A - TÝM
U.D. Las Palmas - SLAVIA
08. 02. 12:30
příprava

B - TÝM
Kunice - SLAVIA
08. 02. 17:00
příprava


· Články
· Napsat článek
· Rubriky článků
· Nejlepší články

· Fotbalové menu
· Gambrinus liga
· Soupiska hráčů

· Ženský fotbal
· Historie ženského fotbalu
· Soupiska hráček
· Soutěže 11/12
· Rozpis zápasů 11/12
· Seznam článků
· Kontakt

· Služby
· Archív odkazů
· Ankety
· Fotogalerie
· Tipovačka

· Ostatní
· Kontakty
· Reklama


1.
Sparta
16
33:12
40
2.
Liberec
16
38:19
34
3.
Plzeň
16
38:22
30
4.
Boleslav
16
27:17
28
5.
Jablonec
16
38:18
27
6.
Příbram
16
28:28
27
7.
Teplice
16
18:19
24
8.
Slovácko
16
16:18
23
9.
Dukla
16
20:20
20
10.
Slavia
16
15:20
20
11.
Hradec
16
13:20
19
12.
Bohemka
16
12:27
19
13.
Budějky
16
17:32
13
14.
Ostrava
16
12:27
10
15.
Olomouc
16
15:20
7
16.
Žižkov
16
10:31
7

Přezdívka:
Heslo:
Menu bez smajlíků
Lidé na chatu:
Coudy_no1, Marrak, Socrates, Veta

1.
Sparta
9
53:2
25
2.
Slavia
9
52:2
25
3.
Slovácko
9
16:17
17
4.
Brno
9
13:17
11
5.
Hradec
9
8:22
11
6.
Ostrava
9
7:30
4
7.
Plzeň
9
14:39
4
8.
Pardubice
9
3:37
4

Erich Brabec končí ve Slavii

Téma: Hráči Slavie
Publikováno: Čtvrtek, 18.06. 2009 - 08:15:16
Publikoval: tkutnik   Téma: Hráči Slavie
Hráči SlavieOčekávání se potvrdila, ve Slavii končí kapitán Erich Brabec. Vedení klubu se s hráčem dohodlo na ukončení spolupráce.

Podle oficiálních stránek klubu připravuje vedení novou koncepci týmu, do které Brabec nezapadá. Jeho konec ve Slavii je překvapující, jako kapitán ji dovedl ke dvěma titulům v Gambrinus lize.

K situaci se vyjádřilo i vedení klubu. "Erich bude navždy spojován s nejúspěšnějším obdobím novodobé historie Slavie, byl nedílnou součástí týmu, který vybojoval Ligu mistrů a dovedl jako kapitán Slavii ke dvěma mistrovským titulům, za to mu patří velké poděkování," řekl ke konci Brabce ve Slavii Petr Doležal.

Erich Brabec ve Slavii od léta 2007 strávil dva roky, nosil kapitánskou pásku, nastoupil k utkáním v Lize mistrů i Poháru UEFA. V sešívaném dresu si připsal také 53 ligových startů a branku v Poháru UEFA.
Reklama adFOX

 



"Erich Brabec končí ve Slavii" | Přihlásit/Registrovat | 259 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím zaregistrujte se.

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: LordEdmund - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 08:30:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak je mi to poměrně líto :-( . Nemyslim si , že by byl Erich nenahraditelný, ale ten způsob "odvolání" mi pŕijde nehodný Slavie a pro Ericha bylo dost ponižující, źe se to musel dozvědět pŕes media.Karla Jarolíma mám rád, jsem vděčnej, že je ve Slavii, ale to nic nemění na tom, źe je to KŘUPAN. Každopádně dochází velká osobnost Slavie a kapitán, kterej dotáhnul slavii 2 x k titulu. To tady dlouho nebylo a otázka je, jestli se to někomu zas brzo podaří. Hodné štěstí Brábo !!!!A vzpomínej na slavii v dobrém:-)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 08:41:10
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
A jak víš, že se to dozvěděl až přes média? Třeba to věděl už dva týdny. Nebo jsi s ním mluvil?
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 08:47:59
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Můj souhlas s Lordem.Lidé přicházejí a odcházejí,ale přijde mi hodně
nemístné,loučit se s kapitánem tímto způsobem a s tímto vysvětlením
Vlastně to není vůbec žádné vysvětlení.Na místě by bylo říct třeba
že si vjeli s KJ do vlasů a tím pádem je další spolupráce nemyslitelná. I to se stává ,ani ve Slavii nejsou andělé,ale lidi a různé názory se
tolerují ,ale jen jen do určité míry.Pokud třeba Brába chtěl mít navrch,což se občas lidem v euforii taky stává,bylo by lepší,kdyby dál nespolupracovali.Ale je potřeba nám to říct na rovinu.Že se nehodí do koncepce,to je s prominutím blbost.My máme takovou koncepci,na kterou máme hráče.A hráče máme takové,na které ještě máme peníze.
Brabčákovi přeji hodně úspěchů,pokud tedy nejde do sralty.Za jeho výkony a řízení mužstva,zvlášť obrany mu nemůžeme nic jiného,než poděkovat,ale opravdu upřímně.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 08:54:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Pokud chceme, at ho od nas nekdo koupi, tak by byla opravdu blbost rikat natvrdo napr. to, ze chtel mit Brabec navrch nad trenerem.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Vhoo - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:04:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
no do sparty ho snad nepustí, videl bych to na nejaky rakousko nebo druha nemecka, samozrejme je to skoda a taky tomu nerozumim ale verim ze to neni kvuli tomu ze by se KJ neschodli ,proste se neco stalo a asi to hodne smrdi , kdyz to odkejval i Dolezal s Rosenem protoze oba museli vedet ze ztrata kapitana je hodne bolestna.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slimak - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:02:06
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
zdravím, můžeme mluvit o spávnosti či špatnosti tohoto rozhodnutí, ale co se týče způsobu, tak podle mě neni co vytknout. Erich se to dozvěděl před 14 dny, KJ mu to řekl přímo je je to ještě ořed začátkem ligové sezony..nevim, jak by sis to představoval ty..

těžko říci, kam teď povedou jeho kroky, pravděpodobně do zahraničí a pokud zůstane doma, tipnul bych si Boleslav
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Nax - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:03:25
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
O Captain! my Captain! our fearful trip is done;
The ship has weather'd every rack, the prize we sought is won;
The port is near, the bells I hear, the people all exulting,
While follow eyes the steady keel, the vessel grim and daring:
But O heart! heart! heart!
O the bleeding drops of red,
Where on the deck my Captain lies,
Fallen cold and dead.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:26:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Copa to je? Byron?
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Nax - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:46:19
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Walt Whitman - napsal jako poctu Lincolnovi
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 12:01:21
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Aha, dobrý, dík.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 15:01:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Copak? Zase nějakému gymnazistovi vymývají američtí lektoři mozek svojí vlasteneckou poezií? My se to kdysi museli taky učit nazpaměť, tak jsem to sabotoval a nechal si dát kouli :-))

To už radši Tyger, tyger, burning bright nebo tak nějak :-DDD
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:05:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jako ze bychom ho vymenili za toho Rajnocha? :o)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slimak - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:17:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
to mě nenapadlo,ale vlastně proč ne :) bolka potřebuje stopera jako sůl
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: whip - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:24:18
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
no mi taky potrebujeme stopera jako sul, Vomacka muze byt stejnej ulet jak Sourek a pak to tam asi odkope Suchac sam, nebo treba s panem H.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slimak - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:52:54
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
no, on rajnoch je původně stoper...a docela bych čekal, že ho bude lákat zahrát si evropský poháry..
to už jsou ale fakt jen spekulace

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: opicemag - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:04:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak je to pravda. Obávám se, že důvod, proč se to stalo, se asi nedozvíme. To že nezapadá do koncepce je dost slabé, tedy pokud nezveřejní tu koncepci...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:10:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak třeba jednou Erich napíše knížku... No, přijde mi to prostě divný měsíc před předkolem LM vyhodit kapitána a základní stavební kámen obrany. Divný. Každopádně už se moc těším na novou koncepci Slavie, vůbec mě nenapadá, o co by se mohlo jednat :-)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: opicemag - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:14:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Je to divné. Nikdo nic nechce říct, Jarolím a Brabec mlčí, Doležal mlží. Doufám, že tu koncepci v neděli nebo kdy zveřejní. Je to prostě zvláštní, pouštět kapitána a dobrého stopera pryč. Zdánlivě jen tak. Nevím.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: urs - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:09:19
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
ta koncepce, to bude takový další "překvapení" ;)

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: joudazedenu - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:10:06
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
To jsme celí my.Takhle se slušný klub k hráči,který má lví
podíl na dvou titulech nemůže zachovat.Karel je opravdu
neomezený pán a to není pro nás a budoucnost naší Slavie
moc dobré.

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: joudazedenu - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:10:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
To jsme celí my.Takhle se slušný klub k hráči,který má lví
podíl na dvou titulech nemůže zachovat.Karel je opravdu
neomezený pán a to není pro nás a budoucnost naší Slavie
moc dobré.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:12:25
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A jak jinak se má zachovat pokud se např. rozhádají s trenérem ? To ho tam mají nechat za zásluhy ?
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Vhoo - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:19:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
přesně, v manchastru kvuli tomu museli odejit uz hvezdy jinyho kalibru :)) naopak ja myslim ze tohle je jedina spravna koncepce a navic myslim ze za tim neni rozhadanost strenerem, ne kdyz u nas byl pred tim bez problemu.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: joudazedenu - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:46:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
myslíš koncepci drž hubu a krok ?
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Vhoo - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:57:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
druhá varianta je dělej si co chceš a kecej trenerovi do treninků ale stou sparta moc nepochodila :D
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: joudazedenu - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:20:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
sparta ať si dělá co chce,ale u nás není místo na nějaké
přehmaty typu Abrahám,Besta a teď Brabec.Dáváme se
po dlouhé době dohromady a nechtějme zase upadnout
do tý šedesátiletý beznaděje.

