Fortuna liga

Slavia - Sparta 1:1

Fotbalisté Slavie v derby proti Spartě pouze remizovali 1:1, když nás do vedení dostal Kalivoda, ale kvůli klukovské chybě si nechal dát druhou žlutou kartu za svléknutý dres a byl tedy po brance vyloučen. Velký tlak Sparty znamenal vyrovnání po hlavičce Kadlece. V hledišti po první brance navíc probíhala válka, která zapříčinila prodloužení utkání o sedm minut. Prohlédněte si 77 fotografií ze zápasu.

Poslední derby na Strahově mělo být krásným fotbalovým zážitkem a po dlouhé době se umoudřilo i počasí. Stadion byl vyprodaný a všichni čekali, jestli Slavia udrží vedoucí pozici nebo přepustí místo rivalovi z Letné.

Trenér Jarolím opět proházel celou sestavu, která se tak stále hůře dá dopředu odhadnout. Tentokrát vsadil na hru s jedním útočníkem, překvapením bylo nasazení Pudila na levém kraji obrany, ale největším šokem byl Belaid v základní sestavě, který se na jaře většinou nedostal ani na lavičku. Každopádně zvolená taktika v prvním poločase ovoce nenesla, pětičlenná záloha byla úplně mimo hru a systém nakopávaných míčů na Toleskiho byl bez šance. Řepka a spol našeho jediného útočníka s přehledem vymazali. Sparta byla v kombinaci lepší a celkově i nebezpečnější. Domácí trenér před přestávkou reagoval a slabého Krajčíka vystřídal Kalivoda. Oba týmy si v první části hry připsaly po jedné velké šanci, ale Vaniak i Grigar zasáhli úspěšně. Hezký fotbal se bohužel nekonal.

Do druhé půle vstoupili lépe domácí, gól byl ve vzduchu a měly přijít velké chvíle Kalivody. Nejdříve v jedenapadesáté minutě tvrdě pálil, ale hostující gólman vyrazil do boční sítě. Roh se nekopal a slávistický záložník byl za protesty okamžitě oceněn žlutou kartou. O sedm minut později na Strahově vypukla obrovská radost, Belaid zatáhl míč po levé straně a odcentroval právě na Kalivodu, který střelou z první otevřel skóre. Radost netrvala dlouho, jelikož sešívaný střelec oslavil branku svléknutím dresu a po druhé žluté kartě šel předčasně ze hřiště. Následovala několikaminutová vynucená pauza, když oba kotle předváděly své umění ve vytrhávání sedaček a tak vůbec. Sparta se potřebovala dostat do tlaku, takže podobné potíže nahrávaly oslabeným domácím. Slávisté právě v deseti odváděli nejlepší práci, všichni statečně bojovali a snažili se udržet vítězství. Mezi všemi vynikal Abrahám, který se neúnavně snažil vyvážet míče daleko od branky a sparťanům se ho dařilo zastavit jen za cenu nedovolených zákroků. Získat tři body se však nepodařilo, rozhodla jedna nepovedená standardní situace, ze které padl ve třiasedmdesáté minutě vyrovnávací gól. Na čele ligové tabulky tak ke změnám nedošlo, bitva nadále pokračuje.

"Sehráli jsme velmi dobré utkání, v první půli jsme byli lepší, vytvářeli jsme si šance, dobře jsme kombinovali. Ve druhé půli jsme udělali jednu chybu, soupeř dal branku, došlo k vyloučení. Ve druhé půli jsme si moc šance nevytvářeli, ale vyrovnali jsme po standardní situaci. Vzhledem k tomu, že jsme prohrávali a Slavii není lehké dát branku, tak s bodem můžeme být spokojeni, ale myslím, že jsme byli lepší než Slavia," uvedl po zápase trenér Sparty Michal Bílek.

"V první půli jsme byli zbytečně nervózní, bylo tam plno nevynucených chyb, což nás stálo síly a chyběla plynulost. I my jsme si vytvořili nějaké příležitosti. O půli jsme si v kabině řekli určité věci, začátek druhé půle byl dobrý, dali jsme branku, pak byl vyloučen Kalivoda, což byl jeho nepochopitelný zkrat, když ví, že už kartu má, prostě to byla školácká chyba. Pak to bylo o tom, zda se nám podaří uhlídat Spartu, hlavně po standardních situacích, ze které nakonec branku dala. V závěru chtěli nakopávanými míči něco vytěšit, ale ubránili jsme to. Nakonec je pro nás bod dobrý," řekl po zápase trenér Slavie Karel Jarolím.

Trenér nadále v titul věří. "Máme stále dva body, teď se musíme připravit na další utkání. Do každého střetnutí jdeme s tím, že ho vyhrajeme a věřím, že náskok uhájíme," uvedl Jarolím. Moudrý nebyl ani z vyloučení Kalivody. "Vysvětlení zatím nemám, uvidíme co mi řekne sám," uzavřel.

Slavia - Sparta 1:1 (0:0)
Slavia: Vaniak - Dřížďal (66. Hubáček), Latka, Suchý, Pudil - Krajčík (39. Kalivoda), Belaid, Abraham, Tavares, Černý - Toleski (83. Střihavka)
Branky: 59. Kalivoda - 74. Kadlec
ČK: 59. Kalivoda

Komentáře (150)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Sparta 1:1

    (host)     před 16 lety 31.03.2008 19:35 |  
    0 0

    from Cliff, Kalivodo, Kalivodo,....

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 00:33 |  
      0 0

      Několik týdnů žili sparťané i slávisté přípravami na derby. Měl to být svátek fotbalu, oslavná píseň na českou ligu a vzhledem k zaplněným tribunám i óda na báječnou atmosféru. Zhruba pětasedmdesát minut z celého utkání to tak možná bylo. Jenže zbytek času několik desítek jedinců dokazovalo, jak inteligentní tvor, kterým člověk bezesporu je, může hluboko klesnout.

      Vzduchem létaly dělbuchy i sedačky. A nebylo tomu pouze v sektoru sparťanského výkvětu. Slávističtí hlupáci konkurovali velice zdatně. "Vítěz" večera byl jeden primitiv, který pronikl až na hrací plochu. Jistě, v okruhu svých kolegů král, hrdina a borec. Já pouze lituji, že od zasahujícího policisty nedostal teleskopickým obuškem naloženo, co se do něj vejde. Velice nevhodné mi přijde i to, že šli fotbalisté svým "fanouškům" poděkovat. Určitě vás napadne, že všichni bugr nepáchali, ale mířit s potleskem ke kotli mi přijde tak dobré, jako přejet na bruslích Lipno. V srpnu. Jo, to kdyby na hulváty fotbalisté vystrčili holý zadek, bude vše v pořádku.

      Nyní vypadá jako velmi hloupý vtip názor ministra vnitra Langera, že by policie měla zmizet z fotbalových stadionů. Kdejaký strejda z pořadatelské služby by si počínal lépe, než státem pověření krotitelé pořádku? Sotva. Ví to zajisté i on, ale především by na ně nešly peníze ze státní kasy. Šetřit je sice fajn, ale na tomto místě pane ministře jistě ne. Jedna možnost, jak by se fotbal bez policie obešel mě ale vlastně napadá. Když pořadatelé nedokážou řádně prošacovat diváky, kteří se chystají na zápas, tak by měli zakázat vstup fanouškům, kteří jdou na fotbal a ne se rvát a dělat bordel. Hřiště by se obehnalo vysokým plotem, na jehož vrcholu by byl ostnatý drát. Mezi zábranou a hřištěm by ještě bylo minové pole a vodní příkop s aligátory. Blbové se za tím plotem mohou klidně pozabíjet. A mohou si zkusit ten plot přelézt... Fotbal už ale nebude pro lidi. No a co, o ty politikům stejně moc nejde...

      Do soutěže blbů se bohužel zapojil i jeden fotbalista. David Kalivoda si na oslavu gólu sundal dres, vyfasoval druhou žlutou a mazal pod sprchy. Takovouto botu by snad neudělala ani žádná blondýna. I když v podání vnadné slečny by se alespoň svlečené triko dalo pochopit. Co ale bylo k vidění na Kalivodovi, to skutečně nevím... Být trenérem Jarolímem, tak bych mu navrhl velmi krutý trest. Musel by navštěvovat hodiny zpěvu Vlasty Parkanové. A cestou z hudební výchovy by mohl pořádně vyleštit bronzovou sochu, kterou mu sparťané před Letnou už v těchto minutách začínají stavět.

  2. Re: Slavia - Sparta 1:1

    honzah (přítel SN)     před 16 lety 31.03.2008 19:43 |  
    0 0

    Technický dotaz: Rozhoduje skóre nebo vzájený zápas? Abych věděl, zda vedeme o 1,9 nebo o 2,1 bodu :-))

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 31.03.2008 19:45 |  
      0 0

      Vzajemny zapas.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 31.03.2008 20:26 |  
        0 0

        Los Plzen venku, Liberec doma, Teplice venku, Zizkov doma, Olomouc venku, Boleslav venku, Jablonec doma,
        Sparta ma Kladno, Most, Bohemku, Budejovice, doma Banik a Brno, ztratit muze pouze a jen v Liberci.
        Doufam, ze vsechno vyhrajem. To jedina byt tezka cesta k titulu. Dnes jsme meli vyhrat. Ale Franek a pomezni pred Jarolimem byli proti. Kolar a Kadlec meli rovnez inkasovat cervenou.
        A lidem co trhaj sedacky a hazej delbuchy, ktere zranily spousty kluku skolniho veku: Bezte do prdele!!!
        Poradatele totalne selhali, takovouhle pyrotechniku vnest do Edenu, tak dojde ke katastrofe.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 01.04.2008 08:51 |  
        0 0

        víš co je hlavně zarážející.že mě nikdo z pořadatelů nekontroloval,hlavně že daly turnykety do podchodů :-) zajímavý zvýšený opatření

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:19 |  
      0 0

      rozhoduje vzajemny zapas, takze mame 2 a ctvrt bodiku naskoku :)
      Marek

  3. Re: Slavia - Sparta 1:1

    (host)     před 16 lety 31.03.2008 19:43 |  
    0 0

    Vyzíváme všecky Fanoušky pojďte zdemolovat i plzeňskou Viktorku!!!!

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 31.03.2008 19:52 |  
      0 0

      jsi vul. Nedelej vostudu

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 31.03.2008 20:56 |  
      0 0

      podle toho VYZÍVÁME soudím,že jsi imbecil.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:57 |  
        0 0

        Omyl, dělá si legraci. Normální člověk to nemůže myslet vážně.
        Ty co se tam dneska předváděli byli převlečení Sparťani. Jen ti chudší, kterejm nebylo blbý šetřit za lístky.
        Je mi líto fanoušků, který fandí v kotli a kterých si vážím, protože dokázali dělat skvělou atmosféru a ti ubožáci, co se předvedli na posledních domácích zápasech jsou marný. Snad si to užili ...

