O Slavii

Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

Aktualizováno. Přinášíme vám stručné seznámení s trenéry, kteří by podle Slávistických novin měli i neměli vést Slavii. Vše se dozvíte uvnitř článku.

Anketu mezi čtenáři Slávistických novin zcela jasně ovládli Jakub Dovalil se Zdeňkem Zemanem. Na opačném pólu ankety skončil bývalý kouč reprezentace Petr Rada.

Kandidát číslo 1 - Jakub Dovalil

Tento šestatřicetiletý trenér jako hráč prošel Slavií, ze které odešel v roce 1994, odkdy hrál nižší soutěže v České republice a v Německu. Trenérskou kariéru započal již v roce 1994, kdy převzal přípravku Motorletu Praha. Do Slavie se vrátil v roce 1997, zůstal zde do roku 2002, během této doby vedl různé mládežnické týmy. V roce 2002 převzal reprezentaci do 16ti let, od té doby je ve službách Českomoravského fotbalového svazu, v současné době vede reprezentaci do 21 let.

Kanditát číslo 2 - Zdeněk Zeman
Zdeněk Zeman oslavil v dubnu třiašedesáté narozeniny a v současné době je bez angažmá. Z dostupných českých trenérů má jednoznačně největší úspěchy, navíc se Slavii přihlásil sám. Je také známým propagátorem systému 4-3-3. Zdeněk Zeman emigroval v roce 1968, jeho strýcem je Čestmír Vycpálek, bývalý hráč Slavie. Jeho první štací byli v roce 1981 junioři Palerma. Následovala angažmá v Licatě, Foggii, Parmě, a Mesině. Poté se vrátil zpět do Foggie, odkud v roce 1994 odešel do Lazia Řím. Zde vydržel do roku 1997, poté vedl dva roky AS Řím. Poté následovaly krátká angažmá ve Fenerbahce, Neapoli, Salernitaně, Avellinu, Lecce a Brescii. V roce 2006 převzal znovu Lecce, jeho posledním angažmá byla CZ Bělehrad, kde nevydržel ani sezonu.

Kandidát číslo 3 - Pavel Vrba

Jméno Pavla Vrby se v souvislosti se Slavií skloňuje poměrně často. Faktem však je, že tento talentovaný trenér nedávno prodloužil smlouvu u Viktorie Plzeň do roku 2012. Prvním velkým úspěchem Vrby je mistrovský titul s Baníkem Ostrava v sezoně 2003/2004, kdy dělal asistenta Františku Komňackému. Jeho největším úspěchem je zcela jistě mistrovský titul se Žilinou, který získal v sezoně 2006/2007. V létě roku 2008 byl Vrba nečekaně ze Žiliny vyhozen a byl nahrazen Dušanem Radolským. O rok později převzal Viktorii Plzeň, se kterou letos vyhrál Ondrášovka Cup a tím se kvalifikoval do pohárové Evropy.

Tolik tedy výčet trenérů, kteří od vás dostali nejvíce hlasů, dále si představíme kouče, které naopak na lavičce Slavie vidět nechceme.

Kandidát číslo 1 - Petr Rada
Kolonku NE jednoznačně ovládl jeden muž, Petr Rada. Podle českých médií je tento trenér nejžhavějším kandidátem na místo po Františku Ciprovi, spekulace novinářů a přání čtenářů Slávistických novin jsou tedy v přímém rozporu.

Petr Rada strávil většinu své aktivní kariéry v Dukle Praha, poté hájil barvy Toronta Blizzard, Regensburgu a Blšan. Odehrál 11 zápasů za reprezentaci. Trenérskou kariéru odstartoval v roce 1996 jako asistent ve Fortuně Düsseldorf. Další sezonu dělal spolu s Karlem Jarolímem asistenta ve Slavii Františku Ciprovi, poté zde krátce působil i jako hlavní trenér. V roce 2000 převzal Teplice, odkud po roce odešel do Viktorie Plzeň. V letech 2003-2007 vedl poměrně úspěšně fotbalisty Jablonce, poté na rok převzal Teplice. K tomu od roku 2006 působil jako asistent trenéra reprezentace. A tým ČR převzal v červenci, kvůli neuspokojivým výsledkům zde vydržel jen do dubna 2009. Od té doby je bez angažmá.

Kandidát číslo 2 - František Straka

František Straka skončil dle očekávání na chvostu ankety. Osobně nechápu, jak se o tomto kovaném sparťanovi vůbec může spekulovat s souvislosti s pozicí trenéra Slavie. František Straka jako aktivní fotbalista hájil barvy TJ Sparta Praha ČKD, odkud odešel do Německa, kde si zahrál za čtyři kluby. Aktivní kariéru zakončil v roce 1998, o dva roky později převzal Wuppertaler. Jeho nejdelší štací bylo právě první angažmá. Dva roky vydržel ještě v Teplicích. Od roku 2004 funguje jako kouč-záchranář. V klubu vydrží vždy zhruba půl roku, během kterého tým výrazně pozvedne, ale v dlouhodobém měřítku se mu až tak nedaří. V Gambrinus lize trénoval Spartu, České Budějovice a Plzeň, v zahraničí vedl Wuppertaler, Ahlen, Wacker Tirol a OFI Kréta. V současné době je trenérem Ružomberoku, kde k poslednímu květnu končí.