Takže se rýsuje stoperská dvojice (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:11:02
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Vomáčka - Hubáček. To je ta nová koncepce :-)

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:13:59
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jinak nám ale asi nějak vázne komunikace uvnitř klubu. Karel by měl možná naše marketingový oddělení seznamovat se svými plány v kádru už před sezonou, zvlášť pokud se tak úzce týkají kapitána a ikony permanentkářský kampaně. Teď aby se přelepovaly billboardy, pro jistotu by na ně měli dát asi Karla, aby se nepřelepovaly za tejden znova :-)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:16:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Poslouchej Fantomase ! Kup si permanentku ! :-)

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Gino - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:17:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Prijde mi docela smesny, jak si tu kdekdo prihriva polivcicku a breci, jaky je nas trener krupan a poucuje, jak by se mela chovat slavia a jak ne. Panove, je naprosto bezna praxe, ze kdyz uz neni zajem dal pokracovat ve spolupraci, ze se ta spoluprace ukonci. Naprosto normalnim a standardnim postupem, jako je tento. Kriste pane. Nekdo ale porad hleda nejake zahady.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:20:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Souhlas. Prostě se nepohodli s Jarolímem (nebo něco podobného) a něják to ukončit museli. Nevím jak by si ostatní takové nekřupanské ukončení představovali. Křupanské ukončení si představuju třeba formou SMS, jak se to děje v jednom nejmenovaném klubu :-). Ale tady na tom nic křupanského nevidím.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: LordEdmund - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:17:53
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Solidní by bylo,kdyby to nejdřív probral s Brabcem a Doležalem a po dohodě o ukončení spolupráce informovali media. Snad těm řećem o nové koncepci nevěříš??? :-)))))) Jinak co se KJ týče, tak ač skvělý trenér, tak jeho chování křupanské je a neni to poprvé, třeba jeho vyjádření o Kološkovi bylo dost bezohledný.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Gino - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:25:49
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ale ono to tak bylo, bohuzel Erich to nevydrzel, sveril se kamosum a od tech se dostali spekulace mimojine i na tytu stranky. Ve zdejsim foru, nebo na oficialkach (ted nevim kde jsem to cetl driv) se tato spekulace objevila jeste o par dnu drive, nez v novinach a na netu.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:29:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Přesně tak. Akorát byl evidentní zájem udržet to pod poklicí, dokud se nevyjedná nějakej přestup či tak. To nevyšlo, ale nečekajte, že se dozvíme pravé důvody. Minimálně než Brabčák někam přestoupí. Teď by každá negativní informace měla dopad a na další osudy Slavie a i Brabce.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:53:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
ok, ale tak za zamyšlení stojí, když s někym podepíšeš dlouhodobej kontrakt, je to kapitán, dle mýho i nejlepší obránce, uděláš s nim reklamu na permice po celý republice a za pět měsíců od podpisu smlouvy zjistíš, že s nim spolupracovat nechceš
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: urs - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:13:47
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
nejlepší obránce neudělá takovejch hrubek za poslední půlrok jako právě Erich..., to namazání útočníkovi Slovácka..., je snad zářnej příklad toho, že tady něco nehraje.. a nemyslim si, že to bude vedením..
pokud ztatím výkonnost po třicítce.., nemá cenu se s hráčem dál zaobírat obzvlášť v klubu, kterým je Slavia..
urs

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:31:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak me to mrzi, neb muzu zcela podepsat to, co rekl dolezal. Brabec byl nepochybne osobnosti, jakych u nas moc neni, a bez osobnosti na hristi se hraje spatne. Samozrejme silny osobnosti s sebou prinasi i ruzny spory. Otazka je, zda nestalo za to ty spory prekonat. Predpokladam tedy, ze vykonnost ani nova koncepce neni duvodem vyhazovu, duvody nepochybne lezi mimo travnik. Notoricti obhajci vsech kroku KJ budou presvedcovat, ze Brabec se jiste nechtel podridit trenerovi a chyba je v nem, notoricti kritici zase, ze KJ nesnese zadnou silnou osobnost a proto Ericha vyhodil. Ve skutecnosti jsou to ale jen dohady, protoze krome par zasvecenych nikdo z nas nevi, jak to bylo!

Kazdopadne je to odvazny krok, tesne pred nejdulezitejsimi zapasy sezony. Je videt, ze Kj a vedeni jsou proste strelci, hraci prichazeji a odchazeji jakoby nic, show jede dal.. Ok, byt mi to neni uplne prijemne (znate to, na nekoho si zvyknu a pak je mi lito, ze odchazi - viz treba Senky a mnoho dalsich a nez si zvyknu na jineho, tak zas odejde:-))). To jsou jen moje sentimentalni reci, ale dulezite je, aby hraci, kteri prijdou, byli dostatecne kvalitni nahradou. Co me tedy nejvice znepokojuje, ze jsme se zbavili 2 hracu, kteri patrili k oporam tymu, drive, nez bychom meli za ne nahradu. Predpokladam, ze co neni podepsano, jeste neexistuje. Vetsina klubu pusti oproru, az kdyz ma nahradu. Svento je pryc, ale mame Skacela nebo Hlouska? Zatim jen Trubilu, pri vsi ucte to neni nahrada. Brabec je take pryc? Je domluvena vymena s Rajnochem?:-)) Nebo kdo za nej prijde, uz je to hotove? No asi neni, kdyz neni nic podepsano, to mi prijde hodne velky hazard. Ale jak rikam, proste sefove jsou strelci a ja doufam, ze jim to vyjde. Pokud ne, byl by to trochu amatersky prusvih!
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:38:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak podepsanej je Vomáčka... A třeba Doležal v neděli překvapí a představí Rajnocha a Skácela jako ikony nové koncepce Slavie a tváře marketingové kampaně :-)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: EdCable (edcable@seznam.cz) - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:39:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Brabec odesel, je tady Vomacka
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:53:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já to nechci vidět,jestli vypadneme s nějakým outsiderem,co tomu řeknou ortodoxní kritici vedení a KJ.To bude celá stránka diskuse ,že to je ta nová koncepce.Já v tomhle sporu-nesporu jsem momentálně někde uprostřed,protože stejně jako 95% nás ostatních nevím o.c.d.
Teď by měl zasáhnout pan Jiří1 a já netrpělivě čekám ,až mi to vysvětlí.
Dopředu můžu říct,že jestli se Brába nějak obořil na KJ,nebo mu snižoval autoritu,tak tomu rozumím,nejsme sralta,aby hráči vyhazovali trenéry.Ale jestli je to kvůli výkonnosti,tak tedy blbě hráli na jaře snad všichni bez vyjímky.To by nebyl moc přijatelný důvod k vyhazovu.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:12:16
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
On ale kapitán zase může o trochu víc než obyčejnej hráč, jak směrem k rozhodčímu, tak trenérovi... Pokud je s něčím tým nespokojenej nebo se to nelíbí i jen kapitánovi, má právo to trenérovi říct "neblbni s tou sestavou"... Nebo ne?
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: tantalos - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:15:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jako notorický kritik trenéra musím říct, že tento jeho krok docela chápu.
1. Těch kiksů, co Brabec udělal na jaře, bylo příliš moc.
2. Brabec je kvalitní fotbalista, ale není nenahraditelný. Bylo zajímavé vidět, jak nemohl hrát na stoperu vedle Latky. Kdybych měl na vybranou mezi ním a Latkou, vybral bych latyho.
3. Už delší dobu se mluvilo o tom, že zatímco se KJ chová sadisticky k mlaďochům, "staří" mu přerůstají přes hlavu. Bylo by špatné, kdyby Slavii vládla parta jako byla kolem Sigiho a Blaženy ve Spartě.
Nicméně:
Přesto jde o rozhodnutí riskantní. Sehrát obranu trvá přinejmenším půl roku. Vaniak hodně uřve, ale Suchý, ani nikdo z ostatních dosavadních beků mu v tom moc nepomůže. A bez šéfa obrany to nejde. Takže doufám, že Doležal připravil za Brabce velmi kvalitní, hotovou náhradu. Jestli ne, udělali před kvalifikací LM pěknou hovadinu.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Vhoo - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:36:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
no ja bych to videl tak ze prinejhorsim tam muze bejt zase Hubacek , to docela fungovalo, a muze prekvapit i ten Vomacka , ono pred ajaxem sme taky meli novou obranu a šlo to :)

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Viking - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 09:44:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Já bych to neviděl tak tragicky, Vomáčka a Brabec jsou srovnatelní hráči.

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:09:58
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak si to sesumýrujme... V zimě Erich jednal se Spartou a až PAK prodloužil ve Slavii. Během jara měl celý tým špatné výkony, hlavně duben byl doslova tragický. Erich jako kapitán se svezl s tím. Během jara jsme se dohodli už s Vomáčkou, fandové očekávali že přichází jako náhrada za Suchého, který v létě asi přestoupí - nakonec se ukázalo, že je to náhrada za Brabce. Ale musel Erich teda v tý zimě prodlužovat o tři roky? To KJ už netušil, že se mu nebude hodit do koncepce? Nebo za tím je i něco mimosportovního, že by se KJ skutečně bál, že Erichův vliv na kabinu bude větší než jeho?

Ať tak či onak, nyní očekávám dva příchody. Na levou zálohu Skácela, na stopera Rajnocha. A Erichovi nezbývá než poděkovat za ty dva roky. Ne vždy byl nejlepší hráč na hřišti, někdy po jehi chybách padaly důležitý branky, ale i on má zásluhu na těch dvou titulech a na LM.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:15:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Podívek, každému, ale úplně každému, kdo se nad tím co se stalo zamyslí aspoň na pár minut, než začne dávat nějaké soudy, tak musí dojít, že slova pana Doležala o nějaké "koncepci" kvůli které Brabec vyletěl jsou jen bláboly, které mají zakrýt nějakou, asi pro Doležala nebo Jarolíma nepříjemnou pravdu. To je úplná blbost. Když jsem se teď vzbudil a přečetl si to ...jako za dobu co je Doležal ve Slavii mě opravdu ale opravdu naštval jen dvakrát. Když nám prodal Mickaela, a teď tím ubohým blábolem, který nám asi má stačit..
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Vhoo - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:38:36
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
z hlediska strategie ani nejde jinak mluvit, pokud ten hrác ma bejt jeste prodejny tezko ted muzes rikat co se delo za prusery , kazdopadne KJ a Dolezalovi verim a verim ze ty prusery museli bejt velky jinak by Brabce nevykopli.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Fallen - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 13:48:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jo? Tak to já Doležalovi nevěřim už ani slovo... Lhář prolhanej
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 20:15:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
I teď,v dnešním rozhovoru na Primě nevyloučil,že přestoupí do sralty nebo do Bolky.No ať přestoupí.Nebyl špatnej,budeme na něj vzpomínat v dobrém.

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Horis79 (Horis79@seznam.cz) - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:16:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Bohužel veškeré vaše úvahy jsou špatné, odchod Brabce souvisí především s příchodem Kazengy Lua Lua, kterého dlouhodobě sledujeme a potřebovali jsme se zbavit nejlépe placeného hráče týmu, abychom získané prostředky věnovali nákupu naší vytoužené posily.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:20:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
jo no, přesně to bude ten důvod:,-))

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Markus - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:21:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Chápu to takhle. Prvořadým úkolem současné Slavie je převyšovat lokální konkurenci. K tomu vede jasný cíl, titul a ten jsme dokázali zopakovat. Plněním tohoto cíle jsme atraktivní pro sponzory, média i spoustu fanoušků fotbalu. Nemůžeme se srovnávat s Evropou, takové cíle si nechme až jestli projde evropský superstát jak mu razí cestu Lisabon, pak tu budou nové možnosti. Vzpomeňte si jak nestabilním prostředím před pár lety Slavia byla. Nyní je to v našem vrcholovém fotbalu naopak úplný ostrov stability. Za úspěchy má přímou zodpovědnost trenér, cíle plníme a já tu nebudu rozporovat kroky které dělá. Ano, moc dobře si vzpomínám jak bídnou defenzivu před pár lety Slavia měla. Věřím, že naše defenziva i celá hra půjde nahoru, že trenér ví co dělá. Dříve jsem byl velkým kritikem mnoha kroků Slavie, nyní jsem spokojený, protože mám pocit, že Slavia konečně dobře dělá svůj byznys.

MrMarkus (http://markusovo.wordpress.com/)

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Rhodri - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:25:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Skoro by stalo za to projit diskuse k jarnim zapasum a dat dohromady vicemene nahodna fanouskovska hodnoceni. Podobne jako se objevovala konstantne na jare kritiky Marka Jarolima, byl takrka neustale tercem kritiky i Erich Brabec. V tomto svetle jeho odchod se az zase takova ztrata jeho odchod nejevi. Fotbalista slusny, rad si hral na sefa, ale ze by jeho hra odpovidala mire v jake sekyroval ostatni hrace? Az takovy machr a sef nebyl. Presto mu treba za posledni dva roky podekovat.

