Fortuna liga

Slavia je mistrem ligy!!!!

Slavia Praha se po dvanácti letech stala mistrem ligy! Dnes remizovala s Jabloncem 2:2 a skončila tak o tři body před svým velkým rivalem Spartou. Prohlédněte si 65 fotografií!

Slavia - Jablonec 2:2 (0:0)

Branky: 51. Belaid, 86. Pudil - 52. Žofčák, 90. Krejčí

Sestava Slavie: Vaniak - Krajčík, Latka, Brabec, Hubáček - Šenkeřík (83. Pudil), Belaid, Suchý (76. M. Jarolím), Švento - Šmicer (62. Tavares) - Toleski

Hodnocení trenéra

"Před dnešním utkáním jsme byli pod tlakem, že si můžeme cestu k titulu zkazit. Dvakrát jsme vedli, dvakrát soupeř srovnal skóre. Na hře se podepsala psychika, byly tam nepřesnosti. Nakonec se nám ale podařilo uhrát bod, který nám bez ohledu na výsledek Sparty titul zajistil," řekl k utkání kouč Karel Jarolím.

Slavia má za sebou poslední ligové kolo, které se zapíše do historie. Zaplněný Eden slavil zisk patnáctého mistrovského titulu a jedna z nejzajímavějších sezón skončila úspěšně.

Oslavám samozřejmě předcházel zápas s Jabloncem, kterému v podstatě o nic nešlo, domácím stačil bod. Trenér Jarolím neměnil vítěznou sestavu z minulého utkání. Natěšení fanoušci čekali gólovou smršť, ale realita byla samozřejmě jiná. Velká zodpovědnost a nervozita tížila slávisty. Naopak hosté se v minulém kole zachránili a teď si jen přijeli v klidu zahrát fotbal. Sešívaní nutně potřebovali vstřelit branku pro uklidnění, do šancí se i dostávali, ale početná skupinka střelců zklamala. V koncovce vyhořel Toleski, Švento, Brabec, Šenkeřík a v největší šanci i Latka. Naštěstí ani hostující mužstvo nemělo větší štěstí. Poločas tak skončil bez branek.

Druhá půle přinesla brzy obrovskou radost. Šmicer se krátce po poločase řítil na branku a byl faulován na hranici vápna. K míči se postavil Belaid a nádherně otevřel skóre utkání. V Edenu vypukla další velká vlna radosti, která však neměla dlouhého trvání. O minutu později nechala naše obrana vystřelit i jablonecké a bylo vyrovnáno. Sešívaní nemohli být stále v klidu a nejčastější kombinací se staly nahrávky našich obránců a následný nákop kapitána Brabce dopředu. Fotbal se nehrál pěkný, ale informace z Liberce byly pozitivní, takže alespoň v hledišti vládla stále výborná atmosféra. Tu pomohl ještě zlepšit střídající Pudil, který tři minuty před koncem dostal míč do sítě po akci Šventa. Jablonec stačil ještě srovnat, brzy však přišel závěrečný hvizd rozhodčího a začaly oslavy. Proběhla tradiční děkovačka netradičně se zapojením celého stadionu, vítězné kolečko, předání medailí a poháru. Všichni jsme si dnešek určitě parádně užili a stále i užíváme. Mistrem sezóny 2007/2008 se stala Slavia Praha.

Video zkraje příštího týdne.

Komentáře (104)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    (host)     před 16 lety 17.05.2008 17:11 |  
    0 0

    fanousci co tam vbehnuli sou kokoti

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      (host)     před 16 lety 17.05.2008 17:13 |  
      0 0

      A ze jich je...

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      bojler     před 16 lety 17.05.2008 17:23 |  
      0 0

      demence nezna mezi...

      • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

        (host)     před 16 lety 18.05.2008 00:44 |  
        0 0

        Jasný, že tam nebyl, když to sem napsal v 17:11 hod:)). Hele chlape, bylo to ofiko povolený. Tak mlč!:)

        • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

          bojler     před 16 lety 18.05.2008 16:35 |  
          0 0

          Nebyl, nemoh sem. Poslal sem za sebe nahradu. Ze to nebylo povleny nevim

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      (host)     před 16 lety 17.05.2008 17:58 |  
      0 0

      Já si myslím že hráči a vedení nechtěli abychom vběhli na hřiště po pískotu, tj prostě hned po skončení zápasu. Ale když už měli pohár a šli na trávník tak už to nevadilo... vždyt si ty hráče viděl ... ty si to užívali

      • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

        (host)     před 16 lety 17.05.2008 18:21 |  
        0 0

        přesně tak, takhle to bylo to nejlepší, co mohli fanoušci udělat. vychutnat si vítězný kolečko, parádní děkovačku s celým staďákem a pak, když už byli hráči na tribuně, jít před tu tribunu slavit. myslim, že to tady někdo asi před 3 dny psal, že by to mohlo být takhle a všem se to zdálo jako utopie

        • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

          (host)     před 16 lety 17.05.2008 18:55 |  
          0 0

          Chudák pan pažit

          • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

            (host)     před 16 lety 17.05.2008 19:00 |  
            0 0

            Pratele troubove, v tento moment, kdy se vbehlo na hriste to bylo povolene. Vy pitomci

            • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

              (host)     před 16 lety 17.05.2008 19:06 |  
              0 0

              vy ste fkt retardi ... ty voe dyt se tam mohlo , ty si tam snad nebyl nebo co , ze pisete takovy hovadiny ! nevidim duvod proc by se tam nemohlo ! myslim že i hráči byli rádi !!! TITUL je TITUL

              • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                (host)     před 16 lety 17.05.2008 19:21 |  
                0 0

                a docela muzem bejt radi , mohlo to dopadnout i huuur , jako pyro na hriste , dyt se to vubec nekontrolovalo , pak mohli tam uz i v behnout pri zapase atd a nic ! bud te radi ze ten zapas se tak vyborne povedl ! akorat chci videt az prijede banik nebo sparta ! to bude horsi ! doufam ze si lidi dnes uvedomili na Edenu jak je to pekny jak v anglii , skoro zadny fizlove , blizko travniku atd ! ale se Spartou a Banikem to asi hold nepude :((( , to sou stary vypatlanci , ktery by klidne vbehli na hriste a mozna i hur by se to tam cely pobilo ... SKS4ever

                • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                  (host)     před 16 lety 17.05.2008 19:40 |  
                  0 0

                  JJ, jsem hrdej na to že fandové se chovají slušně a tak. Právě že ty nezábrany, žádný fízlové a tak donutěj fanoušky se chovat slušně. Atmosféra byla dnes výborná, a ta děkovačka? Takovej randál sem možná ještě neslyšel. fb

                  • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                    (host)     před 16 lety 17.05.2008 19:45 |  
                    0 0

                    presne - Mistři

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      (host)     před 16 lety 17.05.2008 20:59 |  
      0 0

      No hlavně že ty si ukázka inteligence

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      (host)     před 16 lety 17.05.2008 23:36 |  
      0 0

      kokot ses ty takhle to bylo domluveny ty marode!!!

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      (host)     před 16 lety 18.05.2008 00:50 |  
      0 0

      zavidis ze...

      • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

        (host)     před 16 lety 18.05.2008 09:06 |  
        0 0

        Musíte pochopit že to tak bylo domluvený že na hřiště se může potom co hráči dostali pohár a tak. Jinak byl to teda zážitek stát uprostřed hřiště a všude ty tribuny... Já bych tam nemohl hrát, bych se nervozitou po... fb

        • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

          Urbie     před 16 lety 18.05.2008 11:36 |  
          0 0

          no voni taky :-(

  2. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    (host)     před 16 lety 17.05.2008 17:19 |  
    0 0

    V první chvíli sem takynadával, ale teď už je to jedno. Vzpomínám si , když vyhrál titul Liberec tak taky bylo plno fandů na hřišti. SK FOREVER !! MISTR LIGY 07/08 .

  3. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 17.05.2008 17:23 |  
    0 0

    Samotný zápas až na několik světlých momentů žádná sláva...jenže na tom teď již tolik nezáleží. Kdyby mi někdo na začátku sezóny (ještě před startem ligy) řekl, že Slavia vyhraje soutěž o 3 body před "rudými" a bude hrát i Ligu mistrů, tak bych onoho jedince asi pokládal za blázna.... Jen doufám, že to vše není sen a pokud ano, tak doufám, že se z něj jen tak neprobudím..

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      honzah (přítel SN)     před 16 lety 17.05.2008 17:31 |  
      0 0

      A co kdyby ti někdo řekl, že před 8 lety jsme s 68 body skončili až 8 bodů za Spartou? Časy mění a nikdo nikomu nedává body zadarmo. Co se týče zápasu, bylo to tradiční jablonecké 2:2, dalo se to proti nim zahrát líp, ale na to se nikdo ptát nebude!

      Takže teď všechno pořádně oslavit a pak znovu do LM, aby se nemohlo říkat o jednookém králi mezi slepými :-))

      A hlavně doufám, že nikdo teď nebude navrhovat odvolání Karla Jarolíma. Je to borec a těžkej frajer, teď má šanci ukázat dlouhodobou koncepční práci!!!

      • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

        Eluin (přítel SN)     před 16 lety 17.05.2008 18:07 |  
        0 0

        Jarolíma nikdo odvolávat nechce:-)
        co třeba zařvat obligátní Leška ven!!!?

  4. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    honzah (přítel SN)     před 16 lety 17.05.2008 17:25 |  
    0 0

    60 bodů na titul, to je hodně pikantní, ale hlavně, že je to naše!!! Muhahahaha...

