Knajpar@seznam.cz) - Čtvrtek, 22.09. 2005 - 16:46:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.namlejne.ic.cz
 
No Kazdopadne se uz musi zacit neco delat.... vzal bych si pripad z Corku!!!! docela jim to znelo, na to ze jich bylo par... a ten klasickej co zpivali na Strahove by jsme meli zvladnout z prehledem a vybalit ho napr. na Derby a zicit tim "rudy" fanousky s inteligenci kolem bodu mrazu... tak co vzdyt to zna snad kazdej co parkrat byl na focu... zacal bych preve timhle.. a az se to osvedci... tak proc pak neskusit neco vlasniho...to si lidi vzdy hur pamatuji a kort je to ucit!!!!!!
Re: nějaké odkazy na choraly (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Pátek, 23.09. 2005 - 06:18:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
 
jo, taky nápad, už jsme nad tím uvažovali, ale zase je potřeba s tím seznámit lidi, prostě vtlouct jim to do hlavy, aby věděli co mají vlastně křičet, zpívat. Mě na corku se hrozně líbilo, jak zpívali, to bylo protstě super, kdyby to vypadalo nějak takhle nebyl by problém, vymýšlet další. Teď když nad tím přemýšlím, už si tu melodii moc nepamatuju:-(( vim, že to bylo něco, my jsme to taky už někdy křičeli, oni to měli jen trochu upravený, chtělo by to spíš pak pár lidí třeba, vzít kameru nebo něco a nahrát to, pak dát na web, aby si to ty ostatní lidi mohli poslechnout a líp zapamatovat, protože když se dá jen text a pak melodie že to bude ta a ta, tak to jim moc neřekne.
Re: nějaké odkazy na choraly (Hodnocení: 1)
Od: Kronn - Pondělí, 03.10. 2005 - 00:30:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
"Vtlouct lidem do hlavy"
Mno tak ten text to chce dat na web stranky, a napriklad to vytisknout a namnozit na papiry (idealne na cerveny a bily :-) ), a ty pak rozdistribuovat na pred zapasem. Aspon nekdo bysi to pak mohl zapamatovat :-).
Re: nějaké odkazy na choraly (Hodnocení: 1)
Od: Knajpar (Knajpar@seznam.cz) - Čtvrtek, 06.10. 2005 - 18:35:56
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.namlejne.ic.cz
 
no a jak byla ta melodie??? He?? kdo si vzpomene?? Chtelo by to vybalit na skupinu Uefy!!!
klidne nabizim pomocnou ruku...

SKS zdar!!!

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: Katrin - Pondělí, 26.09. 2005 - 13:38:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jeden návrh na chorál má ode mě David Lister (včetně melodie a textu)... Neni to sprostý, neni to proti někomu...

Jinak co se melodie týče, tak aby při tom šel mráz po zádech, stačí si poslechnout úplně obyčejnej trapnej Scooter... Ne, teď si nedělám srandu - chorály třeba ze songů "Fuck the millenium" "I am your pusher" nebo "I am raving" jsou v klidu a myslim, že když pomineme, že jde o Scooter, jsou i použitelný (songy jsou dozajista ke stažení na Kaze, nebo u někoho, kdo prožíval pubertu před 8 lety :-)). Jsou natolik jednoduchý, že někde ani neni třeba text, aby z toho šel mráz... No, a pokud vám Scooter nevoní, co takhle Beethowenovu "Pro Elišku"??? To nazpívali jako chorál na CD nějaký obstarožní máničky, hrálo to u nás v Jukeboxu. Doprovází to el.kytara...

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: Katrin - Pondělí, 26.09. 2005 - 13:40:28
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ale vy to asi stejně chcete na Východ, co??? Tak to nic, toho se nikdo nechytí...
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Pondělí, 26.09. 2005 - 15:45:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
 
Ne, my to chcem po celym stadionu.
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: Katrin - Pondělí, 26.09. 2005 - 16:35:25
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Samo, ale někdo to musí rozjet, a vás je na Východě docela málo na takovou monstrakci... Teda, čistě můj dojem, držim vám palec!!!
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: KING25 - Pondělí, 26.09. 2005 - 17:22:10
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Neboj katrin, na jihu se taky najdou lidi, co by to mohli rozjed.
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: Katrin - Úterý, 27.09. 2005 - 11:14:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jestli se vůbec najdou lidi, co se spolu nějak inteligentně domluvěj... :-))) Jak řikám - "How much is the fish" is the best... :-))
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Úterý, 27.09. 2005 - 15:38:54
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
 
Zatím se vše vyvíjí dobře, tak věřme, že to vyjde.
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: Katrin - Čtvrtek, 29.09. 2005 - 09:08:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jo? Bude ůHow much is the fish"??? Jak řikám, Scooter je na tohle fakt dobrej... :-))

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Sobota, 01.10. 2005 - 08:29:29
Chorál by určitě pomohl jak hráčům tak celé atmosféře na stadionu tak už aby tu byl.
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Sobota, 01.10. 2005 - 09:48:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
 
:-) už máme adepta na jeho tvorbu, tak doufám, že to vyjde, jeho jméno si zatím ale necháme pro sebe.

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: Urbie - Neděle, 02.10. 2005 - 00:04:54
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Co něco na melodii - jestli znáte od Cimrmana (:-)) Spi Havlíčku, spi v hrobečku....
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 14.10. 2005 - 10:11:28
 
Ten text je ale :"Spi Havlíčku, v svém hrobečku,..."...:-)))
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 04.11. 2005 - 11:48:39
 
Originální, ale koneckonců, proč ne. jen aby každého nenapadal ten text z Járy C.

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Neděle, 09.10. 2005 - 21:01:25
Takze na mejl michalkralik@seznam.cz mi napiste kontakt kam to mam poslat ja uz tam z kamosem neco poslu. Dame si zalezet, cus
Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Pondělí, 10.10. 2005 - 12:06:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
 
Vy něco máte? No jestli jo, tak v horní části tu máš mail, takže můžeš poslat, já už to pak zkonzultuji z ostatními a zveřejním na webu:-)

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 04.11. 2005 - 11:46:26
Já si myslím, že je to skvělý nápad, sama jsem o tom už dlouho uvažovala. Jana

Re: Co říkáte na nový chorál? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 29.12. 2005 - 14:40:21
.... spis by to chtelo pretextovat vsem notoricky znamou lidovku! Pak neni potreba podpora umelecke osobnosti... staci poskladat chytra slova - melodii kazdej chyti :)

Navrhuju
" Na Pankraci na malem vrsicku".....
" Co jste hasici...."

Na takovou chytlavou melodii, skoci fanousek hned...