Bylo to po Kladne, kdy Lada Vizek rikal, ze v lete prijde ve Slavii dost zasadni obmena hracu? Tehdy se to pricitalo jeho mlznemu oparu a ejhle. Take bulvarni Sport z tohoto vychazi z ceskych novin lepe nez ostatni. Dve pomerne neuveritelna zjisteni. Vyplati se poslouchat Vizka a cist Sport :-)

Fakt, ze vedeni Slavie i Erich Brabec jsou ochotni ze sebe delat s prominutim pitomce tim, ze hovori o koncepci, do niz ze EB nehodi, je sam o sobe dosti zajimavy. Obe strany maji dobry duvod pro to, co se stalo. Proc by EB spoluhral takove divadylko, kdyby byl odejit v zasade z rozmaru KJ? Slavia se naopak poucila z pripadu Abrham a resi situaci mnohem profesionalneji.

Posledni vec. Ti, co pisi, ze sice to od EB na jare nebylo optimalni, ale ptaji se, proc jej potom KJ stavel, si neuvedomuji, ze v dubnu zacinal tlak na tym dosti silne rust a kdyby napriklad EB vyradil z kadru nebo ho poslal do Becka, jen by tento tlak zvysil. Pokud je tedy pricina odchodu EB ve vecech, ktere se staly v dubnu, je treba rict, ze KJ to vyresil s vetsim klidem, nez by se ocekavalo. Nerozkymacel jiz tak kymacejici lod, ale zkusene si pockal az skonci sezona.

zdravi Rhodri
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Vhoo - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:42:28
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
spravna úvaha je ta proc Brabec nenadava na vedení, coz by bylo v tomto pripade zcela logicke, bud je to kvuli tomu ze je to slusny clovek a nebo ta druha pravdepodobnejsi varianta ze vedeni promlci nejaky ten jeho "pruser" stim ze on si vklidu najde jiny angazma mimo sparty a je to v suchu, tato varianta se mi jeví jako velice pravdepodobne a potom je to z hlediska vedeni velice kvalitni tah ktery nesel udelat lepe.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 11:01:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Souhlasim.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: jnnxx - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 11:29:53
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
http://fotbal.idnes.cz/nejdriv-to-bylo-sok-ted-jsem-uz-se-vsim-smireny-priznal-brabec-p6j-/fotbal.asp?c=A090618_103631_fotbal_min

Nepřijde mi, že by byl plný vzteku a zloby. Působí to na mne jako opravdu rozchod a ne vyhazov...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: tantalos - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:53:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Hezký příspěvek
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 12:10:32
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Souhlasím, dobře napsané. Přičemž bych dodal, že pořád je na hřišti lepší chybující zkušený Brabec, než chybujcí Hošek-viz "pentle" v Teplicích. Prostě v určitou chvíli KJ moc na výběr neměl. ˇˇZe vedení o opravdových důvodech mlčí je logické a je v zájmu všech stran (Slavie a pravděpodobně hlavně Brabce).

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: huhu - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 10:44:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Vím, že se to sem v tenhle moment nehodí, ale zrovna jsem si přečetl, že hokejový Liberec za sezonu utrží 5 milionů za prodej fanshop věcí.
Je pravda, že my za ně dostáváme jen 200 tisíc ročně paušál od soukromého podnikatele, který si značku klubu jenom pronajímá?
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 12:42:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
ne

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Viking - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 11:16:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
S ohledem na prohlášení Doležala a aktuální rozhovor s Brabcem na fotbal.idnes.cz říkám, že ten jeho průser musel bejt asi řádnej. Je krotkej jako beránek, ani kus špatný slova na Slavii. Tohle není profesionalita a loajalita k bývalému klubu.

Myslím že se mu sečetlo vyjednávání se Spartou a prapodivné chyby v jarních zápasech...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: urs - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 12:28:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
tak může to tak být i nemusí.., každopádně přejme Erichovi hodně zdaru do další kariéry..., dá-li se to tak nazvat.. :-(
zdar kapitáne, byls dobrej..
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 12:40:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Píčo! :-)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Viking - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 13:09:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Erich je inteligentní člověk. Vzhledem k jeho nesporné herní kvalitě mi ale od začátku přišlo divné, jaký to je fotbalový turista a jaktože nikdy nehrál za větší klub...

Každopádně díky za všechno, ty dva tituly nám nikdo neodpáře.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: wector - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 13:42:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Nebo prostě dostal velký prachy aby držel hubu a on si uvědomil, že nějakejma kecama do médií beztak nic nezíská, takže to radši shrábnul a šel.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Viking - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 14:17:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To mě sere nejvíc, vypovězení smlouvy s velkým bakšišem pro Brabčáka. Dalo se to vyřešit elegantněji, např. výměnou za nějaké hráče v rámci ligy...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 14:25:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak na každou dohodu musí bejt dva a vyjednávací pozice Ericha s vysokou tříletou smlouvou v kapse byla řekněme komfortní...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Viking - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 14:49:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Právě si myslím že nebyla, jestli střelil na jaře nějakej zápas...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: wector - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 17:04:52
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No jestli tam je to odstupný 7 mega, tak to je kurva velkej zlatej padák...

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: lubka - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 13:28:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Švento je pryč,Brabec nezapadá do koncepce týmu a teď už jenom prodat Sucháče a příští sezonu brečet.Nechápu.Jakmile se někomu povede pár zápasů tak šup s ním pryč.Do boje o LM pošle KJ asi nějaké klenoty z béčka.Docela by mě zajímalo jak se s vydělanými penězy vynakládá.Na posilování týmu to teda rozhodně vidět není.Standa toho v poslední době moc neodehrál a není už zrovna nejmladší,Trubila a Vomáčka taky nejsou žádní tahouni kteří by nám mohli do LM nějak výrazně pomoci.To asi přijde nějaká výrazná posila z jižní ameriky jak jsem četl,že tam taky hledají.Jinak doufám,že když už do týmu přicházejí takovýhle hvězdy,že vedení slavie o nějakou tu pětku opět zvedne vstupné :-) Přeji novému kádru slavie hodně štěstí v příštím ročníku a úspěšné zvládnutí nové koncepce.........
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Huzgi - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 14:02:47
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Kup si permici a ceny neřeš!
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: jardaj - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 14:16:02
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No s tím vstupným jsi se trefil. Něco se zlevnilo, něco šlo nahoru. Na http://www.permice.slavia.cz/cenik.asp je nový ceník nejen permic. Např. vstupné 250, 350, 550 bylo upraveno na 300, 400, 550. Vstupné 150, 250, 400 bylo zlepšeno na 220, 320, 400. Ale není to přesné, došlo i k přesunu mezi kategoriemi. Mám pocit, že se jde cestou co největší rentability, plný dům znamená větší úklid. Asi je lepšímít svých 10000 lidí a vydělat to samé, co minulou sezónu při 15000. ale to jen komentuji Tvojí zmínku o vstupném, nechci k Erichovi motat vlákno o cenové politice.

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Gino - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 14:26:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
http://fotbal.idnes.cz/po-brabcovi-touzi-elitni-tymy-ligy-on-chce-spis-do-zahranici-pl2-/fotbal.asp?c=A090618_135156_fotbal_min

Docela nerozumim, proc bychom mu meli kompenzovat ukonceni smlouvy a proc ho standardni cestou neprodame za nejake penize....?
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 14:31:10
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
I kdybychom ho prodali hodne pod cenou... nez mu platit 8 milionu nebo kolik...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 14:32:00
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To samé by mě zajímalo taky. Místo abysme ho standardně prodali např. za 10 mio, tak mu naopak 10 mio dáme ? Jestli to tak opravdu je, tak se muselo naše vedení zbláznit.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 14:33:00
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Protože se osvědčila cesta Abraháma. Koupit, dlouhá smlouva, vyhodit a platit.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 14:35:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já doufám že toho alespoň platili ty kypřani.

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 14:35:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
A Litteri je taky v prdeli ..... http://www.slavia.cz/novinka.asp?id=15576&typ=

To je podle mě škoda, jevil se celkem nadějně (horší než Fořt neboo Besta rozhodně nebyl ...)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 14:40:47
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No nevím, viděl jsem ho sice jen v tom zápase s Olmikem a chvíli v rumunsku, a sice dal gol, ale taky jednu šanci zazdil ala pavel fořt, a i když měl celkem dobré pokrytí míče, tak se mu pak ale trošku neohrabaně plantal pod nohama. Sice toho málo odehrál ale určitě před zraněním hodně natrénoval, tak určitě viděli koho se teď "zbavují".
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 14:44:57
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jarolím se někdy v průběhu jara vyjádřil ve smyslu, že chce Slávia Litteriho koupit. Takže nevím.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 14:45:56
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já teda nevim, čim ten Litteri všechny tak uchvátil. Mě v jediném zápase s Olomoucí zaujal hlavně ochotným padáním na zem ve stylu Besty.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 14:48:57
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Mě připadalo, že se jeví celkem nadějně. Alespoň tedy ve srovnání s ostatními útočníky působícími v GL.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: tantalos - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 15:03:57
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Gianluca neměl ani zvláštní rychlost, ani zvláštní techniku, snad jen chladnokrevně zakončoval. Vypadal jako průměrný hráč béčka, nad okolím v béčku nijak nevynikal. Snad byl o něco lepší než Tafat, ale za 15 M určitě nestál. Moudré rozhodnutí.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 15:24:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No, tak nejak, ani mne nezaujal nejakymi zvlastnimi individualnimi schopnostmi, takovej utocnik do vapna, proti strizkovu vypadal splasene, proti olomouci dobre zakoncoval..
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 15:10:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
to ja taky nevim.. mne se zatim nejevil nijak.

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 14:36:54
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jinak Doležal je podle článku o Brabcovi v zahraničí. Dříve bych si řekl, že třeba domlouvá nějaký přestup ale po posledních dnech bych tipoval že s penězi za Šventa a Brabcovými bonusy definitivně utek :) Třeba sem konečně odhalil tu záhadnou "koncepci"
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 14:40:20
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Podle mě ta "koncepce" spočívá v tom, že se každý půl rok obmění cca polovina kádru. Nedivil bych se tomu tolik, kdyby se měnili i trenéři a každej si to mužstvo sestavoval nově podle sebe. Ale vzhledem k tomu, že je tam stále jeden a ten samý KJ, tak je to opravdu s podivem.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 14:54:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Necid, Tavares, i ten Svento za 50 milionu jsou obchody, ktere se daji pochopit...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 15:08:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
no to by ses divil, že jsem do teďka nedokázal pobrat odchod Tavarese za takových podmínek..
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 15:29:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Koncila mu smouva, po pul roce by byl zadarmo... ?
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: wills - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 15:23:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Protože z každého transferu má trenér slušnou provizi, tak se nediv.

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Nax - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 15:08:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ja jsem zvedavy na tu koncepci a kdo prijde misto Brabce.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 15:31:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Mame Hoska a Cmovse, na co vodit nekoho jinyho? K tomu Suchy, Vomacka, Hubacek... Jesste to chce zredukovat, jeste by to chtelo prodat Suchyho s Hubackem, mame tech stoperu az prilis
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Nax - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 15:34:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Chybi mi u toho smajlik, pokud tohle ma byt tym pro LM, tak tomu moc nerozumim. Krome Sucheho, to neni kvalita.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Nax - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 15:38:59
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Sorry, ted jsem pochopil, ze je to ironie.:-)

Pokud je tedy nova koncepce, tak by melo vedeni ji trochu predstavit a ukazat jak bude vypadat nova obrana. Vcetne novych posil za Brabce. Zatim je ticho.