Kandidát číslo 3 - Josef Pešice
I v případě Josefa Pešiceho by se jednalo o velký návrat. Tento trenér vedl Slavii již třikrát, nejprve jako asistent v sezonách 1991-1993 a 1995-1997, následně jako hlavní kouč v sezoně 2001-2002. Trenérskou kariéru odstartoval u mládeže Sparty, kde pracoval od roku 1987 až do nástupu do Slavie. Mezi štacemi ve Slavii vedl v letech 1993-1995 Jablonec. Josef Pešice vedl i Teplice a kostarické Cartago. U klubu naposledy pracoval v roce 2003 jako asistent v pražské Spartě. Od té doby vedl různě mládežnické výběry České republiky.

S nejrozporuplnějšími reakcemi se setkal Jaroslav Hřebík. Připsal si devětačtyřicet plusů a třicet minusů, proto bychom ho neměli opomenout.

Jako hráč Hřebík působil v Dukle Praha, Plzni nebo na Žižkově. Jako trenér je však mnohonásobně úspěšnější, než coby hráč. Jaroslav Hřebík je velmi rozporuplná osobnost, mnoho lidí ho miluje a mnoho nenávidí. V minulosti seděl na trenérských židlích u obou pražských S, ve Slavii působil v sezoně 1998-1999. Jeho nejúspěšnějším obdobím jsou zcela jistě sezony 2001-2002 a 2002-2003 kdy vedla pražskou Spartu. Na Letnou se vrátil ještě v roce 2004, po deseti měsících byl odvolán kvůli neuspokojivým výsledkům. Od té doby byl Hřebík bez angažmá, v současnosti působí u reprezentace do 19ti let.

Komentáře (76)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

    smisek     před 14 lety 21.05.2010 15:45 |  
    0 0

    To že se mluví o Strakovi je blbost,podle mě by ani on sám k nám nikdy nešel,tudíž netřeba spekulovat.
    Rada je bohužel přeci jen reálnější,ale s ním by to bylo jak z hovna do louže.. Co kde dokázal? Vyloženě pronikavý úspěch neměl nikde a když si vezmeme fiasko s repre...
    Zeman by se jevil jako celkem rozumná volba,úspěchy mu nikdo neodpáře,zná plno lidí s cizího prostředí... Jen je otázka jestli není již za zenitem.
    O Dovalilovi si také nejsem jistý,s juniory to bezpochyby umí,ale co s dospělými???
    Můj názor je že nejlepší by byl František Komnacký,ale to je asi utopie. Pak si myslím že by novým trenér mohl být Vrba,s Plzní hrál atraktivní fotbal...

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

      utrzeny_ze_retezu     před 14 lety 21.05.2010 16:59 |  
      0 0

      Chtěl jsi spíš napsat z louže do hovna, ne? :-/

  2. :-)

    Mac     před 14 lety 21.05.2010 16:55 |  
    0 0

    Největší legrace (i když je spíš k pláči) je to, že většina lidí vyhazovala KJ a Doležala s tím, že horší už to snad být nemůže. A nyní existuje reálná varianta, že bude - nahradí je Rada a Platil. :-(

    Ale věřím, že to jsou jen bláboly novinářů, Doležal zjevně vyhrál úterní boj o KJ, má silnou pozici, takže proč by odcházel?

    • Re: :-)

      quelhar (admin)     před 14 lety 21.05.2010 17:05 |  
      0 0

      No sam by asi neodchazel, spis by se prelil vliv na stranu Dolezalovy protistrany.

      Kazdopadne po porazce U19 s Italii je malo pravdepodobny postup U19 na ME a tim by mohla byt jednodussi vyjednavaci pozice Slavie v pripade zajmu o Hrebika. Kvalifikacni turnaj konci v Rusku 26. kvetna, takze by bylo dost casu do zacatku pripravy, ktera je 7. cervna.

  3. Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 17:19 |  
    0 0

    Škoda, že jste se nedrželi klasického stupně vítězů. Tedy 3. místa. Myslím, že Vrba svým počtem bodů taktéž převyšoval zbytek "účastníků", a patří tak do skupiny k Zemanovi a Dovalilovi. Rád bych si o něm přečetl něco zajímavého, protože přes google se toho moc sehnat nedá (dá, ale jaksi chybí ten komfort nesedět u toho 2 hodiny místo 2 minut).

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

      DrFe1     před 14 lety 21.05.2010 21:30 |  
      0 0

      Přesně tak, to samé jsem chtěl napsat taky. Přimlouvám se za doplnění článku o 3. místo. Už proto, že Vrbu bych jako našeho trenéra asi viděl nejradši.

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

        TKutnik (přítel SN)     před 14 lety 22.05.2010 02:03 |  
        0 0

        Jojo, zítra během dne bude doplněno o 3 místa i o Hřebíka

        • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

          DrFe1     před 14 lety 22.05.2010 20:46 |  
          0 0

          Výborně. Díky.

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 22.05.2010 12:43 |  
      0 0

      Díky

  4. Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

    vlchan     před 14 lety 21.05.2010 17:25 |  
    0 0

    Neznám podmínky ani možnosti jaké jsou při volbě nového trenéra a tak si pouze přeji aby to byl pro Slavii naprosto nový člověk který nemá a nikdy neměl se Slavií nic společného. Vedení doposud většinou vyhledávalo spřáteleného člověka s kterým potáhnou za jeden provaz a kam to dotáhly si snad i oni uvědomují. Také nevím co dělala revizní komise, že nechala rozprodat kvalitní kádr. A to v ní jsou praví slávisté např. pan Smetana, pan Ondříček a další. Ale i oni jsou kamarádi našeho tria likvidátorů. Nechám se překvapit a přeji mé milované Slavii mnoho úspěchů a férové vedení. Hlavně však trenéra schopného, kvalitního napodléhajícímu ditátu jakýchsi odborníků. To, že si někdo dá před barák ceduli s názvem ulice Slavia ještě neznamená, že rozumí fotbalu. (rád bych se mýlil).