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          (host)     před 16 lety 31.03.2008 22:08 |  
          0 0

          VYJÁDŘENÍ K SITUACI NA JIHU-musím reagovat na dnešní zásah policajtů na jihu.nemělo to žádnej logickej a rozumnej podnět.že někdo zapálí dýmovnici,no a ,to je vždy-ale co je to za sračku že za tohle nabjehnou do celýho kotle,všechny pomlátěj házej všude rozbušky se slznym plynem!!jediní kdo dělali bordel na jihu,byly policajti!!!místo aby hlídali spartansekej bordel na severu. bohužel média a mluvčí fýzlů z nás všech udělaj bandu gaunerů, i kdyz tam nebyly a o hovnu vědi. což považuju za zlý.. fotbal se mi zhnusil. tyhle situace maj nechat.hlavně že se nic neděje mimo kotel..ale nééé,oni tam do nás naběhnou jak do ohrady s kůzlátkama a léčej si na nás komplexi.A.C.A.B- a nikdy jinak. samozřejmě čekám i negace z našich řad, což kvituji

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            (host)     před 16 lety 31.03.2008 23:06 |  
            0 0

            naprostej souhlas, sem znechucenej ! ACAB

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              (host)     před 16 lety 31.03.2008 23:39 |  
              0 0

              Přesně tak!A BTW: Jak někdo psl výše, jestli někoho zranily nějaké dělobuchy tak to mohli být leda policejní dělobuchy...házeli ja tam po hrstech lidem na hlavu!!!A.C.A.B.

              • Re: Slavia - Sparta 1:1

                (host)     před 16 lety 31.03.2008 23:45 |  
                0 0

                fakt nevim jak může čůrák kerej ještě pod záštitou hesla pomáhat a chráni házet dělbuchy jak hovado do normálních lidí,to mi rozum nepobírá at si řiká kdo chce co chce,to do nás za chvíli budou rovnou střílet. tohle nemůžem nechat jen tak tak.. ted už bohužel začíná válka!!!!!!!!!!

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            (host)     před 16 lety 01.04.2008 01:27 |  
            0 0

            Presne, A.C.A.B. !!!

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              Bulvi     před 16 lety 01.04.2008 08:25 |  
              0 0

              takový ty třaskavý rány to byly dělobuchy se slznym plynem od policajtů ...dostal sem tim do tváře,neni to nic příjemnýho...taky tam v kotli z toho nákej kluk dostal epileptickej záchvat....vůbec nechápu proč to tam fízlové naházeli...tupost,naprostá tupost.....A.C.A.B

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            mart     před 16 lety 01.04.2008 11:58 |  
            0 0

            ???????? jak nemelo podklad? "....že někdo zapálí dýmovnici".... to snad staci, nebo ne. Dymovnice nepatri ke sportu. Je to totalni nesmysl. Kdokoliv prinese dymovnici, nebo jakykoliv jine zakazany material musi byt potrestan. Bohuzel, poradatelska sluzba je k nicemu, pak to odnesou ti ostatni.....
            Jinak nekteri z nich (z tech "ostatnich", ja to nebyl, a tak) schvaluji ty dymovnice, takze mozna, ze jim to touto cestou bude vysvetleno, a zmeni postoj. Nejsem pro policejni stat, jsem rozhodne proti akcim jake policie predvedla vcera proti fandum Slavie ( sparta me nezajima), ale co se nesmi, to se proste nesmi.
            Velmi me prekvapuje netecnost treneru (vlastne jen jarolima, neb Bilek....) a hracu k takovymhle prestupkum. Pevne doufam, ze panove Rosen s Dolezalem nebudou netecni.mart

  4. Re: Slavia - Sparta 1:1

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 31.03.2008 19:46 |  
    0 0

    David Kalivoda - muž mnoha tváří. V našich srdcích je navždy zapsána penalta v Amsterodamu, ale teď i bohužel hloupoučké vyloučení.
    Vždy jsem na Kalivodovi obdivoval jeho nasazení a - řekněme - klubismus, ale dnes mě trochu zklamal. Jistě, téma Kalivoda tu bude hodně omýlané (těsně za řáděním fanoušků), tak jsem vzědav, jak se k tomu kdo vyjádří..

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 31.03.2008 19:49 |  
      0 0

      nikdy sem nechapal lidi co si sundavaj dres i kdyz vi ze dostanou zlutou...ale nechat si dat za to zlutou kdyz uz jednu mam to je vrchol DEMENCE

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 31.03.2008 19:55 |  
        0 0

        A co je na tom, ze si od radosti svlekne dres? ZKus se nekdy kouknout,
        jak se slavi v normalnich sportech, jako hokej, basket, americky fotbal nebo baseball. Dementni je akorat fotbal s pseudopravidly, kde se dava zluta automaticky za stazeni dresu na oslavu golu
        Rhodri Morgan, Wales

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          PetCC     před 16 lety 31.03.2008 23:20 |  
          0 0

          Toleski minule taky slavil - políbil slávistickou hvězdu na dresu!

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 31.03.2008 19:52 |  
      0 0

      Z hlediska pravidel je Kalivodovo vylouceni jiste "hloupoucke",
      ale co je vlastne hloupeho na tom, ze se hrac raduje z golu?
      Proc se dava zluta, za stazeni dresu, ale kdyz nekdo krepci u
      rohoveho praporku, tak se nic nedeje. To pravidlo je hloupoucke.
      Rhodri Morgan, Wales

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 31.03.2008 20:21 |  
        0 0

        Hmmm,...nema smysl diskutovat o pravidlech, ... at jsou jakakoliv. Hloupoucky je Kalivoda....
        Jinak, skutecne nevim co rici.... (to se nestava casto).
        Z hlediska bodu - vyborne, mohlo to byt lepsi, ale vzhledem k vzajemnym zapasum vedeme nyni o 2,9 bodu, ne jen o dva. Vzhledem k predvedenemu vykonu,..... vlastne jsme si ani nezaslouzili bod. Musim ovsem podotknout, ze ani sparta si bod nezaslouzila, ... takze je to vlastne jedno.
        Znovu predvedeny vykon...., proste nechapu. tezko si vybavuji hrace v poli, ktery nezklamal. (je to nejspis moje chyba).
        A na zaver to nejhroznejsi. "Divaci", je mi neskutecne trapne, ze fandim klubu, ktery ma v radach takove idioty! Na spartu se nevymlouvat. sparta me vubec nezajima.mart :(
        ...snad aspon ty hokejky....

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:06 |  
          0 0

          Marte, máte poněkud přehnané požadavky na český poloamatérský fotbal.. Podle mě odvedl Tavares super výkon a byl vedle Vaniaka naprosto nejlepší hráč na hřišti. Belaid nehrál špatně, Pudil velmi dobrý, Suchý po prvních pěti minutách, kdy si konečně zvykl na své místo, taky velmi spolehlivý. Chudák Toleski sám nezmohl nic, nic mu nevyčítám. Opravdu hořel jenom Černý, je příliš pomalý na český špičkový fotbal.

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:15 |  
            0 0

            Vaniak vyřeší dvě těžké situace, načež pak nemá míč v malém vápně a zaviní tak gól. A Abrahám byl ve II, poločase velmi dobrý.

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:58 |  
            0 0

            poloamatersky? Nezlobte se na mne, ale ti "poloamateri" vydelavaji pomerne slusne penize.
            ...Černý, je příliš pomalý na český špičkový fotbal, trochu protireceni, jako poloamater by Vam mel stacit.
            Jinak Abraham na tu bidu v druhe puli vice nez zarivy. Belaid v prvni puli naprosto neviditelny. Tavarese odmitam komentovat....., zas bych se mohl setkat s nazorem, ze jsem prilis prisny.

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:40 |  
          0 0

          myslim že Tavares , Abraham a Belaid byli u nás nejlepší na hřišti...tak tolik nezatracuj...

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      honzah (přítel SN)     před 16 lety 31.03.2008 20:08 |  
      0 0

      Tak by měl Kalivodu pan trenér potrestat nějak po jarolímovsku - á la trenérův syn v bundeslize protihráče...

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 31.03.2008 20:14 |  
        0 0

        no ja ho teda omlouvam, kdybych byl v jeho situaci tak bych taky sundal dres a bezel to oslavit s kotlem... to je proste v emocich to chapu.
        Si snad myslite ze bysme jinak vyhrali? Vypadalo by to jako vzdycky: zatahli bysme se, hrali bysme pasivne a standartku bysme stejne neuhlidali. Mozna sme meli sanci na jeden az dva brejky dopredu. Ja sem s vysledkem spokojenej pac sme nepustili spartu do cela a to je to hlavni!

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:14 |  
      0 0

      Já mam Kaliče rád, a tak mu skrat v pohodě prominu ;-)
      Daleko horší je ale to do nebes vychvalované chování našich příznivců... :-!
      S takovou do EDENU chodit nehodlam...
      Škoda no, moc sem se tam těšil... :-(
      urs

  5. Re: Slavia - Sparta 1:1

    (host)     před 16 lety 31.03.2008 19:49 |  
    0 0

    Sice vsichni spilaji Kalivodovi, ale prvni kartu dostal za opravnene protesty, druhou snad ani nema cenu komentovat. Ne proto, ze
    by Kalivoda byl blb, ale protoze to pravidlo nedava zadny smysl. To
    ovsem nikdo nikde nerekne nebo nenapise. Dalsim krokem by mohlo
    byt, ze se bude davat zluta, pokud hrac pobezi k fanouskum a pak
    za to, ze si vubec dovoli zvednout ruce na oslavu golu...
    A ty kecy Bilka po zapase, ze byla Sparta lepsi, to je taky k nevire.
    Skoda, ztraceneho vitezstvi.
    Rhodri Morgan, Wales

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 31.03.2008 19:56 |  
      0 0

      naprostý souhlas. Nikdy jsem ten výmysl se žlutou za sundanej dres nepochopil. A ten rozhodčí vůbec nějak špatně viděl. Viz jeho mávání ofsajdů ve druhé půli...
      Johny Vogl

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      slaviator     před 16 lety 31.03.2008 20:00 |  
      0 0

      To pravdilo je blbost, ale je kravina, že když vím že to existuje a dávaj se za to pokaždé žluté, tak je kravina když už jednu žlutou mám, to udělat... U té první žluté asi také nemůže říct ani popel, nezvlád emoce prostě no...