  5. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    Tommy     před 16 lety 17.05.2008 17:46 |  
    0 0

    Já si myslím, že vběhnutí na trávník se v takové situaci nedá zabránit .... nikdo jim to nemůže zazlívat... SLAVIE PRAHA!!!

  6. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    Jacobs     před 16 lety 17.05.2008 18:09 |  
    0 0

    Konecne je to tu znovu!!!!!!!!!!!!!!!!! Hura ! Thanx Boys

  7. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    honzah (přítel SN)     před 16 lety 17.05.2008 18:28 |  
    0 0

    Ještě, že Kalivoda tehdy udržel Spartu ve hře. Dovede si představit tu hrůzu, kdyby už Sparta v Liberci byla předem bez šance, Košťál se tam nemohl zašít a spolupředával by pohár u nás? :-DDD
    KALIVODA OLÉ!
    (A taky jsem rád, že se vyhneme druhýmu předkolu. S naší penaltovou formou by to nemuselo vyjít tak dobře jako se Žilinou. Do 3. předkola bych si přál FC Basilej. S Anderlechtem by byla sranda, ale mohlo by to skončit nepříjemnou deziluzí.)

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      (host)     před 16 lety 17.05.2008 18:46 |  
      0 0

      to by si koště nedovolilo... Jinak díky klukům za skvělou sezónu. Šskoda dneska těch dvou gólů. Goce famózní (Jen měl v tý první šanci střílet a nedělat kličku). EDEN je 10x hezčí jak celá sazka stodola! A co teprve až to kluci dodělaj ;)

      • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

        (host)     před 16 lety 18.05.2008 17:48 |  
        0 0

        Tak tomu moc nerozumím. Sazka že je stodola? Je techologicky úplně jinde(taky stála mnoho násobně víc). Taky porovnávat hokejový a fotbalový stadion a ještě jednoho klubu, kdy jeden musí být prostě horší.... nevim nevim. To by se stejně dalo říct že eden je lešení. Krom střechy klasika.

  8. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    (host)     před 16 lety 17.05.2008 19:12 |  
    0 0

    Nikdy sem v titul nepřestal věřit...Ještě když sparta vedla ligu o 4 body tak sem věřil slavii že to nakonec vyhraje.dokonce sem se s jednim kamosem spartanem vsadil o sud piva.uz mi volal ze soudek uz je objednanej.diky slavie.navzdy verny

  9. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    (host)     před 16 lety 17.05.2008 20:42 |  
    0 0

    ..organizace na stadionu je ale stale desiva......vchod 2..5 minut pred zacatke..a otevrene dva vchody...to proste nepochopim..nepochopim!!!!!...nakonec jsme sli jednickou..a pritom rikali jak kazdy mame chodit vlastnim!....
    ..snad se toto nejak casem spravi...a bude to dobre az prijedou spartani nebo banik..myslim ze je i v zajmu jejich fanousku uzit si peknej zapas!
    Martin

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      (host)     před 16 lety 18.05.2008 11:39 |  
      0 0

      nebylo to otevreny protoze nejsou dodelany turnikety, neboj pristi sezonu bude vsechno v poradku

  10. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    (host)     před 16 lety 17.05.2008 22:21 |  
    0 0

    A je to tady! Je dobojováno! Sezona snu je u konce, byly v ní skvělé okamžiky i ty méně skvělé, ale suma sumárum jsme uspěli...

    Co ale dál?

    Pojďme už zase začít spekulovat jaké změny v našem kádru v létě proběhnou...

    Přichody: Berger, Rajnoch, Morávek ?

    Odchody: Krajčík (Wisla Krakow), Suchý (Everton) ?

    ano / ne ?
    a případně kdo dál?

    Jak to vidíte Slávisti???

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      (host)     před 16 lety 17.05.2008 22:32 |  
      0 0

      Od: Anonym - Sobota, 17.05. 2008 - 21:27:38
      Dobrý večer Vám všem,
      děkuji a věřím. Věřím, že se povede dát dohromady mančaft na příští sezonu s dobrými hráči a v Eden bude opravdu náš domov. Nezapomeňmě a správně to pověděl V. Šmicer, že tenhle titul k nám přišel hodně se štěstím a hra jako taková ani dnes zase tak až super nebyla. To by mělo být to poznání, z něhož je nutné vycházet a připravit se na novou sezonu. Já jsem byl moc rád, že jsem si mohl chvilku popovídat s D.Šventem. Pokud budou ve Slávii takto slušní, skromní a pracovití fotbalisté, tak nemám o Slávii strach. On sám je moc rád, že se dostává do formy, noha ho nebolí a doslova se těší na letní přípravu. Titul je náš a ten nám už nikdo nevezme ani hloupými řečmi a ani zákulisními intrikami. Teď užívejme tu krátkou chvilku vítězů a všechny Vás tu chci pozdravit, protože jsme tu také vytvořili takovou rodinu slávistů a prožívali jsme tu všechno společně i v dobrém i ve zlém. Hlavně je třeba držet pohromadě, spíš si snažit rozdílnost názorů v klidu a slušně vyjasnit, věřím že zase slušně.
      Teď nám nastanou takové malé prázdiny, kdy se budem bavit fotbalem z ME, jen doufám, že tam něco uhrajeme. Tak "Mistři bíločervený" děkuji Vám. Sokrates

      • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

        bojler     před 16 lety 17.05.2008 22:59 |  
        0 0

        hm, ale dneska kepke moc simuloval ;)

      • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

        Eluin (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2008 09:51 |  
        0 0

        Kádr podle mého názoru zase až tak posílit nepotřebuje (stačí když se vrátí Necid, případně Bořek Dočkal), snad jen jeden post v obraně. Odchodu Suchého se asi zabránit nedá, přejme mu tu možnost zahrát si anglickou ligu.
        Doufám, že příští sezónu si oslavy titulu zopakujeme:).

        • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

          (host)     před 16 lety 18.05.2008 10:14 |  
          0 0

          Dobré ráno přeji,
          souhlasím a myslím, že to Mgr. Doležal řekl i na tiskové konferenci. K velkým změnám snad nedojde a o těch našich mladých, co zde jmenujete mluvil ve smyslu jejich návratu. Navíc se bude jednat s některými hráči o dalším setrvání. Ale protože jsou to jen zaslechnutá vyjádření a vyřčená bezprostředně po získání titulu, budu radši trpělivě čekat, až to začne mít váhu opravdového názoru a skutečného činu. Ostatně teď si všichni odpočinou, budou mít čas se zamyslet nad svými vlastními činy a skutky, sebekriticky zhodnotit své dílo. Titul je pro ně odměnou i motivací pro další práci a hlavně závazkem, že když se chce, tak to jde. Pořád cítím tu sílu a krásu stadionu a ta bude taky znát. To se se Strahovem srovnat prostě nedá a tady je taky potenciál pro boje o ligu mistrů. Bylo až neskutečné tam stát a fandit s lidmi, které sice vidím poprvé v životě, ale zároveň mám pocit, že se vidíme pořád. Jen jsem neodhadl velikost svého trička a tak jsem spíš vypadal jako "starší paní bez....". Pak jsem zjistil, že je nás tam takových víc, což bylo jenom dobře. Choreo vynikající, děkovačka se povedlo super (to byla opravdu bojová síla). To jsou další fanouškovské zbraně, které nyní Slávie bude mít a je jen na nás, jak velká síla to bude.
          Dneska si odpustím citáty a radši poděkuji ještě jednou za tu krásnou chvilku a zdvihnutí poháru. Vzpoměl jsem si na ty, co u toho už nemůžou být a tak jsem byl dojatý, ale to nás asi bylo dost, viďte.
          Tak pěknou neděli i když prší. Sokrates 55

  11. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    (host)     před 16 lety 17.05.2008 23:08 |  
    0 0

    Tak dnešní oslavy titulu jsem si užila, ale zápas teda vůbec ne. Za permice jsme dostali s přítelem lístky na hlavní, kde jsme byli obklopeni dědkama, kteří vydrželi celý zápas neustále bez přestávky nadávat.
    Dokážu pochopit, když někdo nechce nebo nemůže poskakovat, účastnit se mexických vln, ale aby za celý zápas jen remcal a nadával a ani jednou aspoň nezakřičel "Slavia do toho", to mi fakt hlava nebere.
    Otrávilo mi to celý zápas, takže se těšíme od příští sezóny na východ a tam to snad bude lepší.
    A ačkoliv ta dnešní hra nebyla vůbec hezká (no, spíš to byla docela hrůza), tak pískání na hráče vůbec ničemu nepomůže, nikdy nepomohlo a absolutně s ním nesouhlasím. qp

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      (host)     před 16 lety 17.05.2008 23:35 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím! Pískat pět minut před koncem zápasu a ziskem titulu za příznivejch výsledků je nenormální.
      vita

      • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

        (host)     před 16 lety 17.05.2008 23:43 |  
        0 0

        ..zase to berte treba z toho pohledu, ze to co predvadeli fotbalisti,..kdyz si 10x kopali mezi sebou a pak nedejboze prisli na puli o balon..to myslim ze je prinejmensim skoda a pred 20tis kotlem trochu skoda....ja sam jsem proste vzdycky akorat jurodivej kdyz na ne koukam a oni siu najednou zacnou takhle prihravat!!..to se mi pak sviraj pulky a bojim se co bude...nedivim se pak ze nejaky lidi piskaj..protoze v ty chvili je 100x lepsi utok nez takova kopana.
        Martin

        • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

          (host)     před 16 lety 18.05.2008 01:09 |  
          0 0

          No ja nevim, ale kdyz je stav v 85. minute 1:1 a remiza nam zajistuje titul, tak mi prijde lepsi, kdyz si tech zbylych 5 minut budou cutat stoperi mezi sebou, nez kdyz lidi zacnou piskat, donuti Brabce udelat dlouhy nakop dopredu, kde je ta ztrata mice daleko pravdepodobnejsi :o)
          quelhar

          • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

            Andre     před 16 lety 18.05.2008 01:34 |  
            0 0

            Všichni v Edenu chtěli titul oslavit vítězstvím a kdyby to bylo jen posledních pár minut, ale to byla neustále zoufalá hra dozadu.

