Publikováno: Pondělí, 02.02. 2009 - 23:09:37 Publikoval: jane Téma: O Slavii
Do Slavie přichází na roční hostování devatenáctiletý útočník Tomáš Pekhart z anglického Tottenhamu.
Avizovaný příchod exslávisty Tomáše Pekharta se stal skutečností, Pekhart bude ve Slavii hostovat do 1. ledna 2010. "O Tomáše jsme usilovali od léta 2007 v každém přestupovém obbdobí, takže jsem moc rád, že tento čtvrtý pokus konečně vyšel. Rád bych také poděkoval společnosti ISM, která Tomáše zastupuje, protože nám v této věci velmi pomohla. Věřím, že se Tomáš ve Slavii rozehraje a ukáže svůj potenciál, který je podobného charakteru jako má Tomáš Necid," uvedl generální ředitel Slavie Petr Doležal. Právě s Necidem tvořil Pekhart útočné duo nejen ve Slavii, ale i v juniorských reprezentacích.
Tomáš Pekhart je odchovancem Sušice, do Slavie přestoupil v roce 2003 a do Tottenhamu v červnu 2006 za zhruba 30 milionů korun. V tomto klubu se neprosadil, poslední půlrok byl na hostování ve druholigovém Southamptonu, kde hrál. Kluby se dohodly, že nebudou zveřejňovat cenu za hostování, které je bez opce.
S příchodem Pekharta je jasné, že kádr opustí některý z útočníků, který odejde na hostování, zřejmě do Olomouce.
je to mozne, ale moc bych to s tim odchodem utocniku neprehanel :) dost nam oslabila zaloha ve stredu (Volesak, Tavares) i prava strana (krajcik). Zalezi take na tom, jestli senki chce prodlouzit nebo ne, pokud ne, do ostravy bych ho poslal...
Do Ostravy Šenky asi nepůjde... :-) Uvidíme, uvidíme. Ale jak jsem věřil, že Pekhart přijde, jak jsem loni v zimě věřil v Toleského, i když tu Jiří psal cosi o tom že už podepisuje pomalu smlouvu v Německu, tak teď věřím v tyhle dvě hostovačky. Pokud po Ostravě chceme Marka, asi jednoho útočníka jí budeme "muset" poslat, má s nima problémy. A když Kubíček tvrdí, že v případě odchodu Hubníka je domluven s náma na příchodu jednoho útočníka, tak mu věřím docela. A nejlogičtější mi z těch všech útočníků co máme, přicházejí v úvahu Goce se Šenkym
Kdyz uz i Jane pise, ze utocnik pujde na hostovani zrejme do Ostravy, tak se snad opravdu nejaka dohoda rysuje.
Za Pekharta jsem rad, mame za male penize na rok utocnika, ktery ma potencial tymu pomoci. Nevydelame na nej, ale na druhou stranu dostaneme kvalitu za male penize. Jsem zvedavy, jestli poleti do Dubaje za tymem a nebo bude tyden trenovat v Praze.
Ackoli to nebylo v umyslu, tym se obmenil dost podobne jako loni v zime (opet prisli alespon tri ofenzivni hraci, nekteri na hostovani). Tak verme, ze hra bude vypadat lepe nez loni a vysledek bude minimalne stejny... :o)
Určitě bude Tom přínosem.Oni ti naši útočníci mohou hrát klidně i v záloze,třeba Ivana nebo Šenky a Besta to už hráli.Litteri je slouhodobě out,teď je nakoplej i Černý,ono to s tím množstvím není zase tak divoký.Myslím,že Goce půjde do Ostravy nebo Olomouce.Hlavně teď potřebujeme 1-2 lidi dozadu.Možná,že by kromě Marka byl na DZ dobrý i Gedy,je to dříč.
Dříč to je, ale nevím, jak je na tom s výkonností. Na Duklu nechodim. Každopádně Ford i Besta pořád doháněji kondici, to taky může hrát roli. Vzpomeňte na přípravu, kterou vynechal Belaid a jak šlapal vodu na konci podzimu. .
Gedyho určitě NE ! Viděl sem ho hrár párkrát za Duklu, nic moc, krom toho podle info, který tenkrát prosáklo to byl právě on a Dostálek, který totálně rozhádali kabinu, když nechodily prachy...
Jojo, to byl kokot, mýho kámoše držel letos na podzim ve Zlíně na hajzlu pod krkem a řval na něj "Víš ty kdo já jsem, já sem Ríša Dostálek !" doslovná citace.
Jane to psala v pozdni nocni hodinu po narocnem dni a tak zamenila Ostravu s Olomouci - takze ted je to opraveny na Olomouc - a vychazela jsem pouze z clanku na idnesu. Jane
Nejsem si uplně jistej, jestli vaše spekulace ohledně Marka jsou něčím konkrétním podložené. mě se to dost nezdá, Marek je v Ostravě docela za modlu, je to jako kdyby po nás někdo z ligy chtěl třeba Sucháče. Dost pochybuju, že by takovýho hráče pouštěli k nám a zda-li by on vůbec k nám chtěl.
Vácha je u nás taky za modlu:-) Jako chápat by se to dalo, jestliže maj teď Váchu a Hableho, tak ti jsou perspektivnější, ale Marek byl snad i kapitán jeden čas.. Uvidíme, já bych každopádně Marka hodně vítal a jak psal voki, Ostravu tlačí boty. Ale stejně čekám, že někdo do defenzivy prostě ještě přijde a ideální by byl univerzál jako Marek(a jako byl považovanej i Laty, ale.. )
zdravim, jj, ale pritahli zpet Keana na posledni chvili pred koncem jejich prestupoveho obdobi. asi diky tomu mohl jit Pekhart k nam..
jinak, nevim, co od toho cekat. doufam ze nam pomuze a bude davat goly. Problem je, ze nebude nas a ze ho vychovavame pro nekoho jineho..moc koncepcni to neni, ale kdyz da za rok aspon 15 golu, budou spokojeni obe strany..
Ekonomicky to koncepční není, sportovně to bude dobré a já si myslím, že se ho stejně budou snažit přetáhnout (pokud přesvědčí) a třeba v létě se ke stolu vrátěj. A jak naznačuje voki, tak třeba už bez Pasky..
vždyť řikam, pokud se chytne a ja verim že ano, bude spokojenost na obou stranách..Jen by asi bylo moc odvažné čekat podobné brankové hody jako v případě Necky..na druhou stranu bude mít Peky velikou motivaci, bude makat a snad bude posilou..
Ahoj Slimáku,
proti opci byl Tottenham i Paska z logického důvodu.
V létě je MS do 20 let a Pekhart se může zhodnotit.
Proto dávat teď opci před tak významnou akcí by byl ekonomický nesmysl.
Pekhart se už do Tottenhamu s velkou pravděpodobností nevrátí vzhledem k tomu, že Keane, Defoe, Pavljučenko a Bent mají dlouhodobé smlouvy.
Jde o to, kde za rok Pekhart skončí a za kolik.
Paska ho bude chtít dostat do bundesligy, spousta klubů potřebuje útočníky, Hertě v létě odejde Pantelič, Stuttgartu pravděpodobně Gomez, Dortmund shání útočníky, podobně další kluby.
Přesto si myslím, že roční hostování hráčů typu Pekharta, Kazengy z klubů jako Tottenham, Newcastle, Inter může být výhodné pro všechny strany.
Hráč může pravidelně hrát ligu i poháry a vykopat si lepší angažmá, Slávii zase výkony hráče můžou pomoci k titulu i postupu do LM a současný klub zase zhodnocuje svou investici.
Rok bude pro Pekharta maximum podobně jako u Necida, pak to vidím na lepší soutěž jako bundesliga podobně jako u Fenina.
Hostování bez opce může být přínosem pro všechny strany.
Uvidíme na jaře.
Nehledě na to, že konečně je tu to, o čem se mluvilo před dloooouhými lety... že z Tottenhamu k nám budou chodit na hostovačku mladí, talentovaní hráči:)))))))))
Ale mám dojem, že angažování Litteriho jsi v létě kritizoval.. To MS v létě je logické, ale nic nevím dopředu. Stejně jako s Váchou aj. Ještě ani není jisté, že je tam vůbec pozvou atd. Hudba budoucnosti. Je dobře, že teď můžeme s Pekhartem rok pracovat a věřím, že přinese do zápasů i tréninků to, co se naučil v Anglii a inspiruje ostatní (hlavně kluky z béčka).
Tak Pudil splnil stejnou roli jakou čekáme od Pekharta.
To, že tam byla opce, nic neřešilo.
Všem bylo jasné, že vzhledem k její výši, je málo pravděpodobné její uplatnění.
Osudy Belaida a Litteriho jsou trosku podobne. Proto si myslim, ze neni vubec vyloucene, ze Litteriho nakonec v lete angazujeme, zvlast pokud se nedohodneme s Toulouse o Fortovi.
Rozdil ale vidim v tom, ze v dobe, kdy jsme Belaida kupovali, uz jsme vedeli, ze je to kvalitni hrac, na jare nakonec zahral a vyborne. O Litterim zatim nic moc nevime a pochybuju, ze by mohl nastoupit do nejakeho zapasu do konce sezony.
O Litterim vime, minimalne KJ o nem vi. Hral par zapasu za becko, za acko v jedinem zapase v zakladu dal jeden regulerni a jeden neuznany gol. Uvidime, jestli do konce sezony bude zdravy a bude moci odehrat aspon za becko par minut.