  5. je to tak nejak jedno

    Kactus     před 14 lety 21.05.2010 19:48 |  
    0 0

    Uz mi to zacina byt uplne jedno, vzdyt cele to hledani-nehledani trenera pro Slavii je obycejna saskarna nehodna jakekoliv firmy zalozene na profesionalnim vedeni.
    Abychom nedopadli jako fanousci ManU, kteri sice vedeni zrovna nemiluji, ale na fotbal chodi. Maji sveho Fergussona, my take, ale v saskarskem vydani ...

  6. Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

    Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 21:26 |  
    0 0

    nejlepší řešení by bylo hlavní trenér Zeman a asistent Dovalil. Pokud chceme změnu , musí přijít jeden ze zminovaných , pokud chceme stagnaci přijde někdo jiný, nějakej vypečenej trenér co zná český poměry dokonale a ví co se po něm chce :((

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

      urs (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 22:48 |  
      0 0

      to by šlo :)

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

        utrzeny_ze_retezu     před 14 lety 22.05.2010 08:51 |  
        0 0

        To se mi taky hodně líbí. Hele, co ty kecy na iDnes, že Doležal končí.

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

      jack09     před 14 lety 22.05.2010 12:30 |  
      0 0

      mohl by jsi pls strucne popsat co se tam pise?

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

        lassiter     před 14 lety 22.05.2010 14:06 |  
        0 0

        Hm, další variace na téma Brabec-Jarolím tentokrát od Josefa Klímy. V jeho pojetí je Jarolím symbolem absolutní podlosti a sviňáren, Brabec charakterním strážcem fair-play a čistoty fotbalu.

  7. Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

    mpik     před 14 lety 22.05.2010 09:30 |  
    0 0

    Pan Zeman by mohl být hlavní kouč a pan Dovalil by se u něj učil jako asistent a později vedl Slavii :-)

  8. Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

    EdCable     před 14 lety 22.05.2010 12:47 |  
    0 0

    Ja myslel, ze v letech 1995-1997 byl Pesice Ciprovym asistentem a ne hlavni,.

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

      (host)     před 14 lety 22.05.2010 14:30 |  
      0 0

      Myslis spatne :) Jane

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

        EdCable     před 14 lety 22.05.2010 14:36 |  
        0 0

        Vazne?:-)

        • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

          DrFe1     před 14 lety 22.05.2010 17:17 |  
          0 0

          Já si pamatuju, že se jich na to kdo je hlavní trenér tenkrát novináři opakovaně ptali, ale oba odpovídali, že jsou hlavními trenéry oba. Přesto byl tak něják všeobecně popvažován za toho "hlavnějšího" trenéra Cipro. Jak to bylo oficiálně (třeba v zápisech o utkání) netuším.

          • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

            EdCable     před 14 lety 22.05.2010 19:46 |  
            0 0

            Na oficialnich strankach je uvaden vzdy jedine Cipro, takze bych to povazoval za docela jednoznacnou zalezitost..

              • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

                EdCable     před 14 lety 24.05.2010 10:57 |  
                0 0

                Asi jsem slepy, ale nikde se tam nepise, ze by byl hlavnim trenerem v uvedenych letech:-p

  9. Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

    whitesnake01     před 14 lety 22.05.2010 15:20 |  
    0 0

    Petr Rada to ale asi nebude. "Vím, že se o tom píše, ale říkám zcela na rovinu, že mě s touto nabídkou nikdo neoslovil a nikdo ze Slavie o tom se mnou vůbec nemluvil," řekl v pátek trenér Petr Rada, který je v současné době bez angažmá. Jeste ze tak, ja ty novinare asi fakt zabiju, je to jen hnuj a povl... :)

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

      DrFe1     před 14 lety 22.05.2010 17:11 |  
      0 0

      Hurááááááá !!! :-)

  10. To by se ve Slavii nemohlo stát...

    tantalos     před 14 lety 23.05.2010 10:56 |  
    0 0

    POSLEDNÍ SLOVO

    Vím, že bych měl psát na nějaké závažnější téma. Zvlášť když kulminuje předvolební boj a na Moravě i povodeň. Jenže právě proto možná čtenář potřebuje něco odlehčeného.

    Dostal jsem anonymně námět na televizní film ze sportovního prostředí. Má název: „Jak trenér může pohřbít to, co vybudoval“ a jde o příběh trenéra, který je navenek nesmírně úspěšný, ale uvnitř zároveň hamižný a egocentricky ješitný, což je smrtící kombinace. Na začátku příběhu Trenér přebírá klub, který má ambice stát se mistrem, ale chybí mu jak koncepce, tak hráči. Trenérovi nikdo moc nevěří; všichni vědí, že má radši peníze než fotbal, proslýchá se, že dokonce v minulosti některé hráče nechával hrát, jen když mu odváděli desátky.

    Jsou to ale nejspíš pomluvy, protože i nezasvěcený divák může sledovat, jak zručně Trenér vtiskne týmu koncepci a hráče, které předtím nikdo neznal, vytáhne až na vrchol. Všechno je slibně rozjeté, stačí jen oheň, který úspěšně rozdmýchal, svědomitě udržovat. Fanoušci ho milují, soupeři oceňují, je královsky placen. Jenže hamižnost vítězí nad slávou; přijde pokušení od klubu, který se potřebuje zachránit a potají Trenéra kontaktuje, jestli by to nešlo nějak zařídit.