Vyhodili par milionu voknem kvuli cemu?
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 20:48:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To neni ironie. Tantalos unes Jarolima a vymenil ho za dvojnika... :)))

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: vizzir (vizzir@centrum.cz) - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 15:22:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Skoda, ze hrac, ktery se nam nehodi do koncepce, tak ho chteji hned nase vsechny predni kluby - Bolka, Libe a Teplice... az se zase po tydnu zrani Vomacka, odejde Suchy, tak tam bude zaskakovat Pekhart
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 15:28:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Hosek-Cmovs...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: vizzir (vizzir@centrum.cz) - Pátek, 19.06. 2009 - 00:32:02
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
tak proti souperum pred (a snad i v) LM by to prece jen chtelo zkusenejsi hrace, protoze stoper je post, kde jde o zkusenosti a komunikaci predevsim...

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 15:38:30
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Pokud muzeme neco odhadovat a cist mezi radky, videl bych to takto:
1) Mate pravdu v tom, ze smirlivy Brabcuv ton nasvedcuje jednak tomu, ze rozchod byl ucinen v ramci moznosti po nejake dohode obou stran, jedna k tomu, ze tu je zrejme neco, co obe strany nechteji zverejnit a kvuli cemu je pro obe strany rozchod.. dejme tomu akceptovatelnej..
2) Hraci se vyjadrili do medii hodne prekvapene, z tech reakci je videt, ze Erich byl dulezitym meziclankem mezi kabinou, trenerem a vedenim a ze pro hrace dokazal ledaccos vyjednat. Asi bych nevidel problem v tom, ze by Erich byl pricinou nejakejch ropzbroju v kabine..

No a jsem teda hodne zvedav, jakou ma R + D + KJ variantu za Ericha, jen na Vomacku asi spolehat nelze... Jak rika Smica, jen aby na tom stoperu nemusel hrat on:-))

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mpik (martin.praha@centrum.cz) - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 16:48:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Shrňme si fakta:
Erich Brabec jako kapitán získal dva tituly se Slavií
Erich Brabec se dostal do širšího kádru reprezentace.
Erich Brabec byl dle komentářů spoluhráčů vůdčí osobností týmu, tmelil partu.
Erich Brabec chyboval v české poháru, což je natolik "prestižní" soutěž, že některé kluby ji hrají s B týmem.
Erich Brabec je ihned po propuštění v hledáčku předních ligových klubů v ČR.
Slavia budu Erichovi "vyplácet" smlouvu, místo aby za prodej kvalitního hráče peníze získala.
Slavia dlouhou dobu odchod Ericha Brabce tajila.
Slavia připravila mediální kampaň, jejíž tváří se stal Erich Brabec, v té době zjevně pan "nepostradatelný".
Erich Brabec v zimě výrazně prodloužil smlouvu se Slávií.
Tady prostě něco nehraje! Konec lhaní pane Doležale a pane Jarolíme!
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 17:05:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To bych ale nevidel tak jednoduse.. ja si zas myslim, ze nektery veci se ven vynaset nemaji.. at uz jde o spory mezi Brabcem a KJ nebo treba o neco horsiho.. treba ma nekdo maslo na hlave, muze to byt Erich nebo i KJ/vedeni.. kazdopadne obe strany asi o tom budou mlcet..

mimochodem odkud vis, ze slavie bude Erichovi platit???
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Kmotr - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 17:14:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Podle mě by jsi se měl naučit psát komentáře o věcech o kterých "nic" nevíš alespoň bez emocí. O tvých faktech nefaktech ani nemluvě. Pokud nejsi úplně natvrdlej, přetel jsi si všechny rozhovory včetně toho s Erichem, tak ti dojde, že tady něco nehraje ale problém nebude na pouze straně Slavie ale i u Ericha. To že Slavia dala Erichovi kapitánskou pásku, prodloužila mu smlouvu o tři roky, dala ho na plakáty a prezentovala ho jako pana "Nepostradetelného", svědčí o tom, že jí Erich v průběhu jara něčím zaskočil. Zároveň klidný přístup Ericha, kdy se vlastně nic tak hrozného nestalo, život jde dál, smlouvu jsme ukončili a máme se dál rádi svědčí o tom, že má Erich popel na hlavě. Teď jde o to proč. Nejhorší variantou se jeví prodané zápasy. Já ososbně si myslím, že Erich prostě "vystoupil" proti Jarolímovi, ale z jakých důvodů, těžko říct. Napadá mě jedině kritika za sestavu atd..
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Vhoo - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 17:35:54
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
podle me kdyby se jen nedohodl s jarolimem tak vykrikuje do novin ze jarolim je diktator nebo nejaky takovyhle reci jako ostatni co odchazeli kvuli nemu, je vtom neco jinyho a je to dle meho chyba Brabce ze musi odejit proto to bere tak chlapsky.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Kmotr - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 17:40:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No tak ono se to "vystoupení" taky nemuselo konat zrovnat v gentlemanském duchu. Mohlo to být něco co Erich prostě přepísk a ví to dobře sám, proto těď odchází se "staženým ocasem".. Ale popravdě mi tam taky sedí víc ňákej ten průser jako prodaný zápas atd.. :-(
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: LordEdmund - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 17:54:56
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Třeba to má nějakou spojitost zrovna s kapitánováním a tim, že se Erich snažil něco prosadit pro hráče. Např.navýšení ,údajně malé, premie za titul . No a třeba zvolil takovou formu, že se to Karla dotklo tak, že už s nim nemůže dál spolupracovat.S koncepcí to nemá nic společnýho, nevim jestli si Doleźal myslí, že jsou fandové uplně blbí.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 18:05:06
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To se budeme divit, az prijde sest mladych perspektivnich cizincu a ukaze se, ze se opravdu jedna o novou koncepci :o))
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: LordEdmund - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 20:03:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To ale neni nová, ale mostecká koncepce a že by se zrovna vyplatila, to se nedá říct...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 21:01:19
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ono je potreba privest talentovane cizince a ne 17tilete Frantiky... ne kazdej Frantik tmave pleti je dobrej... k tomu kdyz pridas hrace z divizi jako Franka, Sigmunda, Frnocha a jeste asi dva.. tak "uspech" je zarucen.

Naopak pokusit se privest nove Sventy, Kerice, Dzeky, Tavarese a) neco bude stat (rozhozeni siti, pokud to nema bejt o nahode, ale o nejake koncepci...?) A b) cas a trpelivost. Kdyby jednou za rok se nasel podobny hrac, bylo by to super. Teplice maj vyhodu v Pliskovi a jeho znalosti Bosny (Dzeko, Mahmutovic, Ljevakovic - v Usti jich maj zase par na hostovacce), KJ zase ve Francii - resp. francouzskem trhu (Tavares, Belaid). Idealni by bylo to zkombinovat a pridat nejakou tu Argentinu :)

Btw kde je Cesaro Victorino? :)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Pátek, 19.06. 2009 - 09:10:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jo a ty budes psat, jak je super, ze davame prilezitost mladejm hracum a ja budu namitat, ze potrebujem do predkola LM zkusene hrace:-)))
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 20:24:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No tak zatím tady vidím nejrozumnější příspěvek od Kmotra.My ostatní se nesmíme zbláznit.Je to blbý,ale život jde dál.Slavia už přežila horší příběhy a je pořád tady a pořád je nejlepší.Problém je,sehrát za tak krátkou dobu nejcitlivější část mužstva-obranu.Když se k tomuto kroku vedení odhodlalo,určitě to není kvůli prkotině,protože to vědí líp než my,že mužstvo odchod oslabí,třeba jen na nějakou dobu.Ale může to stát desítky milionů.Muselo se stát něco hodně vážného,když kvůli tomu stojí za to riskovat "balík",bohužel mi to na nic jiného neukazuje.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Fallen - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 17:50:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak si je shrň, když ti to dělá dobře...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Jakubisko - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 17:56:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
:o))))))))))
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: martin08 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 18:00:03
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Evidente si to uz schrnul :)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Jakubisko - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 18:08:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A tak z toho má takový malý souchrn

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: martin08 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 20:08:03
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Prekvapuje me ze nikdo nevysel se svejma zakulisnima informacema co se stalo..
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 21:23:25
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Chces rict, co se skutecne stalo? Je to hnus, nejvetsi... nedivim se, ze Slavia radsi rekla to, co rekla a Erich pritakava, tohle se proste nedela, to co udelal...Bylo to nekdy koncem brezna, v dubnu, kdyz volal na Avon a nakoupil radu pripravku na vlasy. Chapes to? On je chtel dat Karlovi Jarolimovi! To nemel delat... A nevyzehlil si to pak ani na ty schuzce pred dovolenou, kdy mel schuku s KJ. Navrh totiz, ze jeste v lete zaplati KJ ze sveho transplantaci vlasu. A to byla posledni kapka, KJ se nastval a se slovy "myslis snad, ze ja na to nemam?Ja te klidne muzu poslat s prstem v nose do prdele a pes ani po tobe nestekne" zacal Erichovi mavat pred ocima propiskou. Erich se bal o svuj zivor v tu chvili, zavolal policii, prej ze mu nekdo vyhrozuje vystrelovaci zbrani. Kdyz prisel do kanclu Dolezal dat KJ nejaky papiry s nadpisem "Top Secret - hostovani M.Cerneho v Liberci", tak se zacal smat co blbnou... Kdyz se dozvedel, ze si toKJ nerozmysli, ze to myslel vazne, tak pak volal trikrat Erichovi na dovolenou, ze se to urovna. Volal 10., 11. a 13. (12. nemel cas, protoze doladoval detaily ty hostovacky vymenou za Gecova). Tak takhle presne to bylo a jestli Jiri bude tvrdit neco jinyho, tak on nebyl dva tedjny v KJ kancelari maskovanej za lampicku! :))
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 22:06:03
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Můžu Tě upozornit,že jsem slyšel zase něco úplně jiného a pokud je to možné i horšího.
V téhle situaci se vyrojí spousta výkladů.Některé jsou třeba skoro pravdivé,jiné úplně vymyšlené.Na to rozumný člověk nemůže dát.Erich je pryč,Slavia to určitě přežije,i když nás to asi bude stát postup v LM.
Ale ta druhá část Tvojeho sdělení je podle mě ještě závažnější.Jestli
dáme Milana Černýho do Libe,tak já osobně se opravdu nase*u.A nebudu sám.Byl to na jaře jeden z mála,kdo byl v pohodě.To je můj názor a nikomu ho nevnucuju.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 22:46:19
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Neber vsechno vazne... :)))
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: martin08 - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 22:48:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
?!? Tys to vzal vazne tu reakci?! :)
btw: tak se pochlub co jsi slysel tak horsiho.. protoze me nenapada nic co by se mohlo stat.. protoze kvuli vykonum to urcite nebyl. To by byl Belaid uz nekde na Alijasce:) proste takovejhle rozchod neni normalni...takze soudim ze to bude neco co se jen tak na verejnost nedostane. Ale jak rikam nenapada me zadnej duvod k takovyhlemu odchodu.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 23:03:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zapomnel v Jarolimove pracovne svuj hreben.. :)))
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Pátek, 19.06. 2009 - 05:52:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To co se povídá,neberu vážně.Tím méně bych to šířil dál.A proto poděkujme Erichovi za dobré služby a dál bude lepší se v tom nevrtat.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 23:07:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jirka se nemohl utrhnout.. za chvilku se přiřítí:-)