            Jinak jsem si zápas neskonale užil, Když jsem poprvé vstoupil do vyprodaného hlediště zatajil se mi dech. Bylo to famózní, byla to nádhera a nikdy na to nezapomenu. Skvostné oslavy v Edenu, Liga mistrů, nový stadion, co víc si přát? Lepší hru do nové sezóny a jednu posilu na pravou stranu a udržení tohoto kádru.

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      (host)     před 16 lety 18.05.2008 10:01 |  
      0 0

      Nechápu lidi co pískali na hráče. To se prostě nedělá, to by musel bejt extrém aby to bylo normální. A taky mi je uplně jedno jak sme hráli, že jsme remizovali... Je mi to fuk, jsme mistři. fb

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      (host)     před 16 lety 18.05.2008 11:40 |  
      0 0

      Hlavně že se pořád oháníte Anglií a jejich super fanouškama...vy ste opravdu neuvěřitelný lidi....já teda tady anglickej styl nechci, ale když už, tak tam by na ně pískali mnohem častějc než pět minut před koncem...tt

      • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

        (host)     před 16 lety 18.05.2008 11:48 |  
        0 0

        Já bych teda anglii chtěl ale jenom v pár smyslech. Jen to že by bylo furt vyprodáno, ale jinak aby byla atmosféra lepší jak v anglii. V anglii to není žádná sláva, nic se tam nepovoluje a tak. Ale jinak se slušností fanoušků to tam je výborný, snad to tak bude i u nás. fb

        • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

          (host)     před 16 lety 18.05.2008 20:01 |  
          0 0

          Otázkou je co nazveš slušností - mě nejvíc dostává jak se fandění bez vulgarit nazývá "fanděním v anglickém stylu"...přitom to akorát svědčí o tom že naši fotbaloví znalci neumí anglicky, vyprodaný Anfield skandující "Fuck off Chelsea" trochu vyvrací tu představu o anglickém stylu. :) A jinak co se týče třeba Arsenalu, tak kdo tam byl tak potvrdí, že tak 60% zápasu jsme fandili akorát my. Potom občas začal celý stadion řvát jeden ze svých asi tří pokřiků, což byl sice hukot, ale je to dost málo vskutku...a i jinde v Anglii to je podobné, i když zrovna Arsenal je "nudností" svých fanoušků pověstný. Ale jinak souhlasím že co se týče ukázněnosti a postihů za bordel, tak to bych si u nás přál taky...ona se potom paradoxně totiž ta buzerace v mnohém sníží - dnes tě na stadion nepustí pomalu s papírovým kapesníkem, ale třeba v takovém Německu, ač je tam vše přísnější, tak si můžeš s sebou vzít takřka vše co k běžnému životu potřebuješ a v čechách tě s tím pošlou do háje...třeba jídlo a tak...je to všechno o těch postizích, "virtuální" legislativní bubák je mnohem efektivnější než omlácený vyhazovač před vchodem...no ale faktem je že pokud bude organizace v Edenu brána tak lehkovážně jako včera, tak na sebe první průser nenechá dlouho čekat. Ale tak snad od nové sezony...i když něco podobného jsem si říkal už x-krát. :) Jakubisko

          • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

            (host)     před 16 lety 18.05.2008 20:29 |  
            0 0

            Mně třeba přišlo včera zvláštní jenom to, že mě sice slečna osahala odshora dolů, ale batoh mi zkontrolovali jen zběžně - koukli se, že tam mám mikinu, ale to, co mám pod ní, je nezajímalo.
            Je teda pravda, že jsem pašovala pouze plastové víčko od lahve :-) (prodej pití bez víček mi vadí, protože následně není láhev kam odložit), ale jinak podle včerejších kontrol jsem měla dojem, že by se dalo propašovat téměř cokoliv. qp

          • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

            (host)     před 16 lety 18.05.2008 22:43 |  
            0 0

            Jo, s tou anglii s tebou souhlasím.
            A k tý bezpečnosti - Právě že tyhlety "slabé" bezpečnostní opatření nutí diváky nic nepašovat a tak. My slávisté už prostě víme že to je náš Eden a tak si to nebudem ničim kazit. Podle mě když tam nebude žádná bariéra mezi hřištěm a diváky tak to bude nutit chovat se víc slušně než kdyby tam byla (to je jen příklad). fb

            • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

              (host)     před 16 lety 18.05.2008 23:17 |  
              0 0

              My ano, ačkoli ono když nějaký imbecil (a že jich i mezi námi je nemálo) urazí deset piv, tak Eden neEden, hlavně že něco rozbije. :) A hostující fanoušci takovou posvátnou úctu určitě k našemu stánku chovat nebudou...

  12. Goce

    Viking     před 16 lety 18.05.2008 00:37 |  
    0 0

    Jinak bych velice rad vyzdvihnul dnesni vykon Goce Toleskiho. Ac jsem po jeho prichodu nepredpokladal, ze to bude vyrazna posila, tak v poslednich zapasech jde herne neskutecne nahoru a podle me se muzeme na podzim jenom tesit na jeho spolupraci s Dusanem. Ty jeho dnesni vypady do obrany Jablonce v plne rychlosti (i kdyz dost balonu ztratil coz ale bylo i zpusobene nepodporou spoluhracu), to byla parada..

    • Re: Goce

      (host)     před 16 lety 18.05.2008 00:57 |  
      0 0

      jj, na Goceho byla radost se divat a mohu take vyzdvihnout Mickyho Tavarese :-) po jeho prichodu sem u nej (ja osobne) videl vetsi snahu jit do otevreny obrany a povazte..., on dokonce i vystrelil!!! :-) sice prachbidne a v momentu, kdy mel spise nahravat ;-), nicmene jeho hra se mi po nejake dobe o5 libila :-))))
      urs
      brou noc, mam toho uz dost :-)))

      • Re: Goce

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2008 12:48 |  
        0 0

        No to jsem čuměl jak jsem uměl. . sice zrvona v tu chvíli mohl i přihrát, ale zaplaťpánbůh za ty dary:-) Nicméně neodpustil si přihrávku Matejovi "do diváků" Měl jenom kliku, že to nebylo jak minule s Libercem, to hrál u laviček a málem trefil Jarolíma:-), ale on možná ta nadávky teď slyšel i napříč hřištěm. . KJ tam startoval z lávky jak čertík z krabičky. .

  13. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    (host)     před 16 lety 18.05.2008 01:01 |  
    0 0

    Dobré taky bylo to, jak na podiu hráči skandovali ,,Kalivoda, olé"! :-D

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      martin08     před 16 lety 18.05.2008 12:04 |  
      0 0

      a nasledne.. KALI-VODKA Olé! :-)

  14. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    quelhar (admin)     před 16 lety 18.05.2008 01:45 |  
    0 0

    Ackoli se to nezda, tak v tomhle zapase jsme si vytvorili tolik golovych sanci, jako uz dlouho ne. Predevsim tedy v prvni puli, kdy hraci jeste nebyli tolik nervozni. Druha pule a hlavne jeji zaver byl poznamenany nervozitou, ale tezko se muzeme hracum divit. Skoda inkasovaneho golu v predposledni minute. Na druhou stranu Jablonci patri dik za to, ze neprijel hrat hnusny beton, ale hral fotbal. I diky souperi se na to celkem dalo divat.

    Nakonec - potesila me zminka o tom, ze se pocita s navratem Dockala, Necida a Jablonskeho. Viz http://fotbal.idnes.cz/za-ligu-mistru-si-hraci-slavie-vydelali-vic-nez-za-titul-pjv-/fotbal.asp?c=A080517_190750_fotbal_ber

  15. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    (host)     před 16 lety 18.05.2008 09:42 |  
    0 0

    Co je s Blažkem,neučastnil se ani předávání medailí?

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      Viking     před 16 lety 18.05.2008 09:48 |  
      0 0

      Blažena hrál včera za béčko v Sezimově Ústí.

      • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

        Andre     před 16 lety 18.05.2008 11:13 |  
        0 0

        Díky za vysvětlení, tím se to vysvětlilo. Myslím, že je možná škoda, že se Blažek neobjevil s áčkem, které potřebovalo pomoci v útoku a hlavně by si užil oslavy a myslím, že to by přispělo k tomu, aby zůstal.

        • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

          (host)     před 16 lety 18.05.2008 11:22 |  
          0 0

          Já si naopak zase myslim, že je to dobře, a že to přispělo k tomu, aby odešel :)
          Japhy

          • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

            Viking     před 16 lety 18.05.2008 11:52 |  
            0 0

            Mně se třeba herně Blažek hodně líbí, na svůj věk je fotbalově hodně vyspělý. Nicméně zde asi bude problém s hlavou a asi ani KJ se moc nezamlouvá. Tipoval bych že u nás nezůstane.

          • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

            Andre     před 16 lety 18.05.2008 14:18 |  
            0 0

            Blažek je vynikající hráč, jen musí hodně makat a hlavně je to typickej problémovej mladej hráč. Musí být hodně pod kontrolou, ale až se srovná, tak bude vynikající. Hrozně bych chtěl aby zůstal. Má skvělou techniku a je to hodně dobrej forward. Něco jako Šenkeřík, byť jsou oba trošku jiní.

            • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

              (host)     před 16 lety 18.05.2008 19:51 |  
              0 0

              Blazek stopro nezustava dle jeho ozralych slvo pronesenych v mischmaschi dnes nad ranem:D
              troubi

              • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                (host)     před 16 lety 18.05.2008 20:46 |  
                0 0

                :)),to je blbec-takhle si kurvit vlastní talent.Myslim,že chybět nebude,je nenapravitelnej.

  16. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    (host)     před 16 lety 18.05.2008 11:58 |  
    0 0

    hrozně se mi líbilo při ´´kdo neskáče ,fandí spartě hop....´´ jak se zvedali i lidi na celym stadionu,nejen v kotli...to mi uplne běhal mráz po zádech :o)))

  17. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    (host)     před 16 lety 18.05.2008 12:29 |  
    0 0

    Po popo popopo po-naprosto úžasná věc,doufám,že se ude zpívat i nadále na každym zapase slavie

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      (host)     před 16 lety 18.05.2008 18:41 |  
      0 0

      White Stripes - Seven Nations Army
      jenom abys nemusel té písničky řikat popopopopo...

      • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

        (host)     před 16 lety 19.05.2008 02:12 |  
        0 0

        Pro fanoušky taneční muziky musím doplnit i taneční verzi tohohle kousku.
        M@D - The Concert

        Kryšpín

  18. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    (host)     před 16 lety 18.05.2008 14:53 |  
    0 0

    Jako blbec jsem zapomnel nahrat studio fotbal s finalovym zapasem slavia-jablonec. Jestli ho nekdo ma nahrany na DVD a mohl by mi ho vypalit, tak se mi prosim ozvete na dominik . zunt (zvnc) volny . cz.

    Diky moc a at zije slavia!

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      Bejbl     před 16 lety 18.05.2008 22:59 |  
      0 0

      Mě se pro změnu kousla kazeta ve videu:o( Také mám zájem o vypálené DVD. Rád zaplatím. Díky. Kontakt: jiri.paul@post.cz

  19. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    (host)     před 16 lety 18.05.2008 15:52 |  
    0 0

    Máme titul a historie se nás nebude ptát, jakým způsobem jsme k němu došli. Získali jsme nejvíce bodů, proto jsme zaslouženě první.

    K včerejšímu zápasu, hra byla průměrná, plná nepřesností, ztrát z obou stran. Přesto jsme si vytvořili více šancí než za celé jaro. Nesouhlasím, že to bylo zapříčiněno jen nervozitou. Chyba je ve hře obrany. Stoperská dvojice Latka Brabec nedokáže vyvézt míč, nedokáže dát přesnou přihrávku, to samé David Hubáček. Tam je zakopaný pes. Chybí nám stoper typu Luboše Kubíka, nakopávané míče od Brabce vidíme celé jaro, Latka nestíhá rychlostně a pozdě přistupuje k hráčům soupeře. Pokud budeme chtít uspět v předkole LM, musíme koupit tvořivého stopera a levého beka. Trpí tím naše hra. Neustálé nahrávání mezi Latkou a Brabcem umožní soupeři zformovat obranný blok a pak máme problém najít volného hráče. Soupeř nás rychle obsazoval a tím, že chyběl pohyb bez míče, kvalitní přihrávka od obrany, tak jsme nepodrželi míč. Přesto několikrát dokázal Šmicer rychlou přihrávkou vytvořit přečíslení, bohužel jsme to nevyužili. Jednou dal Goce špatnou přihrávku Tijanimu, jednou si musel přehodit míč z levé nohy na pravou a soupeř ho stačil zblokovat. Málo střílíme na branku. To je další problém, Včerejší zápas ukázal, že místo Marka Suchého opravdu není v záloze, chybí mu kreativita, nedá pořádnou přihrávku. I defenzivní záložník musí umět podržet míč a dát dobrou přihrávku. Jinak atmosféra byla vynikající.

    Hodně nám pomohl výkon Liberce. Vedl jsem tu názorový střet s některými z vás o tom, zda to Liberec odevzdá Spartě. Tvrdil jsem, že Kozel, Dočkal, Gecov, Bejbl to neudělají. Jsem rád, že se to potvrdilo. Pouze jeden hráč hrál tragicky, byl to paradoxně Košťál. Potvrdila se moje slova po pohárovém zápase, kdy jsem se zastával Bořka. Dnes měl za sebou Šinglára místo Matuly, místo Dorta hrál Frejlach, místo Bílka Gecov, místo Janů Liška a bylo to jiná káva ze strany Liberce. Hodně nám pomohl, hlavně pro psychiku hráčů. A to hrál Liberec bez Keriče, kterého šetřil pro karetní ohrožení. Dočkal i Gecov jsou na libereckém webu velmi pozitivně hodnoceni. Dokonce i trenér Hřebík potvrdil moje slova ze středy, když mluvil o tom, že běhání bez míče stojí hodně sil a pak se to projeví ve hře. Večer jsem si pustil náš zápas a Hřebík to potvrdil.

    Opět nezklamal deník Sport, který dokonce napsal, že Jablonec byl lepším týmem a měl více šancí. To už postrádá jakoukoliv objektivu, navíc to napsal bývalý fotbalista Neuman. To je nehoráznost.

    Pokud jde o celou sezónu, je třeba si udělat analýzu, proč jsme nehráli dobře na jaře. Stejně tak je třeba udělat analýzu ohledně posil, aby jsme se správně rozhodli, na koho uplatníme opci. Myslím, že je to práce pro sportovní úsek. Proto mě překvapila slova Mgr.Doležala, že chce uplatni opci na všechny hráče. Myslím, že to je ukvapené rozhodnutí. Stejně tak jeho názor, že stahujeme Dočkala z Liberce. Nevěřím tomu, že Liberec neuplatní opci na Bořka. Je třeba udělat řez v kádru, oddělit kvalitu od kvantity. Nemá smysl mít takto široký kádr. Je lepší mít kvalitní juniorku, do které může trenér sáhnout. Proto bych neuplatnil opci na Střihavku, tam nás bota netlačí. Stejně tak na Pudila. Naopak bych uplatnil opci na Blažka, je to typ hráče, který má předpoklady uspět v mezinárodním fotbale. je rychlý, technický, chybí mu větší profesionalita, často marodí, vadí mi jeho simulování, to se musí odnaučit. Ale perspektivu má velikou. Každopádně bych koupil tvořivého stopera, levého beka a pokusil se získat Bergra. Jarolím i Balaid zatím na mezinárodní fotbal nemají, Marek je měkký a pomalý hráč, Tijani pozdě přistupuje k hráčů, nedoráží je, pod tlakem kazí dost míčů, má výkyvy ve hře. Ale je mladý, takže má čas. Proto bych na něj uplatnil opci. Ale do pohárů potřebuje kvalitu na post středního záložníka, to není liga.

    Včera opět vynikají zápas odehrál Morávek. Myslím, že jeho jméno bude přestupovým hitem. Doufám, že ho nezíská Sparta. To, co předváděl v Ostravě, to byla nádhera. Ve svém věku předčí jak Tijaniho, tak Marka Jarolíma. Škoda, že jeho získání, je utopie. Záloha ve složení Janda, Morávek, Švec, Švento, to by byla síla. Bohužel je to jen sen.

    Včerejší zápas opět ukázal, jak důležitá je koncentrace po vstřelení gólu. Oba góly jsme dostali vzápětí po naší brance. Jak už jsem psal dříve, v Udine se tomu věnují na tréninku a když se podíváte, kolik gólů dostalo Udine v takovýchto podobných případech, tak vidíte výsledek tréninkového procesu. To samé zahrávání standartek, zase se nám včera nedařilo, až na gól Tijaniho. Jinak rohy obrana bez potíží odvracela, chyběl nějaký signál.

    Závěrem k B týmu. Včera bez velkého množství hráčů z A týmu-Gebre, Blažek sehrál vyrovnanou partii proti třetímu týmu ČFL. Opět s dorostenci Kindlem a Hoškem. Bohužel už poněkolikáté jsme dostali gól v nastavení. Naposledy to bylo v Mladé Boleslavi. Je to obrovská škoda, přesto věřím v záchranu.