Jako KJ mozna, ale ja to video nevidel:-))). Nechci ho furt podcenovat, ale pro mne je jeho vykonnost zatim nejasna. Takze nekdo mozna vi, ja ale nemuzu o nem v zasadi rict nic pozitivniho ani negativniho, videl jsem ho jeden a pul zapasu a vic informaci o nem nemam...
Nikde není psáno, že se pak příští zimu nemůžeme dohodnout na přestupu. Jo, bude hrát v létě na MS 20, ale pak tu ještě bude celej podzim, v tomhle máme výhodu. A klidně to může dopadnout tak, že když se tu "zabydlí" v sestavě a bude mu to střílet, tak že ho můžeme pak za nějakou částku koupit. O Belaidovi se taky tvrdilo, že se v létě asi horkotěžko vrátí :)
Jenže Belaid na jaře vůbec nehrál, nebyl ani na africkém šampionátu, takže těžko mohl čekat nějaké zajímavé nabídky.
U Pekharta to může být jiné, pokud bude pravidelně hrát a prosadí se i na MS v Egyptě.
Já si myslím, že Paska ho bude chtít za rok dostat do bundesligy, kde má dobré kontakty a takto to udělal s Rosou.
Roční hostování v naší lize vidím jako maximum možného.
Taky se může nedejbože zranit a Slavia bude jediná, kdo ho bude příští zimu chtít. Myslím, že tohle roční hostování je naprosto super a za rok se uvidí, zda by z toho nemohl být i přestup...
Podívejte, pro Pekharta to je obrovská příležitost prosadit se. Jako Necka. Ten řekl, že chce-li se prosadit v západnívh ligách, musí prorazit nejprve u nás. Pokud to nezvládne v české lize, nemá smysl, aby to zkoušel jinde. A on první krok zvládl. Totéž platí pro Pekharta. Pokud se prosadí u nás, má naději, že to zvládne časem i v zahraničí. Pokud ne, bude jen průměr. Takže si myslím, že se bude sakra rvát o místo v základu. Necka je mu příkladem, jenže on má teď konkurenci větší - Fořt, Besta. A natom i Slavia vydělá - doufám.
Na druhou stranu, koukni na to, jak proti nám v přípravnejch zápasech soupeři hrajou. A jak pak bude hrát Zlín, Kladno, jak naštěstí máme už oba zápasy s Příbramí za sebou, jak hrává většina ligovejch mančaftů proti nám - "zabezpečená obrana", proti níž je prešovskej beton kolikrát jen slabej odvar... :) Teď to trochu přeháním možná, ale skutečně si myslím, že dávat góly v přípravě kde jde o "nic" (maximálně tak psychickou pohodu a případně boj o sestavu) a v lize, kde jde o hodně (body do tabulky -> boj o titul -> boj o miliony z LM) je trochu rozdílné... A to, že mu to střílí nyní neznamená, že mu to střílet bude i v lize.
Ale jinak, jak bys postavil útočníky? Já, za předpokladu že Goce se Šenkym půjdou na hostovačku, bych základ dal Fořt-Pekhart :)
Já bych postavil Šenkyho k Pekhartovi, ale podle výsledků teď k Fordovi. A za ně klidně Ivanu nebo Bestu.
Jinak Teplice hrály prasáckej beton. . jinak neuměj, Buduyonkor nám nasimuloval Ostravu a Lokomotiv Kladno a všem dal Ford góla:-)) Teď přijde ještě derby a Bolka:-))) Jasněže je to jiný než naostro, ale dobře, že mu to padá.. je vidět, že s tou nevyhraností to nebude tak zlé, ale je fakt, že má hlavně kliku a sebevědomí. Jinak by to nerval z voleje třikrát za poločas:-)
Já bych to normálně postavil Goce-Peki, Besta, Šenky, Fořt a Ivana by se pak točili na střídání... Ale vzhledem k přípravě a k tomu, že Goce podle mě odejde asi na hostovačku, bych v základu nechal toho Fořta, když mu to teď ještě pálí... A k němu zezačátku asi Besta nebo Ivana a později, až dožene manko (jestli nějaké má) Peki. Ale jsou to příjemné starosti řešit, kdo z těch x útočníků tam bude hrát (plus nezapomínejme na variantu s Jandou či Dušanem v útoku :-D ) než když by se řešilo jak to udělat, abychom mohli hrát aspon s tím jedním ...
..ano ..ale stejne tak to neznamena ze mu to nebude strilet...to je proste hrozna uvaha, nezlob se na mne...
to je proste stejny jako kdyz tu lidi tvrdi, ze pekhart nehraje ale protoze byl hvezda mladeznicka, tak bude davat jeden gol za druhym!
..vse ukazi az ostre zapasy,..do te doby jsou to vsechno jen nejaky uvahy a a nic z toho a vetsinou to sleduje akorat sympatie dotycneho pisatele..tedy ti co maji radi pekharta budou psat jak je super..a fort naprd a obracene!!!
kazdpopadne pro utocnika je dulezity kazdy gol, i v priprave.. teda aspon si to myslim, pro jeho sebeduveru. takze fordovi to urcite pomuze, kdo bude lepsi v soubojich v lize, to ukaze cas.
Neznamená to, to máš pravdu. Ale známe naše útočníky, vystřílejí si prach v přípravě a pak do ligy jim ostrá munice nezbude (nejen slávisti, ale celkově Češi tak nějak). Aspoň, že těch útočníků máme tak hodně:)))))
hmm, to je fakt uvaha lukáši..kdyby goly v priprave nedaval, tak reknes, ze je znat, ze dlouho nehral a ze nam nepomuze. kdyz goly dava, je to o ahoda..samozrejme, ze je neco jineho davat goly v priprave a v lize, ale dej mu sanci a hodnot az po tom, co forda uvidime v souteznim zapase..
a stejne tak muzu rict: a to ze mu to strili ted, neznamena, ze by mu to nemelo strilet v lize a je to naopak slibný náznak toho, že se chytne a bude oporou
ja myslim ze fordova produktivita je pro vetsinu z nas prijemnym prekvapenim. samozrejme to nelze precenovat, ale ani podcenovat, pripravny zapasy vzdy neco naznaci.. byt ja osobne vic verim spis pekhartovi, ale kdyz to tam fordovi takhle pada, je to celkem silnej argument pro zakladni sestavu!
Ano, pod tohle se člověk může podepsat. Jen maličkost - bude zajímavé, jestli někdy v přípravě vedle sebe nastoupí Fořt s Pekim, komu to půjde líp, kdo z nich bude vytvářet prostor pro toho druhého, vázat na sebe obránce, komu to bude střílet... Ono taky je pravda, že není důležitý jenom aby dával góly, ale když na sebe dokáže ten útočník navázat šikovně dva obránce, tak uvolní prostor svému kolegovi z útoku a ten může střílet... A v tomhle vidím obrovskou sílu v Gocem.
slaviatore, venuj se radši něčemu užitečnejšímu. jak už tady přede mnou někdo trefně poznamenal, fotbal si viděl tak maximálně z vlaku, tak se laskavě zdrž tvých moudrých soudů. a nebo ještě lépe, zkus ten fotbal hrát, protože ten, kdo do balonu kope jako do brambory, nemůže některý věci dost dobře pochopit. zdar
Už jsi několikátej co mi podsouvá, že si myslím, že to je náhoda. Řek jsem někdy, že to je náhoda? Nikdy. Jen mám obavu, aby ty góly střílel i v lize. Ono jako když na začátku sezony vstřelil Tijany myslím v šesti zápasec šest branek a Necka to samé, tak se dalo těžko očekávat, že jim to vydrží dýl a že za třicet ligovejch kol tak nastřílejí třicet branek. Ale když to někdo napsal, bylo to taky tak, že si snad myslel, že to je jen náhoda..?
z toho mi moc neplyne, jestli si neco noveho o da silvovi zjistovali nebo jestli tim jen zaplacli posledni radek clanku, kdyz si na nej vzpomneli. Ja bych spis veril naznacovani Franty Cipra, ze se jeste neco stane, tak jsem zvedav, co to bude..
...to je ale asi bohuzel z rise snu. Patri prinejmensim (dulezitost teto posice ponechana k uvaze) k nejoblibenejsim fotbalistum na slovesku. Bohuzel asi nezaplatitelnej. Mel jit do Middlesbrough,....nejak to vysumnelo. Moje informace je jen od kolegy, ktery (navic tak na pul) sleduje sloveskou ligu, .... (mozna proto, ze je slovak :D). Poklada prestup tohoto hrace do Slavie za nesmysl. Tak si vyberte :) mart
Ford mi přišel,když byl před lety u nás, docela jako nešika.Takový chlápek před branku,aby do ní trkal centry,ale jinak nic moc.Teď to vypadá,že šel venku hodně nahoru.Kéž mu to vydrží!
Dobrého dne přeji,
jsem moc rád, že se povedlo dotáhnout T.Pekharta. Už to, že vyloučil možnost jít k "rudochům" na Letnou ho ctí. Jen jsem trnul, aby se to na poslední chvilku celé neposířilo. Pan (zz) mi určitě potvrdí, že ani v Ostravě to neprobíhá hladce a je to tvrdý byznys. Uvidíme. Jsem moc rád, že zranění V.Šmicera není vážné. Teď jen ten Mára Suchý, tam bude ještě asi lapsus. Brabec na prví kolo nebude a Mára si pořádně nekopl. A Plzeň s Horváthem, to nebudou body zadarmo. Osud Goceho se zdá asi ve Slávii naplněn. Šenkeřík je pro nás daleko platnější a universálnější. Olomouc u nás opravdu klepe na vrata, nemají útočníka a nabízejí Rossiho, to je také DZ. Ale necháme se překvapit, něco (nebo někdo) je ve vzduchu. Rudoši trošku znervozněli a Chovancovi ulítl další ptáek z hledáčku. To víte, Řepka je ice "silný na míči", ale uteče mu i šnek (když si okolo něj hodí míč dopředu). To bude "mazec" v derby. Řepka a Besta. Tak se tu tolik nebijte. Slávie je radost.
