B - TÝM
Hořovicko - SLAVIA
26. 05. 17:00
Divize A

KOPANÁ ŽEN
SLAVIA - Sparta
26. 05. 14:00
1.liga žen - SK Horní Měcholupy



1.
Liberec
30
68:29
66
2.
Sparta
30
51:25
64
3.
Plzeň
30
66:33
63
4.
Boleslav
30
49:34
50
5.
Teplice
30
36:30
46
6.
Dukla
30
42:35
42
7.
Slovácko
30
29:32
41
8.
Jablonec
30
54:43
40
9.
Příbram
30
44:56
39
10.
Budějky
30
30:51
35
11.
Olomouc
30
42:38
34
12.
Slavia
30
28:34
34
13.
Hradec
30
22:38
31
14.
Ostrava
30
31:48
28
15.
Bohemka
30
20:54
24
16.
Žižkov
30
23:55
19

Přezdívka:
Heslo:
Menu bez smajlíků
Lidé na chatu:

1.
Sparta
4
103:5
31
2.
Slavia
4
93:8
28
3.
Slovácko
4
33:38
16
4.
Brno
4
23:53
10

Slávisté v zahraničí – trochu jinak

Téma: Hráči Slavie
Článek nám odeslal: hiker42 - Středa, 10.03. 2010 - 06:00:00
Publikoval: quelhar   Téma: Hráči Slavie
Hráči SlavieRád bych tentokrát poněkud jiným způsobem navázal na můj předchozí příspěvek Slávisté v zahraničních ligách (4.3.2010).

Angažování cizinců bylo pro Slavii vždycky dost loterií, nejen naše poslední dvě sezóny jsou toho jasným důkazem. Podívejme se nyní, jak se některým z těch, kteří měli tu čest si párkrát obléct sešívaný dres, daří.

Ante Aračič se po přestupu do Belgie v FC Brussels vůbec neprosadil a tak se minulou sezonu rád vrátil domů, přesněji do Hajduku Split. Bohužel, jak už to tak u současných či bývalých hráčů Slavie bývá pravidlem, na začátku letošní sezóny si v posledním přípravném utkání s Blackburnem poranil levé koleno a v září podstoupil úspěšnou operaci předního křížového vazu.

Také Györgi Józsi se po půlročním celkem vydařeném hostování ve Slavii vrátil na jaře 2004 do domácí maďarské soutěže a pravidelně nastupuje za FC ETO Györ, kde tento levý záložník střílí v průměru solidní 3 branky za sezonu.

Ján Kozák, syn slavného otce, přišel do Slavie ve 20 letech jako velký příslib, nicméně v mužstvu se tento vysoký ofenzivní středopolař neprosadil dle představ a tak se po dvou letech vrátil do domácí soutěže. S Artmedií Bratislava se v sezoně 2005/2006 senzačně probojoval do Champions League, kde díky výborným výkonům korunovaným góly proti Rangers a Portu zaujal zahraniční pozorovatele a jarní část sezony už odehrál ve West Bromwich Albion. Po návratu do slovenské ligy přestoupil letos v zimě do rumunského Temešváru. Jeho největším úspěchem je bezesporu loňský postup slovenské reprezentace na světový šampionát. My jen držme pěsti, aby se na mistrovství světa probojovali také Krajčík, Grajciar a Švento.

Paul Munster po přestupu do Hradce Králové, kde pod trenérem Luďkem Klusáčkem takřka zázračně ožil, rovněž zvolil návrat domů a tak již druhým rokem hraje severoirskou Premier League za Linfield FC. Mimochodem v žebříčku týmů UEFA patří Linfieldu 309. místo, za ním jsou pouze 2 lucemburské a 1 maltský klub... Loni však měl Paul zřejmě skvělou sezonu, když ve 20 zápasech nastřílel 17 gólů a fanoušky byl zvolen Hráčem roku. Letos to zatím tak slavné není, jeho bilance je 6 gólů ve 22 utkáních. Stalo se prý zvykem, že pokaždé, když Paul při domácím utkání ve Windsor Parku vsítí gól, zahrají mu písničku "Monster" od The Automatic, odkaz přidávám.

Zoltán Hercegfalvi se po odchodu ze Slavie chytil v nejslavnějším maďarském klubu Honvéd Budapešť, kde za 3 sezony nastřílel pěkných 27 gólů, na jeden takový se můžete podívat zde. Jeho fotbalové triky mu zřejmě na sklonku kariéry přinesly angažmá v týmu Kansas City Wizards (Kouzelníci) v americké Major League Soccer...

