A - TÝM
U.D. Las Palmas - SLAVIA
08. 02. 12:30
příprava

B - TÝM
Kunice - SLAVIA
08. 02. 17:00
příprava


· Články
· Napsat článek
· Rubriky článků
· Nejlepší články

· Fotbalové menu
· Gambrinus liga
· Soupiska hráčů

· Ženský fotbal
· Historie ženského fotbalu
· Soupiska hráček
· Soutěže 11/12
· Rozpis zápasů 11/12
· Seznam článků
· Kontakt

· Služby
· Archív odkazů
· Ankety
· Fotogalerie
· Tipovačka

· Ostatní
· Kontakty
· Reklama


1.
Sparta
16
33:12
40
2.
Liberec
16
38:19
34
3.
Plzeň
16
38:22
30
4.
Boleslav
16
27:17
28
5.
Jablonec
16
38:18
27
6.
Příbram
16
28:28
27
7.
Teplice
16
18:19
24
8.
Slovácko
16
16:18
23
9.
Dukla
16
20:20
20
10.
Slavia
16
15:20
20
11.
Hradec
16
13:20
19
12.
Bohemka
16
12:27
19
13.
Budějky
16
17:32
13
14.
Ostrava
16
12:27
10
15.
Olomouc
16
15:20
7
16.
Žižkov
16
10:31
7

Přezdívka:
Heslo:
Menu bez smajlíků
Lidé na chatu:
Coudy_no1, Marrak, Socrates

1.
Sparta
9
53:2
25
2.
Slavia
9
52:2
25
3.
Slovácko
9
16:17
17
4.
Brno
9
13:17
11
5.
Hradec
9
8:22
11
6.
Ostrava
9
7:30
4
7.
Plzeň
9
14:39
4
8.
Pardubice
9
3:37
4

Ve čtvrtek s Valencií

Téma: Evropská liga
Publikováno: Úterý, 03.11. 2009 - 21:51:03
Publikoval: tkutnik   Téma: Evropská liga
Evropská ligaSlavii čeká asi nejtěžší utkání podzimu, do Edenu zavítá Valencia CF. Hraje se ve čtvrtek od 19:00. Utkání vysílá ČT4 Sport. Článek aktualizován.

Trenér Karel Jarolím chce zopakovat výkon z Valencie. "Byl bych rád, kdybychom navázali na výkon z Valencie. Hráli jsme týmově, hra dozadu byla kompaktní a nebezpeční jsme byli i směrem dopředu."


Valencia má v tabulce Evropské ligy pět bodů, Slavia se na posledním místě skupiny krčí s bodem jedním. Pokud chtějí svěřenci trenéra Jarolíma postoupit, musí Valencii porazit, to je však v současné formě takřka utopie.

Utkání se ponese v duchu smutečním, Slavia chce uctít památku klubové legendy Františka Veselého. Před utkáním se bude držet minuta ticha, Ultras chystají speciální choreografii.

Slavii budou chybět dlouhodobí marodi Kaufman, Volešák, Milan Černý, Jaroslav Černý a Pekhart. Hrát nebude vykartovaný Ragued.

Pravděpodobná sestava podle autora článku: Romanovs - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Grajciar, Trapp, Šmicer, Hloušek - Naumov, Šenkeřík.

Prodáno bylo deset a půl tisíce vstupenek.

Reklama adFOX

 
· Více o tématu Evropská liga
· Další články od autora tkutnik


Nejčtenější článek na téma Evropská liga:
Slavia - CZ Bělehrad 3:0




"Ve čtvrtek s Valencií" | Přihlásit/Registrovat | 68 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím zaregistrujte se.

Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Úterý, 03.11. 2009 - 23:07:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
"Před Slavií stojí další výzva, CF Valencia. Slávisté na půdě velkého favorita moc šancí na dobrý výsledek nemají. Evropská liga má za sebou dvě kola, ve kterých slávisté neuhráli ani bod, a se skóre 1:7 pevně zaujali poslední místo v tabulce. Po utkání na Mestalle se tato bilance zřejmě nezlepší."