Když jsem se dnes dozvěděl, že zemřel i ten druhý chlapec ve Zlíně, tak to je důvod ke smutku a zamyšlení o lidském utrpení a neštěstí. Sokrates55
Jenom aby ten Šenky prodloužil...Suma sumárum, Goce je ze všech našich útočníků i přes neustále omílaný zabijácký instinkt nejlabilnější psychicky a nejnáchylnější ke zraněním (Šmícu nepočítám), mě osobně navíc začal štvát svým přístupem na hřišti.
Když se ty útočníci tak omílají, to jsou místama fakt šílený spekulace. Vždyť jde především o Slavii, ne? Takže mě je úplně jedno kdo bude góly dávat, hlavně ať to tam padá. Klidně ať dá Tijany dalších osm, to by byla paráda.
Nevím jak vy tady všichni, ale já odpočítávám dny do prvního přáteláku v Edenu...
Mimochodem, kdo uletěl Chovancovi? Kromě včel, samozřejmě :-)
Přeci Pekhart,
vždyť s. Chovanec s ním natvrdo počítal. Proto pustili Doška. Teď mají pouze 4 útočníky - Holenda, Bony, Kadlec a Kulič, no a ten rakouský stoper je údajmě zraněn. Sokrates55
Aha, já bral Pekharta do Sparty jako spekulaci a vzhledem k okolnostem mě to nijak nevzrušovalo. No tak to je dobré :-)
Ještě k tomu Šmicerovi, on je to pozitivní element nejenom v kabině, ale hodně i na hřišti, mám na mysli vliv na rozhodčího. Už to bylo několikrát vidět.
tak ono to bylo s pekhartem a spartou opravdu tak horke? zajimave a mam radost..
s Rossim me to take napadlo, je to kvalitni hrac, ale nevim nevim, na Slavii to moc nevidim..
Ahoj Sokrate,je to opravdu hrozný s těma klučíkama.A naše problémy a starosti,jestli Goce,Milan nebo kdo,se náhle jeví jako nanicovaté.
Fotbal je krásná hra,když se to umí,ale pořád jenom hra.
Upřímně jsem věřil daleko více Pekhartovi, nebudu zapírat. A Fořt zatím mile překvapuje. Neříkám, že je to náhoda, ale říkám, že určitě mu to nevydrží celé jaro... A že brzy přijde období, kdy ty góly přestane dávat. Stejně jako to období bez gólů měl na podzim Necid. Stejně jako ho má už jak dlouho Ivana, Šenkeřík.
Hele už jsi toho čerta namaloval, tak mu furt nepředělávej rohy.. Prostě Fordovi to pálí, ale trefujou se i další a to je dobře. Navíc jak poznamenal KJ zápasy byly doteďka víc zpestřením, počínaje Charkovem začnem trochu pilovat taktiku a hru.
Kupodivu zase KJ na to nemá až tak odlišnej pohled moc, taky tvrdil v nějakým rozhovoru, že ho až tak moc nezajímá jak to pálí teď, ale důležitý bude, jak to bude pálit v lize...
http://moravskoslezsky.denik.cz/fotbal_region/20090202_fotbal_marek_banik_rozhovor.html
Rozhovor s Tomasem Markem, vypada to u nej na nominaci do repre a naopak o nejakem prestupu vubec nemluvi, spis o tom, co vse chce s Banikem dokazat.
to bych moc neřešil, viz krajčík atd. možna se ostrava snaží šroubovat cenu přes media, když se mluvi o repre.. zatím tedy jen v moravskoslezském deníku...
Priklad s Krajcikem je trefny, to je pravda. Ale te repre bych i veril, Rada chce dat sanci nekolika novym hracum, mozna se dostane prave na Marka, kdyby byl zdravy, tak mohl byt nominovan i Suchy.
Hm, zdravím Vás Quelhare.
Hrátky o přestupech vrcholí, dneska Vám šíbři zapřou, že s někým jednají a zítra je to hotové. Nebo naopak. Bohužel mám informaci, že se to v Ostravě zadrhlo. Tak teď nevím, co dodat a kdo to kde šponuje. Ví, že jsme prodali Mickaela a tak jsou v tom prostě prachy. Sokrates55
Také Vám přeji pěkný den pane martyni,
víte sám, jak nerad jdu do spekulací, je to ošidné. Zase na druhé straně, aspoň nám uteče čas, než to zase vypukne. Letná vypouští takové ty balonky, že jako ještě není rozhodnuto a že bodík po bodíku nás doženou, uhlobaroni zase do toho půjdou "Ty pi...o". V Mladý Boleslavi bude asi smutno. No naši kluci to doufám tentokrát vydrží a jak říkal Luboš Kubíků, teď bude záležet i na nás, jak jim v Edenu pomůžem a poženeme je svým fanděním za dobrými výsledky. Věřím, že náš "krásný pan Strašák" vymyslí dobrý choreo a slogany (prosím hlavně né... to pyro) a kluci budou vědět, že "vždycky jsme s Vámi".
Sokrates55
To je jasne, vsichni kdo to sledujeme, tak vime, jak se situace rychle meni, proto kdyz nekdo prijde s takovouto informaci, tak je prijemne, ze vime neco vic a mame o cem spekulovat, ale snad kazdy ma na zreteli, ze to vyjit nemusi. Marek by byl fajn, mozna i Ostrava a duvod ho prodat, treba potrebuje penize ci utocnika jako sul, no a kdyz ne, svet se nezbori, mame dost kluku, kteri neco umi. Co se Boleslavi tyce, mozna bych ji nepodcenoval, Rajnoch je sice velka ztrata, ale mohou byt dobri i bez nej.
Zdravím Vás, pánové, tak Marek není zboží, co roste na každé louce, co si budeme povídat, ale já věřím, že s panem Ličkou se dá domluvit, Doležal koneckonců taky umí i nemožné:-) Budeme asi muset trochu přitlačit, ale jestliže je to o hráčské výměně (chtějí útočníka), tak by to mělo být jen v úrovni povinných tanečků a drahot. Rossi je pro mě trochu neznámá, nemyslím si, že by měl být hned takovým tahounem jako Marek, ten je navíc hodně univerzální, to se prostě počítá, kor v naší situaci.
Jinak teď jsem zjistil, že Šenky k nám přišel na dva roky s opcí, takže v létě by nic hořet nemělo.
Zajímavé je, že prý měl v r. 2006 i nabídku od nás, ale pak skončil v Baníku. Samozřejmě je to pro ně důležitý hráč, ale věřím, že tam je naděje..
Důležitá je tato pasáž: Na vaše dva nejoblíbenější posty ale vedení klubu koupilo dvě posily. Jak jste příchod Jana Hableho a Lukáše Váchy vnímal?
Taky jsem na to pomyslel, že to jsou kluci, co hrají na mých postech (usmívá se). Mám z toho strach, ani zatím nevím, kde se mnou kouč počítá. Ale oba to jsou kvalitní hráči, kteří nám, věřím, pomůžou.
K tomu přičtěmě potíže Ostravy s útočníky a myslím, že by to mohlo klapnout. BTW s útokem maj problém všichni kromě nás. . Sparta, Olomouc, Ostrava, Bolce se teď 2 zranili.. Buďte rádi, že je KJ tak prozřetelnej:-) Podle idnesu chceme i toho Da Silvu a označujou ho ne za beka, ale PZ. Třeba je to taky takovej univerzál i na DZ.. Ale taky je možný, že už sedí v letadle a tohle je jen kachna. (A na hotelu se mezitim prostřídalo dalších 15 Brazilců a zkusmo i tři Eskymáci:)) )
Eskymak? Rassisto! Rika se inuit, prece. To je skoro tak strasnej prestupek, jako kdybys rekl cernochovi, ze je cernej, nebo (nedej boze) cinanovi, ze je zlutej :). A mimochodem, byli tam ctyri (ti Inuiti myslim), ale bylo jim pry zima! (ta informace je neoficialni) :D.mart
Ahoj marte,
psal jsem Ti a díky za pozvání na kávu. Jinak doufám, žes byl v neděli na fotbale. Díval jsem se, jestli Tě tam neuvidím. Zpívat jsem Tě slyšel určitě. :)). Ten Toress je dobrej, viď. Kluk jeden ušatá. Sokrates55
Nevím jak v Anglii, ale tady jsou to furt ještě eskymáci:-))) A jinak je pravda, že byli čtyři, ale když se vybalili z kožichů, tak se zjistilo, že jedna z nich je eskymačka:) A to mi říkal jeden bafík a mám info a to je podstatný..
Já jenom doplním že pokoje měli naproti sobě (2+2, ve kterém byla eskymačka nevím). Ohledně Brazilců info nemám, akorát vím že dělali rámus (trénují sambu)
Bulldocku, a tu posledni informaci mas overenou od Jiriho? :-)
Jinak jsem z toho Marka trochu nervozni. Sice se zda, ze zde panuje vzacna shoda, jak je dobry a pomohl by nam (osobne musim rict, ze o jeho hre nemam zvlaste velke povedomi), ale nemuzu si vzpomenout
na nikoho, kdo by prisel z Ostravy (at uz do Slavie, Sralty nebo nekam v zahranici) a hral stejne dobre jako tam. Jeste dnes me desi vzpominky na Necase, o kterem sice vsichni rikali, jak byl v trenincich na Slavii o tridu lepsi, ale prisel zapas a byla to bida. Podobne Lukes, Matusovic, Bolf, Sverkos, atd. Snad tedy v Markuv prospech hovori, ze v Ostave je jen dva roky a neni tak zcela odtamtud.