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 09:45 |  
      0 0

      Žlutá karta se za svlíkání dresu začala dávat poměrně nedávno a to proto, že někteří hráči měli pod dresem reklamu, kterou tak ukazovali, Svlékání dresu jako oslava golu není moc stará věc, jen s ní přišel jeden hráč a ostatní to po něm opakují.
      Co se týče Bílka, snad nebudeš čekat, že řekne, že si zasloužili dostat nakládačku. Obecně hra stála dost za prd. Očekával jsem mnohem více od obou stran, ale to se už několik posledních derby nekoná. Nechuť )točit, častý alibismus, mávání rukama. Tím se nevyhrává nikde na světě.
      Ztracené vítězství ve mně v první chvíli vyvolalo jasný názor, že titul letos nebude. No uvidíme. Nemusí to být až tak zlé, následující tři kola hodně napoví.
      TomSs

  6. Re: Slavia - Sparta 1:1

    slaviator     před 16 lety 31.03.2008 20:08 |  
    0 0

    Asi takhle.... obě dvě žluté pro Kaliče pramenily z toho, že nezvlád emoce... Dokázal bych pochopit tu první, když cítil křivdu při špatně posouzeném rohu a rozčílil se na pomezního - nemělo by to být, ale chápu. Ovšem dostal za to poprávu žlutou. Nepochopím ale, když už jednu žlutou má a svlékne dres... To prostě si nemůže, nesmí dovolit... Možná nás tím připravil o dva body.
    Ale je zajímavé, že v prvním poločase měl dostat Slepička žlutou kartu za simulování pokutového kopu, v následujících cca pěti minut dvakrát dost zostra a nevybíravě fauloval - a znovu bez žluté. Kdyby rozhodčí byl co k čemu, Slepička vůbec nedohrál první poločas... A to samé pa Kulič bez karty za sprostý naběhnutí do Hubáčka. To se prostě nedělá a za to se dávaj karty... O tom, že Kadlec za faul na Hubáčka neměl dostat žlutou, ale rovnou červenou, se ani nezmiňuju...

    Zklamali mě také fanoušci, tohle prostě na fotbal nepatří, ať si říká kdo chce co chce. Tohle ne!
    Naopak kdo mě velmi mile překvapil, tak byl Abraham... Pěkně se chtěl ukázat proti sparťanům a hlavně ve druhém poločase, kdy hrál na "svém" místě, se mu to dařilo. Svůj standart odehráli Vaniak s Černým, v obraně Latka se Suchým... Dřížďal a ani Pudil (ač na beku) nezklamali, Toleski zaslouží potlesk za to, jak se osamocenej na hrotu bil... Ale co se dneska ukázalo v plné parádě bylo to, co tu mnozí vyčítají Tavaresovi. Dozadu na jedničku, dopředu to skřípe - kolikrát založil protiútok soupeře? Belaid de facto až na polovlastňák nepředved nic... :(

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 31.03.2008 20:18 |  
      0 0

      Tak belaid dohraval zranen...a v tu dobu kdy dostala slavka gol, a kde belaid nestacil na kadlece(i kdyz srovnavat hlavickove schopnosti kadlece a belaida je jako den a noc) uz to s nim nebylo nejlepsi tak se nediv, a za 2 kdyby tam neskakal tak durazne tak by ten mic vaniak mel bo by sel na nej, takhle si ho belaid tecnu do brany, za co ale nemuze. Jinak dnes mel kolar dostat 2 zlute, slepicka 3 a kulic rudou za BRUTALNI FAUL NA HUBACKA ZE ZADU!!!.

      a co se tyce davida..udal desnou kravinou, ale co je horsi ze ho vsichni obvinujou z remizi, vzdit za ten gol nemohl...(svou nepritomnosti na hristi) ten gol zacal u latky kdyz nezvladl trivialne jednoduchy odkop mice pryc z hranice vapna a udelal rohovej kp...to je muj nazor..


      jinak mam permici a chodim na kazdej zapas, ale dnes mam antibiotika tak jsme tam nemohl byt a jsme docela rad bo ty poslky kreteni co tam delali..fakt des..havada!!!!!!!!! a pak jak si nekdo muze rikat slavista, kdyz se zapojil do tech vytrznosti...des hruza!!

      Morthau

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 31.03.2008 20:22 |  
      0 0

      A CO TÁTA HURVAJS A JEHO VYMAKANÁ SESTAVA?AT JDE SE SVOU VŠEOBECNĚ ZNÁMOU SLOVNÍ ZÁSOBOU DĚLAT MLUVČÍHO,ALE SESTAVOVAT MANŠAFT NA ZÁPAS???

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 31.03.2008 20:38 |  
        0 0

        Kalič bohužel udělal kravinu.Tak ho zastřelte! Proč však tak dlouho leštil lavičku a nehrál od začátku.Belaida pošle trenér do pryč na polovinu sezony a ... najednou je "dobrej na derby",pěkná kravina.!! Goce osamocenej v útoku.A kde je Milan s formou posledních dní? To ho není třeba když "prý" jde o titul?Pane Jarolím, víte co je to třeba sebekritika a sebereflexe? Stále stejné.Kdy už konečně postavený manšaft vyhraje zápas jasně ,klidně a jednoznačně, abychom nebyli(my fans)posraní do 97 minuty?Doufám ,že i když ani sudí v derby neosvědčil mnoho objektivity a měl pod černým trikem rudé,budou se body počítat na konci a budeme to MY, kdo jich bude mít nejvíce!!!!!!Karel "Napoleon" Jarolím bude na konci ,po 30.kole buď se štítem a nebo na štítě. Máme to stále ve svých rukou. Neblbněte KJ,bojujme a vítězme!! Slavinko do boje za titulem a do Evropy!!

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 31.03.2008 20:23 |  
      0 0

      Žádám všechny, kteří dění v hledišti sledovali v televizi, nebo z východu, popř. západu, aby se zdrželi komentářů na toto téma. Kdo byl přímo u centra dění ví, že šlo z 90% čistě o policií vyprovokované a zbytečné zásahy. Strhávání vlajek...nepochopitelné, házení policejní pyrotechniky do lídí, kteří už nemají kam ustoupit...ještě nepochopitelnější. Nebýt té předzápasové monstr kampaně v médiích, bylo by to derby jako každé jiné, nějaká pyrotechnika by se odpálila (jako téměř na jakémkoliv ligovém zápase), od bolševiků by pravděpodobně přiletěla na tartan nějaká ta sedačka (jako vždy) a šlo by se domů...určitě pokojnější průběh, než jakého jsme byli svědky. I když se jinak takových "siláckých" provolání snažím vyvarovat, tak dnes jednoznačně A.C.A.B. Marvin

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        rudahvjezda     před 16 lety 31.03.2008 20:27 |  
        0 0

        já na zápase byl a co tam předváděla policie, z toho mi fakt rozum zůstával stát. seděl jsem na východní, tak jsem mohl v klidu pozorovat, jak nejdřív "vylidnili" slávistickej kotel bez přehánění desítkama ne-li stovkama těch dělobuchů a pak udělali to samý sparťanům. proč, to netuším a proč tyhle jejich manévry trvaly na každý straně bezmála dest minut taky nepochopím. policie se chtěla předvést a podle toho to dopadlo.

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          (host)     před 16 lety 31.03.2008 20:32 |  
          0 0

          Policie se připravovala na údajnou demolici stadionu, a proto čekala na první sebemenší záminku, aby si mohla říct "sakra chlapi, už to asi začlo, jdem na ně" a šli. Kdo sledoval, ví jak to bylo, kdo nesledoval a přečte si zítřejší noviny, bude si zas říkat co to tam chodí za primitivní zvěř...smutné. Marvin

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            (host)     před 16 lety 31.03.2008 20:57 |  
            0 0

            ????????? .... rozumim dobre???
            to chces jako rict, ze ta zver, ktera si rika chuligani, neni primitivni ???
            Stydim se za takove "fandy". Jedina moznost je zavrit stadiony a hrat bez divaku.... tohle je ostuda, ... ci spis vic...
            Poradatele zoufali. Nasi "fandove", a ted mluvim opravdu jen o tech v uvozovkach, t.j. tech kteri se podileli na tom zverstvu, = totalni idioti. Ostuda je skutecne slabe slovo. Doufam, ze takovymhle primitivum bude vstup do EDENU zakazan.mmart

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              slaviator     před 16 lety 31.03.2008 21:05 |  
              0 0

              Zdravím marte,
              spíše bych se přimlouval ne za paušální trestání a zakazování vstupu na staďák (jak poznáš "fandu" co má úmysly jiné než se koukat na fotbal a fanouška, co se chce bavit fotbalem? Klidně i ten, co se chce bavit fotbalem, může být "pleška", mít holou hlavu, proč by ne....), ale o přísnej zákaz cokoliv tam pronášet a pokud to někdo učiní, nemilosrdně zákaz vstupu + úhrada vzniklé škody...

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:05 |  
              0 0

              Tak ještě jednou... kdo sledoval nebo byl poplíž, ví jak to bylo. Nemám nic víc, co bych ti k tomu řekl. Marvin

              • Re: Slavia - Sparta 1:1

                (host)     před 16 lety 31.03.2008 22:03 |  
                0 0

                ..ale ja ano. Ten frajer co vypalil svetlici na Strahove(Arsenal) se na fotbal nepodiva 5 let a stejnou dobu nebude mit cestovni pas, ...tudis se nebude moct za levno ozirat v Benidormu.
                Jestli fotbal v Cesku nemuze byt bez takovych pitomcu, tak dekuji, budu se koukat jinde. Takovehle radeni melo skoncit v osmdesatych letech. Pozn. .....nezajima me rumunsko, turecko nebo sparta. Jestli chce Slavie na Balkan, tak beze mne, .... doufam ale, ze radeji na zapad a bez takovych primitivu, pak samozreme nadale se mnou.mart

                • Re: Slavia - Sparta 1:1

                  (host)     před 16 lety 31.03.2008 22:15 |  
                  0 0

                  Souhlasim. Doufám, že takové řádění policie se už nebude nikdy opakovat.

                • Re: Slavia - Sparta 1:1

                  (host)     před 16 lety 01.04.2008 05:29 |  
                  0 0

                  To jsi četl v Blesku s tou světlicí, ne?! :) Mě zase nezajímá Anglie, blbečku! Měli ti jeden z těch granátů narvat fízlové do hlavy - možná by se ti rozsvítilo a nebyl pak na takové úrovni, jako ta banda debilních policajtů.

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:09 |  
            0 0

            Vandalia Ultras Slavia!!!tohle na fotbal patří, a nikdo nám z hlavní nebo východní tribuny do toho kecat nebude!

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:18 |  
              0 0

              Hmmm..., schovavas se za "většinu anonyme" (nám)... Tak teď čti pozorně: JE MI Z TEBE A TOBĚ PODOBNEJCH imbecilů NAHOWNO!!
              Ahoj
              urs

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:44 |  
              0 0

              ó jak jsi silný!!!

