A - TÝM
U.D. Las Palmas - SLAVIA
08. 02. 12:30
příprava

B - TÝM
Kunice - SLAVIA
08. 02. 17:00
příprava


· Články
· Napsat článek
· Rubriky článků
· Nejlepší články

· Fotbalové menu
· Gambrinus liga
· Soupiska hráčů

· Ženský fotbal
· Historie ženského fotbalu
· Soupiska hráček
· Soutěže 11/12
· Rozpis zápasů 11/12
· Seznam článků
· Kontakt

· Služby
· Archív odkazů
· Ankety
· Fotogalerie
· Tipovačka

· Ostatní
· Kontakty
· Reklama


1.
Sparta
16
33:12
40
2.
Liberec
16
38:19
34
3.
Plzeň
16
38:22
30
4.
Boleslav
16
27:17
28
5.
Jablonec
16
38:18
27
6.
Příbram
16
28:28
27
7.
Teplice
16
18:19
24
8.
Slovácko
16
16:18
23
9.
Dukla
16
20:20
20
10.
Slavia
16
15:20
20
11.
Hradec
16
13:20
19
12.
Bohemka
16
12:27
19
13.
Budějky
16
17:32
13
14.
Ostrava
16
12:27
10
15.
Olomouc
16
15:20
7
16.
Žižkov
16
10:31
7

Přezdívka:
Heslo:
Menu bez smajlíků
Lidé na chatu:
Coudy_no1, Marrak, Socrates

1.
Sparta
9
53:2
25
2.
Slavia
9
52:2
25
3.
Slovácko
9
16:17
17
4.
Brno
9
13:17
11
5.
Hradec
9
8:22
11
6.
Ostrava
9
7:30
4
7.
Plzeň
9
14:39
4
8.
Pardubice
9
3:37
4

Ve čtvrtek ve Valencii

Téma: Evropská liga
Publikováno: Středa, 21.10. 2009 - 14:12:10
Publikoval: tkutnik   Téma: Evropská liga
Evropská ligaPřed Slavií stojí další výzva, CF Valencia. Slávisté na půdě velkého favorita moc šancí na dobrý výsledek nemají, hraje se ve čtvrtek od 21:05. Utkání vysílá ČT4 Sport.

Evropská liga má za sebou dvě kola, ve kterých slávisté neuhráli ani bod, a se skóre 1:7 pevně zaujali poslední místo v tabulce. Po utkání na Mestalle se tato bilance zřejmě nezlepší.

Slavia se s Valencií utkala již před třinácti lety, venku remizovala 0:0, doma Španělům podlehla 0:1.

Sílu protivníka si Slavia uvědomuje. "My jsme zatím žádné body nezískali, prohráli jsme v Janově a doma po nezvládnutém konci s Lille. Valencie je doma silné mužstvo a nastupuje v roli favorita. Cestu k vítězství se jim budeme snažit zkomplikovat," řekl před utkáním Karel Jarolím.

Nastoupit by nakonec neměly dvě největší hvězdy Valencie, útočník David Villa, a záložník David Silva. "Uvidíme zítra večer, jaký to bude mít dopad," zní ze slávistické kabiny.

Trenér Jarolím nemůže počítat se zraněnými Kaufmanem, Pekhartem, Volešákem, Milanem i Jardou Černými. Nenastoupí ani Šmicer a Romanovs.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Čelůstka - Belaid, Ragued, Trapp, Hloušek - Naumov, Šenkeřík.

Utkání bude řídít Serge Gumienny z Belgie.

Reklama adFOX

 
· Více o tématu Evropská liga
· Další články od autora tkutnik


Nejčtenější článek na téma Evropská liga:
Slavia - CZ Bělehrad 3:0




"Ve čtvrtek ve Valencii" | Přihlásit/Registrovat | 64 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím zaregistrujte se.

Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: YsoEz - Středa, 21.10. 2009 - 14:56:36
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Proc nehraje Smicer? nejdriv je pul roku zranenej a kdyz se konecne uzdravi a odehraje par zapasu tak ho KJ odstavi? doufam ze tam dostaneme poradnou kladu a Karel potahne od valu
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: whip - Středa, 21.10. 2009 - 15:12:19
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Smica je opet zranenej
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: YsoEz - Středa, 21.10. 2009 - 15:25:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
to je otazka, prece nenapisou ze je zdravej a nejede =) , ale jestli opravdu je zranenej tak to je teda hruza s nim
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: whip - Středa, 21.10. 2009 - 20:12:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
ted si na to kapnul, mame mimo 7 hracu a Karlos si jen tak vymysli zraneni naseho nejzkusenejsiho hrace, aby ho nahodou nemusel postavit.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Středa, 21.10. 2009 - 17:58:36
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Prober se,jak může slávista chtít ,abysme dostali pořádnou kládu?Nesplet sis náhodou web?

Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: Vhoo - Středa, 21.10. 2009 - 15:03:57
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
no to zas bude nášup , mozna by byla lepsi kontumace 3:0 , Jarolim by nad tim mel zauvazovat.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: Sesivany - Středa, 21.10. 2009 - 15:27:58
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://eischmann.borec.cz
 
Na kontumaci by nepřistoupili. Valencie musí nechat někdy nechat zahrát i hráče z béčka.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: tantalos - Středa, 21.10. 2009 - 15:36:37
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ježíšmankote, jen ať proti nám nepostavej béčko. To by byli kluci motivovaní až přemotivovaní, každý by chtěl dát hattrick a dostali bysme desítku.

Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: opicemag - Středa, 21.10. 2009 - 15:38:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Bojím bojím. Jak tu někdo napsal, 3:0 by v naší nepříliš dobré formě byl úspěch. Jakýkoli lepší výsledek pak dokonce úspěch veliký. Remíza zázrak a na výhru si ani moc nedokáži představit. Myslím, že je v posledku celkem jedno, koho Jarolím postaví.

Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Středa, 21.10. 2009 - 15:41:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
No, tomu řikam optimistickej článek, doslova překypuje odhodláním. Příště snad méně toho sebevědomí :-)

Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: lados - Středa, 21.10. 2009 - 16:25:47
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Nechci tu být za šíleného optimistu, ale míč je kulatý a může se stát všechno. Nakonec výsledek CF Barcelona - Kazaň v LM znáte. Mně osobně by stačilo, kdybychom neprohráli více jak o dva góly, ale hlavně po n e p o d ě l a n é m výkonu, to znamená, aby kluci jezdili po zadku a snažili se alespoň něco uhrát. A štěstíčko je taky občas pěkná bestie...

Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Středa, 21.10. 2009 - 16:30:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tentokrat bychom se pro zmenu mohli pokusit neinkasovat v prvnich deseti minutach, co vy na to? :o)
Spis cekam sestavu Vaniak - Krajcik, Suchy, Vomacka, Celustka - Grajciar (Vasiljevic), Ragued, Belaid, Trapp, Hlousek - Naumov
Souhlasim s prispevkem vyse, nejde ani tak o vysledek, jako ukazat, ze taky trochu umime kopnout do balonu.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: EdCable (edcable@seznam.cz) - Středa, 21.10. 2009 - 16:50:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Proti Lille jsme v prvnich deseti minutach nejenom neinkasovali, ale dokonce dali gol - a jak to dopadlo ;-)
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Středa, 21.10. 2009 - 17:12:19
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Nj, to byla vyjimka potvrzujici pravidlo... :o)
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Středa, 21.10. 2009 - 18:12:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
zadna vyjimka, my si to takhle obvykle pojistujeme jen venku.. ale bez vyjimky:-)
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: PetCC - Středa, 21.10. 2009 - 17:37:31
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ať je nějaká sranda, tak taady je sestava: Vaniak - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Ragued, Trapp, tady jsem počítal s Jandou, takže asi Belaid - Grajciar, Hloušek - Naumov. Snažil jsem se o nejdefenzivnější a nejpracovitější sestavu s dvěma rychlými krajními záložníky doplňující jednoho útočníka. Snad jsme se už všichni poučili, že s ofenzivnější sestavou zatím nemáme v Evropě šanci.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Středa, 21.10. 2009 - 18:03:24
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ani s defenzivní,ani s ofenzivní.Našemu ,tedy českýmu fotbalu, ujela lokálka, nejen rychlík.Musíme každý miniúspěch vykopat jedině nasazením až do úplnýho padnutí,třeba Vršovice 1905 s tím potrápějí i daleko lepší soupeře,tak proč ne my?
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Středa, 21.10. 2009 - 23:53:36
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Vaniak - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Ragued, Trapp - Grajciar, Belaid, Hloušek - Naumov.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: mart - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 12:43:37
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
tak tahle sestava se v nazorech fanousku opakuje celkem casto (pripadne jeji varianta s Senkerikem na Risteho miste, coz by byla moje volba), a navic se zda pomerne logicka, ......cili......
To bude uplne nejak jinak :)
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 14:55:38
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Berkovec - Čelůstka, Suchý, Hošek, Hloušek - Janda, Ragued, Volešák, Belaid - Vlček, Šenkeřík? :-)
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: mart - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 15:44:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No, treba :-), pravdepodobnost teto sestavy je pravdepodobne podobna pravdepodobnosti te predesle :D
I kdyz, nejsem si jist, jestli je s muzstvem Janda a Berkovec.....:-)

Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: denydzlSKS - Středa, 21.10. 2009 - 18:34:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
na kolikátou minutu to tentokrát vidíte?? já tipuju, že tam padne kolem 7. minuty:-) a v 90. minutě vyrovná riste po rohovým kopu
vaniak - krajčík, suchý, vomáčka, hubáček - trapp, ragued - grajciar, belaid, hloušek - šenkeřík
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Středa, 21.10. 2009 - 18:56:54
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
asi tak.. jen misto huba celustka, to je budoucnost, potrebuje tyhle zapasy hrat a horsi nebude.

Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: rek - Středa, 21.10. 2009 - 19:30:53
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
pravdepodobna sestava, to je zase humus

Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: wooodie - Středa, 21.10. 2009 - 20:31:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Můj tip na výsledek je 9:0. Tým nemá kondici, rychlost, systém. A 9:0 snad probudí i Rosena. Ale kluci budou dál jezdit Audi RS 6 nebo Q7. Za tu prezentaci v českého fotbalu v Evropě si to zaslouží. Českej fotbal jde do kytek, nemáme jediného hráče špičkové kvality kromě Petra Čecha.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Středa, 21.10. 2009 - 21:12:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zapomnel jsi dodat, ze to je vsechno vina Karla Jarolima.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: wooodie - Středa, 21.10. 2009 - 22:50:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Trochu paranoia Karle, ne? Může za to zkažené prostředí, kdy je v lize 16 týmů a podprůměrní hráči mají nadprůměrné peníze. V této šedi se prosadí ve Slavii a Spartě dosti špatní hráči, kteří jsou v Evropě pro smích, ale na domácí titul a opěvování od pánů Quelhara či Huzgiho si i tito hráči sáhnou. Jestli to nevidíš, je mi tě líto. Mě je líto, že česká liga se řítí strmě dolů a tím i kvalita Slavie. Hráči jsou v ní pořád horší a horší, protože trénují jak před deseti lety, zatímco vyspělé kluby se za tu dobu posunuly v intenzitě a kvalitě tréninku, kdy například v Arsenalu se trénuje i 4 hodiny denně v totálním nasazení s míčem(ale nejezdí se na běžky), primadony Ronaldo či Zlatan mají z tréninku takové svalstvo, jako nikdo v české lize. A svaly nerostou z talentu, ale ze dřiny. A ta je našim chlapcům cizí. Bohužel už ani zlý pes Jarolím není schopen z nich vymlátit maximální profesionalitu a nasazení, tak je něco špatně. Nás už spasí jedině zahraniční trenéři a změna prostředí, kde hráči dostanou jen to, co vydělají a ne že bude spousta klubů dotována špinavými penězi, státem nebo municipalitou, jak tomu minimálně u 15 klubů v lize je.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 01:40:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zas tak černobílý to nebude
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 10:14:53
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No ale neco na tom bude, nekde nam ten vlak ujel a nikdo mne nenamluvi, ze je to jen o penezich. jinde hrajou taky jen hraci z masa a kosti..
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 15:47:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Díval jsem se teď na pár zápasů zahraničních mužstev,v televizi.Na těch klukách není po 90 minutách makačky většinou znát žádná únava.
Mají lepší fyzičku,o technice a rychlosti nemluvě.A střelba,třeba včera
Real-AC,to je srovnání jako naše liga se žákama.jsme rádi,že to dokopneme z vápna k brankáři/většinou ale deset metrů nad něj/.
Úroveň naší ligy jde rapidně z kopce,to není žádné tajemství.

Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Středa, 21.10. 2009 - 22:34:25
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
No jak to tak všude čtu, tak začínám mít pocit, že zejtra bude překvápko. Když tu někteří prorokují devět golů v naší síti, tak to nemůže dopadnout jinak než že vyhrajeme nebo uděláme bod. Valencia nás podcení, v hledišti jen 15.000 lidí, to všechno přispěje k tomu, že odehrajem vyrovnavnej zápas. Sestava je mi v podstatě jedno, ale obrana zůstane asi stejná, v záloze to asi odehrajem s Trappem a Raguedem, na krajích věřim v rychlý křídla Hloušek a Grajciar. Janda neodjel, takže 'chytrýho' záložníka bude hrát asi TJ, no a vepředu Šenky. Už se docela těšim na hezkej zápas.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: denydzlSKS - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 00:42:25
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
souhlas!! já mám taky takovej pocit, že zrovna zítra by mohl být ten den, kdy budem mít z prdele kliku;-)
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: jnnxx - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 08:57:48
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ten pocit mám taky. Něco mi říká, že si popel bude sypat na hlavu zítra úplně někdo jiný. Mára vymaže jejich útok takovým způsobem, že se tam v lednu vrátí:-) (...a pak jsem se probudil..)
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 10:13:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
kez byste meli pravdu.. ale uprimne, je to spis blahove sneni nez realisticke ocekavani..
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: Romino - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 17:04:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jo také mám takové tušení, naposledy jsem měl přesně takové před zápasem na Arsenalu.

Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: jack09 - Středa, 21.10. 2009 - 22:40:18
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
vcera prekvapeni na Barcelone, dneska na Realu a zitra na Valencii :) spanelsky tyden :)
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 00:26:57
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
jen aby to nebylo vraždění neviňátek :(
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: smely - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 10:35:57
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
taky sem si to rikal, neco jako patecni komentare ve spanelskym tisku : " Spanelskemu fotbalu ujizdi vlak..."

měli by změnit návyky před zápasem a pustit si něco jinýho, co je nabudí (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 01:45:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ktož jsú boží bojovníci
a zákona jeho,
prostež od Boha pomoci
a úfajte v něho,
že konečně vždycky s ním svítězíte.

Nepřátel se nelekajte,
na mnežstvie nehleďte,
pána svého v srdce mějte,
proň a s ním bojujte
a před nepřáteli neutiekajte!
Re: měli by změnit návyky před zápasem a pustit si něco jinýho, co je nabudí (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 15:40:47
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
tím na množství nehleďte myslíš,že nám někoho vyloučej?Nebo tím máš na mysli diváky?

Něco pro zasmání (Hodnocení: 1)
Od: kilgore_trout - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 04:51:47
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
http://www.goal.com/en/news/166/europa-league/2009/10/22/1576226/slavia-prague-will-be-a-dangerous-opponent-valencia-coach

Jejich trenér vidí jako největší nebezpečí od Slavie hru založenou na fyzičce a napadání... To se asi koukal na nějaký rok (nebo dva) starý videa :)))

Jen tak pro zajímavost, jak se vám líbí novej stadionek Valencie? Drobecek pro 80 000 lidi :)
http://www.valenciacf.com/es/NuevoEstadio/NuevoEstadioGaleria.html
Re: Něco pro zasmání (Hodnocení: 1)
Od: tolsimir - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 08:50:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
treba to myslel tak, ze jedinej nebezpecnej je Hlousek :-)

Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: opicemag - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 10:06:52
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak jsem zjistil, že to neuvidím... Nevím, mám-li být šťastný či ne. Ale třeba přijdu v noci domů a zjistím, že hráli 1:1. Ale reálnějších mi bohužel přijde těch 9:0. I když Kazaň vyhrála v Barceloně, u nás nějak na zázrak nevěřím...

Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: Fly - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 11:40:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Zdravim,něco trošku z jiného soudku.Předesílám,že Sparta se mi hnusí a nehodlám ji nijak vyzdvihovat,ale např. porovnání marketingu na srovnatelné zápasy doma s Lille a s Kluží je alarmující.
O zápase v Lille jsem neviděl v mediích jedinou zmínku.Akce pro fanoušky,výraznější slevy nebo taháky pro diváky,kteří by normálně nepřišli,nesčítatelné slevy pár procent neberu.Opravte mě,jestli jsem je přehlédl.Návštěva tomu odpovídala,bylo nás tam necelých 10tisíc.
Nevím sice,kolik púřijde dneska na Kluž,ale akce,že dárci krve mají vsrup ZDARMA nebo při nákupu většího balíčku vstupenek lístky na muzikál Dracula,mi přijde na zápas s rumunským týmem vtipnéa určitě to návštěvu zvýší.
Tohle nemá nic společného s tím,kdo komu fandí,ale s tím jak pracují jednotlivá marketingová oddělení.
My jsme měli velkou šanci získat nové diváky s otevřením nového stadionu,uspěchy a účastí v LM.Tu jsme,bohužel,promrhali.Teď už ten stadion neni nový skoro pro nikoho(i když na derby hlášky typu "tyjo,to je zevnitř ale krásnej stadion" rozhodně nebyly vyjímkou:-),a v dnešní době má člověk v Praze tolik aktivit a možností zábavy,že je těžké někoho nového na stadion dostat.A marketing má působit především na ty neskalní.
Už to tu bylo rozebíráno i dříve,každopádnějsem si toto srovnání nemohl odpustit.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 11:50:22
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A ted si jeste pockej, kolik lidi jim tam prijde, at muzes porovnat, jaky skutecny vliv maji tyto akce na navstevnost. Jinak to totiz funguje presne tak, jak popisujes - plno lidi si rekne super, to je vtipne, dela se neco pro fanousky, ale ve skutecnosti se to tyka radove desitek lidi a na navstevnost to nema prakticky zadny vliv.
A to jeste upozornuji, ze cena vstupenek na Kluz je zhruba polovicni nez byla na Lille a s Lille se hralo v devet vecer oproti Kluzi v sedm - to je pro pracujicicho cloveka dost velky rozdil a mimoprazsti se na to ve vetsine pripadu proste vykaslou, protoze by se z Lille vratili domu po pulnoci.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 12:42:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No na Kluz bude cca stejná návštěva jako na Budějovice, akce neakce. Quelhar má právdu, akce jsou to pěkný, vtipný ale na návštěvnosti se to stova nějak projeví. Na Spartě mají nějakou akci snad každej zápas, ale návštěvy slabota (aktuálně mají v lize průměr o 4 tis. nižší než my, i když tam samozřejmě mělo vliv třeba derby). Nejlepší a nejlevnější marketingová akce je odjezdit každej zápas od začátku do konce. Pak lidi přijdou a budou se vracet.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 13:24:10
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Presne, nejlepsi marketing je hra samotna.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: Fly - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 12:49:16
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
tak samozřejmě,těch důvodů,proč na Lille přišlo tolik a tolik lidí,bylo více.Taky nemůžu nijak exaktně říct,kolik lidí by na luž přišlo bez akce,a kolik jen kvůli akci.
Jde o to,že nebýt slávista,tak ani nevím,že Slavie hráje nějaký evrp. pohár,že má atraktivní soupeře a že by s emi třeba vyplatilo tam jít,že za to něco dostanu.
Naopak co se Sparty týče(a to jejich reklamy atd skutečně nevyhledávám a před Holešovice a Letnou nejezdim),vím,že má Bony tlustej zadek a nevejde se do trenek,že se hráči určitě nebudou potit,vim o každym zápasu co hrajou, a co je podstatný-můžu na ně jít zadarmo.A to je to,na co lidi hodně slyšej,kor v dnešní době.Lidi chtěj někam jít,vzít někam přítelkyninebo kámoše,aby měli důvod s epak jít napít,tak proč nejít na Spratu buďto zadáčo nebo koupit pár lístků a vzít mladou na kulturu a ušetřit solidní peníze?
Dneska s eprostě nekouká jen na klubovou příslušnost,ale na to,co ti ten klub nabízí.Kor v Praze.
a z toho budopu mít na klíčovej zápas slušnou kulisu(100% víc lidí,než by přišlo bez akcí),a pak může přijít sporotvní úspěch atd.Samozřejmě se nerovná plný stadion=dobrý fotbal=úspěch,ale prostě o tomhle je marketing.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 14:05:52