JJ on je baník z Kladna.. tak na to musíme koukat:-))
Jinak info mám od paní Hamáčkový, která tam uklízí a to je světem protřenlá osoba. . jiří je proti ní žabař.. Ten jenom paběrkuje drobky, který ona pustí do světa..:-)))
Sambu můžu potvrdit..a bylo jich opravdu jen 15, ačkoli se mezi ně snažil vmístit i vyhlášený tanečník ze Stardance Míra Bosák, byl poměrně snadno odhalen :-)) (A ktomu jim zpíval Jirka Bosák jihočeskou serenádu:)
zase olomouc, mam jakesi mezery ve fotbalovem vzdelani.. to je zas kdo?:-))) tedy hraje v olomouoci DZ kascak nebo Rossi? Popr. tedy alespon napis, jak ho vidi Tva pritelkyne:-))
Rossi hral spis krajniho beka nebo krajniho zaloznika. A podle me jsou vsichni zaloznici v tymech od 6. mista v lize niz defenzivni, takze jestlize je Kascak zaloznik, tak je jiste defenzivni :o)
Já bych to viděl od 5 do 8 místa defenzivní, zbytek neschopní a nepoužitelní:-)))
Kaščáka fakt netušim. Olomouc má nicméně zajímavé hráče, trenér Psotka si vytáhl dobré juniory. A k nějakému kšeftu s nimi se asi vážně schyluje. Pokud bych viděl problém na LB jako voki, tak bych chtěl Heidenreicha, ale já si myslím, že nás tam už bota netlačí. Leda by uměl hrát i stopera.
Ano, na netradičním levém beku.
Pravého beka hrál Vácha, DZ Hable, což jsou jeho tradiční posty.
Zatím nedošlo k dohodě, uvidíme, jak to nakonec dopadne.
Třeba nepřijde nikdo.
Podobně spousta lidí nevěřila tomu, když jsem tu psal, že se Sparta zajímá o Pekharta.
Dnes to potvrdil Otava.
Budeme doufat pane (zz),
pokud si pamatuji, tak jsem s Vámi souhlasil (s tím T.Pekhartem). Jinak nám letenští lezli do zelí i s Necidem a teď nám klepou na dveře v Edenu znovu s prosíkem. Ale útočníci nejsou a nejsou.......... To je Vám docela fajn pocit, kdy bych se dočkal toho, že "rudý z letný" budou čekat až na to, co na ně zbyde. Ale radši šup zpátky z hrušky dolů. Poctivě makat kluci, to je naše cesta. Tak asi tak nějak, odpustě mi. To je ta "vácheň".
Sokrates55
Je to Sokrate skutečně povznášející,když rudá šlechta přilézá s prosíkem.Ale ještě mají peněz víc než my,alespoň to tak vypadá,když si můžou dovolit ty svoje primdony královsky platit.Proto pozor na ně ,hlavně je nesmíme připustit "k lizu ",i když letos udělají skutečně všechno pro to,aby ještě ligu vyhráli.Fotbalově na to zcela jistě nemají,ale všichni víme,co všechno dokáže jejich fotbalová "diplomacie",když to řeknu jak nejslušněji umím.
Sparta je v situaci, že by brala kohokoliv. Ale možná rozhodlo částečně co se týče Pekharta i to, že Sparta ukončila předčasně hostování Pečnikovi, o kterém Paska prohlásil, že má ještě před sebou budoucnost a že se o něm uslyší. Možná se Paska urazil a jednání se Spartou ukončil sám. Možná. Nevím. Tohle jen je zpětně, když se člověk něco dozví z médií, tak si něco může jen domýšlet.
Tak jsem si dal tu práci, a projel jsem všechny příspěvky pana Slaviatora za poslední dobu...Někdy jsem se musel maličko přemáhat, abych dočetl...Výsledek:
16.01. 2009 - 20:30:46 - Ale myslím, že ještě lepší než Fořt by byl právě Peki.
17.01. 2009 - 22:07:40 - Ale jestli bude "zabijáckej" útok Fořt-Šenkeřík, tak se asi máme na co těšit.
30.01. 2009 - 22:35:32 - Goce je o třídu vejš nez Fořtík
01.02. 2009 - 14:26:17 - Aby si nevystřílel prach teď všechen...
01.02. 2009 - 16:33:40 - U Pekharta bych ty góly asi čekal víc než u Fořta
03.02. 2009 - 15:52:13 - bych v základu nechal toho Fořta, když mu to teď ještě pálí...
03.02. 2009 - 15:58:55 - Jo, vzpomen si za měsíc, až to Fořtovi nebude střílet
Takže, Lukáši...Prostě nezapřeš, že jsi prostě proti Fořtovi..Sice to jsou náznaky, ale už to maličko přeháníš...Jinak jsem do tebe vrazil docela dost času, tak si toho važ
Nejsem proti Fořtovi. Ale pamatuju si, jak se strašně nadřel na ty góly a jak padaly. Ale hrál i proto, že tu nikdo jinak vlastně nebyl. Nebyl výběr do útoku jako je dnes. A pamatuju si, jak jsme byli všichni rádi, že jsme ho prodali. A dokonce za třicet milionů... A nepopírám, že daleko více věřím Pekhartovi. A kdyby dostal pořádnou šanci, že i Gocemu, kterej je ale asi na odchodu podle těch různejch náznaků. Bohužel.
Uvidíme, jak se Fořt prosadí. To ukáže, kdo měl pravdu. Když bude hrát ve většině zápasů na jaře a nastřílí tolik branek, co nastřílel třebas Ivana nebo Šenkeřík (jednu, dvě), bude to blbý, protože ty góly budou chybět. Musí hrát taky někdo, kdo nejen bude na sebe vázat protihráče, ale kdo bude i (pravidelně) skórovat. Jestli někdo dá deset gólů na tréninku nebo čtyři ve třech poločasech v přátelácích, tak to neznamená že ty góly dá i v lize proti Plzni, například. I když pravda, zrovna Pavel by se proti Plzni trefit mohl a dokonce měl :-)
Jooo, bylo by super, kdybych se mýlil a kdyby se Fořt rozstřílel. Ale nevěřím tomu. A raději než abych byl zklamanej z toho, že si od něho budu představovat deset branek za tu půlsezonu a on pak dá dvě, tak raději si představuju že dá jednu a když jich dá třebas pět, budu jedině rád.
Ale nezmínil jsi že to s tím prachem jsem nepsal o Fořtovi jen, ale o všech. Že není důležitý kolik kdo dá gólů v přípravě, ale kolik jich dá kdo v lize a ostrejch zápasech. Že v přípravě nám to žádné body do tabulky nedá. Nepřidá. V přípravě nebojujeme o titul a potažmo o LM.
Ale jak říkám, jen čas nás rozsoudí. Stejně jako se ukázalo, že bylo chybou pouštět do Liberce Dočkala, stejně jako se ukázalo že bylo chybou přivádět Abrahama. Jen čas ukáže, zda bude lepší Pekhart nebo Fořt. Já sázím osobně na Pekharta... Není na tom nic špatného, Ty zase na Pekharta nesázíš a sázíš na Fořta.
Ví o tom někdo něco nebo je to kachna? Věta "z hlediska finanční částky půjde pravděpodobně o největší zimní přestup v rámci Gambrinus ligy" mě docela děsí...
Tak ono se ani u nás jaksi moc nepřestupovalo že. To bude tak 10 milionů..
Ale proč ne, je mladý, ve Viktorce hrál pravidelně. Lepší než spoléhat jen na Cissého.
Vůbec si ho nevybavuju. Mno uvidíme,třeba to nevyjde a třeba se prosadí. Každopádně, jestli tim výrazným překvapením myslel Doležal Tohoto hráće, tak se to povedlo :-)) to by asi fakt nikoho nenapadlo.
Mno, nehraje špatně, střílí i... Je výhodou, že hrál v Plzni i v záloze s M.Jarolímem, relativně jsou sehraní už, jen by se to oprášilo. Mladej je, taky výhoda. Ale zda by měl na Slavii... nevím nevím teda... Na Slavii před třema čtyřma lety by měl určitě, na dnešní těžko říct:)
Ahoj Miro,
třeba Cisse všechny na jaře překvapí a bude hvězdou ligy.
Trapp je kvalitní hráč a hlavně levnější než Marek.
Na druhou stranu není univerzál jako Marek.
Částka může být 10 mega.
tak třeba beru trošku zpátečku s tím Cissém, vypadá to, že se začíná mátořit, aspoň podle chvály ostatních i samotného pana trenéra ale přiznej, že spoléhat jen na něj by byla hloupost, proto je dobře, když mu přibude konkurence. A Trapp, proč ne. A třeba přijde i Marek. V tom článku je psáno, že sháníme i posilu na stopera a Marek by navíc mohl hrát i toho beka, tedy další bolavé místo.
Po tom co přišel Fořt, a pak k údivu všech ještě Besta a Pekhart, bych i toho Marka, nebo jiného defenzivního hráče nevylučoval :-)
Trapp byl na podzim kapitánem Plzně, pamatuju ho ještě z Mostu, chodil na šestnáctou základku, do fotbalové třídy... Docela sympaťák, co ho tka nějak pamatuju zběžně... :) Myslím, že talent má, to rozhodně, ale nevím nevím, zda by dokázal plnohodnotně nahradit Tavarese. Možná prostě jen, že tím chceme zatlačit na Baník, že rozhodně nemáme zájem jen o Marka a jestli za něj chtěj tolik a tolik, že se můžeme kouknout i po Rossovi nebo Trappovi...