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2008 16:57 |  
      0 0

      Zdravím, proč ještě bez podpisu? :) Je teď snad ještě trochu brzo rozebírat pohyb v kádru, ale když už jsi to vytáhl. . Předně je na místě zevrubný rozbor celé sezony a své by si měli na společném sezení říci trenéři všech kategorií, sportovní vedoucí, lékařský a rehabilitační tým i nejužší vedení. Trenéři Ačka by pak měli pěkně funkčně a bez ohledu na svá ega rozebrat kroky na podzim, v zimnímch příchodech i na jaře. Sparta dal KJ druhou šanci, čili z mého pohledu je správné a logické, dát mu ji rovněž. Co se týče hostování ať už u nás, či od nás. . Vácha je zpět, když říká Doležal, že chce Dočkala zpět, tak asi zná detaily jeho smlouvy. . případně provázanost s pudilem/Blažkem. . Ten výrok snad byl, že je zájem o hráče, co u nás hostují. . ale to je jedno. . Podle mne Pudil, Ivana, Belaid i Blažek by za to stáli. Střihavka je celkem sympaťák, což o to i góly nějaké dal, ale s návratem Necida už to nebude tak nutné. . Pokud by stál hodně peněz, tak bych to nechal být. Ivanu bych určitě koupil, podobný typ je Janda i Šenky, Blažek má potenciál, pravda, tady bych ale neriskoval příliš. . resp. nekupoval za obrsumu. Pudil je sice na první pohled taky zbytečný luxus, ale kdo říká, že Švento a Pudil u nás budou po létě, po zimě. . navíc alternativa je vždy potřeba. . přijdou karty, šrámy a doufám, že budeme chtít bojovat na třech frontách. Stř záožníků máme přetlak( byť na stejné a nutno říci ne top úrovni kvality) -to samozřejmě nemyslím Šmícu. Marek Suchý by měl být nastálo v obraně, Jestli přijde Rajnoch, nebude nutně potřeba Abrc, či Tavares. V ofenzivní fázi je Černý, Kalivoda, Volešák, Jarolím, Belaid +/- nastejno, s tím, že Kalič a Jarda mají handicap ve vyšším věku. K MJ. . líbí se mi čím dál víc. . pokud hraje veprostřed. . důraz a přesnost může zlepšovat, ale v hlavě je dobrej. . podobně Volešák, kterej ale má hodně nejistou pozici. . Belaid s kreativitou dopředu je to ok, ale má trochu problém právě s tim běhánim bez balonu a poměrně snadno tratí zájem o hru. . ale musim uznat, že od podzimu je vidět zlepšení, tím se mu trochu omouvám, když jsem ho posílal pryč. Berger by byl výtečnej kauf, ael zas je řeba vypracovávat náhradu. . jelikož Š+B je zároveň velká past do budoucna. Ohledně Morávka. . já si myslím, že kdybychom udělali smlouvu jako s Danem Pudilem, bylo by to dobře reálné. . tzn. hostování s opcí+ po přestupu solidní procento Bohemce. . Zvlášť po sestupu by se jim to mohlo líbit. . protože přes druhou ligu určitě neběží takové nabídky jako přes LM či Uefu. No, ale jestliže v záloze budeme spíš třídit, tak v obraně přikupovat. . levá strana je potřeba posílit. . Jablonský by se mohl ozkoušet na beku, ael moc tomu nevěřím. Held se uzdraví. . perspektivu má, Hubáček měl letos asi nejslabší sezonu, ale náhradník ( na všechny posty) je určitě dobrý. Pravá strana-udělat maximum pro prodloužení Mateje, přípravu už začne i Vácha, Dřížďal (což by řešilo i levou stranu), Gebre-má dobré fyzické předpoklady, ale je hodně nezkušenej a bylo to hlavně na jaře vidět. . hostování v lize by snad bylo ideální. Otázka stoperů je dvojí. . kdo odejde a proti tomu kde konstruktivního stopera hledat. . snad jen ten Rajnoch, ale jednak je teď hrává (a dobře) v záloze a jednak je hodně reálné, že půjde rovnou ven. . 11 gólů od defenivního hráče. . kde to najdete. . Záskok-Šourek. .to je otázka, Studík lepší, teď kopal s dobrými referencemi, ale v jejich letech už by to mělo mít vyšší úroveň ( pro setrvání ve Slavii. . základ bez šance a pro béčko přerostli (věkem) čmž narážím na to, že i ( a hlavně) pro béčko by se měly vytipovat šikovní hráči (nejen) do defenzivy. . Věřím, že s příchodem pana Janů se to zlepší. A ještě gólmani. . Vaniak, Diviš a Kubásek. Michalovi Vorlovi bych umožnil přestup.

    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

      Eluin (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2008 16:59 |  
      0 0

      Jen bych dodal, že naše hra nebyla po celý podzim vždy kvalitní, závěrem podzimu jsme ztráceli hodně bodů za mnohé remízy (Boleslav, Žižkov, Liberec,..).
      Nesouhlasím s tím, že by se neměla uplatnit opce na Pudila, podle mého názoru je to velmi talentovaný hráč, kterého bychom mohli ještě zhodnotit. Naopak v případě Blažka si tím nejsem zcela jist. Ale uvidíme, koho si nakonec vedení ponechá pokud se navrátí Necid, tipoval bych rovněž, že pakovat se bude Střihavka.

      • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

        (host)     před 16 lety 18.05.2008 17:42 |  
        0 0

        Zdravím Vás,
        moc dobré články a v nich spousta zajímavých postřehů. Taky se přikláním k názoru, že potřebujeme víc tvořivého stopera a před ním skutečně velmi dobře a rychle přemýšlejícího a tvořivého halva. Brabec je v celku dobrý a spolehlivý, ale jeho způsob založení centrem přes celou zálohu není vždy to pravé. Jmenoval jste tu Kubíka a to byl typ, který poznal kdy je nutný rychlý pas a nebo vyvézt balon kombinačně. Já si myslím, že pokud by tam měl Brabec před sebou někoho s kým by si to mohl podat (Rajnoch, Moravec, nevím jestli Jarolím), tak by těch přihrávek mezi bekama ubylo. Ono je to i o podpoře krajních beků a pohybu halvů směrem od lajny k prostředku hřiště a naopak. Ale tohle asi trenéři vidí určitě taky. Pudil je pro nás přínosem, u Blažka taky váhám. Necid je pořád mladý kluk, ale šanci by už mohl dostat. B.Dočkal je v ofenzivě hodně silný, ale směrem zpátky se musí dost a dost zlepšit, Jablonský to neví. Doufám, že se už také vrátí Janda, Ivana, Dřížďal. No máme na to čas a klid. M.Krajčíka mám moc rád, ale taky ustoupil trochu ze své hry, přitom Z.Šenkeřík mu tam dost pomáhá i zpět. Uvidíme. U brankářů bohužel M.Vorel. Myslím si, že k jistotě M.Vaniaka je nutné vzít mládí a Kubásek už by měl začít co nejdříve sbírat zkušenosti v zápasech.
        Ale to je pouze můj názor a na mnoha věcech se tu s Vámi shodnu.
        Sokrates 55

        • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2008 18:02 |  
          0 0

          No nemůžu bohužel tahat z klobouku esa z minulosti Slavie, neb nejsem velký pamětník :-) , ale je pravda, že ta rozehrávka často vázne a pasáže z druhé půle s Jabloncem byly celkem typické. Kdyby při těch přihrávkách aspoň byl pohyb. . Erich je výborný při čtení hry a organizaci defenzivy, ale rozehrávka není jeho silná stránka. . proto by k sobě potřeboval kreativního parťáka( což bohužel tolik nesplňuje ani David Hubáček na straně) S jeho nákopy mi opravdu vstávají vlasy na hlavě, nejhorší je, že to je klasická svíce, se kterou útočník prakticky nemůže nic udělat. Dočkala bych vážně rád viděl zpátky, hra dozadu se dá zlepšovat vždycky snáz. . nicméně taková ta drzost a tah na branku mu nechybí - viz jeho volej před 2. gólem. Matej je můj favorit ve Slavii, no a ještě Franta Dřížďal:-) Je pravda, že letošní sezonu měl poněkud slabší, nicméně když nastoupil, jeho podpora útoku byla velmi cítit, dozadu tam měl častěji okýnka, ale zároveň je to velký hecíř a hráč, co se nenechá zadupat a to je potřeba. I když v tomhle mu velmi zdatně konkuruje Z. Šenkeřík. . ten nám ještě bude hodně platný, ale měl by se dostávat častěji na hrot. . tam je větším přínosem, než na straně, kde se poctivě vrací a bojuje, ale místo něj pak nikdo dopředu nenaběhne.

      • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2008 17:43 |  
        0 0

        Ano ztráceli a to i v domácím prostředí. . dílem za to můžou i naše velmi špatné standartky.. V obraně bych přidal osobní bránění hlavičkářů soupeře. . Ale hlavně útočné standartky jsou takřka neúčinné. I teď s Jabloncem. . zleva šly všechn na předná tyč. . bez šance, zprava dvě dobré, bohužel Brabčák ani Šmíca nedokázali trefit bránu:( Signály nezkoušíme skoro vůbec. . V Plzni jsme jich měli asi 16. . na tom se musí hodně zapracovat.

        • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

          (host)     před 16 lety 18.05.2008 18:04 |  
          0 0

          Bulldocku, přečti si on-line rozhovor trenéra Jarolíma na Idnesu. Jednu odpověď jsem Ti zkopíroval.

          Nejdříve bych chtěl pogratulovat k ligovému triumfu, který si za svojí práci pro Slavii naprosto zasloužíte. Sám bych se chtěl zeptat, jak to vypadá s Dočkalem, Necidem a Jablonským. Jestli se v příští sezóně výrazněji prosadí v A-týmu nebo opět odejdou hostovat...
          Vosky
          Karel Jarolím ODPOVĚĎ: Budeme teprve řešit, jestli se vrátí, nebo budou hostovat dál. Takže Doležal nemluví úplně pravdu.

          A přečti si jeho odpovědi na jaro, pořád je přesvědčený o Kalivodově chybě a neproměnění penalt v Plzni. Všichni víme, že problém byl jinde. Karel Jarolím by měl jako chlap přiznat, kde se skutečně staly chyby a ne se alibisticky vymlouvat na penalty, Kalivodu.

          Na otázku čtenáře Idnesu, aby vyměnil Pudila za Dočkala, tak odpověděl, že o tom popřemýšlí. Myslím, že se Bořek nevrátí. Je to z jeho odpovědí znát.

          O Matěje se podle jednoho čtenáře zajímá Wisla Krakow, tak uvidíme. A Piták prý skončil v Salzburgu.