Spekulace (Hodnocení: 1)
Od: chrobak - Čtvrtek, 18.06. 2009 - 23:16:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ty spekulacema o prodaných zápasech jsou podle mě svinstvo, které si Brabec nezaslouží. a to že je píšou hlavně ti co nadávají vedení na to že Brabec odchází si dost protiřečí. A co když je to prostě všechno jednodušší. Nevím jak to vidí ostatní, ale podle mě obrana nebyla ideální. Kolik viny z toho nese Brabec nedokážu posoudit, ale jsou tam navíc ještě individuální chyby, podle mě přehnané dirigování např. u standardek, ne zrovna nejlepší rozehrávka. Stoper je navíc docela citlivé místo. Kdyby byl Brabčák mlaďoch, tak sedí na lavce nebo občas jde do béčka, ale v případě Brabce by to nedělalo dobrotu a pro nikoho by to nebylo dobré. Řešením je buď to nechat být a počítat s tím, že občas dostaneme zbytečného gola nebo to řešit. V tom případě je jasné, že se to nebude řešit před koncem ligy a to, že to proběhlo dohodou je plus pro obě strany. A ta kampaň, .. Určitě se to Jarolímovi nerozhodovalo snadno a určitě si s tím nešel ven ani interně dřív než si byl jist.
Re: Spekulace (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Pátek, 19.06. 2009 - 08:40:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No podle toho, co včera KJ povídal někde ve zprávách, tak se zdá se inspiroval u Vládi Růžičky v tom, že ten kdo má nadstandardní smlouvu, tak by měl podávat nadstandardní výkony. A pokud ne, tak jde. Což je poměrně sympatickej přístup. Jen v tom hokeji to Vláďa zpravidla řešil jinak, ať už s Málkem, Ujčíkem nebo Novákem, a to tak, že z toho Slavia něco měla, ať už hráče na výměnu nebo peníze za přestup. Když vidim zájem třeba Boleslavi o Ericha, tak tam by se jeden trejd přímo nabízel :-)
Re: Spekulace (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Pátek, 19.06. 2009 - 08:53:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Myslis navrat Hrdlicky, kdyz jeden vogel odchazi? :))) Nebo snad to bude Pecka a myslel jsi Chramostu nebo Mendyho? :)))
Re: Spekulace (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Pátek, 19.06. 2009 - 09:09:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jenze my s Bolkou zadnej trejd neudelame, protoze Brabec uz neni nas hrac, esli to dobre chapu. Uprimne receno, prave to, ze jsme s nim ukoncili smlouvu, aby si mohl najit co nejsnaze angazma, to zase nahrava spekulacim, ze ten problem nemusel byt jen u Ericha. Smirlive reakce nemusi byt dukazem priznani nejake viny, ale vysledkem dohody. Myslim, ze bychom automaticky nemeli na Ericha hazet nejakou spinu, kdyz o tom nic nevime.

Jinak to s temi nadstandardnimi vykony a nadstandardni smlouvou samozrejme logicky je. Ale v takovym pripade tedy fakt ocekavam, ze ma KJ s Dolezalem nejakou nahradu.. ocekavat od Vomacky nadstandardni vykony by mi prislo hodne odvazne, byt ho nechci podcenovat..
Re: Spekulace (Hodnocení: 1)
Od: slimak - Pátek, 19.06. 2009 - 09:35:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
myslim, že mu smlouva ještě ukončena nebyla, ne? taky mi přijde nelogický aby místo toho, aby jsme za něj něco dostali, měli ještě platit několik milionů..
Re: Spekulace (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Pátek, 19.06. 2009 - 10:03:01
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
z toho, co se pise, to vypada, ze smlouva byla skutecne ukoncena. rad bych se mylil.
Re: Spekulace (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Pátek, 19.06. 2009 - 10:05:10
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tady je možná vodítko, i když stejně je to všechno otevřený:-) http://fotbal.idnes.cz/priciny-brabcova-konce-ve-slavii-zna-nejspis-pouze-trener-jarolim-1c6-/fotbal.asp?c=A090618_212142_fotbal_rou
Re: Spekulace (Hodnocení: 1)
Od: Fallen - Pátek, 19.06. 2009 - 11:43:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Nic než Saiverovy sračky
Re: Spekulace (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Pátek, 19.06. 2009 - 09:45:54
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To je všecko hádání. Já si myslim, že mu to rozvázali třeba s dohodou, že pude ven a ne ke konkurenci v GL. Ale zase na druhou stranu pokud by šel vGL, tak bysme za něj stejně dostali tabulkovný, ne? A to za hráče v jeho věku, s odehranejma zápasama i v repre se může zrovna rovnat té částce, o které se spekuluje jako o odchodném, takže možná gentlemanská dohoda se zadními vrátky. Tomu bych se u Doležala nedivil:-)

Hrdla, to je holt "klikař", vždycky byl. Sbalí si kufry a Slavia začne šlapat jak mašiny na výsledky:-) Ale zase má vejplatu přesně 14. na účtě.. :-))
Re: Spekulace (Hodnocení: 1)
Od: slimak - Pátek, 19.06. 2009 - 10:56:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
taky si na hrdlu a tento jeho výrok v předvečer ligy mistrů často vzpomenu :) stejně jako na Holeňáka, který to samé léto slavii odmítnul a šel do liberce..možná si tito hráče pak docela drbali hlavu.je jen otazka jestli bychom se s nima do LM dostali a byli takhle uspesní

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Pátek, 19.06. 2009 - 16:03:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
TAK JAK JE TO TEDA S TÍM VRABCEM ? ! Kápněte konečně Božskou !
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: opicemag - Pátek, 19.06. 2009 - 17:21:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To se asi nikdy nedozvíme. Nebo alespoň ne v nejbližší době.

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: jirkapou - Pátek, 19.06. 2009 - 16:08:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jak to tady čtu že by nějací vyměnili Brabce za Rajnocha. A že ho snad nepustěj do Sralty. Tak jen doplním že Slávia sním rozvázala kontrakt dostal 5milionů odstupné a je volným hráčem může kam se mu zlíbí zadarmo. Už tohle je ze strany Slávie nepochopitelné! Pustit hráče zadarmo k tomu musela doplatit platnou smlouvu. Při tom si mohl hledat nové angažmá a třeba by Slávie dostala alespon nějaké odstupné. A způsob vyhazovu je opravdu hnusný! Nezapadl do nové koncepce. Měl jsem na pana Jarolima jiný názor bohužel i názory se měněj tak lehce jak se lze dát vyhazov. Brába byl tahounem týmu a dobrý kapitán. Chtěl bych vidět co by dělal a jak by se tvářil pan Jarolím ,kdyby mu vedení oznámilo i po těch dvou titulech jak to udělal on Braboj, že sním nepočítaj.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Pátek, 19.06. 2009 - 16:17:20
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Co by, vybral by si z toho kvanta nabidek, ktere by mu dosly a trenoval by jinde - zrovna jako si Brabec vybere z kvanta nabidek a bude hrat jinde.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Pátek, 19.06. 2009 - 17:00:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
:-)))

Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: Ladineeek - Pátek, 19.06. 2009 - 20:33:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
http://www.fctescomazlin.cz/article/13030.obrance-ondrej-celustka-je-blizko-prestupu-do-slavie-praha/
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Pátek, 19.06. 2009 - 21:08:58
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Takže to máme:Grajciar,Kaufmann,Dens,Čelůstka,doufám,že jsem nikoho nezapomněl-4 praví obránci.
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: Ladineeek - Pátek, 19.06. 2009 - 21:15:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Franta
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: mamut - Pátek, 19.06. 2009 - 21:31:28
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Vácha
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Pátek, 19.06. 2009 - 21:34:06
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já bych si na tento post nechal toho Čelůstku, jestli skutečně přijde, Váchu, a případně Kaufmana, až se uzdraví. Nikoho jiného ze zmiňovaných nepotřebujeme a podle mého názoru ani ve Slavii nemají co dělat.
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: Ladineeek - Pátek, 19.06. 2009 - 21:39:36
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
podle mě to má Franta spočítaný a Dense vidím na hostovačku, ikdyž těžko říct, když Karel Váchu moc nemusí :-(
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: slimak - Pátek, 19.06. 2009 - 21:44:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
no, hlavně, že jsi Dense viděl vid...tohle hodnoceni od stolu je vždy nejlepší

musíme si uvědomit, že Dens, Grajciar můžou hrát pravýho záložníka, Vácha nikdy nebyl dobrej pravej obránce, nehledě na to, že ve slavii se s nim asi nepočítá..frantu pak asi podle všeho čeká odchod a kaufman nestihne začátek sezony a jeho forma po dlouhé absenci bude otazníkem..
sečteno podrtženo - 4 praví obránci nejsou moc
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Pátek, 19.06. 2009 - 21:52:16
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
no mne fascinuje vubec, jak je tady spousta nazoru na Dense, jestli neco muze nebo nemze hrat, pritom ho skoro nikdo nevidel. Podle me dokud nebude proveren, nemuzem rikat ani, ze muze hrat.. treba je to druhej Cisse a jeste vecne zranenej. Kdo vi...
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: slimak - Pátek, 19.06. 2009 - 21:59:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
samozřejmě, že jsem, martyni, vycházel z toho, jaký post hrál v minulých klubech..
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Pátek, 19.06. 2009 - 22:00:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Nejde o to jestli ho někdo viděl nebo neviděl. Já nevím jak ty, ale já ho viděl jen dvakrát, když podepisoval smlouvu a když si šel pro medaili. Chápeš v čem je asi problém. Kolik lazarů je vůbec udržitelné živit.. A jestli si mám vybrat Teplicemi prověřeného Kaufmana, nebo neznámého hráče z Brazilie, který byl kritizován kolegama fanouškama už při tom jediném přáteláku, kde se rval o šanci, a vybrat si, na koho budu čekat až se uzdraví, tak to bude Kaufman.
A myslím, že se nemýlím. Někdy v lednu jsem to tady od vás VŠECH schytal, když jsem tady podal svůj názor, že Cissé nemá ve Slavii co dělat..
Tak o Densovi dokončíme debatu na konci roku, asi to vůči němu bude férovější, ale mám na něj jasný názor..
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: slimak - Pátek, 19.06. 2009 - 22:04:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
ja prave jenom nechápu, jak můžeš mít jasnej názor...
navíc mezi zraněnýma už neni, tak nevim o jakém čekání mluvíš..
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Pátek, 19.06. 2009 - 22:10:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Uvidíš sám jak jeho angažmá ve Slavii dopadne. Fakt tě o ničem přesvědčovat nebudu. Je to každého věci. Já bych mu to samozřejmě přál, jako každému fotbalistovi ve Slavii, ale jsem skeptik.
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Pátek, 19.06. 2009 - 22:30:20
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
no ja vlastne presne tohle psal o kaufmanovi a densovi nedavno. sice nevylucuju ze muze bejt dobrej hrac, ale udrzovat ho v kadru je mnohem vetsi riziko nez kaufmana, o nemz vime, ze na ligu ma. o densovi jen vime, ze jaro promarodil..
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Pátek, 19.06. 2009 - 22:43:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já jsem hlavně strašně zvědavý, co se bude dít v neděli na té tiskovce. Skoro bych se vsadil, že se oznámí jen další odchody, ale přesto doufám, že už někdo nový do Krkonoš pojede, ať se to všechno co se poslední dny dělo uklidní. Jestli bych si někoho mohl přát tak nějakého mladého talenta z naší české líhně, třeba toho Čelůstku nebo Hlouška. Někdo zmiňoval i Vydru, což by byla taky velmi dobrá investice do budoucna. Libíl by se mi třeba i Mičola z Baníku, ale o něm sem nikdy nic v souvislosti se Slavii snad neslyšel, i když by to byl určitě také dobrý kauf. Taky mě zaráží, že jsem slyšel v zimě pana Doležala jak mluvil o Fantišovi, a když teď asi zájem Celtiku opadl, tak jako bychom na něj zapoměli.
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Sobota, 20.06. 2009 - 00:13:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No to jsem taky zvedav!
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Sobota, 20.06. 2009 - 11:30:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Přijde Doležal a řekne.. sorry, já se sekl, myslel jsem příští neděli. Konec tiskovky.. :-))
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 10:00:37
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Hlavne, aby neoznamili prichod Otepky!!! Ten by byl dobrej pred dvema trema lety zpet, neni ne! To at radeji OZ hraje Jarolim, Volesak nebo treba Vacha...!
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Pátek, 19.06. 2009 - 22:02:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
a kolikrát si viděl hrát Váchu ..na takové urovni debaty ti tu tvoji první větu ani vyvracet nepotřebuju.. Mysli si o Densovi co chceš, to je tvoje věc :)
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: slimak - Pátek, 19.06. 2009 - 22:10:49
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
váchu jsem v několika zápasech za jablonec a banik..v jablonci hrál zálohu a šlo mu to velmi dobře, v Baníku jako obránce vyhořel...
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Pátek, 19.06. 2009 - 22:13:36
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
btw, když jsem si dneska na netu hledal, jestli hrál Čelůstka v zápase se San Marinem v U21, tak světe div se, nehrál, byl na lavičce a na jeho místě byl v základu Vácha.
Podle toho druhé přispivatele, ted nevím nick, musí mít Dovalil asi v hlavě najebané ještě víc než Rada nebo Bruckner když to tak skládá ...jakou blbost jsem ted řekl určitě víš.
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Pátek, 19.06. 2009 - 23:17:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak Čelůstka je asi jednou nohou u nás, čili bych tipnul odchod až dvou hráčů PB. . A to nepočítám Gebreho, Helda a Váchu, kterej je stejně víc záložník, ale nejspíš se KJovi taky nehodí do koncepce:(