Do utoku at klidne nakupuje, ale kdyz bude mit pruchozi obranu a vyhrajeme 4:2, tak budu spokojeny. Koukal jsem se na statistiky Trappa a neni to spatne, pravidelna zakladni sestava, za podzim 2 ZK a jedna cervena, dve vstrelene branky. I ze starych online prenosu to vypada, ze strili rozhodne casteji nez treba Tavares.
Ano, Tavares perfektne branil, ale dopredu to nebylo nic extra. Krajcik to mel zase naopak. Takze kdyz ted bude Kaufman vice branit, tak muze DZ vice utocit - pravda, na to pak nepotrebujeme Trappa, to tam opravdu muze hrat i Belaid :o)
Hlavně se zrychlí naše přechodová fáze, protože Trapp si nehraje tolik s míčem jako Tavares, nehraje do stran a nevrací míče stoperům.
Hraje jednoduše, často se pokouší o střelu, cpe se do koncovky.
Tavares je zase lepší v množství vybojovaných míčů, v dynamice pohybu, je jiný somatotyp.
Ale ještě nikdo nepřišel, takže to jsou jen hypotézy.
Třeba nakonec přijde Marek.
taky koukam, ajax je tragickej..
co me hodne tesi, jsou vykony Heerenvenu. bohuzel jsem zadnej posledni zapas nevidel, ale vysledky jsou velmi slusny..zda se, ze hodne zapracovali na obranny cinnosti a švec je u toho, což je potěšitelný
Tak jestli je to hráč těchto charakteristik, tak to se mi trefí do vkusu. . berte ho! :-) Uvidíme. . třeba p. Kříž potřebuje zas nějakou korunu, aby mohl zase pučit p. Křetínskému a za těch 10 by nám ho nechal. A Borka k tomu..
... a Sparta (zadarmo, jako poděkování za ty prachy poslané přes Plzeň) Jeslínka. Protože než ho cpát na beka, to bude lepší, když u nás bude odkoukávat, jak se maká... a pořádně trénuje.. :-D
Ale třeba nakonec přijde Marek, může to být taktika.
A nebo přijde Trapp, pak Rossi a nakonec Marek jako měl přijít Pekhart a nakonec přišli Fořt, Besta a Pekhart.
A ještě Jeslínek.. to už vidim ty vzdechy, co s 9 útočníkama, do toho Lukáš to svoje..já vim, že Fořt dává jeden za druhym, ale vono mu to věčně nevydrží, nechal bych hrát Goceho..:) Ještěže je Dušan takovej univerzál. . to už by se potom taky mohl bát o flek. :-))
Já bych i koupil ještě Kollera... A dal ho do branky a hrál prostě s jedenácti útočníkama v sestavě. Koller se jako brankář v Dortmundu taky osvědčil, chytil i pokutový kop :-) Navíc oproti Vaniakovi je ještě perspektivní.. :))))))))))
Trapp, fakt je to takovy tradicni ligovy jmeno, ale asi bych o nem nedokazal mnoho rict..myslim, ze neni moc rychlej a mam ho zafixovanyho jako sedivej ligovej prumer...
Tak to i Hubáček, to není měřítko:-)) Jinak napadlo mě, že to může být součást taktiky jednání o Markovi, uvidíme. Hráče znám jako "tradiční " ligové jméno, ale jinak o něm vím prd, to se přiznám.
Zájem o Trappa jako lest k získání Marka?Tak to už je dobrá paranoia:)Někteří pánové tu s tím fantazírování už přehánějí.Někdo si vycucal z prstu,že Slavia má zájem o ostravského Marka a teď se s touto myšlenkou nedokáže rozloučit.Nechápu proč se tato informace(bez reálného podkladu)šíří internetovými diskuzemi jako mor.
Proč paranoia? Když se budeš zajímat o jednoho jedinýho hráče, ten klub to vyšroubuje nahoru. Když se budeš zajímat o tři hráče, tak ta cena nevyletí tak vysoko
odůvodnil jsem ti to v příspěvku.Někdo si ho vysnil a teď se nemůžete smířit s tím,že Marek není dostupný.Podobná fáma jako o kterou se dnes někdo pokusil na of.stránkách s košickým Matičem....
ale proč vysnil?! lide, kterým věřím a jejichž informace se casto potvrzují tady mluvili o tom, že se vedou jednání. to je vše a asy by bylo divný, kdyby o něj slavia nestála..
To víš, krysy to roznášej.. No, nebylo by to nic divného, Ostrava ví, že chcem DZ, že máme peníze, ale když nemusíme koupit nutně od nich, páč jednáme i s Plzní, nebudou šroubovat donereálna. A krom toho už to tu i bylo, třeba se takhle mátlo s Kušnírem atp.
Pane Malane,
máte pravdu. Nedokážu být tak nad věcí jako Vy. Vycucal jsem si všechno z prstu. Tu paranoiu jste si mohl odpustit. To není důkaz o tom, že máte pravdu. Přiznám se k tomu, ano hráč Marek by byl dobrý kauf. Já sám o tom, že jednáme o Trappovi, nevím a taky vědět nemusím, nejsem až tak VIP. Ale co dokážou šíbři ve fotbale, to už jsem měl možnost několikrát poznat. A aby to bylo úplné, vždycky jsem na to nakoc koukal jako blbec. Jediné, co je na tom pozitivní, je poznání, že to na mě stejně vůbec nezáleží. A to je dobře. Sokrates55
Zdravím Led Zep.Moje kritika nemířila na nikoho konkrétního.Vím,že sem s tím Markem někdo přišel,ale už bych se nedopátral kdo byl první.Jen se mi nelíbí různé "zaručené informace",které se později transformují pouze v neurčité spekulace,člověka to mate a neví čemu má věřit.Snad mě chápete.Já bych zde také mohl psát různá jména,co mě zrovna napadnou...Po pravdě,zdejší "spekulanti" trefili z dosavadních posil akorát příchod Fořta.Ať žije Slavia a Jimmy Page:)
to je snad prvne co souhlasim se zz ackoliv k nemu chovam respect v nekterych nazorech se rozchazime, ale jeho informace jsou velmi precizni... zase tolik jich tu zmineno nebylo temi zasvecenejsimi (socrates, zz atd.) tu bylo zmineny posily a prevazne se trefily, to ze nekdo napsal ja bych chtel toho a toho to neni tip, tip je kdyz napise jedna se o tom a tom hraci...
Ještě jednou,já přesně nevím kdo s Markem přišel.A i zz přijde s kravinami jako je Kazenga Lua Lua,jindy tvrdí že Vlček přijde v létě,v dalším příspěvku to zase vyloučí,protože se zrovna trefí za Anderlecht.Nedávno tvrdil,že Pekhart je naprosto nereálný,protože Paska nemá rád Slavii.A dnes je tu.Názory obou pánů respektuji.Důvěřuj,ale prověřuj...
Malane,
já jsem nikdy nepsal, že přijde Kazenga.
Napsal jsem, že by bylo dobré vzít na roční hostování hráče jako Kazenga, což je velký rozdíl.
O Pekhartovi jsem tu psal, že se jedná, což byla pravda.
Pak jsem psal, že Paska ho bude chtít dostat do lepší soutěže, jenže přetaktizoval.
Stejně tak jsem psal, že nebýt příchodu Keana, tak Pekhart tu není. Což je pravda.
U Vlčka jsem psal, že bych si ho přál jako letní posilu, ale vzhledem k tomu, že Anderlecht jde přímo do LM, tak pravděpodobně na něj uplatní opci.
A psal jsem, že bude záležet na tom, zda bude hrát pravidelně a dávat góly.
Cituj mě přesně.
O Vlčkovi by se mělo rozhodnout do konce března, uvidíme.
Myslím si, že na něj bude uplatněna opce.
Zapamatuj si to, až mě budeš kritizovat.
A ještě bych dodal, že jsem psal, že na Pekharta nebudeme mít opci, že Liberec uplatní opci na Dočkala, že bych si přál Trojana, ale vzhledem k tomu, že působí dlouho v Německu a podává kvalitní výkony, tak je to utopie. Psal jsem o zájmu o Kuciaka, což se potvrdilo stejně tak, že se Sparta zajímala o Pekharta.
Ale Tobě stačí, že nevyjde příchod Marka, aby jsi to mně a Sokratovi 55 omlátil o hlavu.
My to s kolegou Sokratem 55 přežijeme, nezblázníme se z toho, že Marek nepřijde, i když jsme si ho přáli.
Dobré ráno přeji,
vím, že naše disputace tady na těchto stránkách slouží k tomu, abychom si navzájem sdělovali své názory a svoje poznatky. Je to o slávistickém fandění a taky tak trochu cítím v tom smyslu, že jste všichni moji přátelé v "boji za Slávii". Doufám, že ten výraz všichni pochopíte. A když myslím všichni, tak všichni včetně pan Tantala i pan Jiřího. Panu Malanovi rozumím, asi chtěl říci něco v tom smyslu, že někdy méně znamená více. Spíš na obhajobu svou, pana(zz) a dalších si troufnu povědět, že informace pokud je můžeme vůbec napsat a dát v plén, nikdy nebudou úplně najisto. A o tom ty disputace právě jsou. A opravdu si také myslí, že jsme až tolikrát zase nemýlili a pokud ano, všem jsme se za to přijatelným způsobem omluvili. Tak nás nesuďte tak přísně pane Malane. Kdybych Vám teď řekl, že se možná nakonec dají Led Zep. dohromady a že už přemluvil J.Page i R.Plenta, takže projekt koncertů této skupiny je postaven a nejbližší místo koncertu bude zřejmě pro nás Budapešť, neomlátíte mi to o hlavu, když se to nepovede? Ne , to je v pohodě :)). Víte jen ta paranoia, to mě mrzelo, že jste to použil v této souvislosti. Já se totiž domnívám, že každý aspoň trochu zažraný fanda je aspoň trochu paranoidní, ale ten význam toho slova leží někde jinde. Tak pěkný den a dneska držme palce, Charkov je dost dobrej tým. Sokrates55
O Pekhartovi se v neděli nepsalo, myslím mirecek, že v pondělí k nám přijde...? Nepsalo se tu o něm celou dobu, že ho chcem..?:) Ještě než to potvrdil i pan Doležal?