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 31.03.2008 20:30 |  
        0 0

        Tak s tim ze na kazdem ligovem zapase se neco odpali s tim nesouhlasim..dlouho se nic nepalilo..az na bohemku...a ano nebyl jsme tam..ale mel jsem tam dost kamosu s kteryma jsme byl v kontaktu tak vim co rikali...ano brutalita policie ano ale velike provokace ze strany udajnych fanousku...des...nechapu...vzdy to bylo v pohode..at nas tam chodi 2500.. to je klid... a pohoda...


        a jinak pro toho co si tu narikal nad sestavou at jde za dolezalem ze to umi lepe..ja myslim ze sestava byla velmi dobra..(viz prubeh zapasu, kdy sparta nemela moc sanci..) a co chces delat ze sestavou?? kdyz jsou 2 vykartovani a hafec zranenejch??? a k tomu v 5 minute drsnej faul loktem na pudila, pak dobre karel vystridal krajcika a zbyle 2 stridani nasledovala po zraneni hracu...takze KJ 4ever!!!

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          (host)     před 16 lety 31.03.2008 20:39 |  
          0 0

          Dobrá, na každém asi ne, ale na každém prestižnějším a tím nemyslím jen Slavii, ale i další kluby. Kdyby se po každé odpálené světlici měli dít takové policejní manévry jako dnes, tak se asi čtvrtina zápasů ligy vůbec nedohraje. Marvin

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            (host)     před 16 lety 31.03.2008 20:51 |  
            0 0

            Já tady mluvím o událostech během zápasu a především v našem sektoru. O Sparťanech nemám nejmenší iluze a co se dělo před a po zápase nevím. Marvin

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 31.03.2008 20:53 |  
        0 0

        naprosto souhlasim...vždy šlo to o že někdo hodil dýmovnici nebo co to bylo dolu k plotu načež do kotle naběhlo 30 zakuklenejch idiotů naházelo tam dělobuchy se slzákem a udělali bordel. Takhle to bylo asi 3x no a pak přišel ten zásah kdy ty kokoti naházeli dělobuchy klidně i doprostřed kotle musim říct že to co tam probíhalo bych nikomu nepřál před váma x lidí co se cpe dopředu, za váma to samý a do toho slzák no nic....A.C.A.B.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        slaviator     před 16 lety 31.03.2008 20:54 |  
        0 0

        "Sranda" byla, když strhávali ty vlajky a v televizi komentář... "sparťanští rowdies se dostali až před sektor Slavie a trhaj dolu vlajky..." Vyprovokované to může být, že tam vběhnou a začnou lítat sedačky... Ale co ty dělobuchy? To tam vhěbnou policajti a vy začnete zapalovat dělobuchy až když jsou v sektoru...?

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:02 |  
          0 0

          Jaké dělobuchy? Bylo odpáleno pár ohňů, ale je to důvod k takovému zásahu? Pyrotechnika prostě ze stadionů nezmizela (nechme teď stranou, jestli je to dobře nebo špatně), ale odpaluje se i na jiných zápasech jiných týmů a takovéhle policejní zásahy tam tedy nevídám. Jinak nepleť si pyrotechniku fanoušků a pyrotechniku policijní. Ten rámus a výbuchy měli na svědomí naši "strážci zákona". Marvin

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            slaviator     před 16 lety 31.03.2008 21:08 |  
            0 0

            Fakt??? Tak to je síla.... Vem si, jak to Bosák s Táborským prožívali, jakoby byl konec světa, co to je za prasata ti diváci, jak jsou z toho v šoku apod.... Ale pokud to byly opravdu policejní dělobuchy a petardy, tak ACAB, na to se nedá říct absolutně nic jiného - a sorry, že jsem si myslel, že to byly dělobuchy fanoušků... Možná se policajti holt zacvičovali na CzechTek 2008 no, když to pojmem trošku sarkasticky

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:45 |  
              0 0

              no konečně ses probudil a s tebou by to měla udělat i hromada novinářů...

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:03 |  
          0 0

          ty dělobuchy byly od policie....

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:23 |  
            0 0

            jo, delbuchy hazel jeden policista co byl trochu bokem. jsem ho z vychodni tribuny sledoval.

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              slaviator     před 16 lety 31.03.2008 21:29 |  
              0 0

              asi si vsadil, že rozhodčí ten zápas předčasně ukončí...

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 00:00 |  
      0 0

      Jsi chudák - Tavares byl dnes nejlepší na hřišti. Makal dopředu i dozadu, jako jediný chtěl neustále hrát, nabízel se, byl v pohybu, zatímco ostatní stáli a koukali...

  7. hodnocení

    rudahvjezda     před 16 lety 31.03.2008 20:24 |  
    0 0

    vaniak 7 - dřížďal 6 (hubáček 6), suchý 7, latka 5, pudil 6 - krajčík 3 (kalivoda 3), abraham 6, tavares 7, belaid 6, černý 6 - toleski 5
    to co předvedl kalivoda je - přes hloupost toho pravidla - neomluvitelná demence. kaliči, mám Tě rád, ale tady jsi nám to fakt po*ral

  8. Re: Slavia - Sparta 1:1

    (host)     před 16 lety 31.03.2008 20:46 |  
    0 0

    Zasloužená remíza, vše máme ve svých rukou. Katastrofální výkon rozhodčího, který připískával Spartě. Slepička měl už na začátku dostat žlutou kartu. Pomáhal Spartě, když pískal fauly v nebezpečných prostorech. Podívejte se na počet standartek Sparty. Je třeba podat protest. Obávám se o regulérnost závěru ligy. Jinak k samotnému zápasu. Bylo to jedno z nejhorších derby, pokud jde o kvalitu hry. Trenér Jarolím opět nepřekvapil, jeho sestava vedla k tomu, že jsme v první půli jen nakopávali míče na obsazeného Toleskiho. Žádná kombinační hra po křídlech. Opět Jarolím postavil Pudila na beka, kde se ztratí, experiment s trojící Balaid, Tavares a Abrahám naprosto nevyšel. Tavares vybojuje míč a pak založí útok soupeře, Balaid s výjimkou nahrávky na gól hodně kazil, špatně si pohlídal Kadlece při rohu a dělal chyby v defenzívě. Abrahám vynikl až v druhé půli, prospěla mu hra v deseti, kdy mistrně dokázal vyvážet míče, a tím ulehčil naší defenzívě. Navíc nutil soupeře k faulům. V druhé půli byl naším nejlepším hráčem. Vedle sebe ale Abrahám a Tavares hrát nemohou. To nefunguje. Překvapil mě, že zvládl zápas po psychické stránce, čehož jsem se obával. Zato se mu omlouvám. Toleski není Vlček nebo Ivana, kteří jsou vhodní na hru na jednoho útočníka, to byla velká chyba Jarolíma. Když už chtěl hrát na jednoho útočníka, měl dát přednost Ivanovi. Toleski je platný jako střelec, ale v poli není tak užitečný jako Vlček a Ivana. Krajčík je v krizi, potřebuje pauzu. Zklamal mě Latka, jeho výkon byl opravdu špatný, příště na lávce. Kalivoda jednal nezodpovědně. Hráč musí umět krotit emoce. Myslím, že dostane velkou pokutu a jako prevenci bych zavedl, že každý, kdo se nechá takto stupidně vyloučit, dostane třeba 200 000 pokutu. Trenér musí tento nešvar hráče odnaučit. Zakázal bych svlékání triček po vstřelení gólu už na tréninku. Je třeba hráče trénovat i v psychice a disciplíně. Stejně tak diskuse s rozhodčím, od toho je tam kapitán. Jinak nejlepším hráčem byl Vaniak. Derby ukázalo nešvary naší ligy, hráčům trvá vše dlouhou dobu, od zpracování míče, přes přihrávku, hra je statická, nakopávají se míče, chybí pohyb bez míče, kvalitní kombinační hra, střelba ze střední vzdálenosti, rychý přechod do útoku. Vše je moc pomalé a statické. O fanoušcích nemá smysl psát, je třeba tyto chuligány dostat ze stadiónů. Stále vedeme ligu, máme vše ve svých rukou, a to je pozitivní zpráva.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:46 |  
      0 0

      Ses moc negativni:) Za prve kdyby tam byl Ivana tak neuhraje proti Repkovi se Sivokem vubec nic ten k sobe potrebuje jeste jednoho utocnika. Me se proste nelibi ten styl na 5 zalozniku, kazdej az na KJ uz pochopil, ze kdyz hrajem na 5 zalozniku tak hrajem tuzku. Kalicovi tu kartu taky nevycitm jak uz zaznelo nahore je pekny nesmysl za tohle davat zlutou kartu a ze si triko v te euforii stahl dokazu pochopit. Ja osobne si myslim, ze spartanum nejvic k vyrovnani pomohlo prave to preruseni hry kdy se mohli po obdrzenem golu zase zkoncentrovat na hru a proto rikam MALO JE POLICAJTI REZALI MELI JIM NALOZIT CO SE DO NICH VEJDE A PAK JIM JESTE NAPARIT ZAKAZ VSTUPU NA STADION

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:56 |  
        0 0

        Dej si facku. Marvin

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          (host)     před 16 lety 31.03.2008 22:06 |  
          0 0

          Skoc so do zdi. Aloha

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 01:02 |  
      0 0

      KJ to soude dle tveho komentare uplne posral, a presto jsme zremizovali se Spartou, ktera si ve druhe puli proti nasi obrane nevypracovala zadnou akci, ktera dle negativistickych komentaru velke casti slavistu pred zapasem mela lepsi formu. No tohle at uz mi nekdy nekdo vysvetli, jak jsou takove veci mozne?

  9. Re: Slavia - Sparta 1:1

    (host)     před 16 lety 31.03.2008 20:59 |  
    0 0

    Je mi nejak smutno, ne kvuli predvedene hre ani kvuli Kalicovo klukovine, ale kvuli tomu nefotbalovemu prostredi, ktere tam panovalo...

    Jak znelo z repraku na stadionu: Kotel umi Slavii neskutecne podporit a hnat k vitezstvi, ale musi chtit a nesmi si jednotlivci lecit sve mindraky provokovanim policajtu a securitaku.

    Skoda, ze se kotel snizil na uroven spartanu. Velka skoda :(

    Trochu se bojim toho jak to bude vypadat v Edenu... :(

    EL PJ

  10. Ať žije Kalič

    (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:00 |  
    0 0

    Vůbec se mu nedivím, že byl tak šťastný a jásal víc než měl. Celou dobu sedí na lavičce a musí čumět na to, jak se na jeho místě prochází plzeňský dřevo Jarolím. Ví, že je lepší a je pořádně naštvanej, přemotivovanej. Potom dá gól Spartě,a vyhoří. Nedivím se mu. Vykopal toho pro Slavii hodně a teď by seděl, i kdyby si chtěla přivydělat Jarolímovic babička.