A na závěr Aleksander Šeliga - hlava mi to moc nebere, ale tento 30-letý slovinský brankář si vychytal angažmá v holandské Eredivisie. Pravidelně tak hájí svatyni horšího z rotterdamských klubů, Sparty.
Reklama adFOX

 



"Slávisté v zahraničí – trochu jinak" | Přihlásit/Registrovat | 38 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím zaregistrujte se.

Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Středa, 10.03. 2010 - 07:24:30
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Quelhare,z Tebe ještě něco bude.Tohle jsou věci,které se běžně v našem tisku objevují jan v "roztroušeném"stavu a ty to kvalitně sesumíruješ,takže,podstrojíš naší lenosti a přitom se dozvíme opravdu zajímavé informace.Já taky sleduju všechny hráče co kdy hráli za Slavii
protože už sám ten fakt je pro mě staví do úpně jiné kategorie.
Kdo třeba jen jednou nastoupil za nejslavnější klub české historie,strašně nabývá na hodnotě a když si to nezkazí nějakými hloupými poznámkami o našich barvách/jako třeba pan Poborský/ nebo nepřestoupí třeba do nějakého podřadného klubu/viz.pan Brabec/,tak mu navždy držím palce a snažím se ho sledovat prakticky do konce jeho kariery.Dík pokračuj.
Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: Eluin - Středa, 10.03. 2010 - 07:57:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://eluin.blog.cz
 
Ten článek je od hikera, ne?
Jinak mnoho informací v něm mě překvapilo. Hercegfalvi (snad jsem to nezkomolil) v MLS? Panečku..... Munsterovi ty góly přeju, na Slavii ale tehdy neměl.
Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Středa, 10.03. 2010 - 09:39:19
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tohle opravdu neni moje prace, to poslal hiker42... :o)
Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Středa, 10.03. 2010 - 11:58:06
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Navrhuji aby se u článků uváděl pouze autor. Pravidelně se stává, že si tak polovina lidí nevšimne, že je autorem někdo jiný než kdo je uveden jakože článek publikoval.

Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: Stahler - Středa, 10.03. 2010 - 08:03:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Pěkný a zajímavý článek,něco z toho jsem věděl ale něco vůbec ne.Nejvíc mě překvapuje produktivita Paula Munstera,sice se ve Slavii stal nejlepším střelcem jednoho ročníku zimního Tipsport cupu,kde naznačil potenciál ale dodnes mám před očima zápas proti Blšanům,hrálo se na Žižkově a za rozhodnutého stavu dostal Paul ideální přihrávku od tuším Karla Pitáka a neuvěřitelným způsobem netrefil prázdnou branku!
Józsi se mi ve Slavii docela líbil,je škoda že nakonec nezůstal,to samé Hercegfalvi,který také naznačil své možnosti.Kozák a Šeliga se mi ve Slavii příliš nelíbili a Aračič měl nevyrovnanou formu,jeden zápas skvělý,pak mizerný a pořád dokola.
Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: PetCC - Středa, 10.03. 2010 - 10:35:22
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No právě, že se hrálo na Žižkově na hrozném terénu, míč si tam dělal co chtěl. Kdyby to na internetu sparťani pořád neopakovali, tak si to nikdo nezapamatuje.
Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Středa, 10.03. 2010 - 14:35:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Přesně, to bylo neuvěřitelný oraniště a i daleko lepší střelci nedali ještě vyloženější šance. Letos dokonce snad v LM nebo v Evropský lize nějakej maník metr před prázdnou přestřelil...
Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Středa, 10.03. 2010 - 12:02:00
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Obávám se že severoirská liga bude mít proklatě nízkou úroveň, takže z gólů v takové soutěži bych nedělal velké závěry. Ona i irská liga je velmi špatná (jak jsme se pořesvědčili v několika pohárových zápasech s mužstvy z této soutěže) natož sevoroirská ..... Jinak ale samozřejmě přeju Munsterovi hodně úspěchů, jako všem ostatním slávistům

Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: Viking - Středa, 10.03. 2010 - 08:06:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
http://deniksport.blesk.cz/clanek/fotbal/88447/cerny-za-kolizi-prenosu-muze-hokejova-slavia.html

Ten Blekota je fakt magor...
Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: PetCC - Středa, 10.03. 2010 - 10:49:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zdá se že Černý by mohl z fleku jít do politiky, mlží dokonale, určitě by nám dokázal vysvětlit, proč se některým musí zvyšovat daně :-)
Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Středa, 10.03. 2010 - 12:11:53
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To je neskutečný :-o

Takže zato že ČT nesmyslně zařadila fotbalové utkání Slávia - ČB proti hokeji může vlastně hokejová Slávia, protože ta měla zřejmě zařídit, aby k takové kolizi nedošlo. Ten člověk je zralej na svěrací kazajku. Ještě větší blbec než jsme si všichni mysleli ......
Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Středa, 10.03. 2010 - 12:14:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A ještě k tomu "ublíženectví". No aby nebyla Slávia ublížená, když hraje v pondělí několikanásobně víckrát než kdokoliv jiný ! To není žádná ublíženost, ale konstatování faktu. Mít toho hajzla po ruce, tak mu snad nějákou vytnu.

Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: LordEdmund - Středa, 10.03. 2010 - 09:13:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Dobrej článek.Zoltána Hercegfalviho jsem ještě před odchodem do MLS viděl v několika zápasech maďarského poháru a pokaždé patřil k nejlepším na hŕiśti. škoda, že se tady neprosadil, něco v něm určitě bylo.Šeligovi nevyšlo hrubě utkání s Libercem, jinak je to slavista jak poleno a v nějakým rozhovoru tvrdil, že slavii sleduje skoro každý den na ofiko stránkách:-). Jinak jezdí s repre pravidelně jako dvojka.Ante zas koleno :-( to je snad nějaka SKS viróza:-)).
Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Středa, 10.03. 2010 - 11:54:10
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Slávista jak poleno by těžko přestoupil do Sparty, byť Sparty Rotterdam :-)

ČT proti fotbalu! (Hodnocení: 1)
Od: JSat (jirka.maier@gmail.com) - Středa, 10.03. 2010 - 11:52:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Lidičky, jestli jste na facebooku, zde je skupina o pondělních přenosech, doufám, že se za chvilku rozhoří diskuze a budou tam přibývat lidi, pak bychom mohli argumentovat čísly příznivců a oslovit jak Otu tak ČMFS: http://www.facebook.com/group.php?gid=390493317505

Ota, pořád tvrdí, že diváci jsou spokojeni, tak mu pojďme ukázat že ne...

JM
Re: ČT proti fotbalu! (Hodnocení: 1)
Od: Eluin - Středa, 10.03. 2010 - 11:55:32
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://eluin.blog.cz
 