Asi půjde Franta, no, což je škoda, je to oblíbenec a snad by to po přípravě zase mohlo šlapat jako předloni. A co dál? Kaufman je snad použitelnej v druhý půli podzima, i jako stoper. Dens začíná s tréninkem, pak je tu Grco a přijde ten Čelůstka. To mi říká, že Grco nebo Dens buď odejdou nebo se přesunou do záohy, tam maj ale místo Janda, Milan Černý a teoreticky (snad už ne reálně ) TB a MJ. Takže jsem zvědavej, jak to KJ vytřídí.

Ale hlavně to je podle mě post, kterej nás pálí snad nejmíň. Víc mě zajímá, kdo zaujme místo Brabce, Forda-Litteriho, případně Gocoeho-Šenkyho-Besty, kdo přijde do zálohy, aby nahradil zoufalost MJ s TB a jak vyřeší KJ levou stranu. . čekám odchod Šikliče a asi i Jabkáče, min. na hostování.

No a od věci neni ani post brankáře. Takže nakonec pěknej bordel a bude to tradičně zaímavý. Ale to je jen dobře:-)
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Pátek, 19.06. 2009 - 23:49:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Pokud odejdou Šiklič a Jabkáč, tak kdo nám zbyde na levou stranu ? Navíc když Dušan který tam hrál na jaře je pryč. To nám zbývá pouze Hubáček, který možná bude hrát stopera ? a Jarda Černý u kterého to ovšem není jeho post .... Takže pokud odejdou tyhle dva, tak by musel někdo jiný přijít.
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Sobota, 20.06. 2009 - 06:31:56
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Hubáček a Trubila, ale počítám, že ještě někdo přijde.
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Sobota, 20.06. 2009 - 00:32:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak Čelůstka je podle všeho hlavně velký talent. V tomto případě bych tedy nějaký přetlak neřešil. Pokud svůj talent potvrdí, tak za rok stejně nějaký "přetlak" řešit nebudeme, protože to bude prostě jeho místo, stejně jako to bylo dřív místo Krajčíka a basta. Ale o to nejde. Pokud máme šanci za solidních podmínek získat hráče s velkým poteniálem, kterého můžeme za pár let výhodně zpeněžit, tak bychom nějaký přetlak řešit neměli, zvláště když ten "přetlak" vytváří průměrní hráči typu Franty nebo Grajciara. Z toho pohledu budu rád za každého nadějného mladiká z mládežnických reprezentací bez ohledu na to kolik hráčů na jeho post máme. Míň bude bolet mu to místo "vytvořit" než za rok brečet, že někde ze Sparty přestupuje na západ za těžké peníze.

Jinak já trošku nerozumím, proč pořád všichni kritizujete Marka Jarolíma. Tak pokles formy, i zásadnější, někdy potká každého. Na Marka to hold spadlo ve druhé části jara. Zrovna dneska jsem se koukal na záznam podzimního derby a tam byl pánem na hřišti. Věřím, že Marek kvalitně potrénuje a zase se do bývalé formy na podzim dostane, stejně jako věřím, že se vzpamatuje Belaid a bude moci u nás zůstat.
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Sobota, 20.06. 2009 - 06:39:58
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To jo, ale Čelůstka potřebuje hlavně pravidelně hrát, jinak je talent na prd.. a to já si nymyslim, že by byl dělanej jako posila do základu, ael třeba se mejlim. A potom bych ase mohl namítnoun, že máme vlastní - Váchyu u Kindela. No, uvidíme prostě až bude konec s obchody.

Co se táče MJ, tak na jaře doslola uťal hru, kdykoliv vystřídal. Předtim n podzim to bylo lepší, ale pořád si myslim, že je to naprosto nahraditelnej hráč. Čekal jsem od něj víc, na kraji je to utrpení. Volešák je stejnej, ale dává do hry víc. Belaid to zas má v noze, ale ne v hlavě. MJ podle mě nemá na to, aby táhnul Slavii. On se s ní veze. Možná za 2 roky to bude jiný, ale kvůli tomu bych ho tu nedržel. Vzhledem k jeho nedobrejm standartkám bych řekl, že ani nenahradil Kaliče.
Re: Čelůstka (Hodnocení: 1)
Od: wector - Sobota, 20.06. 2009 - 16:35:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To spíš naopak, Jarolíma chvíli potkala forma než její pokles. V lize většinou stačí, ale jestli chceme něco uhrát v pohárech a pokud možno využít letošní velkou šanci na LM, která se mimochodem dlouho nebude opakovat, tak nemůže naší hru tvořit někdo, kdo se tam potuluje, jak kdyby měl každou chvíli zdechnout. Tavares to odběhal za něj, ale ten už tu není a někoho jako on už jen tak neseženeme. Přiznejme si, že takovej hráč přijde do naší ligy spíš omylem.

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: sportak - Sobota, 20.06. 2009 - 09:49:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tady je zajímavá ankteta, kam Erich zamíří, co myslíte vy? tipuju zahraničí.. http://sportovnisazkar.cz/

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 10:13:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak zejtra se mozna dozvime o par odchodech a par prichodech, uvidime. Kdo odejde, kdo prijde? 6 odchodu - Ferry:-(, Dens, TJ:-(, Senkerik:-(/Goce:-(, Jablonsky (+ jelikoz nebyl podepsanej Litteri, tak jeden z dvojice Senkerik-Goce zustane podle me). Prichody: Celustka:-), Rajnoch, Vydra:-), Otepka:-(((, Skacel:-)))))) a jeste nekdo, at jich je sest, nejakeho utocnika by to asi chtelo, goloveho, s tahem na branu, nekoho z ciziny? Tak joo, kdyz ten Real pousti levne ty svy Nizozemce, vezmeme Nisterlooye :))
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Sobota, 20.06. 2009 - 10:47:24
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Doufám, že Šenky!
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 11:03:18
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Je pravda, ze kdyz prijde Nisterlooy, tak ten je typove podobnej s Gocem... :)) Ted vazne; snad Senky, Senky, Senky nechces jen kvuli jeho nespornym hudebnim kvalitam - v tom pripade by mel zustat i Jablac... :)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Sobota, 20.06. 2009 - 11:17:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Kvůli nesporným hudebním kvalitám může zůstat jenom Šenky.. :-)))
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Fallen - Sobota, 20.06. 2009 - 11:35:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Nistelrooy = 90 tisíc liber týdně = 145 milionů Kč ročně. A real něco bude chtít taky. Krásnej sen
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 15:33:30
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Nisterlooye jsem samozrejme vazne nemyslel, ale nejakej utocnik by prijit mel. A z ciziny, u nas je to vybrakovane. Uvidime, treba nejakej ten Jihoamerican ci African...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Sobota, 20.06. 2009 - 21:07:22
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Přijde Kluivert,oznámil totiž,že se vrací k fotbalu a že má dobrou nabídku.Je mu 33 roků,tak stařec to ještě není.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Troubi - Sobota, 20.06. 2009 - 14:26:25
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
divim se ty odborniku,ze tu nezminujes jmeno,ktere bude zitra stoprocentne predstaveno....hlavne,ze zase rozjizdis kecy s Jeslinkem...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 15:37:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
myslis Skacela nebo Rajnocha? Nevim kdo bude predstaven zejtra :-)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Troubi - Sobota, 20.06. 2009 - 19:24:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
ne nemyslim,tak si pockej do zitrka. cekal bych, ze ESO jako ty bude vedet o hotovem prestupu do Slavie drive nez ja...zklamal jsi mne:(
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 20:37:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak ja jsem momentalne tejden mimo domov, tak nevim... A jsem zvedav. Snad to bude prekvapeni a ne ocekavani a la Celustka...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 20:37:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak ja jsem momentalne tejden mimo domov, tak nevim... A jsem zvedav. Snad to bude prekvapeni a ne ocekavani a la Celustka...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mamut - Sobota, 20.06. 2009 - 15:24:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Otepka nepřijde,to Doležal jasně řekl.Měli o něj zájem někdy před 2 roky,teď už ne.Zase cucáníčko z prstů slaviatore,že ti to už samotnýmu není trapný.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 15:29:20
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ano, proto se zastupci Slavie na nej nekdy minulej tejden ptali Ostravy, kdyz ho jasne nechceme, ze...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Sobota, 20.06. 2009 - 15:32:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To myslíš ten dotaz Doležala Ličkovi do telefonu: "Co dělá Otepka? Ještě žije, děděk jeden?" :-)))
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 15:36:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Psssssst! :)) Ale to, ze se na nej poptavali, to se poprit neda. I proto si myslim, ze KJ s TJ prilis nepocita a hleda nejakou alternativu za nej.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Sobota, 20.06. 2009 - 15:52:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Stím bych souhlasil, kdyby k tomu přibalil ještě MJ a nechal jen Volešáka a nově příchozí, tak to taky beru. Jinak v pondělí nebo v úterý by mohl bejt Čelůstka náš. Hlavně aby pak nebyl už v pátek na sále ve Střešovicích. .
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 16:10:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
MMarka by taky moh chtit Salzburg za padesat micu sakra... :)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Sobota, 20.06. 2009 - 20:46:56
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Hlavně aby byly aspoň nový a ne nějaký měchuřiny z loňský sezony. .