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ty hele, fakt si myslíš, že jsme promrhali šanci získat nové diváky díky stadionu a LM? Vždyť loňskou a letošní sezonu chodí na Slavii největší návštěvy za několik desítek let. Prodaných permic je tolik, kolik asi nikdy ne (pamětníci jistě opraví). Pro srovnání, třeba na čtvrtfinále UEFY s AS Řím v roce 96 přišlo 14 tisíc... Samozřejmě v marketingu se dá dělat spousta věcí, otázka je, na kolik to přijde a jakej to bude mít dopad. Já si rozhodně nemyslim, že rozdávat lidem lístky zadarmo (nebo s velkejma slevama) je cesta, jak dlouhodobě dostat lidi do hlediště. OK, jednou za sezonu bych rozdal třeba 5 tis. lístků ve školách, takovej nábor mladých nadějných fanoušků :-) ale nechat lidi zvyknout na to, že každej zápas dostanou slevu nebo něco jinýho povede jen k jejich rozmazlenosti a to je řezání si větve pod sebou. Nejdůležitější je produkt, tj. fotbal a když neni ten, tak žádný věci okolo nepomůžou, viz Sparta.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: Kactus - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 14:15:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
jo jo, k tem slevam - ja bych osobne zadne slevy krome treba clenum fanklubu nebo permanentkarum nedavala. Kdo chce prijit tak prijde, jedno za kolik penez, kdo ne tak ne. Zadna akce to nezmeni, na to je fotbal v teto zemi docela neuznavany sport.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: denydzlSKS - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 12:10:21
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
myslim, že na spartu bude dneska vyprodáno....přece si sparťani nenechají ujít rumunské derby!! kolikrát se jim to poštěstí!!:-)
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: venator - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 14:12:01
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Máte pravdu,že nejlepší reklama je super fotbal,ale ten právě v ČR nikdo nenabízí:) Takže musí návštěvnosti pomoct marketing, který objektivně pracuje výrazně líp na Spartě.Bohužel.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 14:37:10
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To záleží na základě čeho ten marketing hodnotíš. Je otázka, jestli platí větší počet akcí a více článků v novinách rovná se automaticky lepší marketing. Ono taky všechno něco stojí. Subjektivně se může zdát, že sparťanský marketing je víc vidět, objektivně však platí, že v průměru chodí na ligu na Slavii o čtyři tisíce lidí víc než na Spartu. Náš marketing je tak objektivně efektivnější, tedy podle mě lepší :-)
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 15:39:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já v tomhle nesouhlasím,myslím Lassitere,že náš marketing stojí za prd.Rozdíl v nívštěvnosti je v tom,že Slavie je prostě lepší a tak na ni chodí víc lidí.Když budeme hrát jako hrajeme teď a rumun se zlepší,bude to přesně naopak
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: lados - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 15:49:10
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Nechci se hádat o to, co znamená fotbalový marketing, ale určitě nejde jen o to, kolik přijde diváků na fotbal na stadion. Marketing by měl hlavně pomáhat klubu finančně, což je jeho hlavní smysl. Proto jde také o to, jaký je celkově zájem o klub, což souvisí potom s výdělečnými aktivitami jako je prodej suvenýrů, prodej reklamy (to je vůbec nejdůležitější). Vzpomeňte si, co řekl předseda Realu Madrid kritickým novinářům na námitky ohledně ceny Cristiana Ronalda: "ono se nám to vrátí už jen prodejem suvenýrů, dresů atd. (volně parafrázuji). I když pro mě osobně je stejně nejdůležitější předváděný fotbal...Každý holt máme své priority..
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: jnnxx - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 14:37:57
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Nedělají to lépe. Kdyby to lépe dělali tak mají větší návštěvy. Lidi jdou na fotbal, ještě jednou, jdou na fotbal. Buď je fotbal dobrej a přijdou, nebo stojí za prd a zůstanou doma.
Co Ti ovlivní návštěvu je to zda je zápas v neděli nebo v pondělí. Ale ne podpůrné akce a různé slevy. U akcí získáš pár desítek navíc, pondělní zápas Ti sníží počet diváků v řádech stovek až tisiců. Můj názor a zkušenost. Nemám problém naplnit auto o víkendu, ale v pondělí nevyjedem, akce/neakce...
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: Fly - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 18:21:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