To s ním stejně nepohne..
Re: ČT proti fotbalu! (Hodnocení: 1)
Od: Stahler - Středa, 10.03. 2010 - 12:07:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To je fakt,Otík má hroší kůži...Ten přežije všechno...
Aktivitu na facebooku vítám,ale já osobně tam profil nemám tak se nemohu přidat jinak bych to udělal.Mám ale profil na Gamepark.cz a tam píši nekonečné blogy o fotbalových stadionech kde jsem byl a tohle téma bude možná námětem na můj další velký blog,každopádně to budu zvažovat a pak se rozhodnu.Na Gameparku jsou také různá fóra a diskuse i o fotbale a sportu jako takovém a nějaký ohlas by to mohlo mít i tam,i když facebook je rozšířenější a vyhledávanější server.
Re: ČT proti fotbalu! (Hodnocení: 1)
Od: JSat (jirka.maier@gmail.com) - Středa, 10.03. 2010 - 12:13:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
možná to s nim nepohne na přímo, ale kdyby se tam připojilo dost lidí, tak novináři rádi facebook sledují... uvidíme, třeba tu skupinu třeba po třech dnech, kdy tam nikdo nepřijde jen zavřu, na druhou stranu myslim, že by to zafungovat mohlo a třeba by ČMFS nějak zintenzivnilo jednání...
Re: ČT proti fotbalu! (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Středa, 10.03. 2010 - 12:16:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Dobrá aktivita, ale ještě lepší je podle mě napsat email redaktorům ČT. To je přímý kontakt a čím víc lidí napíše, tím je větší šance, že se proberou.
Re: ČT proti fotbalu! (Hodnocení: 1)
Od: JSat - Středa, 10.03. 2010 - 12:17:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To ale neudělá každej, respektive to udělá málo lidí. Na tom Facebooku ve skupině bude vidět kolik lidí tu myšlenku podporuje. Přitom stačí jen kliknou jednou na tlačítko, což lidi udělají spíš než že by někam napsali.
Re: ČT proti fotbalu! (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Středa, 10.03. 2010 - 12:26:20
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jasně, každá metoda má svoje a máš pravdu, že tady se zapojí mnohonásobně víc lidí. Díky za aktivitu, bez toho abysme se alespoň pokusili něcco udělat se nikdy nic nezmění.
Re: ČT proti fotbalu! (Hodnocení: 1)
Od: JSat - Středa, 10.03. 2010 - 12:27:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Díky za podporu. Ještě jednou odkaz: http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=390493317505
Re: ČT proti fotbalu! (Hodnocení: 1)
Od: JSat - Středa, 10.03. 2010 - 12:28:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Mimochodem členem skupiny je už i Ondra Zlámal...
Re: ČT proti fotbalu! (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Středa, 10.03. 2010 - 12:30:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zrovna níže píšu, že už si to snad Ondra Zlámal uvědomil, že to hodně slávistům vadí :-)
Re: ČT proti fotbalu! (Hodnocení: 1)
Od: JSat - Středa, 10.03. 2010 - 13:49:38
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Mno, jen pro info za dvě hodiny 75 lidí a vypadá to že se nárůst zrychluje, už se tam pomalu už i množí příspěvky... Uvidíme, jak to bude večer...
Re: ČT proti fotbalu! (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Středa, 10.03. 2010 - 12:20:38
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No jestli ono nebude lepší nejdřív začít u vedení Slavie, které má nějakou moc, jakkoli zřejmě minimální, to změnit. Slavia je bohužel jedna z mála, ne-li jediná, který vadí pondělní zápasy a hlavně jejich dementní čas. Mimo Prahu je 17:30 ideální, pač se tam maká maximálně tak do čtyř. Sparta v televizi v podstatě neni a když, tak v sobotu, o Bohemkách nemluvě. Už se asi budu opakovat, ale z minulých kroků vedení (viz zápas s Plzní na podzim a ostatně i ten Liberec, který by zřejmě zůstal na 17:30, pokud by se v diskusi na OS nestrhla mela) mi nepřijde, že by jim tenhle termín nějak zásadně vadil...
Re: ČT proti fotbalu! (Hodnocení: 1)
Od: JSat - Středa, 10.03. 2010 - 12:26:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Myslim si, že nejlepší je nejdřív sehnat masu lidí a pak se dá jednat jejich jménem. Když seženeme několik tisíc lidí, tak naše výzvy budou mít jinou váhu a nebudou působit jen jako výkřiky do tmy.
Re: ČT proti fotbalu! (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Středa, 10.03. 2010 - 12:28:59
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Postoj našeho vedení je pro mě taky nepochopitelný, ale teď už si toho snad Zlámal všimnul (že to lidem skutečně hodně vadí) a doufejme že už se další "Plzně" nedočkáme.
Re: ČT proti fotbalu! (Hodnocení: 1)
Od: Wommi - Středa, 10.03. 2010 - 12:58:31
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
..mozna by nebylo od veci, kdyby nekterej nadsenec napsal jeden e-mail,..pak ho tu verejne vylepil i s adresou kam zasilat (at uz svaz, CT, media, apod.) a pak by to tam vsichni poslali..myslim ze by se jim aspon trochu zahltili posty a treba by se tomu nekdo opravdu venoval (rozhodne bych tam dal i e-mail slaviator-cerny)
M.
Re: ČT proti fotbalu! (Hodnocení: 1)
Od: JSat - Středa, 10.03. 2010 - 13:50:53
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Něco podobného bych rád udělal na tom facebooku s tím, že to nebudou je slávistický fanoušci... Respektive spíš si tam odsouhlasit znění mailu a poslat třeba jen jeden ale s podporou těch x lidí...

JM

Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Středa, 10.03. 2010 - 14:31:03
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Krajčík, Grajciar a Švento - a proč ne Senecký? :-)
Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Středa, 10.03. 2010 - 14:38:57
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Senecý je taky náš a taky umí!
Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: hiker42 - Středa, 10.03. 2010 - 16:15:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
ahoj, já na něj nezapomněl, ale náš, co vím,tak zatím není. trochu se obávám, že když se dostane na MS, tak na něj Slavie nebude mít dost peněz.. ;-)
Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Středa, 10.03. 2010 - 16:54:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jo, já to chápu... Ale "My jen držme pěsti, aby se na mistrovství světa probojovali také Krajčík, Grajciar a Švento." -> Dugo taky už není náš a přejeme mu to. A taky, kdyby se "Seno" probojoval na MS, tak sice by možná pak šel jinam, ale tenhle půlrok by nám asi pomoh... kdyby následně byl nominovanej do kádru na MS, ne? :-)
Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: Huzgi - Středa, 10.03. 2010 - 17:23:19
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jasně, pokud už nepustí v žádném zápase žádný gól a vynese mu to repre, přejme mu to :-)
Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: hiker42 - Středa, 10.03. 2010 - 17:46:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
máš recht, ať tam Seno jede s ostatníma..;-) ale hlavně ať mu to za SKS chytá jako proti Střížkovu a ať tu zůstane, aby se aspoň jeden post pár roků neměnil.
Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: Jakubisko - Středa, 10.03. 2010 - 19:16:16
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
neměnná levá obrana ti nestačí? ;)
Re: Slávisté v zahraničí – trochu jinak (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Středa, 10.03. 2010 - 19:18:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
a post trenéra :)