          Pudila bych nekoupil z jednoho důvodu. Náš herní styl je založený na rychlostních typech hráčů a rozdíl mezi hrou Šventa a Pudila je obrovský. Jde o typologii hráče. Navíc cena za opci bude vysoká a Pudil bude dvojkou s Černým za Šventem. Dušan u nás bude aspoň rok a pak tu budeme mít Jablonského a Černého. Ani Pudil, ani Jablonský se Černým nenahradí Šventa. To je fakt. Bude těžké najít podobný typ rychlostního hráče. Proto vzhledem k částce a vzhledem k typologii hráče bych opci na Pudila neuplatnil. Je to můj názor. Sám Karel Jarolím přiznal, že se nepodařilo typologicky nahradit Vlčka a Šventa. Psal jsem to tu už v zimě. Většina to bagatelizovala.

          Blažek nebyl nominován k utkání z výkonnostních důvodů. Přesto jsem přesvědčený o jeho předpokladech pro moderní fotbal. Jen musí na sobě tvrdě pracovat. Sám talent nestačí.

          • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

            (host)     před 16 lety 18.05.2008 18:38 |  
            0 0

            Tak v zimě jsi tu psal spoustu věcí, voki. Tvoje "top téma" bylo přivést Kozáka. Na jaře dal ve druhé lize jeden gól a z tvých příspěvků se jaksi vytratil... a takhle by se dalo pokračovat.

            Informace o zájmu Wisly o Krajčíka je už nějaký den stará, pochází ze slovenského tisku a celé je to postavené jen na Matejově končící smlouvě. Nikdo se k tomu nevyjádřil přímo, protože nic konkrétního neexistuje. Přijít o Krajčíka zadarmo by byla škoda, na druhou stranu jeho jarní výkony byly prostě velmi slabý, např. i přes včerejší pochopitelnou nervozitu bych čekal od tak zkušenýho hráče, že bude aspoň běhat a nebude vypouštět souboje. Pokud by se na pravém beku chyti Vácha, nebyl by případný odchod Mateje až taková tragédie. S Dřížďalem jako případnou náhradou bych naopak moc nepočítal, tam už to lepší nebude, sám ví, že má hru založenou jen na fyzičce, která se navíc s věkem nezlepšuje, a to v těžkých zápasech stačí jen málodky (viz výkon v derby).

            Jinak bych s tebou i souhlasil, pokud jde o Pudila a Blažka. Pudil je kvalitní, ale kvalitě bude odpovídat i cena a ta je s ohledem na jeho využitelnost ve Slavii prostě příliš vysoká. Naopak Blažek je hráč, který ve svém věku fotbalově vyčnívá, když nastoupil, tak si troufám říct, že nezklamal (proti Mostu a Liberci šlo 90% akcí přes něj). Neznám podmínky opce, ale ta kvalita je rozhodně taková, že bych ho tu na podzim rád viděl.

            Tvoje dedukce, jestli se tvůj oblíbenec Dočkal vrátí či nevrátí, je taky neskutečná. KJ tou odpovědí nenaznačil nic, to ty sis svojí optikou tu odpověď překroutil tak, jak se ti hodí. Nepopírám, že bych tu Dočkala rád viděl (např. místo Volešáka, Jarolíma nebo Kalivody), pokud by tedy byl ochoten začít hrát i dozadu, ale i přesto by tu na základní sestavu neměl. Janda je v současnosti díky své rychlosti jasně před ním.

            U všech hostujícíh hráčů se prostě dá najít dostatek argumentů pro jejich odchod i pro jejich setrvání. Záleží jen na tom, co si kdo vybere. Vlastně kromě jednoho - u Střihavky žádný důvod pro jeho další působení ve Slavii nevidím, na jaře jen potvrdil, že fotbalově na Slavii nemá, pár odchozených zápasů, snaha hrát něco, na co nemá rychlost ani techniku, jinak jen několik absencí... Necid je svojí kvalitou o patro výš.

            • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

              (host)     před 16 lety 18.05.2008 19:23 |  
              0 0

              Kozák se nevytratil z mého zájmu, ale byl zraněný, neabsolvoval zimní přípravu, odehrál pár zápasů na jaře. Takže nelze hodnotit jeho jarní výkony. Počkejme si na ME do 19 let, Herní a tréninkový výpadek je znát. Přesto si na svém hodnocení Kozáka trvám.

              Pokud jde o Váchu, on preferuje post pravého záložníka nebo defenzivního šťíta-to co hrál za Kozla v Jablonci. Nemá návyky na tento post. Obávám se, aby to nedopadlo jako u Pudila na postu levého beka. Zkoušel to na tomto postu v mládežnických reprezentacích, ale nikdy to nebylo ono. Odchod Krajčíka by byl problém, kvalitní hra krajních beků je dnes základem úspěchu, sám vidíš, jak trpí levá strana při hře Hubáčka. V Čechách není kde brát. Jsou tu Řezník, Marek, možná Kaufman-tedy drahé zboží. Sparta má Voříška a Kúdelu, Brno Kubáně, takže těžko tyto kluby prodají své důležité hráče. O Dřížďalovi jsi už psal. O tom, jak je důležitá hra krajních beků, ukázal včerejší zápas v Liberci, kdy tragického Matulu z poháru nahradil Šinglár a tím šel nahoru i výkon Dočkala na pravé straně zálohy. Sám uznáš, že hra obrany je naše achilova pata. Malá kreativita dopředu, malá podpora ofenzívy,téměř žádná přesná přihrávka dopředu, hráči jsou pomalí a dělají velké chyby v defenzivě.

              Pokud jde o Tebou tolikrát kritizovaného Dočkala, moje dedukce vychází ze zájmu Liberce, který opci na něj uplatní. Ano, Janda je momentálně variantou číslo jedna, ale je třeba mít kvalitní náhradu za něj. Budeme hrát více soutěží a Kalivoda hraje nestabilně, jednou dobře, třikrát špatně. Hra útočníků na tomto postu se neosvědčila, Šenkeřík není tak vidět, je utopený na tomto postu, to samé Ivana. O Markovi Jarolímovi nemá smysl mluvit na tomto postu. Navíc Janda může mít přetrvávající problémy, nedej Bože, aby ho potkalo to samé, co Milana Černého. Vácha je taky zraněný, teprve ho čeká návrat. Proto je třeba mít tento post dobře obsazený. Na jaře to byla naše achilova pata. Dočkal na rozdíl od Jandy umí hrát oběma nohama, střílí ze střední vzdálenosti a umí zahrávat standartky. Naopak rychlostně a ve hře dozadu je platnější Janda. A polož si otázku, až odejde Janda do zahraničí, máme alternativu na tento post do budoucna v juniorce a dorostu? Proto bych uvítal setrvání Dočkala, není to o oblibě, mám rád všechny odchovance.

              Pokud jde o setrvání ostatních hráčů, kteří jsou na hostování s opcí, tak na Střihavkovi se shodneme. Stejně tak na Blažkovi. U Tijaniho je výhodou jeho věk, nízká cena, aklimatizace v týmu, ale má i spoustu herních nedostatků. Nestabilita výkonů, špatná hra dozadu, nedostupuje soupeře, dost zkažených přihrávek, nevyčnívá rychlostně, přesto je slušně technicky vybavený a opci bych na něj uplatnil. Mým koněm je přesto Morávek, který vyčnívá nad ostatními rychlostně, technikou, myšlením o dvě patra. A to přes svůj nízký věk. U Pudila jsem své důvody napsal. Je to technický fotbalista, ale naše hra je založena na rychlostních typech a ta mu chybí. I Verbíř ho snadno předběhl. Už na jaře se ukázala absence Vlčka a Švece, typologie jejich hry nám chybí. Do hry s rychlým přechodem do útoku se hodili ideálně. Když jsem na to v zimě upozorňoval, většina to bagatelizovala. Typologie sem, typologie tam.

              Pokud jde o Střihavku, již v zimě jsem psal o nesmyslnosti tohoto nákupu. Jsem rád, že jsi dospěl ke stejnému názoru. Stejně zbytečný byl i nákup Abraháma. Švece nenahradil a pro naši hru je nadbytečný.

              • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                (host)     před 16 lety 18.05.2008 19:52 |  
                0 0

                Myslím, že na většině se tentokrát shodneme.

                Proti příchodu Střihavky jsem byl od samého začátku, takže tam to není o tom, že bych k tomu názoru dospěl, ale jen jsem si ho utvrdil. Možná, že ho tu obhajoval jiný "anonym", ale já ne. A budu jen rád, pokud Střihavka zmizí. Dobře si pamatuji jeho výkony v Blšanech a Baníku - žádný zázrak, jen 4 góly Kladnu, v nohách to nemá, na svojí výšku je nedůrazný a prohrává neuvěřitelné množství soubojů. Když k tomu, připočtu, že všechny svoje nedostatky zde potvrdil, navíc většinu jara stihl promarodit a Plzeň ho neprodá za pár korun, tak nechápu, proč bychom o něj měli mít zájem dále, jak naznačuje Doležal?

                Vím, že Vácha je spíše záložník, ale i v létě hrál v přípravě v obraně a nebylo to zas tak špatné, aby se s tím nedalo do budoucna něco dělat. Zvlášť když je Matej totálně z formy, ve druhé polovině jara to byla prostě bída, absolutně nestíhal rychlostně. Jinak bych samozřejmě byl rád, kdyby zůstal, ale jeho odchod by prostě při současných výkonech tragédií nebyl. Pokud jde o post pravýho beka, tak otázkou je, co je schopen dlouhodobě předvádět Gebre Selassie - první zápasy měl výborný, na jaře byl naopak katastrofální.