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slimak - Sobota, 20.06. 2009 - 10:54:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak mimochodem, chovanec dneska ve sportu přiznal, že s Brabcem v zimě opravdu jednal, což docela snižuje onu gloriolu úžasného kapitána. Pokud kapitán slavie jedná v půli sezony se spartou, je to na pováženou...

zitra se da opravdu cekat neco velkeho plus Celustka plus asi nekolik cizinců nastupujicich do pripravy
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 11:00:36
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ty jsi tomu, ze s ni jednal, neveril...? :)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slimak - Sobota, 20.06. 2009 - 11:03:06
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
mno, nechtěl věřit :))
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 11:08:31
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ono na kazdym sprochu, pravdy je trochu... - i na tom, ze zas loni v lete Sparta chtela (...) Vaniaka, ten ji slusne odmitl a prisel tam Blazek. Sparta v posledni dobe nejak moc ma zajem o nase hrace... :-)

Jinak moznaaaa... moznaaaaa (!) ze nekdo prijde nyni opet (...) ze Sparty k nam, rekneme jeden z ofenzivnich hracu, ktery posledni dobou hral spise jen na hostovackach v Kladne a v Moste, ve Sparte si loni moc nekop... A do Sparty naopak pry ma jit z Teplic Kuba Mares. Tak uvidime... a jsem zvedav, zda do Sparty pujde konecne:-) i Blazek, kterej se v zime tak moc tesil... az si to rozhazel u libereckejch fans :-))
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Sobota, 20.06. 2009 - 11:24:31
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak ten Jeslínek k nám už přestupuje taky pěknou řádku přestupových období, skoro bych řekl, že si ho vždycky zmiňoval ty :)
Ale pořád lepší než nějaký Naumov.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Sobota, 20.06. 2009 - 11:39:47
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zatimco Naumov dal v lize devet golu za jednu sezonu, Jeslinek jich dal za dvakrat tolik zapasu sedm... Tak ti nevim, jestli je opravdu lepsi...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Sobota, 20.06. 2009 - 11:57:49
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Promiň, ale já opravdu o žádné druhého snipera Toleskeho teda nestojím..
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Sobota, 20.06. 2009 - 12:00:58
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Snad lepší než Besta, ne? Jinak s Áčkem prej půjde do přípravy i Tafat.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 15:08:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zminoval jsem ho tehdy, kdyz ho KJ skutecne chtel, Jeslinek nebyl proti, nakonec se rozmyslel... To bylo ohendy, kdy byl zranenej Janda...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slimak - Sobota, 20.06. 2009 - 11:28:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
jéé, takže zase jeslínek :) no nevim nevim.nemel bych problem s tim, ze hral za spartu, ale spis s jeho formou.těžko by nám mohl pomoci..z kádru sparty me vážně ted zadnej hrac nezaujal a nikoho z nich bych u nas nechtel..
no, marese a blazka at si klidne vezmou..oba maji obrovvske vykyvy výkonnosti a podle me se na ne neda spolehnout..jen se trochu divim, ze berou na hostovani bez moznosti nákupu hráče na důlezite posty jako obrance(hubnik) nebo zaloznik(kalouda).zda se mi to dost nekoncepcni...

btw. ty myslis, ze se belaid zitra bude poroucet? ja doufam, ze este vydrzi..
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Sobota, 20.06. 2009 - 11:48:06
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak zase do Evropy je lepší okamžitá kvalita na hostování než (i kdyby zatim) průměr na smlouvu. Ale jejich tým je jejich věc. Blažek a Mareš jsou podle mě typičtí hráči pro Spartu minulé éry. . vézt se na vlně a s pověstí floutka brát dobrý prachy. Jeslínek neni špatnej hráč, ale do základu to určitě neni, nicméně je pracovitej a fotbalovost má taky, proč ne. A jinak ze sparty bych bral i Hubíka, Kladrubskýho a Kucku, ale ty nedaj:-))) To jen tak do teorie.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 15:15:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Kdyby treba k nam prisel rekneme Mazuch (nez sel do Bruselu) na hostovani s opci, nezlobil bych se. Nez Otepka na prestup, tak Kaloudu... Ostatne Belaid taky u nas byl takhle, to same Litteri, Pudil, ... Lepsi nez je koupit rovnou za 40 mil a pak se modlit, aby se nezranili, tak klidne i na rok bez opce jednoho vazne dobryho hrace, co pomuze...


Jinak ano, bohuzel mam ten pocit, ze Tijany pujde o dum dal... :(((
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slimak - Sobota, 20.06. 2009 - 15:22:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
to máš pravdu, ale sparta uz dopredu ví, že si Hubnika a Kaloudu nebude moci dovolit..mno, kazdopadne to ma svoje pro a proti a pokud by takovych hracu melo byt vic, asi by to nebylo uplne dobre
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Sobota, 20.06. 2009 - 11:28:48
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak trochu to čekám, když oznámili, že s nim nepočítaj. Místo Besty ho beru hned!
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 15:19:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To ani nevim, ze to rekli oficialne uz - ale je jasny, ze on to chapal uz predtim, kdyz nedostal vlastne nikdy poradnou sanci. Jinak Kladrubskyho bych nebral, Kucku zkusme vymenit za Belaida, pokud s nim KJ uz nepocita... :-)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Sobota, 20.06. 2009 - 11:24:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jo asi jako jednání KJ s Košťálem..

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slimak - Sobota, 20.06. 2009 - 13:35:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
http://aktualne.centrum.cz/sportplus/grafika/2009/05/19/slavia-sestavte-si-hvezdny-tym/?cid=640481

takova blbina :) ale je to fakt těžký.

moje sestava:

Vaniak-Krajčík, Suchopárek, Suchý,Švento- Poborský,Tavares,Belaid,Pudil - Šmicer,Vlček
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: wector - Sobota, 20.06. 2009 - 16:21:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Vaniak
Krajčík - Suchý - Kozel - Švento
Poborský - Tavares - Švec - Pudil
Necid - Šmicer
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Jakubisko - Sobota, 20.06. 2009 - 17:08:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Kalivoda jako obránce? Jablonský jako útočník? hmm, jo...:)) no každopádně Vaniak - Krajčík, Suchý, Suchopárek, Dřížďal - Poborský, Tavares, Bejbl, Pudil - Šmicer, Vlček
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: marcocruz - Sobota, 20.06. 2009 - 18:07:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Chybí tam dost hráču třeba Radek Černý.
Vaniak-Krajčík,Kozel,Suchý,Švento - Poborský,Švec,Tavares,Šmicer-Necid,Vlček
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Jakubisko - Sobota, 20.06. 2009 - 18:44:32
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
mám pocit, že je to sestavené ze všech vítězů titulu....radek ho nikdy nevyhrál, zatím :)

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Mimo86 - Sobota, 20.06. 2009 - 13:58:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak jsem si jel dnes do Edenu koupit pernamentku
a ta slečna u pokladny mi jí nechtěla prodat, a řekla mi že nezapadám do koncepce Slávie.
Tak nevim.:-)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Sobota, 20.06. 2009 - 15:27:16
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Asi poznala, že smrdíš korunou! :+-)))

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: marcocruz - Sobota, 20.06. 2009 - 20:24:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ani radši NECHTĚJTE vědět proč Brabec musel odejít.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Sobota, 20.06. 2009 - 20:44:48
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak to radši NEŘIKEJ!
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Sobota, 20.06. 2009 - 20:50:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
přesně tak, stejně na tom už nic nezměníme. Dokud bude mocnář Karel sbírat se Slavií tituly a v kabině nebudou extra rebélie, že už to diktátorství přehání, tak stejně nebude nikdo chtít, aby odešel, tak co.. Brabec je hold pryč, protože to chtěl Karel. Přijde někdo jiný.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Sobota, 20.06. 2009 - 20:54:25
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A tvůj příspěvek nechápu, to jako čekáš, že tě tady bude halda lidí prosit, at to řekneš, jestli to skutečně víš. Tak to řekni jestli chceš, a kdy nechceš, tak si to nech. To je uplně stejné, jak nějaký borec na superslavii psal, že dneska viděl u stadionu nějakého známeho fotbalistu ale jméno už neřekl..
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Sobota, 20.06. 2009 - 21:09:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jestli jsem se blbě nekoukal,tak se dosud nevyjádřil náš hlavní VIP znalec pan Jiri1.Proto nic pořádně nevíme a musíme si počkat na jeho
zprávu ze zákulisí.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Sobota, 20.06. 2009 - 21:14:22
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jo, přesně. To už je lepší Jiří, ten to prostě flákne, jak to přebral a nedělá cyráty. I když si myslim, že to taky povětšinou neni ku prospěchu, ale to už je jeho věc.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 21:47:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ferry :((((
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 21:51:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A padaka ma dostat i Hubacek, tak to uz tuplem nechapu. Vzdycky si svoje odehral, at na LB ci na stoperu, tichej kluk, s KJ snad nikdy nemel spor - proc on...? Proc by mel jit on sakra...? :((
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Sobota, 20.06. 2009 - 22:21:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No, tak na to si počám, ale nakrklo by mě to víc než Brabčák, to teda jo. :(
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Sobota, 20.06. 2009 - 22:40:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak důvod vyhodil Hubáčka není vůbec žádný, už jen proto, že i když jeho výkonost někdy nebyla valná, tak si své vždycky odehrál a hlavně s ním s oblibou Jarolím lepil kde co. Myslím, že pokud odejde, tak to bude s uplně stejného důvodu jako Brabec a tudíž bude definitivně jasné, že se něco stalo... (to Kladno?) .. ale nemyslím si, že odejde. Už jen proto, že Jarolím před pár dny obhajoval odchod Brabce slovy, že mimo jiné máme na jeho post případně i zrovna Davida.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Sobota, 20.06. 2009 - 22:43:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Vyhodnotil jsem to úplně stejně, včetně těch indicií. Protože kdyby chtěl Huba vyhodit jen kvůli "koncepci", tak bych vážně přemejšlel o urážce fotbalovýho pánaboha před LM.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 23:02:10
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ruku do ohne bych nedal za nikoho, ale verim, ze Hub patri k tem "slusnejm" a ze pokud se muze u nekoho spekulovat, tak u nej ne. Ferry si mozna podriz vetev definitivne i tim, co rek po Brabcove vyhazovu - na druhou stranu je pravda, ze Hub pak taky neco do medii rek a to jediny by snad mohl byt duvod...???
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Sobota, 20.06. 2009 - 23:37:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No tak kdyby to byl toho ten důvod u Hubáčka, že řekl pár vět do medií, tak jak by řekl karel jarolím, "to by bylo smutné" :,-)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Neděle, 21.06. 2009 - 08:45:21
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Přesně. Navíc řekl jenom to, že o ničem nevěděl a že je to hodně překvapivý, že jaro měly zlý všichni. To by se fakt musel KJ pomátnout na duchu.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: miross - Neděle, 21.06. 2009 - 08:43:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Podle ověřené informace ze středy přímo od šéfů, z Hubáčkem se nadále počítá! nevím kam na ty zvěsti chodíte?
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Neděle, 21.06. 2009 - 09:20:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Té En Cé Zet...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Khadgar - Sobota, 20.06. 2009 - 22:24:30
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Kdes to sebral? To by mě fakt naštvalo. Pravdou je, že o uplatnění opce se nikde nepsalo, ale...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Luke7 - Sobota, 20.06. 2009 - 22:28:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
řekl bych že je to odtud
http://tn.nova.cz/sport/fotbal/gambrinus-liga/cistka-ve-slavii-pokracuje-drizdal-dalsi-obeti.html
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Khadgar - Sobota, 20.06. 2009 - 22:37:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No tak Dřížďalovi věřím, vzhledem k příchodu Čelůstky. Ale Hub? Jestli odejde i Šiklič (což taky schvaluju), tak by na levýho beka byl akorát Trubila, což není úplně čistokrevný bek. Navíc na Huba je přece opce, takže by měl pořád starý a +- nízký plat. Vzhledem k tý zmínce o Vaniakovi to beru společně s Hubem za výkřik Novy. Překvápko být samozřejmě může, ale tady bych si ťukal na čelo.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Sobota, 20.06. 2009 - 22:41:01
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No, to se mi nezdá. Popravdě Ferry se bohužel dá čekat, Šiklič asi taky, ale že by snim šel i Hub, to snad ne. Belaid je otázkou. Já počítám, že KJ stejně shání někoho lepšího, tak by to nebyla tragédie ale s Vaniakem už by si fakt zahrával. Podle mě se potvrdí tak ten Ferry a Šiklič. Potom už by bylo jediný vysvětlení fakt velkej průser Ivánkovskýho ražení během jara a tomu nechci věřit.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Luke7 - Sobota, 20.06. 2009 - 22:50:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Naprosto souhlasím, Dřížďal a Šiklič ok, ale kdyby měl jít snad Hub nebo Vaniak, tak snad začnu věřit, že za tím je něco ve stylu prodaného zápasu s kladnem, jak se občas někde objeví...a to by mě asi kleplo :-)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 23:06:37
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Hub snad jedine proto, ze se "vyjadril" s Ferrym ci Suchym k vyhazovu Brabce. Ostatne ani Suchac to nerek uplne nejvhodneji, ze "zna jen tu oficialni verzi" - naznacil tim snad, ze je za tim skutecne neco jinyho...? A Smica napodobne, ze snad ta "koncepce" bude predstavena. Aby prave tohle nebyla ta koncepce - vsichni nad 27 let odchod: Vaniak, Brabec, Siklic, Cerny, Hubacek a Senkerik s Gocem, Smicer je stejne mimo a Vlckovi anulujeme stejne jako Vomackovi v zime smlouvu... :-)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slimak - Neděle, 21.06. 2009 - 00:14:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
no, souhlasim bulldocku..huba a vaniaka bych těžko rozdýchýval ale opravdu naprosto nepredpokladam, že by oni měli byt vyhozeni..jak uz tu bylo uvedeno, to by tezko nyní nemluvil KJ o Davidovi jako mozné nahrade za ericha a tezko by se tak zbavil i šikliče, fakt tomu neverim..