Tohle si napsal v článku před zápasem ve Valencii. Jestli je teď pro tebe vítězství doma dokonce utopie, tak v tom případě nepochybuju o naší výhře :-)
Trefa!! (Hodnocení: 1)
Od: edenian - Středa, 04.11. 2009 - 09:22:47
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Lassitere, ty bys mel chodit na penalty :-)
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Středa, 04.11. 2009 - 15:44:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
no jo... vim ze neni namiste se navazet do kutnika jako jednoho z nadsencu, ktery pro nas pisou clanky, ale.. kdyz se takhle michaji nazory do zpravodajskych clanku, vyzniva to preci jen trochu blbe...
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: TKutnik - Středa, 04.11. 2009 - 19:08:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ale tohle přece neni názor
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Středa, 04.11. 2009 - 22:43:52
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
jako ze je to fakt? :-) no tak je to tvuj komentar k tomu zapasu... nekdo si treba nemysli, ze je to takrka utopie..:-)
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: TKutnik - Středa, 04.11. 2009 - 19:04:36
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A viděl jsi to před zápasem venku jinak?
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Středa, 04.11. 2009 - 19:44:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
no jéje, si to najdi :-) ale jak mi řek tehdy martyni, bylo to spis blahove sneni nez realisticke ocekavani. a stejně tak je to dneska.
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: TKutnik - Středa, 04.11. 2009 - 19:47:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já teda takovej optimista nikdy nebyl :-)
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Středa, 04.11. 2009 - 22:46:54
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
to si pamatujes?? :-)

Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: PetCC - Úterý, 03.11. 2009 - 23:12:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
"krčí se na posledním místě" - je opravdu nutné používat tuhle dosti blbou frázi?
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Úterý, 03.11. 2009 - 23:25:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jako by v tehle skupine nekdo realne uvazujici cekal neco jineho...
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: harry - Středa, 04.11. 2009 - 10:25:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
přesně tak-a ještě zábavnější je číst podobné fráze v médiích od těch samých novinářů,kteří po losu mluvili o přetěžké skupině ze které je téměř nemožné postoupit a v případě porážek si už brousí pero a "ostrovtip" na úvahu o tom "jak nám ujíždí vlak"...

Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: Gino - Středa, 04.11. 2009 - 12:54:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak... Valencia se nemuze dovolit dalsi ztratu a vzhledem k tomu, ze nam bude chybet Ragued, ktery v minulem zapase hodne zachranil (jako spravny DZ), tak se docela bojim. Nicmene prohra do 0:2 mi vadit nebude - remiza by byla opet naprosto necekana a obrovsky uspech.

Jinak, at zas pichnu do hnizda - KJ neodvolavat, ani kdyz prohrajem ted s valencii a ztratime s Plzni!... dokud je sance na pohary (tzn. treti misto v lize), tak sezona nemuze byt propadak. Jak napsal nekdo v jine diskuzi - nikdo nevyhrava tituly porad, ani ten pravej Ferguson.
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: Gino - Středa, 04.11. 2009 - 12:57:10
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jeste dodatek - mrknete se treba na Beniteze a Liverpool - tak skvely trener (o tom urcite nikdo z vas nepochybuje) a tak skvely kadr (o tom urcite taky nikdo z vas nepochybuje) a stale ma duveru... proste se nedari, no. Ale stadion stale plny divaku a stale "u will never walk alone" :o)
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Středa, 04.11. 2009 - 15:00:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Nedari se + ma Benitez docela velkou marodku, coz taky neni zanedbatelny faktor. Je na tom podobne jako Slavia, to mas pravdu.
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: mart - Středa, 04.11. 2009 - 17:24:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Hm, o tom snad mohu neco rict :).
Benitez utratil za 4 a pul roku 270milionu liber za posily.
Bohuzel, pokud mu vypadnou Tores a Gerard(ehmmm, jako napriklad ted), tym je prumerny, ... mozna lehce podprumer......
netvrdim, ze je spatny manager! Dokonce i rozbor jeho jednotlivych nakupu a prodeju se da dost dobre pochopit (i.e neprodejte Alonsa, kdyz za nej je skoro 30 milionu a "yanci" sou financne ve srabu.....)
Je to holt slozity :) (nastesti), kdyby to bylo jednoduchy, kazdej by to umel lip nez Benitez, ...mozna dokonce i nez Ferguson, ... nakonec mozna dokonce i lip nez KJ!
zdravi mart
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: Khadgar - Středa, 04.11. 2009 - 17:57:58
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jo, od sezony 05/06 to začal pěkně roztáčet :) Na druhou stranu prodali za dost i ven - jestli jsou v mínusu tak 100M euro, odhaduju? Na Alonsovi, pokud si dobře pamatuju, slušně vydělali - asi 20M ojro. Úletů tam ale Rafa taky pár má. Na druhou stranu, když za někoho dal těžký prachy, tak ta se to sportovně vyplatilo (mimo Keana). Letos Johnson se celkem povedl a ten makarón podle mě taky ukáže hodně. Akorát za Babela bych ty prachy nedal :-) btw, za Torrese to pořád stejně bylo málo, ten kluk je nadpozemskej. Akorát je prostě v Liverpoolu hodně technickejch a tím pádem často zraněnejch hráčů. Třeba v ManU jsou skoro všichni řezníci nebo dělníci z doků (Rooney, Scholes) a tolik na to netrpí.