Dalsi prestupni obdobi ve jmenu scenare vymeny narodu. Odesli: Krajcik, Tavares,Necid,Vacha a prisli Fort, Besta, Levhart, Kaufman, a mozna Trapp. Kolikrat se na tomhle foru psalo ze Slavie by se mela posunout vejs a nekupovat 5 lehce nadprumernejch hracu, ale zacit shromazdovat hrace vyjmecne i za cenu znacnych investic. Kaufman a Pekhart jsou v podstate nahrady kus za kus. I kdyz si proste neumim predstavit ze by krajcika dokazal plne zastoupit. Mozna kdyz se nebude celou sezonu strihat a holit:) Ale proc kupovat hrace jako Besta, chapu ze to byla vyhodna prilezitost. Je to jak kdyz clovek v obchode vidi 3 za cenu 1 a koupi to i kdyz to nechtel. Proste jsem doufal ze se Vedeni a snad i KJ zamerej trosku vic na kvalitu. Trapp je urcite velmi kvalitni hrac. V Plzni si ho cenej, ale ze by nadavali na moznost jeho odchodu do Slavie ci proklinali vedeni, to se nedeje. Uz jinak je to s Markem v Ostrave. Tam o tom nechtej ani slyset a pomalu by delali demosnstrace. Doufal jsem ze by Marek mohl prijit. Na nasi ligu hraje top. Holt uz do toho nechtej dat vic jak 10 M a Goce + 10 M pochopitelne Baniku nestaci. No uvidi se kdo nakonec prijde. Nakonec fotbal je o hre jedenacti hracu a ne o jedenacti hrach jednoho hrace.
1. myslim, že ještě brzy hodnotit kvalitu přchozích hráčů
2. top kvalita stoji penize a ty proste nemame - jaky hrace by sis predstavoval ty na pravyho beka a utocnika?
3. hodnotit hrace podle toho, jestli fanousci nadavaj nebo ne pri jeho odchodu je prosku pritazene za vlasy
Nesouhlasil bych s názorem,že Besta byl jen příležitostná koupě.Je to podle mě mimořádně schopný útočník po stránce tvrdosti a přímočarosti.Myslím,že ho do 2-3 let prodáme s velkým ziskem do Anglie.Proto myslím,že to naopak byla velmi promyšlená koupě. Do Anglie se bude hodně hodit.Jinak jsem si na odpovědích Ericha všimnul jedné větičky,která příliš nevyčnívá a to jen takového náznaku,že finanční potíže máme.Třeba zatím ne moc veliké ,ale jsou.
Ta naše sestava co vykopala LM už dál na nějaké výrazné úspěchy v téhle soutěži neměla.Bohužel je realitou,že na to by muselo být několik fotbalistů,zcela mimořádných kvalit.A na ty nemáme prostředky.
presne tak nejsou finance nejsem do toho zasvecen ale v nekterem periodiku jsem cetl ze za penize z prodeju hracu se splaci koupe slavie byvalemu majiteli nevim co je na tom pravdy, ale znate to na kazdym sprochu pravdy trochu, k tomu si pricteme krizi a je videt ze financi moc opravdu neni, a jeste si k tomu pricteme ze nevime v jakem stavu jsme v edenu a kolik za nej platime a jestli jdou vsechny zisky ze vstupneho opravdu jen slavii.
1. To je pravda. Nedavno jsem u klokanu cetl jak se driv smali Vlckovi kdyz mel mic na kopacce (a to hral za ne) a ted jen koukaj jak vstupuje do klubu ligovejch kanonyru. Ale nadruhou stranu nekteri hraci jsou kvalitou proste vis nez ostatni (rycglost,prace s micem, mysleni)
2. Koho bych si pral:Na pravy kraj Reznika z Ostravy, Do utoku Vlcaka:)
Ale v podstate jsem tim drazsim ale prespektivnim nakupem myslel hrace jako Marecek, Reznik, Moravek, Dockal
3. Pritazene za vlasi to je, ale je to proste dalsi aspekt. Kdyz se to obrati, tak kdyz se pryc matej tak se pely ody a kdyby sel treba Hub do Zlina tak nekteri pomalu dekujou. Ale ve vysledku je Krajcik proste kvalitnejsim fotbalistou zejmena v utocne fazi a na reakci fanouskovske obce to poznat je. Fanousci znaj sve hrace nejlip. Casto vidi zapasy ne jen jednou;)
2. V tom vyctu vysnenych posil jsem zapomnel dodat Heidenreicha. Je to talent na obtizne leve obrane. Kdyby byl dostupny tak by ho vedeni melo udelat. Opravdu by se mi ve Slavii libil. treba s Dusanem na lajne:)
joo, navic nekteri hraci zrajou jak víno nebo déle trvá než najdou ten správnej klub, kde by na sebe upozornili. Slavia je v mediích pořád, takže hráči jsou zde víc vidět - viz. Vlček, Krajčík, Hubáček, Vaniak..
2. tak tyhle hrace bych samozřejmě bral taky, ale oba víme, že to nereálné. bohužel
3. fakt nechci srovnávat herní kvality Trappa a Marka. Vim o nich, Marka jsem i sledoval a zaujal mě, Trappovi kvality můžu těžko posuzovat..
s těma fanouškama to bude i o tom, jaky ma klub ambice. V plzni jsou zvyklý na častý odchody a umístění nejlépe ve středu tabulky. V ostravě chtějí myslet vysoko, navíc jim odešli 2 klíčoví hráči a dchod 3. by rozdýchávali hůře...
Vedení jde 2 roky po sobě cestou nákupů v zimě, hráči se ozkouší, přes léto se drží hráči (jde to i s výhledem na LM, poháry) a doplňuje s výhledem na Evropu, to se mi zdá dobré.
Co se týče Marka.. tak v Ostravě demonstrujou a upalujou skoro každýho, kdo odejde do Prahy, ale víc do Sparty, to bych nebral jako veleargument :-) Uvidíme, jak je to s Trappem vážné.
Jen tak mimo téma. Když už se pořád nabáda na obnovování smluv našich hráčů, tak bychom v létě měli pomalu začit myslet i na pana trenéra. Smlouvu má třebaže s opci do 2010 ale při očekávaném neúspěchu repre za rok.. No byl bych rád, kdyb mu byla nalajnovaná budoucnost zase na pár let dopředu jako před dvěma léty.
Pro jistotu :-)
Ja bych opci neuplatnil. Pustil ho k repre misto Rady kterej repre rozvora jak pole na vysocine. A angazoval bych Vrbu z Plzne. Jako by toho z Plzne neprislo a neprichazelo dost:)
Takze tu mame dalsi jmeno, vypada to napinave. Trappa si pamatuju jen lehce, zaujal me tusim v zapase se spartou. Tak uvidime mozne je vsechno, muze to byt taktika jak vycukat ostravu, muze to byt normalni zajem o jineho hrace, kdyz se jednani o Markovi zaseklo, oboji je mozne...
Dobré ráno přeji,
vím, že naše disputace tady na těchto stránkách slouží k tomu, abychom si navzájem sdělovali své názory a svoje poznatky. Je to o slávistickém fandění a taky tak trochu cítím v tom smyslu, že jste všichni moji přátelé v "boji za Slávii". Doufám, že ten výraz všichni pochopíte. A když myslím všichni, tak všichni včetně pan Tantala i pan Jiřího. Panu Malanovi rozumím, asi chtěl říci něco v tom smyslu, že někdy méně znamená více. Spíš na obhajobu svou, pana(zz) a dalších si troufnu povědět, že informace pokud je můžeme vůbec napsat a dát v plén, nikdy nebudou úplně najisto. A o tom ty disputace právě jsou. A opravdu si také myslí, že jsme až tolikrát zase nemýlili a pokud ano, všem jsme se za to přijatelným způsobem omluvili. Tak nás nesuďte tak přísně pane Malane. Kdybych Vám teď řekl, že se možná nakonec dají Led Zep. dohromady a že už přemluvil J.Page i R.Plenta, takže projekt koncertů této skupiny je postaven a nejbližší místo koncertu bude zřejmě pro nás Budapešť, neomlátíte mi to o hlavu, když se to nepovede? Ne , to je v pohodě :)). Víte jen ta paranoia, to mě mrzelo, že jste to použil v této souvislosti. Já se totiž domnívám, že každý aspoň trochu zažraný fanda je aspoň trochu paranoidní, ale ten význam toho slova leží někde jinde. Tak pěkný den a dneska držme palce, Charkov je dost dobrej tým. Sokrates55
Ahoj Sokrate a dobré ráno všem.Mně ty naše diskuse o posilách přijdou podobné,jako když se těšíme na dárky od Ježíška./Respektive to se mě týkalo tak do mých 10 let./Do poslední chvíle jsem nevěděl co dostanu a to bylo na těch Vánocích snad nejhezčí.Potom jsem to pomalu rozbaloval a my taky.Našli jsme tam nejdřív Forda,v druhém balíčku Kaufmanna a ve třetím Pekyho.Snad zůstává ještě pár dárků nerozbaleno.Co tam asi bude?Nesmíme zapomínat že naši obdarovatelé nejsou z nejbohatších a nemyslet si,že nám můžou koupit všechno,co bysme si přáli.Přes všechny zdánlivé ptákoviny,co se povedou je z jejich strany vždycky velká snaha,aby naše slávistická obec byla spokojená,protože od toho se odvíjí návštěvnost,sponzoring a mnoho dalších nejdůležitějších věcí.Nemají to lehké a všechno se nepovede.