  11. Re: Slavia - Sparta 1:1

    (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:13 |  
    0 0

    No ty vole, teď jsem se vrátil,a to co předváděli ACAB je naprostá brutalita. Vedle mě stojí holky, přiletí pod nás policejní dělobuch, takže si zacpu uši, pak přiletí slzák, a všihni tam ležíme na zemi,brečíme jak malí a nemůžem dejchat. No to je moc pěkný, za to že jsem nic neudělal. Nemohl jsem ani kam utéct, nade mnou bylo tolik lidí ,že jsem neměl kudy :( chvíli jsem tam ležel v naprostých křečích.
    A taky nechápu proč jako sebrali vlajky, doufám že je ale vrátili.
    Kamarád schytal obuškem do ledvin, a to v podstatě za nic. Čerti se jenom mstili za naprosté hlouposti.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      slaviator     před 16 lety 31.03.2008 21:17 |  
      0 0

      Pamatuješ derby na Letné, cca tři roky zpět...? Jak tam naběhli sekuriťáci mezi slávisty, boxery na rukou a mlátili to hlava nehlava.... To taky byla síla.... :(

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:33 |  
        0 0

        To byla tenkrát taky síla. Jak říkáš, boxery na rukou, kameny v rukavicích a kdo stál poblíž, ten jí schytal. Všechno to tenkrát odstartovala, pokud se nepletu, jedna menší dýmovnice. A v té době snad ještě žádný oficialní zákaz neplatil. Marvin

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:37 |  
        0 0

        znáš z vyprávění jo?

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          slaviator     před 16 lety 31.03.2008 21:58 |  
          0 0

          nn...

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:39 |  
      0 0

      pokud sem dobře viděl tak min. jednu vlajku přines M. Krajčík po zápase :) K.t.K

  12. Re: Slavia - Sparta 1:1

    (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:33 |  
    0 0

    Nekolik postrehu - 1) sudi fandil, ale ne nam 2) jednou se muselo provalit to skandalni zanedbani poradatelsky sluzby, doslo mimojine ke rvacce na vychodni, kde mlatili rudi normalni lidi - pan Jakubec si cestuje do Eside, ale poradatelskou sluzbu nezvlada ani na Strahove 3) takzvani ultras budou kasparci, dokud si mezi sebou nedokazou udelat poradek a nebudou skodit Slavii tak jako dneska 4) nemam vubec rad policii, czechtek byla nocni mura. za dnesni zasah si ale muzou fanousci sami. kdyz lijete pivo na policajta, to jste hrdinove - kdyz dostanete pres drzku, brecite 5) majitele Slavie by si meli uvedomit, ze 1 listek na vychod/zapad znamena asi tak 4 pubose v kotli - podle reakci lidi dneska slavia prisla o dost lidi a to zejmena tech, ze kterych (ne)bude mit slusny penize - potencialni lidi do klubovyho patra a rodiny s detma. do tohodle bordelu mam brat pritelkyni a za cas deti?

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:38 |  
      0 0

      Ja chodim na každý zápas se ženou na hlavní, budu tam brát i děti a dnes jsme se dobře bavili, jenom mi bylo líto, že to přerostlo jistou mez.
      Tohle chápu jako výmluvu. Je tam bordel, tak tam nebudu chodit.
      Obecně se nadává na securitu v Sazka arene, ale delaj to tam dobre. Sk Slavia zase nezvladla poradatelstvi. Je strasne. Nezavidim lidem v kotli, muselo to byt ost nebezpecne. Ale kdyz uz nekdo jde do kotle, tak s tim musi v ceske realite tak rosku pocitat. Kdo nici cizi majetek a ohrozuje cizi zdravi patri za mrize a ne na fotbal.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:42 |  
        0 0

        vezmu ju tam ja a vy. sou na to cviceny. ale nedostanete tam zenskou, ktera kdyz uvidi ty paka, tak zesedivi.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 01.04.2008 11:12 |  
        0 0

        Jeden z rozumných názorů. Policejní manévry byly sice spíš pro efekt než k užitku, ale oprávněný. co jsem ale nepochopil, naco tam hasiči nacvičovali "spartakiádu" s hadicema před zápasem když je pak nepoužili ? Možná by to zafungovalo víc ne ž zásah policie. Ale hlavně selhala pořadatelská služba, je docela směšný šacování u vchodu na hlavní tribunu a pak jsou v obou kotlech dýmovnice. Po zápasech na Ajaxu nebo v Londýně vyniká naprostej AMATÉRISMUS našich pořadatelů. A co si u nás dovolíme k policajtum je opravdu dost hustý, chvílema to byla jak v Istambulu ( a to znam jen z TV :)).
        A fotbalem jsem se celý zápas bavil - bylo tam hodně chyb plynoucích vesměs ze snahy, ale po dlouhé době se celý zápas na hřišti něco dělo, nadprůměrnej zápas z obou stran, z hlavní i pěkná atmosféra (nás se tam ta "bouchací" desetiminutovka tolik nedotkla), prostě perfektní a jen škoda že se nevyhrálo. Ale na takový fotbal je radost přijít. Roman

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 05:34 |  
      0 0

      Až mě někdy nedej bože poliješ pivem, tak tě za to několikrát přetáhnu pendrekem po hlavě a pak ti naházím tlakové granáty pod nohy a ještě budu u toho řvát "pojď zmrde!" Pak ale prosím také nebreč, ty udatný hrdino!

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        bojler     před 16 lety 01.04.2008 10:41 |  
        0 0

        myslim, ze to neni o hrdinstvi, ale o rozumu. kdyz je kosmonaut blb, tak clovek, kterej ho provokuje blb na druhou.

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          (host)     před 16 lety 01.04.2008 13:33 |  
          0 0

          Blb je ten, co si nechá od téhle policejní spodiny společnosti srát na hlavu, už jen proto, že to není zrovna nejrovnější boj.

  13. duté hlavy vyháněji diváky z fotbalu

    (host)     před 16 lety 31.03.2008 21:42 |  
    0 0

    Dost zneklidňující představa, Slavia otevře nový stadion a banda jisté části diváků začne demolovat zařízení, házet vytrhané lavičky.
    Raději na to nemyslím, ale radost z fotbalu se rychle vytrácí, stejně jako chuť velké části návštěvníků přijít na fotbal.
    Jen hodně otrlá osoba stojí o zážitek, kdy jde o život...
    Důvody slabých návštěch jsou obecně smutné skutečnosti, ale příčiny jsou zřejmé každému!

  14. Re: Slavia - Sparta 1:1

    (host)     před 16 lety 31.03.2008 22:00 |  
    0 0

    tak jestli ty delbuchy hazeli ACAB tak....no, v zasade se neni cemu divit, preci jen vime jaky druh lidi se tam hlasi. Kazdopadne jsem presvedcen ze nas to stalo 2 body (pauza tesne po tom co jsme dali gol) (spolu s Kalicem). Na derby uz ale nepachnu, ani omylem.
    Moc lidi co na fotbal chodi 2x rocne. Zajimave, ze prave ta spousta lidi zna vetsinou jen "smrt sparte" a "slavia do toho".
    S titulem to vidim blede, bohuzel.

    A na zaver si necham KJ: asi vite, ze jsem ho tady branil. Doted prakticky nepretrzite. Ale to, co tam poslal dneska, bylo i na me moc.

    1)1 utocnik, doma-> s tim at jde do pr..
    2)ivana nehral?? nechapu, proti baniku nejlepsi hrac a pak nic. Zrovna na spartu by navic jeho rychlost mohla platit.
    3)proc tam sel kalic, ktery posledni dva zapasy odchodil a ne prave ten ivana?
    4) s belaidem si predpokladam blbe vystrelil, me to ale vtipne neprislo. Kdyz uz, tak volesak...ale stejne je to idiotsky hazard o derby

    Krax

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      poltergeist007     před 16 lety 01.04.2008 00:03 |  
      0 0

      kalič dal gól, nevím co řešíš... belaid hrál výborně.. nevím co řešíš

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 01.04.2008 01:48 |  
        0 0

        belaid byl tragickej to si byl asi na jinym fotbale.....reno

  15. Re: Slavia - Sparta 1:1

    quelhar (admin)     před 16 lety 31.03.2008 22:03 |  
    0 0

    K zapasu snad ani moc psat nebudu. Sestava me prekvapila a jedina cast zapasu, kdy jsme hrali dobre, bylo 15 minut ve druhe puli. Pak se nechal Kalivoda hloupe vyloucit a dal uz to moc o fotbale ani nebylo.

    Daleko zajimavejsi je, co bude ted dal. Mame naskok 2.5 bodu na Spartu, devet na Teplice. Loni byla po 23. kole situace nasledujici
    Slavia 47, Sparta 45, Liberec 44, Bolka 41. Tedy jsme meli take dva body naskok na Spartu (ale derby jeste pred sebou, ktere se hralo v 24. kole). Ted je tedy uz po derby, naskok mame porad a vzajemne zapasy lepsi.

    Verim, ze na titul nam bude stacit 15 bodu ze zbyvajicich zapasu, protoze neverim, ze Sparta zbytek zapasu vyhraje a myslim, ze dvakrat ztrati (nejspis plichtou).

    Rozhodujici faze ligy tak prijde v nasledujicich trech kolech. My jedeme dvakrat ven a doma mame tezky Liberec, zatimco Sparta hraje dvakrat doma a venku slaboucke Kladno. Pokud po techto trech zapasech budeme porad v cele (na to bude nejspis potreba 7 bodu), tak verim, ze titul nakonec udelame.

  16. Re: Slavia - Sparta 1:1

    (host)     před 16 lety 31.03.2008 22:36 |  
    0 0

    Vyzíváme všecky Fanoušky pojďte zdemolovat i plzeňskou Viktorku!!!! A zčneme válku spolicajtami!!!

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      bojler     před 16 lety 31.03.2008 22:56 |  
      0 0

      Zrubat by te meli...

  17. Re: Slavia - Sparta 1:1

    (host)     před 16 lety 31.03.2008 23:01 |  
    0 0

    A.C.A.B., tohle snad uz neni mozny, cela policie cr a ty vylizanci, ktery dneska byli na strahove a hazeli petardy do sektoru, diky, diky! Potlacili jste nejvetsi nepokoje v dejinach ceskyho fotbalu, zraneni fanousku na obou stranach vubec nevadi, jste hrdinove! Hovada! Georg

  18. Re: Slavia - Sparta 1:1

    (host)     před 16 lety 31.03.2008 23:22 |  
    0 0

    dnesa to policajti totálně přehnali....jejich zásach byl neadektávní. Pálej mě oči ještě ted z těch sraček co k nám naházeli. To co ted melou v tv jsou jen mediální sračky. Jinak zápas se docela poved a když to spojim s portupem do finále HCS, tak dnešní den byl pro nás v celku úspěšný.