Ona ta fluktuace hráčů v Lpoolu je vlastně celkem podobná jako ve Slavii. Neobviňujou náhodou na jejich fórech fanoušci Rafu že akorát kšeftuje? :-)
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: mart - Středa, 04.11. 2009 - 19:53:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
:D, Babel je muj oblibenec :). Nekolikrat se mu povedlo ziskat pass completion percentage less than 20 :D. Je to takovej tvoritel. Taky zakonceni, pokud je v malym vapne, skoro na tuty mine. Ne, nemyslim branu, mic, mic mine:)
Jinak fandove kupodivu stojej za Rafou, pekne do nej sije jen lokalni (a ne jen lokalni) tisk.
Co se tyce El Nino,tak ten je opravdu nadpozemskej. Obcas to trochu skripe, ... to kdyz si musi poslat balon do behu, sam ho dohnat, pak nacentrovat, a jeste bejt vcas ve vapne, aby dal gol, ale jinak dobrej:).mart
...jo jeste k tomu "talosovi" , nevzpomenu si jak se menuje (Aquilani?), ale je to cislo 4. Ted sem ho videl poprve. Hral na Emirates par minut v poharu, ... a moc me nezaujal. (jenze ja nejsem odbornik), co me zaujalo, ze mladici Arsenalu (vcetne cisel jako 54 a pod.), to dost pekne umej. Myslim, ze by to bylo neco pro Tantala. .... i kdyz zase presentovat se, ze jsem fandou Becka Arsenalu ..??, nevim, mozna ne :)
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: Khadgar - Středa, 04.11. 2009 - 20:21:16
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
jj, Aquilani. On byl doteďka zraněnej. Věřím že mu to bude šlapat. Párkrát jsem ho viděl za AS a dobrý.
Torres je fakt neskutečnej. Částka to byla vysoká, ale kdyby byl v nějakým topklubu, tak by za takovou nikdy neodešel. Jenže ty jeho zranění...plus Gerrardova. Někde jsem viděl statistiku, že oba zároveň hráli loni snad jenom v 16(?) zápasech, z toho 13 liverpool vyhrál a 3 remizoval. To mluví za vše...Přitom ještě první sezonu odehrál skoro všechno. No, aspoň si udrží skvělej letošní gólovej průměr na zápas v lize :-)
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: mart - Středa, 04.11. 2009 - 22:45:38
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
:), ted nam malem nas technicky div vyhral zapas v Lyonu. Pekna technicka strela 120mph :), ... nasmulu to nestacilo :(
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 11:42:38
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
ovsem marte, hned pote potvrdil tva slova - viz ten precizne rozehrany primak - bomba k rohemu praporku a dalsi sance - z maleho vapna 3 m vedle..
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 13:27:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Aquilani u nás prodává v řetězcích balenou vodu.No každej se musíme nějak živit.
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 13:25:28
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jestli on ten Benitez nekupuje hráče podle toho,kterej agent víc namaže.Že už by se to dostalo i do Anglie?Jo a třeba je Gerrard jeho synovec.No a máme to,proč se jim nedaří.
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: lucky-pilda - Středa, 04.11. 2009 - 17:25:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Je to tvůj názor, ale já si myslím, že právě díky tomu, že nemůže hrát náš zdaleka nejhorší hráč posledních zápasů (zase můj subjektivní pocit), tak, pokud by místo něj nehrál Janda (jakože asi bohužel ano), mohli bychom pomýšlet na relativní úspěch (jako třeba ta prohra 0:2) ...

Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: Kmotr - Středa, 04.11. 2009 - 13:05:06
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Neví prosím Vás někdo s jakým číslem nastupoval František Veselý? Nedaří se mi to nikde najít. Díky Kmotr
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: Kmotr - Středa, 04.11. 2009 - 13:16:59
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Už jsem to asi našel - 7.
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: Jakubisko - Středa, 04.11. 2009 - 16:12:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
jojo, sedmička

Sestava? (Hodnocení: 1)
Od: venator - Středa, 04.11. 2009 - 15:40:22
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Sestava:
Vaniak (Romanovs je asi jeste zraneni?)
Celustka-Suchy-Vomacka-Trubila (Kez by!ale spis Hub)
Trapp
Krajcik-Smicer-Skacel-Hlousek
Vlcek-Naumov(Senkerik)
Re: Sestava? (Hodnocení: 1)
Od: venator - Středa, 04.11. 2009 - 15:41:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
to by na body stacit mohlo kdyby jsme na ne mohli takhle ve 12:)
Re: Sestava? (Hodnocení: 1)
Od: venator - Středa, 04.11. 2009 - 15:44:48
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ted vazne, zkusil bych toho Vlcaka "samotneho", doplneneho podhrotovejma Skacelem a Smicou,kteri jediny maji na to jejich zalohu obcas prehrat a dat dobrej balon za obranu na rozbehnuteho Vlcka, po stranach by to jako ve Valencii doplnil Hlousek s Grajciarem nebo Krajcikem
Celustka hlavne ne pres nohu,ma na zaklad ale jen vpravo
Re: Sestava? (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Středa, 04.11. 2009 - 15:50:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Skácel hrát v poháru nemůže
Re: Sestava? (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Středa, 04.11. 2009 - 15:50:49
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Myslim ze skacel hrat nemuze, naopak podle rozhovoru s vaniakem je romanovs uz zdrav.
Re: Sestava? (Hodnocení: 1)
Od: venator - Středa, 04.11. 2009 - 21:50:21
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No samozřejmě,že Skácel nemůže hrát v poháru, já už blbnu:)
Sorry
Re: Sestava? (Hodnocení: 1)
Od: mart - Středa, 04.11. 2009 - 17:27:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
:D, ja to tvdim dlouhodobe, ze by bylo lepsi hrat ve dvanacti :)
Ostatne vetsina mych "odbornych" sestav (na kouscich papiru v kancelari atp.) je toho dukazem. Jsem rad, ze nejsem sam.mart

Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: Huzgi - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 02:53:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Po mnoha letech zítřkem počínaje už nikdy nekoupím deník Sport. Už dlouho je to opravdu shit, mnozí zde psali Spart, ale setrvačnost a touha po fotbalových novinkách mi ho vždy donesly na stůl. Konec. Ta neskutečná radost, že se Slávii nedaří, ta touha ždímat nesmysly z běžných lidských osudů, ponoukání k nespokojenosti, tetelení z neúspěchu, žumpa splašek a nesmyslných drbů, to je víc než pomyslná kapka ve skleničce. Vyzývám opravdové Slávisty, pojďme všichni bojkotovat tenhle kanál rádoby sportovních analýz. Jestli se takto chtějí chlapci ze Sportu podílet na vzestupu české kopané, tak to pardón. Kálet na vlastní klub, i kdyby se stokrát zmítal v křeči nějaké krize, to nikdy nenechejme. Sport nikdy!!!!!!!
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: Kactus - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 08:27:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ja uz toho zanechal zhruba ke konci prazdnin :)
ale udelam vyjimku az zase jednou neco vyhrajem :) titulni strana se bude v praci dobre vyjimat :)
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: jnnxx - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 08:40:54
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já ho nekupuji od té doby co jsme dostali od žižkova trojku. Je to hnus a navíc roční náklady na něj pokrejou permici. To ty penize raději vrazím do něčeho smysluplného, třeba do Slavie...:-)
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 12:01:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Popravde, sport moc nectu, pac je to bulvar a zajimave cteni o sportu neprinasi. Kupuju si ho obcas jen po viteznych zapasech slavie, pro dobrou ranni naladu po zapase. Jinak ne. Necetl jsem ani vcera, takze vlastne nevim poradne, co napsali, zrejme o KJ a agentce kdesi cosi.. proste klasicky bulvar, nevim, do jake miry je namiste se rozcilovat.. tak to proste v bulvarech chodi, ze ma mistr 10 bodu ztratu, je jasny, ze je to sousto.. myslim ze sparta svyho casu taky dostavala na frak... vzhledem k tomu, jak malo sport ctu, tak nedokazu posoudit, zda sport nekomu nadrzuje nebo ne...
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: kokac - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 17:06:28
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
k bojkotu se připojuju

Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: Huzgi - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 02:54:49
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
A zapomněl jsem. Ať to dnes večer dopadne jakkoli, soupeř je opravdu silný, nechme na našem krásném stadionu kus svých hlasivek, svého srdce a své naděje!!!!!!!