co se tyce drizdala, tak myslim, ze on uz to musel vedet pred nastupem na testy. tezko by takhle mluvil, kdyby mel bojovat o misto...jeho odchod je navic opravdu ocekavany, coz se tu shodla vetsina osazenstva

jinak me napada jedna vec, ktera vse vysvetluje: poradcem KJ se stal letos v cervnu Tantalos :-D
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Neděle, 21.06. 2009 - 08:51:22
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
:-))) To leda.. To by bylo hned jasno! :-)))Tim pádem má ale béčko problém, protože přišlo o všechny hráče na úkor prvního mužstva..

No, uvidíme, co přinese dnešní den.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Sobota, 20.06. 2009 - 21:36:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Radsi fakt tu pravdu znat nechceme :-))
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Troubi - Neděle, 21.06. 2009 - 00:32:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
nechci,vim sve a stojim stopro za KJ...
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Neděle, 21.06. 2009 - 06:22:19
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Holt změna je život.Je to smutný,ale pokud máme vyšší ambice,nemá cenu držet plno lidí,o kterých si myslíme,že na to nemají.Ferry zřejmě patří mezi ně a může si jít poděkovat hlavně tomu dobytkovi Stracenýmu.Ten mu zkazil karieru,ne KJ.Ten je pragmatik a dělá co myslí že je správné.Těch nejméně šest lidí budeme muset pustit.A teď koho.Rozhodně jsem proti tomu,aby odešel Hub.Vždycky poctivec,i když talent od boha to není v žádném případě.Názor,že všichni relativně starší půjdou do pryč nesdílím.To by byla prvotřídní ptákovina,takovou"koncepci"snad Karlík není schopen vytvořit.
Tak to dělá Wenger v Arsenalu,ale taky mu podle mě chybí právě zkušenost v mužstvu.Kolikrát zbytečně prohrávají zápasy,co by se daly
mít víc zkušeností uhrát.
Ale zkrátka ,necháme se dnes překvapit a musíme věřit,že všechno se bude dělat jen k dobru naší Slavie.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Neděle, 21.06. 2009 - 09:26:47
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No hlavně Wenger má v těch mladejch takovou kvalitu, že jí nepotřebuje nahrazovat zkušenostmi.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Troubi - Neděle, 21.06. 2009 - 09:55:20
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
jo a proto je ze silny ctyrky suverenne nejslabsi...

jinak neverim,ze hubacek odejde. Vidim to na Cisse,Franta,Jablonsky a dal netusim......chybou by podle me bylo odpalkovat Bestu, od KJ bych cekal,ze mu da jeste sanci:)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Neděle, 21.06. 2009 - 10:23:47
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já to nemyslel ve vztahu k Anglii, ale k nám. Ale oni to tak maj nastavený, hrajou pěknej fotbal za daleko menší rozpočet a i tu LM stejně vždycky ukopou. Proč ne.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Neděle, 21.06. 2009 - 10:25:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Chybou by to podle mě nebylo, ale taky si myslim, že mu jí dá. Řikal to i v nějakym rozhovoru po sezoně.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Neděle, 21.06. 2009 - 08:53:25
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Vim houby, ale zatim s nim souhlasim.

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Neděle, 21.06. 2009 - 10:10:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Vi nekdo, v kolik hodin je dnes ta slavna tiskovka, ktera zmeni tvar cele Slavie? Abych vedel, kdy mam sondovat vsechna ruzna media pro nove clanky... :o)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Neděle, 21.06. 2009 - 10:24:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Prý v jednu.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Neděle, 21.06. 2009 - 11:08:10
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Aby jsme pak nebyli zklamaní, přijde mi, že se ta očekávaná tiskovka už pěkně nafoukla. Vyhodí se pár očekávaných hráčů (Šiklič, Dřížďal, Jablonský..) oznamí se, že se v nejbližších dnech zřejme k týmu připojí Čelůstka, pár vět k Brabcovi a bude. Takhle to klidně může dopadnou.
Hodně bych se divil, kdyby tam Doležal vysypal z rukávu 4 nové posily, zvlášťky když do teď krom Čelůstky ani do medií nic neproniklo ..asi ani nemá co.
Ale doufám, že to tak nebude no, a Doležal se nám fanouškům za poslední týden, Brabce a Šventa pořádně revanžuje :)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Troubi - Neděle, 21.06. 2009 - 11:17:16
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak ja rozhodne neocekavam sest jmen posil.Cekam,ze se rekne,to a to chcem,ty a ty vyzkousime,ty a ty prodame a tak to bylo s Brabcem..
Ale jedno jmeno by dnes melo byt predstaveno. A Celustka se nejmenuje:)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Artur - Neděle, 21.06. 2009 - 11:28:28
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
:))doufam ze ne אברהם
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: tolsimir - Neděle, 21.06. 2009 - 11:41:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Me se zdalo, ze jsme vyfoukli Sparte Kaloudu :-) Nevim sice k cemu by nam byl, ale byla by aspon sranda :-)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Neděle, 21.06. 2009 - 11:43:57
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
mě se ty voe minulý týden zdálo, že sem neudělal zkoušku z matematiky a pak sem jí druhý den udělal :,-))
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Fallen - Neděle, 21.06. 2009 - 11:46:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Mě se zdá, že s někým z dvojice Krajčík Skácel bych byl docela spokojenej.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Neděle, 21.06. 2009 - 11:49:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
mluvíme pořád o snech nebo o pocitech :-)) to by byl asi každý, ale Krajčík 100% nepřijde, když bude Čelůstka. To by musel trenér dneska vyrazit z pravého beka rovou tři hráče. To se nestane.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Neděle, 21.06. 2009 - 11:54:01
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak to nevim, co si představuješ. Já čekám jména těch, kteří skončí a důvody, k Brabcovi nic neřekne, leda v duchu koncepce, pak oznámí Čelůstku a možná ještě někoho, pár cizinců na testy a seznam kluků, co odjedou do Krkonoš spolu s plánem přípravy tam..

Revoluce to nebude. A pokud by měla být v duchu TN, tak ani nechci..
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Neděle, 21.06. 2009 - 11:58:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
tak ale to jsem snad sakra napsal taky ne. To já celkem koukám na diskuzích poslední dny, jak všichni k té tiskovce vzhlížejí jako by se tam mělo stát bůh ví co..
ale to je jedno,uvidíme no.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Neděle, 21.06. 2009 - 12:12:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No, to je fakt. Ale tak my s timhle očekáváním nemůžem bejt extra zklamaný..snad:-)
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Neděle, 21.06. 2009 - 12:58:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já bych tipl podle toho co jsem tak všude možně stačil pobrat a nějak dát dohromady, že přijde Hloušek. Ale uvidíme.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Bulldock - Neděle, 21.06. 2009 - 13:02:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Nebo Ruda a nebo Rajnoch. Tak uvidíme:-))
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slimak - Neděle, 21.06. 2009 - 13:06:37
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
tak jsi to pobral dobre, mas pravdu.hlousek je nas..ale ja z toho zadnou radost nemam...snad me prijemne prekvapi

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Neděle, 21.06. 2009 - 12:36:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
No, na oficialkach aspon aktualizovali plan pripravy. V Moste hrajeme den pred odjezdem na soustredeni a generalka bude s AEK Atheny. Predtim je tam psany Freiburg a treti souper se upresni.
Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Neděle, 21.06. 2009 - 13:54:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak prece jen to Kaba zaplatil... :-) Akorat nesedel predtim ten den, kdyz se melo podle Mostu hrat... To se stane. Za AEK hraje Latka, tak jsem zvedav... :-)

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: tolsimir - Neděle, 21.06. 2009 - 13:15:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak nakonec se jen skutecne oznamily odchody, potvrdil se Celustka a Hlousek k tomu jako bonus - doufal jsem ve vic, navic me zklamala vymena Divise za nejakeho brazilce

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: Netopyr - Pondělí, 29.06. 2009 - 14:09:22
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Že by něco smrdělo po zápase se Slováckem? Nějaké sázky na prohru?

Re: Erich Brabec končí ve Slavii (Hodnocení: 1)
Od: deWillow - Pátek, 10.07. 2009 - 17:42:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Za to co udělal mi ho teda líto vůbec není! Myslím, že to neměl zapotřebí, nebo Lenka zvýšila nároky a měl málo? Teď už je to jedno! A teď bys raději co nejdál :-) Po žních půjdeš k Turkovi ...... sice jen na lavičku ... nic jinýho si nezasloužíš.