  19. Re: Slavia - Sparta 1:1

    PetCC     před 16 lety 31.03.2008 23:54 |  
    0 0

    Pohled na policejní akci: Policajti řekli, že v případě výtržnosti vyklidí sektor a to splnili. Podle mě ale v slávistickým kotli to bylo částečně přehnaný. Ovšem představa mládeže z kotle, že můžou s policajty bojovat, je naprosto naivní a hloupá.
    Policajtům je přece naprosto jedno, že se hraje nějakej fotbal. Oni mají jednoduchý úkol, v případě narušení pořádku zabránit jeho eskalaci jakýmikoliv zákonými prostředky. Oni v tu chvíli před sebou vidí jen potenciálně agresivní dav a rozhodně nechtějí čekat, až se tento dav stane agresivním reálně. A pokud nějakej hrdina po nich neustále něco metá, tak rozhodně klidně neodejdou, ale budou pokračovat, dokud nebudou mít situaci pod kontrolou.
    Já rozhodně věřím, že bordel v kotli dělalo jen pár idiotů a že ostatní by se k nim nepřidali, ale pokud se ta většina bude spokojeně dívat na akce těch pár expertů, tak můžou počítat s tím, že si to s nima taky odnesou.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 31.03.2008 23:58 |  
      0 0

      jo, ale stačilo vyvést ty co dělali bordel, ale ne že se tam začnou házet slzáky

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 00:12 |  
      0 0

      souhlas,
      a těch pár blbečků by příště na fotbal pustit neměli a bylo by po problému. Pak se nebudu muset bát vzít na fotbal třeba babičku...

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 01:57 |  
      0 0

      nezbyva nez souhlasit,kdyby ty kreteni,co delali ten bugr vedeli,ze uz se pak na stadion nepodivaj byl by asi klid.Myslim,ze nejlepsi reakce na toto dle nekterych jednodusich jedincu,kteri tvrdi,ze to je to ta spravna atmoska a ze tohle na fotbal patri bylo skandovani:MY CHCEME FOTBAL!!!.bohuzel,ale par kretenu si mysli,ze jsme nesli na fotbal,ale platili za sledovani nejakych policejnich manevru.nemyslim,ze prvni zacali s delobuchama benga,ale pocitam,ze mi to ted spousta hrdinu bude vyvracet,ze oni nic,ale benga vsechno...

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 11:18 |  
      0 0

      Na 100% s tebou souhlasím. Jen mne ještě mrzí nevyužití těch hydrantů dřív než zasahu policie a pak taky evidentně špatná práce pořadatelů u vchodů do obou kotlů. Nedovedu si představit že by někdo něco pronesl třeba do Sazky (pardon O2). Roman

  20. Re: Slavia - Sparta 1:1

    (host)     před 16 lety 01.04.2008 00:08 |  
    0 0

    No já nevím Richi co máš v plánu, jakou realitu... nikomu neberu, že zásah pčr byl neadekvátní (jako nikdy), ale když se tejden dopředu řiká, jak to bude přísně posuzovaný, že se nic netrpí a najdou se blbci, co tam odpálej dýmovnici, pálej šálu, tak nevím proč je omlouvat. A sedačky v našem kotly taky chyběj, ne? A kdo je asi zničíl... kdo ničí cizí věci patří za mříže a obhajovat ho je dost nešťastný. Samozřejmě je mi moc líto těch, kteří byli neprávem poškozeni (zbití fandové a vlastně všichni kterým to pokazilo derby). Doufám, že blbce do edenu nepustěj.
    Luke7

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 00:31 |  
      0 0

      Použití těch dělbuchů je naprosto nepochopitelný... Všichni diváci si mysleli, že je házej kotelníci, nikdo nepobíral, proč to dělaj, a noa to byla PČR...

      Nechci obhajovat to, že pár debilů vytrhlo pár sedaček, hodilo pár dýmovnic, a světlic, ale když to srovnám s tím rachotem, co způsobila policie, tak to bylo úplný nic...

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 01.04.2008 00:34 |  
        0 0

        no jako rachot to byl, domů bych to nechtěl. Mrzí mě, že teď slávisti vypadaj jak ta rudá chátra, proto mi přijde nutné zakročit tvrdě proti těm pár magorům a vyhnat je ze stadionu.
        btw ve zprávách to nazvali trefně nazvali jako "intelektuální vakuum"
        Luke7

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          (host)     před 16 lety 01.04.2008 00:49 |  
          0 0

          Luke7 uplne s tebou souhlasim kvuli par blbum co chtej delat bordel pak ma zkazenej zapas celej stadion. Ano mozna byl ten zasah ze strany policie neadekvatni, ale uvedomte si vsichni i proc zacal sam od sebe tezko viz minule s bohemkou jak jste tam mlatili bezmocnyho hasice. Verim v to a nejsem sam ze to budou tak tvrde trestat jak v Anglii. Mrzi mne akorat to chodival jsem do kotle dnes jsem se raci presunul vyse a ani to nestacilo proto v edenu jdu na hlavni ale nemuselo by to byt. A hodne zvazuju jestli mam dale jezdit na venkovni zapasy. Dekuji tem co ten bordel na stadionu delaji ze mi pomalu nici me slavisticke srdce, ktere zustane verme jedinymu klubu ale nejspise uz jen u televize a pocitace Hacek

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            (host)     před 16 lety 01.04.2008 00:56 |  
            0 0

            No tak to si můžeme notovat. Paradox je, že nejlepší atmosféra bejvá s těma dvěma tisícovkama, lidi se slezou v kotli a fandí se. I evropa je fajn, ale tohle. A ty venkovní zápasy to je přesný, se bojím jet, protože když si kotel tohle nepohlídá, tak může člověk dostat přes držku ani neví jak a vzít tam třeba přítelkyni to bych byl za magora...
            Luke7

  21. Re: Slavia - Sparta 1:1

    (host)     před 16 lety 01.04.2008 00:18 |  
    0 0

    Dobře že zítra Richi něco napíše... Realita je samozřejmě jiná - ACAB

  22. Re: Slavia - Sparta 1:1

    (host)     před 16 lety 01.04.2008 00:33 |  
    0 0

    Několik týdnů žili sparťané i slávisté přípravami na derby. Měl to být svátek fotbalu, oslavná píseň na českou ligu a vzhledem k zaplněným tribunám i óda na báječnou atmosféru. Zhruba pětasedmdesát minut z celého utkání to tak možná bylo. Jenže zbytek času několik desítek jedinců dokazovalo, jak inteligentní tvor, kterým člověk bezesporu je, může hluboko klesnout.

    Vzduchem létaly dělbuchy i sedačky. A nebylo tomu pouze v sektoru sparťanského výkvětu. Slávističtí hlupáci konkurovali velice zdatně. "Vítěz" večera byl jeden primitiv, který pronikl až na hrací plochu. Jistě, v okruhu svých kolegů král, hrdina a borec. Já pouze lituji, že od zasahujícího policisty nedostal teleskopickým obuškem naloženo, co se do něj vejde. Velice nevhodné mi přijde i to, že šli fotbalisté svým "fanouškům" poděkovat. Určitě vás napadne, že všichni bugr nepáchali, ale mířit s potleskem ke kotli mi přijde tak dobré, jako přejet na bruslích Lipno. V srpnu. Jo, to kdyby na hulváty fotbalisté vystrčili holý zadek, bude vše v pořádku.

    Nyní vypadá jako velmi hloupý vtip názor ministra vnitra Langera, že by policie měla zmizet z fotbalových stadionů. Kdejaký strejda z pořadatelské služby by si počínal lépe, než státem pověření krotitelé pořádku? Sotva. Ví to zajisté i on, ale především by na ně nešly peníze ze státní kasy. Šetřit je sice fajn, ale na tomto místě pane ministře jistě ne. Jedna možnost, jak by se fotbal bez policie obešel mě ale vlastně napadá. Když pořadatelé nedokážou řádně prošacovat diváky, kteří se chystají na zápas, tak by měli zakázat vstup fanouškům, kteří jdou na fotbal a ne se rvát a dělat bordel. Hřiště by se obehnalo vysokým plotem, na jehož vrcholu by byl ostnatý drát. Mezi zábranou a hřištěm by ještě bylo minové pole a vodní příkop s aligátory. Blbové se za tím plotem mohou klidně pozabíjet. A mohou si zkusit ten plot přelézt... Fotbal už ale nebude pro lidi. No a co, o ty politikům stejně moc nejde...

    Do soutěže blbů se bohužel zapojil i jeden fotbalista. David Kalivoda si na oslavu gólu sundal dres, vyfasoval druhou žlutou a mazal pod sprchy. Takovouto botu by snad neudělala ani žádná blondýna. I když v podání vnadné slečny by se alespoň svlečené triko dalo pochopit. Co ale bylo k vidění na Kalivodovi, to skutečně nevím... Být trenérem Jarolímem, tak bych mu navrhl velmi krutý trest. Musel by navštěvovat hodiny zpěvu Vlasty Parkanové. A cestou z hudební výchovy by mohl pořádně vyleštit bronzovou sochu, kterou mu sparťané před Letnou už v těchto minutách začínají stavět.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 01:18 |  
      0 0

      Kdyby tam nebyli ti fizlove, tak se absolutne nic nestane! 95% odpalene pyrotechniky byla fizlacka! Rozhaneci delbuchy a valce se slznymi plynem, to je to, co tam zpusobovalo prakticky vsechen rachot a dym, ktery vy hlupacci zmasirovani medialnimi zvasty povazujete za kotelnickej bugr! Jses evidentne absolutni ignorant totalne neznaly veci, tak se o tom vubec nezminuj! Pochopil bych, pokud by fizlove chteli udelat cestu hasicum nebo sebrali magory hazejici po nich sedacky, ale to neudelali ani jednou! Prakticky vsechny jejich vylety do naseho (a nepochybuji ze i do spartanskeho) kotle byly naprosto zbytecne, ty kurvy cerny si jenom chteli bouchnout a bylo jim jedno, jestli je to ten, co se neudrzel a hodil po nich sedacku, nebo ta divcina, co jenom stoji!
      A komu jinak maji hraci dekovat? Ja bych se taky mohl divit, proc chodi k hlavni a vedlejsi, kdyz odtamtad dneska nebylo napriklad vubec nic slyset?!

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 01:41 |  
      0 0

      nevim jestli bych mel komentovat... jen, hned pro zacatek priznam, ze jsem byl sice dost blizko centru deni, ale zaroven me se to primo nedotklo (az na ten slzak no). Presto jsem videl dost (a dosadil si to tim, co jsem si precetl po zapase).

      "Jenže zbytek času několik desítek jedinců dokazovalo, jak inteligentní tvor, kterým člověk bezesporu je, může hluboko klesnout."
      ano, slangove jim rikame acabove, poznas podle uniformy.