Přátele v boji za Slavii,to je Sokrate naprosto výstižný terminus technicus.Já jsem se svou láskou k červenobílým barvám za celý svůj život taky jako vy ostatní pořád absolvoval nějaké boje.V tomhle státě bylo a je totiž silně přebolševizováno a taková Slavia těm rudým kádrům vždycky ležela v žaludku.
Třeba se někdy sejdeme na pivě a všechno probereme .Mně by se takový" pokec" docela zamlouval. Bongor
Zdravím pánové, mně by se také zamlouval.
Jinak ještě k těm spekulacím, myslím že Sokrates a zz přeci psali, že o Markovi jednáme a že by mohl přijít. To neznamená, že Marek přijde, od jednání k přestupu může být sakra daleko. Naopak, díky jim za tu informaci.
proč pod jednudochej post o dvou větách, kde se píše o možném příchodu Trappa vyplodíte takovou píčovinu. Stačilo by napsat..Hm je to prumerny hrac, ktery Slavii nic nedá" . To už jste tak senilní, že si spletete vlákno nebo vám ještě nedali ranní dávku léků? Tyhle vaše pseudointelektuální sračky sou ostudou téhle diskuze stejně jako "disputace" s karikaturou slaviatorem atp. Apeluji na zbytek Vašeho rozumu !
Dosti silná slova, ne? Mám dojem, že pana Sokrata55 tu má většina lidí v oblibě a jeho příspěvky si - minimálně tedy já - čtu velice rád, protože jsou prosté vulgarit a naopak plné krásných češtinářských výrazů.
Ale každý asi máme jiný vkus.
Vážený pane Kytte,
kdyby ste sledoval pozorně celou diskusi, tak byste zjistil, že stejný článek jsem napsal o několik vláken výše k příspěvku pana Malana. protože mám zkušenost, že se k některým článkům diskutující nevrátí, chtěl jsem na to upozornit i ppokračováním na posledním místě v diskusi. Děkuji za Vaše hodnocení, ostudou jsem celý život. Hlavně od Vás jsem se toho hodně dozvěděl, teď půjdu hledat svůj zbytek rozumu a až ho "možná" najdu, dovolím si Vás požádat, zda jsem mohu přispět. Léky prozatím neberu, nemůžete mi nějaké předepsat, vidím, že jste odborník na dané téma. Taky Vám dám jednu radu. Příště lépe čtěte a hledejte souvislosti. Děkuji Sokrates55
Sokrate, vsak dobre vis, ze byt mlady, znamena automaticky byt chytrejsi, nez ti stari :). To je proste fakt. S tim nic neudelas. Aspon nase deti to tak vidi, ... nebo mozna videly, dokud neprokoukly.
Nakonec, my jsme zas tak jini nebyli, (... i kdyz :D, :D).
Jeste k tem lekum. Kdybys nejake potreboval dej vedet. Mam tu ted pekne oranzove pilulky, i par bilych podlouhlych by se naslo, ... tak se klidne podelim :).mart
nedá mi to abych se nezastal Sokrata55. Jeho příspěvky jsou oproti tomu co jste zde napsal noblesní, slušné a nikohoneurážející. Já budu jen rád když sem pan Sokrates55 bude takovýchto ,,píčovin" psát více a častěji...
Já myslim, že je to trochu tim, že tu lidi moc hulej..:-)) Kdyby míň hulili, tak by si nemuseli tak lhát a nadávat..
Jinak máme nový den a nové naděje, takže já jsem zvědav, jestli se dneska něco vyrýsuje nebo ne. Kolotoč se točí a věřim, že Doležal s Rosenem už nemaj po všech těch jednáních ani jednu čistou košili:-)) A ještě to bude zajímavé dál.. Když je jednou termín půlnoc 15, tak to by nebylo v Čechách, aby se poslední přestup neudál 14.2. 23.58. A kor ve Slavii:-)
urcite :).
Ono jde asi hlavne o to, ze lide sem chodi z ruznych duvodu.
Jasne, obcasny navstevnik jsem jde pro informaci, pozapasouvou polemiku, ohlasy a debaty, a ja nevim co jeste. U nekterych z nas (myslim tim hlavne chroniky:), to treba muze byt i urcita relaxace. Proste si na moment odskocit ze stressu v praci, a par minut "virtualne poklabosit" s podobne smyslicimi jedinci, "virtualnimi kolegy". Pak je tu i par "obcasniku" pro ktere je to i jedna z mala moznosti, jak se "realizovat" v cestine. (za sebe muzu rict, ze komunikace s kockou domaci, byt v cestine, neni to prave, ... navic mam v posledni dobe takovy nejisty a nicim nepodlozeny pocit, jestli ta mrcha nahodou nefandi ManU :).
zhruba shrnuto, troska tolerance, a mozna nekdy i nadhledu asi pravdepodobne nikomu nezaskodi. Mozna ani panu Kyttovi.zdravi mart
pekne napsano, marte. mimochodem je asi pravda, ze pokud sem prijde "obcasny navstevnik" hledajici jen par informaci, mozna si rekne neco jako "co je to tu za blazny"..:-)) ale jak rikate, trocha tolerance nikoho nezabije..
zajímavý postřeh Marte s tou kočkou.To já to mám jednoduchý.Mám čtyři psy a když řeknu sparta,tak všichni začnou vrčet a cenit zuby.Teda mám i dvě kočky,ale ty se o fotbal nezajímají.
Zdravim, ono to obcas na nektere vyplody zdejsich stamgastu proste jinak nez ten dotycny reagovat nejde, Uvedu maly priklad, asi pred rokem jsem psal o dluzich na stavbe stadionu i o problemech s nim, zhruba po roce , svete div se nam tady jeden z vseobecne uznavanych prispivatelu pise, ze se stadionem asi problemy budou, ale pred rokem to byly z me strany jen same vymysly, to vse v dobe , kdy si exekutori jiz brousili zuby a vsem krome par..... bylo jasne , ze financni problemy jsou a to velke a trvaji dodnes. Ale k tema, Trapp je podle mne velmi dobrym hracem, jeho prirchod bych uvital vice nez treba Marka, libi se mi jeho micova jistota , prehled a pozicni hra, slabinou je dle meho spise jeho adaptabilnost. Jenze vse zalezi opet na penezich, Viktorka by ho i pustila ikdyz treba trener Vrba pry nechce o nicem ani slyset, ale zatim se pry rozchazeji oba vyjednavaci tymy za nas Tomas Rosen a za Plzen jeji majitel Kriz zhruba o nekolik milonu, zjednodusene pry davame 10 milionu a oni chteji o 3 a 4 vice vetsi profitaci na pripadnem odchosdu ven. Priznam, ze tato informace je skutecne neoverena, jde jen o vyjadreni jednoho z hracu Plzne, kteri kdysi hrali za Spartu. Zajimavy je i obchod s Ostravou, ktera pozaduje nejen hracskou kompenzqaci , ale i slusny balik, takze zatim ticho po pesine/zase spekulacer ze by tou herni nahradou mohl byt nejen Vacha ale i jeden z utocniku. Nevim , ale i tak se shani jeste jeden obrance, uvazuje se stale o Da Silvovi , ale jsou tam problemy s jeho materskym klubem nikoliv se statutem hrace, ktery by prisel jako amater.Ale padaji i jina jmena , rozehrano je udajne prave jeno jmeno z Olomouce, ale konkretne nevim. Jiri
Zas to Jirko tak nedramatizuj,slušně se tady dá mluvit skoro s každým.
Co se týče přestupů DZ nebo obránce k nám,asi si každý myslí,že má pan Doležal tiskárnu na peníze a pan Rosen zlatý důl na Klondiku a k tomu naftový pole na Moravě.Myslím,že se nic nestane,když si v tom případě ty svoje předražený hráče nechají a my si zase necháme svých osm útočníků.
S tebou urcite, ty mas proste cit a neurazis, ale cloveka to mrzi , protoze se snazi prinest nove treba i neovere veci , ano jsou to kolikrat kachny , ale je dobre to vedet. S tema prachana uz byl loni problem u Jarolima, tam slo ne o prestupovou castku , ale o procenta z dalsiho prodeje, predpokladam neco podobneho i ted, jinak Slavia ma v lize u vsech a tim myslim i Sraltu/ Kretinsky nas nemusi/ velmi dobry zvuk a co se tyce financi snad nejlepsi v cele llize, platime vcas a jedname na rozdil od Leskovic casu tvrde , ale korektne a to hlavne diky Tomasovi Rosenovi.
Zdravím! Tak víte co, problém s těmi Vašemi kachnami je ten, že to prostě lifrujete jako na běžícím pásu a dáváte všemu stejnou relevanci v režimu "info". Třeba Socrates tu něco psal o jednáních, ale předem se chudák omlouval, kdyby to nevyšlo.
