A - TÝM
SLAVIA - Ružomberok
12. 02. 14:00
příprava v Edenu

B - TÝM
Litvínov - SLAVIA
11. 02. 11:00
příprava


· Články
· Napsat článek
· Rubriky článků
· Nejlepší články

· Fotbalové menu
· Gambrinus liga
· Soupiska hráčů

· Ženský fotbal
· Historie ženského fotbalu
· Soupiska hráček
· Soutěže 11/12
· Rozpis zápasů 11/12
· Seznam článků
· Kontakt

· Služby
· Archív odkazů
· Ankety
· Fotogalerie
· Tipovačka

· Ostatní
· Kontakty
· Reklama


1.
Sparta
16
33:12
40
2.
Liberec
16
38:19
34
3.
Plzeň
16
38:22
30
4.
Boleslav
16
27:17
28
5.
Jablonec
16
38:18
27
6.
Příbram
16
28:28
27
7.
Teplice
16
18:19
24
8.
Slovácko
16
16:18
23
9.
Dukla
16
20:20
20
10.
Slavia
16
15:20
20
11.
Hradec
16
13:20
19
12.
Bohemka
16
12:27
19
13.
Budějky
16
17:32
13
14.
Ostrava
16
12:27
10
15.
Olomouc
16
15:20
7
16.
Žižkov
16
10:31
7

Přezdívka:
Heslo:
Menu bez smajlíků
Lidé na chatu:
Marrak, Mazan, Pyro-sks, Socrates

1.
Sparta
9
53:2
25
2.
Slavia
9
52:2
25
3.
Slovácko
9
16:17
17
4.
Brno
9
13:17
11
5.
Hradec
9
8:22
11
6.
Ostrava
9
7:30
4
7.
Plzeň
9
14:39
4
8.
Pardubice
9
3:37
4

Začátek výstavby stadionu je na spadnutí!

Téma: Stadion EDEN
Publikováno: Středa, 30.08. 2006 - 10:32:31
Publikoval: Richi   Téma: Stadion EDEN
Stadion EDEN Slávisté, těšte se. Začátek výstavby nového stadionu v Edenu je na spadnutí. Známe i firmu, která se postará o výstavbu. Měsíc září si zapíšeme do kalendáře jako jedno z významných období.

I dnes vydal deník Sport další článek na téma nový slávistický stadion. I já plánoval na dnes zveřejnit článek, který teď čtete, ale když jsem si pročítal informace, které má tento deník, zjistil jsem, že kupodivu je hodně informací podobných. To jen dokazuje, že je to realita.

Tento týden byla uzavřena další důležitá dohoda a to s občanským sdružením SK Slavia o používání pozemků. Jak asi víte, Slavia a.s. nevlastní pozemky, ale vlastní je právě SK Slavia Praha o.s. (občanské sdružení), které jim byly předány od státu 1. 1. 2003. Zde byla tedy problematika úspěšně dotažena do konce.

Dlouho se hledala také firma, která by stadion postavila a byla i spoluinvestorem. Tou je nakonec německá stavební společnost Hochtief VSB. Podle informací deníku Sport právě tato firma ze začátku převezme pozemek a v nejbližších dnech by se mělo na staveništi začít. Naše informace jako u Sportu mluví o příštím týdnu, ale rozhodně nejpozději do konce září se začne. Termín dokončení je stanoven na 31. března 2008.

Výstavba nového stadionu bude stát méně, než bylo v původním návrhu. Částka má být ve výši cca 700-800 mil. Kč, je to tedy hodně odlišná informace, než uvedl eFotbal.cz. Tyto informace jsou však reálnější. Důvodem nižších nákladů je fakt, že se nebudou mimo jiné stavět byty, půjde čistě o stadion, který bude mít kapacitu 20 000 diváků. Návratnost by podle všeho měla být nakonec místo 15 let pouze 9 let, garantem splácení by měl být náš majitel - firma ENIC.

Slavia však stále nechce nic oficiálně prozradit, ale není čemu se divit. "Vím, že fanoušci lační po jakýchkoli informacích. V tuhle chvíli ale můžu jen potvrdit, že se na projektu tvrdě pracuje. Jakmile bude možné zveřejnit cokoliv konkrétního, učiníme tak," uvedl nám tiskový mluvčí Alexandr Kliment. Zřejmě vše bude představeno na oficiální tiskové konferenci, která by mohla být chvíli předtím, než budou zahájeny stavební práce.