      "Určitě vás napadne, že všichni bugr nepáchali, ale mířit s potleskem ke kotli mi přijde tak dobré, jako přejet na bruslích Lipno. V srpnu. Jo, to kdyby na hulváty fotbalisté vystrčili holý zadek, bude vše v pořádku."

      Uz vidim, jak jsme prvni bez kotle.

      "David Kalivoda si na oslavu gólu sundal dres, vyfasoval druhou žlutou a mazal pod sprchy."

      nevim jak ty, ale ja uz par dni nemyslel na nic jinyho nez na derby. Kdyz padl gol, tak NEVNIMAL nikdo v okoli, cira extaze...Kalic je klubista, ktery je ve Slavii odnepameti, neni se mu co divit.

      jinak, super ze jsme videli stejnej zapas, uvidime se zase na predkole LM, nepredpokladam ze pujdes na nejakej jinej zapas (nedejboze vyjezd)-tim lip.
      Krax

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 02.04.2008 11:48 |  
      0 0

      David žádný blb není,KJ neví co v afektu mluví do medií.Já kdybych byl KJ,tak by ho na straně jedné neminul důrazný pohovor, ale na straně druhé bych si pro příště rozmyslel nechat Kaliče leštit zadkem střídačku,když ten kluk je DOBREJ a může jezdit po prdeli na hřišti v zájmu nás všech.Co se dělo jinak na stadionu zastínilo dění na hřišti.Je nutné to řešit, aby to neodskákal Eden.Ti INŽENÝŘI v brnění by měli také zaplatit svůj podíl na škodách.A nakonec na závěr-už i Míra Bosák asi neví která bije?A nebo, že by to věděl velmi dobře?Před několika dny se ptal co rozhodne o titulu?Jestli derby? Rozhodčí,rozhodčí milej Míro a svatej Koštál z hůry.

  23. Re: Slavia - Sparta 1:1

    (host)     před 16 lety 01.04.2008 00:48 |  
    0 0

    Policie se dnes vyznamenala, opět se mi potrvdilo, že nejvíce problémů na fotbale vyvolává právě ona, pohled na rodiče s dětma jenž zasáhl mrak snad pepřáku? je úděsný,a náběh do sektoru bude mít jednou za následek tragedii jako Hillsborough nebo Brusel. Bezpečnost hadr. Vylízaný pako ve vedtě pořadatele co strhává vlajky a provokuje zasluhuje vyhazov (a přez držku) nechápu jak si můžem najímat bolševiky jako pořadatele! GeorgK

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      iTom     před 16 lety 01.04.2008 01:57 |  
      0 0

      Souhlas, nejhorší na tom je že policajti budou za ty nejlepší protože zakročili proti fanouškům ač to jsou úplný dementi (vsadil bych se, že to zase byli samí moraváci)... jen doufám že těm malým holkám co byli v kotli se nic nestalo... bolševici coby pořadatelská služba taky demence, navíc jejich kontrola u vchodu je naprosto k smíchu ( u vchodu jsem asi 20 minut čekal na kámoše a za tu dobu se jejich práce rovnala takřka nule, fakt výborný nic nedělat a mít za to prachy, dneska jsem mohl mít u sebe cokoliv a pronesl bych to, u toho vchodu jsou prostě k hovnu...

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 01.04.2008 02:02 |  
        0 0

        uprime receno, videl jsem nekolik deti +-10 let,pripadne nekolik holek 13-20, u kterych je zkratka zrejmy ze jsou na fotbale poprvy v srdci kotle. V tom pripade je to demence jejich rodicu/jejich, ale NEMAJI TAM CO DELAT.
        Ted nemyslim fakt ze nefandi a td., ale proste bezpecnostni opatreni. My, kteri chodime pravidelne se tomu muzem smat, ale mezi nechodici se nerika nahodou, ze v kotli muzes dostat pres drzku:). Krax

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          iTom     před 16 lety 01.04.2008 02:28 |  
          0 0

          Souhlasím, do kotle by prostě někteří extra mladí neměli chodit, je to pro jejich dobro, ale na každém domácím zápase jsou v kotli v podstatě ještě děti, ale to je už na diskusy o něčem jiném.

  24. Re: Slavia - Sparta 1:1

    (host)     před 16 lety 01.04.2008 00:51 |  
    0 0

    Vážení přátelé,
    to co se dnes dělo na jihu, to byl vrchol všeho.
    70 minut klidu vystřídala během vteřiny válka.
    Nebojim se to slovo použít, ano to byla válka.
    Kdo to nezažil, nemá šanci to z televize pochopit, ale naběhne-li
    na tribunu kordon fízlů a řeže všechny kolem sebe, lze to nazvat demencí.
    Sundá-li ale tenhle fízl tři vedle sebe stojící dívčiny v zdaleka ještě né plnoletém věku, to je svinstvo.
    O střílení rozbušek mezi normální fanoušky a slzného plynu na galerku, to už je i na mně moc.
    Nevím, co chce zde Richi publikovat, fakt je, že padne-li nějaké trestní oznámení na pořadatelskou agenturu, či na fízly, velmi rád půjdu svědčit a k tomuto trestnímu oznámení se přidám.
    Mimochodem: dotaz na majitele vlajek Gornik/Slavia , Brigate 97 ?
    Jak to s nimi dopadlo ?
    Nemýlím-li se, tak to co předvedla bezpečností agentura, tedy to stržení těhle vlajek by se taktéž dalo kvalifikovat jako trestný čin.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 01:01 |  
      0 0

      můžeš mi vysvětlit jakej trestnej čin je stržení kusu látky vlastní bezpečnostní službou na vlastním stadionu??? nechci se zastávat těch blbců, ale přemejšlet někdy neškodí

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 01.04.2008 01:10 |  
        0 0

        Radsi premyslej ty: Ta latka nekomu patri a navstevni rad stadionu jeho vyveseni nebrani. Tudiz jejim strhnutim porusujes vlastnicka prava jejiho majitele. Ale spise je to jenom prestupek nez trestny cin, protoze penezni hodnota takove vlajky asi nepresahne hranici...

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          (host)     před 16 lety 01.04.2008 01:29 |  
          0 0

          ouvej ouvej to to bolí...když ti někdo pověsí něco na plot, tak si to můžeš sundat (i když tomu nebrání řád tvojí zahrady) je to těžký pochopit? Můj dům, můj hrad...

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            (host)     před 16 lety 01.04.2008 01:45 |  
            0 0

            Muzes to sundat, ale musis to vratit majiteli, pokud je identifikovatelny a rozhodne s tim nemuzes svevolne nakladat. Fakt nekteri lide jsou tatari, jeste nam napis, ze nam meli vic nalozit a pustit do nas vice slzaku, kdyz je to jejich stadion, ze...

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              (host)     před 16 lety 01.04.2008 19:46 |  
              0 0

              haha, až ti bude něco vadit na plotě opatrně to sundáš a budeš hledat čí to je, no ty jsi ale lidumil...

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 01.04.2008 01:18 |  
        0 0

        Vyvěšená vlajka, ať chceš či ne, je stále majetek v tomto případě soukromé osoby.
        Najatá bezpečností agentura jistě ve smlouvě nemá za popis práce strhávání a ničení soukromého majetku.
        Tento soukromý majetek má svou hodnotu a protože nenastal objektivě právně uznatelný nárok na stržení a ničení těhle vlajek, dalo by se to kvalifikovat jako poškozování cizí věci.
        V případě, že by objektivní právně uznatelný nárok nastal, musely by se poroučet všechny vlajky které tam visely.
        Všem je nám ale jasné, že tyto vlajky byly strženy záměrně (sks hools & gornik) kvůli provokaci.
        a hopla, trestný čin máme na světě.

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          (host)     před 16 lety 01.04.2008 01:44 |  
          0 0

          ja jsem slysel,ze to strhli protoze se za tu vlajku schovavali udajni vytrznici....Krax

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            (host)     před 16 lety 01.04.2008 01:48 |  
            0 0

            Jasně a ta vlajka jim branila v prohazování vystřelovátek.....:)

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            bojler     před 16 lety 01.04.2008 09:39 |  
            0 0

            proc udajni..

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              (host)     před 16 lety 01.04.2008 10:57 |  
              0 0

              chcipni bojlere.troubi

              • Re: Slavia - Sparta 1:1

                bojler     před 16 lety 01.04.2008 11:14 |  
                0 0

                pochop jednu vec. kdyz na dementa zacne nakej manik lit pivo tak je zle. protoze ten dement s obrnenim to pak vrati s lichvarskym urokem. a nepredpokladat to je docela naivita. mne se taky nelibilo co policajti predvedli. ale dostali zaminku..

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              (host)     před 16 lety 01.04.2008 10:58 |  
              0 0

              bojlere chcípni

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          (host)     před 16 lety 01.04.2008 01:56 |  
          0 0

          no mě teda napadl jeden dost jednoduchej důvod pro stržení... protože přesně nebylo vidět na to, co se dělo těsně za plotem, a jestli občas na ty policajty něco letělo, tak odtamtud...

          uznávám že akce týhle zásahovky jsou ve výsledku hlava nehlava a jako jednotlivci se chovaj jak hovada... ale viňme spíš ty jednotlivce, kteří a)zapálili dýmovnice b)když byla dýmovnice házeli pivo na pořadatele a jinak provokovali c)zapálili další ohně... a to i přesto, že to nekontrolovatelný stádo policajtů už bylo podrážděný...

          pak už do toho bušili... ale ten, kdo to vyprovokoval svou demencí se nacházel mezi náma...

          jinak ale nevěřím, že by tam ty policajti házeli deělobuchy+ve výsledku i slzák po celejch 10 minut bez důvodu...

          budiž párkrát ano, ale museli mít důvod, aby pak šli i s tim slzákem...

          A chudáci ti normální lidi, kteří tam dole stáli a schytali rány místo pár konkrétních jedinců, který bohužel nikdo nedokáže identifikovat...

          myslim, že by se ale jednoduše dal zúžit výber na lidi s kuklama-je to snad normalni promenadovat se maskovanej v kukle-pro to uz musi byt zvlastni duvod???

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            (host)     před 16 lety 01.04.2008 01:57 |  
            0 0

            podpis Prahabrno

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            (host)     před 16 lety 01.04.2008 02:09 |  
            0 0

            Ale to prave MA BYT prace policie, identifikovat ty jedince a dojit si pro ne, kdyz tohle nezvladli, tak neni resenim mlatit nevinne a hazet slzak bez rozmyslu. To je pouze ukazka absolutni neschopnosti a neprofesionality tech fizlu

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              (host)     před 16 lety 01.04.2008 02:12 |  
              0 0

              S timhle nelze než souhlasit.