    Trenér nemůže předstoupit před vlastní hráče a říci jim: Je potřeba, abyste pozítří prohráli! Zvlášť když klub znovu aspiruje na titul. Ale může jim naordinovat těžký trénink. Třeba intervalové běhy, což je cvičení, které by normálně nikdy mezi zápasy hráčům neuložil. Takhle se běhá jen mimo sezonu, když je čas na regeneraci, protože jinak se hráči takzvaně zataví.

    Co vymyslí, to také realizuje: klub, který potřebuje vyhrát, opravdu vyhraje. Trenér nejenže riskuje ztrátu titulu, dokonce před zápasem cynicky telefonuje známému: „Můžeš si klidně vsadit, ty kluci se zejtra ani nehnou.“ Netuší ale, že o telefonátu se dozví Kapitán. A Kapitán je úhelný kámen mužstva. Stoper, skála, jistota, kterou se klub chlubí. V Kapitánovi to bublá, ale nechce narušit boj o titul konfliktem. Jenže když vidí, jak Trenérova moc – a arogance – dál roste, jací hráči odcházejí a jaké Trenér nakupuje, nemůže už mlčet. Přichází klíčová scéna filmu: střet Kapitána s Trenérem, Principu s Podlostí, chcete-li. Kdo zvítězí?

    „Sám prodal pohárový zápas a teď mě chce falešně obvinit, že já jsem prodal ligový! Buď já, nebo on!“ Takhle rozlícený Trenér naservíruje konflikt s Kapitánem majitelům klubu. Ti nakonec dají za pravdu Trenérovi, Kapitán s ostudou odchází. Atmosféra v týmu se hroutí, hráči, kteří od té chvíle jenom špitnou, jsou Trenérem za trest posazeni na lavičku či prodáni. Ze špičkového týmu se stává opět průměrný, klesá dokonce hlouběji, než byl, když ho Trenér přebíral. Aby musel vypít kalich hořkosti do dna, kupuje bývalého Kapitána letitý rival, který se sám zmítal v potížích. A Kapitán mu v klíčovém zápase zachrání takřka zázračným zákrokem titul. Zatímco sám pozvedá pohár, Trenér s hanbou odchází.

    Tak nevím, jestli se z tohohle námětu dá stvořit kloudný film. Za á: je to celé příliš neuvěřitelné. Že zásadový nakonec vyhraje a klubu se ještě vymstí, že vsadil na gaunera? Kde to, proboha, ten autor žije! A za bé: podle autora námětu se ten zlotřilý Trenér do toho klubu ještě přijde ucházet znova o místo! To už je fakticky dost přepísklý…

      • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

        vlchan     před 14 lety 23.05.2010 11:41 |  
        0 0

        Něco mi to připomíná. Ano, je to velmi trefné a to je právě ta tragédie! (našim likvidátorům se to povedlo!!!)

    • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

      Khadgar     před 14 lety 23.05.2010 13:01 |  
      0 0

      Tantale, kdysi jsi tu napsal, že až odejde Jarolím, tak se stáhneš. Co takhle držet slovo?

    • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

      whitesnake01     před 14 lety 23.05.2010 13:14 |  
      0 0

      ten clanek je sam o sobe tak dementni a hloupy, ze je naprosta skoda ho sem kopirovat....

      • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

        tantalos     před 14 lety 23.05.2010 14:09 |  
        0 0

        Někdo tu je opravdu dementní

        • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

          whitesnake01     před 14 lety 23.05.2010 15:38 |  
          0 0

          ano, ten kdo ho bere vazne...

          • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 23.05.2010 16:24 |  
            0 0

            a co kdyz je to pravda? a kdyby byl clanek o tom, jak brabec prodal poharovy zapas, tomu bys uveril?

            • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

              EdCable     před 14 lety 23.05.2010 16:38 |  
              0 0

              Kdyby treba Kapitan domluvil s uhlavnim konkurentem, ze dostane jeho muzstvo odmenu za vyhru, kterou onen arcinepritel potrebuje, a jeste se o tuto odmenu odmitl podelit s realizacnim tymem, potom bych tomu i veril. V takoveto konstrukci totiz maji vsichni maslo na hlave a proto vsichni radsi mlci, jak Kapitan, tak Trener, tak Vedeni.
              Takhle je to z obou stran palba slepymi a nekteri lide se chytnou kazdeho ho*na jen aby se tvarili, jak velkou maji pravdu.

            • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

              whitesnake01     před 14 lety 23.05.2010 16:56 |  
              0 0

              Martyni hledat takovyhle spiklenectvi je snad na hrane paranoi.. Ja nevim jak to nekdo vubec muze vyplodit. Me se vyhozeni Brabce zdalo uplne jasne : hral hovno a kecal do toho Karlovi, urcite se i zastal nekterych hracu, mozna se i pohadali.... a vite ze Jarolim nesnese jakoukoliv kritiku nebo protinazor, coz je nejvetsi deviza jeho charakteru, vzdyt vystrnadil i Smicra a dalsi
              Neverim ze prodal zapas Brabec a neverim ani ze ho prodal Jarolim... kapitan proda zapas a necha tam spoluhrace behat 90 minut jak kokoty jen aby si vydelal parset tisic a riskoval celou svou povest a karieru? A trener ktery podrazi vsecky sve hrace, realizacni tym a vedeni? navic s tim jeho platem... sou to kecy a ja tomu neverim ani za mak..

              • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 23.05.2010 19:15 |  
                0 0

                Odhlednu-li od toho, co si o tom nyni myslim, tak vzhledem k pomerum, ktery v nasem fotbale panuji, si dost dobre dokazu predstavit, ze zapas proda jak Jarolim, tak Brabec.

                • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

                  slaviator     před 14 lety 24.05.2010 07:41 |  
                  0 0

                  ...a jeden shrabne prachy od Kladna a druhej od Sparty. V ceskym fotbale bych si to taky umel predstavit

        • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

          Khadgar     před 14 lety 23.05.2010 18:23 |  
          0 0

          Tantale, na mou otázku neodpovíš? Mám to brát tak, že si opět vybíráš jenom to, co se ti hodí?

          • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

            tantalos     před 14 lety 23.05.2010 19:08 |  
            0 0

            Už jsem se stáhl dost.Víc než KJ, který je pořád ve hře, i když na druhé straně chápu, že pro něho je to otázka existenční.
            Ostatně reagoval jsem tehdy na quelharova slova, že kvůli mému štvaní na těchto stránkách končí, ale zdá se, že taky neskončil.
            Nedomnívám se, že v tomto případě byla publikace článku v lidovkách otázka jen iniciativy autora. Někdo si tady hřeje svou polívčičku. Jsem přesvědčen, že onen nejmenovaný Kapitán to nebyl, ten na tom zájem nemá, tomu to nepomůže.
            A kdyby si snad někdo chtěl vyprat špinavé prádlo na veřejnosti z onoho nejmenovaného klubu, naznačovalo by to, že v tom klubu asi není všechno tak ideální, jak se na první pohled může zdát.
            V takové situaci by bylo nejlepší, kdyby se nechala celá kauza co nejrychleji vyhnít, vyříznout, dezinfikovat a zapomenout na ni, aby onen nejmenovaný klub nezatěžovala ještě další roky.
            Nic víc by onomu nejmenovanému klubu neškodilo víc, než kdyby se ta aféra táhla ještě dál.
            Obávám se, že pokud se vřed nevypálí, podobné žvásty se mohou objevovat stále častěji, až jim nakonec uvěří všichni.

            • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

              ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 23.05.2010 19:15 |  
              0 0

              Zas na sebe buď poctivej, Tantale. Doopravdy si dodržel slovo? Je dobrá vlastnost být na sebe měkčí než na ostatní?

              • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

                ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 23.05.2010 19:15 |  
                0 0

                pardon, k sobě.

            • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 23.05.2010 19:24 |  
              0 0

              Panove, chtit po nekom, aby sem nepsal, je pitomost.. prece nejsme na tom tak spatne, abychom odsud nekoho vylucovali nebo meli radost, ze odsud odejde.

              Pokud jde o problem Brabec - Jarolim, uplne nejlepsi by bylo, kdyby ten, ktery zna pravdu, uz vsechny spekulace ukoncil a napsal ji sem. Bohuzel se to stat nemuze, protoze i kdyby to nekdo vedel, stejne mu tady x lidi neuveri, kdyby odtajnil zdroje, udela problem jim i sobe.

              • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

                tantalos     před 14 lety 23.05.2010 20:01 |  
                0 0

                Milý Martyni,
                Slavii fandí statisíce lidí a mezi nimi najdeš nejrůznější charaktery. Khadgara docela chápu, je evidentně přesvědčen, že ve Slavii je všechno v naprostém pořádku a že by bylo dobré, kdyby se v cestě nastoupené po LM pokračovalo. Dokonce ho za to chválím. Je oddaný fanda a víra hory přenáší
                Já si naopak myslím, že Slavia je živý organismus, který má své přednosti a své slabiny a jsem přesvědčen, že by bylo dobré zbavit se všeho, co jí škodí. Pravděpodobně jsem fanatik, který přespříliš kritizuje to, co - podle mého nejlepšího, ale nikoli dokonalého vědomí - není v pořádku.
                Samozřejmě, nebyl by žádný problém, abych se přihlásil pod jiným jménem. Pak by byl Khadgar určitě spokojený. Neudělám to.
                Když se podíváš do archívu, zjistíš, že mnoho z těch, s nimiž jsem s dobrém i zlém polemizoval, do SN přestalo psát.
                U některých mě to velice mrzí. Např, u Sokrata55 či u pana -zz-. U jiných míň.

                • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

                  Khadgar     před 14 lety 23.05.2010 20:16 |  
                  0 0

                  a) spletl ses ve mě, a to úplně.
                  b) nechtěl jsem abys přestal psát, jenom jsem k tomu chtěl tvojí odpověď a ta mě nezklamala.

                • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2010 11:28 |  
                  0 0

                  S tebou je to vážně těžký. Chováš se jak bulvár s Paroubkem dohromady. Podsouváš Khadgarovi něco co nikde nevyjádřil, ani se to nedá z jeho příspěvku jakkoliv vydedukovat. To jenom ty to uděláš schválně, aby jsi ho shodil - koukněte na něj, to je ten snílek, oddaný ale tupý fanda, kterej si ještě dneska myslí, že je vše v naprostém pořádku - a opět bez jakéhokoliv důkazu.

                  To o co tady jde odsuneš nenápadně na druhou kolej.