Kdo je Hochtief VSB?
Stavební společnost HOCHTIEF VSB patří ke špičkám ve svém oboru. V současnosti zaměstnává více než 1600 zaměstnanců, kteří svou činností naplňují jak každodenní úkoly, tak strategické vize a cíle firmy.

HOCHTIEF VSB aktivně působí ve všech segmentech stavebního trhu celé České republiky, ať už se jedná o komplexní výstavbu bytovou, občansko-administrativní, průmyslovou, ekologickou a vodohospodářskou, nebo dopravní a liniovou infrastrukturu.

Už šestým rokem je společnost HOCHTIEF VSB součástí významného světového holdingu HOCHTIEF. V rámci této skupiny firma spolupracuje s pobočkami z Evropy a zámoří. Pro podporu vzájemné spolupráce a kooperace otevřel HOCHTIEF Construction svou pobočku v Praze.

Svým zákazníkům poskytuje HOCHTIEF VSB široké spektrum služeb na vysoké kvalitativní úrovni, které jsou založeny na jedné straně na zkušenostech a znalosti trhu, na straně druhé na vstřícném a zároveň odpovědném přístupu.
Převzato ze stránek Hochtief.
Reklama adFOX

 



"Začátek výstavby stadionu je na spadnutí!" | Přihlásit/Registrovat | 66 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím zaregistrujte se.

Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Katrin - Středa, 30.08. 2006 - 10:45:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Reklama na Hochtief, jo? :-))))
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Richi - Středa, 30.08. 2006 - 10:53:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.slavistickenoviny.cz
 
????
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Katrin - Středa, 30.08. 2006 - 11:22:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No, že ty poslední 4 odstavce vypadaj jak okopírovaný z www Hochtiefu z rubriky "o nás"... ;-)))
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Richi - Středa, 30.08. 2006 - 11:26:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.slavistickenoviny.cz
 
Jsou, dobra .. jeste tam pridam info, ze je to prebrany z jejich webu.
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Katrin - Středa, 30.08. 2006 - 13:24:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
:-))))

Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: EdCable (edcable@seznam.cz) - Středa, 30.08. 2006 - 10:49:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak se snad potvrdily moje informace z pocatku roku, ale dokud neuvidim ten stadion stat, stale ve me bude cervicek pochybnosti.
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Richi - Středa, 30.08. 2006 - 10:52:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.slavistickenoviny.cz
 
To asi v kazdem, ale ted uz nevim co by se muselo stat, aby to nebylo.
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 19:19:11
 
Cokoliv,S Leskou a ENICem neni nikdy nic jisty.

Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Fiky - Středa, 30.08. 2006 - 11:07:10
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
bylo by to fakt krasny kdybys sme ho už měli,ale asi v každym slavistovi ten červíček pochybnosti bude
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 11:43:15
 
červíček? Megačerv
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: edenian - Středa, 30.08. 2006 - 15:59:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Fuck of megačerv.

Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: coolair - Středa, 30.08. 2006 - 11:09:16
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Nemá cenu odhadovat, jaká je možnost, že se stadionu fakt dočkáme - jediné, co musíme dělat, je MODLIT SE :-) Martin
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Katrin - Středa, 30.08. 2006 - 11:23:38
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A nebral by to Bůh ode mne jakožto ateisty jako nějakou provokaci? Aby se ještě nenaštval... :-)))
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: mart - Středa, 30.08. 2006 - 14:30:16
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Hele ateista, neateista....Potrebujeme stadion? Potrebujeme! .. Tak koukej padat na kolena,... a uz at Te slysim , hezky nahlas odrikavat "Otce nas,.......".zdravi mart
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 15:51:53
 
jo, budem rikat, otce nas zravi te mart, tak to se s tim stadionem muzem rozloucit :)))))
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: edenian - Středa, 30.08. 2006 - 15:57:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já bych radši začal: Pepi náš,jenž jsi na nebesích...
Škoda že se nedočkal.

Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 11:16:05
Čus,
hezkej článek, hezky se mi to jako slávistovi čte, ale takovejhle otisků zaručenejch informací tu už bylo.
A jak jsme po čase byli zklamaný!!!??? Uvidíme, maličká naděje, že to je pravda, žije, ale nechci tomu úplně zatim věřit.
Až uvidim, že se v Edenu staví, tak budu svůj klub velice hrdej!!!
S pozdravem všem slávistům
Pavel

Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Markus - Středa, 30.08. 2006 - 11:36:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Hurá, situace opravdu vypadá nadějně :) Zaslechl jsem že stavba přece jen nebude obnášet jen stadion, ale také hotel, nevíš o tom něco?
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Richi - Středa, 30.08. 2006 - 12:10:22
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.slavistickenoviny.cz
 
Tak to nevím ... ale hotel Slavia tam je :-). Zas tak detailně nejsem informován, to se vše dozvíme na tiskovce.

Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Středa, 30.08. 2006 - 11:41:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
Poslední dobou se o stadionu začíná hodně mluvit, na sobě nezávislé zdroje udávají podobné informace. Když už se tedy mluví, mělo by se už taky začít. Takovýhle informací tu už opravdu bylo dost. Máme všechna povolení, máme firmu, máme pozemky, přeložku kanalizace, audit na záruku návratnosti, snad finanční pokrytí, co ještě zbývá? Osobně bych vůbec nepsal žádné předpokládané konce stavby, protože lidi jsou tím již otrávení. Pak se celá stavba z nějakého důvodu nezačne stavět a budeme akorát pro smích. Teď máme nového to, že jsme se dověděli firmu, která se tohoto projektu ujme. Věřím, že firma bude kvalitně pracovat. Hlavní je, aby stadion stál a aby Slávku nestáhnul do .... (ani to nechci říct). Klidně ať se staví 5 let a tým se bude držet ve středu tabulky, i když by právě kvůli penězům měli být na špici a probojovat se do pohárů. Čekali jsme už tolik dlouhých let, počkáme ještě pár, ale pak až bude náš "stánek" stát, budou nám ho ostatní závidět a my budeme moci vrátit všem ty jejich pošměšky.

Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 11:56:23
Nechce se mi to mu věřit, přijde mi to, až mooooc krásný . . .

Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: slavistajiri - Středa, 30.08. 2006 - 12:32:32
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
No by mě také zajímalo jestli to bude stále nejmodernější stadion v ČR a už bude mít světové parametry!! Myslím, že stavba bytů v praze snad nemůže být prodělečná ne? Tak proč ustupovat od projektu s bytama. Každopádně jestli tam je někde místo, tak je potřeba ho nějak komerčně využít!! No jsem zvědav jak to všechno dopadne
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Richi - Středa, 30.08. 2006 - 12:36:21
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.slavistickenoviny.cz
 
Ano, bude vsechny parametry splnovat. A proc ne byty? Protoze by naklady byly o 500 mil vetsi a to by byl problem zajistit finance, i proto se vsechno oddalilo. Muselo se tedy pristoupit k levnejsi variante, ale neni vylouceno, ze v budoucnu se to tam dostavi.
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: slavistajiri - Středa, 30.08. 2006 - 12:40:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No o to mě právě jde. Jen si myslím, že ty byty by byly možná lepší investice než ten stadion no a určitě lepší návratnost!! Ale nejsem zas až tak velkej expert:)
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Richi - Středa, 30.08. 2006 - 13:00:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.slavistickenoviny.cz
 
Takze ty bys radeji byty nez stadion? Hlavne musime mit stadion, to je prvotni.
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: slavistajiri - Středa, 30.08. 2006 - 12:41:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No vono bude asi i na tom stadionu spousta prostoru k pronajmutí
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 14:10:05
 
Richi prosím, nepouštěj se do těchto debat. Víš toho příliš málo !
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 16:04:08
 
proc ne byty? ja to vim, protoze vedeni de o to,aby tam chodili lidi,kdyby se postavili byty,tak by to v tech bytech sledovali ty co tam bydli pekne z pohodli sveho balkonu nebo okna s lahvacem a meli by doma uvareny jidlo, takhle budou muset zvednout pozadi vyklopit nejaky prachy za listek,za hnusnou klobasu,teply pivo,vystoji si frontu a budou mit spinavou...eh...pozadi od spinavejch sedacek
toto je pripad strahova tak doufejme,ze o edenu budeme moct rikat pravi opak!!!!!:)))

Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 12:32:52
Nemáte někdo link na ten článek ve sportu? Diky
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: adray - Středa, 30.08. 2006 - 12:47:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ten bude vecer. Sport zverejnuje clanky jestli se nepletu po 17:00.
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: slavistajiri - Středa, 30.08. 2006 - 12:55:53
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
pleteš se!!! po 19té hodině :)
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: adray - Středa, 30.08. 2006 - 13:03:18
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ale byvalo to v pet. Neva a diky

Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 12:41:03
Verim ze jednou ten stadion opravdu bude a to pak vsichni sklapnou drzky, protoze ono je lehke udelat rekonstrukci za 100 mil, ale tohle se jeste nikdy nikomu u nas nepovedlo, postavit uplne novy stadion. A jeste bych chtel podotknou, ze u nas opravdu neni metr na vsechny stejny. Velice casto slychame v televizi, jak nekomu bouraji stavbu, protoze nemel stavebni povoleni, ale to ze sparta provedla prestavbu bez nej je kazdemu z odpustenim u prdele!!!
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Středa, 30.08. 2006 - 13:25:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
 
Přesně tak...
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Katrin - Středa, 30.08. 2006 - 13:26:32
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To bylo v divokejch porevolučních dobách... :-)))
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: edenian - Středa, 30.08. 2006 - 16:02:22
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Rumuni maj divoký doby nonstop.
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: edenian - Středa, 30.08. 2006 - 16:10:58
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Bez státních prachů postaví velký kulový,a vláda je kde?????
V nedohlednu.A státní prachy?Pche.
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Djedek - Středa, 30.08. 2006 - 13:29:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Dyť jí to teď chtějí zbourat, ale s plnou parádou a ne za porušení povolení..:-) A postavit tam "Národní Stadion"..:-) Co čekáš u nás, v čechách..:-)

Ohledně stadionu se modlím, modlím se modlím a raději počkám až se začne..:-)
Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: edenian - Středa, 30.08. 2006 - 16:07:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To bude labuž řikat bolševikum "My máme stadion,vy máte perestrojku!!!"
No,sem trochu v euforii,ale už sem zticha,abych to nezakřik.
Už mě párkrát manažeři dost překapili,Nemile.
Ale víra je základ.

Re: Začátek výstavby stadion je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 13:48:37
Tak tohle je opravdu nádherné počtení. Vím, že už se hodněkrát mluvilo o tom, že stadion postavíme, ale podle mě jsme nikdy nebyli tak blízko. Je to sen každého slávisty. A hlavně: Se stadionem příde dobré zázemí, to znamená dobré výsledky, dobré výsledky přimnášejí peníze, peníze přivádějí dobré hráče a ti zase úspěchy pro klub. Věřím, že Slavia se jednou dostane na špici fotbalové evropy, a takový respekt jako mají kluby třeba z Chelsea, budou jednou mít i ze Slavie. Teď nezbývá než doufat ...

Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Fiky - Středa, 30.08. 2006 - 14:29:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Richi a nevíš kdy by měla bejt třeba tiskovaka ja sem docela v očekávání:)
Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Richi - Středa, 30.08. 2006 - 14:57:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.slavistickenoviny.cz
 
predpokladam tesne pred tim, nez se kopne ... nechtej nic zakriknout asi.

Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 14:31:24
Richi nakolik veris tomu, ze ted uz je to opravdu pravda?
Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 14:53:32
 
Myslím že věří dost když si dovolí napsat že se začne stavět tento týden... (já věřím taky).
Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Richi - Středa, 30.08. 2006 - 14:56:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.slavistickenoviny.cz
 
Dejme tomu tak 95%
Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 14:59:40
 
Ale je zajimave, ze na tohle maji a splatit premie hracum, kteri uz za slavii davno nehraji to ne...
Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 16:32:32
 
od teto sezony je slavie bez dluhu ;)

Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 15:04:43
hele a nezdá se vám 800 milionů nejak málo??
Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 16:30:00
 
Celková částka má být okolo 1,7 miliardy, ale přispějí na to sponzoři možná i Praha ...
Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 16:33:37
 
kdyby prispela praha,tak by tam hrala aji bohemka
Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 16:43:48
 
Proc malo, ve Stavangeru ten stadak pro 15 000 stal neco pres 700 mega a u nas je levnejsi pracovni sila a bude na tom zainteresovana stavebni firma tak za to asi taky nebude chtit nehoraznou castku plus teda jeste bych pripocet uz ty desitky mega za tu prelozku a infrastrukturu kolem jako cesty atd. by snad melo platit mesto

Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: eve1 - Středa, 30.08. 2006 - 17:43:56
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
No, bylo by to super, ale dokud neuvidim, tak neuvěřim...

Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Bejbl - Středa, 30.08. 2006 - 18:30:03
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Začínám tomu věřit. Richi díky za aktuální informace!:o)

Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 20:08:05
Richie, Richie.... Uvědomuješ si že jestli se v září stavět nezačne tak tě tady sežerou?
Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Richi - Čtvrtek, 31.08. 2006 - 01:47:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.slavistickenoviny.cz
 
Njn, holt osud :-). A nejen me ... ale rikam, tyhle datumy mam potvrzene od lidi, kterym verim. To uz by musela byt fakt giga smula, kdyby to tak nebylo.

Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 30.08. 2006 - 21:35:40
Richi,divim se,že po tolika zklamáních nejsi trošku opatrnější.Já už jsem viděl tolik maket a začátků stavby,že bych z toho mohl udělat album,tak prostě nebudu věřit dokud to nebude.Nevzbuzuj předčasné naděje,ale byla by to samozřejmě krása.Korda 35
Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Richi - Čtvrtek, 31.08. 2006 - 01:49:00
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.slavistickenoviny.cz
 
Ja se nesnazim vzbuzovat predcasne nadeje ... dlouho jsem se tomuto tematu nevenoval, jenze ted to takhle vypada a proste to tak bude, verim tomu.

Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 31.08. 2006 - 12:22:44
Ale původně to mělo být pro 21 500 diváků, proč teď jenom pro 20 000, kde je těch 1500? To jsme tu kapacitu snížili aby to bylo levnější? Vždyť to měl být největší stadion v republice, ale když to bude jen 20 000 tak největší nebude, protože stejnou kapacitu mají rudoši. Kuka
Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Richi - Čtvrtek, 31.08. 2006 - 14:32:47
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.slavistickenoviny.cz
 
Chytas se slova ... tohle neni preci podstatnej udaj, ne? 20000 ci 21500, to neni podstatne, hlavni je, ze to nebude pro 15000 ci 10000 lidi, ne?
Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 31.08. 2006 - 16:40:33
 
Pro nas to podstatny zase tak neni, ale pro Slavii rozhodně ano. Potrebujeme mit nejvetsi stadion, kdybychom meli stejne velky jak buzny tak by zkorumpovany vedeni klidne poradalo dal repre na letny a na vsechny argumenty o kvalite nove areny a podobne by mohli argumentovat (rozumej lhat) ze maji levnejsi najemni smlouvu apod (vsak oni by si to nejak zaridili, ze by najemny meli prakticky zadara, ale panize by tam tekly jinam). Podle meho nazoru je pro splaceni stadionu jednou z priorit prijem z utkani repre. Kdyz budeme mit o dva tisice vetsi kapacitu, tak pri nejnabitejsich utkanich nebudou moci delat nic jineho... no stejne se myslim, ze i tak nam to pekne zneprijemni. Taxi

Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 31.08. 2006 - 12:45:36
No to je dost!Hurááá

Prej má přijít Fukal?Píšou to na http://www.superslavia.com
Co je na tom pravdy?Zdá se mi to jako blbost!

Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: vikingzlipy (vikingovezlipy@seznam.cz) - Čtvrtek, 31.08. 2006 - 17:24:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.vikingovezlipy.ic.cz
No zaplať za to. Konečně, hurá, někdo novej.

Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: lucky-pilda (lucky.pilat@click.cz) - Čtvrtek, 31.08. 2006 - 17:44:49
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Akorát mě docela pobavila Richiho zmínka o tom, že když se informace Sportu většinou shodují s těmi jeho, tak že je to ještě jistější. Já bych v tomto případě naopak začal o těchto informacích docela pochybovat, i kdyby mi je vlastní matka přinesla podepsaný od Lešky s Rosenem((((-:
Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 1)
Od: Richi - Čtvrtek, 31.08. 2006 - 17:51:32
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.slavistickenoviny.cz
 
Tak si to mysli.

Re: Začátek výstavby stadionu je na spadnutí! (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Sobota, 02.09. 2006 - 16:34:12
Mohu potvrdit,že firma HOCHTIEF je solidní a hlavně rychle a kvalitně staví,viz bytová výstavba v Kolíně.