s tou návštěvností- my už měli doma Spartu,Baník,oni měli Kladna a Budějice,to pak podle toho taky vypadá...u nás se nechodí na Slavii/Spartu,ale na soupeře.To nemluvim o pár tisících věrných,kteří přijdou (téměř) vždycky,ty už jaksi získáva´t nemusíš.
A že na dobrý fotbal budou chodit lidi je spíš úsměvné,viz Teplice,a ani u nás za dob dobrého fotbalu a Edenu zároveň(podzim minulé sezony) nechodil plný dům,ani ten průměr nebyl nijak obrovský,ale samozřejmě jsme v Čechách a od toho se to odvíjí.
Hlavní gro je to,že my prostě nemáme marketing téměř žádný,na Spartě aspoň něco dělají a o svoje nové fanoušky se snaží...
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 18:57:21
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Sparta hrala doma 6 ligovych zapasu a z toho na 4 prislo mene nez 8 tisic lidi. U nas i na Strizkov prislo 9500. Loni prislo do Edenu mene nez 8 tisic za celou sezonu jen jednou, letos ani jednou. Ty prumerne navstevy v Edenu a na Letne se sobe budou priblizovat, ale jsem presvedceny, ze v Edenu na konci ligy bude opet o par stovek vic. Na Sparte se snazi dlouhodobe, ale ze by to neslo nejake vysledky, to se mi moc nezda.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: Fly - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 19:51:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ono teď už jsem sklouzli k ligové scéně,tam je to zase něco jiného,našim "12500" při poloprázdném stadionu při několika ligových zápasech jsme se tam smáli asi všichni,schválně jsem zvědav,kolik nás bude v pondělí na Olomouci,což hodně závisí i na večerním zápase.
Mně ale šlo spíše o návštěvy v evr. pohárech,na takové soupeře jsme měli mít prostě vyprodáno,cenová politika byla zvolená správně,tak někde musí být chyba(začátek 21.00 neni důvod, jednou za rok to i pracující člověk vydrží,když pujde spinkat těsně před 12tou...)
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 20:14:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To se stalo v poslednich dvou ligovych zapasech (derby nepocitaje, tam tech 19 tisic odpovidalo), Sparta to tak delala dlouha leta a na zacatku teto sezony zrovna tak.
Evropske pohary jsou jina vec, ale opet, neni to problem jen Slavie, s navstevnosti maji problem uplne vsechny tymy, na Letne je ted taky tak 10 tisic lidi. Rekl bych, ze to je obecna spolecenska situace - lidi proste fotbal zas tolik nezajima, pokud domaci tym neni v superforme a/nebo je souperem superatraktivni tym a tech je v Evrope jen kolem deseti a vsechny hraji LM.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: EdCable (edcable@seznam.cz) - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 15:46:03
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak si tu Spartu a Slavii rozeberme na zaklade jednoducheho pricnipu 4P - Product, Price, Place, Promotion. Aby nekdo dobre prodaval, musi fungovat VSECHNY tyhle slozky.
Bez dobre zabaleneho a funkcniho produktu proste marketing nefunguje. Sparta uz nejaky ten patek nenabizi ani funkcni, ani dobre zabaleny produkt. Proto na ni chodi mene lidi nez na Slavii. Slavia momentalne sice nenabizi nejak kvalitnejsi produkt, ale zaprve neni v problemech tak dlouho a zadruhe to baleni je zkratka hezci.
Co se tyce Price, tak Sparta vsadila na taktiku levneho zbozi - nj, jenomze to prece neni jedina cesta, jak mam pocit z prispevku mnohych "marketingovych odborniku" zde. Slavia nabizi moznost hodne levnych listku i tech, kde se za kvalitu plati. Nevydala se cestou masivnich slev, ale "vyskoleni" fanousku, ze za fotbal se zkratka plati.
Co se tyce Place, tak neni ve fotbale moc co vymyslet a tak jedina skutecne kvalitni a neoddiskutovatelna politika Sparty v ramci marketingu je ono Promotion, kde Slavia zaostava a byt je zde za posledni dva roky urcite zlepseni, tak rozhodne nenaplnila svuj potencial.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 15:49:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No teda to rudý balení,to se na mě nezlob,na to se nedá koukat.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 16:50:03
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Koukat se na to neda, ale vidis ji vsude - v novinach, na internetu, v televizi. Sparte neuteces. Ale samozrejme to neco stoji a navratnost je dost problematicka.
Re: Ve čtvrtek ve Valencii (Hodnocení: 1)
Od: Kactus - Čtvrtek, 22.10. 2009 - 14:12:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
muj kolega je Rumun z Rumunska a tvrdil, ze se pujde podivat. Tak sem mu rikal, ze kdy se mu jeste postesti videt rumunske derby v praze :) chvili nechapave koukal a pak se smal :)