                  A o co tady jde? Jde s prominutím o to, že píšeš jak podlý prase! Shazuješ a urážíš všechny kdo se ti postaví, aniž by jsi na to měl byť jediný důkaz. Tenhle pseudočlánek a tvé komentáře k němu to jen dokládají. Chováš se je jak místní bulvár, a to je to, co většinu lidí štve. Ne tvoje názory. SN měly svojí úroveň, a já si troufám tvrdit, že ty jsi jí svými podlými příspěvky značně znehodnotil.

                  • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

                    tantalos     před 14 lety 24.05.2010 12:20 |  
                    0 0

                    Ano, přiznávám, jsem podlý vrah a gauner. Jsdem spodina lidstva, zatímco Slavia je vzor moderního managementu. Přemýšlím, jestli bych neměl rovnou spáchat sebevraždu, ale myšlenka, že se opět vrátí nejpoctivější, nesobecký a vůbec nejskvělejší trenér všech dob mě udržuje při životě.

                    • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

                      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2010 14:13 |  
                      0 0

                      Ano, podlý jsi. Jestli i vrah a gauner, to opravdu přes internetovou diskuzi poznat nedokážu, to už je na tobě. Ale že jsi podlý, to vidí snad každý.

                      Jinak je to pořád stejná písnička. Opět se snažíš svést pozornost jinam, ignorovat cíl mého sdělení. Dál si jedeš tu svojí, prostě klasický bulvár.

                      Fakt hrůza co jsi tady z toho udělal za Blesk..

                      A jen tak mimochodem znova připomenu, že mi ve většině případů nejde o obsah, ale o formu jakou prezentuješ své názory. A ta je fakt hnusná..

                      • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

                        tantalos     před 14 lety 24.05.2010 14:41 |  
                        0 0

                        Ano, bylo ode mne podlé, že jsem si troufl citovat tak prošvihnutého Klímu (známého dezinformátora, vedle něhož i Super a Aha blednou) a nejhorší český bulvár Lidovky.
                        Ještě horší je, jak se SN pod mým zákeřným vedením zvrhly. Až mi z toho vyrostla bradavice na tváři.
                        S klidem můžeš používat ještě hrubší výrazy. Mám sto chutí skočit po hlavě do toalety a přikrýt se deklem, jenže se bojím, že bych mohl ucpat městskou kanalizaci.

                        • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

                          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2010 15:14 |  
                          0 0

                          No ty vole ty mi dáváš. Ten článek je prostě blábol i kdyby ve finále pravdivý. Jsou to prostě povídačky z jedné strany, které si nemůžeš nijak ověřit. Nemůžeš se proti nim ani bránit. Jsou to prostě drby na úrovni Blesků, Super a Aha a nic na tom nemění ani Klíma. Navíc sám zmiňuje, že dostal anonymní námět. Tak kde to jsme? A jestli ne a má to zaručeného zdroje, proč si nedá tu práci aby to mohl obhájit na rovinu? Proč si vymýšlí anonymního autora?

                          Ale tobě to stačí, to je přesně to co ty potřebuješ. Hlavně žádný fakta a důkazy, to by si ten svět pak nešlo přetvořit k obrazu svému..

                          • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

                            tantalos     před 14 lety 24.05.2010 16:00 |  
                            0 0

                            Ale snad si nemyslíš, že ten článek byl o Slavi? Vždyť to celé uvozuji větou: To by se ve Slavii nemohlo stát....

                            • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

                              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2010 16:25 |  
                              0 0

                              To ví asi jenom anonymní autor, o kom článek je. Pokud je tohle tvoje reakce na výše vedené vlákno, tak asi nemá cenu v tomhle rozhovoru dál pokračovat..

                              • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

                                tantalos     před 14 lety 24.05.2010 17:31 |  
                                0 0

                                Tak vidíš, že se dokážeme dohodnout alespoň na něčem

                          • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

                            martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2010 16:46 |  
                            0 0

                            Kmotre, problem je v tom, ze i kdyby to mel overeno, tak sve zdroje uvest nemuze.. je otazkou svedomi autora, na zaklade ceho to psal. Byt na jeho miste, na zaklade anonymniho dopisu bych nic takoveho nezverejnoval. Pokud ale si dal tu praci a neco si o tom zjistil (a u Josefa Klimy bych to nevylucoval:-), pak nemam problem, ze o tom napsal. Vem si, ze jednou z pricin velke krize slavie je rozklad tymu a pripad Brabec na tom mel zrejme zasadni vliv. Melo by se o tom mluvit nebo by to melo zustat utajeno s tim, ze spinave pradlo se pere doma? Melo by to byt utajeno i v pripade, ze by se mel vratit KJ?

                            • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

                              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2010 17:28 |  
                              0 0

                              Podívej se martyni, tady jde o to, že na základě tohohle anonymního dopisu, si tu někdo honí triko.

                              Jinak samozřejmě, jak by to mělo být kdyby to a kdyby tamto je záležitost přesahující naše možnosti. A popravdě, kdyby to tu někdo prezentoval stylem "podívejte jak to třeba mohlo být", tak ok. Bohužel, jak už jsem psal, v tomhle případě je to úplně jinak. A myslím si, že špatně.

                              A ještě dodám, že tenhle článek má svým charakterem, způsobem zveřejnění atd, blíže k "dementnímu" než "smysluplnému". Pakliže je za tento názor někdo nazván taktéž dementním, je zřejmé, o co tu běží.