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            (host)     před 16 lety 01.04.2008 02:10 |  
            0 0

            Zásah č. 2 a č.3 měl už jen jediný úkol..sejmout co nejvíc lidí a povedlo se.
            Sice respektuju, že je nasere, že po nich někdo hodí pivo (dobře jim tak po dnešku), nedává jim to ale právo střílet slzák na galérku a do dalších sektorů, z nichž prokazatelně žádné nebezpečí nehrozilo.
            Nemluvě samo o sobě o tom, že střílet do davu, který až na pár odvážlivců naprosto transparentně zdrhá ve chvíli, kdy jsou všichni namačkaní hlava na hlavě v posledních třech řadách, to je prasárna na entou.
            A.C.A.B.

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            (host)     před 16 lety 01.04.2008 13:39 |  
            0 0

            Ty jsi hovado. Je vidět, že vůbec neznáš policejní mentalitu... Oni nepotřebují důvod, tahle lůza. To, že někdo nosí kuklu, nebo odpálí pyrotechniku je trestný čin? To je výsledek toho, že se poníčil a kradl soukromý majetek a poškodilo zdraví mnoha fanoušků? Pokavaď jste si nevšimli, tak autoři při níčení našich nejlepších vlajek se velmi dobře bavili (PČR + security). Vy nejste slávisti, vy jste obyčejná banda kreténů, když blbě okecáváte i níčení nejlepších prezentací NAŠICH BAREV! Python

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 01.04.2008 05:41 |  
        0 0

        Pokavaď někomu odcizíš majetek a to násilným způsobem a nebo pod hrozbou násilí, můžeš být obiněn z paragrafu loupeže, což je 2-10 let nepodmíněného vězení. V tomto směru by se to dalo kvalifikovat minimálně jako krádež. Mimojiné, policie ukradla ze sektoru balení triček, samolepek a šál - vše v hodnotě nad 5000 Kč, takže se jednalo o další trestný čin krádeže. Co jsem tak sledoval, tak policie se na derby dopustila mnoha závažných trestních činů. To bylo vše "reakcí" na odpálení trocha pyrotechniky a kopání do plotu, což se nedá snad ani hodnotit jako přestupek. Python

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          bojler     před 16 lety 01.04.2008 09:38 |  
          0 0

          "Trocha" odpalenych svetlic a kopani do plotu. Nemyslis, ze stejne vylizani jako policajti sou ti davajici jim prilezitost? Kdyby si udelal kotel poradek mezi sebou, nebyl by problem. Co ma takovej kosmonaut delat, kdyz mu tam banda lidi kope do dveri vedoucich na hriste?

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            (host)     před 16 lety 01.04.2008 13:29 |  
            0 0

            Buď normální. Je akce a reakce a ta musí být v rámci možností přiměřená. Každý zápas se odpálila pyrotechnika, dokavaď to policie neřešila, vše proběhlo hladce v dobré atmosféře a bez zraněných + přiotrávených těma sračkama. Jak jsi viděl, tak oni si tu záminku našli, i když se zrovna nic nedělo a to jak u slávistů, tak i sparťanů. Je pravděpodobné, že z těch 5000 lidí, co byli v půlkruhu se může najít někdo, kdo bude kopat do plotu, ale to mě v bezpečné sledování hry neomezuje. To, že tam létají na všechny strany rozbušky, které ti mohou silně poškodit zdraví však ano. Další zajímavou informací je, že mnoho fanoušků na obou stranách skončilo v nemocnici (rozbité hlavy, popáleniny...). Je ještě zdraví nejdůležitější? Policie za svoje působení na stadionech zranila více lidí, než všichni chuligáni dohromady. Python

  25. Re: Slavia - Sparta 1:1

    (host)     před 16 lety 01.04.2008 01:22 |  
    0 0

    I když na choreo přispívám pravidelně, tak je mi jasný, že jak potom naložíte s těma penězma je jenom vaše věc. Můžete mi ale říct, co na tom prvním choreu dělala Německá Orlice se svastikou (nevim, jak přesně se to nazývá, ale prostě to, co měli Němci našitý na uniformách)?! Nějak sem si nestihl všimnout, že by školník Willy byl fašista. To je fakt hnus...!

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 01:23 |  
      0 0

      MW

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 01:47 |  
      0 0

      Muzes mi popsat, kde to je? Jsem asi uplne slepy...

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        iTom     před 16 lety 01.04.2008 02:01 |  
        0 0

        Tak to jsem dva

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 08:28 |  
      0 0

      co to meleš? Tam nic takovýho nebylo........A další věc.....zjisti si, co symbol svastiky znamená, než začneš nadávat do fašistů, protože to, že ho fašisté jen využili je už věc jiná

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        bojler     před 16 lety 01.04.2008 09:35 |  
        0 0

        no sorry, ale uz jenom kvuli tomu, ze je zneuzita, tak asi neni uplne nejlepsi napad malovat si to do vykladni skrine, ne?

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 01.04.2008 09:45 |  
        0 0

        Je v pravo dole (z pohledu na choreo) na Willyho košili.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 01.04.2008 09:48 |  
        0 0

        Jinak samozřejmě vím, co je symbol svastiky a jakou roli hraje v různých náboženstvích, ale tohle je "symbol" Wermachtu, nebo prostě to, co v kombinaci s německou orlicí, která ve spárech drží svastiku nosili Němci na unifomách.

  26. Re: Slavia - Sparta 1:1

    ketiv666     před 16 lety 01.04.2008 07:39 |  
    0 0

    Tak jsem poprvé vzal svého 10-ti letého syna na fotbal. Ačkoliv jsem věděl, že to bude velice vyhrocené utkání, zvláště ze strany fandů, nenechal jsem se zastrašit a sedl si s ním na jih nad kotel, na své stálé místo. Mám rád atmosféru kotle, či-li řeším kompromis atmosféry a bezpečí. Už cestou na zápas jsme mluvili o Spartě a Slavii a můj syn, stejně jako každé dítě, mluvil černobíle, Slavie-dobro, Sparta-zlo. První půli byl syn vyjukaný, z fotbalu jsem moc neměl (koneckonců, ono také nebylo na co koukat) a pořád se ptal - a proč volají, že je č*ák?a na koho volají?.....mno, mozkové závity jsem zavařil a krásný černobílý svět z hlavy mého syna pomalinku mizel. V druhé půli, po našem gólu jsme se synem skákali, ruce nad hlavou a já byl šťastný jak blecha, že tím negativní zážitky končí. Nebudu tady obhajovat zákrok policistů, nebudu ani obhajovat létající kelímky s pivem a urvané sedačky - vím jedno, na Slavii pojedu znova, znova vezmu syna s sebou, jen oželím atmosféru a zvolím bezpečí hlavních tribun. Svého syna budu chránit před neslušným a ubohým fanděním a před zbytky dýmu a hluku policejních petard. Třeba se nás tam sejde víc a mezi námy budou sedět nový mladí začínající fandové......A nejsilnější zážitek? Tati,co tam dole křičejí?....Nevím Matýsku, ale asi něco na policisty, ať jdou pryč...Ale oni jim nadávají?....Nevím Matýsku, není to slyšet, ale poslouchej, co křičí lidi kolem tebe.....Tati volají My chceme fotbal!...Ten chceme taky, ne?Tak se tam už nekoukej a budeme křičet taky...........

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 09:03 |  
      0 0

      Moc pekne napsany.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        (host)     před 16 lety 01.04.2008 10:51 |  
        0 0

        taky tleskám, hezky napsaný, každý fanoušek prochází určitým vývojem, já také jako dítě začínal s pradědou na hlavní (ještě v edenu), okolo črnácti jsemuž sám začal chodit do kotle, a jsem v něm dodnes (je mi jednadvacet). je mi jasné že tam nevydržím do důchodu a časem se zase přesunu jinam... je to ale myslím normální kolotoč. s tím synem je to těžké, taky bych asi chtěl vzít svého syna aby si to užil stejně jako já, ale dítě to vnímá jinak. záleží na tom, kolik tvému synovi je let. 209

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 11:27 |  
      0 0

      Tleskám. Roman

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 13:48 |  
      0 0

      Jako malý kluk jsem začínal před mnoha lety na hlavní tribuně v Edenu a to, co tam slyšel člověk za vulgarity a opilce... Kam se hrabal kotel! Python

  27. Re: Slavia - Sparta 1:1

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.04.2008 14:25 |  
    0 0

    Kdyz tak s odstupem vzpomenu na prubeh zapasu, musim rict, ze jsem zklamanej. Zapas jsme evidentne nezvladli. Vcera jsme tu tak uvazovali, co je treba udelat pro uspech v zapase, no myslim ze moc se toho nepovedlo. Sebevedomej vykon to nebyl, celej prvni polocas to byla ustrasena hra, nikdo nedoplnoval Toleskiho vepredu, zadna snaha dat gol, jen cekani na smrt. Az ve druhy puli jsme zacli hrat, konecne fotbal, za jakej se slavie nemusi stydet, ovsem jen 15 min. Pak doslo k tomu, co se nesmi stat - fatalni chyby ktery nas pripravili o vitezstvi - nepochopitelnej zkrat Kalice a neubranena standardka, ale jak neubranena! Doska brani Hubacek o dve hlavy nizsi a nejlepsiho hlavickare Kadlece brani Belaid!! To nebyla nahoda, to byla hrozna chyba v systemu. Velka skoda, vzdyt jinak v presilovce sparta nemala zadnou kloudnou sanci. Co lze ocenit, je bojovnost, skutecne kluci se snazili nepoustet spartu do hry. Ale hra dopredu, krom 15 minut druhy pule bida. Cim to bylo tezko rict, sestavou se 3 defenzivnimi zalozniky, tim, ze tym v tomhle slozeni snad jeste nehral, nevim, ale rekl bych ze KJ na tom nese svuj dil.. Remizu povazuju za ztratu, musim rict ze spartani jsou spokojeni a veri, ze sparta jede na titul, je velka skoda, ze jsme si sami neuhrali slusny naskok 5 bodu, takhle musime spolehat na to, ze aspon nektere tymy budou proti sparte bojovat. Neverim tomu, ze zbytek ligy uhrajem bez ztraty bodu, sparta ma tezsi los az posledni tri zapasy, do te doby se bude lamat chleba dost tvrde, protoze lze ocekavat snadne body sparty, zatimco my budem hrat v Plzni, v Teplicich. Tezky to bude, nezbyva nez verit, ze to kluci zvladnou, ze pomuze Smica, Senky, v zaveru treba Dusan, ceka nas opravdu tezkej boj.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      (host)     před 16 lety 01.04.2008 17:34 |  
      0 0

      Koukam, ze snad prvni rozumny rozbor zapasu po vsech tech idiociích v hledisti i na hristi a videl bych to tak, ze ani moc neprehanis.