Cesky Fergusson (Hodnocení: 1)
Od: Kactus - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 08:38:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jeste jedna poznamka k prirovnani ze KJ muze byt takovy cesky Fergusson - nejdrive musi do hracu natlouct viteznou mentalitu jako predvedl ManU tedko proti CSKA. A ne prizdisractvi co predvadime vetsinu casu !
Uvedu priklad - vedeme treba dva nula a misto toho abychom je dal drtili a vyhrali treba 5:0 zacnem nesmyslne branit a pak cteme jak hraci nechapou proc prestali hrat.
To nerikam proto aby byl KJ odvolan, spis ho poslat na staz na mesic treba.
Vsem hezky den a kdo vecer prijde, toho tam uvidim :)
Re: Cesky Fergusson (Hodnocení: 1)
Od: Gino - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 10:59:16
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A byl jsi tam? Myslim na Old Trafford! Videl a slysel jsi, co predvadelo publikum? Kurva... kdyz te dopredu zene 70tis fandicich lidi, tak si nemuzes dovolit zalezt dozadu a ani to neudelas!! Tohle neni o tom, jestli KJ od cary povzbuzuje hrace, aby makali, ale o tom, ze my divaci musime takovou ohnivou atmosferu vybudovat a hlavne ji udrzet. Takze tady nespilej KJovi, jako spis lidem - fanouskum.
Re: Cesky Fergusson (Hodnocení: 1)
Od: Wommi - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 16:07:22
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
vsechna cest fansicim fanouskum, ale uprimne receno, tuto atmosferu nenavodis tim jednim dokola zpivajicim choralem, ktery je notabene spis nakonec docela uspavaci,..jak uz tu bylo mockrat receno, radsi snad vyrvavat takove omsele slavia do toho, nebo do boje,...nez choral ktery proste uspi.
Re: Cesky Fergusson (Hodnocení: 1)
Od: Gino - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 17:59:49
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
S tim souhlasim... jak psal Sokrates, tak kricet "bojovat! bojovat!" by bylo mnohdy vhodnejsi, jednodussi a mozna s lepsim vysledkem :o)
Re: Cesky Fergusson (Hodnocení: 1)
Od: Kactus - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 21:55:38
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
musim se KJ omluvit, dnes se to povedlo :)))

a to co se fandi - misto toho, abychom se kazdy zapas meli ucit novy choral, by bylo vhodne nejdrive se naucit ty stare ...

Prodám 2 lístky (Hodnocení: 1)
Od: Casear - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 09:56:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Z důvodu nemoci prodám 2 lístky na sever za 800. Telefon 777 072 065.

Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: denydzlSKS - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 10:45:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
romanovs - čelůstka, hošek, vomáčka, hubáček - grajciar, trapp, suchý, hloušek - šmicer, naumov a bod nás nemine!!

Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: Navar - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 10:58:00
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Moc casto sem nepisu, i kdyz pravidelne peclive procitam veskere prispevky, tentokrat vsak svuj nazor pridat musim. At to nikoliv k zapasu s Valencii (na Mestalla jsem byl osobne a domnivam se, ze pokud opet predvedeme maximalni vykon a budeme mit stesti, tak v kombinaci s velkou zimou nejsme bez sanci), ale k mistni vyzve nekolika "citu" a ukrivdencu, ze ten osklivy Sport dava Slavii co proto. Ja osobne Sport take prilis nectu, neb mi nevyhovuje jeho bulvarnejsi zamereni, predevsim, co se tyce temat. At uz jde o sice prejate, ale hojne pitvane tema Repky v kasinu, nebo nyni vycucane tema o Jarolimovi, a to vzhledem k tomu, ze jako dukaz o protekci vzal Sport pouhe 3 (!!!) fotbalisty jiste agentky, z nichz jednim byl odchovanec Hanus. Jinak ale povazuji k smichu, ze si tady "citove" stezuji na to, ze Slavia ten dostava ve Sportu na frak. Ubezpecuji vas, ze kdybyste zili v zahranici, napriklad Anglii nebo Nemecku, tak si hodite masli. Ten obrovsky tlak, jaky v Anglii vyvijeji The Sun nebo Mirror na spickove tymy, je naprosto nesrovnatelny. To je proste funkce novin - ukazovat predevsim na to, co je spatne a babrat se v tymech, jimz se nedari. Podle me si nyni hraci i treneri kritiku v maximalni mire zaslouzi.
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: jnnxx - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 11:20:21
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
...souhlasím, ale mělo by být měřeno všem stejně, a to prostě není. Alespoň tak to cítím.
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 12:11:25
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To si tak uplne nemyslim, kdyz byla Sparta ve srackach pred par lety, tak do ni sili zrovna tak. Ted po trech letech uz si lidi zvykli, ze Sparta na ctvrtem miste neni nic neobvykleho a je to Slavia, ktera je aktualne ve vetsim propadu oproti nedavne dobe, proto se o ni mluvi a pise vic.

A jeste k puvodnimu prispevku - v Anglii prece musi byt i nejaky seriozni sportovni denik, ne? Ze tlak vytvari bulvary jako Sun a Mirror, to se da pochopit. Dokonce bych rekl, ze kdyby takhle chtel vytvaret tlak Blesk a Aha, tak to ani nebude tak zle, jako kdyz ho vytvari temito bulvarnimi praktikami Sport, ktery se navenek tvari jako seriozni denik.
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: Huzgi - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 12:56:19
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Mně osobně nevadí, že do nás šijou. Vadí mi, že neuveřejní žádnou aspoň trochu slušnou analýzu, vše se točí kolem drbů ze zákulisí, je tam cítit ta radost, že se Slávii nedaří. Nedaří se i jiným klubům, fajn, beru to tak, že jsme dvojnásobný mistr.

Sport sám až brutálně kritizoval trenéry, že nedělají žádné analýzy úspěchů či neúspěchů a často se řídí heslem: "fotbal není věda", ale když by sám měl tedy ukázat, jak si to představuje, tak začne rozebírat kdo s kým chodí a na jediný plátek se sportovní tématikou tam mají až příliš chyb a omylů usvědčující je jasně z neznalosti, z nedostatečné přípravy na problém atd.