                              A ještě jedno bohužel: každý ví, jaká je úroveň českých "novinářů". Pokud by to měl pan Klíma ověřené, měl by umět najít cestu, jak to patřičně prezentovat. To by zkrátka mělo patřit k umění investigativního novináře. To jak je to prezentováno teď, patří spíše k práci novináře bulvárního.

                              Na závěr tradičně dodám, že mi nejde o obsah. Opět každému je jasné, že se stalo něco, co se nemá dostat ven. Tudíž to nebude moc košer. Ale je hloupé se přiklánět na jednu nebo na druhou stranu.
                              Sám se přiznám, že jsem Jarolímovi ve způsobu jeho práce v posledních měsících nevěřil, ale to neznamená, že tu proti němu povedu válku bez důkazů. Navíc si myslím, že se stala velká chyba, když nechali Jarolíma takhle odejít. Měl se nechat dotrénovat a na základě konečných výsledků vynést ortel. To by bylo nejčistší a nejelegantnější řešení. Teď nemáme ani evropský poháry, ani trenéra, ani koncepci, ani neznáme příčinu problémů, protože hlavní aktér je pryč. Nemáme prostě nic. Jen spoustu spekulací. Ortodoxní zastánci KJ můžou v klidu polemizovat, že kdyby tu zůstal, nakonec by se ty poháry uhráli tak jako vždycky. Zkrátka jedna nepovedená sezóna po dvou úspěšných. A těžko jim budeš oponovat. Ortodoxní kritici KJ zase můžou tvrdit, že už bylo načase, ale když nový trenér vyhoří, je to chyba KJ, který celý klub rozložil. Taky jim budeš těžko oponovat. A tahle patová/polovičatá situace, je nejhorší, co nás fanoušky mohlo potkat.

              • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

                ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 23.05.2010 20:56 |  
                0 0

                nejsem pan -zz- tento nick jsem si udělal, když jste na vokiho a potom následně na -zz-a rozjížděli poměrně nechutnou kampaň, kterou si narozdíl od Jiriho nezasloužil.

                • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

                  ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 23.05.2010 20:57 |  
                  0 0

                  (jen na vysvětlenou :))

            • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

              Khadgar     před 14 lety 23.05.2010 19:38 |  
              0 0

              Podobnou odpověď jsem čekal...
              A existenční otázka? To je vyloženě k smíchu

            • Re: To by se ve Slavii nemohlo stát...

              quelhar (admin)     před 14 lety 23.05.2010 20:36 |  
              0 0

              Nikdy jsem nepsal, ze na techto strankach definitivne koncim. Myslim, ze jsem jednou nebo dvakrat napsal, ze se s tebou odmitam bavit, dokud budes urazet hrace Slavie a jednou jsem opravdu vytekl a tusim, ze jsem napsal, ze pokud takove chovani budou lidi schvalovat, tak me to tu prestane bavit. Nastesti oboji ustalo.

    • Anonym

      Mac     před 14 lety 23.05.2010 19:51 |  
      0 0

      Kdopak asi poslal panu Klímovi ten anonymní scénář k filmu? Mám jednoho kandidáta a není to EB. ;-)

  11. Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 23.05.2010 15:32 |  
    0 0

    Tak další kandidát odpadl, tentokrát Griga, naštěstí.

    Stanislav Griga se stal novým trenérem Senice, na lavičce slovenského klubu nahradil Radima Nečase.

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

      slaviator     před 14 lety 23.05.2010 15:53 |  
      0 0

      ještě aby odpadl Rada... :(

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

        EdCable     před 14 lety 23.05.2010 16:39 |  
        0 0

        Nebo aby nepribyl Bilek:-)))

        • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

          slaviator     před 14 lety 24.05.2010 07:45 |  
          0 0

          To nez Bilka, tak to bychom jeste Radovi libai nohy, ty vado :-o

  12. Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

    Pavlik     před 14 lety 24.05.2010 12:14 |  
    0 0

    No tak jsem myslel že přijde Beránek,ale asi jsem se zmýlil.Vše vypadá na Radu.Karel bude šeftrenér a pod ním Rada a Klucký.Model jako ve Spartě.Asi mě budete tady všichni kamenovat když čtu tady ty názory,ale pro mě prostě ten Rada nepředstavuje něco zásadně špatného.Neříkám v žádném případě,že je to extra trenér.Ale třeba reprezentace je dlouhodobě špatná-on k tomu taky přispěl špatným výběrem hráčů ale tenkrát v tu chvíli mám pocit že by tam vyhořel každej.Teplice mu celkem šlapaly.Mě se líbí jak je tady každej chytrej a přitom ty trenéry ani pořádně neznají.Dovalil-ano úspěšný ale s mládeží!Kde je záruka,že i v seniorském fotbale uspěje.Může,jistě-ale taky ne.Zeman-jasně byla by to pecka.Ale víte kolik už prostřídal klubů a hlavně jak byl v Laziu a AS Řím úspěšný?Ono v AS už to zas taková super sláva nebyla.Podle mne by byl nejvhodnějším trenérem pro Slavii někdo už zkušený,rozumný a jsou za ním úspěchy.Komňacký,Beránek...To je samozřejmě věc názoru.No nic,uvidíme.

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2010 14:27 |  
      0 0

      Souhlasím, taky to tak vidím. Z Rady bych šťastný nebyl, ale začínal u nás, Cipro si ho vybral jako asistenta a má tudíž na Slavii trenérské vazby. Teplice i Jablonec pod ním nehráli vůbec špatně. Dovalil a Zeman = souhlas.