Další věc, a proto jsem já nejvíc proti takovému počínání, je, že taková kachna nadělá vždycky víc škody, než užitku (respektive jen škodu). Například ten Váš lapsus v létě před titulem rozladil mnoho lidí..
Já si taky rád počtu, co píšete, ale jsem k tomu značně skeptický a nestavím na tom žádné závěry. Ale to jsem ostatně ke všem takovým příspěvkům, to by potvrdil třeba voki. Ono se vždycky napovídá věcí, to byste nevěřil.. nebo asi věřil:-) Tím už jste si tady vybudoval určitou pověst.
Dobrý Migu,svíčkovou můžou.Hlavně se ale pro jistotu prokaž něčím červenobílým,jsou to šedesátikiloví drobečkové .Kočky snad ještě vycvičím,i když nevím,jestli po tom Charkovu budou mít patřičnou motivaci.
hm.. 0:3. a pak ze muze byt novy model predkola LM lehky! opet se presvedcujeme o tom, kde je cesky fotbal, balkanske predkolo LM bude poradna fuska...
To bude, nastesti Ukrajina a Rumunsko jsou zrovna zeme, ktere potkat nemuzeme a v ostatnich zemich je ta kvalita trosku horsi. Ale 3:0 je dost ostuda, snad nejake branky jeste vstrelime.
Nasazení pro LM je dobře popsané na stránce http://www.coen.wz.cz/nextlm.htm
Momentálně by to vypadalo,že kdybychom se dostali do 4.předkola,jdeme na mistra Chorvatska,Dánska,Švýcarska,Polska,Běloruska.To se samozřejmě může změnit,když je polovina sezony.
To je pravda, dulezite je, ze nejspis zustaneme mezi nasazenymi (pokud se nesejde vice malo pravdepodobnych okolnosti) a tak se vyhneme treba reckemu mistrovi.
To nevim, pokusim se to vecer najit na strankach UEFY. Vim, ze to rikal Chovanec v nejakem rozhovoru, ale jak to ve skutecnosti je, to si ted netroufam rici.
Teď jsem spokojenej. Střeleckou nemohocnost si odbude v přípravě a v lize mu to pak bude padat jak na běžícím pásu... Lepší než naopak :)))
Ne, ale vážně si myslím, že to je důležitý. Že je to lepší, než aby třebas v deseti poločasech vstřelil třináct branek a myslel si, že to tak půjde furt... Prostě není to žádnej Ronaldo ani Huntelaar, aby dal za sezonu přes 40 branek, takže je "dobře", že to takhle je. Aspoň zase bude o to víc muset máknout na tréninku. Akorát jedna škoda, že nedal branku někdo jinej :(
Tak do druheho polocasu jde podhrot Ivana a utocne duo Goce, Senky. Ze by zapas o to kdo si vylosuje cerneho petra. A nebo daj 4 goly, my vyhrajem a trener soi bude drbat hlavu.
Jako 3:0 za půli je celkem ostuda.. neřekl bych, že by byl takový rozdíl v kvalitě ale asi to klucí přehnali s tou pohodičkou na pláži a bazénkem. Po taškentu si mysleli že to pujde samo, dobře jim tak, aspoň vystřízlivý a začnou pořádně makat..
dnes jsme se teda moc nepredvedli.. je videt, ze kvalitni souperi nam delaji potize..coz je tedy vlastne jasne, kdyz jsou kvalitni:-)), ale ty nuly na nasem konte v tehle soubojich se vrsi neprijemne. jinak mam pocit, ze goce je kazdym zapasem blize k odchodu.
Hale já jsem z těch pohárovejch zápasů na podzim měl celkem dobrej pocit, teda až na Žilinu (které to utkání ovlivnila sama proti sobě). Vím, že to nebylo až tak vyjádřený bodově a ještě hůř gólově ale ty zápasy mi přišli celkem vyrovnaný. To dřív se mi zdálo, že jsme třeba udělali body ale se štěstí, hráli jsme děsně naivně a tak, třeba bod se Steauou, přestřelka v Seville atd.. Tyhle pohárový zápasy my přišli lepší z hlediska taktiky.. Ale dneska bych to viděl na klasický podcenění, nesoustřďěnost a moc velkou pohodičku hlavně v obraně. Kdežto v Charkově maj jaro nabitý, perou se o sestavu a jsou v priprave dal, vlastně už 18. hrajou UEFU, takže na nás prostě vlítli a nazdar, kvalita tam stopro je ale my budem taky dobrý, kluci si musej sednout na zadek a začít zase makat..
podle onlinu tezko soudit, spis to nevypadalo na nejakej tlak, ale ze jim tam spadlo na co sahli. ale my jsme se neprosadili golove, uz po nekolikaty proti dobrymu souperi.
tak jsem to myslel, že ty hráči (jackson) prostě do obrany vlítli aby se ukázali a nazdar - lekce z produktivity.. No a kluci ve obraně, ještě rozmáčený z bazénu a long drinku to jaksi nestihli.. Jinak podle mně (z onlinu) vyrovnanej zápas, šenkeřík dvojitá tyčka to je smůla ale věřim že to bude dobrý.. dokonce sem za ten "výprask" rád, nosánky spadli dolu a tak to má být.. azerbajdžán už bude snad lepší a Nitra Slovna nám doopravdy ukáže..
Tak koukám,že příprava nic moc.Bohužel nás ten prodej celé osy najednou hodně oslabil,to se nepovedlo,ale jinak to zřejmě nešlo.Lituju KJ,i když má teď jmen opravdu hodně,udělat z toho konkurence schopný mančaft,to mu dá zabrat.
Obrana asi hořela jak svíčka,útok nesplnil zadání-dát víc gólů než soupeř.Tak teď jedině ten Peky,jestli on nebude ten pravý?
A navíc asi budeme zkopaný jak brambory.
Oslabil... Nevím, oslabovali všichni. Baník přišel o dva velice důležité hráče, přičemž jak je hodlá nahradit - Galáska nezkušeným Hablem (btw on fakt nikdy nehrál za A tým? Já měl pocit, že v Hradci hrával druhou ligu, že nehrál jenom dorost... ale to je fuk) a Svěrkoše někým, koho ještě seženou.
Boleslav Rajnocha taky horkotěžko bude nahrazovat, Sparta rozkopala zase celej kádr a vyházela hráče, kteří něco jakžtakž odehráli (Voříšek) a ti, co hráli hovno (Kulič, Matušovič), ti zůstali...
Myslím, že na to že odešli od nás tři hráči ze základu, odešli dohromady za slušnej peníz (cca 170 mil ti tři) a hráči, co přišli, by je nahradit mohli + navíc jsme docela posílili ještě do útoku. Jediný, co ještě by mohlo být, kdyby vyšel ten Marek nebo Trapp...
Zápasy s těmito týmy nám jednoznačně ukazují, jak je na to s kvalitou naše soutěž. Proto nechápu neustále brečení českých mužstev, jaký měla zrovna smůlu na los atd. O štěstí to vůbec není, nasazení podle koeficientů je naprosto spravedlivé a podle mě transparentně ukazuje, která evropská soutěž je kvalitní a která nikoliv. Ač to říkám nerad, tak třeba LM mají hrát nejlepší klubová mužstva Evropy a Platiniho model LM degraduje.
Doby, kdy české mužstva dokázala porazit nadprůměrné evropské celky (Liberec-Milán, Sparta-Lazio, SKS-Celta Vigo), je bohužel nenávratně pryč. Teď prohrávají i s těmi průměrnými.
Nemají hrát LM již jen podle názvu pouze mistři? :-) Ale chápu, že by to byl "zážitek", kdyby Arsenal rozdrtil slovinského mistra 10:0 a 8:1... Ale myslím, že jak to navrhnul Platini, že se to více tomu původnímu "liga mistrů" o něco přiblíží, protože mistři z ne tak fotbalově vyspělejch zemí (resp s kvalitními ligovými soutěžemi) budou mít tu šanci hrát LM větší než dosud. A bohužel, mezi tyhle země spadáme i my. Mezi ty "fotbalově méně rozvinuté" :(
mno, ale vem si, že jako Liga mistrů by měla být skutečně pro mistry, ne? Ať se to teda přejmenuje, třebas toto jako Evropská liga a exUEFA se ponechá název Evropský pohár. Ale název Liga mistrů je v případě, že tam hrají i týmy které skončili na třetích místech, trochu matoucí.
sem pro aby se to rozhodilo na dvě soutěžě. V lize mistrů pouze mistři a v UEFě zbytek, ze začátku to bude rozdíl ale čsem se to srovná to je jasný. A pak by ten zápas mezi vítězem LM a vítězem UEFY dostal jinej náboj. . takový porovnání v který soutěži je lepší tým..
To by ale z tech 32 tymu bylo 7 tymu z Anglie, 6 ze Spanelska, 5 z Italie a Nemecka, 3 z Francie, 2 z Portugalska, Ruska a Rumunska. Mozna obcas nejaky Rek, Turek nebo Holandan. To by byla mozna vetsi nuda nez kdyz ted hraje LM Aalborg nebo Famagusta.
Myslíš "Třiadvacetiletý defenzivní záložník Viktorie Plzeň Petr Trapp (na snímu z webu fcviktoria.cz) zřejmě posílí pražskou Slavii! Dohoda by měla být definitivně uzavřena po návratu generálního ředitele Slavie Petra Doležala z Dubaje. Částku sice všechny strany tají, ale mělo by jít o rekordní transfer ligy v zimním přestupním termínu." ?
jo presne to myslim. A navic se tam pak dal vyjadruje i sam Trapp. Prekvapilo by me to, kdyby to jeste padlo. Ale mozny je vsechno. Treba je to i ten tlak na ten Banik no