Jako odborné konzultanty zveřejňují pořád ty samé a takový Táborský opakovaně prokazuje neznalost současné české scény, nezná hráče, nezná jejich předchozí kariéry, jejich věk, počty vstřelených gólů, vše hodnotí jen jakoby si přečetl pouze ten článek, ke kterému má dát odborný doprovodný komentář.
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 13:07:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jo, dotkl ses toho, co mi na Sportu vadi nejvic - ze strasne meni kabat, podle toho, co se zrovna hodi - ted mluvim o filozofii trenovani a vubec vedeni fotbaloveho klubu. Jednou vychvaluji Slavii, ze se vydala spravnou cestou, kdyz dala Jarolimovi pravomoce a dlouhodobou smlouvu a podruhe napisou, ze to je chyba a ze by Jarolima meli davno odvolat. A tak je to porad. Dneska vychvalovani dlouhodobe koncepce a zitra odvolavani trenera. Spis nez jednotna redakce s jasnym nazorem pusobi jako spolek novinaru, kdy jednou napise jeden A a za tyden napise jiny redaktor uplny opak a oboji pak vydavaji jako stanovisko Sportu.
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 13:15:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
no tak to je novinarska "klasika". jsou to tragedi a nestoji za to, abychom se jimi zabyvali..
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: Navar - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 18:19:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Verim, ze to bylo mysleno na sportovni novinare, protoze jinak se mi otvira kudla v kapse! Nebyt takovych novinaru jako Janek Kroupa, tak tady porad radi Berdychuv gang, soudi uplatny soudce Nad a vydira poslanec Morava. Nebyt Dalibora Bartka, tak nevis nic o justicni mafii kolem Cunka ty rozumbrado. Mnoziz ceskych novibaru nasazuji krk, aby se lidem ukazali pravdu (viz. Sabca Slonkova) a ty tady napises takovou sr.... Cos dokazal?
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 13:29:58
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Když spart napíše,že by se měl odvolat KJ,tak je to pro mě jasná zpráva,protože ti hajzlíci tomu dobře rozumějí.Takže neodvolávat,leda až budeme chtít hrát třetí housle.
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 13:31:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ona ta redakce není moc jednotná. Ale není se co divit. Každopádně zjisti si, jak dobře vychází současné vedení Ringieru coby majitele Sportu se Spartou. A nic na tom nezmůže ani "brand manager" Dan Hort, kterej je slávista a kterej hrával v jednom týmu s Kukou či Jinochem.
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 13:11:59
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Nevim, asi znate sport vic nez ja, jak rikam, kupuju ho malo a z toho co vim, mi vychazi, ze to proste bulvar je a nic moc se od nej ocekavat neda. Pro me je zajimavejsi se zabyvat skutecnymi problemy slavie nez hledat vnejsi nepratele..
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 13:33:06
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Když jsem si přečet ceny na kolik si ceněj hráče sparty,tak jsem se rozchechtal,až jsem spad na zem.V.Kadlec 150 mega a tak dále až
Blažek 12,5. No nekupte to......Jenže oni neprodají nikoho,aby potěšili svoje diváky.
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 13:55:56
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jak už říká nahoře quelhar a jiní, nemyslim, že je to taženo touhou šít do někoho, ale důvod je mnohem prostší a sice prodej nákladu a peníze. Proč by oslavně psali o Teplicích nebo Jablonci, kvůli tomu si kromě tepličáků nebo jablonečáků nikdo noviny nekoupí. Když budou chválit Slavii, rád si noviny koupim, když uvidim na titulu chválu Sparty, koupí si je sparťan ale já ne :-) Když na titulu uvidim kritiku Slavie, rád si noviny koupí sparťan a já taky ze zvědavosti, o čem zase píšou...

Sportu klesá, jako všem novinám, náklad, poslední dobou poměrně razantně (cca 10% za poslední rok), příjmy z inzerce taky určitě nerostou. Místo aby Sport začal budovat kvalitní internetovou podobu (ta stávající je směšná), tak se zdá se rozhodli jít cestou ještě většího bulváru, včerejší a předvčerejší vydání budiž důkazem. To je podle mě cesta ke konci tištěného Sportu, protože udržet tištěný deník pouze na sportovním bulváru dlouhodobě v éře rozvíjejícího se internetu nepůjde.

Kmotře (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 11:16:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
"Ano, až čas ukáže kdo měl pravdu tak už se na to vy chudáci vyserte nebo jste tak nedočkavý? Je mi úplně blbě že se na těhle stránkách pořád dokola obejvují podobné nesmysli, tohle si můžem vysvětli v diskuzi ale vydávat k tomu takovéhle pseudorozbory je hodně ubohé. Ať už skončí pauza, začínám se za Vás stydět.." A teď ho chceš odvolávat? :)
Re: Kmotře (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 13:47:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zdravim, zdanlive bych rekl pan Huzgi place zcela zbytecne, tam , kde proste nejsou informace si je novinari opatri a bohuzel upravi k obrazu svemu. Ja naopak zase po dlouhe dobe zacal Sport kupovat, alespon se doctu neco aktualniho o Slavii , byt treba i tendencniho a nikdo ze mne nedela blbce jako na oficialkach ci v nakejch rozhovorech, kde se vedeni tvari, ze Jarolim se prave chysta prrevzit titul zaslouzily trener a Dolezal o ktrerem se vi, ze Jarolima zase tolik nezere mu bude tleskat. Jiste jde o hodne neprijemne veci o kterych jsem tady psal a jen jsem nechtel uvadet prava jmena. Ta Jarolimovic parta uz nam zrejme letos prosustrovala titul, sam velky Karel dnes znovu slozi trenerske zkousky a tentokrat to budou hraci, kteri rozhodnou o jeho dalsi praci u tymu. A mohu Vas Huzgi ujistit, ze jsem sam zvedavy , co se vlastne bude vecer dit.......Ale mohu Vas ujistit, ze Vas velky Karel uz ma zase o praci postarano, ma celkem velmi dobre trenerske jmeno a minimalne venku je o nej docela zajem. Jina vec je jeho zdravotni stav, tedy psychika , ta je hodne otresena , sam Karel je zraly na psychiatra a hraci se nestaci divit. Tam , kde drive bylo i sproste slovo , zacinaji fungovat i normalni meziliidske vstahy , jeste zkraje podzimu vec nevidana. A nebojte vedeni ma neco v kapse , treba uspesny trener becka by klidne mohl udelat rosadu s pritelem Rehakem, s nimz se moc nemusi a vyloucen neni ani navrat Lubose Kozla treba jako asistenta.
Re: Kmotře (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 14:00:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jiří, já myslím, že si tady všichni všimli, že už jsi zase začal Sport kupovat.
Re: Kmotře (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 14:16:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Kozel v zimě v Liberci končí. Tak aspon k něčemu ten Sport vážně je :)
Re: Kmotře (Hodnocení: 1)
Od: Huzgi - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 15:26:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jiří, je evidentní, že když je kolem Slavie klid a vyhrává, tak vás to vůbec nebaví, za to, když přijde nějaká krize, tak jste ve svém živlu. Hlavně někde nekoho pomluvit, naházet na někoho nějakou špínu atd. .... darmo mluvit.