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

        Barlblog     před 14 lety 24.05.2010 14:51 |  
        0 0

        Opět musím zdůrazňovat, že vše musíte brát v kontextu.

        Zdeněk Zeman vybudoval Lazio a zdaleka neměl takové prostředky, jako Sven-Göran Eriksson. Pokud se podíváš na minuty hráčů pod švédovým vedením, tak právě ta osa týmu, která vše vyhrála, byla od Zemana.

        V AS Roma hráli tehdy svoje maximum. Pokud vím, končili vždy na místech zajišťující evropské poháry. Generace hráčů, jako De Rossi, Mancini, Taddei, Vučinič, Totti - která dnes AS drží, tehdy neexistovala, popřípadě začínala.

        Dále je nutné zmínit osobní problémy Zemana se šefy italského fotbalu.

        Prezident Lecce, po té co Zeman udržel!!! Serii A, prohlásil, že ho nemůže mít v týmu, jelikož proti nim jdou největší ryby v čele s Juventusem a AC Milan. Potom co Lecce sestoupilo, Zeman se vrátil...

        Nikdo netvrdí, že Zdeněk Zeman je spasitel, ale chceme odborníka, který si umí obhájit svůj názor a je ceněný pro svůj přinos Evropskému fotbalu, nebo provinční trenéry, pro které je slovo taktika neslušné?

        Dodal bych jen jedno. Narozdíl od KJ je Zeman známý tím, že svůj sportovní postoj vysvětlí a hlavně se ho nebojí vysvětlit. Právě v kombinaci s mladším trenérem, nemusí to být Dovalil, který zná prostředí, by to mohlo fungovat.

        Je to cesta profesionální práce, která jediná přináší úspěch.

        Pokud budeme dávat prostor Grigům, Radům, Sieglům a jiným, co usínají na seminářích, český fotbal se nikdy nikam neposune a náš klub už vůbec ne.

        Teď je pravý čas na odborníky a lidi, kteří mají kontakty a zkušenosti.

        Bejbl - Francie, Španělsko
        Kuka - Německo
        Ašanin - Balkán
        Ulich - Německo
        Beránek - Řecko, Maďarsko
        Zeman - Itálie

        Proč proboha tihle lidé nepomáhají Slavii?
        Proč se ignoruje Zeman, který sám zavolá do Edenu?
        Proč se nevyzkouší trochu jiná cesta?

        Myslíte si, že skončíme hůře než 7. ?

        Poslední věta. Pokud přijde nějaký trenér a vedení nám vysvětlí, jak by to mělo fungovat a přinese plán a opravdovou koncepci, pak to příjmu, ale chci slyšet proč, jak a kdo bude tu koncepci naplňovat. Žádné tajné informace, jen slušné chování.

        • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2010 16:24 |  
          0 0

          Proc? I Slavie je bohuzel soucasti ceskeho fotbaloveho rybniku a nema odvahu nebo vuli s tim neco delat. Lidi jako Bejbl, Kuka, Zeman nebo Ulich jsou nebezpecni. Co kdyby byli proti zdejsim pravidlum hry? To by bylo hrozne riskantni, tahat sem nejaky jiny system prace nebo si brat lidi nevyzkousene v nasi soutezi. Chceme preci tituly a samo se to neudela, tomu stesticku je treba jit naproti.. proto bohuzel Rada, Komnacky, Griga a spol. jsou i u nasich sefu zrejme na seznamu kanditatu vys nez Zeman.. je to smutny.

          • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2010 16:26 |  
            0 0

            ..a misto Bejbla a Kuky chce Rosen spolupracovat s Puckem s Platilem.. :-(

        • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2010 12:23 |  
          0 0

          krásný a dokonalý komentář , děkuji za něj, tohle je přesně ono , sme prostě jen češi a tak úspěšný lidi nikdy nevemem a budem se plácat po ramenou s Radama, Grigama a dalšíma co sou zběhlý tady v tom prostředí , stejně jako národák kterej se raději dá Bílkovi protože narozdíl od toho břídila Granta (kterej trénoval chelsea , porstmouth dostal do finále FA cupu prakticky s nulovým kádred a ted nejspíš bude trénovat west ham) umí česky a domluví se s hráčema.

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

        Pedro08     před 14 lety 25.05.2010 14:02 |  
        0 0

        Huzgi, si debil a jen me v tom utvrzujes. Zeman je zoufalec, zato Jarolim je borec nejvetsi. Zkus se zamyslet nad tim, ze tu odsuzujes lidi co plivou na Jarolima jen proto, ze je Jarolim, a pak se podivej na sva vyjadreni. Ses normalni zakomplexovanej clovek, kterej ma svuj zatvrzelej nazor a vse ostatni je blbost a spatne. Zemanovi nesaha nikdo v CR ani po kotniky, na teto urovni nikdo z CR nikde netrenoval.

        • Re: Kdo by měl vést Slavii - představení kandidátů

          Pedro08     před 14 lety 25.05.2010 14:06 |  
          0 0

          Huzgi, o tvoji idiocii svedci i to, ze Zeman je v Italii uznavan na severu, jihu, v Rime a to dodnes, ackoli ho Moggi intenzivne nicil od kauzy Del Piero. Zatimco tvuj milenec KJ je k smichu vsem v CR, krome cca tisicovky lidi jako si Ty. Jarolim neco dokazal a pak to jeste vic posral. Umeni je se udrzet na nejake co nejvyssi urovni. A to pan KJ proste neumi.