                Co se týče Dočkala, tak tam jen říkám, že odpověď KJ v diskusi prostě byla taková, jaká den po skončení sezony musela být, tj. o ničem. Neznám podmínky opce přesně, ale pokud by Liberec bez jakýchkoliv dalších podmínek a návazností mohl uplatnit opci, předpokládám, že ani Doležal ani Jarolím by se nevyjadřovali tak, jak se včera, resp. dnes vyjádřili. S tímhle by nebylo potřeba děla tajnosti. Pokud budeme mezi řádky pitvat odpovědi Doležala a Jarolíma, jak jsi to dělal u věty o výměně Pudil - Dočkal, tak u slov Doležala můžeme dojít k opaku - počítá s návratem Dočkala a dalších. Z toho bys mohl zase usoudit, že uplatnění opce na Dočkala není hotová věc.

                Jinak souhlasím s tím, že pravá záloha Šenkeříka nebo Ivanu ničí a Jarolím je tam doslova zoufalý (ale ani ve středu pole není o mnoho lepší, jenže s tím se při jeho "rychlosti" a "odolnosti v soubojích" už nic nenadělá).

                Co se týče Belaida, tak s tvojí charakteristikou bych souhlasil, ale s uplatněním opce už si nejsem tak jistý. Pokud je nastavena v "českých relacích", pak ano. Pokud ale jeho cena odpovídá tomu, že se jedná o kmenového hráče Interu, tak to asi nemá cenu.

                Abraham - zde nesouhlasím. Např. právě v zápasech, jako byl včera, kdy se všichni kromě Šmicera báli udělat krok a jen po sobě bezradně koukali, bych ho rád viděl na trávníku. Nyní se může zdát zbytečný, ale pokud odejde Suchý, zbyde nám jen Tavares a právě Abraham, takže žádný přetlak ale ideální stav. Samozřejmě za situace, že nepřijde na tenhle post někdo další, např. Rajnoch, ale s tím bych nepočítal a i kdyby se ho povedlo "udělat", tak KJ naznačil, že by s ním počítal do obrany.

                Když už jsme narazili na diskusi na Idnes - tak z trenérových odpovědí mi vychází jako nadbytečný Volešák, otázkou je, zda by o něj měl někdo zájem.

                • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2008 20:20 |  
                  0 0

                  Tak nějak. . Po zimě to nebylo ono, ale na hřišti odváděl maximum. . Tak to je trochu protimluv a decentní "nashledanou". Ale rád bych se mýlil.

                  • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                    (host)     před 16 lety 18.05.2008 20:25 |  
                    0 0

                    Já u Volešáka nevím a svým způsobem tu Karlovu odpověď chápu. Prostě přicházel v létě v situaci, kdy byl v podstatě jednou z prvních alternativ na post středního záložníka. Krátce nato přišel Belaid, pak podepsal i Šmíca, byl tu Kalivoda. To ještě šlo.

                    V zimě přišel Černý, Jarolím, Abraham a najednou Volešák není na pomezí základu a střídačky, ale na pomezí áčka a béčka, a kvůli tomu asi nepřišel a jeho smlouva tomu asi taky neodopovídá. Proto ta trenérova zmínka o konkurenci.

                    Sice budeme na podzim hrát tři soutěže, ale pokud se nebude prodávat (a v záloze kromě Šventa a Suchého) asi nebude ani koho, tak pro Volešáka nějaký větší prostor prostě není ani při nějakém točení se sestavou.

                • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                  (host)     před 16 lety 18.05.2008 20:23 |  
                  0 0

                  Jenom stručně k Volešákovi, vyložil jsem si to stejně. On nemá předpoklady pro moderní fotbal, proto se nikde neprosadil. Problém je, že má smlouvu ještě na tři roky a Slávie ho neprodá pod cenou, za kterou ho koupila ze Sparty-6 miliónů, navíc jsou tam procenta z dalšího prodeje ve prospěch Sparty. Takže to vidím na hostování na Kladně nebo pokud Bohemka prodá Morávka , tak hostovnání v Bohemce nebo na Střížkově. I on musí reálně vyhodnotit, že nemá šanci se prosadit ani na lávku. Je to pro něj tvrdá realita.

                  Pokud jde o Tijaniho, je otázka, jestli tam je vůbec opce. Pokud by byla cena kolem 10 mega, tak ano. Pokud by cena byla kolem 1 miliónu Eur, tak ne. Hlavně jsem rád, že se počítá s posílením obrany. Zvláště na postu levého beka to potřebuje jako sůl. Naše hra tím strašně trpí a i Švento by dokázal předvádět ještě lepší výkony, kdyby měl za sebou rychlého, kreativního beka, který umí podpořit ofenzívu. A nebránil bych se příchodu kreativního stopera, který umí vyvézt míč a zapojit se do kombinace. Ale v Čechách není kde brát. Není to tak jednoduché.

                  • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                    (host)     před 16 lety 18.05.2008 20:30 |  
                    0 0

                    Když opět vyjdeme z trenérových odpovědí, tak je evidentní, že tím kreativním stoperem myslí Rajnocha. Zájem o něj potvrdil a zároveň ho označil za nejlepšího obránce ligy. Že Rajnoch z Boleslavi zmizí, bych viděl jako pravděpodobné už jen proto, že MB je bez pohárů. Na druhou stranu by měli být schopni jedenáctigólového defenzivního hráče prodat rovnou ven.

                    Problém levého beka - v naší lize není kde vzít, takže opět očekávám zkoušení typu Vulin nebo Siklić, tedy loterie, dost možná do posledního možného termínu pro přestup...

                  • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2008 20:41 |  
                    0 0

                    Heidenreicha s Rajnochem :-))) Pro mě je Volešák pořád perspektivnější než Kalivoda, ale zase jednoznačnej tvůrce hry taky ne. . MJ má větší přehled i rozehrávku. . v dynamice zase na Láďu ztrácí.. je fakt, že Volešák když přišel do hry, tak lítal do všeho a tým povzbudil. . Nejlepší byl jako volnej záložník, podhrot ale tam vidim podobně Černýho, kterej je je technicky vybavenější. Je fakt, že doplatl na to, že byl první posilou, kdy se v moc nedoufalo. .

          • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2008 19:15 |  
            0 0

            Ano četl jsem to, ohledně té odpovědi o trenérských chybách mě dost zklamal. Co se týče výměn Pudil/Dočkal. . Tomu ze směju. . Co měl odpovědět? Ttohle přece nemůžeš brát jako definitivu. Ohledně těch tří. . já to pochopil tak, že Dočkal a Necid se vrátí a Jablonský bude ještě hostovat, ale jak říkám. . to není na nás a o všem se bude jednat, nicméně podle vyjádření Doležala bych předpokládal, že rozhodnutí je na Slavii a KJ a Liberec to silou prosadit nemůže. My dva s tím nic nezmůžeme, tak si počkáme, jak to dopadne. To s Matejem je podle mne kačka. . bylo to na prefutbale stím, že mu končí smlouva, ale má ji až do zimy a nečekal bych, že zamíří do Polska. . To už spíš Řecko či Kypr, kde je o něj tradičně zájem. Piták by byl zajímavý, ale asi to moc reálné není. Zajímavější by pro mě byl návrat Štěpána Vachouška, který myslím taky bude bez smlouvy v Rakousku, ale podle svých slov by rád zůstal ve Vídni. Co se týče naší rychlostní hry, tak máš pravdu, ale KJ z ní podle mě slevil sám i když nemusel. . Stavěl např Toleskiho se Střihavkou k sobě a na lavici nchal Ivani či Blažka, podobně s Ferrym a Matejem, kteří seděli "za neshody" a pak ty jeho dva DZ. . to bylo bez rychlých stran opravdu bídné. Je ale pravda, že se zdravými Jandou, Šventem a Šenkeříkem by to stavěl určitě jinak. Na druhou stranu Pudil je hodně gólový a důrazný hráč a třeba do domácích zápasů by se jako alternativa hodil. . i s případným prolínáním s bekem (Frantou). Další věc je, že i jakožto povolaný na Euro je to přestupovej kauf a kdyby měl v lěté přes Slavii jenoum přestoupit na vlak na západ, hodně by se nám to vyplatilo.

            • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

              (host)     před 16 lety 18.05.2008 19:37 |  
              0 0

              U Pudila není jisté, že na EURO pojede, může ho nahradit Šírl. I když pojede, není jisté, že si zahraje. A kdyby nějaká zajímavá nabídka byla, už dávno by ho Liberec prodal. Navíc musíš počítat, že opce na něj bude dost drahá, takže pokud to nebude odchod za 100 mega a více, tak na tom nevyděláme. Navíc na jaře nehrál a přes Dušana nemá šanci. Takže na podzim ho může Jarolím točit na různých postech, pro které nemá předpoklady a jeho stagnace může pokračovat.

              Pokud jde o Doležala, nepřijde Ti nelogické, že jen Slávia si určí, na koho bude uplatněna opce? Nevěřím tomu, že Liberec nemá do toho co mluvit. Opce funguje tak, že je předem daná cena a je na klubu, zda ji uplatní nebo ne. Podívej se na Papadopulose, Cottbus měl opci na 18 mega a nevyužil ji. Proto neberu slova Doležala úplně vážně. To by v Liberci museli být naivní. Správně píšeš, že to neovlivníme. Můj odhad je, že Liberec uplatní opci na Dočkala a my na Pudila se Střihavkou. Jablonského pošleme na hostování. U Necida je možné vše, hostování, setrvání u nás i odchod do ciziny. A opci uplatníme i na Kubáska, tady bych byl proti. Je to průměrný brankář, máme Diviše a dorůstá nám generace kolem Berkovce, Valeše, Vahaly. Proto bych dal přednost jednomu zkušenému brankáři a Divišovi.

              • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2008 20:00 |  
                0 0

                No, já jsem hlavně po zkušenostech neberu za definitivní, co je opce. . Opce se říká čemukoli, ale podmínky jsou pak různý. . viz třeba ty předepsaný starty pro Pudila u nás. . Samozřejmě, že 40 mega bych za Dana nedal. . ale na jedný straně píšeš, že k Jandovi jsou potřeba kvalitní náhradníci a na stranu Šventa bys nechal jen Jablonskýho(jestli zůstane a KJ z něj nebude chtát beka) a Jardu Černýho. Hele, uvidíme. A když říkáš náhrada za Jandu. . aby tam byli připraveni Vácha a Dočkal. . zdá se to logické, ale právě to, že byli 2-3 náhradníci vedlo k tomu, že chtěli zkusit štěstí jinde. . Kubáska hodnotit nemůžu, ale rozhodně bych neodstrkoval Diviše, kterej má talent. . tak aby z něj nebyl druhej Slavík. .

              • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                (host)     před 16 lety 18.05.2008 20:04 |  
                0 0

                Nastavení opcí nezná nikdo, půl roku se průběžně objevují z protichůdné informace. Nedávno se zase liberecký mluvka Váňa nechal slyšet, že opce u Pudila vlastně není opce, ale předkupní právo. Takže pokud za Pudila někdo nabídne 100 mio., tak Liberec má povinnost jej nabídnout Slavii ze 100 mio. a pokud Slavie odmítne, může ho prodat ven. Naprostý opak pak zazněl ze Slavie - opce je cca 25 mio. + % z prodeje.

                Předpokládám, že přesně to nikdo neví ani u Dočkala. Ale mě zase přijde nelogické, aby Liberec mohl levně získat bez jakýchkoliv podmínek Dočkala, zatímco Slavie by musel vytáhnout za Pudila a Blažka těžké miliony a to ještě pod podmínkou, že se hráči musí objevovat v sestavě (jako tomu bylo u Pudila v LM). Nikdo (Jiřího samozřejmě nepočítám) ani nebyl schopen říct, jestli tyhle transakce jsou navzájem nějak provázané nebo ne.

                • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2008 20:45 |  
                  0 0

                  Souhlas. . 100% čili počítm, že pokud se někdo zabejčí, tak všichni poputujou do mateřskejch klubů. Jen škoda, že Gecov už je natvrdo.

                  • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                    (host)     před 16 lety 18.05.2008 20:56 |  
                    0 0

                    S tím Gecovem - já bych řekl, že to až taková škoda nebude. Pokud odešel za nějakých 6 mega, o nichž se mluvilo, tak to je dobrej obchod. Je to slušnej hráč, ale teď by neměl nejen na základ, ale ani na kádr áčka (přes Suchýho, Tavarese, Abrahama a v době, kdy odcházel ještě Švece) a nemyslím si, že by se do budoucna zlepšil natolik, aby si Slavie nemohla dovolit na jeho post lepšího.

                    Co se týče těch opcí, tak fakt těžko říct. O Pudila bych stál jen z obchodního hlediska (ideální by bylo ho podepsat a krátce na to prodat), protože přes Šventa se do základu nedostane. Ale na jaře toho moc nenahrál, takže jeho cena nebude buhvíjaká a když k tomu připočteme % Liberci, tak na něm vyděláme jen těžko. Navíc si neumím představit, že budeme kupovat hráče za 25 mega, aby seděl na lavici, kde poslední dobou Pudil je. Blažek si svůj odchod asi podepsal sám, když si to není schopen v palici srovnat, tak se holt nedá nic dělat, i když fotbalově na Slavii (a to na základ) jednoznačně má. Vácha už je zpátky, takže to už máme 3 ze 4 zpátky ve svých klubech, no a zbývá Dočkal :-) Někdo tady nedávno psal, že se v téhle věci jedná atd., takže předpokládám, že to nebude jen o tom, jestli se Liberec rozhodne uplatnit opci nebo ne. To by pak nebylo o čem jednat.

                    • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2008 21:11 |  
                      0 0

                      Já bych právě po odchodu Švece raděj než s Abrcem (nic proti) operoval s Gecovem. Od MS 20 se mi líbí čím dál víc.

                      • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                        martyni (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2008 21:53 |  
                        0 0

                        Panove zajimava debata, s vetsinou nelze nez souhlasit, hlavni je pro slavii, ze ligou mistru, titulem a hlavne tim krasnym stadionem ziskala tuhle sezonu obrovsky jmeno a prestiz, za slavii by urcite chtela hrat spousta hracu, je teda treba dobre vybirat, kazdy ma asi trochu jiny oblibence, ja myslim ze slavie se urcite muze oprit o Vaniaka, Brabce, Suchyho, Krajcika, Drizdala, Sventa, Jandu, Smicra, Senkerika, Toleskiho, kdo dal, to je otazka, je tam spousta hracu, u kterych jsem na vazkach. Kazdopadne bylo i vcera videt, ze pres tu bidu jsme si vytvorili mnohem vic prilezitosti, nez kdyz stred zalohy hrali Abraham a Tavares. Treba z Belaida by mohl byt zajimavy hrac, byt jsem mu dlouho moc neveril. Abraham - pro me ano, ale jako defenzivni zaloznik. S temi opcemi to muze byt otevreny, urcite slavie muze treba s libercem jednat a misto Dockala nabidnout jiny hrace, treba Volesaka, Jarolima, Ivanu (to by asi musela byt opet akce dva za jednoho, ze), popr. navrat Pudila, Blazka, ve hre muze byt dost variant. Borek je podle me trochu hrac typu Pudila, ne tak rychly a pracovity jako Svento a Janda, ale zas je produktivni, samozrejme je treba mi oba typy hracu, byt u me vitezi hraci jako prave Dusan a Petr Janda, kteri maji velke predpoklady dostat se do evropy, maji rychlost, silu v soubojich. Cerny se musi zlepsit, konecne urcite poznal, ze hrat za slavii je neco jinyho nez za Budejice a ze se na hrace kladou etsi pozadavky, musi jeste ukazat, co v nem je. MJarolim proste musi zlepsit fyzicku - rychlost a odolnost v soubojich, je-li toho schopen, jinak muze bejtr jedno, kde nastoupi. Urcite bych byl spis pro Necida, nez pro Strihavku. Ivana, proc ne, Bergra bych bral, Gebre - nevim. Ale asi by to chtelo vytvorit nejaky kompaktnejsi tym, letos - musime si pripustit, ze jsme meli velky stesti, tak doufejme, ze budeme hrat dobry fotbal, ktery ziska pro slavii respekt i v evrope.

                        • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                          (host)     před 16 lety 18.05.2008 22:51 |  
                          0 0

                          Celkově souhlasím, k těm, o něž se lze opřít bych i přes jarní výkyvy (ostatně kdo je kromě Šmicera neměl že) řadil i Tavarese. Vím, že tě tím trochu popíchnu, ale podle mně je rozhodně mezi třináctkou stěžejních hráčů.

                          Pokud jsme tu rozebírali kádrové změny, tak z hlediska tvorby mužstva asi budeme muset opět rozlišovat dvě varianty - s LM a bez LM (viz letos dodatečný příchod Pudila).

                          • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                            martyni (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2008 23:04 |  
                            0 0

                            ale vubec ne. Tavares do tymu urcite patri, jen pro me proste bude tou pravou oporou, az bude zodpovednejsi, zjednodussi hru a bude hrat vic dopredu, a tim lip vyuzije nespornej talent, kterej ma.

                            • Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

                              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 19.05.2008 09:15 |  
                              0 0

                              Na podzim určitě, jaro bylo na houpačce. Jako skoro u všech.

  20. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    Markus     před 16 lety 18.05.2008 18:47 |  
    0 0

    Tak tohle byla sezonu snů. Návrat do Edenu, na nový stadion a ještě na něm slavit titul v lize. Jako bonus účast v LM kde jsme až na prohru na Arsenalu předvedli solidní zápasy. Všem v klubu za to velice děkuji, i pro fanouška je to moc moc moc příjemné :)

  21. Re: Slavia je mistrem ligy!!!!

    (host)     před 16 lety 19.05.2008 10:57 |  
    0 0

    Mám dotaz, resp. prosbu - nemáte ten zápas někdo nahranej na DVD? Rád bych ho měl v archivu, ale technika selhala. Díky

    Karlik003@email.cz

  22. Ke kontrolam na stadionu!

    (host)     před 16 lety 19.05.2008 18:47 |  
    0 0

    Nebudu se uz vyjadrovat k ty uzasny sezone, kde byla jedinou malinkou chybou brzka prohra s Lisni v poharu. Diky Karle!!!
    Chtel bych spis touhle cestou vzkazat vedeni Slavie, ze jsme s prohlidkami na stadionu pri vstupu zpatky tam, kde sme byli pred derby. Po nem sice par zapasu byla prohlidka skutecne dukladna, ale to co predvedla poradatelska sluzba v sobotu je opravdu zarazejici, obzvlast pri podminkach, ktere v Edenu panuji(nejsou ploty apod). Chci timto tedy apelovat na vetsi kontroly pro vetsi bezpeci nas fanousku, i hracu. V neposledni rade je to taky prevence aby nam kotel zase nezavreli. Mate k tomu co rict?