Jinak vás mohu ujistit, že KJ není pro mne žádný "Můj Velký Karel", pro mne za mne by mohl Slavii trénovat třeba Brouk Pytlík a mít za zády Ferdy Mravence milostné pletky s Beruškou, jen když by byly občas nějaké ty tituly (aspoň dva) a fotbal, na který se dá docela koukat, což tu před KJ dlouhá léta nebylo......
Re: Kmotře (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 15:47:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zdravim Vas Huzgi, pro mne je zase zcela evidentni, ze proste precenujete vliv tech........z platku jmenem Sport, nahazet spinu, o Jarolimovi jeho bezmeznem a skodlivem vlivu pisu uz temer dva roky, cas jak poznamenal p. L. mi dal bohuzel za pravdu, ono to tedy neni jen o vyhravani , ale treba i o atmosfere v klubu , o chovani hracu vuci svym, o tom, ze treba i jini by meli priznat barvu, jak je to vlastne s temi manazery a proc vlastne vznikla kauza Novakova, to neni jen o Jarolimovi, Brabcovi, jedne zene a dvou muzich, to je proste o tom, proc se nekdo snazi hracum vnutit manazery, proc vedeni klubu spolupracuje jen z nekterymi. A to uz si odpovezte sam. Vubec nemam radost , ze o trenerovi zrejme rozhodne tento vikend a zrovna hraci, kteri ho nemuzou ani citit, vubec me netesi, ze blbeckove misto diskuze se snazi zesmesnit i treba jasny problem a ti sami zvirata tady pak spilaj lidem, kteri pro Slavii alespon neco udelali. narozdil od nich, vubec mne netesi , ze si skupina mladsich fans z toho tady udelala svou zabavu na muj ukor a urazeji mne , jak to jde. A co jako ode mne cekate , ze budu lezt do zadku nekomu , kdo na Slavii bere pekny balik/ pro bezneho obcana tohoto statu temer nedostupny a snazi se jeste na svych fandech rejzovat. A k prestupum, jiz v lete upozornovala skupina bafiku ze sportovniho useku , ze jejich vliv na deni ve Slavii je nulovy, tak ted nebrecme , ale bojujme a to uz treba dneska vecer. Jsem rad , ze jste Slavista , jen vic takovych

Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: Gino - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 18:14:20
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak - dnesni potvrzena sestava je:
Romanovs - Krajcik, Vomacka, Hubacek, Celustka - Grajciar, Trapp, Suchy, Hlousek - Senkerik, Naumov
Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 18:25:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
pan trenér se už úplně zbláznil. A já myslel, že na tu stupiditu co vymyslel v Brně nezapomene do konce života... ach bože.
Ale Belaid si to zaslouží. No pošlete ho na hřiště když vám na treninku vypustí dva sprinty.
Řeže si to pod sebou sám...

Re: Ve čtvrtek s Valencií (Hodnocení: 1)
Od: marcocruz - Čtvrtek, 05.11. 2009 - 19:32:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Bojim se bojim,že s Vanousem bez formy to ted pude s nama dolu. A neskutecne me stvou Taborsky s Bosakem, Taborsky se pomalu Slavii vysmiva ze je Valencie lepsi a Bosakovi ted strasne vadilo ze Valencii neuznali gol